Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szomb. nov. 16, 2024 15:57



A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 39234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 785  Következő
OFF TOPICOK GYŰJTEMÉNYE 
Szerző Üzenet
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
thomas77 írta:
Árpy írta:
Azt elfelejtheted ;)
Túl sokba kerülne kiépíteni! :wink:
Miskolcon a konverteres rendszer adott.
Gyakorlatilag ingyen megvalósíthatnák - ha akarnák a csatornaszintű előfizetést (UPC)...

CineDOG írta:
A csillagpontos nem azt jelenti, hogy szabadon választható csatornák. A csillagpontoson a csomagok jönnek.
A csillagpontos T68m már körülírta. Ez minőségileg jobb, mint a régi megoldás, amikor házról - házra ment a kábel, minden lakásnál leosztva róla a jelet. A csomagokat szűrővel, vagy/és konverterrel szabályozzák (nálunk mindkettő, alapcsomagokhoz szűrő, prémiumhoz konverter). És itt a lényeg, a konverter sok lakásban ott figyel, amin helyből megoldható a csatornánkénti bontás.

T68m írta:
tehát, 30Ft/kWh-al számolva...
Az a lakossági tarifa. :) Alapdíjasoknak olcsóbb valamivel, viszont nekik ott az alapdíj (A-enként).

Üdv!


kedd júl. 11, 2006 7:08
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
T68m írta:
Tehát én elvárom tőled, hogy beismerd,
1...
2...
3...
4...
5...
Na még mielőtt nagyon átmész "über alles" üzemmódba... Kenheted a hajadra az igazadat, ha ezektől nem tudsz mentesülni:
T68m írta:
te olyan sötét vagy b+, hogy egy k táblázatot nem tudsz értelmezni!...Ennyi, te nagyon hlye!...Minő véletlen, te sfej!...
Ezek nélkül lehet igazad, de ezekkel együtt sosem... ;)


kedd júl. 11, 2006 4:19
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Raven_ írta:
BrOnZ írta:
Miért Állunk Vazze?
Má' nem azé', hogy kötöszködjek :), de itt a topicban is elhangzott már egy párszor :))
Egymás b.szogatásával kapcsolatban meg: érdekes így kívülrõl nézni az ilyesmit, bezzeg amikor az ember benne van a sûrûjében, akkor milyen véresen komolynak és fontosnak tûnik, hogy neki legyen igaza... :D


Ez így van. Nézd, ha független forrásból bebizonyosodik hogy tényleg "csak" annyi a fogyasztás, akkor én beismerem hogy tévedtem és neki van igaza. De míg nem szerzek bizonyosságot, azt a fogyasztást nem tudom elfogadni, márcsak azért sem, mert jóformán maguk a segédberendezések annyit fogyasztanak. De mint mondtam, ha bebizonyítja valaki (bizonyítás folyamatban van) akkor elfogadom az állítását. (Én beismerem ha tévedek, bár nem mindenki tesz így. Ezzel nem akarok senkire célozni, csak általánosságban írtam.)
Ettõl függetlenül se tõle, se mástól nem tûröm el azokat az említett jelzõk használatát, míg én sem alkalmazom azokat vagy hasonlókat a vitapartneremmel.
Ha igaza van, én tartozok egy beismeréssel, õ pedig egy bocsánatkéréssel. (bár õ mindenképpen tartozik ezzel)


kezdheted a bocsánatkérés fogalmazását, vagy legalábbis a tévedéseid beismerését, hisz az általad felhozottakról bebizonyítottam, hogy téves alapokon nyugszanak. Legyen az wartburg fogyasztás vagy V43-as adatlap félreértelmezése.

Az már egy egész más kérdés, hogy ki hogyan reagálja le azt, amikor a vitapartnere elemi ismeretekkel nincs tisztában, téves elképzelésit úgy állítja be, mintha a másik súlyosan tévedne, arra nem veszi a fáradtságot, hogy utánagondoljon, utánaszámoljon.

Ugyanis ez a minimum amit meg lehet követelni, anélkül hitvita az egész!

Tehát én elvárom tőled, hogy beismerd,

1. hibás adatokat állítottál (wartburg fogyasztás),

2. téves hipotéziseket állítottál fel a rendelkezésedre álló adatokból (V43-as adatlap, V63-as teljesítmény),

3. minimális és elvárható ellenőrzéseknek sem vetetted alá a feltételezéseidet,

4. mikor erre felhívtam a figyelmed, akkor sem gondoltad át azokat,

5. végül, mindenféle mért vagy számított adat nélkül, azaz alaptalanul tettél egy elvi kijelentést ""Ennél jóval többe kerül."

ezután visszatérhetünk a személyes jelzőkre...


hétf. júl. 10, 2006 23:31
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
Rozso írta:
A masik szobaban egy diaklany lakik, de nem talalkoztam meg vele, mert most nincs itt. (csak annyit tudok rola, hogy a kuka telejen egy 24 darabos ovszer csomagolast hagyott es a szobaja elotti pocon egy Joy of Sex cimu konyv van.)


Hűűűhaaaaa!! :D :D Biztos "véletlen" maradt ott... Milyen volt az első találkozó a hölgyeménnyel?! ;) Alaposan megismerkedtetek? :D

Az is lehet, hogy a a néni "szakmabeli" és a kis vietnámi egy piroslámpás házban szállásolt el?! :lol:



simico írta:
Tegnap kivittem a családod a Visegrádi Palotajátékokra. Nagyon jó volt, különösen a "lovagi torna" tetszett. Élveztük az egész napot, bár baromi meleg volt délután ötig (akkor jött egy kis eső). 498 fényképet csináltam 8)


Vasárnap este felé mi is jártunk arra, a Királyi Kürtöskalácsot nem kóstoltátok meg? A "fődim" sütötte, csak azért kérdem... :)


hétf. júl. 10, 2006 23:10
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Végigkövettem a vitátokat, annyira, hogy most már én is kiváncsi vagyok, hogy mennyibe is kerül mondjuk Szegedig egy út.

Bár én is megtehetném, de hátha Ti ügyesebben/jobban meg tudjátok fogalmazni pl. itt vagy itt (addig én utánaolvasok, mert az jó és hátha már le van írva valahol).


hétf. júl. 10, 2006 23:05
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Raven_ írta:
BrOnZ írta:
Miért Állunk Vazze?
Má' nem azé', hogy kötöszködjek :), de itt a topicban is elhangzott már egy párszor :))
Egymás b.szogatásával kapcsolatban meg: érdekes így kívülről nézni az ilyesmit, bezzeg amikor az ember benne van a sűrűjében, akkor milyen véresen komolynak és fontosnak tűnik, hogy neki legyen igaza... :D


Ez így van. Nézd, ha független forrásból bebizonyosodik hogy tényleg "csak" annyi a fogyasztás, akkor én beismerem hogy tévedtem és neki van igaza. De míg nem szerzek bizonyosságot, azt a fogyasztást nem tudom elfogadni, márcsak azért sem, mert jóformán maguk a segédberendezések annyit fogyasztanak. De mint mondtam, ha bebizonyítja valaki (bizonyítás folyamatban van) akkor elfogadom az állítását. (Én beismerem ha tévedek, bár nem mindenki tesz így. Ezzel nem akarok senkire célozni, csak általánosságban írtam.)
Ettől függetlenül se tőle, se mástól nem tűröm el azokat az említett jelzők használatát, míg én sem alkalmazom azokat vagy hasonlókat a vitapartneremmel.
Ha igaza van, én tartozok egy beismeréssel, ő pedig egy bocsánatkéréssel. (bár ő mindenképpen tartozik ezzel)


hétf. júl. 10, 2006 22:35
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Raven_ írta:
Má' nem azé', hogy kötöszködjek :), de itt a topicban is elhangzott már egy párszor :))
Asztatatat mekk rosszul írtad! Nem "kötöszködjek", hanem: kötöszköggyek... Nnnna! Az mekk hoty elhangzott: hát istenem... Nagyot hallok... ;) Így ötven felett már nagyon hülyül ám az ember! Lassan csinálhatják a helyemet a parlamentben...
Raven_ írta:
Egymás b.szogatásával kapcsolatban meg: érdekes így kívülről nézni az ilyesmit, bezzeg amikor az ember benne van a sűrűjében, akkor milyen véresen komolynak és fontosnak tűnik, hogy neki legyen igaza... :D
Persze, nem is ezzel van a bajom, de Gábornak talán nem kellene legyalulnia Landsmann-t ilyen szinten. Az alkalmazott jelzők indokolatlanok, és sértőek. Meg lehet mondani az igazat lazábban is. Elég bajunk van|lesz mi a fenének még egymást is marni feleslegesen.


hétf. júl. 10, 2006 22:32
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1149
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Miért Állunk Vazze?
Má' nem azé', hogy kötöszködjek :), de itt a topicban is elhangzott már egy párszor :))
Egymás b.szogatásával kapcsolatban meg: érdekes így kívülről nézni az ilyesmit, bezzeg amikor az ember benne van a sűrűjében, akkor milyen véresen komolynak és fontosnak tűnik, hogy neki legyen igaza... :D

szerk.: @Bronz: Na igen, az meg a másik, hogy általában kultúráltan szoktuk megvitatni (flame-elni :twisted: ) itt a dolgokat, szerintem ehhez a továbbiakban is ragaszkodni kéne, legalább a hangnemmel, és az egymás iránti tisztelet fenntartásával.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Raven_ hétf. júl. 10, 2006 22:57-kor.



hétf. júl. 10, 2006 22:24
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Nem hiszem el, hogy így kell **** egymást... Vegyetek már vissza.

Én közben megtudtam, hogy mit jelent a MÁV.

Miért Állunk Vazze?

...én kérek elnézést... ;)


hétf. júl. 10, 2006 22:06
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Én nem vonom kétségbe a számításaidat, úgy látszik ehhez jobban értesz. Ha ilyen jól tudsz bizonyítani, akkor a mért 500-700 kWh-ra is kérnék bizonyítékot. Ha pedig mért, akkor most 500, vagy 700?


keresel egy mozdonyvezetőhavert (én megtettem) és megkéred, hogy néhány utat jegyezzen fel neked.

Én, a haverom, miattad, nem fogom bizonygatásra felkérni.

Az 500-700kWh attól függ, hogy épp Bp-Szeged vagy fordítva, hányszor kellett megállni, illetve mennyire karbantartott szerelvénnyel ment.

Az 500-700kWh sokkal többet mond, mint egy fix érték, hisz a szórásról (jajj, nem mondok többet ilyen bonyolult szót) is képet ad.


hétf. júl. 10, 2006 21:47
Profil Honlap
Hozzászólás 
T68m írta:
Landsmann írta:
Mindegy, hagyjuk. Sosem fogsz meggyőzni hogy egy villanymozdony bő 20000 Ft áramfogyasztással eljut Pestről Szegedre, vagy Nyíregyházára. Ennél jóval többe kerül.


ez aztán az elvhűség! Ezért működik ilyen jól idehaza a Nagy Megmagyarázók Szövetsége.

Ha valakivel elhitettek valamit (szesza csak veszteséges lehet), akkor mit számítanak a tények, a mért eredmények, Landsmann megmondja a frankót "Ennél jóval többe kerül.".

Hiába, Landsmann ért hozzá, igaz a fenti levezetés magas neki, de egy ennyire megalapozott állítással, "Ennél jóval többe kerül." kár lenne vitatkozni! :twisted:


Én nem vonom kétségbe a számításaidat, úgy látszik ehhez jobban értesz. Ha ilyen jól tudsz bizonyítani, akkor a mért 500-700 kWh-ra is kérnék bizonyítékot. Ha pedig mért, akkor most 500, vagy 700?


hétf. júl. 10, 2006 21:39
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Mindegy, hagyjuk. Sosem fogsz meggyõzni hogy egy villanymozdony bõ 20000 Ft áramfogyasztással eljut Pestrõl Szegedre, vagy Nyíregyházára. Ennél jóval többe kerül.


ez aztán az elvhűség! Ezért működik ilyen jól idehaza a Nagy Megmagyarázók Szövetsége.

Ha valakivel elhitettek valamit (szesza csak veszteséges lehet), akkor mit számítanak a tények, a mért eredmények, Landsmann megmondja a frankót "Ennél jóval többe kerül.".

Hiába, Landsmann ért hozzá, igaz a fenti levezetés magas neki, de egy ennyire megalapozott állítással, "Ennél jóval többe kerül." kár lenne vitatkozni! :twisted:


hétf. júl. 10, 2006 21:32
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
T68m írta:

te olyan sötét vagy b+, hogy egy k táblázatot nem tudsz értelmezni!

leírom egymás alá, hogy értsd:
órás teljesítmény: 2220kW
órás teljesítményhez tartozó sebesség: 51km/h
órás vonóerõ: 16Mp

azaz, egy óra alatt a mozdony 2220kW teljesítménnyel dolgozva 2220kWh munkát végez, miközben 16Mp vonóerõt fejt ki!

Ennyi, te nagyon hlye! Azért a teljesítménye 2220kW, mert közben 51km/h sebességgel 16Mp-al húz!

A gyengébbek kedvéért 1kp = 9,8N, azaz 16Mp = 16 x 1.000kp = 16 x 1000 x 9,8N = 156.800N

51km/h = 51.000m/h, egy óra alatt, 51.000m

156.800N x 51.000m = 7.996.800.000Nm

1Nm = 1Ws, 1kWh = 3.600.000Ws

7.996.800.000Nm = 7.996.800.000Ws = 7.996.800kWs = 2221,3 kWh

Minõ véletlen, te sfej!


Szerintem nagyon kavarod a szezont a fazonnal. Te írtad: azaz, egy óra alatt a mozdony 2220kW teljesítménnyel dolgozva 2220kWh munkát végez, miközben 16Mp vonóerõt fejt ki! Akkor magyarázd már el, ha ennyire benne vagy a fizikaui képletekben, hogy az általad mért 700 kWh-s fogyasztás, ami 3 óra eredménye, akkor az óránként 233 kWh fogyasztás, hogy lehet ennyi fogyasztással 2222 kWh teljesítményt végezni?

A jelzõket poedig visszautasítom. Én nem illettelek ilyenekkel, ezért tõled sem fogadom el.


a jelzőket nyugodtan vegye magára aki egy általános iskolás fizikapéldát nem ért meg, nem tud kiszámolni. És utána még van képe írogatni!

Kérdésedre válaszolva: 233kWh elektromos energiát felvevő (egyszerűség kedvéért, most ugyanennyit leadó) mozdony nyilván nem 2220kWh munkát végez, hanem annak 9,5-ed, kerekítve tizedrészét.
Nyilvánvaló tovább az is, hogy akkor nem 16Mp vonóerőt fog kifejteni, hanem annak a tizedét, azaz 1,6Mp-ot. (ugyanazt a sebességet feltételezve)

(Ugyanis senki nem írta elő azt a fenti táblázatban és sehol másutt sem, hogy a mozdonynak kötelező 16Mp-al húzni. Az egy egyszerű adat, mely leírja, ha 16Mp-al húz egy órán át 51km/h sebességgel, akkor ezalatt a teljesítménye 2220kW)


hétf. júl. 10, 2006 21:26
Profil Honlap
Hozzászólás 
T68m írta:
Landsmann írta:
T68m írta:
Landsmann írta:

Ugyan miből számoltad ki azt az 500-700 kWh-át?


nem számoltam, mért eredmény. De tudom, téged a tények nem zavarnak.


Ugye nem gondolod komolyan hogy egy Wartburg teljesítményének 5-szörösével el lehet juttatni egy szerelvényt Pestről Szegedre, vagy Nyíregyházára?


ha egy kicsit visszaolvasnál még azt is állítottam, hogy mogyorodról az őrs felé, negatív teljesítmény mellett (fékezéssel) több mint 80km/h átlagra gyorsulhat egy vasúti kocsi. (olyan enyhe lejtőn, amin egy autó képtelen lenne végiggurulni)

1Ws = 1Nm = 1J

1kWh = 1.000 x 3.600Ws = 3,6MJ

100kWh = 360MJ, benzin 43MJ/kg, azaz 8,4kg. Wartburgmotor hatásfokát 20%-ra feltételezve, 42kg. Benzin sűrűsége kb 0,7kg/l, azaz 60l

Én NEM állítom, hogy egy Wartburg kb. 60l benzint fogyasztana Budapest-Szeged viszonylatban (hisz ennyi benzin tartalmazza a fenti munkának az ötödét 20%-os hatásfokkal számítva), hanem azt, hogy - szokásod szerint - hülyeségeket beszélsz!


Mindegy, hagyjuk. Sosem fogsz meggyőzni hogy egy villanymozdony bő 20000 Ft áramfogyasztással eljut Pestről Szegedre, vagy Nyíregyházára. Ennél jóval többe kerül.
Egyébként a Wartburgot nem az energiafogyasztás, hanem a teljesítménye miatt hoztam példának. (45 kW)


hétf. júl. 10, 2006 21:22
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
T68m írta:
Landsmann írta:

Ugyan mibõl számoltad ki azt az 500-700 kWh-át?


nem számoltam, mért eredmény. De tudom, téged a tények nem zavarnak.


Ugye nem gondolod komolyan hogy egy Wartburg teljesítményének 5-szörösével el lehet juttatni egy szerelvényt Pestrõl Szegedre, vagy Nyíregyházára?


ha egy kicsit visszaolvasnál még azt is állítottam, hogy mogyorodról az őrs felé, negatív teljesítmény mellett (fékezéssel) több mint 80km/h átlagra gyorsulhat egy vasúti kocsi. (olyan enyhe lejtőn, amin egy autó képtelen lenne végiggurulni)

1Ws = 1Nm = 1J

1kWh = 1.000 x 3.600Ws = 3,6MJ

100kWh = 360MJ, benzin 43MJ/kg, azaz 8,4kg. Wartburgmotor hatásfokát 20%-ra feltételezve, 42kg. Benzin sűrűsége kb 0,7kg/l, azaz 60l

Én NEM állítom, hogy egy Wartburg kb. 60l benzint fogyasztana Budapest-Szeged viszonylatban (hisz ennyi benzin tartalmazza a fenti munkának az ötödét 20%-os hatásfokkal számítva), hanem azt, hogy - szokásod szerint - hülyeségeket beszélsz!


hétf. júl. 10, 2006 21:15
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2934
Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
Hozzászólás 
Peace emberek!
Ne oljetek egymast!

Egyebkent MAV-val kapcsolatos jellemzo dolog:
Tegnap ahogy jottem Lipcsebe MAV-os Euro-City-Expresszel szinte vegig volt mindig egy 5-10 perces keses. Ahogy atleptuk a nemet hatart ez megszunt es mindenhova masodperc pontosan erkeztunk. Ugyanazzal a vonattal meg gondom vezetovel. Hogy van ez?


hétf. júl. 10, 2006 21:14
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
Hozzászólás 
T68m írta:

te olyan sötét vagy b+, hogy egy k táblázatot nem tudsz értelmezni!

leírom egymás alá, hogy értsd:
órás teljesítmény: 2220kW
órás teljesítményhez tartozó sebesség: 51km/h
órás vonóerő: 16Mp

azaz, egy óra alatt a mozdony 2220kW teljesítménnyel dolgozva 2220kWh munkát végez, miközben 16Mp vonóerőt fejt ki!

Ennyi, te nagyon hlye! Azért a teljesítménye 2220kW, mert közben 51km/h sebességgel 16Mp-al húz!

A gyengébbek kedvéért 1kp = 9,8N, azaz 16Mp = 16 x 1.000kp = 16 x 1000 x 9,8N = 156.800N

51km/h = 51.000m/h, egy óra alatt, 51.000m

156.800N x 51.000m = 7.996.800.000Nm

1Nm = 1Ws, 1kWh = 3.600.000Ws

7.996.800.000Nm = 7.996.800.000Ws = 7.996.800kWs = 2221,3 kWh

Minő véletlen, te sfej!


Szerintem nagyon kavarod a szezont a fazonnal. Te írtad: azaz, egy óra alatt a mozdony 2220kW teljesítménnyel dolgozva 2220kWh munkát végez, miközben 16Mp vonóerőt fejt ki! Akkor magyarázd már el, ha ennyire benne vagy a fizikaui képletekben, hogy az általad mért 700 kWh-s fogyasztás, ami 3 óra eredménye, akkor az óránként 233 kWh fogyasztás, hogy lehet ennyi fogyasztással 2222 kWh teljesítményt végezni?

A jelzőket poedig visszautasítom. Én nem illettelek ilyenekkel, ezért tőled sem fogadom el.


hétf. júl. 10, 2006 21:06
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
T68m írta:
Landsmann írta:
Sosem fogjuk tudni meggyõzni T68m-et.



a hülyeségrõl sosem! 8)


Még egy utolsó próba az igazam bizonyításáról. Bár tudom, hogy sem ezzel, sem mással nem tudlak meggyõzni a mozdony fogyasztását illetõen. Illetve ha meg is gyõznek az információk, be nem fogod ismerni.
Az adatok a V43-asra vonatkoznak:
Admin: A képet a felhasználó kérésére töröltük.

Külön kihangsúlyozom számodra az Órás teljesítmény sort. 2220 kW, tehát 2220 kWh-t fogyaszt óránként. Namármost, 3 óra alatt 6660. De ez 51 km/h sebesség mellett, kocsik nélkül.
Azt hiszem számodra is belátható, hogy nagyobb sebességgel és teherrel bizony ez jóval több lesz. V63 esetén pedig még több, ugyanis az 5000 lóerõs, a 43-as pedig 3000.

Az információ a Villamos jármûvek és diesel-villamos mozdonyok címû 1970-ben a Ganz Villamossági Mûvek által kiadott kiadványban található. Azt hiszem ezt elfogadhatjuk hitelesnek.
Részemrõl befejeztem a bizonyítást, nem kell elhinned, úgysem hiszed. Ha téged Szegedre 21000 Ft energiaköltséggel levisznek, vagy bárkit, azt hiszem annak az állam nagyon örülne és a vasút nem lenne ilyen katasztrófális helyzetben. Így akkor még papíron sem lenne veszteséges a személyszállítás, ha már mások szerint is csak így az.


te olyan sötét vagy b+, hogy egy k táblázatot nem tudsz értelmezni!

leírom egymás alá, hogy értsd:
órás teljesítmény: 2220kW
órás teljesítményhez tartozó sebesség: 51km/h
órás vonóerõ: 16Mp

azaz, egy óra alatt a mozdony 2220kW teljesítménnyel dolgozva 2220kWh munkát végez, miközben 16Mp vonóerõt fejt ki!

Ennyi, te nagyon hlye! Azért a teljesítménye 2220kW, mert közben 51km/h sebességgel 16Mp-al húz!

A gyengébbek kedvéért 1kp = 9,8N, azaz 16Mp = 16 x 1.000kp = 16 x 1000 x 9,8N = 156.800N

51km/h = 51.000m/h, egy óra alatt, 51.000m

156.800N x 51.000m = 7.996.800.000Nm

1Nm = 1Ws, 1kWh = 3.600.000Ws

7.996.800.000Nm = 7.996.800.000Ws = 7.996.800kWs = 2221,3 kWh

Minõ véletlen, te sfej!


hétf. júl. 10, 2006 20:55
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
elöl ül a masiniszta, hátul meg a ....

Jól elvagytok. :)

Én meg már tojok az ősztől, hogy most minden """jót""" megszavazott az országgyűlés...


hétf. júl. 10, 2006 20:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
T68m írta:
Landsmann írta:

Ugyan miből számoltad ki azt az 500-700 kWh-át?


nem számoltam, mért eredmény. De tudom, téged a tények nem zavarnak.


Ugye nem gondolod komolyan hogy egy Wartburg teljesítményének 5-szörösével el lehet juttatni egy szerelvényt Pestről Szegedre, vagy Nyíregyházára?


hétf. júl. 10, 2006 20:43
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:

Ugyan mibõl számoltad ki azt az 500-700 kWh-át?


nem számoltam, mért eredmény. De tudom, téged a tények nem zavarnak.


hétf. júl. 10, 2006 20:28
Profil Honlap
Hozzászólás 
T68m írta:
Landsmann írta:
Sosem fogjuk tudni meggyőzni T68m-et.



a hülyeségről sosem! 8)


Még egy utolsó próba az igazam bizonyításáról. Bár tudom, hogy sem ezzel, sem mással nem tudlak meggyőzni a mozdony fogyasztását illetően. Illetve ha meg is győznek az információk, be nem fogod ismerni.
Az adatok a V43-asra vonatkoznak:
Admin: A képet a felhasználó kérésére töröltük.

Külön kihangsúlyozom számodra az Órás teljesítmény sort. 2220 kW, tehát 2220 kWh-t fogyaszt óránként. Namármost, 3 óra alatt 6660. De ez 51 km/h sebesség mellett, kocsik nélkül.
Azt hiszem számodra is belátható, hogy nagyobb sebességgel és teherrel bizony ez jóval több lesz. V63 esetén pedig még több, ugyanis az 5000 lóerős, a 43-as pedig 3000.

Az információ a Villamos járművek és diesel-villamos mozdonyok című 1970-ben a Ganz Villamossági Művek által kiadott kiadványban található. Azt hiszem ezt elfogadhatjuk hitelesnek.
Részemről befejeztem a bizonyítást, nem kell elhinned, úgysem hiszed. Ha téged Szegedre 21000 Ft energiaköltséggel levisznek, vagy bárkit, azt hiszem annak az állam nagyon örülne és a vasút nem lenne ilyen katasztrófális helyzetben. Így akkor még papíron sem lenne veszteséges a személyszállítás, ha már mások szerint is csak így az.


hétf. júl. 10, 2006 19:50
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 348
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Sziasztok,

Erdeklodnek hogy ha van egy NEC 343i -s telefonom, akkor azzal lehet valamit kezdeni ? (sim lockos)
Priviben, ha lehetseges!

Elore is koszonom,


vadaszg


hétf. júl. 10, 2006 19:26
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
Hozzászólás 
T68m írta:
Landsmann írta:
simico írta:
Landsmann: utólag visszakanyarodva a számításaidhoz, egy hiba van bennük. Te leadott teljesítményekkel próbáltál felvett fogyasztást számolni. Ez pedig nem helyes. Még a legmodernebb aszinkron váltóáramú "sinus" villamos motorok sem 100% hatásfokúak (a Szili TC-i pedig igencsak messze vannak ettől műszakilag) és akkor hol van még a többi elektromos hülyeség :)
Viszont megkéred a mozdonyvezető havert, hogy jegyezgesse már fel kockás füzetbe egy útja során az ampermérők állásait (például indulás Bkasalórántpuszta-alsóról - 900A, sebességtartás Baksalórántpuszta-alsó és Mezőröcsöge között - 300A, stb) és abból már lehet közelítgetni :)


Így van, ezért is írtam hogy a tényleges fogyasztás ettől több, mint amit itt leírtam, tehát a jegybevételeknek nem az 1/3 része megy el az áramköktségre, hanem jóval több. Én tisztában vagyok vele hogy a leadott teljesítménnyel számoltam, de ezek szerint rajtad kívül senkinek sem esett le, pedig írtam a veszteségről, ami az áram átalakításakor történik. (A vontatómotorok többek között egyenárammal működnek, 900 V-os névleges feszültségen)

Jól el fizikaórázgatunk. De hiába hozzátok példának a tömeget a gyorsulással. Ez tényleg igaz, csak a vonatok nem légüres térben közlekednek, így egy nagyobb méretű járműre másképp hat a légellenállás mint egy kisebbre. Ugyanúgy mint a libatoll és a pénzérme kísérlete. Persze, légüres térben egyszerre esnek le, de gyakorlatilag ez nem számít, mert nem olyan környezetben vannak.

Ja, a haver már dízel mozdonnyal jár, nem villamossal.


nem tévedtél nagyon Landsmann,

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

szal, szinte pontosan eltaláltad a 11MWh-val.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

500-700kWh!!!

Budapest-Szeged, V43-as, személykocsikat húzva! :lol: :lol: :lol: :lol:

figyelembe véve, hogy Szeged valamivel közelebb van, arra a 10-15x-os különbségre rá se ránts, tévednek itt nagyobbakat is!

tehát, 30Ft/kWh-al számolva 21eFt a vontatási energiaköltség, a jegyárbevétel elhanyagolható része.


Ugyan miből számoltad ki azt az 500-700 kWh-át?


hétf. júl. 10, 2006 18:20
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Sosem fogjuk tudni meggyõzni T68m-et.



a hülyeségről sosem! 8)


hétf. júl. 10, 2006 17:57
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
simico írta:
Landsmann: utólag visszakanyarodva a számításaidhoz, egy hiba van bennük. Te leadott teljesítményekkel próbáltál felvett fogyasztást számolni. Ez pedig nem helyes. Még a legmodernebb aszinkron váltóáramú "sinus" villamos motorok sem 100% hatásfokúak (a Szili TC-i pedig igencsak messze vannak ettõl mûszakilag) és akkor hol van még a többi elektromos hülyeség :)
Viszont megkéred a mozdonyvezetõ havert, hogy jegyezgesse már fel kockás füzetbe egy útja során az ampermérõk állásait (például indulás Bkasalórántpuszta-alsóról - 900A, sebességtartás Baksalórántpuszta-alsó és Mezõröcsöge között - 300A, stb) és abból már lehet közelítgetni :)


Így van, ezért is írtam hogy a tényleges fogyasztás ettõl több, mint amit itt leírtam, tehát a jegybevételeknek nem az 1/3 része megy el az áramköktségre, hanem jóval több. Én tisztában vagyok vele hogy a leadott teljesítménnyel számoltam, de ezek szerint rajtad kívül senkinek sem esett le, pedig írtam a veszteségrõl, ami az áram átalakításakor történik. (A vontatómotorok többek között egyenárammal mûködnek, 900 V-os névleges feszültségen)

Jól el fizikaórázgatunk. De hiába hozzátok példának a tömeget a gyorsulással. Ez tényleg igaz, csak a vonatok nem légüres térben közlekednek, így egy nagyobb méretû jármûre másképp hat a légellenállás mint egy kisebbre. Ugyanúgy mint a libatoll és a pénzérme kísérlete. Persze, légüres térben egyszerre esnek le, de gyakorlatilag ez nem számít, mert nem olyan környezetben vannak.

Ja, a haver már dízel mozdonnyal jár, nem villamossal.


nem tévedtél nagyon Landsmann,

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

szal, szinte pontosan eltaláltad a 11MWh-val.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

500-700kWh!!!

Budapest-Szeged, V43-as, személykocsikat húzva! :lol: :lol: :lol: :lol:

figyelembe véve, hogy Szeged valamivel közelebb van, arra a 10-15x-os különbségre rá se ránts, tévednek itt nagyobbakat is!

tehát, 30Ft/kWh-al számolva 21eFt a vontatási energiaköltség, a jegyárbevétel elhanyagolható része.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T68m hétf. júl. 10, 2006 18:01-kor.



hétf. júl. 10, 2006 17:56
Profil Honlap
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2006 15:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Balatonpart
Hozzászólás 
Kicsit megkésve ugyan, de a 65.év felett ingyen utaznak témával kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy ez nem a magyar nyugdíjasok vonatkozásában bosszantó, hanem a külföldiekkel kapcsolatban, akik egy szalmaszálat nem tettek arrébb ebben az országban, és ugyanúgy jogosultak rá. Sosem fogom megérteni, és mindig felidegesít, amikor a négycsillagos superior szállodából, ahol 46 ezer forintot fizetnek egy éjszakára (idegenforgalmi adót természetesen nem, mert az alól is mentesülnek), besétálnak a buszmegállóba, és ingyen bebuszoznak Keszthelyre, majd ingyen felvonatoznak Budapestre, ahol ingyen utazgatnak fel s alá, és 25-30 fős csoportok teszik ezt meg nap mint nap.
:shock:


hétf. júl. 10, 2006 17:25
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Micuir írta:
thomas77 írta:
Árpy írta:
Azt elfelejtheted ;)
Túl sokba kerülne kiépíteni! :wink:

Náunk már kiépítették a csillagpontos rendszert. Ez azt jelenti, hogy lakásoknként tudnak beállítani a 4 csomag közül egyet illetve külön ki/be kapcsolni. Innentõl kezdve már csak szoftver kérdése, hogy 4 vagy 50 féle csomagot tud kezelni.


tévedésben leledzel!

általában egy kábelen jön a jel és azt választják szét alul, felülvágó vagy épp középáteresztőszűrővel három-négy csomaggá. (ebből a szempontból jöhetne három-négy kábelen is, de felesleges lenne)
Utána arra dugnak rá, amelyiket rendelted.

mivel technikailag csak nagyobb sávokat (sok csatornát) tudnak így szétválasztani, ezért már eleve képtelenség (ezzel a technikával) a te általad kívánt csatornárabontás. Az már más kérdés, hogy utána még előfizetőnként a szétválasztott csatornákat igény szerint össze is kéne keverni...

végeredményben a csatornánkénti választás lehetősége olyan költséges rendszer kívánna, aminél egy-egy csatornának magasabb lenne a díjja, mint most egy csomagé.

A digit technika bevezetésével ugyan lehetővé válna (bár még mindig költségesen) a csatornánkénti szétválasztás és igény szerinti csomaggá való keverése, de a dolgok (lehúzási okokból) nem ebbe az irányba haladnak, hanem abba, hogy csak egyetlen csatornát tudjál fogni - persze, kiválaszthatod, hogy éppen melyiket.

(azaz nem fogsz tudni egyszerre videót felvenni és mást nézni, hacsak nincs két előfizetésed)


hétf. júl. 10, 2006 16:41
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Micuir írta:
Steve_Hun írta:
Micuir írta:
Szerintetek hová lehet bejelentést tenni, ha én azt kifogásolom, hogy a kábeltv szolgáltatóm csomagokat hozott létre és egy vagy több bizonyos csatorna vételéhez ki kell fizetnem olyanokat is, amelyeket nem akarok nézni! Fogyasztóvédelem? GVH?


Szerintem amig nem pay-per-view rendszerben mukodik a szolgaltatod, addig sehova nem fordulhatsz... De ez egyebkent minden kabelszolgaltatonal igy van. CSomagok vannak es ha neked valami olyan program kell, ami a magasabb csomagokban vannak, akkor hiaba nem neznel semmit a kozepso csomagbol, akkor is meg kell venned... Ez ellen nem igazan tehetsz semmit!

Steve


De miért? Én pont azt akarom elérni, hogy valamilyen hatóság kötelezze a szolgáltatót arra, hogy egyenként rendelhessem meg a nekem tetszõ adókat!


akkor egyúttal követeld azt is, hogy a nyolc másodperc az nyolc másodperc legyen! :wink:


hétf. júl. 10, 2006 16:31
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Árpy írta:
Náluk 2 csomag van, egyik sz*rabb, mint a másik. 2500Ft az olcsóbbik, a másik 2x ennyi hábéó-val. Minőségileg szinte 0, jelszakadás napi szinten van, akár több órára. :evil:


Árpy!
www.digi.tv !


hétf. júl. 10, 2006 16:14
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
A csillagpontos nem azt jelenti, hogy szabadon választható csatornák. A csillagpontoson a csomagok jönnek.


hétf. júl. 10, 2006 16:14
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Tolna megye
Hozzászólás 
thomas77 írta:
Árpy írta:
Azt elfelejtheted ;)
Túl sokba kerülne kiépíteni! :wink:

Náunk már kiépítették a csillagpontos rendszert. Ez azt jelenti, hogy lakásoknként tudnak beállítani a 4 csomag közül egyet illetve külön ki/be kapcsolni. Innentől kezdve már csak szoftver kérdése, hogy 4 vagy 50 féle csomagot tud kezelni.


hétf. júl. 10, 2006 15:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08
Hozzászólások: 7575
Hozzászólás 
Agglegényeknek, albisoknak elég egy csatorna. Hustler.
Vagy kettő. Hustler és Private Gold :twisted:


hétf. júl. 10, 2006 15:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Micuir írta:
De miért? Én pont azt akarom elérni, hogy valamilyen hatóság kötelezze a szolgáltatót arra, hogy egyenként rendelhessem meg a nekem tetsző adókat!
Őszintén drukkolok neked... Ha sikerül, kérlek tedd közzé, ezren fognak csatlakozni hozzád ;) (...velem az élen...)


hétf. júl. 10, 2006 15:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Árpy írta:
Azt elfelejtheted ;)
Túl sokba kerülne kiépíteni! :wink:


hétf. júl. 10, 2006 15:24
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08
Hozzászólások: 7575
Hozzászólás 
Azt elfelejtheted ;)


hétf. júl. 10, 2006 15:07
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Tolna megye
Hozzászólás 
Steve_Hun írta:
Micuir írta:
Szerintetek hová lehet bejelentést tenni, ha én azt kifogásolom, hogy a kábeltv szolgáltatóm csomagokat hozott létre és egy vagy több bizonyos csatorna vételéhez ki kell fizetnem olyanokat is, amelyeket nem akarok nézni! Fogyasztóvédelem? GVH?


Szerintem amig nem pay-per-view rendszerben mukodik a szolgaltatod, addig sehova nem fordulhatsz... De ez egyebkent minden kabelszolgaltatonal igy van. CSomagok vannak es ha neked valami olyan program kell, ami a magasabb csomagokban vannak, akkor hiaba nem neznel semmit a kozepso csomagbol, akkor is meg kell venned... Ez ellen nem igazan tehetsz semmit!

Steve


De miért? Én pont azt akarom elérni, hogy valamilyen hatóság kötelezze a szolgáltatót arra, hogy egyenként rendelhessem meg a nekem tetsző adókat!


hétf. júl. 10, 2006 15:03
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08
Hozzászólások: 7575
Hozzászólás 
Náluk 2 csomag van, egyik sz*rabb, mint a másik. 2500Ft az olcsóbbik, a másik 2x ennyi hábéó-val. Minőségileg szinte 0, jelszakadás napi szinten van, akár több órára. :evil:


hétf. júl. 10, 2006 15:01
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
Micuir írta:
Szerintetek hová lehet bejelentést tenni, ha én azt kifogásolom, hogy a kábeltv szolgáltatóm csomagokat hozott létre és egy vagy több bizonyos csatorna vételéhez ki kell fizetnem olyanokat is, amelyeket nem akarok nézni! Fogyasztóvédelem? GVH?


Szerintem amig nem pay-per-view rendszerben mukodik a szolgaltatod, addig sehova nem fordulhatsz... De ez egyebkent minden kabelszolgaltatonal igy van. CSomagok vannak es ha neked valami olyan program kell, ami a magasabb csomagokban vannak, akkor hiaba nem neznel semmit a kozepso csomagbol, akkor is meg kell venned... Ez ellen nem igazan tehetsz semmit!

Steve


hétf. júl. 10, 2006 14:49
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Tolna megye
Hozzászólás 
Szerintetek hová lehet bejelentést tenni, ha én azt kifogásolom, hogy a kábeltv szolgáltatóm csomagokat hozott létre és egy vagy több bizonyos csatorna vételéhez ki kell fizetnem olyanokat is, amelyeket nem akarok nézni! Fogyasztóvédelem? GVH?


hétf. júl. 10, 2006 14:15
Profil Privát üzenet küldése
bugvadász
Avatar

Csatlakozott: pén. júl. 02, 2004 13:32
Hozzászólások: 4349
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
Az szép...

Nem érdemelte volna meg! A fejelés után...


hétf. júl. 10, 2006 13:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08
Hozzászólások: 7575
Hozzászólás 
Zidán aranylabdás lett a fejelős mutatványa ellenére :shock:


hétf. júl. 10, 2006 12:57
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Így van, ezért is írtam hogy a tényleges fogyasztás ettõl több, mint amit itt leírtam, tehát a jegybevételeknek nem az 1/3 része megy el az áramköktségre, hanem jóval több. Én tisztában vagyok vele hogy a leadott teljesítménnyel számoltam, de ezek szerint rajtad kívül senkinek sem esett le, pedig írtam a veszteségrõl, ami az áram átalakításakor történik. (A vontatómotorok többek között egyenárammal mûködnek, 900 V-os névleges feszültségen)


egy eleve hibás számításnál felesleges minden részletbe külön belekötni.

fentebb megírták, hogy van a mozdonyban fogyasztásmérő, tessék azt nézegetni!


hétf. júl. 10, 2006 12:44
Profil Honlap
Hozzászólás 
simico írta:
Landsmann: utólag visszakanyarodva a számításaidhoz, egy hiba van bennük. Te leadott teljesítményekkel próbáltál felvett fogyasztást számolni. Ez pedig nem helyes. Még a legmodernebb aszinkron váltóáramú "sinus" villamos motorok sem 100% hatásfokúak (a Szili TC-i pedig igencsak messze vannak ettől műszakilag) és akkor hol van még a többi elektromos hülyeség :)
Viszont megkéred a mozdonyvezető havert, hogy jegyezgesse már fel kockás füzetbe egy útja során az ampermérők állásait (például indulás Bkasalórántpuszta-alsóról - 900A, sebességtartás Baksalórántpuszta-alsó és Mezőröcsöge között - 300A, stb) és abból már lehet közelítgetni :)


Így van, ezért is írtam hogy a tényleges fogyasztás ettől több, mint amit itt leírtam, tehát a jegybevételeknek nem az 1/3 része megy el az áramköktségre, hanem jóval több. Én tisztában vagyok vele hogy a leadott teljesítménnyel számoltam, de ezek szerint rajtad kívül senkinek sem esett le, pedig írtam a veszteségről, ami az áram átalakításakor történik. (A vontatómotorok többek között egyenárammal működnek, 900 V-os névleges feszültségen)

Jól el fizikaórázgatunk. De hiába hozzátok példának a tömeget a gyorsulással. Ez tényleg igaz, csak a vonatok nem légüres térben közlekednek, így egy nagyobb méretű járműre másképp hat a légellenállás mint egy kisebbre. Ugyanúgy mint a libatoll és a pénzérme kísérlete. Persze, légüres térben egyszerre esnek le, de gyakorlatilag ez nem számít, mert nem olyan környezetben vannak.

Ja, a haver már dízel mozdonnyal jár, nem villamossal.


hétf. júl. 10, 2006 12:23
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2670
Hozzászólás 
> Viszont megkéred a mozdonyvezető havert,
> hogy jegyezgesse már fel kockás füzetbe egy
> útja során az ampermérők állásait (például
> indulás Bkasalórántpuszta-alsóról - 900A,
> sebességtartás Baksalórántpuszta-alsó és
> Mezőröcsöge között - 300A, stb) és abból már
> lehet közelítgetni

Folosleges. Van rajta fogyasztasmero (legalabbis
a V43-on biztosan). Pont olyan egyfazisu fogyasztasmero
mint amit az ELMU is hasznalt.


hétf. júl. 10, 2006 11:34
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08
Hozzászólások: 7575
Hozzászólás 
Zidán fejelése :)

http://arpyka.uw.hu/zidane.gif
http://arpyka.uw.hu/zidane2.gif


hétf. júl. 10, 2006 10:49
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Na akkor itt a következő: ;)

Vajon :lol: mit :lol: csinálna :lol: egy :lol: sasmadár, :lol: a :lol: súlytalanság :lol: állapotában? :lol:


hétf. júl. 10, 2006 10:05
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Kéééész.... :) Tessenek mán mondanyi: hány darab és mekkora röhögő **** kell a sorok közé tennem, hogy ezt nem kell komolyan venni???

Flame rulez! ;) Hahóóóóó: VICCVÓÓÓÓÓÓT Nnnna! :gigalol:

...de legalább megpezsdült az élet!... :) Maj' még jövök ám ilyennel!


hétf. júl. 10, 2006 9:57
Profil Privát üzenet küldése Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
simico írta:
És még hiszel a mesékben?

Nem hiszek, már előtte is sejtettem, hogy kamu az, miszerint majd a központból nyomják ki az embereket.
El vannak keseredve az érintett emberek, de azt hiszem, érthető.


hétf. júl. 10, 2006 9:45
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
simico írta:
"Hány éves is vagy? És még hiszel a mesékben?"
Sajnos naív elképzelés azt hinni, hogy tényleg a vízfejbõl faragnak le. Másrészt egy "szüneteltetett" vonalon tényleg nincs szükség az addig ott foglalkoztatott emberekre, mégis mit csinálnának vonatok nélkül? A kallerok egy részének kivételével máshova átrakni sem nagyon lehet õket, hiszen: 1. személyes okok (lakás, család, stb) miatt nagy részük úgysem tud máshova (távolabbra) átmenni, 2. máshol sincs szükség plusz emberekre, hovatovább mindenhol apránként megy a leépítgetés.


ezért nem állami átszervezéssel, hanem privatizációval kellene kezdeni.

Ráadásul privatizációkor még azt is előírhatnák, hogy mely vonalakat, milyen szinten tartsanak fent.


hétf. júl. 10, 2006 9:42
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.   [ 39234 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 785  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség