|
Szerző |
Üzenet |
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
Macika írta: spf írta: Én ugyan sosem vásároltam az említett üzletben, de ezek után már nem is fogok, kiállították magukról ezzel a bizonyítványt. Azért halkan megkérdezném, hogy elolvastad végig, amit írt a topicnyitó? ÉS meg is értetted? Az első esetben úgy vett egy kijelzőt, hogy nem tudta, hogy több fajta kijelzővel építették a C55-öt, nem volt nála a C55 és nem rakatta bele ott helyben, pedig díjmentesen belerakják, ha kéri. A második esetben - vélhetően a posta miatt - nem került vissza a kifogásolt akkumulátor az üzletbe. A hamrmadik esetben már nem is foglalkozott a visszajuttatással. Ha ezek után Te abból azt vonod le, hogy a nevezett cég volt a hibás és előtted lejáratták magukat... hát mindenesetre furcsa...
Igen, látom Te is félreértetted...kicsit átszerkesztettem az ominózus mondatot, hátha így már mindenki számára megfelelő és érthető
|
pén. nov. 05, 2004 8:45 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
A legtöbb probléma mindig az utángyártott cuccokkal van. Ha az ember olcsó, nem eredeti terméket vásárol, akkor igenis számítson arra, hogy esetleg nem úgy fog szuperálni, mint egy jóval drágább gyári motyó. Nézzük a kábeleket: egy gyári szervizkábel mindig passzentosabb, mint egy gagyi. Vagy az elölapok... Nem sok utánlökött elölapot láttam, ami pontosan illeszkedett volna. A gyáriak között pedig nem nagyon láttam elállót.
A megnevezhetetlen üzletben is leginkább utánlököttet árulnak, de ez azért van így, mert erre van kereslet.
Gyári alkatrészekkel is volt problémátok
|
pén. nov. 05, 2004 8:23 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
OFF
Látszik, hogy a mobilokról nem is lehet igazán beszélgetni... Mindig az ilyen kvázi offtopic témákban születnek a leghosszabb hozzászólások...
|
pén. nov. 05, 2004 7:24 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
Uff!
Igen sok érdekes dolog elhangzott itt. Jómagam, minden mobilom külső alkatrészét, kellékét a sebesektől vettem/rendeltem. Tettem ezt azért, mert pl. itt a fórumban, -illetve ennek elődjében,- ajánlották a kérdéses céget. Sok év alatt nem volt negatív kalandom velük. Én sem Bp-en élek, ezért a posta, illetve jónéhány futárcég közénk ékelődött, de ennek sem volt rossz hatása kettőnk gyümölcsöző kapcsolatára.
Valamennyi rendelésem után felhívtak telefonon, egyeztettük a várható szállítási időt, -volt amikor a szállítás napján én kértem idő, illetve termék módosítást(!).- és mindig minden megérkezett. Sőt! Olyan is volt, hogy a megbeszélt időre nem ért ide a futár, és telefonon egyeztettünk időt, helyet és egy parkolóban bonyolítottuk le az üzletet. (ez mondjuk a futárcéget dícséri, de ugye zsák a foltját...) A történethez hozzátartozik, hogy -bár mindent a vevőért,- soha nem mulasztottam el felhívni őket és megköszöntem a jó cuccot, a pontos kiszolgálást, stb. Úgy vettem észre, hogy ez igen jól esett nekik, és legközelebb mintha már "régi ismerősként" köszöntöttek volna, pedig a büdös életben nem találkoztam velük...
Történt egyszer, hogy szűkebb pátriám hivatalos bemutatótermébe tévedtem -mivel a bolt sem volt megnevezhető, ezért nem írom, hogy a Pannon GSM bemutatóterméről van szó(sic!),- egy 7110-es, még garanciális telefonnal. Saját hülyeségemből kifolyólag a telefon slide-ját keresztül karistoltam úgy, hogy ránézésre sírógörcsöt kapott volna tőle bárki. Az említett helyen azt mondtam a szervizesnek, hogy "mondhatnám, hogy nem működik a mikrofon, -tönkretenni tök egyszerű volna,- gariba cserélje ki a slide-al együtt, de az az igazság, hogy én rontottam el, adjon egy másik slide-ot kifizetem." Erre az emberke hátra el, majd 2 perc múlva a novi új slide-al szerelt telefonomat a kezembe nyomja. Kérdezem én: Mivel tartozom? Mire Ő: "Jó szóval. Használja egészséggel." Ennyi... Ritkán vagyok abban a helyzetben, hogy ne tudjak megszólalni, -környezetem "slágfertig" embernek ismer,- de köpni-nyelni nem tudtam. Hálát rebegtem, és azóta is örömmel megyek hozzájuk. (IMHO többet értek "saját maguknak" ezzel, mintha aláírattak volna 24 hónap hűségnyilatkozatot...)
Más... Nem is olyan régen, a szolgáltatóm nem tudott elvégezni egy általam kért beállítást. Mint később kiderült, nem is volt rá lehetőségük - ki tudja miért. A fórumban panaszkodtam, mire valaki ismeretlenül jelentkezett privátban és kb. negyed órán belül kész volt az általam megálmodott beállítás, amit azóta is megelégedéssel használok...
Miért írtam ide le mindezt? Talán azért, mert ha egy boltba nem úgy megyünk be, hogy: "na kérem itt én vagyok az isten, ezek csak értem vannak", tehát nem programozom magam előre "felsőbbrendűnek" hanem emberként indítok, és ha valami nem sikerül akkor előbb magamat vizsgálom meg, hogy a kudarcból mennyi az én "saram", akkor meglepő javulás érzékelhető az egymáshoz való hozzáállás témakörében...
/Uff!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BrOnZ pén. nov. 05, 2004 7:25-kor.
|
pén. nov. 05, 2004 7:17 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
Re: Ki sem merem mondani!
saint írta: Megdöbbentem, milyen vehemenciával ugrottatok páran a témára. Azonnal igyekeztetek valami félnótásnak feltüntetni, aki kötözködni akar a naaaaagy *********-al. Aki igazat mert adni, azt is azonnal lehurrogtátok. Nem értem a problémátokat. A szavazással, illetve a topiccal is csak annyi volt a célom hogy megtudjam, más is járt-e hasonlóan, vagy csak engem ver a sors /velük/? Ezt a hozzászólásom elején világosan le is írtam. A szavazásból is világosan látszik, hogy több az elégedett ügyfelük, mint az elégedetlen. Akkor mi is a probléma? Azt is világosan leírtam, hogy évek óta vásároltam náluk problémamentesen. Eddig! Ezzel kapcsolatban csak annyit mondanék, hogy itt a fórumon, amennyire én látom, a **** egyfajta etalonnak tekintett cég ebben az egyszeri mobilosokat minden rosszal sújtó farkas-világban, ahol mindenki lop, csal, hazudik. És tényleg újra és újra felbukkannak olyan egyedi esetekről szóló történetek, ahol aztán sokszor kiderül, hogy mégsem a bolt követte el a hibát, hanem a vásárló volt figyelmetlen. Ezzel nem azt mondom, hogy a te esetedben is erről van szó, bár az nyilván számodra is egyértelmű - Macika is felhívta rá a figyelmedet -, hogy egy egész csomó bolton kívüli tényező is szerepet játszhat a buliban. És gondolom, te is belátod, hogy egy történetet elmesélni, illetve rögtön bűnöst kiáltani nem egészen ugyanaz a dolgot. Tehát adott egy üzlet, amit sokan szeretnek, megbíznak benne, ami ritka öröm manapság, te pedig - támadható logikával - ráveted magad az ő szemük fényére. Konklúzió pedig: a stílus minden, hölgyeim és uraim saint írta: Nekem ebből az egész /mű/felháborodásból csak annyi jön le, hogy ezen a fórumon a Voda/T-mobile/Pannon-t büntetlenül lehet szidni, anyázni, de a ********-ról egyetlen igaz, de rossz szót se!!! Pedig e három cégnek nagyságrendekkel komolyabb jogászcsapata van mint a ******-nak. Tőlük hamarabb kellene félnie a fórumnak. Ha ők igazán bedühödnek, még a kiszolgálótok szervertermét is felszánttatják és behinttetik sóval.
Ebben igazad van, tényleg furcsának tűnt nekem is első látásra (még másodikra is). De az is tapasztalat, hogy kisebb üzletek inkább hajlamosak azonnal nekiállni "pattogni". Egyrészt mert, ha egy nagy cég perre megy, annak hamar híre kél, ami nem vet jó fényt a cégre (és, ugye, nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani), de ha XY Sufni GSM Bt. fenyegetőzik ugyanezzel, az az égadta világon senkit sem érdekel. Kivéve persze a fórum fenntartóját, aki a lehető legkevesebb kockázatot szeretné bevállalni a fórum miatt, ezért inkább törölné az egészet, minthogy ügyvédet fogadjon, és a bíróságon szórakozzon (bár azt hiszem, van itt egy két jogvégzett ember, aki biztos szívesen segítene ). Ezért sem jó példa az index, mert egyrészt a működésenek egyik központi eleme a Törzsasztal, másrészt az egyik leglátogatottabb magyar portál, amire nagyon sokan figyelnek, és könnyedén tud balhét csinálni, ha akar
|
pén. nov. 05, 2004 6:06 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: Ki sem merem mondani!
saint írta: - Nem akarlak megsérteni, de nem vagyok biztos fenti állításod igazában. Én pedig igen. Nem dicsőség, de - sajnos - idősebb vagyok nálad. Hogy BrOnZ barátom örökértékű mondását idézzem, a kor nem érdem, hanem állapot. De annyiban igazad van, hogy a topicnyitó hsz-ed után legalább egy tízessel fiatalabbnak gondoltalak magamnál. saint írta: - Tudod, elég nehéz úgy odaadni a telefont a ******-osoknak, ha az nincs nálad és már pest alatt jár a vonat, amikor utánadszólnak telefonon: -légyszi vegyél már egy ilyen kijelzőt a telefonomba! Csak én érzem úgy, hogy az eladó kötelessége lett volna figyelmeztetni a több LCD verzióra? Ha már 3 rugót fizetek egy bontott kijelzőért! Ez az út közbeni dolog most hangzott el először. Ennek ellenére mentem én már úgy oda hozzájuk, hogy életemben nem láttam még szétszedve MT50-es Siemenset, de a gsmcity.de-n utánaolvastam, hogy milyen kijelzők vannak hozzá, lehet-e cserélni, illetve mire kell figyelni. Merthogy az egyik ismerősöm focilabdának nézte a mobilkommunikáció eme 'remekbeszabott' darabját, melynek egyenes következménye lett a többdarabossá szaporodott kijelző. Tudom, Neked a vonaton nem adatott meg, hogy netezhess, és utánanézz. Az is elképzelhető, hogy az illetőnek - aki Téged kiszolgált - fogalma sem volt róla ott és akkor, hogy létezik egynél több fajta kijelző a C55-höz. Szerintem legalább 200 fajta mobilhoz árulnak alkatrészeket, azért azt fejbentartani komoly feladat. Ráadásul ilyen képzés, hogy mobiltelefon-alkatrészeladó nincs is ma Magyarországon, csak a rutinból, hosszú idő alatt lehet megtanulni. Bevallom azt sem régen tudom (talán ha bő 2 hónapja), hogy a 6230-asokat két fajta kijelzővel (Sharp, Seiko) szerelik. (Ja és végül azért tudd azt, hogy 3 rugó egy C55 kijelzőért közel ajándék. Az a "ha már - méregdrágán - kifizetek 3 rugót egy bontott C55 kijelzőért, akkor tessék nekem használati utasítást is mondani..." mondatod nem nagyon van a helyén) saint írta: - A postát én sem mindig szeretem. De! Meglehetősen sok csomagot, levelet küldök szanaszét az országban ahhoz, hogy feltűnjön valami. Októberben 40-50 levélküldeményt küldtem szét a posta közvetítésével. Volt közte ajánlott, tértivevényes és sima küldemény is. Szerinted hányat nem tudott kézbesíteni a posta? Segítek. Mindegyik célba ért idővel. Kivéve ezt az egyet. Nem érdekes? A posta szerint a kézbesítést most is megkísérelték, de senki sem akarta átvenni az ajánlott csomagot. Ezek után hagyták az értesítéseket, amikre szintén nem reagált a "kimondhatatlan" nevű cég. Én hiszek a postának. Lehet, hogy hibát követsz el. Nem tudom, mi a bevett eljárás a postánál, de hogy egy egész munkanap nyitva tartó üzlet esetében murisan néz ki az ajtó üvegjére rányalt értesítés a kézbesítés helyett, az biztos. Nem tudom, van-e jogalap arra, hogy egy bérmentesített postai küldeményt ne vegyen át a címzett (amennyiben kétséget kizáróan azonosítható, hogy ő a címzett). Ha van, és ez szabályszerű, akkor is furcsának tartom (de nem kizárhatónak), hogy egy 2-3ezres tétel miatt egy jónevű üzlet hírnevét kozkáztassák ezzel a lépéssel. És mivel NEKEM a Postával SOKKAL TÖBB negatív tapasztalatom van, mint a ****-pal, ezért én inkább az utóbbiaknak hiszek. De szíved joga, hogy te ne járj el ugyanígy. saint írta: - Minek, ha úgysem veszik át? Inkább az ablakon dobálom ki a postaköltséget! Továbbra is azt mondom, hogy egyszerűen postai úton nem oldható meg magasabb szinten a garancia érvényesítése. De azért érdekelne, hogy hogyan képzelnéd el a jelenleginél ügyfélközpontúbb kiszolgálást a ***** esetében. Hogy konkretizáljam, érdekelne, hogy Te hogyan tartanád korrektnek egy (jogos) garanciális panasz orvoslását mondjuk Nyíregyházáról Budapestre, ha az ő eljárásuk (küldd vissza a kifogásolt alkatrészt) bármi miatt nem felel meg. saint írta: - Macika. Kedves! Te el is olvasod, amit írsz vagy csak pötyögtetsz ezerrel? Itt tulajdonképpen azt állítod, én sem mondok teljesen igazat. Vagyis hazudok. Ezen a ponton már kezdesz picit felmérgelni. Ezt az állítást kikérem magamnak. Nincs értelme hazudoznom. Valós dolgokról írtam. Az eladóval is normális hangon beszéltem. Addig amíg el nem hangzott az a bizonyos: "így jártál". Egy borítékot is meg tudok még talán címezni, tehát az az állításod sem talált, hogy biztosan rossz címre küldtem a csomagot. Megdöbbentem, milyen vehemenciával ugrottatok páran a témára. Azonnal igyekeztetek valami félnótásnak feltüntetni, aki kötözködni akar a naaaaagy *********-al. Aki igazat mert adni, azt is azonnal lehurrogtátok. Nem értem a problémátokat. A szavazással, illetve a topiccal is csak annyi volt a célom hogy megtudjam, más is járt-e hasonlóan, vagy csak engem ver a sors /velük/? Ezt a hozzászólásom elején világosan le is írtam. A szavazásból is világosan látszik, hogy több az elégedett ügyfelük, mint az elégedetlen. Akkor mi is a probléma? Azt is világosan leírtam, hogy évek óta vásároltam náluk problémamentesen. Eddig! Ha jól emlékszem, azt írtam Neked, hogy a címzés valóban jó, csak ecseteltem, hogy ugyane címen van még egy számítógépes cég, meg egy Suzuki autószalon szervizzel. Ezek szerint Neked volt mostanában rossz passzod, másoknál nem jelentkezett ilyen negatívum a céggel kapcsolatban. Azért ne hagyd azt ki, hogy nagyrészt pestiek vásárolunk ott, és azoknak nem olyan nagy anyagi érvágás, ha vissza kell vinni egy árucikket, hogy kicseréljék egy hibátlanra. **** Az idézett mondat nem elsősorban a Te témádhoz szólt, hanem a korábbi, majd' 1 éves P809-es históriához. A leírásod alapján és a szinte egybehangzó ellenkező tapasztalat miatt (belátom) rosszul döntöttem, rosszul fogalmaztam, azt az (is)-t ki kellett volna hagynom. Elnézést érte. saint írta: Nekem ebből az egész /mű/felháborodásból csak annyi jön le, hogy ezen a fórumon a Voda/T-mobile/Pannon-t büntetlenül lehet szidni, anyázni, de a ********-ról egyetlen igaz, de rossz szót se!!! Pedig e három cégnek nagyságrendekkel komolyabb jogászcsapata van mint a ******-nak. Tőlük hamarabb kellene félnie a fórumnak. Ha ők igazán bedühödnek, még a kiszolgálótok szervertermét is felszánttatják és behinttetik sóval.
Még egyszer leírom, egy állítás akkor lesz igaz, ha meghallgattatik a másik fél is. Addig LEHET egy őszinte állítás, de igazzá csak akkor válik, ha szembesülhetett a másik fél is az állítással.
****
Ja, és mégegy. Nem állok semmiféle üzleti kapcsolatban az említett kereskedelmi Kft-vel, sem az oldal üzemeltetőjével, a Hírek Kft-vel.
Amiket leírtam, az kötelezettség nélkül, a saját meggyőződésem/tapasztaltom szerint tettem.
|
pén. nov. 05, 2004 4:53 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Re: Ki sem merem mondani!
saint írta: nem tudom milyen idős vagy, de hidd el, én is megéltem már 1-2 nyarat. Csak neked megsúgom: harmincnyolcat.
Akkor nem jártok egymástól túl messze korban
Amint olvashattad fentebb is,ezen a fórumon a tulaj arra rábólíntott,hogy lehessen gyalázni a szolgáltatókat,de arra nem,hogy boltokat.Ez van.Valószínűleg meg van rá a saját okuk.
Szvsz a gyalázó topicoknak az lenne az értelme,hogy a szolgáltató/bolt lássa,hogy hol követ el hibát és hogy mit nem kéne legközelebb is elsütnie az ügyféllel szemben.
Az már más kérdés,hogy amíg a sok tájékozatlan embert úgy fejik,ahogy nem szégyenlik,addig nem igazán fogja őket izgatni ez a pár,valós problémát kiemelő vélemény.
|
pén. nov. 05, 2004 0:36 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
Ki sem merem mondani!
Macika!
"Tudnod kell, hogy kevés hozzájuk fogható korrekt üzlettel találkoztam (a Tiédnél valószínűleg hosszabb) pályafutásom alatt."
- Nem akarlak megsérteni, de nem vagyok biztos fenti állításod igazában.
Röviden: nem tudom milyen idős vagy, de hidd el, én is megéltem már 1-2 nyarat. Csak neked megsúgom: harmincnyolcat. Láttam - átéltem ezt- azt.
Már akkor adtam- vettem - javítottam a mobilokat, amikor még az ERICSSON GH-172/174/197/198, a Motorola 3200/5200/7200 és a NOKIA 1010/1011 volt az überállat mobiltelefon. Ezt csak azért írom, mert nem szeretem, ha nyeretlen kétévesnek vagy idiótának néznek.
Arra sem emlékszem, hogy mellőlem ugráltál volna annó az ejtőernyős táborban Péren, vagy együtt csajoztunk volna. Magyarul: picit több tiszteletet! Csak annyit, amennyit eddig én is mindig megadtam neked, amikor összeakadtunk az lx-en, vagy itt.
"Az első esetben úgy vett egy kijelzőt, hogy nem tudta, hogy több fajta kijelzővel építették a C55-öt, nem volt nála a C55 és nem rakatta bele ott helyben, pedig díjmentesen belerakják, ha kéri."
- Tudod, elég nehéz úgy odaadni a telefont a ******-osoknak, ha az nincs nálad és már pest alatt jár a vonat, amikor utánadszólnak telefonon: -légyszi vegyél már egy ilyen kijelzőt a telefonomba!
Csak én érzem úgy, hogy az eladó kötelessége lett volna figyelmeztetni a több LCD verzióra? Ha már 3 rugót fizetek egy bontott kijelzőért!
"A második esetben - vélhetően a posta miatt - nem került vissza a kifogásolt akkumulátor az üzletbe."
- A postát én sem mindig szeretem. De! Meglehetősen sok csomagot, levelet küldök szanaszét az országban ahhoz, hogy feltűnjön valami.
Októberben 40-50 levélküldeményt küldtem szét a posta közvetítésével.
Volt közte ajánlott, tértivevényes és sima küldemény is.
Szerinted hányat nem tudott kézbesíteni a posta? Segítek. Mindegyik célba ért idővel. Kivéve ezt az egyet. Nem érdekes? A posta szerint a kézbesítést most is megkísérelték, de senki sem akarta átvenni az ajánlott csomagot.
Ezek után hagyták az értesítéseket, amikre szintén nem reagált a "kimondhatatlan" nevű cég. Én hiszek a postának.
"A hamrmadik esetben már nem is foglalkozott a visszajuttatással."
- Minek, ha úgysem veszik át? Inkább az ablakon dobálom ki a postaköltséget!
"Na igen, és hát valljuk be, hogy a probléma ott (is) az volt, hogy a user nem kifejezetten a való igazság hű tükörképét mondta."
- Macika. Kedves! Te el is olvasod, amit írsz vagy csak pötyögtetsz ezerrel? Itt tulajdonképpen azt állítod, én sem mondok teljesen igazat. Vagyis hazudok. Ezen a ponton már kezdesz picit felmérgelni.
Ezt az állítást kikérem magamnak. Nincs értelme hazudoznom. Valós dolgokról írtam. Az eladóval is normális hangon beszéltem. Addig amíg el nem hangzott az a bizonyos: "így jártál". Egy borítékot is meg tudok még talán címezni, tehát az az állításod sem talált, hogy biztosan rossz címre küldtem a csomagot.
Megdöbbentem, milyen vehemenciával ugrottatok páran a témára. Azonnal igyekeztetek valami félnótásnak feltüntetni, aki kötözködni akar a naaaaagy *********-al. Aki igazat mert adni, azt is azonnal lehurrogtátok. Nem értem a problémátokat. A szavazással, illetve a topiccal is csak annyi volt a célom hogy megtudjam, más is járt-e hasonlóan, vagy csak engem ver a sors /velük/? Ezt a hozzászólásom elején világosan le is írtam. A szavazásból is világosan látszik, hogy több az elégedett ügyfelük, mint az elégedetlen. Akkor mi is a probléma? Azt is világosan leírtam, hogy évek óta vásároltam náluk problémamentesen. Eddig!
Nekem ebből az egész /mű/felháborodásból csak annyi jön le, hogy ezen a fórumon a Voda/T-mobile/Pannon-t büntetlenül lehet szidni, anyázni, de a ********-ról egyetlen igaz, de rossz szót se!!! Pedig e három cégnek nagyságrendekkel komolyabb jogászcsapata van mint a ******-nak. Tőlük hamarabb kellene félnie a fórumnak. Ha ők igazán bedühödnek, még a kiszolgálótok szervertermét is felszánttatják és behinttetik sóval.
|
pén. nov. 05, 2004 0:06 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
Persze, hogy lehet rossz napja bárkinek, az eladónak és a vevőnek is. De attól a falra bírok mászni, amikor én hiába vagyok udvarias, sőt kedves, velem flegmán beszélnek, s.zarnak rám, hülyének néznek. És ha előadom a felháborodási nagyjelenetet, akkor igyekszem csak azt fárasztani, aki tényleg felelős a felháborodás okáért. Szóval, ha valami nem működik, arról nem az eladó tehet, de ha én korrekt vagyok, ő meg szívózik, akkor bekaphatja.
|
csüt. nov. 04, 2004 23:56 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Régi,de jó vicc:
Bemegy az emberke a boltba,ahol a szőke cicamica unottan rágózik és rá se bagózik a vásárlóra.Azért mégiscsak elkezd fel-alá járkálni,hátha észreveszik,de nem.A csaj nyugodtan olvasgat tovább.
Erre odamegy hozzá:
-Szia!Megismersz??
-Nem...
-Tényleg?!Tényleg nem ismersz meg?!
-Tényleg...
-Tudod,én vagyok a vevő...!
Van jó/rossz eladóra/vevőre is példa.A topicban szereplő bolttal nekem se volt eddig bajom,mondjuk én jó régen voltam náluk (3210-eshez vettem vinra csomagot ->segítettek,hogy ha nem csináltam volna még,akkor hogyan szedjem szét,mit merre,etc.)
|
csüt. nov. 04, 2004 23:04 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Egyetértek. Hihetetlenül sok nagyonhülye kis getzi vevő/vendég tud akár egy nap alatt összefutni egy helyen.... mert mindig mindenért az eladót kell hibáztatni, bas.ogatni, mindenről az eladó tehet...
És csak egy ideig lehet mindehez jópofit vágni...
.... Pizza Hut, egyik főgóré bejön hozzám az étterembe.... Na Zsolti, mi a vendég? -?? - A vendég az Isten! - Ha a vandég az Isten, akkor nálam ingyen ehetne, akár mákostésztát is, ha azt kíván.... kaptam a pofámra utána....
|
csüt. nov. 04, 2004 22:09 |
|
|
Vendég
|
Én eddig szinte mindent tőlük vásároltam személyesen, vagy postai utánvétellel. Eddig csupa pozitív dolgot tudok elmondani róluk. Én is kaptam rossz akkumulátort. Fölhívtam őket hogy mi az ábra. Azt mondták, küldjem vissza a számlával és az eredeti csomagolással, postafordultával kicserélik. Úgy is volt. Volt olyan eset, hogy 3 hónapos akkut kellett cseréltetnem, mert másfél, két napot bírt a szokásos 6-7 nap helyett. Szó nélkül kicserélték. (Pedig nem vagyok benne biztos hogy a tulaj úgy kezelte, formázta az akkut ahogy el lett mondva neki.)
Kiszolgálásra sem volt még panaszom, mindig normálisan és készségesen végezték a munkájukat. Ha telefonáltam, akkor sem várakoztattak meg.
Van rálátásom a dologra, mert én is a pult túlsó oldalán állok. Az említett arogáns kiszolgálási stílusról annyit, nincs olyan ember akit ne lehetne kitámasztani. Persze erre mondhatjátok, akinek gyenge az idegrendszere, ne menjen eladónak. A vevők el sem tudják képzelni mi mindenen esik át nap mint nap egy eladó, mennyit kell tűrni, jó pofát vágni és vigyorogni. Akadnak olyan reklamáló vásárlók, akik trükköznek, mikor kiderül a turpisság, üvöltenek, hőbörögnek. Ezek után azt hiszem valamelyest érthető ha az eladót így felhergelik, akkor persze hogy az is bosszús, hiszen ő is ember. Namost ha éppen a következő vásárló is ilyen problémás, nehezen tudja magát türtőztetni.
Mindig csak az eladókat szidják hogy a vevőket állandóan át akarják vágni, (persze van ilyen is) holott a vásárlók sem földreszállt angyalok nagyon sok esetben.
Nem panaszkodásképp írtam, csupán azért hogy halgattassék meg a másik fél is. Azok is meberek.
Fogyasztóvédelem van, de vajon mikor lesz eladóvédelem?
|
csüt. nov. 04, 2004 22:03 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
Nekem egy kollégám rendelt (nem tőlük) egy nokia csavarhúzókészletet egy online, fix üzlettel nem rendelkező mobiltartozékokat kínáló cégtől. Mindent vissza is jeleztek, de az áru nem jött meg. 2 hét múlva még mindig nem. 3 hónap múlva már lemondott róla, miközben hívta őket, hogy mi a rák van, azzal takaróztak, hogy nem kapták meg. Aztán meg azzal, hogy nincs. Fél év után a türelmes kollégám feladta és belátta, hogy a cég nyert. Hogy mit? Egy elégedetlen ügyfelet és a eme negatív történet szájon át való továbbadását.
Hozzá kell azért tenni, hogy akkoriban indult a cég (kb. 2 éve) és még nagyon az elején voltak a munkának. Azóta is létezik és egészen professzionális a lapjuk, de rendelni azért nem nagyon merek.
Úgyhogy vannak rosszabbak is...
|
csüt. nov. 04, 2004 21:05 |
|
|
epyc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 294 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Egy P800 körül volt a vita emlékszem rá.
Én is rendeltem sok dolgot a fennt említett üzletből és eddig küldtek mindent pontosan és hiba nélkül. Én korrekt üzletnek tartom őket mind a mai napig.
|
csüt. nov. 04, 2004 20:41 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Meggylé írta: Tavaly volt itt egy ...gsm bolt meg egy elégedetlen user éles vita.
Na igen, és hát valljuk be, hogy a probléma ott (is) az volt, hogy a user nem kifejezetten a való igazság hű tükörképét mondta.
Amellett, hogy a boltot sem kellett sajnálni, de annál fényévekkel korrektebben járt el, mint ahogyan azt a j(l)úzer leírta.
|
csüt. nov. 04, 2004 20:17 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
Macika írta: moikboy írta: Nekem eddig egyszer volt/van velük problémám. megrendeltem ezt a kábelt:
Kommunikációs kábel, Siemens adat/flashkábel, gyári (eredeti külső csomagolás nélkül) (RS-232) (N4501-A148) S25,C35,M35,S35,C45,S45,SL45, ME45,A50,M50,MT50 (internet) (akciós áron kapható, a készlet erejéig) (eredeti SIEMENS termék)
kiküldtek egy kábelt amivel nem ment semmi se szerviz, se swup, se adat. visszaküldtem nekik kiküldtek még egy kábelt ami viszont adat funkciókra jó viszont sehogysem akar szervizelni. szóval: ha most ugyis megyek pestre, elviszem nekik kicserélik másik kábelre?
VAGY
visszakérem a kábel árát és kérek belőle egy ilyent:
Kommunikációs kábel, Nokia, Siemens univerzális cserélhető fejes kábel (RS-232) (kiárusítás a készlet erejéig
szntetek lehet ilyent? ugyanannyi az ára mind2őnek.
köszi Egészen biztos, hogy menni fog a csere, nem nagyon hallottam még olyanról, hogy ne ismerték volna el, ha hibás volt az árujuk.
pörög a topic
macika nem győz irogatni
|
csüt. nov. 04, 2004 20:11 |
|
|
M62
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. okt. 04, 2004 10:17 Hozzászólások: 1096 Tartózkodási hely: A bőrömben vagyok állandó jelleggel.
|
Szerintem egy korrekt cég ez a ***.
Nekem még úgy is cseréltek vissza cuccot, hogy valószínűleg nekik volt igazuk.
|
csüt. nov. 04, 2004 20:09 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
moikboy írta: Nekem eddig egyszer volt/van velük problémám. megrendeltem ezt a kábelt:
Kommunikációs kábel, Siemens adat/flashkábel, gyári (eredeti külső csomagolás nélkül) (RS-232) (N4501-A148) S25,C35,M35,S35,C45,S45,SL45, ME45,A50,M50,MT50 (internet) (akciós áron kapható, a készlet erejéig) (eredeti SIEMENS termék)
kiküldtek egy kábelt amivel nem ment semmi se szerviz, se swup, se adat. visszaküldtem nekik kiküldtek még egy kábelt ami viszont adat funkciókra jó viszont sehogysem akar szervizelni. szóval: ha most ugyis megyek pestre, elviszem nekik kicserélik másik kábelre?
VAGY
visszakérem a kábel árát és kérek belőle egy ilyent:
Kommunikációs kábel, Nokia, Siemens univerzális cserélhető fejes kábel (RS-232) (kiárusítás a készlet erejéig
szntetek lehet ilyent? ugyanannyi az ára mind2őnek.
köszi
Egészen biztos, hogy menni fog a csere, nem nagyon hallottam még olyanról, hogy ne ismerték volna el, ha hibás volt az árujuk.
|
csüt. nov. 04, 2004 20:05 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
arnyekxxx írta: én anno utángyártott sie kábelt rendeltem postán, azzal nem volt gond, ment vele minden funkcio a gprs modemtöl az me45 tunningig. Egyszer kaptam xar headsetet tölük, visszavittem, hogy recseg, szo nélkül adtak egy másikat.
én eddig ezeket rendeltem tőlük:
-mc60 adatkábel
-mc60 szervizkábel
-mc60 előlap
-6100 adatkábel
-6100 előlap
-6100 gombok/bill. --> ezzel volt egy kis probléma hogy nem ment rá az előlap de kezelésbe vettem reszelővel
-c45 adatkábel???
-mc60 bill.
-7650 szétszedő készlet
eddig semmi problem nem volt velük.
najó: egyszer a futár azt monta hogy nem viheti-e el a macskámat de az GLS volt
|
csüt. nov. 04, 2004 20:05 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
spf írta: Én ugyan sosem vásároltam az említett üzletben, de ezek után már nem is fogok, kiállították magukról ezzel a bizonyítványt.
Azért halkan megkérdezném, hogy elolvastad végig, amit írt a topicnyitó? ÉS meg is értetted?
Az első esetben úgy vett egy kijelzőt, hogy nem tudta, hogy több fajta kijelzővel építették a C55-öt, nem volt nála a C55 és nem rakatta bele ott helyben, pedig díjmentesen belerakják, ha kéri.
A második esetben - vélhetően a posta miatt - nem került vissza a kifogásolt akkumulátor az üzletbe.
A hamrmadik esetben már nem is foglalkozott a visszajuttatással.
Ha ezek után Te abból azt vonod le, hogy a nevezett cég volt a hibás és előtted lejáratták magukat... hát mindenesetre furcsa...
|
csüt. nov. 04, 2004 20:03 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
én anno utángyártott sie kábelt rendeltem postán, azzal nem volt gond, ment vele minden funkcio a gprs modemtöl az me45 tunningig. Egyszer kaptam xar headsetet tölük, visszavittem, hogy recseg, szo nélkül adtak egy másikat.
|
csüt. nov. 04, 2004 19:58 |
|
|
moikboy
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17 Hozzászólások: 368 Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
|
Nekem eddig egyszer volt/van velük problémám.
megrendeltem ezt a kábelt:
Kommunikációs kábel, Siemens adat/flashkábel, gyári (eredeti külső csomagolás nélkül) (RS-232) (N4501-A148) S25,C35,M35,S35,C45,S45,SL45, ME45,A50,M50,MT50 (internet) (akciós áron kapható, a készlet erejéig) (eredeti SIEMENS termék)
kiküldtek egy kábelt amivel nem ment semmi se szerviz, se swup, se adat.
visszaküldtem nekik kiküldtek még egy kábelt ami viszont adat funkciókra jó viszont sehogysem akar szervizelni.
szóval: ha most ugyis megyek pestre, elviszem nekik kicserélik másik kábelre?
VAGY
visszakérem a kábel árát és kérek belőle egy ilyent:
Kommunikációs kábel, Nokia, Siemens univerzális cserélhető fejes kábel (RS-232) (kiárusítás a készlet erejéig
szntetek lehet ilyent?
ugyanannyi az ára mind2őnek.
köszi
|
csüt. nov. 04, 2004 19:52 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
Nem fenyegetözött itt senki perrel, csak kicsit paranoid modon megijedtek az adminok, ha esetleg valaki negativumot ir akkor mi lesz ha esetleg valaki perelni akarna miatta... és nyugodtan menj a kimondhatatlanhoz vásárolni, mert korrekt cég és szerintem az utolsok lennének akik egy forumbeli topic miatt perre gondolnának...
|
csüt. nov. 04, 2004 19:52 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Nem a gyorsbolt fenyegetőzött perrel....
Tavaly volt itt egy ...gsm bolt meg egy elégedetlen user éles vita.
Szerintem a bolt akart akkor perelni. Azóta van itten nagy óvakoskodás.
|
csüt. nov. 04, 2004 19:50 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
Meggylé írta: Ha te EGY rossz vélemény és sok jó miatt mégsem vásárolsz ott, az a te gondod. Szerintem ha rendesen végigböngésznéd a netes fórumokat, nem vennél sehol semmit, nem utaznál senkivel sehova, mert MINDENRŐL született már durva kritika.... levegőt se vegyél, mert már régóta nem olyan mint régen.
Mielőtt félreértenéd: nekem mindegy kit hogy szolgáltak ki. De aki perrel fenyegetőzik azért mert valaki leírta, hogy nem tetszett neki a kiszolgálás - na oda soha.
|
csüt. nov. 04, 2004 19:45 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Ha te EGY rossz vélemény és sok jó miatt mégsem vásárolsz ott, az a te gondod. Szerintem ha rendesen végigböngésznéd a netes fórumokat, nem vennél sehol semmit, nem utaznál senkivel sehova, mert MINDENRŐL született már durva kritika.... levegőt se vegyél, mert már régóta nem olyan mint régen.
|
csüt. nov. 04, 2004 19:33 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
arnyekxxx írta: Elgondolkoztam, miért is vannak azok a csillagok a topic cimben. Mennyivel érdemel más elbirálást xy kereskedelmi egység mint mondjuk egy témobil vagy egy nokia. Ennyi erövel ki lehetne csillagozni minden negativ topikcimben levö cégnevet. Mi lehet az oka hogy xycéggyalázo topicot lehet yxcéggyalázot meg nem? Szerintem még pozitiv hatása is lehetne egy nevesitett topicnak, ha egy fikázo véleményre azonnal pozitiv vélemények tucatjai érkeznek. Pl nekem is csak pozitiv tapasztalatom van velük,de miért nem lehet megadni az esélyat annak akinek negativ, hogy nevesitve elmondja?
Igen, egy picit néha mosolyogtató ez a több fórumon is alkalmazott védekezés. Ilyen alapon be lehet bárkit perelni, mert egy baráti beszélgetés során szidta a boltot, sőt az újságokban az olvasói levelet írókat is be lehet perelni, ha valami nem tetszik nekik.
Mit érnek el egy perrel? Semmit. A fórumüzemeltető szinte minden esetben kiköti, hogy nem vállal felelősséget a tartalomért, leszámítva az alkotmányba, stb. ütköző eseteket.
Kit perel be? Nickeket nem lehet beperelni, és mivel nem bűncselekmény történt, az IRL adatok sem igazán adhatóak ki. Beperlik a Hírek Kft-t? Egészségére, ki van kötve, hogy nem vállalnak felelősséget a mások által beírt tartalomért.
A hitelrontás aligha áll meg, mivel a user mond A-t, a felperes mond B-t, senki nem tudja bizonyítani egyiket sem. Ugyanakkor user akár ellenpert is indíthat, mert szólásszabadságában próbálták korlátozni, stb.
Soha, semelyik épeszű cég nem vetemedik olyan lépésre, hogy beperel valakit aki rosszat írt róla. A hatalmas médiavisszhang garatnált, ők pedig lehúzhatják a redőnyt.
Olyan üzletben sosem vásárolnék, amelyik nekiáll perelni a vásárlót, ha rosszat mond róla...
Mi jön még? A Tesco majd beperel ha nem mosolygok vissza a pénztárosnőre, or what?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára spf pén. nov. 05, 2004 8:44-kor.
|
csüt. nov. 04, 2004 19:25 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
Egyébként nem találom sehol azt a moderálási szabályt, miszerint xycéggyalázo topic nem nyithato, kivétel a témobilpannongsmvodafon cégek. Nem akarok veszekedni, csak az elvet nem értem. Mi alapján müködik a szelektálás. A félreértések elkerülése érdekében ismételten megjegyzem, hogy én elégedett voltam mindig a kimondhatatlan nevü cég minden szollgáltatásával. Csak egy kicsit Brian élete feeling, ha azt mondom Jehova jönnek a kövek...
|
csüt. nov. 04, 2004 19:22 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
Macika, a barátság számomra kissé mélyebb kapcsolatként jelentkezik, egyébként meg kérem a megkövezésemet mert van véleményem és ráadásul ezt le is merem irni.
|
csüt. nov. 04, 2004 19:16 |
|
|
MEB
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128 Tartózkodási hely: 'zugGSMbót'
|
nord írta: Macika írta: arnyekxxx írta: Elgondolkoztam, miért is vannak azok a csillagok a topic cimben. Mennyivel érdemel más elbirálást xy kereskedelmi egység mint mondjuk egy témobil vagy egy nokia. Ennyi erövel ki lehetne csillagozni minden negativ topikcimben levö cégnevet. Mi lehet az oka hogy xycéggyalázo topicot lehet yxcéggyalázot meg nem? Szerintem még pozitiv hatása is lehetne egy nevesitett topicnak, ha egy fikázo véleményre azonnal pozitiv vélemények tucatjai érkeznek. Pl nekem is csak pozitiv tapasztalatom van velük,de miért nem lehet megadni az esélyat annak akinek negativ, hogy nevesitve elmondja? Barátom, csinálsz magadnak egy saját fórumot, és ott azok a szabályok lesznek érvényben, amiket Te kitalálsz. Itt meg azok a szabályok vannak érvényben, amit a Hírek Kft. (a fórum üzemeltetője) kitalált. Ennyi. Macika, ez szerintem teljesen jogos kérdés volt, kulturált hangnemben feltéve. Szvsz nem ilyen "húzz-el-kiscsákó-ha-nem-tetszik" választ érdemelt volna...
Ez az ún. "nesze semmi,fogd meg jól".
Válasznak válasz volt,csak éppen nem a kérdésre.
Egyébként tényleg érdekes...Ilyen alapon nem sok fórum működhetne,főleg az Index,ahol igencsak nagy számban van jelen hasonló jellegű topic!
|
csüt. nov. 04, 2004 19:13 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Macika írta: arnyekxxx írta: Elgondolkoztam, miért is vannak azok a csillagok a topic cimben. Mennyivel érdemel más elbirálást xy kereskedelmi egység mint mondjuk egy témobil vagy egy nokia. Ennyi erövel ki lehetne csillagozni minden negativ topikcimben levö cégnevet. Mi lehet az oka hogy xycéggyalázo topicot lehet yxcéggyalázot meg nem? Szerintem még pozitiv hatása is lehetne egy nevesitett topicnak, ha egy fikázo véleményre azonnal pozitiv vélemények tucatjai érkeznek. Pl nekem is csak pozitiv tapasztalatom van velük,de miért nem lehet megadni az esélyat annak akinek negativ, hogy nevesitve elmondja? Barátom, csinálsz magadnak egy saját fórumot, és ott azok a szabályok lesznek érvényben, amiket Te kitalálsz. Itt meg azok a szabályok vannak érvényben, amit a Hírek Kft. (a fórum üzemeltetője) kitalált. Ennyi.
Macika, ez szerintem teljesen jogos kérdés volt, kulturált hangnemben feltéve.
Szvsz nem ilyen "húzz-el-kiscsákó-ha-nem-tetszik" választ érdemelt volna...
|
csüt. nov. 04, 2004 18:09 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
Rozso2 írta: Kiírtad a nevét!!! Szerkessz!
Szerintem nem nagyon kell itt szerkesztgetni. Először is: a topiknyitó első hsz-ben gyorsboltként említi, amit mindenki le tud fordítani, szóval egyértelmű. Másodszor: Macika hozzászólásának a fejlécében ott szerepel a téma: Hozzászólás témája: Re: cégnév = link banda!
Amúgy úgyis tudja mindenki, hogy melyik cégről van szó. Én csak egyszer vásároltam tőlük egy RedSnake infrát, amivel eddig sem volt semmi gond, szerintem a továbbiakban sem lesz.
|
csüt. nov. 04, 2004 17:51 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Kiírtad a nevét!!!
Szerkessz!
|
csüt. nov. 04, 2004 17:38 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Délben volt itt egy ismerősöm. Ugyanolyan telója van mint nekem. Mondta hogy kellene neki egy bluetooth headset, meg egy autóstöltő. Az autóstöltőt megrendeltük a **** honlapján. Majd otthon a feleségével megdumálta, hogy a Motorola bluetooth headset itt olcsóbb 5eFt-al, mint amennyiért a boltban látták akciósan. Rámcsörgött, hogy rendeljem már meg neki ezt is, de holnapra legyen kiszállítva ide vidékre, mert így szeretné. Felhívtam az előbb a ****, mondtam mi van, és minden oké. Hozzáírták az autóstöltő mellé, holnapra itt lesz, és posta (GLS) költség sem lesz....
Ha tényleg így történik minden holnap, mint ahogy ma ígérték, egy rossz szavam sem lehet. Mondjuk most sincs.
|
csüt. nov. 04, 2004 17:34 |
|
|
hcs
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 321
|
skynet írta: na ja, viszont a topicnyitónak abban igaza volt, hogy ilyenkor ha rossz az áru, gáz van - és az akksi esetében jogosan volt mérges. persze lehet, hogy a posta hibája volt az, hogy nem kapták meg (én a postát és a ***-ot is ismerve inkább erre szavazok).
Igaz. Több akksit is vásároltam, biztos bosszantott is volna, ha döglött. Viszont belekalkuláltam ezt a lehetőséget is. Megjegyzem: ha tőlük veszek mondjuk egy aksit 3000 HUF-ért, arra itt a helyi üzletben mondanak 6000 HUF-ot és 1 hetet mire beszerzik. Úgyhogy lehet kalkulálni...
|
csüt. nov. 04, 2004 17:14 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
arnyekxxx írta: Elgondolkoztam, miért is vannak azok a csillagok a topic cimben. Mennyivel érdemel más elbirálást xy kereskedelmi egység mint mondjuk egy témobil vagy egy nokia. Ennyi erövel ki lehetne csillagozni minden negativ topikcimben levö cégnevet. Mi lehet az oka hogy xycéggyalázo topicot lehet yxcéggyalázot meg nem? Szerintem még pozitiv hatása is lehetne egy nevesitett topicnak, ha egy fikázo véleményre azonnal pozitiv vélemények tucatjai érkeznek. Pl nekem is csak pozitiv tapasztalatom van velük,de miért nem lehet megadni az esélyat annak akinek negativ, hogy nevesitve elmondja?
Barátom, csinálsz magadnak egy saját fórumot, és ott azok a szabályok lesznek érvényben, amiket Te kitalálsz.
Itt meg azok a szabályok vannak érvényben, amit a Hírek Kft. (a fórum üzemeltetője) kitalált.
Ennyi.
|
csüt. nov. 04, 2004 17:13 |
|
|
hcs
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 321
|
Háááát, én sokszor vásároltam náluk, problémám a cuccok minőségével sohasem volt.
Az tetszik a netes kiszolgálásukban, hogy pl. du 4-kor megrendelek egy akármit és azt másnap reggel hozza a futár. Utánvéttel is olcsóbban, mint itt helyben BP-től 200 km-re meg lehetne vásárolni.
(nembeszélve arról, hogy ha itt a környéken vásárolni szeretnék bármit is a mobilhoz, biztos nem tudnak raktárról kiszolgálni...)
ennyi...
|
csüt. nov. 04, 2004 17:03 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
Elgondolkoztam, miért is vannak azok a csillagok a topic cimben. Mennyivel érdemel más elbirálást xy kereskedelmi egység mint mondjuk egy témobil vagy egy nokia. Ennyi erövel ki lehetne csillagozni minden negativ topikcimben levö cégnevet. Mi lehet az oka hogy xycéggyalázo topicot lehet yxcéggyalázot meg nem? Szerintem még pozitiv hatása is lehetne egy nevesitett topicnak, ha egy fikázo véleményre azonnal pozitiv vélemények tucatjai érkeznek. Pl nekem is csak pozitiv tapasztalatom van velük,de miért nem lehet megadni az esélyat annak akinek negativ, hogy nevesitve elmondja?
|
csüt. nov. 04, 2004 16:51 |
|
|
Cycy
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 998 Tartózkodási hely: Székesfehérvár - Budapest
|
jólvan, köszi!
a "-l"-t azért még én is tudtam, az OFFtopicot meg ismerem, csakhát itt jutott eszembe, ha valakit zavar, ki lehet törölni
Cycy
|
csüt. nov. 04, 2004 14:49 |
|
|
pg
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 828 Tartózkodási hely: Szeged
|
|
csüt. nov. 04, 2004 14:47 |
|
|
kisember
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 674 Tartózkodási hely: idegösszeomlás széle
|
Na ezt kipróbálom! Van egy kábelem 3100-hoz (náluk vettem), hónapokik jó volt aztán utána valahogy semmi nem akart menni. Úgy bele dugom hogy csak csuda.
@Cycy
kilistázza a jeleket:
a 9 lelövi a programot
Javaslom az OFF-topic-ot, a fórum tetejéhez van ragasztva.
|
csüt. nov. 04, 2004 14:44 |
|
|
Cycy
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 998 Tartózkodási hely: Székesfehérvár - Budapest
|
OFF:
mi a "-9" kapcsoló a kill-nél?
ON
|
csüt. nov. 04, 2004 14:36 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Jót lehet írni?
Egy párszor én is vásároltam náluk. Soha semmi bajom nem volt. Egyszer vettem egy ezer éves telefonhoz szervizkábelt, de az nem müködött. Visszavittem, de nem tudták kicserélni, mert nem volt több. Úgyhogy visszakaptam a pénzem, és ezzel el volt intézve a dolog!
Csak annyit vesztettem a dolgon, hogy kétszer elléptem hozzájuk. Persze ez veszteség, de nem ök tehetnek róla ha valami nem frankó. Ha pedig nem az olcsó, utánlökött kábelt vettem volna, hanem gyárit, akkor lehet, hogy ez sem fordult volna elö.
De ha azt nézzük, hogy elég jó áron vannak a cuccok náluk, akkor szerintem ez belefér.
Szóval szerintem egyáltalán nem rossz üzlet!
|
csüt. nov. 04, 2004 14:33 |
|
|
Cycy
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 998 Tartózkodási hely: Székesfehérvár - Budapest
|
szerintem korrektek. nekem visszavették pl az r600-as adatkábelemet, mert nem tudtunk vele connent me-zni, visszaadták az árát, és vehettünk belőle másikat.
szal jófejek voltak
Cycy
|
csüt. nov. 04, 2004 14:32 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
Stílussal már előfordult, hogy nekem is volt problémám náluk, de tulajdonképpen ez adódhatott az én túlérzékenységemből, vagy éppen abból is, hogy az illető eladónak volt egy rossz pillanata.
Mindenesetre az tény, és elmondható, hogy a termékeik minőségével egyszer sem volt még gondom, pedig többször rendeltem már tőlük.
(U.I: áthoztam a hozzászólást a másik topicból, itt ON-abb)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bournie csüt. nov. 04, 2004 14:34-kor.
|
csüt. nov. 04, 2004 14:29 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Hát jó, legyen. "Felettesünkkel" egyeztettem, és a kereskedelmi egység megnevezése nélkül véleménye szerint is belefér a dolog. Így kiszedegettem az üzlet megnevezését, és amíg nem lesz belőle flame, avagy nem kezdi el valaki nevesíteni az üzletet, addig újra megnyitom a topicot. Aki lemaradt volna arról, hogy melyik üzlet is a téma, az kérdezze meg PÜ-ben a topicnyitót, de semmkiéppen ne írjátok le, mert akkor nem lezárás lesz, hanem törlés!
Köszönöm megértéseteket.
|
csüt. nov. 04, 2004 14:27 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: **** = link banda!
saint írta: Sziasztok. Csak egyedi tapasztalatom, vagy más is átélt mostanában hasonló bunkó hozzáállást a ***-nál? Esetleg másnak is adtak el hasonlóan hibás alkatrészeket? Békés megyei vagyok, de néha pesten járok. Ilyenkor évek óta elintézem a haverok bevásárlásait, a ***-ban. Akkukat, kijelzőket, stb.
1. felvonás: kb. 3 hónapja 2990-ért vettem egy bontott c55 kijelzőt náluk. Beletettük a tellába, de nem mutatott vele semmit. Egy másik c55 kijelzőjével ment a telefon, tehát biztosan az LCD-je rosz. Na, mondom semmi gond, kicseréltetem. Felhívom őket, erre a telefonban /4-5 perc várakoztatás után/ egy flegma hangú kis nyikhaj azt mondja, több kijelző változat is létezik az adott telefonhoz, én meg biztosan nem jó verziót vettem. 3-4 fajta változat létezik szerinte. Mondom neki: És ezt miért nem mondtátok azelőtt, mielőtt az LCD-t megvettem? Kérdem tőle: Amúgy ilyenkor mi van? A válasz: Vigyem fel a telefont meg a kijelzőt pestre /180km és 3400 ft-os vonatjegy/. Mondom az nem kifizetődő. Erre azt mondja a gyerek: akkor így jártál. Na ezt még lenyeltem valahogy, rájuk hagytam a dolgot.
2. felvonás: Másik alkalommal 2xxx.-ért vettem náluk egy Nokia 3210-es akkut. Hazahozom, nem megy. Nem veszi a töltést egy telefonban sem. Felhívom őket. Kérdem: mi legyen? Erre ők: küldd fel postán, postafordultával kicseréljük. Akku kb. 260 ft.-os postaköltséggel ajánlottan elpostázva nekik Október 15.-én. Az eltelt napokban, sokallva az átfutási időt, többször telefonon érdeklődtem a csereakku után. Minden alkalommal a - még nem jött meg, a válasz. Persze előtte 3-6 percig tanakodnak a háttérben, AZ ÉN TELEFONSZÁMLÁM ROVÁSÁRA. Persze haver időközben megvette az akkut máshol, így annak ára már az én zsebemet nyomja. Csomag november 4.-én /ma/ visszajön, azzal, hogy a küldeményt a címzett többszöri értesítés ellenére sem vette át. Felhívom őket: ilyenkor mi van? Most egy másik kis nyikhaj veszi fel a telefont. Azt rebegi, adjam fel újra az akksit. Ellenkező esetben nem tud semmit sem tenni. ANYÁD! Na, itt már elkezdett forrni az agyam!
3. felvonás: Legutóbb vettem náluk 2 db. 6610 hangszórót, darabját 800.-ért. Tenném bele őket a rosz tellákba, de .......... Az egyik hangszóró szakadt, a másik meg halk és iszonyatosan torz, zizegős a hangja. Ezzel a "kis" problémával már nem is keresem őket, mert meguntam hogy újabban sorozatosan, drága pénzen veszek tőlük hibás alkatrészeket.
Tanulság számomra: Én befejeztem ezzel a bunkó bandával mindenféle együttműködést. Azért a hibás sz***ikat a fogyasztóvédelem segítségével még kicseréltetem velük, ha erre a fogyasztóvédők hajlandóak. Ha ők sem segítenek, akkor meg remélem gyógyszerre költik a tőlem kapott pénzt a gyorsboltos gyerekek. Remélem ők is olvassák ezt a topicot. Mindenkinek azt tudom tanácsolni, hogy messze kerülje el ezt a link bandát.
Azért én beleszólok (még jó, hogy a zárt topicba is tudok )
Nézd kedves saint.
Tudnod kell, hogy kevés hozzájuk fogható korrekt üzlettel találkoztam (a Tiédnél valószínűleg hosszabb) pályafutásom alatt.
1. SOHA nem volt olyan, hogy ne cseréltek volna ki nekem (de bármelyik haveromnak is!) valamit, ha valóban nem úgy működött volna, mint aminek eladták.
2. Volt olyan haver (na jó, kicsit igényesebb az átlagnál), akinek 3x cseréltek, mire megelégedetten távozott onnan. Tették ezt szó nélkül.
3. Jómagam minden vackot ott veszek náluk, amióta megnyitották az üzletüket a Zuglóban (talán 7-8 éve) egy szuterénben.
4. Első felvonás: Ha nem vagy hajlandó szervizbe vinni, szakemberek kezébe adni a megfelelő díjazásért egy C55-öt kijelzőcserével, akkor legalább szerezd be az infókat előre, tudd meg, hogy minden Siemens több fajta kijelzővel került forgalomba (de a Nokiáknál is szokott lenni 2 fajta kijelző pár típusnál). Ha pedig zöld vagy a témában, akkor ne másra fogd, hogy saját tudatlanságod miatt rosszat vettél. Azért az üzletet okolni, mert Te nem pesti vagy, szintén oktalanság, nem tehetnek róla. Egy pesti üzlet vagy a pestieknek van, vagy pedig postán keresztül az egész országnak, ez esetben a garanciális problémák vagy felutazással, vagy postai visszaküldéssel működnek, máshogyan nem, ezt a vásárlás előtt kell eldöntened, megéri-e Neked ilyen feltételekkel vásárolni.
Azért érdekelne, hogy mit vártál volna el, mi lett volna korrekt eljárás a cég részéről (még egyszer mondom, hogy NEM a cég feladata, hogy tudja, a Te telefonodba milyen kijelző való! Ha nem tudod, vidd szervizbe, ott tudni fogják (vagy végigpróbálgatják, amilyük van, egyikkel csak fog menni )), küldjenek Neked a létező összes C55 kijelzőtípusból 1-1 db-ot, Te végigpróbálod és aztán visszaküldöd, ami nem kelett?
5. Második felvonás: Előfordul döglött akksi náluk egészen biztosan, főleg a régebbi típusokból. Tényleg nincs más módszer visszacserélni, csak a posta, vagy a személyes visszacsere. Azért nézd meg a címzést még egyszer. Egyébként meg reggel 10-től este 7-ig nyitva vannak, nem tudom, miért kellett volna értesítést hagyjon a Posta nekik, amikor kötelesek kikézbesíteni. A posta pedig nagyjából ebben az intervallumban kézbesít, tehát ha lehetséges lett volna, egészen biztosan kézbesítették volna. Na persze ehhez tudni kell a Posta hozzáállását is. Esetleg elképzelhető, hogy náluk volt a probléma.
De tudod mit? Fordítsunk a dolgon!
A cégnél dolgozol. Te mit csinálnál, ha felhív egy felpaprikázott ügyfél, de az akksija nem érkezett vissza postán, annak ellenére, hogy 2 hete megbeszéltétek, hogy visszaküldi? Küldenél egy újat neki a saját zsebedre???
6. Harmadik felvonás: Ha nem jelzed vissza nekik, hogy hibás valami is, akkor miért említed itt meg? Tudod, ez olyan kicsit alattomos, kicsit olyan, mint ha veszel egy új autót, meghibásodik benne valami kis lényegtelen alkatrész, de nem viszed vissza, hogy a garanciális kötelezettségüknek eleget tegyenek, hanem inkább ha csak teheted, mindenki előtt elmondod mindennek a céget.
Összefoglalva.
Több mobilos kis-/nagykert ismerek, semmivel nem rosszabb az említett cég másoknál. A választék pedig óriási, szinte alig van olyan, ami nem kapható, ebben igencsak ők az elsők.
A minőséget pedig tükrözik az árak. Kaphatók náluk (egyebek mellett) szerény minőségű cuccok is kétségtelenül, de az ennek megfelelő, igen alacsony áron.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Macika csüt. nov. 04, 2004 19:05-kor.
|
csüt. nov. 04, 2004 13:46 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Jajjaj. Még el sem olvastam a hozzászólásodat, de lezárom a topicot.
Sajnos ilyen jellegű topicok már okoztak komoly problémákat, amiket szerintem nem szeretnénk...
Ha a te topicod a nálam okosabbak szerint nem ebbe a kategóriába esik, akkor majd ki lesz nyitva újra.
|
csüt. nov. 04, 2004 12:52 |
|
|
saint
ezüst tag
Csatlakozott: kedd ápr. 06, 2004 18:25 Hozzászólások: 49 Tartózkodási hely: A hold sötét oldala
|
*** = link banda!
Sziasztok.
Csak egyedi tapasztalatom, vagy más is átélt mostanában hasonló bunkó hozzáállást a ***-nál? Esetleg másnak is adtak el hasonlóan hibás alkatrészeket?
******* megyei vagyok, de néha pesten járok. Ilyenkor évek óta elintézem a haverok bevásárlásait, a ***-ban. Akkukat, kijelzőket, stb.
1. felvonás:
kb. 3 hónapja 2990-ért vettem egy bontott c55 kijelzőt náluk. Beletettük a tellába, de nem mutatott vele semmit. Egy másik c55 kijelzőjével ment a telefon, tehát biztosan az LCD-je rosz. Na, mondom semmi gond, kicseréltetem. Felhívom őket, erre a telefonban /4-5 perc várakoztatás után/ egy flegma hangú kis nyikhaj azt mondja, több kijelző változat is létezik az adott telefonhoz, én meg biztosan nem jó verziót vettem. 3-4 fajta változat létezik szerinte. Mondom neki: És ezt miért nem mondtátok azelőtt, mielőtt az LCD-t megvettem? Kérdem tőle: Amúgy ilyenkor mi van?
A válasz: Vigyem fel a telefont meg a kijelzőt pestre /180km és 3400 ft-os vonatjegy/. Mondom az nem kifizetődő. Erre azt mondja a gyerek: akkor így jártál.
Na ezt még lenyeltem valahogy, rájuk hagytam a dolgot.
2. felvonás:
Másik alkalommal 2xxx.-ért vettem náluk egy Nokia 3210-es akkut. Hazahozom, nem megy. Nem veszi a töltést egy telefonban sem.
Felhívom őket. Kérdem: mi legyen? Erre ők: küldd fel postán, postafordultával kicseréljük.
Akku kb. 260 ft.-os postaköltséggel ajánlottan elpostázva nekik Október 15.-én. Az eltelt napokban, sokallva az átfutási időt, többször telefonon érdeklődtem a csereakku után. Minden alkalommal a - még nem jött meg, a válasz. Persze előtte 3-6 percig tanakodnak a háttérben, AZ ÉN TELEFONSZÁMLÁM ROVÁSÁRA. Persze haver időközben megvette az akkut máshol, így annak ára már az én zsebemet nyomja. Csomag november 4.-én /ma/ visszajön, azzal, hogy a küldeményt a címzett többszöri értesítés ellenére sem vette át.
Felhívom őket: ilyenkor mi van?
Most egy másik kis nyikhaj veszi fel a telefont. Azt rebegi, adjam fel újra az akksit. Ellenkező esetben nem tud semmit sem tenni. ANYÁD! Na, itt már elkezdett forrni az agyam!
3. felvonás:
Legutóbb vettem náluk 2 db. 6610 hangszórót, darabját 800.-ért. Tenném bele őket a rosz tellákba, de ..........
Az egyik hangszóró szakadt, a másik meg halk és iszonyatosan torz, zizegős a hangja.
Ezzel a "kis" problémával már nem is keresem őket, mert meguntam hogy újabban sorozatosan, drága pénzen veszek tőlük hibás alkatrészeket.
Tanulság számomra:
Én befejeztem ezzel a bunkó bandával mindenféle együttműködést. Azért a hibás sz***ikat a fogyasztóvédelem segítségével még kicseréltetem velük, ha erre a fogyasztóvédők hajlandóak. Ha ők sem segítenek, akkor meg remélem gyógyszerre költik a tőlem kapott pénzt a gyorsboltos gyerekek. Remélem ők is olvassák ezt a topicot. Mindenkinek azt tudom tanácsolni, hogy messze kerülje el ezt a link bandát.
A kereskedelmi egység nevét kitöröltem mindenhonnan. nyuszy
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára saint pén. szept. 23, 2005 12:42-kor.
|
csüt. nov. 04, 2004 12:35 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|