|
Szerző |
Üzenet |
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hát igen, ez van, amikor az értékesítő qrvára **** a felső utasításokra, hogy mikor milyen kódot adjon meg eladásnál.
|
szer. aug. 01, 2007 22:00 |
|
|
kolink
vas-tag
Csatlakozott: szer. aug. 01, 2007 14:08 Hozzászólások: 8
|
Re: 3 hónap ingyen???
Akkor miért is? Ha nem olvasod el, amit aláírsz...
Ettől függetlenül etikátlan, persze, de magyarisztánban oda kell figyelni már jó ideje, hogy mit írsz alá [/quote]
A voda általános szerződési feltételeit nem olvastam,ilyet ott nem toltak az orrom elé,persze azt igen,hogy ,ha felmondom az előfizut 39990 Ft-ot fizetek.
Érdekes módon a 100 mb havi wap ajándék automatikus.
|
szer. aug. 01, 2007 20:20 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Re: 3 hónap ingyen???
kolink írta: Átk.rtak! Igaz figyelmetlen voltam ,nem olvastam el az általános szerződési feltételeket.Röviden: Reklám: új előfizető ,aki június 15-től vásárol előfizetést(vodafonefix 1750 esetemben), 3 hónapig mentesül az előfizu díjtól.3 beszédes hónap.Jún.22.-én vásárlás, jún 29.-én számla , 1750-et fizetni.Boltba be, reklamáció,akkor ,hogy is van ez??? NEM AUTOMATIKUS, jelezni kell a szándékot,hogy részt kívánok venni az akcióban!!! RÖHEJ!!!! Kérdésem, az eladónak nem illene felvilágosítania a vásárlót?? Amíg várakoztam tegnap,többen vásároltak előfizetést, senkinek sem szóltak ,ugyan már akar-e részt venni az akcióban??
Voda:kit tájékoztat etikusan?!
|
szer. aug. 01, 2007 19:32 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Re: 3 hónap ingyen???
kolink írta: Átk.rtak! Igaz figyelmetlen voltam...
Akkor miért is? Ha nem olvasod el, amit aláírsz...
Ettől függetlenül etikátlan, persze, de magyarisztánban oda kell figyelni már jó ideje, hogy mit írsz alá
|
szer. aug. 01, 2007 17:31 |
|
|
kolink
vas-tag
Csatlakozott: szer. aug. 01, 2007 14:08 Hozzászólások: 8
|
3 hónap ingyen???
Átk.rtak! Igaz figyelmetlen voltam ,nem olvastam el az általános szerződési feltételeket.Röviden: Reklám: új előfizető ,aki június 15-től vásárol előfizetést(vodafonefix 1750 esetemben), 3 hónapig mentesül az előfizu díjtól.3 beszédes hónap.Jún.22.-én vásárlás, jún 29.-én számla , 1750-et fizetni.Boltba be, reklamáció,akkor ,hogy is van ez???
NEM AUTOMATIKUS, jelezni kell a szándékot,hogy részt kívánok venni az akcióban!!! RÖHEJ!!!!
Kérdésem, az eladónak nem illene felvilágosítania a vásárlót?? Amíg várakoztam tegnap,többen vásároltak előfizetést, senkinek sem szóltak ,ugyan már akar-e részt venni az akcióban??
|
szer. aug. 01, 2007 14:23 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
sz_oszkar írta: Nagyon szívesen! Mondom, ajánlom mindenkinek. Hatalmas dicséret illeti a Vodát ezügyben, mert nincs mégegy ilyen mobilszolgáltató, ahol valódi műszaki szakemberekkel lehet beszélni, úgy látszik az új vezetőség végre olyat csinál, ami a Voda előnyére válik!
Hát azért más szolgáltatónál is lehet találni...
Sok évvel ezelőtti Siemens - Westel vagy PGSM Internet vagy nemrégi T-Mobile MMS és Pannon Wap ügyeimre visszatekintve.
|
szer. aug. 01, 2007 14:03 |
|
|
sz_oszkar
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 16:55 Hozzászólások: 4
|
thomas77 írta: sz_oszkar írta: Egyik nap nekem is gond volt az internetemmel, és az ügyintéző N.O. megadta a műszaki csoport közvetlen telefonszámát... Köszönjük Oszi! Remélem, nem lesz szükségünk rá!
Nagyon szívesen!
Mondom, ajánlom mindenkinek. Hatalmas dicséret illeti a Vodát ezügyben, mert nincs mégegy ilyen mobilszolgáltató, ahol valódi műszaki szakemberekkel lehet beszélni, úgy látszik az új vezetőség végre olyat csinál, ami a Voda előnyére válik!
|
szer. aug. 01, 2007 13:31 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
sz_oszkar írta: Egyik nap nekem is gond volt az internetemmel, és az ügyintéző N.O. megadta a műszaki csoport közvetlen telefonszámát...
Köszönjük Oszi!
Remélem, nem lesz szükségünk rá!
|
kedd júl. 31, 2007 17:30 |
|
|
sz_oszkar
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 16:55 Hozzászólások: 4
|
kerelyfe írta: Ebydr írta: Vizsla írta: Fél órája várok a Műszaki segítségnyújtásra. Persze miért is mondaná be a várható várakozási időt... És tudom, hívásom fontos számukra, tartsam a vonalat... Az ilyen ügyféltől, aki unalomból hetente 3x betelefonál, én is herótot kapnék. Műszaki ügyben hívd az Autóklubot. Még jó, hogy nem téged hívott.
Sziasztok!
Egyik nap nekem is gond volt az internetemmel, és az ügyintéző N.O. megadta a műszaki csoport közvetlen telefonszámát. Ez a szám a - a Vodafone kérésére törölve (nem hivatalos, nem publikus szám, állításuk szerint) -, felhivtam és a technikusok pár perc alatt megoldották a problémámat, valóban műszaki ember vette fel, nem beszélt félre, mint hozzá nem értők és mindenre pontos, korrekt választ adott, megoldást javasolt, összességében megoldotta a problémámat. Szóval ajánlom ezt a telefonszámot mindenkinek, akinek bármilyen műszaki problémája van!
Oszi
|
kedd júl. 31, 2007 17:02 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
simico írta: thomas77 írta: Az 5G szolgáltatáshoz Valamiről lemaradhattam... ez valami új vodás csoda?
Nem!
5 Giga internet csomag.
|
kedd júl. 31, 2007 14:58 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
thomas77 írta: Az 5G szolgáltatáshoz
Valamiről lemaradhattam... ez valami új vodás csoda?
|
kedd júl. 31, 2007 14:45 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Vizsla írta: Nem vették fel, mert megszakadt 60 perc után...
Én 40 perc után adtam fel. Nem voltam gép közelben, a netem meg nem működött a telón. Az 5G szolgáltatáshoz tartozó apn-t akartam volna megtudni. Amikor hazaértem, a neten kb. 5 perc alatt megtaláltam.
|
kedd júl. 31, 2007 14:41 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
DDD
Közben meg nyomatják a HSDPA telemarketing kampányt, ahova ugyebár eléggé elkel a műszaki segítség. Másfél hete felhívott egy jóember, mondtam, küldjön róla tájékoztatót. Ma meghozta a postás. Mi volt benne? Egy vékonyka kis szórólap, ami az üzletekbe is ki van helyezve. Na hát, ez alapján aztán marhára megkapják az ezer Ft-os jutalékukat a telesalesek, hisz semmi olyan nincs benne, amivel beazonosítják a jutalékelszámolásnál, hogy az adott szerződéskötés a telefonhívás hatására történt...
|
kedd júl. 31, 2007 12:20 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Vizsla írta: Nem vették fel, mert megszakadt 60 perc után...
A h.lye feltételezéseidet tartsd meg magadnak.
eheh, nekem most mondta be, hogy kis türelmet, mert lefagyott a gépe....
aztán visszajött a gépi menü, hét perc várakozási idővel!
|
kedd júl. 31, 2007 12:05 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nem vették fel, mert megszakadt 60 perc után...
A h.lye feltételezéseidet tartsd meg magadnak.
|
kedd júl. 31, 2007 11:58 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Ebydr írta: Vizsla írta: Fél órája várok a Műszaki segítségnyújtásra. Persze miért is mondaná be a várható várakozási időt... És tudom, hívásom fontos számukra, tartsam a vonalat... Az ilyen ügyféltől, aki unalomból hetente 3x betelefonál, én is herótot kapnék. Műszaki ügyben hívd az Autóklubot.
Még jó, hogy nem téged hívott.
|
kedd júl. 31, 2007 11:11 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
Vizsla írta: Fél órája várok a Műszaki segítségnyújtásra. Persze miért is mondaná be a várható várakozási időt... És tudom, hívásom fontos számukra, tartsam a vonalat...
Az ilyen ügyféltől, aki unalomból hetente 3x betelefonál, én is herótot kapnék. Műszaki ügyben hívd az Autóklubot.
|
kedd júl. 31, 2007 10:59 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Fél órája várok a Műszaki segítségnyújtásra. Persze miért is mondaná be a várható várakozási időt...
És tudom, hívásom fontos számukra, tartsam a vonalat...
|
kedd júl. 31, 2007 10:55 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
KrE írta: Mennyivel okosabbak nálunk a kínaiak... Még...
Aztán majd fokozatosan ők is kozmoidiótásodnak szépen...
Sajnos.
A globalizáció az globalizáció.
Majd azt nézem meg, amikor a pigmeusoknál fognak McDonaldsot építeni. Mert már mindenütt lejárt dolog lesz és nincs már máshová terjeszkedni...
|
hétf. júl. 23, 2007 11:25 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
kuncsaku írta: Szerintem pedig nem csak a békás reklám a marhaság, hanem a panninak volt az esőben sétáló fiatal pár reklámja. Azt sugallja, hogy mekkora hatalmas élmény és életforma, vagy stílus a pannon táborába tartozni. Más hozzá nem fogható. Hiába na nem véletlenül járok én villamossal, a reklámszakemberek meg 10 millás autóval. De a legjobban akkor is a samponreklámok tetszenek. Megkérdeztem néhány nőt poénból, de egyik se mos fülig érő mosollyal hajat, mert tele menne a szája habbal.
Ezeket hívják image reklámnak. Ezeknél pont ez a lényeg, hogy ne a termék hatásosságát hirdessék, hanem hogy elhitessék a potenciális vásárlóval, hogy attól boldogabb és jobb ember lesz, ha megveszi a terméket. Erre a legjobb példa a kérészes Voda reklám. Nekem a gyomrom fordult fel attól, hogy ne gondolkodj, nem számít a holnap, csak az számít, hogy ma megtegyél mindent, és ezért fizess nekünk jó sok pénzt!
Az image reklámok kétélűségének legjobb példája a híres-hírhedt kínai Marlboro kampány, amikor is nem jött be a csodás magányos cowboy image. A kínaiak nem rohantak a boltokba, hogy Marlborot vegyenek, hanem az volt a reakció, hogy de rossz lehet a cowboy-nak, milyen szomorú lehet egyedül a semmi kellős közepén.
Mennyivel okosabbak nálunk a kínaiak...
|
hétf. júl. 23, 2007 10:22 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
muse írta: Hja,hja.Nálam hangposta OFf,Vodamail nem érdekel(ilyen áron) Amúgy,hogy ne álljon át másik hálózatra,más telón is belehet állítani!Automatikus helyett kézi hálózatválasztás.
Ilyen áron? A 200 ft-os maildíjra gondolsz? Szerintem azzal nincs gáz, ha tekintetbe vesszük a T-mobile 192 forintos "hívószámkijelzése" díjat. Sajnos vannak díjak amikat meg kell fizetni érthetetlen okból. Már várom a pannontól a 199 ft 99 filléres díjat "önnek van füle" indoklással.
Viszont ha a voda abba a csomagba pakolja át a tagjait amibe akarja, mert hogy "felváltotta az meg amaz a tarifacsomag az ön díjcsomagját", akkor kezdek kételkedni a szabad díjcsomagváltás lehetőségében. Vagy csak valamit nem jól értelmeztem.
Szerintem pedig nem csak a békás reklám a marhaság, hanem a panninak volt az esőben sétáló fiatal pár reklámja. Azt sugallja, hogy mekkora hatalmas élmény és életforma, vagy stílus a pannon táborába tartozni. Más hozzá nem fogható. Hiába na nem véletlenül járok én villamossal, a reklámszakemberek meg 10 millás autóval. De a legjobban akkor is a samponreklámok tetszenek. Megkérdeztem néhány nőt poénból, de egyik se mos fülig érő mosollyal hajat, mert tele menne a szája habbal.
|
hétf. júl. 23, 2007 5:25 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
|
hétf. júl. 23, 2007 0:48 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ez jóóóó!
|
hétf. júl. 23, 2007 0:22 |
|
|
QNKORI
platina tag
Csatlakozott: hétf. aug. 28, 2006 23:54 Hozzászólások: 826
|
És akkor mindvégig a mobilja adja ki a brekegést, de ő miért nyúl a békához???????? Hiszen alszik!!!!!!
A reklám jelentése:
1. a Vodafone elõfizetõ mindig mellényúl
2. a Vodafone elõfizetõ még álmában is tudja, hogy bármit vesz fel a telefonja helyett, akkor is jobban jár
3. a brekegés nem a csengõhang, hanem a várható hangminõség
|
hétf. júl. 23, 2007 0:21 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ez mind OK, de mi a sztori???
A többiek felébrednek, a srác alszik.
Kitalálják, hogy jó vicc, felhívják a mobilját?
És akkor mindvégig a mobilja adja ki a brekegést, de ő miért nyúl a békához????????
Hiszen alszik!!!!!!
|
hétf. júl. 23, 2007 0:12 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Szerintem az a legszánalmasabb, hogy a srác már úgy veszi fel, hogy előre készül a meglepetésre, meg elég természetellenes fogja...
|
vas. júl. 22, 2007 23:29 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Trabi TM írta: Macika írta: Tessék nekem elmagyarázni ezt a békás-csengőhangos reklámot!!!!
Tucatnyiszor láttam már, DE NEM ÉRTEM!!!!
Miért a békát 'veszi fel' az alvó srác, mi a köze a béka brekegésének a telefonokhoz, miért nevetnek a többiek??? Anno, ha jól emlékszem, akkor a V3-mal futott együtt ez a reklám, amiben van ilyen brekegő hang is, tehát azt még értem, hogy miért veszi fel a brekegésre a telefont, azt nekem sem sikerült megfejteni,hogy miért a békát veszi fel a telefon helyett...
A V3-at ki kell nyitni. A srác elfelejtette kinyitni a békát! Azon még nagyobbat lehetett volna nevetni.
|
vas. júl. 22, 2007 23:06 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Macika írta: Tessék nekem elmagyarázni ezt a békás-csengőhangos reklámot!!!!
Tucatnyiszor láttam már, DE NEM ÉRTEM!!!!
Miért a békát 'veszi fel' az alvó srác, mi a köze a béka brekegésének a telefonokhoz, miért nevetnek a többiek???
Anno, ha jól emlékszem, akkor a V3-mal futott együtt ez a reklám, amiben van ilyen brekegő hang is, tehát azt még értem, hogy miért veszi fel a brekegésre a telefont, azt nekem sem sikerült megfejteni,hogy miért a békát veszi fel a telefon helyett...
|
vas. júl. 22, 2007 22:48 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Tessék nekem elmagyarázni ezt a békás-csengőhangos reklámot!!!!
Tucatnyiszor láttam már, DE NEM ÉRTEM!!!!
Miért a békát 'veszi fel' az alvó srác, mi a köze a béka brekegésének a telefonokhoz, miért nevetnek a többiek???
|
vas. júl. 22, 2007 21:51 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Hát miután percalapú lett, nem is volt sdemmi értelme, uh ez várható volt. Ezt már akár korrekt lépsnek is tekintetjük a vodától hiszen a sima vitamaxnak semmilyen előnye nem volt így már a city-hez képest.
Guni
|
vas. júl. 22, 2007 19:54 |
|
|
Bubo_
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 32
|
Ezt most vettem észre a voda oldalán. Ha volt már, akkor bocs.
Most már végleg eltűnt az utolsó mp. alapú prepaid tarifa. Egyértelmű volt, hogy lelép mindenki a percalapra térés után.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2007. június 22-től kivezetésre kerül a VitaMAX tarifa. A tarifakivezetés oka, hogy a VitaMAX City tarifánkon keresztül hasonló feltételekkel, kedvezőbb percdíjakkal telefonálhat Vodafone hálózatán belüli irányba valamint más mobilhálózatokba. Előfizetőink tarifacsomagját 2007. június 22-i hatállyal a Vodafone a Vitamax City tarifacsomagra váltja át. Együttműködését köszönjük!
|
vas. júl. 22, 2007 18:41 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: Ennél a roamingnál már csak az a kedvesebb húzás a vodától, hogy ha megrendeli az ember a vodamailt, akkorautomatice kötelező elfogadni a "profi" hangpostát, ami néhány csengés után felveszi, és ki se kapcsolható . A mocskos bugrisok.
Hja,hja.Nálam hangposta OFf,Vodamail nem érdekel(ilyen áron)
Amúgy,hogy ne álljon át másik hálózatra,más telón is belehet állítani!Automatikus helyett kézi hálózatválasztás.
|
vas. júl. 22, 2007 16:32 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Ennél a roamingnál már csak az a kedvesebb húzás a vodától, hogy ha megrendeli az ember a vodamailt, akkorautomatice kötelező elfogadni a "profi" hangpostát, ami néhány csengés után felveszi, és ki se kapcsolható . A mocskos bugrisok.
|
vas. júl. 22, 2007 11:18 |
|
|
QNKORI
platina tag
Csatlakozott: hétf. aug. 28, 2006 23:54 Hozzászólások: 826
|
Ügyfélszolis meg döbbenten csodálkozott,hogy kapcsolhattak be nekem olyan opciót,ami nem is publikus
Te még a szerencsés eset vagy. Én olyan helyen lakom, ahol az A1-es téerõ sokkal erõsebb, mint a Vodáé. Emiatt a nemzetközi roamingot alapból letiltatom, mivel ha a Voda háló egy rövid idõre is kihagy (amire azért sokszor volt példa), átvált rögtön A1-re. Ez azért baj, mert ha hívnak, és felkapod csak, akkor akár 4-5 percet is fogsz hívástfogadni idegen hálón aranyáron, mire észreveszed (ez fõleg este és hajnalban veszélyes).
Annak ellenére. hogy letiltattam, 4-5 havonta valami "aranyszívû jótét lélek" visszakapcsolgatja a nemzetközi roamingot, én meg bekapom elõírás szerint a horgot az A1-en.
Eddig némi emelt hang után visszavonták a romaning díjat, az utolsó esetnél viszont flegmán közölték, hogy miért nem nézem meg, milyen hálón vagyok.
Mondtam nekik: én letiltattam a roamingot, ezért nem is fogadhattam volna idegen hálón hívást, miért nézném meg.
Erre õk: mert valamilyen akció keretében kérés nélkül aktiválták a nemzetközi roamingot nekem (szívességbõl), és errõl még SMS-t is küldtek. (persze hogy küldtek, csak éppen a fogadott hívás után 3 órával....)
Azóta szépen bementem a DREI osztrák szolgáltatóhoz, lecseréltem a telefonom egy E61-es Nokia-ra (49 Euroért, ami független szerencsére), aztán azon szépen beállítottam, hogy csak a Voda hálóját használhatja itthon. Aztán innen kezdve annyiszor kapcsolgatják ki meg be a roamingot, ahányszor akarják. Telefont meg úgyse vennék náluk (fõleg nem húséggel), mert gagyikat adnak horror áron az osztrák kínálathoz képest (arról nem beszélve, hogy kint jóval olcsóbban lehet telefonálni, mint itthon....)
|
vas. júl. 22, 2007 9:27 |
|
|
csipuka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. szept. 01, 2004 6:30 Hozzászólások: 51
|
muse írta: csipuka írta: QNKORI írta: "Csak ugy kivancsisagbol kerdezem, hogy mit szamlaznak tul? Ne csak boffentsuk be, hogy rossz, hanem mi a rossz? " Szoval mostantól csak telefonálásra használom a Vodás előfizum(már ha van térerő a csodálatosan gyengén kiépített 2G hálózatukon).Náluk többletszolgáltatást igénybe venni enyhén szólva rizikós Voda=Tipikus példája az olcsó húsnak híg a leve!
Ez azert ketelu...
En azert valtottam T-rol, mert nem volt nekik tererejuk a kecoban (nem videk, hanem pest!)
Azota semmit baj a vodaval, mindig volt tererom (a borospince azert kifogott rajtuk ), kopp kopp.
Nem tisztem, hogy vedjem oket, de nekem alapszolgaltatasban bejottek. Felezodott a havi koltesem a T-hez viszonyitva. Mert ugye asszony es anyukaja kozotti beszelgetest Darius kincse se fedezne
Amugy telleg az jon le, hogy az extra szolgaltatasnal elb*sszak a dolgokat. Igen kivancsi lennek min mulik az egesz? Nem hiszem, hogy csak a nem odafigyeles a ludas!
Kicsit gondolkodtam a 3G-s korlatlan neten, mert ar/ertek aranyban jobb lenne, mint a UPC, de meg inkabb olvasom a tapasztalatokat
Csipu
Ui: helyesiras miatt szerkesztve, a malnas nagyfroccs jo a melegben, bar tompit
|
szomb. júl. 21, 2007 21:17 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
[quote="csipuka"][quote="QNKORI"]"Csak ugy kivancsisagbol kerdezem, hogy mit szamlaznak tul?
Ne csak boffentsuk be, hogy rossz, hanem mi a rossz? "
Nekem halistennek nincs bajom veluk, de ugy latszik ez csak az allandosag miatt van.<mert többlet szolgáltatást nem veszel igénybe a Vodánál Ahányszor Wapot rendeltem meg,mindig volt galiba,volt, hogy bekapcsoltak +opciót,és csak néztem miért 10ezerrel több a számlám. .
Ügyfélszolis meg döbbenten csodálkozott,hogy kapcsolhattak be nekem olyan opciót,ami nem is publikus
Szoval mostantól csak telefonálásra használom a Vodás előfizum(már ha van térerő a csodálatosan gyengén kiépített 2G hálózatukon).Náluk többletszolgáltatást igénybe venni enyhén szólva rizikós
Voda=Tipikus példája az olcsó húsnak híg a leve!
|
szomb. júl. 21, 2007 20:20 |
|
|
csipuka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. szept. 01, 2004 6:30 Hozzászólások: 51
|
QNKORI írta: "Csak ugy kivancsisagbol kerdezem, hogy mit szamlaznak tul? Ne csak boffentsuk be, hogy rossz, hanem mi a rossz? "
Akkor csak neked ez a kedves történet (sajnos a sajátom)
Upsz tobb, mint gazos...
Kicsit ugy tunik, mintha allamapparatus lenne, lassan es korulmenyesen dolgozik, es akkor sem jol.
Nekem halistennek nincs bajom veluk, de ugy latszik ez csak az allandosag miatt van. Anno mikor a bonuszt vettem, en is hivogattam az ugyifogyit, hogy be van-e kapcsolva a ingyenbeszed, es miutan telefonon is megerositettek az aktivalast utana beszeltem rengeteget a csaladdal.
Ugy laccik, a valtozast nem birjak kezelni.
Amugy koszi, a leirast, igy sokkal erthetobb, hogy mi a sz*r, mintha csak ugy be lenne irva 2 szoval, hogy ez sz*r.
Csipu
|
szomb. júl. 21, 2007 13:30 |
|
|
QNKORI
platina tag
Csatlakozott: hétf. aug. 28, 2006 23:54 Hozzászólások: 826
|
"Csak ugy kivancsisagbol kerdezem, hogy mit szamlaznak tul?
Ne csak boffentsuk be, hogy rossz, hanem mi a rossz? "
Akkor csak neked ez a kedves történet (sajnos a sajátom)
Ideje: amikor a Jupiter csoderendszerüket lecserélték erre az új x.arra.
Átváltottam a Duett (ingyenbeszélgetõs volt) elõfizetéstõl perc alapú számlázású csomagra, a Duett 10 másodperc alapú volt. Az elsõ számlán a szokásos összeg kb. HATSZOROSA volt. Infarktus közeli állapot, számlaellenõrzés. Kiderült, hogy az ELSZÁMOLÓEGYSÉG továbbra is 10 mp alapú, viszont a 10 mp egységet a PERCALAPÚ percdíjjal szorozták fel, emiatt van a kb. hatszoros végösszeg.
GO TO ---> 1270.
A hozzállás:
hhahaaa... dehogy.... ugyanmár... Ön a hülye.... nézze meg jobban... a rendszer nem tévedhet... meg mi az hogy hibát tételezek fel.... meg különben is...
Csak kikényszerítettem, hogy hívja a fõnökét, akivel végignéztük a számlát, aki elismerte, hogy tényleg nekem van igazam. Számlapanasz felvétel, várakozás.
10 nap múlva jött a felszólító SMS, hogy számlatartozásom van, 3 napon belül fizessem be.
REPEAT GO TO ---> 1270
A válasz: a számlapanaszom kivizsgálás alatt áll, nem halasztó hatályú, fizessem be, vagy kikapcs. Erre mondtam, hogy az ÜSZ vezetõjük is elismerte, hogy rossz a számla. De akkor is be kell fizetnem. Ordibálás, újra jött a vezetõjük. Tudmányosan elmagyarázta, hogy mindaddig, amíg nem dõl el, jogos-e a panaszom, addig fizetési kötelezettségem van, de õ most ___SZÍVESSÉGBÕL___ halasztó hatályúvá változtatja a panaszom.
Ennek ellenére 3 nap múlva kimenõ híváskorlátozást kaptam.
GOTO ---> 1270
Ordibálás után nagy nehezen levették a híváskorlátozást.
3 hét múlva VASÁRNAP DÉLUTÁN telefon, hogy mivel az ügyem kivizsgálása huzamosabb idõt vesz igénybe, ezért FIZESSEM BE a számlát.
Elmondtam mi a helyzet, erre a flegma válasz: ez õt nem érdekli, 3 napom van a befizetésre, különben letiltanak.
Sok válaszásom nem volt: befizettem, és egz körrel irány a Pannon, és vettem egy elõfizetést a kimenõ hívásamra addig is.
Utólag kiderült, hogy jól tettem, mert __4__ hónap alatt bírálták el, hogy nekem van igazam, kaptam még három számlát (persze ezeken csak alapdíj volt, mert nem indítottam hívást), majd a végén kaptam egy levelet, hogy a túlfizetést visszautalják, adjam meg a számlaszámom. Ekkor ugrottam a plafonra, mert számláról utalom a telefonszámlát, nincs annyi eszük, hogy oda visszaküldjék a pénzt, hanem még én töltsem ki és adjam fel a postára azt a nyomtatványt, amin megadom a számlaszámot.
A végén három hónap múlva visszajött a túlfizetésem.
Tanulság:
1. több mint 6 hónapig használták a pénzem (kb. 30.000 Ft-ot)
2. gondolkodásnak nyoma sincs a cégnél
3. a rendszerük megbízhatatlan
4. az ügyfélszolgálatukon nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal
5. az a szó, hogy bocsánat, hiányzik a PR kézikönzveikbõl
|
szomb. júl. 21, 2007 9:46 |
|
|
mati88
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 151
|
Re: eddig és ne tovább!!!
csipuka írta: Tenyleg kivancsi vagyok mik tudnak tortenni masokkal?
Csipu
pl.
1. Leadom a bontási megbízást, kérve, hogy x hó y napján tegyék meg. Á dehogy, nem olvassák el, hanem fogják és az első alkalommal kikapcsolják, persze hamarabb, így még benne vagyok a 24 hónapban, tehát gondolom mosolyogva kiszámlázzák a kötbért is.
2. Megrendelem a mail szolgáltatást, melyet talán 48 órán belül kapcsolnak be, saját vállalásuk szerint. 96 óra múlva még semmi. Erre telefon, újra felveszik a megrendelést, igérve 48 órát. Közbe bekapcsolják, de később ki is kapcsolják, mert új megrendelés jött.
3. Garanciális javításra nem veszik át a készüléket, mert szerintük az nem garanciális. Később a gyártó vállalja a javítást, mondván vegye csak át a voda, hisz persze hogy garancia. Panaszlevél írása a V-nak. Ráhatásra a voda elismeri a garancia tényét, át veszi, majd a gyártó megjavítja. Ellenben 2 hónap múlva a V-tól levél, mely szerint a kollégájuk helyesen járt el, mert nem garanciális
4. 1 ügyfélszám alá viszek be 5 előfizetést egymás közötti ingyenes hívással. 2-t betesznek 3-at nem, természetesen a hívásokat számlázzák. Szólok nekik, így 2-t betesznek, de ami benne volt azt kiveszik, majd újra, meg újra, meg ...
Lenne még, de minek folytassam, aki náluk van az különbeket is tudna mondani ...
|
szomb. júl. 21, 2007 9:11 |
|
|
csipuka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. szept. 01, 2004 6:30 Hozzászólások: 51
|
Re: eddig és ne tovább!!!
object97 írta: Kezd elfogyni a türelmem a piros szolgáltató (nem) szolgáltatásai és sorozatos túlszámlázási problémái miatt. De miből választhat az ember? A másik kettőből? Akkor inkább minden hónapban bosszankodom, reklamálok, írok.
Csak ugy kivancsisagbol kerdezem, hogy mit szamlaznak tul?
Ne csak boffentsuk be, hogy rossz, hanem mi a rossz?
En mar tobb, mint 2 eve vagyok naluk, es most hoztam be a 5. elofizumat bonusz ala. Csak az elejen fordult elo bibi, mar nem emlexem mi, de ufsz-szel sikerult rendeznem. Tenyleg kivancsi vagyok mik tudnak tortenni masokkal?
Az igaz, hogy csak beszelgetesre hasznalom az elofizut, no wap, no net
Csipu
|
szomb. júl. 21, 2007 8:15 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Atombalu írta: Sziasztok !
Van egy problémám a Vodafone-nal kapcs.
Hiába telepítek telefonomra (W810i) internetet használó szoftvereket, mind kiirja, hogy nem tud kapcsolódni, nincs netem. Holott NET200 elõfizetést kötöttem, ami számítógépen mûküdik. A készülékem beállításaival lehetnek gondok ! Valaki beállítás Messiás tudna mondani vmi tippet ? APN, IP, DNS címek stb.
(MOD): Az ügyfélszolgálat az APN címet iratta át velem ''internet.vodafone.net'' -re, de így se jó
(MOD2): sonyericsson.hu oldalas sms-es beállítást is elküldettem, de az csak a waposat küldi, az se jo! (azt íratták át velem).
(MOD3): elõfizetéses vagyok
próbáld ki egy másik előfizus kártyával, amivel tuti, hogy megy, ezzel eldöntheted, hogy a zsugával vagy a teló beállításával van gond.
|
pén. júl. 20, 2007 11:57 |
|
|
No!Kia?
ezüst tag
Csatlakozott: vas. aug. 07, 2005 15:46 Hozzászólások: 65
|
Re: eddig és ne tovább!!!
object97 írta: Kezd elfogyni a türelmem a piros szolgáltató (nem) szolgáltatásai és sorozatos túlszámlázási problémái miatt. De miből választhat az ember? A másik kettőből? Akkor inkább minden hónapban bosszankodom, reklamálok, írok.
Félreértés ne essen, nem akarlak én rábeszélni semmire.
Én voltam mind3 szolgáltatónál Pannon->T->Voda->T
Nekem is elegem lett a Vodából, ezért is tértem vissza a T-Mobilehoz ugyanis szvsz a 3 szolgáltató közül még mindig ők a legkorrektabbak és ügyfélközpontúbbak, és ha megnézed már az áraik sem mutatnak nagy különbséget a másik két szolgáltatóhoz képest, sőt bizonyos dolgokban még olcsóbbak is.
Ha pedig a nyugalmat nézzük, akkor mindenképpen jobban megéri őket választani, mint állandóan azon idegeskedni, hogy most ez nem működik, vagy hogy most ezt vagy azt számlázták rosszul.
|
pén. júl. 20, 2007 11:16 |
|
|
object97
vas-tag
Csatlakozott: vas. jún. 06, 2004 12:43 Hozzászólások: 3
|
eddig és ne tovább!!!
Kezd elfogyni a türelmem a piros szolgáltató (nem) szolgáltatásai és sorozatos túlszámlázási problémái miatt.
De miből választhat az ember? A másik kettőből?
Akkor inkább minden hónapban bosszankodom, reklamálok, írok. [color=red][/color][b][size=9][/size][/b]
|
pén. júl. 20, 2007 6:34 |
|
|
Atombalu
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 16, 2005 17:04 Hozzászólások: 672
|
Sziasztok !
Van egy problémám a Vodafone-nal kapcs.
Hiába telepítek telefonomra (W810i) internetet használó szoftvereket, mind kiirja, hogy nem tud kapcsolódni, nincs netem. Holott NET200 előfizetést kötöttem, ami számítógépen műküdik. A készülékem beállításaival lehetnek gondok ! Valaki beállítás Messiás tudna mondani vmi tippet ? APN, IP, DNS címek stb.
(MOD): Az ügyfélszolgálat az APN címet iratta át velem ''internet.vodafone.net'' -re, de így se jó
(MOD2): sonyericsson.hu oldalas sms-es beállítást is elküldettem, de az csak a waposat küldi, az se jo! (azt íratták át velem).
(MOD3): előfizetéses vagyok
|
csüt. júl. 19, 2007 22:31 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
muse írta: Köszönöm,értem.Mikor majd két éve vettem náluk először előfizut,még nem volt így
Pedig emlékeim szerint több mint 2 éve van így, csak az már rég volt, valószínüleg azért nem emlékszel rá...
Én 2005 augusztus óta vagyok előfizus, akkor már 100%, hogy előre kellett fizetni.
|
szer. júl. 18, 2007 8:34 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Trabi TM írta: muse írta: Szekszárdon a Tescos Vodánál vettem az előfizut,és még a köcsög eladó beszélt rá,hogy 6án legyen a számlazárásom,mert akkor nem lesz tört havidíj.ERRE ehhh dupla a K*/* anyukat és még csak jóvá sem írják,azt mondták esetleg keressem meg akitől vettem eladójukat,látassam be vele,hogy tévedett,akkor tudják talán korrigálni. jo mi? A köcsög eladó nem tudja, hogy Neked mikor van számlazárásod, ezért nem is tud rábeszélni, hogy akkor vedd, amikor számlazárásod van, ráadásul mint fentebb írták is, ha 6-án veszed az előfizut, és akkor is van a számlazárásod, akkor ezt 6-án éjfélkor le is fogják zárni, és ki is számlázzák arra az 1 napra a havidíj 1 napra eső részét, de NEM az 1 havi havidíjat. Amit meg kiszámláztak előfizut, azt meg előre kell fizessed az 1 havi díjat, ez a vodánál már régóta így van, ezen nincs mit korrigálni, előfizu esetén a havidíjat előre, a forgalmi díjat utólag kell fizetni, ennyi... muse írta: Wap-al is kevernek a Wap 10 ingyenes+voda start volt bekapcsolva,kérdeztem nem lesz ez így baj,hogy mindkettő bevan aktiválva?!Válasz:Áhh nem,mivel a wap 10 prioritást élvez a Vodastart előtt.Erre kiszámláztak 1200FT Wapot,mert kb 10 megát használtam el ,és a tetejébe,még nem találta az ügyfélszolis a wap10 megrendelésem,holott sms is érkezett, hogy aktív.Most utánna néznek,max azt jóváírják,de a 3500ft havidíjat buktam Hát, ha nem látják az SMS-ed, amiben megrendelted, akkor nem csodálom, hogy nem aktív a szolgáltatásod, így azt sem csodálom, hogy kiszámlázták. Mint ígérte is a kolléga/kollegina, utánanéznek, és jóváírják... kerelyfe írta: Trabi? Nem tudom aznap melyikőnk volt, de lehettem akár én is...
Köszönöm,értem.Mikor majd két éve vettem náluk először előfizut,még nem volt így
|
szer. júl. 18, 2007 4:44 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
muse írta: KOCsi írta: muse írta: Voda ismét szépet alakított.párosan szép elõfizuval vásároltam 2db SEk510I-t junis 6.án.mindkettõ Vodafone fix 1750 díjcsomagu. Ma jött meg a számlalevél, és mit látok,kétszer számlázták ki az alaphavidíjat Felhívtam az ügyfélszolit mondták,mivel 6.án van a számlazárásom,és 6.án vásároltam a készüléket,ezért a törthavídíjat teljes havidíjnak veszik,amit nem is fognak jóvá írni Szekszárdon a Tescos Vodánál vettem az elõfizut,és még a köcsög eladó beszélt rá,hogy 6án legyen a számlazárásom,mert akkor nem lesz tört havidíj.ERRE ehhh dupla a K*/* anyukat és még csak jóvá sem írják,azt mondták esetleg keressem meg akitõl vettem eladójukat,látassam be vele,hogy tévedett,akkor tudják talán korrigálni. jo mi? Voda soha többé,és mindenkinek jótanács!!!!Ne menjetek a Vodához!!!! Wap-al is kevernek a Wap 10 ingyenes+voda start volt bekapcsolva,kérdeztem nem lesz ez így baj,hogy mindkettõ bevan aktiválva?!Válasz:Áhh nem,mivel a wap 10 prioritást élvez a Vodastart elõtt.Erre kiszámláztak 1200FT Wapot,mert kb 10 megát használtam el ,és a tetejébe,még nem találta az ügyfélszolis a wap10 megrendelésem,holott sms is érkezett, hogy aktív.Most utánna néznek,max azt jóváírják,de a 3500ft havidíjat buktam Nézd meg a számlázott idõszakot a számlán! Látni fogod, hogy nem ugyanarra az idõszakra számlázták a 2 havidíjat. Az egyiket elõre kell fizetni. UPC is ugyanezt csinálja, õk is elõre számláznak havidíjat. Elõre?Akkor mi a különbség a feltõltõkártyás,elõfizetéses között?Amúgy a kedves ügyintézõ is ezt mondta.Na de EZ NEM!!!!elõre fizetendõ,hanem utólag!Vagy,hogy van ez?
Na, kérem szépen, itten arról van NAGYBA.SZÓ, hogy a kedves előfizető nem tudja, hogy mit jelent az "előfizetés" szóban, az "elő". Hát, kérem azt, hogy nem "utó". TECCIKÉRTENI?
|
kedd júl. 17, 2007 22:05 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
muse írta: Szekszárdon a Tescos Vodánál vettem az előfizut,és még a köcsög eladó beszélt rá,hogy 6án legyen a számlazárásom,mert akkor nem lesz tört havidíj.ERRE ehhh dupla a K*/* anyukat és még csak jóvá sem írják,azt mondták esetleg keressem meg akitől vettem eladójukat,látassam be vele,hogy tévedett,akkor tudják talán korrigálni. jo mi? A köcsög eladó nem tudja, hogy Neked mikor van számlazárásod, ezért nem is tud rábeszélni, hogy akkor vedd, amikor számlazárásod van, ráadásul mint fentebb írták is, ha 6-án veszed az előfizut, és akkor is van a számlazárásod, akkor ezt 6-án éjfélkor le is fogják zárni, és ki is számlázzák arra az 1 napra a havidíj 1 napra eső részét, de NEM az 1 havi havidíjat. Amit meg kiszámláztak előfizut, azt meg előre kell fizessed az 1 havi díjat, ez a vodánál már régóta így van, ezen nincs mit korrigálni, előfizu esetén a havidíjat előre, a forgalmi díjat utólag kell fizetni, ennyi... muse írta: Wap-al is kevernek a Wap 10 ingyenes+voda start volt bekapcsolva,kérdeztem nem lesz ez így baj,hogy mindkettő bevan aktiválva?!Válasz:Áhh nem,mivel a wap 10 prioritást élvez a Vodastart előtt.Erre kiszámláztak 1200FT Wapot,mert kb 10 megát használtam el ,és a tetejébe,még nem találta az ügyfélszolis a wap10 megrendelésem,holott sms is érkezett, hogy aktív.Most utánna néznek,max azt jóváírják,de a 3500ft havidíjat buktam Hát, ha nem látják az SMS-ed, amiben megrendelted, akkor nem csodálom, hogy nem aktív a szolgáltatásod, így azt sem csodálom, hogy kiszámlázták. Mint ígérte is a kolléga/kollegina, utánanéznek, és jóváírják... kerelyfe írta: Trabi?
Nem tudom aznap melyikőnk volt, de lehettem akár én is...
|
kedd júl. 17, 2007 21:15 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
muse írta: Előre?Akkor mi a különbség a feltőltőkártyás,előfizetéses között?Amúgy a kedves ügyintéző is ezt mondta.Na de EZ NEM!!!!előre fizetendő,hanem utólag!Vagy,hogy van ez?
Előfizetés= te kifizeted a havidíjat, amiért biztosítja neked a szolgáltató a szolgáltatást.
Utólag fizetés= a te tarifacsomagod tartalmaz lebeszélhető perceket, ezért kicsit más a szituáció mint régen, de a lényeg, hogy lehetőséged van pluszban (havidíjban foglaltakon felül) hívásokat indítani, és az illetékes díjat utólag kifizetni, amikor a számlát kézhez kaptad!
Érthető?
|
kedd júl. 17, 2007 20:12 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
KOCsi írta: muse írta: Voda ismét szépet alakított.párosan szép előfizuval vásároltam 2db SEk510I-t junis 6.án.mindkettő Vodafone fix 1750 díjcsomagu. Ma jött meg a számlalevél, és mit látok,kétszer számlázták ki az alaphavidíjat Felhívtam az ügyfélszolit mondták,mivel 6.án van a számlazárásom,és 6.án vásároltam a készüléket,ezért a törthavídíjat teljes havidíjnak veszik,amit nem is fognak jóvá írni Szekszárdon a Tescos Vodánál vettem az előfizut,és még a köcsög eladó beszélt rá,hogy 6án legyen a számlazárásom,mert akkor nem lesz tört havidíj.ERRE ehhh dupla a K*/* anyukat és még csak jóvá sem írják,azt mondták esetleg keressem meg akitől vettem eladójukat,látassam be vele,hogy tévedett,akkor tudják talán korrigálni. jo mi? Voda soha többé,és mindenkinek jótanács!!!!Ne menjetek a Vodához!!!! Wap-al is kevernek a Wap 10 ingyenes+voda start volt bekapcsolva,kérdeztem nem lesz ez így baj,hogy mindkettő bevan aktiválva?!Válasz:Áhh nem,mivel a wap 10 prioritást élvez a Vodastart előtt.Erre kiszámláztak 1200FT Wapot,mert kb 10 megát használtam el ,és a tetejébe,még nem találta az ügyfélszolis a wap10 megrendelésem,holott sms is érkezett, hogy aktív.Most utánna néznek,max azt jóváírják,de a 3500ft havidíjat buktam Nézd meg a számlázott időszakot a számlán! Látni fogod, hogy nem ugyanarra az időszakra számlázták a 2 havidíjat. Az egyiket előre kell fizetni. UPC is ugyanezt csinálja, ők is előre számláznak havidíjat.
Előre?Akkor mi a különbség a feltőltőkártyás,előfizetéses között?Amúgy a kedves ügyintéző is ezt mondta.Na de EZ NEM!!!!előre fizetendő,hanem utólag!Vagy,hogy van ez?
|
kedd júl. 17, 2007 19:49 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|