Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: kedd okt. 01, 2024 23:30



Hozzászólás a témához  [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 106  Következő
PANNON(Telenor)GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Mobilio írta:
tarby írta:
Ezt én is "érdekesnek" találtam. De mint tudjuk a számlákat nem maga az operátor szokta nyomtatni. A Pannonnál ez nem tudom hogy van, de pl. a T-Mobile számlám alján ott figyel a felirat, hogy a Xerox Magyarország nyomtatta. Szóval többtényezős a dolog



hát nagyon nincs igazad. attól hogy külsős cég végzi, a szolgáltató maximálisan felel a számlázásért. nem legyinthet, hogy ugyan, hát az már nem az én dolgom. főként azért sem, mert a számlázás miatt a legkényesebb adatokat adja át, szigorúan kell felügyelnie, mi is történik a számlák elkészítésekor. elég gyenge érv, hogy ha átadta az adatokat, akkor onnantól nincs köze hozzá.


Ki a fene mondta, hogy az operátor nem felel a számlázásért? He? Mondtam én ilyet? Nem. Akkor meg ne adj a számba ilyen szöveget, hogy belém köthess.

Az operátor előállítja a számlaképet, majd azt valamilyen formában eljuttatja a nyomtatást végző céghez. Ezek a cégek a számlát olyan zárt rendszerben nyomtatják ahol maguk nem férnek hozzá az előfizetők adataihoz (ezért nem Kis Pista végzi otthon a HP DeskJet-en).

Innentől több dolog is előfordulhat. Pl. a Pannon korábban küldte a számlaanyagot a nyomdába, vagy a nyomdában nyomták ki korábban, vagy nem időben adták postára (mondjuk számolva a Posta késéseivel pár nappal korábban) stb...


szer. aug. 11, 2004 5:21
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Én sehol sem mondtam olyat, hogy a számlák elkészítéséért nem a mobilcég felel :)

Üdv,
C.


szer. aug. 11, 2004 0:26
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Mobilio írta:
hát nagyon nincs igazad. attól hogy külsõs cég végzi, a szolgáltató maximálisan felel a számlázásért. nem legyinthet, hogy ugyan, hát az már nem az én dolgom. fõként azért sem, mert a számlázás miatt a legkényesebb adatokat adja át, szigorúan kell felügyelnie, mi is történik a számlák elkészítésekor. elég gyenge érv, hogy ha átadta az adatokat, akkor onnantól nincs köze hozzá.


igen, ezt már milliószor elmondtuk, de Tarby & Crick, csak legyint rá - mi vagyunk a kötözködõk felkiáltással.


kedd aug. 10, 2004 22:51
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 479
Hozzászólás 
tarby írta:
Mobilio írta:
szerintem ha egy számlát a "keletkezés" napján kapsz kézhez, az csak azt bizonyítja, hogy nem stimmelnek a dátumok és azt nyomtatnak rá, amit akarnak. szóval pont az derül ki, hogy a pgsm kicsit érdekesen csinálja


Ezt én is "érdekesnek" találtam. De mint tudjuk a számlákat nem maga az operátor szokta nyomtatni. A Pannonnál ez nem tudom hogy van, de pl. a T-Mobile számlám alján ott figyel a felirat, hogy a Xerox Magyarország nyomtatta. Szóval többtényezős a dolog



hát nagyon nincs igazad. attól hogy külsős cég végzi, a szolgáltató maximálisan felel a számlázásért. nem legyinthet, hogy ugyan, hát az már nem az én dolgom. főként azért sem, mert a számlázás miatt a legkényesebb adatokat adja át, szigorúan kell felügyelnie, mi is történik a számlák elkészítésekor. elég gyenge érv, hogy ha átadta az adatokat, akkor onnantól nincs köze hozzá.


kedd aug. 10, 2004 21:39
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 263
Tartózkodási hely: a monitoron csüngve...
Hozzászólás 
Dolgozunk a megoldáson... 8)


kedd aug. 10, 2004 15:37
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
Placc írta:
Soma01 írta:
Bournie írta:
Hehe, jó lehet kiemelt ügyfélnek lenni... :)


...pláne ha az ember nem is tud róla! :lol: Én nem hiszem,h. kiemelt ügyfél lennék, de nekem is a "Pannon Gsm kapcsolattartó"-mat kell keresnem ezügyben!!
...feltöltő kártyás vagyok :lol: :lol:

Priviben írdd meg a számod, és létrehozlak (de 3/4 5-ig). :)
Laci


OK. Részedről korrekt a kiszolgálás (visszahívtatok 1-2 órán belül), nekem is megcsináltátok manuálisan. Én viszont azóta 2 külön magán és prepaid Djuice előfizetéssel is próbálkoztam, egyik se jött be. Ezek szerint rajtam kívül más is járt így, ami viszont már rendszerhiba. És azt ügye te is belátod, hogy erre max. csak tűzoltó megoldás lehet a manuális regisztráció?
(Ha a kiemelt ügyfél én akartam lenni: Nos azon az előfizetésen tökéletesen működött/működik a Mobilposta összes funkciója.)


kedd aug. 10, 2004 15:34
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 263
Tartózkodási hely: a monitoron csüngve...
Hozzászólás 
Soma01 írta:
Bournie írta:
Hehe, jó lehet kiemelt ügyfélnek lenni... :)


...pláne ha az ember nem is tud róla! :lol: Én nem hiszem,h. kiemelt ügyfél lennék, de nekem is a "Pannon Gsm kapcsolattartó"-mat kell keresnem ezügyben!!
...feltöltő kártyás vagyok :lol: :lol:

Priviben írdd meg a számod, és létrehozlak (de 3/4 5-ig). :)
Laci


kedd aug. 10, 2004 15:08
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 527
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
Bournie írta:
Hehe, jó lehet kiemelt ügyfélnek lenni... :)


...pláne ha az ember nem is tud róla! :lol: Én nem hiszem,h. kiemelt ügyfél lennék, de nekem is a "Pannon Gsm kapcsolattartó"-mat kell keresnem ezügyben!!
...feltöltő kártyás vagyok :lol: :lol:


kedd aug. 10, 2004 14:54
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 411
Hozzászólás 
Placc írta:
Sajnos a kiemelt ügyfelek nem tudnak a Mobilpostán regisztrálni, nekik a KAC managerükkel kell felvenni a kapcsolatot...Ők továbbítják a kérelmet felénk. :)


Hehe, jó lehet kiemelt ügyfélnek lenni... :)


kedd aug. 10, 2004 14:25
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 263
Tartózkodási hely: a monitoron csüngve...
Hozzászólás 
Sajnos a kiemelt ügyfelek nem tudnak a Mobilpostán regisztrálni, nekik a KAC managerükkel kell felvenni a kapcsolatot...Ők továbbítják a kérelmet felénk. :)


kedd aug. 10, 2004 13:45
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Sverige írta:
tarby írta:
Dehogynem. Csak a http://mail.pannongsm.hu címen lehet megrendelni, itt regisztrálj. :-)

Kipróbáltam, és nekem is az jött sms-ben, hogy weben nem tudom megrendelni...


Az ciki... Hibabejelentés megvolt?


kedd aug. 10, 2004 13:38
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 616
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
tarby írta:
Dehogynem. Csak a http://mail.pannongsm.hu címen lehet megrendelni, itt regisztrálj. :-)

Kipróbáltam, és nekem is az jött sms-ben, hogy weben nem tudom megrendelni...


kedd aug. 10, 2004 13:25
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Dehogynem. Csak a http://mail.pannongsm.hu címen lehet megrendelni, itt regisztrálj. :-)


kedd aug. 10, 2004 13:17
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
Kártyás Dnarancslé előfizetésemre akartam Mobilpostát aktíválni. Visszajön az SMS, hogy weben keresztül nem lehet ezt regisztrálni. OK hívom a 173-at. Ott nem szerepel a szolgáltatások megrendelése menüpontban ilyesmi, ügyintéző kapcsolása (0) menüpont meg nincs.
OK hívom a 1220-at. A hölgy közölte, hogy hívjam a 173-at...
Elmondom neki töviről hegyire a történetet, szerinte működnie kell. Míg beszéltünk fogtam egy másik Dnarancslé-t, azon is visszajött, hogy weben keresztül nem aktíválható ez a szolgáltatás.
Ezek szerint a narancslések nem használhatják a Mobilposta szolgáltatást???


kedd aug. 10, 2004 12:50
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Mobilio írta:
szerintem ha egy számlát a "keletkezés" napján kapsz kézhez, az csak azt bizonyítja, hogy nem stimmelnek a dátumok és azt nyomtatnak rá, amit akarnak. szóval pont az derül ki, hogy a pgsm kicsit érdekesen csinálja


Ezt én is "érdekesnek" találtam. De mint tudjuk a számlákat nem maga az operátor szokta nyomtatni. A Pannonnál ez nem tudom hogy van, de pl. a T-Mobile számlám alján ott figyel a felirat, hogy a Xerox Magyarország nyomtatta. Szóval többtényezős a dolog


kedd aug. 10, 2004 5:16
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Rozso2 írta:
Fent van pár ÁSZF változás a Pannon honlapján.
De nem ihazán értem pl. mi változik a páratlan számnál.

Szerintem csak a számhordozásos sorral bővült, meg azzal módosult, hogy nem adja meg konkrétan az éves díjat, hanem az átkerül a díjszabásos ÁSZF-be.

Üdv!


hétf. aug. 09, 2004 22:14
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 479
Hozzászólás 
szerintem ha egy számlát a "keletkezés" napján kapsz kézhez, az csak azt bizonyítja, hogy nem stimmelnek a dátumok és azt nyomtatnak rá, amit akarnak. szóval pont az derül ki, hogy a pgsm kicsit érdekesen csinálja


tarby írta:
Macika írta:
tarby írta:
...

Éreztem, hogy nem lesz elég, ha 3x írom le csak. Azé' jó lenne, ha visszajönnél write only üzemmódból.

Többször JELEZTEM FELÉJÜK, hogy nem jó ez így, és az ÜFSZ-es leányzó javaslatára váltottam eddig 2x számlazárási időpontot. Azt a logikát követve ajánlotta a hölgy, hogy hátha az én régi számlazárásom környékén van torlódás. Akkor utána 2-3 hónapig rendben volt, majd megint kezdett késni, utolsó pillanatban megérkezni.

Szeretném megkérdezni, hogy a Te számlazárásod mikor van, mert akkor átrakatnám arra, hátha nekem is megjavul a pontosság.


All rite, ígérem mostantól mindent töviről hegyire elolvasok. :-) Mondjuk a szla.zárási időpont módosításodat éppen olvastam.

Aszongya (itt van előttem), szlázási időszak: 2004.06.12 - 2004.07.11, szla. kelte: 2004.07.19, fizetési határidő: 2004.07.29. Érdekes módon 2004.07.19-én kaptam meg ezt (azaz a szla. kelte napján) :-o , és még aznap beidőzítettem az átutalást.


hétf. aug. 09, 2004 21:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1538
Tartózkodási hely: A jelenben...
Hozzászólás 
Macika! Ez itt az én számlám zárásának és határidőinek adatai:

Időszak: 2004. 07. 05. - 2004. 08. 04.
Számla kelte / Invoice date 2004. 08. 13.
Fizetési határidő / Payment due date 2004. 08. 23.
Teljesítés időpontja / Fulfillment date 2004. 08. 23.
(nem tudom mit csinál a lezárástól a keltezésig, de általában addigra megérkezik)
Nem szokott probléma lenni a számlaküldéssel. Sajnos mindig megérkezik időben. :D Ez az időpont sem rossz szerintem, egy próbát megér(het).


hétf. aug. 09, 2004 18:35
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
test írta:
tarby írta:
Szerintem itt te vagy alapvető tévedésben. :-) Egyrészt a behajtás működik, minden a törvényben szabályozott határidők szerint megy. Másrészt meg nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást igénybe venni, ha nem vállalja az ember, hogy be is fizeti a díjat. Többek közt ezért is szoktak pl. közüzemi számlát kérni postpaid szerzi kötésnél, ez része a credit check-nek. :-P


Aranyos vagy hogy felvilágosítottál, nem is gondoltam volna :o))
De nem tudom hogy a magyar ember fizetési moráljáról szóló hozzászólásod és a mostani válaszod miben kapcsolódik egymáshoz. De nem is érdekes.


No, akkor most miről is beszélünk? A két dolog a Te hozzászólásodon keresztül kapcsolódik egymáshoz. Érdekesen közelítetted meg a kérdést azzal, hogy kijelentetted, hogy aki nem tudja behajtani a pénzét az ne nyújtson postpaid szolgáltatást. Erre mondtam, hogy a behajtás működik, és utaltam arra, hogy az ilyen jellegű problémák előfordulásának minimalizására alkalmazzák a credit check-et. A Voda a deposit-ot használja erre a célra.

De ha megint félreértettem volna, akkor kérlek fejtsd ki bővebben mire gondolsz.


hétf. aug. 09, 2004 15:11
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Éppen mai történet:

Számlázási időszak: 2004.06.28-2004.07.27
Számla kelte: 2004.08.04
Kézhez kaptam ma, azaz: 2004.08.09
Fizetési határidő: 2004.08.16

Ez úgy tűnik, rendben van...

Fizetendő: @#&>!%/,- Ft grrrrr.... ez nincs rendben... :lol:


hétf. aug. 09, 2004 14:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 80
Hozzászólás 
tarby írta:
test írta:
tarby írta:
A nagy számla-késedelmi kamat vitához tennék hozzá egy részt. Használsz egy szolgáltatást, aminek a díját az operátor meghitelezi neked. Nagyon jól tudja mindenki, hogy mikor van a számlazárás, és mikor szokott ill. kéne jönnie a számlának.


Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Azért itt alapvető tévedések vannak felsorakoztatva, kezdve onnan, hogy azért nem mindenkinek van ideje a számlák beérkezési időpontjait figyelemmel kísérni egészen odáig, hogy nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást nyújtani ha nem vállalják, hogy azt be is kell hajtani az ügyféltől. (Arról meg ne is beszéljünk, hogy egynémely távközlési cégnél számlázás címen milyen érdekességek fordulnak elő :)


Szerintem itt te vagy alapvető tévedésben. :-) Egyrészt a behajtás működik, minden a törvényben szabályozott határidők szerint megy. Másrészt meg nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást igénybe venni, ha nem vállalja az ember, hogy be is fizeti a díjat. Többek közt ezért is szoktak pl. közüzemi számlát kérni postpaid szerzi kötésnél, ez része a credit check-nek. :-P


Aranyos vagy hogy felvilágosítottál, nem is gondoltam volna :o))
De nem tudom hogy a magyar ember fizetési moráljáról szóló hozzászólásod és a mostani válaszod miben kapcsolódik egymáshoz. De nem is érdekes.


hétf. aug. 09, 2004 14:03
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
tarby írta:
Aszongya (itt van előttem), szlázási időszak: 2004.06.12 - 2004.07.11, szla. kelte: 2004.07.19, fizetési határidő: 2004.07.29. Érdekes módon 2004.07.19-én kaptam meg ezt (azaz a szla. kelte napján) :-o , és még aznap beidőzítettem az átutalást.

Hát ez hihetetlen!!!
Miért csak felettem esik az eső???
Nálam 28-án volt a zárás és 6-án kaptam kézhez. Tényleg nem értem, mi történik.


hétf. aug. 09, 2004 13:00
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Macika írta:
tarby írta:
...

Éreztem, hogy nem lesz elég, ha 3x írom le csak. Azé' jó lenne, ha visszajönnél write only üzemmódból.

Többször JELEZTEM FELÉJÜK, hogy nem jó ez így, és az ÜFSZ-es leányzó javaslatára váltottam eddig 2x számlazárási időpontot. Azt a logikát követve ajánlotta a hölgy, hogy hátha az én régi számlazárásom környékén van torlódás. Akkor utána 2-3 hónapig rendben volt, majd megint kezdett késni, utolsó pillanatban megérkezni.

Szeretném megkérdezni, hogy a Te számlazárásod mikor van, mert akkor átrakatnám arra, hátha nekem is megjavul a pontosság.


All rite, ígérem mostantól mindent töviről hegyire elolvasok. :-) Mondjuk a szla.zárási időpont módosításodat éppen olvastam.

Aszongya (itt van előttem), szlázási időszak: 2004.06.12 - 2004.07.11, szla. kelte: 2004.07.19, fizetési határidő: 2004.07.29. Érdekes módon 2004.07.19-én kaptam meg ezt (azaz a szla. kelte napján) :-o , és még aznap beidőzítettem az átutalást.


hétf. aug. 09, 2004 12:43
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2934
Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
Hozzászólás 
Fent van pár ÁSZF változás a Pannon honlapján.
De nem ihazán értem pl. mi változik a páratlan számnál.


hétf. aug. 09, 2004 12:32
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Brummogó Barátom! Az enyém minden hónap 28-án van, és még sose volt késés számlaküldés ügyben. Egy próbát megér :)


hétf. aug. 09, 2004 12:05
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
tarby írta:
...

Éreztem, hogy nem lesz elég, ha 3x írom le csak. Azé' jó lenne, ha visszajönnél write only üzemmódból.

Többször JELEZTEM FELÉJÜK, hogy nem jó ez így, és az ÜFSZ-es leányzó javaslatára váltottam eddig 2x számlazárási időpontot. Azt a logikát követve ajánlotta a hölgy, hogy hátha az én régi számlazárásom környékén van torlódás. Akkor utána 2-3 hónapig rendben volt, majd megint kezdett késni, utolsó pillanatban megérkezni.

Szeretném megkérdezni, hogy a Te számlazárásod mikor van, mert akkor átrakatnám arra, hátha nekem is megjavul a pontosság.


hétf. aug. 09, 2004 11:57
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
test írta:
tarby írta:
A nagy számla-késedelmi kamat vitához tennék hozzá egy részt. Használsz egy szolgáltatást, aminek a díját az operátor meghitelezi neked. Nagyon jól tudja mindenki, hogy mikor van a számlazárás, és mikor szokott ill. kéne jönnie a számlának.


Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Azért itt alapvető tévedések vannak felsorakoztatva, kezdve onnan, hogy azért nem mindenkinek van ideje a számlák beérkezési időpontjait figyelemmel kísérni egészen odáig, hogy nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást nyújtani ha nem vállalják, hogy azt be is kell hajtani az ügyféltől. (Arról meg ne is beszéljünk, hogy egynémely távközlési cégnél számlázás címen milyen érdekességek fordulnak elő :)


Szerintem itt te vagy alapvető tévedésben. :-) Egyrészt a behajtás működik, minden a törvényben szabályozott határidők szerint megy. Másrészt meg nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást igénybe venni, ha nem vállalja az ember, hogy be is fizeti a díjat. Többek közt ezért is szoktak pl. közüzemi számlát kérni postpaid szerzi kötésnél, ez része a credit check-nek. :-P


hétf. aug. 09, 2004 8:26
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Macika írta:
tarby írta:
A nagy számla-késedelmi kamat vitához tennék hozzá egy részt.


Ejnye, barátom, nem csak a bekezdések első szavait kéne elolvasnod.
Írtam, hogy eddig 99 havi számlát fizettem be a Pannonnak, tehát elég rutinos versenyző vagyok.
[...]
Hogy mennyire egyedi a dolog? Nem tudom, egy biztos, 2-2,5 éve húzódik, leírom még egyszer, hogy eddig már 2x módosítattam számlazárást, hátha más időpontban lesz, akkor pontosabb lesz. Nem lett.

Ez az utolsó mondatod nagyon szíven ütött. Azt hiszem egyáltalán nem ismersz, és nagyon igazságtalanul nyilatkoztál velem kapcsolatban.
Bár elhiszem, hogy a fórumban már van 79 hozzászólásod, de azt hiszem, még kéne kicsit olvasgatnod, hogy ilyet leírj rólam...


Macika, ha személy szerint rólad akartam volna írni, akkor nevesítelek. Sajnálom, hogy magadra értetted.


hétf. aug. 09, 2004 8:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Látom sikerült rendesen felháborítanom az embereket. :-)
Sajnos ez egy olyan téma, ahol mindenkinek igaza van, de ha perre kerülne a sor akkor a szolgáltató nyerné, mert jogilag neki van igaza.

Nekem spec. mind a Westel mind a Pannon számláim időben érkeznek meg. A Pannon számla megérkezése és a határidő közt szokott lenni egy hét, ez idő alatt lusta ember lévén beizzítom az internet bankot, rögzítem a határidős átutalást, és a számlát bedobom a többi közé. Való igaz, hogy a számlázási időszak vége, és a számla elkészülte közt van pár nap. Ha azonnal elkészítenék és postáznák a számlát akkor ezt a pár napot megnyerné az ügyfél, de sajnos nem ezt teszik. Gondolom várnak még utólag beeső (esetleg roaming) tételekre, vagy szimplán csak rendszereik terhelés-optimalizációja miatt nem készítik azonnal a számlát.

A jogok és kötelességek részről egy rövid sztori. Decemberben vettem a mostani (használt) autómat, kereskedőn keresztül. Ők intéztek mindent, átírást, casco-t, kötelezőt, én csak fizettem, átvettem a kulcsokat, és elhajtottam. Aztán vártam, hogy majd megjön a számla és a csekk a biztosításokról. Aztán még vártam. Aztán tovább vártam, de ekkor már szentségeltem is, hogy az a rohadt biztosító stb. Aztán március elején már kezdtem aggódni, hogy ha megállít a rendőr akkor ott helyben lelő amikor meglátja, hogy a kocsira még nem fizettem egy fillér kötelezőt. Elővettem a szerződést, és átolvastam. Ekkor ért a meglepetés, ugyanis a végén le volt írva, hogy ha valamilyen oknál fogva nem kapok számlát és csekket akkor bizony az én felelősségem utánajárni és befizetni. Azonnal hívtam a biztosítókat, és panaszkodtam, hogy nem kaptam csekket. Erre persze azzal fogadtak, hogy ajjaj uram, ön már hónapok óta nem fizetett! Mondom, tudom, mert nem küldték a csekket. :-) Megegyeztünk, hogy küldik, de ez még így is pár hétbe telt.

Gondoljátok át, légyszi.


hétf. aug. 09, 2004 6:03
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 80
Hozzászólás 
tarby írta:
A nagy számla-késedelmi kamat vitához tennék hozzá egy részt. Használsz egy szolgáltatást, aminek a díját az operátor meghitelezi neked. Nagyon jól tudja mindenki, hogy mikor van a számlazárás, és mikor szokott ill. kéne jönnie a számlának.


Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Azért itt alapvető tévedések vannak felsorakoztatva, kezdve onnan, hogy azért nem mindenkinek van ideje a számlák beérkezési időpontjait figyelemmel kísérni egészen odáig, hogy nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást nyújtani ha nem vállalják, hogy azt be is kell hajtani az ügyféltől. (Arról meg ne is beszéljünk, hogy egynémely távközlési cégnél számlázás címen milyen érdekességek fordulnak elő :)


vas. aug. 08, 2004 22:11
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
tarby írta:
Használsz egy szolgáltatást, aminek a díját az operátor meghitelezi neked. Nagyon jól tudja mindenki, hogy mikor van a számlazárás, és mikor szokott ill. kéne jönnie a számlának. Ha nem jön a számla, ill. késve érkezik, nem történik meg időben a befizetés, és ezt a szolgáltató szankcionálja, szóval erre rágerjedni és savazni az operátort emiatt, szerintem nagyon nem korrekt. Te használod a szolgáltatást, tudod hogy pénzbe kerül, de semmi nem teszel, hogy a szerződés rád eső részét teljesítsd? Mert ugye ilyenkor simán be lehet telefonálni, és megkérdezni, hogy csókolom, mennyivel tartozom?


Nem akartam hozzászólni, de ez már MEGALoL :lol: :lol: :lol: :lol:

Csak nehogy azt mond, hogy ezt Te egyedül, saját magadtól találtad ki. Ekkora hülyeséghez legalább 10 ember kell.
Szerinted egy normális ember rohangál egy szolgáltató után, időt, és pénzt nem sajnálva, hogy fizessen nekik ???

De ha végigolvasod valamelyik szolgáltató ÁSZF-ét akkor abban találsz olyat, hogy a szolgáltató kötelessége, hogy az előfizetőhöz minden hónapban eljuttassa a számlát, és az előfizető kötelessége, hogy a hozzá eljuttatott számla alapján fizessen.


vas. aug. 08, 2004 20:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Ja és még egy dolog. Tételezzük fel, hogy nem hazudok, mert hisz hát akkor mi a fsznak hőbörögnék.

Tekerjük visszafelé a dolgot! Augusztus 6-án megérkezett a számla. Ha a Pannon 5 nap alatt tekinti kézbesítettnek a számlát, akkor legkésőbb aug. 1-jén adták postára.

Akkor tisztelettel megkérdezném a hozzáértőket, pl. Téged, kedves Tarby, hogy hol a mókusfarkán tanyázott július 22 és aug 1-je között azalatt a 10 nap alatt a számlalevelem????

És ne gondold kérlek, hogy ez most egy kirívó eset, még egyszer leírom, mostmár biztos észreveszed, hogy hosszú hónapok, évek óta van ez a bajom velük. Ebben e topicban is legalább harmadszorra írom le ezt a bajomat, vissza lehet keresni!!!


vas. aug. 08, 2004 20:06
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
tarby írta:
A nagy számla-késedelmi kamat vitához tennék hozzá egy részt.

Használsz egy szolgáltatást, aminek a díját az operátor meghitelezi neked. Nagyon jól tudja mindenki, hogy mikor van a számlazárás, és mikor szokott ill. kéne jönnie a számlának. Ha nem jön a számla, ill. késve érkezik, nem történik meg időben a befizetés, és ezt a szolgáltató szankcionálja, szóval erre rágerjedni és savazni az operátort emiatt, szerintem nagyon nem korrekt. Te használod a szolgáltatást, tudod hogy pénzbe kerül, de semmi nem teszel, hogy a szerződés rád eső részét teljesítsd? Mert ugye ilyenkor simán be lehet telefonálni, és megkérdezni, hogy csókolom, mennyivel tartozom? Vagy megnézni a neten, ingyen. Ezzel egyidőben nem árt jelezni a problémát a szolgáltatónak. Biztos vagyok abban, hogy ha nem egyedi esetről van szó akkor változtatnak.

Szóval érdekesek vagyunk mi, magyarok. Valamiért úgy gondoljuk, hogy jogaink vannak, de kötelességeink csak akkor ha felhívják rá a figyelmünket.


Ejnye, barátom, nem csak a bekezdések első szavait kéne elolvasnod.
Írtam, hogy eddig 99 havi számlát fizettem be a Pannonnak, tehát elég rutinos versenyző vagyok.
Pontosan tudom, mikor van a számlazárás. Azt is tudom, hogy mikor kéne nálam legyen a számla.
De áruld már el, miért ne lenne korrekt azért savazni a szolgáltatót, mert nem adja idejében postára a számlát? Avagy Te tényleg elhiszed, hogy a T-mobilnak és a Vodának és a matávnak és az Axeleronak és a UPC-nek ideér hozzám 3-4 nap alatt a számlalevele, a szegény Pannonra meg pikkel a posta, és hiába adják fel idejében, csak 12 nap alatt kézbesítik. Mindezt kizárólag bosszúból. UGYAN!
És miért van az, hogy még az annyit szapult Vodafone is tud 5-6 nappal hosszabb befizetési határidőt adni, mint a Pannon? A T-mobile-ről nem is beszélve, ahol 21 napot adnak.
Ez nem azt jelenti, hogy le akarok lépni, mint említettem a jövő hónapban leszek 100 hónapja Pannonos, eddig SOHA nem volt sem lekapcsolva, sem egyirányúsítva a telóm. Pusztán csak azt szeretném, ha nem 1-2 napra korlátozódna a befizetés büntetésmentes lehetősége.

Hogy mennyire egyedi a dolog? Nem tudom, egy biztos, 2-2,5 éve húzódik, leírom még egyszer, hogy eddig már 2x módosítattam számlazárást, hátha más időpontban lesz, akkor pontosabb lesz. Nem lett.

Ez az utolsó mondatod nagyon szíven ütött. Azt hiszem egyáltalán nem ismersz, és nagyon igazságtalanul nyilatkoztál velem kapcsolatban.
Bár elhiszem, hogy a fórumban már van 79 hozzászólásod, de azt hiszem, még kéne kicsit olvasgatnod, hogy ilyet leírj rólam...


vas. aug. 08, 2004 19:56
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
tarby írta:
Szóval érdekesek vagyunk mi, magyarok. Valamiért úgy gondoljuk, hogy jogaink vannak, de kötelességeink csak akkor ha felhívják rá a figyelmünket.


szerintem ez ügyben, nem Macikát kéne pellengére állítani!!!

Egyébként nekem az a véleményem, hogy akkor teljes a szolgáltatás, mikor a számlát megkapom. Azután már minden nap az én lelkemen szárad, de addig nem!


vas. aug. 08, 2004 19:38
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
A nagy számla-késedelmi kamat vitához tennék hozzá egy részt.

Használsz egy szolgáltatást, aminek a díját az operátor meghitelezi neked. Nagyon jól tudja mindenki, hogy mikor van a számlazárás, és mikor szokott ill. kéne jönnie a számlának. Ha nem jön a számla, ill. késve érkezik, nem történik meg időben a befizetés, és ezt a szolgáltató szankcionálja, szóval erre rágerjedni és savazni az operátort emiatt, szerintem nagyon nem korrekt. Te használod a szolgáltatást, tudod hogy pénzbe kerül, de semmi nem teszel, hogy a szerződés rád eső részét teljesítsd? Mert ugye ilyenkor simán be lehet telefonálni, és megkérdezni, hogy csókolom, mennyivel tartozom? Vagy megnézni a neten, ingyen. Ezzel egyidőben nem árt jelezni a problémát a szolgáltatónak. Biztos vagyok abban, hogy ha nem egyedi esetről van szó akkor változtatnak.

Szóval érdekesek vagyunk mi, magyarok. Valamiért úgy gondoljuk, hogy jogaink vannak, de kötelességeink csak akkor ha felhívják rá a figyelmünket.


vas. aug. 08, 2004 19:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
állat :) ennél már csak a tibeti kolostor jobb, mert ott kung-fu oktatás is van :D


vas. aug. 08, 2004 14:49
Profil Privát üzenet küldése ICQ
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
shadowleap írta:
amúgy ahhoz képest hogy nyaralsz vagy mi, elég sokat lógsz a fórumon :)

Erdő széle, lakott terület >3 km, madárcsicsergés, egyedüllét, vörösbor, Mindhárom cég 100% lefedettség, Notebook&VodaGPRS.
Ez a programom kedd estig. :lol:

Ja és sok-sok alvás, amikor rámjön.


vas. aug. 08, 2004 14:40
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
Macika írta:
...

hát igen sajna ez van :( talán észhez térnek hamarosan. csak jó lenne ha az "ész" amihez térnek nem egy megacég lenne, aki átnevezi őket, hogy újabb országos színparádét rendezzen...

amúgy ahhoz képest hogy nyaralsz vagy mi, elég sokat lógsz a fórumon :)


vas. aug. 08, 2004 14:34
Profil Privát üzenet küldése ICQ
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
shadowleap írta:
... ők globalizálódnak "legszolidabban" ...

Egyetértek!!! Ez nálam is előny. Ugyanakkor olyan kis izzadságszagú dolgokba mennek bele, amire nem lennének kicsit sem rászorulva.


vas. aug. 08, 2004 14:15
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 133
Hozzászólás 
Miért nincs késedelmi kamat a T-nél, és a Vodánál? Ügyfélközpontúságnak nevezik ezt.
Ugyanis mind2 cégnél rájöttek, hogy a Magyar Posta sajnos nem minden esetben áll a helyzet magaslatán, valóban sokszor késve vagy egyáltalán nem érkezik meg a számla, de akadhat úgy is a dolog, hogy a nyomda elszúr vmit, és későn tudják kiküldeni.
Belátták a cégvezetők, hogy sok esetben nem az ügyfél hibája az, hogy később fizeti be a számlát. Gondolom tudjátok, hogy miylen idegesítő és bosszantó, amikor egy hónapban nem kapsz pl Matáv számlát vagy késve kapod meg, és a köv. hónapban ott figyel a késedelmi kamat kiszámlázva. Ekkor sok üf elkezdi hívogatni az üf.sz-t, hogy nem ért egyet a késedlemi kamattal. Feleslegesen tehelik az üf.sz-t 20-30 Ft-os számlareklamációkkal.
És itt jön a megoldás a T-től és a Vodától: Ne legyen késedelmi kamat! Megkímélik magukat sok-sok panasztól és az üf. szemében is talán egy picit pozitívabb kép alakul ki a cégről egy ilyen apró döntés miatt...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KOCsi vas. aug. 08, 2004 14:15-kor.



vas. aug. 08, 2004 14:14
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
Macika írta:
...

nos igen.
engem is érdekelne a dolog. valahogy csak utána lehet járni, csak sajnos ebben nem hiszem hogy bármint segíteni tudnék, mert nem vagyok sem a pgsmnél, sem a postánál, sem a titokzatos kézbesítő alvállalkozónál benfentes, de még munkatárs sem.
ha megköveztek is érte, de nekem még mindig szimpatikus ez a cég (talán mert ők globalizálódnak "legszolidabban"), de még ha nem lenne az, akkor sem érdemelné meg hogy olyanért marasztalják el, amiben nem ludas (ha pedig az, akkor megérdemli).
egyszóval: hajráanyomozásban :arrow:


vas. aug. 08, 2004 14:02
Profil Privát üzenet küldése ICQ
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
shadowleap írta:
...

Sok mindenben egyetértünk. Felőlem alkalmazhatná a Pannon teljes lelki nyugalommal a kk intézményét. De csak úgy, hogy LEGALÁBB maradjon 1 hét befizetni a számlát a kézhez kapása után. Nemrég (talán fél éve) a Vodafone felemelte a befizetési határidőt, mert nagyon sokan nem kapták idejében kézhez a számlát (akkoriban volt a postás-ügy). Mivel sok volt a (jogos) reklamáció, ezért a sokat szidott Vodafone úgy döntött, hogy saját hatáskörében megoldja a dolgot, ezzel megszüntetve minden további problémát. Azelőtt volt, hogy a Voda is csak 3-4 nappal a határidő előtt érkezett meg, most MINDIG van legalább 1 hetem (de inkább több)!
A másik érdekesség, hogy az annyit szidott Vodánál x napon van a számlazárás, és x+4 nap múlva a postaládámban van a számla. Vajon ezt a Pannon miért csinálja máshogy? Pedig a rutinja meglenne, legalább 6 évvel régebben van a magyar piacon, mint a Voda.
De mondhatnám a T-mobile-t is, náluk is hasonló a kiküldés üteme, csakhát náluk ugye 3 hét a befizetési határidő, tehát a kézhez kapástól számítva még legalább 2 hetem van befizetni!


vas. aug. 08, 2004 13:44
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
Macika írta:
egy cég szinte egyedüliként alkalmazza a késedelmi kamat intézményét, és elég pofátlanul belesegít abba, hogy legyen befizetendő késedelmi kamat. Végülis talált pénz...

tulajdonképpen engem inkább az lep meg, hogy más cég nem alkalmazza. nem mondom hogy a felhasználónak jó dolog, de teljesen logikus, mert ha megnézel egy komolyabb üzleti vállalkozást, akkor ott nem engedhetik meg maguknak, hogy a beérkező pénzeik késsenek, mert bizonyosan velük szemben sem engedik meg mások, és mert ilyen tételben nem lehet az emberek becsületességére hagyatkozni. (ez szomorú persze, de sajna az üzlet nem barátságon múlik). és ha már alkalmazzák a késedelmi kamatot, például vállalkozókkal szemben, akiknek nem komoly üzleti csomagjuk van, de eltelefonálnak 6 számjegyű összegeket rendszeresen, akkor ott már számít, hogy késedelmi kamat, meg ilyenek. nem valószínű, hogy a mi pár ezres számláink tiszteletére vezették be, de ha már valahol alkalmazzák, akkor mindenhol illik.
szóval ez tényleg sajnálatos, hogy nem kapod időben kézhez a számlákat, és tényleg nem kell annyiban hagyni (sztem nem feltétlenül ügyfélszolgával kéne erről beszélni, ahnem valaki komolyabb emberrel), de abban azért kétkedek hogy ezt a pannon csinálja, abban meg főleg hogy szándékosan. elég sok helyen előfordulhat a hiba onnantól, hogy kinyomtatják a számlát, addig hogy a postás bedobja hozzátok.

de amúgy minden tisztelettel: ez kicsit hasonlít arra a "vodafone lopja az egyenlegemet" topicra. csak ez kicsit talán látványosabb. ha megnézed a másik szemszögből is: miért kéne nekik az a pár10/pár100 forint? ennél jóval nagyobb a költségvetésük, hogy ilyenekkel foglalkozzanak. de persze ez csak _szvsz_

szóval lehet hogy túl jóhiszemű vagyok, de én nem feltételezek szándékosságot (bár a 2,5 év az gyanús azért)


vas. aug. 08, 2004 12:43
Profil Privát üzenet küldése ICQ
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
shadowleap írta:
ez persze nem igazi megoldás, csak _egy_ javaslat

Teljesen igazad van. Ennek ellenére komolyan bosszant, hogy egy cég szinte egyedüliként alkalmazza a késedelmi kamat intézményét, és elég pofátlanul belesegít abba, hogy legyen befizetendő késedelmi kamat. Végülis talált pénz...


vas. aug. 08, 2004 12:30
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
simico írta:
Crick írta:
Ugyanígy nincs jelölés az Elmű-s, gázműves, stb borítékokon...


Van. Legalábbis amiket én kapok, azokon ott van a dátum és a vonalkód, direkt kivettem néhányat a "lakás dossziéból".

Én is így emlékeztem, de mivel most lent vagyok a nyaralóban, addig nem mertem leírni, ameddig ki nem ástam őket a papírkosárból. De ezek szerint jól emlékeztem...


vas. aug. 08, 2004 12:26
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
Macika írta:
...

az elmúlt két számla nekem is elég késve érkezett meg. 27én éjfélkor van számlazárásom, és valahogy úgy köv. hónap közepe felé kaptam meg ha jól emlékszem. viszont mivel átutalással megy a pénz feléjük ebből nem volt gond.
amúgy arra reagálva, hogy ha te is átutálnád akkor nem láthatod mit fizetsz (fizettél), amíf /késve/ meg nem jön a számla: tulajdonképpen a pannonline-on megnézheted, mert ott a számlazárás után, amikor elvileg postázzák akkor oda is kikerül. igaz az nem hivatalos információként van megjelölve, csak tájékoztató, de ha ott látsz valamit, ami nem stimmel, akkor azért már lehet készülni a reklamációra. (főleg ha van számlarészleteződ is, akkor teljesen jól látod)

ez persze nem igazi megoldás, csak _egy_ javaslat


vas. aug. 08, 2004 10:20
Profil Privát üzenet küldése ICQ
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
Macika írta:
Crick írta:
A fogyasztóvédelem ebben az esetben azt vizsgálhatja, hogy a Pannon átver-e téged úgy, hogy direkt későn küldik a számlát. A vizsgálat szempontjából tehát mindegy, konkrétan melyik napon veszed ki a postaládából a levelet, hiszen azt kell megvizsgálni, mikor küldte el a Pannon.

Aha, értem. Akkor lehet, hogy bepróbálkozok egy ilyennel.


Ha szabad megjegyezni uraim, sem a postai, sem a (PGSM-es) számlázási rész nem tartozik a fogyasztóvédelem hatáskörébe, de erről majd 15 napon belül úgyis értesítést küldenek...


vas. aug. 08, 2004 8:26
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
Crick írta:
Ugyanígy nincs jelölés az Elmű-s, gázműves, stb borítékokon...


Van. Legalábbis amiket én kapok, azokon ott van a dátum és a vonalkód, direkt kivettem néhányat a "lakás dossziéból".


vas. aug. 08, 2004 8:22
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
ok :lol:


vas. aug. 08, 2004 3:10
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Crick írta:
Rendben, szerintem jó ötlet. Akkor békét köthetünk? :wink: :)

Nem hiszem, hogy ha valaki valakivel vitatkozik, akkor ellenségnek kellene tekintse a másikat.
Egészen biztos, hogy megvan az okod, amiért védened kell a Pannont. Ezt tiszteletben tartom.


vas. aug. 08, 2004 3:04
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 106  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség