Szerző |
Üzenet |
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Valóban. Még magával sem kompatibilis. Elküldtem egy mailt, majd megmutattam másnak is az elküldött levelet. Az ő és ű betűk helyett a már itt is ismert karakterek jelentek meg.
|
hétf. máj. 05, 2003 19:12 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Tudjuk CS, hogy a legjobb a Westel, remélem hogy
betetováltattad már az alkarodba a "Westel Forever"
feliratot!
|
hétf. máj. 05, 2003 17:48 |
|
|
Dark
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 78
|
Nekem a westel eddig mindig megoldott mindent...persze volt olyan hogy a holgy nem tudta hogy most mi is van....kapcsolta a muszaki kolegat es o mindent megcsinalt...sot azt is birom hogy megkerdeztek hogy milyen telefon es az ahhoz erto kolegat adtak...ha kell visszahivtak...ha kell megadtak a nevuket es mondtak ha baj van oket keressem.
A westeles eternerol meg csak csodakat tudok mondani....az amit neked ott "adnak" mindig azt mondom...igen..ide megeri bejonni
A vodatol csak az miatt tartok..mar mar a szamomat is feladnam..
|
hétf. máj. 05, 2003 17:13 |
|
|
Cs
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
SGKing!
"Westel jobb? Valamit meg akarsz rendelni, akkor
személyesen be kell menni?"
Néhány dologért biztosan, de azért nem hinném, hogy ez a
jellemző.
|
hétf. máj. 05, 2003 16:45 |
|
|
SGKing
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Szerintem a kishölgy agyában lehettek gondok! Apropó, miután lesz valaki kiemelt ügyfél, és ez mit jelent? Mik a kedvezmények, lehetőségek?
|
hétf. máj. 05, 2003 16:25 |
|
|
Vendég
|
Az év sztoriját szeretném most leírni )
Kiemelt ügyfelekként minden hónapban megkapjuk a Vodafone aktuális akciós készülékajánlatait. Ma felhívom a kiemelt üsz.-t, hogy legyenek szívesek elküldeni a (és itt büszkén mondtam be a VodaMail-es címemet) xy@vodafone.hu-ra.
Mire szegény hölgy kissé illetődötten közölte, hogy sajnos nem megy, mert inkompatibilitási gondok vannak a két rendszer között...
Ez aztán a bénázás magasfoka!
|
hétf. máj. 05, 2003 15:49 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
zsolti4 a kezdetek óta szidja ezt az egészet! Én csak nevetek rajta!
|
vas. máj. 04, 2003 21:38 |
|
|
sasfioka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 75
|
Nem értelek benneteket... Veszekedni semmi értelme sincs velük. Attól nem lesz jobb, és segíteni sem fognak, max ignore-ra rak az ügyfélszolgálat, azt hallgathatod a zenét naphosszat.
Nekem sikeresen beüzemelték a szolgáltatást, megkaptam a jelszót, beléptem webes felületen, jelszót tartalmazó sms kitöröl, megyek jelszót módosítani, és kéri a régi jelszót is... Na szóval 1270 felhív, probléma elmond, és közli a csaj (nem újraaktivál, letilt, berendez, új smst küld...) hogy a jelszót alapértelmezettre rakta (0000), használjam azt. A voda ügyfélszolgálata NEM IS TUD más jelszót beállítani, pont úgy, ahogy "elvben" nem látja a jelszót. Viszont törölni és alapra (0000) rakni tudja...Ezt vizesembernek szántam.
A másik a hangposta-vodamail kapcsolata. Nekem sem volt hangpostám vodamailt aktiválták, lett hangpostám, de nincs átirányítva, ha ki vagyok kapcsolva, ha foglalt mindhárom "vonalam" vagy ha nem tudok/akarok hívást fogadni automata néni közli,hogy "A hívott fél jelenleg nem kíván hívásokat fogadni, kérjük ismételje meg hívását később", semmi hangposta. Ha akarom beállítom, hogy a hangpostára legyen átirányítva. Amúgy a 06709090999re történő átirányítást nem számlázza a vodafone (Külföldről csak a feltétel nélküli átirányításra érvényes ez)
Szóval azzal nem biztos, hogy eredményt lehet elérni egy olyan szolgáltatónál, ahol pont ugyanolyan emberek dolgoznak mint mi, ha szapuljuk őket.
Nem egyszer fogok ki én is "hozzá nem értő" ügyfélszolgálatost. Ha tudok akkor segítek neki én. Hogy legközelebb tudja,hogy miről is szól ez a dolog. És eddig MINDEN PROBLÉMÁMAT meg tudta oldani.
Szóval szerintem ezzel a "tehetetlen dühből írok egy mailt, mert **** rám" stílussal nem lesz eredmény. Azaz nem lesz elfogadható időn belül jó eredmény.
Ui: Nem védem a vodafonet, csak nekem sem esne jól, hogyha szidnák az édesanyámat is, azért mert a kispista a programozóknál nem úgy írta meg a programot...
SF
|
vas. máj. 04, 2003 14:25 |
|
|
SGKing
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
zsolti4 meg vagy te áldva! Ja még elfelejtettem mondani a kis üsz-os csajról, hogy jelenkezésében odaírta, hogy makog valamennyit angolul, és ezek után angol hívásokat hozzá is kapcsoltak! Ez röhely! Meg se lesték mit tud, mit nem. Gondolhatjátok mit szenved mikor ilyen hívás jön, elmagyarázni, hogy mindjárt kapcsol mást... Ennyit tud! És ilyenek vannak benn. Ja Westelnél is okoskák vannak. Múltkor a kommunikátorommal kapcsoltaban volt egy elég cifra kérdésem, és egyből úgy kezdtem, hogy egy műszakis kollegát kérek. A csaj meg egyből bizonygatta, hogy ő is tud segíteni, mondjam csak el. El is meséltem a gondom, mire a válasz: Pillanat, kapcsolom a műszakis kollegát! Azt ennyi...
|
vas. máj. 04, 2003 8:37 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nemrég írtam a vodamail wapos hibáját,hogy csak saját simről enged be, most mégegy: csak bejövő postafiók van.
|
vas. máj. 04, 2003 7:20 |
|
|
SGKing
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Az akad rendesen. Egyébként nekem megy rendesen a mail szolgáltatás.
|
szomb. máj. 03, 2003 21:02 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Sajna protekció van mindenhol. (rokon, haver, jó maca, pénz)
|
szomb. máj. 03, 2003 20:47 |
|
|
SGKing
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Sajna gyerekek ez minden szolgáltatóval így van!!!! Tapasztalat! Westel jobb? Valamit meg akarsz rendelni, akkor személyesen be kell menni? Mi a ****? Pannonnál meg fizetni kell az üsz-ért? Pedig azt hinné az ember, hogy akkor ők gyorsak mint a zsírozott villám. Pedig marhára nem, főleg a sok szőke hang! Vodafone-nál van ismerősöm, egyszerre adtuk be a jelentkezésünk üsz-re, amikor nekem jött a levél hogy most jelenleg nem tudnak munkát felajánlani, pedig nagyon jó... (sablon) Addig ő már 2. elbeszélgetésre ment. De ugye nem azért mert a sógora ott valami nagyobb pozícióban van ugye? Nyugtassatok meg... De annyit ért hozzá a csaj hogy semmit. Amikor készült a vizsgára, hogy élesben dolgozhasson, engem hívott hogy mi micsoda. Hát apja ****! Ilyenekkel vannak tele. És utánna még magyarázza, hogy nem protekció, csak az önéletrajzát juttatzák jó helyre...
|
szomb. máj. 03, 2003 20:32 |
|
|
vizesember
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 38 Tartózkodási hely: Bp+20 KM
|
Adrenalin!
Már nekem is felment!(a szintem)
Ma 18.-a óta hányadik nap telt el? Már sajnálom hogy megreklamáltam a faxot. Azóta nem megy semmim. Csak azt nem tudom, hogy ezt mért kell reklámozni? Mert cégesben a pannonnál több éve használom. És még én állítottam át a rokonság telefonjait vodára.
|
szomb. máj. 03, 2003 20:00 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Tegnap beszéltem egy haverommal. Napok óta nem tudják neki úgy aktiválni a vodamailt,hogy wapról is elérje. Már csak röhög az egészen.
|
szomb. máj. 03, 2003 7:50 |
|
|
Adrenalin
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Hát igen én is hasonlóan jártam mint waterman:-(
"Hivása fontos számunkra....."
Nem ment a gprs-em felhívtam őket-kedvesen beszéltem - még
a vércukor szintem normális volt, de az 5.nap 8. hívás
után már nem voltam annyira türelmes-nem is tudom miért?
A mail smtp-m pl. nem mükszik t65 email-kliensével.
Akkor miért van rajta ilyen?Nem értem!
FELHÍVOM ÖKET:-)
|
pén. máj. 02, 2003 23:41 |
|
|
vizesember
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 38 Tartózkodási hely: Bp+20 KM
|
Manovilag!
Tudod rá éreztél a lényegre!
Pedig nem szokásom, 1994 novembere óta vagyok mobil használó, és ezalatt láttam pár érdekes dolgot.
Egyébként nem az ügyfélszolgákat cseszegetem, mert tőlük a kellemes hangon kívül nem sok elvárásom van. A baj az, hogy ilyen esetekben a Pannonnál kapcsoltak egy technikust, aki egy kicsit magasabb szinten volt a témában.
Itt viszont "technikust nem lehet kapcsolni" majd ők továbbítják a panaszt!!!
Ez olyan mintha az orvoshoz való bejutás előtt, elkéne mindent mondanod az asszisztensnek is, és majd ő eldönti mi a bajod.
Sajnos mivel 14 napja már hogy nem megy nekem a rendszer, más megoldást már nem találok!!!
És hát kit cseszegessek, ha mással nem engednek beszélni.
Add meg a nagyfőnök telefonszámát!
|
pén. máj. 02, 2003 12:46 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Néha úgy tűnik, hogy van amit/akit a rendszer kiszúr magának, és az a valami neki sehogy sem akar működni. Lásd még az én exT68-asomat R7 szofttal, ami csak egy helyen nem wapozott, de volt már olyan free smsc is, ami csak egy haverunk számát nem akarta beengedni, vagy oda továbbítani sms-t.
Hol a hiba? A hiba a Mátrixban van.
|
csüt. máj. 01, 2003 20:23 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Én tök szerencsés ügyfélnek tartom magam. Minden működik, elsőre.
|
csüt. máj. 01, 2003 20:00 |
|
|
Manovilag
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 20
|
Vizesember:
- elolvastam hosszú leveled: nem sok derült ki belőle azon kívül, hogy szidod az ügyfélszolgákat...
Az ügyfélszolgák nem mind szakirányú végzettségűek, ezért esetenként nem biztos, hogy kapásból megértik mi a te problémád!! Pedig tényleg ez lenne a dolguk...
Nekem is sok gondom volt velük, mivel a diplomámat mobil multimédiás átvitelből írom és sokat kellett küzdenem az ügyfélszolgákkal... de ne hidd azt, hogy csak a vodánál fordul ez elő... csak nézz körbe más topicokban... van ott bőven szapulva mindenki!
Saját példám, mikor a "legnagyobb" magyar szolgáltatót nyaggattam és a technikai kolléga (idáig sikerült forwardoltatnom magam, útközben minden nőcinek fel kellett vázolnom kérdésemet) 10 perc duma után azt mondta nekem, hogy "nem akar hülyeséget mondani", inkább írásban kérdezzem őket! Ekkor én majdnem eldobtam az agyamat!
Az emilekre pedig naná, hogy sablon dumát küldenek... Nekem a westel pl majdnem a honlapjáról becopyzta a reklám-
szövegét, pedig én ennél jóval többre számítottam!
Üdv!
|
csüt. máj. 01, 2003 1:25 |
|
|
vizesember
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 38 Tartózkodási hely: Bp+20 KM
|
Tisztelt és Igen Kedves Ügyfélszolgálat!
Rendkívül kedvelem a sablonos válaszleveleket, melyekben választ kapok én a h.... ügyfél, csupa kisbetűvel, hogy egy milyen fantasztikus gépezettel állok szemben, melynek minden tagja a hozzáértés csúcsát képezi.
Nos sajnos fel kell hívnom figyelmüket arra, hogy ez messze nem így van!
Előre is szomorú vagyok, mivel levelem, mint az előbbi, valószínüleg nem fog az arra illetékes kezébe jutni, de azért kiírom magamból a tehetetlen dühöt!!!
Nos elérkeztünk előbbi levelemben vázolt problémám 12, azaz tizenkettedik napjához!
Sajnos számomra, és egyebek számára sms-ben reklámozott csodálatos szolgáltatásuk, azóta sem működik!!!!!!
Az előző levelemben vázolt problémámat olyan szinten tudták megodani, hogy öt nap alatt visszajött a hangpostám. De a mail nem megy!!
Tudják milyen átkozottul unalmas mindennap elmondani valakinek, hogy mi a problémám?
Naponta bonyolítok ügyfélszolgálatukkal 8-12 perces beszélgetéseket. Ezek vagy a 11,21 perc utáni önök részéről történő hívásbontással érnek véget, (nem értem hogy ilyenkor miért nem fér bele a visszahívásom, hiszen én egy nap nem fogom kétszer elmondani a gondomat, de az ügyfsz-os tudja a számomat, sőt ügyfélazonosítómat is, és miután 11,21 után bontották a vonalat, nem hív vissza. Miért? Nem érzik, hogy ez egy egy kicsit lerázás szagú? Nem hiszem hogy ezt megengedhetik maguknak!
Elmondásomat alátámasztja remélem a rögzítésük, bár ebben nem biztos, hogy reménykedhetek.
Nos azóta ügyfélszolgálatosaik elmondása szerint kb ötször lett újra aktiválva számomra a szolgáltatás, amely azonban azóta sem megy, az újra aktivált szolgáltatásokról egyetlen sms-t sem kaptam, így elég problémás lenne a dolgozóik által naponta javasolt megoldás: mit mutat a rendszer ha próbálom?
Könyörgöm hogy próbáljam ha az állítólagos újra aktiválásokról semmilyen jelzést sem kaptam, tehát a véletlenszerűen generált jelszóról annyi fogalmam sem lehet, mint eszkimónak a naptejről.
Az elmúlt két-három napon ért a nagy meglepetés, mert reklamáló telefonjaimra az alábbi választ szoktam kapni: mi a probléma
az ön részére a szolgáltatás aktív!
Ez a csúcs. Ifjú hölgyek teljesen hülyének tartva kívánják elmagyarázni, hogy kell használni a mailt.
Mire nagyjából megértik mi a gondom, az elmúlt két nap kérték hogy adjak meg új belépési kódot, és Ők azt aktiválják nekem. Tegnapi kollégájuk még visszahívást is ígért nekem, ami persze ugyanúgy elmaradt mint az aktiválás.
Mai kolleganőjük pedig szintén ezt a megoldást választotta.
A változatosság kedvéért mindkettőjüknek a 6040 kódot ajánlottam, amellyel szinte már természetesen NEM LEHET BELÉPNI!!!!
Pedig próbáltam javaslatára az első kódot, amit még 16-án kaptam, és a 6040-et is, mindenféle verzióban, de látom semmiféle esélyem, hogy használjam a napi reklámokban deklaráltan fantasztikus új szolgáltatást.
Pedig higgyék el, eztr naponta megteszem egy másik szolgáltatónál, aki ugyan nem ilyen fantasztikusan világhírű, csak dolgozói értik a feladatukat.
Végül csak annyit, hogy ha az én alkalmazottaim csak fel ilyen szintű tudatlanságot, dilettantizmust árulnának el, valószínüleg igen hamar új állás után nézhetnének a sütőiparban.(Bocsánat az érintettektől)
Gondolom levelemre valószínüleg sablon választ fogok kapni kb 3-4 nap múlva az eddig megszokottak szerint a név nélküli ügyfélszolgálattól, bár ilyen munkához én sem merném adni a nevemet, főleg ha a világ legnagyobb mobilszolgáltatója hírnevét rongálnám pocsék munkámmal.
Sajnos ebben az esetben kénytelen leszek az előző levelemben megajánlott szankciókkal élni, amit a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség részére is megküldök.
Köszönettel,
XY, 0670/123-45678(egyenlőre még működik, bár ha sokat reklamálok, mint a régi szép időkben talán ezt is kikapcsolják...)
Email inkább: xy@pannongsm.hu
|
szer. ápr. 30, 2003 23:05 |
|
|
vizesember
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 38 Tartózkodási hely: Bp+20 KM
|
Tisztelt XY Úr!
Sajnálattal értesültünk leveléböl arról, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatban kellemetlenségek érték.
Elsöként szeretnénk szíves elnézését kérni a történtekért, s engedje meg, hogy tájékoztassuk Ügyfélszolgálatunk müködéséröl.
Célunk ügyfeleink elégedettsége, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a felmerülö igényeknek eleget tegyünk. Ügyfélszolgálati munkatársaink a nap 24 órájában állnak elöfizetöink rendelkezésére, idöszakonként azonban elöfordulhat, hogy az új akcióink és szolgáltatásaink iránti megnövekedett érdelködés miatt minden munkatársunk foglalt, ezért nem tudunk több hívást fogadni. Ilyen esetekben automata bemondás tájékoztatja a hívót az elörelátható várakozási idö hosszáról.
Munkatársainkat szigorú kritériumok alapján választjuk ki, melynek feltétele a magas fokú képzettség, s az ügyfélközpontú gondolkodás. Természetesen a munkába állás elött, s közben is folyamatos szakmai felkészítö képzésen vesznek részt Ügyfélszolgálatunk munkatársai, a gyors és hatékony segítségnyújtás érdekében. Azonban vannak olyan panaszok, melynek megoldása telefonos Ügyfélszolgálatunk lehetöségeit és hatáskörét meghaladja, s ilyen esetben speciális csoportjaink segítségére van szükség.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy bejelentéseit munkatársaink minden esetben továbbították Technikai Csoportunk felé. A szolgáltatással kapcsolatos észrevételének megoldása technikai okok miatt vesz igénybe hosszabb idöt, melyért ezúton szeretnénk szíves elnézését és türelmét kérni!
Amennyiben kérdése illetve kérése adódik, kérjük, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz a Vodafone hálózatából belföldrol díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, ahol munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat
|
szer. ápr. 30, 2003 23:02 |
|
|
JuliusGSM
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
SOOCKIT!
Köszi! Így már boldogulok vele.
|
kedd ápr. 29, 2003 7:21 |
|
|
rekzac
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2
|
Szeva Mindenki!
Csak azt kérdezném műxik-e valakinek minden beállítás a vodamailben? Tudtok-e ilyen szerencsés flótást? Ha igen, akkor mi az elintézési mód??
rekzac
|
hétf. ápr. 28, 2003 19:41 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nekem az Outlook leszedi a FAX-ot is normálisan mint egy
mailt, és mellékeli TIF kiterjesztésben. Majd a TIF file-t
egy arra alkalmas programmal lehet megnézni logikusan! Pl.
AcdSee
|
hétf. ápr. 28, 2003 16:27 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Na megvan a vodamail mégegy hiányossága. Most hogy se netem, se előfizus karim, nem tudom wapról megnézni a leveleim. Még jó hogy senki sem ír rá. De ha már valakinek bejáratott lenne, nagyot szívna ilyen helyzetben.
|
hétf. ápr. 28, 2003 16:14 |
|
|
JuliusGSM
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Üdv! Kaptam egy faxot ".TIF" kiterjesztéssel. Hogyan tudom megnézni?
Rákattintok, megnyílik egy újabb ablak és kapok rá egy hibaüzenetet...
|
hétf. ápr. 28, 2003 14:56 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Azoknak,akik ugyanúgy összevissza dolgoznak mint én,közlöm hogy ma munkanap van,tehát ingyenduma csak este lesz.
|
szomb. ápr. 26, 2003 9:06 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Tegnap küldött nekem a voda egy sms-t,amiben a vodamailt reklámozzák. Csak nem értem miért küldték,mert már a kezdetektől azt használom.
|
szomb. ápr. 26, 2003 8:25 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Djsms-nek sem tökéletes. Neten minden oké,de az email kliens még az én telómról sem megy neki.
|
szomb. ápr. 26, 2003 7:47 |
|
|
Galahed
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 98
|
Na kukucs.
tegnap óta nekem is él a fax számom. az indulás napján
regisztráltam a vodamailt. csak az smtp -m nem megy még
sajna.. ( se hitelesitéssel se nélküle..)
|
szomb. ápr. 26, 2003 7:31 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Én az első nap aktiváltatam,és gyorsan aktív is lett. Kecskemét egy nagyobb város,és jó a gprs.
|
pén. ápr. 25, 2003 19:22 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Tényleg túlterheltek, nem számítottak ekkora érdeklődésre.
Nekem 1 hét után kezdett el élni a faxszámom.
|
pén. ápr. 25, 2003 18:58 |
|
|
rico76
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Sziasztok!
Hát nekem még aktiválni sem sikerült a VodaMail-t! Majdnem minden nap hívom őket és mindegyik ügyfeles ugyanazt mondja: "Sajnáljuk, de regisztrációs hiba történt az aktiválás során, 3-4 napon belül aktív lesz a szolgáltatás"
Köszi szépen! ;-(( látszik, hogy ingyen van, mert ba**ik mindenki rá! Bezzeg ha fizetni kéne érte! 5 perc után menne! Kezd elegem lenni a Vodából, a GPRS nagyobb városokban használhatatlan! Még jó, hogy vidéken melózom!
|
pén. ápr. 25, 2003 9:55 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Már korábban is írtam,hogy a vodamail wapról gagyi. a primpostára és a freemailre is van gyorslinkem. Azonkívűl sms-ben üzengetek inkább.
|
pén. ápr. 25, 2003 9:23 |
|
|
.:Jeff:.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 364 Tartózkodási hely: Audi A4 TDI...majd egyszer :-)
|
Nade zsolt4, nemtom Te hogy vagy vele, de nekem hangpostára kb 2-3 naponta jön hangüzenetem, ellenben E-mail naponta több 10 darab van...
|
pén. ápr. 25, 2003 9:05 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nekem a vodamail csak az aliasok lefoglalása miatt van. Az sms értesítő meg lehet hogy azért ilyen gagyi,mert a hp-hoz van kötve. Hp üzenet esetén is ugyanilyen sms jön.
|
pén. ápr. 25, 2003 6:39 |
|
|
.:Jeff:.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 364 Tartózkodási hely: Audi A4 TDI...majd egyszer :-)
|
Bazzeg ez az SMS értesítő kurvára idegesítő és felesleges is. Titeket nem zavar? Mert az hagyján, hogy állandóan csipog a teló, de az hogy semmi érdemleges infót nem tartalmaz az már kicsit sok. Pannonál is meg volt nekem rendelve, de az százszor jobb volt.
Most már lassan azon gondolkodom, hogy kikapcsoltatatom. Ti használjátok egyáltalán?
|
csüt. ápr. 24, 2003 23:41 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Így van, ők is be tudják kapcsolni az átirányítást.
Mellesleg a hangpostával is ez a helyzet, én amikor
aktiváltattam, azonnal paráztam nekik, hogy mi van, ha
külföldre viszem a telcsit, akkor nekem egy hangpostára futó
hívás súlyos pénzekbe kerülhet, erre közölték, hogy
természetesen a központi átirányítást törölni tudják.
|
szer. ápr. 23, 2003 23:13 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
NA!
Aszongya hogy: a vodamaillel aktiválják automatikusan a hangpostát, de nem raknak bele átirányítást. Tehát nem futnak a hívások hangpostára, csak ha te oda irányítod őket, vagy ők irányítják oda a kérésedre.
|
szer. ápr. 23, 2003 22:53 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Hehe! Eddig azt hittem, hogy van hangpostám. De nincs. Na majd minnyá aktiváltatom!
|
szer. ápr. 23, 2003 22:47 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Passz. Most nincs kedvem a 1270-et hívni. De a hangpostából
visszahívás érdekes. Márhogy az alap hangpostában is
elméletileg benne van a 0-ás gombbal.
|
szer. ápr. 23, 2003 22:42 |
|
|
HPX
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 5
|
Ok, de ha nincs bekapcsolva a telefon, akkor rogton
kellene jonnie a hangpostanak gondolom. Marpedig nem jon,
tehat megsem jar a hangposta ?!
V. osszevissza mukodik a rendszeruk ?
|
szer. ápr. 23, 2003 22:30 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Nekem is ki volt kapcsolva a hangpostám. A Vmail-lel
bekapcsolták, így egyesével lehet ki-be kapcsolgatni, hogy
mikor menjen hangpostára.
Egyébként nem válaszolnál 30mp a felső határ...
KRF
|
szer. ápr. 23, 2003 20:08 |
|
|
HPX
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 5
|
Hat nemtudom. Nekem a Vodamail megrendeles elott nem volt
aktiv a hangpostam, es az aktivalas ota sem aktiv.
(kikapcsolt allapotban ha hivom -> hivott szam
pillanatnyilag blabla, bekapcsolva pedig kicsong nekem
amennyit akarom.... )
Szoval csak szerencsem van ?
|
szer. ápr. 23, 2003 19:38 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
A hangposta sajna együtt jár a vodamaillel. Azért a 170
küldi ki az üzenetet. Annyit lehet kérni, hogy csak
kikapcsolt teló esetében legyen hangposta, és ne kapcsoljon
be a 7 kicsörgés körül.
Én ma kapcsoltattam ki a vodanetet, kb 10 napig mehetett.
Kijátszottam magam az email klienssel meg a képküldéssel is
(a húsvéti képek elküldözgetve a telómról, és egyhamar nem
akarok új képeket csinálni és azonnal elküldeni az email
klienssel.)
|
szer. ápr. 23, 2003 18:15 |
|
|
jazzkifli
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 714 Tartózkodási hely: Székesfehérvár Telefon:Nokia E50
|
Sir_Geoffrey!
Úgy tudom,hogy ha alapból ki volt akapcsolava a hangpostás és előfizettél a vodamail-re,akkor a hangposta automatice bekapcsol.És letiltani sem lehet.Nekem legalábbis ezt mondták az ügyfélszolgák.Ha esetleg rosszul tudnám akkor sorry.Én örülnék a legjobban ha ki lehetne kapcsoltatni a hpostát,mivel eléggé utálom.
hali:dvictor
|
szer. ápr. 23, 2003 16:59 |
|
|
Sir_Geoffrey
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8
|
Én a szolgáltatás indulása utáni napon rendeltem meg a net-rendelőben, 24 óra alatt aktiválták is.
Ezután szépen ment. El tudtam érni mind WEB, mind WAP, mind POP3-mal.
WEB-en keresztül néha valóban nem ment a beállítás, de harmadszorra összejött.
Azóta faxot is tudok fogadni, a hangpóstám meg le van tiltva már egy ideje, tehát az nem játszik.
Tehát nekem jó.
Egy kis szépséghibát találtam, a 6310 (sw.5.01) nem tud WAP-on e-mailt küldeni, NO GATEWAY RESPONSE üzenettel megáll.
Két infó öszefoglalva: (kevésbé tájékozott kollégáknak)
-SMTP eléréshez be kell kapcsoni a hitelesítést, viszont onnantól kezdve nem csak a voda hálóból lehet feladni levelet.
-Ahhoz, hogy a voda automatikusan vegye a faxot, át kell irányítani a faxhívásokat a +36709090999 -re.
|
kedd ápr. 22, 2003 16:59 |
|
|
bakos
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Jaja, pontosan )
|
kedd ápr. 22, 2003 16:51 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
Hmm, lehet, hogy a voda is csak egy feltétel nélküli átirányítást rakott rá...
|
kedd ápr. 22, 2003 16:34 |
|
|