Szerző |
Üzenet |
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
Rozso2 írta: Nem értetted! Csak szám lehet a jelszóban!
5let:
Lehet, hogy a PannOnline jelszót a későbbiekben akarják az ügyfélszolgálat IVR rendszerében is azonosításnál használni?
|
szer. júl. 21, 2004 10:11 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
igazad van, ezt tényleg nem értem miért van...
talán mivel mobilhoz kapcsolódó szolgáltatás ezért próbálnak hasonlítani a PIN kódhoz?
|
szer. júl. 21, 2004 9:42 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Nem értetted!
Csak szám lehet a jelszóban!
|
szer. júl. 21, 2004 9:31 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
Rozso2 írta: Aúgy meg mi ez a marhaság, hogy a PannOnlineon számot kell megadni jelszónak??? Én a régi loginommal normális jelszóval be tudok lépni, de az újaknak már csak számot enged. Mire jó ez? elvileg biztonságosabb, mert több féle karakter miatt nehezebb kitalálni/feltörni. amúgy én azért nem értem csak, mert az egy dolog, hogy igyekeznek biztonságosabbra alkotni, de had döntsem már én el mint user, hogy mennyire akarok bonyolult jelszót... attól vagyok ki hogy pl a suli szerverére úgy kell megadni, hogy kis- és nagybetű is legyen, szám és/vagy valami spéci karakter (pl: + - ? . stb), és mindezek tetejébe nem lehet értelmes szó (még szerencse, hogy csak az angol szótárat ismeri a gép), és fél évente változtasd meg...
eredménye az lett, hogy a 3ik változtatás után elfelejtettem mi az, és most mehetnék a rendszergazdihoz újért...
|
szer. júl. 21, 2004 9:22 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Aúgy meg mi ez a marhaság, hogy a PannOnlineon számot kell megadni jelszónak???
Én a régi loginommal normális jelszóval be tudok lépni, de az újaknak már csak számot enged. Mire jó ez?
|
szer. júl. 21, 2004 9:09 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
integral írta: Kár!
Mert számításom szerint kb 200 Ft-tal kevesebb van az egyenlegemen. Eddig mindig egyezett az én számításommal az egyenleginfó. Ennek szeretnék utánajárni, viszont nem szeretnék több időt és energiát ráfordítani és a 200 Ft miatt nagyon hepciáskodni.
Nem is lehet részletes számlainformációt kérni valahogy prepaidre?
Írj egy reklamásciót a ugyfelszolgalat@pgsm.hu -ra. Részeletesen indokold meg és kivizsgálják!
|
szer. júl. 21, 2004 8:21 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Kár!
Mert számításom szerint kb 200 Ft-tal kevesebb van az egyenlegemen. Eddig mindig egyezett az én számításommal az egyenleginfó. Ennek szeretnék utánajárni, viszont nem szeretnék több időt és energiát ráfordítani és a 200 Ft miatt nagyon hepciáskodni.
Nem is lehet részletes számlainformációt kérni valahogy prepaidre?
|
szer. júl. 21, 2004 8:15 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
integral írta: Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, hogy ha regisztrálok a Pannonline-ra, akkor meg tudom-e nézni, hogy milyen számokat mikor és mennyi ideig hívtam (azaz részletes számlainformációra lenne szükségem) pre-paid és post-paid csomag esetén? A honlapon post-paidre írja, de a pre-paid-re nem, illetve nem egyértelmű a megfogalmazás. Köszi!
Prepaidben nem tudod megnézni.
Csak az egyenleged.
|
szer. júl. 21, 2004 8:13 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
integral írta: Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, hogy ha regisztrálok a Pannonline-ra, akkor meg tudom-e nézni, hogy milyen számokat mikor és mennyi ideig hívtam (azaz részletes számlainformációra lenne szükségem) pre-paid és post-paid csomag esetén? A honlapon post-paidre írja, de a pre-paid-re nem, illetve nem egyértelmű a megfogalmazás. Köszi!
A regisztráció ingyenes, szóval nyugodtan megejtheted, jól jöhet szolgáltatás megrendelésnél és lemondásnál pl., de prepaid-re nem fogsz ott sem részletes számlát kapni sajnos. Postpaid-re pedig csak akkor ha megrendeled.
A frissítése kb. 24 óránként történik.
|
szer. júl. 21, 2004 8:04 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, hogy ha regisztrálok a Pannonline-ra, akkor meg tudom-e nézni, hogy milyen számokat mikor és mennyi ideig hívtam (azaz részletes számlainformációra lenne szükségem) pre-paid és post-paid csomag esetén? A honlapon post-paidre írja, de a pre-paid-re nem, illetve nem egyértelmű a megfogalmazás.
Köszi!
|
szer. júl. 21, 2004 8:00 |
|
|
Lator
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 164
|
Rapidus!
Igazad van.
Sajnos (valószínűleg) olyanok vannak döntéshozó pozícióban, akik nem törődnek magával a céggel, csak azzal, hogy a saját zsebüket megtömjék.
Nem tekintik sajátjuknak a Pgsm-et, hiszen tudják, hogy nem "nyugdíjas állásuk" van és addig csak a pénzszerzés a céljuk.
Rendesen utálom is ezt a fajta "undorítómenedzser" típust.
Azzal, hogy sokat keresnek semmi bajom - egészségükre - viszont, hogy ilyen munkát végeznek annál több.
Mi pedig hiába próbálunk hatni rájuk (email, telefon), az ügyfélszolgálaton nem jutunk túl.
A kifogások, érvek, gyanítom nem, vagy csak nagyon kis részben jutnak el a felső vezetéshez.
|
csüt. júl. 08, 2004 13:59 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
Rapidus: szívemből szóltál
én még csak 4 éve vagyok előfizető náluk, de még akkor is tök jó volt a cég. annak ellenére náluk kötöttünk előfizut, hogy a család másik fele westeles volt (még most is azok /vagyis tmobilosok/), mert sokkal korrektebb ajánlatot tettek elénk, mint a másik cég. (emlékszem, hogy a vode boltból úgy fordultam ki, mert a kapa kilógott a szájából az eladónak, és azt se tudta mi az a telefon... ez azóta szerencsére változott)
végülis az is egy taktika, hogy nem veszi fel a kesztyűt a versenyben hanem szép nyugisan valami stabil szolgáltatást biztosít, de valahogy úgy érzem, hogy egyrészt ennek nincs jövője, másrészt ezt sem igazán csinálja, hanem amúgy utólag jó késéssel lép valami, de nem akarózik egy huszárvágással elébemenni a riválisoknak. ez pedig elkeserítő akárhogy is nézem.
remélem sürgősen váltanak valami jobb hozzáállásra, mert az nem maradhat így
|
szer. júl. 07, 2004 15:54 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Te is? Én is!
Én is nagyon régen vagyok Pannonos, akkor még (ma már el sem hinnék mennyiért) egy Nokia 2110-et vettem náluk, persze előfizetéssel. Azért náluk, mert a lakóhelyemen a Pannon térereje sokkal jobb volt, mint a Westelé. A szolgáltatásokkal nekem a mai napig nincs bajom, gyorsak, rugalmasak, korrektek. De valaki(k) a Pannonnál nem akarják belátni, hogy önmagában ez már nem elég, be kell szállni a versenybe, hiszen a Pannon ügyfeleit is bombázzák a T-mobile és a Vodafone új telefonokról és tarifákról szóló reklámjai, amire ha nem lépnek, akkor a lassú sorvadás törvényszerű. Rengeteg nagy céget sorolhatnánk, akik ugyan ezt tették (semmit) és a jövevények néhány év alatt "letolták" őket. Ebből a szempontból elismerésem a Westelnek, akik ráéreztek az új idők szelére, és szépen vitorláznak is vele.
Tulajdonképpen csak néhány, döntési helyzetben lévő vezetőnek kellene másképp gondolkodnia, mert bár ebben a pillanatban még semmi sincs veszve -nyereségesek- de mozdulni kell, mert az a bizonyos tyúk egyre jobban lefogy, és a végén még nem aranyat, hanem a négylábúak nemzőszervét tojja!
|
szer. júl. 07, 2004 15:34 |
|
|
Lator
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 164
|
Rapidus írta: Ha ez is hír lenne, az akár pozitív is lehetne, de ha csak ez van, akkor bizony tényleg szomorú. Eközben ugyanis a többiek kínálatában megjelent néhány új telefon, mint pl. a K700, a 7610, amikről még előzetesként sincs szó, tarifák csökkentek stb, ezért megértem a reakciódat. Nem tudom mióta vagy Pannonos, de nem volt ez mindig így. Valami nem kerek az "élvonal"nál
1996 óta vagyok pannonos és még emlékszem a kedvezményekre, amit a régi előfizetők is igénybe vehettek. Nem úgy a Westelnél. (legalább is akkor, csak az új belépők kaptak belőle)
Azután 2000-ben minden megváltozott. A kedvezmények eltűntek, a prepaid árai kedvezőbbek lettek a Post-nál és az egyéni előfizetőket kezdték - talán tudat alatt leépíteni.
A régi terminálos időkben többször vitatkoztam, védtem a pannont, de utólag belátom teljesen felesleges volt.
Kár volt ezt a korrekt jó szolgáltatót így tönkre vágni
|
szer. júl. 07, 2004 11:43 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Ha ez is hír lenne, az akár pozitív is lehetne, de ha csak ez van, akkor bizony tényleg szomorú. Eközben ugyanis a többiek kínálatában megjelent néhány új telefon, mint pl. a K700, a 7610, amikről még előzetesként sincs szó, tarifák csökkentek stb, ezért megértem a reakciódat.
Nem tudom mióta vagy Pannonos, de nem volt ez mindig így. Valami nem kerek az "élvonal"nál
|
szer. júl. 07, 2004 10:12 |
|
|
Lator
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 164
|
Rapidus írta: Íme, tényleg készültek valamire, hiszen júl 5-től egy igen fontos változás van a honlap szerint, ugyanis Sierra Leone roaming parner lett. Csak így tovább!
Végre egy jó hír!
Én már akkor is plafonig ugráltam a boldogságtól, mikor Vietnám roaming parner lett, hiszen tömegesen járunk oda.
Tényleg szánalmas amit a Pannon művel. Bánom, hogy náluk vagyok előfizus
|
szer. júl. 07, 2004 9:45 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
asdf_ írta: integral írta: Mi is pontosan ez? Mert ugyan elolvastam, de nem sokat értettem belőle. Az is benne volt, hogy 150000 Ft-os hitelkeretet adnak! Csak nem derült ki, hogy ez egy sima hitellehetőség, vagy valami kedvezményes dolog. Keresni kell egy THM melletti szamot. Minden parasztvakito szoveg, meg reklam mellett az az egyetlen biztos pont, onnan megtudsz mindent.
THM valami 38-43% volt, ha jol emléxek, nem tom hol a papir elkavartam itthon
|
kedd júl. 06, 2004 10:27 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Íme, tényleg készültek valamire, hiszen júl 5-től egy igen fontos változás van a honlap szerint, ugyanis Sierra Leone roaming parner lett. Csak így tovább!
|
kedd júl. 06, 2004 9:58 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
integral írta: Mi is pontosan ez? Mert ugyan elolvastam, de nem sokat értettem belőle. Az is benne volt, hogy 150000 Ft-os hitelkeretet adnak! Csak nem derült ki, hogy ez egy sima hitellehetőség, vagy valami kedvezményes dolog.
Keresni kell egy THM melletti szamot. Minden parasztvakito szoveg, meg reklam mellett az az egyetlen biztos pont, onnan megtudsz mindent.
|
kedd júl. 06, 2004 9:33 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
-vadaszg- írta: Kunci írta: -vadaszg- írta: lett vmi pannon hitelkártya by raifeisenn bank Erről hol hallottál? Érdekelne, de nem találtam semmi infót róla. kaptam levelet mint hűséges előfizető, hogy egyszerűsített hitel kártya ügyintézes meg ilyesmi... meg ingyen pannon top 3
Mi is pontosan ez? Mert ugyan elolvastam, de nem sokat értettem belőle.
Az is benne volt, hogy 150000 Ft-os hitelkeretet adnak! Csak nem derült ki, hogy ez egy sima hitellehetőség, vagy valami kedvezményes dolog.
|
hétf. júl. 05, 2004 23:02 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Ez jogos, bizony ez értelmetlenre sikeredett
|
hétf. júl. 05, 2004 16:35 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Macika írta: asdf_ írta: ...Amennyiben az Előfizető kéri, a Szolgáltató köteles a fentitől részletesebb számlamellékletet csatolni (részletes számla). OFF Ettől kapok kiütést. A Pannon sem tud magyarul! Pedig helyesen 'a fenti nél' lenne. Iszonyat, hogyan korcsul a nyelvünk. És minél többet látják leírva a rosszat, annál többen gondolják helyesnek - a rosszat. ON
Most fedeztem fel:
A részletes számlát az egyéni Előfizető havonta egy alkalommal ingyenesen - döntésétől függően nyomtatott vagy elektronikus formában - biztosítja a Szolgáltató.
Talan az elofizeto reszere nem? Arrgghhhh
|
hétf. júl. 05, 2004 15:25 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
Kunci írta: -vadaszg- írta: lett vmi pannon hitelkártya by raifeisenn bank Erről hol hallottál? Érdekelne, de nem találtam semmi infót róla.
kaptam levelet mint hűséges előfizető, hogy egyszerűsített hitel kártya ügyintézes meg ilyesmi... meg ingyen pannon top 3
|
vas. júl. 04, 2004 11:21 |
|
|
Kunci
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 30
|
-vadaszg- írta: lett vmi pannon hitelkártya by raifeisenn bank
Erről hol hallottál? Érdekelne, de nem találtam semmi infót róla.
|
vas. júl. 04, 2004 10:09 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
na nem lép semmit a pannon? gondolom nyaralnak: http://www.pgsm.hu/sajtoszoba/sajto/2004/pakisztan.phpnem?
már unalmas,hogy minden szolgáltató kijött vmivel, de a pannon ül a babérjain...
ja de lépett:)
lett vmi pannon hitelkártya by raifeisenn bank
|
vas. júl. 04, 2004 8:21 |
|
|
Rian
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34 Hozzászólások: 2329 Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
|
Macika írta: asdf_ írta: ...Amennyiben az Előfizető kéri, a Szolgáltató köteles a fentitől részletesebb számlamellékletet csatolni (részletes számla). OFF Ettől kapok kiütést. A Pannon sem tud magyarul! Pedig helyesen 'a fenti nél' lenne. Iszonyat, hogyan korcsul a nyelvünk. És minél többet látják leírva a rosszat, annál többen gondolják helyesnek - a rosszat. ON
Helyesbítbe: mi magyarok nem tudunk magyarul:)
Pontosítva: Kovács Ferenc nem tud magyarul, aki azt a rész írta:)
|
vas. jún. 27, 2004 23:34 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Landsmann írta: Érdekes viszont, hogy a céges előfizetésre ingyenesen csak az elektronikusat nem lehet megrendelni. Fizetni kell érte. Papíralapút nem akarok, ezért nem is rendeltem meg. A kettő együtt ingyen lenne pedig.
Na akkor ujabb nem ertes
AFAIK egyeni elofizeto kerhet papirost vagy elektronikust, ceges elofizetonek meg elektronikus ingyen van, a papiros meg penzes.
|
vas. jún. 27, 2004 23:10 |
|
|
Vendég
|
Nekem megvan az elektronikus is és a papíralapú is, kapom is rendszeresen. Teljesen ingyenes, nem kell érte fizetni. Érdekes viszont, hogy a céges előfizetésre ingyenesen csak az elektronikusat nem lehet megrendelni. Fizetni kell érte. Papíralapút nem akarok, ezért nem is rendeltem meg. A kettő együtt ingyen lenne pedig.
|
vas. jún. 27, 2004 8:25 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Akkor nem értem, mert ezek szerint van, akinél működik, van akinél nem.
|
vas. jún. 27, 2004 5:35 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
asdf_ írta: ...Amennyiben az Előfizető kéri, a Szolgáltató köteles a fentitől részletesebb számlamellékletet csatolni (részletes számla).
OFF
Ettől kapok kiütést. A Pannon sem tud magyarul!
Pedig helyesen 'a fenti nél' lenne.
Iszonyat, hogyan korcsul a nyelvünk. És minél többet látják leírva a rosszat, annál többen gondolják helyesnek - a rosszat.
ON
|
vas. jún. 27, 2004 3:35 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Csak ezert nem ertem ezt a kettot egyszerre kell dolgot:
4.1.7 RÉSZLETES SZÁMLA IGÉNYLÉSE
A Szolgáltató a számlás Előfizető részére kiállított számlához köteles csatolni az előfizető által fizetendő díjakat megfelelő bontásban feltüntető mellékletet (tételes számlamelléklet). Amennyiben az Előfizető kéri, a Szolgáltató köteles a fentitől részletesebb számlamellékletet csatolni (részletes számla). A részletes számla magában foglalja a díj kiszámításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokat tartalmazó kimutatást. A részletes számlát a Szolgáltató egyéni Előfizető részére elektronikus vagy nyomtatott, más Előfizető részére elektronikus formában ingyenesen biztosítja. A részletes számla igényléséről az Előfizető az egyedi előfizetői szerződésben nyilatkozik. Bármilyen, a nyilatkozatban foglalttól eltérő számlát, részletezést térítés ellenében bocsátja rendelkezésre a Szolgáltató. A részletes számlát az egyéni
Előfizető havonta egy alkalommal ingyenesen - döntésétől függően nyomtatott vagy elektronikus formában - biztosítja a Szolgáltató. Ezt követően, illetve ezen felül a másolatokat a Szolgáltató térítés ellenében a mindenkori Díjszabásban meghatározott díj ellenében bocsátja az Előfizető rendelkezésre.
|
szomb. jún. 26, 2004 23:12 |
|
|
Vendég
|
SamsungX600 írta: Na most akkor ez hogyan van????
Apámnak van 2 előfizetése, az egyikre meg van rendelve a hívásrészletezés (papír+elektronikus) és az ő havidíjjához mégis hozzávágnak 625 Ft-ot havonta, míg a k*csög Matávnál full ingyen küldik a hívásrészletezőt! Nameg tudomásom szerint van is egy ilyen rendelet, hogy ugye EU-ban ezért nem lehet pénz kérni, és pl. a Westel is már rég ingyen küldi! Akkor a Pannonnal mi van???
A letölthető elektronikusért továbbra is fizetni kell.
Lehet hogy nem jó sorrendben rendeltétek meg. Van olyan, hogy Hívásrészletezés 0 Ft-ért. Ezt kell kiválasztani, majd ezután az Elektronikus hívásrészletezést, ami 0 Ft. Lehet hogy csak simán egy-egy gombnyomással rendeltétek. Bár én nem próbáltam úgy, de gondolom ez lehet a gond.
|
szomb. jún. 26, 2004 20:59 |
|
|
Rusi
platina tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:49 Hozzászólások: 687 Tartózkodási hely: Bárhol felbukkanhatok
|
Na most akkor ez hogyan van????
Apámnak van 2 előfizetése, az egyikre meg van rendelve a hívásrészletezés (papír+elektronikus) és az ő havidíjjához mégis hozzávágnak 625 Ft-ot havonta, míg a k*csög Matávnál full ingyen küldik a hívásrészletezőt! Nameg tudomásom szerint van is egy ilyen rendelet, hogy ugye EU-ban ezért nem lehet pénz kérni, és pl. a Westel is már rég ingyen küldi!
Akkor a Pannonnal mi van???
|
szomb. jún. 26, 2004 20:54 |
|
|
Vendég
|
Így van. Csak az a furcsa, ha külön-külön van megrendelve, akkor fizetős, de ha mindkettő, akkor nem.
|
szomb. jún. 26, 2004 20:05 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Landsmann írta: Ez eddig is így volt. Csak az elektronikusért fizetni kellett, a csak papíralapúért fizetni kellett, de ha mindkettő meg lett rendelve, akkor mindkettő ingyenes volt. Nekem már pár hónapja meg van rendelve, küldik a papíralapút is.
Nem látogattam elég sűrűn a PannOnline-t, nekem újdonság volt. Gondolom az ingyenessé vált papíralapú részletező óta van ingyen az elektronikus is.
|
szomb. jún. 26, 2004 19:40 |
|
|
Vendég
|
Ez eddig is így volt. Csak az elektronikusért fizetni kellett, a csak papíralapúért fizetni kellett, de ha mindkettő meg lett rendelve, akkor mindkettő ingyenes volt. Nekem már pár hónapja meg van rendelve, küldik a papíralapút is. Nem értem benne a logikát, de így jó.
|
szomb. jún. 26, 2004 19:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Most fél órája vettem észre, hogy az elektronikus hívásrészletezés ingyenes lett, megrendeltem a PannOnline-on, már nézhető is, tehát simán működik nálam.
|
szomb. jún. 26, 2004 19:14 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Nekem nem jön be, már délelőtt se jött be!
A https://online.pannongsm.hu/ -ra semmi sem jön be.
|
szomb. jún. 26, 2004 18:57 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Köszi, hogy megnézted!
A Pannon oldalai nálam is bejönnek, csak a Webshop és a PannOnline nem. Nekem meg pont az utóbbi kellet volna.
|
szomb. jún. 26, 2004 18:47 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Rapidus írta: Nézze már meg valaki plíz, hogy megy most a Pannon Online csak én nem érem el valamiért, vagy újra leállt.
Megy.
A szolgáltatásos rész hibát ír ki.
|
szomb. jún. 26, 2004 17:21 |
|
|
Tymyce
ezüst tag
Csatlakozott: vas. máj. 30, 2004 9:59 Hozzászólások: 21
|
A PannOnline-ról csak annyit, hogy ****. Szerdán lemondtam rajta a PáratlanSzámot erre ma levonták a 600 forintot és a PannOnline-on ott virít a "meglévő" jelző.
(nyugi, már kontaktoltam az ügyfélszolgálatot)
|
szomb. jún. 26, 2004 17:02 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Nézze már meg valaki plíz, hogy megy most a Pannon Online csak én nem érem el valamiért, vagy újra leállt.
|
szomb. jún. 26, 2004 16:10 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
milestone írta: Meggylé írta: Csab2 is erre váltott nem? Ő is maradt a csomagban?? Nem, ő Vám- és Pénzügyőr csomagra, de őt automatikusan visszadobta a rendszer számlazáráskor. Nálam viszont nincs zárolva a váltás lehetősége a Kártya- és tarifacsomag információk ablakban, mint volt mondjuk korábban a megrendelést követően, de még az aktiválás előtt. Csab2-nél az aktiválás után kb 1 héttel már megtörtént ez a zárolás (ha jól értettem). Nálam több mint 2 hét telt el az aktiválás óta.
Jól értetted.
|
hétf. jún. 14, 2004 8:06 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Meggylé írta: Csab2 is erre váltott nem? Ő is maradt a csomagban??
Nem, ő Vám- és Pénzügyőr csomagra, de őt automatikusan visszadobta a rendszer számlazáráskor.
Nálam viszont nincs zárolva a váltás lehetősége a Kártya- és tarifacsomag információk ablakban, mint volt mondjuk korábban a megrendelést követően, de még az aktiválás előtt. Csab2-nél az aktiválás után kb 1 héttel már megtörtént ez a zárolás (ha jól értettem). Nálam több mint 2 hét telt el az aktiválás óta.
|
szomb. jún. 12, 2004 18:52 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Meggylé írta: Csab2 is erre váltott nem? Ő is maradt a csomagban??
Nem.
Első számlazárás után visszarakták. Ha jól emlékszem.
|
szomb. jún. 12, 2004 18:46 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Meggylé írta: Én kérek elnézést!
Rendben. Vita részemről lezárva.
|
szomb. jún. 12, 2004 18:45 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Csab2 is erre váltott nem? Ő is maradt a csomagban??
|
szomb. jún. 12, 2004 18:45 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Köszönöm, Rozso2, hogy megtetted helyettem a kiemelést.
Azért nekik írtam, mert prémium ügyfél vagyok, 96 óta Pannon (üzleti) előfizető.
Azért gondoltam, hogy a váltás nem rendszerhiba eredménye, mert egy korábbi vita során kárpótlásként kértem (többek között) az erre a csomagra való áttérés lehetőségét, annak ellenére, hogy az Üzleti Divízió ÜFSZ osztályvezetője válaszlevelében nem látott erre lehetőséget (bár a többi kérésemet teljesítették). Arra gondoltam, hogy mivel a HIF (számomra kedvező) döntését a levelet követően hozta meg, mégiscsak engedélyezték a csomagváltást.
|
szomb. jún. 12, 2004 18:42 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Én kérek elnézést!
|
szomb. jún. 12, 2004 18:42 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
milestone írta: Egy hete írtam a prémium ÜFSZ-nak egy levelet
|
szomb. jún. 12, 2004 18:28 |
|
|