|
Nokia szerviz - Hogy is van ez???
Szerző |
Üzenet |
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Czumy írta: Nem Product Code, hanem IMEI alapján nézte meg. És ha szépen megkéred, segíteni fog neked is. Product Code-ból nem csak az célországot (nyelvi csomagot) + és a típust lehet meghatározni?
Igen, IMEI alapján is meg lehet nézni, de én pl nem szoktam elkérni senki IMEI-ét, és nem szoktam megadni senkinek az én IMEI-met, így tehát ez kizáró ok nálam.
A PC-ból kideríthető, hogy mely szolgáltatónak készült a teló, így a lock is nagy eséllyel kiderül...
|
pén. jan. 26, 2007 23:51 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Trabi TM írta: hohand írta: Egyébként Macika utána tud nézni, hogy milyen függő volt eredetileg a teló??Vagy mire értetted, hogy "utána néztél ennek" ?? Product Code alapján 99%-ra meg lehet mondani, hogy függő volt-e, és ha igen, akkor milyen függő...
Nem Product Code, hanem IMEI alapján nézte meg.
És ha szépen megkéred, segíteni fog neked is.
Product Code-ból nem csak az célországot (nyelvi csomagot) + és a típust lehet meghatározni?
|
pén. jan. 26, 2007 16:22 |
|
|
hohand
arany tag
Csatlakozott: vas. feb. 20, 2005 22:19 Hozzászólások: 229 Tartózkodási hely: Szolnok/Kecskemét
|
Trabi TM írta: hohand írta: Egyébként Macika utána tud nézni, hogy milyen függő volt eredetileg a teló??Vagy mire értetted, hogy "utána néztél ennek" ?? Product Code alapján 99%-ra meg lehet mondani, hogy függő volt-e, és ha igen, akkor milyen függő...
Jaaa... értem. Köszi!!
|
pén. jan. 26, 2007 7:15 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
hohand írta: Egyébként Macika utána tud nézni, hogy milyen függő volt eredetileg a teló??Vagy mire értetted, hogy "utána néztél ennek" ??
Product Code alapján 99%-ra meg lehet mondani, hogy függő volt-e, és ha igen, akkor milyen függő...
|
csüt. jan. 25, 2007 23:17 |
|
|
hohand
arany tag
Csatlakozott: vas. feb. 20, 2005 22:19 Hozzászólások: 229 Tartózkodási hely: Szolnok/Kecskemét
|
Egyébként Macika utána tud nézni, hogy milyen függő volt eredetileg a teló??Vagy mire értetted, hogy "utána néztél ennek" ??
|
csüt. jan. 25, 2007 22:49 |
|
|
hohand
arany tag
Csatlakozott: vas. feb. 20, 2005 22:19 Hozzászólások: 229 Tartózkodási hely: Szolnok/Kecskemét
|
Hát nem tudom ,hogy ide írjam-e vagy az E50 topicba, de:
én úgy tudom ,hogy az egész panelomat cserélték a központban.Tehát gondolom én,csak az IMEI-t rádobták nagy rohamban és jött is vissza.
A rohamot onnan gondolom, mert ez 2hétig tartott, mivel amikor legelőször visszajött, hát kicsit hiányosak voltak a darabjai.Nem volt meg a kamera körüli műanyag,a bill. alatti műanyag csík.... így visszaküldettem és utána jött vissza hozzám normál állapotban.
Ez január elején volt, de csak most tünt fel a szolgáltató logó hiánya és csak ma tettem próbát.
|
csüt. jan. 25, 2007 22:47 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
hohand a "Nokia E50" topikban írta: Kód: http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?p=755496#755496 Tök jól jártam a Nokia szervízzel! Egy vidéki szervizben sw frissítést csináltattam a Pannonos E50-en, de sajna belehalt a flash-be.Igy irány a központi szerviz.Onnan visszajött, de nem került rá az új sw, de ezt megoldottam otthon, kábellel. Miután vissazjött a szervízből, feltünt, hogy nem látom bekapcskor a Pannon logót.Hmmm... Ma pedig kipróbáltam egy másik szolgáltató SIM kártyájával és simán elfogadta, fel is ment a hálóra. Szóval vissza már függetlenül jött a kicsike. Ezért megrte várni pár napot!
Nem lennék egyedül evvel??
A szitu - amiről Macikával már értekeztünk privátban - a következő:
Az öcsém 2006.12.07-én vett a Pannonnál számlás előfizuval, 2 év hűséggel egy Nokia 6630-t. Nem egy mai darab, tudom... Épp ezért még a legelső SW volt rajta (pl. nem lehetett választani a menüben a "csak GSM" és a "GSM+UMTS" módok között). Naívan bevitte a Nokia Mintaboltba, hogy egy SW update lenne, garanciában.
A Nokia Mintaboltban nem tudták megcsinálni, mert félúton lefagyott az update, ezért Erkel utca, Központi szerviz. Kb. 1,5 hét után telefon jön vissza szakvéleménnyel, de a régi szoftverrel: "Illegális SW művelet, garanciás javítás nem vállalható!" Mi:?:
Az öcsém az eladó sráccal kipróbálja a telefont, hogy akkor most mi is van, működik-e, avagy sem. Az eladó figyelmetlenségből T-s SIM-t rakott bele, és láss csodát, a telefon bekapcsolt és feljelentkezett szépen a T-Mobile hálójára. Aztán itthon is kipróbáltuk: felment a Vodafone-ra is...
Nem tudtuk mire vélni, a Nokia-nál azt mondták, ők nem tudnak ebben segíteni, menjünk vissza a Pannonhoz.
Elvittük. Ott egyrészt szimpi volt az eladó srác, mert azt mondta, hogy beküldi a Pannonos központi szervizbe és a Nokia szakvéleményét ő nem is látta, másrészt lövése nem volt a BB5-ös Nokia mobilokról, ill. arról, hogy azok házilagos függetlenítése jelenleg nem megoldható (szerinte: "mindenkinek lehetnek ismerősei...!" -- aha, persze... és anyád hogy van?! )!
Végül is 3 hét alatt sikerült megoldani a Pannonnak sz SW frissítést és még a garancia is megmaradt a FÜGGETLEN Nokia 6630-on. Azon a telefonon, ami Macika szerint (köszönöm még egyszer, hogy utána néztél ennek!!) 10000000%, hogy GYÁRILAG Pannon-függőként látta meg a gyárkaput - kívülről!
Hohand elbeszélése alapján él bennem a gyanu, hogy a Pannon függőként adta el a telefont, és arról a láncok a Nokia Központi szervizében kerülhettek le...
BB5 lista: http://www.nokiaport.de/index.php?pid=dct&mid=
Ezek szerint egyik telefon sem függetleníthető házilag, csak a Nokia által adott kóddal a szolgáltatónál!! Mégis, mit műveltek ezek a Központi szervizben?? Feketén, a Tulajdonos és a Szolgáltatók háta mögött SW frissítés alkalmával függetlenítik a telefonokat??
|
csüt. jan. 25, 2007 22:06 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
CillitBang írta: Macika írta: Elnézést mindenkitől. Ha lehetne. Szerviz. Rövid i-vel. A magyar helyesírás szerint. Köszönöm. Úgy látom itt a moderátorok nyelvőrök.. az egyiket sem zavarja hogy szétoffolják a topicot. Sőt... Mindegy. Köszönöm az "építő" jellegű tanácsokat. Sziasztok! Örülök, ha tanultál tőlem valamit, már megérte megnyitnod a topicot.
Rögtön mondok még egyet. Ha SZÁNDÉKOSAN kikapcsolod a BBCode-t a hozzászólásodban, akkor nem fog menni az idézet. Mert az a BBCode.
Tulajdonképpen nem értem, mi a problémád.
Hibáztál (előfordul mindenkivel), erre ahelyett, hogy beismernéd, bocs, vagy valami, egyből támadó pozíciót veszel fel, ahelyett, hogy 'basszus, ezt benéztem' felkiáltással csendben maradnál.
|
pén. júl. 29, 2005 15:57 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joanadavis írta: Macika, figyelmedbe ajánlanám fenti helyesírási hibát
hát igen, régi hibám a billiárddal együtt! bocsi
|
pén. júl. 29, 2005 14:26 |
|
|
joanadavis
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 21:01 Hozzászólások: 478 Tartózkodási hely: összeommlott világ
|
Macika, figyelmedbe ajánlanám fenti helyesírási hibát
|
pén. júl. 29, 2005 14:09 |
|
|
joanadavis
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 21:01 Hozzászólások: 478 Tartózkodási hely: összeommlott világ
|
club írta: Ezzel csak az a gond, hogy jogilag (így aztán gyakorlatilag is) Cillitbang nem fogyasztó, mivel a cégéé az eszköz, cég pedig nem minősül fogyasztónak, így nem vonatkozik rá a fogyasztóvédelem hatásköre. Én a helyében nem említettem volna azt a törést, így lehet, hogy az egész ügylet nem lesz garanciálisan kezelhető...
jó, és ha mondjuk magánemberrel ugyanez megtörténhet? neki nincs külön szerviz
hm, hát ilyen vacak anyagból ha csinálnak házat a kommunikátornak, akkor kapják be, csak úgy mellesleg. szinte semmi baja nem lett a nokia telefonjaimnak, noha egyszer-kétszer pottyantak, nem is kicsit (egyik még villamos alá is, hihi) - szóval nem értem, hogy még egy lengőajtó is hogy okozhat ilyen kárt. nekem max karcosak lettek picit.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára joanadavis pén. júl. 29, 2005 14:14-kor.
|
pén. júl. 29, 2005 14:01 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
CillitBang írta: Köszönöm az "építő" jellegű tanácsokat.
Szerintem azért építő jellegű az a tanács, hogy tanulj meg magyarul írni...
|
csüt. júl. 28, 2005 17:07 |
|
|
CillitBang
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 26, 2005 19:53 Hozzászólások: 6
|
[quote="Macika"]Elnézést mindenkitől. Ha lehetne. Szerviz. Rövid i-vel. A magyar helyesírás szerint.
Köszönöm.[/quote]
Úgy látom itt a moderátorok nyelvőrök.. az egyiket sem zavarja hogy szétoffolják a topicot. Sőt...
Mindegy.
Köszönöm az "építő" jellegű tanácsokat.
Sziasztok!
|
csüt. júl. 28, 2005 17:06 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
simico írta: nyuszy írta: Hja kérem, aki a pornóipart választja... Vigyázz, mert elrontom a matchbox-od aztán mivel mész majd akkor dolgozni...?
mozdonyoddal.
|
csüt. júl. 28, 2005 17:01 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
nyuszy írta: Hja kérem, aki a pornóipart választja...
Vigyázz, mert elrontom a matchbox-od aztán mivel mész majd akkor dolgozni...?
|
csüt. júl. 28, 2005 16:41 |
|
|
Vendég
|
|
csüt. júl. 28, 2005 15:17 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
Hja kérem: Nyúlnál a pont...
|
csüt. júl. 28, 2005 11:44 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
|
csüt. júl. 28, 2005 11:32 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
simico írta: Off Én ezt szívesebben csinálnám (megint), mint 9 órát egy irodában szopni...
Hja kérem, aki a pornóipart választja...
|
csüt. júl. 28, 2005 9:11 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Off
CillitBang írta: Nyugodtan be lehet jönni 7 órára majd 450 km levezetése után hazaérhetsz este hétre.
Én ezt szívesebben csinálnám (megint), mint 9 órát egy irodában szopni...
|
csüt. júl. 28, 2005 8:40 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
CillitBang írta: Bocsánat.
... Nem tudom miért kell engem támadni blueye??? Fáj neked az, hogy a cégem kifizeti nekem ezeket a javításokat? Ne haragudj de neked ehhez semmi közöd. Azon kellene gondolkoznod, hogy az adófizetők pénzéből hány meg hágy értéktelen tetü ember valaga alá tolják a 10-15 milliós autókat, amiket minden szemrebbenés nélkül törnek össze... És mindez a Te pénzedből. Egyébként teljes nyugalommal átadom neked a munkámat egy hétre. Nyugodtan be lehet jönni 7 órára majd 450 km levezetése után hazaérhetsz este hétre. És különben is. Mint minden dologért, amit az ember a cégétől kap, azért van valamilyen felelőssége. Én úgy ítéltem meg, hogyha ezt a javítást nem rendelem meg későbbiekben ez a telefon nagyobb károsodását okozhatja. De egyébként a cégnél a műszaki dolgokkal foglalkozó ember is megerősített ebben.
... .
Közöm biztos nincs ehhez. De véleményem lehet.
Nem biztos, hogy át tudnám venni a munkádat. Lehet, hogy te sem az enyémet.
Én nem téged támadtalak, hanem egy mentalitást.
OFF
Megjegyzem én sem értem ma túl korán haza.
|
szer. júl. 27, 2005 23:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Elnézést mindenkitől. Ha lehetne. Szerviz. Rövid i-vel. A magyar helyesírás szerint.
Köszönöm.
A történethez csak annyit hozzá, hogy rosszul csináltad. A ház kicseréléséhez nincs szükség kiszállítani külföldre a telót. Az megy itthon is.
Először meg kellett volna csináltatnod a szervi baját gariban. Aztán, ha már az jó, akkor kérni rá egy házcserét.
|
szer. júl. 27, 2005 23:12 |
|
|
Ck.
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 13:01 Hozzászólások: 250
|
CillitBang írta: És egyébként meg szeretném megtudni, hogy hol van másik Nokia garanciális szerviz?
Minden nagyobb városban van Nokia szerviz. Sőt Bp.-n több is.
Íme:
Mammut 2. Budapest -1 emelet
Új Udvar Budapest 1036 Bécsi út 38-44.
Westend Budapest 1055 Westend City Center
Erkel Budapest 1092 Erkel utca 17.
Bercsényi Budapest 1117 Budapest Bercsényi utca 22/B.
Pólus Budapest 1152 Polus Center, Szentmihályi út 131 (jégpálya felett)
Miskloc Miskloc 3530 Miskolc Bajcsy Zsilinszky út 2-4.
Debrecen Debrecen 4025 Debrecen Arany János utca 2.
Nyíregyháza Nyíregyháza 4400 Nyíregyháza Zrínyi utca 4-6.
Kecskemét Kecskemét 6000 Kecskemét Hornyik J. utca 3.
Baja Baja 6500 Baja Csermák tér 4.
Szeged Szeged 6720 Szeged, Kígyó u.2
Pécs Pécs 7621 Pécs Rákóczi út 46.
Győr Győr 9021 Győr, Árpád út 25.
Szombathely Szombathely 9700 Szombathely Hollán Ernő út 7.
Visszatérve erre a dologra, sztem abszolút de gerinctelen módon járt el a szerviz. Én a helyedben elvittem volna máshová, márcsak azért is, hogy kiderüljön, vajon csak az a muki kötekedett, vagy ez országos szinten így van?!?!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ck. szer. júl. 27, 2005 23:35-kor.
|
szer. júl. 27, 2005 22:13 |
|
|
CillitBang
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 26, 2005 19:53 Hozzászólások: 6
|
És egyébként meg szeretném megtudni kedves blueye, hogy hol van másik Nokia garanciális szerviz?
Ha már ezt állítod...
|
szer. júl. 27, 2005 19:02 |
|
|
CillitBang
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 26, 2005 19:53 Hozzászólások: 6
|
Bocsánat.
Nem tűntem el, csak eddig szoktam egy nap dolgozni...
Az igazság az, hogy a telefon nem esett le. Fekvő bőrtokban hordom az oldalamon. Sajnos a tokból a sarka kilóg. A dolog úgy történt, hogy egy lengőajtó csapott oldalba pont a telefonnál. Valószinűleg pont a telefon házának egyik kényes pontját találta el, mert egy nagyon kis repedés keletkezett pont a csücskén. Ez aztán idővel továbbrepedt... Nem esett le a telefon. Mindazonáltal teljesen elfogadom azt, hogy ez nem garanciális hiba. Elsősorban nem azért akarom megjavíttatni a telefont, mert sznob vagyok és szeretem a hibátlan telefont, hanem azért mert félek, hogy ha továbbreped és eléri a zsanért akkor teljesen használhatatlan lesz...
Pontos bajat a telefonnak mindettől teljesen független - szerintem. A készülékkel a kezdetektől fogva voltak érdekes dolgok. Elfelejtette az üzeneteket, egyik percről a másikra a nokia tune csengőhangon szólt. Aztán egyszer csak nem látta a memóriáját. Csináltam egy fényképet, mentettem egy üzenetet, de visszahozni már nem tudtam. Ekkor jött a szerviz, ahol először szoftvert akartak tölteni rá. Ekkor is látták, hogy el van törve a háza - sőt ezt fel is vezették az átvételi lapra. Mindazonáltal nem mondták azt, hogy a törés és a memóriaprobléma összefüggene. Csupán azt, hogy a telefon nem veszi fel az új szoftvert. Ennyi. Ez után közölték, hogy ki kell küldeni külföldre, én meg ekkor kértem, hogy egyúttal cseréljék is ki a házat.
Nem tudom miért kell engem támadni blueye??? Fáj neked az, hogy a cégem kifizeti nekem ezeket a javításokat? Ne haragudj de neked ehhez semmi közöd. Azon kellene gondolkoznod, hogy az adófizetők pénzéből hány meg hágy értéktelen tetü ember valaga alá tolják a 10-15 milliós autókat, amiket minden szemrebbenés nélkül törnek össze... És mindez a Te pénzedből. Egyébként teljes nyugalommal átadom neked a munkámat egy hétre. Nyugodtan be lehet jönni 7 órára majd 450 km levezetése után hazaérhetsz este hétre. És különben is. Mint minden dologért, amit az ember a cégétől kap, azért van valamilyen felelőssége. Én úgy ítéltem meg, hogyha ezt a javítást nem rendelem meg későbbiekben ez a telefon nagyobb károsodását okozhatja. De egyébként a cégnél a műszaki dolgokkal foglalkozó ember is megerősített ebben.
Mindazonáltal úgy érzem ezekhez a dolgokhoz neked semmi közöd nincsen.
Egyébként a mintabolt nevét azért nem írom le, mert véleményem szerint ez nem a bolt, hanem a Nokia szervizpolitikája miatt alakult így.
|
szer. júl. 27, 2005 18:38 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Sok a vízkő!
|
szer. júl. 27, 2005 14:09 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
A legjobb az, hogy mi itt szépen társalgunk, miközben CillitBang eltűnt, pedig ő tudna minket tájékoztatni a fejleményekről.
|
szer. júl. 27, 2005 14:08 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
T68m írta: blueye írta: OFF Megjegyzem nekem is svéd autóm van, egy konkurens márka gyártmánya és nem a hivatalos szervizbe hordom (Polar), mert irracionálisan magas árakkal dolgozik. az se rossz autó. Megkérdezhetem, személyesen H.Gy. et. vagy? bocsi... de a példánál maradva, ha valaki a céges kocsiját a Polár-al javíttatja, akkor az felelőtlen pazarló? (Mert ha nem, akkor miért gondolod a nokiáról ugyanezt?)
Ki az a H.Gy.?
Pazarló. Van másik garanciális szerviz is.
|
szer. júl. 27, 2005 14:04 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
blueye írta: OFF Megjegyzem nekem is svéd autóm van, egy konkurens márka gyártmánya és nem a hivatalos szervizbe hordom (Polar), mert irracionálisan magas árakkal dolgozik.
az se rossz autó. Megkérdezhetem, személyesen H.Gy. et. vagy? bocsi...
de a példánál maradva, ha valaki a céges kocsiját a Polár-al javíttatja, akkor az felelőtlen pazarló? (Mert ha nem, akkor miért gondolod a nokiáról ugyanezt?)
|
szer. júl. 27, 2005 13:37 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
T68m írta: ... irracionális? ...
Ezzel kezdtem: Nem baj ha nem értesz.
1. Nem, én nem tudnám megjavítani. de ezt nem is állítottam.
2. Ezt én nem értem. A Nokia piaci részesedésére célzol? Egy nem garanciális javítás esetén én biztos nem az ASK-ba vinném a telefonomat (ha még egyáltalán ők maradtak a hivatalos Nokia szerviz Mo.-n).
3. Nem értelek itt sem. Ki mondta ezt a badarságot? Bár lehet, hogy jó pár év múlva már nem is lesz badarság.
Amit pedig a Volvóról és a Suzukiról írsz az teljesen más példa.
OFF Megjegyzem nekem is svéd autóm van, egy konkurens márka gyártmánya és nem a hivatalos szervizbe hordom (Polar), mert irracionálisan magas árakkal dolgozik.
|
szer. júl. 27, 2005 13:04 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
x/t írta: Én csak a szállítási költséget nem értem. Ha a vevõ a hibás készüléket a kijelölt szervizbe viszi (a forgalmazó köteles belföldi szervizeket kijelölni.), akkor onnantól õt nem terhelheti szállítási költség. A Nokia belügye, hogy hol képes egy készüléket megjavítani. Ha csak a Holdon, akkor vigye oda, de ennek a költségét is viselje!!!!
Így van!
Tehát garanciális esetben egy fillért sem fog elkérni, mert a holdon javítattja, mig nemgaranciális esetben ez benne van a javítási árban és az így is kijön 50-55ezerből.
|
szer. júl. 27, 2005 12:38 |
|
|
x/t
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 178
|
Én csak a szállítási költséget nem értem.
Ha a vevő a hibás készüléket a kijelölt szervizbe viszi (a forgalmazó köteles belföldi szervizeket kijelölni.), akkor onnantól őt nem terhelheti szállítási költség. A Nokia belügye, hogy hol képes egy készüléket megjavítani. Ha csak a Holdon, akkor vigye oda, de ennek a költségét is viselje!!!!
|
szer. júl. 27, 2005 12:11 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
blueye írta: Nem baj ha nem értesz.
Ettõl függetlenül leírom neked, hogy ez egy irracionálisan magas javítási ár, amit te sem fogadnál el, mint magánember. Ez egy általános mentalitás nagy cégeknél (és itt nem csak telefonok javításáról beszélek) ami személy szerint nekem nem tetszik. Valószínûleg te nem találkozol ezzel nap mint nap, nekem van hozzá szerencsém. Tisztelet a kivételnek.
irracionális?
1. nekem hiába hoznák ide, nem tudnám megcsinálni ennyiből, legfeljebb úgy, hogy beviszem a nokiához. Te igen?
2. továbbra sem értem, hogy miért lenne irracionális egy olyan multicég ára, melyet a piac több mint 50%-a elfogad!
3. de jó, fogadjuk el, hogy irracionális: akkor nem az lenne a célravezetőbb, hogy a konkurenciához fordulunk és a sagemtől veszünk ezentúl kommunikátorokat?
Vettél már a volvotól bármilyen alkatrészt? Szereltettél velük autót? Hát drágább, mint a szomszéd műhelyében szuzukit heggeszteni.
ezek szerint mind egy szemét, aki a céges kocsiját a volvo márkaszervízbe viszi javítattni.
Képzeld, van olyan ismerősöm, aki mind a 18 autójukat odahordozza! A hülye, pazarolja cége pénzét... pedig, pedig ővé a cég!
Ugyanezen cég egyik volvoja összetalálkozott a minap egy szabálytalan suzukissal. A suzukis sofőr - sajnos - a helyszinen meghalt, a volvo sofőrje másnap vezetett. Csak ez az egy momentum már megérte a cégnek, hogy volvot választott!
|
szer. júl. 27, 2005 10:50 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Londelmor írta: blueye: én sztem értem mire gondolsz. viszont ez manapság mindennapos (sajnos), hogy nem egészen racionálisan gondolkodnak a javítások terén a cégek. volt olyan eset, hogy elromlott egy multifunkciós fax-nyomtató-scanner-fénymásoló, behozták, a javítása alkatrészcserével járt volna, és mivel garin kívül, így majdnem annyibe került a cégnek, mintha vesz egy újat. a szerviz felajánlotta, hogy rendelnek egy újat, és a különbözetet kell csak fizetniük (ami kevesebb lett volna mint a javítás, plusz van egy új gépük is), de nem kellett nekik, inkább megjavíttatták...
A magas (pót)alkatrészáraknak megvan a maga oka. Példa:
Gyártok 4-féle szervert, 12-féle PC-t és 8-féle notebookot. Kb. évente változik a kínálat. 8 évig kell alkatrésszel tudnom ellátni az általam gyártott eszközöket. Éves szinten tehát el kell raktároznom valahol a világban 400 különféle alkatrész 8 évre megsaccolt mennyiségét (egy kicsit túlbiztosítva) úgy, hogy a 8. év végére ne legyen veszteséges az alkatrészraktáram. Szerintetek ehhez milyen alkatrészárral kell beáraznom mondjuk egy olyan HDD-t, amit a beszállítómtól 12.000 Ft + ÁFA áron kapok nagy mennyiségben?
(Megfejtés: Amíg a beszállítóm korlátlanul tud szállítani az adott típusból, addig elég rajta a minimális /5-10%/ haszon + szállítási költség a célországba, amint már nem kapható /kb. egy év mulva/ 2x-es, majd onnan évente kb. + 10-15 %-os emeléssel éri meg raktáron tartani az alkatrészeket.)
|
szer. júl. 27, 2005 10:39 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
club írta: Ezzel csak az a gond, hogy jogilag (így aztán gyakorlatilag is) Cillitbang nem fogyasztó, mivel a cégéé az eszköz, cég pedig nem minősül fogyasztónak, így nem vonatkozik rá a fogyasztóvédelem hatásköre.
Pontosan...én így szívtam a notebookommal,mivel céges néven volt,így nem tudott segíteni a fogy.védelem.Mondjuk azok amúgy is egy tré banda;hatáskörük már nulla,a fogyasztót meg abszolút nem védik.Nem értem így minek vannak
|
szer. júl. 27, 2005 10:30 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
6230 írta: Ha nem javítják ki ingyen akkor cseréljék ki. Holnap vedd fel a kapcsolatot a fogy.védelemmel. A boltban pedig légy határozott és kemény (de azért ne bunkó) Ha az ipse azt látja hogy tisztában vagy a jogaiddal akkor az fog történni amit akarsz. Hidd el hogy nekik sem kell a balhé. Ha nekem bármi bajom volt bármivel, egy nap alatt simán kicseréltettem vagy visszavásároltattam az üzletben (nem nokia hanem számtech bolt) Két varázsmondat van. "Kérném a vásárlók könyvét" "Rendben Uram, akkor holnap szíveskedjék a vitát a fogy védelemmel folytatni" http://www.fvf.hu/
Ezzel csak az a gond, hogy jogilag (így aztán gyakorlatilag is) Cillitbang nem fogyasztó, mivel a cégéé az eszköz, cég pedig nem minősül fogyasztónak, így nem vonatkozik rá a fogyasztóvédelem hatásköre.
Én a helyében nem említettem volna azt a törést, így lehet, hogy az egész ügylet nem lesz garanciálisan kezelhető...
|
szer. júl. 27, 2005 10:27 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Mondjuk ebben sokszor az is benne van,hogy ha vesznek egy újat,akkor az újként fog feltűnni a leltárban is és csak x év múlva lehet papíron leamortizálni.Viszont ha marad a régi(ami immár tökéletesen működik),akkor simán le lehet írni a késtletből 2 hónap múlva és a főnökbácsinak jelképes összegért van egy full felújított kütyüje otthonra,a cég meg majd vesz másikat.Régen ezt fateroméknál csinálták a nagyfőnökök...
|
szer. júl. 27, 2005 9:30 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
blueye: én sztem értem mire gondolsz. viszont ez manapság mindennapos (sajnos), hogy nem egészen racionálisan gondolkodnak a javítások terén a cégek. volt olyan eset, hogy elromlott egy multifunkciós fax-nyomtató-scanner-fénymásoló, behozták, a javítása alkatrészcserével járt volna, és mivel garin kívül, így majdnem annyibe került a cégnek, mintha vesz egy újat. a szerviz felajánlotta, hogy rendelnek egy újat, és a különbözetet kell csak fizetniük (ami kevesebb lett volna mint a javítás, plusz van egy új gépük is), de nem kellett nekik, inkább megjavíttatták...
|
szer. júl. 27, 2005 6:50 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
T68m írta: .... +1 blueye-t sem értem. Gondolod, hogy nincsenek neki főnökei, hogy a kiadásait ellenőrizzék? Ráadásul nem egy zuggsmnél alkudott ki egy árat és tett zsebre belőle valamennyit, nem sikkasztott Cillit, hanem egy teljesen hivatalos multicég ajánlatát fogadta el! Mi kivetnivaló van ebben? Jobb ha egy napját a munka helyet olcsóbb ajánlatok keresgélésével tölti??? Ennyinek igenis bele kell férnie nem csak egy multi, hanem egy kisvállalkozás kereteibe is. Ha szükség van egy eszközre, akkor annak vannak egyéb költségei is, nem csak a beszerzés. Bizony a telefonok leesnek, csakúgy mint a poharak, stb. Ha az eszköz szükséges a termeléshez, akkor költségei beépülnek a piaci árba, ha meg felesleges, akkor nemcsak a javítása, hanem a beszerzése is az. Mint ahogy (nekem) felesleges bármilyen kommunikátor.
Nem baj ha nem értesz.
Ettől függetlenül leírom neked, hogy ez egy irracionálisan magas javítási ár, amit te sem fogadnál el, mint magánember. Ez egy általános mentalitás nagy cégeknél (és itt nem csak telefonok javításáról beszélek) ami személy szerint nekem nem tetszik. Valószínűleg te nem találkozol ezzel nap mint nap, nekem van hozzá szerencsém. Tisztelet a kivételnek.
|
szer. júl. 27, 2005 6:35 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
sztem is több baj van a történettel:
1. ha nemgaranciális hiba miatt egy új készülék árát kéri el a nokia, akkor mi van? Semmi! Nem arra vállalt garanciát, hogy a töréskárokat olcsón meg fogja javítani, hanem arra, ha hibás terméket adott el vagy az garanciális okból kifolyólag elromlik, akkor megjavítja.
2. továbbá azt sem értem, hogy miért baj, ha hogy esetleg tajföldre viszi? Számít? Nem. Egyvalami számít, a határidőkhöz tartsa magát.
3. itt jön a cserekészülék esete. Nos, ez is érdekes dolog, bár ezt a készüléket nem ismerem, én egy sokkal egyszerűbb teló esetében sem örülök, hogy a cserén mindent be kell állítgatni, rá kell másolni. Egyszerűen nem kell elfogadni a felajánlott készüléket, ha az nem tetszik!
+1 blueye-t sem értem. Gondolod, hogy nincsenek neki főnökei, hogy a kiadásait ellenőrizzék? Ráadásul nem egy zuggsmnél alkudott ki egy árat és tett zsebre belőle valamennyit, nem sikkasztott Cillit, hanem egy teljesen hivatalos multicég ajánlatát fogadta el! Mi kivetnivaló van ebben?
Jobb ha egy napját a munka helyet olcsóbb ajánlatok keresgélésével tölti???
Ennyinek igenis bele kell férnie nem csak egy multi, hanem egy kisvállalkozás kereteibe is. Ha szükség van egy eszközre, akkor annak vannak egyéb költségei is, nem csak a beszerzés. Bizony a telefonok leesnek, csakúgy mint a poharak, stb. Ha az eszköz szükséges a termeléshez, akkor költségei beépülnek a piaci árba, ha meg felesleges, akkor nemcsak a javítása, hanem a beszerzése is az.
Mint ahogy (nekem) felesleges bármilyen kommunikátor.
|
kedd júl. 26, 2005 23:19 |
|
|
PeterAce
arany tag
Csatlakozott: csüt. aug. 26, 2004 13:45 Hozzászólások: 158 Tartózkodási hely: Miskolc
|
CillitBang! Mi volt a pontos baja a 9500-nek? Tényleg esett? Melyik mintaboltban adtad le?
|
kedd júl. 26, 2005 21:24 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Jaja, kivizsgálják, és jól megvonják a garanciát. Akkor meg annyiba kerül az egész, hogy újat vehetnél.
|
kedd júl. 26, 2005 21:18 |
|
|
Vendég
|
Van egy kis bibi. Mivel a háza törött, ez ugye semmi szín alatt nem fér bele a garanciába. A burkolat csak úgy nem törik el, lehet hogy azt fogják mondani leesett a telefon, nem rendeltetésszerű a használata, ez okozta a másik hibát is, garanciás javítás nyista. Ez is benne van a pakliban.
|
kedd júl. 26, 2005 20:36 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Re: Nokia szerviz - Hogy is van ez???
CillitBang írta: ... Na szóval miután a cégem fizeti a telekommunikációs költséget, így a javításokat is megrendeltem. ...
Előre elnézést mindenkitől!
DE. Ettől a mondattól felmegy a vérnyomásom. Nickedből ítélve egy nagy multi cég alkalmazottja vagy, valószínűleg magas beosztásban (ezt a cégedtől "kapott" telefon miatt gondolom). Miért van az, hogy megrendelsz olyan javítást, szolgáltatást, bármit, csak azért mert a cég fizeti, holott te is érzed, hogy irracionális???? Nem akarok mélyebben belemenni, így arra kérlek, hogy csak erre az egy dologra válaszolj. Kösz.
Minden másban teljesen egyetértek veled.
|
kedd júl. 26, 2005 20:36 |
|
|
CillitBang
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 26, 2005 19:53 Hozzászólások: 6
|
Ok, megfogadom a tanácsotokat.
Visszamondani azért nem fogom, mert akkor jön az a duma, hogy ilyen nincs. Így meg lesz egy szép számla, lesz hivatalosan nyoma.
Amúgy lehet, hogy félreértettétek. a Srác a Nokia szervizben tök korrekt volt, mondhatni elhülyéskedtük az egészet. Habár vonatsinen fekvő ember mosolya nem mindig őszinte...
|
kedd júl. 26, 2005 20:35 |
|
|
6230
platina tag
Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21 Hozzászólások: 997
|
Ha nem javítják ki ingyen akkor cseréljék ki.
Holnap vedd fel a kapcsolatot a fogy.védelemmel.
A boltban pedig légy határozott és kemény (de azért ne bunkó)
Ha az ipse azt látja hogy tisztában vagy a jogaiddal akkor az fog történni amit akarsz. Hidd el hogy nekik sem kell a balhé.
Ha nekem bármi bajom volt bármivel, egy nap alatt simán kicseréltettem vagy visszavásároltattam az üzletben (nem nokia hanem számtech bolt)
Két varázsmondat van.
"Kérném a vásárlók könyvét"
"Rendben Uram, akkor holnap szíveskedjék a vitát a fogy védelemmel folytatni"
http://www.fvf.hu/
|
kedd júl. 26, 2005 20:28 |
|
|
joanadavis
arany tag
Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 21:01 Hozzászólások: 478 Tartózkodási hely: összeommlott világ
|
szerintem mindenképpen, mert kis női agyamban nem áll össze a kép... bár indokot nem nagyon tudok mondani, miért
ha a repedést lesz*rtad volna akkor most nem kéne fizetned? nemértem...
piríts rájuk
ha meg a nokia köti meg a kezüket, akkor mennyél és az ombudsmannál szólj h negatív diszkriminációban részesül Magyarország a nokia által
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára joanadavis kedd júl. 26, 2005 20:29-kor.
|
kedd júl. 26, 2005 20:26 |
|
|
CillitBang
vas-tag
Csatlakozott: kedd júl. 26, 2005 19:53 Hozzászólások: 6
|
Nem nem volt nálam diktafon, de minden szó élénken él bennem hidd el...
Az a baj, hogy a garanciális javításért valóban nem kellene fizetnem egy kanyit sem. De bármi másért meg igen. ezt én el is fogadom. Csak azt nem, hogy erre fizessek 24 000 Ft szállítási meg 20 € bevizsgálási díjat...
|
kedd júl. 26, 2005 20:24 |
|
|
6230
platina tag
Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21 Hozzászólások: 997
|
Landsmann írta: Engedély nélkült készült hangfelvételt nem fogadják el bizonyítékként sehol.
Bíróságon nem fogadják el de arra tökéletes hogy pl. a Juszt műsorban leégesse a Nokiát.
|
kedd júl. 26, 2005 20:23 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Arra értettem, hogy ilyen részletesen írta le!
|
kedd júl. 26, 2005 20:22 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|