|
*A MAGYARÍTÁS TITKAI* - Nokia BB5 online firmware frissítés
Szerző |
Üzenet |
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Arthuro_Adam írta: m.joco írta: (az USA-ban vásárolt ipod beszart,visszarepült szervizbe és magyarországon adtak helyette egy ujat) De az Apple egész világra kiterjedő garanciát vállal Én ezt megkérdeztem anno vásárlás előtt. Bocsi az offért. Sőt, a Tokyoban vásárolt iPOD-ban ott virít a magyar nyelv. Itt az asztalomon
Egyébként hogyan sza.rhat be egy iPOD? Megijedtem...
|
csüt. ápr. 26, 2007 19:01 |
|
|
Arthuro_Adam
arany tag
Csatlakozott: szer. szept. 07, 2005 20:41 Hozzászólások: 148
|
m.joco írta: (az USA-ban vásárolt ipod beszart,visszarepült szervizbe és magyarországon adtak helyette egy ujat)
De az Apple egész világra kiterjedő garanciát vállal
Én ezt megkérdeztem anno vásárlás előtt. Bocsi az offért.
|
csüt. ápr. 26, 2007 18:23 |
|
|
m.joco
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 146
|
(az USA-ban vásárolt ipod beszart,visszarepült szervizbe és magyarországon adtak helyette egy ujat)
|
csüt. ápr. 26, 2007 18:00 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
Ma, amikor már flashelni is engednek otthon (NSU), semmi nem gátolhat meg abban, hogy a PC Suite-tel és a telóhoz kapott adatkábellel teljes mentést készítsél a telefonról, sőt ez igencsak javallott rendszeres időközönként.
A flashelés (szervizben) teljesen felülírja a telefon szoftverét, nem csak részeit, mint az NSU esetében, ezért a telefon a flash folyamat lezárásaként egy factory setting resetben is részesül, ebben semmi bosszú nincs, ez így működik.
Mivel épp elég dolguk van a szervizben, ezért alapból nem mentenek adatot, csak külön pénzért, de az ő saruk, hogy kérdezés nélkül nekiálltak és törölték a telefont.
Neked ez tanulópénz, hogy backup, backup, backup...
|
csüt. ápr. 26, 2007 16:06 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
baralajbi írta: Macika!
A szabály előtt fejet hajtok. Ez így teljesen tiszte és el is fogadható, de nem hiszem, hogy az is a szabályba tartozik, hogy szívassuk meg azt a vevőt, aki nem tőlünk vette a telefont, és itt akarja megjavítatni. Mert végül is velem ezt tették. Akkor leírom mi is történt a szervizben, és megérted a szerviz elleni felháborodásom. Bevittem a telefont avval a panasszal, hogy magyar menüvel vettem, de az interneten keresztüli frissítés után eltűnt róla a magyar menü. Erre már mondták is mi a probléma, nem itthoni telefon, és ha ők most fel is, telepítik a magyar menüt egy újbóli esetleges frissítéssel az újra el is fog tűnni. Közölték a telepítés árát is, ami 6000 Ft. Én rábólintottam. 2 órát kértek a javításra. Nem vagyok Pesti, így megvártam. Két óra múlva a telefont visszaadták úgy, hogy mindent letöröltek róla, még a winyóját is leformázták. Tehát összegezve: az átvételkor már tudták, hogy nem általuk forgalmazott a telefon, mégis átvették, aztán letöröltek mindent. (bosszúból?)
Szerinted így is korrekt és szabályszerű volt az eljárás?
Ehhez sajnos semmi köze a Nokiának látszólag. Szimpla dolgozói hozzá nem értés történt (szerintem).
A telót gyári alapállapotba nem az indulat tetette velük, hanem a gyári szoftver. Az pedig, hogy nekiálltak, átvették HELYBENI flashelésre, az azt bizonyítja, hogy talán fogalmuk sem volt arról, hogy nem fogják tudni megcsinálni ott helyben.
Talán az Erkel utca az egyetlen, ahol meg tudják flashelni rendesen (a központi szervizen kívül). Gondolom, Te nem ott voltál.
De még azt is el tudom képzelni, hogy a 'szevizes' átvette flashelésre, közben hátul megkérdezte a főnökét, hogyan is megy ez, és menet közben derült ki a srác számára is, hogy nem tud BB5-nél más product code-ot ráflashelni.
Szóval nem lehet tudni, mennyire volt hozzáértő, akinek az lett volna a feladata, hogy hozzáértő legyen.
Az viszont mindenképpen furcsa magyar hozzáállás, mintegy hungarikum, hogy egyből a rosszindulatot, a másikkal való kib.szást látják sokan minden mögött...
|
csüt. ápr. 26, 2007 15:11 |
|
|
baralajbi
vas-tag
Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2007 7:05 Hozzászólások: 3
|
Macika!
A szabály előtt fejet hajtok. Ez így teljesen tiszte és el is fogadható, de nem hiszem, hogy az is a szabályba tartozik, hogy szívassuk meg azt a vevőt, aki nem tőlünk vette a telefont, és itt akarja megjavítatni. Mert végül is velem ezt tették. Akkor leírom mi is történt a szervizben, és megérted a szerviz elleni felháborodásom.
Bevittem a telefont avval a panasszal, hogy magyar menüvel vettem, de az interneten keresztüli frissítés után eltűnt róla a magyar menü. Erre már mondták is mi a probléma, nem itthoni telefon, és ha ők most fel is, telepítik a magyar menüt egy újbóli esetleges frissítéssel az újra el is fog tűnni. Közölték a telepítés árát is, ami 6000 Ft. Én rábólintottam. 2 órát kértek a javításra. Nem vagyok Pesti, így megvártam. Két óra múlva a telefont visszaadták úgy, hogy mindent letöröltek róla, még a winyóját is leformázták.
Tehát összegezve: az átvételkor már tudták, hogy nem általuk forgalmazott a telefon, mégis átvették, aztán letöröltek mindent. (bosszúból?)
Szerinted így is korrekt és szabályszerű volt az eljárás?
|
csüt. ápr. 26, 2007 14:25 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: Macika írta: Mihez gratulálsz?
A Nokia gyári szerviz teljesen korrekten járt el!
Ezt a szabályt (ismered a szót, gondolom) állította fel a Nokia, ezt kell betartsák. Ha én elkezdenék árulni csigaeledelt fél áron a Te csigáidhoz, nem lépnél valamit?
Na ugye. Ahhoz gratuláltam, hogy sikerült megcsinálnia amit akart. Lehet, hogy neked ez teljesen rutin feladat, ezért különösebb megerőltetést nem igényel, örömet nem okoz. Viszont a tulajnak - valószínúleg - igen. Sikeresen megoldotta a problémát önerejéből. A szabályt nem vitattam, mindössze annyit kérdeztem, hogy kifzettetek-e vele valamit, annak ellenére, hogy nem csinálták meg a telóját. Értem.
Félreértettem ezek szerint...
|
szer. ápr. 25, 2007 22:52 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Mihez gratulálsz?
A Nokia gyári szerviz teljesen korrekten járt el!
Ezt a szabályt (ismered a szót, gondolom) állította fel a Nokia, ezt kell betartsák. Ha én elkezdenék árulni csigaeledelt fél áron a Te csigáidhoz, nem lépnél valamit?
Na ugye.
Ahhoz gratuláltam, hogy sikerült megcsinálnia amit akart. Lehet, hogy neked ez teljesen rutin feladat, ezért különösebb megerőltetést nem igényel, örömet nem okoz. Viszont a tulajnak - valószínúleg - igen. Sikeresen megoldotta a problémát önerejéből.
A szabályt nem vitattam, mindössze annyit kérdeztem, hogy kifzettetek-e vele valamit, annak ellenére, hogy nem csinálták meg a telóját.
|
szer. ápr. 25, 2007 22:48 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
baralajbi írta: Macika: Szerintem pedig nincs igaza a Nokia szervíznek, persze ,ha ez a magyarázata annak amiért nem honosították. Mert MINDEN!!! Nokia telefont a Nokia cég gyárt le, nem a szomszéd csigaeledeles. Elvileg akárhol is veszel a világon nokiát a garancialáncnak a legvégén egy nokia márkaszervíz van. A másik pedig, ELŐRE közölték, hogy ez nem tarozik bele a garanciába, ezért fizetnem kell 6000 MAGYAR FORINTOT, és nem azt mondták, hogy vigyem oda ahol vettem. Amikor pedig visszamentem a készülékért, nem közölték, hogy miért nem telepítették a magyar menüt, vagyis azt mondták, hogy erre a telefonra lehetetlen felrakni, és sajnálják. Úgyhogy szerintem, ha a te állításod az igaz, akkor nemhogy korektek voltak, hanem emberileg egy nagy nullák, mert nem az igazat közölték, hanem ködösítettek, ha pedig tényleg nem tudták honosítani (a telefonról letöröltek mindent, tehát babráltak vele) akkor pedig szakmailag nullák!!!! Ahhoz, hogy véleményt alkoss, ismerni kell, hogyan is működik a Nokia kereskedelmi felépítése.
Vannak fő piacok. Ilyen az amerikai, a távol-keleti, az APAC, az arab, végül az európai.
Rengeteg cég osztja fel ilyen módon a piacát, hiszen földrajzi területenként más és más az igény, így sokkal egyszerűbb kielégíteni azokat.
Hogy ne mondjak mást, a Canon pl. pontugyanígy van, egy Amerikában garanciális készüléket hiába próbálnál meg az EU-ban INGYEN szervizeltetni és viszont. Egy bárhol máshol garanciálisat meg ne próbálj meg Magyarországon, mert úgyis csak kiröhög a Canon Hungária. vagy inkább
Szóval a Nokia is így van.
Bizonyos területeken forgalmaz bizonyos készülékeket, ill. más más Product Code-dal azonosakat. A Product Code-ra azért van szükség, mert ezzel tudják megállapítani, hogy a készülék eladási árába hol, melyik területre fizették ki a szervizköltséget.
Forgalmaz olyan készülékeket is a Nokia, amelyek ára NEM vagy csak alig TARTALMAZ szervizköltséget, ezeket hozzák be előszeretettel a sufniGSM-ek.
Mit gondolsz, miért kapod meg UGYANAZT a készüléket >15%-kal olcsóbban a sufniGSM-nél, mint a márkaüzletben?
Hát bizony, azért, mert az adott készüléket vagy arab, vagy török piacra szánták.
És itthon SEMMIFÉLE garanciális kötelezettség nem illeti.
Ezért mondták azt, hogy CSAK készpénzesre tudják átvenni a készüléket.
Amikor átvették, akkor rárakva a gépre meglátták, hogy magyar nyelvű szoftver van rajta a külföldi eredetű Product Code ellenére. Ez nem lehetséges hivatalos módon, ill. ha igen, akkor van hozzá hivatalos kísérő-papír, ill. bejegyzés.
Mivel ez egyértelműen arra utal, hogy illegális szoftveres beavatkozás történt a készüléken, onnantól kezdve ők nem csinálhatnak a Nokia szabályzata szerint SEMMIT a készülékkel.
Tehát teljesen szabály szerint jártak el, oda kell vinni szoftfrissítésre, ahol vásároltad a készüléket.
|
szer. ápr. 25, 2007 21:00 |
|
|
HUVagol
vas-tag
Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2007 10:32 Hozzászólások: 3
|
helló!
Köszönöm a gyors segítséget!
SIKERŰLT
további szép napot nektek!
|
szer. ápr. 25, 2007 13:50 |
|
|
baralajbi
vas-tag
Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2007 7:05 Hozzászólások: 3
|
Macika írta:
Idézet: T68m írta: baralajbi írta: Sziasztok!
1 hete vettem egy N91-et. Itthon, boltban, magyar menüvel. Vásárlás után ellenőriztem, hogy milyen SW van rajta. 1.00028, szóval a leglső volt. Tudtam a Nokia SW frissítéséről, meg is csináltam. Minden rendben ment, csak a teló lett angol. Ez nem kicsit zavart (igaz tudok angolul, de mégis...) Keresgéltem a neten, de sajnos elsőre nem találtam meg ezt a topikot, így bevittem nokia szakszervízbe. Ott 6000 ft-ot mondtak a honosításra, rábólintottam. Mikor mentem érte, közölték, hogy nem tudják megcsinálni, ez már örökre angol marad. Hála ennek a topiknak, nem nyugodtam bele. A topik indító leírása alapján megcsináltam újra a frissítést kb 10 perc alatt, és láss csodát, újra tud magyarul a telóm. Hálás köszönet érte!!!!!
Grat!!!
Ugye, a 6 ropira nem vettek le végül? Mihez gratulálsz?
A Nokia gyári szerviz teljesen korrekten járt el!
Ezt a szabályt (ismered a szót, gondolom) állította fel a Nokia, ezt kell betartsák. Ha én elkezdenék árulni csigaeledelt fél áron a Te csigáidhoz, nem lépnél valamit?
Na ugye.
T68m: Persze, hogy nem vettek le. Semmit sem kellett fizetni. Köszönöm a gratot, de a leírást követve ezt tényleg semmiség volt megcsinálni.
Macika:
Szerintem pedig nincs igaza a Nokia szervíznek, persze ,ha ez a magyarázata annak amiért nem honosították. Mert MINDEN!!! Nokia telefont a Nokia cég gyárt le, nem a szomszéd csigaeledeles. Elvileg akárhol is veszel a világon nokiát a garancialáncnak a legvégén egy nokia márkaszervíz van. A másik pedig, ELŐRE közölték, hogy ez nem tarozik bele a garanciába, ezért fizetnem kell 6000 MAGYAR FORINTOT, és nem azt mondták, hogy vigyem oda ahol vettem. Amikor pedig visszamentem a készülékért, nem közölték, hogy miért nem telepítették a magyar menüt, vagyis azt mondták, hogy erre a telefonra lehetetlen felrakni, és sajnálják.
Úgyhogy szerintem, ha a te állításod az igaz, akkor nemhogy korektek voltak, hanem emberileg egy nagy nullák, mert nem az igazat közölték, hanem ködösítettek, ha pedig tényleg nem tudták honosítani (a telefonról letöröltek mindent, tehát babráltak vele) akkor pedig szakmailag nullák!!!!
|
szer. ápr. 25, 2007 13:10 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
A "barátomba" ( (c) Macika ) beírtam a következőt:
Nokia 6233 magyar product code - és ezt kaptam:
http://www.google.hu/search?hl=hu&q=Nokia+6233+magyar+product+code&meta=
A második találatra még kattintani sem kell, rögtön a Google által behozott pár sorban ott egy magyar PC (ami tuti működik, mivel az én telefonomnak is ez a PC-ja).
Szerintem barátkozz össze a "barátommal".
Üdv!
|
szer. ápr. 25, 2007 12:53 |
|
|
HUVagol
vas-tag
Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2007 10:32 Hozzászólások: 3
|
helló!
olvasgattam az elejétöl de nem jutottam előrébb
magyar product code-ot nem találtam a 6233-hoz (vagy csak figyelmetlen voltam??)
még mindig angol
ui.:GSM boltból való a tel.
please help me!!
|
szer. ápr. 25, 2007 12:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: baralajbi írta: Sziasztok!
1 hete vettem egy N91-et. Itthon, boltban, magyar menüvel. Vásárlás után ellenőriztem, hogy milyen SW van rajta. 1.00028, szóval a leglső volt. Tudtam a Nokia SW frissítéséről, meg is csináltam. Minden rendben ment, csak a teló lett angol. Ez nem kicsit zavart (igaz tudok angolul, de mégis...) Keresgéltem a neten, de sajnos elsőre nem találtam meg ezt a topikot, így bevittem nokia szakszervízbe. Ott 6000 ft-ot mondtak a honosításra, rábólintottam. Mikor mentem érte, közölték, hogy nem tudják megcsinálni, ez már örökre angol marad. Hála ennek a topiknak, nem nyugodtam bele. A topik indító leírása alapján megcsináltam újra a frissítést kb 10 perc alatt, és láss csodát, újra tud magyarul a telóm. Hálás köszönet érte!!!!! Grat!!! Ugye, a 6 ropira nem vettek le végül? Mihez gratulálsz?
A Nokia gyári szerviz teljesen korrekten járt el!
Ezt a szabályt (ismered a szót, gondolom) állította fel a Nokia, ezt kell betartsák.
Ha én elkezdenék árulni csigaeledelt fél áron a Te csigáidhoz, nem lépnél valamit?
Na ugye.
|
szer. ápr. 25, 2007 12:22 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
baralajbi írta: Sziasztok!
1 hete vettem egy N91-et. Itthon, boltban, magyar menüvel. Vásárlás után ellenõriztem, hogy milyen SW van rajta. 1.00028, szóval a leglsõ volt. Tudtam a Nokia SW frissítésérõl, meg is csináltam. Minden rendben ment, csak a teló lett angol. Ez nem kicsit zavart (igaz tudok angolul, de mégis...) Keresgéltem a neten, de sajnos elsõre nem találtam meg ezt a topikot, így bevittem nokia szakszervízbe. Ott 6000 ft-ot mondtak a honosításra, rábólintottam. Mikor mentem érte, közölték, hogy nem tudják megcsinálni, ez már örökre angol marad. Hála ennek a topiknak, nem nyugodtam bele. A topik indító leírása alapján megcsináltam újra a frissítést kb 10 perc alatt, és láss csodát, újra tud magyarul a telóm. Hálás köszönet érte!!!!!
Grat!!!
Ugye, a 6 ropira nem vettek le végül?
|
szer. ápr. 25, 2007 11:48 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Olvasd el a topicot az elejéről.
Üdv!
|
szer. ápr. 25, 2007 10:44 |
|
|
HUVagol
vas-tag
Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2007 10:32 Hozzászólások: 3
|
Sziasztok!
szeretnék egy kis segítséget kérni, mert lefrissítettem a telefonom (NOKIA 6233) de nincs benne magyar nyelv
és nem tom mihez kezdjek.....
előre is köszönön a segítségeteket!
|
szer. ápr. 25, 2007 10:42 |
|
|
baralajbi
vas-tag
Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2007 7:05 Hozzászólások: 3
|
Sziasztok!
1 hete vettem egy N91-et. Itthon, boltban, magyar menüvel. Vásárlás után ellenőriztem, hogy milyen SW van rajta. 1.00028, szóval a leglső volt. Tudtam a Nokia SW frissítéséről, meg is csináltam. Minden rendben ment, csak a teló lett angol. Ez nem kicsit zavart (igaz tudok angolul, de mégis...) Keresgéltem a neten, de sajnos elsőre nem találtam meg ezt a topikot, így bevittem nokia szakszervízbe. Ott 6000 ft-ot mondtak a honosításra, rábólintottam. Mikor mentem érte, közölték, hogy nem tudják megcsinálni, ez már örökre angol marad. Hála ennek a topiknak, nem nyugodtam bele. A topik indító leírása alapján megcsináltam újra a frissítést kb 10 perc alatt, és láss csodát, újra tud magyarul a telóm.
Hálás köszönet érte!!!!!
|
szer. ápr. 25, 2007 7:15 |
|
|
fefe001
vas-tag
Csatlakozott: vas. ápr. 22, 2007 21:26 Hozzászólások: 3 Tartózkodási hely: london
|
Köszönöm.
Végre 1 értékelhető üzenet.
Bár nem lett jobb,de most már legalább nem töröm magam tovább a semmiért.
|
hétf. ápr. 23, 2007 22:27 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
fefe001 írta: U.I:londonban vettem a telot elöfizuval (O2) itt azt mondták hogy ha tudom nyugodtan rátehetem a magyar menüt a gari nem vész el mert synbianos,csak ök nem tudják mert annyira uj vagy nem értenek az eladok hozzá No igen, szerintem ne erőltesd.
Nem lesz magyar, NSU-val nem tudsz N95-ből magyart csinálni, ha az eredeti Product Code-ja nem magyar.
Angolra viszont simán tudod frissíteni (majd ha lesz az NSU litájában N95), bár kérdés, hogy az-e a célod.
Beírtam a barátomba, hogy: http://www.google.hu/search?q=Nokia+Software+Update
Ott megkaptam a találatokat, rögtön az első ott volt az NSU.
Pillanatnyilag azonban csak a fizetős megoldás van flashelésre, elhozod valamelyikünkhöz és megcsináljuk Neked.
De akkor legalább magyart kapsz...
|
hétf. ápr. 23, 2007 20:48 |
|
|
fefe001
vas-tag
Csatlakozott: vas. ápr. 22, 2007 21:26 Hozzászólások: 3 Tartózkodási hely: london
|
Oké!Megtettem amit mondtatok.Elolvastam ujra meg ujra.Akkor sem tudom.Az nss bezárásáig semmi probléma.De azt a k****ot nsu-t akkor sem tudom letölteni,és igy használni sem.Ott voltam a nokia oldalán ahol van ez az nsu de igy se sikerült.(ja,és a telo kiválasztásánál nincs is ott az n95)
Ezután vettem a fáradságot és elkeztem elolvasni a topikot az elejétöl.
A 3. oldalon találkoztam hasonlo problémával.
Gellért fitness stúdió kontra Ti.
Azért hasonlo mert én sem értek a telefonokhoz,(de azt gondolom hogy attol még vehetek jo telefont)és én is gy.k.-s segitséget várok tölletek.Azaz lépésröl lépésre.
A kérdésem ezek után már csak annyi:hogy tudtok e,és hajlandoak vagytok e igy segiteni nekem?
Köszönöm.
U.I:londonban vettem a telot elöfizuval (O2)
itt azt mondták hogy ha tudom nyugodtan rátehetem a magyar menüt a gari nem vész el mert synbianos,csak ök nem tudják mert annyira uj
vagy nem értenek az eladok hozzá
|
hétf. ápr. 23, 2007 20:24 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
fefe001 írta: Sziasztok! Tudnátok nekem abban segiteni hogy hogyan tudok N95-re magyar nyelvet varázsolni? Mivel nem vagyok guru,lépésröl lépésre légyszi. Köszi szépen. Ja,és mi az az nsu,és honnan tudom leszedni? Az első jó pont, hogy megtaláltad a megfelelő topicot.
A másodikat akkor fogod kapni, ha végig is olvasod a Rád vonatkozó, Neked segítő hozzászólásokat.
Nem feltétlenül az a lényeg, hogy N95-ről szóljon a post, a lényeg az, hogy a flashelésről legyen szó benne.
VIGYÁZZ!!!!!!!
Ha nem eredetileg magyar piacra szánt a készüléked (tehát sufniGSM-nél vetted), akkor nagy eséllyel nem lesz magyar nyelv a készülékben a házilagos szoftfrissítés után!!!
|
hétf. ápr. 23, 2007 15:02 |
|
|
Atos
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 13:49 Hozzászólások: 342
|
fefe001 írta: Sziasztok! Tudnátok nekem abban segiteni hogy hogyan tudok N95-re magyar nyelvet varázsolni? Mivel nem vagyok guru,lépésröl lépésre légyszi. Köszi szépen. Ja,és mi az az nsu,és honnan tudom leszedni?
Olvasd el a topicindító hozzászólást, ott le van írva minden részletesen!
|
hétf. ápr. 23, 2007 9:26 |
|
|
fefe001
vas-tag
Csatlakozott: vas. ápr. 22, 2007 21:26 Hozzászólások: 3 Tartózkodási hely: london
|
Sziasztok!
Tudnátok nekem abban segiteni hogy hogyan tudok N95-re magyar nyelvet varázsolni?
Mivel nem vagyok guru,lépésröl lépésre légyszi.
Köszi szépen.
Ja,és mi az az nsu,és honnan tudom leszedni?
|
vas. ápr. 22, 2007 22:39 |
|
|
Atos
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 13:49 Hozzászólások: 342
|
crwn írta: Atos írta: crwn írta: jah, beraktak, már egy ideje ott figyel. így nem kell külön nsu Azért az továbbra is kell! A PC Suite-ban csak egy link van, az NSU-t továbbra is le kell tölteni és fel kell telepíteni! nem kell a! benne foglaltatik a píszíszjútban. pölö én leistall nsu, régi szjútot frissítettem, bekerült az ikon - ugyebár - s frissítést elvégzi fájin menedzserrogram azolta. már ha hozzáférhető lenne végre a fantom 5.10-es firmware és tényleg hasznát tudnám venni...
Hát én továbbra is azt mondom, hogy a PC Suite-ban nincs benne az NSU. Épp most tettem fel a legújabb Suite-ot, rákattintottam benne a frissítés ikonjára, amire behozta az NSU weboldalát, onnan letöltöttem, telepítettem és épp most frissítek.
|
szomb. ápr. 21, 2007 22:42 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ck. írta: Értem. És ha felrakok egy független N73 fw-t, vagy egy ME-t, akkor ha visszaírnám az eredeti vodás pc-t, és úgy küldeném rá az NSU-t, akkor gyakorlatilag mit írna ki, mi lenne az elérhető frissítés? Valószínűleg azt írná ki, hogy nincs elérhető frissítés.
|
vas. ápr. 01, 2007 15:57 |
|
|
Ck.
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 13:01 Hozzászólások: 250
|
Macika írta: Nem. Sajnos visszafelé csak mi, box-szal rendelkezők tudjuk flashelni a telót.
Értem. És ha felrakok egy független N73 fw-t, vagy egy ME-t, akkor ha visszaírnám az eredeti vodás pc-t, és úgy küldeném rá az NSU-t, akkor gyakorlatilag mit írna ki, mi lenne az elérhető frissítés?
|
vas. ápr. 01, 2007 15:48 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ck. írta: Végigolvastam a topicot, de néhány dolog még mindig homályos számomra.
Van egy HU vodás N73-asom, 3.0638.0.0.1 firmware-rel ellátva. A saját product code alapján nem talál az NSU újabb fw-t, ezért meg kellene változtatnom a pc-t. Kérdés, ha független N73 vagy N73 ME pc-re változtatok, és úgy frissítek, de később még is kellene gariztatni a telót, akkor ha visszaírom az eredeti vodás pc-t, utána vissza tudom rá rakni az aktuális, a voda által jóváhagyott fw-t? Még akkor is, ha az régebbi, mint a szolgáltatótól független fw-k? Nem. Sajnos visszafelé csak mi, box-szal rendelkezők tudjuk flashelni a telót.
|
vas. ápr. 01, 2007 15:40 |
|
|
Ck.
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 13:01 Hozzászólások: 250
|
Végigolvastam a topicot, de néhány dolog még mindig homályos számomra.
Van egy HU vodás N73-asom, 3.0638.0.0.1 firmware-rel ellátva. A saját product code alapján nem talál az NSU újabb fw-t, ezért meg kellene változtatnom a pc-t. Kérdés, ha független N73 vagy N73 ME pc-re változtatok, és úgy frissítek, de később még is kellene gariztatni a telót, akkor ha visszaírom az eredeti vodás pc-t, utána vissza tudom rá rakni az aktuális, a voda által jóváhagyott fw-t? Még akkor is, ha az régebbi, mint a szolgáltatótól független fw-k?
|
vas. ápr. 01, 2007 14:07 |
|
|
m.joco
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 146
|
N95
0534852 EURO3
0536074 EURO3
|
csüt. márc. 29, 2007 16:07 |
|
|
crwn
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. feb. 15, 2007 13:41 Hozzászólások: 66
|
Atos írta: crwn írta: jah, beraktak, már egy ideje ott figyel. így nem kell külön nsu Azért az továbbra is kell! A PC Suite-ban csak egy link van, az NSU-t továbbra is le kell tölteni és fel kell telepíteni!
nem kell a! benne foglaltatik a píszíszjútban. pölö én leistall nsu, régi szjútot frissítettem, bekerült az ikon - ugyebár - s frissítést elvégzi fájin menedzserrogram azolta. már ha hozzáférhető lenne végre a fantom 5.10-es firmware és tényleg hasznát tudnám venni...
|
szer. márc. 28, 2007 17:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
guni. írta: Mondjuk nem igazán értem, hogy miért, hiszen nekik a garis javítást is fizetik, sőt gondolom pont az a javítások nagy része, nem hinném, hogy túl sokan vinnák hozzájuk a garin túli javításra a telójukat a használt értékének duplájáért.
Guni Ne kérdezd miért. Tapasztalat + ismerősökkel való beszélgetés (akiknek a munkahelyi belépőkártyájuk szép nagy kék betűket tartalmaz).
|
szer. márc. 28, 2007 1:37 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Mondjuk nem igazán értem, hogy miért, hiszen nekik a garis javítást is fizetik, sőt gondolom pont az a javítások nagy része, nem hinném, hogy túl sokan vinnák hozzájuk a garin túli javításra a telójukat a használt értékének duplájáért.
Guni
|
szer. márc. 28, 2007 0:25 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Akoska írta: Elvileg nem.
De ha peched van, megkérdezhetik, hová tűnt a razsaszín menü és mivel a garipapíron nincs márkaszervizbejegyzés a brandmentesre történt frissítésről, akár veszhet is a gari, attól függ, milyen fej a szervizes... Maximális egyetértés mellett kibővíteném a dolgot.
Nem akkor szokott 'elveszni' a gari, amikor beviszi az ember egy szoftfrissítésre a Nokiához, hanem amikor bekerül esetleg egy keményebb javításra a központi szervizbe. Főleg, ha esetleg olyan a hiba keletkezésének eredete, ami nem CSAK és KIZÁRÓLAG a Nokia hibája (pl. minden kétséget kizáróan esések miatti alkatrész-leválás a panelen, hangszorómágnes-összetörés, csúszka-szorulás, stb-stb.
Na ilyenkor nem szeretik a nyilvánvalóan hanyag kezelés miatt meghibásodott telót ingyé javítani és akkor jön a nagyítóval átvizsgálás, hátha van valami, amivel ki tudnak bújni LEGÁLISAN a garanciális munka elvégzése alól.
Ilyenkor szokták megtalálni azt a páralecsapódást a telóban, ami már benne van fél éve, semmilyen panaszt nem okoz, de a garit teljesen jogosan szünteti meg, vagy pedig megtalálják a szoftveres beavatkozás nyomát, amire nincs papíros magyarázat. Ilyen alkalmakkor örömmel (és jogosan) húzzák át az ember orra előtt a garijegyet.
|
szer. márc. 28, 2007 0:21 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
Elvileg nem.
De ha peched van, megkérdezhetik, hová tűnt a razsaszín menü és mivel a garipapíron nincs márkaszervizbejegyzés a brandmentesre történt frissítésről, akár veszhet is a gari, attól függ, milyen fej a szervizes...
|
kedd márc. 27, 2007 23:26 |
|
|
Arthuro_Adam
arany tag
Csatlakozott: szer. szept. 07, 2005 20:41 Hozzászólások: 148
|
Ha egy T-Mobile-os telefon product code-ját átírtam, így frissítettem a telefont, majd a programmal utána visszaírtam az eredetit (ami a telefonban van az akksi alatt), akkor azt a szervizben nem veszik észre, nem?
Köszi.
|
kedd márc. 27, 2007 21:41 |
|
|
Atos
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 13:49 Hozzászólások: 342
|
crwn írta: jah, beraktak, már egy ideje ott figyel. így nem kell külön nsu
Azért az továbbra is kell! A PC Suite-ban csak egy link van, az NSU-t továbbra is le kell tölteni és fel kell telepíteni!
|
kedd márc. 27, 2007 15:44 |
|
|
crwn
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. feb. 15, 2007 13:41 Hozzászólások: 66
|
jah, beraktak, már egy ideje ott figyel. így nem kell külön nsu
|
kedd márc. 27, 2007 14:46 |
|
|
Atos
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 13:49 Hozzászólások: 342
|
Biztos van akinek nem újdonság, de én most fedeztem fel, hogy a PC Suite-ba is beletettek egy ikont, ami az NSU oldalára visz
|
hétf. márc. 26, 2007 10:50 |
|
|
foki
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 544 Tartózkodási hely: Csatlakozott: 2001.07.23., Hétfő, 08:27
|
E70 (magyar) product code -ot küldjetek, légyszives! Köszönettel
|
szomb. márc. 24, 2007 15:14 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
gabriel401 írta: AndrySoft írta: Egyébbként most hoztak egy fekete, gyárilag független (RightPhone-os) 6288-at, és annak a PC-je 0539843. Ez mennyiben másabb az előző PC-s telónál? 0541886: <Description>RM-78_6288_EURO-D_CTV_HUNGARY_WHITE</Description> 0539843: <Description>Euro-D_Black</Description>
Ühüm. Szóval a színükben különböznek. Thanx.
|
szomb. márc. 24, 2007 13:52 |
|
|
gabriel401
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1349 Tartózkodási hely: Univerzum, második sarkon balra
|
AndrySoft írta: Egyébbként most hoztak egy fekete, gyárilag független (RightPhone-os) 6288-at, és annak a PC-je 0539843. Ez mennyiben másabb az előző PC-s telónál?
0541886:
<Description>RM-78_6288_EURO-D_CTV_HUNGARY_WHITE</Description>
0539843:
<Description>Euro-D_Black</Description>
|
szomb. márc. 24, 2007 7:48 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
AndrySoft írta: Macika írta: AndrySoft írta: Tud valaki egy 6288-as, gyárilag független, magyar product code-ot ??? 0541886 Nagyon szépen köszönöm!
Egyébbként most hoztak egy fekete, gyárilag független (RightPhone-os) 6288-at, és annak a PC-je 0539843. Ez mennyiben másabb az előző PC-s telónál?
|
szomb. márc. 24, 2007 1:07 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
Macika írta: AndrySoft írta: Tud valaki egy 6288-as, gyárilag független, magyar product code-ot ??? 0541886
Nagyon szépen köszönöm!
|
pén. márc. 23, 2007 0:20 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
AndrySoft írta: Tud valaki egy 6288-as, gyárilag független, magyar product code-ot ??? 0541886
|
csüt. márc. 22, 2007 23:42 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
Tud valaki egy 6288-as, gyárilag független, magyar product code-ot ???
|
csüt. márc. 22, 2007 17:40 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Jogos, valamiért az 5300-nál S60-ra asszociáltam.
A fene se látja már át ezt a számozást...
|
szomb. márc. 17, 2007 1:46 |
|
|
djcsibo
vas-tag
Csatlakozott: pén. márc. 16, 2007 0:22 Hozzászólások: 2 Tartózkodási hely: MCU
|
gabriel401-nél a pont!
|
pén. márc. 16, 2007 20:04 |
|
|
gabriel401
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1349 Tartózkodási hely: Univerzum, második sarkon balra
|
Re: 5300 PROD CODE MAGYAR
Macika írta: Euro B?
Nem Euro3?
Eddig pedig az volt... Euro3 (V06) a Symbianos BB5-öknél van, S40-nél a B vagy D nyelvcsomag.
|
pén. márc. 16, 2007 13:36 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: 5300 PROD CODE MAGYAR
Euro B?
Nem Euro3?
Eddig pedig az volt...
|
pén. márc. 16, 2007 2:27 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|