Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. jan. 06, 2025 5:43



Hozzászólás a témához  [ 827 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Következő
Örök mementóul 
Szerző Üzenet
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Hali!
Ez durva!A kézicshókolomos Románoknál is ki lehet próbálni a piacon a kávédarálót mielőttt megveszem!Akkor egy ilyen cégnél miért nem ingyenes a kipróbálás? Na ezt is tudom most már,hogy lehet jobban csinálni!Kiviszem a lapot a boltból,kibontom a csomagból,és egy fél óra múlva visszaviszem próbálni.És már inygenes is a kipróbálás.
Amilyen az adjon Isten.........................
Üdv Zso :)


vas. feb. 15, 2004 11:23
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
szerintem nemsokára majd valamelyik válaszol hogy mit pampogsz,örülj hogy új lapot kaptál.
ennél többet nemvárok tőlük...de lehet ha épp ezt olvassák amit most írok azért sem ezt írják...ésmajd aztmondják hogy nemis írnák ezt vagy kisem térnek erre...esetleg rám mondanak v.mit vagy megmondják hogy negondoljak róluk rosszat mert nemmondanak rám semmit...
mindjárt kiderül..:D


vas. feb. 15, 2004 10:27
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
InfiniteReality:
Arra mit mondasz, hogy egy alaplap, amit nálatok vettem hibásan ismerte fel a processzor hőmérsékletét, bevettétek cserére, azt mondtátok holnap lesz új, menjünk érte. Aztán azon a bizonyos "holnapon" hívtalak délelőtt, dél körül, délután többször is benneteket, zárás előtt is és alaplap nem érkezett meg?

Ja, merthogy azon a bizonyos "holnapon" az első telefonálásomat követően a telefonos srác azt mondta, hogy az alaplap még nem érkezett meg, de hozzák. Másodjára kitalálta, hogy vidékről hozzák merthogy csak ott van. Harmadjára Ő már csak azt tudja, hogy úton van, hozzák. Negyedjére tán már kicsit szkeptikus voltam, és zárás előtti híváskor már jogosan felment bennem a pumpa és megkérdeztem, hogy Kínából hozzák talán, merthogy Magyarország nem olyan nagy, hogy ha az egyik végéből a másikba kell is vinni, akkor ne érkezne meg. Erre a srác közölte, hogy Ő hisz benne, hogy úton van és bízik is ebben. Aztán mikor irónikusan mondtam, hogy 6 évesen én is hittem a mikulásban, agresszív módon lecsapta a telefont, mondván hogy nem kéne viccelődni.

Majd az úton lévő alaplapunk, amiért joggal aggódtunk, hogy a Mistral-os kocsi eltévedt vele, másnap se érkezett meg, szombaton.

Ezekután mondanom sem kell, bementünk a szervizbe, akkor már harmadszorra, hogy új alaplapot vegyünk,mert az alaplapunk - aggodalmunk és tájékoztatás szerint - elveszett az országban. És persze mindig egy kicsit drágábbat vegyünk és fizessünk rá, mert az biztos jobb lesz.

A kis szemüveges, az orra alatt motyogó szervízes munkatárs közölte, hogy hát ez nem így, meg nem úgy van, és hogy úton van...Mondanom sem kell, életbe nem várta még meg, hogy vásárló végigmondjon egy mondatot, mindig közbebeszél. (Kultúra és az illem persze nem garanciális ügy.)

Majd hogy, hogy nem, az alaplapunk megkerült, szervízfőnök tényleg kedves volt, nem vitatom, elnézést is kért a kellemetlenségekért, talán aznapra már sok dolga volt, vagy ment volna már haza, de azt mondta, hogy 20 perc és ott a cserélt alaplapunk. Utólag is dícséretes viselkedés.
Gondoltam akkor, hogy megkerült az este folyamán eltünt Mistrálos kocsi, és megjött az új, cserére szánt alaplapunk, de nem. Ez, egy a központból hozott alaplap volt, állítólag. Két kezem összetettem, hogy annak a másiknak, ami úton van nehogy baja essék.

Tanulva az esetből immár hozzá sem nyúltunk az elénk rakott, állítólag új alaplaphoz, hanem kértük, hogy akkor ezt most vizsgáljátok ki, hogy jó-e, mert ha nem, akkor veszünk egy jobbat, akkor már a negyediket.

A szakszerű és méltón elismert szervízes kollégátok elkezdte üzembe helyezni az alaplapot, 1000 Ft szerviz díj ellenében, alkatrészbeépítés, installálással címszó alatt ezt ki is számláztátok. Nesze nektek 50 db 20 Ft-os. Ekkor a neves kolléga meglepve tapasztalta, hogy nem megy az alaplap, meg sem nyikkan. Méregette, vizsgálgatta, rakott rá ezt, meg azt. Kiderült, hogy **** processzort rakott bele. Istenem, Mistralban mi mást is találjon hírtelen az ember, tehát ez végülis érthető. Még csak feltételezés se merül fel bennem, hogy mi van, ha ingadozó tápfeszültségü, rossz tápot rak rá, akkor mi lesz. Aztán miután ennyire szakszerüen beüzemelte, láss csodát, ugyanúgy nem ismerte fel a processzor hőmérsékletét normálisan az alaplap. Eddigre a szervízes már orrba-szájba leszólta az alaplapot, ami egyébként többszörös díjnyertes alaplap és az akkori egyik legjobb középkategóriás alaplap volt, az üzletben talán a 4. legdrágább és az adott gyártónál csak egy jobb volt nála. Majd még azt is megkérdezte, hogy nem nyúltunk-e hozzá.
Megjegyzem, és ha hozzányúltunk? Biztos ránéztem és elromlott...szemmel vertem a dobozban, fóliában lévő alaplap garanciacimkéjét? Ha-ha...

A szakszerü alaplapinstallálást követően, ami egy szakszerű szervizben 30 percet vett igénybe, mondtuk, hogy akkor megvesszük az adott alaplapgyártó legjobb, az üzletben kapható alaplapját. De akkor azt már ugyan had próbáljuk ki mielőtt megvesszük, mert a francnak van kedve újra az egészet eljátszani. Lehoztak egy alaplapot, ekkor már 5 perc alatt ment az installálás és beépítés...működött. Mondtuk, hogy jó, akkor ezt megvesszük. (Azóta megy.)

Miért kell egy üzletben 4 alaplaplapot végigpróbálnom, hogy vegyek egyet, ami jó és megfelelően működik? Miért kell azt hazudni, hogy úton van, amikor nincs? Mondanátok, hogy nem, még nem foglalkoztunk vele, 15 napunk van rá, majd fogunk. Miért kell 5 telefonhíváson át hazudni, mint a vízfolyás és egyre nagyobb hazugságokat? Miért kell azt állítani, hogy csak vidéken van ilyen alaplap, amikor felhívtam, direkt ezért az összes a honlapon található telefonszámmal rendelkező Mistralt, és volt Budán is és a központban is. Valamint mindenki, akinek nem volt az országban, azt mondta, majd holnap hoznak a központból. Miért kell nekem ráfizetnem 1000 Ft-ot, hogy bevizsgálják, hogy valóban jó-e amit veszek, amikor jótállás pont arról szólna, hogy jó? Miért olyan fenemód szakszerű az a bevizsgálás? Miért szidnak engem egyfolytában, hogy így rossz, amit vettem, meg úgy rossz? Miért nem hisznek nekem, amikor azt mondom, hogy ez és ez a hibája és kezdenek el csámcsogni rajta órákat, hogy a garancia érvényes-e? Miért kell egyből bennem keresni a hibát, vagy feltételezni, hogy hazudok? Miért van az, hogy amikor kértem telefonon, hogy adja meg az ügyemmel foglalkozó kollégája nevét, vagy kapcsolja, vagy a saját nevét, akkor személyes adatok védelmére hivatkozva nem adta meg, nem tudta kapcsolni? Miért nem tudok olyan emberrel beszélni, aki az én ügyemmel foglalkozik, akitől valós információt kaphatok, csak egy telefonos emberkével, aki a kilétét se vállalja fel? Miért vág a mondanivalómba a szervízes és motyogja az orra alatt a magáét? Miért kell perceket várakoznom az előtérben, amikor mindegyik szervízes ott lézeng? Miért feltételezik, hogy mikor hozzá se nyúltam az új alkatrészhez, akkoris én vagyok a hibás?

Talán az sem mellékes, hogy egy szerencsétlen szőke csajt is "meghúrcoltatok" mindeközben, aki nem értett a számítógépekhez. A vásárlók könyvébe szegény majdnem sírva írt be. És az írás közben egyfolytában zavartátok, és megjegyzéseket tettetek rá, valamint azt az egy panaszost 5 kolléga állta körül. Egyetlen támasza a mobiltelefonján segítségül hívott barátja volt, aki feltehetően jobban ismerte a jogot és a számgépeket.

Sok kedvességet tapasztaltam már a Mistralban, szorul némelyikőtökbe némi empátia is, de a fentebb lévő kérdések is megfogalmazódtak bennem, eme rossz emlékek miatt. És rengetek rossz tapasztalatom van még, felsorolni is sok lenne. Tényeket írtam le, megtörtént dolgokat. A kérdésekre mindenki maga megfogalmazhatja a választ. Én ezen okok miatt határoztam el, hogy nem fogok menni legközelebb a Mistralba.

Utálom, ha valahol átvernek, megaláznak, megváratnak, hazudnak és utána még nekik áll feljebb. Az esetet azért írtam le, mert vissza lehet venni a nagyképűségből azoknak, akik nálatok azt hiszik, hogy tökéletesek. Koránt sem vagytok akkorák és olyan tökéletesek, mint ahogy állítjátok, és messze nem vagytok még attól, hogy csak toldozni-foldozni kelljen az ügyfelekkel való bánásmódot.

Mégegyszer elmondom. Alkalmazzátok a törvényben leírtakat, és ne önbíráskodva döntsétek el ki az, aki ki akarja játszani a garanciális feltételek nyújtotta lehetőségeket. Az önbíráskodás csak igazságtalanságokhoz vezet. És ne a vásárlóknak kelljen a fogyasztóvédelmisekhez fordulnia, vagy bírósághoz jogaik érvényesítése miatt, egy egyszerü garancia végett. Egy általatok garanciaspielernek titulált vásárló valószínüleg nem fog bírósághoz fordulni, mert tudja, hogy nincs igaza, erre már rég rá lehetett volna jönni és nem a normális vásárlókkal szívózni.

mcwbp:
Pont azokat szólod le, akikből megélsz. Nem kell ahhoz pénz, hogy valaki el tudja dönteni, kiben van emberség, erkölcs, és illem. És ahhoz se kell pénz, hogy valaki jobban tudjon nálad bármit is. És hidd el Nálad sokkal okosabb emberek vannak, akik tudják honnan jöttek, mit tettek le az asztalra és ezt emberként, önmérséklettel veszik tudomásul.
És a helyedben nem kérkednék azzal, hogy kiről hogyan nyúzod le az új autód, lakásod... árát, hanem tanulnék egy kis etikettet, valamint illemet. Ahogy a mondás is mondja: addig jár a korsó a kútra, míg el nem törik.
Mint egyszerü ember, megérdemlek annyi tiszteletet, amennyit Én tanusítottam irányodban. Nem hülyéztelek le, nem szidtam a felmenőid, nem beszéltem alpárian, nem voltam agresszív, kérlek, Te is Tedd ezt irányomban. Ahogy Én is, Te is igyekezz az asszertív viselekdés szerint hozzászólásaiddal gyarapítani, és nem rombolni a fórum témáját. Hálásan megköszönném.


vas. feb. 15, 2004 9:58
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
Ja és még annyi hogy ha letöröm a ramot tartó fület és visszaviszem a lapot akkor tudtommal a kereskedőnek mivel kötelessége x ideig alkatrész- és szervizellátást biztositani az eladott termékre és köteles kijavitani értsd kicserélni a ramtartót igaz fizetős javításként még a garanciaidő után is elég sokáig.


vas. feb. 15, 2004 8:31
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
Ja persze meg az autód se garanciális többé ha egy felvágódó
kő pl. összetörte a hűtőrácsot, na ne már....


vas. feb. 15, 2004 7:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
InfiniteReality utolsó hozzászólása való igaz.


vas. feb. 15, 2004 1:09
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
akki:
Ha az eszköz nem rendeltetésszerűen van használva (márpedig ha valaki valamit eltör rajta, az maximálisan kimeríti ennek a fogalmát), akkor nincs garancia. Az, hogy veled rendesek voltak, szép dolog tőlük, de nem kötelességük egy fizikailag sérült alkatrészt se cserélni, se a saját költségükre megjavítani. A vevő költségére persze föl lehet ajánlani a javítást (ha ez egyáltalán lehetséges), de az már garancián kívüli lesz. És ez nem csak a számítástechnikai eszközökkel van így.


vas. feb. 15, 2004 0:58
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2462
Tartózkodási hely: gyökér könyvtár
Hozzászólás 
InfiniteReality !
Kérlek, egyet árulj el, ez nem garanciális és nem szakmai kérés, csak puszta kiváncsiság !
Melyikőtök van magasabb beosztásban, Te, vagy mcwbp ?
Tényleg csak a kiváncsiság vezérel, ha elárulod, megmondom, miért kérdeztem !
(és azt is, kinek szurkolok...)


pén. feb. 13, 2004 23:25
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Egy biztos: ha külsérelmi nyom volt a procin, nincs garancia! Ha nem volt külsérelmi nyom, akkor viszont cserélni kellett volna (még ha nem is azonnal). És ha az akár jópár napig tartó garanciális ügyintézés közben jár le a garancia, az sem jelenthet gondot, mert az átvétel napját kell nézni, hogy akkor még élt-e a garancia.

Egy fontos "apróság" amiről esetleg a vásárlók hajlamosak másképp gondolkodni:
Ha pl egy alaplapon a memóriafoglalatok közül mondjuk az egyiknél a RAM lefogató fület valaki letöri, attól még az alaplap hibátlanul fog továbbra is működni, de már nem garanciális! Szóval ha ettől függetlenül később bármi problémája lesz az alaplapnak (pl. integrált hangkártya elromlik), akkor sajnos bukta van a vásárló számára. Sok ember számára ez sem magától értetődő." - Scorp

Végre valaki aki kezdi érteni mi is van! Nem kifogás, hogy a RAM tartó fül letörött, és 99.9% hogy köze sincs a hibához, amivel az alaplapot visszahozzák! DE! A nagyker első dolga, h átnézi az alaplapot és ha talál rajta sérülést (pl ram tartó fül, törött idecsati, égett IC, csavarhúzóval karc, sérült hűtőrögzítő fül, rossz helyre szerelt távtartó általi karc (!!), lepattant SMD alkatrészek stb.) akkor visszaadja, hogy nemgaranciális. Jobbesetben ő is átveszi feltételesen tőlem, de általában visszaadja, hogy nemgaranciális. Nagyonritka, de előfordul, hogy "benézik". Ilyenkor nekünk is és a vásárlónak is szerencséje van.

Az általam felsorolt hibákból vannak hülyeségek is, de hát ez van. Viszont a nagyker is úgy van vele, hogy (pl winyónál törött IDEcsati) ha elrontottad, akkor ígyjártál. Ezért pl törött IDEcsatis winyót nem is érdemes visszahozni. Nyilván neki sem cserélik, illetve a gyártó is elutasítja ilyen esetben a garanciális igényt!


pén. feb. 13, 2004 21:34
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
3Testőrbe vittem vissza garis epox lapot, aminek a kék IDE csati egyik vége kitört, mert hát kissé szükre szabták a présszerszámot.(nem emlékszem mi volt a konkrét baja amugy)
Nézegette a srác, majd közölte, ha a nagyker cseréli, semmi gond. Szerencsére cserélték.
Ha nem cserélték volna, kénytelenek lettek volna javítani, vagy másnak, a HIBÁT javító számláját megtéríteni.
Példa: Ha kitörik az új butor zsanérja, az attól még garanciás, hiába állítom bele a baltát. A baltától a bútorlap veszti el a gariját.
Ezért írtam múltkor, hogy JAVÍTÁST kell kérni, s ha nem tudják, mert felkészületlenek, az az ő bajuk. Ha a garanciás kifogás független az egyébb, de attól még működőképes fizikai, vagy esztétikai sérüléstől, azzal kár az üzletet nem éri, csak a garanciás problémáért kell helytállniuk.
Ez az elintézési mód, ha igy felmerül, IGÉNYELHETŐ!
Bármit lehet JAVÍTANI kellő hozzáértéssel. Ennek a javító készségnek hiányában meg állja a kereskedő a balfaszságát, vagy képezze magát.


pén. feb. 13, 2004 16:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
Egy biztos: ha külsérelmi nyom volt a procin, nincs garancia! Ha nem volt külsérelmi nyom, akkor viszont cserélni kellett volna (még ha nem is azonnal). És ha az akár jópár napig tartó garanciális ügyintézés közben jár le a garancia, az sem jelenthet gondot, mert az átvétel napját kell nézni, hogy akkor még élt-e a garancia.

Egy fontos "apróság" amiről esetleg a vásárlók hajlamosak másképp gondolkodni:
Ha pl egy alaplapon a memóriafoglalatok közül mondjuk az egyiknél a RAM lefogató fület valaki letöri, attól még az alaplap hibátlanul fog továbbra is működni, de már nem garanciális! Szóval ha ettől függetlenül később bármi problémája lesz az alaplapnak (pl. integrált hangkártya elromlik), akkor sajnos bukta van a vásárló számára. Sok ember számára ez sem magától értetődő.


pén. feb. 13, 2004 15:12
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Hi!

Én úgy veszem észre, hogy IR mindig talál valami jó kifogást pl.: vincsi ügyben először a mustáros matrica volt "módosítva" majd amikor ez már nem tünt elégnek akkor már inkább a gyári matrica hibádzik, most a procinál a garancia spilerkedés után ami nem elégséges érv, jön a mégiscsak le van sarkazva.
Kezd az egész a van rajta/nincs rajta sapka szitura hasonlítani...

üdv arnd


pén. feb. 13, 2004 8:24
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Hali!
Tanmese!
Debreceni srác,parkolós árus.Csak email hirdetés+ telefonszám a levelezés után.Feketén proci PIII 533 10eFt-al olcsóbban,mint a boltban.Csak a .........
8 hónap mulva Y repedt maggal viszem a srácnak.Semmi tuning,semmi ......magyarázkodás.Két hétig nála,aztán csereproci 400-as Celeron.Aztán ingyen csere!!!!!!Nem gyanusítás,meg ilyenek,meg "spiler".................
IR:Ha láttok egy szőke srácot,hóna alatt egy rossz cuccal amin rajta van a cimkétek.Pánik szerűen kezdjetek el futni!:))
Mindenki Tartsa be a szabályokat!!!És akkor felesleges ez a rágós téma.
Üdv Zso :)


pén. feb. 13, 2004 0:53
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Maiden esete speciális!

