|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 48 hozzászólás ] |
|
BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
Szerző |
Üzenet |
Vendég
|
Re: Pannon prepaid hűségnyilatkozat.
thiby írta: BoVo írta: Ezt már láttátok? Pannon honlapjáról szedtem:
Pannon Praktikum kártyás csomag vagy készülékes csomag megvásárlásának feltétele a Pannon Praktikum előfizetői szerződés megkötése.
2004. május 3-ától, ha előfizetéssel kedvezményes készüléket vásárolsz, az Előfizetői szerződés aláírásával vállalod, hogy 12 hónapig Előfizetői szerződésed nem mondod fel. Ellenkező esetben a kedvezmény értékét, mely minden esetben 20 000 Ft egyösszegben megtérítendő kötbért jelent, kiszámlázzuk. EZ NAGYON DURVA Megnéztem az előfizetői árlistát és az oldal alapján lévő "korlátozások" menüpontot, mert azt hittem, hogy az általad idézett szöveg a havidíjas előfizetésekre vonatkozik, csak tévedésből a praktikumhoz tették be. Viszont a havidíjas előfizetéseknél teljesen más szöveg van a korlátozás menüpontban! Valószínűleg a számhordozás miatt csinálta ezt a Pannon, ami végülis jogos is, hiszen ha pl a tímobájlnál egy biz. készülék 40.000, a pannonnál pedig 30.000, akkor elképzelhető, hogy valaki megveszi a pannonnál és átviszi a westelhez a csomagban lévő hívószámát - hiszen megteheti. Rosszindulatú vagyok, tudom, de remélem, hogy jogosan fél a Pannon, és rengetegen fogják otthagyni és mennek más szolgáltatóhoz.
Erről a dologról már egy topicban írtam. Szóval sok embert nem akadályoz meg. Eddig se! ha szoolgáltatót váltasz úgyis függetleníteni kell a telót, ergó ha frissen veszel egy telót új számmal nem hiszem, hogy át akarnád vinni mert annyian ismerik a számot. Úgy dobnám ki az első kukába miután ledumáltam, hogy csak na. Vagy stílszerűen bevinném a PGSM-hez és ott a telógyűjtő zöld kosárba vágnám bele...
|
pén. máj. 28, 2004 12:41 |
|
|
tommee_ka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 14 Tartózkodási hely: Szombathely
|
Csak annyit a témához, hogy nálunk (Szombathely) a pannon
messze a legkorrektebb hellyel és eladókkal rendelkezik..
mindig segítőkészek és normálisak. Pl amikor volt a djuice bevezetése,
akkor a post paid-et mp alapúnak hirdették másfél 7ig asszem, majd a honlapon át lett javítva, vagy vmi ilyesmi.Bementem panaszkodni, mert mi váltottunk, de félperc alapon már nem volt ok a dolog!
Szó nélkül visszatettek minket momentumra, pedig ez akkor már elvileg nem lett volna lehetséges!Kb ennyi. A céggel szemben nekem
is vannak fenntartásaim, de már 4 előfizu van náluk
kb 1996 óta és így nem oly gáz a dolog.
Bocs, ha kicsit hosszú lettem
Üdv all!
|
pén. máj. 28, 2004 12:31 |
|
|
thiby
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 418 Tartózkodási hely: Budapest
|
Bár azt úgysem tudja ezzel kiküszöbölni, hogy ne dobja ki az ember a letelefonált kártyát és a készüléket kikódolás után más simmel használja...
|
pén. máj. 28, 2004 12:12 |
|
|
thiby
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 418 Tartózkodási hely: Budapest
|
Re: Pannon prepaid hűségnyilatkozat.
BoVo írta: Ezt már láttátok? Pannon honlapjáról szedtem:
Pannon Praktikum kártyás csomag vagy készülékes csomag megvásárlásának feltétele a Pannon Praktikum előfizetői szerződés megkötése.
2004. május 3-ától, ha előfizetéssel kedvezményes készüléket vásárolsz, az Előfizetői szerződés aláírásával vállalod, hogy 12 hónapig Előfizetői szerződésed nem mondod fel. Ellenkező esetben a kedvezmény értékét, mely minden esetben 20 000 Ft egyösszegben megtérítendő kötbért jelent, kiszámlázzuk.
EZ NAGYON DURVA
Megnéztem az előfizetői árlistát és az oldal alapján lévő "korlátozások" menüpontot, mert azt hittem, hogy az általad idézett szöveg a havidíjas előfizetésekre vonatkozik, csak tévedésből a praktikumhoz tették be. Viszont a havidíjas előfizetéseknél teljesen más szöveg van a korlátozás menüpontban!
Valószínűleg a számhordozás miatt csinálta ezt a Pannon, ami végülis jogos is, hiszen ha pl a tímobájlnál egy biz. készülék 40.000, a pannonnál pedig 30.000, akkor elképzelhető, hogy valaki megveszi a pannonnál és átviszi a westelhez a csomagban lévő hívószámát - hiszen megteheti.
Rosszindulatú vagyok, tudom, de remélem, hogy jogosan fél a Pannon, és rengetegen fogják otthagyni és mennek más szolgáltatóhoz.
|
pén. máj. 28, 2004 12:10 |
|
|
BoVo
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 6
|
Pannon prepaid hűségnyilatkozat.
Ezt már láttátok? Pannon honlapjáról szedtem:
Pannon Praktikum kártyás csomag vagy készülékes csomag megvásárlásának feltétele a Pannon Praktikum előfizetői szerződés megkötése.
2004. május 3-ától, ha előfizetéssel kedvezményes készüléket vásárolsz, az Előfizetői szerződés aláírásával vállalod, hogy 12 hónapig Előfizetői szerződésed nem mondod fel. Ellenkező esetben a kedvezmény értékét, mely minden esetben 20 000 Ft egyösszegben megtérítendő kötbért jelent, kiszámlázzuk.
|
pén. máj. 28, 2004 11:37 |
|
|
Tejberizsa
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 248 Tartózkodási hely: Bíkíscsábá
|
tarby:
Díler volt az emberke a területi PGSM központban.
|
pén. máj. 28, 2004 8:36 |
|
|
Tuvok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Where no man has gone before...
|
Naszóval! Ami az eladók felkészületlenségét illeti szerintem az üzletben rögtön a szervizes manust kellene kérni mert az eladóval úgyse tudod megértetni magad!
Egyébként valahogy április végén voltam a Westel Enternetben. Abban az időben mi már jókat csámcsogtunk a Siemens S65, M65 stb.(új siemenseken) Azok meg akik ott dolgoznak az legnagyobb szolgáltató bemutatótermében kisfiús mosojjal mesélgették egymásnak a "friss" hírt hogy vahóó milyen kafa új Siemensek jönnek, meg hogy most talált róluk képet a neten stb. Ezek után már azt sem mertem megkérdezni hogy tudnak e valamit a SX1-ről!!
|
pén. máj. 28, 2004 5:57 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Re: BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
Frenklin írta: vizsla1 írta: Frenklin írta: vizsla1 írta: Frenklin írta: Amúgy ha valakit érdekel a vodánál 1 éven belül 20000 HUF, 1-2év között 10000 HUF, 2 év után 2,5ezer forint a függetlenítés. VitaMAX esetében ennnyi. Postpaidnél a szerződésfelmondási díj + 2500 HUF. Azt mondták, hogy ha a készülék eléri a bizonyos időt, akkor ilyen díjakat számolnak fel, de ez független a benne levő kártyától. Meg lehet nézni az ÁSZF-et. Az a biztos, nem pedig amit szóban elmondanak. Tapasztalat... Ezt egy "számítógépből" nézte ki egy bögyös maca Üdv
Akkor itt a postpaidhez a link (alul van, szövegesen): http://www.vodafone.hu/keszulekek_tarif ... zuper.html
És itt van VitaMAXhoz (itt táblázatban van, szintén alul): http://www.vodafone.hu/keszulekek_tarif ... _2004.html
|
csüt. máj. 27, 2004 21:25 |
|
|
Rian
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34 Hozzászólások: 2329 Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
|
Re: BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
vizsla1 írta: Frenklin írta: vizsla1 írta: Frenklin írta: Amúgy ha valakit érdekel a vodánál 1 éven belül 20000 HUF, 1-2év között 10000 HUF, 2 év után 2,5ezer forint a függetlenítés. VitaMAX esetében ennnyi. Postpaidnél a szerződésfelmondási díj + 2500 HUF. Azt mondták, hogy ha a készülék eléri a bizonyos időt, akkor ilyen díjakat számolnak fel, de ez független a benne levő kártyától. Meg lehet nézni az ÁSZF-et. Az a biztos, nem pedig amit szóban elmondanak. Tapasztalat...
Ezt egy "számítógépből" nézte ki egy bögyös maca
Üdv
|
csüt. máj. 27, 2004 20:25 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Re: BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
Frenklin írta: vizsla1 írta: Frenklin írta: Amúgy ha valakit érdekel a vodánál 1 éven belül 20000 HUF, 1-2év között 10000 HUF, 2 év után 2,5ezer forint a függetlenítés. VitaMAX esetében ennnyi. Postpaidnél a szerződésfelmondási díj + 2500 HUF. Azt mondták, hogy ha a készülék eléri a bizonyos időt, akkor ilyen díjakat számolnak fel, de ez független a benne levő kártyától.
Meg lehet nézni az ÁSZF-et. Az a biztos, nem pedig amit szóban elmondanak. Tapasztalat...
|
csüt. máj. 27, 2004 18:57 |
|
|
Rian
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34 Hozzászólások: 2329 Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
|
Re: BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
vizsla1 írta: Frenklin írta: Amúgy ha valakit érdekel a vodánál 1 éven belül 20000 HUF, 1-2év között 10000 HUF, 2 év után 2,5ezer forint a függetlenítés. VitaMAX esetében ennnyi. Postpaidnél a szerződésfelmondási díj + 2500 HUF.
Azt mondták, hogy ha a készülék eléri a bizonyos időt, akkor ilyen díjakat számolnak fel, de ez független a benne levő kártyától.
|
csüt. máj. 27, 2004 17:49 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Re: BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
Frenklin írta: Amúgy ha valakit érdekel a vodánál 1 éven belül 20000 HUF, 1-2év között 10000 HUF, 2 év után 2,5ezer forint a függetlenítés.
VitaMAX esetében ennnyi. Postpaidnél a szerződésfelmondási díj + 2500 HUF.
|
csüt. máj. 27, 2004 17:41 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
Ez egy jó kérdés... Ugyanis a GSM portálon mindössze ennyi olvasható:
"Szerkesztői levél: Totális káosz a Pannon GSM-nél"
A fórum címe pedig: "Megengedhetik maguknak?"
Talán a topicnyitó barátunk el tudja magyarázni, hogy miért ezzel a címmel indított.
|
csüt. máj. 27, 2004 8:23 |
|
|
Llaci
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Szeretnék Dannyboy-hoz csatlakozni! Valaki mondja már el hogy mi ebben a LEBUKÁS!
|
csüt. máj. 27, 2004 8:04 |
|
|
Rian
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34 Hozzászólások: 2329 Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
|
Re: BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
Igen, olyan helyzet alakult ki mint a politikában! Elkezdjük fikázni az egyik szolgáltatót mert egy buta szőke nénike aki a géphez sem ért, leblokkolja az egész ügyintézési rendszert. Aztán cikket írunk belőlle, hogy nőljön a látogatottságunk. És ez miatt bukott le a pannon?
Pár hete voltam a Westend-be a Vodafonnál olyan üggyel, hogy szeretném kártyafüggetleníteni a telefonom. Nem nagyon tudtam hogy ez a sorszám kérő pultnál mit is nyomjak, és megkérdeztem a Vodafonos bácsit hogy mit tegyek, stb... A vodafonos bácsi először azt mondta hogy menjek egy szinttel lejjebb ott biztosan tudnak segíteni ezügyben a srácok (mobilbolt-sarok). Mondtam neki hogy én a vodafonnál szeretném ezt elintézni, ... a lényeg hogy kb 40 percet vártam mire hívtak egy olyan embert aki elhitte hogy létezik olyan hogy függetlenítés legálisan. Na ennyit a 3 szolgáltató bal**** embereiről. Ebből is lehetne cikket írni
Amúgy ha valakit érdekel a vodánál 1 éven belül 20000 HUF, 1-2év között 10000 HUF, 2 év után 2,5ezer forint a függetlenítés.
Tehát váltsunk :)
|
csüt. máj. 27, 2004 5:01 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
A topik címét amúgy továbbra sem értem. Min buktak le?
Lehet, hogy én vagyok gyengeelméjű, kérlek magyarázzátok el.
Másik: TheDaemonnak igaza van abban, hogy magánvélemény kinyilatkoztatására használni az elektronikus (vagy bármilyen) médiát, igen dőreség.
Meg kellene hallgatni a másik felet is...
|
szer. máj. 26, 2004 21:52 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Egyetértek.
Ők nem itt a fórumon intéztek dühödt kirohanás ellen egy szolgáltató ellen, hanem a saját oldalukon. Nagyobb nyilvánoság.
|
szer. máj. 26, 2004 21:35 |
|
|
TheDaemon
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 287
|
na, mivel én is kommunikáció szakos vagyok (Havas féle iskola), egy-két szót az újságírói etikáról.
A pannonos eseményt úgy tudták volna legjobban leírni, ha a véleményüket teljesen mellőzték volna, és a puszta tényekre szorítkoztak volna. És ugye a másik fél meghallgatása a legfontosabb, azt nem tudom, hogy tettek-e kísérletet, ebben az ügyben a PGSM sajtósát kellett volna már megkeresni. Az már más kérdés, hogy a hír mellett elmondhatták volna egy különválaszott cikkben a véleményüket is.
Az egész leírás úgy hangzott, mint amikor Valamelyikőtök, vagy én elmondom itt a fórumon a problémát. Ez így teljesen jó, hiszen magánemberek vagyunk. Viszont ők ha újságírók, és saját újságjukban jelenítik ezt meg, akkor írjanak tárgyilagosan.
|
szer. máj. 26, 2004 21:29 |
|
|
Zozo
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 19:04 Hozzászólások: 476
|
A téma címe enyhén csúsztatás...
Ha én jártam volna így biztos nem írnak róla...
De nem is ez a lényeg, hanem az hogy egyre romlik a cég megítélése, és nem ok nélkül.
|
szer. máj. 26, 2004 20:03 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
"...az alkalmazottak nem az operátor alkalmazottai, hanem az adott díler cégéé. Tehát nem biztos, hogy az operátort kell savazni az ott történtek miatt." - Ez igaz, de az op.cég vezetőinek nem kellene lépni a dealer cég munkatársai hibáinak jövőbeli elkerülése végett ??? (Hüü, de szép mondat lett )
|
szer. máj. 26, 2004 18:28 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
kerelyfe írta: tarby, te nem pannon dealer/dolgozó vagy?
Nem vagyok díler, nem értékesítek mobilokat, egyszerűen csak arra próbáltam utalni, hogy van különbség az operátor által üzemeltetett bemutatótermek, és a díler által üzemeltetett szerződéses boltok közt. Ez utóbbinál többek között az alkalmazottak nem az operátor alkalmazottai, hanem az adott díler cégéé. Tehát nem biztos, hogy az operátort kell savazni az ott történtek miatt.
|
szer. máj. 26, 2004 14:01 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Az hogy lusta,unott,jaj mar megint dolgozni kell cicababak ulnek bizonyos boltokban,uzletekben,kozpontokban,az a munkaltatojuk hibaja.Ha ez rontja a szinvonalat,minoseget,az is a munkaltatok hibaja.
|
szer. máj. 26, 2004 13:44 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
kukacwap írta: test írta: tarbynak tökéletesen igaza van. a "cikk" nem más, mint hisztérikus vagdalkozás.
én is indítok majd portált, és megírom, hogy mondjuk bunkón beszéltek velem a farmerboltban. btw. borzasztó, hogy az internetes tartalomszolgáltatás dinamikus növekedésével megjelent jónéhány olyan site, ahol ugyan újságíróknak képzelik magukat az alkotók, bár semmi közük az egészhez.
azt is furcsállom, hogy a Piac és Profit c. lap érdekeltségi körébe tartozó weboldalon ilyesmit hagy az általam igen nagyra becsült főszerkesztő. Nem tudom, hogy honnan veszed ezt a hülyeséget. Matyiék kommunikációt végeztek, ergo van képesítésük róla. A másik meg, hogy ki lett fizetve a számla a határidő lejárta előtt, tehát nem tartozásról beszélünk, hanem hátralékról! Ezt ott is leírták, csak olvasgatni kéne, de úgy látszik vannak bizonyos emberek, akik nem jobbak mint akiket szidnak...
attól függetlenül, hogy mit végeztek, minden dolog igaz. sajnos
|
szer. máj. 26, 2004 13:26 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
tarby, te nem pannon dealer/dolgozó vagy?
|
szer. máj. 26, 2004 12:31 |
|
|
Vendég
|
test írta: tarbynak tökéletesen igaza van. a "cikk" nem más, mint hisztérikus vagdalkozás.
én is indítok majd portált, és megírom, hogy mondjuk bunkón beszéltek velem a farmerboltban. btw. borzasztó, hogy az internetes tartalomszolgáltatás dinamikus növekedésével megjelent jónéhány olyan site, ahol ugyan újságíróknak képzelik magukat az alkotók, bár semmi közük az egészhez.
azt is furcsállom, hogy a Piac és Profit c. lap érdekeltségi körébe tartozó weboldalon ilyesmit hagy az általam igen nagyra becsült főszerkesztő.
Nem tudom, hogy honnan veszed ezt a hülyeséget. Matyiék kommunikációt végeztek, ergo van képesítésük róla. A másik meg, hogy ki lett fizetve a számla a határidő lejárta előtt, tehát nem tartozásról beszélünk, hanem hátralékról! Ezt ott is leírták, csak olvasgatni kéne, de úgy látszik vannak bizonyos emberek, akik nem jobbak mint akiket szidnak...
|
szer. máj. 26, 2004 12:06 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
Igen erősen emberi mulasztás szaga van a dolognak...
