|
Szerző |
Üzenet |
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Macika írta: zoli62 írta: Hogy mikor is lehet túllépni? Pl. akik távkapcsolatot tartanak egymással. Fene tudja, a mobiltelefonálás azért lefoglalja annyira mindkét végen lévő embert, hogy fizikailag ne nagyon lehessen többet bírni 3 óránál. Azért gondolj bele, nem nagyon hiszem, hogy képes valaki mindvégig odafigyelni 3 órán keresztül a másikra. Ha meg nem, akkor minek is tartani a vonalat? (Emlékszem, amikor a Voda bevezette ELSŐKÉNT az ingyenes beszélgetés lehetőségét (megjegyzem, már akkor is, ők is bontottak 60 percenként!), voltak olyan ifjú titánok, akik arra használták az ingyenességet, hogy a készülék mikrofonját odatették a hangszóróhoz, és a vonal túlsó felén 'élvezték' a zenét.)
Nem inkább "mást" élveztek ?
|
csüt. feb. 04, 2010 11:27 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Macika írta: zoli62 írta: Valóban igazad van, a telefonok többsége úgysem bír három óránál többet. Viszont eddig még nem volt ilyen korlát, ezért érdekes csak, hogy milyen okból vezették be. Flottás előfizetésem nincs, úgyhogy ott nem tudom, mi van. Lakossági díjcsomagokban eddig nem volt ilyen beszélgetési időkorlát. Valóban nem volt eddig 180 perces korlát. 60 perces volt... Lakossági csomagban miért lett volna értelme bármiben is korlátozni? Hiszen fizetsz minden percéért!!!
Na ez az, mi értelme van a három órás korlátnak, ha fizetni kell minden percért?
|
csüt. feb. 04, 2010 11:26 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
zoli62 írta: Hogy mikor is lehet túllépni? Pl. akik távkapcsolatot tartanak egymással. Fene tudja, a mobiltelefonálás azért lefoglalja annyira mindkét végen lévő embert, hogy fizikailag ne nagyon lehessen többet bírni 3 óránál. Azért gondolj bele, nem nagyon hiszem, hogy képes valaki mindvégig odafigyelni 3 órán keresztül a másikra.
Ha meg nem, akkor minek is tartani a vonalat?
(Emlékszem, amikor a Voda bevezette ELSŐKÉNT az ingyenes beszélgetés lehetőségét (megjegyzem, már akkor is, ők is bontottak 60 percenként!), voltak olyan ifjú titánok, akik arra használták az ingyenességet, hogy a készülék mikrofonját odatették a hangszóróhoz, és a vonal túlsó felén 'élvezték' a zenét.)
|
csüt. feb. 04, 2010 10:45 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
zoli62 írta: Valóban igazad van, a telefonok többsége úgysem bír három óránál többet. Viszont eddig még nem volt ilyen korlát, ezért érdekes csak, hogy milyen okból vezették be. Flottás előfizetésem nincs, úgyhogy ott nem tudom, mi van. Lakossági díjcsomagokban eddig nem volt ilyen beszélgetési időkorlát. Valóban nem volt eddig 180 perces korlát.
60 perces volt...
Lakossági csomagban miért lett volna értelme bármiben is korlátozni?
Hiszen fizetsz minden percéért!!!
|
csüt. feb. 04, 2010 10:35 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Valóban igazad van, a telefonok többsége úgysem bír három óránál többet. Viszont eddig még nem volt ilyen korlát, ezért érdekes csak, hogy milyen okból vezették be. Flottás előfizetésem nincs, úgyhogy ott nem tudom, mi van. Lakossági díjcsomagokban eddig nem volt ilyen beszélgetési időkorlát.
Hogy mikor is lehet túllépni? Pl. akik távkapcsolatot tartanak egymással.
|
csüt. feb. 04, 2010 10:30 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
zoli62 írta: Másik "csemege" a január 29-i közleményből.: maximálják a hívások időtartamát 180 percre. Ennyire nem bírná a hálózatuk a hangalapú forgalmi terhelést sem? Elnézést, de tegye már fel a kezét, akinek napi problémát okoz, ha nem tud 3 óránál hosszabbat beszélni egyben!!!
Korábban egyébként 60 perc volt a korlát, flottán belül, teljesen ingyenes hívás esetén is bontott a központ.
Most nem teszi már egy ideje.
Addig két gombnyomás volt újra hívni az illetőt, nem szakadt bele az ember.
De azért azt reklamálni, hogy valaki nem tud többet telefonálni EGYBEN, mint egy napjának a NYOLCADA, háááát...
Van az ilyen embernek munkahelye??? ))
-------
Nem értem a kérdésedet. Ha megszakítják 180 percnél, akkor az miben mutat bizonyítékot számodra a hálózat gyengeségét illetően???
Magyarázd már el, mert nem értem (szerintem Te sem, csak jól esik fikázni).
Mondd már el, mennyiben lesz kevesebb a hálózati terhelés, ha az illető újrahívja a számot azonnal és megint 3 órát beszélhet???
És mondjuk, ha gondolkodásba is estél volna, egy igen jó akkumulátorral rendelkező készülék tud ~ 4-5 óra beszélgetést teljesíteni egy töltéssel, tehát ha valaki fullra feltöltve kezdi a hívást és csontra lemerítve hagyja abba.
De ez csak ideális esetben van így, többször léptem már túl a régi 1 órás határt (Metro bevásárlás, nejem diktál itthonról én meg pakolom a cuccot befelé), a teljesen feltöltött telóm (E51) 1,5 óra duma után erősen elfáradt, a 7 szegmensből 2-3 maradt.
A prospektusban megadott értékek igencsak optimális, hogy ne mondjam laboratóriumi körülmények között mértek, a való életben nem mindig van ugyanolyan közel az adó, szükség lehet nagyobb teljesítményre, ráadásul a MOBILtelefon - mint olyan - MOZOG is, cellaváltások is bejátszanak plusz fogyasztásnak.
Szóval nem hiszem, hogy a mobiltelefon-tulajdonosok 70%-ának készüléke képes lenne 180 percnél hosszabb egybefüggő hívás lebonyolítására.
Akkor minek is a gyalázás?
|
csüt. feb. 04, 2010 10:00 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
hhh3 írta: zoli62 írta: Már megint nem körültekintõen és pontosan fogalmazták meg a jogászaik a szerzõdési feltételeiket. Értelmezésem szerint minden hûségszerzõdéssel rendelkezõ érintett mobilinternet-elõfizetõ most 15 napon belül minden további következmény nélkül felmondhatja a kontraktusát. Indoklás: nem ezekkel, a számára hátrányosan módosított feltételekkel kötötte a szerzõdést.
Másik "csemege" a január 29-i közleménybõl.: maximálják a hívások idõtartamát 180 percre. Ennyire nem bírná a hálózatuk a hangalapú forgalmi terhelést sem? Ezek jó hírek is lehetnek, vagyis ingyen szakíthatok vagy szakítás után újra köthetek hûséget (akár pannonnál is). És a másik hogy ha ráülök a telefonra, vagy a táskában kioldódik a billentyûzár, akkor maximum 3 órát kell kifizetnem. (nekem volt már olyan élményem, hogy hallózott a táskám, pár üres smst küldtem és majdnem egy mmst is nélkülem) . Szerintem nem megeröltetõ nonstop kapcsolathoz napona 8x hívásismétlõt nyomni. Inkább ez zavarjon mint egy félmilliós számla.
Eddig is bontogatták a kapcsolatot három óránként, nem tudom miért új hír ez.
Nem szakíthatsz ingyen, mint az fentebb már alaposan kiveséztük. Fõleg nem a pannonnál, aki képes volt hûségszerzõdés nélkül is beperelni minket, a nemlétezõ hûségszerzõdés megsértéséért. És elsõ fokon megnyerte a per! - ennyit a budaörsi bíróság pártatlanságáról. Másodfokon vesztett és kötelezte a bíróság a kikapcsolt szám visszakapcsolására. Amit - persze - nem teljesített. Ennyit meg arról, hog nálunk a mobiltársasgoknak még a jogerõs ítéletet sem kell végrehajtaniuk.
|
csüt. feb. 04, 2010 9:30 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
zoli62 írta: Már megint nem körültekintően és pontosan fogalmazták meg a jogászaik a szerződési feltételeiket. Értelmezésem szerint minden hűségszerződéssel rendelkező érintett mobilinternet-előfizető most 15 napon belül minden további következmény nélkül felmondhatja a kontraktusát. Indoklás: nem ezekkel, a számára hátrányosan módosított feltételekkel kötötte a szerződést.
Másik "csemege" a január 29-i közleményből.: maximálják a hívások időtartamát 180 percre. Ennyire nem bírná a hálózatuk a hangalapú forgalmi terhelést sem? Ezek jó hírek is lehetnek, vagyis ingyen szakíthatok vagy szakítás után újra köthetek hűséget (akár pannonnál is). És a másik hogy ha ráülök a telefonra, vagy a táskában kioldódik a billentyűzár, akkor maximum 3 órát kell kifizetnem. (nekem volt már olyan élményem, hogy hallózott a táskám, pár üres smst küldtem és majdnem egy mmst is nélkülem) . Szerintem nem megeröltető nonstop kapcsolathoz napona 8x hívásismétlőt nyomni. Inkább ez zavarjon mint egy félmilliós számla.
|
csüt. feb. 04, 2010 8:20 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Már megint nem körültekintően és pontosan fogalmazták meg a jogászaik a szerződési feltételeiket. Értelmezésem szerint minden hűségszerződéssel rendelkező érintett mobilinternet-előfizető most 15 napon belül minden további következmény nélkül felmondhatja a kontraktusát. Indoklás: nem ezekkel, a számára hátrányosan módosított feltételekkel kötötte a szerződést.
Másik "csemege" a január 29-i közleményből.: maximálják a hívások időtartamát 180 percre. Ennyire nem bírná a hálózatuk a hangalapú forgalmi terhelést sem?
|
csüt. feb. 04, 2010 8:02 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Mkrys írta: én úgy tudom, hogy egy hûség mentes szerzõdést fel tudok bontani akár ok nélkül is, de szóljatok ha tévedek :S
Igen, telefonelõfizut felmondhatsz egyébként is, azért, mert ezt jogszabály lehetõvé tesz. Egyébként a szerzõdést közös megegyezéssel lehet megszüntetni vagy felbontani Ptk 319§.
|
szomb. jan. 30, 2010 20:46 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
club írta: OK, legyen (bár a hûséggel nem terhelt elõfizetõi szerzõdések esetében nem értem, hogy miért ne lehetne õket azonnali hatállyal felmondani). A 2. mondat viszont egyértelmûen a hûségszerzõdéssel terheltekre vonatkozik, és ott van a kivétel. Az más kérdés, hogy el lehet arról vitázni, hogy mi minõsül kedvezménynek adott esetben, és azt mennyire érinti a változtatás. Ehhez mindenesetre egy adalék: Hûségszerzõdés nélkül nem köthetõ éjjel-nappal tarifacsomag, tehát ha korlátlanságra vágyik az elõfizetõ, kénytelen aláírni. Az aláírásért viszont ingyen modemet adnak, tehát a szolgáltató hivatkozhat arra, hogy a kedvezmény az adott konstrukcióban csak a modemre vonatkozik, és igaza is lenne, ha lenne másik korlátlan csomagja.
"A 2. mondat viszont egyértelmûen a hûségszerzõdéssel terheltekre vonatkozik, és ott van a kivétel. "
Idézd légy szíves, hogy egyrõl beszéljünk! Mellesleg én is találtam egy érdekességet (lehet, hogy te is erre gondolsz)
"Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az elõfizetõ
felmondja az elõfizetõi szerzõdést, a szolgáltató az elõfizetõtõl
nem követelheti a szerzõdés felmondását követõ idõszakra esõ
kedvezmény összegét"
És a felmondás elõtti idõszakra esõ kedvezmény összegét követelheti?
Az adalék vonatkozásában: ha az éjjel-nappal nem köthetõ hûség nélkül, akkor bizony alappal hivatkozhatsz arra, hogy maga az éjjel-nappal a kapott kedvezmény és a módosítás ezt érinti. Meg kell nézni, hogy az aláírt szerzõdésben mi szerepel kapott kedvezményként. Mert ha ott viszont a modem, akkor - legfeljebb - megtévesztésre hivatkozhatsz. Ami elég gyenge érv, mármint mobilszolgáltatóval szemben.
|
szomb. jan. 30, 2010 20:40 |
|
|
Mkrys
ezüst tag
Csatlakozott: pén. szept. 01, 2006 9:06 Hozzászólások: 81
|
T68m írta: club írta: csab2 írta: Nekem ebből az jön le, hogy ha van hűség, akkor csak kötbér megfizetésével mondhatod fel. Ha nincs hűség, akkor nem kell fizetni. Lehet, hogy nem jól értelmezem? Akkor az első mondatnak és a második mondat második részének mi értelme? 1. mondat: Felmodhatod. 2. mondat első fele: Nem mondhatod fel ha hűséged van. 2. mondat második fele: Kivétel, ha a módosítás a kedvezményeket érinti. 3. mondat: A kivételre vonatkozó megerősítés. kevered a dolgokat. A felmondási lehetőség nem a hűségre vonatkozik, hanem arra, hogy általában - ha nincs hűséged -, akkor szankció nélkül felmondhatod az előfizetést*. Ugyanis ÁLTALÁBAN nem lehet egy (akármilyen)szerződést csak úgy felmondani.
én úgy tudom, hogy egy hűség mentes szerződést fel tudok bontani akár ok nélkül is, de szóljatok ha tévedek :S
|
szomb. jan. 30, 2010 20:30 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
T68m írta: kevered a dolgokat. A felmondási lehetőség nem a hűségre vonatkozik, hanem arra, hogy általában - ha nincs hűséged -, akkor szankció nélkül felmondhatod az előfizetést*. Ugyanis ÁLTALÁBAN nem lehet egy (akármilyen)szerződést csak úgy felmondani.
OK, legyen (bár a hűséggel nem terhelt előfizetői szerződések esetében nem értem, hogy miért ne lehetne őket azonnali hatállyal felmondani).
A 2. mondat viszont egyértelműen a hűségszerződéssel terheltekre vonatkozik, és ott van a kivétel.
Az más kérdés, hogy el lehet arról vitázni, hogy mi minősül kedvezménynek adott esetben, és azt mennyire érinti a változtatás. Ehhez mindenesetre egy adalék: Hűségszerződés nélkül nem köthető éjjel-nappal tarifacsomag, tehát ha korlátlanságra vágyik az előfizető, kénytelen aláírni. Az aláírásért viszont ingyen modemet adnak, tehát a szolgáltató hivatkozhat arra, hogy a kedvezmény az adott konstrukcióban csak a modemre vonatkozik, és igaza is lenne, ha lenne másik korlátlan csomagja.
|
szomb. jan. 30, 2010 20:29 |
|
|
Mkrys
ezüst tag
Csatlakozott: pén. szept. 01, 2006 9:06 Hozzászólások: 81
|
Jó lenne, ha valaki már rendbe tenné ezeket, a végén a korlátlan net azt fogja jelenteni, hogy csak a pannon oldalát lehet max napi egyszer megnézni. Eddig is hiába volt betartva a torrentezési tilalom egy bizonyos forgalom felett mindenképp letiltottak. Most legalább ha valaki véletlenül átlépi utána használhatatlan netre fizet. csinálhatná azt amire gondolok...
|
szomb. jan. 30, 2010 20:28 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
club írta: csab2 írta: Nekem ebbõl az jön le, hogy ha van hûség, akkor csak kötbér megfizetésével mondhatod fel. Ha nincs hûség, akkor nem kell fizetni. Lehet, hogy nem jól értelmezem? Akkor az elsõ mondatnak és a második mondat második részének mi értelme? 1. mondat: Felmodhatod. 2. mondat elsõ fele: Nem mondhatod fel ha hûséged van. 2. mondat második fele: Kivétel, ha a módosítás a kedvezményeket érinti. 3. mondat: A kivételre vonatkozó megerõsítés.
kevered a dolgokat. A felmondási lehetõség nem a hûségre vonatkozik, hanem arra, hogy általában - ha nincs hûséged -, akkor szankció nélkül felmondhatod az elõfizetést*. Ugyanis ÁLTALÁBAN nem lehet egy (akármilyen)szerzõdést csak úgy felmondani.
|
szomb. jan. 30, 2010 20:10 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
csab2 írta: Nekem ebből az jön le, hogy ha van hűség, akkor csak kötbér megfizetésével mondhatod fel. Ha nincs hűség, akkor nem kell fizetni. Lehet, hogy nem jól értelmezem?
Akkor az első mondatnak és a második mondat második részének mi értelme?
1. mondat: Felmodhatod.
2. mondat első fele: Nem mondhatod fel ha hűséged van.
2. mondat második fele: Kivétel, ha a módosítás a kedvezményeket érinti.
3. mondat: A kivételre vonatkozó megerősítés.
|
szomb. jan. 30, 2010 19:53 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
csab2 írta: Nekem ebbõl az jön le, hogy ha van hûség, akkor csak kötbér megfizetésével mondhatod fel. Ha nincs hûség, akkor nem kell fizetni. Lehet, hogy nem jól értelmezem?
jól lérted. Club értette félre, ahogy az elvtársat* is.
* gy.k. én nem azért elvtársazok, mert nekem bárki is az elvtársam lenne itt, vagy országban, hanem azért, mert komcsi uralom van már 60 éve, és képmutatásnak tartom, hogy ebbõl csak az elsõ 40-ben kellett elvtársazni
|
szomb. jan. 30, 2010 19:35 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
club írta: T68m írta: club írta: A Pannon éjjel-nappal csomagokat használóknak most van 15 napja, hogy kötbér nélkül felmondhassák ezt a sz?rt. Ezt hol olvastad, elvtársam? Mert 15 napon belül is kötbér mellett mondhatod fel. Honnan tudod, hogy elvtársak vagyunk??? "Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja az előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét."
Nekem ebből az jön le, hogy ha van hűség, akkor csak kötbér megfizetésével mondhatod fel. Ha nincs hűség, akkor nem kell fizetni. Lehet, hogy nem jól értelmezem?
|
szomb. jan. 30, 2010 19:25 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
integral írta: Ez akkor most mit jelent? Ha csak böngészésből éri el a felhasználó a 1,5GB/7 nap forgalmat akkor se csökken 32kB/s-re? És mi van akkor ha megnézett közben 1-2 youtube videót (mert pl a hírekbe is be van ágyazva)?
Akkor 6 GB-ot használhatod egy hónapban (1.5 GB-ot/hét) sávszélcsökkentés nélkül.
|
szomb. jan. 30, 2010 19:15 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
T68m írta: club írta: A Pannon éjjel-nappal csomagokat használóknak most van 15 napja, hogy kötbér nélkül felmondhassák ezt a sz?rt. Ezt hol olvastad, elvtársam? Mert 15 napon belül is kötbér mellett mondhatod fel.
Honnan tudod, hogy elvtársak vagyunk???
"Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői
szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést
ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy
a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői
szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével
kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.
Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető
felmondja az előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől
nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső
kedvezmény összegét."
|
szomb. jan. 30, 2010 19:13 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
club írta: A Pannon éjjel-nappal csomagokat használóknak most van 15 napja, hogy kötbér nélkül felmondhassák ezt a sz?rt.
Ezt hol olvastad, elvtársam? Mert 15 napon belül is kötbér mellett mondhatod fel.
|
szomb. jan. 30, 2010 19:06 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
club írta: Pannon éjjel-nappal változások március 1.-étől:
Belföldi használat esetén adatforgalmi korlátozás nélkül, az alábbi szabályok szerint használható:
Kiemelt forgalomtípus: Képi és szöveges tartalmak böngészése vagy e-mailezés esetén az előfizetés a hozzáférési sebesség lassítása nélkül használható.
Netrádió, internetvideo (pl. YouTube, Videa), voice és video chat, multimédiás alkalmazások használata, on-line játékok használata, és egyéb, a kiemelt és nem támogatott forgalomtípusokba nem sorolható forgalomtípus esetén, amennyiben az Előfizető adatforgalma a megjelölt egyéb, valamint a nem támogatott forgalomtípusok összességét tekintve hét egymást követő nap alatt meghaladja az 1,5 GB-ot, a Szolgáltató az azt követő napon az egyéb forgalomtípusra vonatkozó le- és feltöltési sebességet lassítja. Az 1,5 GB elérése után az elérhető sebesség 32/32 kbps. A lassítás automatikusan megszűnik, amennyiben a megadott időszakra eső adatforgalom 1,5 GB-nál alacsonyabb.
Ez akkor most mit jelent?
Ha csak böngészésből éri el a felhasználó a 1,5GB/7 nap forgalmat akkor se csökken 32kB/s-re?
És mi van akkor ha megnézett közben 1-2 youtube videót (mert pl a hírekbe is be van ágyazva)?
|
szomb. jan. 30, 2010 18:59 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Azert az is szanalmas, ha akar csak 100 kbyte p2p forgalom utan tenyleg automatikusan veglegesen 32/32-re raknak. Na meg persze a 32/32 is az, gyakorlatilag mintha 0/0 lenne.
|
szomb. jan. 30, 2010 18:53 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Azért durva az a 32 kbit/s! Főleg, hogy én az Ubuntu kiszolgálóim frissítésére is használtam, ahol pedig az FTP volt az alapértelmezett protokoll.
A Pannon éjjel-nappal csomagokat használóknak most van 15 napja, hogy kötbér nélkül felmondhassák ezt a sz?rt.
Ugyanakkor érthető a lépés, mert a Pannon UMTS hálója keményen döcög mostanában, még úgy is, hogy 5-6 GB-nál többet korlátozás nélkül nem igazán lehetett forgalmazni a "korlátlan" netjükkel... A szokásos gond van: a marketing és az üzemeltetés/műszakisok nem igazán beszélhetnek egymással...
|
szomb. jan. 30, 2010 18:34 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Pannon éjjel-nappal változások március 1.-étől:
Belföldi használat esetén adatforgalmi korlátozás nélkül, az alábbi szabályok szerint használható:
Kiemelt forgalomtípus:
Képi és szöveges tartalmak böngészése vagy e-mailezés esetén az előfizetés a hozzáférési sebesség lassítása nélkül használható.
Netrádió, internetvideo (pl. YouTube, Videa), voice és video chat, multimédiás alkalmazások használata, on-line játékok használata,
és egyéb, a kiemelt és nem támogatott forgalomtípusokba nem sorolható
forgalomtípus esetén, amennyiben az Előfizető adatforgalma a megjelölt
egyéb, valamint a nem támogatott forgalomtípusok összességét tekintve hét egymást követő nap alatt meghaladja az 1,5 GB-ot, a Szolgáltató az azt követő napon az egyéb forgalomtípusra vonatkozó le- és feltöltési sebességet lassítja. Az 1,5 GB elérése után az elérhető sebesség 32/32 kbps.
A lassítás automatikusan megszűnik, amennyiben a megadott időszakra eső adatforgalom 1,5 GB-nál alacsonyabb.
Nem támogatott forgalomtípusok:
Ffájlmegosztás (pl. P2P (BitTorrent, eDonkey,…), FTP, OCH (Rapid Share),
stb.) használata esetén: A teljes számlázási ciklus ideje alatt a fel- és letöltési sebesség: 32/32 kbps
|
szomb. jan. 30, 2010 18:27 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Nemvesztes írta: csab2 írta: Gáz, hogy a POL nincs Opera böngészőhöz optimalizálva! A szolgáltatások oldal kb. 2 oldal széles és emiatt állandóan görgetni kell. IE és FF alatt jó. Viszont az Operán van "Illeszkedés" gomb, ami egy képernyő szélességüre nyomja össze az oldalt, így ez nem lehet probléma. Az meg érdekes, hogy csak a Szolgáltatások oldalon van, máshol nem.
Igen, szerintem is fura, hogy csak a szolgáltatások oldalon működik így. Köszönöm az infot az "illeszkedés" gombról!
|
szer. jan. 20, 2010 18:53 |
|
|
Nemvesztes
vas-tag
Csatlakozott: vas. dec. 06, 2009 18:01 Hozzászólások: 3
|
csab2 írta: Gáz, hogy a POL nincs Opera böngészőhöz optimalizálva! A szolgáltatások oldal kb. 2 oldal széles és emiatt állandóan görgetni kell. IE és FF alatt jó.
Viszont az Operán van "Illeszkedés" gomb, ami egy képernyő szélességüre nyomja össze az oldalt, így ez nem lehet probléma. Az meg érdekes, hogy csak a Szolgáltatások oldalon van, máshol nem.
|
hétf. jan. 18, 2010 23:24 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Gáz, hogy a POL nincs Opera böngészőhöz optimalizálva! A szolgáltatások oldal kb. 2 oldal széles és emiatt állandóan görgetni kell. IE és FF alatt jó.
|
pén. jan. 15, 2010 19:15 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Azért a gyalázóba, mert az ÜFSZ béna...
A kérdésem a következő volt:
Idézet: Tisztelt Ügyfélszolgálat! Az alábbi linken a honlapjukon található a szolgáltatás leírása: http://www.pannon.hu/egyeni/szolgaltata ... ms/leiras/Szerepel benne, hogy "a 9000 767-es számra" kell köldeni a megfelelő sms-t, és az is le van írva, hogy "Ha szolgáltatásunkat külföldön szeretnéd használni, ne használd a +36 20 előhívószámot, ekkor is a 9000 767 számra küldd az üzenetet!" Kérdésem az lenne, hogy ha január közepétől egyébként kötelező a 06-20- vagy +36-20- előtag használata, akkor január közepétől pontosan milyen számon keresztül lehet ezt a szolgáltatást elérni - belföldi illetve - külföldi használat esetén? Válaszukat előre is köszönöm. ÜFSZ válasza: Idézet: Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a továbbiakban is a +36 20 és a 06 20 előhívó számokat tudja használni.
Reméljük, válaszunkkal a segítségére lehettünk. WTF? Ha eddig "NE használja" volt, akkor hogy kell érteni a "továbbra is"-t??? Idézet: Elnézést, de valami tévedés lesz. Eddig illetve jelenleg az szerepel hogy NE használjuk ennél a szolgáltatásnál a 06-20- illetve +36-20- előhívót. Ennélfogva a válaszukban a "továbbra is" nyilvánvalóan tévedés. A kérdésem továbbra is él: Ha eddig az volt a fontos hogy ehhez a szolgáltatáshoz NE használjunk előhívót, hogyan lesz ez január közepe után ugyanerre a szolgáltatásra? Idézet: Elnézését kérjük, hogy előző levelünkben téves információval szolgáltunk! Kérdésére a válasz helyesen szerepel honlapunkon, a tárcsázási mód változása NEM érinti a belföldi vezetékes számokat, rövid számokat (pl. 1220-as ügyfélszolgálati szám, segélyhívó számok stb.), azokat továbbra is a megszokott módon kell tárcsázni, az előfizetői mobilszámokat érinti, azokat, amelyek a hálózatkijelölő (Pannon esetében jellemzően a 20-as) és a 7 jegyű előfizetői mobilszámból állnak. Mivel a 9000 767-es szám 7 jegyű, továbbra is a megszokott módon használható mind belföldi, mind külföldi használatkor.
|
hétf. dec. 28, 2009 17:56 |
|
|
Mkrys
ezüst tag
Csatlakozott: pén. szept. 01, 2006 9:06 Hozzászólások: 81
|
de ha így van?:D
amúgy sztem valamilyen szinten áremelés volt, mert pl a lezárt tarifákba olcsóbban lehetett telefonálni mint a most kaphatókban...
|
csüt. dec. 10, 2009 20:45 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
|
csüt. dec. 10, 2009 3:02 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: Macika írta: Kedves körültekintő barátom!
Készüléket jó esetben kétévente veszel. Számlád meg havonta van, telefonálni meg naponta több percet szoktál.
Melyik a LEGkisebb rossz??? ezt senki se vitatta. Én azt nem tartom jogosnak, hogy válságra való hivatkozással bármilyen árat emeljenek. Ez nézőpont kérdése.
Nem árat emelnek, kedvezményeket csökkentenek.
Én úgy érzem, ettől korrekt marad a cég.
Nem hiszem, hogy BÁRMELYIK cég meg meri csinálni a dolgozóival, hogy fizetést csökkent a dolgozóinak, hogy ne kelljen árakat emelnie.
Persze tudom, ezentúl tucatnyi hozzászólásban csak azt olvashatom, hogy dehogynem, mert nálam is, nálam is...
|
csüt. dec. 10, 2009 1:47 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Kedves körültekintõ barátom!
Készüléket jó esetben kétévente veszel. Számlád meg havonta van, telefonálni meg naponta több percet szoktál.
Melyik a LEGkisebb rossz???
ezt senki se vitatta. Én azt nem tartom jogosnak, hogy válságra való hivatkozással bármilyen árat emeljenek.
|
szer. dec. 09, 2009 20:11 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: Venemo írta: Macika írta: Egyébként meg csökkentsék nyugodtan a válság miatt a készülékekre adott FT-kedvezmény mértékét, csak a percdíjakhoz ne nyúljanak!!! Jogos! Mi a jogos? Hogy válságra való hivatkozással emeljék a (készülék) árakat??? Kedves körültekintő barátom!
Készüléket jó esetben kétévente veszel.
Számlád meg havonta van, telefonálni meg naponta több percet szoktál.
Melyik a LEGkisebb rossz???
|
szer. dec. 09, 2009 14:55 |
|
|
Venemo
arany tag
Csatlakozott: szer. júl. 14, 2004 20:01 Hozzászólások: 380 Tartózkodási hely: Somogy
|
T68m írta: Venemo írta: Macika írta: Egyébként meg csökkentsék nyugodtan a válság miatt a készülékekre adott FT-kedvezmény mértékét, csak a percdíjakhoz ne nyúljanak!!! Jogos! Mi a jogos? Hogy válságra való hivatkozással emeljék a (készülék) árakat???
Nem, az a jogos, amit Macika írt. Hogy örüljünk, amíg a percdíjakhoz nem nyúlnak!
Az, hogy emeljék a készülékárakat, NEM jogos.
|
szer. dec. 09, 2009 9:06 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
T68m írta: Venemo írta: Macika írta: Egyébként meg csökkentsék nyugodtan a válság miatt a készülékekre adott FT-kedvezmény mértékét, csak a percdíjakhoz ne nyúljanak!!! Jogos! Mi a jogos? Hogy válságra való hivatkozással emeljék a (készülék) árakat???
Készüléket még mindig könnyebb máshol venned (kártyafüggetlenül) 1-2%-al magasabb áron, de rabság nélkül, mint ugyanennyivel többért beszélni, esetleg ha már nem bírod a számlát fizetni, áthordozni a számaidat másik szolgáltatóhoz...
|
kedd dec. 08, 2009 18:04 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Venemo írta: Macika írta: Egyébként meg csökkentsék nyugodtan a válság miatt a készülékekre adott FT-kedvezmény mértékét, csak a percdíjakhoz ne nyúljanak!!! Jogos!
Mi a jogos? Hogy válságra való hivatkozással emeljék a (készülék) árakat???
|
kedd dec. 08, 2009 17:11 |
|
|
Venemo
arany tag
Csatlakozott: szer. júl. 14, 2004 20:01 Hozzászólások: 380 Tartózkodási hely: Somogy
|
Macika írta: Egyébként meg csökkentsék nyugodtan a válság miatt a készülékekre adott FT-kedvezmény mértékét, csak a percdíjakhoz ne nyúljanak!!!
Jogos!
|
kedd dec. 08, 2009 16:49 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Venemo írta: T68m írta: Venemo írta: Hogyan lehet, hogy az üzleti ügyfelek nem kapnak kedvezményt? Hogyan lehet, hogy függetlenül ugyanezt 110-ért meg lehet kapni?
Miért ne kapnának kedvezményt? A listaára 210ezer forint... Úgy értem, miért nem kapnak nagyobb kedvezményt, mint a "rendes" előfizetés? Na szóval, ahol 110e Ft, ott külföldről hozzák és nincs ÁFA rajta.
A készülék hűséggel terhelt árát a kb. 155-160e Ft-tal kell összehasonlítani, ennyibe fáj a legolcsóbb helyen ugyanazokkal a garanciális kondíciókkal, mint ha a szolgáltatónál veszed meg, számlával, ÁFA-val.
Én nem nagyon vennék szolgáltatónál hűségre telefont, de akkor is az az igazság, hogy van rajta kedvezmény.
Csak ahhoz nem elég sok, hogy érdemes legyen hűséget vállalni egy függő, elcsinált szoftveres telefonért.
Egyébként meg csökkentsék nyugodtan a válság miatt a készülékekre adott FT-kedvezmény mértékét, csak a percdíjakhoz ne nyúljanak!!!
|
kedd dec. 08, 2009 8:55 |
|
|
Venemo
arany tag
Csatlakozott: szer. júl. 14, 2004 20:01 Hozzászólások: 380 Tartózkodási hely: Somogy
|
T68m írta: Venemo írta: Hogyan lehet, hogy az üzleti ügyfelek nem kapnak kedvezményt? Hogyan lehet, hogy függetlenül ugyanezt 110-ért meg lehet kapni?
Miért ne kapnának kedvezményt? A listaára 210ezer forint...
Úgy értem, miért nem kapnak nagyobb kedvezményt, mint a "rendes" előfizetés?
|
kedd dec. 08, 2009 8:21 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Venemo írta: Hogyan lehet, hogy az üzleti ügyfelek nem kapnak kedvezményt? Hogyan lehet, hogy függetlenül ugyanezt 110-ért meg lehet kapni?
Miért ne kapnának kedvezményt? A listaára 210ezer forint...
|
vas. dec. 06, 2009 11:53 |
|
|
Venemo
arany tag
Csatlakozott: szer. júl. 14, 2004 20:01 Hozzászólások: 380 Tartózkodási hely: Somogy
|
Egészen egyszerűen nem értem, hol élnek manapság a pannonnál.
Konkrétan:
http://www.pannon.hu/egyeni/keszulekek/nokia/n97/
és
http://www.pannon.hu/uzleti/keszulekek/nokia/n97/
Hogyan lehet, hogy az üzleti ügyfelek nem kapnak kedvezményt?
Hogyan lehet, hogy függetlenül ugyanezt 110-ért meg lehet kapni?
|
vas. dec. 06, 2009 11:45 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
asdf_ írta: Bar remlik, hogy volt valami osszepacsizas, hogy ghv, nhh, nfh egymas kozott attoljak az ugyeket az illetekeselvtarsnak, de erre ne vegyen merget senki, csak remlik...
Elmondom hogy megy. (Ebben az EBH a legprofibb) A HATÁSKÖRREL bíró hivatal áttéttel (KET) átrakja egy hatáskörrel nem rendelkezõ hatósághoz az ügyet. Az megvizsgálja és megállapítja, hogy a bejelentett dolog (az õ hatáskörében vizsgálhatóak szerint) nem visszásság. Ezt aztán akárhányszor megfellebbezheted, az eredmény legjobb indulat mellett is az lesz, hogy az eljáró hatóság (értelemszerûen a saját hatáskörében) nem állapít(hat) meg jogsértést.
Itt kell észnél lenni, és rögtön megtámadni, hogy hatáskör hiányában járt el a (második) hivatal és hozott határozatot, ahelyett, hogy az eljárást hatásköri hiányra való hivatkozással végzésben elutasítaná.
De egyúttal itt vége is a dalnak, ugyanis az eljáró hivatal kijelölésére a Fõvárosi Ítélõtábla jogosult és köteles. Azonban az Ítélõtábla addig nem fog eljárni, dönteni, míg a két hivatal között hatásköri vita nem alakul ki. Márpedig az utóbbi (a hatáskörrel nem bíró) hatóság nem fogja kijelenteni, hogy az adott ügyben hatáskörrel nem rendelkezik (pont azért, hogy az Ítélõtábla ne döntsön a feje felett, illetve kölcsönösségi alapon, mert õ is számíthat ugyanilyen szívességre a másik hatóságtól).
Tehát az ügyhöz különös szerencse kell, mégpedig az, hogy a második hivatal által hozott határozatot megtámadd a Fõv.Bíróságon és az helyt is adjon kérelmednek (sose tenné, ha nem tartozol az elõjogokkal bíró kasztok egyikéhez). De, ha nyersz, azzal nem mész messzire, ugyanis csak arra fogja kötelezni az eljáró hatóságot, hogy járjon el újra az ügyben. Azonban az eljáró hatóságnak még mindig van lehetõsége áttéttel egy harmadik (hatáskörrel szintén nem bíró) hatósághoz átteni az ügyed, ahol kezdõdik minden elõlrõl.
Tehát összefoglalva: benyújtad a kérelmed a megfelelõ helyen. Az átteszi rossz helyre. Az hoz egy rossz határozatot (jót nem is hozhat, hisz nincs hatásköre rá). Ezt megtámadod elsõfokon saját magánál. Magának nem fog ellentmondani, ezután megtámadod másodfokon a Fõv.Bíróságon (itt már a 3-4. évben jársz) azzal, hogy hatásköri hiányában járt el a második hatóság. Ha szerencséd van, akkor ezt belátja a Fõv.Bír. Ekkor fordulhatsz az Ítélõtáblához, hogy határozza meg melyik hatóság rendelkezik hatáskörrel és utasítja azt az eljárás lefolytatására. Ez kb. 5-6 év.
Ja, és hogy-hogy nem elvtársak, tudjátok mi változott a Közigazgatási Hatósági eljárásban a korábbi (kádárista) államigazgatási eljáráshoz képest? (Mert egyébként szinte copy-paste az egész) Na az, hogy már elbírált (hatósági) határozatot nem lehet megsemmisíteni! Miért? Pont a fentiek miatt óriási csapda ez. Ha valaki a második (tehát a hatáskörrel nem bíró) hivatal határozatát a bíróságon megtámadja, de nem azzal, hogy hatáskör hiányában járt el a hivatal, hanem azért, mert nem ért egyet a határozattal. Akkor a bíróság meg fogja állapítani, hogy a hatóság helyesen járt el*. És ezután már hiába a felismerés, hogy a hatóság eleve nem is járhatott el, az új KET szerint a már elbírált határozatot nem lehet megsemmisíteni!
|
csüt. dec. 03, 2009 22:52 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Bar remlik, hogy volt valami osszepacsizas, hogy ghv, nhh, nfh egymas kozott attoljak az ugyeket az illetekeselvtarsnak, de erre ne vegyen merget senki, csak remlik...
|
csüt. dec. 03, 2009 22:11 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Kösz', megfogadom.
|
csüt. dec. 03, 2009 21:57 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
VonBraun írta: Hát ez történt. A jövő héten egy kis pénzhez jutok, befizetem az elmaradásomat, és egy óra várakozás után a három havi levelezés másolatával illetve a hívástiltáskor elhangzott beszélgetéssel a fogyasztóvédelemhez fordulok, hogy vajon akkor itt kinek is van igaza.
NHH-hoz, a fogyvednek nem sok koze van hozza.
|
csüt. dec. 03, 2009 9:10 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Ez a számlatartozásos dolog úgy látszik kapóra jön nekik, amikor a dolgok meghaladják a képességeiket. Nekem két ügyem van, ami egy ponton fut össze: a számlatartozáson. Az egyik, hogy három hónapja nem kapom a fizetésem, egy új magyar, ún. "divat" szerint. Ennek megfelelően hétfőn, két napja jött el az az időpont, hogy a pannonos számlámat se tudtam kifizetni, kimenő-hívás tiltás. OK, jogos.
A másik szál, ami szintén ide vezet: szeptembertől [azaz: 3 hónapja] levelezünk a Pannonnal, hogy különféle szolgáltatások nem működnek az előfizetésemen. Ennek lassan három hónapja, és egy büdös szót nem szóltak rá, hogy mi van, mi lesz, működni fognak-e egyáltalán ezek a szolgáltatások, én időnként írok nekik e-mailt és hibát jelentek be, amit rendre visszaigazolnak, de megjavítani nem képesek.
Viszont: abban a pillanatban [hazudok, mert reggel 8-kor ment el a kimenő hívásom és kb reggel 9 körül hívtak], ahogy megszűnt a kimenő hívásom a számlatartozás miatt, már hívtak is, hogy "bocsi, itt a hibabejelentésem, de nem tudnak vele foglalkozni, mert számlatartozásom áll fenn, és "nem tudnám megnézni, hogy jó-e már, ha megjavítanák".
Itt éreztem egy kis hányingert, mert ha három hónapig nem tudták megcsinálni, milyen jól jött már a híváskorlátozás, hogy rá lehessen fogni. A Mobilemail is nyilván azért nem működött két hétig novemberben, mert tudták előre, hogy majd késve fogok befizetni.
Hát ez történt. A jövő héten egy kis pénzhez jutok, befizetem az elmaradásomat, és egy óra várakozás után a három havi levelezés másolatával illetve a hívástiltáskor elhangzott beszélgetéssel a fogyasztóvédelemhez fordulok, hogy vajon akkor itt kinek is van igaza. A hányinger marad, de az már nem most keletkezett ezzel a szolgáltatóval kapcsolatban, kezdve a nem létező térerő utáni érdeklődő levélre kapott "sajnáljuk, de szokja meg" választól a "sajnáljuk, ha felmondja 5 prepaid előfizetését"-ig, a kezdeményező és probléma-megoldó készség [és most már azt mondom: a szaktudás] teljes hiányával.
|
szer. dec. 02, 2009 22:32 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
T68m írta: - most pedig várom a szolgáltatóvédők kórusát, hogy mi lehetett az a titokzatos - természetesen pgsm-től független - hiba, ami pont akkor szünt meg, akkor az ügyintéző megnézte "van-e tartozásom"? A legfrappánsabb válaszolók között NHH-s állásokat sorsolunk ki! (Ha még nincsenek alkalmazásban. Ha igen, akkor soron kívüli jutalmat és előreléptetést kaphatnak)
Ötletem sincs.
Ne kímélj! Szabad a gazda?!
|
szer. dec. 02, 2009 20:12 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
- ma délután elhallgatott a telóm. Ha engem hívtak a hívónál kicsörgött, nálam nem. Ha én hívtam, akkor pittyegés után eldobta a hívást a rendszer;
- a 1220 többször foglalt volt. Rendszerhiba vagy ennyire alulméretezett a telefonos ügyfélszolgálat?
- a 1220 szerint minden tökéletes, semmi baj, nincs hívástiltás, stb. Kapcsoljam ki/be a készüléket és minden rendben lesz. Nem lett. Próbáljam meg másik telefonnal is a simet. Nem használt. Akkor vigyem be a SIM-et, biztos az a rossz. (Na, ez a szolgáltatók dzsoli-dzsóker mondata. Amíg nem viszed be a simet addig - legalábbis a korrupt nhh szerint - a szolgáltatót nem terheli semmilyen felelõsség, mert te akadályozod a hiba felderítését)
- bevittem, ott se lehetett telefonálni. Innentõl vett érdekes fordulatot az ügy: a ügyfélszolgálatos elkérte a telefonszámom, megnézze van-e tartozásom. Mit ad Isten... párdon, hogy-hogynem elvtársak, innentõl kezdve tudtam telefonálni! Simcsere nélküll - milyen érdekes. És persze korlátozás sem volt. Ugye? Meg kikapcsolás se.
- most pedig várom a szolgáltatóvédõk kórusát, hogy mi lehetett az a titokzatos - természetesen pgsm-tõl független - hiba, ami pont akkor szünt meg, akkor az ügyintézõ megnézte "van-e tartozásom"?
A legfrappánsabb válaszolók között NHH-s állásokat sorsolunk ki! (Ha még nincsenek alkalmazásban. Ha igen, akkor soron kívüli jutalmat és elõreléptetést kaphatnak)
|
szer. dec. 02, 2009 18:48 |
|
|
panama-boy
arany tag
Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53 Hozzászólások: 327
|
Ezért kell Vodafone mobil internetet vásárolni.
|
szomb. nov. 21, 2009 10:30 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|