Szerző |
Üzenet |
Tuvok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Where no man has gone before...
|
Szerintem elég sok esélye van! A környezetemből is mennek át a Westelhez!!!(főleg a sok westeles családtag miatt) Én is Westeles vagyok,de sohasem bántam meg.
|
csüt. ápr. 01, 2004 9:40 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
A westel nagyon bízik önmagában...
|
csüt. ápr. 01, 2004 9:27 |
|
|
Tuvok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Where no man has gone before...
|
Mától működik a Westelnek az az oldala ahol be lehet jelenteni az igényt az átváltásra. Elég érdekes dolgokat ajánl a Westel!!:lol:
Itt a sajtóközlemény: http://www.westel.hu/kapcsolat/sajto/sajtokozlemenyek/2004/sajtokozlemeny_20040331.html
|
csüt. ápr. 01, 2004 9:21 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
BraveStarr írta: Naja, de a lelépési díjat amit a szerződés bontásakor kell kipengetni, azt azért ki kell fizetni... vagy nem?
Ofcoz. Mar akinek elo husegszerzodese van...
|
csüt. ápr. 01, 2004 8:07 |
|
|
BraveStarr
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 167 Tartózkodási hely: Elveszett cirkáló
|
asdf_ írta: No nezd csak ...Szintén kedvező változásnak tűnik, hogy az elhagyni kívánt szolgáltatónkkal kötött szerződés szerinti státuszunk nem jelent kötelezettséget az új helyen: ha korábban havidíjas előfizetők voltunk, az új szolgáltató fogad minket pre-paid (feltöltő-) kártyás ügyfélként is. http://hwsw.hu/hir.php3?id=24965
Naja, de a lelépési díjat amit a szerződés bontásakor kell kipengetni, azt azért ki kell fizetni... vagy nem?
|
csüt. ápr. 01, 2004 7:09 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Ha még nem jött rá senki:
Így lehet egy adott szolgáltatónál (Pannon, Westel) postpaidból, prepaid-be átmenni. Ugyanis havonta lehet szolgáltatót cserélni.
(pl: pannon előfizu--->vitamax, 30 nap pihi, vitamax--->praktikum)
|
csüt. ápr. 01, 2004 5:53 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
No nezd csak
...Szintén kedvező változásnak tűnik, hogy az elhagyni kívánt szolgáltatónkkal kötött szerződés szerinti státuszunk nem jelent kötelezettséget az új helyen: ha korábban havidíjas előfizetők voltunk, az új szolgáltató fogad minket pre-paid (feltöltő-) kártyás ügyfélként is.
http://hwsw.hu/hir.php3?id=24965
|
szer. márc. 31, 2004 22:14 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Miért ne vállalhatná át akármelyik szolgáltató az előfizető lelépési díját?
Ugyanazzal az összeggel vállal hüséget az új szolgáltatónál és kész.
Hüségnyilatkozat nagyrészt készülékes előfizu vásárlásakor van, így aztán mindegy, hogy a szolgáltató a készülék árába száll be vagy kifizeti a lelépési díjat.
Az már egy érdekes kérdés, hogy a simlock sorsa mi lesz.
|
szer. márc. 31, 2004 21:25 |
|
|
Vendég
|
Lesz még ebből káosz és számlareklamáció dögivel.
|
szer. márc. 31, 2004 21:18 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
Ebben van valami...sok itt még a nyitott kérdés...
|
szer. márc. 31, 2004 21:06 |
|
|
Vendég
|
BNM írta: Ma hallottam a hírt, m1 fél 8-as híradó: A törvény szerint, ha egy előfizető szeretne átmenni egy másik szolgáltatóhoz, de a jelenlegihez hűségszerződés köti akkor az új szolgáltatója átvállalhatja a szerződésbontásból éredő bánatpénz kifizetését. Csak az a kérdés, hogy ezzel kívánnak-e élni a szolgáltatók BNM
Szerintem aligha. A szolgáltatók nemigen fognak megbízni az olyan ügyfélben, aki a hűségszerződés ellenére hajlandó váltani. Ha az új szolgáltató kifizetné a bánatpénzt utána, mi garantálná hogy néhány hónap múlva nem fog megint lelépni és a harmadiknál állapodik meg.
|
szer. márc. 31, 2004 21:00 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
Ma hallottam a hírt, m1 fél 8-as híradó:
A törvény szerint, ha egy előfizető szeretne átmenni egy másik szolgáltatóhoz, de a jelenlegihez hűségszerződés köti akkor az új szolgáltatója átvállalhatja a szerződésbontásból éredő bánatpénz kifizetését.
Csak az a kérdés, hogy ezzel kívánnak-e élni a szolgáltatók
BNM
|
szer. márc. 31, 2004 20:50 |
|
|
GSM.DOME
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: ÁTMENETITÁR
|
Norbi
azért nem gondolod komolyan hogy ha vitatom a számla jogosságát akkor befizetem.
Ha nem jogos számlát küldenek ki akkor NEM FIZETEM BE.
Gondolom ha kapnál egy 200 e Ft számlát biztos vagyok hogy elöbb reklamálnál és nem rohannál befizetni az összeget.
Id:
"Az átutalásról:
mindegy, hogy Te éppen vitatod-e a számla jogosságát vagy sem, azt határidőig {b}mindenképpen{/b} be kell fizetni. "
|
csüt. márc. 25, 2004 11:23 |
|
|
vector
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
akkor még1x az url hátha nem nyeli le az lx
http://www.iuris.hu/?mit=mutat&jogid= 6897
az egyenlőségjel után vegyétek ki a szóközt
|
vas. márc. 21, 2004 23:37 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
"Pl. Ha bemész a Pannonba nem kérhesz 0630-as számot csak ha már van olyanod azt hordozhatod át."
Jóhogy...tkp. még mi nem kéne? Olyan ez, mintha a Sony márkaboltban ezentúl Thomoson termékeket is lehetne vásárolni
|
szomb. márc. 20, 2004 22:43 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Ebből azért kiderül pár dolog, amiről még nem volt szó.
Pl. Ha bemész a Pannonba nem kérhesz 0630-as számot csak ha már van olyanod azt hordozhatod át. És ha ha átvisznek egy 0630as számot Vodára és később lemondják az előfizetést, akkor azt számot újra már csak a westel adhatja ki (6hónap után).
Más:
Ez a törvény az előfizető szót használja és ebbe beleéri a prepaidet is. Az ingyen részletes számlánál is az előfizető szót használják, akkor miért nem jár prepaideseknek a részletes számla?
|
szomb. márc. 20, 2004 21:16 |
|
|
vector
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
Most találtam a mobil számhordozhatóságról...
http://www.iuris.hu/?mit=mutat&jogid=6897
|
szomb. márc. 20, 2004 20:42 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Na, még egy.
http://www.origo.hu/techbazis/mobil/200 ... afone.html
A Vodafone a mobilszám-hordozhatóságról
A Vodafone gőzerővel készül a mobilszámok hordozhatóságának májusi bevezetésére - hangzott el a társaság csütörtöki sajtótájékoztatóján. A szolgáltató szerint a számhordozhatóságot először inkább vállalati felhasználók veszik igénybe.
Vitai Attila, a Vodafone vezérigazgatója egyelőre nem tudta megmondani, hogy hányan fognak élni a lehetőséggel, mellyel a mobiltulajdonosok telefonszámuk megőrzésével válthatnak szolgáltatót. Vitai hozzátette: a szolgáltatóhoz az elmúlt napokban nagyon sok hívás érkezett a számhordozhatósággal kapcsolatban, ezért hétfőtől már üzemeltetik azt a telefonszámot, amelyen a hozzájuk csatlakozni kívánókat regisztrálják. A számhordozás gyakorlati megvalósítása kapcsán elhangzott, hogy a más szolgáltatóknál lévő ügyfeleknek elegendő felkeresniük valamelyik Vodafone üzletet, s ott jelezni kívánságukat. Ugyanakkor a más szolgáltatónál korábban lejárt, de ki nem fizetett tartozás, illetve a hűségidőszak le nem telte elutasítási indok lehet a számhordozással kapcsolatban.
Gyakorlati tudnivalók
Vitai úgy vélte, hogy a Vodafone sok ügyfelet fog nyerni, lévén, hogy jobb tarifái vannak, mint a másik két szolgáltatónak. A számhordozás technikai lebonyolítása legfeljebb 14 munkanapot vesz igénybe, ám a Vodafone szakemberei úgy vélik, hogy ennél hamarabb is megvalósulhat. A szolgáltatót váltó ügyfélnek mindenesetre arra kell felkészülnie, hogy a számhordozási folyamat legvégén körülbelül négy óra hosszáig nem tud majd hívást kezdeményezni, illetve fogadni. Kérdésekre válaszolva elhangzott, hogy a Vodafone nem jelzi majd például egy sípszóval a hívó fél számára, hogy az általa elérni kívánt számon milyen szolgáltatóhoz tartozó ügyfél van, az előfizető már váltott mobil céget.
A törvény és a vonatkozó kormányrendelet értelmében a mobilszolgáltatóknak május 1-jétől kell lehetővé tenniük az ügyfelek számára, hogy a jelenlegi számuk megtartása mellett válthassanak szolgáltatót. Korábban a Vodafone és a Westel bejelentette, hogy a hozzájuk csatlakozó ügyfelek ingyenesen válthatnak szolgáltatót. Az Elektronikus Hírközlési Törvény szerint a vezetékes telefonszolgáltatók már január 1-től kötelesek biztosítani a számhordozhatóságot.
A Vodafone szakemberei közölték azt is, hogy ha valaki feltöltőkártyás ügyfél, akkor a szolgáltató-váltás pillanatában még meglévő egyenlege elvész. A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy egy adott számhordozásról mind a három szolgáltató értesülni fog, mivel csak így valósítható meg a zökkenőmentes forgalom. Egy hálózatból indított hívás továbbításáért ugyanis mindig az a szolgáltató felelős, amelyiknél az előfizető megtalálható. A vezérigazgató úgy vélte: az ügyfelek szempontjából csupán az lesz a hátrány, hogy a későbbiekben már nem használhatják a hét számjegyű mobil hívószámokat, hanem alkalmazniuk kell az előtét, 06-70, 06-30, 06-20, illetve adott esetben a nemzetközi híváshoz szükséges számjegyeket is.
Vitai Attila úgy vélte, hogy az első fázisban a nagyobb felhasználók váltanak szolgáltatót. Kifejtette: a Vodafone-nál már nagyon sok magánelőfizető, illetve több, 200-300 fős, valamint két nagy, ezer telefonnal rendelkező cég is jelezte csatlakozási szándékát.
|
szomb. márc. 20, 2004 12:00 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Ezt láttátok már?
www.vodafone.hu/vodafone/pr040319.html
Március 22-től Vodafone regisztrációs információs vonal a mobil számhordozásról
A Vodafone Magyarország március 22-től a 06-70-70-70-000 -es telefonszámon regisztrációs információs vonalat indít, ahol a Vodafone munkatársai nemcsak a számhordozhatósággal kapcsolatos aktuális alap kérdésekre válaszolnak majd, hanem az érdeklődőknek lehetőségük lesz arra is, hogy elérhetőségeiket megadva a későbbiekben személyre szóló tájékoztatást igényeljenek kapjanak a számhordozhatósággal összefüggő kérdésekről. A számhordozhatósággal kapcsolatos alapinformációk ugyancsak március 22-től a www.vodafone.hu honlapon is megtalálhatók.
A A 06-70-70-70-000 telefonszám a Vodafone hálózatáról, belföldről díjmentesen, hálózaton kívülről normál díjjal hívható március 22-től.
Adatvédelmi kiegészítés:
A tájékoztató anyagok küldésének feltétele a regisztráció. Az adatszolgáltatás önkéntes, az adatok kezelését a Vodafone Magyarország Rt. végzi, melyhez a fogyasztó a regisztrációval hozzájárul. Személyes adatai megadásával a fogyasztó hozzájárul továbbá, hogy a Vodafone Magyarország Rt. a későbbiekben információkat juttasson el hozzá. Az adatokat a Vodafone Magyarország Rt. - ide nem értve az adat feldolgozását végző mindenkori megbízottat - harmadik személynek át nem adja. Az adatok az adatbázisból való törlését, azokról tájékoztatást a Vodafone Magyarország Rt.-nél bármikor kérhet a fogyasztó.
|
szomb. márc. 20, 2004 11:53 |
|
|
VGyuri
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 266
|
Egyszer a voda kiszámlázott kb 50 forintot számlainfóra, ami
nem volt jogos. Amikor ezt jeleztem az üsz-on, akkor a hölgy
megkérdezte, hogy befizetem-e a számlám, vagy megvárom a
vizsgálat végét.
Természetesen azért befizettem, és később jóváírták az
összeget.
|
szomb. márc. 20, 2004 8:45 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
T68m
Igen, abban igazad van, hogy a csoportos beszedési keretében levont összeget nehéz visszaszerezni, ha mégsem...de Nektek pl. mindenkinek van nethozzáférése, ott a házibank, ahol alkalmanként kb. 15 mp-ig tart a számla kifizetése. Szóval nem értem )
Saját magam pl. utálok postára járni, gondolom nem kell részleteznem miért. Van olyan posta, aminek van hangulata, de a többségnek nem. Sor, meleg, lassúság (kedvencem, amikor este fél 7-kor 120 db képeslapot vagy levelet ad fel valaki, vagy a pénzes ablaknál fizet be hasonló nagyságrendben
|
szomb. márc. 20, 2004 0:59 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
{i}Mindent összevetve confirmáció nélkül bianco csekk
csoportos átutalásra megbízást adni.{/i}
Ezt akkor magyarul lennél szíves. D
KRF
|
szomb. márc. 20, 2004 0:20 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Norbi:
a helyzet az, mint az elõzõkbõl sejthetõ, hogy nekem rossz tapasztalataim vannak. Igaz, nem a mobilcég, hanem a biztosítom csinálta, de össze-vissza vont le.
Volt, hogy egy hónapban többször is és volt, hogy a limitbe ütközve, kétszerre kisebb összeget emeltek!!! A pofátlanságnak arrafele nincs határa. (aztán persze rohangálhattam, telefonálhattam egyeztetés véget.)
Mindent összevetve confirmáció nélkül bianco csekk csoportos átutalásra megbízást adni.
|
pén. márc. 19, 2004 22:30 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Egy kicsit hadd offoljak én is:)
Az átutalásról:
mindegy, hogy Te éppen vitatod-e a számla jogosságát vagy sem, azt határidőig {b}mindenképpen{/b} be kell fizetni. Maximum kérhetsz részletes számlát, az alapján reklamálhatsz, de egyrészt ez a fizetési határidőn már úgyis kívül esik, másrészt a csekket úgyis be kell fizetned, mert mire megkapod az azon nyomban kért hívásrészletezést, megírod a problémád, kivizsgálják, válaszolnak, addigra már a következő havi számla is megjön...
Lényeg, a lényeg: teljesen egyetértek Macikával és test-tel.
(Lehet, hogy azért, mert én is átutalással, limitmegadással intézem az összes számlafizetési kötelezettségem?:))
Üdv:
Norbi
|
pén. márc. 19, 2004 17:05 |
|
|
.ERNI.
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 5 Tartózkodási hely: Kiskunhalas
|
Májusban állítólag szülinapot ünnepel a Pannon + számhordozhatóság + áfa törv módosítás = el kell indulnia egy nagy versenynek a szolgáltatók közt az előfizetőkért
WAP:
erni.try.hu
|
pén. márc. 19, 2004 13:41 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
hát így jártál akkor )) Én is sokmindent akarok, és az mégsem úgy van
|
pén. márc. 19, 2004 10:16 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
OFF: Légyszives, ha titeket ez annyira érdekel, akkor nyissatok egy átutalásos vagy Házibankos topicot, de én azért kattintok erre a topicra, mert a számhordozhatóságról akarok olvasni!
ON
|
pén. márc. 19, 2004 10:00 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
Hát nem tudom...manapság jó házibank rendszerek működnek, minden visszakereshető, logolódik, és fel sem kell állni a székből. Én sem értem miért jó akár fél órát üldögélni a boltban a számlával...
|
pén. márc. 19, 2004 9:54 |
|
|
GSM.DOME
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: ÁTMENETITÁR
|
Egyébként hasonló okokból,én is inkább becsattogok a
vodafonba befizetni a számlámat ,vagy ,mert az a halálom
amikor FAX-olgatni kellett a már befizetett csekkeket a
vodafonnak vagy a biztosítónak,vagyaz APEH -nek hogy legyen
kimenő hívásom,hogy legyen biztosításom, stb stb
És a legfontosabb,UTÁLOM A BANKOKAT FÖLEG AZ OTP.
|
pén. márc. 19, 2004 0:27 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
nézd, elõször egy sokkal durvábbat írtam neked, hogy megértsd. Aztán visszatöröltem, hogy ezt azért nem kéne, fórumtársak vagyunk, intelligensek, stb. Most már nem várom el, hogy megértsd mi a különbség a te általad javasolgatott és az én elképzelésem között. Elég ha azt felfogod, nekem az kell és kész!
(itt jegyzem meg, hogy az alkalommal, mikor te elküldöd az utalást, s mégse érkezik meg (bármilyen okból), emiatt kikapcsolnak, sokkal több idõt fogsz azzal ****, mint én életem összes sorbanállásával)
|
csüt. márc. 18, 2004 23:49 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
1: Meg van adva, hogy tranzakcioszam. Ez alapjan sajna a
banknak el kell tudnia szamolni a dologgal. Masreszt sztem
faxon nincs mit elfogadni, mert elkuldod a penzt, es masnap
ott a della a szolgaltatonal, nincs mirol beszelni.
2: Nagyjabol sztem te is tisztaban vagy a szamlaiddal. Ha
en az elmult fel evet nezve produkalnek 14,16,13,18,17,19e-
s szamlakat, akkor lazan raknam limitet 25-re azt annyi.
Az, hogy megjon a szamla, latom, hu, telleg ennyit
beszeltem, elfogadom a szamlat, es akkor kulon ezert
elbattyogni a postara, sorban allni... Nekem ennyit nem
erne meg. De hat kinek a pap, kinek a paplan
En nem akarom senkire raeroszakolni azt, hogy en hogyan
csinalnam, csak nem ertem, hogy ha valaki pl itt
forumozik /tehat VAN internetelerese/ akkor minek sz*patja
magat postara (vagy foleg markaboltba valo ) menessel (ezt
a perverziot amugy plane nem ertem, h miert jobb a
szolgaltatonal berfizetni), es sorbanallassal, ahelyett,
hogy csoportos beszedes, vagy sajat maga utalja neten.
(megj.: merem {b}majdnem{/b} evidenciakent kezelni, h van
az embernek bankkartyaja). De mint irtam, izlesek es
pofonok...
|
csüt. márc. 18, 2004 23:26 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
asdf:
1. amit te otthon kinyomtatsz, az valahogy távol esik a perdöntõ bizonylattól. Még attól is, amit faxon elfogadnak.
2. ha szerinted a limit=confirmálással, akkor be is fejezhetjük az eszmecserét.
Neked jó a limit /te dolgod/, sok embernek nem. Én ragaszkodok minden esetben a jóváhagyáshoz és a tranzakciónkénti, hiteles papírhoz is. De ezzel azt hiszem nem mondtam újat!
(hogy megértsd, sokszor elõfordul itt a fórumon, hogy valaki akar "A"-t. Erre jön más és azt mondja, hogy van "B" is, sokkal jobb használd azt. Nos, ha "B" teljes mértékben pótolja "A"-t, olcsóbb is, stb. még akkor se kell senkire ráerõszakolni azt. De hogy ha "B" teljesen más mint "A", akkor azt ajánlgatni butaság.)
|
csüt. márc. 18, 2004 23:02 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
Köszi a visszajelzéseket Szerintem alkalmasint az üzletben is kell eleget várni, és ezért külön időt ráfordítani..hát nem tudom. Én egyébként a határidő utolsó napján azért nem aggódnék, mindehol bele van kalkulálva az átfutás stb....azt tudom, hogy vidéken pl. több helyen programpont az adott szolgáltató üzletének meglátogatása
|
csüt. márc. 18, 2004 21:46 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ahova csak akarod! Megmarad a 06-20, 30, 70 előhívó is
hordozás után, ütközés kizárva, csak bírd nyomon követni,
melyik szám melyik szolgáltatónál van )
Üdv!
|
csüt. márc. 18, 2004 21:32 |
|
|
mob900
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Ezzel a bemutatótermi befizetésről csak annyit, hogy ma én is a Pannonba fizettem be a számlát, én akkor szoktam, itt fizetni, ha a határidő utolsó napján járok, és mivel nagy öszegekről van szó, és össze visza van a 13 kártya( van aki épp külföldön van...stb), így még véletlenűl sem szeretném, ha az esetleges postai késés miatt kinyomnák a telefonokat.
Kiváncsi leszek a Pannon márciusi adataira, mert a West-End melleti (Váci út) Pannon bemutatóteremben voltam délután, és még soha nem láttam még, hogy a Pannonosokon kívül senki nem volt az üzletben.
Kicsit csodálkoztam, hogy várakozók száma:0.
El is voltak az eladók az internettel, és épp egy eladó lakást kerestek...
|
csüt. márc. 18, 2004 21:18 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
A Pannon is kiadta a saját nyilatkozatát! Semmi különös.
Amúgy nem csak a mobilszolgáltatóknak kellene ilyen infovonalat indítani, mert pl MATÁVról sem kerül ugyanannyiba akármelyik mobilszolgáltatót hívni.
|
csüt. márc. 18, 2004 18:12 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Lesz még anyázás a számhordozás miatt az tuti biztos!
A különféle a bulitarifás meg akármilyen kedvezményes időszakokban indított hívások fognak sok emberkének majd többe kerülni a hordozott számokra.
Szerintem a szolgáltatóknak nem érdekük, hogy minél egyszerübben kiderithető legyen, hogy ki melyik szolgáltatónál van.
Van két Westeles karim, az egyik számával megegyezően a Vodánál van karim, a másik számával megegyezően a Pannonnál van karim, akkor most melyiket hova hordozzam? ))
|
csüt. márc. 18, 2004 17:50 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Fene tudja, a létező összes csekkemet (hosszú évek után a
KGFB is! végre) OTP HáziBankon keresztül utalom. Lassan 6-7
éve (amióta beindult a házibank) soha semmi bajom nem volt
vele, és a tranzakció végén ki lehet nyomtatni az egészet,
amiben szerepel a tranzakció száma is.
Nekem ez pont jó így. Levonnak érte 30-50-100 Ft-ot, de
annyiért a lakásból nem teszem ki a lábamat, nemhogy sorban
álljak akárcsak 10 percet is a zsúfolt Postán/OTP-ben.
|
csüt. márc. 18, 2004 15:34 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
{i}> beszedési megbízást a francért nem tudják megcsinálni
olyanra, hogy rákérdezzen SMS-ben vagy valahogy? én akkor
használnám, de úgy nem hogy egyből lekapnak, aztán lehet
reklamálni. {/i}
Erre talaltak ki a limitet. Megjelolod, hogy 25k hufig
levonhat a mobilszolgaltatod, ha nem sikerul neki,
jelentkeznek, csekket kuldenek, akarmi /amiket itt
olvastam, vodasok ezzel ne kiserletezzenek, mert esetleg
par napig kimeno hivastiltasuk lesz az "olajozott"
ugymenetnek koszonhetoen /
wap/net: otthon netrol utalas utan szepen kinyomtatod.
Maris van papirod rola.
{i}Tehát /az 5letemért pénzt kérek!!!/ úgy volna az igazi,
hogy az ember odamegy egy atm terminálhoz, ott elintézheti
az eseti utalgatásait és kész. És rögtön bizonylatot is kap.
{/i}
Ez is letezik mar /legalabbis otp-nel mindenkepp/.
|
csüt. márc. 18, 2004 15:27 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
posta, bank -> sorbanállás.
beszedési megbízást a francért nem tudják megcsinálni olyanra, hogy rákérdezzen SMS-ben vagy valahogy? én akkor használnám, de úgy nem hogy egybõl lekapnak, aztán lehet reklamálni.
wap/net ezek még jó módszerek lehetnének, de van egy kis bibi /és ez a beszedési megbízásnál is létezõ probléma/, méghozzá az, hogy nem kapsz rögtön bizonylatot a tranzakció megtörténtérõl, amit szépen hozzátûzhetnél a számládhoz és berekhatnád a fiókod mélyére. Helyette hó végén /vagy sûrûbben, tökmindegy/ jön egy értesítõ, amit nem lehet egyenként párosítani a kifizetésekhez.
Tehát /az 5letemért pénzt kérek!!!/ úgy volna az igazi, hogy az ember odamegy egy atm terminálhoz, ott elintézheti az eseti utalgatásait és kész. És rögtön bizonylatot is kap. Ja, és az egész úgy müködhetne, hogy csoportos esetén küld egy sms-t a telódra, arról rögtön elutasíthatod, ha nem akkor elmész az atm-hez, a megfelelõket jóváhagyod, s megint ott van a bizonylatod.
amíg ez nincs meg, addig ne is számítsanak rá, hogy nem a postán vagy boltban adom fel. Nekem és az összes embernek, akinek volt már fizetési problémája, fontos, hogy ott legyen a cetli. Ha valaki is felhív, elõveszem a számlám - és nem kell emlékeznem, keresgélnem, hogy tényleg mi is történt vele - és odavágom a képébe, hogy x.y.-kor itt és itt befizettem és ha még1x ilyen **** zaklat, akkor ....
Nos, ezért
|
csüt. márc. 18, 2004 14:43 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
"hogy tegnap is be akartam fizetni a tszámlát, s bementem az asztóriába"
Egyet hadd kérdezzek most szakmai oldalról. (Tényleg érdekel) Mi a jó égért kell bemenni a boltba számlát befizetni, mikor ott a posta, a házibank, a beszedési megbízás, a wap-bank, stb...már régóta kutatom ezt a kérdést, de még nem sikerült rájönni. Szép ott az üzletben? Vagy jó sorbanállni? Valaki világosítson már fel ))
|
csüt. márc. 18, 2004 14:21 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
trükközésre már a szolgáltatók elõre felkészültek. Pl. a vesztel/pannon szorgalmazta, hogy ne lehessen egy számot rövid idõn belül kétszer hordozni. /vagy lehet, hogy ezt majd extra díjal honorálják/
egyébként még megjegyezném, hogy rengeteg probléma lesz, ha a voda tényleg így gondolja a jelzést az elõfizetõk fele.
|
csüt. márc. 18, 2004 13:11 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
És vajon azt megtehetjük-e majd, hogy mondjuk Pannnon előfizetésről váltunk Pannon prepaid-re és megmarad a számunk? Mert most nem. És ez végülis nem szolgáltatóváltás? Vagy majd lehet trükközni? Pl: P előfizu -> Domino -> P prepaid?
|
csüt. márc. 18, 2004 12:33 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
A Vodafone-nál úgy tűnik, hogy csak egy központi számon lehet majd érdeklődni, hogy melyik szám melyik cégnél van, más jelzést nem terveznek:
"...Honnan tudjuk meg, hogy valaki átment más szolgáltatóhoz? Lesz egy központi szám, amin lehet érdeklődni, hogy az adott szám melyik szolgáltatóhoz tartozik. Egyéb jelzés nem lesz a Vodafone-nál."
http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2& ... 11cf837140
|
csüt. márc. 18, 2004 12:11 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
{i}A költségeket pedig mindenhol a hűséges ügyfelek fizetik
meg.{/i}
Nem először és valószínűleg nem is utoljára :/
KRF
|
szer. márc. 17, 2004 0:24 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Akkor eléggé el vagy tévedve.
Odo
|
szer. márc. 17, 2004 0:06 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
Szerintem a Westel is érezheti!
|
kedd márc. 16, 2004 23:52 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
na ja, senki se a hozzájuk menõ ügyfelet akarja elriasztani a számcibálás költségeivel, ez elég egyértelmû! (az elmenõktõl pedig nem lehet pénzt kérni, hisz arra a szolgáltatóra ráfognák, hogy így akarja akadályozni a szabad vándorlást) - tehát az "ingyenesség" kézenfekvõ volt.
A költségeket pedig mindenhol a hûséges ügyfelek fizetik meg.
|
kedd márc. 16, 2004 23:47 |
|
|
NapalmGSM
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
Pannon?
Érzi a vesztét?
|
kedd márc. 16, 2004 22:30 |
|
|
BraveStarr
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 167 Tartózkodási hely: Elveszett cirkáló
|
A Westel a számhordozhatóságról
A számhordozhatóság tartós elkötelezettség mind az ügyfél, mind az új/régi szolgáltató tekintetében, így nem az egyszeri költség a legfontosabb, hanem a legkedvezőbb tarifa, amit eddig is minden esetben az ügyfél választott magának.
Széles díjcsomagválasztékán belül a szabad választást a Westel eddig is minden esetben ingyenesen biztosítatta, figyelembe véve az ügyfelek változó szokásait, igényeit.
A kormányrendelet megjelenésével összhangban a Westel már április 1-jétől megnyitja regisztrációs portálját, ahol előzetesen gyűjti azoknak az ügyfeleknek a jelentkezését, akik május 1-jétől elsőként akarnak a versenytársaktól átállni a westeles táborba.
Egyébként a Westel soha nem is tervezte, hogy a számhordozás költségeit az ügyfelekre terheli.
|
kedd márc. 16, 2004 20:49 |
|
|