Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. okt. 03, 2024 14:32



Hozzászólás a témához  [ 680 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Számhordozás a gyakorlatban 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
FuFe írta:
Na akkor az általam fentebb megírt jelenséget magyarázzátok meg!!!
A reggeli 3 emberke, aki az Évát kereste. Azt mondta a harmadik csaj, hogy
Ezt tárcsázta: 0630552xxxx
Az én számom: 0670366xxxx
És az x-ekben is különbözött a két szám. Lehetetlen, hogy félretárcsáztak volna, és biztos nem vagyok benne a telefonkönyvükben :-)

Én a számhordozhatóságnak tulajdonítottam a dolgot, de még senki sem magyarázta meg nekem, miért is van ez így.
Elvileg sem a csaj, sem én nem hordoztam a számomat, csak valami nagy gubanc van.

FuFe


Nézd, ameddig én nem láttam, hogy tényleg azt hívta-e, addig nem hiszem el. Ne haragudj meg (és a nők se haragudjanak meg), de igen sokan vannak, akik sok-sok mindent rutinból csináltak, és hát (saját tapasztalat, de biztosan mások is alá fogják támasztani) sokan vannak, akik nem is feltétlenül tudják kezelni a mobiljukat.

Ha három különböző számról mindannyian ugyanazt a számot hívták (0630-552-xxxx), és mindháromszor Nálad csöngött ki, akkor viszont elhiszem, hogy valami technikai zűr volt valamelyik szolgáltatónál a hívásban részt vevő 3 közül.


vas. máj. 09, 2004 23:28
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 16
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Trabi TM írta:
Vodkafone007 írta:
Sajnos szombaton én is így jártam, de én Pannonál, ahová a Vodás számomat akartam áthozni, de mint kiderült a központi rendszer mondta fel a szolgálatot. Van egy központi adatbázis, ahol ezeket feldolgozzák. Sajnos így az egész országban leállt a rendszer :?
Elvileg a hordozási engedély kiadására 2 munkanapja van a szolgáltatónak!
Sajnos amit leírtatok itt, hogy ismeretlen emberek keresnek telefonon nálam ez szokásos (Vodás vagyok még...), volt hogy egy kedves nő hang megkért hogy a gyerekeket vigyem haza az óvodából :D Vodánál a félrekapcsolás szokásos, de szerintem a többi szolgáltató is hibás a dologban!

Vodkafone

Na Macika megelőzött :D . A félrekapcsolás mint olyan nem létezik mióta digitális központok vannak, maximum félretárcsázás. Ez pedig azután is elő fog fordulni, ha átviszed a számod máshova, és ott sem a pannon fog félrekapcsolni.

A másik, én szombaton 2 számhordozást is csináltam, tehát a központi rendszernek semmi baja nem volt (legalábbis 13-16 óra között), de tudtommal előtte sem.

Na akkor az általam fentebb megírt jelenséget magyarázzátok meg!!!
A reggeli 3 emberke, aki az Évát kereste. Azt mondta a harmadik csaj, hogy
Ezt tárcsázta: 0630552xxxx
Az én számom: 0670366xxxx
És az x-ekben is különbözött a két szám. Lehetetlen, hogy félretárcsáztak volna, és biztos nem vagyok benne a telefonkönyvükben :-)

Én a számhordozhatóságnak tulajdonítottam a dolgot, de még senki sem magyarázta meg nekem, miért is van ez így.
Elvileg sem a csaj, sem én nem hordoztam a számomat, csak valami nagy gubanc van.

FuFe


vas. máj. 09, 2004 23:17
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Vodkafone007 írta:
Sajnos szombaton én is így jártam, de én Pannonál, ahová a Vodás számomat akartam áthozni, de mint kiderült a központi rendszer mondta fel a szolgálatot. Van egy központi adatbázis, ahol ezeket feldolgozzák. Sajnos így az egész országban leállt a rendszer :?
Elvileg a hordozási engedély kiadására 2 munkanapja van a szolgáltatónak!
Sajnos amit leírtatok itt, hogy ismeretlen emberek keresnek telefonon nálam ez szokásos (Vodás vagyok még...), volt hogy egy kedves nő hang megkért hogy a gyerekeket vigyem haza az óvodából :D Vodánál a félrekapcsolás szokásos, de szerintem a többi szolgáltató is hibás a dologban!

Vodkafone


Na Macika megelőzött :D . A félrekapcsolás mint olyan nem létezik mióta digitális központok vannak, maximum félretárcsázás. Ez pedig azután is elő fog fordulni, ha átviszed a számod máshova, és ott sem a pannon fog félrekapcsolni.

A másik, én szombaton 2 számhordozást is csináltam, tehát a központi rendszernek semmi baja nem volt (legalábbis 13-16 óra között), de tudtommal előtte sem.


vas. máj. 09, 2004 22:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
raymond.calitri írta:

De átírjuk. Aki vodánál dekkol, az miért ugat bele a dolgunkba?!


A véleményemet már a többiek kifejtették, így csak a kérdésem maradt: akkor nekem tavaly decemberben miért nem voltak hajlandóak a céges dominó kártyát átiratni apám nevére (apámé a cég is), mert először bementem egy márkaboltba, itt egyből elhajtottak, hogy ez nem lehetséges, utána mivel ezt nem hittem el, felhívtam a 1230-at, de ők is azt állították, hogy ez nem lehetséges... Vajon csak minket tüntettek ki a szívéjességükkel, vagy Te sem tudtad volna átírni ?


vas. máj. 09, 2004 22:48
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Vodkafone007 írta:
Sajnos amit leírtatok itt, hogy ismeretlen emberek keresnek telefonon nálam ez szokásos (Vodás vagyok még...), volt hogy egy kedves nő hang megkért hogy a gyerekeket vigyem haza az óvodából :D Vodánál a félrekapcsolás szokásos, de szerintem a többi szolgáltató is hibás a dologban!

Vodkafone


Félrekapcsolááááás???

Kérlek ne haragudj, mindig előre csillapítom magam, de ilyen zöldségek hallatán mindig elveszítem a jómodoromat!!!

Egyáltalán van valami halovány elképzelésed arról, hogyan megy végig a hívás folyamata onnantól kezdve, hogy benyomod a zöld, hívásindító gombot??? Akkor miért mondasz ilyeneket? Fordult már elő Veled, hogy a telefonkönyvedből indítottad a hívást és nem oda ment, mint akit hívtál?

KIZÁRT A DOLOG!!!!!!!

Nemcsak a Vodánál, hanem a világ összes mobilszolgáltatójánál is az, hogy egy mobiltelefonon beütött hívószám helyett egy másikat kapcsoljon a központ! Fizikailag lehetetlen. Egyszerűen a rendszer képtelen arra, hogy félrekapcsoljon.

Az, hogy mégsem azt találja a hívó a vonal végén, akit szeretne, az több ok miatt is történhet.
1. Figyelmetlen volt, elnézte a bepötyögött hívószámot.
2. Régebben volt divat (amikor bejött a 9-es 7. (vagy inkább első) számnak), hogy öszekavarta a hívó hová is kell tenni a plusz számot (ne feledjük a szőkéket!) :lol:
3. Többször is hívtak már úgy engem, hogy egymás alatt volt a nevünk a noteszban más valakivel, és elnézték a sort. De a hívott és a kapcsolt szám stimmelt kivétel nélkül mindig.
4. És a leggyakoribbat hagytam utoljára: A készülékek billentyűzete sokszor elkoszolódik (a cserélhető előlaposak főleg), gyakran előfordul, hogy nem érintkezik valamelyik szám rendesen, és egy nyomásra 2 ugyanolyan számot is bevisz. Ilyenkor ha végignyomkodjuk a rendes hívószámot, akkor ugye az utolsó számot már nem veszi figyelembe a rendszer, és természetesen más számot kapcsol. Tehát így lesz a 987-6543-ból 987-76543. És már „félre is kapcsolt” a központ. Szerencsétlen központ nem tud mást tenni, mint végrehajtja azt, amit figyelmetlen emberek utasításként adtak neki.


vas. máj. 09, 2004 22:32
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
raymond.calitri írta:
Trabi TM írta:
skinner írta:

Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


Ez mind igaz kivéve a westelt, ott nem írnak át prepaid-et...
Adásvételivel tényleg nem érsz semmit, csak, ha márkaüzletben átiratod, és ott van az eladó is és a vevő is egyszerre. A SIM-et Te nem adhatod el mert NEM a Tiéd, Te csak a szolgáltatás igénybevételéhez kapod...


De átírjuk. Aki vodánál dekkol, az miért ugat bele a dolgunkba?!


:( ...egy másik topikban mér volt erről szó (http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=17751 - Skinner írta: "Több T-Mobile üzletben érdeklődtem már, és mindenhol azt mondták, hogy lehetséges Domino kártya átírása. Kell hozzá mindenképpen az eredeti felhasználó és a szerződése. Az új tulaj "felhasználó" státuszt kap, az eredeti megmarad "tulajdonos"-nak, csakhogy a felhasználó magasabb rendű mint a tulajdonos. Kérdés, hogy számhordozásnál mi a helyzet."): a T-Mobile-nál nincs átírás, hanem lesz egy TULAJDONOS, és lesz egy FELHASZNÁLÓ. A Pannonnál, Vodánál csak egy egyszerű felhasználó csere történik, nem értem, a T-Mobile miért bonylítja...

Legközelebb picit finomabban reagálj, ok?


vas. máj. 09, 2004 22:18
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 579
Hozzászólás 
Hat akkor a regi tulaj nelkul megleszek love, ha atakarom iratni a nevemre a kartyat pl szamhordozas celjabol :cry:
Persze mindnki ezt a szamot ismeri.
Fene se gondolt meg akkor szamhordozasra :oops:


vas. máj. 09, 2004 22:17
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Silver írta:
Május 8-án, szombaton délután mentem be a fóti Cora áruházban található ügyfélszolgálatra, ahol kb. 10 perces üldögélés után kiderült: a rendszer "lefagyott" (ennyit említett az amúgy kedves, készséges fiatalember), próbálkozzak kicsit később. A következő 2 órán belül még kétszer visszamentem, sajnos a helyzet nem változott.
A telefonon ügyfélszolgálat munkatársa semmilyen meghibásodásról nem tudott, bíztatott, hogy bátran fáradjak be bármelyik kirendeltségre.


Sajnos szombaton én is így jártam, de én Pannonál, ahová a Vodás számomat akartam áthozni, de mint kiderült a központi rendszer mondta fel a szolgálatot. Van egy központi adatbázis, ahol ezeket feldolgozzák. Sajnos így az egész országban leállt a rendszer :?
Elvileg a hordozási engedély kiadására 2 munkanapja van a szolgáltatónak!
Sajnos amit leírtatok itt, hogy ismeretlen emberek keresnek telefonon nálam ez szokásos (Vodás vagyok még...), volt hogy egy kedves nő hang megkért hogy a gyerekeket vigyem haza az óvodából :D Vodánál a félrekapcsolás szokásos, de szerintem a többi szolgáltató is hibás a dologban!

Vodkafone


vas. máj. 09, 2004 22:15
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
skinner írta:

Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


Ez mind igaz kivéve a westelt, ott nem írnak át prepaid-et...
Adásvételivel tényleg nem érsz semmit, csak, ha márkaüzletben átiratod, és ott van az eladó is és a vevő is egyszerre. A SIM-et Te nem adhatod el mert NEM a Tiéd, Te csak a szolgáltatás igénybevételéhez kapod...


Adásvételivel Pannonnál simán átírják. Én is írattam már át. Minden adatot tartalmazott az adásvételim, ezenkívül volt két tanú, lakcímmel, igazolványszámmal. Szó nélkül átírták. Régebben (úgy 2 éve) valóban csak akkor írták át, ha ott volt a tulaj is, adásvételit nem fogadtak el.
Pontosítok: nem Adásvételi szerződés kell, hanem Lemondó nyilatkozat. Ugyanis ami nincs az ember tulajdonában, azt nem adhatja el. Márpedig a SIM-nek mindig a szolgáltató a tulajdonosa.


vas. máj. 09, 2004 21:45
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
raymond.calitri írta:
Trabi TM írta:
skinner írta:

Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


Ez mind igaz kivéve a westelt, ott nem írnak át prepaid-et...
Adásvételivel tényleg nem érsz semmit, csak, ha márkaüzletben átiratod, és ott van az eladó is és a vevő is egyszerre. A SIM-et Te nem adhatod el mert NEM a Tiéd, Te csak a szolgáltatás igénybevételéhez kapod...


De átírjuk. Aki vodánál dekkol, az miért ugat bele a dolgunkba?!



Szép belépő.Csak így tovább, és senki sem fog segíteni.


vas. máj. 09, 2004 21:23
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
raymond.calitri írta:
Trabi TM írta:
skinner írta:

Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


Ez mind igaz kivéve a westelt, ott nem írnak át prepaid-et...
Adásvételivel tényleg nem érsz semmit, csak, ha márkaüzletben átiratod, és ott van az eladó is és a vevő is egyszerre. A SIM-et Te nem adhatod el mert NEM a Tiéd, Te csak a szolgáltatás igénybevételéhez kapod...


De átírjuk. Aki vodánál dekkol, az miért ugat bele a dolgunkba?!


"unk"-ba???? :shock:


Ugatott???? :roll:

Nem hinném....

Ha tévedett, létezik normális hangnem is...


vas. máj. 09, 2004 21:14
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. máj. 09, 2004 20:53
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
skinner írta:

Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


Ez mind igaz kivéve a westelt, ott nem írnak át prepaid-et...
Adásvételivel tényleg nem érsz semmit, csak, ha márkaüzletben átiratod, és ott van az eladó is és a vevő is egyszerre. A SIM-et Te nem adhatod el mert NEM a Tiéd, Te csak a szolgáltatás igénybevételéhez kapod...


De átírjuk. Aki vodánál dekkol, az miért ugat bele a dolgunkba?!


vas. máj. 09, 2004 20:59
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
skinner írta:

Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


Ez mind igaz kivéve a westelt, ott nem írnak át prepaid-et...
Adásvételivel tényleg nem érsz semmit, csak, ha márkaüzletben átiratod, és ott van az eladó is és a vevő is egyszerre. A SIM-et Te nem adhatod el mert NEM a Tiéd, Te csak a szolgáltatás igénybevételéhez kapod...


vas. máj. 09, 2004 18:52
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
Most ezerrel keresem, hogy hol olvastam ezt, hogy adásvételi kell.

kukacwap


vas. máj. 09, 2004 18:24
ezüst tag

Csatlakozott: hétf. máj. 03, 2004 9:24
Hozzászólások: 70
Hozzászólás 
kukacwap írta:
Ha nem a Te neveden van a kari, akkor az adásvételit kell megmutatni, ami bizonyítja, hogy a Te kártyád. Ha azt vesszük ez teljesen természetes és elvárható!

kukacwap


Pannonnál ingyenes, Vodánál 1000 Ft, Westelnél ingyenes az átírás. Adásvételivel szerintem elhajtanak téged...


vas. máj. 09, 2004 18:01
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Egyébknét már mind a Voda, mind a T-mobile beszélt az új ügyfeleiről. Kiváncsi vagyok, a Pannon mikor veri majd a nyálát... (jah, egyébknét Pannonos vagyok, mielőtt valaki azt hinné hogy kárörvendő vagyok).

kukacwap


vas. máj. 09, 2004 17:59
ezüst tag

Csatlakozott: hétf. máj. 03, 2004 9:24
Hozzászólások: 70
Hozzászólás 
vocsok írta:
Az én tapasztalatom a másik topicban van.
A lényeg, hogy érdemes Trabi tanácsát megfogadni és a kétablakos megoldást választani. Gyorsabb és kisebb a kockázata az időhúzásnak.


A tapasztalatok alapján prepaid estén egykapus, postpaid esetén kétkapus módszer az ajánlott.


vas. máj. 09, 2004 17:57
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Ha nem a Te neveden van a kari, akkor az adásvételit kell megmutatni, ami bizonyítja, hogy a Te kártyád. Ha azt vesszük ez teljesen természetes és elvárható!

kukacwap


vas. máj. 09, 2004 17:57
ezüst tag

Csatlakozott: hétf. máj. 03, 2004 9:24
Hozzászólások: 70
Hozzászólás 
Az imént kaptam smseket a Vodafonetól. :)

"Tisztelt Ügyfelünk! Az átadó szolgáltató kiállította a hordozási engedélyt. Üdvözlettel, Vodafone"

Úgy tűnik, keményen dolgozik a Pannon hétvégén ... :D


vas. máj. 09, 2004 17:56
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
A mai fejlemények jobbak lettek.
A XVII. kerületi, Pesti úti Tesco-ban lévő ügyfélszolgálaton sikerrel jártam: a szintén nagyon kedves és lelkes fiatalember 20 perc alatt rögzítette igényemet, részletesen tájékoztatva mindenről.


vas. máj. 09, 2004 17:56
Hozzászólás 
Tim_ írta:
Es milyen iratok kellenek a szamhordozashoz?
Ellenorzik, hogy az en nevemen van a kartya?
Csak mert nem boltban vettem meg anno a simet (kartyas) es nem az en nevemen van :?


Személyi igazolvánnyal (vagy céges iratokkal) kell igazolnod a kártya tulajdonjogát.


vas. máj. 09, 2004 17:54
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Tim_ írta:
Es milyen iratok kellenek a szamhordozashoz?
Ellenorzik, hogy az en nevemen van a kartya?
Csak mert nem boltban vettem meg anno a simet (kartyas) es nem az en nevemen van :?


Szerintem a neveden kell lennie.


vas. máj. 09, 2004 17:42
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 579
Hozzászólás 
Es milyen iratok kellenek a szamhordozashoz?
Ellenorzik, hogy az en nevemen van a kartya?
Csak mert nem boltban vettem meg anno a simet (kartyas) es nem az en nevemen van :?


vas. máj. 09, 2004 17:26
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Trabi TM írta:
Silver írta:
Remélem, nem haragszol meg, de akartam kérni, hogy szigorúan a tényeknél maradjunk, véleményeket csak nagyon indokolt esetben írjunk... :oops:


Jóvan na....

Akkor maradjunk a tényeknél.
Sajnos a hordozósdi elég sok munkával jár, még ha minden stimmel elsőre akkor is kb. 20 perccel hoszabb az ügyintézés folyamata. Tudomásom van (igaz nem pesten, hanem vidéken) több olyan boltról is, ahol azért nem álltak neki, mert:
-sokáig tart;
-nem mert nekiállni, mert még nem csinálta :lol: ;
-nem akart nekiállni, mert kevesebb a jutalék, mint új előfizető/kártyás esetén.
Gyanítom, hogy Te is a 3 közül valamelyik ártatlan áldozata vagy.Szvsz menj el egy másik boltba, ott lehet, hogy örömmel fogadnak...


Szeritnem az általam kivastagított volt a fő ok.

A kedves jó Westeles ismerősöm (tényleg jó értelemben kedves, kivétel nélkül mindig korrekt és kedves velem) munkahelyén (hivatalos Westel üzlet) a havi rendszerességű számla bevezetése után még több, mint 1 hétig semmiféle hivatalos utasítást nem kapott, hogy mi az eljárás igénylés esetén. Úgy meg nem veheti fel az ingyenes számlarészletezés megrendelését, hogy ő olvasta a neten az EHT-t, és SZERINTE ez őrájuk is vonatkozik.

B ár nem szeretném indokolatlanul védeni a Westelt, de szerintem lehet ilyen gond is. De azt mégsem mondhatják a kedves vevőnek, hogy a főnökeink nem adták még meg a megfelelő tájékoztatást a számhordozás körüli papírmunkák mikéntjéről...


vas. máj. 09, 2004 14:09
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Az én tapasztalatom a másik topicban van.
A lényeg, hogy érdemes Trabi tanácsát megfogadni és a kétablakos megoldást választani. Gyorsabb és kisebb a kockázata az időhúzásnak.


vas. máj. 09, 2004 14:07
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
Akkor én a gyakorlat másik oldaláról írnék.
Ma reggel idegen számokról (3 db) hívtak, és valamilyen Évát kerestek. Én nem ismerek semmilyen Évát. A harmadiknál már megkérdeztem, milyen számot hívtak, egy Westeles szám volt, ami egyáltalán nem hasonlított az én Vodafone-os számomra :-)
Azt hiszem még erősen gyerekcipőben jár a számhordozhatóság, de az is lehet, hogy nem is hurcibálta a csaj a számát, csak hiba van a Mátrix-ban. Csak egy csomó üzletről csúszik le így :-(


vas. máj. 09, 2004 13:52
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Silver írta:
Remélem, nem haragszol meg, de akartam kérni, hogy szigorúan a tényeknél maradjunk, véleményeket csak nagyon indokolt esetben írjunk... :oops:


Jóvan na....

Akkor maradjunk a tényeknél.
Sajnos a hordozósdi elég sok munkával jár, még ha minden stimmel elsőre akkor is kb. 20 perccel hoszabb az ügyintézés folyamata. Tudomásom van (igaz nem pesten, hanem vidéken) több olyan boltról is, ahol azért nem álltak neki, mert:
-sokáig tart;
-nem mert nekiállni, mert még nem csinálta :lol: ;
-nem akart nekiállni, mert kevesebb a jutalék, mint új előfizető/kártyás esetén.
Gyanítom, hogy Te is a 3 közül valamelyik ártatlan áldozata vagy.Szvsz menj el egy másik boltba, ott lehet, hogy örömmel fogadnak...


vas. máj. 09, 2004 13:33
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Trabi TM írta:
Hát ez van. A westelnek nem kellesz


Remélem, nem haragszol meg, de akartam kérni, hogy szigorúan a tényeknél maradjunk, véleményeket csak nagyon indokolt esetben írjunk... :oops:


vas. máj. 09, 2004 12:54
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás Re: Számhordozás a gyakorlatban
Silver írta:
Létezik már egy topic a számhordozásról, azonban úgy gondolom, lehetne egy olyan, melyben konkrét eseteket, tapasztalatokat írnánk le, szolgáltatótól függetlenül, esetleg osztályozhatnánk az egyes eljárásokat.

Kezdeném egy nem túl pozitív példával.
Vodafone Vitamax előfizetést szerettem volna áthordozni T-Mobile Dominora. Május 8-án, szombaton délután mentem be a fóti Cora áruházban található ügyfélszolgálatra, ahol kb. 10 perces üldögélés után kiderült: a rendszer "lefagyott" (ennyit említett az amúgy kedves, készséges fiatalember), próbálkozzak kicsit később. A következő 2 órán belül még kétszer visszamentem, sajnos a helyzet nem változott.
A telefonon ügyfélszolgálat munkatársa semmilyen meghibásodásról nem tudott, bíztatott, hogy bátran fáradjak be bármelyik kirendeltségre.

Eddig jutottam.


Hát ez van. A westelnek nem kellesz :lol: :lol: :lol: 8) :lol: :lol: :lol:


vas. máj. 09, 2004 12:51
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás Számhordozás a gyakorlatban
Létezik már egy topic a számhordozásról, azonban úgy gondolom, lehetne egy olyan, melyben konkrét eseteket, tapasztalatokat írnánk le, szolgáltatótól függetlenül, esetleg osztályozhatnánk az egyes eljárásokat.
Kérek minden hozzászólót, hogy szubjektív véleményekkel csak indokolt esetben terheljük a topicot.

Kezdeném egy nem túl pozitív példával.
Vodafone Vitamax előfizetést szerettem volna áthordozni T-Mobile Dominora. Május 8-án, szombaton délután mentem be a fóti Cora áruházban található ügyfélszolgálatra, ahol kb. 10 perces üldögélés után kiderült: a rendszer "lefagyott" (ennyit említett az amúgy kedves, készséges fiatalember), próbálkozzak kicsit később. A következő 2 órán belül még kétszer visszamentem, sajnos a helyzet nem változott.
A telefonon ügyfélszolgálat munkatársa semmilyen meghibásodásról nem tudott, bíztatott, hogy bátran fáradjak be bármelyik kirendeltségre.

Eddig jutottam.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vendég vas. máj. 09, 2004 12:55-kor.



vas. máj. 09, 2004 12:44
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 680 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség