|
Új Vodafone díjcsomagok (VF 90; 200; 300; 500; 800)
Szerző |
Üzenet |
zocsa001
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 267
|
Macika írta: Ez az az ok, ami miatt a legdrágább szolgáltatónál vannak a legtöbben. freunder írta: Szóval ha a Voda lett volna az 1., akkor most nála lennének a legtöbben!
Szerintem meg mind a kettőtöknek igaza van.
|
szer. jún. 23, 2004 14:55 |
|
|
.::FrEUnDeR::.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Kecskemét
|
Idézet: Ez az az ok, ami miatt a legdrágább szolgáltatónál vannak a legtöbben.
Szvsz ez nagyon nem így van, a T-Mobilnál azért vannak a legtöbben, mert az 1. szolgáltató volt Mo-n(igaz rögtön utána a Pannon is indított), és a Vodafone több mint 5 év késéssel lépett a piacra...
Mióta bennt van a Voda, a másik 2 szolgáltató részesedése részben folyamatosan csökken...
Szóval ha a Voda lett volna az 1., akkor most nála lennének a legtöbben!
|
szer. jún. 23, 2004 14:39 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Topman írta: Macika írta: Topman írta: Nyugi, a t-westelnél sem kérnek bocsánatot, ha hibáznak bármiben is. Szerintem ebben nincs különbség a szolgáltatók között. Ez nem egészen így van, csak az elmúlt 2 napban volt 2 ellenpélda csak itt a fórumban!!! Ahol is hibáztak az üfsz-esek és helyrehozták, sőt bocsánatot is kértek! Azért csak tudom, hogy velem mik történtek meg az ügyfélszolgálat felhívásakor, bármennyire is hihetetlen és azt élből megcáfolnád. Valaki szerencsés, valaki nem.
Na várj, barátom. Te nem azt írtad, hogy Nálad nem kértek bocsánatot. Eleresztettél egy teljesen általánosító mondatot, ami igenis cáfolható. Olvasd el még 1x, mit is írtál!!!
Szóval utána nem kell jönni azzal, hogy Nálad mi volt. Akkor írd azt, hogy NÁLAD a Te esetedben ez és ez történt!
Egyébként egy esetleges hibázás elismerésében a Westel vezet mindenki előtt. Sőt, a jóvátételében is.
Egyszerűen emberszámba veszik azokat akik emberek. Ennyi a titok.
Ez az az ok, ami miatt a legdrágább szolgáltatónál vannak a legtöbben.
|
szer. jún. 23, 2004 14:07 |
|
|
NapalmGSM
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
Nálam még nincs váltás kb. 92 óra után...
|
szer. jún. 23, 2004 13:57 |
|
|
zocsa001
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 267
|
Valakinek átváltották már
Tegnap este felhívtam őket,kiderült,hogy vasárnap éjjel kértem a tarifacsomagváltást,és még nem telt le a 48 óra....
...most 64 óránál tartok,1270: 12 perc várakozási idő.
Előbb-utóbb csak összejön.
|
szer. jún. 23, 2004 13:33 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
Nokian írta: toto42 írta: Nokian írta: hívás indítás: 15 Ft/perc minden irányban, minden időben, 30 mp alapon; hívásfogadás: 5 Ft/perc minden irányból, minden időben, 1 perc alapon; SMS: 10 Ft/db. Vagy valami hasonló... Nem túl valószínű, hogy ilyet csinálna bárki. Elég népszerű lenne biztosan, de az is tuti, hogy tartanának mellé egy másik kártyát hívásfogadásra. És akkor máris teljes bukta. Szerintem nem lenne bukta, ha össze adod, akkor ez a burttó 20 Ft/perc BÁRHOVA, BÁRMIKOR, perc alapon NAGYON jó díj lehetne, MONDOM csak lehetne, ezek a díjak az én agyszüleményeim! Aki behozná ezt a fajta díjcsomagot, szerintem picit drágábban mérné a perceket, és akár a Vitamax Uno/Praktikum Perfekt/Domino Nap csomagoknál is olcsóbb lehetne, még az sms is... A Vodának voltak már meglepő újjításai (pl. a VitaMax Uno, VitaMax Duo, a 100%-an lebeszélhető alap-havidíj) amiket a PGSM és a WesT-Mobile magától szerintem soha nem vezetett volna be! De, mivel a Voda behozta pl. az Uno féle tarifa rendszert, muszáj volt nekik is lépni, és megcsinálni a Perfektet és a Napot!
Ja, elnézést, ha félreérthető voltam. A szolgáltatónak lenne bukta..
|
szer. jún. 23, 2004 12:54 |
|
|
Sulla
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 999 Tartózkodási hely: on-line
|
whatwho írta: Nem tudom minek köszönhetően (email, rengeteg telefon, vagy látnoki képességek), de most jött egy esi a vodától:
"T.Ügyfelünk!Kérését technikai okok miatt csak késedelemmel tudjuk végrehajtani.Elnézését kérjük,engedje meg,hogy kompenzációként nettó500 Ft-ot ajánljunk fel.Vodafone"
Ez így már valami (és nem a kompenzáció miatt). Most elszállt minden dühöm.
Bazzeg, megvettek kilóra , írj nekik vissza, hogy egy ezres legalább, vagy nincs bocsánat .
|
szer. jún. 23, 2004 10:50 |
|
|
whatwho
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 55 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nem tudom minek köszönhetően (email, rengeteg telefon, vagy látnoki képességek), de most jött egy esi a vodától:
"T.Ügyfelünk!Kérését technikai okok miatt csak késedelemmel tudjuk végrehajtani.Elnézését kérjük,engedje meg,hogy kompenzációként nettó500 Ft-ot ajánljunk fel.Vodafone"
Ez így már valami (és nem a kompenzáció miatt). Most elszállt minden dühöm.
|
szer. jún. 23, 2004 10:41 |
|
|
Topman
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 214
|
Macika írta: Topman írta: Nyugi, a t-westelnél sem kérnek bocsánatot, ha hibáznak bármiben is. Szerintem ebben nincs különbség a szolgáltatók között. Ez nem egészen így van, csak az elmúlt 2 napban volt 2 ellenpélda csak itt a fórumban!!! Ahol is hibáztak az üfsz-esek és helyrehozták, sőt bocsánatot is kértek!
Azért csak tudom, hogy velem mik történtek meg az ügyfélszolgálat felhívásakor, bármennyire is hihetetlen és azt élből megcáfolnád. Valaki szerencsés, valaki nem.
|
szer. jún. 23, 2004 9:57 |
|
|
Topman
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 214
|
Odo írta: Topman írta: Nyugi, a t-westelnél sem kérnek bocsánatot, ha hibáznak bármiben is. Szerintem ebben nincs különbség a szolgáltatók között. Nekem még felajánlották azt is, hogy az előfizetési díjat jóváírják.
Szerencsés ember lehetsz.
|
szer. jún. 23, 2004 9:54 |
|
|
whatwho
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 55 Tartózkodási hely: Budapest
|
NapalmGSM írta: Nézd, engem is ugyanúgy bosszant a dolog, de ezt a hozzászólást inkább a voda felé kellene megtenned...(Én nekik is írtam egy kevésbé higgadt hangvételű mailt)
Megtettem, kíváncsi vagyok a válaszukra, ha egyáltán válaszra méltatnak.
Tisztelt Vodafone!
Múlt hét pénteken rettentően megörültem a tv-ben reklámozott új tarifacsomagjaiknak, hosszas utánaolvasás után úgy döntöttem, hogy megrendelem a Vodafone 500-as csomagot. Erre sort is kerítettem szombaton (06.19) hajnali 00:05 perckor a 1270-es telefonszámon. Vasárnap délután (bár még nem járt le az Önök által ígért 48 órás határidő), újra telefonáltam az ÜFSZ-re, hogy érdeklődjek hol tart a dolog. Legnagyobb meglepetésemre a hölgy közölte a vonal másik végén, hogy nem is vagyok előjegyezve tarifacsomagváltásra. Ezt már akkor nem értettem, de nagyokat nyelve kértem az újbóli tarifacsomag módosítást (vasárnap délután 15:00 körül). Ennek ugye tegnap (06.23) járt le a 48 órás határideje, ekkor telefonáltam újból az ügyfészolgálatra, ahol közölték, hogy nem vasárnap, hanem hétfőn rendeltem meg az új csomagot. Ebben erősen kételkedtem, mondván hogy nem voltam hétfőn telefonközelben, így kértem a kolléginát, hogy nézzen utána jobban. Hosszas utánajárás után közölte, hogy igazam van, tényleg vasárnap jegyeztem elő a módosítást.
Kérdéseim a következők:
1) mégis mikorra várhatom a tarifacsomag módosítását jelző értesítő sms-t?
2) minek vállalnak 48 órát, ha ezt nem tudják teljesíteni?
3) ha én valamilyen módosítást kérek, illetve szolgáltatást rendelek önöktől, az vajon miért nem kerül bejegyzésre az Önök rendszerébe?
Őszintén szólva nem tartom korrektnek az Önök hozzáállását. Ha 168 órát mondanak tarifacsomagváltásra, nem érdekel, de akkor a 168. óra után szeretnék az új percdíjaimmal telefonálni. A lényeg, hogy vállalják az ÁSZF-ben foglalt határidőket, ahogy tőlem, előfizetőtől is elvárják a fizetési határidők pontos betartását.
Üdvözlettel:
X Y
(egy pénteken még boldog, mára már igen bosszús előfizetőjük)
|
szer. jún. 23, 2004 8:21 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Topman írta: Nyugi, a t-westelnél sem kérnek bocsánatot, ha hibáznak bármiben is. Szerintem ebben nincs különbség a szolgáltatók között.
Nekem még felajánlották azt is, hogy az előfizetési díjat jóváírják.
|
szer. jún. 23, 2004 7:57 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
toto42 írta: Nokian írta: hívás indítás: 15 Ft/perc minden irányban, minden időben, 30 mp alapon; hívásfogadás: 5 Ft/perc minden irányból, minden időben, 1 perc alapon; SMS: 10 Ft/db. Vagy valami hasonló... Nem túl valószínű, hogy ilyet csinálna bárki. Elég népszerű lenne biztosan, de az is tuti, hogy tartanának mellé egy másik kártyát hívásfogadásra. És akkor máris teljes bukta.
Szerintem nem lenne bukta, ha össze adod, akkor ez a burttó 20 Ft/perc BÁRHOVA, BÁRMIKOR, perc alapon NAGYON jó díj lehetne, MONDOM csak lehetne, ezek a díjak az én agyszüleményeim! Aki behozná ezt a fajta díjcsomagot, szerintem picit drágábban mérné a perceket, és akár a Vitamax Uno/Praktikum Perfekt/Domino Nap csomagoknál is olcsóbb lehetne, még az sms is...
A Vodának voltak már meglepő újjításai (pl. a VitaMax Uno, VitaMax Duo, a 100%-an lebeszélhető alap-havidíj) amiket a PGSM és a WesT-Mobile magától szerintem soha nem vezetett volna be! De, mivel a Voda behozta pl. az Uno féle tarifa rendszert, muszáj volt nekik is lépni, és megcsinálni a Perfektet és a Napot!
|
szer. jún. 23, 2004 6:30 |
|
|
toto42
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128
|
Nokian írta: An-Dante.. írta: Az USA-ban pl egyáltalán nem számláznak egymás felé a szolgáltatók, emiatt persze a fogadott percekért is fizetni kell, viszont cserébe 7-8e Ft körül már teljesen ingyen beszélsz a szolgáltatód hálózatán belül éjjel-nappal (...) a prepaid csomagok használata szinte teljesen megszűnne.. Ugyan biztosan lenne 9Ft-os percdíj Prepaid-ben is, de ugye ezt akkor is fizetnéd, amikor fogadod a hívást, ami már nem lenne buli.. El tudom képzelni, hogy egy ehhez hasonló csomaggal a Voda fog először belépni a magyar piacra... És talán post és pre csomaggal egyaránt... Kitelik tőlük: hívás indítás: 15 Ft/perc minden irányban, minden időben, 30 mp alapon; hívásfogadás: 5 Ft/perc minden irányból, minden időben, 1 perc alapon; SMS: 10 Ft/db. Vagy valami hasonló...
Nem túl valószínű, hogy ilyet csinálna bárki. Elég népszerű lenne biztosan, de az is tuti, hogy tartanának mellé egy másik kártyát hívásfogadásra. És akkor máris teljes bukta.
|
kedd jún. 22, 2004 23:02 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Topman írta: Nyugi, a t-westelnél sem kérnek bocsánatot, ha hibáznak bármiben is. Szerintem ebben nincs különbség a szolgáltatók között.
Ez nem egészen így van, csak az elmúlt 2 napban volt 2 ellenpélda csak itt a fórumban!!! Ahol is hibáztak az üfsz-esek és helyrehozták, sőt bocsánatot is kértek!
|
kedd jún. 22, 2004 23:02 |
|
|
Topman
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 214
|
Nyugi, a t-westelnél sem kérnek bocsánatot, ha hibáznak bármiben is. Szerintem ebben nincs különbség a szolgáltatók között.
|
kedd jún. 22, 2004 23:00 |
|
|
NapalmGSM
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
whatwho írta: Nézd, engem nem érdekel, hogy mennyire vannak elhavazva, ahogy nem érdekli a főnökömet, vagy a megrendelőimet, hogy nekem milyen nyűgöm bajom van... Ez üzlet! Ha 72 órát mondanak, nem érdekel, elkönyvelem, nem foglalkoztat. Ha 168 órát mondanak, dettó...
De olyat nem csinálok, hogy a "jobb fényben való feltűntetéshez" bevállalok egy sokkal húzósabb, ámde előre láthatóan teljesíthetetlen határidőt. És erre a Vodafone-nak ráadásul nincs is szüksége, mert mint már mondottam hidegen hagy, hogy 1/12/48/168 óra alatt módosítják a csomagomat. De az már igen, hogy amit vállaltak, azt tartsák is be.
Nézd, engem is ugyanúgy bosszant a dolog, de ezt a hozzászólást inkább a voda felé kellene megtenned...(Én nekik is írtam egy kevésbé higgadt hangvételű mailt)
|
kedd jún. 22, 2004 22:21 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
whatwho írta: NapalmGSM írta: Nálam most tartanak kb. 76 óránál, 3x beszéltem velük, de semmi, és reggelig nem is lesz, mert csak 8-ig dolgoznak... Szerintem ez most nagyon beütött náluk, mert máskor 3-4 óra alatt megvolt a tarifacsomagváltás... Nézd, engem nem érdekel, hogy mennyire vannak elhavazva, ahogy nem érdekli a főnökömet, vagy a megrendelőimet, hogy nekem milyen nyűgöm bajom van... Ez üzlet! Ha 72 órát mondanak, nem érdekel, elkönyvelem, nem foglalkoztat. Ha 168 órát mondanak, dettó... De olyat nem csinálok, hogy a "jobb fényben való feltűntetéshez" bevállalok egy sokkal húzósabb, ámde előre láthatóan teljesíthetetlen határidőt. És erre a Vodafone-nak ráadásul nincs is szüksége, mert mint már mondottam hidegen hagy, hogy 1/12/48/168 óra alatt módosítják a csomagomat. De az már igen, hogy amit vállaltak, azt tartsák is be.
Bemész, és panaszkönyv!
|
kedd jún. 22, 2004 21:55 |
|
|
whatwho
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 55 Tartózkodási hely: Budapest
|
NapalmGSM írta: Nálam most tartanak kb. 76 óránál, 3x beszéltem velük, de semmi, és reggelig nem is lesz, mert csak 8-ig dolgoznak... Szerintem ez most nagyon beütött náluk, mert máskor 3-4 óra alatt megvolt a tarifacsomagváltás...
Nézd, engem nem érdekel, hogy mennyire vannak elhavazva, ahogy nem érdekli a főnökömet, vagy a megrendelőimet, hogy nekem milyen nyűgöm bajom van... Ez üzlet! Ha 72 órát mondanak, nem érdekel, elkönyvelem, nem foglalkoztat. Ha 168 órát mondanak, dettó...
De olyat nem csinálok, hogy a "jobb fényben való feltűntetéshez" bevállalok egy sokkal húzósabb, ámde előre láthatóan teljesíthetetlen határidőt. És erre a Vodafone-nak ráadásul nincs is szüksége, mert mint már mondottam hidegen hagy, hogy 1/12/48/168 óra alatt módosítják a csomagomat. De az már igen, hogy amit vállaltak, azt tartsák is be.
|
kedd jún. 22, 2004 21:47 |
|
|
whatwho
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 55 Tartózkodási hely: Budapest
|
Macika írta: Nézd, nem a Voda védelmében mondom, de a Pannon pont ugyanilyen. Tudom, hogy ez Téged a legkevésbé sem vígasztal, de attól még így van. Ahol igazán precíz, 'érték az ügyfél' bánásmódot kapsz, az a Westel/T-mobile. Annak meg megvan az ára....
Persze... Mint mindennek! Nem is igazán a Vodafone-ról beszélek, hanem egyáltalán a magyar mentalitásról (most nem kezdem el, hogy mi megy külföldön, mert mindenre lehet példát és ellenpéldát hozni). Elegem van, hogy csak addig vagyok ügyfél valakinek a szemében, ameddig a szerződés fölé hajolva alá nem firkantom a nevemet... Onnantól már csak akkor vagyok ügyfél, amikor be kell kaszírozni a heti/havi/negyedéves/éves díjat, de ezt persze undorító stílusban (bár utsó hozzászólásom után hívtam a Yodát megint, és akkor az ÜFSZes csaj ha nem kért elnézést 10szer, akkor egyszer sem).
De ez már nagyon OFF, csak nagyon kikívánkozott belőlem...
|
kedd jún. 22, 2004 21:43 |
|
|
NapalmGSM
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
Nálam most tartanak kb. 76 óránál, 3x beszéltem velük, de semmi, és reggelig nem is lesz, mert csak 8-ig dolgoznak...
Szerintem ez most nagyon beütött náluk, mert máskor 3-4 óra alatt megvolt a tarifacsomagváltás...
|
kedd jún. 22, 2004 21:36 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
An-Dante.. írta: Az USA-ban pl egyáltalán nem számláznak egymás felé a szolgáltatók, emiatt persze a fogadott percekért is fizetni kell, viszont cserébe 7-8e Ft körül már teljesen ingyen beszélsz a szolgáltatód hálózatán belül éjjel-nappal (...) a prepaid csomagok használata szinte teljesen megszűnne.. Ugyan biztosan lenne 9Ft-os percdíj Prepaid-ben is, de ugye ezt akkor is fizetnéd, amikor fogadod a hívást, ami már nem lenne buli..
El tudom képzelni, hogy egy ehhez hasonló csomaggal a Voda fog először belépni a magyar piacra... És talán post és pre csomaggal egyaránt... Kitelik tőlük:
hívás indítás: 15 Ft/perc minden irányban, minden időben, 30 mp alapon;
hívásfogadás: 5 Ft/perc minden irányból, minden időben, 1 perc alapon;
SMS: 10 Ft/db. Vagy valami hasonló...
|
kedd jún. 22, 2004 21:25 |
|
|
Steve_Hun
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Helsinki, FI
|
Én eddig 2 kártyát vittem át pre-ből post-ba és mindkettőnél kivárták az "időkorlátot" és 46-47 óra leteltével lett aktív az új kártya! Háááát, tényleg nem sietik el, dehát mint Macika is írta legalább olcsóbbak mint a többi (persze azért ez sem minden)!
Steve
|
kedd jún. 22, 2004 19:44 |
|
|
.Nokia.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: Budapest
|
Tudod lassú munkához idő kell :
|
kedd jún. 22, 2004 18:59 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Ez a hirtelen természetem, na. Néha már csak szégyenkezek miatta.
|
kedd jún. 22, 2004 18:45 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
|
kedd jún. 22, 2004 18:40 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Már nem azért a 2 fillérért, de egy darabig még lehet, hogy várhattok
Nekem a Vodafone által küldött ajándék City kártyám járt így, amikor át akartam váltani Uno-ba. A rendszer Önt nem tudja beazonosítani, kérjük, próbálkozzon később. Ez volt néhány napig, aztán kezelővel tudtam csak átváltani. Már egy éve nem használom ezt a kártyát, de mondom csak átváltom regular-ra, és még mindig nem tud beazonosítani a rendszer, próbálkozzak később - mondjuk néhány év múlva.
De ez nyilván valami bug lehet, az előfizetésemet anno domini nemtudommikor egyiknapi megrendelésnél másnap délre átváltották Max-ra, pedig az is akkor indult.
|
kedd jún. 22, 2004 18:30 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hogy le ne kopogjam: mióta megvan a BYOP-om a Sagem-mel (tegnap 15:00), azóta csak jót tudok mondani róluk . Az egyik SIM-en 16:30-kor lement a térerő, a másikon meg 19:00-kor jöttek az SMS-ek a szerződéskötéskor megrendelt szogáltatásokról.
Aztán: ma hajnalban, vagy tegnap este, kitöltöttem a Net-Rendelőt, már ma dálután megjöttek a válaszok SMS-ben. A 1270-et kétszer hívtam, egyszer a hívószámküldés és hangposta miatt, egyszer meg, hogy megtudjam, mikor van a számlazárásom. És mindkét alkalommal korrekt kiszolgálásban volt részem. Sőt, kellemes napot is kívántak .
Egy szépséghiba votl: hajnali 5-kor kétszer rendeltem meg SMS-ben a WAP-ot, és csak 11 óra után jött válasz. Pedig ez nekik 5 percen belül aktív szokott lenni. Biztos nem történt még meg az előfizetásem teljes regisztációja.
|
kedd jún. 22, 2004 17:12 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
zocsa001 írta: Én vasárnap délután rendeltem meg,lassan letelik a 48 óra. Nemsokára rájukcsörgök... Visszább írta valaki,hogy neki is túllépték a határidőt. biztos még ennyire új..
Egyrészt.
Másrészt meg egy csomóan nem dolgoznak a hét végén, akiknek a feladatuk lenne.
|
kedd jún. 22, 2004 16:09 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
zocsa001 írta: Több millióan..
Annyira nem rossz a helyzet
|
kedd jún. 22, 2004 16:01 |
|
|
zocsa001
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 267
|
Trabi TM írta: zocsa001 írta: biztos még ennyire új.. Nem azért megy lassan mert új, hanem mert túl sokan szeretnének váltani egyszerre
Több millióan..
|
kedd jún. 22, 2004 16:00 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
zocsa001 írta: biztos még ennyire új..
Nem azért megy lassan mert új, hanem mert túl sokan szeretnének váltani egyszerre
|
kedd jún. 22, 2004 15:57 |
|
|
zocsa001
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 267
|
Én vasárnap délután rendeltem meg,lassan letelik a 48 óra.
Nemsokára rájukcsörgök...
Visszább írta valaki,hogy neki is túllépték a határidőt.
biztos még ennyire új..
|
kedd jún. 22, 2004 15:56 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
"Akkor nyelek nagyokat, és tűrök cserébe, hogy olcsón telefonálok?"
Igen. Én ezért kapcsoltattam ki annak idején a Voda kártyámat. Felforrt az agyvizem, majd rájöttem, hogy az egész nem ér annyit és kikapcsoltattam. Most megint elgondolkodtam az új csomagok miatt, de visszaemlékeztem ezekre a szívásokra és még kivárok. Ha ez nem lett volna már átvittem volna a számomat (mert ugye most már ezt is lehet).
|
kedd jún. 22, 2004 15:23 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Ezt mindig is mondtuk, hogy a 1270 egy nagy nulla.
|
kedd jún. 22, 2004 15:22 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
whatwho írta: Most jött el a pillanat, hogy felforrt az agyvizem a Vodától...
Mint már említettem a fórumban, péntekről szombatra virradó éjjel megrendeltem a Vodafone 500 csomagot. Eltelt másfél nap, rájuk csörögtem, hogy ok a 48 óra, de ennél gyorsabbak szoktak lenni, hol a csomagom? Válasz: Milyen csomagod pici fiú, amikor nincs is a rendszerben a kérésed tarifacsomag váltásra...
Nyeltem egy nagyot, ám legyen, regisztráljanak akkor most. Ennek most járt le a 48 órás határideje, ÜFSZ azzal hiteget, hogy ma biztos meglesz... Most komolyan, ez ellen mit lehet tenni? Ha én nem tudom tartani a (fizetési) határidőt, akkor a nyakamba varrják a kamatot, stb... De ha ők? Akkor nyelek nagyokat, és tűrök cserébe, hogy olcsón telefonálok?
(ja a vicc az, hogy előbb amikor telefonáltam az ÜFSZnek és előadtam a problémámat, a csaj először azt akarta elhitetni velem, hogy én nem tegnapelőtt, hanem tegnap kértem a változtatást... majdnem bevettem (egy kavingtonnal együtt), de eszembe jutott, hogy értekezleten voltam, akkor meg igen ritkén szoktam az ÜFSZ-szel csevegni. Jó, utánanéz még1*... És tééééényleg, tegnapelőtt történt a kérés. Az a szó, hogy "Bocsánat" úgy látszik hiányzik a szókincsükből)
Nézd, nem a Voda védelmében mondom, de a Pannon pont ugyanilyen. Tudom, hogy ez Téged a legkevésbé sem vígasztal, de attól még így van.
Ahol igazán precíz, 'érték az ügyfél' bánásmódot kapsz, az a Westel/T-mobile. Annak meg megvan az ára.
Ha nekem választnai kell, akkor inkább fizetek 0/24, 7/7, 365/365 kevesebbet a beszélgetésekért, maximum 1-2 napig bosszús vagyok a lassabb ügyintézés miatt...
Nem hiszem, hogy a percdíjak olcsósága ne ütne vissza több helyen is. Pedig nem szabadna. De attól még azt teszi.
|
kedd jún. 22, 2004 15:21 |
|
|
whatwho
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 55 Tartózkodási hely: Budapest
|
Most jött el a pillanat, hogy felforrt az agyvizem a Vodától...
Mint már említettem a fórumban, péntekről szombatra virradó éjjel megrendeltem a Vodafone 500 csomagot. Eltelt másfél nap, rájuk csörögtem, hogy ok a 48 óra, de ennél gyorsabbak szoktak lenni, hol a csomagom? Válasz: Milyen csomagod pici fiú, amikor nincs is a rendszerben a kérésed tarifacsomag váltásra...
Nyeltem egy nagyot, ám legyen, regisztráljanak akkor most. Ennek most járt le a 48 órás határideje, ÜFSZ azzal hiteget, hogy ma biztos meglesz... Most komolyan, ez ellen mit lehet tenni? Ha én nem tudom tartani a (fizetési) határidőt, akkor a nyakamba varrják a kamatot, stb... De ha ők? Akkor nyelek nagyokat, és tűrök cserébe, hogy olcsón telefonálok?
(ja a vicc az, hogy előbb amikor telefonáltam az ÜFSZnek és előadtam a problémámat, a csaj először azt akarta elhitetni velem, hogy én nem tegnapelőtt, hanem tegnap kértem a változtatást... majdnem bevettem (egy kavingtonnal együtt), de eszembe jutott, hogy értekezleten voltam, akkor meg igen ritkén szoktam az ÜFSZ-szel csevegni. Jó, utánanéz még1*... És tééééényleg, tegnapelőtt történt a kérés. Az a szó, hogy "Bocsánat" úgy látszik hiányzik a szókincsükből)
|
kedd jún. 22, 2004 15:00 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Andras01 írta: Nekem van most egy Szuper előfizum, amiről szertetnék ezek közül valamelyikre váltani. Igenám, de aláírtam, hogy 1 évig nem váltok tarifacsomagot. Kilehet ezt valahogy kerülni?
Csak ha befizeted a 45 rugót, ezzel kikerülöd a 3 évet is, nem csak az 1 évet. Sajnos máshogy nem.
|
kedd jún. 22, 2004 11:55 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Szerintem nem etikátlan a Voda reklámja. Örülök, hogy ilyen jó csomagokkal jöttek ki és alávágtak a témobilnak Ha most előfizüt kéne választanom, akkor valamelyik kisebb vodásat választanám.
|
kedd jún. 22, 2004 11:53 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
Andras01 írta: Nekem van most egy Szuper előfizum, amiről szertetnék ezek közül valamelyikre váltani. Igenám, de aláírtam, hogy 1 évig nem váltok tarifacsomagot. Kilehet ezt valahogy kerülni?
Kérdezd meg a 1270-et, hátha engednek váltani egy olyan csomagra, amelyiknél magasabb a havi fixen kifizetendő összeg, mint a Szupernél... Pl. a Vodafone250 a havi 6000Ft-jával...
Persze ez csak egy ötlet, nem tudom, hogy meg lehet-e dumálni a Vodával...
|
kedd jún. 22, 2004 11:44 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Andras01 írta: Nekem van most egy Szuper előfizum, amiről szertetnék ezek közül valamelyikre váltani. Igenám, de aláírtam, hogy 1 évig nem váltok tarifacsomagot. Kilehet ezt valahogy kerülni?
Passz. Talán valamit fizetned kell. 1270 mit mond?
|
kedd jún. 22, 2004 11:39 |
|
|
Andras01
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 291
|
Nekem van most egy Szuper előfizum, amiről szertetnék ezek közül valamelyikre váltani. Igenám, de aláírtam, hogy 1 évig nem váltok tarifacsomagot. Kilehet ezt valahogy kerülni?
|
kedd jún. 22, 2004 11:28 |
|
|
An-Dante..
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2473 Tartózkodási hely: Budapest
|
grafikus írta: De gondolom a németeknél még van összekapcsolái díj, és mégis megoldható náluk.legalábbis amit fentebb írtam.Nekem az is jó lenne.
Erre kb ezt tudom írni.. Nemtom, hogy az összegek aktuálisak-e, dilletve hogy ez a szösszenet mikori..:
"Mennyire európaiak az összekapcsolási díjak Magyarországon?
- Az összekapcsolási díj belföldi (mobil) hívások esetében jelenleg 11,39 Ft. Ebbôl 3,89 Ft-ot mindenképpen a Matáv kap, 7,50-et pedig vagy ô, vagy valamelyik LTO, vagyis az a szolgáltató, akinél a hívás végzôdik (vagy ahol kezdeményezték). E díjak összegének mindenképpen lényegesen csökkennie kell. Az EU szerint költségalapúnak kell lenniük. A költségalapúság egyrészt azt jelenti, hogy az, aki az összekapcsolást végzi, ne kapjon többet, mint amit a saját költségei indokolnak (plusz egy elvárható, ésszerű profit) -, illetve azt jelenti, hogy valamilyen szempontból a távolsággal arányos legyen az összekapcsolás díja. Az EU adott is egy ajánlást arra, hogy ilyen elvek mellett körülbelül mekkora az összekapcsolási díjak elfogadható mértéke. Ennek alapján Magyarországon a mobil szolgáltatók legalább az ötszörösét fizetik azoknak a díjaknak, amit egy hasonló helyzetben levô szolgáltató fizet az EU-ban. Ez az igazi akadálya a további díjcsökkentésnek."
|
kedd jún. 22, 2004 9:29 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
grafikus írta: De gondolom a németeknél még van összekapcsolái díj, és mégis megoldható náluk.legalábbis amit fentebb írtam.Nekem az is jó lenne.
Viszont a DT veszteséges Németországban.
|
kedd jún. 22, 2004 8:58 |
|
|
grafikus
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 649 Tartózkodási hely: Veszprém
|
De gondolom a németeknél még van összekapcsolái díj, és mégis megoldható náluk.legalábbis amit fentebb írtam.Nekem az is jó lenne.
|
kedd jún. 22, 2004 8:46 |
|
|
An-Dante..
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2473 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nagymértékben függ a cégek összekapcsolási díjaitól sajnos..
Az USA-ban pl egyáltalán nem számláznak egymás felé a szolgáltatók, emiatt persze a fogadott percekért is fizetni kell, viszont cserébe 7-8e Ft körül már teljesen ingyen beszélsz a szolgáltatód hálózatán belül éjjel-nappal, este 9 után már az összes amerikai számot ingyen hívhatod, ja és van még 1000 perc napközbeni percdíjad..
Ha az összekapcsolási díjak megszűnnének nálunk is igen jó előfizetéses csomagok jönneének létre, ugyanakkor várhatóan a prepaid csomagok használata szinte teljesen megszűnne.. Ugyan biztosan lenne 9Ft-os percdíj Prepaid-ben is, de ugye ezt akkor is fizetnéd, amikor fogadod a hívást, ami már nem lenne buli..
|
kedd jún. 22, 2004 8:41 |
|
|
grafikus
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 649 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Nem akarok telhetetlen lenni , de nekem már csak ez a szolgáltatás hiányzik.Igy átválthanék a plusz-ról és az ingyen duma is megmaradna , igaz majd háromszoros áron de ezt lehet hogy korrigálnák itthoni árakhoz.
Vodafone-HappyAbend9 Feierabend:
monatliche InklusivMinuten
werktags zw. 20 und 8 Uhr ins deutsche Vodafone-Netz + Festnetz 1.000 Min.
zusätzl. monatlicher Festpreis 7,50 Euro
Vodafone-HappyWochenende7 Freies Wochenende:
monatliche InklusivMinuten
am Wochenende ins deutsche Vodafone-Netz + Festnetz 1.000 Min.
zusätzl. monatlicher Festpreis 5 Euro
(rechnerisch 0,005 Euro / Minute6)
Én várom a t-mobil válaszlépését ami lehet hogy épp a ""Relax Weekend""lesz /Monatliche InklusivminutenMonatlicher Aufpreis 1000 Min.
4,95/és ezzel úgy fel hergelik a vodafont hogy gyorsan ő is bevezeti.
|
kedd jún. 22, 2004 8:20 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
thundermix írta: A MATÁV válasza már megérkezett.... 1 Ft / perc jóváíródik minden Matávos híváskor.... Mikor megláttam ezt a reklámot nem tudtam sírjak vagy nevessek.
És csak maximum 400 forint erejéig.
|
kedd jún. 22, 2004 8:09 |
|
|
thundermix
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. jún. 10, 2004 10:01 Hozzászólások: 93
|
A MATÁV válasza már megérkezett.... 1 Ft / perc jóváíródik minden Matávos híváskor.... Mikor megláttam ezt a reklámot nem tudtam sírjak vagy nevessek.
|
kedd jún. 22, 2004 7:41 |
|
|
Rapidus
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:57 Hozzászólások: 446
|
Általánosságban igaz, hogy olyan világot élünk, ahol kíméletlen árharc folyik, az is igaz, hogy némely (nem ritka) esetben akár a minőség is háttérbe szorul. A fogyasztót több oldalról bombázzák jobbnál-jobb, olcsóbbnál olcsóbb ajánlatokkal, csak vásároljon, költse el a pénzét!
A mobil szolgáltatói piac azonban speciális helyzetben van, mert a szereplők száma jóval kevesebb, mint más területeken, és a különbségek közel sem akkorák, mint egyéb termékeknél. A reklám az, ami a fogyasztóhoz a hírt viszi, a legújabb, legszebb, legolcsóbb stb. dologról. Következésképpen itt fölösleges erkölcsről beszélni, hiszen a pénzről, profitról szól a történet. Léteznek ugyan ilyen irányú szabályozások, de jószerével a kutyát sem érdeklik. A várt haszon a fontos, semmi más (szó szerint is érthető) nem számít.
Ezt az esetet egész egyszerűen -a fórum jellegéből adódóan- túlreagáljátok! Itt ugyanis semmi drasztikus történésről nincs szó, mindössze van egy új Voda csomag (a sok másik között), valamivel jobb áron, mint a konkurencia csomagja. A legtöbb emberig el sem jut a helyesen értelmezett hír, valljuk meg nem is érdekli. Meg aztán holnap a másik szolgáltató jön elő egy másik pre/post ajánlattal. Ennyi történik, semmi több. Nem kell és nem is szabad hosszú távú következtetéseket levonni belőle, mert ahhoz a Vodának SOKKAL olcsóbban kellene adnia a szolgáltatását. Ez pedig nincs így, mert közel lehetetlen. Csak valamivel olcsóbb, és ezért nem fog, és nem is kell pánikolni a T-mobilenál. a hatása sem lesz eget rengető, néhányszor tíz/száz mebernél többet nem is fog váltásra késztetni.
Az egészből két dolog lényeges. Egyrészről, hogy talán, (én remélem) felgyorsítja az ügyfél kegyeiért folytatódó versenyt, ami ránk, fogyasztókra nézve előnyös igazán, másrésztől, hogy a trend folytatódása esetén itthon, egyre beláthatóbb az az idő amikor a vonalas telefon szolgáltatói komoly bajban lesznek.
|
kedd jún. 22, 2004 5:29 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|