|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 20 hozzászólás ] |
|
Szerző |
Üzenet |
Slowmotion
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
Másik példa, vettem angliában egy digitális felvevőt 300fontért. 1hét múlva visszavittem mert nem tetszettek a beépített dobhangok.
Visszavittem, belenéztek a dobozba majd elkérték a kártyámat és abban a pillanatban visszautalták a pénzt. Azt mondták semmi gond, a vásárlástól számított 15napon belül bármikor visszavásárolják ha sértetetlen és gyári csom.
Ez Európa, és ha most a mistral-ra gondolok akkor nevetnem kell a szánalmas "üzletével".
Ja, egy barátom akart venni egy 19"os monitort mistrálban és nem lehetett kibontani megnézni csak a vásárlás után.
|
pén. nov. 07, 2003 21:15 |
|
|
ricsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 252
|
Scorp és Harcu:
A "nem tetszik, ezért cseréljék ki másra"-cserekötelezettségre gondoltam. (Slowmotion példája erről szólt.)
Ha 3 napon belül meghibásodik, akkor -természetesen- van cserekötelezettség.
|
csüt. nov. 06, 2003 23:46 |
|
|
Dvorek
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Olyan nekem is volt,de csak azért volt szerencséd,mert az aktuális ára megegyezett a régi árával.ha nem egyezett volna meg,akkor külömbözetet kellett volna fizetned.Na,ez az a dolog,ami nem jogos.Törvényileg persze,no meg erkölcsileg sem.Ha valakinek ilyen gondja van,akkor nyugodtan menjen a fogyasztóvédelemhez.Csak rajta.Pusztuljon a férgese...
|
csüt. nov. 06, 2003 16:07 |
|
|
gBaor
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 42 Tartózkodási hely: Budapest
|
Én vagyok az ellenpélda, de ne bántsatok!
Vettem egy Asus CD írót. Először csak leállt írási hibával. Aztán másik káblre dugva ment. Aztán nem ismerte fel az írható lemezeket, majd később semmilyen lemezt.
Visszavittem, 10 perc után mehgettem a szervízes gyerekhez, 5 perc után kiállította a cserére jogosító papírt, majd FELJÖTT VELEM az eladó térbe, hogy NE KELLJEN végigvárnom újra a sort. Mínuszos és plusszos számla után, összesen kb 35 perc elteltével elégedetten távoztam.
Lehet, hogy szimpi voltam az eladónak, vagy csak egy jófe csávót fogtam, ki, vagy szerencsés voltam, de nekem ez elég korrektnek tűnt. Egy másik cégnél egy vinyóm van bent. Ott egy kicsit zordabbul fogadtak, de megy az ügy.
Vásárlásnál se volt még gondom, én is és ismerőseim is vásárolunk tőlük, soha nem volt gondom.
Szóval, lehet, hogy mázlista vagyok. Bár mindig megnézem mit veszek át...
Ps:
A Bluefish viszont nekem is bejött (XX. ker üzlet), ott profi a vevőkezelés, de ez egy másik történet...
|
csüt. nov. 06, 2003 12:17 |
|
|
huoc
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 13
|
csirkecsaba: ebben igazad van. viszont mi a sok? sokan csinalnak olyat, hogy hazaviszik a cuccot, letornek vmit es visszaviszik, hogy hibas? vagy sok selejtes arut forgalmaznak? mert ha ezekbol nincs sok, akkor az nem megy sokra.
|
csüt. nov. 06, 2003 11:28 |
|
|
Scorp
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1086
|
ricsi:
"Nem akarom védeni őket, de a 3 napos cserekötelezettség
cirka másfél évtizede megszűnt."
Nem szűnt meg, a korrekt cégek garipapírján szerepel is ez a lehetőség garanciális probléma esetén.
|
csüt. nov. 06, 2003 11:14 |
|
|
harcu
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 20
|
Ezt azért ne reklámozd, mert ez még él. Pénzt nem kell
visszaadniuk 3 nap alatt, kb tavaly karácsony óta.
|
csüt. nov. 06, 2003 10:39 |
|
|
akki
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1323
|
Mondjuk látni kéne a konkrét esetet, mert egy smd kondi letörése, és melegedés miatti lehullása, valamint a soha ott sem volt, esetek, 3 eltérő képet alkothatnak.(4/ a szándékos rongálás lenne) Ha nincs környezeti zúzódás, nehéz elképzelni kizárólag kondira mért pontos csapást, főleg fólia felválás nálkül, stb. Elképzelhetőbb leolvadás, vagy lerobbanás.
Az meg ugye feszültségre helyezést kíván okozatot megelőzően okként. Ha próba nélkül, de sértetlenül került értékesítésre, még károsodhatott beüzemeléskor.
Na, ezt nem lehet ránézésre megállapítani, s a szerviz itt is, e fennforgás esetén, tévedett. Tehát kermibe vele!
üdv
|
szer. nov. 05, 2003 21:58 |
|
|
mortin
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 29
|
> Felejtsétek már el ezt a boltot! Sokkal jobbak is vannak
> (pl. rufusz, bluefish - én ezekre esküszök).
Na én pont ma vettem a Bluefishnél egy 405 forintos tápkábelt (netes árlista) 995 forintért. Igaz lúzer voltam, mert siettem, s nem néztem meg előre az árlistát és nem vártam meg a blokkot sem, de ez akkor is erős volt!
Reklamálni mostmár nem megyek vissza, de hogy vásárolni sem az holtbiztos!
Szóval csak annyit, hogy bárhol átverhetik az embert, ha nem figyel. Korrektség csak elvétve tapasztalható szerintem - talán inkább azokon a helyeken, ahol szeretik a visszajáró vásárlókat és nem a gyors haszon az egyetlen cél az alkalmazottnak, vagy az egész cégnek...
|
szer. nov. 05, 2003 21:52 |
|
|
ricsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 252
|
Slowmotion:
Nem akarom védeni őket, de a 3 napos cserekötelezettség
cirka másfél évtizede megszűnt.
|
szer. nov. 05, 2003 21:45 |
|
|
ricsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 252
|
"2. Ha bebizonyítják, hogy a te mulasztásod miatt történt a
hiba, magyarul bizonyítják, hogy te törted le, és nem ők
(ezt ugye lehetetlen) akkor bukod csak a garit."
Erőszakos (törés) sérüléseknél ez garancia időben sincs így!
Ezesetben a vevőt terheli a bizonyítási kötelezettség, és ha
a M számláján a vevővel aláíratta, hogy az sérülésmentesen
vette át, akkor szinte támadhatatlan.
Tudok egy konkrét esetről, amikor egy ismerősöm új VGA-járól
pár nap használat után elszállt a ventillátor egyik lapátja.
A fogyivédelemnél először javasolták neki a laborjukat, de
amikor végigkérdezte az alternatívákat, végül inkább azt
választotta, hogy a boltba visszavitte, ott tettek rá új
ventit a haverom költségére, és így a VGA többi része
garanciális maradt.
(Nem az M-nál történt az eset, amit az is bizonyít, hogy a
cseréért munkadíjat nem számoltak fel. )
|
szer. nov. 05, 2003 21:40 |
|
|
Slowmotion
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
ÉN egy fejhallgatót vettem öcsémnek ajándékba. Neki nem tetszett ezért visszavittem 2nap múlva original csomagolásban. Nem cserélték ki másik termékre mert külső perifériára nincs csere garancia.
Kösszépen. Na ez itt a BALKÁN. De idióták, arra nem gondolnak, hogy jövöhonapban nem náluk fogok gépet venni? Kapjátok be mistralosok a külsö perifériátokat.
|
szer. nov. 05, 2003 11:46 |
|
|
Maiden
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Well, well. azt azért tudhatnád, hogy "egy memóriamodullal nem igazán lehet probléma" kijelentés az nem fedi a valóságot. Az egyik legérzékenyebb alkatrész, és iszonyú fontos, hogy jól muzsikáljon. Qrva érzékeny a statikus elektromosságra, meg miegyébre. Én utálom a köcsög mistralt, ezt már kifejtettem máskor is. De biztoss vagy benne, hogy véletlenül nem te törted le? Nem állítom, de soha nem lehet tudni. Az viszont biztos, hogy 1. nem kellett volna aláírnod semmit
2. Ha bebizonyítják, hogy a te mulasztásod miatt történt a hiba, magyarul bizonyítják, hogy te törted le, és nem ők (ezt ugye lehetetlen) akkor bukod csak a garit.
3. SOHA TÖBBET NE VEGYÉL SEMMIT A MISTRALBAN. MÉG AKKOR SE, HA ÉPP CSAK OTT VAN AZ A TERMÉK AMIT KERESEL, VAGY OTT 2 RUGÓVAL OLCSÓBB, VAGY, ÉPP CSAK AZ VAN NYITVA SZOMBAT DÉLUTÁN EGÉSZ PESTEN ÉS SÜRGET AZ IDŐ!!!!!!!!!!
|
szer. nov. 05, 2003 10:38 |
|
|
csirkecsaba
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 101
|
huoc: Akár milyen kicsi is, sok kicsi sokra megy.
|
szer. nov. 05, 2003 10:15 |
|
|
huoc
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 13
|
koszonom a tanacsokat.
azert vettem ott, mert kb. 2 perc setara van a munkahelyemtol, es gondoltam egy memoriamodullal nem igazan lehet problema. tevedtem.
azert szomoru, hogy most vagy kidobtam az ablakon 13000 forintot (illetve csak 6000-t ha tudom hasznalni 256oskent egy masik 256os mellett -nemtom mennyi az eselye) vagy vegigcsinalok egy tobb honapig elhuzodo procedurat, ami rengeteg idombe es utanajarasomba kerul es a kimenetele amugy is ketseges.
azt hiszem, hogy egy ilyen kaliberu boltnak nem kene **** egy ilyen tetelen.
|
szer. nov. 05, 2003 10:04 |
|
|
..gdea
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0 Tartózkodási hely: Szolnok
|
srácok, egyszer már a sárga földbe tapostátok a mistrált, minek kellett ennek új topicot nyitni? )
a másik dolog meg..valóban, engem is érdeklene, hogy miért a mistrálban vásárolsz..
a kérdésedre térve, fogyasztóvédelem. de én is vennék a helyedben egy másik modult... de nem a mistrálban..
tisztelettel: gdea
|
szer. nov. 05, 2003 6:40 |
|
|
klájdbreki
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 38
|
Nem értem, hogy lx fórumlakók még hogy képesek a mistrálban vásárolni!!!:) Eléggé sok topic szólt hasonló történetekrõl... én max. 5e forint alatt vásárolok, de akkor is, ha a többi közeli boltban nincs az, ami nekem kell (de szerencsére az utóbbi évben mindig volt).
Felejtsétek már el ezt a boltot! Sokkal jobbak is vannak (pl. rufusz, bluefish - én ezekre esküszök). És ez most nem reklám, közöm nincs hozzájuk, de eddig problémás esetben is mindig az én oldalamon álltak, és nem ellenem. De javítsatok ki, ha valakivel máshogy történt.
Uff. Muff.
Shane99
|
szer. nov. 05, 2003 2:35 |
|
|
utini
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2462 Tartózkodási hely: gyökér könyvtár
|
Ha szerencséd van, nemsokára megjelenik "mcwbp" szakértő, a mistral jeles képviselője, és elmondja nagyképű hozzászólását, hogy az általa képviselt cég milyen ****, és aki ott vásárol, az mind szakbarbár, hozzá nemértő hülye, a termékük viszont kiváló (amíg el nem viszik) !
Felejtős egy bagázs, szánalmas...
|
kedd nov. 04, 2003 22:02 |
|
|
akki
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1323
|
Normális körülmények közt nem veszi észre senki, hogy bármi le van törve egy modulról, hacsak nem tud róla, hogy ott kéne lennie.(ezt már vihették vissza e hiba miatt!!!!)
Ha tudják bizonyítani, hogy mikor neked eladták, akkor még sértetlen, s jó volt, akkor nyert ügyük van. Igy viszont kérd vissza, kérjél jegyzőkönyvet a szerviztől, (szándékossan nem szakvéleményt írtam, mert bűnözőknek tartom őket) és baktass el a fogyvédre (nem sokra mész vele, csak ha agilis vagy). Jogodban áll kermi vizsgálatot kérni abban az üzletben, ahol vásároltad, az eladó költségére az eladó egység üzletvezetőjétől (köteles átvenni, jegyzőkönyvet kiállítani, stb)(.
Ketté kell választani a szerviz szakvéleményét, és a feltételezett jóhiszeműségen alapuló valóságot.
Hogy mi a f.. kell ott vásárolni, az most más kérdés.
Egyébbként átérzem, mit érezhetsz. Részvétem.
De vegyél másik ramot máshol, mert ez nem 1-2 napos procedura. Sajnos 30 napot ülni fog rajta a fogyvéd is. Viszont a fogyvédtől CSAK ÍRÁSOS véleményt fogadj el, mert az az érzésem, hogy összejátszanak. Alapos okom van feltételezni saját valaha volt ügyem miatt. Vállalom kijelentésem, mert bizonyitani tudom, hogy nem számít hitelrontásnak a hiteltelenekről alkotott véleményem.
üdv
|
kedd nov. 04, 2003 20:25 |
|
|
Salvatore Salvataggio
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 8673 Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
|
én nemírtam volna alá semmit. de ajánlom figyelmedbe azt a két régebbi topicot ami majdnem erről szól.
Fogyasztóvédelem:
http://forum.terminal.hu/messages.php?l ... &sb=4&ow=2
MISTRAL a vevőkért?:
http://forum.terminal.hu/messages.php?l ... &sb=4&ow=2
esetleg ezt de ez már elég régi:
http://forum.terminal.hu/messages.php?l ... select=306
|
kedd nov. 04, 2003 13:36 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 20 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|