|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 45 hozzászólás ] |
|
Szerző |
Üzenet |
Vendég
|
Minden esetre egy S55-ös Siemensre nem tudták a wap
beállítást elküldeni. Erre mondták hogy csak Nokia típusú
telefonra tudják küldeni a beállító SMS-t.
|
kedd dec. 30, 2003 22:07 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
A Westelnél is tudnak küldeni a SonyEricssonra.
Odo
|
kedd dec. 30, 2003 21:59 |
|
|
Vendég
|
A Pannonnak is van ilyen beállítás szolgáltatása. Ha jól
emlékszem 43,75 Ft/db. Nokiára, Siemensre és Sony
Ericssonra tuti hogy megy. A többi típust nem tudom. A
Westelnél azt mondták, csak Nokiára tudják a beállításokat
elküldeni. Hát én ezt egy kicsit furcsának tartom.
|
kedd dec. 30, 2003 21:35 |
|
|
ikela
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 39
|
Azok általában a kérdéses funkciókat sem igazán támogatják,
vagy nem?
|
kedd dec. 30, 2003 19:43 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Ezt nem mindegyik készülék támogatja.
|
kedd dec. 30, 2003 17:47 |
|
|
krisztianxxx
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 147 Tartózkodási hely: Budapest
|
MAr nem azert,latom mindenki a Westelrol meg a Pannonrol ir,de a Vodanak van pl. "távbeállítás" szolgáltatása,amit akár netrõl,akár telefonon lehet kezdeményezni,s TÖKÉLETESEN MUKODIK!Mind MMS, mind GPRS beallitasok terén,ugyhogy ott nem is kell foglalkozni a potyogessel!EZ nem tetszik senkiknek sem?
|
kedd dec. 30, 2003 17:33 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Az való igaz,hogy van hülye üszis is.amikor én vettem telcsit,akkor a tarifákkal nem volt gond,viszont arról nem volt foggalma sem,hogyan kell betenni a simet egy 6610-be,menyibe kerül és hogy műxik a westel menüpont a telefonban.
Az mms beállítással nem ment a telcsi,viszont a 1230 kb 2 perc alatt elküldte smsben és azóta megy
|
vas. dec. 28, 2003 22:52 |
|
|
mob900
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Ilyenkor kezd gondolkozni az ember, persze aki tud, hogy
megnézi a T68-at, és annak megfelelően beállítja.
De ha már itt tartunk, mond már el, hogy mit kell csinálnom
a PC-vel és a telefonnal, hogy GPRS-en és CSD-n tudjak
netezni?
De tudod mit, abszolút nem érdekel, aki keres az talál, ha
te erre meg lusta vagy, az a te bajod.
A Westel oldalára meg kérlek ne nézz rá, mert még sajnálni
kezdelek, hogy neked milyen rossz, hogy rá kell nézned.
Mik nem vannak ebben az országban, hogy már ez is baj?????
|
vas. dec. 28, 2003 21:58 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Hát én nem találom, a beállítási lehetőséget a westel
oldalán. Pl. ird le nekem légyszi, hogy a T65-nek hol
találom a wapos beállítását!
De ez nem változtat azon, hogy rossz ránézni a westel
honlapjára. Valami amatőr dizájner tákolhatta össze. Se a
betűméret se a sortávolság se a tagoltság nem jó! Nagy
zsúfoltság az egész, főleg a készülékleírásoknál. Azért a
háromésfélmilliós tábor jobbat érdemel(ne).
|
vas. dec. 28, 2003 12:50 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
Tudom, hogy számodra az a díjtáblázat az etalon, de egy
nőről beszélünk, aki nem igazán tudott eligazodni rajta.
Lehet, hogy az eladó elhadarta a betanult szöveget, de
minden ügyfél más és más, ezt tapasztalatból tudom. Ha
kell, akkor én akár 1 órát is magyarázok az ügyfélnek,
hogy mire figyeljen, vigyázzon és így tovább. Mivel
magamból indulok ki, azt hittem ez máshol is így van.
Szembesültem, hogy nem. Lényegtelen, hogy esetleg az
ügyfélnek lövése sincs arról, hogy most épp milyen
csomagot regisztrált neki, csak még egy újabb szív dobog
egy új 6600-ban. Ez a lényeg.
|
vas. dec. 28, 2003 11:51 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Díjtáblázatot is mellékelnek, ha vásárol. Meg ha Õ választott, akkor miért gondolta volna az eladó, hogy fogalma sincs a dolgokról?
|
vas. dec. 28, 2003 11:28 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
Nem arról van szó, hogy már hónapok meg évek óta nem
tudja. Akkor vette 2-3 napja. Ezt kihagytam. Annyiban
hibáztatom az eladót, hogy láthatta, hogy sík ebben a
témában, akkor miért nem segített neki? Talán elbüfizhette
volna, hogy milyen csomag az, milyen percdíjakkal beszél
és akkor talán nem feltétlenül ezt a csomagot választja.
Remélem így már érthetőbb.
|
vas. dec. 28, 2003 1:27 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Azért szerintem ez olyan dolog,hogy ha valaki nem tudja/nem érdekli/nem számít ,hogy milyen díjért beszél,akkor azért nem lehet mást okolni.A saját díjcsomagodat ki tudhatja nálad jobban?ha mindenkit felhívna a westel bácsi,hogy elmondja neki a percdíjait,akkor elmenne rá a haszna.. ez hasonló a régi dominós számlázási egység átálláshoz,amikor sokan írták,hogy a nép 90% nem tudja,nem izgatja az egység,csak,hogy mennyibe fáj az neki.
DE faternek pl. multkor az üszis(élőben) ajánlotta fel,hogy inkább váltson csomagot,mivel van már jobb konstrukció is a lezárt csomagoknál.
|
vas. dec. 28, 2003 1:02 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Sajnálom az ismerõsödet, hogy fogalma sincs arról, hogy milyen díjcsomagban van. Azt hiszem egyetérthetünk abban, hogy ez már TÉNYLEG NEM a szolgáltató hibája....
Odo
|
vas. dec. 28, 2003 1:00 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
mob900!
Nem tudom ki hogy van vele, én cserélgetem elég sűrűn a
telefonjaimat, és persze mindegyik új telefonomnál be kell
mindent állítani. (gprs, wap, mms, e-mail) Képzeld, nekem
mindig, elsőre sikerült tökéletesen működőképesen
beállítani. Lehet, hogy egy géniusz lennék? Nem hinném.
Tudom, hogy te sem vagy az, de azért, hogy ne tudjál
beállítani egy gprs wapot pl. egy 6100-án a pgsm
szájbarágós, teljesen korrekten leírt útmutatása szerint,
elég csodálatraméltó. (nem pozitív értelemben...)
Neked ezekszerint az nem jó, hogy le van írva a bruttó
percdíj, érthetően, egyszerűen, hanem az a király, ha
minden nettó, mindegyik szám fölött van felsőindexben egy
kis szám, ami a 4-6 oldalas árjegyzékes füzetnek a
_legvégén_ van, hát lelked rajta, szeresd azt. Nem vagyunk
egyformák, én inkább az egyszerűséget kedvelem, a
bonyolultságot és káosz-szerű össze-visszaságot inkább
szeretem kihagyni az életemből.
Amúgy egy példa erre: Egy ismerősöm felhívott azzal, hogy
egy 6600-át nem tud összehozni bluecuccon keresztül a
gépével. Sokat beszélgettünk és kiderült, hogy halvány
fogalma sincsen, hogy milyen díjcsomagban van, milyenek a
percdíjai, az alapdíjkedvezményről sem tudott, mert az
árjegyzékben eltévedt valahol. Majd elájult, mikor mondtam
neki, hogy olyan laza 130 Ft-os percdíjakkal dumcsizik
hálón kívülre. Hát ez aztán a kellő tájékoztatás Mo.
vezető mobilszolgáltatójától.
Bocs, ha hosszú lettem.
|
vas. dec. 28, 2003 0:38 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Azt én se értem,miért jó,hogy az előfizus nettóban,a prepaid bruttóban van feltüntetve,de amúgy szerintem nincs gond a honlappal.És az kimondottan egyszerű,hogy oda van írva,hogy előfizu,kártyás.És ha nekem kártyás kell,akkor majd választok magamnak tarifacsomagot.És nem a 3-4 fajta tarifacsomagnál egyesével van külön oldal csinálva az árlistának.. (pl. bee és praktikummal a tella ugyannyi,így miért kell plusz árlista?)
|
szomb. dec. 27, 2003 23:16 |
|
|
mob900
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Ha már ez is vitatéma, akkor ne használjon az illető intrenetet, mennyen be az üzletbe, és ott szerezzen be prospektusokat, leírásokat!
Az akciós készülékárak a Westelnél egyben vannak a Post és Pre-paidnál, a többi cég is 1 klikkre van, csak külön.
A tarifacsomag a Westelnél a legjobb, mert egyben mindent megtalálsz, minden számlázásban előforduló szolgáltatási árakat. A Pannonnál, ha ezeket is tudni akarod, akkor bográszhatod a 46 oldalas PDF-et. A Vodánál is részletesen(pld simkártya csere ára) csak a jó hosszú PDF-es állt. szerz.felt. van benne. A készülékbeállításról annyit, hogy még soha nem tudtam sem a Pannon sem a Voda oldaláról egy MMS,GPRS,PC beállítást megcsinálni, még a 610-enek is csak a Westelről sikerült az MMS-t beállítani.
A roaming áraknál a Pannonnál meg számolgathatod még át forintba az árakat, persze az árfolyamot azt neked kell megnézni valahol.
Az Online ügyfélszolga a Westelnél egy klikkre van, a Pannon meg 2-re.
A készülékekről meg csak a Westelen van minden leírva, a többi cégnél csak pár marketinges PR szöveget nyomnak.
Na ennyit a nagy **** Westel oldalról!
De, eggyesek mennyire unatkoznak...
|
szomb. dec. 27, 2003 22:41 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nihilista??? Az a vodafoné. Meg a régi pannon volt olyan.
Odo
|
szomb. dec. 27, 2003 18:58 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
A készülékleírásra értettem. Úgy írtad, mintha csak a
westel oldalán lenne a készülékről infó. A képhez nincs
köze, az egy másik fricska, hogy milyen gyér minőségű képet
bírtak csak produkálni wesztelék. (de sajna szétválasztja a
hivatkozást a fórum, igy nem jelent meg)
Sőt a pannon oldalán minden készüléknél ott van hogyan kell
az SMS, MMS, wap stb beállitásokat elvégezni. De tudom,
hogy ez is bakfütty a westel nihilista honlapjához
képest!
Nem vagyok szemellenzős pannonos. De ami jár az jár. Ha
valami nem tetszett a pannonnal annak is hangot adtam.
|
szomb. dec. 27, 2003 18:47 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Természetesen csak az idézetet akartam döltbetűsre.
Meg kontrasztként egy másik képet:
http://www.pannongsm.hu/keszulekek/imag ... ssont100.g
if
|
szomb. dec. 27, 2003 18:34 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Természetesen csak az idézetet akartam döltbetűsre.
Meg kontrasztként egy másik képet:
http://www.pannongsm.hu/keszulekek/imag ... ssont100.g
if
|
szomb. dec. 27, 2003 18:34 |
|
|
Andee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 139
|
Nekem logikusabb a pannon honlapja. És a készülékkínálat rész is jobban tetszik a westelesnél. Jobb, hogy nem táblázatban van, ahol bal szélén a készüléknév van és jobboldalon van a prepaid ár, elég kényelmetlen nézni. És pannonnál rögtön látok egy képet is készülékről, westelnél ilyen nincs.
Pannon kínálata átláthatóbb, mivel nincsenek benne a csak előfizetéssel kapható telefonok.
westel honlapján teljes akciós árlista linket választottam
pannon honlapján praktikum ajánlatot választottam.
Átláthatóság pannon a jobb, tartalomban westel
|
szomb. dec. 27, 2003 18:28 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Látom, szemellenzős westeles vagy.
{i}A készülékekről részletes ismertető is van, és könnyen
felmérhető a jelenlegi készülékkínálat, ellentétben a
Pannonnal. {i}
Ez szerinted nincs meg a pannon oldalán?
http://www.pannongsm.hu/keszulekek/imag ... ssont100.g
if
http://www.westel900.net/keszulekek/ericsson/t100.jpg
nagyon igényes ez a kép a westel oldaláról!
|
szomb. dec. 27, 2003 18:24 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
A Westelnél két kattintás, és ott vagyok a díjtáblázatoknál. Egy kattintás: akciós árlista. Ahol megtalálom egyben mind, a pre-paid, mind a post-praid árlistát, ellentétben a Pannonnal.
A készülékekrõl részletes ismertetõ is van, és könnyen felmérhetõ a jelenlegi készülékkínálat, ellentétben a Pannonnal.
Odo
|
szomb. dec. 27, 2003 18:09 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
A Westel oldalán egy nagyon jó telefonösszehasonlító - összefoglaló táblázat van. Az oldalfelépítés egyiknél sem túl szerencsés, de azt ismerjük el, a Pannoné a leglátványosabb - lehetne, ha helyesen igazodna a felbontáshoz és az ablakmérethez...
De a felépítésen túl, a Westelnél valóban nem lehet azonnal kihalászni az információrengetegből azt, amire szükséged van, a Pannonnál nem kell a kivonatolt ÁSZF-et elolvasni a tarifáknál, csak az árakat - amik a rend kedvéért lassan hetente változnak. A Voda honlapja egyszerűen igénytelen, bár megtalálja az ember, amit akar - ha nagyon akarja
Üdv!
|
szomb. dec. 27, 2003 17:44 |
|
|
Odo+
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
A Westel honpapja áttekinthetõbb mint a Pannoné. A Voda vhol a kettõ közt van. A Westel oldalán miért kéne kutakodni az akciók után? Mindjárt ott vannak a kezdõlapon, nem is egy helyen...
A Vodafonnál meg gyorslinkekkel nagyon könnyen eljuthatunk oda.
A Pannon oldala van éppen rosszul felépítve, és ráadásul tele van hibákkal.
Odo
|
szomb. dec. 27, 2003 17:33 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Írhatnám a mindókámat a VODAFONGYALÁZÓBA + WESTELGYALÁZÓBA, de inkább ide írom most már, nem bírom magamban tartani!
Szóval a Westel és a Voda honlapja egy nagy kupac k@ki!
A Pannoné adja a legtöbb tájékoztatást! A készülékakciókról rögtön tájékoztat a jobboldali sávban. Ezzel szemben a másik két honlapon úgy kell kibogarászni vagy más mobilos honlapról tudhatja meg az ember!
A Westelnek egy nagy fos a tarifatáblázata (ha lehet egyáltalán annak nevezni?!). legalább 10 percbe telik, mire kiderítem mi mennyibe kerül, SMS-díjak 3 oldallal lejjebb MMS is külön, kártyásak bruttó áron, számlásak nettó áron feltüntetve. Abszolút áttekinthetetlen és ezáltal értelmezhetetlen is. Azért a legtöbb mobilos szolgáltatójának illene/kötelező lenne egy észszerűbb webes megjelenést produkálni!
|
szomb. dec. 27, 2003 17:15 |
|
|
MadWhite
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7
|
Kevesebb az új ügyfél, így kell a reklám.
De a reklámok árát nyilvánvalóan az ügyfelekkel fogják megfizettetni, mert nem fogja a cég benyelni ezeket a költségeket. Tehát a díjak nemhogy csökkennének, de valószínűleg burkoltan nőnek is a reklámkampány fedezése céljából.
Ez viszont csökkenti az új ügyfelek számát, amiért meg az egész reklámhadjárat indult.
Na ez az igazi 22-es csapdája, avagy fájdalamas, ha a kígyó a saját farkába harap!
|
hétf. szept. 01, 2003 6:06 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
De nem!!!
Én azt akartam írni, hogy először kevesebbet költöttek
reklámra (de pl. jobb, ötletesebb volt a reklám), utána
mégis, a {b}kevesebb reklám ellenére{/b} jobban ment nekik.
Te pedig azt akarod rám erőltetni, hogy először ment jobban
nekik, és EMIATT költöttek kevesebbet a reklámokra.
Ez utóbbi pont az ellenkezőjét jelenti, mint amit én akartam
írni.
|
vas. aug. 31, 2003 17:59 |
|
|
.::FrEUnDeR::.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Kecskemét
|
Jaja ez így igaz!!!!
|
vas. aug. 31, 2003 17:27 |
|
|
ezanicknevem
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
"KEvesebbet költöttek abből következően jobban ment"
Éppen ezt akarom mondani, hogy nem igy van, hanem mert jobban ment nekik, abből következően kevesebbet költöttek! Én csak ezt akartam mondani!
Én többet nem írok ebbe a topicba, mert semmi értelme annak, amiről beszélünk...
|
vas. aug. 31, 2003 14:53 |
|
|
alorinc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411 Tartózkodási hely: Budapest
|
ezanicknevem |
"Nem? Akkor ez mi: "kevesebbet költöttek - mégis" "
Ok-Okozati összefüggés:
KEvesebbet költöttek abből következően jobban ment
A MÉGIS nem ok-okozati összefüggést takató szócska, tehát .Macika. jól fogalmazott
|
szomb. aug. 30, 2003 16:15 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
a baj, hogy nem utalt a tartalomra, hogy miben is vezet. Mert az ugye egész mást jelent, hogy vezet, meg az hogy vezet a reklámozási költségekben.
egyébként a neved sejteti az elfogultságodat, mint ahogy az enyém is....
egyébként nem értem, hogy állhat valaki egy szolgáltató mögé, hisz mindegyiknek van hibája jócskán. Mondjuk ez nem furcsa, ha csak három ember lenne a földön, akkor elég valószínûtlen, hogy valamelyik tökéletes lenne...... Ezért jó, hogy nem csak hárman vannak! ))
|
pén. aug. 29, 2003 19:57 |
|
|
Cs
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
pgsm!
Értettem a felvezetődet és azt is, hogy ez kritikus volt.
Ennek ellenére egy dolgot javaslok az ilyen viták elkerülésére. Régebben is írtam, hogy fogalmazz konkrétan és tényszerűen. Legközelebb ilyen esetben írd azt, hogy a Pannon költ legtöbbet reklámra és akkor senki nem támadhat azért, hogy elfogult vagy.
Üdv.
|
pén. aug. 29, 2003 19:51 |
|
|
pgsm_new
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
T68, freunder!
tényleg nem értem mi a bajotok!
-mobilos téma mobilos fórumban/elég ha csak átfutod topiccímeket/
-a cím általános követelménye, hogy legyen tömör, rövid, utaljon a tartalomra és az sem árt ha figyelemfelkeltő/ezek közül melyiknek nem felel meg?/
-a "pannonmajmoló"-val talán kicsit mellélőttél, erre biztosan a kritikus hangnememből következtethettél
-a vulgáris stílussal pedig magad mutatod be
-reméltem, hogy evidens lesz miben vezet, de csalódnom kellett.Akkor leírom a reklámokra fordított kiadásokban
JAVASLOM MIELŐTT LEGKÖZELEBB "CSÍPŐBŐL TÜZELNÉTEK" PRÓBÁLJÁTOK MELLŐZNI A SZUBJEKTIVITÁST.
ááá istenemmmm...
|
pén. aug. 29, 2003 19:11 |
|
|
.::FrEUnDeR::.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Kecskemét
|
Vezet a pannon! áááá ez a topiccím,istenemmmm,miben vezet,abban h ***** az embereket...
|
pén. aug. 29, 2003 17:14 |
|
|
ezanicknevem
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nem? Akkor ez mi: "kevesebbet költöttek - mégis"
Na, de mind1, nem ez a lényeg, túl van ez ragozva! )
|
pén. aug. 29, 2003 13:12 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Nem írtam ok-okozati összefüggést. Tehát nem azt írtam, hogy azért ment jobban nekik, mert kevesebbet költöttek!!!
Az a mondat jó így.
|
pén. aug. 29, 2003 10:40 |
|
|
ezanicknevem
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
"akik kevesebbet költöttek, azoknak mégis jobban ment"
Csak a sorren nem jó, mert amiért jobban ment nekik, azért költöttek kevesebbet!
|
pén. aug. 29, 2003 10:37 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
T68
A topicnyitásról alkotott véleményeddel egyetértek, de szabadjon megjegyeznem, hogy a topicnyitó az utolsó mondatban kritikusan megjegyezte, hogy akik kevesebbet költöttek, azoknak mégis jobban ment az évben (legalábbis idáig).
|
pén. aug. 29, 2003 10:24 |
|
|
ezanicknevem
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
"A Westel 36.000, a Vodafone 43.000 ügyfelet szerzett júniusban, a Pannon mindössze alig több, mint 9000 új ügyféllel büszkélkedhetett." (HIF adatok)
Na ezért kell nekik ennyit reklámra költeni!!!!
|
pén. aug. 29, 2003 10:18 |
|
|
ezanicknevem
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Hát ez elég gáz! Ugyanis egy cég akkor reklámozza magát ennyire, ha gyengélkedik!
|
pén. aug. 29, 2003 10:13 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
hogy lehet valaki ennyire pannonmajmoló????
most mit számít, hogy erre verte a pénzét? Inkább akkor indítanál ilyen topic-ot, ha a percdíjcsökkentésben vezetne vagy a másodperc alapú számlázásban, prepaidnél is.
de az se ártana, ha az elõfizetõ szám nõvekedésben, de ilyesmirõl szó sincs. Egy dologban vezet: a lehúzásban!
|
pén. aug. 29, 2003 10:07 |
|
|
.::FrEUnDeR::.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Kecskemét
|
{b}-a topic címére visszatérve, a kevesebb több:-)){b}
Ez mit is jelent??? Đ
|
pén. aug. 29, 2003 8:30 |
|
|
pgsm_new
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
"A legfontosabb hirdetők listájának állandó szereplői a mobilszolgáltatók. Idén eddig a Pannon GSM volt a legaktívabb, 4,8 milliárd forintot költött reklámra, ami nominálisan 11 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. A Westel és a Vodafone egyaránt 4-4 milliárd forint körül költött reklámra, ami a Westelnél 7 százalékos csökkenést, a Vodafone-nál 27 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi reklámkiadásokhoz képest."
-a topic címére visszatérve, a kevesebb több:-))
|
pén. aug. 29, 2003 7:18 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 45 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|