én westelnél jártam így egyszer. domino kártya nem akart felmászni hálóra 4 napig. Akkor bementem az üfsz-re és majd térdreesve esedeztek bocsánatért. (kártyahiba miatt kártyacsere volt)
De egy szóval nem vádoltak meg, hogy én csináltam valamit rosszul!
|
szer. máj. 26, 2004 10:45 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Tejberizsa írta: Egy nagyon közeli ismerősöm a PGSM-nél melózott. Megkérdezte, hogy miért fiatal páyakezdőket vesznek fel mellé? Az mondta a góré a boltban, hogy ezeket lehet kábítani és nem panaszkodnak a túlórák miatt. Szegényt rá másfél évre rá kirakták. Teljesen más okkal küldték el, de végül kiderült, hogy amiatt rakták ki mert már "öreg" volt! Kellett a vérfrissítés. Rüheltem mindig a PGSM-et, de ekkor végleg kiakadtam rájuk! Na gratula! (Ez csak egy PGSM bolt volt, nem akarok álltalánosítani) Na jó a 3210-es akciójuk jó volt anno!
Bemutatóterem vagy díler volt?
|
szer. máj. 26, 2004 10:42 |
|
|
Tejberizsa
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 248 Tartózkodási hely: Bíkíscsábá
|
Egy nagyon közeli ismerősöm a PGSM-nél melózott. Megkérdezte, hogy miért fiatal páyakezdőket vesznek fel mellé? Az mondta a góré a boltban, hogy ezeket lehet kábítani és nem panaszkodnak a túlórák miatt.
Szegényt rá másfél évre rá kirakták. Teljesen más okkal küldték el, de végül kiderült, hogy amiatt rakták ki mert már "öreg" volt! Kellett a vérfrissítés.
Rüheltem mindig a PGSM-et, de ekkor végleg kiakadtam rájuk!
Na gratula!
(Ez csak egy PGSM bolt volt, nem akarok álltalánosítani)
Na jó a 3210-es akciójuk jó volt anno!
|
szer. máj. 26, 2004 10:22 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
Nos igen! A "medvék lapját" már olvastuk. Kíváncsi lennék a "vadászok lapjára" is...
|
szer. máj. 26, 2004 9:01 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
tarbynak tökéletesen igaza van. a "cikk" nem más, mint hisztérikus vagdalkozás.
én is indítok majd portált, és megírom, hogy mondjuk bunkón beszéltek velem a farmerboltban. btw. borzasztó, hogy az internetes tartalomszolgáltatás dinamikus növekedésével megjelent jónéhány olyan site, ahol ugyan újságíróknak képzelik magukat az alkotók, bár semmi közük az egészhez.
azt is furcsállom, hogy a Piac és Profit c. lap érdekeltségi körébe tartozó weboldalon ilyesmit hagy az általam igen nagyra becsült főszerkesztő.
|
szer. máj. 26, 2004 8:45 |
|
|
William Honda
ezüst tag
Csatlakozott: kedd máj. 25, 2004 8:10 Hozzászólások: 33 Tartózkodási hely: Budapest vagy videkfalva
|
Hello!
Nem a Pannon-t vedem, de szerintem a masik ket szolgaltato sincs normalisan felkeszulve erre a "szamvaltasra"...
Egyebkent 1996 óta a PGSM a szolgaltatom, biztosan van jobb (Westel Domino kontra PGSM PRAKTIKUM PERFEKT , szebb (elso Vodafone reklam a balettozo lanyokkal), de nekem akkor is ok a kedvencem.
Egy ket kisebb problematol eltekintve meg vagyok veluk elegedve.
|
szer. máj. 26, 2004 8:15 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Örülök, hogy mindenki így ráveti magát a témára. Azt azért ne felejtsük el, hogy nem ártott volna megszólaltatni a másik felet, jelen esetben a Pannont. Ez fölmerült a gsmportal.hu-n is, ezután ők megkereséssel éltek a PGSM felé, amire még nem kaptak választ. Talán meg kéne azt várni, mielőtt nagyon belemelegednétek a savazásba.
Mellesleg nem tartom korrektnek, hogy a cikk iróját sérelem éri, erre ő ahelyett, hogy az ügyintéző főnökét kérné és panaszt tenne nekiáll a lejáratni a Pannont.
Ja, és egy késve befizetett számla után nem biztos, hogy annyira verni kéne a tamtamot, hogy milyen lassú a könyvelésük stb. Időben kell fizetni, és akkor nincs ilyen probléma.
Üdv,
tarby
|
szer. máj. 26, 2004 8:12 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
vocsok írta: Nekem van még egy ötletem: Lehethogy létezik egy titkos belső utasítás, hogy szándékosan rontani kell a cég hírnevét. Talán van valami céljuk vele... Ugyanis annyira nyilvánvaló szemétségeket csinálnak, hogy azt véletlennek sem lehet néha elképzelni.
Ez nem belső, hanem vmi külső utasítás lenne. Még pedig egy olyan cégtől, amelyik fel akarná vásárolni a Pannon-t és így olcsóbban tehetné, majd a felvásárlás után "óriási" akciókkal rendbe tenné a hírnevét és folytatná tovább vígan a szolgáltatást.
De ebben én nem hiszek.
|
szer. máj. 26, 2004 7:50 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nekem van még egy ötletem:
Lehethogy létezik egy titkos belső utasítás, hogy szándékosan rontani kell a cég hírnevét. Talán van valami céljuk vele...
Ugyanis annyira nyilvánvaló szemétségeket csinálnak, hogy azt véletlennek sem lehet néha elképzelni.
|
szer. máj. 26, 2004 6:35 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Tuvok írta: Hát ez ledöbbentett! Mi amikor Westelnél(T-mobilnál) vettünk 3 előfizut(nem üzletit, magánt!!) akkor a boltból való kilépés után 20 perccel be voltunk jelentkezve a hálózatra! Nem értem hogy a Pannon ezt hogy engedheti meg magának!! Harakirit akarnak?
Nekem volt olyan esetem is, amikor már a boltban működött az új (westeles) előfizetésem. Ez pedig nem emberi erőforrás kérdése (ha csak nem a software-hardware karbntartóké nem).
|
szer. máj. 26, 2004 6:15 |
|
|
Tuvok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Where no man has gone before...
|
Hát ez ledöbbentett! Mi amikor Westelnél(T-mobilnál) vettünk 3 előfizut(nem üzletit, magánt!!) akkor a boltból való kilépés után 20 perccel be voltunk jelentkezve a hálózatra! Nem értem hogy a Pannon ezt hogy engedheti meg magának!!
Harakirit akarnak?
|
szer. máj. 26, 2004 4:11 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
eXpesti írta: ...Valamint a műszaki szinvonaluk is egy nagy 0...
Khhhhmmm. Európában műszakilag a legmodernebb hálózata a Vodafonenak van. Csak úgy mondom.
Nem ott a baj. Az emberek. Soká lesz még becsülete annak, hogy a Vodánál dolgozni.
A WesT-Mobilnál már lehet megalázkodni a VEVŐ előtt, a VEVŐ kegyeiért, a Pannonnál és a Vodánál még a kemény gerincű lesz.arlak.én.édes.öcsém,nem.látod,hogy.dolgom.van típusú emberkék dolgoznak.
Várjuk a változást. Csak nehogy árváltozással járjon!
AndrySoft hsz-e nagyon igaz, bizony a kis szőke cicák nem sok mindent tudnak a szépségükön kívül hozzáadni a cég fejlődéséhez. Arról meg pár pillanat alatt kiderül, hogy rohadtkevés.
De ezért _nem_őket_ kell hibáztatni. Nagyon mélyre kellene leásni, hogy ebben igazságot tudjunk tenni, vagy akárcsak a felelősöket megtaláljuk.
Mindenki ismer, hogy védeni szoktam azt a céget, amelyet úgy érzem jogtalanul bántanak/bírálnak. A Vodával elég sokszor ezt teszem, de ha jogos a kritika, akkor nem. A Pannont valahogy ritkábban érzem megvédeni valónak.
Egyébként (aki még nem tudja) mindhárom cégnél van előfizetésem.
Érdekes, hogy a Westelnél még soha nem éreztem, hogy lesza.rnának.
|
szer. máj. 26, 2004 1:46 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
Nem szorosan ide tartozik, de azért elmondom. Azért van az a sok fiatal lány a mamut cégeknél (nem azért, hogy Te a szemed legeltesd ), mert ezeknek kevesebbet kell fizetni, mint egy tapasztaltabb, idősebb szakinak. Na ebből (is) következnek a fenti problémák. Egyébbként, ha valaki nem tapasztalta volna még a szakmai dilettantizmust, menjem be egy hipermarketbe (TESCO, Metro, Cora), és kérjen valamit. Rá fog rögtön jönni, hogy kár volt megkérdezni....
Egyébbként Meggylé barátom! Mi a fenét tudtál már 325-ször hozászólni, mikor tudomásom szerint (lehet, hogy tévedek) még nem régen vagy itt ???
|
szer. máj. 26, 2004 0:13 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
@eXpesti
Ha alapból kikapcsolod a profilodban a BBCode használatát, akkor nem fogsz tudni idézni másoktól rendesen.
És a szövegformázás lehetőségei sem lesznek adottak.
Csak egy észrevétel volt, a hozzászólásodat én javítottam úgy, hogy az idézet idézet legyen.
Üdv
|
kedd máj. 25, 2004 23:00 |
|
|
eXpesti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
vocsok írta: Én csak azt nem értem, hogy minek megy mostanság valaki a Pannonhoz? Főleg ennyi (25) előfizetéssel. A Vodkafon ilyen cégnek már fizetne, hogy használják a hálózatát :-)
Vodafonhoz? Az "mégjobb"! Tapasztalatom szerint ott nemhogy lenézik, de még ki is oktatják azok mellett, hogy semmihez sem értenek és egyik nem tudja mit csinál a másik. Valamint a műszaki szinvonaluk is egy nagy 0...
|
kedd máj. 25, 2004 22:45 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
vocsok írta: Én csak azt nem értem, hogy minek megy mostanság valaki a Pannonhoz? Főleg ennyi (25) előfizetéssel. A Vodkafon ilyen cégnek már fizetne, hogy használják a hálózatát
Ezzel szó szerint egyetértek, ill. én sem értem.
De őszintén szólva azt sem, hogy ehhez miért kellett szavazást indítani...
|
kedd máj. 25, 2004 21:56 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Nokian írta: Ez szánalmas... Nem értem, mi a f*sz van velük. Saját maguk alatt vágják a fát! Egy másik topikban említettem már, hogy nekem (eddig) semmi problémám nem volt a Pannonnal, de ezek szerint én csak egy üdítő kivétel vagyok... Remélem, Matthaus-ék nem hagyják ennyiben dolgot: ideje lenne észhez téríteni a PGSM-t!!
Majd észreveszik az előfizetők számának (negatív) változásából.
|
kedd máj. 25, 2004 21:50 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Ez szánalmas...
Nem értem, mi a f*sz van velük. Saját maguk alatt vágják a fát!
Egy másik topikban említettem már, hogy nekem (eddig) semmi problémám nem volt a Pannonnal, de ezek szerint én csak egy üdítő kivétel vagyok...
Remélem, Matthaus-ék nem hagyják ennyiben dolgot: ideje lenne észhez téríteni a PGSM-t!!
|
kedd máj. 25, 2004 21:28 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Én csak azt nem értem, hogy minek megy mostanság valaki a Pannonhoz?
Főleg ennyi (25) előfizetéssel. A Vodkafon ilyen cégnek már fizetne, hogy használják a hálózatát
|
kedd máj. 25, 2004 18:36 |
|
|
gabriel401
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1349 Tartózkodási hely: Univerzum, második sarkon balra
|
A Pannonos üfsz-esek már évekkel ezelőtt sem tudtak megbirkózni azzal a fogós-ravasz helyzettel, hogy két azonos vezetéknevű embernek ugyanazon a lakcímen pannonos előfizetése van. MINDIG és MINDENT összekevertek.
|
kedd máj. 25, 2004 18:03 |
|
|
Hardside
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 588 Tartózkodási hely: New World Disorder
|
Meggylé írta: Ja, és amennyiért a fővárosban csak ímmel-ámmal dolgoznak egyesek, annyiért itt vidéken a belüket kitennék.
Off
Úgy ám, bizony.
On
|
kedd máj. 25, 2004 16:30 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Jaja, én is olvastam. Felkerült a Hírkeresőre is.
Én még mindig azt mondom, hogy ha valakit azért vesznek fel, mert jól néz ki a pult mögött, vagy azért, mert érdekli a téma, és jártas is benne, az nem mindegy. Ruhaboltba elmegy az ilyen, de egy komolyabb, átfogó tudást igénylő munkahelyen már nem.
És én még azt sem tenném előre, hogy már dolgozott előtte ilyen helyen. Én utánakérdeznék az előző munkahelyén.
Ja, és amennyiért a fővárosban csak ímmel-ámmal dolgoznak egyesek, annyiért itt vidéken a belüket kitennék.
|
kedd máj. 25, 2004 15:50 |
|
|
eXpesti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
BOTRÁNY A PANNONNÁL - lebuktak
A következőkhöz csak azt tudom fűzni: GRATULÁLOK....
http://www.gsmport.hu/index.php?page=ar ... 442553-931
Szerkesztői levél: Totális káosz a Pannon GSM-nél
Válts Pannonra, hozd át a számod, hálózatot azonban nem kapsz! Vásároltunk 25 céges előfizetést, eltelt 12, 24, 48, majd 72 óra, azonban térerő sehol, az ügyfélszolgálat meg lepasszol. Üdvözöljük Európában!
Régóta nem írtunk ilyen formában a GSM Portál oldalain, melynek – meg kell hogy mondjuk – örülünk. Örülünk, mert majd egy éve nem történt olyan esemény, mely miatt szükségesnek éreztük volna felemelni hangunkat az előfizetők érdekében. Egészen mostanáig.
Történt ugyanis, hogy cégünkkel 25, azaz huszonöt előfizetésre kötöttünk megállapodást Magyarország „legtisztább hangú” szolgáltatójával, melyből 10 új, 2 éves előfizetést vásároltunk. Miután a központból megkaptuk a hívást, hogy fáradjunk a Fáy utcai bemutatóterembe, elindultunk utunkra, hogy beszerezzük a SIM kártyákat és az ahhoz járó készülékeket. Bár ne tettük volna…
Botrányos ügyintézés
Az általunk vásárolni kívánt – előzetesen jelzett - 6 darab készülék nem létén felülemelkedve foglaltunk helyet az éppen lábát szellőztető kedves ügyintéző hölgy asztalánál. Itt mindössze másfél óra kellett ahhoz, hogy a hölgy megtanulja a számítógépen futó program használatát és kinyomtassa nekünk az előfizetői szerződéseket a hozzájuk kapcsolódó papírtömeggel. Mi eközben türelmesen vártunk, néztünk és hallottunk. Hallottuk például azt is, amikor egy Vodafone-os ügyfél a mellettünk lévő asztalnál szeretett volna számhordozással az élvonalra váltani, és ez ügyben kért segítséget. Az őt intéző hölgy válasza a következőképpen hangzott: „Menjen a Vodafone-hoz, úgy gyorsabban elintézi, különben nekünk kell átküldeni, aztán visszakapni az adatokat és az több idő.” Itt szorult először ökölbe a kezünk, révén, hogy legjobb tudomásunk szerint Magyarországon az egykapus számhordozásos rendszer él, miszerint az előfizetőnek csak az átvevő szolgáltatóhoz kell befáradnia a kérelem benyújtásához.
A röpke másfél órás procedúra után a kártyákat hívószám szerint elosztották a megfelelő készülékekhez, mi megköszöntük és autóba ültünk. Még aznap kiosztottuk az illetékeseknek a SIM kártyákat és vártunk. Vártunk, vártunk, csak vártunk, azóta is várunk. Ugyanis a szerződésben foglalt 72 órás aktiválás azóta sem történt meg. Első megkeresésünkre a szolgáltató arra hivatkozott, hogy lejárt számlatartozása van a cégnek, melyet egy átküldött faxszal fél perc alatt megcáfoltunk, ezután pedig közölték velünk: az elmúlt négy nap alatt (a befizetés és a jelenlegi dátum közötti idő alatt) még nem könyvelték le az átutalt összeget, emiatt nem aktiválták a kártyát. Ja, akkor kinek a miét? – gondoltuk.
És (ez) még mindig semmi…
Újabb 12 óra, még mindig semmi, mire az ügyfél (jómagam) kézbe veszi otthon a vonalas telefont és feltárcsázza a 1220-as központi ügyfélszolgálati számot. Itt a bejelentkező úrnak megadva a problémás számtartományt, a cégnevet, az közli velünk: a cégnév nincs benne a nyilvános tudakozóban (persze hogy nincs, hiszen ezt kértük), és adjuk meg a pontos számot. Mivel a vásárláskor a pultos kollega itt a piros hol a piros módon összecserélte a számokat, így sajnos – mondjuk – nincs meg a szám, csak a tartomány, amelybe beleesik. Erre ő: akkor nem tud velünk mit csinálni (kiemelt ügyfelekkel), próbáljuk meg ki-bekapcsolni a készüléket. $!%×?ß#! - gondoltuk.
Összegezve a történteket mi minősíthetetlennek és felháborítónak tartjuk azt, hogy akár egyéni, akár céges ügyféllel (pláne ha még kiemelt ügyfél is a maga 5-6 éves előfizetéseivel) így járjon el egy szolgáltató. Emellett úgy gondoljuk, hogy hasonló, slendriánságból és pontatlanságból elkövetett dolgokért más szolgáltatóknál fejek hullanának, főleg a mostani, kiélezett mobil távközlési piacon. Ezzel együtt nekünk egyre tisztább a kép a Pannon piaci részesedésének hanyatlására vonatkozóan és egyidőben szomorúan vesszük tudomásul, hogy vannak még itthon olyan operátorok, akik ezt egyáltalán megengedhetik maguknak…
|
kedd máj. 25, 2004 15:43 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 48 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|