Terminál Fórum https://www.technokrata.hu/forum/ |
|
Samsung szerviz vagy mi https://www.technokrata.hu/forum/viewtopic.php?f=14&t=27483 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | aaa123 [ szer. aug. 24, 2005 2:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ezt a Nokia és az összes garanciális mobil szerviz el szokta játszani. Orrod alá dugnak egy fotót, hogy beázott. Azon sem csodálkoznék ha ők áztatnák be... Sokkal olcsóbb ezt eljátszani, mint megjavítani... A másik duma, hogy leesett. Ha egy kicsit kopottabb a cucc , akkor meg ezt szokták előadni... Autó akku tönkremegy, ott meg a kocsid töltötte rosszul. Na persze mindig a másik a hibás, miért is használta... |
Szerző: | Laci_L [ szomb. aug. 06, 2005 15:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
Alapvetően: a garanciális időszakban (ez a 1/2 - 1 év) a szervíznek (eladónak) kell bizonyítania, hogy a fennálló hiba oka mitől van, neki kell beküldeni vizsgálatra, neki kell biztosítani az átmeneti vagy csere darabot. Ha lejár a garancia, azaz a szavatossági időben (ez lehet még 1 - 2 év) már megfordul a bizonyítás. Csak akkor jár a díjmentes javítás, ha a vevő bizonyítja, hogy a hiba már az árucikk vételénél (új korában) is fennállt. Ennek a költsége is őt terheli. Ezt csak fejből írtam, de nagyjából így van, az biztos. |
Szerző: | gris [ pén. aug. 05, 2005 19:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
a fogyasztóvédelmes kathy attila mondta a jusztnál, hogy perelhető ilyenkor a cég és nyerhető a per, mert a szervíznek kell bizonyítani, hogy a kuncsaftnál ázott be. de "ídő és pénz" nem éri meg. bár a vodát is rugták már seggbe a net miatt. |
Szerző: | Laci_L [ csüt. aug. 04, 2005 16:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Dejudli Eltüntél? A válasz hol van? Ha kérdezel (vagy csak panaszkodni akartál?) legalább olvasd el a válaszokat, és reagálj. Itt így szokás. Meg másutt is. 3 hsz. nem sok. |
Szerző: | Odo [ hétf. aug. 01, 2005 22:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Amint látom már lejátszót is írt... |
Szerző: | somebody [ hétf. aug. 01, 2005 21:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=19121 Ez a hsz inkább mobilos, mint mp3as. Nem lehet, hogy félreírta, és lejátszót akart volna írni? Mondjuk, az elég nagy félreírás lenne... |
Szerző: | Odo [ hétf. aug. 01, 2005 21:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ennek mégis mi köze van az mp3-hoz? |
Szerző: | Dejudli [ hétf. aug. 01, 2005 20:59 ] |
Hozzászólás témája: | Samsung szerviz vagy mi |
Tisztelt Idelátógatók! Gondoltam megosztok Önökkel egy aprócska élettöredéket. Nekem volt egy Samsung e310es mobilom, sok más samsung telefonom is. Márkahű voltam azt gondoltam a Samsung korrekt cég, aki meg akarja tartani a fogyasztóit. Aztán a kánikula netovábbjába jött egy hiba a telómon, gondoltam elviszem a szervizbe ahol kézséggel áltak rendelkezésemre.El is vittem fel is vették, majd csörrent egy pótteló kész van a Samsung. Becammogok a városközepáben 40fokban. Ahol közlik a telefonomban. "ismeretlen folyadék látható, és nem garanciális hiba" Ámulok és bámulok hiszen nem tettem vízbe a telefonom, az egyetlen relatíva amit el tudok képzelni az a pára. De könyörgöm páramentesítsem a telefonomat vagy mégis mi? Csak télen használjam? Szóval ennyi volt a telefonom és a garancia. Meg a szerviz és az a napom. Természetesen felesleges bárhova is fordulni, hiszen én kicsi vagyok más meg olyan "nagy". Szóval elgondolkoznék azon, hogy én tényleg samsugn terméket e akarok venni? Hiszen a szervízelés márcsak önköltségre mehet HA mehet. Kellemes napot |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |