Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. jan. 06, 2025 5:23



Hozzászólás a témához  [ 827 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Következő
Örök mementóul 
Szerző Üzenet
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 91
Hozzászólás 
Elég rosszul hangzik, hogy ha valakinek a garanciaidõ vége felé romlik el valamilyen cucca, az jó eséllyel pályázhat arra hogy beskatulyázzák garanciaspílernek. Egyébként azt hiszem teljesen egyértelmû a probléma, a nagyker ad 1-2-3 év garanciát, ha a boltban áll 2 hetet a cucc akkor õ már nem tudja a garit érvényesíteni, egy kisebb bolt általában kisebb árukészletet tart illetve megrendelésre szerez be a nagykertõl ergo kisebb a valószínûsége hogy valaki ebbe belefut, illetve ha mégis akkor nyel egy nagyot és bebukja azt az egykét dolgot. Sokkal tisztességesebb lenne õszintén azt mondani hogy nálam 10 hónap a garancia, mint mindenféle indokokkal kifarolni a kötelezettségek alól.


kedd feb. 10, 2004 8:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
Én tudok mondani
interpelláciot nyujtotok be a parlamentben, netán tesztek törvénymódosító javaslatot. Addig is, mig el nem juttok idáig, biztosítjátok a vásárlói jogokat.
Benneteket is megilletnek a tisztességes kereskedéssel járó jogok, tehettek panaszt akár a kamaránál, akár az önkormányzati jegyzőnél.


hétf. feb. 09, 2004 23:27
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
csakhogy a garanciát nem ti adjátok, hanem a gyártó, így nem tudom min kell parsztkodni


hétf. feb. 09, 2004 22:28
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ha valaki mond egy EGYÉRTELMŰ móccert, ami BIZTOSAN kiszűri a játékosokat és a garanciaspielereket a normál vásárlók közül, eskü bevezetem! De amig magyaroszágon ilyen a vásárló hozzáállás (tisztelet a kivételnek), és amig több a játékos, mint aki nem...

Addig marad ez! Sajnos vannak olyanok, akik pontosan olyan tüneteket produkálnak, mint aki spielerkedik! Az sajnos a rendszer "áldozatául" esik...

Nyilván az usában máshogy megy. De ott az emberek hozzáállása is alapvetően más!


hétf. feb. 09, 2004 21:59
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
OFF
energoman
borsodi vagy? (levonó)
ON
Természetes, hogy vannak tahó, bunkó vásárlók is, sajnos az emberek között vannak ilyenek is... de és itt marha nagy DE van, a bunkó, tahó vásárlóknak is ugyanannyi jogaik vannak, nem görgetett jótállás stb...

üdv arnd


hétf. feb. 09, 2004 21:50
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Tisztelt gdea!

Próbálok kultúrált maradni, csak tudod elég rossz érzés, amikor valaki tudatos ferdítésekkel igyexik a fórumozók véleményét a maga oldalára terelni! Én megtanultam egy szűrőn átfuttatva egy ilyen nyilvános fórum tartalmát, levonni abból a megfelelő következtetéseket, és ha kell lépni...

Viszont egy egyszeri ember, aki életében talán 2x-ra olvas fórumot, neki nincs ilyen szűrője.

Vannak problémák! Mindenhol vannak! De amig ARÁNYAIBAN kevesebbek mint máshol, addig a rendszereink jók! Nálunk sok a vásárló, ergó sok a problémás ügyfél is. Ezek (mármint a problémák és/vagy ügyfelek) némelyike kezelhető, némelyike nem. Van olyan, hogy hónapokig nincs egyetlen problémás vásárló sem. De van olyan nap, hogy 5en vannak! Esetleg többen egyszerre.

Ez van!


hétf. feb. 09, 2004 21:45
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
De van!Devannn!


hétf. feb. 09, 2004 17:40
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 91
Hozzászólás 
Nem én vagyok az áldozat, csak valami fórumon olvastam a
sztorit, én csak becopyztam.


hétf. feb. 09, 2004 16:26
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
ne magázz!:)


hétf. feb. 09, 2004 15:12
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
Hanyas vagy te disznó??


hétf. feb. 09, 2004 14:39
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
gdea van már erre beíásra egy scripted?:)


hétf. feb. 09, 2004 13:34
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás 
Uraim!

Ismét meg kell kérnem önöket a megfelelő tisztelet megadására egymás iránt!!
Ha ez nem fog sikerülni, a témát törölni fogom!

tisztelettel: gdea


hétf. feb. 09, 2004 6:58
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2584
Tartózkodási hely: miskolc
Hozzászólás 
Már megint hozzá kell hogy szóljak.
Minél tovább olvasom ezt a témát már lassan néha néha igazat kell, hogy adjak a m*-nak, na de azért csak kicsit. És meg kell a hangvételért dicsérnem InfiniteReality-t.
Nem minden vásárló a teljes valóságot irja le ezért lehetnek nem ismert tényezők is. Egy csomó embert ismerek aki azt hiszi magáról hogy ért a számitógépekhez és mégsem, de sajna ezekböl is elég sok eladó lesz.
De sajnos nagyon sok kereskedelmi tevékenységet végző üzletben nem hozzáértő eladók v. szervizesek vannak, ezért sajnos nem igazán hiszek ilyen téren senkinek az IBM,...oklevél még nem minden.
Most egy egyszerü példa: A csavarozás. Sajnos mit teker nagyon sok "hozzáértő" a rögzitőfuratokba? Amilyen lemezcsavar a kezükbe akad, mivelhogy az aluminium furatokba v lemezekbe egy jobb csavarhuzóval észre sem lehet venni a különbséget (pedig csak a menetemelkedés más).
Teljes mértékben (sajnos) eladóellenes vagyok, tisztelet a "nem is kevés" kivételnek.

Egy utolsó kérdés (nem csak a m*-nak): Minek az a sok garanciális levonó meg minden, nem tudják megálapitani a szervizben hogy levonó nélkül mi a probléma a termékkel, majd jegyzőkönyvet felvenni róla a vásárló előtt. Most a levonónak vagy a terméknek van baja?????????? (nem a samsung winyóra gondolok, csak általánosság hogy minek a levonós garancia)

Egyszer olyan jó volt látni egy eladó szemeit, amikor mondtam neki, hogy bontsuk csak fel azt a CANON scannert és a manual szerint nézzük meg, hogy mi jár hozzá. Reakció: meglepödve mondják, hát jó de még sosem hiányzott semmi. És ha épp most? Ki bizonyitja az igazamat? Nem nekem kellett volna mondani.
Még probléma: Szervizlap aláirásakor: Elkezdem olvasni mit irok alá , egyszer csak megszólal a szervizes gyorsan már csak ott meg ott irjam alá.

Ezeket csak azért irom, hogy ezzel is hozzájáruljak, hogyan próbáljanak meg a kereskedők infót gyüjteni a vásárlói szokásokról. (Managment)

A vevőknek annyit: "nem minden arany, ami fénylik"
Én meg remélem nem leszek soha bolti eladó.
Üdv energo.


hétf. feb. 09, 2004 0:41
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Természetesen idióták csak a fórumozók lehetnek, de azon halmaz elemei akik mustáros fórumozók azok az idióták csúcsa? (csúcsidióták)
Miért kellene hinnem egy mustárosnak jobban, mint egy nem mustáros károsultnak?
Ráadásul a "Kár babrálni a matricákkal." vélemény ütközik ezzel a véleménnyel...

üdv arnd

ui.: nem légritkított az a tér "csak" tiszta, nem tudom samsungék mit találtak ki, de azon cégek akik már kicsit régebben gyártanak vincsit, azokon molekuláris szűrőn keresztül van nyomáskiegyenlítés... persze ez nem változtat a matrica sértetlenségén.


szomb. feb. 07, 2004 23:59
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Hali!
Az előző beírásomban említettem a winyós,matricaszakadás megoldását!A gyártóval kellett volna felvenni a kapcsolatot a garancia miatt!De gondolom senki nem tud a M***ban inglisül,és nem is tudja mi az a telefon főleg a PC és az Email fogalmával nincs tisztában.Ilyen meg,hogy www.samsung.com Support része nincs is.:))
Simán cseréli a gyártó szerintem,mert ő tolta el.
Ha fosunk a nagykertől akkor inkább a vevőnek dugjuk fel a seggébe a winyót.Nesze csere!:))
Sajnos ez a baj,amikor sok tanult de nem a helyére való ember irányít egy céget,vagy annak egy részét!:)
Zso :)


szomb. feb. 07, 2004 20:35
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
várom drom hozzászólását...


szomb. feb. 07, 2004 19:02
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3127
Tartózkodási hely: A véka segge alatt.
Hozzászólás 
Okorvalotlansag: Ha igazad van no comment. Ha. Megjegyzem itt akkor is mi vasarlok vagyunk a kiszolgaltatottabbak.


szomb. feb. 07, 2004 17:41
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Nekem szakadt már fel samsung vinyó légzáró fólia, gyorsan beragasztottam egy árcédulával és azóta is megy ( 1,5 éve ).


szomb. feb. 07, 2004 17:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1833
Hozzászólás 
Ez nem lett túl magyar, de a lényeget biztos mindenki ki tudja belőle olvasni.


szomb. feb. 07, 2004 17:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1833
Hozzászólás 
"Tehát máris 3-4 idióta együttbólogató forumozó igencsak elgondolkodhat, milyen butaságokat írogat!"

Tehát máris 3-4 idióta együttbólogató alatt biztos magára és a munkatársaira gondolt.:)


szomb. feb. 07, 2004 16:55
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
Ezen a fórumon a vásárlóknak hiszünk, ti görények vagytok akkor is, ha mi netán tévedünk. Tőletek minden kitellik. Azthiszem inkább boldogan vállaljuk, hogy idioták vagyunk.


szomb. feb. 07, 2004 15:56
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Az egészből a lényeg! Nem a Mistral által ráragasztott garanciacimkével volt a baj! Tehát máris 3-4 idióta együttbólogató forumozó igencsak elgondolkodhat, milyen butaságokat írogat! Megjegyzem ha a 300ezer Ft-os Sony TV-den véletlenül felszakítod a garcimkét (mert pl máshová viszed), akokr a szerviz kirak a francba, mert nincs rá jótállás! Ez nem aztjelenti, hogy Te egy köcsög bunkó vagy és szétszedted, de pontosan úgy néz ki a dolog, mintha szétszedted volna (sérült a cimke)!

Nem is mi általunk ráragasztott sulinetes cimkével volt a gond!

Hanem a HDD oldalán található vákuumzáró fóliával! Aki látott már Samsung winyót közelről:) az tudja, hogy a fólia 1 kis mélyedésben lévő nyílásra van ráragasztva! Ergo, amikor becsúsztatod a házba NEM tud megsérülni! Csak akkor, ha véletlenül oda próbálod meg behajtani a csavart...!

És rajta áll a szép kis szöveg: "WARRANTY VOID IF SEAL BROKEN!"

No comment!


szomb. feb. 07, 2004 15:34
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Namost akkor szeretnék egy ferdítést korrigálni!

A megvásárolt HDD egy Samsung tipusú, sulinetes termék
volt! A vásárlás 2004.01.08-án (+/- pár nap) történt! A
vásárló behozta 2004.02.06-án (tegnap)! A HDD-n a
vákuumzáró fólia (amit ha felsértesz a gyártó(!!) nem
vállal rá garanciát, hiszen a HDD-ben lévő légritkított
térbe kosz megy be...) fel volt szakadva, sérült volt!
Szóval nem értem... az eladó ragasztja rá a vákuumzáró
fóliát a winyóra? Ne ferdítsünk kéremszépen...

Mi megpróbáltuk volna feltételesen átvenni, és hátha a
forgalmazó/importőr/nagyker "benézi". Ennek ellenére ezt
a "kedves vásárló" nem fogadta el és idejött verni magát a
fórumra és valótlan állításokkal, ferdítésekkel előadni,
hogy mi milyen mocskok vagyunk! Lehet EGYÜTTBÓLOGATNI ÉS
FIKÁZNI!

A HDD oldalán (ahol az említett fólia van) mély karcolások
is vannak! Az sem kizárt, hogy véletlenül rossz helyre
próbáltak csavart behajtani és ettől sérült meg a fólia!
Nem hajtottuk el, hogy "béna voltál, menj a fenébe", hanem
megpróbáltuk volna átvetetni a forgalmazóval! Ugye milyen
szemetek vagyunk?

Erre az egészre annyit lehet mondani, hogy aki nem ért
hozzá az ne álljon neki otthon szerelgetni! Ha meg
elrontja, akkor ne az eladóra fogja a saját bénaságát!! És
legyen benne annyi gerinc, hogy nem jön fel ide a fórumra
és előadja szépen a kis ferdített történetét!

Pfújj, milyen szemetek vagyunk!


szomb. feb. 07, 2004 15:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
a procihűtőnél a garancia(5 év) mire vonatkozik??????


szomb. feb. 07, 2004 15:03
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
én egy nagyon olcsó centrinos laptopnak örülnék :DDD


szomb. feb. 07, 2004 14:49
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Kíváncsi vagyok mikor fogják a vehemensebb forumozókat megkeresni egy esetleges "nagyon olcsó" konfig felajánlásával stb...

Esetleg verőlegényekkel ;D


szomb. feb. 07, 2004 14:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3127
Tartózkodási hely: A véka segge alatt.
Hozzászólás 
Persze pont a ti **** matricatok tetszett meg neki. Meddig csinaljatok meg ezt? Gondolom amig megtehetitek, amig all a bolt.


szomb. feb. 07, 2004 13:55
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Én arra akartam csak választ kapni, hogy van három évnél idősebb samsung 80G-s vincsi??? Nem valószínű, hogy létezik, ergo garanciális, akarmilyen matricát rakott is rá a mustár.
Egyetértek Csaba_20 véleményével simán visszadobják a nagykernek, a tulajt meg leveszik 2500-al és valószínűleg meghülyítik a nem létező "mustáros görgetett jótálással", ami éppen ebben az esetben nem egy nagy érvágás (2 hét) de akkor sem jogszerű.

arnd

u.i.: lehet, hogy mégis fogok vásárolni náluk mert bexart az "USB-drájvom", frankón fogok kérni egy igazolást a szervíztől, hogy Ők helyezték üzembe a további garanciális (jótálásos) problémák hivatkozások kikerülésére.
Ja még egy jótanács bármiféle kötözködés probléma esetén kérjétek írásban az állásfoglalásukat véleményüket, aláírva + főnök aláírása, pecsét, ügyiratszám, stb szerintem töbre lehet úgy menni mint ezekkel a szóban való vagdalkozással...

Kíváncsi vagyok mikor fogják a vehemensebb forumozókat megkeresni egy esetleges "nagyon olcsó" konfig felajánlásával stb...

üdv arnd


szomb. feb. 07, 2004 13:32
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
variációk egy témára:

1.a gari megvan, az ember általban hagyja a francba, a mustár kap egy új winyót a vevő elmegy,kaszáltak 25e FT ot.
2.gari megvan,az ember fizet 2500ft ot mert úgytudja nincs meg,kicserélik neki de ha legközelebb beszarik(mert pl maxtor) aztmonndják hogy sorry már nincs gari...
3.mustár továbbképzés,vetítéssel egybekötve hogyan kell a matricát rosszul felragasztani,és a vevővel viselkedni ha netán reklamálni mert pár napon belül.
I. pont:az eladónak mindig igaza van
II.pont:ha mégsem akkor érvénybe lép az első pont.


szomb. feb. 07, 2004 11:18
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Hali!
Marha nagy szerencs/ém/éje van a Mis***lnak,hogy a náluk vett vidkardom az eladásáig működött!Nem tudom mit csináltam volna ha nekem így rendezték volna a vidkártyám gariját,mint a winyós a srácnak.Felforrt a vérem.A vinyón csak a légmentesítő matricának kell épnek lennie?!Volt olyan gyártó aki automatikusan cserélte a winyóit,mert a matrica rossz helyen volt és szereléskor kiszakadt!E miatt levegőt kapott a winyó!Nálatok ez miért nem műxik MCWB?Van már egyedileg jelölő festék.Csak nektek lenne ilyen és ezzel jelölni lehetne a cuccokat.Akár az elektronikára is....Kit érdekelsz Zso ?!!
Végül is csak arra lennék kiváncsi,hogy miért csináljátok ezt?Mert a FOGYVÉD-es cuccok ára már nálatok kamatozik a per alatt.És addig talán megforgatva kijön a plusz költség.És így pufferelődik a pénz?
A matrica ragsztós srácot/lányt/miér tnem világosítjátok fel,vagy miért nem rúgjátok ki?
Zso :)


szomb. feb. 07, 2004 10:55
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Nekem is Samsung Wincsim van, de ha jól tudom, akkor azt a Samsung saját maga javítja, és ha gond van a samsunghoz kell visszavinni és nem oda ahol vetted. Javítsatok ki ha tévedek.


szomb. feb. 07, 2004 10:43
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
Büdös köcsög banda, de szívessen irogatom akárhányszor.
vettem egyszer náluk egy DVD-t, s rittig olyan helyre volt ragasztva a matrica, hogy 4-5 ki -be rakás után elvágja.
Nem feltétele a saját matricájuk megléte a garanciának, elég ha az eszközön levő sorozatszám sértetlen, netán a VPOP nak is elég lenne időnként.
Ha-belépünk az EU-ba, a klotyó már megvan. **** hely, vagy **** hely, már mindegy.


szomb. feb. 07, 2004 8:17
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1833
Hozzászólás 
Nem volt semmi baj a 80 Gbyte-os winchesterrel azonkívül, hogy elromlott. De a M* már januárban túl van a 30000-ik kiszolgált vevőn, az ötezredik eladott winchesteren és már most megválogathatja magának, hogy ki garanciájának tesz eleget és kiének nem. Érdekes módon a többi 50000 winchesteren jól elvannak a matricák mindaddig, amig működnek a meghajtók és nem kell a garanciát érvényesíttetni. Az még érdekesebb lesz, amikor majd megpróbálják érvényesíttetni.

Kár machinálnotok a matricákkal mcwbp.

Visszaviszi a vevő, hogy elromlott. M* megállapítja, hogy nem jó a saját matricája, amit ráragasztott. Vevő bosszankodik, kifizeti a 2500 Ft-ot, hogy javítsák meg. M* elküldi nagykernek, azok cserélik, merthogy nekik közük nincs a M* sz*r matricáihoz, de az elvileg 3 év működésre tervezett winchester valóban rossz.
1. Vevő megkapja a csere winchestert, lőttek 2500 Ft-nak és ki tudja milyen garanciát állapít meg neki ilyenkor a M*. De az tuti, hogy ők a nagykertől megint 3 évet kaptak.
2. Vevővel közlik, hogy javíthatatlan és csak cserélni tudják, ekkor viszont fizessen xy-t.

Akármelyiket el tudom a M*-lal kapcsolatban képzelni, sőt!


szomb. feb. 07, 2004 3:23
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
"Kár babrálni a matricákkal."

Van nekem is matricás eszközöm (kissé már szégyenletes) élégé hányaveti módon van felrakva (ahogy sikerült).
Minden esetre kis türelemmel bárhova átragasztom ha kell, a hőlégfúvó csodákra képes, lehet, hogy nyitok egy ilyen szolgáltatást: Rosszul matricázták fel az elromlott eszközödet? Nem probléma, megoldható... Persze garancia csalást nem támogatok, csak a trehány mustáros dolgozók hibáját korrigálnám... :)))

Egyébként mi volt a probléma a 80G-s samsung vincsivel? Ripsz-ropsz lejárt a három év? Vagy nem látszik rajta, hogy pár hetes? Lehet, hogy ez a "gazember" tulajdonos már alattomos módon 2001-óta xarrá használta és most egy új vincsi matricájával visszavitte volna a 2001-ben vásárolt 80G samsung vincsijét??? Nonszensz!!!

-arnd a borsodi német-


szomb. feb. 07, 2004 1:01
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Az idei év jól indul, még januárban túlléptük a
harmincezredik kiszolgált vevőt, és az ötezer eladott
vincsesztert. érdekes módon a többi ötezer hdd vevőnek jól
van a matricája, ugyanígy a tavalyi több mint ötvenezer
vincseszteren is jól elvanak a matricák.

Kár babrálni a matricákkal.


szomb. feb. 07, 2004 0:39
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2462
Tartózkodási hely: gyökér könyvtár
Hozzászólás 
Majd mcwbp megmondja, mi ilyen esetben a korrekt eljárás. Ha mégsem tudna kielégítő választ adni, legfeljebb megfenyeget, leköcsögöz, és szóváteszi, hogy mitől volt pofád betérni a nagykegyelmű Mistral Őfelsége Királyi és Császári Szállítóhoz...


pén. feb. 06, 2004 22:42
Profil Privát üzenet küldése ICQ
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 91
Hozzászólás 
Jé, má megint találtam egy ilyet:
Toshi válasz erre | adatok | e-mail 2004-02-06 21:16:00 (0)

Az elõzmények:
Vettem egy winchestert két hete a Mistralnál.
Ma egyszercsak megszûnt mûködni. Visszavittem a Mistral Váci úti szervizébe, mert 3 év garanciát adtak rá, és csak két hetet ment. A szervizbe elvették tõlem, bevizsgálták, majd közölték velem, hogy a wincheszter valóban rossz, de sajnos nem érvényesíthetõ a garancia, mivel a matrica nem olyan, amilyennek lennie kell. Itt jegyzem meg a matricát az eladójuk rakta rá, úgy ahogy sikerült, én hozzá nem nyúltam. Mindegy. Akárhogy is mondtam, az eladó csinálta, azt mondták minek vettem át, így nincs rá garancia.
Viszont felajánlották, hogy 2500Ft ellenében elküldik megjavítani az én költségemen. Pofátlan egy társaság. A két hetes winchestert garancia nélküli javításra átveszik tõlem, ha erre külön befizetek 2500Ft-ot.

Ami érdekelne:
Tud valaki egy olyan helyet, ahol 80Gb-os Samsung HDD-t javítanak?


Az már nyílvánvaló, hogy azt a 23000Ft-ot, amibe került elbuktam, és csak akkor lesz winchester a gépembe, ha veszek egy másikat. Biztos, hogy nem a Mistrálnál! Azért ezt a mostanit, ha meglehet javítani megcsináltatnám, akkor lenne egy második winchester a gépbe, amira szabadon tudnék menteni, és talán nem mind a 23000Ft-ot buknám el.


pén. feb. 06, 2004 22:33
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
InfiniteReality:
"Tény, hogy ami jól működik, azt lecserélni nem fogjuk"
Ez nézőpont kérdése. Mert ugye a cégnek jól működik, de a vásárló már nem mondhatja el ugyanezt. És ha figyelitek a visszajelzéseket, fórumos hozzászólásokat (már pár éve jó sokat olvashattok) észrevehettétek, hogy valami nagyon rosszul működik.
"Ha valami nem működik, az viszonylag hamar kiderül és lecseréljük valami újra!"
Hogy akkor miért nem lett lecserélve? Mert **** a vevőre, ha kicsit is fontos lenne, hogy aki vásárol nálatok megelégedett legyen, változtattatok volna régen a hozzáállásokon.
Lásd a tapló vezetőség (mcwbp) válaszait.
Roxan


pén. feb. 06, 2004 13:22
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
ha jól működik minek foltozgatni?:)


pén. feb. 06, 2004 10:39
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Nálatok? Marad minden a régi."

Ahogy Te tévedsz! Nagyonsok minden nem a régi már! De mintahogyan én sem látok bele a Te munkádba, úgy Te sem látsz bele a Mistral rendszereibe! Tény, hogy ami jól működik, azt lecserélni nem fogjuk, max javítgatni, foltozgatni (ha kell). Ha valami nem működik, az viszonylag hamar kiderül és lecseréljük valami újra!


csüt. feb. 05, 2004 23:28
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
Vagy
un gary, hungary, hun a gary, gari hopp,


szer. feb. 04, 2004 12:57
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2462
Tartózkodási hely: gyökér könyvtár
Hozzászólás 
Stephen !
Egyetértek az 5lettel, megalakítjuk a Mistral-duót, és többmilliós példányszámban kelnek majd a lemezeink itthon és külföldön! Első lemez címe: "Gari, gari, garancia..."


szer. feb. 04, 2004 7:26
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 445
Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
Hozzászólás 
Ha már ismered a környékbeli viszonyokat nyithatnál egy jobb boltot.
Komolyan, minden él nélkül mondom, hogy szívesen menék oda vásárolni ahol Te adsz el. :)


szer. feb. 04, 2004 1:50
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 48
Hozzászólás 
Pedig a regi "szep" cegek mar elpatkoltak Gyorben... egyik "kedvencem" a regi Ready a masik meg a ZComputers (volt)...Hat ja lóvé megvolt, ideje valtani - mondta valaki, ezekre is igaz, hehe...

Utini: nekunk megkene latogatni azt a dalolaszo kiscsajt... te irnad a szoveget (Tincs ami nincs...) en meg majd elegyengetnem ujdonsult slagergyanus zenei palyafutastok, hehe...

udv,Istvan


szer. feb. 04, 2004 1:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 445
Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
Hozzászólás 
Félre értetél a Compexes gépekel kapcsolatban.
Az a két gép amit említettem az nem a bolt configja volt hanem ismerősömnek összeírtam, hogy mi legyen benne és azt rakták össze (szerintem korrektul és plusz költség nélkül).

Egyet értek! Panasz mindenhol lehet, de tényleg örültem, hogy egy kicsit foglalkoztun Győrrel is (és remélem majd még fogunk is).
Nem árt az infó.


szer. feb. 04, 2004 0:45
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 48
Hozzászólás 
Nem tenyerelt bele senki semmibe, az azonban biztos, nezd 10 ev (Gyor)kornyekbeli tenykedes utan es az elmult 5-ben teljes Dunantulra kiterjesztve, hogy a Dunantulon pld vegyel egy Pecst es SEMMIVEL sem jobb (sõt, s itt most a pecsiektol kerek elore is elnezest DE...) mint pld Gyor. Nem Gyor a vilag kozepe, fere ne ertse senki, de azt hiszem reklamalas itt is, ott is lehet. Amugy az hogy pld a Compexnel vett gep megy, meg SZERENCSE, ugyanaz az Abit alaplap van benne mint pld a Mistralnal, vagy akarhol mashol. Nem az a baj, hogy nem megy, hanem az hogy ilyen szinten Te is, mas is, BARKI tud "bótot" csinalni. Ehhez se tudas, se semmi nem kell, mar leirtam max mi. Ha ez is eleg ma mar ahhoz hogy az ember "milliardossa" valljon, szerintem MINDEN kisdobos ezutan ámitastechniaval fog foglalkozni...

udv,Istvan


kedd feb. 03, 2004 23:42
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 445
Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
Hozzászólás 
Stephen:
Látom beletenyereltünk valami régi sérelembe. :)

"Hat ha Gyort emliti valaki, akkor melle lehet tenni az orszag 1000 masik helyet."
Ezzel egyet is értek. Szerintem is az összes egy kutya egy bizonyos mértékig.

"Nem ertem miert emeltek ki 1 varost"
Nem kiemeljük csupán ezt is megemlítjük. Néha nem árt. Általában itt föleg a Bp-i boltokat emlegetik, pedig mint győri azért érdekelne mások tapasztalata a helyi boltokról. Ahogy említeted sok győri is van itt, ennyit megérdemlünk.


MansonBoy. Két kivételel egyet értek:
- Bit boltal volt már vitám, habár lerendeztük végül, de ebből látszik, hogy ami az egyiknek jó az a másiknak gáz.
- Compex: Hát máshol sem sokkal jobb a színvonal az eladókal és ahogy mondtam az mindenhol probléma Győrben hogy nincs raktárkészlet.
Amúgy már két ismerősömnek raktak össze gépet és azok jól mentek eddig. Nem tudom mi alapján feltételezed, hogy rosszul tákolják össze a cucot ha Te még nem rakatál össze velük???


kedd feb. 03, 2004 23:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
"ne áruljunk CANON nyomtatót?"

akár ne, ha a szabályok betartását tartanátok a tisztességes üzlet alapjának, s ezt megkövetelnétek, s másnak is továbbadnátok.
Az én területemen ,(mindegy mi)januárban eldöntöttük a lehetséges háromból árajánlat alapján ki kapja a többszáz millios megrendelést mint beszállító. Ezért cserében az adott címre leszállítják az árut, (többszörös eset) s ha ez történetessen éjjel kettökor a lánchid tetejére a turulmadár hátára kérjük, akkor ott is van. Ha éppen **** volna a rendelést, vagy a helyszínt, (kizárt) akkor szó nélkül futnak és cserélik, stb. A mi megrendelöink ezt tőlünk is megkapják. Igy néha van mit lenyelnünk, mert veszteséggel tudjuk felkészületlenségünk miatt teljesíteni. Az össz mérlegünk mindig erőssen pozitív, nyereséges, ennek ellenére.
Ha importöri hiányosságot tapasztalunk valamely berendezés silány volta miatt, akkor azonnal helyébe léptetünk mást, vagy közvetlen beszerezzük. Természetessen garanciával járó tevékenység a mienk is, és bár az elmúlt öt év árbevétele KÉT milliárd feletti volt, pártízezres kiadás volt ebből mindössze a garié.
Mindezt kollégákkal érjük el, db egy sincs köztük, és sokkal erőssebb konkurencia mellett, mint ami nektek valaha is lehet.
Ráadásul elértük évek alatt, hogy kifogástalan teljesítéssel, kellő kitartással már a megrendelőket is megválaszthatjuk.
Nekünk május már csak május marad. Nálatok? Marad minden a régi.


kedd feb. 03, 2004 20:57
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1340
Hozzászólás 
hehh ahoz a Compex Trade computerhez nekem is van hozzáfűznivalóm.Tom Stephen már megelőzött:)
A boltban vegyesbolti eladók vannak...és lehet ,hogy tudja hogy mennyibe kerül egy liter tej de ennél többet ne várj tőlük.
Kiváncsi lennék ha rendelsz egy gépet, akkor hogy rakják össze:DD szerintem pesten összerakatják a nagykerben még...
Képzeld el mivan ha bele akarsz tetetni valamit a gépbe mert pl:átlag user vagy és félsz magad beletenni...
lehet most ez erősnek tűnik de kb ez a szint.
Bit-bolt:korrekt kiszolgálás, és mellesleg értenek hozzá, a garival pedig nem ****.Lehet 500FT al többet fizetsz,nem olcsóbb a CT sem annyival de ha gondod van akkor nincs semmi gáz.
Fefo:pf rég jártam náluk de eddig mindig normálisak voltak.
PC-Center:régen mikor kis sufnibolt voltak akkor körbeugrálták az embert,és mindent tudtak hozni.Ez volt 2,5éve.Mikor elégett a gép amit mellesleg ők raktak össze és akkor biztosítottak hogy jó táp van abban a házban amit veszek(és akkor még nemtudtam milyen **** az acorp)és nemles vele gond.Egyébként az összes többi cuccot én válogattam,de pont nemvolt olyan táp amit akartam..:/.Mikor elégett a gép és visszavittem az alaplapot,mert ugye a drága ASUS 3év garit ad:)igaz a garival nem ****,de mikor megemlítettem hogy az ő fos tápjuk égette **** a gépem,(ami mégcsak túl sem volt terhelve)kaptam egy flegma választ ha Enermax lett volna benn akkor is leég...(vicces ugye?:Dezen már énis csak röhötni tudok)és az álítólag új lap amit cseréltek (nemtom honnan szereztek 2003nyarán ÚJ Cuv4X-e lapot (nem egy gyakori darab),miután összeraktam immár új táppal 4óra használat után egy resetet követően meghalt...ezután mikor ismét mentem hogy izé...gari mit adtatok, inkább veszek egy AMD-t vagy PIV et ráfizetéssel(ezmár a 15MUNKAnapos "javítás"után volt és addig PI 200al ****)volt náluk 1fajta "márka"!!!!, a nagyobbik üzletükben nevezetesen Asrock...na mondtam kösz nem..inkább kérek cd írót.
erről ennyit.
TFX:egy nyomi a tulaj, egy hippi az eladó.raktárkészletük 0,a srác egész nap heroesozik.Beleakarta tenni NYLON!!!!zacskóba a procim amit beadtam bizományba...de visszakrétem 2hét után mert találtam rá vevőt...és mikor megkérdeztem hogy mi a faaaszt csinál???visszakérdezett miért..?nemlesz semmi baja...
Rcomp:bizotsítós spicli bolt,ha nem összerakva viszel egy gépet akkor már azt a kukából lapátoltad össze!!!(szerintük!!)nem is fizetett a biztosító...
PC ABC:rendes csávók,ha a hozzáértésük nem is olyan nagy de egész korrektek, ilyen használtcuccos túrkáló a bolt

mistralossrác:a MOD szerintem nem olyan sufni bolt, ugyanis az Audinak pl ők szállítják az összes cuccot,amiben lehet több lóvé van mint a te 500ftos vásárlóitokban akiket átbaXtok



ennnnyiiiiii


kedd feb. 03, 2004 20:55
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Akkor jön az az eset, hogy többet nem vesztek ti sem attól a nagykertől, ha fontos a vevőkörötök. "

Akki: akkor ne áruljunk CANON nyomtatót? Hmmm...

Tényleg közöd nincs az egészhez!


kedd feb. 03, 2004 18:47
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 827 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség