|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 15 hozzászólás ] |
|
173 is over? Pannonfone ügyfélszolgálat...
Szerző |
Üzenet |
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Tud valaki valamit arról, hogy hol lehet megnézni, mennyi MMS-t küldtem? Nem igazán akarom túllépni a havi 20 ingyenes MMS-t. Sajnos a 172-n elérhető Számlainformáció nem ad erről tájékoztatást. Már írtam e-mail-t az üszinek, de eddig még nem válaszoltak
|
szer. dec. 17, 2003 9:27 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Tud valaki valamit arról, hogy hol lehet megnézni, mennyi MMS-t küldtem? Nem igazán akarom túllépni a havi 20 ingyenes MMS-t. Sajnos a 172-n elérhető Számlainformáció nem ad erről tájékoztatást. Már írtam e-mail-t az üszinek, de eddig még nem válaszoltak
|
szer. dec. 17, 2003 9:25 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
A kínos csend [ami a menüpontok közötti közlekedéskor jelentkezik] kiváltására előjött a "Szíves türelmét kérjük" meaculpa. Bár fel tudja tolni az ember vércukrát, ha ötödszörre hallja egy fél perc alatt, de legalább nyilvánvaló, hogy történik valami a rendszerben, és nem malfunction miatt nem hallunk semmit.
Egyébként abban bízom, hogy valami nagy és kellemes változást vetít elő a Pannon rendszerében ez a [már egy jó ideje tartó] malőr.
|
szer. dec. 17, 2003 8:47 |
|
|
Vendég
|
Így már érthető, csak éppen ez így sehol sincs leírva, a
küldött mailből sem következik ez. E-mailemre a kövekezőt
válaszolták:
{i}A Pannon GSM Internet Mail szolgáltatás 3 Mbyte
tárterületet biztosít. A szabad kvóta: 2.048 MB, így egy
2.28 MB-os levelet sajnos nem tud fogadni hiszen így már a
mennyiség 3.232 MB lenne.{/i}
Én ebből ugyanúgy nem értettem semmit. Nem lett volna
egyszerűbb akkor úgy fogalmazni, hogy a tárterület 3 mb, de
a fogadható maximális levélméret 2 mb. Mert így ebből a {i}
szabad kvóta{/i}-ából mindenki azt ért, amit akar.
Amúgy a számlareklamációval kapcsolatban is jött válasz a
tegnapi levelemre. Az is érdekes:
{i}Tájékoztatjuk és egyben szíves elnézését kérjük amiatt,
hogy a 2003. november 14-én írt levele egy adminisztációs
hiba miatt nem került megválaszolásra. Az említett,
levélben leírt panaszát soron kívül kivizsgáljuk, melynek
eredményéről mihamarabb tájékoztatjuk Önt.{/i}
Ennyi hibát egymásra halmozni már-már művészet!
|
pén. dec. 12, 2003 22:14 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Landsman:
A tárhely és a maximálisan fogadható fájlméret nem ugyanaz. A Pannon 3 mega tárhelyet biztosít, de a maximálisan fogadható levélméret 2 mega. Ez van, de nem is állítanak mást.
|
pén. dec. 12, 2003 1:07 |
|
|
Vendég
|
Nos, korábban nekem is csak jó tapasztalataim voltak a
Pannonnal kapcsolatban, de ez másfél hónapja igencsak
megváltozott. Most ott tartok, hogy megírtam a levelet a
HIF-nek és ha a Pannontól nem jön válasz a problémáimra,
útnak indítom. Csak néhány probléma:
Lassan másfél hónap óta tartó számlareklamáció, amit nem
képesek elintézni, (dél-alföldi téves roaming számlázás)
utóbb már válasz sem volt a mailre a továbbítottuk levelét
a ... babla szövegűn kívül. A 30 nap vasárnap jár le, ha
nem kapok választ, megy a HIF-nek. Már 3-ik alkalommal
reklamáltam a jogos 2100 Ft-omért. Nem nagy összeg, de
akkor is. Itt már inkább az elvekről van szó, mert ettől
több pénz ment el arra, hogy visszakapjam. De mostmár kerül
amibe kerül, végigcsinálom.
Másik eset, amikor megrendeltem a GPRS 500-at, nem lett
aktív. Kivártam a 72 órát, de még mindig nem. Persze közben
telefonálgattam, hogy mi van a szolgáltatással, hiszen az
árát lekapták, de nem ment. Persze egyből a 173-ra küldtek.
20 perc telefonálás és 5 hívásmegszakadás (érdekes, mindig
csak a 173 vagy a 1220 szakad meg, de az szinte mindig ha
az ügyintéző bejelentkezik) után végre sikerült aktiválni.
Náluk volt a baj. Megrendelés előtt 1 nappal még a 300
megás internet rendesen működött.
Következő probléma, hogy kaptam egy e-mailt tőlük, hogy
visszaküldtek egy mailt a feladónak, mert nagyobb volt mint
amennyit a postafiókom képes fogadni. 2,3 mb volt a levél.
A mailjükben az állt, maximális kvóta 2 mb, felhasználható,
2 mb. Csak az a dolog szépséghibája, hogy én 3 megáról
tudtam és a honlapjukon is 3 meg a @pannongsm.hu címhez
tartozó tárterület.
Ezek csak a nagyobbak, és akkor még nem említettem a bátyám
problémáít, ami szintén túlszámlázásból és többszörösen
előforduló tévesen aktivált szolgáltatásról szól. Továbbá a
GPRS 500-ának van egy olyan hibája, hogy a wap nem megy
vele. Igaz, az adatforgalma sem, az a kezdetektől fogva 0
bájt, pedig már a második 30 napos ciklusban van. Nem is
fog nekik szólni, annyit tölt le, amennyi csak lefér a GPRS-
en este 9 után.
Hát fő vonalakban ennyi. Ezek a problémák mind október 28-a
után keletkeztek. Na, ezért nem vagyok velük mostmár
elégedett. Az már csak hab a tortán, hogy
számlareklamációkor, a számlareklamációs menűt választva, a
pofa azt mondta hogy hívjam a 173-at. Na, akkor már nem
bírtam magammal, kifakadtam.
|
csüt. dec. 11, 2003 22:14 |
|
|
Steve_Hun
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Helsinki, FI
|
{I}Gégünk mindenben áll az Ön rendelkezésére!
1. GYORSAN
2. OLCSÓN
3. KIVÁLÓ MINŐSÉGBEN
Ön ebből KETTŐT választhat!
Valahogyan így vagyunk mi is a Vodával... {/I}
Ez tetszik!! )
Steve
|
csüt. dec. 11, 2003 17:32 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Távol álljon tőlem még a szándék is, hogy kötözködjek, csak
kezd kialakulni (vagy már kialakult) egy olyan kép a Vodáról
a honi berkekben, hogy a lexarabb szolgáltató. Amihez sajnos
bőségesen szolgáltatnak is okot, azonban lépten-nyomon
hangoztatni tán mégsem kéne.
Leírom ismét, hogy telefonálási célra vastagon a Voda a
legolcsóbb, főleg azoknak, akik idejében észbekaptak, és még
az ingyendumás időszakban szerződtek.
Attól azonban óva szeretnék mindenkit inteni, hogy ugyanazt
várja el tőlük, mint a jóval drágább szolgáltatóktól.
Nagyon tetszik és igaznak tartom a következő mondást:
Gégünk mindenben áll az Ön rendelkezésére!
1. GYORSAN
2. OLCSÓN
3. KIVÁLÓ MINŐSÉGBEN
Ön ebből KETTŐT választhat!
Valahogyan így vagyunk mi is a Vodával...
|
csüt. dec. 11, 2003 8:54 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Hát nem tudom... Szeptember körtnyékén valóban volt egy időszak, amikor a PannOnline nem működött rendesen. Most viszont megy minden okésan, még egy új szolgáltatás is (GPRS forgalom számláló). A 1741-el nekem is volt mostanában dolgom, meg a 173-al is, és én csak pozitívumokat mondhatok: működött a tarifacsomagváltás (igaz, sms nem jött, de felhvtam az ügyfélszolgát és tájékoztatott, hogy minden oké), sőt igen korrektül járt el a Pannon egy reklamációmat követően. Szóval nálam okés a rendszer. Lehet, hogy nálad az volt a gond, hogy elfekvő kártyáról van szó. Persze ez még nem mentség. Egyébként ha jól emlékszem a 1741-en a djuice-ra való váltás külön menüpont.
|
csüt. dec. 11, 2003 8:41 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
"Na ja, mert ha valami **** a mobiltelefóniában, az CSAK Vodafone lehet... "
Macika, unatkozol? Ezt te mondod.
Vodafone előfizetést használtam a pannonos helyett, hidd el, hogy tudom, mit beszélek.
Sőt, továbbmegyek: ezt a topicot sem fikázásból nyitottam, hanem abban a reményben, hogy a Pannontól idetéved valaki, és szembe találja magát a problémával. Ugyanis meguntam, hogy egy pl. ilyen dolgot firtató levélre az a válasz jön, hogy köszönjük a levelét de ez nekünk így nem jelentkezik, majd megvizsgáljuk, addig csak telefonáljon és fizesse a csekket.
Nem ez volt eddig, és nem szeretném, ha ezután a hasonló dolgok megszokottá válnának a Pannonnál.
|
szer. dec. 10, 2003 21:21 |
|
|
mob900
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Sajnos tényleg ez van ,az utóbbi időben a Pannon Online oldalon és a 1741-en végzett szolgáltatások módosítása nem hajtódik végre. Friss példa, hogy a 1741-en bekapcsoltam a TOP 3-at, majd eltelik a 72 óra, de még semmi viszaigazoló sms nem jött. Majd 1 hét után felhívom az ingyenes 173-at(Prémium előfizetés), ahol nem látnak a rendszerben semmit. Szóban is megrendelem a TOP 3-at, és amint letettem már jött is a visszaigazoló sms.
De ez az utóbbi hetek egy esete.
Ezek után visszatérünk az őskorba, és élő szóban fogjuk megrendelni kívánságainkat. De ezt már nem ragozom tovább, annyit, hogy már 13 kártyánk van a cégnél, és ott sem megy minden simán, mostanság mesgokasodtak a Pannon rendszerösszeomlásai.
|
szer. dec. 10, 2003 20:47 |
|
|
Soso
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 47
|
Én egyszer megpróbáltam hangpostát kikapcsolni egy panyon kártyán, izgalmas volt... autómata rendszeren valamiért nem ment, az ügyfélszolga 10 perc vitatkozás után volt csak hajlandó, mert, hogy próbáljam meg az autómatán...
azóta bye-bye pgsm:-)
|
szer. dec. 10, 2003 20:18 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
{i}...hogy a 173 és a 1741 kezelését és szervezését átadták a Vodafone hasonló "munkát" végző munkatársainak,...{/i}
Na ja, mert ha valami **** a mobiltelefóniában, az CSAK Vodafone lehet...
|
szer. dec. 10, 2003 19:44 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
"Tessenek mondani, mi ez most?"
Ez kérem szépen Pannon GSM, az élvonal!
Félretéve a tréfát, nem irigyellek, és remélem, ez felállás Pannonáéknál nem marad így sokáig. Úgy látszik, megannyi rossz lépés, jó dolgok elrontása után nem nyugodhatott a Pannon, hogy van valami, ami még úgy - ahogy rendesen működik, ezt is mielőbb el kellett rontani...
Üdv!
|
szer. dec. 10, 2003 19:16 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Hát úgy jártam...
Elhevert a pannonos kártyám a legolcsóbb tarifacsomagban eddig, használatlanul, most újra elővettem, hogy majd jól használom. Igen ám, de ez a tarifacsomag napközben [t.i.:dologidőben] nem a leggazdaságosabb, na, mondom, hát mire való a tarifacsomag-váltás. Felhívom a 173-t [nekem az ügyfélszolgálatos is 0 ft], az automata rendszerben csak meghallgatom már, hogy mit lehet kapni.
Ötödik alkalomra elértem a 173-t... Az addig történő hívásoknál kétszer foglaltat [!!!] jelzett, kétszer ki sem ment a hívás. Mindegy, ötödszörre sikerült - bár ebben sem volt köszönet.
A havidíjas tarifacsomagoknál még a Minimum, Balance és Momentum csomagokat ajánlgatják, kiváncsi lennék, mit szólna itt a bemutatóterem, ha beállítanék, hogy na, akkor tessék nekem a Momentumot innentől.
Jó, hát ezzel nincs mit kezdeni, kértem a "munkatársunk"-at. A várakozási idő előreláthatóan 5 perc. Innen fél perc semmi a hangszóróban, már éppen leraktam volna, amikor berobban a fülembe a nyávogósra felvett Pannon-zene. Ezzel elvoltam egy kis ideig, aztán meglepetésként kapom, hogy "a várakozási idő előreláthatóan 6 perc". Comprende: eleinte 5 perc, majd miután eltelik kettő belőle, onnantól 6. Ez még háromszor lezajlott, ott leraktam.
Na, mondok: nem most jöttem én le a telenorvédőről, irány a 1741, majd ott jól váltok tarifacsomagot automatikusan.
Automatikus tarifacsomagváltás: 1-es gomb. Nyomom, kapom. Onnan havidíjas [vagy előtte, mindegy], és várom a lehetőségeket. A digital juice -ra vártam, hiába, mert a három Horizont után kezdte újra az első Horizonttal. És akkor hol volt a 173-on ajánlott Minimum/Balance/Momentum? [újszülöttnek, tudod...]
Hát ez volt, mintegy fél órácskát telefonáltam feleslegesen, bár igaz ami igaz: ingyen. Új tarifacsomagom nem lett, de megrendült a bizalmam egy régen rendesen működő, megbízható rendszerben. Bár már voltak jelei, mert a hangpostámban a "válaszadás az üzenetre" menüpontban ez várt: "fax küldéséhez nyomja meg a 9-es gombot". Hát megnyomtam, mi történhet? Erre abban a szent minutumban bejelentkezik egy operátor [v.ö.:munkatársunk], hogy parancsoljak, milyen beállításra van szükségem?
Majdnem azt mondtam neki, amit a Convoy című filmben GK a nagy ride után a riporternőnek, aki nyélbe ütésről szeretett volna vele beszélni.
És egyébként is, az egész rendszer recseg-ropog [átvitt értelemben természetesen], késik, félperces szüneteket tart a bejelentkezésnél vagy egy-egy menüpont választásánál, hol halk, hogy alig hallod, hol ordít. Ha már választott az ember, ott nem találja, amit keres, vagy nem azt találja, amit keres. Természetesen a djuice dolgaira külön felhívják a figyelmet a bejelentkezésnél, viszont abban a menüpontban még vadászkutyával sem találnál e dologról információt, a többi hivatkozott menüpont meg nem létezik.
Tessenek mondani, mi ez most?
Alternatíva lehet az a PannOnline, ami a legritkább esetben működik megbízhatóan?
Arra már csak halkan merek gondolni, hogy a 173 és a 1741 kezelését és szervezését átadták a Vodafone hasonló "munkát" végző munkatársainak, mert kezd nagyon-nagyon hasonlítani rá sajnos.
|
szer. dec. 10, 2003 18:37 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 15 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|