Behozta a procit. Működött (NEMCSERÉLTE ki a szervizes másik procira, azt tette bele a tesztpadba). Elvitték. Visszajöttek nemsokkal később. Már nem működött. Ez tény!

A proci garija nekik kb. 1 hét múlva járt volna le, nekünk is volt még pár napunk. Ez is tény.

A procin volt 1 picit fizikai sérülés (a proci éle enyhén sarkazott volt, azonban ha van rajta 1 kicsi szilikon ez nemlátható).

Átvettük a procit és (kövezzetek meg de nememléxem) pár nap vagy egy hetet mondtunk, hogy érdeklődjenek vissza!

Erre feljött ide a fórumra aznap este és elkezdte verni magát, hogy mi milyen köcsögök vagyunk.

Mégis mit vártál? Hogy ott azonnal helyben adok a Duronod helyett egy AtlonXP-t, új 1 év garanciával?

Igazán nem értem...

A vitát nem akarom újra felnyitni, de a kollegám meg nem pápaszemes seggfej. Szerintem mi sem minősitettünk Téged. Függetlenül az itt bemutatott stílusodtól.


csüt. feb. 12, 2004 23:55
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Sajna márpedig a külsérelmi nyom miatt nem rendezett (tehát nem jogos) garanciális igények miatt hüffögnek! 1 éven belül bárki visszahozhatja a cuccost akár 6x is. Ki fogjuk cserélni! De nincs örökgarancia.Én erre utaltam... az a spieler aki erre jáccik!

És aki az áresésből adódóan a vételárral spekulál. Az is spieler.

Természetesen ha nincs külsérelmi nyom, akkor nyilván ki fogom cserélni. Viszont ha valaki veri az asztalt, mert az utolsó héten behozott cuccát nem AZONNAL cserélem (az azonnal cserére semmi és senki nem kötelez. Szolgáltatás. Amit bizonyos körülményektől függően tudunk biztosítani - és általában biztosítjuk is), hanem vár 1 pár napot. Engedtessék már meg nekem, hogy megpróbáljam énis kicseréltetni, vagy bármit csinálni vele, mielött a vevőt úgyis (jogosan!) kártalanítom! Rengeteg "bebukott" termék van. Azaz ami nekünk már nemgaris de a vevőnek még igen. Természetesen ezen nem szívózunk. Szükséges veszteség!


csüt. feb. 12, 2004 23:47
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Hi Scorp!

Ez nyilt titok! Az évvégi hiányt sem a sulinet + karácsony okozta, csak lekapcsoltak 4 kamiont...

üdv


csüt. feb. 12, 2004 22:45
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
InfiniteReality:
Valami még kimaradt:
"Látszik, hogy nemvagy otthon a témában (ne vedd sértésnek, nem annak szántam)."

Te se vedd sértésnek, de ha kb hasonló hatásfokkal és technikával szűritek ki a garanciális problémával jelentkezők közül a garanciával játszókat, akkor már abszolút világos, hogy miért elégedetlenkedik olyan sok ember, aki jogos garanciális igényét sem tudta nálatok érvényesíteni!


csüt. feb. 12, 2004 22:44
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
InfiniteReality:
Tévedsz, mert eléggé otthon érzem magam a témában, mivel ezzel foglalkozom. Nagyon jól tudom, hogy külsérelmi nyom esetén AZONNAL megszűnik a garancia. Szerintem ezt egyetlen vásárlótok sem gondolhatja másképp, ekkora baromságot nem feltételeznék egyetlen emberről sem.
Amiket írtam, mindössze feltételezésnek szántam, erre utal az is, hogy "szerintem"-mel kezdtem a mondandómat. Mivel én szintén vásárolhatok nagykerben, így nálatok még soha nem jártam, csak arra tudok hagyatkozni, amit másoktól hallottam. És másoktól azt hallottam, hogy JOGOS garanciális igényeket sem teljesítetek, helyette mindenféle valótlanságokra hivatkoztok.
Én egyáltalán nem hiszek a mendemondákban, és ha csak 1 ember mondja, vagy 2, vagy 3... De az a szomorú helyzet, hogy már megszámolni sem tudom, hogy hány embertől hallottam panaszt arra, hogy ti abban az esetben sem cseréltétek garanciában a meghibásodott (vagy eleve hibásan eladott) alkatrészt, ha azon SEMMIFÉLE KÜLSÉRELMI NYOM sem volt.
És ezt támasztja az is alá, hogy TE magad kijelented, hogy biztosan játszik a garanciával az, akinek már x-edik alkalommal hibásodik meg az adott cucc, vagy éppenséggel a garancia lejárta előtt 1 héttel megy neki tönkre.

Most őszintén! Ki a faxt érdekel, hogy 10. alkalommal romlott el egy hardver? Fogod szépen, és visszaviszed 10. alkalommal is a nagykerbe, amennyiben nem találsz rajta külsérelmi nyomot, ami akár lehet törés, égés, vagy bármi egyéb nyom. Ha külsőleg hibátlan, ám mégsem működik, ugyanakkor garanciális időn belül van, akkor onnantól kezdve nem a kibúvókat keresed, hanem elnézést kérsz a vevőtől, mert udvarias vagy, és átveszed a hibás terméket, majd ha kicserélték a nagykerben (márpedig miért ne cserélnék ki???), akkor visszaadod a vevőnek, és újra elnézést kérsz a kellemetlenségekért!

Ehhez mit szólsz?


csüt. feb. 12, 2004 22:36
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Szerintem nem véletlenül nem akarják a garanciális ügyeket korrekten kezelni. Ha legális úton kerültek volna hozzájuk a hardverek (pl. nagyker), akkor meghibásodás esetén oda visszavihetnék a hibás alkatrészt, legyen az 5, vagy akár 50 db! Ha viszont feketén jutnak hozzá az adott alkatrész(ek)hez, akkor ha az meghibásodik, nem tudják hova visszavinni, így megpróbálják ráverni a vásárlóra." - Scorp

Véleményem szerint Te meg elvagy egy kicsit tájolva! Te úgygondolod, hogy bemész a nagykerhez és az kicseréli Neked az égett ramot, a törött idecsatis hdd-t, meg a szétkaristolt alaplapot? Ahogy Te tévedsz!

Elhiheted nekem, hogy ha tőlünk átvennék, mi kicserélnénk! Soxor mondtam már, de a nagykerek a kiskerek fa**ával verik a csalánt. Te bemész a nagykerhez és kinyalják a seggedet. De ha mint számtechcég mész be, hopp rögtön más a hozzállás. És nemcsak a kisebb nagykereknél, hanem a nagyoknál is.

Mit is hozzak fel példának: Enermax táp, lifetime garancia. Bemész a hivatalos disztribhez (kettő van). Abból az egyik azonnal cserél de csak 1 év a gari nála is. A másik meg JAVÍT! Igen MEGJAVÍTJA a lifetimegaris Enermaxot meg Chieftecet. De persze Neked kedves vásárló, természetesen aztfogja mondani, hogy "iiiiiigeniiigenn mi cseréljük azonnal, nemis értem a köcsög kiskert miértnem cserélte ki Neked...". Nevetséges! Pont ez a nagyker csere esetén sem indítja újra a garit.

Lehet jönni olyan megoldással, hogy akkor nem kell tőle vásárolni! Igenám, de vannak olyan termékek, amiket csak ő árul!

Látszik, hogy nemvagy otthon a témában (ne vedd sértésnek, nem annak szántam).


csüt. feb. 12, 2004 21:46
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
Parkoloba is vissza lehet vinni, ha már nincs ott a camion ?


csüt. feb. 12, 2004 20:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
Szerintem ezért vergődnek annyira egy rohadt beszart procin, meg egyebeken. Nincs hova visszavinniük.


csüt. feb. 12, 2004 19:42
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
Ki lett moderálva az egyik hozzászólásom? Amelyikben volt egy feltételezésem, hogy miért is nem fűlik a Mistralnak a foga a korrekt garanciális ügyintézéshez?

Röviden:
Szerintem nem véletlenül nem akarják a garanciális ügyeket korrekten kezelni. Ha legális úton kerültek volna hozzájuk a hardverek (pl. nagyker), akkor meghibásodás esetén oda visszavihetnék a hibás alkatrészt, legyen az 5, vagy akár 50 db! Ha viszont feketén jutnak hozzá az adott alkatrész(ek)hez, akkor ha az meghibásodik, nem tudják hova visszavinni, így megpróbálják ráverni a vásárlóra.


csüt. feb. 12, 2004 19:32
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Csorvás
Hozzászólás 
nah hella

ezidáig olvasgattam, és haver gépével kapcsolatban lehet, hogy lesz nekem is egy rossz, vagy neagyisten jó tapasztalatom.. haver kölcsönad gépe.. szétszedtél old gépet.. behalasztották az előző lapját.. srác olcsójé alaplap amdhez be mistral.. hazahoz.. de akkor már hozzám jött a cucc.. mondom összepakolom.. nem első gépem lesz amit összepakolok, és eddig mind hiba nélkül futnak.. szóval összerak.. minden fel.. mint ahogyan illik.. haver haza.. 2 hét múlva mondom minden ql? aszondja semmi fagyi, semmi galiba, proc szinte hideg.. mondom az kafa.. (olyan 40 fok körül volt).. nem telik bele 2 nap.. csörög a teli.. aszondja, hogy nem indul a gép.. mondom mivan?! aszondja nem indul, mert nem találja a hdd-t.. mondom mi a fax van?! mondom hozzd el.. megnézem.. ránézek.. semmi külsérelmi nyom.. babrálom, nézegetem.. hdd ki.. megy.. mem ki.. megy.. mindent lehúz.. de továbbra sem lát semmit.. mondom ez klafa.. minden jó, marad az alaplap.. haver hív, vasárnap el.. hétfőn be mistralba csabára, odaad lapja, és aszondják neki, hogy mivel nem vitte magával a kábeleket, meg a gépház hátuljába való fémlemezt nincs gari.. haver ideges lett.. hazajött.. elvitte azokat is a megnyugtatás véget.. de hozzá sem nyúltam, mert a régiek is qlok voltak.. mind1.. vissza.. az átvevő végre nagy kegyesen átveszi, és aszondja, hogy van valami karc az alaplap pci slotok mellett lévő ic műanyagjának tetején (nem láttam a lapot, mert beadta.. de mondom az yo.. biztos amikor tele volt rakva a gép, akkor haver hidegvágóval kapargatta.. heehee.. nah aszondja átvevőparaszt, hogy felküldik pestre, és megnézetik, de ebből tuti baj nem lesz, de muci, mert ez az előírás.. mondom jó, de ha ráfogják, akkor viszek nekik 3 hdd-t, meg vagy 5 alaplapot, amin a számtechboltok szervízesei kapargattak meg, de a világon semmi baja nekik.. én mielőtt elvitte haver mondta, hogy ne várjon sokat.. de azért 1 próbát megér.. de most képzelje el a mistral.. ezt elkezdem mesélni, meg melléteszem, hogy gyanusítgattak, hogy én tettem tönkre, pedig pár gépet összeraktam már és egyiknek sem volt semmi baja.. azok tuti nem mennek majd oda.. nah mind1.. most várom a feljeményeket.. és majd beszámolok róla.. itt nektek..



bodzafa


csüt. feb. 12, 2004 18:47
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
Élünk egy velejéig romlott, rohadt társadalomban, mely saját polgárait sem képes megvédeni. Nem a mistral a hibás, hanem azok a felügyeleti szervek, akik ezt a hozzáállást megengedik, s fizetésüket közpénzből kapják.
Nekem tetszik a garanciás ügyintézésük, hisz nem járok már oda. Élő kabaré.
Jótanács azoknak, kik kénytelek oda járni ügyük miatt, hogy JAVÍTÁST kérjenek, ne cserét. Amennyiben nem javítható a termék, akkor meg a VÉTELÁRAT kérjék vissza.
Vitás esetben PANASZKÖNYVET kell ELKÉRNI, és beleírni a kifogást. A következő lépés a Kerületileg illetékes jegyzőnél panaszt tenni, vagy majd, BIROSÁGI keresetet benyújtani. INGYENES JOGI TANÁCSOT ADNAK a BIROSÁGON!!!!!!
A bíróságtól kérni kell az okozott kár megtérítését, és a károkozó szándékos magatartása miatt a mellékbüntetésként a tevékenységtől való eltíltást. Az ügyvédi, és egyébb perköltség megtérítését, valamint nem vagyoni kár címén 100 milkát. Peren kívüli (kötelező alperes részéről kezdeményezni) egyezség esetén 1 milával meg kell elégedni, el kell fogadni.


csüt. feb. 12, 2004 17:16
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
na...nemdobjuk össze a pénzt fiuk?:D


csüt. feb. 12, 2004 15:58
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3127
Tartózkodási hely: A véka segge alatt.
Hozzászólás 
"Aki a 2.5-ös Bartonhoz vesz egy 300-as Mercury tápot és aztán leég az egész, és aztán jön asztaltverni, az ne csodálkozzon ha lepattan a szervizajtóról." Erdekes lehetne latni hogyan pattanna le egy "4-es egység XXXL fiúkkal: 1200 EUR"-ert megoldas. Nem tudom a fennt emlitett esetben mi az altalanos eljaras, de azert neha lehetne segiteni is, tanacsokkal ellatni azt a szerencsetlen hozza nem erto vevot. Bar sztem ilyenkor ugyanugy jarna minden alkatreszre a gari, hiszen egy nalatok vasarolt selejtes termek okozta a kart.

Mar epp kezdtem elfelejteni hogy IR is egy kikepzett mustar alkalmazott.


csüt. feb. 12, 2004 13:50
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1833
Hozzászólás 
"A garanciális javítást a hiba bejelentésétől számított 15
munkanapon belül, illetve cserekészülék biztosítása esetén,
30 munkanapon belül kell elvégezni úgy, hogy a javítás
folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig
rendeltetésszerűen használt hibátlan termékhez képest nem
csökkenhet." - captain_crash

Ezen annyit javítanék, hogy már nem ez érvényes, hanem 2003. november 22-től a következő:

"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A forgalmazó köteles viszont az adott termék tulajdonságaira és annak a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezni a javítást."

A többi változásról és a részletekről itt olvashat, aki szeretne:

http://www.fvf.hu/newweb/hirdocs/Anditoljotallas.doc


csüt. feb. 12, 2004 13:18
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Lehet, hogy visszafogott a hangvétele IR-nek, de nyiltan jogellenes magatartást valósít meg a jótállás mustáros módra véleményével. Az ilyen gondolkodású emberek ha hatalomhoz jutnak szoktak embercsoportokat kiírtani, (pl.: a kis bajszos).
Persze az aktuális kiírtandó embercsoport tagjai között nagyon sok van akinek a törvények is retorziót nyújtanának, az az egy-két ártatalan meg hát így járt...

Alapvetően hibás gondolkodásmód, pont fordítva kell (kellene) gondolkozni, inkább kiszolgálok 10 "spilert" mint akár csak egy vásárlót is megkárosítsak!!!
És persze azt ne felejtsük ez NEM én így akarom, stb. hanem TÖRVÉNY, kötelező jelleggel, be nem tartása esetén retorzióval!!!


csüt. feb. 12, 2004 12:46
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
"Akinek a cucca mágikusan minden félévben tönkremegy, azt
negyedszerre nembiztos hogy kicseréljük, nemkell
meglepődni!"

Jó lenne ismerni a fogyasztóvédelmi törvényeket! Igaz, nem
csodálom, hogy nem ismered, ezért idézem:

117/1991. (IX. 10.) Korm. rendelet 1 § (4) A jótállás
legrövidebb időtartama 12 hónap, e rendelet mellékletében
ennél hosszabb időtartam is megállapítható.
117/1991. (IX. 10.) Korm. rendelet 1 § (6) Semmis az a
megállapodás, amely az e rendeletben foglalt előírásoktól a
vásárló hátrányára eltér. Az érvénytelen megállapodás
helyébe e jogszabály rendelkezései lépnek

A garanciális javítást a hiba bejelentésétől számított 15
munkanapon belül, illetve cserekészülék biztosítása esetén,
30 munkanapon belül kell elvégezni úgy, hogy a javítás
folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig
rendeltetésszerűen használt hibátlan termékhez képest nem
csökkenhet. Hibás alkatrész cseréje esetén a termékbe új
alkatrész kerül beépítésre. A vevő kívánságára e feltételek
nem teljesülése esetén - vagy ha a termék nem javítható -
azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha a cserére
nincs lehetőség, a vásárló részére (a termék
visszaszolgáltatásával egyidejuleg) a vételárat vissza kell
fizetni.

Alkalmazzátok a törvényben leírtakat, és ne önbíráskodva
döntsétek el ki az, aki ki akarja játszani a garanciális
feltételek nyújtotta lehetőségeket. Az önbíráskodás csak
igazságtalanságokhoz vezet. És ne a vásárlóknak kelljen a
fogyasztóvédelmisekhez fordulnia jogaik érvényesítése
végett, egy egyszerü garancia végett.

Csak alkalmazni kell a tövényben leírtaka, miszerint:
117/1991. (IX. 10.) Korm. rendelet 6. § (1) Ha a hiba
jellege (pl: a termék kijavíthatósága, a javítás módja, az
értékcsökkentés mértéke, stb.) tekintetében vita merül fel,
a jótállásra kötelezett jogszabályban erre feljogosított
minőségvizsgáló szer(ek) szakvéleményét köteles beszerezni.
(2)
(3) Ha a kötelezett az (1) bekezdésben előírt
kötelezettségét nem teljesíti, a jogosult maga is fordulhat
a minőségvizsgáló szervekhez.

Sajnálom, hogy még nem világosítottak fel Téged ezen
jogokról, de remélem ezentúl nem önbíráskodsz majd!


csüt. feb. 12, 2004 12:18
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Scorp, a 32x-es helyett 2db 52x-es + doboz cd szerintem garanciális csereigényt takar, bár szerintem IR egy kissé sarkított. Legalábbis furcsállnám ha értelmes ember ilyen igénnyel állna elő, de persze soha nem lehet tudni... :)

Egyébként (magam sem hittem volna a topik elején) tényleg egyre inkább körvonalazódik mi is itt a probléma. Biztosan meglepődnék milyen sok garanciaspieler téved be a boltokba, de a garancia akkor sem úgy szól, "hogy egy évben legfeljebb négyszer romolhat el az eladott termék, az ötödik eset már túl sok, ilyenkor a vevőt melegebb égtájakra küldjük".
Értem én, hogy aki kéthetente jár bedöglött procival egy aktuális upgrade-re az hamar kiveri nálatok is a biztosítékot, de amíg a garanciális feltételeitek között nem szerepelnek a fentebb leírtak (és nem is szerepelhetnek, hiszen ez teljesen nonszensz), addig finoman szólva is megkérdőjelezhető a garanciához való hozzáállásotok.


csüt. feb. 12, 2004 11:37
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1833
Hozzászólás 
"Hogy mennyi garanciaspieler van? Napi több mint ezer
vásárlónál meglepődnél, éves szinten 300ezernél,
meglepődnél mennyi ilyen van! Több mint gondolnád! És
szerencsére nagyon kevés a normális vevő, aki a
rendszer "áldozatául esik", és ezt is igyexünk mégjobban
minimalizálni." - InfiniteReality

Hidd el, azon senki nem lepődne meg, ha megtudná, hogy a M*
szervízesei közül mennyi a garanciaspieler! Hogy az általad
alkotott szóval éljek...

"És szerencsére nagyon kevés a normális vevő, aki a
rendszer "áldozatául esik", és ezt is igyexünk mégjobban
minimalizálni." - InfiniteReality

Az általad leírtak alapján a normális vevő az, aki azt
veszi, amit ti akartok és ha folyton elromlik se megy a
szervizbe félévenként, még a végén folyton cserélnetek
kéne, ahhoz meg nem füllik a fogatok.

A rendszeretekről meg annyit, hogy...(na neem, ezt nem éred
meg, hogy gdea miattam törölje a topicot) Aki vásárolt már
nálatok, vagy kisért valakit a szervízetekbe, az tudja,
hogy milyen a rendszeretek.


csüt. feb. 12, 2004 11:28
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
InfiniteReality:
"Aki a 2.5-ös Bartonhoz vesz egy 300-as Mercury tápot és aztán leég az egész, és aztán jön asztaltverni, az ne csodálkozzon ha lepattan a szervizajtóról."

Leégéskor külsérelmi nyommal tudjátok igazolni, hogy nincs garancia, így ebben az esetben igazatok is van. Ha nincs külsérelmi nyom, akkor cserélni kell függetlenül attól, hogy milyen tápja, milyen nője, és milyen nagy pofája van az illetőnek.



"Aki az egy db 32x író helyett 2db 52-est és még 1 doboz CD-t is szeretne az se csodálkozzon."

Ezt nem értem, miért baj az, ha valaki egy 32x író helyett vesz 2 db 52x írót plusz 1 doboz CD-t???????????????????



"Akinek a cucca mágikusan minden félévben tönkremegy, azt negyedszerre nembiztos hogy kicseréljük, nemkell meglepődni!"

A mágia tudtommal nem szerepel a törvényileg előírt garanciális feltételek között, mint kizáró ok, sőt, tudtommal mágia nem is létezik. Ha valaki tönkreteszi a cuccot, és ez szemmel látható sérülést is eredményez, vagyis bizonyítható, akkor természetesen nincs garancia. Ha valaki úgy teszi tönkre, hogy nem bizonyítható, akkor meg ki kell cserélnetek, már csak azért is, mert azt a nagykernek is cserélnie kell. Nagyon úgy érzem, hogy a saját szátok íze szerint értelmezitek a garancia fogalmát, holott az törvényileg elő van írva! Akkor ugyanennyiből kitalálhatnátok azt is, hogy nem 1 év a garancia nélatok, hanem csak 1 hónap. Vagy csak pl. a páros napon érkező garanciális ügyekkel foglalkoztok érdemben a továbbiakban, a páratlan napon érkezők meg el lesznek utasítva. Gondolj csak bele... Na de nem akarok ötleteket adni.


csüt. feb. 12, 2004 11:00
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
Értelmetlen nektek bármit mondani.....
Menthetetlenek vagytok....
:-((((


csüt. feb. 12, 2004 6:56
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás 
Akinek a cucca mágikusan minden félévben tönkremegy, azt
negyedszerre
> nembiztos hogy kicseréljük, nemkell meglepődni!



Miért is nem? A garancia ugyanúgy vonatkozik rátok is,
ráadásul ti azt továbbhárítjátok a nagykerre....

Ebből könnyen lehet gondotok!


tisztelettel: gdea


csüt. feb. 12, 2004 6:45
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hogy mennyi garanciaspieler van? Napi több mint ezer vásárlónál meglepődnél, éves szinten 300ezernél, meglepődnél mennyi ilyen van! Több mint gondolnád! És szerencsére nagyon kevés a normális vevő, aki a rendszer "áldozatául esik", és ezt is igyexünk mégjobban minimalizálni. De a garanciaspielerek szépen elszoknak majd tőlünk ("erősítsék" csak nyugodtan a konkurenciát)!

Aki a 2.5-ös Bartonhoz vesz egy 300-as Mercury tápot és aztán leég az egész, és aztán jön asztaltverni, az ne csodálkozzon ha lepattan a szervizajtóról.

Aki az egy db 32x író helyett 2db 52-est és még 1 doboz CD-t is szeretne az se csodálkozzon.

Akinek a cucca mágikusan minden félévben tönkremegy, azt negyedszerre nembiztos hogy kicseréljük, nemkell meglepődni!

Aki csak üvöltözve, orditozva tud garanciát intézni az nemtudom mit vár... akár megoldható a probléma, akár nem, akkoris lehet kultúráltan megnyilvánulni. Orditozással még senki nem ért el semmit. És nem is fog!


csüt. feb. 12, 2004 0:41
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Zajcev!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


csüt. feb. 12, 2004 0:32
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Csak okulás végett az alsó keretben lévő szöveg a lényeg!!!

http://www.cdmega.hu/szerviz.html

arnd


szer. feb. 11, 2004 22:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1086
Hozzászólás 
zajcev:
Ez kamu, vagy komoly? Mert szerintem elég magasak az árak. Ennél olcsóbb munkaerő is akad hasonló munkára.


szer. feb. 11, 2004 22:37
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3127
Tartózkodási hely: A véka segge alatt.
Hozzászólás 
Huuhhh... azert ez durva. Sztem maradjunk magunk kozt, elvegre magyarok vagyunk. Egy-ket izes magyaros karomkodas meg belefer foleg ha ilyen pofatlansagrol van szo. Elobb-utobb Kraina is belep az EU-ba.


szer. feb. 11, 2004 19:01
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Bár ez nem az a rovat, de adok egy részletet az árlistából:

Alapcsomag:

4db XL ukrán bezsúfolása egy 12 éves E Mercibe.
Megállás a Váci úton, becsörtetés a boltba.
Megfélemlítés.
Visszatérés a bázisra.

Mindösszesen KP: 800 EUR


Extrák1: (megjelenés)

További 4-es egységenként: + 600 EUR
4-es egység XXXL fiúkkal: 1200 EUR
Hasonló korú BMW M5 használata: felár nélkül
Jól láthatóan elhelyezett fegyverek: + 200 EUR
Előző akcióból származó vérfolt: + 30 EUR/paca

Extrák2: (akció)

Ütlegelés, ottani dolgozót: 9 EUR/db
Ütlegelés, válogatás nélkül: 75 EUR/db
Maradó alakváltozás: 300 EUR/db
Csonkolás: 500 EUR/db
Lassú kínzás: 1000 EUR/db
Adott személy szállítása címre élve: 2000 EUR/db
Adott személy szállítása címre holtan: 5000 EUR/db

Ha valakit érdekel, telefonszámot visszahívunk.


szer. feb. 11, 2004 16:52
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
MansonBoy, igazad van, de azért azt ne felejtsd el, hogy az eladó/ügyfélszolgálatos/stb. is csak ember. És bár az alap természetesen a nyugodt hangvétel, a vevő maximális tiszteletben tartása, ésatöbbi, azt már nem feltétlenül lehet elvárni, hogy némi személyeskedéssel vegyes anyázást valaki a végtelenségig tűrjön.

És el kell ismerjem (bár nyugis ember vagyok), IR helyében egy-két hozzászólástól nekem itt már többször eldurrant volna az agyam. Szóval ehhez képest ő még egészen jól bírja. :) Mcwbp-ről viszont inkább nem nyilatkozom...


szer. feb. 11, 2004 12:00
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás 
zaj: én ezt sosem mondanám...visszajöttetek már? :-)


tisztelettel: gdea


szer. feb. 11, 2004 10:29
Profil Privát üzenet küldése ICQ
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Hali!
Eccerű:"Sokan vagyunk,denem vagyunk elegen!"/Akik elkerülik a boltot.
"Ezért mindenki hozzon magával egy embert!"Aki szintén olvassa ezt a fórumot is.És szintén elkerüli az említett céget.:))
Egyébként mrg Brummogóval értek én is egyet.Az a max 1% semmi!A bénakezű garanciaspílereket meg ki tudja szűrni egy jól felkészült szakember gárda!!!/Ezek nem tudnak nyom nélkül elrontani semmit!/
De miért a besületesek szívjanak???
Üdv Zso:)


szer. feb. 11, 2004 0:07
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
1.szerintem nevetséges hogy annak kell örülni hogy tud valaki normálisan beszélni,szerintem ez az alap.
2.a garit elég szomorú ,hogy úgy állapítjátok meg ,hogy kinek milyen a pofája...


kedd feb. 10, 2004 20:37
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 5
Hozzászólás 
A hangvétel nagyon sokat javult, mondhatnám tökéletes. Azonban a problémára akkor sem megoldás, hogy valakit kizárjanak a garancia érvényesítéséből. Ha akkora a forgalom mint ahogy mondják akkor ennek vastagon bele kell férni a tisztességes haszonba. Véleményem szerint még most sem lenne késő megoldani ezt az ügyet. Én biztos fejet hajtanék, és még sokan így lennének vele.


kedd feb. 10, 2004 19:29
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
Azért ez nem semmi InfiniteReality!

Hány ilyen garanciajátékos van szerinted?
Max. a vásárlások értékének 0.5-1%-át tehetik ki. Az amit
itt és egyéb helyeken ezzel a hozzáállással romboltok a
rólatok kialakitott képen az szvsz. nagyságrendekkel többet
árt cash-ben. Ha annyira hiányzik az az egy százalék haszon
akkor értelmesebb a 36999 ft-os procit v. videókártyát
37499 adni hidd el senkinek nem tünik fel....
Nem véletlen, hogy a nagy hipermarketek szó nélkül
cserélnek bármit még akkor is ha jó, ha hibás akkor meg
pláne. A garancia viszont nem kegy hanem kötelesség ergo ha
nem tudod minden kétséget kizáróan bizonyitani hogy a vevő
**** tönkre az árut neked kutyakötelességed cserélni a
garancia utolsó napján zárás előtt 1 perccel is cserélni.
Remélem csődbe mentek ezzel a mentalitással elöbb-utóbb még
ha most úgy látszik is hogy fut a szekér. Tudod minden
vásárlót csak egyszer lehet elveszteni és mindegyik visz
magával legalább két embert. Előbb-utóbb elérik a kritikus
tömeget, minél nagyobbak vagytok annál hamarabb.


kedd feb. 10, 2004 18:55
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 5
Hozzászólás 
A hangvétel nagyon sokat javult, mondhatnám tökéletes. Le a kalappal. Azonban a problémára akkor sem megoldás, hogy valakit kizárjanak a garancia érvényesítéséből. Ha akkora a forgalom mint ahogy mondják akkor ennek vastagon bele kell férni a tisztességes haszonba. Véleményem szerint még most sem lenne késő megoldani ezt az ügyet. Én biztos fejet hajtanék, és még sokan így lennének vele.


kedd feb. 10, 2004 18:30
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Sajnos vannak olyanok, akik pontosan olyan tüneteket produkálnak, mint aki spielerkedik! Az sajnos a rendszer "áldozatául" esik..."


Na itt van a kutya elásva. IR, mi lenne ha mondjuk ezt a mondatot is felvennétek a számlákra nyomtatott garanciális feltételeitek közé, hadd lássa a kedves vevő, hogy mivel is jár ha pechje van...

Ismétlem, tisztában vagyok vele, hogy van egy rakás tisztességtelen ügyeskedő, akiből biztosan jut a Ti boltjaitokba is. De ezeknek a kiszűrésére a jelek szerint talán mégsem olyan kiforrottak a módszereitek. És úgy gondolom Te sem szeretnél adott esetben egy elbaltázott rendszer áldozatául esni, csak mert "olyan tüneteket produkálsz".

Egyébként a hangvételedért tényleg le a kalappal, már csak mcwbp-t kellene távol tartani ettől a fórumtól... :)


kedd feb. 10, 2004 16:46
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
gdea, mit gondolsz, a hónom alá csapjam az ukránokat, és menjünk "vásárolni"?


kedd feb. 10, 2004 16:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
"tisztességesebb lenne őszintén azt mondani hogy nálam 10 hónap a garancia, mint mindenféle indokokkal kifarolni a kötelezettségek alól"
Más be bírja tartani, csak a fejtől "gyenge" cégek élnek vissza, törvénytelenül.
Nem annyi lenne a termék ára, stb, ha nem a minimum 1 év lenne az alapértelmezett.
Lásd a +gari, +ár megoldásokat.


kedd feb. 10, 2004 15:37
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 827 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség