Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. dec. 25, 2024 21:24



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Aproblémád nem egyedi, mások is írták már, hogy a Voda kicsit dadogósra vette, és a mások által küldött üziket is megkapja jópárszor.

Üdv!


pén. dec. 02, 2005 12:25
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Hajnalban megjött a 6. MMS... :twisted:
Lemondom a francba.


pén. dec. 02, 2005 8:27
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Ááááááá, benéztem. :oops:
Elnézést!

Az járt a fejemben, hogy ha érvényesül az ÁFA-csökkentés a kiskeráraknál, akkor az a fogyasztó szempontjából árcsökkenés lesz, míg ha a cégek számára a nettó ár stagnál, akkor úgymond "áremelés", meet továbbra is annyit fizetnek, mint eddig, míg a végfelhasználó kevesebbet.

OK, ezt félrenéztem.


csüt. dec. 01, 2005 22:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 495
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Bruttóban. Nettóban maradt ugyanannyi.
Tehát cégek számára 4%-os áremelés.


Nem igazán értem, hogy miért emelés.

Elvileg kevesebbet fizet a cég, tehát jobban jár.

Sajnálatos, hogy az ÁFA csökkenésből nem a fogyasztók profitálnak hanem a cégek!


csüt. dec. 01, 2005 20:54
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
4,166666*%, ha emelés. De miért emelés? Kevesebb ÁFA-t igényelhet vissza, de kevesebbet is fizet be.

Üdv!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára McLaca csüt. dec. 01, 2005 21:22-kor.



csüt. dec. 01, 2005 20:41
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Soockit írta:
Legalább a Business csomag ára csökkent.

Bruttóban. Nettóban maradt ugyanannyi.
Tehát cégek számára 4%-os áremelés.


csüt. dec. 01, 2005 19:46
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Elég görénység volt tőlük.
Ha nagy mellénnyel hirdetik, mennyire olcsóak és jók, meg az ügyfeleknek milyen jó, akkor most miért nem lovagolják meg ezt a dolgot úgy, hogy "Nálunk az ÁFA-val együtt csökkennek az árak is!"
Vagy valami hasonló.

Üdv!


csüt. dec. 01, 2005 19:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 495
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
KÖZLEMÉNY

A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Rt. ezúton értesíti Előfizetőit, hogy az áfakulcs 2006. január 1- jei változását követően az Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) Díjszabás Mellékletében közzétett tarifacsomagjainak nettó díjai emelkednek, kivéve a Business, és Business Volumen tarifacsomagokat.
Utólag fizető ügyfeleink érintett tarifacsomagjainak bruttó forgalmi díjai/percdíjai, havidíjai és az egyéb szolgáltatások díjai bizonyos esetekben változatlan marad, más esetekben a jelenlegi bruttó értékről lefelé kerekítjük.
Előre fizető ügyfeleink tarifacsomagjai forgalmi díjainak/percdíjainak bruttó értéke nem változik, a havidíjak és az egyszeri díjak bruttó értéke bizonyos esetekben változatlan marad, más esetekben csökken, az egyéb szolgáltatási díjak bruttó értéke nem változik.

A Díjszabást érintő változásokra vonatkozó részletes információk - terjedelmi okokból - a Vodafone Ügyfélszolgálatán és az Internetes honlapján érhetők el.

Az ÁSZF fenti módosítása 2006. január 1. napján lép hatályba.

A Közlemény megjelenésére az ÁSZF 1.1.8; 1.3 valamint 3.4 pontjaira figyelemmel került sor. Az Előfizető az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 132.§ (4) ill.(5) bekezdéseiben, valamint az ÁSZF 1.5. pontjában írtaknak megfelelően élhet felmondási jogával.


Gratulálok, de a Vodafone még így is rátett egy lapáttal, hogy nem is lehet tudni, hogy akkor mi marad ugyan annyi és mi csökken.

Legalább a Business csomag ára csökkent.


csüt. dec. 01, 2005 18:57
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 147
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Már ment is a panaszlevél az NHH-nak...! Es meg sok más mocsokság miatt is... :roll:


csüt. dec. 01, 2005 18:56
Profil Privát üzenet küldése ICQ
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
...es mindez az ugyfelek kenyelme erdekeben,hogy ne kelljen uj es alacsonyabb percdijakat megjegyezni.


csüt. dec. 01, 2005 18:55
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
KÖZLEMÉNY

A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Rt. ezúton értesíti Előfizetőit, hogy az áfakulcs 2006. január 1- jei változását követően az Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) Díjszabás Mellékletében közzétett tarifacsomagjainak nettó díjai emelkednek, kivéve a Business, és Business Volumen tarifacsomagokat.
Utólag fizető ügyfeleink érintett tarifacsomagjainak bruttó forgalmi díjai/percdíjai, havidíjai és az egyéb szolgáltatások díjai bizonyos esetekben változatlan marad, más esetekben a jelenlegi bruttó értékről lefelé kerekítjük.
Előre fizető ügyfeleink tarifacsomagjai forgalmi díjainak/percdíjainak bruttó értéke nem változik, a havidíjak és az egyszeri díjak bruttó értéke bizonyos esetekben változatlan marad, más esetekben csökken, az egyéb szolgáltatási díjak bruttó értéke nem változik.

A Díjszabást érintő változásokra vonatkozó részletes információk - terjedelmi okokból - a Vodafone Ügyfélszolgálatán és az Internetes honlapján érhetők el.

Az ÁSZF fenti módosítása 2006. január 1. napján lép hatályba.

A Közlemény megjelenésére az ÁSZF 1.1.8; 1.3 valamint 3.4 pontjaira figyelemmel került sor. Az Előfizető az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 132.§ (4) ill.(5) bekezdéseiben, valamint az ÁSZF 1.5. pontjában írtaknak megfelelően élhet felmondási jogával.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vizsla csüt. dec. 01, 2005 18:55-kor.



csüt. dec. 01, 2005 18:39
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Itt az 5. MMS.
Most mar kezd idegesiteni...


csüt. dec. 01, 2005 18:32
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Csak megjegyzem,hogy a szros Mobilhirnoknel ervenyesitik az AFA csokkentest. Az MMS-ben levo valamelyik 500Ft-os tartalom 480 lesz. Hogy melyik,azt nem tudom,mert miutan lement a 4 oldal,igyekeztem minel elobb kitorolni. :-D


csüt. dec. 01, 2005 18:17
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Na,megjott a 4.


csüt. dec. 01, 2005 18:08
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Mi a francot csinalnak vodaeknal? Mar a 3 Mobilhirnok reklam MMS-t kapom (ugyanazzal a tartalommal) cirka 1 oran belul.


csüt. dec. 01, 2005 17:47
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Tényleg... Kép
:D

Üdv!


csüt. dec. 01, 2005 0:32
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Talán ő került ki győztesen? Nem.

Kérted, meséljek a Messengerről. Lásd voda messenger topic :).


csüt. dec. 01, 2005 0:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Sehol.
De ezt miért a Vodagyalázóba? :D

Üdv!


szer. nov. 30, 2005 23:57
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Az alábbi linken, a 14. oldalon, az űrlap alján, a keretszerződésben megtalálhatóak a november 10-től érvényes közbeszerzési tarífák: http://kszfweb.econet.hu/Default.aspx?content=WebParts\BasicServices\szerzodesDoc\CASzerzodesDocBrowse.ascx

Gratulálok a Westelnek!
Hol van mukaerőfelvétel, amihez jár ilyen frankó kis csomag :D?
Nettó 13,8 Ft-ért csacsogni, havi díj nélkül, más mobilra... Uhhh... És mp. alapon, hívószámkijelzési díj nélkül!
Szegény mezei Ügyfelek! Ezt Ők fizetik meg.

Azt nem értem, hogy ha a Pannon GSM február 15. óta a legdrágább a lakossági piacon (ekkor vezette be a Vodafone az Esti és hétvégi opciót, majd később a Westel a T-Perceket), most kiderült, hogy közbeszerzés terén is a legdrágább (az a 25 Ft-os vezetékes percdíj húzós), akkor hol olcsó?


szer. nov. 30, 2005 20:36
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
@kiskifli:
szép történet...haverral esett meg hasonló:
Barátnője számát hordozták vodához és a srác vodás számát adták meg értesítési számnak.Erre vhogy a srác számára hordozták rá a csaj számát,így a srác elérhetetlenné vált,miközben neki üzlet miatt erősen kellett volna a telefon.Ők is rohangáltak pár napig az üszihez,mire rendbe raktak mindent :?


szer. nov. 30, 2005 16:34
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
McLaca írta:
Fent emlegetett hölgyismerősöm azóta papíralapú számlarészletezőt kér (a júniusi számláról azóta sem kapta meg)


Én szeptember elején kértem egyik Vitamaxomról, azóta sem jött semmi 2 határidő módosító + 1 olyan levélen kívül, amelyben már határidő nem volt, csak a további türelmem kérték még.
Tehát, gyakorlatilag 3 hónapja bsznak válaszolni. :twisted:


szer. nov. 30, 2005 16:25
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 147
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Mi is voda kormányzatisok vagyunk,mar megigenyeltuk ezt az online számlázási rendszerhez való hozzáférést, igy amint elérhető,beszámolok,hogy milyen is... összevetve a Pannononline Havidijas és pre-paid rendszerevel!


szer. nov. 30, 2005 11:47
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2004 11:13
Hozzászólások: 166
Hozzászólás 
Próbálom röviden és érthetően leírni a történetet, mert Vodáék "kiváló ügyfélszolgálat"-ánál másodszorra sikerült...

2005.XI.14-én édesanyám előfizetősi szerződést kötött a vodkánál, újat így ők adtak 70-es telefonszámot.
2005.XI.28-án érkezik SMS a telefonjára a Vodafone-tól miszerint számhordozhatósága sikerrel lezajlott. Ekkor még nem is tudta/uk hogy már 20-as lett a száma és az előfizetősi szerződésben rögzített telefonszámot törölték ill. kikapcsolták.
2005.XI.29-én gyanússá vált hogy ismerősei nem keresik semmilyen formában mobilon (sms, hívás). Visszamentünk (elkísértem) abba a márkaboltba ahol kötve lett a szerződés. Ügyintéző kollegina telefonálgatásai után kiderült hogy egy kolléga/nő -nem tudni- másik márkaboltjukban elírta a 20-as számhordohatóságot egy másik ügyfélnél és az említett 70-es számot kitörölte a rendszerből.
Kértük hogy hozzák helyre a bakit, hát azt csak a mintaboltban lehetséges és pl. számcserét is ott tudnak eszközölni. Irány a Duna Pláza minatboltja, 19:50. 743-as sorszám, 4 ügyfél előttünk. 742-ig szépen 30 perc alatt 3 ott dolgozó kiszolgált, majd 743-nál megállt az élet 2 dolgozójuk aktív pénzszámlálásba és telefonpakolásba kezdett... :?:
15 percig semmi, majd 8-10 új számsor kérése után hirtelen elkezdett dolgozni újra mindhármuk. Elmagyarázás után újra mégegyszer, mert nem sikerült MAGYARUL közölni az ügyintéző hölggyel a problémát. Telefont átad, számot szerződést szintén és közöltük hívja már fel a számot és nézze meg mit küldött a voda... Végre sikerült felfognia. Ezután már látta a gépen hogy korrigálva is lett (Miután a márkaboltos kolléganő akihez először fordultunk a problámánkkal és elsőre megértette gondunkat(!), elintézte a szám helyreállítását!).
Az egészből konkluziónak azt tudtam levonni hogy sem a szolgáltatásuk sem pedig az ügyfélszolgálatuk közelében sem jár a kiválónak!!! Ezeket tetézve még azt sugallták a mintaboltban -Vicces így nevezni, nem?- hogy mi kérjünk elnézést, mert időt és pénzt pocsékolva amiatt hogy az egyik csökkent szellemi képességű kollégájuk elrontott valamit...


szer. nov. 30, 2005 11:30
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Fent emlegetett hölgyismerősöm azóta papíralapú számlarészletezőt kér (a júniusi számláról azóta sem kapta meg), és nem rest minden hónapban átnyálazni őket, hogy éppen mit kettyintett el a csodafon. Szerencsére a WAP és internet előfizetésével még nem voltak számlázási problémák.

Üdv!


hétf. nov. 28, 2005 1:24
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
McLaca írta:
Sztori 2.0:
A fentebb említett hölgyemény féléves számlareklamációja, és annak végre látszólagos rendezése után:...
Mi a pics. van a vodánál? Ennyire nem lehet balf. egy ekkora cég...
Üdv!

Folyó év május vége óta van előfizetésem a V-nél, aug. óta 3 is. Az azóta kiküldött számlák közül egy se stimmelt és még mindig nem zárultak le a számlareklamációim, a legelső sem. A legutóbbin volt néminemű jóváírás, de semmi magyarázat, hogy miért és mire. Elvárnék - és már nagyon aktuális lenne - egy levelet, melyben tételesen és összegszerűen részleteznék az elkövetett bakikat, ill. az ezekért járó jóváírásokat, azon túl, hogy bocs...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára milestone hétf. nov. 28, 2005 1:28-kor.



hétf. nov. 28, 2005 0:10
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Landsmann írta:
A PannOnline számlásoknak mindent megmutat. Lezárt és még le nem zárt számlák összegét, hívásrészletezést, szolgálétatásokat, mindent. A hívásrészletezés a hívás után 1-2 órával a listáéban van, de olyan is volt, hogy már fél órával a hívás után frissült a rendszer. Mindezt ingyen, akárcsak kártyásoknak, persze ott azért nincs híváslista, de azon kívül gyakorlatilag ugyanaz. Szolgáltatásokat lehet megrendelni, lemondani, ellenőrízni hogy mi aktív.

Na ezt hiányolom (de nem csak) én is nagyon a Vodafone-nál...


hétf. nov. 28, 2005 0:02
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nagyszerű, ezeket mind-mind eddig is tudtuk :D.
A kérdés azonban az, mit nyújt a vodafone vállalati online számlanformációs rendszere, s ha az létezik, miért nincs privát Ügyfeleknek is?


vas. nov. 27, 2005 22:26
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
A PannOnline számlásoknak mindent megmutat. Lezárt és még le nem zárt számlák összegét, hívásrészletezést, szolgálétatásokat, mindent. A hívásrészletezés a hívás után 1-2 órával a listáéban van, de olyan is volt, hogy már fél órával a hívás után frissült a rendszer. Mindezt ingyen, akárcsak kártyásoknak, persze ott azért nincs híváslista, de azon kívül gyakorlatilag ugyanaz. Szolgáltatásokat lehet megrendelni, lemondani, ellenőrízni hogy mi aktív.


vas. nov. 27, 2005 21:04
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Ha a Voda a kártyásoknál csak annyit nyújt, amennyit Macika írt, akkor a kártyások esetén lényegesen jobb a PannOnline, gyakorlatilag mindent enged, amit a 1741 is, csak dátumokkal és árakkal is alátámasztja. A többi esetre nincs összehasonlítási alapom.

Üdv!


vas. nov. 27, 2005 20:59
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Akkor viszont azokat kéne megkérdezni, akik használják a Business-t.


vas. nov. 27, 2005 13:22
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Macika írta:
Sajnos Pannonból nincs pre-paidem, így ott csak az előfizetéseseknek nyújtott PannOnline-t ismerem, amivel NAGYON meg is vagyok elégedve.
A Vodánál a Pre-Paideseknek csak a rendelkezésre álló egyenleget, a legutóbbi feltöltés/elérhetőség időpontját, valamint a díjcsomagot lehet látni.
Tehát ilyen értelemben nem összehasonlítható a kettő.

@cbf arra gondolt, hogy össze tudnád-e hasonlítani a PannOnline-t a Vodafone vállalati online számlainformációs rendszerével :wink:.
Aha, na akkor ez volt a gond. Nincs hozzáférésem... :(((


vas. nov. 27, 2005 13:19
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Macika írta:
Sajnos Pannonból nincs pre-paidem, így ott csak az előfizetéseseknek nyújtott PannOnline-t ismerem, amivel NAGYON meg is vagyok elégedve.
A Vodánál a Pre-Paideseknek csak a rendelkezésre álló egyenleget, a legutóbbi feltöltés/elérhetőség időpontját, valamint a díjcsomagot lehet látni.
Tehát ilyen értelemben nem összehasonlítható a kettő.

@cbf arra gondolt, hogy össze tudnád-e hasonlítani a PannOnline-t a Vodafone vállalati online számlainformációs rendszerével :wink:.


vas. nov. 27, 2005 13:14
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 152
Hozzászólás 
Macika: ha jol emlekszem Te kormanyzatis vagy ugye?
Naluk tudod megnezni az online szamlainfot? En is kormis vagyok, elvileg meg tudnam nezni en is valahol?
Udv:Balazs


vas. nov. 27, 2005 12:48
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
cbf írta:
Macika írta:
mz írta:
Na, ez nekem új. Tehát, akkor a technikai hátterük megvan, csak egyszerűbb a 1751-en át alkalmanként 43Ft-ot legombolni az amúgy is havonta fix bevételt hozó előfizus ügyfelekről, mint egy Vitamaxosról, aki lehet, hogy havonta csak 500Ft-ot költ, de ő ezért a havi "nagy" költésért cserében INGYEN megnézheti online az egyenleget bármikor, míg az előfizusoknak nincs erre lehetőségük.
Mikor jön már rá ez a s.gg voda, hogy előnyben kellene részesíteni a fix bevételt hozó előfizetéses ügyfeleleket a Vitamaxosokkal szemben?! :twisted:
Pedig ez bizony évek óta így megy. Legalább 3 éve, vagy még több.
Macika te láttad már ezt az online számlainformációs rendszert? Ha igen írj már róla pár szót. Érdekelne, hogy jobb vagy rosszabb a Pannonline-nál. Előre is kösz.
Sajnos Pannonból nincs pre-paidem, így ott csak az előfizetéseseknek nyújtott PannOnline-t ismerem, amivel NAGYON meg is vagyok elégedve.
A Vodánál a Pre-Paideseknek csak a rendelkezésre álló egyenleget, a legutóbbi feltöltés/elérhetőség időpontját, valamint a díjcsomagot lehet látni.
Tehát ilyen értelemben nem összehasonlítható a kettő.


vas. nov. 27, 2005 12:27
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Mennyit számláztak ki a wapra?


375Ft-ot. Tehát, az összeg stimmel, mert 2 MB-on belül voltam, csak az időszak nem jó.


vas. nov. 27, 2005 10:13
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
Macika írta:
mz írta:
Na, ez nekem új. Tehát, akkor a technikai hátterük megvan, csak egyszerűbb a 1751-en át alkalmanként 43Ft-ot legombolni az amúgy is havonta fix bevételt hozó előfizus ügyfelekről, mint egy Vitamaxosról, aki lehet, hogy havonta csak 500Ft-ot költ, de ő ezért a havi "nagy" költésért cserében INGYEN megnézheti online az egyenleget bármikor, míg az előfizusoknak nincs erre lehetőségük.
Mikor jön már rá ez a s.gg voda, hogy előnyben kellene részesíteni a fix bevételt hozó előfizetéses ügyfeleleket a Vitamaxosokkal szemben?! :twisted:
Pedig ez bizony évek óta így megy. Legalább 3 éve, vagy még több.


Macika te láttad már ezt az online számlainformációs rendszert? Ha igen írj már róla pár szót. Érdekelne, hogy jobb vagy rosszabb a Pannonline-nál. Előre is kösz.


vas. nov. 27, 2005 10:09
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
mz írta:
GPRS WAP 0-2MB, időszak: 06.08-10.25

A novemebr 6-án lezárt számlám már Nekem is jó lett. Igaz, 2 havi hívódallam volt kiszámlázva: szeptemberre és októberre is, biztos le voltak maradva.

Mennyit számláztak ki a wapra?

Néztem a december 14-től és december 22-től érvényes ÁSZF-et, abban az van, hogy minden ár bruttó. Tehát a GPRS wap és a GPRS net 2MB, illetve 200MB feletti része ezentúl a korábbi nettó árba fog kerülni, bruttó áron.

Viszont már az is benne van, hogy a számlázás 1KB-os egységekben történik, tehát nem bitre pontosan fogunk fizetni.

S 8 napig elérhető lesz (mivel a december 22-eiből már kiszedték :P) az Internet 50 csomag, aminél a számlázási egység 50MB felett 10KB lesz.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vizsla vas. nov. 27, 2005 10:16-kor.



vas. nov. 27, 2005 10:09
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
A példád leginkább a Westelnél állja meg a helyét: nézd meg mennyi mindent kapnak a DOMINO-sok, a postosokat meg hogy lehúzzák.


Ó, én nyugodt vagyok! 8)

Ez igaz, a T-nél biztos nem lennék előfizus. Ettől függetlenül akkor sem szép dolog, hogy a Vitamaxosok bármikor megnézhetik az egyenleget a neten, míg az előfizusok csak 43Ft-ért tudhatják meg.


vas. nov. 27, 2005 10:09
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
cbf írta:
Ez a vállalati ügyfeleknek biztosított számlainformációs rendszer minőségileg vetekszik a Pannonline-al vagy rosszabb nála?

Passz. Valószínúleg Macika többet tudna mondani róla, ha már azt is tudja, hogy 3 éve megvan.


vas. nov. 27, 2005 10:06
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
mz írta:
Mikor jön már rá ez a s.gg voda, hogy előnyben kellene részesíteni a fix bevételt hozó előfizetéses ügyfeleleket a Vitamaxosokkal szemben?! :twisted:

Nyugtasson meg a tudat, hogy csak a netes számlainfoban és az ingyenes hálón belüli átirányításban van lemaradva. Minden másban többet kapnak a vodás postosok, mint a konkurencia postosai. A példád leginkább a Westelnél állja meg a helyét: nézd meg mennyi mindent kapnak a DOMINO-sok, a postosokat meg hogy lehúzzák.


vas. nov. 27, 2005 10:04
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Macika írta:
Pedig ez bizony évek óta így megy. Legalább 3 éve, vagy még több.


Igen, a Vitamaxosok előnyben részesítését eddig is tapasztaltam, engem a vállalati ügyfeleknek nyújtott online egyenleginfo lepett meg.

Ez a dícsérőbe illene, de megjött az októberi számla, ami ezúttal már (4 rossz számla után) helyesnek tűnik, a WAP viszont érdekes:

GPRS WAP 0-2MB, időszak: 06.08-10.25


vas. nov. 27, 2005 10:01
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
szabo írta:
A vodka a *102#-be biztos tönkremenne...

A fikázás helyett mondjál már Nekem egy olyan USSD-kódos szolgáltatást, ami a vodánál igénybe vehető, akár fizetni kell érte, akár nem! (Lehetőleg ne a *30#-et, *31#-et, *43#-et hozd elő!)

Egyébként a Westel tönkremenne, ha az időszaki díjas szolgáltatásairól a fordulónapokon küdene egy SMS-t? Vagy ha díjmentes lenne a tarifaváltás (gyakorlatban legalább 2500 Ft-ba kerül, ami letelefonálható)?

Szóval nem kéne vitába gabalyodni, mert még lehetne sorolni...


vas. nov. 27, 2005 10:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Ha vállalati Ügyfeleknek régóta biztosítani tudják az online számlainformációs rendszert, magán Előfizetőknek miért nem?

Ha már ingyen nem is, de mondjuk egy 200 Ft-os havi díj ellenében a magán Előfizetők jó része igénybe venné.


Ez a vállalati ügyfeleknek biztosított számlainformációs rendszer minőségileg vetekszik a Pannonline-al vagy rosszabb nála?


vas. nov. 27, 2005 9:43
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szomb. júl. 09, 2005 14:52
Hozzászólások: 91
Hozzászólás 
A vodka a *102#-be biztos tönkremenne...


vas. nov. 27, 2005 8:56
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
mz írta:
Na, ez nekem új. Tehát, akkor a technikai hátterük megvan, csak egyszerűbb a 1751-en át alkalmanként 43Ft-ot legombolni az amúgy is havonta fix bevételt hozó előfizus ügyfelekről, mint egy Vitamaxosról, aki lehet, hogy havonta csak 500Ft-ot költ, de ő ezért a havi "nagy" költésért cserében INGYEN megnézheti online az egyenleget bármikor, míg az előfizusoknak nincs erre lehetőségük.
Mikor jön már rá ez a s.gg voda, hogy előnyben kellene részesíteni a fix bevételt hozó előfizetéses ügyfeleleket a Vitamaxosokkal szemben?! :twisted:
Pedig ez bizony évek óta így megy. Legalább 3 éve, vagy még több.


vas. nov. 27, 2005 1:58
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Ha vállalati Ügyfeleknek régóta biztosítani tudják az online számlainformációs rendszert, magán Előfizetőknek miért nem?


Na, ez nekem új. Tehát, akkor a technikai hátterük megvan, csak egyszerűbb a 1751-en át alkalmanként 43Ft-ot legombolni az amúgy is havonta fix bevételt hozó előfizus ügyfelekről, mint egy Vitamaxosról, aki lehet, hogy havonta csak 500Ft-ot költ, de ő ezért a havi "nagy" költésért cserében INGYEN megnézheti online az egyenleget bármikor, míg az előfizusoknak nincs erre lehetőségük.
Mikor jön már rá ez a s.gg voda, hogy előnyben kellene részesíteni a fix bevételt hozó előfizetéses ügyfeleleket a Vitamaxosokkal szemben?! :twisted:


vas. nov. 27, 2005 1:03
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Sztori 2.0:
A fentebb említett hölgyemény féléves számlareklamációja, és annak végre látszólagos rendezése után:
Kapott egy SMS-t tegnapelőtt, hogy számlareklamációját kivizsgálták, jogosnak találták, és tartozásáBÓL 12.700Ft-ot jóváírTAK. Tehát múltidő. (Azt már hozzá sem teszem, hogy utolsó két havi befizetett csekket úgy kellett elfaxolni a vodának, mert nem szerepelt a rendszerükben a befizetés).
Szóval ez az SMS érkezett. Erre tegnap telefonál neki az apja, hogy kiküldtek egy fizetési felszólítást 21.900Ft-ról. Ez volt a júniusi igencsak elbaxott számla összege. Ahhoz képest, hogy jóváírták a tartozásból ezt az összeget, mégis kiszámlázták.
Mi a pics. van a vodánál? Ennyire nem lehet balf. egy ekkora cég...

Üdv!


szomb. nov. 26, 2005 22:08
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Ha vállalati Ügyfeleknek régóta biztosítani tudják az online számlainformációs rendszert, magán Előfizetőknek miért nem?

Ha már ingyen nem is, de mondjuk egy 200 Ft-os havi díj ellenében a magán Előfizetők jó része igénybe venné.


szomb. nov. 26, 2005 20:38
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
VonBraun írta:
McLaca írta:
Tegyük hozzá, tényleg vannak olyan ügyfelek, akiknek aztán semmi sem jó - illetve direkt belekötnek mindenbe.
Négy évig voltam az ügyfelük, kaptak türelmi időt. A "belekötni mindenbe" ugye nem az sms-küldési folyamatos malfunction és a bekapcsoltfulltérerőnnemelérhetőszám[másik kártyával meg igen], hm?

Nem Neked címeztem!

Hogy gyalázkodjak is: már többször is írtam a hölgy ismerősömről, akinek a júniusi számlapanaszát (a rendszerfejlesztés közbeni fejetlenség - ingyenpercek jönnek-mennek, kedvezmény hol van, hol nincs, stb. - következményeként) fél év óta végül sikerült kivizsgálniuk. Ez úgy derült ki, hogy két napja korlátozták a kimenő hívását, mert nem fizette be a júniusi - megreklamált, és vizsgálatra felvett, tehát halasztó hatályú - számláját. Ügyintézőt 35 perc után kapott, aki 10 perc tökölés után tudta megmondani, miért korlátozták, aztán kiderült, hogy kivizsgálták az esetet, és 12.000 Ft-tal számláztak túl! Újabb 10 perc után leszedték a korlátozást, a csekket majd küldik. Kíváncsi lennék, mikor akarták közölni, hogy ki van az eset vizsgálva. Ezt a 12.000 Ft-ot akarták korábban 3.000 Ft-tal kiváltani ("peren" kívüli megegyezés :D), hogy ne kelljen vizsgálni az ügyet.
Egy biztos: számlás az életben nem leszek a vodánál.

Üdv!


pén. nov. 25, 2005 0:33
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
VonBraun írta:
simico írta:
Kano írta:
A kutya nem védi itt a Vodát de akkor talán nem a sim kártyádat kellene kicseréltetni? :roll:


Főleg, hogy az általam ismert (és kvázi felügyelt) ~100 voda kártyával érdekes módon nincs ilyen gond a legkülönfélébb új telefonokban sem. De biztosan egyszerűbb mást szídni, mint tenni valamit saját érdekünkben...


2x kicserélt kártya. :D

Hát akkor az tényleg gáz.


csüt. nov. 24, 2005 22:15
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség