Szerző |
Üzenet |
Jugeen
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Budapest
|
Telitalálat. McAfee 4.5.1 van, volt a gépen. Ő volt a hunyó.
Köszönöm Laali!
Jugeen
|
csüt. júl. 15, 2004 16:49 |
|
|
Laali
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 402
|
Megkerestem a régi adatok között:
Egy hiba is lehetett a viruskeresőben.
a hiba leírása 2001. október hónapból
Microsoft support
Ugyanez a Kelly weboldalon
Ezek szerint a viruskereső hibája megsérthette a beérkezett üzenetek mappáját, amit a levelező program a következő indításkor újra létrehozott, üresen, csak az üdvözlő szöveggel.
|
csüt. júl. 15, 2004 14:55 |
|
|
Jugeen
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Budapest
|
THx,
Jugeen
|
csüt. júl. 15, 2004 13:35 |
|
|
Laali
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 402
|
Régebben egy hasonló témában két lehetséges magyarázatot találtam:
Az egyik talán a System Mechanic nevű program volt, a másik, bizonyos esetben, valamelyik víruskereső hibája.
Ezekben az esetekben az fájl indexelésének sérülését említették, ami után a OE létrehozta az új, üres fájlokat.
Karanténra, lehetséges fájlnévre, (megváltozott fájlnévre is...) is érdemes végigkeresni a lemezt.
Ha meg felülíródott, kevés lehetőség van a visszaállításra.
|
csüt. júl. 15, 2004 13:11 |
|
|
Jugeen
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nos, biztos, hogy eltüntek. Identitás váltás nincs. Azért egy multi user-es rendszernél (XP) nem fogok egy user-hez több identity-t alkalmazni főleg az Outlook EXpress-ben.
A visszaállító program rajta van a gépen, de a scandisk-et nem értem miért írtad. Tudni illik ezek a programok cluster-ekből olvassa az adatokat, és ha elindítod a scandisk-et és az talál hibát, akkor szépen ír a HDD-re. Nos írás addig nem történhet a HDD-re míg a visszaállító program nem nézte át az összes clustert.
Sőt isten igazából ilyen esetben a HDD-t ki kell venni a gépből, és egy másik gépbe betenni. Azon elvégezni az adat visszaállítást.
Azért kösözönöm a segítségedet. A problémám nem a visszaállítás, hanem megtalálni vajon mitől történt.
Üdv,
Jugeen
|
csüt. júl. 15, 2004 12:31 |
|
|
Laali
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 402
|
Biztos eltűntek ? Az OE többfelhasználós. Nézd meg az Identitások váltását.
Ha nem ez, akkor letörlődhettek, sérülhettek a fájlok, és a program létrehozta őket újra. Ekkor egy törlés visszaállító programmal át kell názni a lemezt, egy scandisk után.
|
csüt. júl. 15, 2004 9:49 |
|
|
Jugeen
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Budapest
|
Levelek eltüntek az Outlook Express-ből
Tegnap, mikor az Outlook Express-t elindítottam, mire leszek figyelmes? Eltüntek a leveleim. Találkoztatok már ezzel a problémával? A dbx file-ok a helyükön vannak, de a méretük 40kB. A cleanup.log-ban semmi arra utaló jel nincs, hogy le lettek törölve a levelek. Eddig számámra ez X-akta, de jó lenne tudni, mi is történt.
Thx,
Jugeen
|
csüt. júl. 15, 2004 7:35 |
|
|