|
Szerző |
Üzenet |
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: A t-zones-on a stream tv is ingyenes, ha van bármilyen netelőfizuja az embernek. a streamért nem számolnak külön adatforgalmat. A voda meg trükköl, hogy kb 4 oldalra irányít át mire megkapod a kívánt tartalmat. vagy próbáljátok ki, hogy micsoda aljas módon csinálják a vodamailt is a wapoldalukon. ott is vagy 8-szor irányítanak át, meg egyéb apróságok mire a postaládájába jut az ember. És könyvjelzőzni se lehet. Persze, mert akkor kevesebb adatforgalmat használna az ember . Annyiból jó, hogy piszkálja őket a fórumtárs, hogy így nem gondolják azt a voda dolgozói, hogy ők bármit megtehetnek büntetlenül. Én mindenképpen sok sikert kívánok a live wapoldalas csatához.
Köszi Úgy látom páran félreértettek!!!ÉN SEM SZERETEM A LIVE-OT.
Amiért pipa vagyok,hogy a hivatalos wapoldaluk tartalomhozzáférés nagyrészét LIVE függővé tették!!!Ez amiért kibuktam.ÉNmeg nem használok nagyon wapot,mert van otthoni netem ADSL
Ennyi.
UI:Még nem válaszoltak
|
vas. jún. 24, 2007 17:33 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
pampika írta: A T-stream meg ha jól tudom meg sima wap-pal is.
Megy bizony.
|
vas. jún. 24, 2007 15:03 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Valószínűleg egy ember dolgaitól fog a voda megváltozni. Neki személyesen ez fontos, de a vodának ez sajnos csak egy huszadrangú piti dolog.
A T-stream meg ha jól tudom meg sima wap-pal is.
|
vas. jún. 24, 2007 14:44 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
A t-zones-on a stream tv is ingyenes, ha van bármilyen netelőfizuja az embernek. a streamért nem számolnak külön adatforgalmat. A voda meg trükköl, hogy kb 4 oldalra irányít át mire megkapod a kívánt tartalmat. vagy próbáljátok ki, hogy micsoda aljas módon csinálják a vodamailt is a wapoldalukon. ott is vagy 8-szor irányítanak át, meg egyéb apróságok mire a postaládájába jut az ember. És könyvjelzőzni se lehet. Persze, mert akkor kevesebb adatforgalmat használna az ember . Annyiból jó, hogy piszkálja őket a fórumtárs, hogy így nem gondolják azt a voda dolgozói, hogy ők bármit megtehetnek büntetlenül. Én mindenképpen sok sikert kívánok a live wapoldalas csatához.
|
vas. jún. 24, 2007 10:44 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Uhh, jogos, nem figyeltem...
Guni
|
vas. jún. 24, 2007 0:13 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
k_chris írta: guni. írta: Én meg igazság szerint úgy vagyok vele, hogy rohadtul nem hiányzik. Ritka fos a voda oldala. Az meg külön röhely, hogy még a hírekért is pénzt kérnek, míg vodásként ingyen olvasgathatok bármit a sokkal igényesbb t-zones-on. De mióta van Opera mini inkább egyiken sem olvasok semmit. Guni na ja . mondjuk én nem az opera minit hasznalom de hasonlo a velemenyunk .
a "röhely"-t, "röhej"-re cserélve, csatlakozom!
|
vas. jún. 24, 2007 0:04 |
|
|
k_chris
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 941
|
guni. írta: Én meg igazság szerint úgy vagyok vele, hogy rohadtul nem hiányzik. Ritka fos a voda oldala. Az meg külön röhely, hogy még a hírekért is pénzt kérnek, míg vodásként ingyen olvasgathatok bármit a sokkal igényesbb t-zones-on. De mióta van Opera mini inkább egyiken sem olvasok semmit. Guni
na ja . mondjuk én nem az opera minit hasznalom de hasonlo a velemenyunk .
|
szomb. jún. 23, 2007 20:08 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Én meg igazság szerint úgy vagyok vele, hogy rohadtul nem hiányzik. Ritka fos a voda oldala. Az meg külön röhej, hogy még a hírekért is pénzt kérnek, míg vodásként ingyen olvasgathatok bármit a sokkal igényesbb t-zones-on. De mióta van Opera mini inkább egyiken sem olvasok semmit.
Guni
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára guni. vas. jún. 24, 2007 0:13-kor.
|
szomb. jún. 23, 2007 19:45 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Még mielőtt kikelek magamból, tegyél meg egy szívességet:
Légy szíves tedd bele a kártyád egy live!-os telefonba, és nézd meg működni fog-e a voda wapoldala. Ha igen, nem kelek ki magamból...
|
szomb. jún. 23, 2007 19:29 |
|
|
regeadam
vas-tag
Csatlakozott: szer. jún. 20, 2007 19:06 Hozzászólások: 4
|
sajna ez van
|
szomb. jún. 23, 2007 5:59 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
regeadam írta: amúgy igen, ha nem live-os a teló nem tudod használni a live portált. ennyi. sztem ez tök egyértelmű. ez olyan mintha veszel egy játékot, gondolom előtte tájékozodsz a gépigényről...
Na de ez így nagyon nem korrekt szvsz.Se a Pannon,se a T-Mobile nem csinál így különbséget...
Én ezen vagyok kiakadva....
|
pén. jún. 22, 2007 21:02 |
|
|
regeadam
vas-tag
Csatlakozott: szer. jún. 20, 2007 19:06 Hozzászólások: 4
|
amúgy igen, ha nem live-os a teló nem tudod használni a live portált. ennyi. sztem ez tök egyértelmű. ez olyan mintha veszel egy játékot, gondolom előtte tájékozodsz a gépigényről...
|
pén. jún. 22, 2007 19:14 |
|
|
regeadam
vas-tag
Csatlakozott: szer. jún. 20, 2007 19:06 Hozzászólások: 4
|
ha készülékvásárláskor mindennel kapcsolatban elmondanák mit lehet meg mi nem lehet használni akkor kb heti 1 telóértékesítés lenne...
|
pén. jún. 22, 2007 19:12 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
regeadam írta: vannak még ennél nagyobb furcsaságok is:) mellesleg meglestem a voda honlapját, és ott a live támogatása mellett a NINCS felirat szerepel. ezesetben fix, hogy nem fogsz kapni jóváírást, mert amúgy szoktak adni. http://prog.vodafone.hu/keszulekek/keszulek.asp?mid=143amúgy meg az amdocs-al van elég problem...
Hmm de ez a Voda hivatalos wapoldala!!!
Ennyi erővel a t-nél amelyik nem t-menüs akkor nem lehetne letőlteni a t-zonesrol???Ez így nagy genyaság továbbra is a Vodátol!!!
És amugy meg én tehetek róla h. nem tettek bele live menüt?(nem mintha bánnám ) de a böngészőt azért átírták Voda Live-ra..Akkor h. is van ez?
És mikor vásároltam a készüléket nekem ezt egy szoval nem említették,hogy sokmindent nem tudok használni a voda Wapoldalán
|
szer. jún. 20, 2007 20:12 |
|
|
regeadam
vas-tag
Csatlakozott: szer. jún. 20, 2007 19:06 Hozzászólások: 4
|
vannak még ennél nagyobb furcsaságok is:)
mellesleg meglestem a voda honlapját, és ott a live támogatása mellett a NINCS felirat szerepel.
ezesetben fix, hogy nem fogsz kapni jóváírást, mert amúgy szoktak adni.
http://prog.vodafone.hu/keszulekek/keszulek.asp?mid=143
amúgy meg az amdocs-al van elég problem...
|
szer. jún. 20, 2007 19:09 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: Ja értem Muse, így már összeállt a kép
kiváncsi vagyok válaszolnak-e a levelemre,illetve ha igen mit
|
szer. jún. 20, 2007 8:10 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Ja értem Muse, így már összeállt a kép
|
szer. jún. 20, 2007 7:40 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: Távol álljon tőlem a kötekedés. De akkor a monochrom kijelzős tulajdonosok nincsenek megkülönböztetve ?
Ha nem rakták volna bele böngésző helyett h. Vodafone live.Meg alapba a Livera ugrik fel(tudom átírható)De így felesen nyultak bele a szoftba,hisz Live oldalt nem igazán tudom használni
|
kedd jún. 19, 2007 20:41 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Távol álljon tőlem a kötekedés. De akkor a monochrom kijelzős tulajdonosok nincsenek megkülönböztetve ?
|
kedd jún. 19, 2007 20:02 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: muse írta: kuncsaku írta: Értem, de milyen szolgáltatást lehet igénybevenni live telefonnal? Live wap oldalrol letőltést pl Na éppen ezért nem értem ezt a nagy aggodalmat. Az első live-os telefonommal mikor próbáltam a voda live-ot, akkor észrevettem, hogy a live oldalakon eszméletlen sokat tölt. Mintha szándékosan nagy lenne a wapoldal mérete, hagy húzzon le jó sok adatforgalmat. A másik amit észrevettem, hogy ugyanazok a tartalmak amiket a live-ról letölthetsz zsíros lóvéért, azokat bárhonnan letöltheted teljesen ingyen. Megértem, ha valaki a becsületességet válassza, de egy nemkorrekt céggel, jelen esetben a vodával mit korrektkedjen az ember? tehát még mindig értetlenül állok a live imádat előtt. Bár nincs kizárva, hogy ez az én hibám.
Nincs semmiféle Live imádatom hidd el Utálom a Live menüs telokat.Én itt a fogyasztók ilyen szintü megkülönböztetése miatt akadtam ki. De amugy most jopár dolog ingyenes a Live-on ezért szedtem volna le pár dolgot
|
kedd jún. 19, 2007 7:44 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
muse írta: kuncsaku írta: Értem, de milyen szolgáltatást lehet igénybevenni live telefonnal? Live wap oldalrol letőltést pl
Na éppen ezért nem értem ezt a nagy aggodalmat. Az első live-os telefonommal mikor próbáltam a voda live-ot, akkor észrevettem, hogy a live oldalakon eszméletlen sokat tölt. Mintha szándékosan nagy lenne a wapoldal mérete, hagy húzzon le jó sok adatforgalmat. A másik amit észrevettem, hogy ugyanazok a tartalmak amiket a live-ról letölthetsz zsíros lóvéért, azokat bárhonnan letöltheted teljesen ingyen. Megértem, ha valaki a becsületességet válassza, de egy nemkorrekt céggel, jelen esetben a vodával mit korrektkedjen az ember? tehát még mindig értetlenül állok a live imádat előtt. Bár nincs kizárva, hogy ez az én hibám.
|
kedd jún. 19, 2007 7:10 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
muse írta: A VitaMAX City tarifacsomagot érintő változások 2002. január 4-től : Percdíj csúcs- időben Percdíj csúcsidőn kívül VitaMAX City érvényes díjai 2002. január 3-ig Belföldi mobil hálózatokba indított hívások 48 24 Belföldi vezetékes hálózatokba indított hívások 96 48 Számlázási egység minden időben és irányban: 10mp VitaMAX City érvényes díjai 2002. január 4-től Belföldi mobil hálózatokba indított hívások 54 24 Belföldi vezetékes hálózatokba indított hívások 96 48 Számlázási egység minden időben és irányban: 30mp ehh 5 év alatt inkább drágultak az árak..erről ennyit 2006-ban meg áttért perc alapra, 48 és 15 Ft-os percdíjjal.
|
hétf. jún. 18, 2007 21:11 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: Értem, de milyen szolgáltatást lehet igénybevenni live telefonnal?
Live wap oldalrol letőltést pl
|
hétf. jún. 18, 2007 20:59 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Értem, de milyen szolgáltatást lehet igénybevenni live telefonnal?
|
hétf. jún. 18, 2007 20:52 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
A VitaMAX City tarifacsomagot érintő változások
2002. január 4-től :
Percdíj csúcs- időben Percdíj csúcsidőn kívül
VitaMAX City érvényes díjai 2002. január 3-ig Belföldi mobil hálózatokba indított hívások 48 24
Belföldi vezetékes hálózatokba indított hívások 96 48
Számlázási egység minden időben és irányban: 10mp
VitaMAX City érvényes díjai 2002. január 4-től Belföldi mobil hálózatokba indított hívások 54 24
Belföldi vezetékes hálózatokba indított hívások 96 48
Számlázási egység minden időben és irányban: 30mp
ehh 5 év alatt inkább drágultak az árak..erről ennyit
|
hétf. jún. 18, 2007 20:35 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Ez nem azt jelenti, hogy kapsz majd érdemi választ is Ezt megkapja mindenki automatikusan, aztán ha épp úgy van kedvük, írnak rendes választ is
|
hétf. jún. 18, 2007 18:06 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Tisztelt Levélíró!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Tájékoztatjuk, hogy kérdésére, észrevételére hamarosan elektronikus levélben válaszolunk. Engedje meg, hogy egyúttal szíves figyelmébe ajánljuk http://www.vodafone.hu/segithetunk/ugyfelszolgalat.html oldalunkat, ahol akár azonnal választ kaphat kérdéseire.
Üdvözlettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat
Azért azonnali levél jött
|
hétf. jún. 18, 2007 17:42 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
kuncsaku írta: Milyen különös. Más emberek ezreket és a garanciapapírjukat fizetik azért, hogy megszabaduljanak a live-tól. ez a fiatalember meg ragaszkodik hozzá. Vajon elárulja a titkot, hogy mitől jó az? Hátha én is tetetek egyet a telefonomra Én is írtam már nekik csúnyaszövegest, de nem is válaszoltak . Még automata rendszerüzi se jött Késik a fórum órája
Nem kell nekem live..dehogyis .Én Azon pipúltam be,hogy csak az vehet náluk igénybe bizonyos +szolgáltatásokat akinek liveos készüléke van.Én ezt eddig nem tudtam....
Ezen akadtam ki..Na meg amit megint kevertek nekem a Wapjukkal
|
hétf. jún. 18, 2007 17:40 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
KOCsi írta: Szerintem a Voda levelezési csoportban a helyed. Jó levél lett, de komolyan.
Az a baj, hogy valószínű ez lesz a válasz. Ez pedig szomorú...én is hasonlót kaptam, amikor vmi számlareklamációm volt.
@muse: egyértelmű, hogy a vodának szólt az irományod, de nem a 'vodafone' fogja elolvasni, hanem az üszis, akinek ez a dolga. És tapasztalataim szerint sokkal többet el lehet érni normális stílusban és érvekkel, mint veszekedéssel.
|
hétf. jún. 18, 2007 17:36 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Milyen különös. Más emberek ezreket és a garanciapapírjukat fizetik azért, hogy megszabaduljanak a live-tól. ez a fiatalember meg ragaszkodik hozzá. Vajon elárulja a titkot, hogy mitől jó az? Hátha én is tetetek egyet a telefonomra
Én is írtam már nekik csúnyaszövegest, de nem is válaszoltak . Még automata rendszerüzi se jött
Késik a fórum órája
|
hétf. jún. 18, 2007 17:34 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
T68m írta: pampika írta: muse írta: Pampika:Hol szitkozódtam?pófályuk?tróger? Sztem még elég visszafogott voltam Igen, pofáJuk, etc... Te szívesen válaszolnál egy ilyen ügyfél kérdésére? Vagy szívesen lennél az üszis helyében, mikor valaki bőszen veri az asztalt és épp rá akarja borítani, miközben ált. nem az ott ülő személy cseszte el a dolgokat? Hidd el, hamarabb fognak foglalkozni veled, ha normális hangnemben adod elő a gondod ezzel még csak érdemben se kell foglalkozni, de ha akarod, írhatok egy válaszlevelet: Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük levelét és észrevételeit. Örülünk, hogy a mobiltársaságok közül minket választott, és felkeltette a Live! szolgáltatásunk az érdeklődését. Tájékoztatjuk, hogy a Live! szolgáltatás csak Live!-al ellátott mobilkészülékkel vehető igénybe - az ÁSZF XY pontja szerint. Kérjük nézze meg a honlapunkon ( www.vodafone.hu) szereplő készülékajánlatunkat , vagy térjen be egyik üzletünkbe és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb Live! menüs Vitamax vagy Előfizetéses készüléket. Amennyiben bármi kérdése lenne, munkatársaink kézséggel állnak rendelkezésre a 1270-es telefonszámon. tisztelettel, Gipsz Jakab
Te a Vodánál dolgózol?
|
hétf. jún. 18, 2007 17:30 |
|
|
KOCsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 133
|
T68m írta: ezzel még csak érdemben se kell foglalkozni, de ha akarod, írhatok egy válaszlevelet: Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük levelét és észrevételeit. Örülünk, hogy a mobiltársaságok közül minket választott, és felkeltette a Live! szolgáltatásunk az érdeklődését. Tájékoztatjuk, hogy a Live! szolgáltatás csak Live!-al ellátott mobilkészülékkel vehető igénybe - az ÁSZF XY pontja szerint. Kérjük nézze meg a honlapunkon ( www.vodafone.hu) szereplő készülékajánlatunkat , vagy térjen be egyik üzletünkbe és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb Live! menüs Vitamax vagy Előfizetéses készüléket. Amennyiben bármi kérdése lenne, munkatársaink kézséggel állnak rendelkezésre a 1270-es telefonszámon. tisztelettel, Gipsz Jakab
Szerintem a Voda levelezési csoportban a helyed.
Jó levél lett, de komolyan.
|
hétf. jún. 18, 2007 17:30 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
pampika írta: muse írta: Pampika:Hol szitkozódtam?pófályuk?tróger? Sztem még elég visszafogott voltam Igen, pofáJuk, etc... Te szívesen válaszolnál egy ilyen ügyfél kérdésére? Vagy szívesen lennél az üszis helyében, mikor valaki bõszen veri az asztalt és épp rá akarja borítani, miközben ált. nem az ott ülõ személy cseszte el a dolgokat? Hidd el, hamarabb fognak foglalkozni veled, ha normális hangnemben adod elõ a gondod
ezzel még csak érdemben se kell foglalkozni, de ha akarod, írhatok egy válaszlevelet:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük levelét és észrevételeit. Örülünk, hogy a mobiltársaságok közül minket választott, és felkeltette a Live! szolgáltatásunk az érdeklődését.
Tájékoztatjuk, hogy a Live! szolgáltatás csak Live!-al ellátott mobilkészülékkel vehető igénybe - az ÁSZF XY pontja szerint.
Kérjük nézze meg a honlapunkon ( www.vodafone.hu) szereplő készülékajánlatunkat , vagy térjen be egyik üzletünkbe és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb Live! menüs Vitamax vagy Előfizetéses készüléket.
Amennyiben bármi kérdése lenne, munkatársaink kézséggel állnak rendelkezésre a 1270-es telefonszámon.
tisztelettel,
Gipsz Jakab
|
hétf. jún. 18, 2007 17:21 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
pampika írta: muse írta: Pampika:Hol szitkozódtam?pófályuk?tróger? Sztem még elég visszafogott voltam Igen, pofáJuk, etc... Te szívesen válaszolnál egy ilyen ügyfél kérdésére? Vagy szívesen lennél az üszis helyében, mikor valaki bőszen veri az asztalt és épp rá akarja borítani, miközben ált. nem az ott ülő személy cseszte el a dolgokat? Hidd el, hamarabb fognak foglalkozni veled, ha normális hangnemben adod elő a gondod
Nem tudom kifogja olvasni.És nem az ügyfélszolisnak szántam a levelet.Ez talán lejön belőle,vagy nem? Konkrétana Vodafone cégnek szólt,nem személynek
Lehet másképp kellett volna megfogalmaznom már mindegy,elment a levél
|
hétf. jún. 18, 2007 17:09 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
muse írta: Pampika:Hol szitkozódtam?pófályuk?tróger? Sztem még elég visszafogott voltam
Igen, pofáJuk, etc...
Te szívesen válaszolnál egy ilyen ügyfél kérdésére? Vagy szívesen lennél az üszis helyében, mikor valaki bőszen veri az asztalt és épp rá akarja borítani, miközben ált. nem az ott ülő személy cseszte el a dolgokat?
Hidd el, hamarabb fognak foglalkozni veled, ha normális hangnemben adod elő a gondod
|
hétf. jún. 18, 2007 17:07 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Londelmor írta: off: és akkor a helyesírásról ne is beszéljünk...
hát, ja. Az ilyen levelet meg kell írni, aztán ki kell törölni - elküldés helyett.
|
hétf. jún. 18, 2007 17:05 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Londelmor írta: off: és akkor a helyesírásról ne is beszéljünk...
Picit ideges voltam mikor írtam..Arra figyeltem a legkevésbé
|
hétf. jún. 18, 2007 17:04 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
off: és akkor a helyesírásról ne is beszéljünk...
|
hétf. jún. 18, 2007 17:02 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Pampika:Hol szitkozódtam?pófályuk?tróger?
Sztem még elég visszafogott voltam
|
hétf. jún. 18, 2007 16:50 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Szerintem ne várj semmi különösebb megbánást vagy szánakozást.
Amellett, hogy igazad van a dolgokban, nem látom értelmét fölöslegesen teletűzdelni az emilt szitkozódással. Azt is csak egy ember fogja elolvasni, aki nem tehet a te problémádról, max továbbítja a megfelelő helyre a panaszt. De inkább válaszol egy olyan levélre, ami normális hangnemben íródott még akkor is, ha kemény kritika van benne.
|
hétf. jún. 18, 2007 16:47 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
hja aztz még nem is mondtam,hogy persze megint el*tákka wapot.mikor megvettem a telót bekapcsoltattam a Vodafone start csomagot aminek nincs havi díja.Értesültem erről a wap10ről bekapcsoltattam Startot lemondtam.De kaoptam smst h. csak 2 napra rá tudják kikapcsolni.Felhívtam ügyfélszolit megkérdeztem amíg aktív a vodafone start az nem lehet h. aszerint fog számlálódni.Mondta csaj nem kizárt,mert priorítást élvez a wap10 a Voda startal szemben.Mondom ok..Használtam a wapot tegnap kikapcsolták a voda start szolgáltatást,azzal együtt a wap is elszállt,pedig a wap10 csomag aktív.ez gyanus lett felhívom ügyfélszolit újra..30perc várakozás után azürge azt mondja rosszul aktíválták a wap10 et.mondom h. lehet rosszul aktíválni egy csomagot? erre ő nem tudja..javították a hibát de nagy valószinüséggel hiába volt megrendelve a wap 10 ami ugye ingyenes fizetnem kell mert a voda start szerint számlázódott
Mondom ugye megtérítik ezt az összeget?(nem nagy 5mega kb 600ft.Azt mondta majd ha megkapom a számlát hívjam fel őket ujra és megbeszéljük akkor.Mondom ez aztán a korrekt cég....
Ennyit a vodkafosról.....
|
hétf. jún. 18, 2007 16:33 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Betelt a pohár!! írtam az ügyfélszolgálatnak,bárt nem hiszem lesz foganatja
Tisztelt Vodafone.
Czeller Dávid vagyok.Majd 2 éve előfizetőjük.És igencsak rosz érzés,amit csinálnak a Vodafone liveal(is).Párosan szép opcióban a meglévő előfizetésem mellé vásároltam még 2 előfizetést,tehát fizetek önöknek elég szépen havonta. 2db SE K510I tipusu készüléket vásároltam 2 hete az előbb említett opcióban.Nos akkor jött a hidegzuhany,mikor a Live oldalukról leszerettem volna tölteni pár tartalmat, és nem sikerült.(nem ismerte fel a telefont) Hívtam az önök ügyfélszolgálatát,és közölték,hogy mivel nem Liveos a készülékem ezért sok szolgáltatást nem tudok igénybe venni.Kérdem én....Én tehetek róla, hogy nem raktak bele Live-os szotvert?Milyen jogon van pofályuk így megkülönböztetni az ügyfeleket?Én is tisztességesen fizetem az önök egyre dráguló, szolgáltatásokban lemaradó,Utolsó minden szempontbol a másik két komkurenciávalk szemben.De én hülye még mindig önöknél vagyok.Erre még sok szolgáltatásukat sem vehetem igénybe, és NEM az én hibámbol!!Hol itt az ügyfélbarát üzletpolitika?Már sajnálom, hogy aláírtam még 2 évet önöknél.Annyit hibáznak,hogy az elképzelhetelen.
Tehát röviden szolva undórító ,hogy ezt csinálják, és ezért nem bünteti meg önöket a kutya sem.Ha lenne időm és pénzem én bizony fordulnék a fogyasztóvédelemhez,hogy milyen alapon különböztetik meg, hogy ki milyen szolgáltatásra jogosult és ki nem.Ismétlem NEM AZ ÉN HIBÁMBÓL!!!!
Annyit igérhetek..Minden ismerősőmet és minden internetes fórumon ezt és még sok wap,számlázási hibájukat hírdetni fogom, hogy mindenki megtudja maguk mekkora troger szólgáltató!!!Még sok szívózást csinálnak inkább kifizetem a 37500ftot és "könnyes" búcsút veszek önöktől.Mert ami sok az SOK!!!
Kevés tisztelettel: Czeller Dávid
|
hétf. jún. 18, 2007 16:14 |
|
|
k_chris
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 941
|
KOCsi írta: EG0 írta: Én azóta vagyok Vodás, hogy idejöttek Magyarországra, de soha akkorát nem csalódtam bennük, mint most. Úgy néz ki, hogy kezdésnek is néhány 10, később akár sokkal több előfizetőt is össze tudnék hozni, ezért kértem több, mint egy hónapja flotta ajánlatot cégnek, 1270-en és webes oldalukon is. Nagy nehezen tudtam beszélni illetékessel, kért egy e-mail-t igényekről. Aztán két hétig semmi, akkor küldtem egy emlékeztetőt, hogy akkor mi lesz? Jött a válasz, persze, várjak, minden ok, majd keresnek A Key accounttól. Nos, azóta sem. Annyi sem, hogy köszönjük, de nem szeretnénk flotta-szerződést kötni cégükkel.
Ez így komolytalan, most adok nekik egy hét határidőt, aztán váltás másik szolgáltatóra. (Talán Pannon ad jobb flotta ajánlatokat, ugye?) És a vicc, hogy nem is azért megyek el tőlük többedmagammal, mert gond van a szolgáltatással vagy áraikkal, hanem mert nem viselem, ha semmibe vesznek, nem szoktam hozzá és nem is fogok. Szerintem ne nagyon reménykedj. A flotta nem igazán jó biznisz a mobilszolgáltatóknak manapság, valszeg ezért is emelik a tarifákat a flottásoknál. Ha azonban te a saját cégednek szeretnél 10-20, akár több előfizetést, akkor viszont már érdekük az üzletkötés, így meg fognak keresni.
hát igen egymás közt ingyen pl a voda fix cégesben elég jó, mp alapon brutto 18 percenként, alapdij teljesen ledumalhato, stb.. es akkor ez meg csak 4 SIM... ennel a vegzodtetesi dij felett nem marad tul sok a szolgaltatonal... de nem ertem akkor is miert nem érdekük az üzletkötés? veszteséget azért valószinu nem termel és a másik szolgalto ügyfelét szivom el az még eleve plusz dolog...
|
hétf. jún. 18, 2007 15:52 |
|
|
muse
arany tag
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2007 8:16 Hozzászólások: 112
|
Voda ujabb szemét húzása....
Náluk vásárolt SE K510es mobilra a Liverol semmit nem enged letőlteni,mert nem Liveos a teló
Ekkora ge*iséget még nem láttam..
Nem vehetem igénybe különböző szolgáltatásaikat csak mert nem liveos telót vettem.,....
Ez azért mindennek a teteje.
Ráadásul nem én tehetek róla h. nem raktak bele Live szoftvert,bár őszintén nem bánom
Még 1 szemétség a Vodátol....
|
hétf. jún. 18, 2007 15:26 |
|
|
KOCsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 133
|
EG0 írta: Én azóta vagyok Vodás, hogy idejöttek Magyarországra, de soha akkorát nem csalódtam bennük, mint most. Úgy néz ki, hogy kezdésnek is néhány 10, később akár sokkal több előfizetőt is össze tudnék hozni, ezért kértem több, mint egy hónapja flotta ajánlatot cégnek, 1270-en és webes oldalukon is. Nagy nehezen tudtam beszélni illetékessel, kért egy e-mail-t igényekről. Aztán két hétig semmi, akkor küldtem egy emlékeztetőt, hogy akkor mi lesz? Jött a válasz, persze, várjak, minden ok, majd keresnek A Key accounttól. Nos, azóta sem. Annyi sem, hogy köszönjük, de nem szeretnénk flotta-szerződést kötni cégükkel.
Ez így komolytalan, most adok nekik egy hét határidőt, aztán váltás másik szolgáltatóra. (Talán Pannon ad jobb flotta ajánlatokat, ugye?) És a vicc, hogy nem is azért megyek el tőlük többedmagammal, mert gond van a szolgáltatással vagy áraikkal, hanem mert nem viselem, ha semmibe vesznek, nem szoktam hozzá és nem is fogok.
Szerintem ne nagyon reménykedj. A flotta nem igazán jó biznisz a mobilszolgáltatóknak manapság, valszeg ezért is emelik a tarifákat a flottásoknál.
Ha azonban te a saját cégednek szeretnél 10-20, akár több előfizetést, akkor viszont már érdekük az üzletkötés, így meg fognak keresni.
|
vas. jún. 17, 2007 17:37 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
Trabi TM írta: Nekem is van több, mégsem engedik el a 2 évet egyikből sem, amire aláírtam, max annyi kedvezmény van, hogy már 3 hónappal előbb hosszabbíthatsz, újra 2 év aláírásával, tehát ilyenkor elengednek 3 hónapot, de felbontáskor teljesen természetes, hogy nem...
Én mintha arra emlékeznék, hogy nem engednek el hónapokat, csak hamarabb köthetek 2 év hűséget, ami a az előző 2 év lejáratátől számítódik.
|
vas. jún. 17, 2007 14:19 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
EG0 írta: Én azóta vagyok Vodás, hogy idejöttek Magyarországra, de soha akkorát nem csalódtam bennük, mint most. Úgy néz ki, hogy kezdésnek is néhány 10, később akár sokkal több előfizetőt is össze tudnék hozni, ezért kértem több, mint egy hónapja flotta ajánlatot cégnek, 1270-en és webes oldalukon is. Nagy nehezen tudtam beszélni illetékessel, kért egy e-mail-t igényekről. Aztán két hétig semmi, akkor küldtem egy emlékeztetőt, hogy akkor mi lesz? Jött a válasz, persze, várjak, minden ok, majd keresnek A Key accounttól. Nos, azóta sem. Annyi sem, hogy köszönjük, de nem szeretnénk flotta-szerződést kötni cégükkel.
Ez így komolytalan, most adok nekik egy hét határidőt, aztán váltás másik szolgáltatóra. (Talán Pannon ad jobb flotta ajánlatokat, ugye?) És a vicc, hogy nem is azért megyek el tőlük többedmagammal, mert gond van a szolgáltatással vagy áraikkal, hanem mert nem viselem, ha semmibe vesznek, nem szoktam hozzá és nem is fogok.
Az én tapasztalataim szerint a T-nél a legjobb a kiemelt ügyintézés. Amikor önkormányzat két előfizetéséről volt szó, akkor a T-nél azonnal mondták a részleteket. A pannonnál csak a területi vezető illetékes, és, amikor bementem hozzájuk, akkor épp nem volt bent, de pár óra múlva hívott is és ő is mondta a részleteket. A Voda esetében, többször is hívtam őket, mire sikerült illetékessel beszélnem, aki azt mondta, hogy visszahívnak a részletekkel. Ez a visszahívás két hét után történt meg. Akkor pedig egy a publikus tarifáknál rosszabb ajánlatot kaptam...
Ennyit a Voda ügyfélkezeléséről...
|
vas. jún. 17, 2007 13:44 |
|
|
EG0
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 185
|
Én azóta vagyok Vodás, hogy idejöttek Magyarországra, de soha akkorát nem csalódtam bennük, mint most.
Úgy néz ki, hogy kezdésnek is néhány 10, később akár sokkal több előfizetőt is össze tudnék hozni, ezért kértem több, mint egy hónapja flotta ajánlatot cégnek, 1270-en és webes oldalukon is. Nagy nehezen tudtam beszélni illetékessel, kért egy e-mail-t igényekről. Aztán két hétig semmi, akkor küldtem egy emlékeztetőt, hogy akkor mi lesz?
Jött a válasz, persze, várjak, minden ok, majd keresnek A Key accounttól. Nos, azóta sem. Annyi sem, hogy köszönjük, de nem szeretnénk flotta-szerződést kötni cégükkel.
Ez így komolytalan, most adok nekik egy hét határidőt, aztán váltás másik szolgáltatóra. (Talán Pannon ad jobb flotta ajánlatokat, ugye?)
És a vicc, hogy nem is azért megyek el tőlük többedmagammal, mert gond van a szolgáltatással vagy áraikkal, hanem mert nem viselem, ha semmibe vesznek, nem szoktam hozzá és nem is fogok.
|
vas. jún. 17, 2007 12:50 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
pampika írta: Pont ezért kérdeztem, mert ez már természetesen nem volt a papíron
Miután a visszavásárlás azokra vonatkozik, akik nem tudják kihasználni a HSDPA lehetőségét, ezért teljesen természetes, hogy 3 nap alatt nem igazán tudott 200 MB-nál többet forgalmazni az illető...
|
vas. jún. 17, 2007 7:57 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Pont ezért kérdeztem, mert ez már természetesen nem volt a papíron
|
szomb. jún. 16, 2007 17:13 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|