Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. okt. 03, 2024 16:31



Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
pannon előfizetők panaszai.. 
Szerző Üzenet
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
milestone:
Ugye tudod, hogy a "teljes" hívószámod megtartásával otthagyhatod a Pannont?


csüt. máj. 20, 2004 20:40
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Nos, a korábban részletezett problémámra (Régió semlegesíti a TOP3/Team/Pluszt, előzetes tájékoztatás nélkül), ill. az ennek nyomán a HIF-nek benyújtott panaszomra határozat született, melyben a HIF nekem adott igazat, miszerint a Pannon nem az ÁSZF és a P. Régió kiegészítő szerződésnek megfelelően járt el.
Nemrég a Pannon (a határozathozatal előtt nem sokkal...) felajánlotta egy kicsit vaskosabb számlám, ill. a bizonyos "tévesen kalkulált tételek (utólagos) terhelése" és az ingyenes üfsz hívásáért korábban kiszámlázott tételek jóváírását, melyet természetesen nem teljesen önszántából és dalolva, hanem igen nagy és hosszú küzdelmek árán, de végül megtett.
Ez egyrészt erkölcsi elégtétel, viszont (főként a kárpótlás révén, melyet végül elfogadtam, annak ellenére, hogy többet kértem, úgymond "részteljesítés" történt) tulajdonképpen mit értem el ezzel (mondom, a "rész"kárpótláson kívül)? Mit tehetek vele? Nincs ennek a határozatnak vagy a HIF-nek kényszerítő ereje. Fel is hívták a figyelmem, hogy díjvitában nem a HIF, hanem a bíróság az illetékes. Ezek után dörgölhetem még a Pannon orra elé a határozatot? Vagy egyszerűen csak örüljek és felejtsem el az egészet? Bár nem hinném, hogy ez menni fog, u.is ezzel a hosszú vitával (-sorozattal), ill. a magartásukkal elérték azt, hogy meglehetősen keserű szájíz maradt bennem az egész után.


csüt. máj. 20, 2004 20:10
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 371
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Sziasztok!

PannOnline, és újra. Tarifacsomag váltás. Az egész procedúra a jelek szerint jól lezajlott, theát már nem enged váltani, hanem információt ad a váltásról, de... A váltás végeztével (egy alszámról van szó) egy szép piros hibamondattal búcsúzott, a lényeg valami olyasmi volt, hogy a kapcsolási szám már nem tartozik az ügyfélszám alá. Ami valahol igaz, mert már nem partnerkártya csomagban volt, hanem H plusszban és bónuszra váltottam. Tehát a program szerint ok, a bizonyosság kedvéért hívtam 1220-at, miért volt ez a hiba. Természetesen válasz nem jött, értetlenség és amit úúútálok, hogy hívja a 173-at, ott megmondják!!!
Nem hívtam, majd meglátjuk mi lesz 2-a után és legfeljebb akkor újra 1220 és tarifacsomag váltásának elmulasztása, hóközi váltás, pluszmunka, ők akarták.

Üdv: G


kedd feb. 24, 2004 10:11
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Üzletszabályzat 3.2.1 pont

"A díjreklamációnak a vitatott számlaösszeg kifizetésére halasztó hatálya nincs."
...
"Amennyiben a Szolgáltató a kifogásnak helyt ad, a vitatott összeget az Előfizető részére a bejelentés kézhezvételét követő 30 napon belül jóváírja az Előfizető következő havi számláján. Amennyiben erre – akár az előfizetői jogviszony fennállásának megszűnte, akár más ok miatt – nincs mód, a Szolgáltató az Előfizetőnek a vitatott összeget kifizeti."

Üdv,
C.


kedd feb. 24, 2004 1:29
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Ma letiltották a kimenő hívásokat, annak ellenére, h. - amint a korábbiakban leírtam, lezáratlan a számlapanaszom kivizsgálása. Megteheti egy szolgáltató, hogy egy le nem zárt számlapanasz esetén korlátozhatja a szolgáltatás igénybevételét? A számlapanasz benyújtása nem halasztó hatályú?
Most már nagyon berágtam. Elküldtem a panaszom a Fogyasztóvédelemhez és a HIF-hez. Mennyi náluk az előírt elbírálási határidő?


hétf. feb. 23, 2004 18:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Nézd, Crick, én tényleg nem kötekedni akarok és elhiszem,
h. tudod mi áll a tájékoztatókban, és azt is, hogyan
működik a szolgáltatás. De értsd meg, légyszíves, h. pont
ezt vitatom a Pannonnal is: jelölje meg a forrást, ami
alátámasztja az állítását, álláspontját, pontosan idézve
azt. Ezt kérném tőled is. Netán a Pannon számlázási
osztályán dolgozol? Ha igen, az még jobb, mert akkor
bennfentes vagy és tényleg pontos rálátásod van a
számlázásra. Akkor viszont tényleg mondd el, hogyan működik
az egész. Azért is kértem ki a fórum véleményét, mert "több
szem többet lát", olyan tudást és/vagy tapasztalatot
oszthatnak meg velem, amivel én nem rendelkezem (Pl. innen
értesültem a havidíj teljes lebeszélhetőségéről a
Pannonnál, ami nagyszerű dolog és hálás vagyok érte. Sajnos
nem a cég szólt nekem erről.). Arra való (többek között) ez
a fórum, h. tagjai megvitassanak dolgokat, de lehetőleg
támasszák is alá hiteles forrásokkal. Tehát amikor írtam,
h. kíváncsi vagyok, hogy mire alapozod állításod, akkor azt
komolyan és őszintén gondoltam, nem kötekedésképpen.

