Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. dec. 26, 2024 4:28



Hozzászólás a témához  [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 106  Következő
PANNON(Telenor)GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 26, 2006 8:56
Hozzászólások: 89
Hozzászólás 
lebowsky00
Idézet:
Nem úgy, mint mikor egy pannis dolgozó unatkozik munka közben, fórummal tölti ki az unalmas idejét...


Na ennél csúnyább bélyeget sose süssenek rám mit, hogy pannon dolgozó vagyok :D

Az első tíz álommunkahely:

1. Szerencsejáték Rt., 37,46 %
2. T-Mobile Magyarország Távközlési Rt., 36,92 %
3. Audi Hungária Motor Kft., 31,09 %
4. Mol Magyar Olaj és Gázipari Rt., 30,9 %
5. Pannon GSM Távközlési Rt., 30,43 %
6. Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Rt., 26,10 %
7. Philips Magyarország, 23,99 %
8. Porsche Hungária Kereskedelmi Kft., 23,45 %
9. Magyar Légiközlekedési Rt., 22,37 %
10. Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft., 21,59 %

Itt a cikk:
http://www.extraprofit.hu/index_piacesprofit.php?r=9221

És ha valaki ott dolgozik az nem biztos ,hogy elfogult a Panni felé sőt lehet, hogy te vagy egy megbántott Pannon dolgozó aki igy áll bosszút .
Az utált cégen :D


csüt. szept. 14, 2006 8:11
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
KrE írta:
Rájött, hogy mind pannon dolgozók vagyunk! :lol:
lebowsky00! Számold csak össze, hogy eddig hány fórumozóra sütötted rá, hogy pannon dolgozó!


Az a Te bajod, hogy Te sem értesz vele egyet :arrow: ebből egyesen az követezik, hogy:
- Pannonos dolgozó vagy;
- nem nekik dolgozol, de ettől függetlenül a Pannon fizet neked, hogy a még a gyalázóban is dícsérd őket;
- vagy Pannonos dolgozó vagy és a Pannon fizet neked, hogy a még a gyalázóban is dícsérd őket!

:twisted:


csüt. szept. 14, 2006 6:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
lebowsky00 írta:
BrOnZ írta:
Miért nem dugulsz már el öreg? Nem veszed észre, hogy ez itt nem a te pályád? Te már lejátszottad itt a meccsedet, senki nem vesz komolyan. Tekintsd ezt jószándékú jelzésnek, ha magadtól nem vetted volna észre eddig... :roll:


Azért ahogy látom, nem vagyok teljesen egyedül, kedves pannis dolgozó :D! Csak a többiek nyugodt vérmérsékletűek :D. Mellesleg lefosom a véleményed. Ha operátor vagy, törlöd soraim, ha nem, akkor cumival alszol. Kápis :)? Mindig bírtam, hogy másoknak fáj az igazság :D


Micsoda irodalmi stílus! :evil: :evil: :evil: Gratula!

A "pannibolt" nagy valószínűséggel egy viszonteladó üzlete - az alkalmazottaknak (azok szellemi szinvonalához, képzettségéhez) sok köze nincs a Pannonnak.


Egyébként evvel mindent elmondtál magadról:

lebowsky00 írta:
Azért nem olvastam el az ÁSZF-sem, mert tudtam, hogy összehányom magam a panniboltban.


Milyen egy ostoba kifogás!! :twisted:

Azért, mert "hányingered" van a Pannon boltjától (szerintem evvel menj orvoshoz) az nem mentesít az ÁSZF-ben foglaltak alól!

Szerencsétlen kis ember: ezek után semmi, de tényleg semmi értelme, alapja, s leginkább értéke nincs annak, amit a Pannonról, a Pannon szolgáltatásairól leírsz, mint tapasztalat, vagy kritika! Véleményem szerint kb. 12-13 éves serdületlen gyermekek állnak hozzá emígyen a dolgokhoz... :evil:

Bronzi nem OP, úgy tudom, nem is Pannonos alkalmazott, de remélem valamelyik kedves OP erre jár majd, s rendezi a(z alpári) sor(s)odat! :twisted:


csüt. szept. 14, 2006 6:47
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
lebowsky00 írta:
BrOnZ írta:
Miért nem dugulsz már el öreg? Nem veszed észre, hogy ez itt nem a te pályád? Te már lejátszottad itt a meccsedet, senki nem vesz komolyan. Tekintsd ezt jószándékú jelzésnek, ha magadtól nem vetted volna észre eddig... :roll:


Azért ahogy látom, nem vagyok teljesen egyedül, kedves pannis dolgozó :D! Csak a többiek nyugodt vérmérsékletűek :D. Mellesleg lefosom a véleményed. Ha operátor vagy, törlöd soraim, ha nem, akkor cumival alszol. Kápis :)? Mindig bírtam, hogy másoknak fáj az igazság :D

lebowsky00 leleplezte a fórum sötét titkát! :lol:
Rájött, hogy mind pannon dolgozók vagyunk! :lol:
lebowsky00! Számold csak össze, hogy eddig hány fórumozóra sütötted rá, hogy pannon dolgozó!


csüt. szept. 14, 2006 6:42
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Miért nem dugulsz már el öreg? Nem veszed észre, hogy ez itt nem a te pályád? Te már lejátszottad itt a meccsedet, senki nem vesz komolyan. Tekintsd ezt jószándékú jelzésnek, ha magadtól nem vetted volna észre eddig... :roll:


Azért ahogy látom, nem vagyok teljesen egyedül, kedves pannis dolgozó :D! Csak a többiek nyugodt vérmérsékletűek :D. Mellesleg lefosom a véleményed. Ha operátor vagy, törlöd soraim, ha nem, akkor cumival alszol. Kápis :)? Mindig bírtam, hogy másoknak fáj az igazság :D


csüt. szept. 14, 2006 5:44
Hozzászólás 
Loop írta:
lebowsky00 írta:
Csak szerintem nem árt a fórumolvasókat megismertetni a pannon kedvességeiről. Azokat a fórumolvasókat, akik TÁJÉKOZÓDNAK szolgáltatóválasztás előtt. Mégis mit kellett volna tennem? Papírkutyát hajtogatni a pannon prospektusából és széttépni? Leírtam, mert szerintem nem természetes a kifizetett szolgáltatást kikapcsolni. Ez volt az utolsó, amit eltűrtem a pannontól :).

Azt hiszem ha tényekről tájékoztatod a fórumozokat az jó ! De szerintem te nem ezt tetted.Ha téged ilyen "pontosan" tájékoztatnának, szolgáltató választás előtt (ahogy te tetted itt több hozzászólásban) , mondjuk egy ügyf. szolgon. Kivácsi lennék mit lépnél ?


Nézd. Azért nem olvastam el az ÁSZF-sem, mert tudtam, hogy összehányom magam a panniboltban. Ami így is majdnem megtörtént a Dunakeszi Auchanban lévő panniboltban. Ugyanis 5-6 emberből álló sor állt, és a pannis műkörmös /kb19 éves/ picsa ahelyett, hogy beült volna a pult mögé, ott állt a kolléganője mellett, és valami pasis sztorival szórakoztatta. Majd miközben töltötte ki az adatlapomat a simkártya vásárláshoz, csetelt :o
De valamilyen szinten adok a fórumozók véleményére, ha kész tényeket írnak. Nem úgy, mint mikor egy pannis dolgozó unatkozik munka közben, fórummal tölti ki az unalmas idejét, és olyan "pannis ügyfélszolga" stílusban, hablattyal -kész tények helyett- magyaráz. Ezt nem rád értettem.


csüt. szept. 14, 2006 5:40
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
joc_ írta:
...


alkalmazásgenerátor is van sokféle. És régen is volt(ak), amikor még a mostani gépkapacitásoknak a töredéke is alig volt.


szer. szept. 13, 2006 23:32
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
skynet írta:
...


persze, hogy nem egy kategória a kettő. De ha amdocs alapú rendszer lenne a google-n, akkor a világegyetem összes gépe sem lenne elegendő! :D


szer. szept. 13, 2006 23:29
Profil Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
skynet írta:
T68m írta:

Ennyi adat?!?!?!?!

akkor a google-t hogy jellemeznéd, mennyi adat? És törtmásodperc alatt válaszol...

Ügyviteli rendszerben sem tétel néhánymillió előfizető összes adata.


na ja, az más kérdés, hogy ha nincs jól leindexelve (pl táblaszerkezet változtatása után), akkor már két db párszázezres adatbázistábla joinjával meg lehet fektetni egy akárhány processzoros vasat is.
Valaki már kapiskálja...
Mint korábban írtam, az alkalmazásgenerátorral készített adatfeldolgozó programok pedig hajlamosak az ilyenre. Az ok nagyon egyszerű: míg a soronként programozott estben ha jól átgondolod hogy milyen műveletekre lesz szükséged, ahhoz optimalizálni tudod a kódot, illetve nagyon jól optimalizálhatod az indextábláidat. Viszont az alkalmazásgenerátornál ezt nem tudod megtenni, mert a készülő programkód teljesen áttekinthetetlen és kézbentarthatatlan méretű, és mondjuk egy feltétel átírásának hatásait nem tudod belátni előre, ezért esélytelen belenyúlni.


szer. szept. 13, 2006 19:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 199
Hozzászólás 
joc_ írta:
bluestar írta:
Nem processzorok izzadásáról van itt szó
Te már csak tudod, biztos ott dolgozol.

Ja.


szer. szept. 13, 2006 19:16
Profil
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
bluestar írta:
Nem processzorok izzadásáról van itt szó
Te már csak tudod, biztos ott dolgozol. Az az apróság sem zavar, hogy van aki látta a terheltségi statisztikákat. Igen, a saját szememmel. Nem "hallottam olyantól aki látta hogy mondták". Nem baj. Ne is hagyd magad zavartatni a tényektől.


szer. szept. 13, 2006 18:21
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 199
Hozzászólás 
mz írta:
AMDOCS update gyanus. :-D

...


Ott a két pont. Nem processzorok izzadásáról van itt szó, hanem egy jó kis upgraderől. Ha belegondolok, hogy nekem egy sima Ablakok újrainstallálás után is mennyi anyázásba kerül, hogy minden ugyanúgy menjen mint korábban... (tudom, én vagyok a láma)
És nem az adatok mennyiségével van szerintem a baj, hanem a rendszer bonyolultságával. Persze ez nem menti fel a Pannont a felelősség alól, oldják meg, akiknek ez a dolguk.


szer. szept. 13, 2006 18:11
Profil
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Miért nem dugulsz már el öreg? Nem veszed észre, hogy ez itt nem a te pályád? Te már lejátszottad itt a meccsedet, senki nem vesz komolyan. Tekintsd ezt jószándékú jelzésnek, ha magadtól nem vetted volna észre eddig... :roll:


Ne bántsd, mert ő tapasztalatból beszél (vodás előfizus)! :lol: :lol:
Csak azért jött, hogy vígaszt nyújtson a megtévedt (Pannonos) lelkeknek. :lol: Egy idő után majd elunja... :D


szer. szept. 13, 2006 17:40
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Macika írta:
Én nem értem.

A Vodánál megdeglett az AMDOCS, a Panonnál megdeglett az AMDOCS.

Ez az egyetlen ilyen jellegû, ennyi adattal megbírkózni képes szoftver van a világon????


Ennyi adat?!?!?!?!

akkor a google-t hogy jellemeznéd, mennyi adat? És törtmásodperc alatt válaszol...

Ügyviteli rendszerben sem tétel néhánymillió előfizető összes adata.


szer. szept. 13, 2006 17:07
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Miért nem dugulsz már el öreg? Nem veszed észre, hogy ez itt nem a te pályád? Te már lejátszottad itt a meccsedet, senki nem vesz komolyan. Tekintsd ezt jószándékú jelzésnek, ha magadtól nem vetted volna észre eddig... :roll:


szer. szept. 13, 2006 15:59
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
Végül is mi a tárgya a számlázási vitáknak fiúk? Igénybevettétek a szolgáltatást? Akkor tessék dellázni. A szolgáltató meg majd küldi a számlát mikor küldi. Ha elolvastátok volna az ÁSZF-et, akkor tudnátok, hogy fizetni kell, akkor mikor eljő az ideje. Ha naponta tudnátok a számlaegyenleget, tán kevesebbet telefonálnátok? Tessék félretenni a körülbelüli fogyasztási összegnek megfelelő értéket, aztán majd jön az a számla. Mit tehet arról a panni, hogy elromlott a számlázási rendszer? Végülis csak a fél országot tartják kétségek között. Tessék türelmesen várni. Vagy ha nem tetszik, akkor át lehet menni a T-mobil zrt-hez. Ez egyszabad ország :-)


szer. szept. 13, 2006 15:34
Hozzászólás 
Macika írta:
Ez az egyetlen ilyen jellegű, ennyi adattal megbírkózni képes szoftver van a világon????


A nagyoknál nem az a lényeg, hogy valami működjön, hanem legyen megfelelő SLA meg supportszerződés, hogy legyen kire kenni a kakit... Jahogy több millió ember szív? Az nem száááámít :)


szer. szept. 13, 2006 14:07
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Macika írta:
Én nem értem.

A Vodánál megdeglett az AMDOCS, a Panonnál megdeglett az AMDOCS.

Ez az egyetlen ilyen jellegű, ennyi adattal megbírkózni képes szoftver van a világon????


Nem feltétlen így adták el az AMDOCS-t, hogy sz*r, de legalább drága rendszer... :)
Gondolom amikor megvette a 2 cég, még azt hitték, hogy milyen jó lesz. :?


szer. szept. 13, 2006 14:07
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Macika írta:
Én nem értem.

A Vodánál megdeglett az AMDOCS, a Panonnál megdeglett az AMDOCS.

Ez az egyetlen ilyen jellegű, ennyi adattal megbírkózni képes szoftver van a világon????
...lehet, hogy ezzel számlázták a Combinókat is?...

...én kérek elnézést... :twisted:


szer. szept. 13, 2006 13:53
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Én nem értem.

A Vodánál megdeglett az AMDOCS, a Panonnál megdeglett az AMDOCS.

Ez az egyetlen ilyen jellegű, ennyi adattal megbírkózni képes szoftver van a világon????


szer. szept. 13, 2006 13:46
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
Vikingboy írta:
Üdv!

Na mintha kezdene visszatérni az élet az AMDOCS-ba.Most néztem a POL-on a kiszámlázatlan hívásaimat és már fel vannak az adatok dolgozva 11-ig. Csak így tovább!
Sajnos az én adataim még mindig csak 1-jéig terjednek. De lassacskán azért haladnak.


szer. szept. 13, 2006 13:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Üdv!

Na mintha kezdene visszatérni az élet az AMDOCS-ba.Most néztem a POL-on a kiszámlázatlan hívásaimat és már fel vannak az adatok dolgozva 11-ig. Csak így tovább!


szer. szept. 13, 2006 12:09
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Már csak az okot kéne elárulni (annyi nem elég, hogy AMDOCS, hisz ezt eddig is tudtuk)
Milyen okot szeretnél hallani? Nem elég ok hogy X darab Y gigahertzes SPARC processzor izzad és láthatóan csigalassúsággal halad az adatfeldolgozás, mert az amdocs-t is valami alkalmazásgenerátorral írták meg, mint a legújabb NEPTUNt, és egész egyszerűen lehetetlen optimalizálni a kódon, merthogy nincs "beleszólásod" hogy az alkalmazásgenerátor milyen okádék kódot generál.
Hajrá új technológia!
Ennél többet nemigen fogsz hallani senkitől, emlékezz arra hogy a tavasszal egy egész topik ment a levesbe a Pannonnal kapcsolatosan...
Már a fél operációs rendszert áthangolták hátha javul valami a feldolgozás sebességében, és legalább elindult valami. De nagyon lassan halad. (Konkrétan én is látom hogy a kiszámlázatlan hívásaim egészen lassan, de azért szaporodnak. A lemaradás azonban egyelőre nem csökken, hanem nő.)


kedd szept. 12, 2006 21:31
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Crick írta:
Vizsla írta:
Vikingboy írta:
Majd elfelejtek én is fizetni, mert olyanom lesz. :D
"Tisztelt Pannon!

A számla befizetése a szokásosnál több időt vesz igénybe. A számla befizetéséig szíves türelmüket kérem.

Megértésüket köszönöm.

Tisztelettel:
XY"

Ilyesmire gondoltál :D?

A fenti szövegű levél, reklámáron, 8 Ft-ért rendelhető nálam, borítékolva, Pannonnak címezve :DDD.



Aha !-F

A fizetési határidő is arányosan csúsztatva lesz, nem kell aggódni. És a Vodafone példájától sem kell félni, zártak már számlát augusztus vége óta.

Üdv,
C.


kedd szept. 12, 2006 20:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Crick írta:
A fizetési határidő is arányosan csúsztatva lesz, nem kell aggódni. És a Vodafone példájától sem kell félni, zártak már számlát augusztus vége óta.

Üdv,
C.
Végre valaki az illetékesek közül...
Már csak az okot kéne elárulni (annyi nem elég, hogy AMDOCS, hisz ezt eddig is tudtuk), de tudom, az is csoda, hogy tudtunkra hoztátok, hogy lett lezárva számla agusztus vége óta. Úgyhogy mostmár kuss a nevünk, igaz?


kedd szept. 12, 2006 20:44
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Vikingboy írta:
Majd elfelejtek én is fizetni, mert olyanom lesz. :D
"Tisztelt Pannon!

A számla befizetése a szokásosnál több időt vesz igénybe. A számla befizetéséig szíves türelmüket kérem.

Megértésüket köszönöm.

Tisztelettel:
XY"

Ilyesmire gondoltál :D?

A fenti szövegű levél, reklámáron, 8 Ft-ért rendelhető nálam, borítékolva, Pannonnak címezve :DDD.

A fizetési határidő is arányosan csúsztatva lesz, nem kell aggódni. És a Vodafone példájától sem kell félni, zártak már számlát augusztus vége óta.

Üdv,
C.


kedd szept. 12, 2006 20:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Czumy írta:
Kedves Mindenki!
Mikor volt utoljára olyan, hogy a 1220 (véletlen) nem volt elérhető hosszú percekig, órákig???
Lásd a lap teteje.
Látom lebo hsz.e-in kívül nem követed kedvenc szolgáltatód gyalázó topicját... :D

A 1220 szerint még nincsnek meg a szeptember 6-án lezárt számlák végösszege. Akinek előtte van a zárása, azoknak kinek van már meg?



A szeptember 8-án történtekről én is olvastam - korábbi időpontra (2006. szept. elött) gondoltam...


kedd szept. 12, 2006 19:58
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Vikingboy írta:
Majd elfelejtek én is fizetni, mert olyanom lesz. :D
"Tisztelt Pannon!

A számla befizetése a szokásosnál több időt vesz igénybe. A számla befizetéséig szíves türelmüket kérem.

Megértésüket köszönöm.

Tisztelettel:
XY"

Ilyesmire gondoltál :D?

A fenti szövegű levél, reklámáron, 8 Ft-ért rendelhető nálam, borítékolva, Pannonnak címezve :DDD.


kedd szept. 12, 2006 19:58
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Remélem összekapják magukat és hamar megoldódik ez a macera, mert annak nem fogok örülni ha hónapokig ez lesz.Majd elfelejtek én is fizetni, mert olyanom lesz. :D


kedd szept. 12, 2006 19:50
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
mz írta:
...hisz ez a Pannon eve. :-)
(Vajon milyen lehet akkor az,amikor nem az oveke...?)


Kb hasonlót képzelj el.


kedd szept. 12, 2006 19:36
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
AMDOCS update gyanus. :-D

Jo lenne,ha a Pannon osszedobna lassan egy hivasertesitot,mire atviszem a Vitamaxom.
Kerhetek toluk ilyet nyugodtan,hisz ez a Pannon eve. :-)
(Vajon milyen lehet akkor az,amikor nem az oveke...?)


kedd szept. 12, 2006 19:33
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Egyelőre mégcsak halkan jegyzem meg, de fel kell készülni arra az esetre is, hogy elképzelhető, hogy nem a voda szokásos bénázásaink tudható be az 1 év sz.rakodásuk, hisz lassan egy hónapja a pannon is szenved...
A nyomok Izraelbe és Ciprusra vezetnek :D.


kedd szept. 12, 2006 19:17
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Üdv!

Akkor mondok jobbat. Engem még augusztus 27-én zártak és még annak sincsennek meg a számlái.
Kicsit már engem kezd amúgy idegesíteni, hogy semmilyen módon nem tudom az egyenlegem lekérdezni (WAP,SMS,POL).
Remélem majd nem az lesz, hogy kapok majd valamikor decemberbe egy számlát 60 ezerröl.


kedd szept. 12, 2006 19:12
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Czumy írta:
Kedves Mindenki!
Mikor volt utoljára olyan, hogy a 1220 (véletlen) nem volt elérhető hosszú percekig, órákig???
Lásd a lap teteje.
Látom lebo hsz.e-in kívül nem követed kedvenc szolgáltatód gyalázó topicját... :D

A 1220 szerint még nincsnek meg a szeptember 6-án lezárt számlák végösszege. Akinek előtte van a zárása, azoknak kinek van már meg?


kedd szept. 12, 2006 18:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
lebowsky00 írta:
3.) NAGYON ÉRTÉKELNÉM, ha komolyan bennéd

Értem, hogy mással nem tudsz érvelni, csak a gépelésből adódott hibáimat felhozva ;). Akkor ajánlom figyelmedbe a saját írásodat. de ez már tényleg gyerekes...
Nem te fogod megszabni, hogy mikor kérek le beállítást. És nem tudhatod, hogy mikor, miért van szükségem a beállításra. Az ügyfélszolgálat 24 órás ha jól tudom. Tehát éjjel kettőkör is kérhetem a beállítást.
Nem érdemes veled vitázni, mert nem akarod látni a fától az erdőt, és jössz itt a helyesírásihibával, meg a szóviccel /keresztény/ értetlenkedsz. Nagyon jópofa, meg elegáns az a személyeskedés meg jópofizás, amit egymással vívtok, de a tényeken sajnos nem változtat ez semmit.
Nem új a szolgáltatóg gusztustalan lehúzása. Csak szerintem nem árt a fórumolvasókat megismertetni a pannon kedvességeiről. Azokat a fórumolvasókat, akik TÁJÉKOZÓDNAK szolgáltatóválasztás előtt. Mégis mit kellett volna tennem? Papírkutyát hajtogatni a pannon prospektusából és széttépni? Leírtam, mert szerintem nem természetes a kifizetett szolgáltatást kikapcsolni. Ez volt az utolsó, amit eltűrtem a pannontól :).


Loop véleményét osztom én is, elég balga dolog lenne a Te véleményed alapján és csak innen informálódva bármiféle képet alkotni a Pannon-ról, vagy a szolgáltatásairól.
A Pannon prospektusaival sok mindent nem kell csinálni, esetleg elolvasni, ahogyan az ÁSZF-t, és/vagy a Díjszabást! Mindegy, hogy neked mi a természetes - a lényeg mindig az, amit a Szolgáltató LEÍRT s Te, mint Előfizető, a leszerződéskor elfogadtad!

Nekem vannak megalapozott érveim, Te pedig csak hőbölögni, félinformációk alapján sértődni, fikázni tudsz.

A Fórumtársak nagy-nagy örömére fel kellene nőnöd végre s ésszel élni, vállalni, ha tévedtél, megtanulni higgadtan felmérni, mérlegelni a dolgokat! Szerintem fejezzük be, mert csak magadat járatod le... (többen unjuk már a forrófejűségből adódó ömlengéseidet)

Mi látjuk az erdőt a fától, Te viszont sokmindent nem akarsz tudomásul venni, elfogadni, megérteni, ehelyett csak hajtogatod a magadét, részben megalapozatlanul...


lebowsky00 Kép Vodafone - s legyen ez így mindig!! Innen nem fogsz hiányozni!



Kedves Mindenki!
Mikor volt utoljára olyan, hogy a 1220 (véletlen) nem volt elérhető hosszú percekig, órákig???


kedd szept. 12, 2006 18:22
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 26, 2006 8:56
Hozzászólások: 89
Hozzászólás 
lebowsky00 írta:
Csak szerintem nem árt a fórumolvasókat megismertetni a pannon kedvességeiről. Azokat a fórumolvasókat, akik TÁJÉKOZÓDNAK szolgáltatóválasztás előtt. Mégis mit kellett volna tennem? Papírkutyát hajtogatni a pannon prospektusából és széttépni? Leírtam, mert szerintem nem természetes a kifizetett szolgáltatást kikapcsolni. Ez volt az utolsó, amit eltűrtem a pannontól :).

Azt hiszem ha tényekről tájékoztatod a fórumozokat az jó ! De szerintem te nem ezt tetted.Ha téged ilyen "pontosan" tájékoztatnának, szolgáltató választás előtt (ahogy te tetted itt több hozzászólásban) , mondjuk egy ügyf. szolgon. Kivácsi lennék mit lépnél ?


kedd szept. 12, 2006 8:16
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
ne aggódj lebo, annyira jó a pani, hogy ezt bíróságon fogom velük megvitatni. Aztán a kártérítést majd beszedik a jelenlegi előfizetőkön, akik - gondolom ezzel is - meg lesznek elégedve.


hétf. szept. 11, 2006 23:24
Profil Honlap
Hozzászólás 
[quote="Czumy"][quote="lebowsky00"]


3.) NAGYON ÉRTÉKELNÉM, ha komolyan bennéd quote]

Értem, hogy mással nem tudsz érvelni, csak a gépelésből adódott hibáimat felhozva ;). Akkor ajánlom figyelmedbe a saját írásodat. de ez már tényleg gyerekes...
Nem te fogod megszabni, hogy mikor kérek le beállítást. És nem tudhatod, hogy mikor, miért van szükségem a beállításra. Az ügyfélszolgálat 24 órás ha jól tudom. Tehát éjjel kettőkör is kérhetem a beállítást.
Nem érdemes veled vitázni, mert nem akarod látni a fától az erdőt, és jössz itt a helyesírásihibával, meg a szóviccel /keresztény/ értetlenkedsz. Nagyon jópofa, meg elegáns az a személyeskedés meg jópofizás, amit egymással vívtok, de a tényeken sajnos nem változtat ez semmit.
Nem új a szolgáltatóg gusztustalan lehúzása. Csak szerintem nem árt a fórumolvasókat megismertetni a pannon kedvességeiről. Azokat a fórumolvasókat, akik TÁJÉKOZÓDNAK szolgáltatóválasztás előtt. Mégis mit kellett volna tennem? Papírkutyát hajtogatni a pannon prospektusából és széttépni? Leírtam, mert szerintem nem természetes a kifizetett szolgáltatást kikapcsolni. Ez volt az utolsó, amit eltűrtem a pannontól :).


hétf. szept. 11, 2006 19:23
Hozzászólás 
Vikingboy írta:
Üdv!

Ma délutántól nem tudom elérni a 1220-at. Másnak sem megy?


Na és akkor mi van ha nem tudod elérni? Ott a net! Netezz ember :D /ezek egy kedves fórumtársam szavai/. Használd a google-t. Az ügyfélszolgálat azért van, mert csak. Nem azért, hogy a rendelkezésedre álljanak a havonta otthagyott többezer forintodért :D


hétf. szept. 11, 2006 18:57
Hozzászólás 
Mkrys írta:
Én két éve vagyok pannonos, átmenekültem a piroséktól:) eddig semmi gondom nem volt, de mostanában... ezzel a mobil adat csomaggal csak szívok :? nem frissitik az infot, azt se tudja az ember mennyit használt el. Az internet express időnként még csatlakozni se tud, de olyankor legalább jó sokáig nem megy, nehogy netezhessen az ember:) másnak is vannak ilyen problémái, vagy csak engem szeretnek ennyire? :)


Hallucinálsz ember :). Itt mindenki szerint ez természetes, és pillanatnyi, átmeneti hiba, a pannon zrt tökéletesen működik, jogosan szedik be a pénzt a kíválóan működő szolgáltatásért. 5 perc múlva tökéletesen jó lesz. Ha nem tetszik, mehetsz lángost sütni :). És amúgy is bele lehet tekerni az ügyfélszolgálat szövegébe :)


hétf. szept. 11, 2006 18:52
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
asdf_ írta:
A Pannon GSM Távközlési Zrt. tájékoztatja továbbá
Tisztelt Előfizetőit, hogy a 2006. július 29-én a Magyar
Nemzetben, illetve a 2006. július 31-én a Népszabadságban
közzétett Közleményében, valamint a 2006. szeptember
1-jén hatályba lépő Igénybevételi díjat előre fizető (kártyás)
és Igénybevételi díjat utólag fizető (számlás) Díjszabásában
az alábbi számtartományok számlázási egységére vonatkozó
információk tévesen, Ft/perc-nek lettek feltüntetve.
Helyesen ezen számtartományok Ft/hívás alapon
számlázódnak.


:D


Hiába na, van, ami sohasem változik! :D :D


szomb. szept. 09, 2006 20:03
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
asdf_ írta:
A Pannon GSM Távközlési Zrt. tájékoztatja továbbá
Tisztelt Előfizetőit...


:D



Ez csak véletlen lehet!


szomb. szept. 09, 2006 15:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
A Pannon GSM Távközlési Zrt. tájékoztatja továbbá
Tisztelt Előfizetőit, hogy a 2006. július 29-én a Magyar
Nemzetben, illetve a 2006. július 31-én a Népszabadságban
közzétett Közleményében, valamint a 2006. szeptember
1-jén hatályba lépő Igénybevételi díjat előre fizető (kártyás)
és Igénybevételi díjat utólag fizető (számlás) Díjszabásában
az alábbi számtartományok számlázási egységére vonatkozó
információk tévesen, Ft/perc-nek lettek feltüntetve.
Helyesen ezen számtartományok Ft/hívás alapon
számlázódnak.


:D


szomb. szept. 09, 2006 10:18
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
lebowsky00 írta:
1. Természetesen olvashatsz, a vodagyalázóban :D. De Sértődött és alaptalan :o. Alaptalan a gagyi ügyfélszolgálat? Ti is elismertétek, pár hsz-el feljebb olvashatod ;). Miért alaptalan, hogy a kifizetett wapomat nem használhatom el, mert nincs egyenlegem? Nem beszélni akarok, hanem wapozni, amit ELŐRE kifizettem! Mi ezen a lehetetlen kérés? Példa, hogy megértsd. Rendelsz egy menüt a mekiben, és addig nem kapod meg a kajádat, amíg nem veszel egy fagyit is. Igaz, hogy a menüt kifizetted, és nem akarsz fagyit enni, de addig nem kapsz enni a kifizetett pénzedért, míg nem veszel fagyit. Hogy tetszene? /gyengébbek kedvéért: ilyen valóságban nincs, csak példálóztam/.

2. A nokiánál írtam, hogy az aktív linkre először kattintva menü jön ki, ahonnan ki kell választani, hogy mit akarok vele csinálni. Röhejes. természetesen megnyitni. Egy igényes készüléken, pl sonyericssonon ilyen marhaság nincs :D

3. Túl vagy a rosszon? Te egy igazi kersztény ember van barátom. Ha mész az utcán, és egy drogos autós elgázol, és le kell vágni a karodat, akkor biztosan csak annyit mondasz kedvesen mosolyogva: "hát egye fene, megbocsájtok, végülis van másik karom. Megaztán rég történt, és a drogos srácnak is joga van a mulatozáshoz". Nekem valahogy nem természetes, és nem vagyok túl azon, hogy egy szolgáltatás, amiért fizetek, az nem működik...;)

4. Most megint hogy jön ide a munka :o? Honnan tudod, hogy nem a munkámhoz kell a wap :o? Honnan tudod, hogy nem ebédidőben kértem a beállítást? jó hogy nem versz már meg, mert nincs rajtam sapka. Durva lenne, ha te határoznád meg, hogy mikor kérem le a beállítást :o. Eszméletlen, milyen emberek vannak. Fizet a pannon hogy ennyire véded? Vagy csak a 2 éves hűségnyilatkozás miatt nem mered magadnak bevallani, hogy tévedtél? Bár nem is várom, hogy elismerd :)

5. Na itt árultál el magadról mindent HAVER :D. A leg menőbb üzletág európában a REKLÁM. Tehát az előfizetők legnagyobb százaléka a reklámokkal befolyásolható, nem pedig a szakfórumokkal, szaklapokkal. És a reklámban nem volt szó a 10 megás korlátozásról. Én nem ettem meg, mert ismerősöm előtte tájékoztatott a pannin csínytevéséről ;)

6. Az általános szerződési feltételek, a teljes kötet, az csak bent található a pannon nagyközpontjában. Vagy max pdf-ben letölthető. Kb 4 hétig tartana elolvasni. Te talán elolvastad? A másik meg a félrevezetés egy gusztustalan üzletpolitika. Bár Tádádá: A voda is ilyen.

7. Felfogtam amit írsz, de ez nem jelenti azt, hogy a pannon zrt tolvajkodására ez mentségül szolgál ;)

Zárószó a témához. pontosan azért vettem majdnem 4 ezerért egy feltöltős pannonsimet, mert kaptam egy előnyösnek tűnő előfizetéses pannonajánlatot. De gondoltam előtte KIPRÓBÁLOM, TÁJÉKOZÓDOM a pannon szolgáltatóról ;). Leszerepelt a pannon, maradok vodás :). Buktam 4 rugót :). Inkább, minthogy 2 évig egy igénytelen szolgáltatónál legyek :)


Hogy te milyen komolytalan ember vagy... Veled még érdemben vitázni sem lehet.
Direkt nem veszed komolyan az embert, vagy megragadtál egy szinten, csoportnál, baráti körben, ahol a "haverozás", a kioktatás, a lekezelés, a "lázadjunk mert lusta vagyok tájékozódni" stílus a menő?!

Ideje lenne megkomolyodnod végre s felnőni a vitához!


1.) A Mekis példa szerintem nem jó, de mindegy. A Pannon, ha jól emlékszem, leírta az ÁSZF-ben, hogy ha nincs elegendő pénz az egyenlegeden, akkor korlátozhatja a szolgáltatásokat. Ennyi. Mit nem értesz ezen?? Szerződés kötés ELŐTT EL KELL olvasni a hatályos ÁSZF-t! Ja, hogy lusta vagy rá?? Az már más kérdés... Nem kell az egészet végig bogarászni, hanem csak azt a részt, ami az általános rendelkezések ill. az adott szolgáltatásra vonatkozik.

Az üfsz pedig nem attól gagyi/nem gagyi, hogy milyen a hangminősége.. Minket jobban érdekel a rajta található információ mennyisége és minősége, mi az alapján ítélünk!

2.) Alaptalan kifogás. Megszokás kérdése a dolog. Nokiásnak röhejes a SE, LG fannak a Samsung, Alcatel-esnek a Siemens... És?? Egyéb, értelmes, elfoagdható indok??

3.) NAGYON ÉRTÉKELNÉM, ha komolyan bennéd a vitát. Hogy jön ide, hogy milyen a vallási beállítottságom?????????????????????? Közöd semmi!
Ráadásul buta és demagóg az összehasonlítás!! Nam baj, majd felnősz egyszer te is s talán megkomolyodsz!


Lehet nyavalyogni, siránkozni, hogy rossz a hangminősége: akkor ne hallgasd a géphangot, hanem kérd az Ügyfélszolgát, vagy menj be egy bemutatóterembe, vagy viszonteladóhoz, vagy írj nekik e-mail-t, vagy kérdezz itt a fórumon.

4.) Nem fizet nekem semmi se a Pannon, sem semelyik másik szolgáltató - lehet, hogy meglep, ez a saját, szubjektív, tapasztalai úton kialakított véleményem! És feltöltőkártyás vagyok 5,5 éve... És NEM tévedtem!! Az, munkához kell a wap nekem kevésbé hihető, de ha mégis így van, akkor legfeljebb nem napközben kéred le INGYEN a Nokia oldaláról, hanem elötte vagy aznap este, otthonról!

5.) A legmenőbb az egy szó! És nem csak Európában, hanem az egész világon! És??

Engem még egyik reklám sem befolyásolt semmiben, legfeljebb informált valamiről, ami érdekel(he)t.

Akkor most "megsz*patott" a Pannon, vagy sem - döntsd el végre... Nem szaklapokról írtam, hanem napi és hetilapokról, amikben a sajtóközlemények, hirdetések megjelennek! Egyébként a reklámokban mindig benne van, hogy "Bővebb információ: ..." - s ez nem véletlen! Aki pusztán a TV/rádió reklámok, óriáplakátokra írt marketingszövegek alapján dönt, s éli életét az csak magára vethet, megérdemli sorsát!

Fel kellene végre fogni, hogy egyik szolgáltató sem fogja kézenfogva körbevezetni székhelyén a T. Ügyfelet, kinyalni a s*ggét, szájbarágva, ha kell ötször egymás után felvilágosítani az ÁSZf-ről, a díjszabásról, a jogairól... Mert ez az Ügyfél dolga, ha tetszik, ha nem! Ha érdekli egy szolgáltatás, vegye a fáradságot és járjon utána, hogy hogyan rendelheti meg, mik a feltételek, mennyi a díja!

6.) A félrevezetés tényleg gusztustalan üzletpolitika - de ezt is tudjuk régóta, ezek szerint ez csak neked új dolog!
Egyébként az ÁSZF azért van kint PDF-ben, azért érhető el a Bemutatótermekben, a viszonteladóknál, hogy az olyan hőbörgők, mint Te el tudják olvasni s ne kelljen elmenni a Pannon központjába :D :D
A PannonWAP kapcsán CSAk ezt kellett volna elolvasnod:
http://www.pannon.hu/pannon/sajtoszoba/ ... enyek/433/

Egyébként, mint említettem, nem kell az egész ÁSZF-t áttanulmányozni. Egy olyan embernek, aki becsülettel elvégeztea a 8 általánost, annak szerintem max. 40-50 perc, amíg átolvassa és nem 4 hét!!!! :twisted:
És igen, olvastam, MERT AZÉRT VAN KINT A WEBOLDALON, hogy T. Leendő (vagy Jelenlegi) Ügyfél fikázás/reklamálás helyett el tudja olvasni!!


szomb. szept. 09, 2006 8:47
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
A 1741-en keresztül váltottam (?) tarifacsomagot egy rokonomnak. Elméletileg 72 órán belül megtörténik a váltás, amiről SMS-t küldenek. Amíg nála voltam, 2,5 óra, addig nem jött SMS. T-nél azonnal megtörténik a váltás és jött is rögtön az SMS.


pén. szept. 08, 2006 23:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Próbáltam én is a 1220-at, először hibajelzősen trillázott, aztán foglalt, aztán megint trilla.


pén. szept. 08, 2006 23:04
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Na az elöbb már nekem is bejött, de meg is szakadt.Utána próbáltam mégegyszer és mire már az ügyfélszolgát kapcsolta volna megint megszakadt.
Szóval elindulni látszik csak igen döcögősen.Mint ahogy a számlázás :D


pén. szept. 08, 2006 21:53
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
22:49 - a szokásos, fiatalos hangú hölgyemény.

Próbáld meg drótosról, más hálózatból stb.


pén. szept. 08, 2006 21:49
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
22:46 - kor néztem, semmi, csak foglalt jelzés.


pén. szept. 08, 2006 21:47
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Egy órával ezelőtt a 1220 működött, a szokásos formában.

Most, 22.30-kor a régi, mély, rekedt hangú nő fogad, magázva, Pannon GSM-ezve, új menüstruktúrával.

22:35-kor ismét a szokásos.


pén. szept. 08, 2006 21:32
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 106  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség