|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 23 hozzászólás ] |
|
Kiemelkedő gyorsaságú ügyintézés a Pannon GSM-nél :lol:
Szerző |
Üzenet |
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A május 1-jétől érvényes számlás díjszabást tartalamzó postdsz040501.pdf a kártyás díjszabást takarja (23:43-kor még így volt).
|
hétf. máj. 03, 2004 22:57 |
|
|
Baden
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 22
|
A lol jelentése
Nokian, köszi a választ!
|
vas. máj. 02, 2004 11:41 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Re: A "lol" az minek a rövidítése?
Baden írta: Sziasztok! Csak az a kérdésem, hogy a lol az minek a rövidítése? Annyi helyen láttam már és nem jöttem rá. Köszi!
OFF!
LOL = laughing all loud (a kiejtés miatt lett az "a"-ból "o" betű),
magyarul: hangos nevetést, harsány kacajt jelent.
ON!
|
vas. máj. 02, 2004 11:34 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Laugh Out Loud
|
vas. máj. 02, 2004 11:34 |
|
|
Baden
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 22
|
A "lol" az minek a rövidítése?
Sziasztok! Csak az a kérdésem, hogy a lol az minek a rövidítése? Annyi helyen láttam már és nem jöttem rá. Köszi!
|
vas. máj. 02, 2004 11:19 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Ami a Voda ügyfélszolgálatot illeti, valóban van elmozdulás pozitív irányba. Végre rájöttek, hogy gatyába kell rázni a bandát, mert az tarthatatlan, ami eddig ott ment. A 1270-re 5-ször telefonáltam az utóbbi 1-1,5 hónapban, ebből 4 volt normális, 1 analfabéta. Az e-mailekre pedig újabban már válaszolnak és nem kell 26-szor visszaírni, hogy erre és erre nem válaszoltak, legyenek szívesek pótolni.
|
vas. máj. 02, 2004 10:39 |
|
|
Vendég
|
vocsok írta: Ami Vodát illeti, valóban olyan amilyen és szerencse kell, hogy az ember ne járja meg velük.
Számoljunk a szűk családomban:
Előfizetés: nekem, a feleségemnek, az öcsémnek, és a sógornőmnek.
Prepaid: anyósomnak, sógornőmnek.
Véletlen az, hogy soha, egyikőnknek sem volt semmilyen különösebb problémája a Vodafone-nal??? Sem hívásfogadás, sem híváskezdeményezés, sem számlareklamációs probléma.
|
vas. máj. 02, 2004 9:01 |
|
|
alorinc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nekem sincsenek tól jó tapasztalataim a Pannonnal, szintén 95 óta hű vagyok, de azért néha sok. Szervízgondom többször volt, a legjobb, mikor bevittem a N3310-emet, ők a 28. napra mondták, hogy kész, másnap már rossz volt, ezt mégegyszer eljátszották. S55 szintén hibás, meglepődtem, hogy azt mondja, mázli, h. most jövök így benne vagyok a 72órában - az három nap, amibe a kezdő nap nem számít bele és nem PANNON féle 72 óra!!!
Szolgáltatás megrendelés kriminális, páratlan szám megújjítása automatikus, de elfelejtették, csak 6 hónap után tűnt fel, hogy nagyon hamar lebeszéltem a kártyám.
vásárlás meghatalmazással --- LEHETETLEN, később kiderült közjegyző által hitelesített kell, miután megvolt, akkor szóltak - bár már előbb is kérdeztem - hogy nincs N8210, ezt káromat ki fizeti meg?
...és sorolhatnám
|
vas. máj. 02, 2004 1:10 |
|
|
Zsombe
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 587
|
Szerintem a Pannonnál a mostani ügyintézéshez képest már tényleg csak jobb lehet a színvonal, ugyanis katasztrofális a helyzet náluk (résszben ezért is hagytuk ott őket több, mint 2 éve, mert hazudoztak és össze-vissza mondtak mindent ).
Kíváncsi leszek mennyire lesz gyorsa az ügyintézésük, viszont a Vodafone-nal kapcsolatban le a kalappal előttük! Egyre jobb szerintem az üfsz-ük. E-mail-re is kb. 2 nap alatt válaszolnak, nem csak a sablon szöveget írják, 1270-en is alig kell várakozni egy versmondó lányra és ők is egyre értelmesebbek és egyre több hasznos infoval tudnak ellátni.
Hajrá Vodafone!
|
szomb. máj. 01, 2004 22:29 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Vodkafone007:
Látszik a lelkesedésedből, hogy 2 éve nem volt dolgod a Pannonnal. 2 éve valóban olyan volt, mint ahogy most verik a mellüket
Ami Vodát illeti, valóban olyan amilyen és szerencse kell, hogy az ember ne járja meg velük. Viszont elmondhatom, hogy folyamatosan javuló tendenciát mutat a Voda. Ez a fontos! Ugyanis a mostani folyamatokat figyelve nemsokára jobb lesz az ügyfélszolgálata, mint a Pannoné.
|
szomb. máj. 01, 2004 21:24 |
|
|
Vodkafone007
|
Vodkafone007
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vodkafone007 vas. jún. 20, 2004 22:21-kor.
|
szomb. máj. 01, 2004 20:51 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Trabi TM írta: csab2 írta: Most beszéltem egy versmondó lánnyal,aki azt közölte, hogy biztosan lehet majd számlásról kártyásra váltani, de a pontos feltételeket nem tudta megmondani. Majd május 1 után derül ki. E-mailben miért nem tudták ezt közölni? Mindegy, mostmár úgyis minden kiderül. Tényleg lehet majd váltani számlásról kártyásra végre a pannonnál, és a westelnél is, de ehhez le kell, hogy járjon a kötött hűségnyilatkozatod, vagy be kell fizess egy x összeget, hogy felbontsák. Hogy ehhez miért kellett törvényt hozni vodánál már évek óta van ilyen...
Hát ez jó kérdés. Szerintem teljesen természetes kellene hogy legyen, hogy számlásról is lehessen váltani kártyásra, ne csak fordítva.
|
pén. ápr. 30, 2004 0:40 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
csab2 írta: Most beszéltem egy versmondó lánnyal,aki azt közölte, hogy biztosan lehet majd számlásról kártyásra váltani, de a pontos feltételeket nem tudta megmondani. Majd május 1 után derül ki. E-mailben miért nem tudták ezt közölni? Mindegy, mostmár úgyis minden kiderül.
Tényleg lehet majd váltani számlásról kártyásra végre a pannonnál, és a westelnél is, de ehhez le kell, hogy járjon a kötött hűségnyilatkozatod, vagy be kell fizess egy x összeget, hogy felbontsák. Hogy ehhez miért kellett törvényt hozni vodánál már évek óta van ilyen...
|
csüt. ápr. 29, 2004 10:47 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Most beszéltem egy versmondó lánnyal,aki azt közölte, hogy biztosan lehet majd számlásról kártyásra váltani, de a pontos feltételeket nem tudta megmondani. Majd május 1 után derül ki. E-mailben miért nem tudták ezt közölni? Mindegy, mostmár úgyis minden kiderül.
|
csüt. ápr. 29, 2004 1:09 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Trabi TM írta: csab2 írta: Trabi TM írta: csab2 írta: ... Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ. Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni... Egyrészt nem március 1, hanem május 1. Másrészt pedig mi ebben az üzleti titok? Bocs május 1-et akartam írni, csak már nagyon este van. Bár és a vodánál vagyok, de nálunk minden szolgáltatás üzleti titoknak minősül amíg be nem vezetik, tehát pl a számhurcibálás részletei egészen május 1-ig. Tehát az ügyfélszolgálat, és az eladók nem adhatnak ki ilyen információt. Más kérdés, hogy pl. ilyen fórumokon megosztjuk egymással ezeket a dolgokat. Ezért gondolom, ha nálunk üzleti titok, akkor a pannonnál is.
oké, de akkor miért nem ezt válaszolták? Pl.: Erről üzletpolitikai okokból még nem adhatunk felvilágosítást. Kérjük, hogy május 1 után szíveskedjen kérdéseivel munkatársainkhoz fordulni!
|
csüt. ápr. 29, 2004 0:28 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
csab2 írta: Trabi TM írta: csab2 írta: ... Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ. Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni... Egyrészt nem március 1, hanem május 1. Másrészt pedig mi ebben az üzleti titok?
Bocs május 1-et akartam írni, csak már nagyon este van.
Bár és a vodánál vagyok, de nálunk minden szolgáltatás üzleti titoknak minősül amíg be nem vezetik, tehát pl a számhurcibálás részletei egészen május 1-ig. Tehát az ügyfélszolgálat, és az eladók nem adhatnak ki ilyen információt. Más kérdés, hogy pl. ilyen fórumokon megosztjuk egymással ezeket a dolgokat.
Ezért gondolom, ha nálunk üzleti titok, akkor a pannonnál is.
|
csüt. ápr. 29, 2004 0:11 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Trabi TM írta: csab2 írta: ... Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ. Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni...
Egyrészt nem március 1, hanem május 1.
Másrészt pedig mi ebben az üzleti titok?
|
csüt. ápr. 29, 2004 0:04 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
csab2 írta: ... Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.
Mivel ez egész március 1-ig üzleti titoknak minősül, így Neked sem fogják kiadni. Ha ma elküldöd mégegyszer akkor 3-a körül valószínüleg kielégítő választ fogsz kapni...
|
szer. ápr. 28, 2004 23:55 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Az e-mail-es reagálásra általánosságban igaz a 2-4 nap. De (néha)milyen ez a reagálás? Íme a legutóbbi e-mail váltásom a Pannonnal:
Ezt írtam (ápr.21-én hajnalban):
"Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Honlapjukon olvastam, hogy május elejétől a számhordozhatóság bevezetésével
egyidőben lehetőség lesz havidíjas előfizetésről kártyásra váltani a szám
megtartása mellett. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni néhány dolgot.
1. Érvényben lévő hűségnyilatkozat mellet lehetséges-e a váltás számlás
előfizetésről kártyásra?
2. Amennyiben a kérdéses havidíjas előfizetéshez tartozik egy Partnerkártya
előfizetés, azzal mi történik?
3. Külön csak a Partnerkártyát át lehet-e váltani kártyásra?
Válaszukat előre is köszönve:
Rácz Csaba"
Ezt a választ kaptam (ápr. 28-án délelőtt):
"Tisztelt Rácz Csaba Úr!
Szíves tájékoztatásul szeretnénk közölni, hogy a cégünk hamarosan biztosítani fogja a váltás lehetőségét a GSM szám megtartásával számlás előfizetésről kártyás előfizetésre. Az erről szóló legfrisebb információkat hamarosan közzétesszük honlapunkon. Amennyiben a törzskártyát megszünteti, úgy a Partnerkártyát át szükséges váltani más tartifacsomagba. Tarifacsomagjainkról honlapunk http://www.pgsm.hu/tarifacsomagok/ oldalán olvashat.
Köszönjük érdeklődését!
Üdvözlettel
Pannon GSM
Internet Ügyfélszolgálat"
Nesze semmi, fogd meg jól! Csupa olyan dolgot írtak le, amivel már tisztában voltam és ez a kérdésemből is kiderült. Amire pedig kíváncsi voltam, arra nem kaptam választ.
|
szer. ápr. 28, 2004 23:48 |
|
|
pgsm
arany tag
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 11:12 Hozzászólások: 220
|
emailre helytálló a 3nap:-)
saját tapasztalataim szerint a levelek 2 és 4 hét közti reagálási idővel érkeznek.
Ismét egy remekül komponált, valódi tartalom nélküli cikk.
|
szer. ápr. 28, 2004 12:30 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
SAJÁT tapasztalatom alaján: a netes üfsz ált. 48-72 óra alatt válaszolt a kérdéseimre, reagált (volt, hogy fel is hívtak) a panaszaimra.
A válasz érthető volt, nem volt lekezelő a stílusa az ügyintézőnek.
Szervizes tapasztalatom csak 1 van: kb 3 éve a 3310-en valami beállítás rossz volt, nem tudott oplogót/zenét fogadni a PannonIndex-ről. A szervizes srác (Astoria bem.t.) 1 perc alatt megcsinálta: se lenézés, se flegma hangnem nem volt.
|
szer. ápr. 28, 2004 11:21 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Hát igen......
Forr az agyam, majdnem felrobbantam, amikor megláttam!!! Január eleje óta húzódik a (többszörös és ismétlődő) számlapanaszom, melynek eredete szeptemberre tehető és még mindig lezáratlan, megoldatlan! Részletek: Pannon előfizetők panaszai... ( http://forum.terminal.hu/viewtopic.php? ... 1931810765 ).
Ezt nevezik gyors ügyintézésnek??? Mi akkor a lassú? 96 óta vagyok ügyfelük, de már nem sokáig. Decemberben lejár az egy éves (elővigyázatos - a csak 1 év miatt - de mégis, én balga) hűségszerződés és az első adandó alkalommal úgy elhúzok, mint szélvész! Teljesen kiábrándultam belőlük.
Bárcsak megvenné őket az Orange, mielőbb. A Telenor elhúzhat a .......
|
kedd ápr. 27, 2004 19:07 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Kiemelkedő gyorsaságú ügyintézés a Pannon GSM-nél :lol:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=27205004040518
Az előírt határidő töredéke is elegendő az ügyfelek megkereséseinek feldolgozására.
A Pannon GSM ügyfélkapcsolati osztályához évente több tízezer észrevétellel fordulnak az előfizetők. Ezekre a törvény 15, számlareklamációk esetében 30 napos válaszadási határidőt szab meg, ám a mobil szolgáltató kiemelt figyelmet szentel annak, hogy a megkeresésekre jóval hamarabb, akár 24 órán belül reagáljanak. A gyors ügyintézés titka a céltudatos képzésben, a következetes minőségellenőrzésben, valamint az internetes ügyfélszolgálat fejlesztésében rejlik
Bármely szolgáltatás minőségének egyik elsődleges mércéje, hogy a vele kapcsolatos reklamációkra, kérdésekre milyen gyorsan és hatékonyan képes reagálni a szolgáltató. A Pannon GSM levelezési csoportja tapasztalatának, fejlett informatikai hátterének és elhivatottságának köszönhetően kiemelkedően rövid idő alatt képes megnyugtató választ adni bármely jellegű megkeresésre.
Írásban érkező megkeresések vonatkozásában a törvény a számlapanaszok esetén 30, egyéb felmerülő problémák kezelésével kapcsolatban 15 munkanapot engedélyez a kérés kivizsgálására, valamint megválaszolására. Ezzel szemben a Pannon GSM Levelezési csoportja az esetek túlnyomó többségében már a megkeresést követő 3 munkanapon belül küldi a szakszerű és pontos választ ügyfeleinek. Horváth Patrícia, a levelezési csoport vezetője szerint ez elsősorban annak köszönhető, hogy munkatársai komoly rutinnal rendelkeznek, így a legtöbb esetben a probléma jellegéből, megközelítő leírásából azonnal tudják, hol keressék az írt a bajra. Emellett az ügyintézők rendszeresen továbbképzéseken vesznek részt, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a hatékony munkára.
˝Minden szervezetnél komoly akadálya a határidő előtti teljesítésnek az a természetes, bár rossz emberi szokás, hogy ha harminc nap áll rendelkezésre egy feladat elvégzésére, azt hajlamosak vagyunk a végső határidőig húzni˝ - mesélt a terület fejlesztéséről Horváth Patrícia. ˝A Pannon GSM gyakorlatában éppen ezért folyamatosan nyomon követjük és ellenőrizzük, hol tart az egyes ügyek intézése, a munkatársak belső értékelési rendszerét pedig eleve úgy dolgoztuk ki, hogy teljesítmény mérésében külön meghatározó szempont a válaszadás ideje és minősége˝.
Az ügyfelek panaszainak gyors rendezésében ugyancsak fontos szerep jut a Pannon GSM internetes ügyfélszolgálatának. Az észrevételek e-mailben történő bejelentése az előfizetők körében is egyre inkább elfogadott és közkedvelt lehetőség: a tavalyi évben kivizsgált és megoldott ügyek több mint 55 százalékát így, elektronikus formában kapta meg a mobil szolgáltató. Habár ezek egy részére - elsősorban a számlával kapcsolatos ügyekben - adatvédelmi okokból postán válaszolnak, az általános panaszokra vagy kérésekre munkanapokon általában 24 órán belül reagál a szolgáltató - az előírt hat munkahéttel szemben.
Tapasztalatok?
|
kedd ápr. 27, 2004 18:33 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 23 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|