|
Szerző |
Üzenet |
kapasz
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 253
|
Ebben a boltban nekem is voltak már kellemetlen tapasztalataim.
Pár száz méterrel odébb, a Rákóczi úton, a Szt. Imre tér közelében vagy egy pici T-Mobilos bolt, szerintem legközelebb majd azt próbáld ki, nekem idáig még mindig szerencsém volt ott.
|
hétf. szept. 25, 2006 19:36 |
|
|
bilesaron
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 14:38 Hozzászólások: 71 Tartózkodási hely: Budapest
|
Még nem kaptam rá választ.
Igen, emberi bunkóságról szól. Viszont ez a cég, bolt "arca". Ez a személyes benyomás. Nagyon nagyon sokat elmondd egy boltról a személyzet. És aki ide betér az egy véleményt tapasztal, állapít meg az egész cégről!
És persze lehetnek más boltban kedvesek, készségesek, én pont egy ilyet fogtam ki. Régóta ügyfél vagyok, meg voltam és vagyok még mindig elégedve. Ha drágák akkor is. Tudjátok a név kötelez (net, vezetékes vonal ugyanúgy T-s).
Véleményem, tapasztalatom más embernek szól! És persze a T- mobile-nak is. Ha senki nem írná le a tapasztalatot, gondold el, bárki aki betér ebbe a boltba, ilyen tapasztalatot szerez, miként fog vélekedni a továbbiakaban?
Nagy gond az, hogy tele az ország partnerüzletekkel. Ugye mert a T kiadta őket. Akinek van pénze, csinál egy iylen boltot és lényegtelen, hogy miylen emberileg, milyen a szakmai hozzáértése... léyneg van pénze egy ilyet üzemeltetni. És épp itt rejlik a probléma. Hozzáértő emberrekkel kéne vezetni ezeket a boltokat, nem amatőrökkel.
És tudjátok mi a leges leg nevetségesebb? Hogy az eladók, akik havi nettó 80-100é ülnek ott, persze minimálbérrel bejelentve, 1000x kedvesebbek, hozzáértőbbek és segítőkészebbek voltak, mint a boltvezető hölgyemény!
|
hétf. szept. 25, 2006 18:43 |
|
|
Interpid
arany tag
Csatlakozott: pén. szept. 15, 2006 18:44 Hozzászólások: 338 Tartózkodási hely: Budapest
|
Tetszik a leveled.
Válaszoltak is rá?
|
hétf. szept. 25, 2006 14:26 |
|
|
Vismajor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 182
|
bilesaron írta: Tisztelt T-mobile ügyfélszolgálat!
És mai nap mielõtt levelem megírtam, megnéztem a konkurenciát. Ugyanilyen szolgáltatásokat, sõt sokszor olcsóbban megkaphatok, és lehet talán ott készségesebbek egy ügyféllel??
Ez nem annyira a T-mobile-ról szól, mint szolgáltatóról, hanem a boltvezetõ emberi bunkóságáról.
|
hétf. szept. 25, 2006 12:03 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
bilesaron írta: Tisztelt T-mobile ügyfélszolgálat!
Sajnos elkeseredésemben már „tollat” ragadok és úgy gondolom, Önöknek is tájékozódniuk kell mi folyik a Csepel Plázában lévő partnerüzletükben.
Ez igen! Szép volt!
A sarkadra áltál, védted az igazad, s mindvégig "ember" tudtál maradni.
Ráadásul érthetően, higgadtan írtad le a problémádat! (ez egy pár embernek nem szokott sikerülni...)
Köszönjük és gratula!
Együtt érzek Veled. Az ilyen pláza p*csáktól óvjon az ég mindenkit!
Kérlek, oszd majd meg velünk a T-Mobile válaszát is!
|
vas. szept. 24, 2006 21:12 |
|
|
bilesaron
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 14:38 Hozzászólások: 71 Tartózkodási hely: Budapest
|
Tisztelt T-mobile ügyfélszolgálat!
Sajnos elkeseredésemben már „tollat” ragadok és úgy gondolom, Önöknek is tájékozódniuk kell mi folyik a Csepel Plázában lévő partnerüzletükben.
Nos, 2006. 09.20 –án befáradtam a fenn nevezett boltba, hogy készüléket vásároljak. Egy kedves kolléganő segített készüléket választani, ez egy Samsung D900as lett. Régi ügyfélként, plusz két évet aláírva, pontokat beváltva vittem haza ujjongva a vadonatúj készülékem. Este töltőre tettem, majd reggel levettem és bekapcsoltam az új kis „csodát”. Elkezdtem nyomkodni, PIN kód stb, míg arra lettem figyelmes, hogy a készülék jobb oldala nyekereg, nyikorog, nem illeszkedik jól. / Itt jegyezném meg zárójelben , előtte egy D500asom volt, ami azóta se csinálja ezt.. / Majd napközben próbáltam hozzászokni a nyekergéshez, de délutánra meguntam. Munkából hazafelé, visszavittem boltba, ahol készségesen vártak az eladó hölgyek, megszemlélték a készüléket, tapasztalták a hibát (!) és azonnali cserét ígértek. Megelégedésemre! De sajnos nem volt a D900as készülék raktáron, másnapra ígérték, hogy hoznak egyet és kicseréljük. Pénteken egész nap használtam tovább, mert ugye nem volt másik készülékem, amikor is kikapcsolt állapotban egyszer csak fura hangokat adott ki, ami igencsak kellemetlen helyzetbe hozott. Hibát akkumlátor kivételével tudtam orvosolni. Ezt még inkább megelégeltem, egyre jobban cserét akartam. Eljött a délután, befáradtam a boltba, ahol az eladó hölgy közölte, a boltvezető kifejezett kérésre NEM cserélik ki a készüléket. Itt kezdetét vette egy vitatkozás, mire az eladó hölgy felhívta boltvezetőt, majd adta nekem a telefont. Boltvezető be se mutatkozott, mai napig nevét nem tudom… de közölte, nem cserél. Mondom nem is látta a készüléket… őt nem érdekli, vigyem szervizbe, 72 órás csere nincs és kész. Tudom, hogy jogom van kérni a cserét, ha bármi féle olyan hiba van, ami gyártás során történt és bizonyságot nyer. Vitatkozás (kb 15perc) tartott, mire sikerült rávenni a boltvezetőt, hogy befáradjon megszemlélni a készüléket, hogy valóban baja van.
Nos a hölgy (boltvezető) megjelent. (este fél 7) Hasa kinn, melle kinn, szinte a nemi szervéig le volt tolva a gatyája… inkább nem sorolnám tovább. Meglepődtem, hogy egy T-mobile bolt boltvezetője ilyen öltözékben jelenik meg, na mindegy ez mellékes. Ennél fontosabb a hozzáállás, hangnem!
Kezet fogtam vele, bemutatkoztam, kivagyok, ő ezt nem tette, ezért sem tudom ki Ő… aztán felvázoltam a jelenséget, nézegette a telefont, láttam már szúrósan kémleli. De csak nem szólt semmit, majd feltette a kérdéseit, leesett-e stb… Mondtam nem, illetve a fentebb írt történetet, hogy bekapcsolt magától, nyekereg elmeséltem újból. Szervizbe akarta küldeni, mondván ő nem akarja benyelni a telefont, de nekem ehhez mégis mi közöm van hogy ő mit nyel be vagy nem? Aztán csak erősködött, hogy ez a telefon így van jól, hogy eláll a műanyag, nyekereg… de nem tágítottam. Ő meg csak a szervizzel jött, ami alsó hangon 1 inkább két hét plusz csere telefont se kapok, akkor meg mivel fogok telefonálni? Aztán felhívott egy szervizes ismerősét, akinek elmesélte, hogy mi a tényállás a telefonnal. Az nem derült ki mit mondott a szervizes, de ezek után még magánban kb 20 percet a fülem hallatára beszélgettek, heherészve, jókedvűen, miközben a hölgyemény rabolta az időm, miközben hogy mi lesz nem derült ki. Aztán csak letette, gondolom az esti randijukat megbeszélték, mert a hölgy kedve egekig szökött. Telefonálás alatt egy eladó hölggyel beszélgettem, aki véletlenül elkottyantotta magát, csütörtökön, amikor benn voltam volt egy D900as a raktárban, tehát már akkor ki lehetett volna cserélni, de valakinek el volt téve!!! Kérdem én, ha van, akkor miért ránghattak be másnap??? Mert egy haverjuknak eltettették? No comment… Nos, boltvezető telefont letette, előhoztak egy originált dobozú D900at, összehasonlította és bevallotta valóban máshogy áll a műanyag rész, de váltig állította, az új is nyekeregni fog, mondván az új telefonok ilyenek… Egy 70 000 Ft-os telefonnak fogadjam el, 1 nap után csálén kell állnia az oldalának és nyekeregnie? Mert ha igen, én kérek elnézést. Aztán vitatkoztunk még egy fél órát, egyre emelkedett hangnemben, lehülyézett, mindenféle lökött ügyfélnek elmondott, és „anyukám” szidása is előkerült, mondván én vagyok a nem komplett és ez így normális, tűnjek most már haza… de én nem hagytam magam. Ezek után, hogy ilyenekkel illetett, feljebb emeltem a hangerőn, és a az eddig nyugodt ügyfél, átcsapott egy idegesbe. Ordítva követeltem a panaszkönyvet és hogy a T-mobile felé is jelezni fogom a problémát. Erre a hölgy a szemembe röhögött, hogy én írjak be nyugodtan… Mondtam bele írok tényleg, ha nem találunk közös megoldást. De ez nem ment. Újból felszólítottam a panaszkönyv átadására, mire zárás előtt 10perccel!! (jelzem 1,5 óra vita és fenyegetés után), elértem hogy kicserélje.
Papírok megírása, stb.. mind az ottani eladóhölgyek intézték, akik nagyon készségesek voltak végig, és éreztem ők az én oldalamon álltak, látva a hibát, de persze ezt nem merték élesen a boltvezetőnek kinyilvánítani, persze érthető okokból. Ezután már rolót is lehúzták mire kikerültem az üzletből.
Elköszönésemkor mint a papírok írása közben, levegőnek nézett a boltvezető hölgy, és még annyit se mondott, elnézést a kellemetlenségekért, vagy az időért hogy feltartottam. Semmi, még egy köszönés se hagyta el a száját mikor kiléptem a boltból.
Okultam és tanultam. Soha többet nem teszem a lábam ebbe az üzletbe. De őszintén, azóta is itt az új telefon az asztalon, jól működik, semmi hibája, de elment tőle a kedvem. És a T–mobile- tól is. Régi platinás ügyfél vagyok, megvoltam Önökkel elégedve, de ilyen kálváriát, ami történt, kiábrándultam. Sajnos rákellett jönnöm, a Jobb Veled a világ szlogen valahogy rám, az én vásárlásomra nem volt igaz.
És mai nap mielőtt levelem megírtam, megnéztem a konkurenciát. Ugyanilyen szolgáltatásokat, sőt sokszor olcsóbban megkaphatok, és lehet talán ott készségesebbek egy ügyféllel??
|
vas. szept. 24, 2006 19:59 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
asdf_ írta: Okt 15-tol: Domino percdijak, alap hivasiranyok, minden idoben +1 Ft/perc mindegyikhez. Ui: A nemreg fikazott Domino SMS es Egyenlito araiban lefele van valtozas, ezt a dicseroben reszletezem Előtted a negyedik hsz is ehhez kötődik. De ezzel lett teljes.
|
vas. szept. 24, 2006 17:03 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Okt 15-tol:
Domino percdijak, alap hivasiranyok, minden idoben +1 Ft/perc mindegyikhez.
Ui: A nemreg fikazott Domino SMS es Egyenlito araiban lefele van valtozas, ezt a dicseroben reszletezem
|
vas. szept. 24, 2006 14:32 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Kicsit bosszant, hogy folyamatban lévő ügyről nem tudnak tájékoztatást adni este ráadásul kötik ahhoz a személyhez, aki anno felvette a bejelentést. Ha szabira megy, vagy kirúgják, akkor törlik a panaszt ?
Tetézésként rám akarják sózni a dallamcsengőt, s mindezt utánam kiabálva, mikor már épp ki artam nyomni a telefont, és már elköszöntem. Amire a válaszom, hogy épp egy ismerősöm használja, és fergetegesen rossz minőségben szól (Bob Marley Sun is shining). Ha megadom neki az előadót és a címét, az neki nem jó, sőt, azt hiszi, hogy én azt akarom, hogy személy szerint ő javítsa ki. Holott erről szó sincs, csak bejelentést szerettem volna tenni, ha már előhozta a dallamcsengő témát - ergo ha segíteni kell, akkor ő mossa kezeit, de ha venni akarok valamit, áll rendelkezésemre.
Miyen agyament szokások és emberek vannak...
|
csüt. szept. 21, 2006 20:58 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Igen, világújdonságként és akkor havi párszáz Ft-ért 8 másodperc újra 8 másodperc lesz...
Csak úgy halkan kérdezem meg, ez a számlázási egység növelés esetleg nem a 100 millás GVH bünti eredménye?
|
szer. szept. 13, 2006 14:01 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
mz írta: Így már csak a Vodafone sima Vitamax csomagja az egyke, ahol még 60 másodperc alatti mérési egység van. Vajon meddig bírja? Szerintem pár hónapon belül bevezetik VILÁGÚJDONSÁGKÉNT a külön pénzért kisebb számlázási egységet biztosító tarifacsomagokat.
|
szer. szept. 13, 2006 13:41 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
http://t-mobile.hu/egyeni/ugyfelszolgal ... lemeny.pdf
A legnagyobb változás:
"A Domino Díjszabást érintô módosítás lényege: a Domino, a Domino SMS és a Domino Egyenlítô díjcsomagok díjainak, továbbá a Domino SMS és Domino Egyenlítô díjcsomagok esetén a díjak mérési egységének változása."
"A Domino Üzletszabályzat forgalmi díjak mérési egységeire vonatkozó változás:
A forgalmi díjak mérése a Domino SMS és Domino Egyenlítô díjcsomag esetében 60 másodperces egységekben történik. Minden megkezdett egység díjköteles. A forintszámlán a 60 másodperces és annál rövidebb hívások esetében 60 másodperc díját kell fizetni. A változás a Domino Üzletszabályzat 2. sz. mellékletének 2.1.2. pontját érinti."
Ezzel ők is tisztán percalapon számláznak pre-paideknél, mondjuk aki még a mai napig Domino SMS-t vagy Egyenlítőt használ, az meg is érdemli.
Így már csak a Vodafone sima Vitamax csomagja az egyke, ahol még 60 másodperc alatti mérési egység van. Vajon meddig bírja?
|
szer. szept. 13, 2006 13:00 |
|
|
Vendég
|
Vizsla írta: Ennél szemetebb dolog a voda "akár 25%-kal olcsóbban telefonálhatsz, ha most veszel új előfizetést".
Én láttam, hogy oda volt írva: "Minimum 25%-kal alacsonyabb percdíj, ha VitaMAX Uno-ról Select-re váltasz."
|
szer. szept. 13, 2006 8:58 |
|
|
Loop
ezüst tag
Csatlakozott: szer. júl. 26, 2006 8:56 Hozzászólások: 89
|
guni. írta: Mellesleg szerintem hülyeség is, mivel szerintem nem volt benne semmi megtévesztő. Bezzeg a pannon sms-ezz/telefonálj ennyiért-annyiért (két hónapig) akcióiban semmi kivetnivalót nem találnak, pedig az tényleg elég szemét dolog. Guni
Az , hogy mi megtévesztő és mi nem az elég szubjektív dolog. Lehet, hogy téged nem téveszt meg egy hirdetés és engem se de több embert igen .Erre vannak szabályok amit a szolgáltatók nem mindig szeretnek betartani.Itt nem lettek betartva a szabályok a Gazdasági Versenyhivatal szerint. Igy jött a bünti. Viszont kiváncsi lennék melyik Pannon akcióra gondolsz mikor volt ilyen:" sms-ezz/telefonálj ennyiért-annyiért (két hónapig)" akció ?
|
szer. szept. 13, 2006 8:38 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ennél szemetebb dolog a voda "akár 25%-kal olcsóbban telefonálhatsz, ha most veszel új előfizetést". Tegyük fel, hogy este 6 után telefonálok, és csak más mobilt hívok.
Kérném szépen az akár 25%-kal kisebb havi díjas tarifámat. Mivel azonban ott az akár, én megelégszem mondjuk 5%-kal. Segítek nem fogsz találni.
|
szer. szept. 13, 2006 5:47 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Mellesleg szerintem hülyeség is, mivel szerintem nem volt benne semmi megtévesztő. Bezzeg a pannon sms-ezz/telefonálj ennyiért-annyiért (két hónapig) akcióiban semmi kivetnivalót nem találnak, pedig az tényleg elég szemét dolog.
Guni
|
szer. szept. 13, 2006 0:11 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Loop írta: az elõbb leírtakról, az jut eszembe hogy milyen érdekes dolog ez, hogy gyakorlatilag az "áldozatok" az-az a megtévesztett elõfizetõk látják a kárát a büntetésnek is pedig õk lettek megtévetve. Így dupla a szivatás
erről írta landsmann annakidején, hogy jelenleg a gvh (és egyéb hivatalok) a büntetéseket nem a figyelmzetetésre, a jogkövetésre való rábírásra, hanem inkább egyfajta pluszadó beszedésére használják.
Akkor lenne ezeknek elrettentő hatása, ha összegükben ennél (egy-két nagyságrenddel) nagyobbak lennének, ami meggondolásra késztetné a társaságok vezetőit, hisz, különben bezárhatják a boltot.
A beszedett pénz pedig valamely közcél közvetlen megvalósulását szolgálhatná, nem pedig az államkassza megtöltését.
|
kedd szept. 12, 2006 23:27 |
|
|
Loop
ezüst tag
Csatlakozott: szer. júl. 26, 2006 8:56 Hozzászólások: 89
|
Macika írta: Hinnye! 100 milla az már komoly pénz, azt már meg fogjuk érezni, mi előfizetők. Mert azt ugye senki sem gondolja, hogy emiatt fognak kevesebb nyereséget elkönyvelni...
Nekem a 100 milláról és az előbb leírtakról, az jut eszembe hogy milyen érdekes dolog ez, hogy gyakorlatilag az "áldozatok" az-az a megtévesztett előfizetők látják a kárát a büntetésnek is pedig ők lettek megtévetve. Így dupla a szivatás
|
kedd szept. 12, 2006 15:23 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
Macika írta: Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani. Bevétel != nyereség!!!
Tudom. (mérlegképes könyvelő vagyok)
Ezért írtam a bevételt és a nyereséget (~működési eredmény) is
|
kedd szept. 12, 2006 14:52 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: persze, lehet hinni, hogy minden szép és jó, sőt, a multik adózni járnak ide... ... és lehet azt is gondolni, hogy mindenki csak azért van, hogy kib@sszon VELÜNK és nyerészkedjen RAJTUNK.
Mellesleg PONT a T az, amelyek külön-külön, még mielőtt a multik idejöttek, akkor is igen jól prosperáló MAGYAR vállalatok voltak. Az, hog yeladták a lelküket a tőkének, az azon emberek hibája, akik sok-sok-sok-sok milliót raktak zsebre az akció elődegítése érdekében.
De vajon a MÁV-ot miért nem akarná megvenni (így ahogy van, egyben) egyetlen multi sem???
Persze, kimazsolázva a teherszállítást belőle, úgy már más...
|
kedd szept. 12, 2006 11:16 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: T68m írta: lehet, hogy - szintén - újdonságként hat, de minden vállalkozás jó sok költséget állít szembe a bevételeivel, hogy a nyeresége (papíron) minimális legyen, hisz a nyereség utána kell(ene) adóznia. tehát kár azzal jönni, hogy - esetleg - papíron alig van nyeresége. Ezért vannak az adójogszabályok. Minden ami jogszerû, az leírható az utolsó szögig. Attól, hogy egyesek magukból indulnak ki, egy évi 100 milliárdos bevétellel dolgozó országos cégnél nem feltétlenül kell magunkból kiindulni. Évente 3-4 adóellenõrzést szokott kapni a T-mobile meg a T-online is (a T-Comról konkrétumokat is tudok, idõpontokkal), igen hamar kiderülne, ha leírnának olyan dolgokat is, amiért ejnye-bejnye jár. A T-mobile (és a T-csoport egyáltalán) rég rájött már a szponzorációban rejlõ nyereség-adóalap-csökkentõ lehetõségekre, õk nem olyan izzadságszagúan csinálják, mint ahogy az saját v. ismerõsök példáján elképzeled róluk...
ez is egy vélemény.
persze, elgondolkodtató, hogy az anyacég által nyújtott support, programlicenszek, berendezések vásárlását mennyiben tudja érdemben ellenőrizni/felülvizsgálni egy magyar (vagy akármilyen) adóhatóság és ugyanezek, mennyiben szolgálják az itteni leányvállalat érdekeit, esetleg mennyiben egy adómentes nyereségkiviteléét.
Persze, ez csak egyetlen egy módszer volt a teljesen legális, izzadságszagmentes adóalapcsökkentésre. A sor végtelenségig folytatható.
persze, lehet hinni, hogy minden szép és jó, sőt, a multik adózni járnak ide...
|
kedd szept. 12, 2006 4:26 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: lehet, hogy - szintén - újdonságként hat, de minden vállalkozás jó sok költséget állít szembe a bevételeivel, hogy a nyeresége (papíron) minimális legyen, hisz a nyereség utána kell(ene) adóznia. tehát kár azzal jönni, hogy - esetleg - papíron alig van nyeresége. Ezért vannak az adójogszabályok. Minden ami jogszerű, az leírható az utolsó szögig.
Attól, hogy egyesek magukból indulnak ki, egy évi 100 milliárdos bevétellel dolgozó országos cégnél nem feltétlenül kell magunkból kiindulni.
Évente 3-4 adóellenőrzést szokott kapni a T-mobile meg a T-online is (a T-Comról konkrétumokat is tudok, időpontokkal), igen hamar kiderülne, ha leírnának olyan dolgokat is, amiért ejnye-bejnye jár.
A T-mobile (és a T-csoport egyáltalán) rég rájött már a szponzorációban rejlő nyereség-adóalap-csökkentő lehetőségekre, ők nem olyan izzadságszagúan csinálják, mint ahogy az saját v. ismerősök példáján elképzeled róluk...
|
kedd szept. 12, 2006 2:47 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
skynet írta: blueye:
!= ennek a jelentése C (és pár másik) programozási nyelvben "NEM EGYENLÕ"
Macika:
Mûködési eredmény 34,834 milliárd Ft az elsõ félévre.
na ez viszont a nyereség. földhöz vágja õket a 0,1 milliárd Ft?
azért 100milliárdot csak sikerült nekik "elköltségelniük".
|
hétf. szept. 11, 2006 23:28 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani. Bevétel != nyereség!!!
lehet, hogy - szintén - újdonságként hat, de minden vállalkozás jó sok költséget állít szembe a bevételeivel, hogy a nyeresége (papíron) minimális legyen, hisz a nyereség utána kell(ene) adóznia.
tehát kár azzal jönni, hogy - esetleg - papíron alig van nyeresége.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T68m hétf. szept. 11, 2006 23:30-kor.
|
hétf. szept. 11, 2006 23:20 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
blueye írta: Macika írta: blueye írta: Kösz. Macika egyenlőségjele igen félreérthető egy programozásban járatlannak... Ha az 'enyém' lenne, akkor boldog lennék, hogy nem éltem hiába, kitaláltam valamit. Ha olvasgatsz, milliónyi helyen fogsz ilyen jelet találni. Mivel az áthúzott = jel nincs benne alapból a karakterkészletekben, ezért így oldották meg. Nálam ezerszer okosabbak. OK-OK. Értettem, hogy nem te találtad ki. De én már igen régen csak a "felhasználói" oldalon ülök. Te ismered: pl. az InDesign-t használni és megírni két nagyon különböző dolog. De bizonyám!
|
hétf. szept. 11, 2006 16:45 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Macika írta: blueye írta: Kösz. Macika egyenlőségjele igen félreérthető egy programozásban járatlannak... Ha az 'enyém' lenne, akkor boldog lennék, hogy nem éltem hiába, kitaláltam valamit. Ha olvasgatsz, milliónyi helyen fogsz ilyen jelet találni. Mivel az áthúzott = jel nincs benne alapból a karakterkészletekben, ezért így oldották meg. Nálam ezerszer okosabbak.
OK-OK. Értettem, hogy nem te találtad ki.
De én már igen régen csak a "felhasználói" oldalon ülök.
Te ismered: pl. az InDesign-t használni és megírni két nagyon különböző dolog.
|
hétf. szept. 11, 2006 16:03 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
blueye írta: Kösz. Macika egyenlőségjele igen félreérthető egy programozásban járatlannak... Ha az 'enyém' lenne, akkor boldog lennék, hogy nem éltem hiába, kitaláltam valamit.
Ha olvasgatsz, milliónyi helyen fogsz ilyen jelet találni. Mivel az áthúzott = jel nincs benne alapból a karakterkészletekben, ezért így oldották meg. Nálam ezerszer okosabbak.
|
hétf. szept. 11, 2006 15:48 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
skynet írta: blueye:
!= ennek a jelentése C (és pár másik) programozási nyelvben "NEM EGYENLŐ"
Macika:
Működési eredmény 34,834 milliárd Ft az első félévre.
na ez viszont a nyereség. földhöz vágja őket a 0,1 milliárd Ft?
Kösz. Macika egyenlőségjele igen félreérthető egy programozásban járatlannak...
|
hétf. szept. 11, 2006 15:24 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
skynet írta: Működési eredmény 34,834 milliárd Ft az első félévre.
na ez viszont a nyereség. földhöz vágja őket a 0,1 milliárd Ft? Nem földhöz vágásról van szó.
De megérezhető.
Mondom, 4-5 üzletet lehet(ne) belőle felújítani/átalakítani...
|
hétf. szept. 11, 2006 14:54 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Micuir írta: Macika írta: blueye írta: Macika írta: Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani.
Bevétel != nyereség!!! Na azért még ebben a szektorban sem De jó lenne, ha így lenne (aláírás: egy vállalkozó) Ezt most hogyan is értetted? Szerintem úgy, hogy bevétel nem egyenlő nyereség! Valami hasonlóra gondoltam én is...
|
hétf. szept. 11, 2006 14:50 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
Macika írta: blueye írta: Macika írta: Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani.
Bevétel != nyereség!!! Na azért még ebben a szektorban sem De jó lenne, ha így lenne (aláírás: egy vállalkozó) Ezt most hogyan is értetted?
Szerintem úgy, hogy bevétel nem egyenlő nyereség!
|
hétf. szept. 11, 2006 14:20 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
blueye írta: Macika írta: Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani.
Bevétel != nyereség!!! Na azért még ebben a szektorban sem De jó lenne, ha így lenne (aláírás: egy vállalkozó) Ezt most hogyan is értetted?
|
hétf. szept. 11, 2006 14:14 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Macika írta: Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani. Bevétel != nyereség!!!
Na azért még ebben a szektorban sem
De jó lenne, ha így lenne (aláírás: egy vállalkozó)
|
hétf. szept. 11, 2006 14:11 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
T68m írta: Macika írta: Hinnye! 100 milla az már komoly pénz, azt már meg fogjuk érezni, mi előfizetők. Mert azt ugye senki sem gondolja, hogy emiatt fognak kevesebb nyereséget elkönyvelni... Komoly? Osszd el, légyszíves, hogy mennyi előfizetője van! Néhány órás árbevétel. Nem tétel. Annyi, mint egy kisebb cégnek 2.000Ft. Semmi.
Tényleg semmi. 500,000 ügyfél hívószámkijelzésének havi díja... (létezik még a 200.- Ft?)
|
hétf. szept. 11, 2006 14:10 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Lehet, hogy most újdonságot fogok mondani.
Bevétel != nyereség!!!
|
hétf. szept. 11, 2006 14:10 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
T68m írta: Macika írta: Hinnye! 100 milla az már komoly pénz, azt már meg fogjuk érezni, mi előfizetők. Mert azt ugye senki sem gondolja, hogy emiatt fognak kevesebb nyereséget elkönyvelni... Komoly? Osszd el, légyszíves, hogy mennyi előfizetője van! Néhány órás árbevétel. Nem tétel. Annyi, mint egy kisebb cégnek 2.000Ft. Semmi.
2006 első félévében a magyarországi T-Mobile bevétele 135,459 milliárd Ft volt. Működési eredmény 34,834 milliárd Ft az első félévre.
Tehát ez a 100 milla tényleg nem vágja őket földhöz.
http://www.magyartelekom.hu/befektetokn ... 006_hu.xls
|
hétf. szept. 11, 2006 14:03 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: Komoly? Osszd el, légyszíves, hogy mennyi előfizetője van! Néhány órás árbevétel. Nem tétel. Annyi, mint egy kisebb cégnek 2.000Ft. Semmi. Hogyne. Meg 5 üzlet teljes átalakításának/felújításának költsége...
|
hétf. szept. 11, 2006 12:56 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Hinnye! 100 milla az már komoly pénz, azt már meg fogjuk érezni, mi elõfizetõk. Mert azt ugye senki sem gondolja, hogy emiatt fognak kevesebb nyereséget elkönyvelni...
Komoly?
Osszd el, légyszíves, hogy mennyi előfizetője van!
Néhány órás árbevétel. Nem tétel. Annyi, mint egy kisebb cégnek 2.000Ft. Semmi.
|
hétf. szept. 11, 2006 12:29 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
Nem tom mért nem lehet kötelezően előírni, hogy minden percdijat minden időben minden hálózatba kötelesek legyenek egyforma betűmérettel egy képre kiírni, és akkor nincs se ****, se vita, hogy most kicsi -e a 6-os karakter, vagy el van -e dugva a csillag, vagy el lehet -e olvasni annyi idő alatt a busz alján, amig elmegy melletted..
|
hétf. szept. 11, 2006 11:51 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Hinnye!
100 milla az már komoly pénz, azt már meg fogjuk érezni, mi előfizetők. Mert azt ugye senki sem gondolja, hogy emiatt fognak kevesebb nyereséget elkönyvelni...
|
hétf. szept. 11, 2006 11:47 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
|
hétf. szept. 11, 2006 9:53 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Enyac írta: http://index.hu/homar/index.php?title=a_t_mobil_lenyeli_az_afat&more=1&c=1&tb=1&pb=1 Ugyan, hagyjuk már a Homárt...
Majd ha lesz valamilyen kontroll rajta, hogy mik jelenhetnek meg és mik vannak azon a szint alatt, hogy ne jelenhessenek meg...
Nem volt sunyiság, bejelentették előre, volt is szó róla, hogy megszűnik a plusz a feltöltéseken. Bevállalták, árat emeltek.
Szó nem volt semmilyen sunyiságról...
|
kedd szept. 05, 2006 9:36 |
|
|
Enyac
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 54
|
|
kedd szept. 05, 2006 4:25 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
McLaca írta: A Pannon nem bohóckodik a hangpostával és átirányítással.
Üdv!
Hanem egyszerűen be sem tudod úgy állitani, ahogy szeretnéd...
Mert ha van hangposta kikapcsoltságnál, akkor lesz foglaltnál is, akár akarod, akár nem.
vagy pedig egyiknél se. és ezen a marhaságon 10 éve képtelenek változtatni.
|
pén. szept. 01, 2006 11:27 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
McLaca írta: A Pannon nem bohóckodik a hangpostával és átirányítással.
Üdv!
A Pannon az első 10 évében biztosan csinálta. Az utóbbi 2 évben talán ezen változtatott, nem tudom, én akkor mondtam PÁ-t neki.
A Pannonosodás sokkal több mindent takar, nem csak ezt.
|
pén. szept. 01, 2006 9:13 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
A Pannon nem bohóckodik a hangpostával és átirányítással.
Üdv!
|
pén. szept. 01, 2006 8:19 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
blueye írta: vocsok írta: Úgy tünik nem mindenkinél kapcsolták be a központi átirányítást. Nekem és Adam_batyam édesapjának igen. Találomra kezdték volna el bekapcsolni? Vagy egy folyamat elején vagyunk?
Igen, egy folyamat elindult. Azóta, hogy nem Westelnek hívják.
"Pannonosodás".
|
pén. szept. 01, 2006 6:16 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
vocsok írta: Úgy tünik nem mindenkinél kapcsolták be a központi átirányítást. Nekem és Adam_batyam édesapjának igen.
Találomra kezdték volna el bekapcsolni? Vagy egy folyamat elején vagyunk?
|
csüt. aug. 31, 2006 20:45 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Úgy tünik nem mindenkinél kapcsolták be a központi átirányítást.
Nekem és Adam_batyam édesapjának igen.
|
csüt. aug. 31, 2006 19:52 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Adam_batyam írta: Egy láma kérdés következik, meg lehet hogy nem is ide tartozik, de hogy lehet a T-mobile hangpostáját kikapcsolni ? Édesapámnak egyszercsak bekapcsolódott, kikapcsolni menüből (meg a ##21#-tel) sem sikerült, gondolom a 1430-on lehet. De hol ? 6 csörgés után a hívót hp-ra dobja. Annyira nem értem rá, hogy véghallgassam a teljes menüt. Ja, a telefon céges, számlás ha ez valamit változtat a dolgon.
Próbálj beszélni egy humanoiddal, ő majd kikapcsolja neked. Vagy a készülék menüjében keress egy olyan pontot, hogy "minden átirányítás törlése".
|
csüt. aug. 31, 2006 19:37 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|