Ami a régióhatárokat illeti, szerintem se kell azt ide
belekavarni (Kieg. Szerz. - 5.2, ill. 5.3. pontjai).
Egyszerűen témán kívüli dolog. Nem is hivatkoztam én
sípszóra. Legalábbis a mostani, 2. fordulóban nem. Az
elsőben, ősszel igen, amikor jeleztem, h. bár régión belül
vagyok, nem hallható a sípszó, biztosan működik a
szolgáltatás? Persze, nyugodjak meg, technikai malőr. Ekkor
derült ki, h. bár aktív volt, nem érvényesültek a Régiós
kedvezmények. De ezt korábban leírtam, nem ismételném magam.
Különben már kéthavi, lejárt befizetetlen számlánk van (a
vita miatt)és még nem tiltottak le, talán ez is mond
valamit.

Érdekes, pl. a PannOnline-féle hívásrészletezőben, miután
(2 számlazárás között, a kiszámlázatlan tételeknél) a
teljes havidíj lebeszélhetőségének kerete kimerült
(magyarul: lebeszéltem a nettó 3700 Ft-ot), a hálón kívüli
hívások (legyen az mobil vagy vezetékes) díjánál 0 ft
szerepel?! Nem értem miért. Megint arra gyanakszom, h. nem
készítették elő a számlázási rendszert a Régió
bevezetésekor és bekavart. Érzékeli a rendszer, h. vannak
még kedvezmények és érvényesíteni kellene azokat. Tudom,
hülyén hangzik, nem egy élőlényről van szó, de. Továbbá,
előfordult az is, h. a számla végén "forgalmi díj kedv."
címszó alatt kereken nettó 7400 Ft szerepelt (ami pontosan
a havidíj kétszerese!). Elég valószínűtlen, h. mikor
századpontossággal számol, ilyen kerek összegű kedvezmény
jöjjön ki végeredményként.

Egyébként felhívtam a 1741-et (a saját kártyámról) és nem
találtam a Régiót. Pontosan melyik menüpontban kell
keresni? A PannOnline aktív szolg.-k listáján szereplő -
elvileg - a Régióra mutató link viszont törött: "Page not
found".

Üdv,
m.

u.i.: hogyan kell úgy beírni ide, h. ne tördelje a sorokat
úgy, h. csak a hely 2/3-át használja ki? Azt szeretném, h.
a rendelkezésre álló teret teljesen töltse ki, ahogy a ti
hsz.-eiteknél? Így túl sok helyet foglal el. A Terminálon
keresztül írok. De akár közvetlenül az ablakba írok, akár
Notepadbe és Copy-Paste, mindegy.


pén. feb. 20, 2004 14:54
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Elhiheted Milestone, tudom mi áll a tájékoztatókban, és azt is, hogyan működik a szolgáltatás... A régióhatárokkal kapcsolatban meg nincs mit keverni. Az a kikötés arra vonatkozik, hogy ha nem kapsz vmelyik hívásodra kedvezményt, ez rá a magyarázat. Azt pedig ugye Te sem gondolod komolyan, hogy számlareklamációnál mérvadó, hallottál-e sípszót vagy sem...

Üdv,
C.


pén. feb. 20, 2004 13:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Crick,

"Hidd el, tudom mit és miért írtam le... :) A tények úgyis
azok, amiket leírtam..." - Tényleg kíváncsi vagyok, h. mire
alapozod ezt a kijelentésed. Kifejtednéd? Lehet, h. tudsz
valamit, amit én nem.

Nem azért érezheti magát sárosnak, mert nem aktiválták
időben a Régiót, az ősszel volt és azért kértem, ill.
kaptam meg a P.Pluszt, kárpótlásként. Most utólag akarnak
arról meggyőzni, h. a Régióval nem működik a többi. Azért,
h. nem tájékoztattak erről időben, egy teljes havi számlát
írnának jóvá.

"akkor érdemes megnézned azt a kikötést is, hogy a GSM
technológia sajátosságai miatt a szolgáltató nem vállal
felelősséget a kedvezmény teljesüléséért. Nem pont ezekkel
a szavakkal van leírva, de ez a lényeg. Tehát legrosszabb
esetben még ezt is rád húzhatják..." - itt kevered kissé a
dolgokat. Itt nincs mit rám húzzanak. Arra gondolt itt a
Pannon, h. ha 2 régió határán tartózkodsz (az egyik az
általad választott), akkor a fentiek miatt (tehát átugorhat
egyik cellából a másikba), akkor nem biztos, h. régiós,
azaz kedvezményes hívásod lesz. Ezért sípol a rendszer,
mintegy jelezve, h. kedvezményes a hívás, ha a régiódon
belül tartózkodsz. Ha nem, akkor nem sípol. Ekkor lép
életbe viszont a többi opció (csak ekkor, jelenlegi
álláspontjuk szerint).

Tényleg, van hasonló (Régiós) szolgáltatás a Westelnél vagy
Vodafone-nál?

Üdv,
m.


pén. feb. 20, 2004 12:37
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 80
Hozzászólás 
T68m

szerintem indíts egy negyedik mobilszolgáltatót, és mutasd meg mindenkinek, hogy hogyan kell ezt csinálni :-) Másrészt meg nem biztos hogy le kell primitívezni azt, aki esetleg tényleg _tudja_ hogy mi hogy van, és nem a fórumokon beírt urban legendket ismételgeti csak....


pén. feb. 20, 2004 12:31
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
T68m:

Tényleg nincs szükség a primitív példára... Hidd el, tudom mit és miért írtam le... :) A tények úgyis azok, amiket leírtam...

Milestone: persze, érezheti magát sárosnak, amiatt, hogy nem aktiválták időben a szolgáltatásodat. De ha már a mondatokat boncolgatjuk, akkor érdemes megnézned azt a kikötést is, hogy a GSM technológia sajátosságai miatt a szolgáltató nem vállal felelősséget a kedvezmény teljesüléséért. Nem pont ezekkel a szavakkal van leírva, de ez a lényeg. Tehát legrosszabb esetben még ezt is rád húzhatják...

Üdv,
C.


pén. feb. 20, 2004 9:32
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Crick:

úgy gondoltam nem kell ennyire primitív példával élnem, de csak a te kedvedért!

- menj fiam, ott egy csoki neked a hûtõn!
- kérsz egy almát is? Tessék!

ez után nem fogom megkérdezni tõle, hogy hol a csoki (mert persze én úgy gondoltam, ha az alma kell, akkor a csoki nuku)! :)))))))


csüt. feb. 19, 2004 23:40
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Crick,

Nem értek egyet az okfejtéseddel. Pusztán az is elég
lenne, h. nincs explicite leírva – ahogy T68m írta – h. a
Régió kizárja a többi opciót. Ha valami nem tilos, miért ne
jelentené azt, h. szabad? A másik 3 opció esetén viszont
egyértelműen le van írva, h. a kedv.-k halmozódnak. Ezért
használtam – félig-meddig komolyan - a jogi nyelvezetben
gyakori „ráutaló magatartás”-t, egyrészt szójátékként,
másrészt a jelentése miatt, mely szerintem ideillő. A
kiegészítő szerződésben az szerepel, h. „a Szolg. mindenkor
érvényes tarifacsomagjában meghatározott percdíjhoz képest
további 20% kedvezményre jogosult.” Ebben a részben, sőt az
egész Kieg. Szerz.-ben egy szó sem esik arról, h. kizárólag
ez a kedv. érvényesülhet, másrészt a további szócska is
sokat sejtető, azt sugallja, h. egyéb kedvezmények is
érvényesíthetők. A sorrend irreleváns.
Sárosnak érezheti magát a Pannon, mert felajánlotta az
utolsó be nem fizetett számla, ill. a 3 opció havidíjának
visszamenőleg történő (a megrendelésüktől számítva)
jóváírását is. Jelzésértékű, nem?


csüt. feb. 19, 2004 14:30
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
Sziasztok!!!

Most még csak az első pár hozzászolást olvastam el.De annyit tudok hogy az ingyenes vonalon megvan milyen ügyben fognak neked segiteni.Majd ha végigolvasom még füzök hozzá.tudnának segiteni minden ügyeden de akkor hol a lehúzás?ez tiszta üzlet a pénzre megy ki a játék.akik a 143as vonal végén ülnek tudják a megoldást a problémák zömére de nem tehetik meg hogy segitsenek.csak átküldenek a fizetősre.Ezt Biztos forrásbol tudom.ugyhogy csakis az a lényeg hogy leszedjenek pénzel.Ez magyarország!!!Én westeles vagyok és eg nem volt problémám nagyon.De csak szerencséből sztem:)


csüt. feb. 19, 2004 13:10
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Milestone:

A Pannonrégió tájékoztatódban egyértelműen benne van, hogy a kedvezmény az alap percdíjból jár. Tehát ezt a részét bebuktad. A többi kedvezménnyel kapcsolatban: a kedvezményeket a Pannon adja, ő dönti el azt is, hogy a különböző kedvezmények összevonhatók-e, és ha igen, akkor milyen sorrendben vonják le a díjakból. Az üzletszabályzatban nem szerepel, hogy a kedvezmények nem vonhatók össze. Ebből viszont nem következik rögtön az, hogy összevonhatók... És mivel az üzletszabályzat a mérvadó, amiben ugye egy árva szó sincs arról, hogy összeadódnak a kedvezményeid, így asszem sajnos ezt is bebuktad... Ja, még valami: a "ráutaló magatartás"-t tényleg komolyan gondolod? :) A szolgáltatások egymáshoz való viszonya nem ráutaló magatartáson alapul :)

Üdv,
C.


csüt. feb. 19, 2004 12:27
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
nem, nem hagynám rájuk az biztos. Csak érdekelt hogy mégis száz forintos tétel-e vagy komolyabb.


szer. feb. 18, 2004 22:54
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
"De visszafele már ez se megy." - már leesett:
visszamenőleg nem lehet hatálya. Hát ez egyértelmű, persze.
Sőt, ha ma módosítják a kiegészítő szerződést, az csak 15
nap múlva léphet hatályba. Ez egyébként benne is van: a
Szolg. jogosult egyoldalúan módosítani a feltételeket a
Felhasználó előzetes, 15 nappal megelőző tájékoztatása
mellett.


szer. feb. 18, 2004 19:25
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
T68m,

"Csak akkor nem lenne érvényesíthető a régió kedvezménnyel
a többi, ha ezt explicite kikötnék." - erre gondoltam én is.
"De visszafele már ez se megy." - ezt hogy érted?
Elsősorban elvi kérdést csinálok belőle. Ami az anyagiakat
illeti, az őszi galibájuk kb. 10.000, a mostani kb. havi
5.000 Ft kárt okozott (3 hónap telt el), ill. jelenleg is,
folyamatosan okoz, u.is a kérdés ugye lezáratlan még. Nem
beszélve arról, h. én a jövőben is használni szeretném az
összes opciót, tehát kb. havi 5.000-től esnék el. Miért
hagynám meg a Pannonnak, ha esetleg érvényesíteni tudom az
igazam? Te ráhagynád a Pannonra és veszni hagynád a pénzed?


szer. feb. 18, 2004 14:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
simán neked adnak igazat.

Ugyanis ha kapsz 1. kedvezményt, majd egy másikat akkor kettõt kaptál. Ez az 1+1=2.... :))))))))

Csak akkor nem lenne érvényesíthetõ a régió kedvezménnyel a többi, ha ezt explicite kikötnék. De visszafele már ez se megy.

(Egyébként a pannon ászfje tele van hülyeségekkel, ezt már rég megírtam, tehát a jogi osztályuk felér egy kezdõ joghallgató eseti bedolgozásának hatékonyságával.)


Azonban egyet nem értek: mennyi különbségrõl is van szó, hogy ilyen érzékenyen érint??????


szer. feb. 18, 2004 13:44
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
A P.Régió megrendelése a 173-n keresztül történt, ügyintéző
segítségével, nem az automata 1741-n keresztül vagy szó
szerint személyesen egy bemutatóteremben. Sem akkor szóban,
sem később nem tájékoztattak arról, h. csak a Régión
kívülről indított hívások esetén él a többi opció
kedvezménye, a postázott tájékoztató (ÁSZF
kiegészítéseként) sem tartalmazott semmit erre vonatkozóan,
pedig - gondolom - ez szabályozná ezen opció
igénybevételének feltételeit (az ÁSZF-el együtt
természetesen). Pedig kétszer is kiküldték, mivel az első,
szeptemberi megrendelést követően, amikor később
észrevettem, h. hiába aktív a Régió, a kedvezményeit nem
írták jóvá, novemberben újra aktiválták és megint postázták
ezt a tájékoztatót. Így sajnos nem igaz, h. "le van írva a
szerződésben". Ezek után úgy vélem, nekem van igazam. Az
ügyintéző arra hivatkozik, h. nincs leírva az, h. a
kedvezmények halmozódnának. Erre én: de az sem, h. nem! És
mivel a minden egyéb (nyilvánosan elérhető)
költségcsökkentő opció kedvezményei halmozódnak, mi ez, ha
nem halmozódásra való "ráutaló magatartás"? A PannOnline-
on, az aktív szolgáltatások oldalán szereplő, a Régió
leírására muató link törött, nem vezet sehová.
Tehát, miért fogadnám el azt, amit "mondanak", inkább azt
fogadom el, "ami le van írva". Nem tudja a Pannon az
állítását alátámasztani írásos dokumentummal.
Érthető a megközelítésbeli különbség? Állítólag most már a
jogi osztályuk dolgozik az ügyön. Milyen esélyeim lehetnek
a NHH-nál (ex-HIF) vagy a Fogy. Védelemnél?


szer. feb. 18, 2004 12:10
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
A Pannonrégió nem olyan szolgáltatás, amit bárki megrendelhet, így arra külön szerződési feltételek is vonatkoznak, nem csak az Üzletszabályzat. Ezért nem találod meg benne. Ha felhívod az információs vonalat (173), akkor meg tudják mondani, mikor melyik kedvezményt tudod igénybe venni, mert egyszerre tényleg nem élnek bizonyos költségcsökkentő szolgáltatások. De egyébként a szolgáltatás megrendelésekor tájékoztatnak (1741-en elmondja a feltételeket az automata, Pannonline-on és személyes megrendeléskor pedig le van írva a szerződésben), hogy konkrétan milyen kedvezményt ad a szolgáltatás, ez a kedvezmény pedig a díjszabásban lévő (semmilyen kedvezménnyel nem csökkentett) percdíjaidra vonatkozik.

Üdv,
C.


szer. feb. 18, 2004 1:27
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Sürgős tanácsot szeretnék kérni tőletek:
Jan. 19. 20:31-kor írt hsz-emben leírtam, h. arra gyanakszom, az aktivált PannonRégió semlegesítette a többi aktív, költségcsökkentő opció kedvezményeit. Nos, a sejtésem sajnos beigazolódott. A számlapanaszomra azt a választ kaptam, h. kizárólag a választott régión kívülről indított hívásokra (tehát ahol nem él a Régió opció) érvényes a többi opció. Viszont erre soha nem hívták fel a figyelmem (sem szóban, sem írásban), még a postázott P.Régió tájékoztatóban sem (máshol sehol nincs leírás erről az opcióról). Kárpótlásként (a meg nem történt tájékoztatás miatt) az opciók (TOP3, Team) havidíjait visszamenőleg jóváírják, ill. az utolsó számlát is (kb. 20.000 Ft). Az eddigi károm kb. ennyi vagy több. De én nem akarom elfogadni azt, hogy szóban azt mondják, hogy minden opció együttesen nem működik. Én visszamenőleg is érvényesíttetni szeretném a halmozott kedvezményeket, ill. a jövőben is élni akarok azokkal. Kértem, hogy mutassanak egy olyan nyilvánosan hozzáférhető ÁSZF-et, ahol ez le van írva, ill. őket igazolja és nem engem. Nem tudom elfogadni, hogy "azt mondják". Írásban akarom látni. Persze 15 nappal előtte. Ami a honlapjukon elérhető (és nagyon gyakran változik), abban egy szó sem esik a P.Régióról. Természetesen nem tudtak, ill. "elfelejtettek" erre válaszolni. Dehát az ÁSZF szabályoz mindent, nem?
Szerintetek mit tegyek? Fogadjam el az ajánlatukat vagy harcoljak tovább: HIF, Fogyasztóvédelem, nyilvánosság (ez lenne a folytatás részemről). Hivatkozhatok arra, hogy az ÁSZF-ben szó sincs minderről?
Köszi.

Üdv,
milestone


kedd feb. 17, 2004 14:51
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Már az is zavar, ha engedik, hogy a kuponkedvezményeket mégis felhasználd műholdas sms-ekre? :)


pén. feb. 13, 2004 1:44
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Február 11.

Helyesbítő közlemény - Műholdas szolgáltatások



Február 9.

Közlemény - Műholdas szolgáltatás "

ez ismét fényes bizonyítékul szolgál a pannonnál lévő fejetlenségre


szer. feb. 11, 2004 20:36
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 941
Hozzászólás 
ja kicsit érdekes hogy nincs a pannonnal aki tanult volna
egy kis ehhez kapcsolódó elméletet (töki, sokfelhasznalos
hirkozles, és tarsai lasd BME villanykar :)


hétf. feb. 09, 2004 8:46
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Ha nem tűnt volna még fel, az Astoriában átalakítás van február 18-ig, és csak az ügyfélkapacitás felét tudja kiszolgálni. Így ne csodálkozz, hogy várnod kell.

Üdv,
S.


vas. feb. 08, 2004 23:50
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Lands:

dehogy kellett várni! egy csomószor fizettem be a számlát így, mert nagyon gyors volt. Bementem, téptem egy cetlit, hogy befizetés, így az ügyintézõt kihagyva rögtön a pénztár szólított, s két percen belül már az utcán voltam.

Ez egyébként egy alapvetõ dolog az erõforrásosztásos rendszereknél: az átlagos várakozási idõ csökkentése a gyorsan elvégezhetõ feladatok priorizálásával. Minden hatékony op. használja.

egyszerû példa:
A - 100idõegység
B - 10idõegység

ha AB sorrendet követünk, akkor várunk elõször 2x100(A+B), majd 1x10(B), azaz 210idõegység alatt végzünk.
ha BA sorrendet követjük, akkor várunk elõször 2x10(B+A), majd 1x100(A), azaz 120idõegységet alatt végzünk.
Ha az átlagos várakozási idõket tekintjük, akkor az elsõ esetben 0-át vár az "A" és 100-at a "B", azaz 50idõegység az átlagos várakozás,
A fordított esetben 0-át vár a "B" és 10-et az "A", tehát 5, azaz tizedakkor az átlagos várakozás!!!! Nagyon nemmind1!!!!!


vas. feb. 08, 2004 2:16
Profil Honlap
Hozzászólás 
Én csütörtökön fizettem be a számlámat. Nem küldtek eddig
számlát, pedig hétfőig van a befizetési határidő. A Pólus
Centerben fizettem be. Nekem szerencsém volt, ahogy
megkaptam az 502-es sorszámot, már mehettem is az 5-ös
asztalhoz. Igaz, vagy 2 ügyfél volt bent, de azokkal már
foglalkoztak is. Szerintem meg jobb hogy mindenki mindennel
foglalkozik, nem kell kétszer sorba állni. Egyszer az
ügyintézőnél, egyszer a pénztárnál.
Szerintem ha külön lett volna a pénztár, akkor is várnod
kellett volna, legfeljebb valamivel kevesebbet.


szomb. feb. 07, 2004 12:38
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
tegnap be akartam fizetni a tszámlát, s bementem az asztóriába. Nos, ott nem is oly rég még úgy müködött, hogy volt külön pénztár, s a befizetést perceken belül megtehettem. Most azonban sorszámot húzva 24, azaz 24 embert kellett volna kivárnom. Mikor megkérdeztem a csajszit, "hogy mégis mi ez?" azt válaszolta, hogy most mindenki mindennel foglalkozik, mert így gyorsabb. Erre kissé ingerült lettem, hogy én nem egészen így látom, majd befizettem postán a csekket. Szerintem a pannon harcol az elõfizetõi ellen.


szomb. feb. 07, 2004 12:17
Profil Honlap
Hozzászólás 
Nem igazán értek egyet. Lehet hogy az új készülékek Djuice-
al jönnek ki, de aligha azzal a céllal, mert annak nagyobb
a havi díja. (előfizetésesnél) Mindenkinek magának kell
eldöntenie hogy melyikkel jár jobban. Igaz hogy a Djuicenak
nagyobb a havi díja, de több is a bele foglalt
szolgáltatás. Havi 20 MMS, 60 perc lebeszélhetőség. A
Horizontoknál viszont a havidíj felét lehet lebeszélni, ami
értékben, percben kevesebb mint a Djuice. A kedvezmények és
a havidíj különbözet ár/érték aránya inkább a Djuice felé
billenti a mérleg nyelvét. Persze aki nagyon keveset
beszél, nem küld MMS-t, nem biztos hogy a legújabb
tarifacsomag éri meg neki.


pén. feb. 06, 2004 21:56
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Ennek örülök, hogy megoldódott a gond. Ma kipróbáltam
kíváncsiságból, apám hangpostáját próbáltam lemondani az
Onlineon, nekem sem sikerült! :) Még csak "folyamatban"
szöveg sincs. Szolgáltatásmegrendelés azonnal, lemondás meg
nem megy...

Üdv!


csüt. feb. 05, 2004 23:22
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 636
Tartózkodási hely: 900/1800 Mhz
Hozzászólás 
Üdv!

Megfigyeltétek, hogy az összes újonnan bevezetett készüléket csak dídzsússzal hozzák ki? Számlás előfizu esetében ennek viszont k. nagy a havidíja, s ugye vásárláskor az első havidíjat ki is köll fizetni. (Valószínűnek tartom, hogy nem mindenki óhajt havonta 4 ruppót fizetni, s csomagot fog váltani.)

Összegezve szerintem ez az eljárás az új csomag népszerűsítése mellett azért is jó a Pannonnak, hogy legkevesebb 1000-rel, maximum 2200Ft-tal több pénzt szedjen be új készülék vásárlása esetén, s végülis ilyen módon drágítsa a megvásárolt telefont (még ha ez a többlet valamilyen módon lebeszélhető is).
Egyetértés? :)

GSM


csüt. feb. 05, 2004 19:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1512
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás 
McLaca!

Majd legkozelebb a 1741-en intezem a lemondasokat es megrendelesek:-)) Tanulva ebbol:-)
Amugy meg mikor lemondtam, nem gondoltam h 3nap alatt nem sikerul vegrehajtani a lemondast,most mar tudom, a megrendeles anno pillanatok alatt meg volt.
Lenyeg h a probelmamat megoldottak.


Udv!


csüt. feb. 05, 2004 16:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
A kérdéses összeget jóvá fogják írni.


csüt. feb. 05, 2004 1:47
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Miért nem mondod le a 1741-en? Ott általában működik. A PannOnlineról tudni kell, hogy nagyon nem műlödik korrektül, ritka, hogy rendesen megcsinálja, amit kell. Ha a 1741-en nem kínálja fel a lemondást, akkor meg már le van mondva.
Amúgy ilyen esetben útbaejtesz egy Pannon képviseletet, és ott megoldják remélhetőleg. Nem kell mindennel rögtön panaszos levelet írni, pláne, hogy az plusz idő neked is és addig a probléma fennáll. Van ennek egyszerűbben elintézhető módja is.

Üdv!


szer. feb. 04, 2004 22:20
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1512
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás 
Udv!

Meg vasarnap(02.01) hajnalban lemondtam a GPRS1 szolgatatast, a pannon online-on keresztul, par ora mulva jon a 173rol az sms h 4nap mulva lejar a szolgaltas,ha nem mondom le levonjak az arat,azota eltelt 72ora ,de meg mindig aktiv a GPRS1 szolgaltatas, a pannon online szerint, GPRS start szolgaltatas aktivalasa meg folyamatban... elvileg holnap jar le a GPRS1, az kulonosen jo lesz, ha levonjak holnap az 500Ft-ot... Minden esetre ment az email az elobb az ugyfelszolgalatnak, kivancsian varom h mi lesz...


szer. feb. 04, 2004 4:45
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Egy kis idézet a pgsm főoldalról:

"a Pannon GSM a magyarországi IBM cégek mobil telekommunikációs szolgáltatója lett. A döntést elsősorban az innovatív, egyedülálló Pannon Vállalati Mobilhálózat (PVM) nyújtotta előnyök alapozták meg, de a Pannon GSM igazoltan biztonságos, pontos és zárt számlázási rendszere, megbízható országos lefedettsége és személyre szabott, gyors és hatékony ügyintézést lehetővé tevő ügyfélkapcsolati rendszere is jelentős szempont volt."

A lentieket tekintve pont a számlázás és az üszi,ami nem mindig műxik úgy,ahogy kéne:)


szer. jan. 21, 2004 12:44
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
a sok debill között nincs legalább egy általános iskolai végzettségű?!eszméletlen, hogy egy magát profinak valló cég ilyen amatőr hibákat vétsen sorozatosan, már-már több éves hagyományként.


kedd jan. 20, 2004 21:42
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Itt az újabb kiigazítás a Pannon honlapján. :)


kedd jan. 20, 2004 21:35
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Skynet, elkeserítelek, tommee_ka -nak van igaza, ugyanis a
telefonos ügyfélszolgálaton, sőt az üzletekben is az utolsó
pillanatig másodpercesnek volt kikiáltva a kedvezmény 60
perce, ahogy a honlapon elérhető tarifatáblázatban is külön
két csillaggal hivatkoztak rá. Sőt, aznap, amikor már
kiderült, hogy mégis félperces a kedvezmény, még akkor is
azt mondták az üzletekben, és az ügyifogyin, hogy bizony
másodpercalapú. Valszeg rájöttek, hogy a csomag még a végén
egész jó lehetne, és az utolsó pillanatban változtattak -
meglehetősen etikátlan módon tévedésnek titulálva!

Üdv!


kedd jan. 20, 2004 18:36
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
T68m,

Tisztában vagyok azzal, hogy a P+t a legvégén számolják és
csak a belföldi beszédforgalomra vonatkozik. Viszont nem
szerepel a már kiküldött számlán, mint levonandó tétel,
ahogy nem szerepelnek a P.Régió aktiválása előtt a számlán
külön tételként megjelent TOP3-as hívások sem. Régebb is
volt P+om, akkor a szla végén az állt: PPlusz kedv: - xxx
Ft. Van viszont egy misztikus "Forgalmi díj kedvezmények"
tétel, mely tartalmazza a lebeszélhető havidíj összegét, a
sávos (Optimum) kedvezményeket. A hívásrészletezőben az
szerepel, h. kedvezményekkel csökkentett nettó, il. bruttó
díj (értelmezésem szerint minden kedvezmény levonása utáni
díj, kivéve P.Plusz. Pl. nettó 3700 belf. besz.
összforgalomig 0 Ft minden ilyen tétel). Ennek adatai
alapján készítettem egy részletes Excel táblázatot, melyből
egyértelműen kitűnik, h. a TOP3-as hívásokra nem
érvényesült a 25%-os kedvezmény (míg a Régió aktiválása
előtt működött).
Tehát a P.Régió bekavart teljesen. Bár nagyon jó ötletnek
tartom, de úgy tűnik szépen megzavarta a rendszert. Nem
tudom szoftverhiba vagy emberi mulasztás, de dűhít, hogy
mindig figyelnem kell a számlám és számolnom, mert ezek
szerint nem bízhatom a számolásukban. Megint kb. 5000 Ft-os
túlszámlázásról van szó. Nem az első eset, a Régió
kedvezmény nem-jóváírását (akkor kb. 10.000-re rúgott a kár)
is így vettem észre, amit elismertek, ezért kárpótoltak a
P.Plusszal.
Korábbi felvetésemre, mikor sokallottam a számlám (de nem
volt mi alapján utánaszámolnom, tehát becslés volt), azt a
választ kaptam, h. a számlázási rendszerük zárt és hiteles
és a Mátrix ... Kft által tanúsított. Ha jól tudom, más cég
is ezt a rendszert használja. Ki tudja ott is mik vannak...


kedd jan. 20, 2004 1:08
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Ez olyan tyúk-tojás probléma szerű..
Mivel kéne beszedni a pénzt az emberektől,hogy jól fessen a költségvetés.De kiadni is kéne,mivel a fejlesztés nincs ingyen.
És akkor megy a huzavon,hogy "melyik volt előbb",tehát hogy melyiket lehet előbb csinálni úgy,hogy hirtelen ne legyen nagy érvágás és belátható időn belül legyen belőle haszon is.
Aztán amit kitalálnak,arról értesítik a nagyvilágot is (mellékesen,utólag,több részletben)


kedd jan. 20, 2004 0:54
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
MileStone:

rossz hírem van, ezúttal azt fogják megírni, hogy tanulj meg olvasni!

ui. a pp.-t a végén számolják! Egész pontosan úgy, hogy az összes/ített/ forgalmi díjból levonják amire nem jár, pl.: sms, internet, stb. s a maradéknak veszik a 25%-át, amit minuszban írnak a számládhoz. Tehát ez NEM jelenik meg a részletezõben. /top3 kedvezményrõl nem tudok érdemben nyilatkozni, ugyanis azt nem használom. de feltételezem a hasonló metódust./

Landsmann:

azért nem tudnak megfelelõen dolgozni, mert csak kapkodás van és idegbeteség, mert érzik, hogy nagyon döcög a szekér. /Aminek következménye a fejetlenség, ami szintén hátráltat..../


kedd jan. 20, 2004 0:19
Profil Honlap
Hozzászólás 
Igaz hogy célszerű lenne tarifa váltás előtt pontosan utána
nézni a dolgoknak, de az is az igazsághoz tartozik, hogy az
ármódosítások rendszeresen el vannak cseszve a Pannonnál,
mert néhány nap múlva mindig kint vannak a honlapjukon a
helyreigazítás. Nem értem hogy nem lehet azt rendesen
megírni, miért tévednek szinte folyamatosan.


hétf. jan. 19, 2004 22:59
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Megint gondom van a Pannonnal:
Szeptemberben megrendeltem a PannonRégiót, melyről később kiderült, hogy bár aktiválták, mégsem írták jóvá a kedvezményeit. Szóvá tettem és kárpótlásul, kérésemre - a Régió tényleges aktiválásán kívül - ingyen aktiválták a PannonPluszt. Arra hivatkoztak, hogy utólag nagyon nehéz megállapítani a hívásaim helyét, ezért nem tudták kiszámolni a Régió által biztosított kedvezményeket...
Továbbá, gyanúsak voltak a számláim az utóbbi hónapokban, ezért megrendeltem az Elektronikus Hívásrészletezést. Ez is kész tortúra volt. Beraktam Excel-be az adatokat és az jött ki, hogy sem a P.Plusz, sem a TOP3 kedvezményeit nem írták jóvá! Vagyis a Régió semlegesítette a megrendelhető opciók által biztosított kedvezményeket! Csak az Optimum csomaggal járó sávos kedvezmények maradtak! Persze mindegyik havidíját viszont kiszámlázták. Írtam egy hosszú panaszt, most várom a választ.
Arra kérlek, ha hasonló cipőben jártok (Régió + TOP3/P.Plusz opciók aktívak), számoljátok ki ti is, hogy jóváírták-e nektek ezeket a kedvezményeket. Bűzlik valami Dániában...

Üdv,
milestone


hétf. jan. 19, 2004 20:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Ooo, ez default copypaste szoveg. Ilyet kaptam mar en is ;))


szer. jan. 14, 2004 21:13
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
kicsit off:
érdekelt volna a pannon hozzáállása a hifes soványka eredményekhez, de ahogy vártam leráztak. a végére már majdnem megríkattam:))

"Tisztelt xxx xxx Úr!

Fontosnak tartjuk az ügyfeleinktõl érkezõ visszajelzéseket, ezért köszönettel tartozunk Önnek, hogy észrevételeit - még ha azok negatívak is - megosztotta velünk, melyet munkánk során a lehetõségünkhöz mérten igyekszünk felhasználni.

Szolgáltatásainkat folyamatosan módosítjuk, melynek során a piaci igényeket is a lehetõségekhez mérten figyelembe vesszük. Szolgáltatásaink körét, illetve a díjtételeket igyekszünk úgy kialakítani, hogy a lehetõ legszélesebb igényeket tudjuk kielégíteni.

Sajnáljuk, hogy cégünkről negatív kép alakult ki Önben.

Üdvözlettel

Pannon GSM
Internet Ügyfélszolgálat
"


szer. jan. 14, 2004 18:14
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Szombathely
Hozzászólás 
én még sajnos folytatom az offolást.
bevittem a telefont még1szer nokiába,
édesanyám telefonja segítségével megmutattam, mi a hiba
(neki is 7250i-je van).
ott mindent leszedett az enyémen meg semmit.
beállítást ellenőrizték netről, minden ok.
még a bolti 6600-án is lejött a game, csak az enyémre nem.
telefon ment a nagy szervizbe, ott mondták, hogy
várjunk jövö 7ig, mert akkor megjön a legújabb (4.22-es)
szoft és majd azt tolják rá..
de mondta a muki, hogyha az sem segít akkor csere. hát kb ennyi,de ez nem is megy ennek a topicnak a címéhez..
Landsmann! örülök, hogy végülis megoldódott a problémád.
remélem nekem is lesz mejd alkalmam hasonlókat írni!
és még1szer bocs az offért.

üdv all


szomb. jan. 10, 2004 12:09
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Újabb fejlemények az ügyben. Ma hívtak a Pannontól. A muki elmondta, hogy egy tévedés folytán a november 14-ei e-mailem legvégén található telefonszám egyenlegét vizsgálták ki. A hiba a dél-alföldet érintette, ahol a normál GPRS forgalmat roaming-nak számlázták. Pontos összeget nem mondott, erre én mondtam neki hogy 2100 Ft körül van a hiányzó összeg. Erre Ő: Nem, nagyobb összegről van szó.
Gondoltam, nem zárkózok el ha többet adnak vissza. Elmondta még, hogy a mai nap folyamán visszakerül a pénz az egyenlegemre. Külön levelet már nem küld, hiszen most telefonon megbeszéltük a dolgot. Elköszöntünk egymástól és kész. Délben, mikor haza jöttem, egyből a telefonhoz vettem az irányt hogy lekérjem az egyenleget. Kereken 3600 Ft-ot töltöttek fel. A korábbi bónusz 1000 Ft-al együtt 2500 Ft-ot kaptam {i}kárpótlásul{/i}. Ezzel végül is a bizalom nagyrészét visszaszerezte a Pannon a szememben, bár az a 2500 Ft tulajdonképpen el is ment a reklamációk költségére az elmúlt két hónap alatt. Minden esetre az ügy részemről mostmár tényleg lezárva.


pén. jan. 09, 2004 22:01
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4374
Tartózkodási hely: c:\windows
Hozzászólás 
Nem nagyon értek hozzá, de asszem Java csak netes elérés
beállításával jön le, wapossal nem.


csüt. jan. 08, 2004 16:02
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Szombathely
Hozzászólás 
kicsit eltérek a topic eredti témájától,
de nem tudok már máshol segítséget kérni..
a topic elején említett tellel kapcsolatban vagy
1 elég komoly problémám:
az enyémmel NEM TUDOK JAVA GAMÉKAT LESZEDNI!!
ez nagyon fontos nekem mert sokat játtaszom..
minden beállítás rendben van vele mert minden mást
(hangot,képet,logót stb.) leszed simán csak a java
cuccost nem..
az én kártyám is müxik más telben de semmilyen kártya nem megy az én telómban..
nokia már visszadobta hogy nem észlelik a hibát..
szóval valami segítség kéne hogy mégis mi a fxxxx csináljak!!
előre is kösz az építő jellegü hsz-okat...

üdv all


csüt. jan. 08, 2004 15:36
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 79 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség