Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. dec. 25, 2024 18:52



Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Lenovo kontra vásárló 
Szerző Üzenet
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11967
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás Re: Lenovo kontra vásárló
Tron írta:
... ami meg nagyságrenddel lassúbb elérésű....
... 6 (hat) nagyságrend az eltérés.

Persze, én is többesszámban akartam írni, csak hirtelen így sikerült. :)


pén. szept. 23, 2011 15:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: pén. júl. 21, 2006 16:24
Hozzászólások: 1362
Hozzászólás Re: Lenovo kontra vásárló
Ráadásul gondolom jó bőven van kiosztva a ramból a videónak. Nem egy gépen láttam már 256-ot.

"A Win nyilván a használja a lapozófájlt is, ami meg nagyságrenddel lassúbb elérésű."
Csak pontosítás képpen:
Egy átlagos RAM néhány 10 nanosec elérése és egy átlagos HDD 10 milisec átlagos elérése közt 6 (hat) nagyságrend az eltérés.


csüt. szept. 22, 2011 9:57
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11967
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás Re: Lenovo kontra vásárló
TargeT írta:
... Ez itt a kérdés, hogy mihez képest lassú...

Pontosan. Nem mindegy mit (miket) futtat, és mihez hasonlítja.
Nézegettem a teszteket, ilyen rosszat nem írnak róla.
Fenntartom, hogy a memória kicsi, és ez a gond. :shock:
Ha meg tényleg sz*r, akkor javítani (cserélni) kell.


hétf. szept. 19, 2011 19:01
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 6712
Hozzászólás Re: Lenovo kontra vásárló
Laci_L írta:
... kötelessége a hibát javítani. Ha van.

Ez itt a kérdés, hogy mihez képest lassú. Ugyanilyen vagy esetleg más hasonló típusokhoz képest, vagy az előzetes elvárásokhoz képest.


hétf. szept. 19, 2011 18:52
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11967
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás Re: Lenovo kontra vásárló
Hilmend írta:
... Lassú, lassú és megint csak lassú...

Talán nem véletlen.

Idézet:
Főbb specifikációi:
Processzor: Intel Pinetrail Atom N450 CPU, 1.66GHz
Belső memória: 1 GB DDR2 RAM, 2 GB-ra bővíthető
Merevlemez: 250GB SATA (5400RPM)
Grafikus kártya: Intel GMA 3150 megosztott grafikus memóriával
Operációs rendszer: Windows 7 Starter
Akkumulátor: 8 cellás akkumulátor, mely 10 óra használatot bír
Méretei: 17.5 cm x 28 cm x 1.5 cm, súlya 1.5 kg
Kapcsolatok: 802.11b/g/n Bluetooth, 3G és WiMax
Kamera: 1.3 megapixeles webkamera


Ha jól értelmezem, az 1GB memóriából a videokártya is valamennyit használ. A Win7-nek meg legalább 1GB kell. Ez lesz a te gondod. A Win nyilván a használja a lapozófájlt is, ami meg nagyságrenddel lassúb elérésű.
Én a balhé helyett a memóriát bővíteném még 1GB-tal. Mivel 100eFt körül volt az ára, ez belefér.
Mellesleg nem írtad, milyen programok futottak, és hány darab parallel. Nem mindegy.

Mindettől függetlenül a garanciajegyen ott van kihez kell fordulni, annak pedig kötelessége a hibát javítani. Ha van.


hétf. szept. 19, 2011 18:44
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: hétf. szept. 19, 2011 16:19
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Lenovo kontra vásárló
Üdv!
A témát azért indítom, hogy minél többen megtudják, hogy a Lenovo cég mennyire nem vásárló-barát cég. Majdnem 4 hónapja vásároltam üzletben, garanciálisan egy Lenovo Ideapad S10-3as netbookot. Amióta megvettem, csak a mérgelődés van. Lassú, lassú és megint csak lassú. Tisztában voltam vele, hogy milyen konfigurációt veszek és nem is egy 2 magos gépre számítottam, de ez mindennek a teteje. A netbook gyorsasága megegyezik egy Pentium II-es konfigurációéval. Panaszommal megkerestem a Lenovo Magyarország-ot, én naiv azt hittem, hogy ők képviselik a magyarországi vásárlókat. Hát nem...hosszas telefonálgatások után sikerült megkapnom egy telefonszámot (nehogy azt higgyék hogy annyira egyszerű volt...olyan ez a cég, mintha fantom lenne), T.P egy ottani netbook szakértő, fejlesztő vagy micsoda. 3 levelet váltottunk és nagyon felbosszantott. A panaszomat semmisnek veszi, holott érthetően és világosan leírtam neki, hogy a Ptk.306§-a szerint a teljes vételárat szeretném visszakapni, mivel csalódtam a márkában, a termékben. A válasz az volt, hogy ők ezzel nem foglalkoznak, menjek a panaszommal Singapore-ba. Érdekes, hogy egy magyarországi képviselet ennyire kedves és segítőkész. A cég teljes mértékben leírta magát előttem, innentől kezdve elindul részemről az elég kemény negatív lejárató kampány, illetve jogi eljárást fogok indítani, hogy ennyire semmisnek veszik az embert, illetve, hogy jogot sértenek azzal, hogy nem aszerint cselekednek.

Várom a hozzászólásokat!
Üdv:
Hilmend, egy csalódott vásárló


hétf. szept. 19, 2011 16:35
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 6 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség