Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. jan. 08, 2025 13:25



Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
MEGSZÛNIK A SZEMÉLYHÍVÁS HAZÁNKBAN 
Szerző Üzenet
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10
Hozzászólás 
A Westel 0660 után, a mai napon az 1994-ben alapított Eurohívó is megszűnteti a szoláltatását. "Az Eurohívó Magyarország Koncessziós Személyhívó Rt az országos közcélú személyhívás iránti rohamosan csökkenő keresletre és az ezzel összefüggő nehéz gazdasági helyzetére való tekintettel 2003. június 15.-én 60 napos felmondási idővel felmondja valamennyi, személyhívó szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződését, majd ezt követően 2003. augusztus 15.-től beszünteti a személyhívó szolgáltatást Magyarországon." - áll a cég közleményében. Sajnos nem csak a személyhívó rendszer áll le, hanem az altalunk működtetett élő hangos SMS, és e-mail küldő rendszer is...

Az Eurohívó Rt mindent megtesz annak érdekében, hogy a megszűnő személyhívó szolgáltatás nyilvántartott aktív előfizetői más, helyettesítő szolgáltatás igénybevételének lehetőségéhez jussanak. Az Eurohívó Rt a Westellel kötött szerződést, hogy a szolgáltatást jelenleg is használó ügyfelek ne maradjanak szolgáltatás nélkül.

A személyhívó szolgáltatás megszűnéséről a szolgáltatás igénybe vételét kezdeményezők (hívó felek) a személyhívó szolgáltatás megszűnését követő két hónapon keresztül díjmentes tájékoztatást kapnak hangbemondás útján.
A személyhívó szolgáltatás a mobiltelefónia hőskorában örvendett nagy népszerűségnek. a 90-es évek közepén, amikor a mobilok még nem voltak annyira elterjedve, és a mobiltelefon szolgáltatás árai is sokkal magasabak voltak, a személyhívó suolgáltatás volt az, amely kedvezőbb feltételek mellett folyamatos elérhetőséget tudott nyújtani a fehasználóknak. Később, a rendszer fejlesztésével már nam csak élőszóban, operátoron keresztül lehettett a személyhívó készülékekre üzenetet küldeni, hanem e-mail-ben és sms-ben is.

/gsmport.hu/


pén. aug. 15, 2003 20:03
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
http://forum.terminal.hu/messages.php?l ... elect=1562

http://forum.terminal.hu/messages.php?l ... 0718232171
KRF


csüt. júl. 31, 2003 22:45
Profil Privát üzenet küldése Honlap
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4
Hozzászólás 
Tisztelt Személyhívó Elõfizetõnk!

Az Eurohívó Magyarország Koncessziós Személyhívó Rt „v.a” az országos közcélú személyhívás iránti rohamosan csökkenõ keresletre és az ezzel összefüggõ nehéz gazdasági helyzetére való tekintettel 2003. június 15.-én 60 napos felmondási idõvel felmondja valamennyi, személyhívó szolgáltatásra vonatkozó elõfizetõi szerzõdését, majd ezt követõen 2003. augusztus 15.-tõl beszünteti a személyhívó szolgáltatást Magyarországon.


Az Eurohívó Rt minden tõle elvárható intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a megszûnõ országos személyhívó szolgáltatás nyilvántartott aktív elõfizetõi más, helyettesítõ szolgáltatás igénybevételének lehetõségéhez jussanak. Ennek megfelelõen eljártunk és tárgyalásokat folytattunk valamennyi magyarországi nyilvános mobil rádiótelefon szolgáltatásokat nyújtó társasággal abból a célból, hogy az Eurohívó Rt aktív személyhívó elõfizetõi lehetõleg elõnyös anyagi feltételek mellett juthassanak a személyhívás kiváltását célzó mobil szolgáltatáshoz, illetve az ennek igénybe vételéhez szükséges készülékhez. A Westel Mobil Távközlési Rt és az Eurohívó Rt 2003. július 15.-ig megállapodást köt, melynek értelmében a Westel Mobil Távközlési Rt valamennyi személyhívó elõfizetõ részére lehetõséget biztosít a kiváltó szolgáltatás igénybe vételére, Elõfizetõnk kérésére pedig ajánlatot küld a szolgáltatás feltételeirõl. Amennyiben Tisztelt Elõfizetõnk élni kíván a fent megjelölt lehetõséggel, úgy a megállapodás létrejöttét követõen, 2003. július 16.-tól fordulhat a Westel Rt-hez az alábbi, vezetékes ügyfélszolgálati telefonszámon:


(1) 1230


A személyhívó szolgáltatás megszûnésérõl a szolgáltatás igénybe vételét kezdeményezõk (hívó felek) a személyhívó szolgáltatás megszûnését követõ két hónapon keresztül díjmentes tájékoztatást kapnak hangbemondás útján.


Az említett felmondási idõszak alatt a személyhívó szolgáltatás változatlan feltételekkel és díjazás ellenében vehetõ igénybe. Felhívjuk Tisztelt Ügyfelünk figyelmét, hogy az Eurohívó Rt-vel szemben fennálló esetleges tartozása a szolgáltatás megszûnésével nem szûnik meg, az legkésõbb a végelszámolás során behajtásra kerül.


Az Eurohívó Rt szeretné ezúton is megköszönni, hogy szolgáltatásait igénybe vette.

Elõzmény:
A Wallis 100 ezer forintért adta el az Eurohívót a Postának

Az Eurohívó Rt.-t a Wallis tavaly 100 ezer forintért adta el a Magyar Postának - közölte a Wallis Rt. hétfõn az MTI-vel. A Wallis ezt azért hozta nyilvánosságra, mert valótlan adatok jelentek meg az adásvételrõl a Népszabadságban.


A Wallis közölte: az Eurohívó Rt. koncessziós díja 800 ezer dollár, amely nem nõ, mivel egy összegben határozták meg.
A közlemény szerint a Wallis 1994-ben már alapított egy személyhívó társaságot: az EasyCall Rt.-t akkor egy nemzetközi szakmai befektetõvel közösen hozták létre azért, mert a konzorcium akkor üzleti lehetõséget látott a személyi hívó szolgáltatásban. Késõbb a Wallis megvásárolta az Eurohívót, amelybe beolvasztotta az EasyCallt.


Az MTI érdeklõdésére a Magyar Posta közölte: mivel a tavaly megvásárolt Eurohívó Rt. nem hoz pénzt, minden bizonnyal felszámolják


csüt. júl. 31, 2003 22:29
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 3 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség