|
Zaklat a szolgáltatóm, mit tegyek?
Szerző |
Üzenet |
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
spf írta: Az éremnek két oldala van: előnyösebb díjstruktúráért durvább behajtási politika. Főleg a kezdetknél volt nagyon érdekes Én személy szerint soha nem vennék előfizetést semelyik szolgáltatónál, pláne a mai árak mellett, de mindenkinek saját igényei diktálnak.
hát az én díjcsomagom manapság már nem épp a legelőnyösebb Az egyetlen jó dolog az ingyenduma SMS 38
perdíjak 32 és 44 azt hiszem
|
pén. nov. 26, 2004 9:11 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
djsms írta: Scorp írta: Djsms: persze. Az o eseteben szo nincs zaklatasrol. Nalam viszont igen. Nem 1 hónapja vagyok előfizető és nem is egy előfizum van náluk. Mikor elfelejtettem befizetni a számlát, jött az sms, hogy 1 napom van rendezni. Azért igazán megtehetnék azt, hogy valami barátibb hangvételben tájékoztatnának, hogy tartozásom van, aztán ha még mindig nem fizettem akkor fenyegessenek Emberből vagyok én is, néha elfelejtek dolgokat (de szó nincs arról, hogy nem akarok fizetni és emellett rendszeresen időben fizetek)
Az éremnek két oldala van: előnyösebb díjstruktúráért durvább behajtási politika. Főleg a kezdetknél volt nagyon érdekes
Én személy szerint soha nem vennék előfizetést semelyik szolgáltatónál, pláne a mai árak mellett, de mindenkinek saját igényei diktálnak.
|
pén. nov. 26, 2004 8:38 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Jól van beállítva Nálad az üzenetformátum?
|
csüt. nov. 25, 2004 21:51 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Egy kis érdekesség!
Vajon engem is zaklatnak?
5 óránként, minden 33 percben egy ilyen SMS jön már 3 napja:
NEM MEGFELELŐ ÜZENET FORMÁTUM (ADAT)
Így, ahogy leírtam.
Ja, a vodafone küldi, erről a számról:
06707000670
|
csüt. nov. 25, 2004 17:41 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
Scorp írta: Djsms: persze. Az o eseteben szo nincs zaklatasrol. Nalam viszont igen.
Igen én is ezt írtam
Sajnos vodánál nem ez az egyetlen hiba, amit már elég régóta képtelenek kijavítani! Mikor engem zaklattak így szerencsém volt, mert pont éjszakás voltam (nyári meló) és valahogy mindig csak éjszaka hívott fel a gép Legalább nem unatkoztam
Viszont ha már nem befizetett számla. Voda ilyen téren kicsit rugalmatlan. Nem 1 hónapja vagyok előfizető és nem is egy előfizum van náluk. Mikor elfelejtettem befizetni a számlát, jött az sms, hogy 1 napom van rendezni. Azért igazán megtehetnék azt, hogy valami barátibb hangvételben tájékoztatnának, hogy tartozásom van, aztán ha még mindig nem fizettem akkor fenyegessenek Emberből vagyok én is, néha elfelejtek dolgokat (de szó nincs arról, hogy nem akarok fizetni és emellett rendszeresen időben fizetek)
|
kedd nov. 23, 2004 6:57 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
Djsms: persze. Az o eseteben szo nincs zaklatasrol. Nalam viszont igen.
|
hétf. nov. 22, 2004 20:08 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
Scorp írta: djsms: nem zaklat a szolgaltato ok nelkul?! Dehogynem. Engem pl zaklatott a Vodafone TOBB HONAPON AT. A 06707001270-es szamrol kaptam naponta 10-15 hivast, miutan folvettem, nem szolt bele senki, majd 3-10 mp utan megszakadt a hivas. Az ugyfelszolgalatnak kezdetben par naponta jeleztem a problemat, kesobb naponta, majd pedig minden hivas alkalmaval! Honapokig nem birtak megoldani.
ezt a hibát anno tapasztaltam én is 2-3 napig
De ez más, mert nálad egyértelműen technikai hibáról van szó! (Az meg hogy nem tudják megoldani más kérdés)
Viszont a topicnyitó notorius nemidőbenfizető (volt). Remélem érzed a különbéget
|
hétf. nov. 22, 2004 13:56 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
Oke, mar Macika hsz-e utan tudtam, hogy nem nekem szolt. De akar nekem is szolhatott volna...
|
szomb. nov. 20, 2004 22:36 |
|
|
.Nokia.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: Budapest
|
Már bocs, de ha zavar a dolog akkor fizess rendesen!! Vagy egyszerűbben fogalmazva fizess b a zdmeg és ne ugass, ha nem fizetsz és szólnak érte...
Még mielőtt valaki magára veszi, a topicindítónak szólt ez a hsz is!!! - Macika
|
szomb. nov. 20, 2004 20:26 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Elérted, hogy mindenki neked írjon...
|
szomb. nov. 20, 2004 15:10 |
|
|
VGyuri
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 266
|
Scorp írta: spf: ezt nekem irtad, vagy masnak? Ha nekem, akkor valamit nagyon felreerthettel, mert en mindent idoben fizettem, az ugyfelszolgalat sem szandekosan hivogatott. Nekem legalabbis azt mondtak, ezeket a hivasokat a rendszeruk automatikusan kezdemenyezte valami hiba miatt. Csakhogy ez a "kis" hiba honapokig fennallt, nem birtak megoldani!
Olvasd el a legelső hozzászólást a témában.
|
szomb. nov. 20, 2004 14:52 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
Scorp írta: spf: ezt nekem irtad, vagy masnak? Ha nekem, akkor valamit nagyon felreerthettel, mert en mindent idoben fizettem, az ugyfelszolgalat sem szandekosan hivogatott. Nekem legalabbis azt mondtak, ezeket a hivasokat a rendszeruk automatikusan kezdemenyezte valami hiba miatt. Csakhogy ez a "kis" hiba honapokig fennallt, nem birtak megoldani!
miért írtam volna Neked?
|
szomb. nov. 20, 2004 11:56 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
Macika: erre az eshetosegre is felkeszulve irtam az elozo hsz-em.
|
szomb. nov. 20, 2004 5:59 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Scorp írta: spf: ezt nekem irtad, vagy masnak? Ha nekem, akkor valamit nagyon felreerthettel, mert en mindent idoben fizettem, az ugyfelszolgalat sem szandekosan hivogatott. Nekem legalabbis azt mondtak, ezeket a hivasokat a rendszeruk automatikusan kezdemenyezte valami hiba miatt. Csakhogy ez a "kis" hiba honapokig fennallt, nem birtak megoldani!
Mit írt Neked? Te nem fizettél fél évekig?
Ne legyen már üldözési mániád!!!
|
szomb. nov. 20, 2004 3:59 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
Termeszetesen ha nem nekem szolt, akkor targytalan.
|
szomb. nov. 20, 2004 3:29 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
spf: ezt nekem irtad, vagy masnak? Ha nekem, akkor valamit nagyon felreerthettel, mert en mindent idoben fizettem, az ugyfelszolgalat sem szandekosan hivogatott. Nekem legalabbis azt mondtak, ezeket a hivasokat a rendszeruk automatikusan kezdemenyezte valami hiba miatt. Csakhogy ez a \"kis\" hiba honapokig fennallt, nem birtak megoldani!
|
szomb. nov. 20, 2004 2:57 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
MrEmil írta: A kollégám mesélte, hogy a számla befizetésének esedékessége mindig a fizetése előtt pár napra szólt. Mivel ekkorra mindig elfogyott a pénze, bement a pannon ügyfélszolgálatára, és szolt, hogy ez neki nem jó, és ütemezzék át a fizetést. Ennyi volt az egész.
Szerintem, ha az ember beszél az ügyfélszolgálattal, abból nem lehet gond. Én is egy szolgáltató cégnél dolgozok, és mi inkább örüllünk, ha az ügyfél szól, hogy nem tud időben fizetni, mert így nem zaklatjuk feleslegesen.
Félreértetted a topicnyitót.
SZÓ SINCS ARRÓL, hogy ne lenne pénze!
KEDVE NINCS!
Valószínűleg az a típusú ember, aki nem tűri, hogy mások állítsanak fel neki szabályokat, hogy mit és mikor csináljon.
|
szomb. nov. 20, 2004 2:57 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
Hmm...nehezen hiszem, hogy fél évig tétlenül nézték hogy nem fizetsz, de fogadjuk el. Próbálj ki bármelyik másik szolgáltatót, közel nem lesznek ilyen toleránsak.
Egyébként adott esetben rettenetesen meg lehet szívni az ilyen nincs kedvem fél évig fizetgetni témákat, de inkább hagyjuk.
|
szomb. nov. 20, 2004 2:07 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
Akkor meg elofizeteses voltam. Gondolom mondanom sem kell, hogy most mar nem. Jelentos mertekben kozrejatszott ez is, ill. legfokeppen a folyamatos hibas szamlazas (beszed, gprs wap es gprs net). Kb fel eve tortentek egyebkent ezek a zaklatasok. Azota mar masik szamom van, es feltoltokartyas vagyok. Tegnapelott megint jott egy hivas az ugyfelszolgalattol (06707001270), folvettem, nem szolt bele senki, 7 mp utan vege. Olyan ez, mint valami horror...
|
szomb. nov. 20, 2004 0:42 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
djsms: nem zaklat a szolgaltato ok nelkul?! Dehogynem. Engem pl zaklatott a Vodafone TOBB HONAPON AT. A 06707001270-es szamrol kaptam naponta 10-15 hivast, miutan folvettem, nem szolt bele senki, majd 3-10 mp utan megszakadt a hivas. Az ugyfelszolgalatnak kezdetben par naponta jeleztem a problemat, kesobb naponta, majd pedig minden hivas alkalmaval! Honapokig nem birtak megoldani.
|
szomb. nov. 20, 2004 0:11 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Vodánál akkor van lehetőséged számlazárás megváltoztatására, ha nincs tartozásod. És persze csak egy - ingyenes - telefonhívásba kerül. A voda SMS-t küld, ha tartozol. Nekem 6-a a számlazárásom, és a következő hónap 5-én küldte (holott 23-áig be kellett volna fizetni), hogy "Tisztelt Ügyfelünk! Könyvelésünk tartozást jelez, kérjük 1 munkanapon belül igazolja a befizetést, a XXX faxszámon." És nincs késedelmi kamat.
|
pén. nov. 19, 2004 21:16 |
|
|
rage.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 167
|
MrEmil írta: A kollégám mesélte, hogy a számla befizetésének esedékessége mindig a fizetése előtt pár napra szólt. Mivel ekkorra mindig elfogyott a pénze, bement a pannon ügyfélszolgálatára, és szolt, hogy ez neki nem jó, és ütemezzék át a fizetést. Ennyi volt az egész.
Szerintem, ha az ember beszél az ügyfélszolgálattal, abból nem lehet gond. Én is egy szolgáltató cégnél dolgozok, és mi inkább örüllünk, ha az ügyfél szól, hogy nem tud időben fizetni, mert így nem zaklatjuk feleslegesen.
A t-nél erre nincs mód.
Pedig sok sok éve mindig ilyenkor fizetem.
Próbáltam beszélni velük párszor.
Mondjuk nincs gondom mert ki nem kapcsolják.
|
pén. nov. 19, 2004 21:11 |
|
|
MrEmil
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 131
|
A kollégám mesélte, hogy a számla befizetésének esedékessége mindig a fizetése előtt pár napra szólt. Mivel ekkorra mindig elfogyott a pénze, bement a pannon ügyfélszolgálatára, és szolt, hogy ez neki nem jó, és ütemezzék át a fizetést. Ennyi volt az egész.
Szerintem, ha az ember beszél az ügyfélszolgálattal, abból nem lehet gond.
Én is egy szolgáltató cégnél dolgozok, és mi inkább örüllünk, ha az ügyfél szól, hogy nem tud időben fizetni, mert így nem zaklatjuk feleslegesen.
|
pén. nov. 19, 2004 20:54 |
|
|
rage.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 167
|
A t-nél a fizetési határidő és a számla érkezése szinte mindig más.Nem is tudom már miota vagyok náluk 7-8 éve.Nekem soha nem volt jo a hóközepi zárás.Mert ugye a fizetés mindig ho végén jön.És mint látom a másik szolgáltatónál lehetőség van más zárásokra.
De az is igaz,hogy néha semmit nem szolnak néha meg hivogatnak.
Miota t-mobil lett sokkal toleránsabbak.
|
pén. nov. 19, 2004 20:46 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Jaaaa..... mostmár ezt is tudom.
|
pén. nov. 19, 2004 20:39 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
CineDOG írta: Legalábbis a Vodafone-nál egy hónapban két számlazárás is van, ezek közül választhatsz. Hóközepi, hóvégi.
Helyesbítő Közlemény :
4 db van: 6., 13., 19., 25.
|
pén. nov. 19, 2004 20:19 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Enis kicsit ketkedve olvastam ezeket, ugyanis nekem egy tevedesbol eredo, majd 6 hetes kesedelmes fizetesem volt tavaly decemberi szamlanal. Nem volt nalam a sim kartya (ez okozott problemat, de ezt most nem fejtem ki, hogyan lehet), a lenyeg, hogy amikor februar 4-en folhivtak, hogy mi van a penzzel, bementem es kiegyenlitettem a szamlat es egy rosz szavuk sem volt. Az ugyintezo (Petofi S. u-ban), beirta a megjegyzes rovatba az okot es megkoszonte, hogy a leheto leghamarabb kiegyenlitettem az elmaradast. Es en sem vagyok egy nagyhal, kesedelmes fizetes pedig nalam elofordult tobbszor is.
Reszletre vettel keszuleket? Mert Akkor szokott szolni, ha azt nem fizeted be idore, amikor a szamladat kiegyenlitetted, es forditva.
|
pén. nov. 19, 2004 12:36 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Foglaljuk össze:
Aki k.rvának áll, ne sírjon, ha megb.sszák!
|
pén. nov. 19, 2004 11:07 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
A dolog annyiból áll amit még az elején le is írt, éveken keresztül több havi csúszással fizetett, és mostanában is rendszeresen késik.
A szolgáltató meg fogta, és úgy döntött, hogy ha nem érkezik be határidőig a pénz, akkor emlékezteti, hogy ne felejtse el.
A dolog megoldására nagyon egyszerű lehetőségek vannak: előre fizetés, időben fizetés, prepaid.
És nem fognak zaklatni.
|
pén. nov. 19, 2004 10:32 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
Biztos vagyok abban is, hogy ok nélkül nem "zaklat" egyik szolgáltató sem!
Annyiféle lehetőséged van. Ha egyik sem tetszik akkor pech, telefonálj fülkéből
|
pén. nov. 19, 2004 10:29 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Jaja, itt csupa nehézfelfogású ember található csak.
Ha a tmobil ennyire nem bízik benned, mert mindig nagyon hamar küldi a figyelmeztető sms-eket,
-menj be egy márkaboltba, és beszéld meg velük,
-válts szolgáltatót.
|
pén. nov. 19, 2004 10:22 |
|
|
MaD
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 225
|
Hogy ki az ostoba, abba ne menjünk inkább bele...
Felvázolom a kedvedért a lehetőségeket:
(2 tényező van ugye, a pénz és az idő)
a: van pénzed, de nincs időd befizetni a csekket: inkasszó
b: nincs pénzed, de van időd: prepaid
c: nincs pénzed, nincs időd: neked nem is kell telefon.
d: van pénzed, van időd: túl sok időd van, ezért felesleges topikokat nyitsz, ahová ostobaságokat írsz.
Válassz.
|
pén. nov. 19, 2004 10:07 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
Ne haragudj, de ez a topic számomra kissé nevetséges...
Ha zavar, hogy hívogat a szolgáltató, mert nem fizetsz időben, hát fizess időben, vagy fizess előre, vagy hagyd a fenébe a postpaidet és töltögess kártyákat...
Nem értem miért nem lehet azt megérteni, hogy a havidíjas előfizetésnek van egy befizetési határideje és kész.
|
pén. nov. 19, 2004 9:56 |
|
|
Thiros
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Azért Jóember, mert eddig itt a topicban fikázók/értelmesek aránya megdöbentő arányt mutat, és mondanom sem kell az ostobák vannak többen.
Meséld már el, hol írtam, hogy nem akarok fizetni, és azt hogy nincs pénzem rá?
MaD írta: Meséld már el, miért sírsz? Ha kő gazdag vagy, mi a ****ért csekkel bohóckodsz, miért nem jó az inkasszó, ha meg csóró vagy, vegyél prepaidet. Ennyi.
|
pén. nov. 19, 2004 9:49 |
|
|
MaD
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 225
|
Meséld már el, miért sírsz?
Ha kő gazdag vagy, mi a ****ért csekkel bohóckodsz, miért nem jó az inkasszó, ha meg csóró vagy, vegyél prepaidet. Ennyi.
|
pén. nov. 19, 2004 9:25 |
|
|
Thiros
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Erről beszélek én is, a többi amit leirtam, az csak a körítés volt. Ezek szerint ez lesz az új divat.
Tuvok írta: Ezt a rögtön másnap dolgot én sem értem ugyanis nálunk is volt olyan, hogy 1 hetes késéssel ment a csekk és a T-mobile még késedelmit sem számított fel! (Bár nem vagyunk notorius nem fizetők.)
|
pén. nov. 19, 2004 9:17 |
|
|
Tuvok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Where no man has gone before...
|
Ezt a rögtön másnap dolgot én sem értem ugyanis nálunk is volt olyan, hogy 1 hetes késéssel ment a csekk és a T-mobile még késedelmit sem számított fel! (Bár nem vagyunk notorius nem fizetők.)
|
pén. nov. 19, 2004 4:53 |
|
|
Thiros
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
|
csüt. nov. 18, 2004 23:05 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Thiros írta: Úgy látom, még mindig nem egyértelmű, hogy nem a hó végi kiegyenlítéssel van bajom, tképp azt hiszem ma 18adika van, nem 28.
Én is marhara kivancsi lennék honnét a hóvége feltételezés?
Te magad írtad:
"Tanuljatok meg olvasni."
|
csüt. nov. 18, 2004 23:02 |
|
|
Thiros
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Úgy látom, még mindig nem egyértelmű, hogy nem a hó végi kiegyenlítéssel van bajom, tképp azt hiszem ma 18adika van, nem 28.
Én is marhara kivancsi lennék honnét a hóvége feltételezés?
asdf_ írta: Arra lennek marhara kivancsi, hogy vajh thiros kollega amennyiben ho vegen nem pottyanna a zsebebe a fizetese, hany nap utan kezdene "zaklatni" a fonokseget, h vazzeg, addmaideapenzemet (es, hogy akkor elvarna-e olyan merteku turelmet onmagatol, mint most a masik feltol )
|
csüt. nov. 18, 2004 22:42 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Arra lennek marhara kivancsi, hogy vajh thiros kollega amennyiben ho vegen nem pottyanna a zsebebe a fizetese, hany nap utan kezdene "zaklatni" a fonokseget, h vazzeg, addmaideapenzemet (es, hogy akkor elvarna-e olyan merteku turelmet onmagatol, mint most a masik feltol )
|
csüt. nov. 18, 2004 22:15 |
|
|
Thiros
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Egyik részről igaz, hogy nem irtam a jelen fizetési állapotomat, de ezt evidensnek vettem, elnézést attól aki emiatt értette ezt félre.
Sajnos a számlám annyira össze-vissza jön meg (hó eleje és közepe között előre meg nem határozható időben) hogy erre építeni nem lehet.
Még1x elmondom, semmi bajom a havi fizetéssel nincs, mindössze azért írtam le az előzményeket, hogy a kép tisztább legyen. Sőt a hóvégi felszólítás is természetes, igazuk van.
Ami miatt a topicot nyitottam, az a számla dátuma utáni azonnali csesztetés.
|
csüt. nov. 18, 2004 22:05 |
|
|
elek_xx
ezüst tag
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 22:36 Hozzászólások: 65
|
Matáv alkalmaz késedelmi kamatot (most is alkalmazott nekem 39Ft+ÁFÁT
|
csüt. nov. 18, 2004 21:50 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
én vodás vagyok és többször előfordult már, hogy egyszerűen el lett felejtve a csekk befizetése. Kétszer jött fenyegető sms, hogy ha nem fizetem be x időn belül, akkor ez meg az lesz. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ugyanmá' mér fenyegetnek A csaj elnézést kért az sms hangvételéért Lassan 5 éve (vagy mióta is van a voda Mo-n?:) ) vagyok előfizető, ennyi úgy érzem bőven belefért
|
csüt. nov. 18, 2004 21:46 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Thiros írta: Szóval azt is aláírtam, hogy késedelmes fizetés esetén kamatot számítanak fel. Ez lenne természetes. Nem mondtam, hogy nincs igazuk, ha több hetes elmaradásom van, sőőőt. De ha nem fizetnék, ki is kapcsolták volna régesrég a kártyámat. Ha jól tudom, a Matáv és a WesT-mobile az a két cég, ahol nem alkalmaznak késedelmi kamatot. Pedig megtehetnék, az Általad (is) aláírt szerződés ált. szerz. feltétlei között a 4.2.13-ban ott van, hogy felszámolHAT. De nem teszi. Thiros írta: Régebben még szó volt arról itt a szolgáltatónál, hogy az ügyfélnek "szokásai vannak". Szokásai lehetnek. Fizetni meg kell. PONT. Thiros írta: Véleményem a következő: amennyiben a t. szolgáltatónak nem érdeke a késedelmes fizetésem miatt a szerződésünk, miért nem bontja fel? Joga megvan hozzá. DE mivel minden hónapban ugyanabban az időben szoktam kiegyenliteni a számlámat, ezért ez nem figyelmesség, hanem zaklatás. Ha ez a 2 hét a probléma, tegye rá a kamatát, még jobban is járna.
Ja, és arra semmilyen módot nem látsz, hogy azt a bizonyos "ugyanazon napot" kicsit előbbre hozd? Esetleg egy kis alkalmazkodás?
Mostmár én sem értem, mi volt a célod ezen topiccal...
|
csüt. nov. 18, 2004 21:41 |
|
|
bilesaron
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 14:38 Hozzászólások: 71 Tartózkodási hely: Budapest
|
Hmm, nekem a T-mobilenál igaz csak 1 éve van előfizetésem, de mindig hónap elején 2dikán v 3dikán fizetem be a számlám. Fizetési határidő mindig 22-25 között váltakozik, de ettől függeltenül hogy mindig 1,5hétre rá fizetem be, nem zaklatnak, hogy fizessem be. Igaz mindig 16-20e között mozog a számlál, tehát nem vagyok nagyhal a szolgáltatónak, csak egy sima user.
|
csüt. nov. 18, 2004 21:29 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Kedves topiknyitó!
Ajánlom, hogy fáradj be egy T-mobil márkaképviseletre, és reklamálj ott.
Esetleg rakasd át velük a számlabefizetés határidejét.
Legalábbis a Vodafone-nál egy hónapban két számlazárás is van, ezek közül választhatsz. Hóközepi, hóvégi.
|
csüt. nov. 18, 2004 21:27 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Thiros írta: Úgy látom az olvasási készség ezen a fórumon is hiányosságokat szenved. Azt irtam, "Számlafizetési szokásaim a kezdetekkor fél éves intervallumokat mutattak" utána pedig azt, hogy "2-3 éve minden hónap végén az automata ügyfélszolgálat naponta többször is felhiv, hogy miért nem fizetek már..." a kettő között pedig múltidőről írtam. CSÚSZTATSZ! Ezt írtad: Körülbelül 6 vagy 7 éve rendelkezem adott szolgáltatónál előfizetéssel. Számlafizetési szokásaim a kezdetekkor fél éves intervallumokat mutattak (gy.k. fél évente fizettem egyben). 2-3 éve minden hónap végén az automata ügyfélszolgálat naponta többször is felhiv, hogy miért nem fizetek már... Rámutatnál arra a mondatrészre, ahol azt írtad le konkrétan(!), hogy havonta fizetsz mostanában? Lehet, hogy nem mindenki hülye, hanem Te vagy a helikopter? Akár megtanulhatnál fogalmazni is, mielőtt másokban keresed a hibát! Thiros írta: Amikor megkötöttem a szerződést annak idején fizettem fél évente, de nem csak én, voltunk még így egy páran. Jaaa, és ha nem csak én, hanem a Pistike is túrja az orrát, akkor az már nem gusztustalan... Thiros írta: Tehát fikabajnokok, szó sincs arról hogy nem fizetnék, az előzményeket írtam le évekre visszamenőleg, ezek szerint hiába. Nem hiába. Csak rosszul. Thiros írta: Amin kiakadtam, az mindössze annyi hogy a csekken szereplő dátum másnapján azt feltételezik 6-7 év után, hogy nem akarok fizetni. Ezt most csípőből cáfolom, 1000%, hogy valótlant állítasz. Mivel a "büntetlen" feladás legutolsó dátuma van a csekken, ezért azt másnap nem tudhatják még, hogy befizetted-e. Mivelhogy 3-5 nap a feldolgozás. Tehát 5 nap múlva szólhatnak Rád, de akkor még mindig csak azt tudják, hogy a határidőig nem fizettél, ám az azóta eltelt 5 napban már megtehetted (volna). Thiros írta: Tanuljatok meg olvasni.
Te meg fogalmazni. Ja, meg viselkedni.
Ja és ne csodálkozz azon sem, hogy ha évekig a félévenkénti egyösszegű fizetés miatt megrendült a szolgáltató bizalma Benned, hiszen magadnak csináltad, senki nem állt mögötted tarkódnak szegezett pisztollyal, hogy csak 6 havonta fizethetsz. Megszegtél egy szabályt, amit a szerződésben az aláírásoddal elfogadtál, most ennek iszod a levét.
PONT.
Így jártál.
|
csüt. nov. 18, 2004 21:23 |
|
|
T610
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 18:06 Hozzászólások: 117
|
Bakker ilyen kérdések miatt topicot nyitni... Te melyik bolygón élsz?
|
csüt. nov. 18, 2004 21:14 |
|
|
Thiros
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Úgy látom az olvasási készség ezen a fórumon is hiányosságokat szenved. Azt irtam, "Számlafizetési szokásaim a kezdetekkor fél éves intervallumokat mutattak" utána pedig azt, hogy "2-3 éve minden hónap végén az automata ügyfélszolgálat naponta többször is felhiv, hogy miért nem fizetek már..." a kettő között pedig múltidőről írtam.
Jelenleg HAVONTA fizetek minden hó végén.
Amikor megkötöttem a szerződést annak idején fizettem fél évente, de nem csak én, voltunk még így egy páran.
Tehát fikabajnokok, szó sincs arról hogy nem fizetnék, az előzményeket írtam le évekre visszamenőleg, ezek szerint hiába.
Amin kiakadtam, az mindössze annyi hogy a csekken szereplő dátum másnapján azt feltételezik 6-7 év után, hogy nem akarok fizetni.
PONT.
Tanuljatok meg olvasni.
|
csüt. nov. 18, 2004 21:07 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|