Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. jan. 08, 2025 20:48



Hozzászólás a témához  [ 26 hozzászólás ] 
Nagycégek is hibázhatnak?! 
Szerző Üzenet

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
MS SQL -> némi módosítás után nem úgy és nem akkor futottak(ha futottak) mindenféle triggerek. Különösen ha le lett terhelve...
Végső kétségbeesés: Microsoft ügyfélszolgálat felhív (kb 1 órányi küzdelem után találtunk egy többé-kevésbé hozzáértőt), fenti probléma előad:
-Igen ismerjük a problémát, ez az MS SQL egyik hibája.
-Ki lehet vhogy küszöbölni?
-Igen.
-Hogyan?
-Elő kell fizetni az MS Supportra, és akkor elmondhatom...
-???

Mindez természetesen egy teljesen hivatalos MS SQL szervernél.


hétf. júl. 07, 2003 17:46
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
:)))))))


pén. jan. 24, 2003 8:40
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Üdv!

Én nem csak a fogyasztói visszajelzések pontosságánál érzem a problémát. ha például egy cég -mindegy mekkora- üzemeltet vevőszolgálatot, telefonost és internetes formában is, a minimum, hogy foglalkoznak az ügyeddel.
én tudok ellenpéldákat, de nem szeretnék negatív reklámot senkinek.
az egyik ilyen "apró" hiba miatt két napja áll a gazdasági osztály, egy programfrissítés okozta a galibát, annak egy hibásan megírt része. az ügyfélszolgálatot 10-óra óta folyamatosan hívom, de foglalt - plusz két mél, de hagyjuk. most kis pihit tartok. nem adom fel, hátha.

"Amióta NT-t installáltam a porszívómra, semmi szívás vele!"


csüt. jan. 23, 2003 12:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Egy apró ötlet:

Ghosei, írta valahol, hogy a fogyasztói visszajelzésekkel gond van. (Nem elég pontos, nem elégséges, stb.)

Szerintem, ha a nagyobb cégek készítenének honlapjukon fórumot is, akkor lehet, hogy pontosabb képet kaphatnának. (naná menne az anyázás is, de hát ez van)
Még egyszerűbb megoldás: a sajtófigyelő mintájára, fórum (/net) figyelő. (neki még egyszerűbb, vannak jó kis keresők:)


csüt. jan. 23, 2003 8:58
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Üdv!

Így már rendben, elhárítottad a képzavart.
más kedvenc menedzser betegség: helpdesk, support, stb.
írhatnánk reggelig....


szer. jan. 22, 2003 15:12
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hali!

Ok, Premo Úr/Hölgynek igaza van:). Kimaradt egy gondolat, hogy a nagy megalomániában már mindent projektnek hívunk (azt is ami nem) és elfelejtünk magyarul beszélni. (Nem kivántam párba állítani a kifejezéseket.)

Örülök, hogy bővül a Mat FunClub:)!


szer. jan. 22, 2003 14:58
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Tisztelt Protoss Úr/Hölgy!

nem kívánok kötekedni, és kicsit off lesz a dolog, de a
project kifejezés a gazdasági életben mást jelent, mint a
tervezés. a manager-rel viszont egyet kell hogy értsek.

a m_táv nevű banditákkal én is jártam hasonló képpen, ott
egy kicsit bonyolultabb, modemről isdn-re váltás történt,
és fizettem a matávnak is meg az axelero-nak is egyszerre -
duplán számláztak- ebből és az én makacskodásomból lett a
későbbi galiba.
most ott tartok, hogy megtartottam a mobilom, a vezetékes
telefonról meg lemondat. pedig havi 14ropi alatt nem volt
számlám, és ez csak a beszélgetés. no comment... ha nekik
nem "kedves" az ügyfél....


szer. jan. 22, 2003 14:02
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ez teljesen érthető.

Inkább az a furcsa, hogy a nagy nevű cégek gyakran elfelejtik, hogy amit az egyik oldalon a reklámba beleölnek, azt a másik oldalon kiütik a nagy ktg. minimalizálással. A másik mindig csak rohanni és kapkodni.

Persze, hogy nem könnyű, gondolom az (külföldi) anyavállalatól megjön az utász és kész. Ez van ezt kell szeretni.

Egy lökött gondolat: a mezőgazdaság már régóta alapja világunknak és a munkacsúcsok fogalmát már ott megismerhettük. Néha érdemes tanulmányozni a régebbi gondolatokat is. Gyakran beszélünk Projektekről, managementröl és elfelejtjük régebben is volt vezetés, tervezés. (Nem sírom vissza és még fiatal is vagyok ahoz erről elmélkedjek, de nem minden rossz, ami régi.)


szer. jan. 22, 2003 11:37
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Hi all!

Kaptam egy választ a levélre a fõnökömtõl.Íme:



nem vedeni akarok senkit, de te is tudod hogy ez egy picit osszetettebb kerdes, mint hogy miert nem alkalmazunk tobb kepzett munkaerot, meg miert nem vesznek fel eleg kepzett embert...

a minosegi gondok egyik alapveto oka az osszevissza ugralo darabszam, meg a nagyon szuk hatarido az uj bevezetesekre, (nem csak egy uj modell,
hanem uj gyartas (Compaq), uj sor,) a darabszamot meg nyomni kell...

Ezt nem bántás képp nyomtam be.Nehogy valaki félre értse.


Gee


szer. jan. 22, 2003 10:35
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hali!

Igaz, amit fentebb írtam valóban iskola példa és elmélet. A megvalósítás mindig nehéz. A gond ott van, hogy a "vezetőség" sok esetben tényleg csak papiron létezik és egyetlen cél van Költség csökkentés. Sajnos összekeverik a dolgokat, hatékonyság növelést lehet máshogy is produkálni. (Szakképzet munkaerő, akiket esetleg megtartunk és meghallgatjuk mit mondanak.)

Egy egyszerű történet:
-"Nagy" vezetékes telefon szolgáltató hibás számlát küld. Telefon fel, számla reklamáció. Ok, valóban hibás, intézkedünk.
-Közben naivan rendelek ADSL előfizetést, rendelés elindul. Hosszú idejig semmi( kb. 3 hét), (új számla megjött befizetés) várom a jelentkezést megunom, telefon szolg. ügyfélszolgálat felhív. Mi történt?
-Elutasítva számla tartozás miatt.
-MI??? Az egy reklamált számla és már rendezve.
-Valóban, most látom, hogy beérkezett az összeg.
-Esetleg valaki tájékoztatna engem is ilyen ügyben?
-Mi az internet szolgáltatót tájékoztattuk. Mert Önnel nem állunk kapcsolatban.
-Valóban? Matáv előfizető vagyok, egy telefont azért felemelhetnének. (hiszen fizetek 3000 Ft havonta?!, minden adatomat látják és nekik is pénz hiszen a belépési díjat ők kapják.)
Na szóval, ennyi és még a neten sem reagálnak.


szer. jan. 22, 2003 8:15
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Hi Protoss!

Hát igen.Az hogy én itt irogatok ...... hmm .Igazábol nagyon kis hal vagyok ebbe az egész dologba.Maximum csak arra figyelnek fel a kolegáim , amiket nekik továbbküldök leveleket.
Az hogy az emberek nem bírják ez így van.Ha megnézel bármilyen multinacionális céget , mindenhol csak azt látod hogy kevés az ember.Gondolom probálnak minél kevesebb embert allkalmazni , vagy éppen elég legyen.Volt egy olyan idõszak a gyár életében , amikor tényleg emberhiányban voltunk.Ez õsztõl volt , egész karácsonyig.Aztán januárra minden megváltozott.Felvettek egy csomó embert és most már elegen vagyunk.Szerintem.
A munkaköri leírások léteznek , csak éppen senki nem veszi õket figyelembe.A másik dolog pedig az , hogy kinyitnánk a szánkat , nagyon könnyen visszavágják azt , hogy nem muszáj itt dolgozni.Ezt az operátorkra értem.
Az egyik üggyvéd ismerõsöm csak röhög az egészen.Õ mindig azt mondja , ha beperelném a céget , már rég milliomos lennék a sok kártérítésbõl.Annyi mindent megenged magának a cég , hogy ihajjjjj.De gondolom ez máshol is így van.Bár engem nem zavar.Ezt a munkát én vállasztottam.Élmondták azt , hogy ez mivel járhat és én elvállaltam.Ez van.
Van itt mindenki , Managger managger hátán.Egymást összetapossák annyian vannak.Csak éppen nem csinálnak semmit.
Amiket leírtál az mind-mind igaz.De ez csak elmélet.A gyakorlat teljesen mást mutat.Ezekez megvalósítani nem is olyan eggyszerû.De ez már nem az én dolgom.
Mindenestre a levelet továbbítom!!!!!!Már számozása is van.Az elejétõl számolom az értelmes és használható hozzászolásokat.Ez a levél lesz a negyedik a sorban.Szerintem ez nem hülyeség , mert tényleg az ember a hibáiból tanul.És hátha lesz valami következménye.

Gee


kedd jan. 21, 2003 23:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Matá...? Axel...? Vod...?
Lehet itt szidni?

Fölösleges, mamut cégek. (több órányi ügyfélszolgálati beszélgetés sem hat, pedig már próbáltam) Azon csodálkozom, hogy valaki a IBM-től itt irogat és olvasgat. (Ez pozitívum.)

Pár dolgon viszont elgondolkodtam, ha azt modja az IBM: hogy sok a megrendelés és nagyon sok gépet rakunk össze -> az embereink nem bírják -> ezért hibáznak.

Akkor viszont igaz az is, hogy van bevétel -> van profit -> lehet fejleszteni -> lehet plusz munkaerőt felvenni. (persze tudom, legdrágább az élőmunka kishazánkban is az állami terhek miatt).

DE! Vannak munkaköri leírások és szabályok, lehet, hogy itt kellen módosítani. (iskola példa: a teljesítménybér a minőség rovására megy, ha nincs helyesen megállapítva)
Valamint az IBM valóban nem egy garázs műhely (ez látszik az árain is), tehát van tőkéje is a talpon maradásra és inkább a "valódi" minőséget kellene szem előtt tartani. (szerintem többet nyerne vele).

De, fölösleges itt irogatnom és tenni az okosat, hiszen gondolom vannak ott közgazdászok és folyamatelemzők(remélhetőleg nem csak a papír miatt).


kedd jan. 21, 2003 13:28
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Hello mjfjk!

Megprobálom tömören leírni.
Tehát össze van rakva a gép.
Elsõ teszt:beleraknak egy lemezt , amin egy win98 boot van , plusz egy tömörített állomány amin a hlozati beállítások szerepelnek.Be boot-ol floppyról kicsomagolja a hálozati elemeket a Ram drivera.Inenntõl kezdve a teszt hálozatról fut.Ellenõrzi az eggyes elemeket , hogy jó Hardver van-e benne.Ezután eggyenként ellenörtzi az eggyes elemeket.Proci sebesség ,ventillátor teszt ,memória sebesség , CD-rom teszt , winyo teszt , usb teszt , soros port teszt , hálozati teszt .Lényegébe az összes hardvert ellenõrzi ami benne van A-tól Z-ig.
A második teszt nem is igazán teszt.Inkább telepítés.
Újra be bootol floppyról , kicsomagolja a hálozathoz szükséges elemeket.Fellép a hálozatra.Elindul egy winyó teszt ami kb.:10 perces , ha ez jó particionálja winyót , formázza.Ezután image-be letölti a neki megfelelõ windowst.Kicsomagolja az imaget a c:/ - re.MAGYARUL GHOST-nak hívják.Elindul a windows , a még pluszban kért szoftvereket fölrakja.A teszt végén van egy vírusellenõrzés és kész.
A harmadik teszt utoljára föllép a hálozatra és lényegébe megnézi hogy minden sikerült-e gépen.Rutin ellenõrzés.
Van egy negyedik teszt is , ez a nagyfeszülségi teszt.A PC tápjára 1000V-ot dugnak.Egy csipeszt a számítogép házra tesznek és megmérik hogy a föld felé mennyi áram "szivárog".Ez kb.:10mA alatt szokott lenni.
Az elsõ teszt kb.:10 perc
A második teszt kb.:2 óra
A harmadik teszt kb.:10 perc
A negyedik teszt kb.:10 másodperc
Ezek csak körübelüli értékek.Az sokban függ a számítogép konfigurációjátol.A második teszten szoktunk csinálni 24 órás tesztet.Ez ilyen nyúzópróba.
Van még a csomagolás utánni teszt.Itt a gépeket csak szúróproba szerûen választják ki , és úgy tesztelik és úgy nézik mint ha egy otthoni felhasználó látná.Kicsit más szemszögbõl.Minden kis hibát észre kell venniük.Itt a tesztprogramok között megtalálható a 3DMark 2000.
100 gépbõl kb.:kettõt , hármat tesztelnek.
Hát ennyi , így dióhélyban.Sajnos ennél többet nagyon nem mondhatok.Remélem megértitek.De szerintem naggyábol azért el tudjátok képzelni.




Gee


kedd jan. 21, 2003 0:08
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 779
Tartózkodási hely: Még mindig a bőrömben.
Hozzászólás 
Hi Lordred !

Compaq-hoz compaq CD, IBM-hez IBM CD. Csak a sajátjukat szeretik. A Cpq Proliant 1600-nál muszáj a SmartStart (v. hogy hivják) CD-ről éleszteni, különben nem fognak működni az eszközök. Jártam már így.

Pl. 2000 március legelső péntekje: de. 9-től du. 13-ig volt időm, hogy Novell Netware 5.1 szervert gyártsak Proliant 800-ra. A Smartstart végigment, majd Novell CD bekér. Halál. Kétszer is. A Netware 5.0-t ismerte, az 5.1-et az Isten semmi kincséért sem. Gyalogosan kellett felrugdosni a cuccut a maradék két óra alatt. Azt azért el kell mondanom, hogy azóta teljesen stabilan és megbízhatóan megy.

Tisztelettel: Zsivágó


hétf. jan. 20, 2003 17:31
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hello.

Ghosei érdekelne hogyan tesztelitek le a gépeket. Gondolom napi 2000-2500 gépen nem órákig tartó tesztet csináltok.
Mégis milyen progit használtok???


hétf. jan. 20, 2003 17:25
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
Akkor a helyi párosítás a tuti
Egy db Compaq Proliant 1600
Meg egy Ibm e-server oltárri sup hozzá.
Proliant 1600 Rendeltem bele egy 18.2 wincsit a raid be spare funkcióval. Az ára az vetkszik súlyának megfelelő menyiségő tiszta aranyéval. Semmi progi alpba amivel a raid vezérlöt csesztetni lehet
A másik meg egy IBM e-server
Van egy **** wizard-ja 2k telepítéshez csak az baj hogy végén közli hogy tegyem be a 2k install cd-t és ezt ismételgeti hiába rakom be.
Maradt a végén a jó öreg debian .


hétf. jan. 20, 2003 17:06
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 779
Tartózkodási hely: Még mindig a bőrömben.
Hozzászólás 
Az IBM érdekes dolgokat bír elkövetni. Azt hiszem még sokan rettegik a Compaq féle diagnosztikai partíciót. :-))) Nos a Compaq egy idő után kidobta, mint teljesen agyamentet. Másfél-két éve pedig érkezik hozzám 15 db IBM NetVista "gyönyör". Mi lapul a vinyón ? Diagnosztikai partíció. Hurrá, hurrá. Teljesítményükről annyit, hogy a 666-os (azaz ördögi) celeronos IBM gépeket a 466-os celivel szerelt Cpq-k simán leverték. A CD mellékleten 6000 éves Norton Antivírus és teljesen hasznavehetetlen utility-k. Egyedül az E74 monitoroknak örültem (mégis 17" a 15" helyett).

Azért a Compaqnál is tudnak összerakni dolgokat. 4-5 éve bejött 10 db szerver. Egy kis műszaki kannibalizmussal 6 db-ot működőképesre sikerült összerakni. Egyben pl. nem volt proci, 3-ban meg vinyó nem volt stb. A forgalmazó azért elhozta a hiányzó alkatrészeket + gari is maradt (mi azért egy kicsit jobban szereltünk :-)))))).

Zsivágó


hétf. jan. 20, 2003 15:48
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
Bocsi ghosei Ezt a topicot is megmutatnád a managereknek ?


hétf. jan. 20, 2003 14:27
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
Azt meg hogy az usában visza hívott szemettet itt értékesíti az Ibm arról no comment. (80 GB wincsi)
Hogy lehet úgy eladni vmit pl wincsi hogy rá írom hogy Folyamatos használatra nem ajánlott :(
Na erről is no comment
Éss akkor csukom be a gyártat azzal címszóval hogy csökkent a mervlemezek iránti kereslet.
Javítom csökkent a hulladék iránti kereslet.
Ja és javítom mer Wincsi is IBM.
Most meg a döhh szólalt meg belőlem.


hétf. jan. 20, 2003 14:09
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
A mások topic-ban volt de ide is be íróm.
Egyszer már megtettem de úgy látszik elvszett.
T Ibm
Ide irom mert más hol nem halgatnak meg Le irnám a teljes
Storyt
Hozzá teszem a hogy nem panaszkodom mert a gépekért Mi nem fizettünk hanem pályázaton nyertük de .
1. A hibát még aznap bejelentettem Az IBM magyarország szervizénél ök elkérték akkor a sorozat számokat hogy intézkecdenek. Ezek szerint nem jutott meszire talán vmelyik környékbeli kukában landolt.
2. A számítógépek hez adott support cd nem igazán tartalmazott reklámon kívül nagyon semmit gondolik itt pár apróságra mint pl driver.( A drivert kis kutatás után az IBM
honlapján megtaláltuk)
3. Egy 1.6 os p4 et 16 Mb tnt2 vanta vga kártyával szállítani szerintem botrány de ezért sem panaszkodom mert a célok nagy részének meg felel.
4. Amikor a hibát bejelentettem egy ottani szervizes közölte velem hogy nem tudja mi a bajom mert ö vett egy autót és abból kimaradt a kárpit azt mondta Peugeot volt,
gondolom ő arra gondolt hogy a nagy cégek is hibázhatnak.
(De enyit ???)
5.Meg minden szlogen azt mondja hogy vegyen IBM-et vagy egyéb más nagy cég által össze rakott gépet mer az milyen jó mer be van tesztelve és hogy hüde jó minöségű alkatrészekből rakják össze.
Max a monitort "gyártja az IBM" de most már azon se lepődnék meg ha belenézve minden hol vmilyen korea-i márka jelzés díszelegne.
6. A gép ház csini tetszik szép fekete.

Szerintem a történet tanulsága az hogy ezen a piacon talán van valamenyi nev az IBM-nek De ez önmagában kevés szerintem, Pont azokkal nem komunikáltok akiknek elakarjátok adni gépeket :( Semmi közöm hozzá.
Én semmi kép nem vennék előre össze rakott gépet, de egy amatörnek még mindig az a jobb megoldás mer legalább azokhoz van bmennyi support. ENgem az egész történet csak még jobban elretentett. De emellett talán minket rendszergazdákat is meg kéne győzni hogy jók vagytok.
Mer nekem ettől a három betűtől borsoddzik a hátam.
A tel számom továbbra is 06702354395. És az egészet vállalom. Gondoltam rá hogy vmi nagyobb hirverést csapok de nem emmiatt mert a gépek **** vki hanem a szerviz közömbössége miatt. Mondjuk ilyen hibát egy utolsó gyagyi számtek boltban nem vár az ember (most nem irom le mégegyszer a hűtésre gondolok) Nem ettől a cégtől ti kéne hogy legyetek a követendő példa nem pedig az elrettentő.
Egy kicsit az elkeseredetség is beszél belölem. szóval több komunkáció és meg győzés. Lenne pár ötletem de ehhez megint semmi közöm.
Bocsánat a helyes írási hibákért :(.


hétf. jan. 20, 2003 14:01
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Hi Leslie Rose!!!

Nem biztos hogy igazad van.A védõfoliás procinak wakeupon ki kellett volna bukni , mivel ott teszteli az órajelet.Tehát ha kisebbet mér, akkor rögtön megbukott volna.És nem is a teszt elején nézi , hanem a vége felé.Hogy miért nem tette az egy jó kérdés.
Ha egy kicsit tovább maradtál volna nálunk, akkor rájöhettél volna arra hogy nem mindig az a hiba amit kiír a teszt végén.Álltalában egy kicsit más szemszögbõl kell nézni.Az a jó ha egy kicsit mögé látsz a dolgoknak.Az meg hogy a wakeup-on buknak a gépek az természetes, mert az az elsõ teszt.Ha logikusan gondolkodsz akkor ez nyilvánvaló.Egy kezemen megtudnám számolni , hogy 24 órás termelés alatt hány gép bukott meg Final-en vagy Hi-pot-on.
A szerelési hibákban tényleg igazad van.De sokszor a fáradtság is közrejátszik.
A bérgyártó cégekrõl csak annyit , hogy olyan volumenü darabszámokat vállalnak be ami papíron és elméletben megvalósítható , de a gyakorlatban már nem.Az okos emberek nem kalkulálják bele a hibákat.A hibák alatt sok mindent értek.Pld.:le áll az egyik szerver , "eltáraznak" valamilyen alkatrészt , kevesebb ember megy dolgozni (betegedés , hóesés) stb stb. Ez mind olyan tényezõ ami az embertõl függ.Bezzeg ha gépek dolgoznának akkor ez mind nem lenne.De hát .............

Neked is jó munkát Leslie.Remélem már a kisújjatokba van a Nokia meg a többi termék. :)
Minden jót!!!


Gee


szomb. jan. 18, 2003 20:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 459
Tartózkodási hely: Tatabánya
Hozzászólás 
Üdv mindenkinek!

Annak a bizonyos védőfóliás procinak nem kellett volna kibuknia a teszteken időtúllépés miatt, amit a P4 órajelvisszavétele/lassulása okozott? Nem ártana, ha a RUNIN teszt a hőmérsékletet és a prociállapotot is ellenőrizné. Bezzeg a WAKEUP teszten sorozatosan buknak a gépek, pedig nincs is semmi bajuk, viszont a valódi hibák nem mindig jönnek elő. Egyébként a szerelési hibák abból adódnak, hogy a darabszám fontosabb a minőségnél. Már én is sokszor szóltam az operátoroknak, mire ügyeljenek és hogyan szereljék a gépet, de erre azt mondták, hogy erre nincs idejük, mert így lassabban megy. Én itt feladtam...
A NAGY CÉGEK-ről pedig annyit, hogy nem ők a felelősek, mert többnyire bérgyártó cégeknek (PL. Sanmina-SCI) adják ki a munkát, mint a jelen helyzetben is. Ezt a gyártási kapacitásuk növelése indokolja. A reklamációkkal viszont a forgalmazó cég foglalkozik, tehát jelen esetben az IBM. Ők jeleznek vissza a bérgyártónak. Ezért megy olyan lassan minden.
Erről sokat lehetne regélni, de inkább majd máskor...

Na... Minden jót! Jó munkát H.Gabi!


szomb. jan. 18, 2003 19:46
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Az IBM-nél dolgozott.Winyok hibáival foglalkozott.Végül is hasonló pozició , csak van alaplap , proci , memo , cd rom ....... stb.Hát nem egy PC-GURU de majd bele tanul. :)


Gee


szomb. jan. 18, 2003 1:12
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Hi!
Pályakezdő,vagy gyakorlott?Mert ha újonc,akkor ki vagytok vele a vízből.
Üdv zso :-)


szomb. jan. 18, 2003 0:39
Profil Privát üzenet küldése ICQ
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Ma délelõtt felvettek hozzánk egy mérnököt , a hibák analizálására.Lehet hogy csökkenteni tudják majd hibákat és kevesebb selejt kerül ki a felhasználókhoz.Lehet hogy van valami köze ennek az egészhez a "rémtörténetekbem" írt e-mailekhez????

Kicsit érdekes az emberi gondolkodás.Nem azt csinálja senki hogy megelõzi a hibákat ,hanem amikor bekövetkezik a hiba , utánna probálja meg helyrehozni.


Gee


pén. jan. 17, 2003 21:04
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Hi all!

Protoss tanácsára indítottam egy új topicot.Tehát az IBM-es storyt szerintem folytassuk itt.Tényleg nem a rémtörténetekhez való , és ezért bocsánatot kérek. :)
Sõt Zsivaagoo-tól is bocs!!!!

Tehát folyt. köv. itt!!! Várom a hozzászólásokat.
Írjanak azok akiknek voltak hasonló problémáik.


Gee


csüt. jan. 16, 2003 23:04
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 26 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség