Szerző |
Üzenet |
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
Az előbb próbáltam mailt küldeni a Voda ügyfélszolgálatnak, és ez a hibaüzenet jött vissza:
These recipients of your message have been processed by the mail server:ugyfelszolgalat@vodafone.hu; Action: Failed; Status: 5.2.2 (mailbox full)
Remote MTA ESU1.vodafone.hu: SMTP diagnostic: 552 RCPT TO:<ugyfelszolgalat@vodafone.hu> Mailbox disk quota exceeded
Úgy tűnik még mindig sok számlapanaszt kapnak...
|
hétf. nov. 07, 2005 12:01 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
T68m írta: itt hívnám fel a figyelmed két dologra:
1. konkrétan voda üszisek is olvassák ezt a topicot, úgyhogy légyszi ne személyeskedj, különben sem illik.
2. nem tudom mit szólnál, ha a barátnődre és állására mondaná ezt vki.
***********
azon pedig nincs vita, hogy felvételnél kontraszelekció működik. De ez ugyanígy van az összes multinál, hivatalban, sőt még a főiskolák/egyetemek felvételijén is.
1. Személy szerint tojok rá, hogy ki olvassa és ki nem. Akinek nem inge, ne vegye magára. Feltételezem, hogy nemcsak egy Andrea melózik a vodánál. Akire pedig illik, az olvassa el és gondolkozzon el rajta, hogy miért írhat róla valaki ilyen csúnya dolgokat.
2. Tudod, ha valaki így kezeli a problémákat, mint ez a nő (már mint Andrea), az inkább mondjon fel, menjen el szülni vagy tudom is én, ahogy mondani szokás, "keressen újabb kihívásokat".
Ne értsd félre, nem nézem le az ügyfélszolgálatosokat. Sőt! Inkább minden elismerésem, hogy nap mint nap szembenéznek sok klinikai esettel (=hülye ügyféllel). Csak van, amelyikük jól végzi a dolgát és van, aki nem.
Ami pedig a barátnőmet illeti, Őt csak dícsérni lehet.
|
szomb. nov. 05, 2005 18:40 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
MZ-nek igaza van.
És punktum. Sőt, stipistopi, meg pacs-pacs.
|
szomb. nov. 05, 2005 17:25 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
mz írta: az ügyfélszolgálaton munkálkodó mindenki Andreájáról, aki a feketére azt mondja, hogy fehér, a fehérre pedig azt, hogy fekete. Az a nõ se az esze miatt került oda, arra most mernék fogadni.
itt hívnám fel a figyelmed két dologra:
1. konkrétan voda üszisek is olvassák ezt a topicot, úgyhogy légyszi ne személyeskedj, különben sem illik.
2. nem tudom mit szólnál, ha a barátnődre és állására mondaná ezt vki.
***********
azon pedig nincs vita, hogy felvételnél kontraszelekció működik. De ez ugyanígy van az összes multinál, hivatalban, sőt még a főiskolák/egyetemek felvételijén is.
|
szomb. nov. 05, 2005 15:40 |
|
|
cbf
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 155
|
Sziasztok!
Nektek müködik a 1751-es számlainformációs szolgáltatás 2-es menűpontja ( elmúlt 3 havi lezárt számlák)? Nekem amióta megvan az őt előfizetésem mindegyiken azt mondja, hogy Önnek jelenleg nincs lezárt számlája, pedig már kaptam 4 számlát.
|
szomb. nov. 05, 2005 14:56 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
mz írta: Én maximum tutajra tenném őket, ami egyszer szépen csak szétesik valahol...
Megvenné nekik a nagy hajót az anyacég,hisz van rá cash.Aztán ezek az okosok szépen elsüllyesztenék magukat,szal még csak a tutaj se kell nekik...
(mint az egyszeri sárga színű hajú nő esete a 2 üveggolyóval a bezárt szobában.az egyiket elveszti,a másikat meg elrontja)
|
szomb. nov. 05, 2005 12:54 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 31, 2009 14:22-kor.
|
szomb. nov. 05, 2005 12:09 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
CineDOG írta: Gyalázzuk a vodát inkább. Vagy elküldjuk őt is hajóra?
Én maximum tutajra tenném őket, ami egyszer szépen csak szétesik valahol...
Elképesztő, hogy mennyire nem állnak a helyzet magaslatán. Én már rég lecseréltem volna a vezetőséget, csak az a baj, hogy odakint nem látják, mekkora itthon a káosz.
|
szomb. nov. 05, 2005 6:32 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
csendes írta: T68m írta: CineDOG írta: Pontosan! na, itt egy autentikus hozzászólás! Már csak meggylevet kéne megkeresni. Indulok a hűtőhöz... BraveStarr is valami elveszett cirkálón volt Vodafone előfizető.
Nagy hajós nemzet a magyar! Mit kell ezen csodálkozni? Csak innen a fórumon is többen mentünk több hajóra.
Na de ez erős OFF.
Gyalázzuk a vodát inkább. Vagy elküldjuk őt is hajóra?
|
pén. nov. 04, 2005 20:18 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
T68m írta: CineDOG írta: Pontosan! na, itt egy autentikus hozzászólás! Már csak meggylevet kéne megkeresni. Indulok a hűtőhöz... BraveStarr is valami elveszett cirkálón volt Vodafone előfizető.
|
pén. nov. 04, 2005 19:54 |
|
|
Jackie
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 16, 2005 21:06 Hozzászólások: 60
|
Persze! Nem tudtad?
|
pén. nov. 04, 2005 14:55 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Macika írta: A beázás mindenütt, minden terméknél garanciát kizáró ok (a gumilabda kivételével).
Ez kész
Ezek szerint a beázott gumilabdát 1 éven bellül cserélik?
|
pén. nov. 04, 2005 14:53 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
tényleg, zsolti4 intézhetne valami munkát 6230-nak is!
|
pén. nov. 04, 2005 12:24 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
CineDOG írta: Pontosan!
na, itt egy autentikus hozzászólás! Már csak meggylevet kéne megkeresni. Indulok a hűtőhöz...
|
pén. nov. 04, 2005 12:22 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Pontosan!
|
pén. nov. 04, 2005 11:08 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
VonBraun írta: guni. írta: Macika írta: Nem akarod ugye mondani, hogy nem tudod, hogy zsolti4 = meggylé = CineDOG??????? Valószínüleg nem, mert akkor nem lett volna ott az a vigyor. Guni Ne beszélj már gyermekségeket, ezt mindenki tudja.
Nemigaz, mert zsolti4 hajón van valahol....
|
pén. nov. 04, 2005 10:28 |
|
|
dragon999
vas-tag
Csatlakozott: hétf. jún. 28, 2004 18:54 Hozzászólások: 8
|
Bocs roppantúl berágtam erre a beszólásra.
Bocs a nyelvtani hibákért még mindig dadogok az idegességtől.
Pár telefont már használtam, de újból bebizonyosodott, hogy telefont kell venni nem csilli villit .Nem pár forint volt és és normálisan volt használva . Ez a beázás dolog felidegesitett mert ez kibúvonak is jó.
Igaz az, hogy a gyártóknak nem érdeke hogy tökéleteset gyártsanak de az gáz, hogy hat hónap után ki kell dobni a készüléket.
Úgy érzem ezentúl maradok a fapados készülékeknél.
Még egyszer bocs a teljes pörgésért.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:32 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
guni. írta: Macika írta: Nem akarod ugye mondani, hogy nem tudod, hogy zsolti4 = meggylé = CineDOG??????? Valószínüleg nem, mert akkor nem lett volna ott az a vigyor. Guni Ne beszélj már gyermekségeket, ezt mindenki tudja.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:28 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Macika írta: Nem akarod ugye mondani, hogy nem tudod, hogy zsolti4 = meggylé = CineDOG???????
Valószínüleg nem, mert akkor nem lett volna ott az a vigyor.
Guni
|
csüt. nov. 03, 2005 20:19 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Vagy próbálhat esetleg egy használt T39-et beszeterni. Még abban is elég rendesen benne volt az anyag. Magnézium ház, meg még valami szigetelésnek felfogható valami is volt benne...
Guni
|
csüt. nov. 03, 2005 20:18 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
még1x nagyon köszi a javítást!
Nem is akarom ezt az ericssonra kenni, tudom, hogy én használtam így, mert (szerintem), ez egy normál használat.
És ehhez illene a telefonokat tervezni, mivel használati és nem dísztárgyak.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:16 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: off: Macika írta: Anno CineDOG se mszándékosan ejtette bele a WC-be a telóját. az zsolti4 volt vagy meggylé! Nem akarod ugye mondani, hogy nem tudod, hogy zsolti4 = meggylé = CineDOG???????
|
csüt. nov. 03, 2005 20:13 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: guni. írta: A telefonom már többször lefagyott. Ilyenkor bementem a Vodafonhoz, ahol sürített levegős spray-vel kifújták, majd újraindították és azt mondtk, hogy most jó lesz, de nem lett. Ha jól értem... Guni köszi a fordítást! (nem tudok még újmagyarul.) szal, valóban, annyi igaza van a srácnak, hogy a beázás mellett azt is bizonyítani kéne a garancia megtagadásához, hogy a vevőnél történt a beázás. Ha ezt sikerülne elfogadtatni a fogyasztóvédelemmel, nem csak ebben az esetben, hanem álatlánosságban, akkor talán a gyártók rájönnének, hogy valóban használható, nem eldobható (pl. samsung) telefonokkal kéne előállniuk. Nézd, amit kirámoltam koszt a telefonjaidból, azok nem is csoda, ha beszívtak a levegő páratartalmából annyit, hogy megdögöljenek.
Sokszor előfordul, hogy egy mobil azért ázott be, mert valaki az ingzsebébe tette a telót, és rá a zakót, kabátot, stb-t. Aztán futás, netalán eső miatt beleizzadt, a panelra meg a levegőből lecsapódott a pára, kész volt a beázás.
Azért nehogy már a szolgáltató vagy a gyártó legyen a hibás!!!!!
Lehet venni por, csepp és koccanásálló telefonokat a SIemenstől. Ja, hogy nem tetszik? Van ilyen. Akkor meg kell tanulni a szabályokat betartani és nem másra kenni.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:12 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
off:
Macika írta: Anno CineDOG se mszándékosan ejtette bele a WC-be a telóját.
az zsolti4 volt vagy meggylé!
|
csüt. nov. 03, 2005 20:12 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
dragon999 írta: alapítok egy szak szervizt vevő szerződés: 1 minden telefon granciális idő és vásárlás helyétől függetlenül 2 bezás garncia vesztésel jár 3 minden készülék beázottnak számit amit legyártottak vagy már a tervezés folyamatába van 4 garancián kivüli átvizsgálás díjja 5000 ft 5 garancián kivüli átvizsgálásnak minősül a harmadik pomtban jelzett készülékek 6 garancián kivüli javításal cégünk nem foglalkozik Szerintem mielőtt szervizt alapítanál, tanulj meg helyesen írni, mert ha valóban elküldted ezt a levelet, akkor kiröhögnek.
A beázás mindenütt, minden terméknél garanciát kizáró ok (a gumilabda kivételével). Az a forgalmazót abszolút nem érdekli szándékosság, vagy nem szándékosság. Anno CineDOG se mszándékosan ejtette bele a WC-be a telóját. Na de ha nem szándékos, ha véletlenül ázott be, akkor már egyből a Voda vagy a SonyEricsson a vétkes? Ne nevettesd már ki magadat, gondolkozz!!!!
|
csüt. nov. 03, 2005 20:09 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
guni. írta: A telefonom már többször lefagyott. Ilyenkor bementem a Vodafonhoz, ahol sürített levegõs spray-vel kifújták, majd újraindították és azt mondtk, hogy most jó lesz, de nem lett. Ha jól értem... Guni
köszi a fordítást! (nem tudok még újmagyarul.)
szal, valóban, annyi igaza van a srácnak, hogy a beázás mellett azt is bizonyítani kéne a garancia megtagadásához, hogy a vevőnél történt a beázás.
Ha ezt sikerülne elfogadtatni a fogyasztóvédelemmel, nem csak ebben az esetben, hanem álatlánosságban, akkor talán a gyártók rájönnének, hogy valóban használható, nem eldobható (pl. samsung) telefonokkal kéne előállniuk.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:09 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
guni. írta: Miért is ótvar a gyártás? Tudod ahhoz, hogy a vízpára molekulái ne tudjanak belemenni a készülékbe 100% vízállónak kellene lenni a készüléknek, ami - bizonyára te is belátod - eléggé megdrágítaná a gyártást. Guni
ez azért nem egyértelmű. Minimális ráfordítással elkerülhető lenne, hogy ne legyenek ennyire érzékenyek a készülékek - de ez ugye a gyártóknak nem érdekük!
csak a hülyítés, a rázogatós sms írás, stb.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:05 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
A telefonom már többször lefagyott. Ilyenkor bementem a Vodafonhoz, ahol sürített levegős spray-vel kifújták, majd újraindították és azt mondtk, hogy most jó lesz, de nem lett.
Ha jól értem...
Guni
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára guni. csüt. nov. 03, 2005 20:05-kor.
|
csüt. nov. 03, 2005 20:04 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
dragon999 írta: már többször kifagyott vodafonhozbe levegõ spray reset mehet
?????????
|
csüt. nov. 03, 2005 20:00 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Re: vodát sem kell féteni
dragon999 írta: ... NYílt levél ...
Off: szerintem előbb még egy kicsit gyakorold a magyar nyelvet meg a helyesírást. Tele vannak be nem fejezett, értelmetlen mondatokkal az írásaid, írásjelek teljes hiánya, stb... Biztos komolyan vesznek olyan szöveggel, aminek majdnem a fele érthetetlen, másik fele meg hemzseg a súlyos hibáktól
|
csüt. nov. 03, 2005 19:58 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Miért is ótvar a gyártás? Tudod ahhoz, hogy a vízpára molekulái ne tudjanak belemenni a készülékbe 100% vízállónak kellene lenni a készüléknek, ami - bizonyára te is belátod - eléggé megdrágítaná a gyártást.
Megértem a haragodat, de nincs igazad. Ilyesmi sajnos előfordul ezt most bebuktad...
És szerintem ne ide irogass, mert ez itt teljesen off ugyanis a vodának ehhez semmi köze sincs, de mondom: bármelyik másik gyártó szakszervízében is elhajtottak volna.
Guni
|
csüt. nov. 03, 2005 19:57 |
|
|
dragon999
vas-tag
Csatlakozott: hétf. jún. 28, 2004 18:54 Hozzászólások: 8
|
bocs azt elfelejtettem hogy a vodás ráütötte hogy egyetértek a szakszervizzel és nem akarok sehova jog orvoslat ért fordulni .
ezt itthon vettem észre és azért jeleztem a szolgáltatónál
már többször kifagyott vodafonhozbe levegő spray reset mehet
lehet hogy elöször szakszerviz akkor menthető a készülék
|
csüt. nov. 03, 2005 19:55 |
|
|
dragon999
vas-tag
Csatlakozott: hétf. jún. 28, 2004 18:54 Hozzászólások: 8
|
guni. írta: Figyelj, ha beázás nyomokat találnak a telefonodban, minden szervizben el fognak hajtani. A szolgáltatóknak ehhez meg pláne semmi közük.
Egyébként az egy dolog, hogy 24 óra alatt tönkremehet a nyák, sőt akár azonnal is, de akár hónapokkal később.
Egyébként akkor mit kellene tenni? Minden beázott telót gariban cserélni? A pocsolyás sztiri meg lehet hogy tényleg megtörtént, de ez inkább a szervizes jóindulatán múlt és egyedi eset lehetett. Biztos nem azt írta a munkalapra, hogy beázott a tel...
Guni
csak ez igy kicsit vicces mert nem esett bele semmibe és ha igy ázik be akor kicsit ótvar a gyártás
2 elöttem fujkodta át a vodás szervizes valamivel ...
akkor hogy is vagyunk
ártatlanság vélelme bizonyitani kellene a szándékosságot
csak akkor lötek a garinak
|
csüt. nov. 03, 2005 19:49 |
|
|
dragon999
vas-tag
Csatlakozott: hétf. jún. 28, 2004 18:54 Hozzászólások: 8
|
alapítok egy szak szervizt
vevő szerződés:
1 minden telefon granciális idő és vásárlás helyétől függetlenül
2 bezás garncia vesztésel jár
3 minden készülék beázottnak számit amit legyártottak vagy már a tervezés folyamatába van
4 garancián kivüli átvizsgálás díjja 5000 ft
5 garancián kivüli átvizsgálásnak minősül a harmadik pomtban jelzett készülékek
6 garancián kivüli javításal cégünk nem foglalkozik
|
csüt. nov. 03, 2005 19:46 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Figyelj, ha beázás nyomokat találnak a telefonodban, minden szervizben el fognak hajtani. A szolgáltatóknak ehhez meg pláne semmi közük.
Egyébként az egy dolog, hogy 24 óra alatt tönkremehet a nyák, sőt akár azonnal is, de akár hónapokkal később.
Egyébként akkor mit kellene tenni? Minden beázott telót gariban cserélni? A pocsolyás sztiri meg lehet hogy tényleg megtörtént, de ez inkább a szervizes jóindulatán múlt és egyedi eset lehetett. Biztos nem azt írta a munkalapra, hogy beázott a tel...
Guni
|
csüt. nov. 03, 2005 19:37 |
|
|
dragon999
vas-tag
Csatlakozott: hétf. jún. 28, 2004 18:54 Hozzászólások: 8
|
csak mintha ez kibujás lenne a gari alol
mert pl elöttem fujta át levegővel és ha a teló hidegvolt... akkor kivolt
mert vizbe egyébbe nem került.
igy csak rá irom hogy gari veszt az csá
t nevezetű szolgáltatónál kis kölyök jelezte hogy bele esett a pocsolyába a teló szó nélkül kicserélték
hasonló történt a p nevezetűnél is
|
csüt. nov. 03, 2005 19:34 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
off:
Macikánál voltam, mert nem mentek a gombok a telómon. Kipucolta, s megmutatta a beázás nyomait. Ugyanígy jártam egy másik készülékkel is.
Az egyikkel valóban estem egy jégpályán, még múlt télen, azaz valóban beázhatott, a másik azonban soha, mégis ott voltak a nyomok.
Gyakorlatban bármi kis pára elég a nyomok kialakulásához, azaz a garancia elvesztéséhez.
|
csüt. nov. 03, 2005 19:29 |
|
|
dragon999
vas-tag
Csatlakozott: hétf. jún. 28, 2004 18:54 Hozzászólások: 8
|
vodát sem kell féteni
Ma hoztam vissza a telefonomat Fél éves
"Szak " más szóval illetném beázott a mobil garancia elvesztve nem csinálják meg.
El olvasva a szag szerviz honlapját előre jelzik hgy a garanciás készülékek gyakran beáznak és igy löttek mindennek csak azt nem tudom ha ilyen gyakori hiba akkor nem esetleg gyártási hiba.
ma küldtem nekik egy szép emeilt
NYílt levél
Tisztel e-care!
A honlapjukon feltüntetett beázással kapcsolatba az írják hogy
garancia vesztéssel jár bármilyen okból történt, van egy érzésem hogy bírósághoz
fogok fordulni és van olyan hogy ártatlanság vélelme .
SZÁNDÉKOS Károkozás nem történt, ha
1 tényleg beázott mikor? lehet hogy így vettem. Az önök honlapján
írják hogy hosszú idő is eltelhet a kár-ig
2 saját tapasztalat rendes beázásnál egy 24 óra alatt tökre mehet a
nyák.
Ezek után lehetett nálunk, a wodafonnál, esetleg önöknél történt a beázás.
Ezek után hatalmi szóval azt állítják hogy nálunk történ miután ezt
kellene bizonyítani gyanús a hozzá állásuk.
A fogyasztó védelemnek és jogásznak is ki kérem a véleményét és a
jogkövetkezményeket is az önök terhére fogom rakni.
Az önök hozzá állásához minden médiát meg mozgatok és hirdetni fogom a
"szak" értelmüket a kibúvásokban. A Sony Ericsont is értesítem erről az
álláspontról miszerint honlapukról át forditva a szöveget minden
készülék gyártási hibás csak zárt klimatizált szobában lehet
használni a készülékeket, És ne vegyenek mobilt mert csak és csak is
zárt térben használható vagy már nincs garancia.
A nyák véleményemet rádióamatőr ismereteimből merítettem HG1DUQ
várom majd a válaszukat és értesítem a nagyérdemüt
ui: Ne sony ericsont és ne vodafon
|
csüt. nov. 03, 2005 18:58 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
"Tisztelt t68m!
Köszönjük újabb levelét.
Tájékoztatjuk, hogy semmilyen esetben nem különbözhet a számlafizető és előfizető személye..."
vs.
"1.1.6.Számlafizető
Azok a természetes vagy jogi személyek,jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok,egyéni vállalkozók,egyéb szervezetek,akik a Szolgáltatás díjának számla alapján történő fizetésére kötelezettek.
A Számlafizető egyetemlegesen felel az Előfizetővel az Előfizetői Szerződésben meghatározott kötelezettségek teljes í téséért.Amennyiben az Előfizetői Szerződésben a Számlafizető az Előfizetőtől elkülönülő szerződő fél,az Előfizető meghatározás alatt a Számlafizetőt is érteni kell."
|
csüt. nov. 03, 2005 18:27 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
Vajon mi történhetett a Vodánál? Feleségem vodás telefonjára szombaton este küldtem egy sms-t és ma délután kapta meg. Persze egész hétvégén be volt kapcsolva a telefonja és akkor is, amikor küldtem.
|
kedd nov. 01, 2005 16:52 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
reaxol írta: Na én azóta felhivtam mégegyszer a 1270-et és egy rendkívül profi ügyfélszolgálatos XY (ellentétben a tegnapi abszolút hozzá nem értő nővel) rögtön tudta mi a baj...
Valóban, Ő azok közé tartozik, akik értenek is a munkájukhoz. De ha már így neveknél tartunk, az Ügyfélmegtartóknál XY ugyanilyen!
Ugye mondtam, hogy a live!-val lesz a gond .
|
hétf. okt. 31, 2005 8:35 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
CineDOG írta: Notesszel együtt kell hívni a 1270-et, majd feljegyezni az ügyfélszolgálatosok nevét. Egy ilyen relaxol féle esetben a tegnapi libát szépen bepanaszolni, hogy köze sem volt a dolgokhoz, míg ez a XY azonnal vette a lapot, tudta a megoldást, és megoldotta a problémát.
Jaja! Csak keményen!
|
vas. okt. 30, 2005 22:52 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Notesszel együtt kell hívni a 1270-et, majd feljegyezni az ügyfélszolgálatosok nevét. Egy ilyen relaxol féle esetben a tegnapi libát szépen bepanaszolni, hogy köze sem volt a dolgokhoz, míg ez a XY azonnal vette a lapot, tudta a megoldást, és megoldotta a problémát.
|
vas. okt. 30, 2005 22:22 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Trabi TM írta: reaxol írta: Pedig valóban nem működik/dött! Igen, közben délután kipróbáltam a saját telómon, megrendeli az MMS-t, csak kiváncsiságból , és azóta sem válaszoltak... Pedig délelőtt ment a dolog
Na én azóta felhivtam mégegyszer a 1270-et és egy rendkívül profi ügyfélszolgálatos XY (ellentétben a tegnapi abszolút hozzá nem értő nővel) rögtön tudta mi a baj, csinált egy Live! frissítést és 2 perc múlva működött a dolog. Ja és megoldotta a másik problémámat is, nem küldték ki a Mail jelszavát, csak azt, hogy aktiválva lett. Kiküldte, elnézést kért(!) és 2 perc mulva már jött is az SMS!
Több ilyen profi kellene az ügyfélszolgálatra!
|
vas. okt. 30, 2005 22:04 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Nálunk haver szívott így az mms-es aug. elején.Egy friss sagem telcsin(asszem a my v55/56) próbáltuk volna aktiválni az mms-t,de folyton visszadobta,hogy szolg. nem elérhető.Az ügyifogyi meg elküldött az sms rendelőre,merthogy annak működnie kell!! Hápersze...
|
vas. okt. 30, 2005 21:42 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
reaxol írta: Pedig valóban nem működik/dött!
Igen, közben délután kipróbáltam a saját telómon, megrendeli az MMS-t, csak kiváncsiságból , és azóta sem válaszoltak...
Pedig délelőtt ment a dolog
|
vas. okt. 30, 2005 21:36 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
reaxol: kérd a 1270-en a live! aktiváltatását!
|
vas. okt. 30, 2005 20:49 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
A Vodalive wap oldal belépéskor ellenőrzi a számodat, és azonosítja a telefonod tipusát. A hibát a technikus kollegák fele kell küldenie, mert a wap megy, csak a live oldal nem ismeri fel a számodat, ezért nem enged be.
|
vas. okt. 30, 2005 18:14 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Trabi TM írta: eXpesti írta: A 1270-en pedig csak sokadik kérésre csinálják meg, mert nem akarják elhinni, hogy nem működik a Rendelő. Nem csodálom, hogy nem akarják elhinni, mert ma délelőtt már 2 embernek is aktiváltattam az MMS-t, és mindkettőre 2 percen bellül be is kapcsolták (SMS-rendelőn)...
Pedig valóban nem működik/dött!
Tegnap délután egész délután próbáltam megrendelni az Internet és Mail szolgáltatásokat, de egyik módon sem ment. Aztán felhivtam a 1270-et és ott aktiválták. Ma dél körül próbaképp megpróbáltam lekérdezni a státuszát a szolgáltatásnak, de nem működött, rendszerkarbantartás miatt. Ráadásul egyszer elfogadta az ügyfélkódomat, másszor nem. Azóta lehet megjavult, én nem próbáltam. Mindenesetre a T-Mobilenál én ilyet soha nem tapasztaltam...
Röhej, de Wapozni akkor sem tudnék, ha akarnék, mert azt irja ki a Live! oldal, hogy a rendszer nem ismeri fel a telefonszámomat, hivjam fel a 1270-et, ott azt mondta a nő, hogy biztos elhagytam a Házimobil területet, azért nem. Miután megegyeztünk, hogy nem(más Wapoldalak bejönnek), leellenőriztette velem a beálíltásokat, azok rendben voltak, azt mondta, hogy nem tudja mi lehet a gond és igazából nem tud mit csinálni vele. Ti tudtok tanácsolni valamit?
Azért nem semmi, 3 napja vagyok Voda előfizető és máris gondok vannak a szolgáltatással. Még jó, hogy nem irtam alá hűséget!
|
vas. okt. 30, 2005 17:30 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
eXpesti írta: A 1270-en pedig csak sokadik kérésre csinálják meg, mert nem akarják elhinni, hogy nem működik a Rendelő.
Nem csodálom, hogy nem akarják elhinni, mert ma délelőtt már 2 embernek is aktiváltattam az MMS-t, és mindkettőre 2 percen bellül be is kapcsolták (SMS-rendelőn)...
|
vas. okt. 30, 2005 14:52 |
|
|