|
Szerző |
Üzenet |
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
bepe79 írta: És mégis hogyan szavazzak, ha ki van csillagozva a szavazás kérdõmondatának az a része, ami értelmet adna a mondatnak Mert így azt nem tudom, hogy mire / mirõl lehetne.
gyorsboltról van szó, melyet az esetleges viták és perek elkerülése végett kicsillagoztak.
|
vas. jan. 23, 2005 21:54 |
|
|
bepe79
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 798 Tartózkodási hely: Lincolnshire, England, United-Kingdom
|
És mégis hogyan szavazzak, ha ki van csillagozva a szavazás kérdőmondatának az a része, ami értelmet adna a mondatnak Mert így azt nem tudom, hogy mire / miről lehetne.
|
vas. jan. 23, 2005 21:41 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
skynet írta: saint írta: "Na igen, és hát valljuk be, hogy a probléma ott (is) az volt, hogy a user nem kifejezetten a való igazság hű tükörképét mondta."
ez még belefér az offok közé: ezt nem rólad írta Macika!!! egy másik userről volt szó! olvasd el az elejétől (megint ) a topicot, és meglátod.
- Ha nem lenne ott zárójelben az a bizonyos is, akkor én is ezt mondanám. De spongyát rá már végre.
Nincs miért védeni macikát, mivel nem célom bántani, csak a saját renomémat próbálom védeni.
|
hétf. nov. 29, 2004 14:07 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Ákoska írta: "Bár nem értem, miért kéne bárkinek bocsánatot kérnie, a stílus (amíg a fórum szabályaival nem ellenkezik) a Te ügyed, illetve névjegyed..."
Kedves Ákoska!
Talán rendesen el kellene olvasnod a hozzászólásokat, mielőtt véleményt alkotsz.
Beollózom ide, CSAK NEKED! Szintén csak neked, pirossal kiemelem, a lényeget. NEM KELL BOCSÁNATKÉRÉS. Akkor miről is beszélünk?
macika írta:
" De azért hadd jegyezzem meg, hogy amennyiben utólag nem lenne igazam, kivétel nélkül be szoktam látni, és elnézést szoktam kérni."
saint /erre/ írta:
"- Én nem is várnék bocsánatkérést. Megteszi, ha te is olyan hangnemben szólsz hozzám, amilyen hangnemben én tehozzád. Erre ISMÉTELTEN MEGKÉRLEK! Ellenkező esetben /megunva a könyörgést/ én is gond nélkül fel fogom venni a te stílusodat.
És szerintem ITT fejezzük be."
macika írta:
"Na igen, és hát valljuk be, hogy a probléma ott (is) az volt, hogy a user nem kifejezetten a való igazság hű tükörképét mondta."
ezt is:
"Az biztos, hogy az emberi butaság, rosszindulat, netán egymást erősítve mindkettő eegyüttes előfordulása esetén elborul az agyam, és saját magam hosszas nyugtatgatása után sem mindig tudok szalonképesen fogalmazni."
Ákoska írta: "A moderátorságot a Te hozzászólásodban olvastam először, mint valamiféle "minőségi" elvárást. Ha valaki azt idekeverte, az Te vagy."
- Nos, annyiban igazad van, valóban én említem először a moderátorságot /a félreértésért elnézést kérek/. Mivelhogy szentül hiszem, hogy e "feladat?/megbízás?" senkit sem mentesít a jómodor írott, vagy íratlan szabályai alól.
Magyarul: - ha én udvarias hangnemben, kellő tisztelettel írok neki /vagy bárki másnak/, szeretem azt a tiszteletet, amit véleménykülönbségünk ellenére megelőlegeztem, vissza is kapni.
Rosszul viselem, ha hazugnak, rosszindulatúnak, vagy butának neveznek.
Még ha bármelyik ezek közül igaz is lenne, akkor is!
Amúgy, ha nem tünt volna fel, már lezárnám ezt az értelmetlen vitát, amivel csak szét offoljuk /de szép szó/ ezt a topicot.
|
hétf. nov. 29, 2004 13:53 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
saint írta: Kedves Macika!
...a topic nem azért indult, hogy a te moderátori tevékenységedet minősítse. Ezt már csak te keverted bele. A moderátorságot a Te hozzászólásodban olvastam először, mint valamiféle "minőségi" elvárást. Ha valaki azt idekeverte, az Te vagy. saint írta: A kötelességeid közé viszont kétlem, hogy odatartozna bármelyik fórumozó sértegetése /lásd pl. lentebb/. Különösen ha az a fórumozó veled eddig mindig udvarias hangnemet ütött meg. Kétlem, hogy a Hírker ezzel bízott volna meg. Akkor még egyszer: a moderátor is ember. A Hírker SEMMIVEL nem bízott meg minket, mi elvállaltuk, hogy a fórumból a szemetet eltávolítjuk, viszonylag egyenes mederben tartjuk a fórum életét. Mindezt szabadidőben, térítésmentesen. Ha nem is veszed észre (és ez így van rendjén), a moderátorok dolgoznak: ápolják az adok-veszek rovatot, folyamatosan szedegetik ki a duplázásokat, jeleznek felfelé, ha baj van a fórummal. Emellé BELEFÉR szerintem, hogy egyszerű tagként véleményt formáljanak úgy ahogy moderátorság nélkül tennék. De ezt egyszer már leírtam. saint írta: - Én nem is várnék bocsánatkérést. Megteszi, ha te is olyan hangnemben szólsz hozzám, amilyen hangnemben én tehozzád. Erre ISMÉTELTEN MEGKÉRLEK! Ellenkező esetben /megunva a könyörgést/ én is gond nélkül fel fogom venni a te stílusodat. És szerintem ITT fejezzük be.
Bár nem értem, miért kéne bárkinek bocsánatot kérnie, a stílus (amíg a fórum szabályaival nem ellenkezik) a Te ügyed, illetve névjegyed...
|
hétf. nov. 29, 2004 11:21 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Kedves Macika!
"Nem. Én rádhagytam."
- Szerinted nekem nem lett volna több mondanivalóm? Elárulom neked:
lett volna, csak - jobb a békesség - alapon rád hagytam a dolgot, hiszen ez a topic nem azért indult, hogy a te moderátori tevékenységedet minősítse. Ezt már csak te keverted bele.
A topic elérte célját. Mások tapasztalatai érdekeltek a "kimondhatatlan" nevű cégről megtudakolandó, más is tapasztalta-e azt, amit én.
A válasz világos volt. Megértettem.
"Jogom ugyanannyi van, mint más fórumtagnak. Kötelességem több. A véleményem annyival ér többet, amennyivel - egyeseknél - nagyobb rálátásom/tapasztalatom van egy adott témában (ha van)."
- Bizony -bizony, jogod ugyanannyi. A "szakmai" hozzáértésed egyetlen percig sem vitattam. A kötelességeid közé viszont kétlem, hogy odatartozna bármelyik fórumozó sértegetése /lásd pl. lentebb/. Különösen ha az a fórumozó veled eddig mindig udvarias hangnemet ütött meg. Kétlem, hogy a Hírker ezzel bízott volna meg. Itt nem csak rólam beszélek.
"A habitusom meg olyan, amilyen. Az biztos, hogy az emberi butaság, rosszindulat, netán egymást erősítve mindkettő eegyüttes előfordulása esetén elborul az agyam, és saját magam hosszas nyugtatgatása után sem mindig tudok szalonképesen fogalmazni. Ezt vállalom. De azért hadd jegyezzem meg, hogy amennyiben utólag nem lenne igazam, kivétel nélkül be szoktam látni, és elnézést szoktam kérni."
- Én nem is várnék bocsánatkérést. Megteszi, ha te is olyan hangnemben szólsz hozzám, amilyen hangnemben én tehozzád. Erre ISMÉTELTEN MEGKÉRLEK! Ellenkező esetben /megunva a könyörgést/ én is gond nélkül fel fogom venni a te stílusodat.
És szerintem ITT fejezzük be.
|
hétf. nov. 29, 2004 9:05 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
saint írta: Kedves Akoska!
OFF
Valóban, picit lemaradtál. A topic témája kapcsán pici véleménykülönbség alakult ki köztem és macika között. Hiszen erre valóak a fórumok. Kultúrált véleménycserére. Ezt tettük mi is! Részemről mindenféle harag vagy sértődés nélkül. Ezt a dolgot én már lezártam. Szerintem macika is. Ennyi!
ON
Nem. Én rádhagytam.
De örülök, hogy Ákoska ugyanúgy érez, mint én.
Szóval akkor leírom én is, hogy kéretik nem keverni a két dolgot. 2000. januárja óta folyamatosan regisztrált tagja vagyok a fórumnak. Előtte ugye nem volt regisztrálás, akkor inkább csak olvasgattam, de a rengeteg anyázás miatt 80%-ban komolytalannak tartottam a fórumot. Aztán valamikor moderátori jogot/kötelességet kaptam.
Nem tudom, Te mióta vagy itt, de gondolom elég régen (ha nem régebben, mint én) így nyugodtan kereshetsz emlékezetedben olyan esetet, amikor AZÉRT szedtem ki valakinek a hozzászólását, mert vitatkozott velem és nem egyezett a véleményünk. Hogy megkíméljelek az időpocsékolástól, elmondom, hogy nem volt ilyen.
És nem is lesz!
Minden más esetben teljesen érdektelen, hogy az van-e az avatarom alá írva, hogy Moderátor, vagy az, hogy gyémánt tag.
Ennyi.
Jogom ugyanannyi van, mint más fórumtagnak. Kötelességem több. A véleményem annyival ér többet, amennyivel - egyeseknél - nagyobb rálátásom/tapasztalatom van egy adott témában (ha van).
A habitusom meg olyan, amilyen. Az biztos, hogy az emberi butaság, rosszindulat, netán egymást erősítve mindkettő eegyüttes előfordulása esetén elborul az agyam, és saját magam hosszas nyugtatgatása után sem mindig tudok szalonképesen fogalmazni. Ezt vállalom. De azért hadd jegyezzem meg, hogy amennyiben utólag nem lenne igazam, kivétel nélkül be szoktam látni, és elnézést szoktam kérni.
|
vas. nov. 28, 2004 23:59 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Kedves Akoska!
OFF
Valóban, picit lemaradtál. A topic témája kapcsán pici véleménykülönbség alakult ki köztem és macika között. Hiszen erre valóak a fórumok. Kultúrált véleménycserére. Ezt tettük mi is! Részemről mindenféle harag vagy sértődés nélkül. Ezt a dolgot én már lezártam. Szerintem macika is.
Ennyi!
ON
|
vas. nov. 28, 2004 23:42 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
OFF
saint írta: Tisztelt Macika!
....
Nem hinném, hogy a Hírker azért adott neked moderátori státust, hogy bárkivel is /akinek véleménye nem egyezik a tiéddel/, lekezelően bánhass.
Most én megint lemaradtam valamiről...
Ugyanis megint nem értem, hogy mi köze Macika (ill. bármely moderátor) stílusának és fórumbeli szereplésének (a szemét kiszedésén és néhány elkerülhetetlen figyelmeztetésen kívül) a moderátori ranghoz???
Vajon bármelyik moderátor másképpen írna-e, más ember volna-e, ha nem volna moderátor, hangsúlyozom, ha éppen nem kényszerítik moderálni..???
Bár rám viszonylag kevés a panasz, sérelmezem, hogy mert moderátor vagyok, ne írhassak OLYAN (a fórum szabályaival nem ütköző) hangnemben, ami MEGFELEL a habitusomnak, vérmérsékletemnek.
Kéretik a moderátorságot NEM belekeverni a vita hevében íródott hozzászólásokban vélt sérelmekbe!
ON
|
vas. nov. 28, 2004 22:38 |
|
|
Rian
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34 Hozzászólások: 2329 Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
|
De mi az a *** ?
|
vas. nov. 28, 2004 22:33 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
vally írta: quickshop
Igen, ha mindenképpen értetlenkedni akarsz...
|
vas. nov. 28, 2004 18:22 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Vagy 3testvér. (Gyros-bolt)
|
vas. nov. 28, 2004 17:43 |
|
|
vally
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 983 Tartózkodási hely: Pest
|
Macika írta: lilasanyi írta: Hali!
Jól írod,le volt. (valszeg)De most NEM VAN.Nem lehet mindenki Büdöspesti,nekem semmit nem mond a "gyorsbolt" kifejezés.Bocsika. Biztos ki lehetne hámozni,de gondoltam egyszerübb megkérdezni,mint vodanettel googlizni.Tévedtem,sorry... Fordítsd le angolra...
quickshop
|
vas. nov. 28, 2004 17:36 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Kedves Skynet!
"ez nem kötekedés: meddig tartott pontosan, hogy visszaküldjék?"
- Nem is veszem annak.
A hangszóróknál eleve a pénzt kértem vissza, mivel időközben másutt kaptam belőle hibátlanokat.
Kb. 10 - 12 nap telt el, mire megfordult a csomag. De én nem is erre gondoltam, hanem az egész ügy elhúzódására. De ezt is csak halkan mondom, nehogy bosszúvággyal vádoljanak meg .
Azóta már van velük újabb tapasztalat is, de azt már le sem merem írni, mert virtuális kivégzés lenne belőle. Mármint az enyém.
Kedves Macika!
Hiszen megigértem! Amit megigérünk, azt illik is betartani.
|
vas. nov. 28, 2004 17:12 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
saint írta: Hi! Igéretem szerint vázolom a fejleményeket. A tőlük anno vásárolt /hibás/ akkut és két darab hibás 6610 hangszórót újra visszaküldtem nekik. Ezúttal sima levélküldeményként. Bő egy hete kaptam tőlük egy csomagot, benne a kicserélt akkuval, + a két hangszóró árával. Korrektségüket ezúton is köszönöm. Viszont továbbra sem értem miért tartott ez a csere ilyen sokáig. Mielőtt a "kimondhatatlan" nevű cég rajongói ízekre szednének, leszögezem: nincs bennem harag a cég iránt, csak egyszerűen csalódtam bennük. Ahogyan többen tanácsoltátok, a jövőben lehetőleg nem vásárolok tőlük, csak ha nagyon muszáj. Megpróbálom kiváltani őket más, rugalmasabb kereskedőkkel. Mindenesetre kár értük . Mint írtam, több éve vásárolgattam náluk megelégedéssel, néha egyszerre csak pár ledet, néha 6-8 akkut vagy 1-4 kijelzőt.
Örülök, hogy ők is, Te is korrekten zártad le a dolgot. Ők a küldéssel, Te a velünk közléssel.
|
vas. nov. 28, 2004 13:03 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Végülis ha korábban mindvégig és most végül is korrektek voltak, akkor azt az 1 gikszert el lehet(ne) nézni nekik és adni még egy(-két) esélyt a továbbiakban. Aztán ha megint csalódsz, akkor lehet végleg máshova menni. De 1 hiba szerintem mindenhol "belefér" (elvégre emberek vagyunk), főleg ha utána korrekten megoldódik.
Ezt csak úgy elmondtam, mert nekem aztán végképp semmi közöm az egészhez, sose vettem tőlük semmit.
|
vas. nov. 28, 2004 9:44 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Hi!
Igéretem szerint vázolom a fejleményeket. A tőlük anno vásárolt /hibás/ akkut és két darab hibás 6610 hangszórót újra visszaküldtem nekik. Ezúttal sima levélküldeményként. Bő egy hete kaptam tőlük egy csomagot, benne a kicserélt akkuval, + a két hangszóró árával. Korrektségüket ezúton is köszönöm.
Viszont továbbra sem értem miért tartott ez a csere ilyen sokáig.
Mielőtt a "kimondhatatlan" nevű cég rajongói ízekre szednének, leszögezem: nincs bennem harag a cég iránt, csak egyszerűen csalódtam bennük. Ahogyan többen tanácsoltátok, a jövőben lehetőleg nem vásárolok tőlük, csak ha nagyon muszáj. Megpróbálom kiváltani őket más, rugalmasabb kereskedőkkel. Mindenesetre kár értük . Mint írtam, több éve vásárolgattam náluk megelégedéssel, néha egyszerre csak pár ledet, néha 6-8 akkut vagy 1-4 kijelzőt.
|
vas. nov. 28, 2004 9:32 |
|
|
lilasanyi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 20:30 Hozzászólások: 28
|
Macika írta: Fordítsd le angolra...
Hiába,késő van már...leesett
Ha már itt tartunk,kb két éve az öreg 7110-hez kértem tölük akksit,másnap reggel fél hét körül ébresztett egy fiatal srác,hogy meghozta az akksit.Szal nem olyan rossz csapat az....csak ne szállíttatnának hajnalban...
|
szer. nov. 10, 2004 22:05 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
lilasanyi írta: Hali!
Jól írod,le volt. (valszeg)De most NEM VAN.Nem lehet mindenki Büdöspesti,nekem semmit nem mond a "gyorsbolt" kifejezés.Bocsika. Biztos ki lehetne hámozni,de gondoltam egyszerübb megkérdezni,mint vodanettel googlizni.Tévedtem,sorry...
Fordítsd le angolra...
|
szer. nov. 10, 2004 21:56 |
|
|
lilasanyi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 20:30 Hozzászólások: 28
|
CineDOG írta: Ha átolvastad a topikot, akkor le volt írva a cég neve. Ők nem szerviz, hanem alkatrészeket, kiegészítőket,stb árulnak. Minden ami mobil. Még én is leírtam.
Hali!
Jól írod,le volt. (valszeg)De most NEM VAN.Nem lehet mindenki Büdöspesti,nekem semmit nem mond a "gyorsbolt" kifejezés.Bocsika.
Biztos ki lehetne hámozni,de gondoltam egyszerübb megkérdezni,mint vodanettel googlizni.Tévedtem,sorry...
|
szer. nov. 10, 2004 21:49 |
|
|
KristofGab
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 21
|
Viszonteladokent mar tobb millio forintert tobbszaz termeket varasoltam naluk gond nelkul, csak akkumulatorokat kell neha visszavinnem amelyeket mindig kicserelnek vagy visszaszamlaznak.
Raadasul most jut eszembe, hogy talan pontosan 4 evvel ezelott vettem naluk eletem elso 7110-eset 59e Ft-ert hasznaltan, amikor meg mobilokkal is foglalkoztak a Thokoly ut - Ilka utca sarkan.
|
szer. nov. 10, 2004 21:45 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Ha átolvastad a topikot, akkor le volt írva a cég neve. Ők nem szerviz, hanem alkatrészeket, kiegészítőket,stb árulnak. Minden ami mobil.
Még én is leírtam.
|
szer. nov. 10, 2004 21:37 |
|
|
lilasanyi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 20:30 Hozzászólások: 28
|
Értem én a pengeváltás lényegét,de azért EMBERHALÁL ne legyen
Viszont mostmár valaki elárulhatná PÜ-ben a cég nevét,ha megdöglik a telóm,akkor tudjam,hogy hova kell menni. Köszike
|
szer. nov. 10, 2004 21:03 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
saint írta: Nos, majd meglátjuk így lesz-e! Ha nem, azt is meg fogom itt írni.
Úgy legyen!
|
szer. nov. 10, 2004 20:49 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Tisztelt Macika!
"Olvasd végig a topicot még egyszer (az enyémeket kihagyhatod! Aztán ha kicsit is úgy érzed, hogy NEM mindenki Neked ad igazat, akkor gondold meg még egyszer a kérdésedet."
- Nem várom, hogy bárki is igazat adjon. Topicnyitó hozzászólásomban rideg tényeket írtam le, amelyek velem estek meg. A fórumlakókhoz intézett kérdésem annyi volt, hogy csak én jártam így a mai napig, vagy esetleg már más is járt-e hasonlóan. A szavazást is úgy indítottam, hogy abban mindenféle tapasztalat és vélemény tükröződhessen.
Az azóta érkezett hozzászólásokból úgy veszem észre, hogy egyedi eset lehetek, ezen a téren. Ennek azért örülök.
"Mindenesetre a korrektséget (mármint amit ígérsz) nagyon tisztelem és köszönöm.
Az eleve előítéletet (...úgyis le fogják tagadni a megérkezését) viszont nem értem."
- Ismételten kérlek, hogy ne forgasd ki a szavaimat!
ÉN SZÓ SZERINT EZT ÍRTAM: "SZERINTEM, most meg le fogják tagadni a megérkezését." A varázsszó: szerintem. Nos, majd meglátjuk így lesz-e!
Ha nem, azt is meg fogom itt írni.
- Továbbá arra is megkérlek (ismét), hogy olyan hangnemben írd nekem szánt hozzászólásaidat, amilyen hangnemben én kommunikálok veled!
Ennyire azért tisztelj meg bennünket, ha kérhetlek. Engem is, és a véleményemet is! Márcsak azért is, mert tudtommal ez egy nyitott fórum, ahol bárki elmondhatja véleményét. Nem hinném, hogy a Hírker azért adott neked moderátori státust, hogy bárkivel is /akinek véleménye nem egyezik a tiéddel/, lekezelően bánhass.
"Kicsit úgy érzem, mintha mindannyian a cég bérencei lennénk a szemedben, akiknek pozitív tapasztalatai vannak az említetteknél."
- Ezt soha sem mondtam. Emlékezetem szerint, mégcsak nem is utaltam ilyesmire.
Viszont, amit továbbra is furcsállok. A kimodhatatlan nevű, relatív kis cégről semmi negatívat nem lehet itt írni /hiába igaz/, de európai léptékű óriáscégeket szidni, ezer másik topicban: azt igen? Nekem ez igen furcsa, de ezt nem kommentálom tovább, hanem a fórumtulajdonos vagy/és a moderátorok lelkiismeretére bízom.
A további félremagyarázások elkerülése végett:
Ha valaki megelégedéssel használja a fenti cég termékeit, annak örülök.
Azt is leírtam párszor, hogy hosszú éveken át én is teljes megelégedéssel vásároltam náluk. Én úgy vettem észre, hogy az utóbbi időben kezdenek "felhígulni". Ennyi!
|
szer. nov. 10, 2004 20:24 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
saint írta: Macika írta: saint írta: Attól más még lehet velük elégedett. Igen. A topicban RAJTAD kívül mindenki. Kedves Macika! Csak én érzem úgy, vagy TE engem tényleg "KÓSTOLGATSZ"?
Olvasd végig a topicot még egyszer (az enyémeket kihagyhatod!).
Aztán ha kicsit is úgy érzed, hogy NEM mindenki Neked ad igazat, akkor gondold meg még egyszer a kérdésedet.
Mindenesetre a korrektséget (mármint amit ígérsz) nagyon tisztelem és köszönöm.
Az eleve előítéletet (...úgyis le fogják tagadni a megérkezését) viszont nem értem.
Kicsit úgy érzem, mintha mindannyian a cég bérencei lennénk a szemedben, akiknek pozitív tapasztalatai vannak az említetteknél.
|
szer. nov. 10, 2004 19:24 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Macika írta: saint írta: Attól más még lehet velük elégedett. Igen. A topicban RAJTAD kívül mindenki.
Kedves Macika!
Csak én érzem úgy, vagy TE engem tényleg "KÓSTOLGATSZ"?
|
szer. nov. 10, 2004 19:01 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Szerintem ez jó példája annak, amikor 100-ból (vagy 1000-ből) egyszer a körülmények hátrányosan érintenek valakit.
Persze, annak az egynek rossz, de ebből általánosítani hiba lenne.
|
szer. nov. 10, 2004 18:25 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
saint írta: Attól más még lehet velük elégedett.
Igen.
A topicban RAJTAD kívül mindenki.
|
szer. nov. 10, 2004 17:08 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
saint írta: Sziasztok! A nyitó hozzászólásomban említett alkatrészeket becsomagoltam újra és tegnap postára adtam a *********-nak. Számlákat, stb. mellékeltem. Most megmutathatják, mennyire korrektek. Mondjuk, ha legutóbb ajánlottan nem voltak hajlandóak átvenni a csomagot, szerintem most meg le fogják tagadni a megérkezését. A fejleményekről, legyen az bármi, a korrektség érdekében, itt beszámolok majd. Azután mindenki maga döntse el, akar-e még találkozni velük az életben. Én végeztem velük. Attól más még lehet velük elégedett.
és ha rendesen visszaküldik?
|
szer. nov. 10, 2004 16:36 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Sziasztok!
A nyitó hozzászólásomban említett alkatrészeket becsomagoltam újra és tegnap postára adtam a *********-nak. Számlákat, stb. mellékeltem. Most megmutathatják, mennyire korrektek.
Mondjuk, ha legutóbb ajánlottan nem voltak hajlandóak átvenni a csomagot, szerintem most meg le fogják tagadni a megérkezését.
A fejleményekről, legyen az bármi, a korrektség érdekében, itt beszámolok majd.
Azután mindenki maga döntse el, akar-e még találkozni velük az életben.
Én végeztem velük. Attól más még lehet velük elégedett.
|
szer. nov. 10, 2004 14:00 |
|
|
NWA
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: magamon kívül...
|
Sziasztok!
Én sem ma kezdtem a "mobilozást" és valóban vannak olyan alkatrészek, amelyeket csak tőlük tudok beszerezni. de meg kell mondanom, eddig mindig meg voltam elégedve az általuk nyújtott szolgáltatásokkal.
|
szomb. nov. 06, 2004 11:03 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
skynet írta: leírom a tapasztalataimat: ma voltam náluk, kicsit nehéz odatalálni (meg nekem rohadt messze van, kispesttől meg újbudától is), ezen kívül rendben van minden, a kiszolgálás is, a srác készségesen válaszolgatott a hülye kérdéseimre (pl. hogy van-e pop port->jack átalakító, meg hogy van-e olyan kábel, ami jó a 3100-hoz meg a 6230-hoz, mindkettőről tudtam, hogy nincs, de azért megkérdeztem). a kábel rendben van, kicsit nehéz volt kibontani viszont a driver cd, amit adtak hozzá, megy a kukába, ugyanis b.szik működni, végül letöltöttem a nokia.com/support részből az eredeti drivert, az elsőre működött. a doksi, ami volt a kábelhez a nokia eredeti driveréhez tartozik, annak alapján nem lehet telepíteni, mivel aszongya, hogy ha cd-ről akarom telepíteni, akkor a főmenüben válasszak ezt meg azt... nincs is főmenü, mivel a cd-n nem az van, amiről a doksi szólt. na kb ennyi a negatív, megspórolhattak volna nekem kb 5 percet, ha azt írják, hogy a drivert töltsem le a nokiától, de végülis kibírtam (ja, most szavaztam is.)
DKU-5-öt vettél?
mert ahoz nekem se ment a driver CD.
|
szomb. nov. 06, 2004 9:29 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
Bagyu írta: Nekem sem volt velük eddig semmi bajom. Én azt nem tekintem problémának, ha hibás alkatrészt kapok és kicserélik. Nálam a vásárlás utáni és elötti rész egyenlően fontos. Ennek ellenkezőjére világhírű multikat is tudok említeni, pl. a tavaly ősszel a villamos és telefongyártó cég szervízével történteket.
OFF?:
Nekem a siemensel semilyen rossz tapasztalatom nem volt.
Egyszer hibásodott meg csak egy termékük és azonnal kicserélték semmi
javítgatás meg várakoztatás nem volt.
Ja igen a szóban forgó termék egy termosztát volt.
/OFF
|
pén. nov. 05, 2004 17:49 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Nekem sem volt velük eddig semmi bajom. Én azt nem tekintem problémának, ha hibás alkatrészt kapok és kicserélik. Nálam a vásárlás utáni és elötti rész egyenlően fontos. Ennek ellenkezőjére világhírű multikat is tudok említeni, pl. a tavaly ősszel a villamos és telefongyártó cég szervízével történteket.
|
pén. nov. 05, 2004 17:04 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
Én már rengeteg alkalommal vásároltam az említett bolttól. Mivel nem bp-i vagyok, így csak a postai utánvét, ill. a futárszolgálat jöhetett mindig számításba. Sajnos már több alkalommal kaptam hibás árut.
Pl.: a legdurvább az volt, amikor Nokia 3410-es telefonba vettem akkut, amivel tökéletesen működött is a telefon, de volt egy "apró" probléma vele: a hátlapot nem lehetett föltenni a telefonra, mert olyan vastag volt az akku! 3310-esbe rakva az akkut, a hátlap fölment. Viszont nekem konkrétan 3410-be kellett. Nem értem, akkor miért jelölték meg úgy a listában, hogy 3410-be is jó? (Mert gyakorlatilag nem lehet hozzá ténylegesen használni.)
De a lényeg ezután jön. Fölhívtam őket, közöltem a problémámat. Azt mondták, küldjem föl postán, ha valóban gond van az akkuval, akkor kicserélik egy másikra (más típusúra). Megtörtént a dolog, ők pedig ingyen, a saját költségükre küldték vissza a csomagot, ráadásul -hogy ne érjen engem kár-, a postaköltségemet is megtérítették, mivel valóban igazam volt, és az ő hibájuk volt az egész. Azt hiszem, az ilyen hozzáállású cégekre mondják, hogy abszolút KORREKT.
Óriási árukészletük van, hibás termék természetes, hogy akad több is közötte. De a lényeg valójában az, hogy utána tudják-e úgy orvosolni a vásárló sérelmét, hogy neki abból semmi kára ne származzon. Nekik sikerült eddig minden alkalommal (nem hiszem, hogy csak én lennék ilyen szerencsés). Hangsúlyozom, nem egyetlen esetről beszélek, mert már többször volt garanciális problémám, és mindig maradéktalanul kártalanítottak.
Ui.: Más helyekkel az a (nagyon rossz) tapasztalatom, hogy inkább nyernek a vásárlón X ezer Ft-ot (mivel nem cserélik ki a hibás árut, legtöbbször magát a vevőt okolva a hibáért), de ugyanakkor hosszabb távon buknak sokszor X ezer Ft-ot, és rengeteg vevőt, akiket az elégedetlen vásárlók előre figyelmeztetnek.
Szerencsére a fentebb említett "gyorsbolt" nem ezek közé tartozik, ők korrektek, és hosszabb távon nekik is, és a vevőknek is ez éri meg jobban. Összességében én nagyon meg vagyok velük elégedve.
|
pén. nov. 05, 2004 16:48 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
Re: Ki sem merem mondani!
skynet írta: "Tudod, elég nehéz úgy odaadni a telefont a ******-osoknak, ha az nincs nálad és már pest alatt jár a vonat, amikor utánadszólnak telefonon: -légyszi vegyél már egy ilyen kijelzőt a telefonomba! Csak én érzem úgy, hogy az eladó kötelessége lett volna figyelmeztetni a több LCD verzióra? Ha már 3 rugót fizetek egy bontott kijelzőért! " fizess 12-t (legalább) a Siemensnek érte, és akkor se biztos, hogy figyelmeztetni fognak... én annak idején 8210-hez akartam a nokiánál új kijelzőt (többé-kevésbé az ő hibájukból, ugyanis kicserélték a telefonomat végfokhiba miatt egy újra, annak viszont rossz volt a kijelzője, na erre viszont szerintük nem vonatkozik a munkagarancia, mármint hogy egy rossz telefon helyett egy másikat adnak, ami máshogy rossz), 14 ezer forint lett volna. a ***-nál 4 ezer forintért kaptam bontottat, be is szerelték ingyen. először én akartam beszerelni (mert siettem volna) de azt mondták, hogy mivel semmiféle garanciát nem tudnak adni arra, hogy működik, jobban járok, ha ők szerelik be és am helyszínen kiderül, ha hibás. emiatt inkább visszamentem 2 nap múlva (ne tudd meg, milyen jó volt úgy használni a telefont, hogy semmit nem mutatott a kijelző ), beszerelték, jó lett. a lényeget értsd: 14 ezer forint helyett 4 ezerért kaptam kijelzőt!!! mellesleg ma is megyek hozzájuk egy kábelért, "tesztelni" fogom, mennyire "felhasználóbarátok" (illetve hogy még mindig azok-e ) hidd el, leírom, ha valami gond lesz velük (más kérdés, hogy ha nem lenne ez a topic, akkor az Off topicok gyűjteményébe írnám a bajom, mert szerintem ott is elfér)
Én is ma voltam kicserélni a kábelt, nem találkoztunk?
|
pén. nov. 05, 2004 15:48 |
|
|
Hardside
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 588 Tartózkodási hely: New World Disorder
|
Én is hozzászólnék. Csak annyit, hogy nagyon sok mindent rendeltem már tőlük, gyári cuccot, utángyártottat, csomagolással, gyári csomagolás nélkül, olcsót, drágát - és én eddig nagyon meg vagyok velük elégedve, pedig kib. háklis seggfej tudok lenni, ha rámjön.
|
pén. nov. 05, 2004 13:41 |
|
|
Steve_Hun
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Helsinki, FI
|
thomas77 írta: Asszem' félreértettél! Nem azt mondtam, hogy kevés gyári cuccuk van! Van nekik minden gyári kütyüjük... Nem az a gond... Arra gondoltam, hogy az emberek hajlamosabbak a gyengébb minöségü utángyártottakat megvenni, még akkor is, ha egy kicsit drágábban ott van mellette a gyári! Van nekik sok gyári tartozékuk, és szerintem a legjobb áron!
Bocs.... Valóban félreértettem egy kicsit a hsz-edet!
Steve
|
pén. nov. 05, 2004 9:58 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Steve_Hun írta: Gyári alkatrészekkel nagyon ritkán van probléma (SZVSZ). De azért abba a mondatodba, hogy kevés gyári cucc van a ******-ban azzal nem értek eggyet. Mostanában már csak SE cuccokat keresek, de gyakorlatilag Őket tudom egyedüli helyként megnevezni, ahol a teljes magyarországi SE kiegészítő kínálat megtalálható, ráadásul olcsóbban, mint máshol. Media Mark &Electroworld sehol sincsen a kínálatban a ******-hoz képest!
Steve
Asszem' félreértettél! Nem azt mondtam, hogy kevés gyári cuccuk van! Van nekik minden gyári kütyüjük... Nem az a gond...
Arra gondoltam, hogy az emberek hajlamosabbak a gyengébb minöségü utángyártottakat megvenni, még akkor is, ha egy kicsit drágábban ott van mellette a gyári!
Van nekik sok gyári tartozékuk, és szerintem a legjobb áron!
|
pén. nov. 05, 2004 9:46 |
|
|
Steve_Hun
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Helsinki, FI
|
thomas77 írta: A megnevezhetetlen üzletben is leginkább utánlököttet árulnak, de ez azért van így, mert erre van kereslet. Gyári alkatrészekkel is volt problémátok
Gyári alkatrészekkel nagyon ritkán van probléma (SZVSZ). De azért abba a mondatodba, hogy kevés gyári cucc van a ******-ban azzal nem értek eggyet. Mostanában már csak SE cuccokat keresek, de gyakorlatilag Őket tudom egyedüli helyként megnevezni, ahol a teljes magyarországi SE kiegészítő kínálat megtalálható, ráadásul olcsóbban, mint máshol. Media Mark &Electroworld sehol sincsen a kínálatban a ******-hoz képest!
Steve
|
pén. nov. 05, 2004 9:03 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
Macika írta: spf írta: Én ugyan sosem vásároltam az említett üzletben, de ezek után már nem is fogok, kiállították magukról ezzel a bizonyítványt. Azért halkan megkérdezném, hogy elolvastad végig, amit írt a topicnyitó? ÉS meg is értetted? Az első esetben úgy vett egy kijelzőt, hogy nem tudta, hogy több fajta kijelzővel építették a C55-öt, nem volt nála a C55 és nem rakatta bele ott helyben, pedig díjmentesen belerakják, ha kéri. A második esetben - vélhetően a posta miatt - nem került vissza a kifogásolt akkumulátor az üzletbe. A hamrmadik esetben már nem is foglalkozott a visszajuttatással. Ha ezek után Te abból azt vonod le, hogy a nevezett cég volt a hibás és előtted lejáratták magukat... hát mindenesetre furcsa...
Igen, látom Te is félreértetted...kicsit átszerkesztettem az ominózus mondatot, hátha így már mindenki számára megfelelő és érthető
|
pén. nov. 05, 2004 8:45 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
A legtöbb probléma mindig az utángyártott cuccokkal van. Ha az ember olcsó, nem eredeti terméket vásárol, akkor igenis számítson arra, hogy esetleg nem úgy fog szuperálni, mint egy jóval drágább gyári motyó. Nézzük a kábeleket: egy gyári szervizkábel mindig passzentosabb, mint egy gagyi. Vagy az elölapok... Nem sok utánlökött elölapot láttam, ami pontosan illeszkedett volna. A gyáriak között pedig nem nagyon láttam elállót.
A megnevezhetetlen üzletben is leginkább utánlököttet árulnak, de ez azért van így, mert erre van kereslet.
Gyári alkatrészekkel is volt problémátok
|
pén. nov. 05, 2004 8:23 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
OFF
Látszik, hogy a mobilokról nem is lehet igazán beszélgetni... Mindig az ilyen kvázi offtopic témákban születnek a leghosszabb hozzászólások...
|
pén. nov. 05, 2004 7:24 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
Uff!
Igen sok érdekes dolog elhangzott itt. Jómagam, minden mobilom külső alkatrészét, kellékét a sebesektől vettem/rendeltem. Tettem ezt azért, mert pl. itt a fórumban, -illetve ennek elődjében,- ajánlották a kérdéses céget. Sok év alatt nem volt negatív kalandom velük. Én sem Bp-en élek, ezért a posta, illetve jónéhány futárcég közénk ékelődött, de ennek sem volt rossz hatása kettőnk gyümölcsöző kapcsolatára.
Valamennyi rendelésem után felhívtak telefonon, egyeztettük a várható szállítási időt, -volt amikor a szállítás napján én kértem idő, illetve termék módosítást(!).- és mindig minden megérkezett. Sőt! Olyan is volt, hogy a megbeszélt időre nem ért ide a futár, és telefonon egyeztettünk időt, helyet és egy parkolóban bonyolítottuk le az üzletet. (ez mondjuk a futárcéget dícséri, de ugye zsák a foltját...) A történethez hozzátartozik, hogy -bár mindent a vevőért,- soha nem mulasztottam el felhívni őket és megköszöntem a jó cuccot, a pontos kiszolgálást, stb. Úgy vettem észre, hogy ez igen jól esett nekik, és legközelebb mintha már "régi ismerősként" köszöntöttek volna, pedig a büdös életben nem találkoztam velük...
Történt egyszer, hogy szűkebb pátriám hivatalos bemutatótermébe tévedtem -mivel a bolt sem volt megnevezhető, ezért nem írom, hogy a Pannon GSM bemutatóterméről van szó(sic!),- egy 7110-es, még garanciális telefonnal. Saját hülyeségemből kifolyólag a telefon slide-ját keresztül karistoltam úgy, hogy ránézésre sírógörcsöt kapott volna tőle bárki. Az említett helyen azt mondtam a szervizesnek, hogy "mondhatnám, hogy nem működik a mikrofon, -tönkretenni tök egyszerű volna,- gariba cserélje ki a slide-al együtt, de az az igazság, hogy én rontottam el, adjon egy másik slide-ot kifizetem." Erre az emberke hátra el, majd 2 perc múlva a novi új slide-al szerelt telefonomat a kezembe nyomja. Kérdezem én: Mivel tartozom? Mire Ő: "Jó szóval. Használja egészséggel." Ennyi... Ritkán vagyok abban a helyzetben, hogy ne tudjak megszólalni, -környezetem "slágfertig" embernek ismer,- de köpni-nyelni nem tudtam. Hálát rebegtem, és azóta is örömmel megyek hozzájuk. (IMHO többet értek "saját maguknak" ezzel, mintha aláírattak volna 24 hónap hűségnyilatkozatot...)
Más... Nem is olyan régen, a szolgáltatóm nem tudott elvégezni egy általam kért beállítást. Mint később kiderült, nem is volt rá lehetőségük - ki tudja miért. A fórumban panaszkodtam, mire valaki ismeretlenül jelentkezett privátban és kb. negyed órán belül kész volt az általam megálmodott beállítás, amit azóta is megelégedéssel használok...
Miért írtam ide le mindezt? Talán azért, mert ha egy boltba nem úgy megyünk be, hogy: "na kérem itt én vagyok az isten, ezek csak értem vannak", tehát nem programozom magam előre "felsőbbrendűnek" hanem emberként indítok, és ha valami nem sikerül akkor előbb magamat vizsgálom meg, hogy a kudarcból mennyi az én "saram", akkor meglepő javulás érzékelhető az egymáshoz való hozzáállás témakörében...
/Uff!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BrOnZ pén. nov. 05, 2004 7:25-kor.
|
pén. nov. 05, 2004 7:17 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
Re: Ki sem merem mondani!
saint írta: Megdöbbentem, milyen vehemenciával ugrottatok páran a témára. Azonnal igyekeztetek valami félnótásnak feltüntetni, aki kötözködni akar a naaaaagy *********-al. Aki igazat mert adni, azt is azonnal lehurrogtátok. Nem értem a problémátokat. A szavazással, illetve a topiccal is csak annyi volt a célom hogy megtudjam, más is járt-e hasonlóan, vagy csak engem ver a sors /velük/? Ezt a hozzászólásom elején világosan le is írtam. A szavazásból is világosan látszik, hogy több az elégedett ügyfelük, mint az elégedetlen. Akkor mi is a probléma? Azt is világosan leírtam, hogy évek óta vásároltam náluk problémamentesen. Eddig! Ezzel kapcsolatban csak annyit mondanék, hogy itt a fórumon, amennyire én látom, a **** egyfajta etalonnak tekintett cég ebben az egyszeri mobilosokat minden rosszal sújtó farkas-világban, ahol mindenki lop, csal, hazudik. És tényleg újra és újra felbukkannak olyan egyedi esetekről szóló történetek, ahol aztán sokszor kiderül, hogy mégsem a bolt követte el a hibát, hanem a vásárló volt figyelmetlen. Ezzel nem azt mondom, hogy a te esetedben is erről van szó, bár az nyilván számodra is egyértelmű - Macika is felhívta rá a figyelmedet -, hogy egy egész csomó bolton kívüli tényező is szerepet játszhat a buliban. És gondolom, te is belátod, hogy egy történetet elmesélni, illetve rögtön bűnöst kiáltani nem egészen ugyanaz a dolgot. Tehát adott egy üzlet, amit sokan szeretnek, megbíznak benne, ami ritka öröm manapság, te pedig - támadható logikával - ráveted magad az ő szemük fényére. Konklúzió pedig: a stílus minden, hölgyeim és uraim saint írta: Nekem ebből az egész /mű/felháborodásból csak annyi jön le, hogy ezen a fórumon a Voda/T-mobile/Pannon-t büntetlenül lehet szidni, anyázni, de a ********-ról egyetlen igaz, de rossz szót se!!! Pedig e három cégnek nagyságrendekkel komolyabb jogászcsapata van mint a ******-nak. Tőlük hamarabb kellene félnie a fórumnak. Ha ők igazán bedühödnek, még a kiszolgálótok szervertermét is felszánttatják és behinttetik sóval.
Ebben igazad van, tényleg furcsának tűnt nekem is első látásra (még másodikra is). De az is tapasztalat, hogy kisebb üzletek inkább hajlamosak azonnal nekiállni "pattogni". Egyrészt mert, ha egy nagy cég perre megy, annak hamar híre kél, ami nem vet jó fényt a cégre (és, ugye, nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani), de ha XY Sufni GSM Bt. fenyegetőzik ugyanezzel, az az égadta világon senkit sem érdekel. Kivéve persze a fórum fenntartóját, aki a lehető legkevesebb kockázatot szeretné bevállalni a fórum miatt, ezért inkább törölné az egészet, minthogy ügyvédet fogadjon, és a bíróságon szórakozzon (bár azt hiszem, van itt egy két jogvégzett ember, aki biztos szívesen segítene ). Ezért sem jó példa az index, mert egyrészt a működésenek egyik központi eleme a Törzsasztal, másrészt az egyik leglátogatottabb magyar portál, amire nagyon sokan figyelnek, és könnyedén tud balhét csinálni, ha akar
|
pén. nov. 05, 2004 6:06 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: Ki sem merem mondani!
saint írta: - Nem akarlak megsérteni, de nem vagyok biztos fenti állításod igazában. Én pedig igen. Nem dicsőség, de - sajnos - idősebb vagyok nálad. Hogy BrOnZ barátom örökértékű mondását idézzem, a kor nem érdem, hanem állapot. De annyiban igazad van, hogy a topicnyitó hsz-ed után legalább egy tízessel fiatalabbnak gondoltalak magamnál. saint írta: - Tudod, elég nehéz úgy odaadni a telefont a ******-osoknak, ha az nincs nálad és már pest alatt jár a vonat, amikor utánadszólnak telefonon: -légyszi vegyél már egy ilyen kijelzőt a telefonomba! Csak én érzem úgy, hogy az eladó kötelessége lett volna figyelmeztetni a több LCD verzióra? Ha már 3 rugót fizetek egy bontott kijelzőért! Ez az út közbeni dolog most hangzott el először. Ennek ellenére mentem én már úgy oda hozzájuk, hogy életemben nem láttam még szétszedve MT50-es Siemenset, de a gsmcity.de-n utánaolvastam, hogy milyen kijelzők vannak hozzá, lehet-e cserélni, illetve mire kell figyelni. Merthogy az egyik ismerősöm focilabdának nézte a mobilkommunikáció eme 'remekbeszabott' darabját, melynek egyenes következménye lett a többdarabossá szaporodott kijelző. Tudom, Neked a vonaton nem adatott meg, hogy netezhess, és utánanézz. Az is elképzelhető, hogy az illetőnek - aki Téged kiszolgált - fogalma sem volt róla ott és akkor, hogy létezik egynél több fajta kijelző a C55-höz. Szerintem legalább 200 fajta mobilhoz árulnak alkatrészeket, azért azt fejbentartani komoly feladat. Ráadásul ilyen képzés, hogy mobiltelefon-alkatrészeladó nincs is ma Magyarországon, csak a rutinból, hosszú idő alatt lehet megtanulni. Bevallom azt sem régen tudom (talán ha bő 2 hónapja), hogy a 6230-asokat két fajta kijelzővel (Sharp, Seiko) szerelik. (Ja és végül azért tudd azt, hogy 3 rugó egy C55 kijelzőért közel ajándék. Az a "ha már - méregdrágán - kifizetek 3 rugót egy bontott C55 kijelzőért, akkor tessék nekem használati utasítást is mondani..." mondatod nem nagyon van a helyén) saint írta: - A postát én sem mindig szeretem. De! Meglehetősen sok csomagot, levelet küldök szanaszét az országban ahhoz, hogy feltűnjön valami. Októberben 40-50 levélküldeményt küldtem szét a posta közvetítésével. Volt közte ajánlott, tértivevényes és sima küldemény is. Szerinted hányat nem tudott kézbesíteni a posta? Segítek. Mindegyik célba ért idővel. Kivéve ezt az egyet. Nem érdekes? A posta szerint a kézbesítést most is megkísérelték, de senki sem akarta átvenni az ajánlott csomagot. Ezek után hagyták az értesítéseket, amikre szintén nem reagált a "kimondhatatlan" nevű cég. Én hiszek a postának. Lehet, hogy hibát követsz el. Nem tudom, mi a bevett eljárás a postánál, de hogy egy egész munkanap nyitva tartó üzlet esetében murisan néz ki az ajtó üvegjére rányalt értesítés a kézbesítés helyett, az biztos. Nem tudom, van-e jogalap arra, hogy egy bérmentesített postai küldeményt ne vegyen át a címzett (amennyiben kétséget kizáróan azonosítható, hogy ő a címzett). Ha van, és ez szabályszerű, akkor is furcsának tartom (de nem kizárhatónak), hogy egy 2-3ezres tétel miatt egy jónevű üzlet hírnevét kozkáztassák ezzel a lépéssel. És mivel NEKEM a Postával SOKKAL TÖBB negatív tapasztalatom van, mint a ****-pal, ezért én inkább az utóbbiaknak hiszek. De szíved joga, hogy te ne járj el ugyanígy. saint írta: - Minek, ha úgysem veszik át? Inkább az ablakon dobálom ki a postaköltséget! Továbbra is azt mondom, hogy egyszerűen postai úton nem oldható meg magasabb szinten a garancia érvényesítése. De azért érdekelne, hogy hogyan képzelnéd el a jelenleginél ügyfélközpontúbb kiszolgálást a ***** esetében. Hogy konkretizáljam, érdekelne, hogy Te hogyan tartanád korrektnek egy (jogos) garanciális panasz orvoslását mondjuk Nyíregyházáról Budapestre, ha az ő eljárásuk (küldd vissza a kifogásolt alkatrészt) bármi miatt nem felel meg. saint írta: - Macika. Kedves! Te el is olvasod, amit írsz vagy csak pötyögtetsz ezerrel? Itt tulajdonképpen azt állítod, én sem mondok teljesen igazat. Vagyis hazudok. Ezen a ponton már kezdesz picit felmérgelni. Ezt az állítást kikérem magamnak. Nincs értelme hazudoznom. Valós dolgokról írtam. Az eladóval is normális hangon beszéltem. Addig amíg el nem hangzott az a bizonyos: "így jártál". Egy borítékot is meg tudok még talán címezni, tehát az az állításod sem talált, hogy biztosan rossz címre küldtem a csomagot. Megdöbbentem, milyen vehemenciával ugrottatok páran a témára. Azonnal igyekeztetek valami félnótásnak feltüntetni, aki kötözködni akar a naaaaagy *********-al. Aki igazat mert adni, azt is azonnal lehurrogtátok. Nem értem a problémátokat. A szavazással, illetve a topiccal is csak annyi volt a célom hogy megtudjam, más is járt-e hasonlóan, vagy csak engem ver a sors /velük/? Ezt a hozzászólásom elején világosan le is írtam. A szavazásból is világosan látszik, hogy több az elégedett ügyfelük, mint az elégedetlen. Akkor mi is a probléma? Azt is világosan leírtam, hogy évek óta vásároltam náluk problémamentesen. Eddig! Ha jól emlékszem, azt írtam Neked, hogy a címzés valóban jó, csak ecseteltem, hogy ugyane címen van még egy számítógépes cég, meg egy Suzuki autószalon szervizzel. Ezek szerint Neked volt mostanában rossz passzod, másoknál nem jelentkezett ilyen negatívum a céggel kapcsolatban. Azért ne hagyd azt ki, hogy nagyrészt pestiek vásárolunk ott, és azoknak nem olyan nagy anyagi érvágás, ha vissza kell vinni egy árucikket, hogy kicseréljék egy hibátlanra. **** Az idézett mondat nem elsősorban a Te témádhoz szólt, hanem a korábbi, majd' 1 éves P809-es históriához. A leírásod alapján és a szinte egybehangzó ellenkező tapasztalat miatt (belátom) rosszul döntöttem, rosszul fogalmaztam, azt az (is)-t ki kellett volna hagynom. Elnézést érte. saint írta: Nekem ebből az egész /mű/felháborodásból csak annyi jön le, hogy ezen a fórumon a Voda/T-mobile/Pannon-t büntetlenül lehet szidni, anyázni, de a ********-ról egyetlen igaz, de rossz szót se!!! Pedig e három cégnek nagyságrendekkel komolyabb jogászcsapata van mint a ******-nak. Tőlük hamarabb kellene félnie a fórumnak. Ha ők igazán bedühödnek, még a kiszolgálótok szervertermét is felszánttatják és behinttetik sóval.
Még egyszer leírom, egy állítás akkor lesz igaz, ha meghallgattatik a másik fél is. Addig LEHET egy őszinte állítás, de igazzá csak akkor válik, ha szembesülhetett a másik fél is az állítással.
****
Ja, és mégegy. Nem állok semmiféle üzleti kapcsolatban az említett kereskedelmi Kft-vel, sem az oldal üzemeltetőjével, a Hírek Kft-vel.
Amiket leírtam, az kötelezettség nélkül, a saját meggyőződésem/tapasztaltom szerint tettem.
|
pén. nov. 05, 2004 4:53 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Re: Ki sem merem mondani!
saint írta: nem tudom milyen idős vagy, de hidd el, én is megéltem már 1-2 nyarat. Csak neked megsúgom: harmincnyolcat.
Akkor nem jártok egymástól túl messze korban
Amint olvashattad fentebb is,ezen a fórumon a tulaj arra rábólíntott,hogy lehessen gyalázni a szolgáltatókat,de arra nem,hogy boltokat.Ez van.Valószínűleg meg van rá a saját okuk.
Szvsz a gyalázó topicoknak az lenne az értelme,hogy a szolgáltató/bolt lássa,hogy hol követ el hibát és hogy mit nem kéne legközelebb is elsütnie az ügyféllel szemben.
Az már más kérdés,hogy amíg a sok tájékozatlan embert úgy fejik,ahogy nem szégyenlik,addig nem igazán fogja őket izgatni ez a pár,valós problémát kiemelő vélemény.
|
pén. nov. 05, 2004 0:36 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Ki sem merem mondani!
Macika!
"Tudnod kell, hogy kevés hozzájuk fogható korrekt üzlettel találkoztam (a Tiédnél valószínűleg hosszabb) pályafutásom alatt."
- Nem akarlak megsérteni, de nem vagyok biztos fenti állításod igazában.
Röviden: nem tudom milyen idős vagy, de hidd el, én is megéltem már 1-2 nyarat. Csak neked megsúgom: harmincnyolcat. Láttam - átéltem ezt- azt.
Már akkor adtam- vettem - javítottam a mobilokat, amikor még az ERICSSON GH-172/174/197/198, a Motorola 3200/5200/7200 és a NOKIA 1010/1011 volt az überállat mobiltelefon. Ezt csak azért írom, mert nem szeretem, ha nyeretlen kétévesnek vagy idiótának néznek.
Arra sem emlékszem, hogy mellőlem ugráltál volna annó az ejtőernyős táborban Péren, vagy együtt csajoztunk volna. Magyarul: picit több tiszteletet! Csak annyit, amennyit eddig én is mindig megadtam neked, amikor összeakadtunk az lx-en, vagy itt.
"Az első esetben úgy vett egy kijelzőt, hogy nem tudta, hogy több fajta kijelzővel építették a C55-öt, nem volt nála a C55 és nem rakatta bele ott helyben, pedig díjmentesen belerakják, ha kéri."
- Tudod, elég nehéz úgy odaadni a telefont a ******-osoknak, ha az nincs nálad és már pest alatt jár a vonat, amikor utánadszólnak telefonon: -légyszi vegyél már egy ilyen kijelzőt a telefonomba!
Csak én érzem úgy, hogy az eladó kötelessége lett volna figyelmeztetni a több LCD verzióra? Ha már 3 rugót fizetek egy bontott kijelzőért!
"A második esetben - vélhetően a posta miatt - nem került vissza a kifogásolt akkumulátor az üzletbe."
- A postát én sem mindig szeretem. De! Meglehetősen sok csomagot, levelet küldök szanaszét az országban ahhoz, hogy feltűnjön valami.
Októberben 40-50 levélküldeményt küldtem szét a posta közvetítésével.
Volt közte ajánlott, tértivevényes és sima küldemény is.
Szerinted hányat nem tudott kézbesíteni a posta? Segítek. Mindegyik célba ért idővel. Kivéve ezt az egyet. Nem érdekes? A posta szerint a kézbesítést most is megkísérelték, de senki sem akarta átvenni az ajánlott csomagot.
Ezek után hagyták az értesítéseket, amikre szintén nem reagált a "kimondhatatlan" nevű cég. Én hiszek a postának.
"A hamrmadik esetben már nem is foglalkozott a visszajuttatással."
- Minek, ha úgysem veszik át? Inkább az ablakon dobálom ki a postaköltséget!
"Na igen, és hát valljuk be, hogy a probléma ott (is) az volt, hogy a user nem kifejezetten a való igazság hű tükörképét mondta."
- Macika. Kedves! Te el is olvasod, amit írsz vagy csak pötyögtetsz ezerrel? Itt tulajdonképpen azt állítod, én sem mondok teljesen igazat. Vagyis hazudok. Ezen a ponton már kezdesz picit felmérgelni.
Ezt az állítást kikérem magamnak. Nincs értelme hazudoznom. Valós dolgokról írtam. Az eladóval is normális hangon beszéltem. Addig amíg el nem hangzott az a bizonyos: "így jártál". Egy borítékot is meg tudok még talán címezni, tehát az az állításod sem talált, hogy biztosan rossz címre küldtem a csomagot.
Megdöbbentem, milyen vehemenciával ugrottatok páran a témára. Azonnal igyekeztetek valami félnótásnak feltüntetni, aki kötözködni akar a naaaaagy *********-al. Aki igazat mert adni, azt is azonnal lehurrogtátok. Nem értem a problémátokat. A szavazással, illetve a topiccal is csak annyi volt a célom hogy megtudjam, más is járt-e hasonlóan, vagy csak engem ver a sors /velük/? Ezt a hozzászólásom elején világosan le is írtam. A szavazásból is világosan látszik, hogy több az elégedett ügyfelük, mint az elégedetlen. Akkor mi is a probléma? Azt is világosan leírtam, hogy évek óta vásároltam náluk problémamentesen. Eddig!
Nekem ebből az egész /mű/felháborodásból csak annyi jön le, hogy ezen a fórumon a Voda/T-mobile/Pannon-t büntetlenül lehet szidni, anyázni, de a ********-ról egyetlen igaz, de rossz szót se!!! Pedig e három cégnek nagyságrendekkel komolyabb jogászcsapata van mint a ******-nak. Tőlük hamarabb kellene félnie a fórumnak. Ha ők igazán bedühödnek, még a kiszolgálótok szervertermét is felszánttatják és behinttetik sóval.
|
pén. nov. 05, 2004 0:06 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
Persze, hogy lehet rossz napja bárkinek, az eladónak és a vevőnek is. De attól a falra bírok mászni, amikor én hiába vagyok udvarias, sőt kedves, velem flegmán beszélnek, s.zarnak rám, hülyének néznek. És ha előadom a felháborodási nagyjelenetet, akkor igyekszem csak azt fárasztani, aki tényleg felelős a felháborodás okáért. Szóval, ha valami nem működik, arról nem az eladó tehet, de ha én korrekt vagyok, ő meg szívózik, akkor bekaphatja.
|
csüt. nov. 04, 2004 23:56 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|