|
Szerző |
Üzenet |
littleNorbi
platina tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 04, 2005 18:35 Hozzászólások: 722
|
McLaca írta: Ha ez az a helyszín, ahol a golyókat kellett görgetni a kapcsolókra, akkor fent tudsz visszajutni, pontosan nem emlékszem, de úgy rémlik, a középső emelvényről kellett felmászni, onnan a baloldalira ugrani, tovább menni a szakadék felé, és a szakadék felé állva nézve a jobb oldali emelvényre kellett eljutni, onnan át szembe, és onnan már szerintem egyértelmű.
Üdv!
thx
|
vas. júl. 02, 2006 20:56 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ha ez az a helyszín, ahol a golyókat kellett görgetni a kapcsolókra, akkor fent tudsz visszajutni, pontosan nem emlékszem, de úgy rémlik, a középső emelvényről kellett felmászni, onnan a baloldalira ugrani, tovább menni a szakadék felé, és a szakadék felé állva nézve a jobb oldali emelvényre kellett eljutni, onnan át szembe, és onnan már szerintem egyértelmű.
Üdv!
|
vas. júl. 02, 2006 12:21 |
|
|
littleNorbi
platina tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 04, 2005 18:35 Hozzászólások: 722
|
Peruban vok azután a rész után mikor megtalálok a kardot a titkos bejáratnál...
Na most hogy tudok visszamenni ott ahol leszakadt a padló ???
|
vas. júl. 02, 2006 9:29 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
E, azaz "Interact" billentyűt.
Ha sárga kéz jelenik meg, akkor nem volt túl pontos az ugrás és korrigálni kell, hogy ne ess le.
Ha sárga háromszögben felkiáltójel jelenik meg, az azt jelenti, hogy valamit csinálni kell az objektummal, leginkább lelőni, amit szintén az E gombra tesz meg. Benzines hordókat persze csak akkor, ha mi tisztes távolságban vagyunk tőle, ám a katonák épp a közelében.
A belső miniakciókban, amikor megjelennek különböző irányokba mutató fehér nyilak, az irányoknak megfelelő gombokat kell nyomni, de csak egyszer!
Üdv!
|
szomb. júl. 01, 2006 0:02 |
|
|
littleNorbi
platina tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 04, 2005 18:35 Hozzászólások: 722
|
Mikor ugrok és kijön a sárga kéz, akkor mit kell nyomnom, h biztos fent maradjak ?
|
pén. jún. 30, 2006 21:46 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Re: Pakisztán
soma72 írta: [b][size=18]most tartok a pakisztáni pálya végén a főnökharcnál És melyik játékban? (Legendben nem, az tuti ) Szóval a viccet félretéve, párezer kilométerrel északabbra lesz az, Kazahsztánban , és a lényeg, hogy gyorsan kell csinálni, tehát csak akkor eredményes a dolog, ha mind a négy golyó rövidrezárja a kört egyidőben, ilyenkor egy burok keletkezik, amibe nem tud a démon behatolni (ha épp belül van, az szívás , de nem megoldhatatlan). A karddarab a fejed (a szék) fölött van, mágneses kötéllel tudod megszerezni. littleNorbi írta: A kamerát nem lehet vhogy manuálisan írányitani, hogy kell elrakni a fegyvert és hogy lehet bevenni a célt (vagy csak az automatikusan megy) ? Egérkével.
Sőt, az elcseszett, FPS-szerű irányítás miatt érdemes is egérrel irányítani Larát, és W-vel előremenni. A fegyvert G-re veszi elő és teszi el, ill. egér bal gombra azonnal előveszi és lő is egyet (azt hiszem, ennek a H felel meg, de azt sosem használtam). Egérke jobb gombjára meg ugrik (ez talán a space lenne). A célt ráfordulással célozza be, ha nincs cél, egy idő múlva elteszi a fegyvert.
Közelharcban E-vel tudod rúgni az ellent, ill. F-fel alácsúszni és így fellökni, ill. ha közel vagy hozzá és csinálsz hátraszalttó (pontosan nem tudom, mit kell nyomni ahhoz, hogy a lassítást megcsinálja), akkor belassítja a képet és ugrás közben lassítva lőhetsz (látványos ), de ezt Peruban a gyakorlóbábun ki is lehet kísérletezni.
Célkezelési módot lehet vátoztatni (pl. fixen beáll egy célra, amit gombnyomásra enged el), de szerintem csak az alap mód használható jól.
Üdv!
|
pén. jún. 30, 2006 20:14 |
|
|
littleNorbi
platina tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 04, 2005 18:35 Hozzászólások: 722
|
A kamerát nem lehet vhogy manuálisan írányitani, hogy kell elrakni a fegyvert és hogy lehet bevenni a célt (vagy csak az automatikusan megy) ?
|
pén. jún. 30, 2006 14:36 |
|
|
soma72
vas-tag
Csatlakozott: kedd jún. 27, 2006 13:04 Hozzászólások: 3 Tartózkodási hely: németország
|
Pakisztán
Szia McLaca! Azért segíthetsz még valamiben,most tartok a pakisztáni pálya végén a főnökharcnál ée megcsinálok mindent normálisan,kiszállok a szákből és elezdem keresni a kard darabját,de már 2 napja nem tudom,hogy hova célozzak!? Megvan a magyar leírás hozzá,azt elolvastam enek ellenére sem jön össze! Légyszi segíts!Csákány!
|
pén. jún. 30, 2006 8:35 |
|
|
soma72
vas-tag
Csatlakozott: kedd jún. 27, 2006 13:04 Hozzászólások: 3 Tartózkodási hely: németország
|
Szia McLaca! Köszi a segítséget,de már sikerült magamtól rájönnöm mit rontottam el! Egy kicsit bonyolultabb menteni és a mentést betölteni,mint korábban. Igaz akkor még csak PS1-el játszotam!A pc kicsit fura. Csákány!
|
csüt. jún. 29, 2006 21:28 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Csákány! Tudtad, hogy ez nem gyengénlátó fórum?
Szóval normál méretű betűkkel is el fogjuk tudni olvasni és felfogni.
A lényeg: mivel lépsz vissza a játékba? Mert az utolsó checkpoint-hoz kell visszatennie, ha a "resume game" menüponttal lépsz vissza. Ha mentesz, az is az utolsó checkpointhoz ment, tehát köztes mentéseket nem lehet csinálni úgy, mint régen.
Ha Neked a resume game-re sem az utolsó, vagy betöltött checkpointhoz lép vissza (ha betöltünk játékállást, akkor sem indul el a játék azonnal a betöltés után, hanem akkor is kell a resume game-re kattintani), akkor valami gond lehet a mentések kiírásával. Ezeket a dokumentumok mappában tárolja egyébként a játék.
Üdv!
|
kedd jún. 27, 2006 21:13 |
|
|
soma72
vas-tag
Csatlakozott: kedd jún. 27, 2006 13:04 Hozzászólások: 3 Tartózkodási hely: németország
|
Tomb raider legend mentés
Csákány mindenkinek! SOMA vagyok. Nekem segíthetne valaki abban ami a legjobban idegesít ebben a játékban! Én még nem játszottam végig,de szerintem is király lett,viszont mocskosul be tudok rágni rajta ,már a klaviatúrám is tudja! Ugye vannak a pályák és azon belül a chekpoint-ok.Na én azt hittem,hogy a chekpoint-okat is elmenti a játék ,nem csak közben,hanem a mikor kilépek belőle,de nekem nem.Még akkor sem ,ha direkt én mentem el a kilépés előtt,mint külön pályarészt. Másnap bekapcsolom a gépem és indítom a játékot és a pálya elejéről indul,pedig már majdnem a végén voltam!! Valaki segítsen nekem s.o.s.-ben,ha tud rá megoldást!De lehet,hogy csak én vagyok a béna!? köszi[/b]
|
kedd jún. 27, 2006 13:17 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Igen, kizárólag a rewardoktól függ, ahogy a feloldott ruhák, karakterjellemzések és csalások is.
Üdv!
|
szomb. jún. 24, 2006 23:13 |
|
|
Muki648
vas-tag
Csatlakozott: szomb. jún. 24, 2006 10:08 Hozzászólások: 3
|
tr
Köszi a segítséget Szte is rövid a játék, de neem így is tetszett. Én croft manor néljkül 85%-ra csináltam meg, gondolom ez attól függ hogy hány rewards-ot találok.
|
szomb. jún. 24, 2006 22:38 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
A nem hivatalos magyar TR oldalakon van végigjátszás magyarul is.
De a lényeg: a széttört koporsó (bejáratnak háttal állva balra) első darabja mozgatható.
