Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. dec. 30, 2024 20:42



Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ] 
Vodafone márkaüzletek 
Szerző Üzenet
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: vác
Hozzászólás 
sorry, de félre értettelek!
mondjuk, nekem még mindig ez a meglátásom.


kedd nov. 18, 2003 22:57
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
DunaPlaza. Ott az emeleti voda boltban volt pörgés mikor arra jártam.


kedd nov. 18, 2003 22:49
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: vác
Hozzászólás 
hát ja. :)
csak szép nyugodtan, öregesen.
most egy kicsit kirakom a fáradjon egy másik asztalhoz-
táblát, meg ilyenek.
kiváncsi lennék, hogy mindezért mennyit fizetést kapnak!
januártól ugyis munkát kell keresnem.


kedd nov. 18, 2003 22:39
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hát öcsém, én meg voltam már olyan vodás üzletben, ahol az
ügyfelek szinte taposták egymást, és a pult mögött a
srácok gépeltek megállás nélkül.


kedd nov. 18, 2003 22:33
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: vác
Hozzászólás 
hát öcsém, ha tudnád, hogy mi az, hogy DOLGOZNI, akkor nem
irnál ekkora marhaságokat.
én is viszonylag megfordulok ilyan üzltekben, és valóban,
nem szakitják meg magukat az alkalmazottak.
mondjuk én ettől függetlenül nem haragszok rájuk, inkább
azt mondom: jó nekik!


kedd nov. 18, 2003 22:27
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 445
Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
Hozzászólás 
Én már azon is meglepődtem, hogy így vissza válaszoltak levélben, mégha semmit mondó is volt. Nem biztos, hogy mindegyik szolgáltató megtette volna.
Amúgy nem rég engem is kiakasztottak egy boltban azzal, hogy bementem és azért dekkoltam a sorban majdnem 20 percet mert mindig a hülye telefont kapkodták fel.
Ha már behúzom a belemet az üzletbe akkor legyen már elsöbségem azzal szembe aki otthonról kényelmesen betelefonál és nem is biztos, hogy vásárolni fog ellentétben velem!
Persze megértem és felfogom, hogy ha dolgozik állandóan valaki akkor nem tud bemenni, de a telefonos lehetőséget úgy kell felfogni mint egy alternatívát.


kedd nov. 18, 2003 21:51
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 185
Hozzászólás 
akkor sem veszik, ha nincs, csak bele vannak esve a gépükbe (néznek bambán maguk elé..)


kedd nov. 18, 2003 21:16
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Nem vehetik fel a telefont ha ügyfél van./felsőbb utasítás/


kedd nov. 18, 2003 20:07
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
thiby

Azt abszolút elfogadom, hogy ha sok a munkájuk, akkor nem, vagy csak korlátozott számban veszik fel a telefont.

Viszont azt, hogy 2 napig, a napnak különböző szakaszaiban; kezdéskor, délben, este, telefonáltam végig mind az öt üzletet, egy alkalommal többször, végig csörgettem a másfél percet és; semmi! Ilyen véletlen nincs.

A Vodának nem kéne megadni ezeket a számokat és ki kellene alakítani egy jó rendszert(amit Hot-Ice is írt), hogy a 1270-en is meg tudják mondani, hogy a márkaüzletekben milyen készletek vannak.
Nem hiszem, hogy ez nehéz, vagy költséges lenne, csak a nagy cégek néha, pont a méretük miatt ilyen bénák.


kedd nov. 18, 2003 14:31
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9
Hozzászólás 
A múlt héten én is eljátszottam ugyanezt. Egy napig nem
voltam képes felhívni a voda üzleteket. A poén, hogy kaptam
egy telesen más számot és azon már felvették.
Pl: Duna Plaza: 451-0212 ez helyett kaptam ezt: 237-0447
ezen egyből felveszik.


kedd nov. 18, 2003 13:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Hot-Ice: korrekt. Ezzel én is tökéletesen egyetértek.


kedd nov. 18, 2003 10:48
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Szerintem nem az a baj, hogy a Voda a személyes ügyintézést preferálja, hanem az, hogy nincs olyan rendszerük, amely az ilyen, jellemzően nem személyes érdeklődést képes kezelni. Én ügyfélként teljesen falra mászok attól, ha az, akivel tárgyalok, nekiáll telefonálni. Ha már ott ülök vele szemben, akkor VELEM foglalkozzon, ne mással! Közvetve én fizetem őt! A telefonnak meg ott van a hangposta, beszéljen rá arra a hívó és kész. A mobil (és a vezetékes) telefon nem arra való, hogy uralja az életünket, mert mindenképpen fel kell venni!


kedd nov. 18, 2003 10:12
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Annyira utálom, amikor valaki anélkül, hogy bármit is tudna a másik ember munkavégzéséről, elkezdi verni a nyálát.. (egyébként én is ilyen vagyok, tehát magamat is utálom néha)

Nyilván a voda üzletben dolgozók is emberek, és nekik az egy munkahely - ők is utálják néha, satöbbi, satöbbi. Persze elvárható, hogy felvegyék a telefont, de ha nincs idejük, mert annyi az ügyfél, akkor nem tudnak mit csinálni. Nem is ők tehetnek erről, hanem az, aki megszervezi az egészet.

Sigma is ahelyett, hogy a legkülönbözőbb időpontokban telefonálgat, inkább odamehetne személyesen. Ha pedig sok a munkája, akkor pedig igazán elvárható, hogy megértse: más embernek is sok munkája van - például egy voda üzletben dolgozónak.


kedd nov. 18, 2003 10:11
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ez is egy álláspont.
Nálunk csúcsban 3pénztár van, mindhárom előtt kígyókban áll a sor. Folyamatosan csörögnek a vonalak. Nyilván hogy a pénztáros nem veszi fel ilyenkor.Pléne hogy van olyan is (nem kevés) aki azért telefonál be, hogy mondjuk már el neki a napi műsort, meg melyik milyen film.
Ilyenkor többnyire én veszem fel a telefonokat a gépházban, mert tudom hogy lent úgysem megy. Én is csak akkor veszem fel, ha ráérek.


kedd nov. 18, 2003 8:29
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ezen nagyon röhögtem. :-))))))))))))))

Én biztos rossz nevelést kaptam, vagy nem jó körülmények között nőttem fel. Ugyanis ahol én dolgozom - bár nem üfsz, de van forgalom - van, hogy két telefon csörög, meg áll szemben valaki, akivel beszélek, és netán a mobil is megszólal, és olyankor gyorsan prioritássorrendet kell felállítanom (kivel beszélek, miről, hol tartunk, stb., nem könnyű), hogy felvegyem, vagy nem. Ha a személyes hosszú lesz, gyorsan felveszem, előtte elnézést kérek, megpróbálom lerendezni gyorsan, ha nem megy visszahívom. Bennem valahogy az van, hogy a telefont ILLIK felvenni, hiszen aki keres, az sem véletlenül teszi. (Persze hülyék mindig vannak, de nem ez az általános.) Van egy üzrögz az egyik vonalon, ha valaki hagy üzenetet, azt mindig visszahívom, de még nem tanulták meg mire való, - képesek többször próbálkozni, ez akkor van, amikor a másikon beszélek - de erről nem tehetek.

Valóban gyomorfekélynövesztő, de ez az állással jár. Az enyém sem hawaii napozás. De nem sok az. Kedves frem1, próbáljatok tenni valamit, mert nem hiszem, hogy te nem látod a dologban a problémát. Az, hogy nem veszitek fel, az mindenképpen gond, mert az üzleteket el kellene tudni érni telefonon, hiszen tényleg járja körbe valaki az összeset? Te mit szólnál, ha mondjuk egy műszaki cuccot vennél, és sehol nem vennék fel, és sorba kéne menned minden áruházon? Nem lennél dühös?

Esetleg email cím az üzleteknek? De azt egy nap egyszer valakinek meg is kéne válaszolnia...


kedd nov. 18, 2003 8:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
Mert dolgozom.


kedd nov. 18, 2003 0:30
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Miert nem mesz szemelyesen?


kedd nov. 18, 2003 0:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
Igen, persze...
Reggel 10:04 perckor a fekélyes, elkínzott Voda alkalmazottak, mind az öt boltban -halált megvető bátorsággal- küzdenek az őket megtámadó, hisztérikus, megvadult tömeggel...
Ez olyan szép, hogy festményre való.

Túl sokszor, túl sok időpontban telefonáltam ahhoz, hogy ezt a magyarázatot elfogadjam.


hétf. nov. 17, 2003 23:54
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Megértem, mert ugyanez van nálunk a moziban. A Mátrixra annyian telefonálnak, hogy nem lehet őket lerendezni.


hétf. nov. 17, 2003 23:50
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Üdv!

Csak hogy tudjátok, az egyik üzletben dolgozom. Az elmúlt jópár napban nemhogy telefont felvenni, de még arra sem volt időnk, hogy WC-re vagy ebédelni menjünk ki, annyian voltak a **** SE T610 miatt. De ha nincsenek is sokan, akkor meg a jelenlévő ügyfelek hisztiznek, hogy miért kapkodjuk fel a telefont. Szerintetek hogyan vegyük fel, ha a sor vége kilóg a boltból???
Néha már el kell "zavarni" a kollégákat enni, mert ha lesz egy jó kis gyomorfekélyük, annak kezelését ugye sem a Vodafone, sem a "kedves" ügyfelek nem fogják megtéríteni. Az egész nem ér annyit!
Az ún. márkaüzletes akciókat meg érdemesebb elfelejteni: általában vagy nincs készletünk vagy minimális. A ránk maradt készleteket szoktuk ilyenkor kiszórni, de ez nem sok, Budapesten ugyanis minden elfogy. Vidéken esélyesebb.
A mi boltunkban a telefon nem lehalkítható, így amikor mindegyik csörög, az egyrészt "kellemes", másrészt a jelen lévő ügyfelek panaszkodnak a hangzavar miatt. Ne higyjétek, hogy nem kértük a telefonszámok törlését; szerintetek történt valami?
(R380, T68m nincs, nem is lesz)
Nincs több hozzáfűznivalóm, mindenkinek jó éjszakát!
1rem1


hétf. nov. 17, 2003 23:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 348
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
en már küldtem 1x faxot az összes boltnak, mert t68-ast akartam venni, de semelyik sem irt vissza, pedig előfizezéssel vettem volna, ezért ugy gondoltam hogy kapják be....


hétf. nov. 17, 2003 22:19
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
hi!
r380-ból üzlethálózat szinten összesen 1 db volt, az is vidéken:( Boltokat pedig esélytelen hívni, a telefonok nagy része le van hallkítva, így akkor sem hallják meg, amikor éppen ráérnének felvenni.


hétf. nov. 17, 2003 21:57
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Válasz az üfsz-től:

Tisztelt X Úr!

Köszönettel vettük visszajelzését!

Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségröl. Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által említett készülék korlátozott mennyiségben került árusításra.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a készletekrol üzleteink munkatársai tudnak bovebb felvilágosítást adni Önnek.

Márkaüzleteinkben a személyes ügyfélkiszolgálás élvez prioritást. A folyamatos akciókra való tekintettel üzleteinket növekvö számban látogatják ügyfeleink, így munkatársainknak sajnos csak a lehetoségekhez mérten
tudják fogadni a bejövo telefonhívásokat.

Szíves megértését köszönjük!

Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat

----------------------------------------
Értelmezés:

>Köszönettel vettük visszajelzését!
Ez után minek a felkiáltójel?

>Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségröl. >Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által említett >készülék korlátozott mennyiségben került árusításra.
Nem ért kellemetlenség. A céget érte szégyen. Nem vették észre. Tudom, hogy korlátozott számban, semmi újat nem mondtak.

>Tájékoztatjuk továbbá, hogy a készletekrol üzleteink >munkatársai tudnak bovebb felvilágosítást adni Önnek.
HOGYAN? Mert ugye telefonon nem.

>Márkaüzleteinkben a személyes ügyfélkiszolgálás élvez >prioritást. A folyamatos akciókra való tekintettel >üzleteinket növekvö számban látogatják ügyfeleink, így >munkatársainknak sajnos csak a lehetoségekhez mérten
>tudják fogadni a bejövo telefonhívásokat.
Ez megint mellébeszélés. Lehetőségekhez mérten. Vagyis sehogy.

>Szíves megértését köszönjük!
Itt azért van a felkiáltójel, hogy "fogjam már be, és kussoljak."


hétf. nov. 17, 2003 20:47
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 185
Hozzászólás 
A Voda tényleg nem veszi fel a telefont, ezt sajnos már többször is tapasztaltam. A telefon pl. a Westendben (régebben, most nem tudom) nem volt teljes elnémítva, csak majdnem, és kb. 5 méterre volt a legközelebbi embertõl). Lehet, hogy volt közelebb is, de nem csörgött. A telefont akkor sem veszik fel, ha épp nem csinálnak semmit. A semmit nem csinálást pedig akkor is végzik, amikor tele van a várórész. Ilyenkor tûnik el hirtelen valahová a dolgozók fele. Ez is többszöri tapasztalat.
Hogy ne csak a Vodát szidjam: múltkor a 19-ig tartó Westend Westel szervizbe 18:58-kor léptem fel. Ekkor az épp magánbeszélgetést folytató dolgozó hátrament, és 19:03-kor jött elõ. Miután meg mertem kérdezni, hogy mi lesz a két napos új telefonommal, lekezelõen csak annyit mondott, hogy zárva vagyunk, és elment. (Nem, nem azt, hogy elnézést, de már bezártunk, kérem jöjjön vissza másik alkalommal, elnézést, viszontlátásra... ez luxus ?!)
Ha én bármelyik cégnél vezetõ lennék, akkor csak úgy röpködnének kifelé ezek az emberek. A személyzetisek nem gyõznének új, odavaló embereket keresni. Bent pedig nem a holnapi buli és a körmöm színe lenne a téma, hanem hogy vajon melyik várakozó fog kirúgni, ha nem megfelõen foglalkozom vele. Ennyi.


szomb. nov. 15, 2003 12:12
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
A 1270-et maximum 1óráig tudod hallgatni,utána bont. Letesztelve.


szomb. nov. 15, 2003 11:32
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
És majd a következő az lesz, hogy a 1270-et hallgatod másfél órán át, hogy "munkatársaink foglaltak"....

Mert ezek után már az sem lepne meg.


(Amúgy meg a Pannon - és talán a Westel is - megoldotta ezt a problémát. NEM LEHET képviseletet telefonon felhívni. Kész, pont. Nincs is megadva. Az üfsz-en esetleg kapcsolják neked. Ott aztán tényleg mehetsz körbe.)

Ezeket a márkaüzletszámokat kell megadni szexhirdetésnek vagy nagyon olcsó autónak, üzletnek, stb. Ha később esetleg felveszik, hadd bánják meg, hogy korábban nem vették fel.


szomb. nov. 15, 2003 0:06
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
pg t

Részvétem!
Ugyanezt játszottam el 10 napja...
Szintén felháborodott mail, telefonok;
udvarias, semmitmondó válaszok minden fronton...
Pedig csak 1 db. főnöknek kellene 5-öt telefonálnia és meg lenne oldva.
De odáig sajna nem jut el a mi nyafogásunk.
Azt nem értem, hogy mi a fenének adják meg a számokat?!
De az tényleg valószínű, hogy már akkor se volt egy db. se...
Az a 380-as engem is érdekelt volna...


pén. nov. 14, 2003 21:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Az összes márkaüzletes akciós telót el lehet felejteni!!!!!
Már elég régen indult az akció, ráadásul szerintem a jobbakat az üzeletek dolgozói már a megérkezéskor lenyúlták. Nekem itt azt mondták, hogy ...kor jön egy szállítmány, rá félórával később már az lett, hogy nem is jött semmi.


pén. nov. 14, 2003 19:10
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Én is úgy gondolom. De még mindig fent van az odalon, tehát miért ne érdeklődhetnék.


pén. nov. 14, 2003 19:04
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1828
Hozzászólás 
Felejtsed el, már rég nincs ebből sehol (szvsz 5 db volt az egész országban: egy marhaság volt meghirdetni).


pén. nov. 14, 2003 18:59
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Mellékelem a vodafone.hu-ról a telszámokat, hogy ne kelljen keresni.

Duna Plaza: 451-0212
Europark: 347-9960
Mammut: 438-0009
MOM Park: 488-7650
West End City Center: 238-7588

És egyúttal elnézést is kérek, hogy nem a Vodagyalázóba raktam, de nem igen láttam a pipától. (Pedig nem is dohányzom. :-))

A márkaüzleteknek (micsoda szó!) csak telefonos elérhetőségük van, de az is csak elméletben. Az üfsz meg teljesen hülyének néz. "Készletmozgás", meg "érdeklődjön telefonon".

Amúgy meg biztos naiv vagyok, hogy azt hiszem lesz még R380, de ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy fel szeretném hívni a boltot. (Az R380 meg azért is kell, mert az R520-amhoz jó az adatkábel, asztali töltő, bőrtok, headset, amit adnak hozzá - feltéve, hogy azt a készletet adják, amire gondolok - , meg 1500 Ft lebeszélhető, szóval a készülék maga ajándék.)


pén. nov. 14, 2003 18:56
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 31 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség