Szerző |
Üzenet |
relax
ezüst tag
Csatlakozott: kedd jún. 29, 2004 19:46 Hozzászólások: 16 Tartózkodási hely: Pécs
|
Nálam minden funkció megy.(számlás előfizetésem van)
|
szomb. jan. 28, 2006 14:46 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Látom jól elbeszélgetek itt Magammal ebben a topicban .
Íme egy újabb szösszenet:
1-2 órával ezelőtt hibaüzenetet generálva be tudtam lépni a POL-ba, de a PannOnline kivételével (ami a lényeg lett volna) minden funkció működött.
Most ismét be tudtam lépni a POL-ba, hibaüzenet nem generálódótt, de a számhordozott számomra kiírja, hogy nem pannonos, és nem is használhatom a PannOnlinet, csak a többi netes funkciót.
Másnál mi a helyzet?
|
szomb. jan. 28, 2006 10:51 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A lezárt számla, a teljes számlaképpel most jelent meg. Ma este 8-ig csak a számla fejléce volt meg. Azonban a 28-a óta keletkezett kiszámlázatlan hívásokról még semmi hír, és a lezárt számlához tartozó, letölthető részletezőnek sincs nyoma.
Ezen kívül, a Szolgáltatásokkal kapcsolatos információk közt az SMS sorában található Forgalmi adatokra klikklve az jelenik meg, hogy Nincsenek megjeleníthető tételek, holott ez nem igaz.
|
csüt. dec. 29, 2005 21:01 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Aki 27-ei zárású, és aktív az Elektronikus részletezés letöltés (hol találok itt ilyen embert, Magam sem tudom ), megjelennek a kiszámlázatlan hívásai?
|
szer. dec. 28, 2005 19:30 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
joc_ írta: Annyiban macerás, hogy az excelbe ha beilleszted, akkor mindent stringként illeszt be, úgyhogy ha számolni akarsz az idő vagy Ft értékekkel, akkor konvertáltatni kell, de erre van excel függvény. Elég az oszlopokat a tartalomnak megfelelően formázni. Viszont a tört perceket egészekre felfelé kell kerekíteni a percalapú számlázás miatt. Egyszerű függvény van rá.
Üdv!
|
szomb. dec. 17, 2005 20:37 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A sima elektronikus részletezést Én is próbáltam. Csak a letöltést nem. S erre lennék kíváncsi...
Amúgy a papír alapú részletező minden esetben külön veszi az SMS és beszéd forgalmat, még szolgáltató szerint is? Tehát sosem jön majd "ömlesztett" hívárészletező, ahol az egyetlen rendezési szempont az, hogy mikor történt az esemény (mint az elektronikus részletezőnél)?
|
szomb. dec. 17, 2005 18:09 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
vizsla1 írta: Nem nyomtatni akartam. Ha papíron akarom látni, akkor papíron kérem az ingyenes részletezőt . Hanem arra jó volna, hogy Excelben lehessen vele számolgatni . Ha megrendelem az ingyenes papír alapú részletezést, mi nem jelenik meg a PannOline-on? A lezárt számla, vagy a ki nem számlázott hívások? Én az elektronikus hívásrészletezőt rendeltem meg. (NEM a letöltést). Az hó közben is mutatja a még ki nem számlázott hívásokat is. Nem excel formátumot ad, hanem egy felugró ablakban html táblázatot. Azonban ki lehet jelölni, ctrl-c után egy excel táblába beilleszteni. Annyiban macerás, hogy az excelbe ha beilleszted, akkor mindent stringként illeszt be, úgyhogy ha számolni akarsz az idő vagy Ft értékekkel, akkor konvertáltatni kell, de erre van excel függvény. Az "elektronikus hívásrészletezés letöltést" nem próbáltam, ha van valakinek azzal tapasztalata azt én is szívesen venném, mert lehet hogy célszerű lenne átállnom?
|
szomb. dec. 17, 2005 17:58 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nem nyomtatni akartam. Ha papíron akarom látni, akkor papíron kérem az ingyenes részletezőt . Hanem arra jó volna, hogy Excelben lehessen vele számolgatni .
