|
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 3 hozzászólás ] |
|
MEGSZÛNIK A SZEMÉLYHÍVÁS HAZÁNKBAN
Szerző |
Üzenet |
ntham
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10
|
A Westel 0660 után, a mai napon az 1994-ben alapított Eurohívó is megszűnteti a szoláltatását. "Az Eurohívó Magyarország Koncessziós Személyhívó Rt az országos közcélú személyhívás iránti rohamosan csökkenő keresletre és az ezzel összefüggő nehéz gazdasági helyzetére való tekintettel 2003. június 15.-én 60 napos felmondási idővel felmondja valamennyi, személyhívó szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződését, majd ezt követően 2003. augusztus 15.-től beszünteti a személyhívó szolgáltatást Magyarországon." - áll a cég közleményében. Sajnos nem csak a személyhívó rendszer áll le, hanem az altalunk működtetett élő hangos SMS, és e-mail küldő rendszer is...
Az Eurohívó Rt mindent megtesz annak érdekében, hogy a megszűnő személyhívó szolgáltatás nyilvántartott aktív előfizetői más, helyettesítő szolgáltatás igénybevételének lehetőségéhez jussanak. Az Eurohívó Rt a Westellel kötött szerződést, hogy a szolgáltatást jelenleg is használó ügyfelek ne maradjanak szolgáltatás nélkül.
A személyhívó szolgáltatás megszűnéséről a szolgáltatás igénybe vételét kezdeményezők (hívó felek) a személyhívó szolgáltatás megszűnését követő két hónapon keresztül díjmentes tájékoztatást kapnak hangbemondás útján.
A személyhívó szolgáltatás a mobiltelefónia hőskorában örvendett nagy népszerűségnek. a 90-es évek közepén, amikor a mobilok még nem voltak annyira elterjedve, és a mobiltelefon szolgáltatás árai is sokkal magasabak voltak, a személyhívó suolgáltatás volt az, amely kedvezőbb feltételek mellett folyamatos elérhetőséget tudott nyújtani a fehasználóknak. Később, a rendszer fejlesztésével már nam csak élőszóban, operátoron keresztül lehettett a személyhívó készülékekre üzenetet küldeni, hanem e-mail-ben és sms-ben is.
/gsmport.hu/
|
pén. aug. 15, 2003 20:03 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
|
csüt. júl. 31, 2003 22:45 |
|
|
toncsiba
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4
|
Tisztelt Személyhívó Elõfizetõnk!
Az Eurohívó Magyarország Koncessziós Személyhívó Rt „v.a” az országos közcélú személyhívás iránti rohamosan csökkenõ keresletre és az ezzel összefüggõ nehéz gazdasági helyzetére való tekintettel 2003. június 15.-én 60 napos felmondási idõvel felmondja valamennyi, személyhívó szolgáltatásra vonatkozó elõfizetõi szerzõdését, majd ezt követõen 2003. augusztus 15.-tõl beszünteti a személyhívó szolgáltatást Magyarországon.
Az Eurohívó Rt minden tõle elvárható intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a megszûnõ országos személyhívó szolgáltatás nyilvántartott aktív elõfizetõi más, helyettesítõ szolgáltatás igénybevételének lehetõségéhez jussanak. Ennek megfelelõen eljártunk és tárgyalásokat folytattunk valamennyi magyarországi nyilvános mobil rádiótelefon szolgáltatásokat nyújtó társasággal abból a célból, hogy az Eurohívó Rt aktív személyhívó elõfizetõi lehetõleg elõnyös anyagi feltételek mellett juthassanak a személyhívás kiváltását célzó mobil szolgáltatáshoz, illetve az ennek igénybe vételéhez szükséges készülékhez. A Westel Mobil Távközlési Rt és az Eurohívó Rt 2003. július 15.-ig megállapodást köt, melynek értelmében a Westel Mobil Távközlési Rt valamennyi személyhívó elõfizetõ részére lehetõséget biztosít a kiváltó szolgáltatás igénybe vételére, Elõfizetõnk kérésére pedig ajánlatot küld a szolgáltatás feltételeirõl. Amennyiben Tisztelt Elõfizetõnk élni kíván a fent megjelölt lehetõséggel, úgy a megállapodás létrejöttét követõen, 2003. július 16.-tól fordulhat a Westel Rt-hez az alábbi, vezetékes ügyfélszolgálati telefonszámon:
(1) 1230
A személyhívó szolgáltatás megszûnésérõl a szolgáltatás igénybe vételét kezdeményezõk (hívó felek) a személyhívó szolgáltatás megszûnését követõ két hónapon keresztül díjmentes tájékoztatást kapnak hangbemondás útján.
Az említett felmondási idõszak alatt a személyhívó szolgáltatás változatlan feltételekkel és díjazás ellenében vehetõ igénybe. Felhívjuk Tisztelt Ügyfelünk figyelmét, hogy az Eurohívó Rt-vel szemben fennálló esetleges tartozása a szolgáltatás megszûnésével nem szûnik meg, az legkésõbb a végelszámolás során behajtásra kerül.
Az Eurohívó Rt szeretné ezúton is megköszönni, hogy szolgáltatásait igénybe vette.
Elõzmény:
A Wallis 100 ezer forintért adta el az Eurohívót a Postának
Az Eurohívó Rt.-t a Wallis tavaly 100 ezer forintért adta el a Magyar Postának - közölte a Wallis Rt. hétfõn az MTI-vel. A Wallis ezt azért hozta nyilvánosságra, mert valótlan adatok jelentek meg az adásvételrõl a Népszabadságban.
A Wallis közölte: az Eurohívó Rt. koncessziós díja 800 ezer dollár, amely nem nõ, mivel egy összegben határozták meg.
A közlemény szerint a Wallis 1994-ben már alapított egy személyhívó társaságot: az EasyCall Rt.-t akkor egy nemzetközi szakmai befektetõvel közösen hozták létre azért, mert a konzorcium akkor üzleti lehetõséget látott a személyi hívó szolgáltatásban. Késõbb a Wallis megvásárolta az Eurohívót, amelybe beolvasztotta az EasyCallt.
Az MTI érdeklõdésére a Magyar Posta közölte: mivel a tavaly megvásárolt Eurohívó Rt. nem hoz pénzt, minden bizonnyal felszámolják
|
csüt. júl. 31, 2003 22:29 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 3 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|
|