Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. jan. 01, 2025 9:27



Hozzászólás a témához  [ 188 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
VODAFUCK - 72 órás cseregarancia ! 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Terror írta:
Ez mind Ok.
De a vodafone -nak a törvenybe leirt ideje van , hogy bevizsgalja a keszüleket, 1 percet sem keshet.
Ezt hogy oldja meg, az a Voda problemaja...


Tudom, hogy ez azert van mert sok embert visszaélt ezzel, és becsapta a szolgaltatot.
De a voda sem rest ha becsapasrol van szo...
pl.:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916


Nézd, Terror, előre kell bocsájtanom, hogy nagyon tisztellek.
DE! Nem hiszem, hogy akkor most a terminátor szerepe volna a Tiéd, hogy a Netért pere miatt Te a 6230-asoddal törlesszél nekik.

Szintén nem hiszem, hogy bárki is vitatta volna, hogy határidőhöz van kötve a bevizsgálás ideje. A jogszabály úgy rendelkezik, hogy:
Idézet:
3. §
...
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

4. §
(1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében — az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Forrás: http://www.fvf.hu/newweb/docs/d1/d96/d112/szavatossagi%20rendelet.doc


Azt hiszem, ebbe jogszabályba teljesen belefér az üzletben infirmációnak kapott 1-2 hét. Azt pedig, hogy ez a korábban (túl) jól működő 72 órás csere intézménye megszűnt, annak nagyrészt a pofátlanul ügyeskedőknek köszönhető. Gondolom olvastad a másik fórumban beírt dörgedelmeimet (MG-nak).


szomb. júl. 10, 2004 10:31
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 21:56
Hozzászólások: 6
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Ezzel már csak az a gond, hogy én nem vagyok jogosult arra, hogy felismerjem a hibát.
-Ha bekapcsol a teló akkor nem kell tudjam, hogy mi számít rendeltetésszerü működésnek, és mi nem. Ilyen irányu végzettsége egy eladónak sincsen, tehát a csere kizárva.
-Ha nem kapcsol be a készülék akkor pláne nincs jogalapom cserélni, mert nem tudom megállapítani, hogy az a telefon tényleg az a telefon, amit én adtam el.

Egyébként tényleg tavaly óta alkalmazzuk azt, hogy csere előtt szervizbe kell küldeni a telót, csak nekik van joguk megállapítani a csere jogosságát. Egyébként lehet egyből az FVF-hez is vinni a telót, hogy vizsgálják be, de legalább 2-szer annyi ideig fog tartani mire kicseréli a voda :wink:


Ez mind Ok.
De a vodafone -nak a törvenybe leirt ideje van , hogy bevizsgalja a keszüleket, 1 percet sem keshet.
Ezt hogy oldja meg, az a Voda problemaja...


Tudom, hogy ez azert van mert sok embert visszaélt ezzel, és becsapta a szolgaltatot.
De a voda sem rest ha becsapasrol van szo...
pl.:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916


szomb. júl. 10, 2004 10:04
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás Re: VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Terror írta:
A Történet röviden:
Veszek egy 6230 -at Vitamaxal, a telot hazaviszem, kiprobalom recseg -ropog, etc... ****.
Visszaviszem, nincs masik nem tudjak kicserelni...
Kérem vissza pénzt, azt nem lehet...
Akkor a következö megoldast javasolja nekem a vodafone:
Hagyjam ott a keszüleket, elviszik bevizsgalasra (1-2 hét),
és utana kaphatok majd egy masikat...


Nem kellene ezt az esetet annyira ragozni. A Vízifon, vagy a dealere jogszabályt sértett. Idézet jön a hatályos (151/2003. (IX. 22) K.r) jogszabályból:
"7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Ez szerintem egyértelmű, a topic indítójának a fogyasztóvédelemhez kell fordulnia.


szomb. júl. 10, 2004 9:22
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57
Hozzászólások: 446
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
A kártyás telefonoknál mindhárom szolgáltatónál az eladónak be KELL aktiválnia, egészen addig ki sem adhatja a kezéből !!


A Pannon ezt biztosan nem veszi ennyire szigorúan. Feljebb írtam is, hogy kérésemre nem bontották ki.


szomb. júl. 10, 2004 7:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
T68m írta:
azért még az mind a mai napig gyakorlat, hogy a vevőt inkább lebeszélik a bekapcsolásról, így a készülék kipróbálásáról, az aku formázására hivatkozva!

(most ne gyertek nekem azzal, hogy a mai aksikat kell-e formázni vagy sem! az tény, hogy a formázást ajánlják az eladók)

nos, aki ezt megfogadja - márpedig miért ne tenné, egy nem kellőképpen gyanakvó vásárló -, az eleve elbukja a helyszini kipróbálás lehetőségét, és a cserét is.


A kártyás telefonoknál mindhárom szolgáltatónál az eladónak be KELL aktiválnia, egészen addig ki sem adhatja a kezéből !!
Tehát ha már ilyenkor kiderül, hogy a készülék rossz, akkor a készüléket KÖTELES azonnal cserélni. Amint átlépted a bolt küszöbét, már nem köteles cserélni, csak ha a szerviz igazolja, hogy jogos a garanciális kifogas (tehát pl nem esett le stb...).
Az előfizus készülékeket is ki szokták próbálni, de ott nem kötelező, tehát kérni kell az eladót, hogy helyezze üzembe a telefont.


pén. júl. 09, 2004 23:21
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
azért még az mind a mai napig gyakorlat, hogy a vevõt inkább lebeszélik a bekapcsolásról, így a készülék kipróbálásáról, az aku formázására hivatkozva!

(most ne gyertek nekem azzal, hogy a mai aksikat kell-e formázni vagy sem! az tény, hogy a formázást ajánlják az eladók)

nos, aki ezt megfogadja - márpedig miért ne tenné, egy nem kellõképpen gyanakvó vásárló -, az eleve elbukja a helyszini kipróbálás lehetõségét, és a cserét is.


pén. júl. 09, 2004 23:08
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Rapidus írta:
A mobiloknál maradva, ha a hiba totál egyértelmű, akkor szerintem kicserlik szerviz nélkül is. Pl nem ismeri fel a kártyát, nem kapcsolható be, stb.
De ha azzal viszem vissza a mobilomat, hogy nem kommunikál infrán keresztül, akkor go to service.


Mint írtam, ha nem kapcsolható be, akkor biztosan nem cserélik, mert nem tudják megállapítani, hogy nem-e lett kicserélve a telóban az alaplap, stb...


pén. júl. 09, 2004 22:44
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57
Hozzászólások: 446
Hozzászólás 
A mobiloknál maradva, ha a hiba totál egyértelmű, akkor szerintem kicserlik szerviz nélkül is. Pl nem ismeri fel a kártyát, nem kapcsolható be, stb.
De ha azzal viszem vissza a mobilomat, hogy nem kommunikál infrán keresztül, akkor go to service.


pén. júl. 09, 2004 22:42
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Odo írta:
És pl az MM-ben ki dönti el?

Bevallom, amikor egyetlenegyszer vittem vissza terméket nekik, akkor magam is elcsodálkoztam, hogy szinte egy fél téglát is belerakhattam volna a dobozba, annyira nem nézett semmit a Westendben az ürge. Csak a jótállási jegyet nézte, és már vette is vissza, adta ki a levásárlási papírt.

Tartok tőle, hogy valakik (pl. mi, a vevők) nagyon megfizetik ennek az árát. Ha máshogyan nem, hát azzal, hogy a németországi MM üzletek árainak majdnem a 1,5x-eséért lehet itthon hozzájutni ugyanahoz a cikkhez.


pén. júl. 09, 2004 22:34
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Sigma írta:
Nekem a Vodánál a csaj, szánalmas módon nem hagyta, hogy megnézzem a telefont


Köszönd a kedves FVF-nek. Mióta razziákat tartanak a boltokban, és a bontott csomagolásu telefonokra utaznak, azóta én sem nyitom ki mindenkinek, csak akiről látszik, hogy tényleg komoly a vásárlási szándéka :wink:

Akinek nem tetszik, lehet panaszkodni az FVF-nél 8)

Hajrá FVF :D


pén. júl. 09, 2004 22:32
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Odo írta:
'A termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 napon belül meghibásodik, a vásárló kívánságára a kereskedőnek azt azonos típusú új termékre kell kicserélni (személygépkocsi kivételével). Kivételt képez a termékbe épített biztonsági elem (pl. elektromos biztosíték) hibája. Beszerelést igénylő helyhez kötött készülékek jótállása - és ez esetben a 72 órás csere is - az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a vételárat vissza kell fizetni (a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg), vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Személygépkocsik esetében a 72 órás csere nem érvényesíthető. Fontos, hogy a 72 órába nem számít bele az az időtartam, amely alatt a kereskedő üzlete bármely okból nem tartott nyitva.'

Ez még mindig érvényben van.


Ezzel már csak az a gond, hogy én nem vagyok jogosult arra, hogy felismerjem a hibát.
-Ha bekapcsol a teló akkor nem kell tudjam, hogy mi számít rendeltetésszerü működésnek, és mi nem. Ilyen irányu végzettsége egy eladónak sincsen, tehát a csere kizárva.
-Ha nem kapcsol be a készülék akkor pláne nincs jogalapom cserélni, mert nem tudom megállapítani, hogy az a telefon tényleg az a telefon, amit én adtam el.

Egyébként tényleg tavaly óta alkalmazzuk azt, hogy csere előtt szervizbe kell küldeni a telót, csak nekik van joguk megállapítani a csere jogosságát. Egyébként lehet egyből az FVF-hez is vinni a telót, hogy vizsgálják be, de legalább 2-szer annyi ideig fog tartani mire kicseréli a voda :wink:


pén. júl. 09, 2004 22:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Rapidus írta:
Félreérted Odo! Nem arról van szó, hogy tilos kicserélni, vagy nem fogják kicserélni, hanem arról, hogy a szerviz dönti el, hogy tényleg hibás-e.

Ez egyébiránt teljesen egybevág néhány sz.tech bolt közleményével amit a napokban olvastam. Az eladó nem dönt(het) csak a szerviz. Ha jogos a panasz, akkor cserélik.


És pl az MM-ben ki dönti el?


pén. júl. 09, 2004 22:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
Nekem a Vodánál a csaj, szánalmas módon nem hagyta, hogy megnézzem a telefont, de hát akkor bánta a fene, max. csak furcsáltam.
Lehet, hogy az ökleimen lévő "üss" és "ica" tetkók zavarták meg?
Furák ezek azé' mert kicsit büdös és fogatlan vagyok, már egyből így kell viselkedni?!


pén. júl. 09, 2004 22:22
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57
Hozzászólások: 446
Hozzászólás 
Félreérted Odo! Nem arról van szó, hogy tilos kicserélni, vagy nem fogják kicserélni, hanem arról, hogy a szerviz dönti el, hogy tényleg hibás-e.

Ez egyébiránt teljesen egybevág néhány sz.tech bolt közleményével amit a napokban olvastam. Az eladó nem dönt(het) csak a szerviz. Ha jogos a panasz, akkor cserélik.


pén. júl. 09, 2004 22:20
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
'A termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 napon belül meghibásodik, a vásárló kívánságára a kereskedőnek azt azonos típusú új termékre kell kicserélni (személygépkocsi kivételével). Kivételt képez a termékbe épített biztonsági elem (pl. elektromos biztosíték) hibája. Beszerelést igénylő helyhez kötött készülékek jótállása - és ez esetben a 72 órás csere is - az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a vételárat vissza kell fizetni (a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg), vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Személygépkocsik esetében a 72 órás csere nem érvényesíthető. Fontos, hogy a 72 órába nem számít bele az az időtartam, amely alatt a kereskedő üzlete bármely okból nem tartott nyitva.'

Ez még mindig érvényben van.


pén. júl. 09, 2004 22:12
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
A helyzet a következő a témában.

Lassan 1 éve nincs már a kötelező 72 órás csere. Sem a Vodánál, sem máshol.
Ha a pénztártól való távozás után meghibásodik a műszaki cikk, akkor az eladónak nem feladata felismerni a hibát. Ebből korábban igen sok probléma volt, sajnos az ügyeskedők miatt. Most a becsületesek szívják a bürköt miattuk.

Tehát a jogszabály úgy hangzik, hogy minden esetben kizárólag szakszerviz bevizsgálása után dönthetnek a cseréről, javításról vagy pénzvisszaadásról. Ez az üzletben dolgozók védelmében született. És hát sajnos megint az ügyeskedők miatt lett rosszabb a túlnyomórészt becsületes embereknek.

Ahol - érdekes módon - még él a 72 óra az a TESCO. De náluk is csak szabadon választható volt, kötelezni már senkit nem kötelez a jogszabály.


pén. júl. 09, 2004 21:43
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 21:56
Hozzászólások: 6
Hozzászólás 
Mikor megvettem a készüléket, akkor a hozzá kapott kártyát be kellett aktiválnia az eladonak.
Neki ekkor észlelnie kellett volna a hibat (mert ugye aktivalni egy hivassal lehet).
De nem szólt semmit. (Azt mondta , hogy Ö akkor semmi furcsat nem észlelt)
Ráadásul ez az eladó egy ismerösöm...
És még Ö vissza akarta adni a pénzt is, csak a fönöke nem engedte...
EKkor hivtam a voda ügyfélszolgalatot, 2 * is, es mind a 2 alkalommal mást mondtak, a teendöket illetöen.
Felhivtunk egy területi képviselöt aki egy ujabb variacoval allt elö, és ezenkivül felhivtam egy ott dolgozo ismerösömet, akinek szinten ujabb verzioja volt az ügyintezessel kapcsolatban...
(ennyit a vodafone dolgozok felkeszültsegeröl es tudasarol)


pén. júl. 09, 2004 21:19
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57
Hozzászólások: 446
Hozzászólás 
Én úgy csináltam, hogy vagy 3x elmondtam neki, hogy nem kell kibontani, amíg a papirokat írta. Ennek ellenére simán fel akarta tépni a végén a zárócimkét. ( és tényleg szőke volt :D ). Alig győztem lebeszélni.


pén. júl. 09, 2004 21:16
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
Hozzászólás 
Rapidus írta:
barthi írta:
Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan:
Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni?
:idea:
Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna...
(Persze ez T68m-re is vonatkozik, bar O legalabb irta, hogy hibazott.)
Udv.


Én is vettem már úgy telefont a Pannon boltban (karácsonyi ajándék volt) praktikum kártyával, hogy megkértem az ügyintézőt aki ki akarta bontani és üzembe helyezni, hogy NE bontsa ki a csomagot, így szeretném odatenni a karácsonyfa alá. Szerencsém volt minden rendben működött. Tisztában voltam vele, hogy a 3 naptól búcsúzhatok, (még 2 hét volt Karácsonyig) de inkább bevállaltam, felbontva nem lett volna az igazi. Ezt csak azért írtam le, mert másnak, más okból lehet olyan döntése, hogy nem akarja kipróbálni azonnal a helyszínen, bár ilyesmiről a topicban nincs szó.


Na, hat en arrol beszelek, hogyha nem kered szandekosan, akkor a Pannonosok speciel bele is teszik a kartyat es kiprobaljak a telefont.
En is igy jartam legutobb a T250-esemmel, anyaztam is, mert nem vettem eszre, hogy beletette a kartyat, amit ugye azutan nem tudtam bontatlankent eladni.
Udv.


pén. júl. 09, 2004 21:10
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
Hozzászólás 
Sigma írta:
Mivel a telefont csak a pénz átadása, számla kiállítása után próbálhatod ki

En nem tudok ilyen korlatozasrol.
Az lehet, hogy 1-2 begyoposodott vodasnal ez divik, de en at nem veszem a telefont, amig ki nem probalom.
Marpedig nekem sem 1 telom volt mar.
Udv.


pén. júl. 09, 2004 21:05
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Sigma írta:
Mivel a telefont csak a pénz átadása, számla kiállítása után próbálhatod ki, ezért tök mindegy, hogy ott veszed észre vagy a 71.-órában: ugyanaz a b.a.s.z.a.k.o.d.á.s indul el.
A Voda velem ezt egy egy-másfél óra alatt visszavitt T610-essel játszotta el.
De a szerviz már másnapra megcsinálta: ők már normálisak...


Ez nem így van, előtte is ki lehet próbálni.


pén. júl. 09, 2004 21:02
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57
Hozzászólások: 446
Hozzászólás 
barthi írta:
Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan:
Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni?
:idea:
Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna...
(Persze ez T68m-re is vonatkozik, bar O legalabb irta, hogy hibazott.)
Udv.


Én is vettem már úgy telefont a Pannon boltban (karácsonyi ajándék volt) praktikum kártyával, hogy megkértem az ügyintézőt aki ki akarta bontani és üzembe helyezni, hogy NE bontsa ki a csomagot, így szeretném odatenni a karácsonyfa alá. Szerencsém volt minden rendben működött. Tisztában voltam vele, hogy a 3 naptól búcsúzhatok, (még 2 hét volt Karácsonyig) de inkább bevállaltam, felbontva nem lett volna az igazi. Ezt csak azért írtam le, mert másnak, más okból lehet olyan döntése, hogy nem akarja kipróbálni azonnal a helyszínen, bár ilyesmiről a topicban nincs szó.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rapidus pén. júl. 09, 2004 21:02-kor.



pén. júl. 09, 2004 20:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
Mivel a telefont csak a pénz átadása, számla kiállítása után próbálhatod ki, ezért tök mindegy, hogy ott veszed észre vagy a 71.-órában: ugyanaz a b.a.s.z.a.k.o.d.á.s indul el.
A Voda velem ezt egy egy-másfél óra alatt visszavitt T610-essel játszotta el.
De a szerviz már másnapra megcsinálta: ők már normálisak...


pén. júl. 09, 2004 20:48
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
Hozzászólás 
Odo írta:
barthi írta:
Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan:
Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni?
:idea:
Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna...
Udv.


Ez esetben igaz, bár nem minden hiba jön ki azonnal.


Termeszetesen.
De az ebben a topicban felmerult problemak mindegyike azonnal kijott volna.
Udv.


pén. júl. 09, 2004 20:38
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
barthi írta:
Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan:
Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni?
:idea:
Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna...
Udv.


Ez esetben igaz, bár nem minden hiba jön ki azonnal.


pén. júl. 09, 2004 20:36
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
Hozzászólás 
Bennem csak 1 kerdes fogalmazodott meg a rovid, szivszorongato tortenet olvasasa utan:
Miert nem lehet egy telefont a megvetel/atvetel elott ott, a helyszinen kiprobalni?
:idea:
Hiszen ez a problema mar akkor, ott is kiderult volna...
(Persze ez T68m-re is vonatkozik, bar O legalabb irta, hogy hibazott.)
Udv.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára barthi pén. júl. 09, 2004 20:37-kor.



pén. júl. 09, 2004 20:35
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
T68m írta:
(ez tavaly nyáron volt, amikor még élt a három napos cserekötelezettség)


Még mindig él ez a törvény.


pén. júl. 09, 2004 19:57
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. jún. 23, 2004 19:08
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: moblarena HQ
Hozzászólás 
Tulajdonképpen úgy néz ki a dolog, hogy ha 72 órán belül meghibásodik a műszaki cikk, akkor azt cserélni kell. DE :!: A boltosnak nincsen joga ahhoz, hogy a telefont hivatalosan hibásnak nyilvánítsa. Ezért van az, hogy ha elromlik, beküldik szervizbe, és ha a szerviz azt mondja, hogy hibás a telefon, akkor cserélik.


pén. júl. 09, 2004 19:43
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
akkor se cserélték!

félórával a vásárlás után vittem vissza /mert elkövettem azt a hibát, hogy nem ott elöttük dugtam bele a kártyát/, hogy nem fogad el semmilyen simet.

Erre nyugodtan közölték, hogy hagyjam ott javításra, két hét.

Én meg nyugodtan elkértem a panaszkönyvet, majd mentem a fvf-hez. Mivel közben cserélték a készüléket, elismerve, hogy tényleg hibásat adtak, az fvf lezárta az ügyet - sajnos büntetés nélkül!

(ez tavaly nyáron volt, amikor még élt a három napos cserekötelezettség)


pén. júl. 09, 2004 18:55
Profil Honlap
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 882
Hozzászólás 
és soha nem is volt.
csak akkor cserélik/ték ha rossz.


pén. júl. 09, 2004 18:07
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57
Hozzászólások: 446
Hozzászólás 
rage. írta:
Igazábol teljesen mindegy.3 napon belül minden szó nélkül cserélniük kell.Még akkor is ha nem tetszik a szine.


Már régen nincs így.


pén. júl. 09, 2004 17:58
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
rage. írta:
Igazábol teljesen mindegy.3 napon belül minden szó nélkül cserélniük kell.Még akkor is ha nem tetszik a szine.


Azért ez is túlzás


pén. júl. 09, 2004 17:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 167
Hozzászólás 
Igazábol teljesen mindegy.3 napon belül minden szó nélkül cserélniük kell.Még akkor is ha nem tetszik a szine.


pén. júl. 09, 2004 17:50
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 636
Tartózkodási hely: 900/1800 Mhz
Hozzászólás Re: VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Terror írta:
A Történet röviden:
... kiprobalom recseg -ropog, etc...


Ez konkrétan mit jelent? A hangszórót? A készülék házát? A kijelzőt (intenzív nyomkodása közben? :lol: )?

Nagyon nem mindegy...


pén. júl. 09, 2004 17:36
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás Re: VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
Terror írta:
A Történet röviden:
Veszek egy 6230 -at Vitamaxal, a telot hazaviszem, kiprobalom recseg -ropog, etc... ****.
Visszaviszem, nincs masik nem tudjak kicserelni...
Kérem vissza pénzt, azt nem lehet...
Akkor a következö megoldast javasolja nekem a vodafone:
Hagyjam ott a keszüleket, elviszik bevizsgalasra (1-2 hét),
és utana kaphatok majd egy masikat...


Kötelesek visszaadni a pénzt, ha tényleg hibás a készülék.

Viszont ezért nem kellett volna új topic, ott a vodagyalázó.


pén. júl. 09, 2004 17:35
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Öregem, te aztán tod mit kell tenned, hogy felbosszants pár embert, ez a név is ehhez kapcsolódik???
Gratulálok! :x


pén. júl. 09, 2004 17:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 384
Hozzászólás 
Miért nem fenyegetted meg őket a fogyasztóvédelemmel???
Hatásos lett volna...

BNM


pén. júl. 09, 2004 17:26
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 21:56
Hozzászólások: 6
Hozzászólás VODAFUCK - 72 órás cseregarancia !
A Történet röviden:
Veszek egy 6230 -at Vitamaxal, a telot hazaviszem, kiprobalom recseg -ropog, etc... ****.
Visszaviszem, nincs masik nem tudjak kicserelni...
Kérem vissza pénzt, azt nem lehet...
Akkor a következö megoldast javasolja nekem a vodafone:
Hagyjam ott a keszüleket, elviszik bevizsgalasra (1-2 hét),
és utana kaphatok majd egy masikat...


pén. júl. 09, 2004 17:25
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 188 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség