Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: vas. jan. 05, 2025 1:45



Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ] 
Kiemelkedő gyorsaságú ügyintézés a Pannon GSM-nél :lol: 
Szerző Üzenet
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A május 1-jétől érvényes számlás díjszabást tartalamzó postdsz040501.pdf a kártyás díjszabást takarja :-) (23:43-kor még így volt).


hétf. máj. 03, 2004 22:57
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 22
Hozzászólás A lol jelentése
Nokian, köszi a választ!


vas. máj. 02, 2004 11:41
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás Re: A "lol" az minek a rövidítése?
Baden írta:
Sziasztok! Csak az a kérdésem, hogy a lol az minek a rövidítése? Annyi helyen láttam már és nem jöttem rá. Köszi!


OFF!

LOL = laughing all loud (a kiejtés miatt lett az "a"-ból "o" betű),
magyarul: hangos nevetést, harsány kacajt jelent.

ON!


vas. máj. 02, 2004 11:34
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18
Hozzászólások: 1591
Hozzászólás 
Laugh Out Loud :)


vas. máj. 02, 2004 11:34
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 22
Hozzászólás A "lol" az minek a rövidítése?
Sziasztok! Csak az a kérdésem, hogy a lol az minek a rövidítése? Annyi helyen láttam már és nem jöttem rá. Köszi!


vas. máj. 02, 2004 11:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Ami a Voda ügyfélszolgálatot illeti, valóban van elmozdulás pozitív irányba. Végre rájöttek, hogy gatyába kell rázni a bandát, mert az tarthatatlan, ami eddig ott ment. A 1270-re 5-ször telefonáltam az utóbbi 1-1,5 hónapban, ebből 4 volt normális, 1 analfabéta. Az e-mailekre pedig újabban már válaszolnak és nem kell 26-szor visszaírni, hogy erre és erre nem válaszoltak, legyenek szívesek pótolni.


vas. máj. 02, 2004 10:39
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
vocsok írta:
Ami Vodát illeti, valóban olyan amilyen és szerencse kell, hogy az ember ne járja meg velük.


Számoljunk a szűk családomban:

Előfizetés: nekem, a feleségemnek, az öcsémnek, és a sógornőmnek.
Prepaid: anyósomnak, sógornőmnek.

Véletlen az, hogy soha, egyikőnknek sem volt semmilyen különösebb problémája a Vodafone-nal??? Sem hívásfogadás, sem híváskezdeményezés, sem számlareklamációs probléma.


vas. máj. 02, 2004 9:01
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 411
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Nekem sincsenek tól jó tapasztalataim a Pannonnal, szintén 95 óta hű vagyok, de azért néha sok. Szervízgondom többször volt, a legjobb, mikor bevittem a N3310-emet, ők a 28. napra mondták, hogy kész, másnap már rossz volt, ezt mégegyszer eljátszották. S55 szintén hibás, meglepődtem, hogy azt mondja, mázli, h. most jövök így benne vagyok a 72órában - az három nap, amibe a kezdő nap nem számít bele és nem PANNON féle 72 óra!!!

Szolgáltatás megrendelés kriminális, páratlan szám megújjítása automatikus, de elfelejtették, csak 6 hónap után tűnt fel, hogy nagyon hamar lebeszéltem a kártyám.

vásárlás meghatalmazással --- LEHETETLEN, később kiderült közjegyző által hitelesített kell, miután megvolt, akkor szóltak - bár már előbb is kérdeztem - hogy nincs N8210, ezt káromat ki fizeti meg?

...és sorolhatnám :twisted:


vas. máj. 02, 2004 1:10
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 587
Hozzászólás 
Szerintem a Pannonnál a mostani ügyintézéshez képest már tényleg csak jobb lehet a színvonal, ugyanis katasztrofális a helyzet náluk (résszben ezért is hagytuk ott őket több, mint 2 éve, mert hazudoztak és össze-vissza mondtak mindent :evil: ).
Kíváncsi leszek mennyire lesz gyorsa az ügyintézésük, viszont a Vodafone-nal kapcsolatban le a kalappal előttük! Egyre jobb szerintem az üfsz-ük. E-mail-re is kb. 2 nap alatt válaszolnak, nem csak a sablon szöveget írják, 1270-en is alig kell várakozni egy versmondó lányra és ők is egyre értelmesebbek és egyre több hasznos infoval tudnak ellátni.
Hajrá Vodafone! :D


szomb. máj. 01, 2004 22:29
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Vodkafone007:

Látszik a lelkesedésedből, hogy 2 éve nem volt dolgod a Pannonnal. 2 éve valóban olyan volt, mint ahogy most verik a mellüket :-)

Ami Vodát illeti, valóban olyan amilyen és szerencse kell, hogy az ember ne járja meg velük. Viszont elmondhatom, hogy folyamatosan javuló tendenciát mutat a Voda. Ez a fontos! Ugyanis a mostani folyamatokat figyelve nemsokára jobb lesz az ügyfélszolgálata, mint a Pannoné.


szomb. máj. 01, 2004 21:24
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Vodkafone007


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vodkafone007 vas. jún. 20, 2004 22:21-kor.



szomb. máj. 01, 2004 20:51
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
csab2 írta:
Most beszéltem egy versmondó lánnyal,aki azt közölte, hogy biztosan lehet majd számlásról kártyásra váltani, de a pontos feltételeket nem tudta megmondani. Majd május 1 után derül ki. E-mailben miért nem tudták ezt közölni? Mindegy, mostmár úgyis minden kiderül.


Tényleg lehet majd váltani számlásról kártyásra végre a pannonnál, és a westelnél is, de ehhez le kell, hogy járjon a kötött hűségnyilatkozatod, vagy be kell fizess egy x összeget, hogy felbontsák. Hogy ehhez miért kellett törvényt hozni :? vodánál már évek óta van ilyen...

Hát ez jó kérdés. Szerintem teljesen természetes kellene hogy legyen, hogy számlásról is lehessen váltani kártyásra, ne csak fordítva.


pén. ápr. 30, 2004 0:40
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
csab2 írta:
Most beszéltem egy versmondó lánnyal,aki azt közölte, hogy biztosan lehet majd számlásról kártyásra váltani, de a pontos feltételeket nem tudta megmondani. Majd május 1 után derül ki. E-mailben miért nem tudták ezt közölni? Mindegy, mostmár úgyis minden kiderül.


Tényleg lehet majd váltani számlásról kártyásra végre a pannonnál, és a westelnél is, de ehhez le kell, hogy járjon a kötött hűségnyilatkozatod, vagy be kell fizess egy x összeget, hogy felbontsák. Hogy ehhez miért kellett törvényt hozni :? vodánál már évek óta van ilyen...


csüt. ápr. 29, 2004 10:47
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Most beszéltem egy versmondó lánnyal,aki azt közölte, hogy biztosan lehet majd számlásról kártyásra váltani, de a pontos feltételeket nem tudta megmondani. Majd május 1 után derül ki. E-mailben miért nem tudták ezt közölni? Mindegy, mostmár úgyis minden kiderül.


csüt. ápr. 29, 2004 1:09
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
csab2 írta:
Trabi TM írta:
csab2 írta:
...
Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.


Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni...

Egyrészt nem március 1, hanem május 1.
Másrészt pedig mi ebben az üzleti titok?


Bocs május 1-et akartam írni, csak már nagyon este van.
Bár és a vodánál vagyok, de nálunk minden szolgáltatás üzleti titoknak minősül amíg be nem vezetik, tehát pl a számhurcibálás részletei egészen május 8) 1-ig. Tehát az ügyfélszolgálat, és az eladók nem adhatnak ki ilyen információt. Más kérdés, hogy pl. ilyen fórumokon megosztjuk egymással ezeket a dolgokat.
Ezért gondolom, ha nálunk üzleti titok, akkor a pannonnál is.

oké, de akkor miért nem ezt válaszolták? Pl.: Erről üzletpolitikai okokból még nem adhatunk felvilágosítást. Kérjük, hogy május 1 után szíveskedjen kérdéseivel munkatársainkhoz fordulni!


csüt. ápr. 29, 2004 0:28
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
csab2 írta:
Trabi TM írta:
csab2 írta:
...
Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.


Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni...

Egyrészt nem március 1, hanem május 1.
Másrészt pedig mi ebben az üzleti titok?


Bocs május 1-et akartam írni, csak már nagyon este van.
Bár és a vodánál vagyok, de nálunk minden szolgáltatás üzleti titoknak minősül amíg be nem vezetik, tehát pl a számhurcibálás részletei egészen május 8) 1-ig. Tehát az ügyfélszolgálat, és az eladók nem adhatnak ki ilyen információt. Más kérdés, hogy pl. ilyen fórumokon megosztjuk egymással ezeket a dolgokat.
Ezért gondolom, ha nálunk üzleti titok, akkor a pannonnál is.


csüt. ápr. 29, 2004 0:11
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
csab2 írta:
...
Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.


Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni...

Egyrészt nem március 1, hanem május 1.
Másrészt pedig mi ebben az üzleti titok?


csüt. ápr. 29, 2004 0:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
csab2 írta:
...
Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.


Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni...


szer. ápr. 28, 2004 23:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Az e-mail-es reagálásra általánosságban igaz a 2-4 nap. De (néha)milyen ez a reagálás? Íme a legutóbbi e-mail váltásom a Pannonnal:

Ezt írtam (ápr.21-én hajnalban):
"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Honlapjukon olvastam, hogy május elejétől a számhordozhatóság bevezetésével
egyidőben lehetőség lesz havidíjas előfizetésről kártyásra váltani a szám
megtartása mellett. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni néhány dolgot.

1. Érvényben lévő hűségnyilatkozat mellet lehetséges-e a váltás számlás
előfizetésről kártyásra?
2. Amennyiben a kérdéses havidíjas előfizetéshez tartozik egy Partnerkártya
előfizetés, azzal mi történik?
3. Külön csak a Partnerkártyát át lehet-e váltani kártyásra?

Válaszukat előre is köszönve:
Rácz Csaba"

Ezt a választ kaptam (ápr. 28-án délelőtt):
"Tisztelt Rácz Csaba Úr!

Szíves tájékoztatásul szeretnénk közölni, hogy a cégünk hamarosan biztosítani fogja a váltás lehetőségét a GSM szám megtartásával számlás előfizetésről kártyás előfizetésre. Az erről szóló legfrisebb információkat hamarosan közzétesszük honlapunkon. Amennyiben a törzskártyát megszünteti, úgy a Partnerkártyát át szükséges váltani más tartifacsomagba. Tarifacsomagjainkról honlapunk http://www.pgsm.hu/tarifacsomagok/ oldalán olvashat.

Köszönjük érdeklődését!

Üdvözlettel

Pannon GSM
Internet Ügyfélszolgálat"

Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.


szer. ápr. 28, 2004 23:48
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 11:12
Hozzászólások: 220
Hozzászólás 
emailre helytálló a 3nap:-)
saját tapasztalataim szerint a levelek 2 és 4 hét közti reagálási idővel érkeznek.

Ismét egy remekül komponált, valódi tartalom nélküli cikk.


szer. ápr. 28, 2004 12:30
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
SAJÁT tapasztalatom alaján: a netes üfsz ált. 48-72 óra alatt válaszolt a kérdéseimre, reagált (volt, hogy fel is hívtak) a panaszaimra.
A válasz érthető volt, nem volt lekezelő a stílusa az ügyintézőnek.

Szervizes tapasztalatom csak 1 van: kb 3 éve a 3310-en valami beállítás rossz volt, nem tudott oplogót/zenét fogadni a PannonIndex-ről. A szervizes srác (Astoria bem.t.) 1 perc alatt megcsinálta: se lenézés, se flegma hangnem nem volt.


szer. ápr. 28, 2004 11:21
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Hát igen......
Forr az agyam, majdnem felrobbantam, amikor megláttam!!! Január eleje óta húzódik a (többszörös és ismétlődő) számlapanaszom, melynek eredete szeptemberre tehető és még mindig lezáratlan, megoldatlan! Részletek: Pannon előfizetők panaszai... (http://forum.terminal.hu/viewtopic.php? ... 1931810765 ).
Ezt nevezik gyors ügyintézésnek??? Mi akkor a lassú? 96 óta vagyok ügyfelük, de már nem sokáig. Decemberben lejár az egy éves (elővigyázatos - a csak 1 év miatt - de mégis, én balga) hűségszerződés és az első adandó alkalommal úgy elhúzok, mint szélvész! Teljesen kiábrándultam belőlük.
Bárcsak megvenné őket az Orange, mielőbb. A Telenor elhúzhat a .......


kedd ápr. 27, 2004 19:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás Kiemelkedő gyorsaságú ügyintézés a Pannon GSM-nél :lol:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=27205004040518
Az előírt határidő töredéke is elegendő az ügyfelek megkereséseinek feldolgozására.

A Pannon GSM ügyfélkapcsolati osztályához évente több tízezer észrevétellel fordulnak az előfizetők. Ezekre a törvény 15, számlareklamációk esetében 30 napos válaszadási határidőt szab meg, ám a mobil szolgáltató kiemelt figyelmet szentel annak, hogy a megkeresésekre jóval hamarabb, akár 24 órán belül reagáljanak. A gyors ügyintézés titka a céltudatos képzésben, a következetes minőségellenőrzésben, valamint az internetes ügyfélszolgálat fejlesztésében rejlik

Bármely szolgáltatás minőségének egyik elsődleges mércéje, hogy a vele kapcsolatos reklamációkra, kérdésekre milyen gyorsan és hatékonyan képes reagálni a szolgáltató. A Pannon GSM levelezési csoportja tapasztalatának, fejlett informatikai hátterének és elhivatottságának köszönhetően kiemelkedően rövid idő alatt képes megnyugtató választ adni bármely jellegű megkeresésre.

Írásban érkező megkeresések vonatkozásában a törvény a számlapanaszok esetén 30, egyéb felmerülő problémák kezelésével kapcsolatban 15 munkanapot engedélyez a kérés kivizsgálására, valamint megválaszolására. Ezzel szemben a Pannon GSM Levelezési csoportja az esetek túlnyomó többségében már a megkeresést követő 3 munkanapon belül küldi a szakszerű és pontos választ ügyfeleinek. Horváth Patrícia, a levelezési csoport vezetője szerint ez elsősorban annak köszönhető, hogy munkatársai komoly rutinnal rendelkeznek, így a legtöbb esetben a probléma jellegéből, megközelítő leírásából azonnal tudják, hol keressék az írt a bajra. Emellett az ügyintézők rendszeresen továbbképzéseken vesznek részt, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a hatékony munkára.

˝Minden szervezetnél komoly akadálya a határidő előtti teljesítésnek az a természetes, bár rossz emberi szokás, hogy ha harminc nap áll rendelkezésre egy feladat elvégzésére, azt hajlamosak vagyunk a végső határidőig húzni˝ - mesélt a terület fejlesztéséről Horváth Patrícia. ˝A Pannon GSM gyakorlatában éppen ezért folyamatosan nyomon követjük és ellenőrizzük, hol tart az egyes ügyek intézése, a munkatársak belső értékelési rendszerét pedig eleve úgy dolgoztuk ki, hogy teljesítmény mérésében külön meghatározó szempont a válaszadás ideje és minősége˝.

Az ügyfelek panaszainak gyors rendezésében ugyancsak fontos szerep jut a Pannon GSM internetes ügyfélszolgálatának. Az észrevételek e-mailben történő bejelentése az előfizetők körében is egyre inkább elfogadott és közkedvelt lehetőség: a tavalyi évben kivizsgált és megoldott ügyek több mint 55 százalékát így, elektronikus formában kapta meg a mobil szolgáltató. Habár ezek egy részére - elsősorban a számlával kapcsolatos ügyekben - adatvédelmi okokból postán válaszolnak, az általános panaszokra vagy kérésekre munkanapokon általában 24 órán belül reagál a szolgáltató - az előírt hat munkahéttel szemben.

Tapasztalatok?


kedd ápr. 27, 2004 18:33
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 23 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség