Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: kedd nov. 19, 2024 5:33



Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Egy Vodafone-of kálvária története 
Szerző Üzenet
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
Olvasom a történetet és újra meg újra egy kérdés fogalmazódik meg bennem: egyértelmű, hogy az ilyesmit nem szabad annyiban hagyni, de mégis csak egy 14000 Huf-os készülékről van szó és ennek fényében kérdem én, hogy megéri e egy esetleges polgári per, amit nem is biztos, hogy meg nyersz?

Egyébként pedig a véleményem, hogy mind a 3 fél hibázott, de ha megdobnak kővel, szúrd agyon vasvillával elvet követném. NE HAGYD MAGAD!!

epyc


szer. nov. 26, 2003 5:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
hoffmanndaniel

{i}Így van, a Hungária körúti szervizben szedték szét, és tűntették el pár napra a telefonomat.{/i}

Na, ezt én is így gondoltam, ezért nem értettem, miért torzsalkodtál a Vodás szervizessel, miért került szóba az ő saruknak feltüntetve a teló szétszedése, hogyan jött az, hogy az ő szabályzatuk azt írja elő (ami tényleg nem lehet igaz!), hogy fel kell bontaniuk a láthatóan nem felbontott telót is, akár ha egynapos, akkor is. Hiszen szabálytalanságot a teló szétszedésével a Siemens szervize követett el.

Szerintem sokat segítene az előrejutásban, ha a garanciajegyet megnéznéd, milyet adtak. Amennyiben a Vodafone vállalt garanciát a készülékre (tehát az ő nevük szerepel a garanciajegyen, mint garanciális javítóműhely), akkor szerintem is az ő feladatuk a jegyzőkönyv, meg minden egyéb dolog intézése, SŐT, még joguk sincsen elküldeni a hivatalos javítási helyre, MINDEN esetben az ő feladatuk ezen dolgok intézése. Ez alól semmiféle módon nem térhetnek ki.
Az persze más kérdés, hogy sokkal gyorsabb, ha Te intézed, tehát magad viszed-hozod a készüléket, mivel náluk ez oda-vissza akár 4-5 napot is jelenthet pluszban Neked.
Legegyszerűbb talán, ha a vásárlás helyén egyből a legmagasabb főnököt kéred, persze ultrakulturált hangnemben. Elmagyarázod neki az igaz történetet, aligha hiszem, hogy normális hangnemben hozzászólva egy vezető (valamiért csak vezető lett) ne lenne képes megérteni a bánatodat.

Céltalan a 1270-nel kiabálni, ők azok, akik az egészről a legkevésbé tehetnek. Ne is haragudj, ha valaki odáig ragadtatja magát, hogy elkezd a telefonban üvöltözni (mondjuk Veled), akkor Te is azzal védekezel, hogy leteszed, még ha ügyfélszolgálatos is vagy.

Ha a garanciajegyen a Siemens Hungária vállalja a garanciális javítást, akkor az ő feladatuk az ügyintézés, ebben az esetben a Vodát SEMMIFÉLE felelősség nem terheli. (Zárójelben: milliónyi termék van, amit megveszel valahol, de ha 3 napon túl hibásodik meg, (vagy 3 napon belüli hiba esetén vita merül fel a használat rendeltetésszerűségében) akkor egyenesen ahhoz a szervizhez küldenek javításra (vagy szakvélemény kérésére), amely a garanciát vállalja a készülékre.)

Igazán őszintén én még most sem értem, miért vagy mérges a Vodára (ennek az ügynek a kapcsán!).

Egyébként az, hogy ilyen szabályokat hoznak, az nem a véletlen műve. Talán emlékszel még, amikor 2000-ben forgalomba hozta a Pannon a T20-asokat "filléres" pre-paid akcióban.
Élelmes emberkék vásárolták fel tucatszám a hibás T28-asokat. Senki nem tudta miért.
Aztán sokszáz/ezer után fény derült rá. Rájöttek, hogy a T20-as panelje megegyezik a T28-aséval méretileg. Ha az új T20-ből kiszedik a panelt (ami maga az egész telefon), és belerakják a hibás T28-as panelt, akkor aznap mehet vissza 72órás cserében a Pannonhoz, hiszen nem kapcsol be, töltést sem vesz fel. Aholis adják az új készüléket, lévén nem vizsgálják a 72órán belüli cseréket. Rossz, megy vissza a gyárba, vesszük le a polcról a következőt.
Ezután ismét volt az illetőnek egy új panel, amit ki lehetett cserélni egy rossz T28-éval. És ez így ment, ameddig el nem törött a korsó, ami a kútra járt.
Soha annyi "wap-os T28-ast" nem hirdettek az aproneten, mint akkoriban. Többtízmilliós buktát hagytak maguk után az "élelmesek".

Beláthatod, hogy Terád sincs rád írva, hogy nem ügyeskedésből viszed be, esetleg szétszedted és rossz panelt tettél bele, stb.

Gondolj bele, ha valakinek van otthon profi szétszedő készlete van (2-3 készülék után megtérül az ára!), és ezzel akar üzletet csinálni, hogy rossz paneleket "javíttat" meg íly módon. Tudom, hogy Te nem vagy ilyen, de a szerviz nem ismerhet Téged.

Ennek ellenére magam is azt hiszem, hogy dokumentálniuk kell (KÖTELESEK!) az általad történt szétszedés tényét. Ha az volt a gyanújuk, hogy belenyúltál, akkor azt. A Nokia is le tudja fényképezni a beázást, ők miért nem dokumentálják a szétszedés nyomait?

Szóval nem értem, miért a Vodától várod, hogy lépjen FVF ügyben, ha ők hozzá sem nyúltak a telefonodhoz.


szer. nov. 26, 2003 3:49
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
annakidején nekem a Vodafone márkaüzletben az egy hetes R600-as programhibás telót szó nélkül kicserélték.
a Westel szervizében az eltorzult hangú Nokiám és Alcatelem hangszóróit ingyen kitakarították.
a Westel korrekt mert csak az ügyfél jelenlétében szerelik szét a telót...


szer. nov. 26, 2003 1:46
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Na már így is másként értelmezem a mondandódat, ha más a
hangnem (ha lehet ilyet kijelenteni egy fórumban). Így
van, a Hungária körúti szervizben szedték szét, és
tűntették el pár napra a telefonomat. Szerdai napon
előkerült, és ott megtörtént a harc köztük/köztem.
Mivel semmit sem voltak hajlandóak tenni, azaz nem akarták
odaadni a telefon átvételi elismervényét, a telefont
összerakni, és pláne felvenni a Főfelügyelőségi vizsgálat
jegyzőkönyvét, és még azt sem voltak hajlandóak elfogadni,
hogy a Magyar Jogrendszerben nem nekem bizonyítani az
ártatlanságom, hanem nekik a bűnösségem.
Vagyis nem nekem kell bizonyítani, hogy nálam romlott el a
telefonom –elég egyszerű, ha egy kockába egy gömböt
szeretnél tenni, akkor ahhoz le kell venned a tetejét, és
utána még vissza sem fogod csukni, akkor elég egyszerű,
hogy nem Hudini tette bele. Nos egy telefon
szétszedéséhez /véleményem szerint/, speciális dolgok
kellenek, különben meg fog látszani a vandalizmus/-, hanem
neki, hogy nem náluk.
Eljöttem, áttekertem anyuékhoz –közelebb laknak a
szervizhez mint én, és biciklivel közlekedem mindenhova-,
rögtön felhívtam az FF-t (4594-807; 4594-846; 4594-899
Műszaki Osztály telefonszámai), ahol elmondtam a
történetet, Ő Elmondta, hogy mit tudok tenni, és még
mondott egy-két dolgot, de ha te felhívod Őket, akkor
neked is el fogják ismételni. Nem írom le, mert az már
hitelrontásnak minősülne, mivel bizonyítani nem tudom.
Ezért még aznap –az FF tanácsára-, visszamentem a Vodafone-
hoz (ahol vettük a készülékeket), és ott vetettük fel a
jegyzőkönyvet, adtam át a telefont, hogy küldjék be. Na
azóta el van tűnve a készülékem. Hogy miért a Vodafone-ra
haragszom inkább?
1. Ők nem találják a készülékemet hetek óta, és
képzelik, hogy a törvényen felül állnak. Azaz a törvényi
előírással szemben, nem jutatták el a telefonomat az FF-
hez három napon belül.
2. Hihetetlen stílusban beszéltek/beszélnek, és
módszerrel bántak Velem
3. Azt gondolom, hogy Ők a szolgáltatom, velük
szerződtem, és a Siemens szerviz előtt is nekik kellene
képviselniük engem
4. És még sorolhatnám az érveimet. De minek? A
Vodafone-al fogok perben állni, Ők meg majd lezongorázzák
a szervizzel. Az már nem érdekel, és nem érint.

Más: Nem szeretem az olyan történeteket, hogy ezt
hallottam, mesélte valaki…
De azért.
Egyik társintézményünk vezetőjénél voltam pár hete -amikor
a történetem kezdődött, nagyjából akkor-, anyagokat
gyűjtöttem a diplomamunkámhoz. Látom, hogy Siemens mobilja
van, erre elmesélem neki dióhéjban a történetem, és
mondom, hogy ne vigye a Hungária körútra, ha baja lesz a
telefonnal. Erre, hogy már meg volt. Ha teljesen
felhangosítja a telefon csöngését, akkor nem tudja
kikapcsolni a rezgést. De az idegesíti, mégis szeretné, ha
hangosan csöngene (ne kérdezd a típusát, ennyire nem értek
a telefonokhoz). Erre a szervizben azt mondták, hogy a
telefonnak semmi baja, csak Ő nem tudja használni, és
elküldték hihetetlen hangnemben. Azóta lehalkította a
csöngést, és kikapcsolta a rezegtetést.


szer. nov. 26, 2003 1:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Nem vagyok indulatos. Veled szemben - már amennyiben nem
vagy azonos sem Odo-val sem Quark-kal :c) - legalábbis nem.

Egészen egyszerűen érdekelne a téma, mivel egy hasonló
ügyben járok most el (szintén panasz a Siemens szervizre),
sőt egy topictársunknak pont most gyűlt meg a baja az
említett cég szervizével.

Emiatt haraptam rá a témára, de (vagy belátod, vagy nem)
legjobb szándékom ellenére sem tudtam kitalálni, hogy mi hol
történt, a Vodánál, vagy a Siemens szervizben, mivel nem
írsz konkrét utalást rá, illetve az utalás félreérthető.

Nem feltétlenül úgy értettem a korábbiakban leírt
segítséget, hogy kézenfoglak és végigvezetlek, hanem úgy,
hogy esetleg összeállunk a Siemens szerviz ellen, együtt
hátha hatékonyabbak tudunk lenni.

A leírásodból számomra az jön le, hogy a Siemens szervizben
szedték szét a telódat és nem a Vodánál (hiszen elvitted
hozzájuk a Hungáriára, és ha náluk adtad le, akkor miért a
Vodánál vetted volna át darabokban?).
Így ez esetben nem tudtam érteni, hogy miért a Voda
szervizes bohócával volt vitád.

Emiatt kértem, hogy írj le mindent időrendbeni váltogatás
nélkül, helyszínmegjelöléssel egy új topicban.

Felültem Neked, azt hittem nem csak az üres Vodafikázás volt
a célod a topic nyitásával, hanem tényleg esetleges
segítségre vagy megoldások találására van szükséged a témában.

Kár volt.


szer. nov. 26, 2003 0:46
Profil Privát üzenet küldése ICQ
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 26
Hozzászólás 
Macika mindenhol fontoskodni akar, itt is mit csinál?:

"Szerintem egyezzünk meg, kiszedem ezt a topicot, Te pedig nyitsz egy újat, amiben mindent úgy írsz le, ahogyan történt, jó???"

Nem érti a Drága és törölni kell az egészet, hogy elmagyarázzák neki, mint az óvodába...


szer. nov. 26, 2003 0:23
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Azt csinálsz ezzel, amit akarsz. Nem segítséget kértem,
még jogit sem, én leírtam már, hogy miért nyitottam ezt a
topicot.
Az, hogy te ezt nem érted, arról már nem én tehettek,
ugyanezt vittem el a jogászunkhoz (annyi kivételével, hogy
több adattal, és egyéb ide nem illő dolgokkal. De azokat
kiszedtem, mert személyiségjogok is vannak a világon), és
Ő rögtön egy olvasatra megértette. Ugyanezt küldtem el a
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez, és a Felügyelőséghez
is, Ők is rögtön hívtak, és olyan kérdéseket tettek fel,
amik azt tükrözték, hogy értik az esetet. Vagy olvass
lassabban, vagy kevésbé legyél indulatos.


kedd nov. 25, 2003 22:58
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Odo meg okoskodjon.


kedd nov. 25, 2003 22:52
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ha majd lezajlottak az események, akkor tájékoztatlak benneteket. Folytonosan nem akarom, mert gyanítom ebből polgári per lesz, és etikus sem volna, meg hát az ügy kimenetelét sem akarom befolyásolni.
Mert ha nem volna egyértelmű, akkor ezek után már abszolúte nem fogadom el, hogy "csak" visszaadják a telefonomat, azaz kicseréljék egy ugyanolyanra. Mert idegeskedés, telefonálgatás, nekem kell befáradni -és ezáltal kivenni szabadnapot, mert délután 5-ig oda kellett érnem-, a Vodafone üzletbe, hogy kinyomozzák a telefonom hollétét, közben megadtam a számomat jó pár nap alatt, hirdetést adtam fel a következő hét hétfőjétől, és még sorolhatnám. És egyáltalán, milyen eljárás az ilyen?


kedd nov. 25, 2003 22:47
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
{i}...nem ez volt a neve a programnak, és nem is ott volt még egy hónapja (vagyis nem ez volt az elérhetősége a programnak, hanem igenis a pc software and drives alatt volt).{/i}

Ne haragudj meg, de azt mondom, hogy rosszul tudod. A Siemens nem szokta variálni a szoftjainak helyét, valamint ők tudnak angolul is, nem szokták a driverek közé berakni a rendszerszoftot. Jómagam október 6-án töltöttem le az oldalukról az M50-hez való 17-es szoftot, onnan, ami linket megadtam.

Továbbiakban nem értem, hogy miért a Vodafone szervizében hisztiztél, ha a Siemensnél szedték szét a telót. Ez nekem nem világos.

Ezt írod:
{i}Erre a szervizben (Vodafone-os), csak annyit mondott, hogy ha egy napon belül is visszaviszi a kedves vevő a telefont, akkor azt írja elő a belső szabályzatuk, hogy szét kell szedniük a telefont{/i}

De előtte meg azt, hogy azonnal a Siemens szakszervizhez küldtek!

Szerintem egyezzünk meg, kiszedem ezt a topicot, Te pedig nyitsz egy újat, amiben mindent úgy írsz le, ahogyan történt, jó???

Akkor tuti megérti mindenki a bajodat, és talán lesz, aki segíteni is fog tudni!


kedd nov. 25, 2003 22:45
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Rosszul látod. Elnézést, ha nem voltam egyértelmű.
Mindhárom eset a Vodafone-nál volt. Nekem a Siemens csupán
szerviz. Legalább is ki vannak állítva a telefonok, de
véleményem szerint ott nem árulnak semmit.



A Siemensnél történt:
> Kedden (XI. 18.) befáradtam a márkaüzletbe (ahol leadtam
a készüléket) ahol
> elmondták, hogy átküldték a szervizbe, ők tovább küldték
egy másik
> szerviznek, majd visszaérkezett hozzájuk, és ők újra
elküldték egy
> szerviznek. Azaz, nem juttatták el a Főfelügyelőséghez,
miközben én ezt
> kértem, az általuk adott nyomtatványokon, és ez
tudomásom szerint
> kötelességük is lett volna három munkanapon belül
megtenni.
> Nem tudták megmondani nekem az üzletben, hogy jelenleg
hol van a
> készülékem, és sajnálkozva széttárták kezüket és annyit
mondtak, hogy majd
> jelentkeznek, ha többet tudnak.
>
> A Vodafonenál történt:
> A mai nap (XI. 20.) folyamán is többször kerestem név
szerint (*********)
> egy központos alkalmazottat a Vodafonnál, aki még előző
nap azt ígérte,
> hogy másnap jelentkezni fognak, és kivizsgálják az
esetemet, valamint
> megkeresik a készüléket. Ez sem történt meg. Többször
üzenetet hagytam neki
> az elérhetőségemmel, nem hívott vissza egyik számon sem,
és a
> megkeresésemre sem volt hajlandó velem beszélni.
>
> A Siemensnél történt:
> Most ott tartok, hogy az üzletben lévő panaszkönyvet
kitöltöttem, és fax
> útján eljutattam a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez,
és egyúttal
> felvettem a kapcsolatot ez ügyben az egyik jogászunkkal.


kedd nov. 25, 2003 22:39
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ne veszetek össze! Nem azért írtam le a történetemet, hogy konfrontációkat szítsak. Csupán azért, mert azt gondolom, hogy az ilyen eseteket nem szabad elhallgatni. Az ügyfeleknek vannak jogaik, és nem csak kötelezettsége, hogy befizesse időben a számlát. Általában az állampolgárok egyáltalán, vagy hiányosan vannak tisztában a jogaikkal. Én naponta forgatom a jogtárat –munkámból kifolyólag-, és még én se tudok erről a területről mindent. Viszont ezzel a történettel kapcsolatban azért az egy pozitívum, hogy ki lettem okosítva, elsősorban Főfelügyelőség által (hihetetlenül vevőbarátok, és nagyon profik), és kisebb részben én is utána olvastam.
Szóval csak ezért nyitottam ezt a fórumot, mert sajnos a Vodafone nevet akármilyen másikkal szolgáltató/cég/etc. lehetne behelyettesíteni.
Nos, véleményem szerint, ha ilyen köröket kell futnia bárkinek, akkor agyon neki bármilyen publicitást, és harcolja ki az igazát. És talán egyszer végre felfogják, hogy Ők szolgáltatnak, és mi ügyfelek szívességet teszünk, hogy pont Őket választottuk.


kedd nov. 25, 2003 22:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Odo

{i}Semmi.{/i}
Akkor jó, az előbb még azt állítottad.


Akkor idemásolom, szétszedve a két helyszínre, mi történt a topicnyitó leírása szerint itt és ott, mivel úgy látom, problémát okozott Neked is, hogy a helyszíneket megértsd.


A Vodánál történt:
Ez év október hó 21-én vásároltunk a Vodafone-tól rgy Siemens M50 típusú készüléket. 23-án vettünk hozzá egy adatkábelt,....

Otthon történt:
... a www.my-siemens.com �ról (hivatalos Siemens oldal), letöltöttem egy a telefonomhoz tartozó szoftvert, a pc softver and drivers menüpont alól. Mindezt abban a hiszemben, hogy ez egy csengőhang-, és telefonkönyv szerkesztő program.
A honlapon található leírásnak megfelelően jártam el: a telefont csatlakoztattam a számítógéphez, újra indítottam a mobil készüléket, és elindítottam a programot.
Ezután derült ki számomra, hogy ez egy szoftverfrissítő program, de megszakítani már nem akartam a folyamatot, mert ezt a program leírása nem javasolta. Ekkor a készülékem kikapcsolt, és ezután már nem is lehetett visszakapcsolni.

Azonnal felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatát (1270), ahol a Siemens szakszervizhez (1143 Budapest, Hungária körút 128.) irányítottak.

A Siemens szervizben történt:
Hétfő reggel bevittem hozzájuk a telefont, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy a javítás garanciális, és csak pár percet vesz igénybe, de azért ott kellene hagynom a készüléket.
Még aznap majd másnap is érdeklődtem, de ők mégcsak nem is találták a készülékemet, és folyamatosan azt mondták, hogy egy óra múlva telefonáljak újra, addig megkeresik.
Szerdára (X. 29.) került elő a készülék, és mondta egy hölgy, hogy be kellene fáradnom, mert az RF panel el van deformálódva, ami nem garanciális.
A telefont kidobták elém szétszedett állapotban, erről papírt nem voltak hajlandóak adni. Jeleztem nekik, hogy azt nem értem, hogy ha a burkolaton nem látszik semmilyen sérülés, akkor a belseje hogyan sérülhetett meg. Azt a választ kaptam, hogy ez előfordulhat, és biztos, hogy még nálam történt. Nem vették fel a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségi jegyzőkönyvet, és szándékukban sem állt ezt kitölteni.
A telefont a kérésemre rakták csak össze, ami azonban csak részben sikerült az eldeformálódott RF panel miatt. Erre nem reagált semmit a szervizben dolgozó úriember, hogy akkor hogyan is tudott nálam így elromlani a készülék.

A Vodafonenál történt:
Még aznap (X. 29.) visszamentem a Vodafone márkaüzletbe, hogy felvegyük a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségi jegyzőkönyvet.

Otthon történt:
A múlthéten (XI. 10-15.) többször érdeklődtem a főfelügyelőségnél a készülékem és a vizsgálat eredménye után, ahol azt mondták, hogy be sem érkezett a készülékem.
A Vodafone ügyfélszolgálatára is többször telefonáltam, ahonnan folyamatosan azt a választ kaptam, hogy kivizsgálják, és majd jelentkeznek.

A Siemensnél történt:
Kedden (XI. 18.) befáradtam a márkaüzletbe (ahol leadtam a készüléket) ahol elmondták, hogy átküldték a szervizbe, ők tovább küldték egy másik szerviznek, majd visszaérkezett hozzájuk, és ők újra elküldték egy szerviznek. Azaz, nem juttatták el a Főfelügyelőséghez, miközben én ezt kértem, az általuk adott nyomtatványokon, és ez tudomásom szerint kötelességük is lett volna három munkanapon belül megtenni.
Nem tudták megmondani nekem az üzletben, hogy jelenleg hol van a készülékem, és sajnálkozva széttárták kezüket és annyit mondtak, hogy majd jelentkeznek, ha többet tudnak.

A Vodafonenál történt:
A mai nap (XI. 20.) folyamán is többször kerestem név szerint (*********) egy központos alkalmazottat a Vodafonnál, aki még előző nap azt ígérte, hogy másnap jelentkezni fognak, és kivizsgálják az esetemet, valamint megkeresik a készüléket. Ez sem történt meg. Többször üzenetet hagytam neki az elérhetőségemmel, nem hívott vissza egyik számon sem, és a megkeresésemre sem volt hajlandó velem beszélni.

A Siemensnél történt:
Most ott tartok, hogy az üzletben lévő panaszkönyvet kitöltöttem, és fax útján eljutattam a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez, és egyúttal felvettem a kapcsolatot ez ügyben az egyik jogászunkkal.


kedd nov. 25, 2003 22:24
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Mármint hogy nem oda megy a vér ahova kellene? :)


kedd nov. 25, 2003 21:37
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: azéndolgom
Hozzászólás 
Nyugi :)) Árt a keringésnek ;)


kedd nov. 25, 2003 21:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
A lényeg a vodafikázás!
a K anyád vodafone!
a K anyád vodafone!
a K anyád vodafone!
a K anyád vodafone!


kedd nov. 25, 2003 21:19
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
Nekem eddig csak pozitív tapasztalatim voltak ebben a Siemens-szervízben. Ha ez valóban így történt, elgondolkodtató.
KRF


kedd nov. 25, 2003 20:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
A Siemesn-él is megtörtént a „pultverés’, de ezen kívül mit tudsz csinálni? Mert nekem más nem jutott eszembe akkor. Mögöttem a többi ügyfél, előttem meg két szervizes pali, akik még a papírokat sem akarják visszaadni, nem hogy felvenni a jegyzőkönyvet.

guni
Ahhoz képest, hogy szerinted nem létezik az M50-eshez frissítő, Maci még a linket is beírta ide.


kedd nov. 25, 2003 19:50
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Akkor is a SIEMENSnél kellett volna verni a pultot, nem a vodánál. Ők a szerviz, ők cseszték el.


kedd nov. 25, 2003 19:40
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Na szép sorrendben reagálok mindenre.

zsolti4:
Nem fogok máshoz vinni egy háromnapos készüléket, ha az még cseregaranciás is. Ezt meg kell értened, az is más volna, ha egy, két éves készülékről beszélnénk.
Persze, hogy nem fogom magam hagyni.

Odo:
Nem a panaszkönyvet, hanem rögtön a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségi vizsgálat jegyzőkönyvét kellett volna felvenniük, és három munkanapon belül eljutatni hozzájuk a telefonommal együtt. Na itt jön a képbe a Vodafone, mert kénytelen voltam visszamenni a vásárlás helyére, és ott kitölteni az imént említett jegyzőkönyvet, és szintén három napon belül eljutatni az FF-hez. Ez nem történt meg! Sőt, Ők visszaküldték a Siemens szerviznek, Ők tovább egy másik szervizhez, vissza a Vodafone-nak, és kezdődött elölről az egész. Ezt az üzletben mondta el a szervizes résznél dolgozó fickó, de nem tudta megmondani, hogy épp hol van a készülék, és két hete fogalmuk sincs erről.
Na ezért mertem ezt a nevet adni ennek a topicnak, mert a Siemens annyiban hibás, és annyiban eljárási hibát követett el, hogy három munkanapon belül visszavitt készüléket tilos szétszedni, megvizsgálni, egyszerűen cserélniük kell. Erre egy példa, hogy anyuéknak a használt szappant is visszakell venniük, az már más kérdés, hogy Ők majd kérnek egy Fogyasztóvédelmi Felügyelőségi vizsgálatot.
Sok mindent kihagytam a leírásból, mert lényegtelen dolognak tartottam. Például azt, hogy lecsapta a telefont az 1270, vagy hogy ne zaklassam az ügyintézőt című meg nem engedhető hangon, még nekik állt feljebb, mert egy csöppet kimertem oktatni Őket, hogy mi az ügyfél, hogy milyen munkát is végeznek, ha nem tudják megmondani, hogy miért is nem jutatták el a telefonomat az FF-hez három napon belül, miközben a Kereskedelmi Törvény ezt nagyon pontosan, és egyértelműen előírja.
Valószínűleg nem elszúrták a telefonomat a szervizben, hanem kicserélték egy másik RF-panelra, mert a telefon gyári hibás volt. Piti a történet, mert gondoljátok végig, hogy mennyi is lehet a gyártási költsége egy telefonnak.

Macika.
1. Erre reagáltam az Odo-nak szánt hozzászólásomban.
2. nem ez volt a neve a programnak, és nem is ott volt még egy hónapja (vagyis nem ez volt az elérhetősége a programnak, hanem igenis a pc software and drives alatt volt). De nekem ez az első olyan telefonom, amit lehet szerkeszteni, és van egy bizonyos csengőhang, meg két darab játék amit szeretem volna rátölteni. Ide beszúrnék egy külön dolgot. Megvettem a telefont, és még aznap megrendeltem a gprs-t. Ez még jó. Próbáltam letölteni játékokat, nem sikerült, 1270-et felhívtam, mondták, hogy gyári hibás a készülék vigyem be. Ezt nem hittem el, mert az asszonnyal egyszerre vettük ezt a két Siemens M50-est, és számomra hihetetlen volt, hogy mindkettőnek ugyanaz a baja. Na újra elküldték a gprs beállító sms-t, és ez ment pár napig. Aztán a 10. ügyfélszolgálatos végre kinyögte, hogy gprs-el nem lehet letölteni, ahhoz meg kéne rendelnem az Internetet. Ezt is elfelejtették megemlíteni a vásárláskor. Ne ezért vettem az adatkábelt, és ezért néztem végig alaposan a Siemens oldalát, ahol az összes telefonhoz elérhető a Data Suite nevű program, csak az M50-esnél található más nevű program. Hogy mért kapcsolt ki mégis, és miért „halt” meg a készülék, azt nem tudom, de ahogy kiderült, nem is vagyok telefonszerelő, és eszem ágában sem állt frissíteni a telefont. Erről előtte még nem is hallottam, és nem is igazán értem, hogy miért kell elérhetővé tenni ezt.
3. A 8. válaszodra is már reagáltam, hogy szét sem szedhették volna a készüléket. Erre a szervizben (Vodafone-os), csak annyit mondott, hogy ha egy napon belül is visszaviszi a kedves vevő a telefont, akkor azt írja elő a belső szabályzatuk, hogy szét kell szedniük a telefont. Mondtam, hogy a jogszabály pont ellenkezőjét írja elő, erre azt válaszolta, hogy nem ismeri a jogszabályt, és valamiből meg kell vennie a kenyeret. Erre csak annyit jegyeznék meg (vagyis ezúton is tudatosítom, mert már személyesen elmondtam), hogy a törvény nem ismerése nem mentesít…vagyis ha elmegy egy ilyen helyre dolgozni, akkor neki kell utána járnia a törvényeknek, jogszabályoknak. A másik, hogy a Vodafone vezetősége nem áll a törvények felett, akármit is hisznek.


kedd nov. 25, 2003 19:28
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4173
Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
Hozzászólás 
hoffmandaniel, most nem azért, de Te is elég tehetséges embernek látszol. Nem tudom, hogy tudtad összekeverni a winswup-ot egy phone manager progival, ráadásul szvsz az M50-hez nincs is gyári update, szal mégcsak nem is a sajátját próbáltad meg rárakni. Mindez persze valóban nem menti fel az illetékest, mivel ez tényleg egy pár perc alatt megoldható hiba.



Guni


kedd nov. 25, 2003 18:58
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Amellet, hogy tényleg nagyon sajnálom a Veled történteket, azért el kell mondjak pár dolgot.

1. A topic címében Vodafone-os kálvária szerepel. A sztori ezzel szemben csak annyiban Vodafone-os vonatkozású, hogy ott vetted a készüléket, ami akkor még tökéletes volt. Innentől kezdve a Voda saraként nem nagyon lehet feltüntetni a dolgot, mivel MINDEN hibát a SIEMENS Hungary követett el!!!

2. Iszonyat méretű dilettantizmus kell hozzá (ne is haragudj meg), hogy egy XXXXXXupdadetool.exe nevű programot (merthogy gondolom tudsz angolul, a program leírását is megértetted) félreértsd.

3. A PC Software és Drivers menüpontnál EGYETLEN szoftver van, egy GPRS Modem Assistent Software, SEMMI TÖBB!
Attól nem megy tönkre a telód!
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA ... SD,00.html

4. Az amit végülis felraktál, az eggyel arrébb van, a Device Software menüpontban, aki már icipicit rutinosabb, az tudja, hogy itt vannak a telefonoknak a rendszerszoftjai.
http://www.my-siemens.com/com.aperto/My ... tetool.exe

5. Amennyiben egy ilyet töltöttél fel (ami ráadásul magyarul kommunikál(!) végig Veled, és nem is szakítottad meg a feltöltést közben, akkor a telefon NEM DÖGÖLHET MEG!!! Ezért meri kiadni a Siemens nyilvánosban a rendszer-szoftjait, mert nem lehet vele elrontani telót.

6. Őszinte leszek, amennyiben nekem ezt adja elő valaki (és én profi vagyok, tudom, hogy nem pontosan az igazat mondja az illető, akkor onnantól kezdve fenntartással fogadok mindent.

7. Ennek ellenére egy sima szoftrátöltéssel megoldható (lett volna) a telefon javítása, ha valamit el is rontottál a szoftrátöltéssel benne.

8. Semmi nem indokolja, hogy szétszedjék az általad okozott hiba miatt a készüléket, valamint azt sem, hogy ne tudják azt összerakni.


Tehát összefoglalva: Ne hagyd, hogy átverjen a Siemens szakszerviz, Neked van igazad!!!

Nézd meg, egyezik-e az IMEI a hátoldalon a nálad lévő számlán lévővel! Ha nem, akkor nyertél. De félő, hogy fog. :c((
Ne engedd, hogy megvezessenek! Amennyiben tényleg nem volt Nálad semmiféle baja a telónak, és tényleg nem lehet most összerakni, mert nem fér bele a deformáció miatt, akkor szerintük hogyan volt benne egy sértetlen házban?

Erre kérdezz rá!!!


kedd nov. 25, 2003 18:48
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Mondjuk itt a SIEMENS szerviz volt a legnagyobb hunyó!!!
**** a telóját, aztán úgy adták vissza.


kedd nov. 25, 2003 18:14
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Korrekt


kedd nov. 25, 2003 17:40
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
A **** akinek ki kellett volna adnia, azt mondta ezt már felvették. (persze ő akarta magának, minket meg lerázni ilyen dumával - mert itt a nyerő kódon volt a lényeg) Na ekkor 1270 stb és végülis az Arénánál átvehettük a jegyet... :o)


kedd nov. 25, 2003 17:30
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Mi az, hogy le akarták nyúlni a jegyedet?


kedd nov. 25, 2003 17:22
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Engem az ilyenek úgy fel tudnak ****. Vodafone-nál történt még májusban, hogy le akarták nyúlni a 2 Flatley jegyet... a mi jegyünket! (a jegyirodábanm ahol át kellett volna venni) Hát ezt nekik..!! Az előadás amúgy tetszett! :o)


kedd nov. 25, 2003 17:12
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hááááát..... szép kis história. Én inkább viszem a telóm Ákoskához vagy Macikához, mert ők nem **** át, és előttem javítanak. Nem egy ilyen eset volt már, hogy a szervizben valahogy egész más hiba derült ki mintsem azt sejteni lehetett volna, ráadásul "javíthatatlan, felhasználó által okozott hiba".
Ne hagyd magad!


kedd nov. 25, 2003 16:57
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Elnézést mindenkitől az untatásért, de fogok adni ennek a kálváriának egy szép kis publicitást, és hát az Internet se maradjon ki belőle.


Ez év október hó 21-én vásároltunk a Vodafone-tól rgy Siemens M50 típusú készüléket. 23-án vettünk hozzá egy adatkábelt, és a www.my-siemens.com –ról (hivatalos Siemens oldal), letöltöttem egy a telefonomhoz tartozó szoftvert, a pc softver and drivers menüpont alól. Mindezt abban a hiszemben, hogy ez egy csengőhang-, és telefonkönyv szerkesztő program.
A honlapon található leírásnak megfelelően jártam el: a telefont csatlakoztattam a számítógéphez, újra indítottam a mobil készüléket, és elindítottam a programot.
Ezután derült ki számomra, hogy ez egy szoftverfrissítő program, de megszakítani már nem akartam a folyamatot, mert ezt a program leírása nem javasolta. Ekkor a készülékem kikapcsolt, és ezután már nem is lehetett visszakapcsolni.
Azonnal felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatát (1270), ahol a Siemens szakszervizhez (1143 Budapest, Hungária körút 128.) irányítottak. Hétfő reggel bevittem hozzájuk a telefont, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy a javítás garanciális, és csak pár percet vesz igénybe, de azért ott kellene hagynom a készüléket.
Még aznap majd másnap is érdeklődtem, de ők mégcsak nem is találták a készülékemet, és folyamatosan azt mondták, hogy egy óra múlva telefonáljak újra, addig megkeresik.
Szerdára (X. 29.) került elő a készülék, és mondta egy hölgy, hogy be kellene fáradnom, mert az RF panel el van deformálódva, ami nem garanciális.
A telefont kidobták elém szétszedett állapotban, erről papírt nem voltak hajlandóak adni. Jeleztem nekik, hogy azt nem értem, hogy ha a burkolaton nem látszik semmilyen sérülés, akkor a belseje hogyan sérülhetett meg. Azt a választ kaptam, hogy ez előfordulhat, és biztos, hogy még nálam történt. Nem vették fel a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségi jegyzőkönyvet, és szándékukban sem állt ezt kitölteni.
A telefont a kérésemre rakták csak össze, ami azonban csak részben sikerült az eldeformálódott RF panel miatt. Erre nem reagált semmit a szervizben dolgozó úriember, hogy akkor hogyan is tudott nálam így elromlani a készülék.
Még aznap (X. 29.) visszamentem a Vodafone márkaüzletbe, hogy felvegyük a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségi jegyzőkönyvet.
A múlthéten (XI. 10-15.) többször érdeklődtem a főfelügyelőségnél a készülékem és a vizsgálat eredménye után, ahol azt mondták, hogy be sem érkezett a készülékem.
A Vodafone ügyfélszolgálatára is többször telefonáltam, ahonnan folyamatosan azt a választ kaptam, hogy kivizsgálják, és majd jelentkeznek.
Kedden (XI. 18.) befáradtam a márkaüzletbe (ahol leadtam a készüléket) ahol elmondták, hogy átküldték a szervizbe, ők tovább küldték egy másik szerviznek, majd visszaérkezett hozzájuk, és ők újra elküldték egy szerviznek. Azaz, nem juttatták el a Főfelügyelőséghez, miközben én ezt kértem, az általuk adott nyomtatványokon, és ez tudomásom szerint kötelességük is lett volna három munkanapon belül megtenni.
Nem tudták megmondani nekem az üzletben, hogy jelenleg hol van a készülékem, és sajnálkozva széttárták kezüket és annyit mondtak, hogy majd jelentkeznek, ha többet tudnak.
A mai nap (XI. 20.) folyamán is többször kerestem név szerint (*********) egy központos alkalmazottat a Vodafonnál, aki még előző nap azt ígérte, hogy másnap jelentkezni fognak, és kivizsgálják az esetemet, valamint megkeresik a készüléket. Ez sem történt meg. Többször üzenetet hagytam neki az elérhetőségemmel, nem hívott vissza egyik számon sem, és a megkeresésemre sem volt hajlandó velem beszélni.
Most ott tartok, hogy az üzletben lévő panaszkönyvet kitöltöttem, és fax útján eljutattam a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez, és egyúttal felvettem a kapcsolatot ez ügyben az egyik jogászunkkal.


kedd nov. 25, 2003 16:35
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 79 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség