|
VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Szerző |
Üzenet |
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Terror írta: Ez mind Ok. De a vodafone -nak a törvenybe leirt ideje van , hogy bevizsgalja a keszüleket, 1 percet sem keshet. Ezt hogy oldja meg, az a Voda problemaja... Tudom, hogy ez azert van mert sok embert visszaélt ezzel, és becsapta a szolgaltatot. De a voda sem rest ha becsapasrol van szo... pl.: http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916Nézd, Terror, előre kell bocsájtanom, hogy nagyon tisztellek. DE! Nem hiszem, hogy akkor most a terminátor szerepe volna a Tiéd, hogy a Netért pere miatt Te a 6230-asoddal törlesszél nekik. Szintén nem hiszem, hogy bárki is vitatta volna, hogy határidőhöz van kötve a bevizsgálás ideje. A jogszabály úgy rendelkezik, hogy: Idézet: 3. § ... (4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót. 4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében — az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. (2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Forrás: http://www.fvf.hu/newweb/docs/d1/d96/d112/szavatossagi%20rendelet.doc
Azt hiszem, ebbe jogszabályba teljesen belefér az üzletben infirmációnak kapott 1-2 hét. Azt pedig, hogy ez a korábban (túl) jól működő 72 órás csere intézménye megszűnt, annak nagyrészt a pofátlanul ügyeskedőknek köszönhető. Gondolom olvastad a másik fórumban beírt dörgedelmeimet (MG-nak).
|
szomb. júl. 10, 2004 10:31 |
|
|
Terror
vas-tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 21:56 Hozzászólások: 6
|
Trabi TM írta: Ezzel már csak az a gond, hogy én nem vagyok jogosult arra, hogy felismerjem a hibát. -Ha bekapcsol a teló akkor nem kell tudjam, hogy mi számít rendeltetésszerü működésnek, és mi nem. Ilyen irányu végzettsége egy eladónak sincsen, tehát a csere kizárva. -Ha nem kapcsol be a készülék akkor pláne nincs jogalapom cserélni, mert nem tudom megállapítani, hogy az a telefon tényleg az a telefon, amit én adtam el. Egyébként tényleg tavaly óta alkalmazzuk azt, hogy csere előtt szervizbe kell küldeni a telót, csak nekik van joguk megállapítani a csere jogosságát. Egyébként lehet egyből az FVF-hez is vinni a telót, hogy vizsgálják be, de legalább 2-szer annyi ideig fog tartani mire kicseréli a voda
Ez mind Ok.
De a vodafone -nak a törvenybe leirt ideje van , hogy bevizsgalja a keszüleket, 1 percet sem keshet.
Ezt hogy oldja meg, az a Voda problemaja...
Tudom, hogy ez azert van mert sok embert visszaélt ezzel, és becsapta a szolgaltatot.
De a voda sem rest ha becsapasrol van szo...
pl.:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916
|
szomb. júl. 10, 2004 10:04 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Re: VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Terror írta: A Történet röviden: Veszek egy 6230 -at Vitamaxal, a telot hazaviszem, kiprobalom recseg -ropog, etc... ****. Visszaviszem, nincs masik nem tudjak kicserelni... Kérem vissza pénzt, azt nem lehet... Akkor a következö megoldast javasolja nekem a vodafone: Hagyjam ott a keszüleket, elviszik bevizsgalasra (1-2 hét), és utana kaphatok majd egy masikat...
Nem kellene ezt az esetet annyira ragozni. A Vízifon, vagy a dealere jogszabályt sértett. Idézet jön a hatályos (151/2003. (IX. 22) K.r) jogszabályból:
"7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Ez szerintem egyértelmű, a topic indítójának a fogyasztóvédelemhez kell fordulnia.
|
szomb. júl. 10, 2004 9:22 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Trabi TM írta: A kártyás telefonoknál mindhárom szolgáltatónál az eladónak be KELL aktiválnia, egészen addig ki sem adhatja a kezéből !!
A Pannon ezt biztosan nem veszi ennyire szigorúan. Feljebb írtam is, hogy kérésemre nem bontották ki.
|
szomb. júl. 10, 2004 7:04 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
T68m írta: azért még az mind a mai napig gyakorlat, hogy a vevőt inkább lebeszélik a bekapcsolásról, így a készülék kipróbálásáról, az aku formázására hivatkozva!
(most ne gyertek nekem azzal, hogy a mai aksikat kell-e formázni vagy sem! az tény, hogy a formázást ajánlják az eladók)
nos, aki ezt megfogadja - márpedig miért ne tenné, egy nem kellőképpen gyanakvó vásárló -, az eleve elbukja a helyszini kipróbálás lehetőségét, és a cserét is.
A kártyás telefonoknál mindhárom szolgáltatónál az eladónak be KELL aktiválnia, egészen addig ki sem adhatja a kezéből !!
Tehát ha már ilyenkor kiderül, hogy a készülék rossz, akkor a készüléket KÖTELES azonnal cserélni. Amint átlépted a bolt küszöbét, már nem köteles cserélni, csak ha a szerviz igazolja, hogy jogos a garanciális kifogas (tehát pl nem esett le stb...).
Az előfizus készülékeket is ki szokták próbálni, de ott nem kötelező, tehát kérni kell az eladót, hogy helyezze üzembe a telefont.
|
pén. júl. 09, 2004 23:21 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
azért még az mind a mai napig gyakorlat, hogy a vevõt inkább lebeszélik a bekapcsolásról, így a készülék kipróbálásáról, az aku formázására hivatkozva!
(most ne gyertek nekem azzal, hogy a mai aksikat kell-e formázni vagy sem! az tény, hogy a formázást ajánlják az eladók)
nos, aki ezt megfogadja - márpedig miért ne tenné, egy nem kellõképpen gyanakvó vásárló -, az eleve elbukja a helyszini kipróbálás lehetõségét, és a cserét is.
|
pén. júl. 09, 2004 23:08 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Rapidus írta: A mobiloknál maradva, ha a hiba totál egyértelmű, akkor szerintem kicserlik szerviz nélkül is. Pl nem ismeri fel a kártyát, nem kapcsolható be, stb. De ha azzal viszem vissza a mobilomat, hogy nem kommunikál infrán keresztül, akkor go to service.
Mint írtam, ha nem kapcsolható be, akkor biztosan nem cserélik, mert nem tudják megállapítani, hogy nem-e lett kicserélve a telóban az alaplap, stb...
|
pén. júl. 09, 2004 22:44 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
A mobiloknál maradva, ha a hiba totál egyértelmű, akkor szerintem kicserlik szerviz nélkül is. Pl nem ismeri fel a kártyát, nem kapcsolható be, stb.
De ha azzal viszem vissza a mobilomat, hogy nem kommunikál infrán keresztül, akkor go to service.
|
pén. júl. 09, 2004 22:42 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Odo írta: És pl az MM-ben ki dönti el?
Bevallom, amikor egyetlenegyszer vittem vissza terméket nekik, akkor magam is elcsodálkoztam, hogy szinte egy fél téglát is belerakhattam volna a dobozba, annyira nem nézett semmit a Westendben az ürge. Csak a jótállási jegyet nézte, és már vette is vissza, adta ki a levásárlási papírt.
Tartok tőle, hogy valakik (pl. mi, a vevők) nagyon megfizetik ennek az árát. Ha máshogyan nem, hát azzal, hogy a németországi MM üzletek árainak majdnem a 1,5x-eséért lehet itthon hozzájutni ugyanahoz a cikkhez.
|
pén. júl. 09, 2004 22:34 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Sigma írta: Nekem a Vodánál a csaj, szánalmas módon nem hagyta, hogy megnézzem a telefont
Köszönd a kedves FVF-nek. Mióta razziákat tartanak a boltokban, és a bontott csomagolásu telefonokra utaznak, azóta én sem nyitom ki mindenkinek, csak akiről látszik, hogy tényleg komoly a vásárlási szándéka
Akinek nem tetszik, lehet panaszkodni az FVF-nél
Hajrá FVF
|
pén. júl. 09, 2004 22:32 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Odo írta: 'A termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 napon belül meghibásodik, a vásárló kívánságára a kereskedőnek azt azonos típusú új termékre kell kicserélni (személygépkocsi kivételével). Kivételt képez a termékbe épített biztonsági elem (pl. elektromos biztosíték) hibája. Beszerelést igénylő helyhez kötött készülékek jótállása - és ez esetben a 72 órás csere is - az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a vételárat vissza kell fizetni (a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg), vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Személygépkocsik esetében a 72 órás csere nem érvényesíthető. Fontos, hogy a 72 órába nem számít bele az az időtartam, amely alatt a kereskedő üzlete bármely okból nem tartott nyitva.'
Ez még mindig érvényben van.
Ezzel már csak az a gond, hogy én nem vagyok jogosult arra, hogy felismerjem a hibát.
-Ha bekapcsol a teló akkor nem kell tudjam, hogy mi számít rendeltetésszerü működésnek, és mi nem. Ilyen irányu végzettsége egy eladónak sincsen, tehát a csere kizárva.
-Ha nem kapcsol be a készülék akkor pláne nincs jogalapom cserélni, mert nem tudom megállapítani, hogy az a telefon tényleg az a telefon, amit én adtam el.
Egyébként tényleg tavaly óta alkalmazzuk azt, hogy csere előtt szervizbe kell küldeni a telót, csak nekik van joguk megállapítani a csere jogosságát. Egyébként lehet egyből az FVF-hez is vinni a telót, hogy vizsgálják be, de legalább 2-szer annyi ideig fog tartani mire kicseréli a voda
|
pén. júl. 09, 2004 22:29 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Rapidus írta: Félreérted Odo! Nem arról van szó, hogy tilos kicserélni, vagy nem fogják kicserélni, hanem arról, hogy a szerviz dönti el, hogy tényleg hibás-e.
Ez egyébiránt teljesen egybevág néhány sz.tech bolt közleményével amit a napokban olvastam. Az eladó nem dönt(het) csak a szerviz. Ha jogos a panasz, akkor cserélik.
És pl az MM-ben ki dönti el?
|
pén. júl. 09, 2004 22:25 |
|
|
Sigma
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 246 Tartózkodási hely: Máshol
|
Nekem a Vodánál a csaj, szánalmas módon nem hagyta, hogy megnézzem a telefont, de hát akkor bánta a fene, max. csak furcsáltam.
Lehet, hogy az ökleimen lévő "üss" és "ica" tetkók zavarták meg?
Furák ezek azé' mert kicsit büdös és fogatlan vagyok, már egyből így kell viselkedni?!
|
pén. júl. 09, 2004 22:22 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Félreérted Odo! Nem arról van szó, hogy tilos kicserélni, vagy nem fogják kicserélni, hanem arról, hogy a szerviz dönti el, hogy tényleg hibás-e.
Ez egyébiránt teljesen egybevág néhány sz.tech bolt közleményével amit a napokban olvastam. Az eladó nem dönt(het) csak a szerviz. Ha jogos a panasz, akkor cserélik.
|
pén. júl. 09, 2004 22:20 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
'A termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 napon belül meghibásodik, a vásárló kívánságára a kereskedőnek azt azonos típusú új termékre kell kicserélni (személygépkocsi kivételével). Kivételt képez a termékbe épített biztonsági elem (pl. elektromos biztosíték) hibája. Beszerelést igénylő helyhez kötött készülékek jótállása - és ez esetben a 72 órás csere is - az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a vételárat vissza kell fizetni (a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg), vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Személygépkocsik esetében a 72 órás csere nem érvényesíthető. Fontos, hogy a 72 órába nem számít bele az az időtartam, amely alatt a kereskedő üzlete bármely okból nem tartott nyitva.'
Ez még mindig érvényben van.
|
pén. júl. 09, 2004 22:12 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
A helyzet a következő a témában.
Lassan 1 éve nincs már a kötelező 72 órás csere. Sem a Vodánál, sem máshol.
Ha a pénztártól való távozás után meghibásodik a műszaki cikk, akkor az eladónak nem feladata felismerni a hibát. Ebből korábban igen sok probléma volt, sajnos az ügyeskedők miatt. Most a becsületesek szívják a bürköt miattuk.
Tehát a jogszabály úgy hangzik, hogy minden esetben kizárólag szakszerviz bevizsgálása után dönthetnek a cseréről, javításról vagy pénzvisszaadásról. Ez az üzletben dolgozók védelmében született. És hát sajnos megint az ügyeskedők miatt lett rosszabb a túlnyomórészt becsületes embereknek.
Ahol - érdekes módon - még él a 72 óra az a TESCO. De náluk is csak szabadon választható volt, kötelezni már senkit nem kötelez a jogszabály.
|
pén. júl. 09, 2004 21:43 |
|
|
Terror
vas-tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 21:56 Hozzászólások: 6
|
Mikor megvettem a készüléket, akkor a hozzá kapott kártyát be kellett aktiválnia az eladonak.
Neki ekkor észlelnie kellett volna a hibat (mert ugye aktivalni egy hivassal lehet).
De nem szólt semmit. (Azt mondta , hogy Ö akkor semmi furcsat nem észlelt)
Ráadásul ez az eladó egy ismerösöm...
És még Ö vissza akarta adni a pénzt is, csak a fönöke nem engedte...
EKkor hivtam a voda ügyfélszolgalatot, 2 * is, es mind a 2 alkalommal mást mondtak, a teendöket illetöen.
Felhivtunk egy területi képviselöt aki egy ujabb variacoval allt elö, és ezenkivül felhivtam egy ott dolgozo ismerösömet, akinek szinten ujabb verzioja volt az ügyintezessel kapcsolatban...
(ennyit a vodafone dolgozok felkeszültsegeröl es tudasarol)
|
pén. júl. 09, 2004 21:19 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Én úgy csináltam, hogy vagy 3x elmondtam neki, hogy nem kell kibontani, amíg a papirokat írta. Ennek ellenére simán fel akarta tépni a végén a zárócimkét. ( és tényleg szőke volt ). Alig győztem lebeszélni.
|
pén. júl. 09, 2004 21:16 |
|
|
barthi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 141 Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
|
Rapidus írta: barthi írta: Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan: Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni? Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna... (Persze ez T68m-re is vonatkozik, bar O legalabb irta, hogy hibazott.) Udv. Én is vettem már úgy telefont a Pannon boltban (karácsonyi ajándék volt) praktikum kártyával, hogy megkértem az ügyintézőt aki ki akarta bontani és üzembe helyezni, hogy NE bontsa ki a csomagot, így szeretném odatenni a karácsonyfa alá. Szerencsém volt minden rendben működött. Tisztában voltam vele, hogy a 3 naptól búcsúzhatok, (még 2 hét volt Karácsonyig) de inkább bevállaltam, felbontva nem lett volna az igazi. Ezt csak azért írtam le, mert másnak, más okból lehet olyan döntése, hogy nem akarja kipróbálni azonnal a helyszínen, bár ilyesmiről a topicban nincs szó.
Na, hat en arrol beszelek, hogyha nem kered szandekosan, akkor a Pannonosok speciel bele is teszik a kartyat es kiprobaljak a telefont.
En is igy jartam legutobb a T250-esemmel, anyaztam is, mert nem vettem eszre, hogy beletette a kartyat, amit ugye azutan nem tudtam bontatlankent eladni.
Udv.
|
pén. júl. 09, 2004 21:10 |
|
|
barthi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 141 Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
|
Sigma írta: Mivel a telefont csak a pénz átadása, számla kiállítása után próbálhatod ki
En nem tudok ilyen korlatozasrol.
Az lehet, hogy 1-2 begyoposodott vodasnal ez divik, de en at nem veszem a telefont, amig ki nem probalom.
Marpedig nekem sem 1 telom volt mar.
Udv.
|
pén. júl. 09, 2004 21:05 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Sigma írta: Mivel a telefont csak a pénz átadása, számla kiállítása után próbálhatod ki, ezért tök mindegy, hogy ott veszed észre vagy a 71.-órában: ugyanaz a b.a.s.z.a.k.o.d.á.s indul el. A Voda velem ezt egy egy-másfél óra alatt visszavitt T610-essel játszotta el. De a szerviz már másnapra megcsinálta: ők már normálisak...
Ez nem így van, előtte is ki lehet próbálni.
|
pén. júl. 09, 2004 21:02 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
barthi írta: Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan: Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni? Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna... (Persze ez T68m-re is vonatkozik, bar O legalabb irta, hogy hibazott.) Udv.
Én is vettem már úgy telefont a Pannon boltban (karácsonyi ajándék volt) praktikum kártyával, hogy megkértem az ügyintézőt aki ki akarta bontani és üzembe helyezni, hogy NE bontsa ki a csomagot, így szeretném odatenni a karácsonyfa alá. Szerencsém volt minden rendben működött. Tisztában voltam vele, hogy a 3 naptól búcsúzhatok, (még 2 hét volt Karácsonyig) de inkább bevállaltam, felbontva nem lett volna az igazi. Ezt csak azért írtam le, mert másnak, más okból lehet olyan döntése, hogy nem akarja kipróbálni azonnal a helyszínen, bár ilyesmiről a topicban nincs szó.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rapidus pén. júl. 09, 2004 21:02-kor.
|
pén. júl. 09, 2004 20:59 |
|
|
Sigma
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 246 Tartózkodási hely: Máshol
|
Mivel a telefont csak a pénz átadása, számla kiállítása után próbálhatod ki, ezért tök mindegy, hogy ott veszed észre vagy a 71.-órában: ugyanaz a b.a.s.z.a.k.o.d.á.s indul el.
A Voda velem ezt egy egy-másfél óra alatt visszavitt T610-essel játszotta el.
De a szerviz már másnapra megcsinálta: ők már normálisak...
|
pén. júl. 09, 2004 20:48 |
|
|
barthi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 141 Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
|
Odo írta: barthi írta: Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan: Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni? Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna... Udv. Ez esetben igaz, bár nem minden hiba jön ki azonnal.
Termeszetesen.
De az ebben a topicban felmerult problemak mindegyike azonnal kijott volna.
Udv.
|
pén. júl. 09, 2004 20:38 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
barthi írta: Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan: Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni? Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna... Udv.
Ez esetben igaz, bár nem minden hiba jön ki azonnal.
|
pén. júl. 09, 2004 20:36 |
|
|
barthi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 141 Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
|
Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan:
Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni?
Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna...
(Persze ez T68m-re is vonatkozik, bar O legalabb irta, hogy hibazott.)
Udv.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára barthi pén. júl. 09, 2004 20:37-kor.
|
pén. júl. 09, 2004 20:35 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
T68m írta: (ez tavaly nyáron volt, amikor még élt a három napos cserekötelezettség)
Még mindig él ez a törvény.
|
pén. júl. 09, 2004 19:57 |
|
|
mamakedvence
ezüst tag
Csatlakozott: szer. jún. 23, 2004 19:08 Hozzászólások: 66 Tartózkodási hely: moblarena HQ
|
Tulajdonképpen úgy néz ki a dolog, hogy ha 72 órán belül meghibásodik a műszaki cikk, akkor azt cserélni kell. DE A boltosnak nincsen joga ahhoz, hogy a telefont hivatalosan hibásnak nyilvánítsa. Ezért van az, hogy ha elromlik, beküldik szervizbe, és ha a szerviz azt mondja, hogy hibás a telefon, akkor cserélik.
|
pén. júl. 09, 2004 19:43 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
akkor se cserélték!
félórával a vásárlás után vittem vissza /mert elkövettem azt a hibát, hogy nem ott elöttük dugtam bele a kártyát/, hogy nem fogad el semmilyen simet.
Erre nyugodtan közölték, hogy hagyjam ott javításra, két hét.
Én meg nyugodtan elkértem a panaszkönyvet, majd mentem a fvf-hez. Mivel közben cserélték a készüléket, elismerve, hogy tényleg hibásat adtak, az fvf lezárta az ügyet - sajnos büntetés nélkül!
(ez tavaly nyáron volt, amikor még élt a három napos cserekötelezettség)
|
pén. júl. 09, 2004 18:55 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
és soha nem is volt.
csak akkor cserélik/ték ha rossz.
|
pén. júl. 09, 2004 18:07 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
rage. írta: Igazábol teljesen mindegy.3 napon belül minden szó nélkül cserélniük kell.Még akkor is ha nem tetszik a szine.
Már régen nincs így.
|
pén. júl. 09, 2004 17:58 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
rage. írta: Igazábol teljesen mindegy.3 napon belül minden szó nélkül cserélniük kell.Még akkor is ha nem tetszik a szine.
Azért ez is túlzás
|
pén. júl. 09, 2004 17:56 |
|
|
rage.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 167
|
Igazábol teljesen mindegy.3 napon belül minden szó nélkül cserélniük kell.Még akkor is ha nem tetszik a szine.
|
pén. júl. 09, 2004 17:50 |
|
|
.:5588:.
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 636 Tartózkodási hely: 900/1800 Mhz
|
Re: VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Terror írta: A Történet röviden: ... kiprobalom recseg -ropog, etc...
Ez konkrétan mit jelent? A hangszórót? A készülék házát? A kijelzőt (intenzív nyomkodása közben? )?
Nagyon nem mindegy...
|
pén. júl. 09, 2004 17:36 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Re: VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Terror írta: A Történet röviden: Veszek egy 6230 -at Vitamaxal, a telot hazaviszem, kiprobalom recseg -ropog, etc... ****. Visszaviszem, nincs masik nem tudjak kicserelni... Kérem vissza pénzt, azt nem lehet... Akkor a következö megoldast javasolja nekem a vodafone: Hagyjam ott a keszüleket, elviszik bevizsgalasra (1-2 hét), és utana kaphatok majd egy masikat...
Kötelesek visszaadni a pénzt, ha tényleg hibás a készülék.
Viszont ezért nem kellett volna új topic, ott a vodagyalázó.
|
pén. júl. 09, 2004 17:35 |
|
|
.::FrEUnDeR::.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Kecskemét
|
Öregem, te aztán tod mit kell tenned, hogy felbosszants pár embert, ez a név is ehhez kapcsolódik???
Gratulálok!
|
pén. júl. 09, 2004 17:31 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
Miért nem fenyegetted meg őket a fogyasztóvédelemmel???
Hatásos lett volna...
BNM
|
pén. júl. 09, 2004 17:26 |
|
|
Terror
vas-tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 21:56 Hozzászólások: 6
|
VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
A Történet röviden:
Veszek egy 6230 -at Vitamaxal, a telot hazaviszem, kiprobalom recseg -ropog, etc... ****.
Visszaviszem, nincs masik nem tudjak kicserelni...
Kérem vissza pénzt, azt nem lehet...
Akkor a következö megoldast javasolja nekem a vodafone:
Hagyjam ott a keszüleket, elviszik bevizsgalasra (1-2 hét),
és utana kaphatok majd egy masikat...
|
pén. júl. 09, 2004 17:25 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|