Ha megrendelem az ingyenes papír alapú részletezést, mi nem jelenik meg a PannOline-on? A lezárt számla, vagy a ki nem számlázott hívások?
|
szomb. dec. 17, 2005 16:59 |
|
|
Vendég
|
Szerintem nem sokan használják. Anélkül is ki lehet nyomtatni.
|
szomb. dec. 17, 2005 16:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Még Macika sem használ ilyet?
|
szomb. dec. 17, 2005 16:22 |
|
|
Vendég
|
Lehet. De én úgy emlékszem, korábban pdf-et írtak. Persze én is tévedhetek.
|
szomb. dec. 17, 2005 16:05 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A honlapon azt írják: Excel fájl
|
szomb. dec. 17, 2005 12:40 |
|
|
Vendég
|
Úgy tudom, az pdf fájlban van. Én a Word-be illesztem be és onnan nyomtatom ki. Nem kell érte fizetni.
|
szomb. dec. 17, 2005 12:29 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ha valaki használja az elektronikus hívásrészletezés LETÖLTÉS szolgálatást, elküldene Nekem egy teljes példányt, hogy lássam, milyen?
Persze a személyes adatokat írja át fiktívre, de a szintaktika legyen egyező az eredetivel (gyk.: 0680630360 hívása helyett lehet 0680123456)
|
szomb. dec. 17, 2005 12:12 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Köszi, működik. Azt az alapvető dolgot azonban elfelejtették említeni, hogy csak explerer alatt megy ez az egész...
|
pén. dec. 16, 2005 22:57 |
|
|
Vendég
|
Bagyu írta: Nekem elmondták, hogyan lehet a jogosultságokkal összerakni, hogy működjön, de 15 perc után megelégeltem.
Amit annyi idő alatt nem lehet megcsinálni simán kattintgatással az nem érdemel mást, csak kritikát.
Engem ma hívtak ebben az ügyben. Pedig pofon egyszerű. A következőt kell tenni:
Belépsz a PannOnline-ra, majd bal oldalt a Jogosultságok beállítása-t választod. Itt a Profiloknál az Ügyintézői profilt válaszd. Alatta a Netshopra vonatkozó 3 dolgot pipáld ki. Aztán mentés.
Bal oldalt lépj a Felhasználói jogosultság-okra. Itt az Ügyfélszámhoz tartozó felhasználók-ból húzd át a jobb oldali mezőbe a felhasználót. Azután kilépés. Mikor újra belépsz, akkor már használhatod is a netshop-ot.
|
pén. dec. 16, 2005 19:57 |
|
|
Vendég
|
Én két tételt rendeltem a Netshop-ból, egyik sincs. Semmi információt nem kaptam arra vonatkozóan hogy mégis körülbelül mikor lesz. Csak annyit, hogy majd munkatársuk telefonál.
|
csüt. dec. 15, 2005 12:32 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Az aktuális számlát - ha jól tudom - egyösszegben nem lehet megnézni, csak tételesen listázni, legalábbis nekem csak az tűnt fel. A korábbi számlák viszont pár hónapra visszamenőleg szerepelnek egymás felett, legfelül az aktuális hónap részletezését előcsalogató link.
Szerintem azért lassú, mert közvetlenül abból az adatbázisból dolgozik, ami alapján számláznak is, amit persze folyamatosan frissíteni is kell, miközben mások használnak szolgáltatásokat, szóval nem lehet egyszerű egy ilyen adatbázis felépítése és az abban való keresés, bejegyzés egyidejű lekezelése, főleg, ha figyelembe vesszük, mennyi hívást indítanak percenként.
Egyet viszont végképp nem értek: mi a túróért nincs "online" készlet a webshopban? A legkisebb sufni cég is meg tudja csinálni a netes webshopjában, hogy az aktuális készlet látszon (akár darabszámra is, nem csak van/nincs megjelöléssel). Nem tudják, mennyit rendeltek és mennyi fogyott?
Üdv!
|
csüt. dec. 15, 2005 0:00 |
|
|
Vendég
|
Igen, meg lehet nézni a számlainfónál. Ha a számlarészletezőt is megrendeled, akkor azt is látod, kit, mikor hívtál és mennyi ideig.
|
szer. dec. 14, 2005 20:42 |
|
|
Petyuszka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. dec. 14, 2005 8:21 Hozzászólások: 94
|
Valaki megteszi hogy segít megválaszolni ezt a kérdést? Köszönöm.
"Sziasztok! Én azt szeretném kérdezni a Pannonline-al kapcsolatban hogy az aktuális számlaegyenleget előfizetéses ügyfeleknél meg lehet nézni? Mert a súgóban azt írja igen, viszont én sehol nem találom. Köszi."
|
szer. dec. 14, 2005 20:30 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Nekem elmondták, hogyan lehet a jogosultságokkal összerakni, hogy működjön, de 15 perc után megelégeltem.
Amit annyi idő alatt nem lehet megcsinálni simán kattintgatással az nem érdemel mást, csak kritikát.
|
szer. dec. 14, 2005 12:40 |
|
|
Vendég
|
A netshopba én sem vagyok jogosult turkálni, azt írja ki mindkét számlás előfizetésemre. Úgy látszik, akkor ez nem egyedi probléma. Vasárnap szóltam nekik emiatt, de tegnap még nemm működött, ma meg még nem néztem. Kártyásról simán bemehettem, rendeltem is készüléket, de készlethiány miatt nem tudják leszállítani.
|
szer. dec. 14, 2005 12:34 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Hát a Pannon helyében én nagyon meghúznám magam. Addig addig kattintgattam, míg megjelenített valami céget, mindenféle személyes adatot ,amihez a profilomnak semmi köze.
Ettől függetlenül már 4 hete nem megy nekem a netshop. Nincs hozzáférésem, holott elvileg minden okés...
Meg még ez is:
Djuice honlap írta: A kedvezményes készülékvásárlása óta eltelt idő és az átlagos havi költésed alapján az itt látható táblázat segítségével megnézheted meg, hogy milyen készülékvásárlási kedvezmény jár Neked.
És mindezt az elmúlt 20 percben vettem észre.
|
szer. dec. 14, 2005 9:01 |
|
|
Petyuszka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. dec. 14, 2005 8:21 Hozzászólások: 94
|
Sziasztok! Én azt szeretném kérdezni a Pannonline-al kapcsolatban hogy az aktuális számlaegyenleget előfizetéses ügyfeleknél meg lehet nézni? Mert a súgóban azt írja igen, viszont én sehol nem találom. Köszi.
|
szer. dec. 14, 2005 8:25 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Címmódosításnál nem tudja kezelni a hosszú ő -t.
|
kedd dec. 13, 2005 15:38 |
|
|
Vendég
|
Az emeltdíjas szolgáltatással vásárolt termékekről (csengőhang, háttérkép, egyéb termék) küldenek áfás számlát.
|
kedd dec. 13, 2005 12:33 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Rozso írta: Megjelent egy új lehetőőség a Pannonlineon!
Prepaidnél a számlainfó résznél van egy új gomb: Számlakérés
Ha rákattintok akkor kérdezi, hogy mettől, meddig kérem a számlát a mobil vásárlásokról majd kiírja: "A számlakérés folyamata sikeresen elindult.".
Tud erről valaki vmit? Ez pénzbe kerül?
Majd kiderül! Ordítasz ha fáj....... mármint, ha levesznek.
|
kedd dec. 13, 2005 10:24 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Megjelent egy új lehetőőség a Pannonlineon!
Prepaidnél a számlainfó résznél van egy új gomb: Számlakérés
Ha rákattintok akkor kérdezi, hogy mettől, meddig kérem a számlát a mobil vásárlásokról majd kiírja: "A számlakérés folyamata sikeresen elindult.".
Tud erről valaki vmit?
Ez pénzbe kerül?
|
kedd dec. 13, 2005 9:38 |
|
|
Gzuri
vas-tag
Csatlakozott: kedd ápr. 19, 2005 21:47 Hozzászólások: 8
|
Rozso írta: Éredekes ez a Pannonline!
Elhordoztam a számom a Pannontól, de még mindig be tudok lépni a felhasználónevemmel, de a pannonline részen nem jelenik meg semmi választási lehetőség viszont a beállítás résznél még meg vannak az adataim és a telefonszám résznél is módosítási lehetőség. Át tudom írni akármire a telefonszámom...
A regisztrációd megmarad, de már nem Pannonos ügyfél, hanem regisztrált látogató vagy, ezért nem látszanak a PannOnline funkciók.
|
kedd nov. 01, 2005 16:33 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
Nyugalom, hamarosan kiderül
|
kedd nov. 01, 2005 15:11 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Crick írta: Ne haragudj, nem vettem észre, hogy írtál... Olvasni naponta szoktam a fórumot, de bejelentkezni néha csak akkor, ha írni is akarok A Netshop pedig heteken belül elérhető újra. Üdv, C.
A lényeg, hogy eljutott Hozzád .
A NetShop átalakítására miért volt szükség? S mi tart ilyen sokáig?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vizsla kedd nov. 01, 2005 15:13-kor.
|
hétf. okt. 31, 2005 8:37 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
vizsla1 írta: Mi van a PannonNetshop-pal már jó ideje? Crick milyen gyakran olvas PÜ-t ? Ne haragudj, nem vettem észre, hogy írtál... Olvasni naponta szoktam a fórumot, de bejelentkezni néha csak akkor, ha írni is akarok
A Netshop pedig heteken belül elérhető újra.
Üdv,
C.
|
vas. okt. 30, 2005 23:12 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Mi van a PannonNetshop-pal már jó ideje?
Crick milyen gyakran olvas PÜ-t ?
|
vas. okt. 30, 2005 21:20 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Éredekes ez a Pannonline!
Elhordoztam a számom a Pannontól, de még mindig be tudok lépni a felhasználónevemmel, de a pannonline részen nem jelenik meg semmi választási lehetőség viszont a beállítás résznél még meg vannak az adataim és a telefonszám résznél is módosítási lehetőség. Át tudom írni akármire a telefonszámom...
|
vas. okt. 30, 2005 17:41 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Kivártam, és ma kísérleteztem, de mindkét számomat újra kellett regisztrálni, így elvesztettem a régi jó betűkből álló jelszavam
Szerintem a régi adatbázist törölték a fenébe...
A dizájnon kívül semmi újdonság nincs, max. annyi, hogy a D.Juci kártyámnál nincs számlázási cím (minek is lenne), míg a PerCfektnél van (de minek ).
A belépési értesítő e-mailben azóta is jön, hiába van kikapcsolva...
Üdv!
|
szer. aug. 31, 2005 19:44 |
|
|
ooz
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 64 Tartózkodási hely: Budapest
|
na úgylátszik sorra került az en mailem is a valaszolandok kozott: ime:
"... hogy ha az ügyfélszámhoz több előfizetés tartozik és az ügyfél nem rendelkezik ügyfélszintű regisztrációval, akkor a kártyaszintű regisztrációk a PannOnline rendszerében nem rendelkeznek jogokkal. Ennek értelmében létre kell hoznia ügyfélszintű regisztrációt (ügyfélszintű jelszó szükséges hozzá) és jogosultságokat kell adnia a kártyaszintű regisztrációk számára.
Technikus kollégáink a rendszer fejlesztésével jelenleg is foglalkoznak, abban a tekintetben, hogy a kártyaszintű regisztrációk is rendelkezzenek alapvető jogokkal PannOnline rendszerünkben, azonban jelenleg a fenti folyamattól eltérni sajnos nem tudunk.
Az ügyfélszintű jelszó megadásához bemutatótermeink valamelyikébe szükséges befáradnia érvényes személyi igazolványával. Bemutatótermeink listáját és pontos címét honlapunk http://online.pannongsm.hu/EP/ oldalán találhatja."
szal ezt is kiírhatták volna a főoldalra. ehh.
ma reggeli helyzet:
beírom az üfszámom, és erre mit ír?
lol 1:
Kérjük, a következőkön javítson: * Az ügyfélszámnak csupa számjegyekből kell állnia!
ide azt a számot írtam, ami a számlámon is szerepel.
lol 2.
Ezzel a kóddal nincs ügyfél
ide meg azt a számot ami egy tőlük kapott hivatalos levélben volt.
a két ügyfélszám között annyi a különbség, hogy a számlán lévőn ottvan még ez is: 0001
Én 98 óta vagyok előfizetőjük...
egy másik új "húzásuk": ha hangposta veszi fel a hívásodat, akkor esélyed sincs lerakni úgy -ha nem szeretnél rápofázni- hogy ne fizetnél ki egy egész percet, mert már a sípszó elhangzásakor 1 secnél áll a mutató...
váltani nem fogok mert nem látom értelmét. a másik két cég sem jobb ennél.
|
pén. júl. 29, 2005 6:05 |
|
|
Gzuri
vas-tag
Csatlakozott: kedd ápr. 19, 2005 21:47 Hozzászólások: 8
|
jokers5 írta: Nekem nem megy még most sem. Akkor holnap telefonálok egyet Add meg a telefonszámod a felhasználói adatoknál, vagy regisztrálj ügyfélszinten, akkor menni fog.
|
csüt. júl. 28, 2005 22:14 |
|
|
jokers5
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 671 Tartózkodási hely: M. Service
|
Nekem nem megy még most sem. Akkor holnap telefonálok egyet
|
csüt. júl. 28, 2005 22:03 |
|
|
krimlin
arany tag
Csatlakozott: vas. jan. 02, 2005 13:01 Hozzászólások: 253
|
H
Hurrá!
Most megnéztem megint, és megcsinálták, teát akkor mégis használt valamit a panaszom
Csak nagyon lassú az oldal (ADSL-lel)...
|
csüt. júl. 28, 2005 21:43 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Nekem megy rendesen a PannOnline 4 predaid regisztrációval is.
És most próbáltam ki: Az egyenleginfót végre azonnal frissíti!
|
csüt. júl. 28, 2005 21:23 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
VonBraun írta: Na igen, a Pannon úgy egyáltalán készülhetne már valamire. Nemhogy elõre haladna, hanem mintha araszolna hátrafelé, de ezt szerencsére nem csak én látom, hanem a versenytársak is. [1 bazinagyflottás elõfizetéssel, egy privát elõfizetéssel és egy prepaiddal a hátam mögött, 8 év távlatában] Most, hogy balfácánok az online-al, az egy dolog, 10-bõl legalább 5 hívásom bip-bip-re végzõdik, és elhal a nagy büdös semmiben, de ugyanott a nullahathetvenes kártyámról simán beszélek, a térerõ ugyanolyan a kijelzõ szerint. Hmmmmm. Azt milyen e-mailcímre lehet nekik megírni, hogy itt már nem kommunista állami berendezkedés van? Mert szemmel láthatóan nem tudják. A honlap ultrakonzervatív, a szolgáltatások a 80-as évek végét idézik, az ügyfélreklamációk az ötvenesékét. Vagy megvette õket már a VoiceDataFone, csak még ciki megmondani. Szvsz, ugye, abszolut szvsz.
legutóbbi reklamációmban, amivel ismét a nemlétező hűség számonkérést, pontosabban 150ezer vagy inkább 225ezer forintos "tévedésük"-re hívtam fel a figyelmüket, kifejtettem, hogy "Amennyiben szükséges..., illetve az Önök anyacégével a Telenorral felvenni a kapcsolatot."
remélem ez meghatja annyira őket, hogy nem akarják kirúgatni magukat a hülyeségükért. Mert gondolom az anyacég nem örül, hogy olyan többszázezres perekbe mennek bele, ami eleve kudarcra van ítélve és rossz fényt vet rájuk. persze, majd meglátjuk!
|
csüt. júl. 28, 2005 20:07 |
|
|
Andrei
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1448 Tartózkodási hely: Brüsszel, Belgium
|
VonBraun írta: Azt milyen e-mailcímre lehet nekik megírni, hogy itt már nem kommunista állami berendezkedés van? Mert szemmel láthatóan nem tudják. A honlap ultrakonzervatív, a szolgáltatások a 80-as évek végét idézik, az ügyfélreklamációk az ötvenesékét. Vagy megvette őket már a VoiceDataFone, csak még ciki megmondani. Szvsz, ugye, abszolut szvsz.
hehe Esetleg a elegmarebbolvazze@pgsm.hu emilen vagy az elérhetőségeik bármelyikén
http://www.pgsm.hu/elerhetosegek/index.php
|
csüt. júl. 28, 2005 19:59 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Na igen, a Pannon úgy egyáltalán készülhetne már valamire. Nemhogy előre haladna, hanem mintha araszolna hátrafelé, de ezt szerencsére nem csak én látom, hanem a versenytársak is.
[1 bazinagyflottás előfizetéssel, egy privát előfizetéssel és egy prepaiddal a hátam mögött, 8 év távlatában]
Most, hogy balfácánok az online-al, az egy dolog, 10-ből legalább 5 hívásom bip-bip-re végződik, és elhal a nagy büdös semmiben, de ugyanott a nullahathetvenes kártyámról simán beszélek, a térerő ugyanolyan a kijelző szerint.
Hmmmmm.
Azt milyen e-mailcímre lehet nekik megírni, hogy itt már nem kommunista állami berendezkedés van? Mert szemmel láthatóan nem tudják. A honlap ultrakonzervatív, a szolgáltatások a 80-as évek végét idézik, az ügyfélreklamációk az ötvenesékét. Vagy megvette őket már a VoiceDataFone, csak még ciki megmondani.
Szvsz, ugye, abszolut szvsz.
|
csüt. júl. 28, 2005 19:48 |
|
|
Andrei
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1448 Tartózkodási hely: Brüsszel, Belgium
|
krimlin írta: Nálam sincs Nekem "továbbították panaszom a technikai osztályra"... Tut nem csinálnak semmit!
Miért lepődsz meg ezen? Magyarországon ez a szokás. Amúgy valószinüleg eljut az illetékesig a panaszod, de a szolgálati út betartása miatt akár 3-4 hónap is lehet a lefutás, akko rmeg már azért nem fognak válaszolni, mert már nem aktuális a hiba.
|
csüt. júl. 28, 2005 19:41 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
"Regisztráció ellenőrzése
Kérjük, hogy a regisztráció sikeres befejezéséhez írja be az e-mailben vagy SMS-ben kapott kódot az alábbi mezőbe és kezdje el használni a PannOnline által nyújtott szolgáltatásokat!
Hiba történt az adatok módosítása közben. (Hibakód: 1287861058242021) "
na, ehhez mit szóltok?
|
csüt. júl. 28, 2005 19:40 |
|
|
krimlin
arany tag
Csatlakozott: vas. jan. 02, 2005 13:01 Hozzászólások: 253
|
jokers5 írta: tibuu írta: http://www.kepfeltoltes.hu/050728/online.jpg na ilyenem nincs sajnos
Nálam sincs
Nekem "továbbították panaszom a technikai osztályra"... Tut nem csinálnak semmit!
|
csüt. júl. 28, 2005 19:35 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
gondolom senkinek nem újdonság (csak a pgsmnek)
"PannOnline regisztráció frissítése
A PannOnline regisztráció frissítése sajnos nem sikerült.
Egyéb hiba "
nálam is.
|
csüt. júl. 28, 2005 19:25 |
|
|
jokers5
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 671 Tartózkodási hely: M. Service
|
tibuu írta: http://www.kepfeltoltes.hu/050728/online.jpg
na ilyenem nincs sajnos
|
csüt. júl. 28, 2005 19:17 |
|
|
tibuu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1512 Tartózkodási hely: Szolnok
|
|
csüt. júl. 28, 2005 18:49 |
|
|
tibuu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1512 Tartózkodási hely: Szolnok
|
jokers5 írta: hát nekem ott csak e-Phone van amit lehet választani
Az felett kellene lenni-e a az egyenleginfo es feltoltes menunek...
|
csüt. júl. 28, 2005 18:45 |
|
|