Szerző |
Üzenet |
titkosabb
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
ES MOST 2003 ban most mit monc ?
|
csüt. máj. 29, 2003 14:00 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
software?
igy eleg nehez
de mar emlitettem a hw acc rmant, meg kene nezni, hol tart
de ugy tudom, hogy mostmar a maxben is van hw elonezet, a minoseget meg nem lattam, de a mayanal beallitva a shaderek minoseget eleg jo kepet lehet elerni
|
kedd jan. 02, 2001 18:47 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Hát, nekem az a "gyökér" minőség is jó lenne néha, egyes videós alkalmazásokhoz ugyanis nem kell a full HIGH-END, "ezer-bites" minőség...főleg egyszerűbb, "ipari"-célú, nem művészi igényű animációkhoz.
...ezért kérdezném én is, hogy melyik VGA-gyorsítókártyát lehet befogni hardveres renderelési feladatra, természetesen a végső, kész anyag (esetemben avi) legyártásának gyorsításához.
eddig ezek a kártyáim vannak:
-Vodoo1 8MB
-Asus V3400 tv in/out
-Matrox G400 dual head 32MB
ja, és dual PII350, Gigabyte lapon 256MB rammal, Seagate Cheetah 10000rpm-es SCSI vinyókkal megpakolva
...bármilyen apró trükknek v. proginak örülnék ezekhez a kártyákhoz, amelyek valamilyen szinten besegítenének a végső renderelésbebe...nem kell a high-end, újra mondom...(már csak azért sem, mert próbaváltozatú avi-khoz jó lenne ez így, a végső master avi-t én is szoftveresen csinálnám meg sok esetben)
|
kedd jan. 02, 2001 1:12 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nem
Ez gyorsítókártya, az a célja hogy interaktív sebességgel frissítse a nézetablakot. Tehát minőségi kompromisszumokat köt.
Egy videokártya hw rendererjéből szinte biztosan nem lehet kihozni egy 160 bites belső színprecizitással számoló szoftveres renderer minőségét.
Lehet hogy neked jó volna, ha gyökér minőségben készülnének a képeid, de a többség nem ezen a véleményen van és inkább vesz még egy (sok) procit/gépet a rendereléshez...
|
vas. dec. 31, 2000 2:13 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Végülis csak arra gondoltam, hogy ugyanúgy renderelhetné a tnt2 által támogatott effekteket végeredményben, mint a tervező nézetben. Nem muszáj az egészet átvennie a gafkártyának, de amit tudna, az jó volna, nem?
|
vas. dec. 31, 2000 0:25 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
A Maya a részecskéket rendelei hardveresen (bizonyos esetekben), de ez nem lenne túl gyors egy TNT2-esen. Na emg, nem hiszem hogy tudnál kompozitálni.
|
szomb. dec. 30, 2000 23:28 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Mi beszész?
A maya tudja?
Vagy mi?!!
|
szomb. dec. 30, 2000 20:42 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
ja. elobb kimaradt
piranha rulz 2
www.ifx.com
..jah, es filmminoseg
|
szomb. dec. 30, 2000 18:11 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
köszi
|
pén. dec. 29, 2000 23:11 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Azért, mert nem képes megfelelő minőségben renderelni a legtöbb dolgot. Valamilyen szinten egyébként próbálkoznak a mai cuccokk T&L-jére írni valamit (Mental Ray 3), de mivel a legtöbb kártyán sem a geometria, sem a színek precizitása nem elegendő, ezért jobb szoftveresen dolgozni.
A TNT2 viszont (mivel nincs geometriai gyorsítás benne) sosem lesz alkalmas ilyesmire.
|
pén. dec. 29, 2000 23:02 |
|
|
tf1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Miért nem használja a 3dstudio (meg a többi) a gyorsítókártyát rendereléshez???
Tehát nem a szerkesztőablakhoz, hanem a végéhez.
TNT2.
Max3.1
thX
egy lamer
|
pén. dec. 29, 2000 22:39 |
|
|