|
Egy Vodafone-of kálvária története
Szerző |
Üzenet |
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Nem véletlenül raktam a linkeket (2003-11-27 15:01:26). Ott megtaláltok mindent.
|
szomb. nov. 29, 2003 16:51 |
|
|
pala3
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: Budapest
|
valamiért nem megy a cd jogtáram, pedig ez a legfrisseb lenne. De megnézem a PTK-ban akkor. Ügyvédes tali hétfőre ment.
Megkérdezem.
|
szomb. nov. 29, 2003 16:41 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Pala3, köszönöm előre is!
|
pén. nov. 28, 2003 1:21 |
|
|
pala3
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: Budapest
|
Odo, megnézem neked, de holnap ügyvédekhez is megyek. Majd
leírom ide, mi az ábra, de nekem már 2 évet pecsételtek a
cd íromba abudaőrsi korában. Valami fő csávó mondta a
felügyelettől.
|
pén. nov. 28, 2003 1:16 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Minden műszaki termékre 2 év a jótállás? Hol olvastad
ezt? Jogszabály? Szerintem a szavatosság 2 év!
|
pén. nov. 28, 2003 0:46 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Nos ahogy már korábban is írtam nem szünt meg teljesen a 3
napos csere lehetőség csak módosult.
Eddig lényegében indok nélkül vissza cserélték 3 napon
belül.
Most már indokkal és rendeltetés szerű használat esetén.
Pl.: Tavaly haza vágtam a TV-m első nap akkor szónélkül
kicserélték egy másikra. Mostmár rákérdezhetnek,
hogy "miért is"?
|
pén. nov. 28, 2003 0:15 |
|
|
pala3
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: Budapest
|
Bocs, most értem normál gép elé! Nos a 2 év a jótállás
természetesen. Addig áll jót a cuccért az eladó. A
szavtosság az kb 5-15 év(ez nem pontos adat, de jóval több
idő mint a jt.) között van, addig garantálja (szavatolja) a
gyártó a termék jótállási ideje utáni javítást, illetve a
javításhoz szükséges alaktrészek biztosítása. Pl: Sony
kamera 1 év jótállás (csere szavatosság) majd 8 évig
alaktrész biztosítás, hogy ha te 5 év múlva javíttatod, ne
keljen kidobni.
Parents Advisor!!!
A fenti sorokat kéne komolyan venni, de qrvára leszarják a
kisebb gyártók, **** termékeivel. Majd egyszer, egy szép
új világban.
|
pén. nov. 28, 2003 0:07 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Ok.
KRF
|
pén. nov. 28, 2003 0:07 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Olvastam hogy azt írtad. Az enyém csak egy kijelentés volt, nem ellenvetés. Akkor úgy írtam volna.
|
pén. nov. 28, 2003 0:03 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
"{b}Jogilag{/b}(...)"
Együtt vagyunk?!
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 23:53 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
A köznyelvben a garanciának hívják a jótállást. Pala eltűntél, pedig kiváncsi lennék arra a 2 évre.
|
csüt. nov. 27, 2003 23:49 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Jogilag szavatosság és jótállás van, garancia nincs. Úgy tudom.
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 23:33 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Dede, csak még nem vagyunk hozzászokva, hogy a garancia és a
szavatossági idő mást jelent(het).
|
csüt. nov. 27, 2003 18:46 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
pala3, a 2 év szerintem szavatossági idő, nem?
|
csüt. nov. 27, 2003 17:28 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Szia, ez hatályos, de törvénycikkelyt nem tudok mondani.
Az FVF oldaláról szedtem. A 2 év az biztos? Minden
elektronikai cikkre vonatkozik?
|
csüt. nov. 27, 2003 16:41 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
))
|
csüt. nov. 27, 2003 16:05 |
|
|
GSMLover
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
|
csüt. nov. 27, 2003 15:57 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Most hívtam az FVF infóvonalát és a 3 nap érvényes. 3 nyitvatartási nap. Ha a készülék hibás, nem használható vagy olyan kiegészítő hiányzik, ami miatt nem lehet üzembehelyezni.
Mostanában volt ilyen, hogy nyomtatókat adtak usb kábel nélkül. Namost ha ezt pótolják, vagy fel van tüntetve, akkor nem él a dolog.
Mág javasolt oldal:
http://www.magyarorszag.hu/hirek/kozele ... 30902.html
http://www.magyarorszag.hu/hirek/gazdas ... 31002.html
(Az elöző beírás törölhető)
|
csüt. nov. 27, 2003 15:01 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Most hívtam az FVF infóvonalát és a 3 nap érvényes. 3 nyitvatartási nap. Ha a készülék hibás, nem használható vagy olyan kiegészítő hiányzik, ami miatt nem lehet üzembehelyezni.
Mostanában volt ilyen, hogy nyomtatókat adtak usb kábel nélkül. Namost ha ezt pótolják, vagy fel van tüntetve, akkor nem él a dolog.
|
csüt. nov. 27, 2003 14:59 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Azért - lássuk be - igencsak furcsa világ lenne az, ha valaki otthon bevallottan hozzáértés híján elszúrja szoftveres játékkal a telót és aztán bemegy az üzletbe pultot verni, hogy neki bizony cseréljék ki újra a cuccot szoftveres javítás helyett.
|
csüt. nov. 27, 2003 13:02 |
|
|
pala3
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: Budapest
|
Odo: ez a hatályos? Írd be légyszi a törvényt és a szaksz számot.
Én csak azt tudom valszeg, hogy okt1-e után 2 év garit kell beütni az elektronikai termékekre. EU norma. Meg hibásodás esetén a vásárónak kell bizonyítani a hibát ha az eldó nem veszi vissza. Vagyis szervizbe küldöd( régen a bolt küldte), ahol megadják a szakvéleményt és akkor azzal vissza a boltba és akor kell cserélni. A fogyasztóvédelmis egyik góré mondta, tőle idéztem.
Tény sokan nem alaklmazzák. Példa: Cora vettem egy cd írót okt-ben. Csaj rányomta az egy évet. Mondom miért egy, mert annyi jár-mondja ő. Főnököt-mondom én. Miért kérdi ő. Mert két év jár. Fönök jött látott aláírt bepecsételt. Kész. Két év gari a cuccon.
|
csüt. nov. 27, 2003 12:29 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
{/i}Elméletem szerint a kereskedők azért ragaszkodnak még
mindig a Li-Poly/Ion akksik esetén is a "formázáshoz", hogy
hátha kiesel a 72 órából... {/i}
Abból a 72 órából, ami nincs is már? :c)))
{i}(és nem kell kikapcsolva lennie){/i}
Nem kell. De nem árt. Ha valaki biztos benne, hogy nem
fogják hívni a töltési idő alatt, no meg kibírja, hogy ne is
nyomkodja folyamatosan az új szerzeményét (én nem szoktam
kibírni ;c) ), akkor nyugodtan lehet bekapcsolva tölteni.
|
csüt. nov. 27, 2003 8:35 |
|
|
McPie
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Elméletem szerint a kereskedők azért ragaszkodnak még mindig a Li-Poly/Ion akksik esetén is a "formázáshoz", hogy hátha kiesel a 72 órából...
Hétfőn vettünk egy T100-ast, az eladó a lelkünkre kötötte, hogy töltsük kikapcsolva legalább fél napot. Fellapoztam neki a gyári (magyar nyelvű) kézikönyvet, ahol le van írva: első töltés: maximum 4 óra, vagy addig, amíg a töltésjelző nem mutatja, hogy teli van... (és nem kell kikapcsolva lennie). Kérdeztem, hogy ő tudja jobban, vagy a gyártó? )
|
csüt. nov. 27, 2003 7:58 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Eddig nem akartam mondani, de ha már rákérdeztek:
Igen, valóban nincs már az a rendelet, hogy 72órán belül feltétel nélkül cserélni kell az eladó szervnek a terméket.
Szerencsére a boltosok többsége ezt nem tudja.
Hogy öszinte legyek ez reális irányba módosult, ugyanis csak akkor kell cserélni az eladószervnek 72ó belül ha az indokoltnak tekinthető és ha úgy gondolja, hogy nem akkor kérheti az eset felülbírálását.
|
csüt. nov. 27, 2003 5:02 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Ez az eset vitamaxos teló, az én leírásom viszont pannon előfizetésesre szólt.
Pl. praktikumnál nincs ilyen:
http://www.pgsm.hu/akcio/praktikum/tudnivalok.php
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 1:00 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Hopp-hopp, {b}még a végén kiderül{/b}, hogy jogszerűen járt
el a Vodafone azzal, hogy a Siemens szervizhez küldte
Hoffmanndanit a telójával???
Hú de sokan nem szeretnék ezt itt...
|
csüt. nov. 27, 2003 0:56 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Köszi!
Az tuti, hogy 10000 Ft alatti termékre nem kötelező a
jótállás. Egyébként:
http://index.hu/gazdasag/magyar/jotall031124/
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 0:56 |
|
|
Butuska
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Tizenötödikével új alapokra helyezték a garanciális és a
szavatossági kötelezettségeket, sokminden változott.
|
csüt. nov. 27, 2003 0:44 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Magamnak mondok ellent - pfff:
{i}Az akciós előfizetésekre a szokásos, a vásárlástól számított 3 napon belüli visszaváltási lehetőség nem érvényes.{/i}
http://www.pgsm.hu/akcio/elofizetoi/tudnivalok.php
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 0:40 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Ennek tényleg jó lenne utánanézni, nehogy megvezessük egymást.
Esetleg nem emeltk a 3 napot hosszabb időre?
Nincs valaki, aki tud tuti infót?
|
csüt. nov. 27, 2003 0:37 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Most már kezdem elveszteni a fonalat. Egyre több helyről
hallom, hogy a 72 órás határidő már megszűnt. Ezek szerint
hazudnak vagy tényleg nincs ilyen kötelezettség már?
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 0:35 |
|
|
Butuska
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Kösz, már nem először azonos a véleményünk.
|
csüt. nov. 27, 2003 0:23 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Nem-nem, szerintem sem vagy azonos személy a többi nickkel.
Ráadásul igazad is van, én is így látom a helyzetet.
|
csüt. nov. 27, 2003 0:18 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Mindenkinek joga van véleményét közzé tenni a fórumon,
természetesen az érintettek érdekeinek figyelembe
vételével. Én csak a hozzászólásaidból tudok ítélni, ami
nem volt nehéz.
Aki ismer, tudja hogy egyébként sem szoktam véka alá
rejteni véleményemet; amíg ezzel lényegesen nem sértek meg
másokat, és nem ütközik a fórum írott és íratlan
szabályaiba, addig meg is fogom tenni.
Más:
{i}Mindenesetre szomorú, hogy állandóan visszatérő a
személyeskedésbe torkolló vita mert valaki(k) mindig
feljogosítva érzik magukat valamilyen beszólásra.{/i}
Ugye nem veszed zokon, ha megkérdem, ezt te mégis honnan
tudod?!
Első hozzászólásod dátuma alapján
{/i}Butuska | Válasz erre | Színvonal: 1 2003-11-26{/i}
te {b}sem{/b} vagy egy öreg róka. No comment....
KRF
|
csüt. nov. 27, 2003 0:14 |
|
|
Butuska
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
KaRFiol Úr!
Amennyiben nem haragszol felhívom figyelmed, hogy
nicknevem és megjelenésem kapcsán ne vonj le
következtetést mert rossz helyre soroltál!
Mindenesetre szomorú, hogy állandóan visszatérő a
személyeskedésbe torkolló vita mert valaki(k) mindig
feljogosítva érzik magukat valamilyen beszólásra.
Az eredeti témáról az a véleményem, hogy a topicnyitó
történet hiányos, egy agresszív, szárnyait bontogató
ifjonc küzdelme az elemekkel...
|
szer. nov. 26, 2003 23:55 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Én nem lennék ebben olyan biztos...
KRF
|
szer. nov. 26, 2003 23:46 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
annaidején egy másik topicban már leírtam: én is megszívtam a vodafonnal, és a három napon belüli garival. A lényeg, a megvett telót egy órán belül nem voltak hajlandók cserélni. Pedig az nem hibás volt, hanem csak nem volt hajlandó elfogadni semmilyen kártyát sem. És ez azért is különösen szemétség, mert:
- helyben nem voltak hajlandók kipróbálni, mert az aksit formázni kell. /szerintük még a li-polyt is!/
- nem telt el egy óra, hogy visszavittem. /tekintve hogy otthon az volt az elsõ, hogy kipróbáltam egy - ugyanolyan telefon - feltöltött aksijával./
- a Macika által említett trükközés lehet hogy elsõre jópofának hangzik, valójában tele van buktatóval, amit én mint két éves ügyfél aligha mernék elkövetni a vodával szemben. Ugye-ugye ha más panel lenne benne, akkor nem kéne hosszas nyomozás, hogy honnan került bele? Polgári és büntetõjogi eljárást is vállalnék egy ilyesmivel. Tehát ez is rossz magyarázat.
Na, a vége az lett, hogy két hét után cserélték. 5x voltam az üzletben, mert a telefon ugye nem veszik fel - ez másik topic tárgya -, smst nem küldtek, s használni szerettem volna a frissen vásárolt telómat, nem pedig egy nokijagagyi cserekészüléket helyette.
A példánál maradva, valószínûleg - utólag mondva -, az lett volna a legjobb, ha visszaviszed a vodának, kussolva a tunningról, állapítsák meg õk mi a baja, s javítsák meg - õk adták. Egyébként is ez lett volna a leggyorsabb, minden elõrelátható jel szerint. /mivel te azt nem tudhattad, hogy a voda - törvénysértõ módon -, nem cserél három napon belül./
Magában a helyzetben pedig már korántsem tudom, hogy mi lenne a teendõ, hisz nagyon nehéz lesz bizonyítani, hogy nem nyúltál bele a készülékbe, nem rontottad el azt, stb.
De azért sok sikert!
|
szer. nov. 26, 2003 23:14 |
|
|
EG0
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 185
|
Biztos, h Hungária-krt szerviz? Nem csak azért, mert velem ott rendesek voltak, hanem mert legutóbb Siemens S55 szervizelését nem ott csináltatta Voda garanciában, hanem xy Kft-vel, ahol **** sem csináltak és "hülyének nézünk" jegyzõkönyvet adtak ki a "semmitnemcsinálás"-ról.
|
szer. nov. 26, 2003 22:23 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Most megy az RTL-en ilyen átváltozós film. Éppen témába vág.
|
szer. nov. 26, 2003 21:48 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Akkor ezzel a megérzéssel nem vagyok egyedül. Szerintem
öten vannak. Odo-Quark-Hoffmann-Butuska-Tuya
KRF
|
szer. nov. 26, 2003 21:42 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
{i}a fórumokon egyszerűen az �okoskodás�, és a �nem történik semmi, akkor kössünk bele a helyesírásába� dolgok folynak.{/i}
Figyelj csak, barátom. Mikor is kötöttem bele a Te általad nyitott topicban valakinek is a helyesírásába? Szóltál már hozzá más topicban?
Akkor???
Elhiszem én, hogy hárman "skizók" vagytok, de nem érdekel.
|
szer. nov. 26, 2003 18:02 |
|
|
barthi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 141 Tartózkodási hely: Mindenképpen itt, a poharam közelében...
|
Nezd Kedves hoffmanndaniel@freemail.hu
(tudod:emailcim,felhasznalonev nem ugyanaz), eloszor
is:elore ezzel a probelmaval senki sem tud mit kezdeni,a
dolgok rendje szerint eloszor jelentkezik a problema,utana
lehet megvitatni a forumon.
Igy csak utolagos okoskodas lehetseges.
(Illetve,ha mielott nekialltal volna teljesen amator modon
megprobalni frissiteni a telefonodat,nyitottal volna egy
topicok segitsegkeresi celzattal,akkor elore lehetett volna
segiteni,vagy megmondta volna valaki,hogy mit tegyel,vagy
megcsinalta volna valamelyik hozzaerto.)
Masodszor:ha megveszed a telefonod,es meg aznap
osszetorod,legy nyugodt:nem fogjak garanciaban szo nelkul
kicserelni,nagyon helyesen.
Valoszinunek tartom,hogy valoban,azert csapta le az
ugyfelszolgalatos a telefont (szamtalanszor
bebizonyosodott,hogy ezek az emberek nem amolyan
telefonlecsaposak,meg a vodafone-osok sem,ok csak szimplan
hulyek),igy nem hiszem,hogy jogos lenne a felhaborodasod.
Hozzalattal valamihez,amihez nem ertesz,majd megprobaltad
levezetni egy ugyfelszolgalatoson.
Ennyi.
Hivogatni is felesleges volt oket,egybol be kellett volna
vinni masnap,es ott eloadni a problemat.
{i}Ti biztos sokkal okosabban jártattok volna el{/i} -
Miutan a problema mar fennallt,szerintem onnantol kezdve
ugyanugy jartunk volna el nagyjabol.
Egyszoval:annak ellenere,hogy az itt levok nem mindig a Te
szad ize szerint valaszolnak (neaggyisten leirjak,hogy mit
kellett volna maskeppen csinalnod,vagy jobban tajekozodnod
elore),attol meg nem **** emberek.
Ezaltal felesleges megsertodni.
Udv.
|
szer. nov. 26, 2003 16:34 |
|
|
hoffmanndaniel
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Annak nagyon örülők, hogy mindenki mily okos utólag. Nem titok, hogy én egy szociális munkás vagyok, és épp ezért naponta használom a cd-jogtárat, de még én sem vagyok minden törvénnyel tisztában, és képtelen is vagyok azokat megjegyezni.
Újra megjegyzem, hogy aznap este persze, hogy megijedtem, rögtön felhívtam az 1270-et, és Ők irányítottak a szervizbe, hogy úgy gyorsabb, ha én jutatom el. Azt is mondta, hogy kb. 5 perc, és természetesen garanciális. Ezek után minek cseréltettem volna ki a készüléket, bíztam bennük. Na és itt jön képbe a bevezetésem. Azaz most már tudom, hogy ha veszek adott esetben egy mobiltelefont, és még aznap összetöröm, akkor is kötelesek kicserélni, szó nélkül. Nem én találtam ki, hanem az FF hivatkozott egy törvényre. Ne haragudjatok, de ilyen hangnemek után nem vagyok hajlandó megkeresni a paragrafusszámát, mivel nem tartom elég autentikusnak ezt a helyet, arra, hogy érdemben tudjak bármit megtárgyalni. Épp ezért, nem vagyok hajlandó tovább magyarázni, olyan lényegtelen eseményeket, hogy miért csapta le a telefont az ügyfélszolgálat. Beszéltem egy nap kb. 10 ügyfélszolgálatossal. A 20 perces zene után igen csak indulatos voltam, de nem kiabáltam, megígérte mindennap egy Vodafone alkalmazott, hogy kivizsgálják, és másnap keresnek, még a klaviatúra ütögetését is hallottam. A következő nap mindig az volt a válasz, hogy semmilyen feljegyzés sincs a telefonszámom mellett, de most tényleg kivizsgálják. Egy hét múlva már név szerint kerestem az ügyfélszolgálatost, aki egyszer kapcsoltak, Ő meg mielőtt beleszólt volna, egyszerűen letette a telefont. Ezt csak azért, hogy megnyugodjon Maci. Nos leírtam már, hogy miért is regisztráltam magam, és hogy miért indítottam ezt a topicot, és innentől kezdve lezártnak tekintem a részemről ezt a formátumot.
A létező összes ismerősöm, és ismeretlen személy elsőre megértette az esetemet, úgy hogy kezdem azt gondolni, hogy a fórumokon egyszerűen az okoskodás, és a nem történik semmi, akkor kössünk bele a helyesírásába dolgok folynak. Köszönöm szépen, hogy meghallgatattok, remélem, veletek sosem fog ilyen történi. Ti biztos sokkal okosabban jártattok volna el, mint ahogy én tettem, én ilyen kis szerencsétlen vagyok, aki szerette volna használni a frissen vásárolt telefonját, és aki nem azért vett pont egy ilyen telefont, mert 500 menüje van, hanem azért, mert tetszik, és egyetlen dolog fontos neki, hogy egy darab telefon csengőhangot rá tudjon tölteni, és a pac man játékot.
További kellemes fórumozást mindenkinek. (és mivel nomen est omen valamilyen formátumban, ezért a nevem, egy élő email cím, ha bárkinek további kérdése, vagy mit tudom én milye van, akkor bátran írjon)
|
szer. nov. 26, 2003 16:03 |
|
|
.Macika.
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
|
Soockit
Mondjuk az már igaz, annyit tudni lehetne, hogy 72 órán belül a vásárlás helyére kell visszavinni bármilyen probléma esetén a telót. Ebben igazad van.
Annyiban viszont igaza lehet a 1270-nek is (gondolom nekik is elmondta az igazat a topicnyitó, márminthogy ő bénázta el KIZÁRÓLAG SZOFTVERESEN a telót), hogy - mivel a Voda szoftrátöltést sem tud csinálni - az ügyfél érdekében sokkal gyorsabb, ha közvetlenül a szervizbe viszi, ahol (mint mondták) eredetileg pár perces mutatvány lett volna az egész.
Hogy mégsem csak annyi lett, ez EGYÉRTELMŰEN a szerviz hibája (a dologról számunkra tálalt információk alapján).
|
szer. nov. 26, 2003 14:40 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Hááát nekem nagyon bűzlik ez az egész dolog!
Ha egy szervízről lehet jót mondanom az a Siemens Hungári krt-i szervíze! Nagyon korektek rendesek és emberségesek! Vagyis velem és barátaimmal mindig azok voltak. Ez az én véleményem!
Te a dologt ott **** el, hogy nem a Vodafone-hoz vitted vissza első körben és kérted a telefon cseréjét egyből, ha még benne voltál a 72 órában! A Siemens neked nem ad új telefont, hanem a Vodafone-nak kell új telefont adnia, mert ott vetted! Onnan tudom, hogy nekem is volt már ilyen esetem és mivel közel lakom a Siemens szervízhez oda vittem vissza! Mondta a szervízes, hogy nem ők adnak új telefont hanem a Vodafone! Akkor mondta is, hogy iztos, hogy ****, majd egy kicsit ellenkeznek, de ne haggyam magam, és nem is érti, hogy miért teszik ezt, mert a Vodafone, Westel Pannon Gsm így is nyer a dolgon, mert a Siemens felé kiszámláz egy számlát, mert ő feleslegesen dolgozott a Siemens hibájából!
Tehát igaz, hogy sáros ebben az esetben a Siemens is, vagyis állítólag ahogy viselkedett, de akkor is Te kezdtet rosszul a dolgokat!
|
szer. nov. 26, 2003 13:59 |
|
|
ElPresidente
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Érdekes sztori. Én a pannonos menetet tudom elmondani, legalábbis tavaly még így működött ott. A pannonnál vásárolt Siemens telefonokat nem a Hungária krt.-i szerviz javította, hanem egy másik cég a nevükre nem emlékszem. Ha egy ügyfél FVF vizsgálatot kért, akkor az ügyfélszolgálaton keresztül küldték el a telefont és oda is érkezett vissza a vizsgálat után. Ha az FVF igazat adott az ügyfélnek, akkor forgalmazó köteles volt a telefont cserélni (nem a pannon cserélt) és az ügyfélszolgálat adta ki az új telcsit, amit ők kaptak a forgalmazótól (szerencsésebbek ekkor kaptak független telcsit, a pechesebbek telcsit magyar nyelv nélkül).
A gond szerintem itt az, hogy a Voda sem a Hungáriára küldi a telcsit javításra, ezért lehetett a kavarodás a szervízek között. Itt szerintem a legcélszerübb lenne a Hungária krt.-i szervíznél probálkozni.
3 napon belül akkor történt csere, ha a hibát tudta produkálni az ügyfélszolgálaton lévő szervízes elött. Ha a vevő állította, hogy a telefon hibás, viszont az ügyfélszoláglaton nem produkált hibát, akkor küldték szervizbe viszgálatra. Szétszedni ügyfélszolgálaton semmilyen telefont nem volt szabad.
|
szer. nov. 26, 2003 13:05 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
A topikcim helyesen: Segitség,a Siemens elcseszte a telefonom,en meg hagytam magam!
|
szer. nov. 26, 2003 10:23 |
|
|
zsolti4
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Csak annyira szedik szet,hogy az akkut meg a simet visszaadjak.
|
szer. nov. 26, 2003 10:12 |
|
|
tompyka
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Asszem tudok egy-két okosat mondani a témával kapcsolatban. Egyébként Vodafoe-os viszonteladó vagyok és szerviz felvevőpont.
1. Amit a Vodafone-os srác mondott szerintem egy baromság. A Vodafone nem szed szét semilyen telefont! Minden esetben a szakszervízbe küldik! (Lehet, hogya siemens belső szabályzatára gondolt, de ahoz neki semmi köze)
2. Igenis nagyon sokszor előfordul(személyes tapasztalat), hogy a Fogyasztóvédelemreküldött telefonról semmit nem tudnak(mármint a fogyasztóvédelem!). Aztán egyszercsak visszaérkezik. Számtalanszor előfordult már vekem is!
3. Nem derült ki, hogy a probléma hány napon belül történt. Ha 72órán belül akkor a Siemens hozzá sem érhetett volna! A vásárlás helyén azonnal csere! Hidd el ki is cserélték volna!
4. Ha a Siemens szervízzel van probléma (egyértelmüen azzal van), akor miért nem mentél el egyből a FVF-hez? Már rég lerendezték volna! Asszem azért, hogy a panaszkönyvet nem adták oda azonnali helyszíni bírság jár! Szerintem még aznap, de legkésöbb másnap megszállták volna őket.
5. Ha 3 napon túl történt a dolog, akkor a Vodának elvileg nem sok köze van hozzá, hiszen a Siemens vállalja a garit. A Voda legfeljebb begyüjti és eljuttatja hotzzájuk. Ennek főleg vidéken van jelentősége. Mégegyszer: A VODAFONE-NAK NINCS SZERVÍZE!!!
Bocs ha kicsit hosszú voltam!
|
szer. nov. 26, 2003 10:04 |
|
|
epyc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 294 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Olvasom a történetet és újra meg újra egy kérdés fogalmazódik meg bennem: egyértelmű, hogy az ilyesmit nem szabad annyiban hagyni, de mégis csak egy 14000 Huf-os készülékről van szó és ennek fényében kérdem én, hogy megéri e egy esetleges polgári per, amit nem is biztos, hogy meg nyersz?
Egyébként pedig a véleményem, hogy mind a 3 fél hibázott, de ha megdobnak kővel, szúrd agyon vasvillával elvet követném. NE HAGYD MAGAD!!
epyc
|
szer. nov. 26, 2003 5:26 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|