|
Szerző |
Üzenet |
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Macika írta: A Voda 15 napot ad a számlazárástól számítva a befizetésre, és ráadásul a zárás utáni másnap/harmadnap már itt van a számla. Szóval fizikailag marad majdnem két hét befizetni a számlát büntetlenül.
Csak tájékoztatásképpen: a vodánál választhatsz, hogy számlazárás után mennyivel fizeted be. az alap határidő amikor 5-10-e közötti befizetéssel kiküldik a számlát, de választhatod, hogy 15-18-a között legyen a befizetési határidő, sőt választhatsz huszon valahányadikát is befizetési határidőként , tehát a befizetési határidő a számlazárástól 30 nap
A másik, hogy 30 nap alatti késésnél a voda nem igazán számít fel késedelmi kamatot, sőt a telefont is ált. 6-8 nap késés után kapcsolják csak ki... (ez mondjuk függ attól, hogy hány hónapos az előfizud, és mennyivel tartozol).
|
kedd jún. 08, 2004 9:53 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Meggylé írta: Te vodkafone! Néha akkora marhaságokat írsz, hogy a talpam is ökölberándul!!
LoL
|
kedd jún. 08, 2004 9:47 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Te vodkafone!
Néha akkora marhaságokat írsz, hogy a talpam is ökölberándul!!
|
kedd jún. 08, 2004 9:21 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Vodkafone007 írta: Két különböző fogalom van:
Teljesítés időpontja: ezen a napon a szolgáltató számláján kell lennie az összegnek.
Fizetési határidő: befizetés utolsó napja, ekkor még nem kell a számlán lennie, ilyenkor van párnap 4-5 átfutás. Hiába van a két különböző fogalom, ha mindenki ugyanazt érti alatta. Addig az időpontig kell postára adnod, a bélyegző lenyomata legkésőbb azt a napot kell mutassa. Onnantól kezdve már olyan, mintha megkapta volna a címzett a pénzt. Sőt, kamatozik is neki. Az értéknap számít!!! És az értéknap csak utólag, a feldolgozáskor állapítható meg. Onnantól kezdve, hogy a számládról visszavonhatatlanul lekerült az összeg, vagy a postán befizetted (tehát már nem rendelkezel felette), onnantól minden banki intézmény úgy tekinti, hogy megkapta a címzett az utalt összeget. Vodkafone007 írta: Sajnos mindkét időpont azonos a számlaleveleken, ennek következtében a banki átfutások miatt több szolgáltató felszámítja a késedelmi kamatot. Másik kérdés a számla kiállítása és a megjelölt határidők nem mindig teljesíthetők. Szerintem ilyen késedelmi kamatok pár forintok miatt nem szoktunk reklomálni, mivel ezek sokszor "csak" 10-15 Ft.
Vodkafone
Nakérem.
Körbetelefonáltam a szolgáltatókat.
Mindhárom mobilszolgáltató és a matáv is a következőket mondta:
A befizetés dátuma számít. Egyikőjük sem számít fel kamatot addig, ameddig meg nem érkezik a befizetett pénz. Amikor megérkezett, megnézik, mikor került feladásra és annak megfelelően döntenek, szükséges-e kamatot felszámítani, vagy sem.
Tehát abban a pillanatban, ahogy feldolgozásra kerül a befizetett összeg, akkor derül ki, hogy időben fizettél-e. Ha nem, akkor megy a következő hónapi számlára a pár 10Ft-os (a tartozás összegétől függ) késedelmi kamat.
Ha pedig időben fizettél, akkor nincs semmi gond.
A befizetett csekkek feldolgozása ( NEM A CÉLSZÁMLÁRA VALÓ BEÉRKEZÉS!!!) több napot vesz igénybe.
Ezt Te is ellenőrizheted, ha van Pannonline szolgáltatásod. Ott látszik, mikorra nullázódik le a tartozásod. Sokszor 8-10 nappal azután, hogy befizetted a csekket. És mivel megnézik a befizetés dátumát, ezért KIZÁRT, hogy a határidőn belüli befizetés esetén késedelmi kamatot számítsanak fel.
Ez így van még az Axeleroval, az ELMŰ-vel, a Gázművekkel, a UPC-vel (pedig az ritka egy **** cég), stb.
Egyszóval mindenkivel.
Te nem tudhatod, mikorra ér be a befizetett összeg, mennyi ideig bóklászik útközben. Szintén nem a Te felelősséged, hogy a mindenkori szolgáltató melyik banknál van (merthogy utalásnál azonos bankon belül természetesen azonnal megy az utalás, idegen banknál meg lehet akár 2-3 banki munkanap is, hogy a Posta csúszásáról ne is beszéljünk...).
És végül.
A számlazárás és a befizetési határidő között eltelhető időt a Pannon szabja a legszűkebbre, a zárástól számított 10. nap a befizetési határidő.
Évek óta (>5 éve) van az, hogy a számlazárás után 2-3 nappal adja a Pannon csak postára a számlát, így a befizetési határnap előtt 1-2 nappal ér csak ide (de többször előfordult, hogy 1-2 nappal utána). Ez esetben ha akarnám sem tudnám úgy feladni, hogy odaérjen a befizetési határidő előttre.
A Voda 15 napot ad a számlazárástól számítva a befizetésre, és ráadásul a zárás utáni másnap/harmadnap már itt van a számla. Szóval fizikailag marad majdnem két hét befizetni a számlát büntetlenül.
A Westel a legrugalmasabb ebben, nála ( a matávval megegyző módon) 21 nap, azaz teljes három hét áll rendelkezésre a befizetésre.
|
kedd jún. 08, 2004 2:23 |
|
|
Vodkafone007
|
Két különböző fogalom van:
Teljesítés időpontja: ezen a napon a szolgáltató számláján kell lennie az összegnek.
Fizetési határidő: befizetés utolsó napja, ekkor még nem kell a számlán lennie, ilyenkor van párnap 4-5 átfutás.
Sajnos mindkét időpont azonos a számlaleveleken, ennek következtében a banki átfutások miatt több szolgáltató felszámítja a késedelmi kamatot. Másik kérdés a számla kiállítása és a megjelölt határidők nem mindig teljesíthetők. Szerintem ilyen késedelmi kamatok pár forintok miatt nem szoktunk reklomálni, mivel ezek sokszor "csak" 10-15 Ft.
Vodkafone
|
kedd jún. 08, 2004 0:38 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
vizsla1 írta: Soma01 írta: Ezt nem jól tudod!! Így van: vasárnap, húsvét hétfő és ünnepnapok (mikor nem dolgozunk, mert ünnep van) - munkaszüneti nap!!!! szombat, ill. azok a napok amit ledogozunk előző héten, hogy egyben legyen az a pár állt. 3 nap szünet - szabadnap!!!! OK. Tehát a számlát legkésőbb szombaton be kell fizetnem postán/márkaboltban, illetve ha átutalom, akkor 11-én már náluk kell, hogy legyen, lévén, hogy 12-e nem banki munkanap. Ha csoportos beszedési megbízásom lenne, mikor vennék le a pénzt? 11-én, vagy 14-én?
Nem beérkeznie kell addig, hanem postára adni. Mire ők feldolgozzák, az legalább 4-5 nap, annyival előre meg sem kapod a számlát.
Tehát a lényeg, az utalás/befizetés dátuma kell legyen legkésőbb 12-e.
|
hétf. jún. 07, 2004 22:23 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Soma01 írta: Ezt nem jól tudod!! Így van: vasárnap, húsvét hétfő és ünnepnapok (mikor nem dolgozunk, mert ünnep van) - munkaszüneti nap!!!! szombat, ill. azok a napok amit ledogozunk előző héten, hogy egyben legyen az a pár állt. 3 nap szünet - szabadnap!!!!
OK. Tehát a számlát legkésőbb szombaton be kell fizetnem postán/márkaboltban, illetve ha átutalom, akkor 11-én már náluk kell, hogy legyen, lévén, hogy 12-e nem banki munkanap.
Ha csoportos beszedési megbízásom lenne, mikor vennék le a pénzt? 11-én, vagy 14-én?
Apropó: anno küldtem a HIF-nek egy husszó panaszt,a nnak idején írtam erről itt is. Tőlük semmi válasz nem érkezett, csak olvasási visszaigazolás az e-mailről. Aztán elküldtem az FVF-nek is. Tőlük nem jött olvasási visszaigazolás. Ellenben ma kaptam egy igen rövid levelet:
"Tárgy: Áttétel
Mell.: Beadvány eredetben
Budapest Főváros Közigazgatási Hivatal
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
1088 Budapest
József Krt. 6.
Mellékelten - illetékességből - átteszem XY ... alatti lakos panaszbeadványát a V.R.A.M. Távközlési RT. ellen (székhelye 1065Budapest Váci út 1-3.).
Budapest, 2004. május 28.
XX
igazgató
Kapja tájékoztatásul:
- panaszos"
Ez mit jelent? Hogy rendesen ki fogják vizsgálni? Írhattak volna értelmesebb levelet is. Például, hogy miben reménykedhetek, meg hogy meddig fog elhúzódni. Amúgy meg már rég nem ez a neve a vodának.
|
hétf. jún. 07, 2004 20:38 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Velem is előfordul néha. Senki sem tévedhetetlen.
|
hétf. jún. 07, 2004 20:29 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
B*ssza meg, csak összekevertem a kettőt
Köszi Soma01!
|
hétf. jún. 07, 2004 20:26 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Nokian írta: Soma01 írta: A szombat az szabadnap, nem munkaszünet nap! Szombat - munkaszüneti nap, vasárnap - szabadnap, pl. húsvét hétfő - ünnepnap, vagy nem?
Ezt nem jól tudod!!
Így van:
vasárnap, húsvét hétfő és ünnepnapok (mikor nem dolgozunk, mert ünnep van) - munkaszüneti nap!!!!
szombat, ill. azok a napok amit ledogozunk előző héten, hogy egyben legyen az a pár állt. 3 nap szünet - szabadnap!!!!
|
hétf. jún. 07, 2004 20:23 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Soma01 írta: A szombat az szabadnap, nem munkaszünet nap!
Szombat - munkaszüneti nap,
vasárnap - szabadnap,
pl. húsvét hétfő - ünnepnap,
vagy nem?
|
hétf. jún. 07, 2004 20:17 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
A szombat az szabadnap, nem munkaszünet nap!
|
hétf. jún. 07, 2004 20:12 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
NEM gyalazás következik.
Ma jött meg a számla. Fizetési határidő: 12-e. Ez szombat.
A hátoldalán olvasható: ha a fizetési határidő munkaszüneti napra esik, akkor az ezt követő első munkanap a határidő.
Június 12-e, szombat, munkaszüneti napnak számít?
|
hétf. jún. 07, 2004 20:03 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
KOCsi írta: Miért nem a Viktort figyelted telefonálás helyett?
Amikor ő beszélt, akkor lehetett telefonálni. Amikor a nép el akart vonulni a rendezvény végeztével, akkor nem lehetett .
|
hétf. jún. 07, 2004 19:03 |
|
|
Vodkafone007
|
Okés a T-mobile kirakta a plusz tornyokat, de a Pannon? Ő is?
Szegény Voda csak ő maradt ki a toronyállítgatásokból?
A francokat ez Magyarország vezető mobilszolgáltatója nem tudtátok, mindenben vezet!:)
Nem tudom észleltétek-e hogy régen mindenütt a Voda támogatott mindent, most?
Egy nagy duma, hogy ilyen tornyok olyan tornyok. A voda túlterheli a hálózatát teljesen. Nem kell ahhoz koncert, de elég neki egy 80 fős konferencia is, akkor is, de sokáig azt mondta az ügyfélszolgálat amikor még a BigBrothert támogatták, hogy ezért addig telefonálás nyista!!!
Múlt héten sajnos láttam egy külföldi urat a benzinkúton aki Vodás feltöltőt vett majd kint próbált telefonálni de nem tudott. Én is épp vártam az autómosóra, ő is és tudok eleget angolul, hogy megértsem(Benzinkútnál telefonálni tilos különben!!). Tudjátok nem a Vodát szidta, hanem a magyarokat, sajnos itt a gond.... Külföldön megszokott szinvonalon szolgáltat a Voda és elismerem minőségi szolgáltatást nyújt több helyen. Sajnos itthon ez nem megy! Miért????????????ű
Vodkafone
|
hétf. jún. 07, 2004 17:58 |
|
|
KOCsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 133
|
vizsla1 írta: Macika írta: Gondolom a Voda is megtette volna, de kétlem, hogy kézenfogva vezette volna a T-mobil körbe a téren, érdeklődvén, hogy hová szeretne telepíteni piros színű adót a cég. A PGSM-nek mitől volt? A Kossuth térrel mi a helyzet? Az mindig biztosítva van? Mert a 2002-es viktoros "összeröffenés" idejére nem igazán sikerült megoldani.
Miért nem a Viktort figyelted telefonálás helyett?
De komolyan (visszakanyarodva a témához), nem tudom megérteni pl azokat az embereket, akik kimennek egy koncertre, és ott elkezdenek telefonálni. Kérdezem, minek? A nagy zaj miatt úgysem lehet egymást hallani. Teljesen idétlen dolognak tartom. Kocertre normális ember azért megy, hogy a zenét élvezze, és egy jót bulizzon. Szvsz a mobil nem ilyen helyre való. Na, persze, mivel ingyenes a koncert, jó sok kretén is összegyűlhetett a téren, azok meg unalmukban mobiloznak. Ők azok, akik Sting zenéjéről valószínüleg semmit sem tudnak, és csak a "nagy felhajtás" miatt mennek ki. Nos, az ilyenek miatt terhelt a rendszer.
Nem tudok telefonálni a Sting koncerten? Én nagy ívben letojnám...
|
hétf. jún. 07, 2004 17:04 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Macika írta: Gondolom a Voda is megtette volna, de kétlem, hogy kézenfogva vezette volna a T-mobil körbe a téren, érdeklődvén, hogy hová szeretne telepíteni piros színű adót a cég.
A PGSM-nek mitől volt?
A Kossuth térrel mi a helyzet? Az mindig biztosítva van? Mert a 2002-es viktoros "összeröffenés" idejére nem igazán sikerült megoldani.
|
hétf. jún. 07, 2004 16:32 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Nagyember írta: Régen szóltam már hozzá akármelyik témához, de most sajnos kikívánkozik:
Azt már megszoktam, hogy itthon (Szekszárd közelében) nagyon-nagyon gyenge a beltéri lefedettség, de azt hogy Pesten ne tudjak telefonálni az azért meglepett! Igaz, hogy ez a Sting koncerten volt, na de akkor is! Mellettem a Pannonosok és T-Mobile-osok vígan beszélgettek a telefonjukon, én meg csak szidtam, és szidtam a Vodafone, hogy "Hálózat foglalt" címszóval mindig elutasította a hívásaimat és SMSeimet! Csak azért maradok még mindig 70-es, mivel az ingyendumát rendesen használom! Aztért azt hiszem, hogy be fogok ruházni egy üzleti T-mobile-ra!
Bocs, hogy ilyen hosszú voltam, de ezt már nagyon el akartam mondani!
Mivel vidéki lehetsz, ezért valószínűleg nem láttad üresen a teret, mondjuk 1 nappal előte. Több helyen is fel volt állítva T-mobilos adó a környéken. Voda meg egy szál sem. Emiatt történt a hálózat foglaltsága.
Nem tudom Te hogyan gondolod, de nem igazán éri meg egyik szolgáltatónak sem túlbiztosítani a hálózatát az év 360 napján. Igen ritka az a helyzet, ami előáll az ilyen nagy, többszázezres bulikon, nevezetesen, hogy egy cellában 8-10.000 ember akarjon egyszerre telefonálni. Emiatt, csak emiatt értelmetlen lenne 20 m-ként felállítani adókat, az év 99%-ában kihasználatlan lenne. Ugyanez szokott lenni tűzijátéknál is (csak ott a Voda szokott menni és a többi kettő nem).
Itt most a T-mobil rádolgozott, merthát mekkora égő lett volna, ha nem lehetett volna telefonálni a buli ideje alatt a térről (ahogy az – azt hiszem – valamelyik korábbi Westeles bulin meg is történt), így felállított pár mobil-mobiladót.
Gondolom a Voda is megtette volna, de kétlem, hogy kézenfogva vezette volna a T-mobil körbe a téren, érdeklődvén, hogy hová szeretne telepíteni piros színű adót a cég.
|
hétf. jún. 07, 2004 16:13 |
|
|
Nagyember
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 28 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
Régen szóltam már hozzá akármelyik témához, de most sajnos kikívánkozik:
Azt már megszoktam, hogy itthon (Szekszárd közelében) nagyon-nagyon gyenge a beltéri lefedettség, de azt hogy Pesten ne tudjak telefonálni az azért meglepett! Igaz, hogy ez a Sting koncerten volt, na de akkor is! Mellettem a Pannonosok és T-Mobile-osok vígan beszélgettek a telefonjukon, én meg csak szidtam, és szidtam a Vodafone, hogy "Hálózat foglalt" címszóval mindig elutasította a hívásaimat és SMSeimet! Csak azért maradok még mindig 70-es, mivel az ingyendumát rendesen használom! Aztért azt hiszem, hogy be fogok ruházni egy üzleti T-mobile-ra!
Bocs, hogy ilyen hosszú voltam, de ezt már nagyon el akartam mondani!
|
hétf. jún. 07, 2004 15:35 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
vizsla1 írta: Azon gondolkozom, hogy a www.peticio.hu oldalon a hálón belüli ingyenes hívásátirányításért létrehoznék egy petíciót. Csak vodafone mail-esek írhatnák alá, és egyéni előfizetők esetében ingyenes hívásátirányításról lenne szó. Azt nem tudom, hogy ez hogyan jutna el a kívánt helyre? Vagyis a Vodafone-hoz? Egyáltalán mennyi aláírás jönne össze? 500 db? Az semmit se ér. Hány darab egyéni, havi díjas előfizetője van a vodának? A petíció szövegében hivatkoznék a RnR és Duett csomagokra, meg a nemzeti roamingra. Lenne hatása a dolognak?
Már van ilyen petíció!!!
De január óta csak 10 aláírója volt... Én már aláírtam! Lehet csatlakozni!
|
pén. jún. 04, 2004 13:32 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Azon gondolkozom, hogy a www.peticio.hu oldalon a hálón belüli ingyenes hívásátirányításért létrehoznék egy petíciót. Csak vodafone mail-esek írhatnák alá, és egyéni előfizetők esetében ingyenes hívásátirányításról lenne szó.
Azt nem tudom, hogy ez hogyan jutna el a kívánt helyre? Vagyis a Vodafone-hoz?
Egyáltalán mennyi aláírás jönne össze? 500 db?
Az semmit se ér.
Hány darab egyéni, havi díjas előfizetője van a vodának?
A petíció szövegében hivatkoznék a RnR és Duett csomagokra, meg a nemzeti roamingra.
Lenne hatása a dolognak?
|
pén. jún. 04, 2004 13:25 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
zolito írta: Na, majd' egy év előfizetés után 3 hete volt az első számlapanaszom a vodánál. Egyelőre nem szidom őket túlságosan, megvárom az elbírálást.. Az áprilisi számla kézhezvételekor az átlagos havi költésemtől eltérően (kb 10k/hó) jóval nagyobb összeg volt a számlán, egész pontosan 21000 Ft. Rögtön keresgélni kezdtem és ráakadtam egy tételre amit nem igazán értettem: GPRS Roaming 1 napra 12500 Ft Ugyan voltam külföldön az adott időszakban (Románia, Szlovákia), de nem azon a napon és még véletlenül sem wapoztam ill. neteztem a telefonon. Hívtam az ügyfélszolgálatot, ki is derült, hogy az adott forgalmat a mobitel (?) hálózatán bonyolítottam le Szlovéniában. Mondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy én a környéken sem jártam, ezért kizárt, hogy én ott használtam volna a telefont. Tovább erősködött, hogy biztosan a határ közelében roamingoltam és úgy történhetett. Miután többször elmagyaráztam neki, hogy a szlovén határhoz legközelebb Fehérváron voltam ami még pár száz km onnan, akkor hajlott arra, hogy panaszt tegyek. Kiváncsi vagyok mi lesz belőle, de az biztos, hogy addig fogok reklamálni amíg el nem ismerik, mert tudom, hogy 100%-ig igazam van. Ennyi a történet első része. Zolito
Nálam egyszer a Duett kártya ingyen üzeneteit számlázták le a 6-iktól kezdődően, de a köv. hónapban jóváírták. szvsz, várj.
|
kedd jún. 01, 2004 20:38 |
|
|
zolito
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 29
|
Na, majd' egy év előfizetés után 3 hete volt az első számlapanaszom a vodánál. Egyelőre nem szidom őket túlságosan, megvárom az elbírálást..
Az áprilisi számla kézhezvételekor az átlagos havi költésemtől eltérően (kb 10k/hó) jóval nagyobb összeg volt a számlán, egész pontosan 21000 Ft.
Rögtön keresgélni kezdtem és ráakadtam egy tételre amit nem igazán értettem:
GPRS Roaming 1 napra 12500 Ft
Ugyan voltam külföldön az adott időszakban (Románia, Szlovákia), de nem azon a napon és még véletlenül sem wapoztam ill. neteztem a telefonon.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, ki is derült, hogy az adott forgalmat a mobitel (?) hálózatán bonyolítottam le Szlovéniában.
Mondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy én a környéken sem jártam, ezért kizárt, hogy én ott használtam volna a telefont.
Tovább erősködött, hogy biztosan a határ közelében roamingoltam és úgy történhetett.
Miután többször elmagyaráztam neki, hogy a szlovén határhoz legközelebb Fehérváron voltam ami még pár száz km onnan, akkor hajlott arra, hogy panaszt tegyek.
Kiváncsi vagyok mi lesz belőle, de az biztos, hogy addig fogok reklamálni amíg el nem ismerik, mert tudom, hogy 100%-ig igazam van.
Ennyi a történet első része.
Zolito
|
kedd jún. 01, 2004 15:11 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Meggylé írta: Jó az, ágyból telót házhoz rendelni.
Ja-ja. Kifutó termékeket vásárolni , meg bankkártyával befizetni online a számlát (ha egyáltalán gondoltak ilyesmire).
|
hétf. máj. 31, 2004 22:17 |
|
|
skinner
ezüst tag
Csatlakozott: hétf. máj. 03, 2004 9:24 Hozzászólások: 70
|
club írta: Jól átcseszett a Vízifon a roaming szolgáltatásával. Kimentem egy Vízifon és egy Tirpák-Mobile előfizetéssel Krétára dolgozni tavasszal. Direkt az ottani Vízifont (Panafone) preferáltam, főleg ezért a Vízifonnal telefonáltam, aztán most kapta a cégem a számlát... Kiderült, az SMS dupla annyiba került mint a Westellel, a hívásaim átlag 25%-al voltak drágábbak, egyedül a fogadott hívások voltak olcsóbbak 20%-al. Persze mondhatjátok, hogy így jár, aki előtte nem olvasgat... Én hülye csak a 1270-et hívtam fel előtte, ahol megnyugtattak, hogy a World roaming szolgáltatásuknál, ami ügye a saját hálózatukat preferálja, nem lehet olcsóbb az idegen hálózati roaming. Nem jött be... Viszont kint sokkal jobban szuperált a Vízifonos készülékem mint itthon, a megszokott Vízis szakadozások elmaradtak a Tirpákhoz viszonyítva...
Kimenő sms vodával 95 westellel 40-50. Kimenő hívás vodával 280 westellel 100-115/210-260: Bejövő hívás vodával 95 westellel 120.
|
hétf. máj. 31, 2004 22:16 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
club írta: Jól átcseszett a Vízifon a roaming szolgáltatásával. Kimentem egy Vízifon és egy Tirpák-Mobile előfizetéssel Krétára dolgozni tavasszal. Direkt az ottani Vízifont (Panafone) preferáltam, főleg ezért a Vízifonnal telefonáltam, aztán most kapta a cégem a számlát... Kiderült, az SMS dupla annyiba került mint a Westellel, a hívásaim átlag 25%-al voltak drágábbak, egyedül a fogadott hívások voltak olcsóbbak 20%-al. Persze mondhatjátok, hogy így jár, aki előtte nem olvasgat... Én hülye csak a 1270-et hívtam fel előtte, ahol megnyugtattak, hogy a World roaming szolgáltatásuknál, ami ügye a saját hálózatukat preferálja, nem lehet olcsóbb az idegen hálózati roaming. Nem jött be... Viszont kint sokkal jobban szuperált a Vízifonos készülékem mint itthon, a megszokott Vízis szakadozások elmaradtak a Tirpákhoz viszonyítva...
Ha már normálisan nem akarod leírni a szolgáltatók nevét...
A Vodafone World roaming helyett egy Eurocallt kellett volna aktiválni, amig lehetett.
A Westel meg tényleg sok roaming dologban aláver a Vodának.
|
hétf. máj. 31, 2004 21:07 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Jól átcseszett a Vízifon a roaming szolgáltatásával. Kimentem egy Vízifon és egy Tirpák-Mobile előfizetéssel Krétára dolgozni tavasszal. Direkt az ottani Vízifont (Panafone) preferáltam, főleg ezért a Vízifonnal telefonáltam, aztán most kapta a cégem a számlát... Kiderült, az SMS dupla annyiba került mint a Westellel, a hívásaim átlag 25%-al voltak drágábbak, egyedül a fogadott hívások voltak olcsóbbak 20%-al.
Persze mondhatjátok, hogy így jár, aki előtte nem olvasgat... Én hülye csak a 1270-et hívtam fel előtte, ahol megnyugtattak, hogy a World roaming szolgáltatásuknál, ami ügye a saját hálózatukat preferálja, nem lehet olcsóbb az idegen hálózati roaming. Nem jött be... Viszont kint sokkal jobban szuperált a Vízifonos készülékem mint itthon, a megszokott Vízis szakadozások elmaradtak a Tirpákhoz viszonyítva...
|
hétf. máj. 31, 2004 21:02 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Jó az, ágyból telót házhoz rendelni.
|
hétf. máj. 31, 2004 20:49 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
? Miért hiányzik Neked az annyira ??
|
hétf. máj. 31, 2004 20:46 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
|
hétf. máj. 31, 2004 16:32 |
|
|
zocsa001
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 267
|
vizsla1 írta: Őszre megkapom, mi ? (Pont 2 hónappal ezelőtt lett megkötve.)
Nekem meg hétfőn,ha jól számolok akkor ez október
|
szomb. máj. 29, 2004 14:34 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Nemrég én is írtam egy mailt a ugyfelszolgalat@vodafone.hu -ra, majd amikor a kérdések megválaszolása helyett sablonlevelet küldtek (ismét) vissza, eldurrant az agyam. Azért ismét, mert nálam valamiért csak 2-4. nekifutásra tudnak a feltett kédésekre, felvetett problémákra válaszolni, addig én hülye vagyok, náluk pedig minden szép és jó, a hálózatuk pedig atomf*sza. Kritizáltam egy kicsit az ügyfélszolgálatot, idézet az e-mailből:
"De lehetne változtatni mind a 1270, mind az internetes ügyfélszolgálat hozzáállásán is, mely 4,5 év után még mindig abban merül ki (amint azt az előző e-mailemben is írtam), hogy "söpörjünk mindent a szőnyeg alá, tegyük a hülyét, hogy nálunk minden szép és jó, a mi hálózatunk a legtutibb ezen a Földön, mellyel soha semmi probléma nem lehet és még csak véletlenül se válaszoljunk a felvetett problémára, hanem rázzuk le némi mellébeszéléssel az ügyfelet azzal, hogy ha további kérdése van, hívja a 1270-et, ahol az észlény munkatársaink (tisztelet a kivételnek) örömmel várják hívását".
Ezek után lehet, hogy én sem leszek náluk népszerű?
Lassan 4 éve vagyok náluk átlag (az utóbbi 1,5 évben) havi 9-10e költéssel, igaz, ez 2 kártyáról jön össze, Party-Duo kombináció (van egy Joker is, de az pár nap múlva lejár, így megy a kukába), de eddig én se tapasztaltam azt, hogy olyan nagyon megbecsülnék az ügyfeleiket. Pláne azokat, akik még akkor mentek hozzájuk, amikor a hálózatuk még tényleg egy nagy kalap .... volt.
Nem tudom, mikor fogják fel végre azt, először a problémákat kellene kijavítani, pl. GPRS net adatmérés, "világszínvonalú", változatos ügyfélszolgálat. Azért változatos, mert ott mindenki mást mond.
Addig, amíg sok lesz az elégedetlen ügyfél (amiből azért van bőven, nem véletlenül a VODAFONEGYALÁZÓ a "legnépszerűbb" topic a 3 gyalázó közül), addig hiába költenek milliárdokat reklámra, mert ennek az összegnek egy része kidobott pénz, mivel terjed elég szépen a negatív reklám is, többek között itt a fórumon is több topicokban olvasható okok miatt. Talán majd egyszer megéljük azt, hogy úgy állnak az ügyfelekhez az ügyfélszolgálatosok, mint a T-Mobile-nál. Addig pedig marad a "változatos" ügyfélszolgálat.
|
szomb. máj. 29, 2004 11:18 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
vizsla1 írta: Őszre megkapom, mi ? (Pont 2 hónappal ezelőtt lett megkötve.)
Akkor még jó 2,5 hónap ...
|
szomb. máj. 29, 2004 11:04 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Trabi TM írta: vizsla1 írta: Amúgy amikor Én vittem emberkét, akkor Nekem azt mondta a dolgozó, hogy csak a 3. hónap után jár az 1000 HUF lebeszélhetőség az Ajánlottnak. De ezt Én azóta sem találom a PDF-ben (vagy most meg Én vagyok figyelmetlen ?). Mi az igazság? Azt tudom, hogy Én csak a 3., időben befizetett számla, és az azt követő hónap 5. napja és még 30 nap átfutás után kaphatom meg a 10 ezret. De ő mikor kap? Akit vittél az elvileg csak az első számlán nem kap 1000 Huf-ot, a 2. számlától már elvileg jóváírják neki, függetlenül attól, hogy időben befizette-e, vagy sem. Te viszont csak az első 3 időben befizetett számla után 40-50 nappal kapod meg az egyszeri 5, vagy 10e jóváírást egy összegben...
Őszre megkapom, mi ? (Pont 2 hónappal ezelőtt lett megkötve.)
|
szomb. máj. 29, 2004 11:02 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
vizsla1 írta: Amúgy amikor Én vittem emberkét, akkor Nekem azt mondta a dolgozó, hogy csak a 3. hónap után jár az 1000 HUF lebeszélhetőség az Ajánlottnak. De ezt Én azóta sem találom a PDF-ben (vagy most meg Én vagyok figyelmetlen ?). Mi az igazság? Azt tudom, hogy Én csak a 3., időben befizetett számla, és az azt követő hónap 5. napja és még 30 nap átfutás után kaphatom meg a 10 ezret. De ő mikor kap?
Akit vittél az elvileg csak az első számlán nem kap 1000 Huf-ot, a 2. számlától már elvileg jóváírják neki, függetlenül attól, hogy időben befizette-e, vagy sem. Te viszont csak az első 3 időben befizetett számla után 40-50 nappal kapod meg az egyszeri 5, vagy 10e jóváírást egy összegben...
|
szomb. máj. 29, 2004 10:58 |
|
|
Hardside
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 588 Tartózkodási hely: New World Disorder
|
vizsla1 írta: Akkor viszont azonnal vissza kell menni, megmutatni neki, és kihívni a főnököt, és panaszt tenni a dolgozóra, nemcsak azért, mert nem tudta, hanem még Neked kellett utánajárni, és bebizonyítani az igazadat. Amúgy amikor Én vittem emberkét, akkor Nekem azt mondta a dolgozó, hogy csak a 3. hónap után jár az 1000 HUF lebeszélhetőség az Ajánlottnak. De ezt Én azóta sem találom a PDF-ben (vagy most meg Én vagyok figyelmetlen ?). Mi az igazság? Azt tudom, hogy Én csak a 3., időben befizetett számla, és az azt követő hónap 5. napja és még 30 nap átfutás után kaphatom meg a 10 ezret. De ő mikor kap?
Nem tudom, végül is mi lett a vége, mert ez este 3/4 5-kor volt (5-ig oda kellett érni), és azóta nem beszéltünk. A társam sietett, és amúgy sem az az asztalt borítgató fajta, sajnos...
A kérdésedre szerintem a 3. pont második bekezdése a válasz:
"A kedvezmény megszerzésére jogosultság feltételei a feltöltés/jóváírás megtörténtéig fenn kell, hogy álljanak mind az Ajánló, mind az Ajánlott esetében."
Tehát úgy tűnik, igaza volt a dolgozónak.
|
szomb. máj. 29, 2004 10:54 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Hardside írta: Megnyugtatok mindenkit: el szoktam olvasni a rám nézve "kedvezőtlen" passzusokat is, és aki ismer itt, tudja, hogy nem szokásom tele szájjal hőbörögni, ok nélkül. Ugyanis céges R&R MAX-ot mentünk kötni.
Így viszont nyogodtam mehetsz reklamálni
Csak kicsit rosszul fogalmaztán, mert a MAX nem céges, hanem normál megánszemély dícsomag, amit cég is köthet... Erre természetesen járt volna az ügyféltoborzó kedvezmény.
|
szomb. máj. 29, 2004 10:53 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hardside írta: Trabi TM írta: Ha végig olvasnád azt a pdf-et, akkor rájönnél, hogy céges előfizetésre nem vonatkozik az ügyféltoborzó akció. Nem csak azt a részt kell elolvasni ami rád nézve kedvező . Az másik kérdés, ha MAX, vagy SUPER díjcsomagot kötött mint cég (ez NEM céges díjcsomag) akkor járt volna neki is, és Neked is (ahogy Vizsla1 is írta). Megnyugtatok mindenkit: el szoktam olvasni a rám nézve "kedvezőtlen" passzusokat is, és aki ismer itt, tudja, hogy nem szokásom tele szájjal hőbörögni, ok nélkül. Ugyanis céges R&R MAX-ot mentünk kötni.
Akkor viszont azonnal vissza kell menni, megmutatni neki, és kihívni a főnököt, és panaszt tenni a dolgozóra, nemcsak azért, mert nem tudta, hanem még Neked kellett utánajárni, és bebizonyítani az igazadat.
Amúgy amikor Én vittem emberkét, akkor Nekem azt mondta a dolgozó, hogy csak a 3. hónap után jár az 1000 HUF lebeszélhetőség az Ajánlottnak. De ezt Én azóta sem találom a PDF-ben (vagy most meg Én vagyok figyelmetlen ?). Mi az igazság? Azt tudom, hogy Én csak a 3., időben befizetett számla, és az azt követő hónap 5. napja és még 30 nap átfutás után kaphatom meg a 10 ezret. De ő mikor kap?
|
szomb. máj. 29, 2004 10:36 |
|
|
Hardside
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 588 Tartózkodási hely: New World Disorder
|
Trabi TM írta: Ha végig olvasnád azt a pdf-et, akkor rájönnél, hogy céges előfizetésre nem vonatkozik az ügyféltoborzó akció. Nem csak azt a részt kell elolvasni ami rád nézve kedvező . Az másik kérdés, ha MAX, vagy SUPER díjcsomagot kötött mint cég (ez NEM céges díjcsomag) akkor járt volna neki is, és Neked is (ahogy Vizsla1 is írta).
Megnyugtatok mindenkit: el szoktam olvasni a rám nézve "kedvezőtlen" passzusokat is, és aki ismer itt, tudja, hogy nem szokásom tele szájjal hőbörögni, ok nélkül.
Ugyanis céges R&R MAX-ot mentünk kötni.
|
szomb. máj. 29, 2004 10:07 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
mati88 írta: Nos a számot nem lehetett bevinni a tanáriba, ez elől egyértelműen elzárkóztak, mondván oda egy külön számmező van fenntartva. Én sem értettem, de mindegy!
Nekem se engedték, hogy a meglévőt bevigyem kormiba. Szintén a fenti választ kaptam.
|
pén. máj. 28, 2004 22:50 |
|
|
mati88
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 151
|
Trabi TM írta: mati88 írta: - a számomat nem vihetem tovább - szakszervezeti tagnak kell lenni - nem vagyok
ui. Egyszer majd ha megkeres a Voda 1 speciális ajánlattal, akkor kibeszélhetjük és tisztázhatjuk a problémáimat valaki hozzáértő és illetékessel és akkor lehet, hogy megváltozik a véleményem. A számodat tovább viheted, egy hónapra átviszed egy másik szolgáltatóhoz, és utána visszahozod, csak tanári díjcsomagba . Ez szerintem elég speciális ajánlat (csak be kell lépj a szakszervezetbe is). Esetleg, ha megtetszik az új szolgáltató, még ott is tudsz maradni, hála a számhordozhatóságnak .
Nos a számot nem lehetett bevinni a tanáriba, ez elől egyértelműen elzárkóztak, mondván oda egy külön számmező van fenntartva. Én sem értettem, de mindegy! Már megszüntettem a számom, így nem aktuális! Kár
|
pén. máj. 28, 2004 22:16 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
mati88 írta: - a számomat nem vihetem tovább - szakszervezeti tagnak kell lenni - nem vagyok
ui. Egyszer majd ha megkeres a Voda 1 speciális ajánlattal, akkor kibeszélhetjük és tisztázhatjuk a problémáimat valaki hozzáértő és illetékessel és akkor lehet, hogy megváltozik a véleményem.
A számodat tovább viheted, egy hónapra átviszed egy másik szolgáltatóhoz, és utána visszahozod, csak tanári díjcsomagba .
Ez szerintem elég speciális ajánlat (csak be kell lépj a szakszervezetbe is).
Esetleg, ha megtetszik az új szolgáltató, még ott is tudsz maradni, hála a számhordozhatóságnak .
|
pén. máj. 28, 2004 21:16 |
|
|
mati88
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 151
|
Trabi TM írta: mati88 írta: Trabi TM! Látod én nem így gondolom! Pont ezután kellett volna megadni a legnagyobb kedvezményt, mivel ők hibáztak és így talán az ügyfél is megelégedik az eredménnyel. Semmiképpen nem büntetném az ügyfelet a saját hibámért. Tudod én tanár vagyok és ezért érdekesen nézne ki, ha a tanulón bosszút állnék azért mert én hülye vagyok!!! Így viszont a Voda csinált egy negatív reklámot magának, amit én szórok is hűségesen és azért szerencsére elég hiteles személynek vagyok nevezhető az ismeretségi körömben Jónéhány előfizetőt vesztenek így el. És ez nem bosszú a részemről, csak tanács a jövő előfizetőinek. Hi. Jobban belegondolva igazad lehet , de szerintem akkor kellett volna valami kedvezményt kiharcolni, amikor mint írtad is Idézet: utána alkudozott is a Voda velem Akkor nagyobb eséllyel pályáztál volna valami kedvezményre... A másik, most, hogy mondod, hogy tanár vagy, akkor miért nem a tanári előfizura váltasz át? Az nem lenne kedvezőbb Neked? Bár ez nem a témánkhoz tartozik .
Tudod én akkor nem is számítottam semmi kedvezményre, mert az igazamat akartam csak. Nem igazán utaztam arra, hogy na most jól kihasználom őket. Kaptam 3 hónap havidíjmentességet, ami nem olyan óriási dolog, mert félhavidíjas voltam. Igaz ezt nem használtam ki, mert megszüntettem az előfizetést. Tanárira átmenni, gondolkoztam a gondolaton, de:
- a számomat nem vihetem tovább
- szakszervezeti tagnak kell lenni - nem vagyok
Ha már változik a számom, akkor talán nem is Voda kell, főleg nem számlás, ezek után!
Tudod igazán az fáj, hogy egy zsír új előfizető kap mindenfajta kedvezményt, én aki mindig rendesen fizettem, semmit. Ráadásul kiemelt ügyfeles kapcsolattartó is vagyok, de az enyém nem kiemelt ügyfeles volt, így be sem engedett a rendszer a 1788-ra. Ne tudd mennyit szívtam miatta, mikor valamit intézni kellett. Nem is nyitottunk új előfizetést ott!!!
Szóval nagyon negatív vagyok a Vodával és hidd el nem magam miatt, mert nekem semmi nem elég. Egyszerüen hülyére vettek. Még a megszüntetésnél sem tudták megmondani, hogy akkor most a kártyámon mennyi év hűség van!!!
Na bye.
ui. Egyszer majd ha megkeres a Voda 1 speciális ajánlattal, akkor kibeszélhetjük és tisztázhatjuk a problémáimat valaki hozzáértő és illetékessel és akkor lehet, hogy megváltozik a véleményem. Az elmúlt 4 évben kb. 20 előfizetésest vittem nekik és temérdek kártyást. Évekig védtem őket, mikor még **** volt a hálózatuk, lobbiztam a tanulóknál értük, ... No ennyi!
|
pén. máj. 28, 2004 20:48 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Hardside írta: Levizsgázott az ügyféltoborzó akció. Nekem van egy saját előfizum, és -tényleg az én javaslatomra- most ment az üzlettársam kötni egy cégeset. És talán lesz még több is. Kis köcsög droid egyből megvezette, hogy "áá, az céges előfizetésre nem vonatkozik ám!" A társam meg el is hitte, mert rutintalan. Most megy vissza a kinyomtatott pdf-fel, amiben benne van: "Ajánlott: lehet az Ajánló által ajánlott természetes vagy jogi személy".
Ha végig olvasnád azt a pdf-et, akkor rájönnél, hogy céges előfizetésre nem vonatkozik az ügyféltoborzó akció. Nem csak azt a részt kell elolvasni ami rád nézve kedvező .
Az másik kérdés, ha MAX, vagy SUPER díjcsomagot kötött mint cég (ez NEM céges díjcsomag) akkor járt volna neki is, és Neked is (ahogy Vizsla1 is írta).
|
pén. máj. 28, 2004 20:32 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
mati88 írta: Trabi TM! Látod én nem így gondolom! Pont ezután kellett volna megadni a legnagyobb kedvezményt, mivel ők hibáztak és így talán az ügyfél is megelégedik az eredménnyel. Semmiképpen nem büntetném az ügyfelet a saját hibámért. Tudod én tanár vagyok és ezért érdekesen nézne ki, ha a tanulón bosszút állnék azért mert én hülye vagyok!!! Így viszont a Voda csinált egy negatív reklámot magának, amit én szórok is hűségesen és azért szerencsére elég hiteles személynek vagyok nevezhető az ismeretségi körömben Jónéhány előfizetőt vesztenek így el. És ez nem bosszú a részemről, csak tanács a jövő előfizetőinek. Hi. Jobban belegondolva igazad lehet , de szerintem akkor kellett volna valami kedvezményt kiharcolni, amikor mint írtad is Idézet: utána alkudozott is a Voda velem Akkor nagyobb eséllyel pályáztál volna valami kedvezményre...
A másik, most, hogy mondod, hogy tanár vagy, akkor miért nem a tanári előfizura váltasz át? Az nem lenne kedvezőbb Neked? Bár ez nem a témánkhoz tartozik .
|
pén. máj. 28, 2004 20:27 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
mati88 írta: Trabi TM! Látod én nem így gondolom! Pont ezután kellett volna megadni a legnagyobb kedvezményt, mivel ők hibáztak és így talán az ügyfél is megelégedik az eredménnyel. Semmiképpen nem büntetném az ügyfelet a saját hibámért. Tudod én tanár vagyok és ezért érdekesen nézne ki, ha a tanulón bosszút állnék azért mert én hülye vagyok!!! Így viszont a Voda csinált egy negatív reklámot magának, amit én szórok is hűségesen és azért szerencsére elég hiteles személynek vagyok nevezhető az ismeretségi körömben Jónéhány előfizetőt vesztenek így el. És ez nem bosszú a részemről, csak tanács a jövő előfizetőinek.
Én is elvárnám, hogy ha hibáztak, legalább ennyit tegyenek meg.
Most épp egy BT headsetet próbálok kicsikarni Tőlük, mivel megírták, hogy rajtuk kívülálló okok miatt nem tudnak hálózatfejlesztést végrehajtani a lakhelyemen, így maradok cellahatáron. A 2250 HUF-os díjkompenzációjukat pedig nem fogadtam el.
Amúgy a 14-én hozzájuk faxolt GPRS túlszámlázással kapcsolatos panaszomra még nem jött válasz. És holnap letelik a 15 nap!!!
|
pén. máj. 28, 2004 17:04 |
|
|
mati88
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 151
|
Trabi TM!
Látod én nem így gondolom! Pont ezután kellett volna megadni a legnagyobb kedvezményt, mivel ők hibáztak és így talán az ügyfél is megelégedik az eredménnyel. Semmiképpen nem büntetném az ügyfelet a saját hibámért.
Tudod én tanár vagyok és ezért érdekesen nézne ki, ha a tanulón bosszút állnék azért mert én hülye vagyok!!!
Így viszont a Voda csinált egy negatív reklámot magának, amit én szórok is hűségesen és azért szerencsére elég hiteles személynek vagyok nevezhető az ismeretségi körömben Jónéhány előfizetőt vesztenek így el. És ez nem bosszú a részemről, csak tanács a jövő előfizetőinek.
|
pén. máj. 28, 2004 16:54 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hardside írta: Kösz, meglesz!
Felesleges. Mert a "droid"-nak kivételesen igaza volt. Csak Szuper vagy RnR MAX esetén érvényes. Ettől függetlenül nyilatkozhat a szerződés megkötésekor, hogy üzleti célú felhasználásra lesz.
|
pén. máj. 28, 2004 16:52 |
|
|
Hardside
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 588 Tartózkodási hely: New World Disorder
|
Kösz, meglesz!
|
pén. máj. 28, 2004 16:21 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Hardside írta: Levizsgázott az ügyféltoborzó akció. Nekem van egy saját előfizum, és -tényleg az én javaslatomra- most ment az üzlettársam kötni egy cégeset. És talán lesz még több is. Kis köcsög droid egyből megvezette, hogy "áá, az céges előfizetésre nem vonatkozik ám!" A társam meg el is hitte, mert rutintalan. Most megy vissza a kinyomtatott pdf-fel, amiben benne van: "Ajánlott: lehet az Ajánló által ajánlott természetes vagy jogi személy".
Egy kis panaszkönyvi beírás is ajánlott.MINDENKÉPPEN!!
|
pén. máj. 28, 2004 16:18 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|