A csonka oszlop elé kell húzni, majd a király "tojása" előtt megállni (tehát a széttört kövek és a király teste közé), és a mágneses kötéllel a csillárt jó alaposan belengetni, majd gyorsan a koporsódarab segítségével felugrani a csonka oszlopra, onnan a harang ellensúlyára, amitől a harang felemelkedik, a lengő csillár pedig megkongatja.
Ez a kongás kell ahhoz, hogy tovább follyon a történet.
Egyébként tegnap végigjátszottam, és tényleg marha rövid a játék, kevés pálya van és a pályák is rövidek.
Első körben 91%-osan teljesítettem, a Croft Manor-t még nem csináltam meg.
Viszont egyáltalán nem érződött, hogy a játéknak hol lesz vége. Vártam, hogy akkor újabb pálya következik, erre "vége főcím"...
A korábbi részekben mindig lehetett tudni, hogy itt már a játék vége közeledik, főleg az első résznél, ott a zenéből is lehetett sejteni.
Jó egyébként a Legend zenéje, de nem túl árulkodó, és a végső jelenet szerintem kicsit suta is (bár a harc olyasmi, mint a TR 2 végén )
Üdv!
|
szomb. jún. 24, 2006 13:05 |
|
|
Muki648
vas-tag
Csatlakozott: szomb. jún. 24, 2006 10:08 Hozzászólások: 3
|
nem fontos a végigjátszás, csak akkor vki mondja meg hogy mit kell csinálni...
|
szomb. jún. 24, 2006 10:27 |
|
|
Muki648
vas-tag
Csatlakozott: szomb. jún. 24, 2006 10:08 Hozzászólások: 3
|
.
Hello! Nem tudok továbbjutni az angliai pályán, amikor egy nagy csarnok(?) ban vagyok, és bemegyek a kis épületbe, ahol van a harang. Kerestem végigjátsuást, megtalálta Google-en és nem tom megnyitni pedig letöltöttem az Adobe Reader 7-et. Mi lehet a gond?
|
szomb. jún. 24, 2006 10:11 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Igen, eleinte engem is az zavart meg.
De ahogy a hidra elbűvölődik, rácsapsz a G-re (vagy amit beállítottál fegyver eltevésére) és figyeled Larát, mikor látod, hogy teszi el a fegyvert, rácsapsz a q-ra, és utána az e-re. Ha tudod, csináld úgy, hogy nem nézed a billentyűzetet és természetesen bal kézzel, jobb kézzel meg lövöd egérke bal gombja segítségével.
Sőt, én irányítani is egérrel szoktam (ha már fps-en nevelkedett játékírók nem bírtak neki csak fps-es irányítást csinálni), W-vel megyek mindig előre, de az irányt egérke határozza meg.
Üdv!
|
pén. jún. 23, 2006 22:03 |
|
|
arosrenata
vas-tag
Csatlakozott: csüt. jún. 15, 2006 22:21 Hozzászólások: 4
|
köszike hogy irtál majd próbálkozom de nekem föleg a pisztoly eltevése a lassú folyamat és ezért nem sikerül sose.na mindegy
|
pén. jún. 23, 2006 21:38 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Valószínűleg a választott nehézségi szinttel is összefüggésben van, hogy meddig kell a harangokat lőni.
Szerintem pisztollyal könnyebb, mert kiszámíthatóbb, ugyanis hiába soroz a géppuska gyorsabban, a harangok nem reagálnak gyorsabban.
Tényleg elég idegesítő egyébként az a rész (is), meg úgy általában a főnökharcok (szerintem gagyi megoldás minden helyszín végén egy...).
Szóval a lényeg, hogy elkezded lőni azt a harangot, ami közelében a hidra van.
Láthatod a harang körül az erősödő sárgásbarna "rezgéseket", ill. hallhatod, hogy emelkedik a harang kongásának hangmagassága.
Azt hiszem, az 5. lövés után (bár lehet, hogy ez is nehézségi szinttől függ) a következő lövésre egy hallhatóan erősebbet kong, erre a hidra "bekattan" és elkezdi bámulni/hallgatni a harangot. Ilyenkor villámgyorsan fegyver el (nekem kicsit lassan reagált, a G megnyomása után 1mp-cel tette el, és ha türelmetlen voltam, és többszört megnyomtam a G-t, akkor meg utána újra elővette ), szóval G-t megnyomod, fegyvert elrakja, és villámgyorsan kilövöd a mágneses kötelet a Q-val, ami megtapad a harang melletti fogaskerék karján, majd megrántod az E-vel (Interact gomb), ezzel a kalitkaszerű rácsos izé a hidra fejére esik és leveszi az energiájának negyedét.
A nehezebb a hátsó két harang, mert ott a híd végéről kell eltalálni, a hidra meg párszor tuti megfektet ott és általában mindig a legrosszabbkor (utolsó, nagy kongást okozó lövés előtt).
Üdv!
|
pén. jún. 23, 2006 20:32 |
|
|
arosrenata
vas-tag
Csatlakozott: csüt. jún. 15, 2006 22:21 Hozzászólások: 4
|
sziasztok hogy csináljam meg angliában azt a részt amikor a vidra van meg a 4 harang meg a ketrecek?már a végigjátszásba is elolvastam de képtelen vagyok megcsinálni olyan gyorsan.mindjárt felrobbanok!!!!!
|
pén. jún. 23, 2006 18:34 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Amint megjelenik a nyíl, akkor kell megnyomni a megfelelő gombot a billentyűzeten egyszer.
Üdv!
|
pén. jún. 16, 2006 23:07 |
|
|
arosrenata
vas-tag
Csatlakozott: csüt. jún. 15, 2006 22:21 Hozzászólások: 4
|
Én azt nyomom és elég gyorsan is de nem sikerül,már eléggé el vagyok kenődve.de azért köszi a tanácsot
|
pén. jún. 16, 2006 10:22 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Miközben megy az anim, nyilak (PC-n), vagy jelek (PS2-n) jelennek meg, ezeket kell pontosan megnyomni akkor, amikor megjelennek, és lehetőleg gyorsan.
Üdv!
|
csüt. jún. 15, 2006 22:41 |
|
|
arosrenata
vas-tag
Csatlakozott: csüt. jún. 15, 2006 22:21 Hozzászólások: 4
|
bajba vagyok
hello én még a játék elején vagyok és elakadtam.miután a 2. pályán leeresztem a vizet egy nagy barlangban átmegyek egy betört falon és egy nagy teremben találom magam ahol a lábam alatt leomlik a talaj.ekkor sikerül felugranom egy kidölöben lévö oszlopra lara felfut de itt akármit nyomok nem hajlando tovább ugrani és meghalok ha valaki tud segiteni pliz irjon:arosrenata@freemail.hu köszi
|
csüt. jún. 15, 2006 22:27 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Nekem semelyik olyan pálya nem tetszik (és a korábbi részekben sem tetszett), ahol "civilizáció" van. Tehát a városi, tengeralattjárós, hajós, stb. pályák nekem nem bejövősek. Bár a TRII.-ben Tibet az tetszett (akkor inkább úgy mondom, hogy ahol modern civilizáció van, az nem bejövős).
Üdv!
|
kedd jún. 13, 2006 8:02 |
|
|
Robert Croft
vas-tag
Csatlakozott: pén. jún. 09, 2006 23:48 Hozzászólások: 2
|
Re! Még annyit,hogy sztem a legjobb pályák a Legendben: Peru,Japán és Nepál. A többinek valahogy nem volt hangulata... Én csak ott használtam a végigjátszást,amikor nem tudtam mit kell kezdeni Kazahstanban Amanda szörny-démonával. Máshol nemigen kellett a végigjátszás. max azoknak akik gyűjtötték a rewardokat.
|
hétf. jún. 12, 2006 17:45 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Én mindig leírás nélkül veselkedek neki először.
Kazahsztán nagyon nem tetszik...
Üdv!
|
szomb. jún. 10, 2006 16:15 |
|
|
caprine
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 388 Tartózkodási hely: BAZ megye
|
Time trialban kb 4 óra alatt végig lehet csinálni a játékot (ebben a Manor nincs benne). Igaz ehhez az kell, hogy elözöleg komplett teljesitsd a pályát és kapj 1-2 cuccot is ami megkönnyiti a dolgot. Például a one shot one dead igen csak megkönnyiti a motoros részek teljesítését. Szóval nekem meg van a 100%, igaz leírással, bár ha tudom, hogy ennyire könnyü és rövid lesz akkor inkább saját megérzés alapján mentem volna.
|
szomb. jún. 10, 2006 13:03 |
|
|
Robert Croft
vas-tag
Csatlakozott: pén. jún. 09, 2006 23:48 Hozzászólások: 2
|
Hali! Én 5 nap alatt vittem végig a Legendet. Van pár észrevételem: Az nem tetszett a játékban,hogy ha felakartam venni pl a Shotgunt, akkor ledobta az aktuális fegyvert ami Laránál volt. A régebbi részekben minden fegyvert fel lehetett venni... A másik, hogy megnéztem a Tomb Raider angol honlapján pár trailert (kis videot) a játékrol, és olyan részeket véltem felfedezni a videokban, amikkel én nem is találkoztam a játék során! Pl láttam olyan pályát ahol fehér ruhás pasik voltak vmi gyár szerűségben és én ilyen pályával nem találkoztam! Nem tudom kinek mennyire tűnt fel. Csak kék vagy szürke ruhás katonákra és pár leopárdra emléxem. Ja és volt olyan pálya abban a videóban, hogy csak ugy lehetett feljebb jutni vhova, ha Lara ráugrott egy csúszós falrészre és amikor elkezdett csúszni, hátraszaltóval feljebb jutott egy magasabb falrészre és mikor megint elkezdett csúszni megint előre ugrott és megint hátra... Na ez meg abszolut nem volt benne a játékban!
|
szomb. jún. 10, 2006 0:04 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Re: Tomb Raider Legend
Anakin írta: Hogy lehet a Tr. legendben Angliában tovább jutni amikor van négy nagy szobor és mellette van négy kar és ha meghúzzuk akkor leereszkedik a kötélen egy ketrec?
Fejből nem ugrik be a rész, de ha adsz még több támpontot, akkor megmondom..
|
pén. jún. 09, 2006 14:10 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ott még nem járok , de igyekszem leírás nélkül megcsinálni - mint minden részt.
Eddig sikerült magamtól, majd ha ott járok, biztos rájövök.
Üdv!
|
szomb. jún. 03, 2006 22:57 |
|
|
Anakin
vas-tag
Csatlakozott: szomb. jún. 03, 2006 17:33 Hozzászólások: 1
|
Tomb Raider Legend
Hogy lehet a Tr. legendben Angliában tovább jutni amikor van négy nagy szobor és mellette van négy kar és ha meghúzzuk akkor leereszkedik a kötélen egy ketrec?
|
szomb. jún. 03, 2006 17:40 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Nem a fikázás megy, hanem az értetlenkedés, hogy ezt most miért kellett...?
És összességében véve a Legend története elég suta. Mondjuk nem bénább az AOD-énál , de nem is jobb a The Last Revelationnél.
Üdv!
|
pén. jún. 02, 2006 23:21 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Én örültem a kis változtatásnak őszintén szólva.
Nekem ezzel mindig is az a bajom, hogy az ilyen hardcore fórumokon mindig csak fikázás megy igazán..Persze, mindent meg lehet kritizálni, még sem állt neki még senki játékot fejleszteni.
A következő játék majd biztos jobb lesz.
|
pén. jún. 02, 2006 11:01 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Nade pont ezt mondtam én is, hogy akinek hiányzott egy kis lövöldözés, annak nyilván az FPS játékok jönnek be.
De most ez a Legend egyfajta mézesmadzag, az FPS rajongók elcsábítására.
Csakhogy kevesebb FPS rajongó fog elcsábulni, mint amennyi TR fan kiábrándulni, mert nekik nem volt unalmas a többi rész sem.
Mondtam fentebb is, hogy ha egy játék valakinek nem tetszik, akkor ott kell hagyni, és nem próbálni megváltoztatni, hogy tetszen.
TR fórumokon ezt már igencsak kiveséztük és nagy az egyetértés (nagyon hardcore fanok is vannak ott), szóval tulajdonképpen a téma túl van tárgyalva.
Üdv!
|
pén. jún. 02, 2006 8:41 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Még vitatkozhatunk sokáig, akkor sem fogunk semmire jutni. Mégegyszer mondom, a tetszik-nem tetszikre nem lehet vitát építeni. Nekem mindig is hiányzott a korábbi részekből egy kicsi lövöldözés, s amennyi ebben volt, az pont elég is volt nekem. Nekem nem volt tragikus az irányítás, bár nem a legjobb..
Ha semmit nem változtatnának a játékon, akkor elég unalmas lenne játszani a Tomb Raider 11-gyel, meg olyan hülyén is hangzana! Feladványok ide-vagy oda. Lehet, hogy ez a játék a fiatalabb korosztály beetetése, 10-12 évesek, akik ezzel vígan el tudnak játszani...Ezután meg előrukkolnak egy összetettebb résszel..
Ha rajtam múlna, legnagyobb sajnálatomra már temetném a TR szériát, nem kellene már több részt lenyúzni róla. Maximum úgy, hogy Larának születne egy gyereke, s a gyerekkel lehetne egy hasonló, de más alapokon nyugvó játékot csinálni.
|
pén. jún. 02, 2006 7:19 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Victorius írta: Egy szó, mint száz: a mostani rész egy játszható, látványos és izgalmas kiadás, kár az egy-két gyerekbetegségért benne! Maradjunk annyiban, hogy látványos, mert az irányítás egyszerűen rossz, izgalmak meg csak akkor vannak, ha katonák jönnek, de FPS-fanoknak nyilván ez jön be. Csak ezzel a valódi TR fanokat ábrándítják ki.
Nekem egyik részhez sem kellett walkthrough, komolyabb elakadásom sem volt (főleg a 4. részben nem, talán az volt a legkönnyebb rész).
Itt most nem értékrendekről van szó, hanem arról, hogy ha van egy játék és annak van egy jellegzetessége, akkor ne akarjanak belőle teljesen mást csinálni.
Ha egy játék nem tetszik valakinek, akkor nem játszik vele, nem pediglen megpróbálja olyanra formálni, hogy neki tetszen, mert akkor az már nem az a játék lesz, és igen, továbbra is fenntartom, hogy FPS-szerűre sikerült az egész játék, ezért az IQ-Light hentelős játékokkal játszóknak persze, hogy kifogástalan.
Olyan nagyon kicentizett ugrások egyébként nem voltak egyik részben sem, főleg olyanok nem, amikkel órákat kellett volna foglalkozni. Mivel a csaj eléggé szabott távolságokban mozgott, ezért mindig voltak állandó távolságok, amiket ki lehett lépni. Pl. a hátraugrás mindig ugyanolyan hosszúságú volt, azután pedig mindig meg lehetett csinálni a kapaszkodós nagy ugrást.
Szóval vannak, akik azt szeretik, ha fel kell fedezni, rá kell jönni, ki kell kísérletezni, nem csak menni folyamatosan és hentelni, aztán de jó játék volt...
De most ez a Legend másról sem szól, csak mész egy darabig, aztán harc, aztán megint mész, megint harc, meg főellenségek itt-ott.
Érdemben csinálni a lövöldözésen kívül nemigen kell semmit.
Üdv!
|
csüt. jún. 01, 2006 20:50 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Re: SegÍtsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ktzoli írta: Sziasztok segítsen valaki a Tr legend utsó pályán a füstszörnyet nem tudom le szúrni mert csak csapkod össze vissza a kardal. nem akarja leszúrni sehogy.
Amúgy ki csapkod a karddal? A szörny? Neki nincs is kardja. Ja, Larára gondolsz. Ő csak akkor csapkod, ha te csapkodsz vele.
A lényeg, küldeni kell neki a karddal a sok cuccot, majd egy idő után lehuppan a földre. Ekkor oda kell rohanni hozzá, s beleszúrni a kardot a csajba. Ezt azt hiszem 4-szer meg kell ismételni, s akkor kipurcan.
|
csüt. jún. 01, 2006 15:23 |
|
|
Ktzoli
vas-tag
Csatlakozott: csüt. jún. 01, 2006 15:01 Hozzászólások: 1 Tartózkodási hely: Zala megye
|
SegÍtsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok segítsen valaki a Tr legend utsó pályán a füstszörnyet nem tudom le szúrni mert csak csapkod össze vissza a kardal.
nem akarja leszúrni sehogy.
|
csüt. jún. 01, 2006 15:09 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Értékrenden kár vitatkozni, a tetszik, nem tetszik szubjektív.
Én azért azt gondolom, hogy túlzásba esett az Eidos a kicentizésekkel, nem egyszer volt olyan, hogy egy ugrást több órán keresztül kellett próbálgatnom, amíg sikerült. Ez már túl idegesítő volt. Azokat a kiadásokat pláne esélytelen volt walkthru nélkül lenyomni. Nem hiszem, hogy az a jó játék, amihez muszáj segítség, hogy egyáltalán végigjátszd. Az, hogy egyszer-kétszer elakadsz, rendben, de az első 4 részben rendszeresen megtörtént veled. Az meg nem nagy élvezet, hogy olvasod-csinálod-olvasod-csinálod.
Az egyik barátom pont azért nem játszik vele soha, mert megunj a hosszas pöcsölést- megértem.
Egy szó, mint száz: a mostani rész egy játszható, látványos és izgalmas kiadás, kár az egy-két gyerekbetegségért benne!
|
szer. máj. 31, 2006 10:09 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Nekem a 3. rész tetszett legkevésbé (meg az 5.), de a 3.-ban nem emlékszem korlátozott mentésekre (PC-n, mert PS-en a Save Game Crystalok voltak a mentések).
Igen, pontosan az a bajom, hogy a TR-ek arról szóltak, hogy kicentizve, nagyon megfontoltan és pontosan kellett időnként végrehajtani egy-egy ugrást, tehát igazi feladat volt. Valamint a fegyverrel is szabadon mozoghatott Lara, most ha hátbalövik, de előtte is cél van, nem tud megfordulni, akár hátraszaltó közben, mint a régi részekben...
A helybenforgás hiánya igenis nagy hiba. A mozgáskultúra valóban tetszetős és eltalált, csak a kameranézet miatt ember legyen a talpán, aki eltalálja, hogy ha balra akarsz ugrani, a kameraállástól függően melyik iránygombot is kell nyomni. Mert balraugráshoz is simán kellhet a hátra gomb.
Üdv!
|
szer. máj. 31, 2006 8:06 |
|
|
caprine
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 388 Tartózkodási hely: BAZ megye
|
Victorius írta: Milyen progi szedi ki a jelszót pdfből? PÜ jöhet
Sajna ez a TR leírás egy újabb PDF formában van, és az általam használt progi (lásd alább) hibásan nyitja ki (csupa fehér lap lesz csak benne). Szóval várni kell amíg nem lesz belőle újabb.
neve:
Advanced PDF Password Recovery 1.50
http://www.elcomsoft.com/
Egyébként (számomra érthetetlenül) anélkül is ki tudja a régebbi védett állományokat nyitni, hogy végigpróbálná a lehetőségeket.
Azért Én még emlékszem a 3. részre ahol eszméletlen megoldások, pixelre kiszámolt úgrások és korlátozott számú mentések voltak. Ez ahhoz képest tényleg gyerekjáték. A 100%-ot a leírás alapján 2 nap alatt simán meg lehet csinálni. Azt hiszem 8 pálya + Manor van benne és Time Trialban ~ 20 perc van egy pályára, ami 3 órát jelent. Ez tényleg elég kevés.
|
kedd máj. 30, 2006 16:52 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Én is ős raideres vagyok, mindegyikkel játszottam..
Az irányítás relatíve jó sztem. A mai "nagy" játékokban rendre **** az irányítás (GTA, Godfather stb.)
A játék nagyon szép. A mozgáskultúra a legjobb eddig. Túl lineáris lett a játék, az igaz, a feladványok nem nagyon bonyolultak, azért azt megnézem, hogy valaki walkthru nélkül ezen hogy ment végig. Olyan sztem nincs, hogy ne akadt el valahol, úgyhogy ez a túl könnyű, sem olyan túl könnyű, igaz?
Laca: mit hiányoltál belőle? Azt, hogy nem kellett egy ugrással órákat ****, mint korábban? Sztem Lara fejlődött, ne felejtsük el, hogy az idő halad, most már érett nőci!
Az tény, hogy a hangulat nem ugyanaz, de nem is lehet ugyanaz. Sosem fogom elfelejteni a feelinget, amit a TR3 okozott..Ahogy kóvályogtam pincékben, piramisokban, víz alatt...Ejnye, de rég volt!
A japán csávó k***a idegesítő volt, valóban...
|
kedd máj. 30, 2006 10:24 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
No, mint ős Tomb Raideres , megszólalok én is.
Szóval ez a Legend ez annyiban TR, hogy van benne 1db Lara Croft, egyébként semmi köze a TR-ekhez, és minden ős TR-es ezt mondja.
Ez nem valódi TR játék, és marhára látszik rajta, hogy a Crystal Dinamics eddig leginkább FPS játékokat csinált, mert minduntalan előjön egy dögunalmas lövöldözős jelenet, ahol a negézségi fokot a katonák száma jelenti.
Az irányítás katasztrofális, ez is FPS jellegűre sikeredett, csakhogy a TR-ekhez ez használhatatlan (egérke sajnos elkerülhetetlenné vált...), mert nem tud a leányzó helyben forogni.
Egyébként szépen kidolgozott a játék, de nagyon rövid.
A személyes kedvenc még mindig az első és negyedik rész marad.
Egyébként a mentéseket is elcseszték, nem lehet akárhol menteni, ha mentesz, az aktuálisan legutolsó checkpoint lesz a mentés pontja, tehát visszatölteni is csak checkpointokhoz lehet.
Ami viszont nagyon kiidegelt, az Japán végén az ürge. "Tomb Raider" nehézségi szinten játszok (a legnehezebb), ahol az ellenfél már állítólag szuperintelligens (jaja, rejtőzködik is a krapek), de hogy állandóan azt a 3-4 mondatot hajtogatja, mint akit felhúztak (mint egy gép...), az teljesen hiteltelenné és bárgyúvá teszi a harcot.
Sajnos a Legend lett az a rész, amiben egyáltalán nem kell gondolkodni (nem úgy a 4. részben), a motorozás közbeni lövöldözés meg nagyon nem kellett volna.
Szóval a Crystal Dinamics-nak maradnia kellett volna a kaptafánál, mert látványban OK. a játék, de ez nem Tomb Raider. Ettől persze jól játszható lett (kivéve irányítás), de ez valami más. Ja igen, Lara baba is ebben a részben hasonlít legkevésbé magára.
Üdv!
|
hétf. máj. 29, 2006 22:29 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Milyen progi szedi ki a jelszót pdfből? PÜ jöhet
|
hétf. máj. 29, 2006 16:17 |
|
|
caprine
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 388 Tartózkodási hely: BAZ megye
|
Tárgytalan, közben megtaláltam a profiles-omban annak rendje és módja szerint.
|
vas. máj. 28, 2006 0:31 |
|
|
caprine
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 388 Tartózkodási hely: BAZ megye
|
Hol tárolja a mentéseket???
|
vas. máj. 28, 2006 0:09 |
|
|
caprine
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 388 Tartózkodási hely: BAZ megye
|
Victorius írta: Tommy Boy írta: Azért köszi hogy megpróbáltad. Próbálkozol még vele? Én sajna ehhez hülye vagyok! Próbálkozhatok vele ítéletnapig, akkor se fog menni. Jelszóval van levédve a doksi... Egy módja van, ki lehet printscreenelni, s utána a képeket kinyomtatni, de ez elég toner gyilkos munka, ráadásul a doksi 50 oldal, úgyhogy minimum ennyi kép lenne, de inkább több!
Nem véletlen van benne az a krix-krax háttér, mert így megnehezitik sőt szinte lehetetlenné teszik az OCR progik munkáját. De ha van photosop-od akkor abban franfon ki lehet belőle venni a hátteret olyan 95-98% ban jó lesz. Akkor már csak egy TXT állományod marad elszort pontokkal és annak a nyomtatásához meg már nem kell sok tinta. Ha van rá igény akkor az így retusált képeket feltehetem a képfeltöltés.hu-ra és leszedhetitek (50 kép!). Olyan 20 darabot már megcsináltam belőle, de 1-2 óra alatt legyalulhatom a többit is.
Na kell???:)))
ui: Jobb egyébként kinyomtatva mert bele lehet jegyzetelni, kiemelni stb. Egyébként van olyan progim ami kinyitja a lezárt PDF-et, csak ez valami modósitott PDF verzió, ezért van, hogy a régebbi Acrobat reader-el csak fehér lapok vannak benne (foxitreader-ből az 1.31 tudja).
|
kedd máj. 23, 2006 10:38 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
Na végigtoltam! Nekem nagyon tetszett, csak nagyon rövid volt! Viszont nagyon látványos, a hangok nagyon el lettek találva. Még játszottam volna tovább, de sajnos ilyen rövidre sikeredett!
Már várom a folytatást!
|
szomb. máj. 20, 2006 10:38 |
|
|
Victorius
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. szept. 23, 2004 15:47 Hozzászólások: 1955 Tartózkodási hely: Somewhere in time
|
|
szomb. máj. 13, 2006 20:34 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|