|
Gátlástalanul pofátlan Vodafone reklámok
Szerző |
Üzenet |
pokemon
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1 Tartózkodási hely: Budapest
|
Kedves lndsmann!
Amíg nálam kifogástalanul megy a Vodafone és nem hagy el a
térerő, addig a te problémád nem fakaszt sírásra...
Akkor maradj a másik szolgáltatódnál.
Beszélj drágábban, de legalább legyen lefedettséged.
A voda reklámok nem neked szólnak, kapcsolj más csatornára,
ha az megnyugtat.
|
kedd okt. 15, 2002 9:01 |
|
|
Han
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Szia Landsmann!
Amit a hívásszokásaidról leírtál, nekem az jutott eszembe, hogy valószínűleg a pannon ezért veszített ügyfeleket: aki ugyanis nem csak keveset hív mobilt, esetleg nem csak pannonost, és nem csak 19 Ft-os sms-eket akar küldeni, azokat tudja megtartani. csak hát ami bevételt ebből szerez, azért nem dicsérik majd meg Norvégiában.
a buszos-tortás reklám szép szép, csak aki kicsit is többet akar telefonálni, annak nem nagyon van érv a pannon mellett.
|
kedd okt. 15, 2002 8:18 |
|
|
ixess
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 26
|
Kedves Landsmann !
Az a helyzet, hogy Magyarországon mindenkinek joga van azt reklámozni, amit akar, és úgy, ahogy akarja, még akár a konkurens kárára is. Ha ez a másiknak csípi a szemecskéjét, akkor feljelentheti az adott céget a Versenyhivatalnál. Ha megítélik neki, hogy sértõ a reklám, kifizeti a bírságot, és nyomja tovább, ameddig akarja. Ez a helyzet itt kicsi hazánkban.
Fogalmam sincs, miért csípik a szemedet a Vodafone reklámjai. Mindent megvizsgálhatunk több szemszögbõl is. Te azt mondod, hogy a Voda reklámai sértõek és lealacsonyítóak a Pannonnak, Westelnek. Én azt mondom hogy nem, mert a Voda nem azt mondta, hogy a Westel ****, a Pannon ****, a Matáv meg mégszarabb, hanem azt hogy a Voda jobb.
Mi számít itt Magyarországon? Mennyi a havi elõfizetési díj, és mennyi a percdíj. Ha pedig ezeket vesszük alapul, akkor kiderül, hogy a Voda tényleg jobb. Ha pedig kevesebb havidíjért, és kisebb percdíjért tud több szolgáltatást nyújtani, akkor nem hazudik, ergo igazat mond, és miért ne mondhatná, hogy jobb, ha ez így van ????
"Én akkor is a jelenlegi szolgáltatómnál maradnék ha a Vodánál negyed annyi lenne a percdíj."
Az is lehet, hogy a Pannon, vagy Westel, vagy amelyiknél vagy örül, hogy ilyen hûséges elõfizetõje vagy, DE EZÉRT MÉG NEM KAPSZ ÉVENTE EGY NOKIA 6510-EST AJÁNDÉKBA TÕLE.
Nézd, lehetsz mazohista, vagy csak egyszerûen költekezõ, vagy lehet, hogy csak gazdag vagy és nem érdekel a percdíj, meg a többi kiadás.
Ami meg a beetetést illeti ? Nem érdemes nagyon válogatni, mert az a helyzet, hogy MINDEGYIK SZOLGÁLTATÓ OTT **** ÁT, AHOL CSAK TUD, ebben egyformák, szóval ebben a témában relációt nem állíthatunk fel.
|
hétf. okt. 14, 2002 23:44 |
|
|
Vendég
|
"Tényleg hányszor lehetett szerinted??????
Mert hogy Te ezt is jobban tudod???" Nem tudom, de biztos hogy többször mint a másik két szolgáltatónál, de ez természetes, hiszen lefedettségben még nem tart ott mint a két másik szolgáltató. Ez tény. És azon se vitázzunk, hogy "én a Vodával olyan helyen is tudtam telefonálni, ahol a másik kettőnek semmi lefedettsége", mert ez lerágott csont, mindenki tisztába van azzal, hogy ésszerű és gazdaságos határok között nem lehet soha mindenhol 100%-os lefedettséget biztosítani. Mindig lesznek helyek, ahol nincs jel.
Ha már a díjemelésnél tartunk, akkor említsük meg, hogy szerződés közbeni inkorrekt díjemelést, kivéve persze a Vodafonet, mindegyik szolgáltató elkövetett. Akár a Westel, Matáv, Hungarotel, Monortel, Vivendi, Emitel. Csinált olyan díjemelést a Pannon hogy azt mondta x év y hónap z napjáig nem emel árakat és mégis emelt? Szerintem nem. És valószínűleg olyat se, hogy az előfizetőkkel utólag közölje hogy már néhány hete emelt díjat, de csak a telefonszámla megérkezésekor jössz rá. Hát szerintem ilyet se. Az inkorrekt díjemelés a Hungarotelnél kezdődik. A telefonszámláról tudja meg az előfizető hogy a mobil hívásokat 20%-al emelte. Igaz a Hungarotel nem mobilcég, csak az inkorrekt díjemelés céljából hoztam elő példának. Ha jól emlékszem a Pannon már hetekkel előbb nyílvánosságra hozza hogy emelni fog, nem érhet igazán váratlanul. Az más dolog hogy egy évben többször is. Ezzel nem sért törvényt, szíve-joga, legfeljebb előfizetőket veszít.
De igen, elképzelhetőnek tartom, sőt biztos hogy a legtöbben többet használják a mobiljukat mint én. És az is biztos, hogy sokan vannak olyanok, akik inkább koplalnak, meg alapvető dolgokon spórolnak csak azért, hogy minden így fölöslegessé vált Forintjukat valamelyik mobilcégnek adják. (függőség) Ez persze nem baj, nekem mindegy.
Én azt se bánom ha valaki az összes fizetését telefonszámlára vagy feltöltőkártyára költi. Az övé, megteheti. Lehet hogy én vagyok spórolós, ezt mások is mondták már, de annyira nem hogy valamit megvonjak magamtól amit szeretnék. De azt luxusnak tartom, hogy fölhívjam a szomszédomat és beszéljek vele, amikor 20 m-re lakik. Na persze más eset ha az időpont olyan hogy még vagy már látogatóba menni nem igazán illik, de telefonálni még nics korán/késő. De ha nem sürgős, ráér másnap. Hallottam már olyan beszélgetéseket, ami olyan érdekfeszítő volt hogy maga a telefonáló is majdnem elaludt közben. Na az ilyen hívások azok, amiket akkor sem csinálnák, ha a jelenlegi többszörösét keresném. Teljesen fölösleges. De mondom, én ilyen vagyok. Hogy más mire költi a pénzét, az az ő dolga.
"Tényleg nem értem, miért zavar Téged a Vodafone nyomulása. " Mert etikátlannak tartom. És most ne azzal gyertek hogy a Pannon is cserélgeti a Sztálinos járművön meg a tortán a számokat. Igen, ha pofon vágnak te sem nyeled le, visszaütsz. De ha jól emlékszem, ezt az egészet a Voda kezdte a Matáv ellen, aztán folytatta a Pannonnal. Ez olyan, mint amikor a kutya azt a kezet harapja meg, amiből etetik. (gy.k. nemzeti roaming a kaja)
|
hétf. okt. 14, 2002 22:38 |
|
|
Leo81
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Ezekkel a reklámokkal csak a begyöpösödött, csordaszellemet követő embereket akarják arra ráébreszteni, hogy van ennél (westel,pannon) jobb is!
Beszéltem egy haverommal és megkérdeztem tőle miért vett westeles telefont. Azt válaszolta, hogy a westelnél vannak a legtöbben akkor nem lehet olyan rossz(csordaszellem)??!!
Fogalma sem volt milyenek a percdíjak...tájékoztattam, ezek után leesett az álla! Ezért kellenek ezek a reklámok...mármint a vodának.
|
hétf. okt. 14, 2002 22:31 |
|
|
Attila
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 37
|
A reklámot megtekintettem, etikátlanságot nem tapasztaltam. A hatályos jogszabályoknak és a reklámetikai kódexnek 95%, hogy megfelel.
Egyébként megjegyezném, hogy a szókimondó összehasonlító reklámok csak az USA-ban engedélyezettek, az EU-ban sem tűrik a nyílt dolgokat. Elvileg itthon is lehetne OBJEKTÍV módon összehasonlítani, de eddig majdnem mindig per lett a vége az ilyen próbálkozásoknak. Nem tudom, hogy emlékszik-e valaki, amikor a Microsoftnak azonos terjedelemben bocsánatot kellett kérni a Novelltől és egy csomó újság (pl. HVG, Chip) tele volt a fehér alapon néhány sor szöveg típusú bocsánatkérő hirdetéssel.
|
hétf. okt. 14, 2002 21:55 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Mikor emelt a Voda szerződés közben?
Mert most például a hangpostával csak csökkentett.
Ráadásul a City árait egy évre garantálja, a Cityhez nem nyúlt, a Fiestához sem, a Regularnál sajna igen, mert eltörölte a havi 20 ingyenest. Viszont a fizetős sms 30Ft helyett 25 Ft lett benne. (ha jól emlékszem)
|
hétf. okt. 14, 2002 19:33 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Landsmann
{i}..de út közben hányszor lehetett: Csak segélyhívásra?...{/i}
Tényleg hányszor lehetett {b}szerinted{/b}??????
Mert hogy Te ezt is jobban tudod???
Amit zsolti4-nek írtál (szerződés közbeni inkorrekt díjemelés), abban pontosan a Pannon jár élen, emiatt is van, hogy a 3 Pannon előfizetésemből már csak 1 él, az is csak minimumon ketyeg, szintén hasonló ok miatt, mint a Tiéd, a bejáratott hívószám és az E-mail cím miatt.
Még mielőtt ismét leírnád, tudom, hogy Te pre-paidos vagy, én meg előfizetős. De a cég ugyanaz!!!
{i}Mobilról ritkán szoktam telefonálni, de ha mégis, akkor az említett 1 kivételtől eltekintve Pannonos számot hívok, azt is inkább hétvégén. Ha csúcsidőben kell, akkor jól jön az SMS. A hálón belüli hétvégi 20 Ft/perc másodperc alapon és a 19 Ft-os SMS az, amit nem találok a Vodánál.{/i}
{i}Hiába akartok rávenni hogy vegyek Vodát...{/i}
{b}Vonyító kutya legyek, ha rá akarlak venni, hogy Vodás legyél.{/b}
Ha Te összesen csak ennyi pénzt hagysz havonta egy mobilszolgáltatónál és tényleg ezek a hívási szokásaid, akkor Neked tényleg ez a legmegfelelőbb.
Ám azt esetleg nem tudod elképzelhetőnek tartani, hogy vannak olyanok, akik esetleg picivel többet használják a mobilt, mint Te.
Vagy pontosan ez fáj Neked, hogy más megteheti, hogy 5-6-számjegyű számlát fizessen ki? Tényleg nem értem, miért zavar Téged a Vodafone nyomulása. Ha úgy érzed, nem Neked szól a reklám, akkor ne figyelj oda.
Demokráciában élünk, el kell fogadnod, hogy vannak, akiknek tetszik ez a reklám.
|
hétf. okt. 14, 2002 19:23 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Najó! Hogy beálljon az egyensúly a h.lye helyett ezután már csak sziasztokot fogok írni. " Na te aztán egy sziasztok gyerek vagy!"
Ja, és néha nekem is nagyon sok ídőm van a neten lógni. Ma összegyűjtöttem vagy 50 orosz szolgáltatót.
|
hétf. okt. 14, 2002 18:39 |
|
|
Vendég
|
Akkor időrendbe szedve válaszok a kérdéseitekre.
Han:
"Bármibe lefogadom, hogy amint az az akadály, ami Landsmann-t pannonhoz köti megszűnik (hozzászólásai alapján ez leginkább felfogásbeli lehet, ami szubjektív, ezért a legkönnyebb rajta felülkerekedni), vodás lesz! mert szép dolog a panyon-vesztel drágaság, csak hát elég soványka indokokkal van alátámasztva."
Akkor elárulom hogy a térerőgondokon kívül miért nem akarok Vodás lenni. Az összes ismerősöm 1 kivételtől eltekintve Pannonos vagy vezetékes. Mobilról ritkán szoktam telefonálni, de ha mégis, akkor az említett 1 kivételtől eltekintve Pannonos számot hívok, azt is inkább hétvégén. Ha csúcsidőben kell, akkor jól jön az SMS. A hálón belüli hétvégi 20 Ft/perc másodperc alapon és a 19 Ft-os SMS az, amit nem találok a Vodánál. Havidíjas előfizetés szóba sem jöhet. Lehet hogy még a vezetékest is meg fogom szüntetni néhány hónap múlva, mert a beszédhívások havonta nem érik el az 500 Ft-ot. Jelenleg még az internet tartja életben. Az sem utolsó szempont hogy egyelőre nem akarok számot cserélni sem, mert sok fontos hivatalos helyen a jelenlegi van megadva és macerás lenne közölni a számcserét. A Priváton kívül van egy Pro is (ennek nem változott az ára 7.-től) ha olyan számot kellene hívnom ami Privátról drága lenne.
ddd:
1. Ha vodás vagy, miért mérgelődsz azon, hogy a Pannonnál milyen magasak az árak? Hidd el, én egyáltalán nem idegesíteném magam azon ha a Voda vagy a Westel emelné az árakat, vagy a jelenlegi tarifáknál drágább csomagot hozna ki.
2. Biztos vagy benne hogy a telefonod mindig csak a saját hálózatát használta? Tudom, csomagtól függően van ilyen, de út közben hányszor lehetett: Csak segélyhívásra?
3. Honnan tudod hogy minden, aminek lejjebb ment az ára vagy új szolgáltatást vezettek be, mind a Vodafone-nak köszönhető? Jó hogy nem a Vodának kell megköszönnöm az átalánydíjas Wap-ot, amit egyáltalán nem használok. Ilyen alapon, ha a Westel és a Voda a teljes másodperc alapú számlázást bevezeti, akkor meg fogod köszönni a Pannonnak? Aligha. Ha meg mégis a harmadik résztvevő miatt csökkentek az árak, azt hívják egészséges konkurenciaharcnak. Te sem adnál valamit féláron, ha teljes áron is el tudnád adni.
phallos:
Köszönöm a támogató és védőbeszédet.
zsolti4:
Azért szerintem még nem hülye valaki, mert nem csak a percdíjak miatt dönt valami mellett. Sok esetben a becsületesség vagy az etika is számít. Tudom vannak akiknek ez egy nagy 0, nekem nem. Mint az indító topicban is leírtam, két hónap alatt a Pannonnak a többszörösét fizettem ki egy alacsonyabb színvonalú szolgáltatásért, mint amennyit a Hungarotelnek fizettem volna. Az előbb leírt okok miatt. Vajon te hogy néznél a Vodára, ha havidíjas előfizetésed lenne, és a hónap közepén közölné veled, csak úgy mellékesen megemlítve, hogy bocsi, de már elsejétől 113%-al drágábban számlázunk és a hó végén majd hanyatt vágod magad a telefonszámlától. Na ezt csinálta velem a Hungarotel. Az ilyen sunyi cégekben nem tudok megbízni. Ilyenkor inkább fizetek többet egy megbízhatóbb szolgáltatónak. Hát ez az, amit phallos kivételével nem vett észre senki!
gagarin:
A hozzászólásod egy részéhez ajánlom olvasd el a néhány sorral feljebbi részt. Hiába akartok rávenni hogy vegyek Vodát, ha jelenleg, illetve december 5-től technikai akadája lenne a használatának és ki tudja, meddig. Fentebb is írtam hogy a számcsere sem előnyös számomra, mert nem annyi hogy 20 embernek elküldöm SMS-ben vagy felhívom hogy mi az új számom.
"Na és..."azt jelenti a táblacsere, hogy bármely hálózat hívása esetén ugyan annyi a fizetendő díj, nem pedig azt hogy a 70-es vagy 30-as körzetből ennyivel vagy annyival többe kerül hívni mint 20-asról." - ez ugye vicc volt a részedről?" Szerinted ez a reklám azt sugallja, hogy 70-esről vagy 30-asról többe kerül telefonálni mint 20-asról. Ha igen, akkor szerintem nem tudod értelmezni helyesen a valljuk be igen rövid és tömör filmeket.
Azt se felejtsük el, a reklámjaiban melyik szolgáltató is kezdte el piszkálni a másikat? Valamikor hónapokkal vagy talán egy évvel ezelőtt.
A következő hozzászólásodra megint csak az előbb emlegetett fentebbi részt ajánlom.
Pokemon:
Na látod? Te sem vagy egy észlény ha a fenti hozzászólásaimból nem tűnik ki számodra, hogy nincs normális térerő nálunk! Én sem vagyok mászkálós fajta, tehát nekem elsősorban az a lényeg hogy lakóhelyemen milyen a lefedettség.
Krisz87:
Neked is a gagarinnak ajánlott válasz elolvasását ajánlom, de vagy 50-szer!
Máskülönben javaslom olvasd el még egyszer a topikindítót, mert ha jól emlékszem egyetlen kérdés sincs benne, csupa megállípítás és vélemény.
FulopAtya:
"sajnállak, de nagyon, ha ez életed legnagyobb problémája." Én örülök neki, mert ez azt jelenti, nincs semmi gondom, boldogan élek, ráérek ilyen kis piszlicsáré dolgokkal foglalkozni, veled ellentétben.
"Ki a f*szt érdekel mit nyomnak a tévében a reklám feliratok után?" Ezt úgy érted, hogy téged csak a reklámok érdekelnek a tv-ben, azon kívül semmi más? Én is igencsak sajnálni tudlak. Elképzellek, ahogy kapcsolgatod a Tv-t hogy reklámot találj.
2002-10-14 17:43:06-ig megírt hozzászólásokhoz tartalmaz válaszokat ez a hozzászólás.
|
hétf. okt. 14, 2002 18:38 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Mondom, az engem is zavart mostanában.
Néha én is vagyok ilyen ráérős, {b}csak ezért{/b} meg tudom
érteni Landsmannt.
|
hétf. okt. 14, 2002 18:27 |
|
|
gagarin
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nekem legjobban az tetszett, hogy a topikindító kolléga kigyűjtött egy rakás hozzászólást zsolti4-től, amikben a "hülye" szó szerepelt.
Azért van időd rendesen...
g.
|
hétf. okt. 14, 2002 16:43 |
|
|
FulopAtya
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Édes Istenem, Landsmann! ((
kíváncsiságból végigolvastam az összes hozzászólást..
sajnállak, de nagyon, ha ez életed legnagyobb problémája.
Ember, dobd a tévédet és a mobilodat a Dunába, aztán vonulj el vmi csendes helyre, ahol nem érnek ilyen jellegű behatások, aztán a szellemi és a lelki épséged is megmarad...
Ki a f*szt érdekel mit nyomnak a tévében a reklám feliratok után? és az kit érdekel, hogy élvonal, kapcsolat vagy te hangod? demokráciában élünk, senki nem áll fegyverrel eléd, hogy márpedig ezt veszed, ezt használod, ezt nézed... ha vmi nem tetszik ne nézd, ne hallgasd, ne vedd, ne használd..ez annnnnnyira bonyolult lenne?
mind1, csak nem bírom ép ésszel felfogni, hogy van egyeseknek ilyenekre ideje és kedve...nincs neked családod, hogy azzal törődj?
Lefedettség. Vki írta, hogy politikai okok miatt nem telepíthetett a voda bizonyos helyeken tornyokat.... ezt első kézből tudom alátámasztani, maga Vitai mondta még tavaly nyáron (!), hogy alig várja az új kormányt, hátha könnyebb lesz a helyzetük... még fel is sorolt pár helyet, ahol megakadályozták vagy maximálisan késleltették a tornyok telepítését.
|
hétf. okt. 14, 2002 15:43 |
|
|
Krisz187
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Landsmann!
Gagarin hozzászólását (a legutóbbit) köll elolvasni, de vagy huszonötször!!!!
))
Ott van az igazi válasz a topikindítóban feltett kérdésedre!
|
hétf. okt. 14, 2002 14:38 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Na mondjak én is valami negatívat: volt ugye a másodperc alapú számlázás, jött a 10 másodperces, fél perces, és most a 10 perces. Jövőre mi lesz? A félórás? Félóra 150Ft, de ha hamarabb befejezed akkor is 150. ???
|
hétf. okt. 14, 2002 14:22 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
))
|
hétf. okt. 14, 2002 14:08 |
|
|
pokemon
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1 Tartózkodási hely: Budapest
|
Landsmann!
Szerintem sem vagy egy észlény!
Jelenleg 1 db Westel és 1 db Pannon előfizetésem van és 1
db Vitamax City kártyát használok.
A Pannont hó végén felmondom.
A Westel marad mert nem én fizetem.
A Vitamax verhetetlen és mivel csak Budapesten és nagyobb
városokban használom lesza*om, hogy Felsőrekettyésen a
nemzeti park szélén nincs térerőm!
|
hétf. okt. 14, 2002 13:55 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Húúúúúúúú de szeretem az ilyen pezsgő, forró hangulatú topikokat!
Ja, és a mosópor gyártók se nézzenek hülyének a fehér ruhaneműkkel kapcsolatban, meg a fogkrémgyártók az egész napos védelemmel, meg a dezodor gyártók ... meg a.... meg a ....
Nekem a Voda reklámokig a Wick tetszett a legjobban (amin módosítani kellett a szöveget, mert valakiknek nem tetszett) mert a kapus a kapufának dőlve kerek-perec megmondta, hogy "ez még az orrodat is tisztítsa!"
|
hétf. okt. 14, 2002 13:06 |
|
|
Apooca
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 74
|
Engem igazan az idegesit legjobban,hogy raadasul az osszes reklamot velunk, felhasznalokkal fizettetik ki.
|
hétf. okt. 14, 2002 12:56 |
|
|
.:Jeff:.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 364 Tartózkodási hely: Audi A4 TDI...majd egyszer :-)
|
Osztom gagarin véleményét. Szerintem a pofátlanság és a fogyasztó igénytelenségét és IQlanságát legintkább feltételező slogen, a pár hete ment westel reklám volt az "SMS 18 a duma meg 20" jeligével. Na az egy igen nagy mucsajöcsögi tapló paraszt volt, aki ezt kitalálta, talán tőle az volt nagyobb barom, aki ennek hatására vett DOMINO csomagot...
|
hétf. okt. 14, 2002 12:51 |
|
|
gagarin
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Egyébként nem értem, hogy egyeseket (pláne a topiknyitót!) miért zavarja, ha két cég a reklámetikai csatatér határán, vagy akár az etikusság határát kissé átlépve verseng.
Engem az idegesít, de az rohadtul, ha ENGEM néznek hülyének egy reklámmal (val, vel keresztül, által), mert ezt személyes sértésnek veszem. És sajnos sokszor néznek hülyének/idiótának/debilnek/tudatlannak azáltal, hogy olyanak állítanak be, mint fogyasztót. És én majd jól azonosulok ezzel... persze.
A szórakoztató reklámoknak pedig örülök is - a sok szemét között legalább valami poén.
g.
|
hétf. okt. 14, 2002 12:45 |
|
|
gagarin
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Landsmann:
"Inkább az egyik mobilcégnek fizettem percenkén 28 Ft-ot és 14400-al interneteztem mint a Hungarotelnek 9,95-ért 56000-el."
Akkor neked asszem súlyos értékítéletbeli gondjaid lehetnek... nekem is van olyan termék, amit elvből nem veszek, de azért az ésszerűség keretein belül találok alternatívát...
Szintén Landsmann:
"Olyan apróságra gondolok mint például az hogy külön kihangsúlyozták hogy "nálunk október 7-től sem emelkedtek az árak" Ezt nyíltan egy bizonyos szolgáltatónak szánták. Lehetett volna másképp fogalmazni, például: nálunk nem emelkedtek a percdíjak. De a reklámjaikban céltudatosan, egyértelműen egy bizonyos szolgáltatót pécéznek ki és ez általában a Pannon."
Te, itt épp ez a lényeg? Van "A" ajánlat, és van "B" ajánlat. "B" ajánlat elmondja (mert elmondhatja!) magáról, hogy ő jobb mint "A" - úgy, hogy meg sem nevezi. Elgondolkodtatja az embereket, hogy PRÓBÁLJÁK KI az ő ajánlatát, ha gondolják. Ennyi.
Lefedettség:
Tök tiszta, hogy ha valaki olyan helyen lakik, ahol nincs Vodafone lefed., akkor olyan előfizetést vesz, amelyik szolgáltatónak van. Ennek semmi köze a reklámhoz. Ismétlem: "próbáld ki!" a lényege... zárójelben jegyzem meg, hogy eddig (1 1/2 év alatt) egyszer nem sikerült telefonálnom, valahol a Zemplén közepél voltam az erdőben - de ott más sem volt, nem csak Voda lefedettség.
"Kedves Landsman, és mit szólsz a pannon uj reklámjához, ahol is egy buszon a 30-as táblát kicserélik 20-asra, a tortán a 70-es szülinapot szintén 20-asra?" -> ERRŐL van szó!
Na és..."azt jelenti a táblacsere, hogy bármely hálózat hívása esetén ugyan annyi a fizetendő díj, nem pedig azt hogy a 70-es vagy 30-as körzetből ennyivel vagy annyival többe kerül hívni mint 20-asról." - ez ugye vicc volt a részedről?
"Azér tvan a reklámba nem "105Ft,hanem csak......"Egy kicsit véleményem szeriint pofátlan.Mert ezzel az erővel a Westelt is emlegethetné."
- valszeg meg is tenné, ha a Westel azzal jönne elő, hogy válts 70-ről 30-ra, mert itt neked a legjobb - és közben 4X annyiért adná azt a bizonyos szolgáltatást
Hopsz, ez kicsit hosszú lett, bocsi...
g.
|
hétf. okt. 14, 2002 12:32 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
phallos
{i}...sehol nem latok a HIFen 50% alatti erteket a westelnek. Egy arra mutato linknek nagyon orulnek... elore is koszi.{/i}
Belső embertől származik az info, a legközelebbi HÍF statisztikában lesz benne.
{i}Mas mar kisebb dolgokert is akar mar figyelmeztetest kapott, zsolti4-et meg csak megkered, hogy necsinalja.{/i}
Igazad van, ezentúl szigorúbb leszek vele szemben.
{i}Ez csak most a szemelyes velemenyem, es az egadta vilagon nem fog valtozni tole semmi, de az en szemelyes meggyozodesem, hogy akarmennyire is hangoztatod magadrol, hogy objektiven itelsz, en inkabb csak egyoldalu vodapartisagnak neveznem a hozzaszolasaidat. Nekem nem baj... csak ez, pl. amit ebben a TOPICban is irtal, messze van az elfogulatlansagtol...{/i}
Tulajdonképpen igazad van, ha úgy érzem, hogy igazságtalanul bántják valamelyik szolgáltatót, akkor megvédem. Tettem ezt már a Pannonnal is (ahol szintén van előfizetésem), és EGYSZER a Westellel is (ahol csak Dominóm van, meg egy sok éve pihenő előfizum).
Nem tudom, nem tűnt-e fel Neked, hogy soha nem nyitottam még topicot arról, hogy mennyire jónak tartom a Vodafone-t, mennyire rossznak a másik kettő közül valamelyiket. Merthogy erre nem volt (nem is lesz) példa soha. Ezért is mondom, hogy igyekszm a kerrektség határain belül maradni. Amiket leírtam, azok szigorú tények, a saját (NEM MÁS EMBERÉ) tapasztalatból származnak. Ha a Pannont bántanák, és nem tartanám jogosnak, vag yaz én tapasztalatom mást mutatna, akkor a Pannont is megvédeném.
Jelen helyzet azért furcsa, mert évek hosszú sora alatt mindenki panaszkodott (és külföldi példákkal hozakodott elő), hogy mennyire drága a két magyar szolgáltató, mennyire nem fedik a perdíjak/árak (ugye a munkabérek, egyebek olcsóbbsága miatt) a magyar életszínvonalat. Jöttek itt elő cseh, osztrák példákkal (amik természetesen JOGOSAK voltak), és itthon nyoma sem volt annak, hogy esetleg hasonlóan olcsó árakon lehetne mobilkommunikálni.
Aztán egyszercsak megjelent egy új szereplő, aki kicsit felkavarta az állóvizet. Azok, akik azonnal váltottak (mert kalandkedvelők, szeretik kipróbálni az újdonságokat, vagy egészen egyszerűen nem volt más választásuk, a többieknél már nem kaptak előfizetést) tapasztalhatták, hogy mennyivel könnyebb dolga van a Vodának, mert biztos (és rengeteg) lóvé áll mögötte, másrészt pedig a törvényi szabályozás is rásegített a belföldi roaming képében. Ezt már akkor sem nézték jó szemmel sokan, pedig az oly sokszázezer ember által áhított árverseny látszólag nem indult be, mintha a Voda is beállt volna a többiek mellé árilag.
Aztán ahogyan jöttek az újabbnál újabb akciók, úgy csökkentek a percdíjak is, és egyre több ember jött rá, hogy az ő igényeit teljesen lefedi az, amit a Vodafone nyújtani tud abban az adott helyzetben, alkalmanként jelentősen kedvezőbb áron. Ettől nem lesznek ők alacsonyabbrendű állampolgárok (hiába gondolják sokan azt), ők csak az ár teljesítmény viszonyra jobban érzékenyek. Azok, akik a szolgáltatójuk alapján rangsorolnak be embereket, azokat nagyon tudom sajnálni, de talán majd az életkor előrehaladtával megjön az eszük.
Ahogy ddd nagyon jól leírta, soha nem lenne a Pannonnál 500 Ft-ért korlátlan Wap a nem GPRS-es készülékekről is!!! (merthogy valamiben túl kellett szárnyalja a Vodát válaszul) és soha nem lenne a Westelnél 250 Ft az első 250 kB adatforgalom GPRS Wap-on. Ezt mindet a Vodának köszönhetik a Pannonos és Westeles előfizetők.
{i}...de TI egybol Vodautalonak konyveltetek el. Miert is?{/i}
Én sohasem nyitnék egy másik szolgáltatót bántó topicot, egy olyan szolgáltatót bántót, ahol sem előfizető, sem pre-paidos nem vagyok. Sem úgy, hogy a reklámjait tartom "gátlástalanul pofátlannak", sem úgy, hogy mások tapasztalatait mondom el sajátként.
|
hétf. okt. 14, 2002 12:32 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Főleg birom mikor olyanok támadnak valamit (igen nagy hévvel) akik azt nem is használják.
Én sem esek neki a 777sms-nek, mert csak 15 sms a limit, és a ... annyukat, meg sz.r, meg.... .
|
hétf. okt. 14, 2002 12:09 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Mégegyszer: azért hülyéztem le Landsmannt, mert azt mondta
a topikindító hsz-ban, hogy azért nem vesz Vodát, mert a
reklámjaiban a Pannont fricskázza de csúnyán. Ha azt írta
volna, hogy azért nem vesz, mert a Voda térerő neki nem jó,
vagy mert nincs olyan szolgáltatás a Vodánál ami neki kell,
azt megértem. Bár eere ugye minek topikot indítani? Tudjuk
hogy sok helyen nincs vagy nem jó a Voda, és ez
van.Számtalanszor kitárgyaltuk.
Ha valaki úgy indítana, hogy egy rohadt sz.r a voda, meg
semmit sem ér, azt szintén letámadnám. Én sem indítottam
még úgy hogy .... cég egy rohadt szemét kapzsi cég, és ha ő
lenne az egyetlen, akkor sem lennék az ügyfele.
|
hétf. okt. 14, 2002 12:05 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
Hi!
Szerintem kár vitatkozni! Aki nem akarja, hogy megváltozzon a száma, vagy egszerűen csak rossz matekból, az maradjon csak "márkahű". Aki meg tudja, hogy a 105-nek az 54 gyakorlatilag majdnem a fele, az pontosan tudja miről szól ez a "vérlázító" reklám. Ennyi nem több!
Blake
|
hétf. okt. 14, 2002 11:37 |
|
|
ddd
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Landsmann !
Nem igazán értek sok dolgot amin te problémázol!
1.
Ami a vodás reklámot illeti szerintem valóban elég provokatív de teljesen valóság tartalmú! Kérdem én melyik a nagyobb szemtelenség az hogy egy mobil szolgáltató reklámoz valamit (perfekt) ami óriási szenzációnak tünik de valójában nagy 0. Engem is érdekelt a dolog így az első perfektes reklám után (jó kis voda GPRS-en) megnéztem a pannonál de nem akartam hinni a szememnek hogy ilyet reklámozni mernek! Sokkal jobban haragudtam a pannonra emiatt mint a vodára a provokálásért!
2.
Üzleti célból használom a telefont de soha mondom soha nem volt olyan hogy az ország bármely részéről eddig ahol jártam nem tudtam volna a telefont használni! Nem egy helyen előfordult (ráadásul beltéren) hogy a kolléga nem tudta Westeles telefonját használni én viszont gond nélkül beszéltem! A Voda fejleszteni fogja hálózatát folyamatosan ami engem a lefedettség szempontjábol teljes mértékben megnyugtat!
3.
Nem igaz hogy nem veszed észre a változásokat mióta a Voda bejött harmadiknak! Egyre ólcsóbb telefonok, rengeteg akciók, kedvezmények mindhárom szolgáltatótól! A legutólsó remek példa amit úgy hívnak GPRS! Érdekes módon sem a Westelt sem a Pannont nem érdekelte 2002.07.15 -ig hogy nevetségesen DRÁGÁN lehet internetezni de még wapolni is! Nem hinném hogy 500 forintért wapolhatnál a drága jó szolgáltatódnál ha a Voda nem nyit a megfizethető GPRS felé. Ültek volna a babérjaikon és marha büszkék lettek volna rá hogy milyen remek hálózatuk van csak az előfizetők nem kaptak volna belőle losz*rt sem !!!!!!
Ha nem érzed még milyen remek dolog havi 3125 ft KORLÁTLANUL internetezni és wapolni vagy olcsóbban vezetékes számot hívni mint a Matávos készülékről, Westeles, Pannonos számot hívni mint azok saját hálózatán belülről akkor csak (és hidd el komolyan, nem sértegetlek) csak sajnálni tudlak!
|
hétf. okt. 14, 2002 10:18 |
|
|
Han
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Helló Landsmann és a többiek!
Jó kis csörték mentek itten! Csak hát igaziból a dolgot majd eldönti a piac: akinek még áremelés után is jó a praktikum, az használja azt, akinek jók az új pannonos csomagok, válassza azt! Talán nem véletlen pannonék félelme, hogy kevesen lesznek... Egyre nagyobb költséget jelent pannonosnak vagy vesztelesnek maradni.
de azért nem lehet mindenki vodás. Van akit köt a telefonszám, a hűségnyilatkozat vagy tényleg nincsen megfelelő voda-térerő, ahol használni akarja, vagy csak az ismerősei körében ciki, hogy azeddig általa sokat szapult vodka lenne a leglogikusabb választás. Időnként sokba kerülhet annak beismerése, hogy kicsit konzervatívan gondolkodunk, türelmetlenek vagyunk vagy ilyesmi. Ezekez az embereket az árak majd meggyőzik. nekik szól szerintem a reklám.
fontos a szolgáltatóhoz való hűség, csak hát egyre töübbe kerül. valamivel meg kell hát győzni magát az embernek, hogy jó azért az a pannon! éljen a hűség és a minőség!
Bármibe lefogadom, hogy amint az az akadály, ami Landsmann-t pannonhoz köti megszűnik (hozzászólásai alapján ez leginkább felfogásbeli lehet, ami szubjektív, ezért a legkönnyebb rajta felülkerekedni), vodás lesz! mert szép dolog a panyon-vesztel drágaság, csak hát elég soványka indokokkal van alátámasztva.
Üdv:
Han
|
hétf. okt. 14, 2002 10:01 |
|
|
G-comp
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
Karfiol:
Ja, és már a Nagyvárad tér is műxik Pannonnal. Bár én azt hallottam, hogy a Westelnek végig van térereje a 3-on, legalábbis Kőbánya és Nyugati között meg Árpád-híd és Újpest között. Elméletileg Pannon teljes a piros metrón, mivel először volt Déli-Blaha, aztán lett Keleti meg Stadion, Pillangótól meg ugye föld felett megy.
Hellhammer:
Én úgy értelmezem a Voda Csúcsot, hogy minden csúcsidejű hívás hálón belül alapból 60 Ft, ha túlléped a 10percet, akkor 60+normál percdíj utána. Ha ez igaz, akkor annak éri meg, aki szeret hosszabban csevegni, mint amit általában napközben az ember szokott (legalábbis én)és ugye hálón belül hív.
Mindenkinek: Ugye olyan nincs a Vodánál, hogy minden király dolog együtt? Vagyis Ingyenduma + GPRS + 1 vezetékes körzet 9/perc+ mi van még?
|
hétf. okt. 14, 2002 9:59 |
|
|
Hellhammer
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4
|
Ma reggel is láttam az említett reklámot, de abban már nem volt benne a perfekt-es + a 105 Ft-os duma. A végén azért megmaradt a be-be-bee szöveg, ami ha emlékeztek, volt már régebben is. A honlapról letölthető verzióban még ez sincs benne, és szerintem az lehet az eredeti.
A PGSM-esre turbósított változat lehet, hogy egy hirtelen felindulásból elkövetett ökörség lehet.
nincs:
Nem jól értelmezed a Csúcs számlázását. Az első 10 perc van 6 Ft-ért, de azt a 2. mp-től egyben levonják (60 Ft). 10 perc után normál percdíj van.
|
hétf. okt. 14, 2002 8:47 |
|
|
nincs
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
mar kezdjuk megszokni. a Vodafone elobb a MATAV-ot fikazta - telefonkidobalas reklam, azt most meg a Pannon-t (nalunk nemhogy 105 Ft/perc minden halozatba, hanem ...) - szerintem elobb utobb egy jokora kis pert kapnak a nyakukba.
Mondju szepen hangzik a 6 Ft/perc, csakhogy miutan 10 percet beszelsz folyamatosan, csak utana ervenyes...
|
hétf. okt. 14, 2002 8:30 |
|
|
scraapy
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 11
|
Szerintem nem sok köze van -persze van,mert mindenki beszél- a percdíjaknak a reklámba.
Én szerintem a voda (sok rossz tapasztalatom van már a vodával) nem azért vitte le az árakat,hogy ő majd megmutatja a Pgsm-nek.
Arról van szó,hogy mivel a Pgsm-em felmodta a szerződést,így voda most "bosszút" áll,hogy felmondta.
Azér tvan a reklámba nem "105Ft,hanem csak......"Egy kicsit véleményem szeriint pofátlan.Mert ezzel az erővel a Westelt is emlegethetné.
Egyébként ott volt a MATÁV-os is kritizálta.Emlékezzünk a telefoon dobálásra.De ezt már említették elöttem és mivel a MATÁV még szinte most is monopol helyzetben van és ez se a legtisztességesebb cég!
Egyszóval a voda egy kicsit megválogathatná a reklámjait és tiszteségesebban kéne viselkednie.
|
hétf. okt. 14, 2002 7:03 |
|
|
Digger
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
"Mikor fog a Pannon vagy a WESTEL szakítani a "jól bevált" profitorientált metodikájával??? "
majd ha kifüggesztik a "bezárt" feliratot az ajtóra.. ;O)
ugye nem gondoltad komolyan a kérdést?
Mégis mit gondoltál pusziért fognak szolgáltatni?
egy vállalat azért jön létre hogy fogyasztói igényeket szolgáljon ki nyereség elérése MELLETT.
ami nem profitorientált az az alapitvány meg állami hatóság, stb.
ha te pl a pannonnál vagy a westelnél dolgoznál, és mondjuk nem kapnál fizetést, azzal az indokkal, hogy "szakitottunk fiuk a jol bevált profitorientált metodikával", akkor meddig dolgoznál még ott?
Mert ha te elvárod a munkádért cserébe a fizut, akkor a tulajdonos meg a hitelező miért ne várhatná el a befektetett tőkéje után járó osztalékot vagy a hitel után járó kamatot?
üdv
Digger
|
hétf. okt. 14, 2002 6:17 |
|
|
rosseb
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 19
|
"Jut eszembe, a pannon igy akarja rehabilitálni a trolikat?:)) (Mint ismeretes a trolik Bpesten a 70-es számtól kezdve lettek "besorozva", Sztálin 70. születésnapja alkalmából... )"
Na ezt a helyböl irtam. Ennél csak nekifutásbol tudtam volna nagyobb hülyeséget irni:)) Szoval busz, a trolit én képzettársitottam ide:))
De azé a Sztálin sztori igaz:)
|
hétf. okt. 14, 2002 4:53 |
|
|
odi9
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 29
|
Hellhammer Pontosan.Tehát akkor ezek után jogosan remélhetem,hogy a piaci verseny nem merül majd ki a megareklámokban??? Mikor fog a Pannon vagy a WESTEL szakítani a "jól bevált" profitorientált metodikájával???
|
hétf. okt. 14, 2002 0:22 |
|
|
rosseb
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 19
|
Jut eszembe, a pannon igy akarja rehabilitálni a trolikat?:)) (Mint ismeretes a trolik Bpesten a 70-es számtól kezdve lettek "besorozva", Sztálin 70. születésnapja alkalmából... )
|
hétf. okt. 14, 2002 0:14 |
|
|
Hellhammer
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4
|
odi9:
Egyet értek veled. De sajnos csak reklámok szintjén van érezhető verseny szerintem.
Voda: van GPRS net, jó percdíjak, de nem sok fejlődés tapasztalható.
PGSM: új akciók jöttek, de mégis áremeléssel együtt.
Westel: jó szolgáltatások, de maradt a jól bevált lefölöző stratégia.
Ha nem lennének a vessző utáni részek, szerintem minden ok lenne.
|
vas. okt. 13, 2002 23:52 |
|
|
odi9
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 29
|
Hatalmas érdeklődéssel olvasom ezt a topicot, pro és kontra,-de őszintén szólva bizonytalanabb vagyok a témában mint pár nappal ezelőtt. Mivel pannon és voda előfizuval is rendelkezem márkahűségről szó sem lehet, és abszolut nem a voda védelmében kérdezném azt: nem tulajdonítotok sokkal több tartalmat ezeknek a tingli-tangli reklámoknak mint amit valójában jelentenek!!!
|
vas. okt. 13, 2002 22:54 |
|
|
GeGeGe
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
>>> Egy másik topic-ban olvastam, hogy bizonyos helyen politikai okból nem épülhetett torony. Szerintetek ez elősegíti a versenyt?
Ezt én is komoly problémának tartom, s a 1270-től meg is kérdeztem, hogyha a szerencsi polgármestert újra megválasztanák, akkor újabb 4 évre storno a Vodának????
Üdv: G.
|
vas. okt. 13, 2002 22:05 |
|
|
Hellhammer
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4
|
Sziasztok!
Ahogy elnézem, elég "forró" ez a topic Az nem tetszik, hogy ismét érezhetően kezd elmenni afellé a dolog, hogy a Vodások és a nem Vodások feszülnek egymásnak. Egyik fél sem fogadja el a másik igazát, csak körömszakadtáig védi a szolgáltatóját. Amíg ez így marad, - ami kis hazánkban sajnos nagyon jellemző - addig nem is lesz igazi verseny a szolgáltatók között. Mert szerintem a mobilszolgáltatások területén túl nagy a márkahűség az árérzékenységhez képest. Aki tanult marketinget, az tudja, hogy ez mit jelent. Mert versenyhelyzetben a márkahű fogyasztók preferenciáit a legnehezebb megváltoztatni. A Voda reklámjai erről szólnak (a Pannon is elmegy erre a területre, a Westelnél nem figyelhető meg ilyen). Azaz próbálják felhívni a figyelmet a szolgáltatás díjazásának eltérésére, ezzel erősíteni az árérzékenységet. Ha az átlagfogyasztóknak nem jelentene akkora kényelmetlenséget az, hogy telefonszámot kell változtatni (ez szerintem jelentős probléma), és erőseben figyelnének a pénztárcájukra, akkor sokkal több akció, kedvezmény, díjcsomag, extra szolgáltatás találna helyet magának akármelyikük kínálatában. És jobban is odafigyelnének áraikra, nem mernének megengedni maguknak sok áremelést, mert az egyenlő lenne az öngyilkossággal.
De szerintem ez addig nem fog menni, amíg ilyen csőlátásszerűen állnak a dolgokhoz az emberek. És addig is muszáj lesz elviselni az egymást alázó reklámokat, ami - tekintve a média hatalmát - szerintem kifejezetten káros hatású. Erre jó példa az, hogy itt a fórumon is erőteljesen tudják egymást szivatni a különböző szolgáltatók hívei. Ezen a téren (sok másban is) nem tartom követendőnek az amerikai példát.
A másik dolog ami elkeserítő szerintem:
Egy másik topic-ban olvastam, hogy bizonyos helyen politikai okból nem épülhetett torony. Szerintetek ez elősegíti a versenyt?
|
vas. okt. 13, 2002 21:59 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Ja, a reklám így kezdődik:
{b}Gondolkodjon 20-asban!{/b}
És ezek után kicserélik a 30-as táblát a trolin 20-ra, és
szintén 20-ra a gyertyát a tortán a 70 helyett.
A legvégén megtudhatjuk, hogy az új (drágább) Pannon
praktikum minden mobilirányba azonos összegbe kerül.
Szóval hogy is van ez?
|
vas. okt. 13, 2002 21:56 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Hali!
Szerintem dolgozik a voda. Pl. Deák tér / 3-as metró elég
korrekt lefedettség. Többi állomáson nem tudom, mert nem
néztem.
Viszont a pannon meg beantennázta Baross teret, Népstadiont
+ Dózsa György utat, Lehel teret, Árpád hidat.
Apropó, lehet, hogy a BKV az antennák elhelyezéséért
cserébe kicserélteti a metrómegállók világítását?
KRF
|
vas. okt. 13, 2002 21:43 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Kedves mob900
Szerencsére elég sok írásodat olvastam már, elég sokat
vitatkoztunk is. Így nagyjából ismerem a körülményeidet is.
Arról nem tehetsz, hogy pont olyan helyen laksz és
közlekedsz, ahol szinte egyik szolgáltató sem nyújt Neked
megfelelő minőségű szolgáltatást. Most hadd ne keressem elő
azon hozzászólásaidat, amik a köztes állomásokról szóltak,
amikor egyiktől a másik szolgáltatóhoz álltál át.
Nem hiszem, hogy ma a 3 szolgáltató között {b}minőségi{/b}
különbségről lehetne beszélni (a Pannon FR-ét leszámítva).
A szolgáltatások {b}mennyisége{/b} az már különbség. De ez
az áron is erősen megérződik.
|
vas. okt. 13, 2002 21:24 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Teljesen igazad van.
Valószínű, hogy az illetőnek nem csak egy előfizetése van,
hiszen ilyen számlát szinte lehetetlen egy hónap alatt
összehozni belföldi hívásokból (ha valaki alszik is
éjszaka). :c))
|
vas. okt. 13, 2002 20:45 |
|
|
Cs
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Szia Macika!
Arról volt szó, hogy Julius GSM a Westelnél 350 ezer,
Pannonnál 275 ezer és Vodafone-nál 180 ezer forintot fizet.
Erre írtam, hogy ekkora összegnél már nem feltétlen jobb a
Vodafone alapból és ezért is utaltam arra, hogy ekkora
összegnél már nem meghatározó a havidíj, amit előhoztál.
Egyedül a más mobil csúcsidőn kívül tarifában jobb a Voda,
a Westel 400 a többiben előnyösebb (és akkor még nem is
beszéltem a Platinakártyásoknak járó kedvezményekről,
pontokról és Budapesten helyszíni szervízről stb.). Aki
ekkora számlát csinál havonta, az vélhetően sokat beszél
csúcsidőben és ezért kételkedtem, hogy ekkora különbség
lenne a Westel és a Vodafone között az említett esetben. De
azt is megjegyeztem, hogy több info kéne, mert nem
egyértelmű, hány előfizetésről van szó és sok más tényező
is befolyásolhatja a számlát.
Üdv.
|
vas. okt. 13, 2002 20:37 |
|
|
Gin
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Neked milyen szolgáltatásra van szükséged amit a Voda nem biztosít???
Engem egyedül az zavar hogy A Metróban nincs térerő (sajna evvel a másik 2 szolgáltató sem teljes mértékben büszkélkedhet de persze nem vitatom hogy jobb), de máshol még nem volt vele gondom Pesten illetve Pest-megyében (igaz nem vagyok egy országjáó tipus), sem a normál sem az adatkapcsolt átvietllel..., de ez az "aprócska" gond nem ér meg 6000-6500 forintot, mármint nekem
|
vas. okt. 13, 2002 20:10 |
|
|
mob900
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3
|
Hát igen,csak a szolgáltatás minősége és elérhetősége nem
eggyenlő a három cég között,így hiába beszélünk az
árérzékenységről.
Ezt józan nem egyetemista ésszel is felfogaható.
|
vas. okt. 13, 2002 19:59 |
|
|
Gin
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Sziasztok!!!
Én egy valamit nem értek így egyetemista "józan" fejjel???
Elvileg a 3 szolgáltatónak kéne versenyeznie értünk ahogy azt Zotja irta, de szerintem nem csak reklámok szintjén hanem szolgáltatások és árak terén is (sőt ez lenne az első már mint szerintem)... S hogymért nincs ez így??? Ennek az okai egyedül mi vagyunk fogyasztók, illetve felhasználók!!! NEm vagyunk árérzékenyek, ha a szolgáltatód egy évben 2-3 szor emel árat s a másik szolgáltatónak az árának a kétszeresét fizeti az ember akkor én azt találom normálisnak magatartásnak hogy átmegyek ahhoz ami nekem jobb, mert ha ezt nem tesszük meg akkor gátlástalnaul és pofátlanul emelhetik az árat hisz a sok h**** úgy is ott marad s legalább többet kaszál a cég (én is ezt tenném a helyükbe de sajna még nem vagyokott). Így soha nem lesz piaci verseny, hiába probál a voda küzdeni! Én mindig azt a szolgáltatót fogom választani aki nekem a legolcsóbb s kielégítő szolgáktatást nyújt (jo persze nem 10 forint miatt fogok válatni, de ha a számlámat 10százalékkal csökenthetem akkor mért ne). Ha meg nem teszük meg akkor meg senkinek ne sírjon a szája hogy milyen egy csoró nemzet vagyunk, mert magunknak köszönhetjük hogy elszedik tőlünk amink van...
üdv mindenkinek
|
vas. okt. 13, 2002 19:21 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
{i}(Westel h.b cs: 35, Voda 43,75; Westel h.b.cs.k: 25, Voda
31,25 stb){/i}
Bocs, hogy beleszólok a nem nekem szóló vitába, de mi van,
ha nem h.b. akar telefonálni, hanem esetleg Pannonost is
akar hívni?
Westel h.k. cs: 56,25, Voda 56,25; Westel h.k.cs.k.: 40,
Voda 31,25.
Az előfizetési díj:
Westel: 8750 Ft
Vodafone: 3125 Ft
|
vas. okt. 13, 2002 19:08 |
|
|
Cs
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Már többször leírtam, hogy a Vodafone-t nem tartom komoly szolgáltatónak, de azt is többször leírtam, hogy senkitől nem lehet elvitatni a jogot a számára előnyös vagy előnyösnek vélt szolgáltató kiválasztására. A Vodával sok gond van, de akinek anyagilag kedvezőbb, azt kár azzal piszkálni, miért és hol kifogásolható a cég viselkedése (persze le lehet írni). Minden ember van annyira "önző", hogy a jelenlegi hazai fizetési viszonyok között a pénztárcájára is tekintettel legyen. Ebben a viszonylatban sokaknak vonzó a Vodafone és én ezt megértem.
Turfman!
A Pannon és a Westel kapzsi? Szerintem csak profitorintált cégek és a lehető legnagyobb nyereségre törekednek, ahogy mások is. Mindkét cégnek vannak tulajdonosai akik elég szigorúan előírják, mit várnak az adott évben. Ez a kérdés nem itt, Magyarországon dől el. A Vodafone sem jótékonyságból kínál alacsony tarifákat. Ez piacszerzés keményen és sokba kerül. Ezt a pénzt majd később behozzák. Ebben biztos lehetsz.
Julius GSM!
Ha már havi több százezer forintot fizetsz, szerintem a Westel 400-as elég versenyképes. A tarifák zöme alacsonyabb a Vodafone tarifáinál, igaz, a havidíj magasabb. De ekkora összegnél ez már nem tétel. Az említett különbség miértje érdekelne, több info nélkül túlzásnak érzem (Westel h.b cs: 35, Voda 43,75; Westel h.b.cs.k: 25, Voda 31,25 stb).
Üdv.
|
vas. okt. 13, 2002 19:00 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|