|
Szerző |
Üzenet |
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Mert ez volt felül, mint pörgős topik.
|
csüt. aug. 12, 2004 22:50 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Meggylé írta: http://hirek.prim.hu/cikk/41197/?sr=aghirkereso .....
ezt miért a gyalázóba tetted?
(most függetlenül attól, hogy sztem is lehúzás az egész)
|
csüt. aug. 12, 2004 22:49 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
http://hirek.prim.hu/cikk/41197/?sr=aghirkereso
A Pannon GSM augusztus 16-ától elindítja új, speciális Díjcsökkentő szolgáltatását. A Pannon GSM ügyfelei az eredetileg választott csomagban elérhetőnél kedvezőbb percdíjat fizethetnek automatikusan, ha az adott hónapban a tervezettnél többet telefonálnak. Ez az ügyfél havi forgalmától függően több száz, vagy akár több ezer forintos megtakarítást is eredményezhet.
A szolgáltatás megrendelőinek a mobilcég az adott hónapban az ügyfele által választott Pannon 50-1000 díjcsomag tarifája mellett a következő - alacsonyabb percdíjat kínáló, több lebeszélhető percet tartalmazó - tarifacsomag szerint is kiszámolja a forgalom után (hang, SMS, MMS) fizetendő díjat, és az alacsonyabb végösszeget számlázza ki. A szolgáltatás megrendelése esetén a Pannon GSM feltünteti a számlákon, hogy az ügyfél havonta mennyi pénzt takarít meg a Díjcsökkentővel. A szolgáltatás augusztus 16-ától valamennyi ügyfélszolgálati ponton megrendelhető, nem csak személyesen, de telefonon (1741) vagy az interneten is - ennek díja egyszeri bruttó 790 forint, mely korlátlan időre szól.
|
csüt. aug. 12, 2004 22:39 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
LML írta: Nekem augusztus 3-án hívták fel a figyelmem, a djuice honlapon volt, és CSAK ENNYI SZEREPELT az mms küldési akciónál, sehol egy kisbetû, sehol egy megcsillagozás, semmi... Szerencsére azonnal lementettem a honlapot, bár nem tudom, hogy bizonyító jellegû-e, vagy sem. LML
az nem, mint ahogy egy kamerafelvétel vagy fénykép sem. De! Elég egy ember aki állítja, hogy a fentieket látta a honlapon máris megvan a bizonyíték: a tanú.
Mint ahogy a fénykép vagy videofelvétel sem önmagában bizonyíték, de a tanúvallomást jól alátámasztja.
|
csüt. aug. 12, 2004 22:31 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Utólagos Április elsejét tartottak.
|
csüt. aug. 12, 2004 22:27 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: LML írta: Az augusztus 4-ei héten (=múlt hét) egyáltalán nem beszéltem a kártyámmal, csak és kizárólag MMS-t küldtem.
Amit most beidéztél, az már egy módosított változat, amit 6-a után tettek ki. A szálázási rendszere jól mûködött az esetemben, csak az információs rendszere volt hiányos. (= egyértelmûen félretájékoztatott)
LML Ez OK, de ebben a hivatalos közleményben hol szerepelnek szeptemberi dátumok???
itt szerepelt:
http://www.djuice.hu/mobilvilag/letoltesek/sziget.php
"Amennyiben djuice elõfizetéssel rendelkezel, akkor egész augusztusban ingyen küldhetsz MMS-t!
Akár djuice, akár Pannon GSM elõfizetõ vagy és a Sziget ideje alatt küldöd el életed elsõ MMS-ét, akkor szeptember végéig ingyen küldhetsz MMS-t." - Így!
én meg is állapítottam:
""egyértelmû! ez a mondat
"Akár djuice, akár Pannon GSM elõfizetõ vagy és a Sziget ideje alatt küldöd el életed elsõ MMS-ét, akkor szeptember végéig ingyen küldhetsz MMS-t."
teljesen világosan az jelenti, hogy ha sziget ideje alatt küldöd el, akkor az elküldéstõl szeptember végéig jár az ingyen mms! Nem lehet máskép értelmezni"
Crick írta elsõként, hogy ez kicsit másként értendõ:
"Ha a sziget ideje alatt küldöd el az elsõ sms-t (nem kell a helyszínen tartózkodni), akkor a rendszer regisztrálja a számod, és szeptember 1-30 között tudsz majd ingyen mms-ezni."
Aztán a pannon - a tõle megszokott korrekt módon -, odabigyesztette a közleményéhez a következõket:
"Akár djuice, akár Pannon GSM elõfizetõ vagy és a Sziget ideje (augusztus 4-11) alatt küldöd el életed elsõ MMS-ét, akkor szeptember 1.és 31. között ingyen küldhetsz MMS-t. "
és ezzzel jól megszívatott néhány embert!
|
csüt. aug. 12, 2004 22:24 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
LML írta: Az augusztus 4-ei héten (=múlt hét) egyáltalán nem beszéltem a kártyámmal, csak és kizárólag MMS-t küldtem.
Amit most beidéztél, az már egy módosított változat, amit 6-a után tettek ki. A szálázási rendszere jól működött az esetemben, csak az információs rendszere volt hiányos. (= egyértelműen félretájékoztatott)
LML
Ez OK, de ebben a hivatalos közleményben hol szerepelnek szeptemberi dátumok???
|
csüt. aug. 12, 2004 21:39 |
|
|
LML
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 102
|
club írta: Ebből egyértelmű, hogy ha aug. 4.-én küldted az MMS-eidet, akkor vagy nem ezért csökkent az egyenleged, vagy a PGSM sem tudja alkalmazni megfelelően a saját akcióit számlázási rendszerében.
Az augusztus 4-ei héten (=múlt hét) egyáltalán nem beszéltem a kártyámmal, csak és kizárólag MMS-t küldtem.
Amit most beidéztél, az már egy módosított változat, amit 6-a után tettek ki.
A szálázási rendszere jól működött az esetemben, csak az információs rendszere volt hiányos. (= egyértelműen félretájékoztatott)
LML
|
csüt. aug. 12, 2004 19:33 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
tarby írta: Mobilio írta: nem tagadtad???
"Szóval többtényezős a dolog"
fura, hogy értetlenkedsz. végig azt próbáltad eladni, hogy a pgsm nem tud mit tenni, ha a számlázó cég meg a posta gonosz. pont azt nem fogadtad el, hogy a számlázás egészéért egyedül és kizárólag a mobilcég felel, akivel szerződtél. azaz nem érdekes, kivel mit csináltat, ő a hunyó. most meg azt mondod, ezt nem tagadtad? vicces vagy Ez már kóros... Miért értelmezed félre amit mondok? De tudod mit? Valóban, jogod van kötekedni, nem tilthatom meg. Továbbá úgy tűnik bármit mondok, mindent képes vagy félremagyarázni, az elképzeléseidnek megfelelően értelmezni. Sajnálom, hogy ez a fajta flexibilitás és kreativitás nem egy kultúrált vita létrehozását szolgálja nálad. Ilyen körülmények közt viszont nincs értelme a további diszkussziónak. Majd ha partner leszel a vitában akkor folytathatjuk, bár akkor ez már nem lesz téma, hiszen ez a fajta partnerség feltételezi, hogy a vitapartnerekben tiszta, hogy a vita célja az eszmecsere, a másik érvekkel és tényekkel történő meggyőzése, nem pedig a bármilyen eszközökkel történő ellehetetlenítése, sárba tiprása. Üdv, tarby
tarby, tényleg hagyjuk, mert felesleges egymást csépelni. főleg, hogy nagyon szépeket írsz meg komolyakat, meg sok idegen szó is van benne, de vitázni valóban nehéz, ha a másik mindig mást mond. ha következetes a másik és nem értek egyet vele, az egy dolog, viszont ha saját állításait nem akarja figyelembe venni, akkor az gázos.
|
csüt. aug. 12, 2004 19:25 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
LML írta: Macika írta: Van ennek valami hivatalos kihirdetése? Mert ítt/így egy szóval sincs leírva, hogy mettől tart szeptember végéig az ingyenes időszak. Hát igen, rátapintottál a lényegre. Nekem augusztus 3-án hívták fel a figyelmem, a djuice honlapon volt, és CSAK ENNYI SZEREPELT az mms küldési akciónál, sehol egy kisbetű, sehol egy megcsillagozás, semmi... Szerencsére azonnal lementettem a honlapot, bár nem tudom, hogy bizonyító jellegű-e, vagy sem. Aug 6-án délutánra meg kijavították a honlapot, úgy hogy már időpontot is raktak rá. De én aug 4-én küldtem az mms-eimet, és csak annyit tapasztaltam, hogy jött egymás után 2 sms, hogy folyamatosan csökken az egyenlegem. Már több, mint egy hete írtam a számlapanaszos e-mailt, de semmi válasz még. Szerintem az egyenlegfelhasználási időszakom előtt 2 nappal jóváírják az összeget, aztán beszéljem le ha tudom... LML
Hivatalosan:
"Amennyiben djuice számlás vagy kártyás előfizetéssel rendelkezel, akkor 2004. augusztus 3-31 között (függetlenül a vásárlás időpontjától) korlátlan számú MMS-t küldhetsz díjmentesen!
Ezt az ajánlatot nem csak akkor veheted igénybe, ha az akció ideje alatt vásárolsz új előfizetést, hanem akkor is ha már djuice előfizetőnk vagy, illetve ha a megadott időszakban számlás vagy kártyás djuice tarifacsomagra váltasz."
Ebből egyértelmű, hogy ha aug. 4.-én küldted az MMS-eidet, akkor vagy nem ezért csökkent az egyenleged, vagy a PGSM sem tudja alkalmazni megfelelően a saját akcióit számlázási rendszerében.
|
csüt. aug. 12, 2004 19:14 |
|
|
LML
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 102
|
Macika írta: Van ennek valami hivatalos kihirdetése? Mert ítt/így egy szóval sincs leírva, hogy mettől tart szeptember végéig az ingyenes időszak.
Hát igen, rátapintottál a lényegre.
Nekem augusztus 3-án hívták fel a figyelmem, a djuice honlapon volt, és CSAK ENNYI SZEREPELT az mms küldési akciónál, sehol egy kisbetű, sehol egy megcsillagozás, semmi...
Szerencsére azonnal lementettem a honlapot, bár nem tudom, hogy bizonyító jellegű-e, vagy sem.
Aug 6-án délutánra meg kijavították a honlapot, úgy hogy már időpontot is raktak rá.
De én aug 4-én küldtem az mms-eimet, és csak annyit tapasztaltam, hogy jött egymás után 2 sms, hogy folyamatosan csökken az egyenlegem.
Már több, mint egy hete írtam a számlapanaszos e-mailt, de semmi válasz még.
Szerintem az egyenlegfelhasználási időszakom előtt 2 nappal jóváírják az összeget, aztán beszéljem le ha tudom...
LML
|
csüt. aug. 12, 2004 17:26 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Hat,igen. A Pannonnak van egy olyan rossz szokasa mar egy ideje,hogy ossze-vissza irnak mindent,az elso kozlemenyt nem szabad komolyan venni,mert 48 oran belul jon a helyesbites.
|
csüt. aug. 12, 2004 17:21 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
LML írta: Pontosan T68m! Én sem tudtam volna pontosabban fogalmazni Annyit írtam még az ügyfélszolgálatnak, hogy van egy másik pannonos számom is és arra írják jóvá az összeget, ha jogosnak találják. Egyébként jogosnak kell találniuk, mert ezt írták az akciójukban: "Akár djuice, akár Pannon GSM előfizető vagy és a Sziget ideje alatt küldöd el életed első MMS-ét, akkor szeptember végéig ingyen küldhetsz MMS-t." Csak kihagyták belőle, hogy a sziget ideje alatt csak "regisztrálni" lehet magadat, és szeptember 1 és 30-a között lehet a regisztrált ügyfeleknek ingyen küldeniük az MMS-t. És én a sziget ideje alatt már küldtem a privátos kártyámról az MMS-eket, amiket leszámlázott. Erre írtam a panaszos levelet. LML
Van ennek valami hivatalos kihirdetése?
Mert ítt/így egy szóval sincs leírva, hogy mettől tart szeptember végéig az ingyenes időszak.
|
csüt. aug. 12, 2004 17:14 |
|
|
LML
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 102
|
Pontosan T68m! Én sem tudtam volna pontosabban fogalmazni
Annyit írtam még az ügyfélszolgálatnak, hogy van egy másik pannonos számom is és arra írják jóvá az összeget, ha jogosnak találják.
Egyébként jogosnak kell találniuk, mert ezt írták az akciójukban:
"Akár djuice, akár Pannon GSM előfizető vagy és a Sziget ideje alatt küldöd el életed első MMS-ét, akkor szeptember végéig ingyen küldhetsz MMS-t."
Csak kihagyták belőle, hogy a sziget ideje alatt csak "regisztrálni" lehet magadat, és szeptember 1 és 30-a között lehet a regisztrált ügyfeleknek ingyen küldeniük az MMS-t.
És én a sziget ideje alatt már küldtem a privátos kártyámról az MMS-eket, amiket leszámlázott.
Erre írtam a panaszos levelet.
LML
|
csüt. aug. 12, 2004 17:03 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
tarby írta: Macika írta: LML írta: Mit csinálhatok, ha a Pannon a már passzív kártyámra írja jóvá a hibásan kiszámláztt összeget, ugyanis akkor nem tudom lfelhasználni azt az õ hibájukból. Segítsél már! Miben is hibázik a Pannon? Nem mertem föltenni a kérdést...
Macika, Tarby Lenin elvtárs azt mondta: tanulni, tanulni, tanulni én meg hozzáteszem: olvasni, olvasni, olvasni
A pannon ott hibádzott, hogy kiszámlázta/levonta az amúgy ingyenesnek hirdetett mms-ek árát. Ebbõl a hibájából kifolyólag nem tudta LML emeltdíjas szextelefonokra (vagy akármi másra, de én mindig a jót feltételezem ))) költeni a pénzét.
Tehát a pannon hibájából nem használhatta fel eddig és most. A jövõben - az esetlegesen jóváírt összeget - az egyenleg felhasználási idõ lejárta miatt szintén nem tudja majd felhasználni. Az egyenlegfelhasználási idõ természetesen NEM A PANNON hibája miatt jár le. (De a PANNON HIBÁJA és egy egyszerû korrekciós jóváírás esetén LML nem lesz jobb helyzetben)
Annyit azért feltételezhettek LML-rõl, hogy bár pontatlanul fogalmazott, ezt akarta mondani!
LML kérdésére: a ptk szerint ilyenkor (mivel szerzõdés megszüntére kerül sor, a lejáró rendelkezési idõ miatt) készpénz útján kell rendezni a szerzõdésbõl még esetlegesen fennálló követeléseket. De mire ezt a pannonból kivered....
|
csüt. aug. 12, 2004 14:09 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Hogy mit tudtok vitázni ezen a számla dolgon...
|
csüt. aug. 12, 2004 13:52 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Macika írta: LML írta: Mit csinálhatok, ha a Pannon a már passzív kártyámra írja jóvá a hibásan kiszámláztt összeget, ugyanis akkor nem tudom lfelhasználni azt az ő hibájukból. Segítsél már! Miben is hibázik a Pannon?
Nem mertem föltenni a kérdést...
|
csüt. aug. 12, 2004 12:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
LML írta: Mit csinálhatok, ha a Pannon a már passzív kártyámra írja jóvá a hibásan kiszámláztt összeget, ugyanis akkor nem tudom lfelhasználni azt az ő hibájukból.
Segítsél már!
Miben is hibázik a Pannon?
|
csüt. aug. 12, 2004 12:22 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Crick írta: T68m:
Neked kellene megértened, hogy a posta nem alvállalkozó. Amikor Te feladsz egy levelet, Te sem alvállalkozóként foglalkoztatod a postát. És mivel a számlákat a posta "nem nyilvántartott" küldeményként továbbítja (mert ugye nem ajánlott, stb.), ezért az üzletszabályzatukban nem is vállalnak érte felelősséget.
Macika: az OLK-s pecsét a logisztikai központban kerül rá a borítékra, amikor sorra kerül. Sajnos lehet, hogy akkor kapta meg a posta, de az is, hogy már ott állt egy kupacban 2 napig.
Üdv, C.
Lehet, hogy a Posta nem alvállalkozóm NEKEM.
De ha jól tévedek, a mobilszolgáltatóknak szerződésük van a m.kir.postával. Ez esetben viszont már egészen más a helyzet.
Az OLK-t megértem, de NEM ÉRDEKEL!!!
Akkor adják fel annyival hamarabb, hogy ne 2 nappal a befizetési határidő előtt érjen ide!
Nem az áll a szerződésünkben, hogy a befizetési határidő 10 nap, vagy amennyi a postai kézbesítés miatt marad belőle!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Macika csüt. aug. 12, 2004 15:45-kor.
|
csüt. aug. 12, 2004 12:15 |
|
|
LML
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 102
|
T68m írta: - jópofa dolog-e utólag közölni, hogy az ingyen mms-t, azt csak szeptember elsejétől értjük be-be-be! (itt a fórumon is volt olyan, aki megszívta ezt)
Igen, én is így jártam, de miután láttam, hogy leszámlázzák abba hagytam.
Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem:
Azt a kártyát, amelyről küldtem az MMS-eket (amiket végülis kiszámláztak) szeretném megszüntetni, azaz durván két hét múlva lejár az egyenlegfelhasználási időszakom, de nem szándékozom feltölteni.
Valahol olvastam, hogy a számlázási panaszokat max 1 hónapig vizsgálhatják.
Mit csinálhatok, ha a Pannon a már passzív kártyámra írja jóvá a hibásan kiszámláztt összeget, ugyanis akkor nem tudom lfelhasználni azt az ő hibájukból.
Remélem értitek, hogy mit akarok ebből kihozni.
LML
|
csüt. aug. 12, 2004 11:24 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
partycsoka írta: T68m írta: - jópofa dolog-e utólag közölni, hogy az ingyen mms-t, azt csak szeptember elsejétõl értjük be-be-be! (itt a fórumon is volt olyan, aki megszívta ezt); Na, akkor most hogy is van ez? Elvesztettem a fonalat. Tehát csak szept. 1-tõl van ingyen MMS? Akkor a Mobilfórum.hu-n páran jó nagyot fognak szívni, mert amint az elõbb olvasgattam az egyik topicot, egyesek nagyon küldik egymásnak ezerrel.
igen, a nem dnarancsos pannonosoknak szeptember 1.-tõl van az ingyen mms, ha a sziget alatt küldik el életük elsõ mms-ét. DJuice-s topicban kitárgyalva.
|
csüt. aug. 12, 2004 11:08 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
T68m írta: - jópofa dolog-e utólag közölni, hogy az ingyen mms-t, azt csak szeptember elsejétől értjük be-be-be! (itt a fórumon is volt olyan, aki megszívta ezt);
Na, akkor most hogy is van ez? Elvesztettem a fonalat.
Tehát csak szept. 1-től van ingyen MMS?
Akkor a Mobilfórum.hu-n páran jó nagyot fognak szívni, mert amint az előbb olvasgattam az egyik topicot, egyesek nagyon küldik egymásnak ezerrel.
|
csüt. aug. 12, 2004 10:57 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Mobilio írta: ... nem tagadtad??? ...
ne izgulj. Itt két /több/ szálon fut a dolog. Egyszer: vitatkozunk, hogy egy-egy szolgáltatást hogy /kellene/ megvalósítani a pgsm-nek. Másodszor: Crick & (fõleg) Tarby mindent letagad, átmagyaráz, amit elötte irtak. Tisztára mint a pgsm, ezért is kérdeztem, hogy nem ott dolgoznak-e véletlenül?
Egyébként most tökre fel lesznek háborodrva, hogy õk? Olyat sohasem.... Aztán jön a vég nélküli visszaidézgetés, hogy a külsõ olvasónak fájdul bele a feje.
Nézd, munkaidõbõl nekik biztosan kifussa és így aztán kevésbé látszik, hogy mikor mennyit sunyít épp a pannon.
Az a pechük, hogy nem tudják a fórumot úgy módosítgatni, mint a pannon ászfjét (engem ez az Orwelli 1984-re emlékeztet).
Mindazonáltal leszögezem, hogy semmi gond nincs abból, kedves Tarby & Crick, hogy ti másképp ítéltek meg az alábbiakat:
- van felelõsége a pannonnak a számlázásáért vagy sem;
- gusztustalan volt-e megtagadni a számcibálást a személyiváltozásért vagy sem;
- jópofa dolog-e utólag közölni, hogy az ingyen mms-t, azt csak szeptember elsejétõl értjük be-be-be! (itt a fórumon is volt olyan, aki megszívta ezt);
(és még sok minden más, most csak a legfrissebbekbõl szemezgettem.)
Tehát, ti nyugodtan gondolhatják, hogy mindez helyénvaló. Sõt, azért sem jár megvetés, ha ezek után úgy gondoljátok, hogy a pannon a ti szolgáltatótok. Ti döntésetek - csak ne tagadjátok le két nap múlva!!!
|
csüt. aug. 12, 2004 9:53 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
KaRFiol írta: test írta: Az ÁSZF-ben bármit le lehet írni, és senki nem olvassa el vásárlás előtt, mert szinte nincs is rá mód. Azt is beleírhatom, hogy minden egyes hívás után ki kell nyitni az ablakot és szellőztetni. Na und? Virágszálam, az hogy mások mit csinálnak, engem egyáltalán nem érdekel. Én sem olvastam el a szerződés aláírása előtt, csak utólag tájékozódásképpen. Egyébként meg mindenki aláírja, amikor szerződik, úgyhogy ha az előfizető késik a befizetéssel, és nem pár napot, majd arra hivatkozik, hogy nem kapta meg időben a számláját, akkor lehet hivatkozni erre a pontra. Ennyi. Én erre hívtam fel a figyelmedet, amire te már megint a hülyeségeiddel válaszoltál.
Hello!
Magam részéről ezek után befejeztem a fórumra írkálást. További kellemes anyázást mindenkinek, de a jövőben legalább alapvető kérdéseknek nézzetek utána.
Bye
test
|
csüt. aug. 12, 2004 9:33 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Placc írta: Asszem a topic címét át kéne nevezni Egymástgyalázónak, csak így tovább...
Igazad van, többek közt ezért is hagyom abba.
|
csüt. aug. 12, 2004 8:06 |
|
|
Placc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 263 Tartózkodási hely: a monitoron csüngve...
|
Asszem a topic címét át kéne nevezni Egymástgyalázónak, csak így tovább...
|
csüt. aug. 12, 2004 7:59 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Mobilio írta: nem tagadtad???
"Szóval többtényezős a dolog"
fura, hogy értetlenkedsz. végig azt próbáltad eladni, hogy a pgsm nem tud mit tenni, ha a számlázó cég meg a posta gonosz. pont azt nem fogadtad el, hogy a számlázás egészéért egyedül és kizárólag a mobilcég felel, akivel szerződtél. azaz nem érdekes, kivel mit csináltat, ő a hunyó. most meg azt mondod, ezt nem tagadtad? vicces vagy
Ez már kóros... Miért értelmezed félre amit mondok?
De tudod mit? Valóban, jogod van kötekedni, nem tilthatom meg. Továbbá úgy tűnik bármit mondok, mindent képes vagy félremagyarázni, az elképzeléseidnek megfelelően értelmezni. Sajnálom, hogy ez a fajta flexibilitás és kreativitás nem egy kultúrált vita létrehozását szolgálja nálad. Ilyen körülmények közt viszont nincs értelme a további diszkussziónak.
Majd ha partner leszel a vitában akkor folytathatjuk, bár akkor ez már nem lesz téma, hiszen ez a fajta partnerség feltételezi, hogy a vitapartnerekben tiszta, hogy a vita célja az eszmecsere, a másik érvekkel és tényekkel történő meggyőzése, nem pedig a bármilyen eszközökkel történő ellehetetlenítése, sárba tiprása.
Üdv,
tarby
|
csüt. aug. 12, 2004 7:53 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
tarby írta: T68m írta: tarby írta: A kizárólagos felelősség kérdésében alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Ilyen alapon pl. a Magyar Posta nem felelős a késve kézbesített, esetleg elveszett ill. megsemmisült küldeményekért, hiszen minden felelősség a megbízót, azaz a feladót terheli. Ugye te is látod, hogy ez abszurd?
Üdv,
tarby Tarby, ne tetesd magad hülyébbnek, mint aminek gondolunk! (és ez most nem személyeskedés, hanem felszólítás!) Igyekszem. T68m írta: A PGSM felel egyedül az egész számlabalhéért az előfizető, a posta pedig a feladó, azaz a pgsm felé.
Tudod, ezt itt mindenki tudja, belátja. Magadat égeted a fenti és hozzá hasonló mondataiddal.
(Ha akarod átfogalmazom: a fővállalkozó felel egyedül - a megbízó felé - a teljesítésért, azaz - esetleges - alvállalkozói esetleges hibáiért is. De, az alvállalkozó természetesen felel a fővállalkozónak a rábízott munkáért!) Ez igaz, nem is tagadtam.
nem tagadtad???
"Szóval többtényezős a dolog"
fura, hogy értetlenkedsz. végig azt próbáltad eladni, hogy a pgsm nem tud mit tenni, ha a számlázó cég meg a posta gonosz. pont azt nem fogadtad el, hogy a számlázás egészéért egyedül és kizárólag a mobilcég felel, akivel szerződtél. azaz nem érdekes, kivel mit csináltat, ő a hunyó. most meg azt mondod, ezt nem tagadtad? vicces vagy
|
csüt. aug. 12, 2004 7:17 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
T68m írta: tarby írta: A kizárólagos felelősség kérdésében alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Ilyen alapon pl. a Magyar Posta nem felelős a késve kézbesített, esetleg elveszett ill. megsemmisült küldeményekért, hiszen minden felelősség a megbízót, azaz a feladót terheli. Ugye te is látod, hogy ez abszurd?
Üdv,
tarby Tarby, ne tetesd magad hülyébbnek, mint aminek gondolunk! (és ez most nem személyeskedés, hanem felszólítás!) Igyekszem. T68m írta: A PGSM felel egyedül az egész számlabalhéért az előfizető, a posta pedig a feladó, azaz a pgsm felé.
Tudod, ezt itt mindenki tudja, belátja. Magadat égeted a fenti és hozzá hasonló mondataiddal.
(Ha akarod átfogalmazom: a fővállalkozó felel egyedül - a megbízó felé - a teljesítésért, azaz - esetleges - alvállalkozói esetleges hibáiért is. De, az alvállalkozó természetesen felel a fővállalkozónak a rábízott munkáért!)
Ez igaz, nem is tagadtam.
|
csüt. aug. 12, 2004 5:19 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Mobilio írta: tarby írta: Légyszíves vezesd már le a beidézett hozzászólásokból, hogy hol hazudtam...
Azt mondtam, hogy az operátor és a számlanyomtató cég felelnek a számlázásért. A számlázás alatt ezidáig ugye a számla előállítását, kinyomtatását, kézbesítését értettük.
Erre te közölted, hogy ez nem igaz, csakis az operátor felel az egészért, hiába állítom az ellenkezőjét.
Erre mondtam, hogy én ilyet nem állítottam.
Erre te hazugnak neveztél.
Ebből arra következtetek, hogy szerinted én azt találtam írni, hogy a számlanyomtató cég felelős a számlázásért. Mivel ilyet én nem tettem, és erre bizonyíték is van, itt a fórumon, ezért sajnálattal konstatálom, hogy megint félremagyarázod a dolgot.
Ha tudod, akkor kérlek cáfold tényekkel, idézetekkel, bármi olyasmivel amit leírtam itt.
A kizárólagos felelősség kérdésében alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Ilyen alapon pl. a Magyar Posta nem felelős a késve kézbesített, esetleg elveszett ill. megsemmisült küldeményekért, hiszen minden felelősség a megbízót, azaz a feladót terheli. Ugye te is látod, hogy ez abszurd?
Üdv,
tarby pont most írtad le megint, hogy nem a szolgáltató felelős a számlázásért. az előbb meg azt kérdezted "Ki a fene mondta, hogy az operátor nem felel a számlázásért?"
Idézd be azt a mondatot amiben ezt állítottam. A további vitának addig nincs értelme.
Üdv,
tarby
|
csüt. aug. 12, 2004 5:15 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
T68m:
Neked kellene megértened, hogy a posta nem alvállalkozó. Amikor Te feladsz egy levelet, Te sem alvállalkozóként foglalkoztatod a postát. És mivel a számlákat a posta "nem nyilvántartott" küldeményként továbbítja (mert ugye nem ajánlott, stb.), ezért az üzletszabályzatukban nem is vállalnak érte felelősséget.
Macika: az OLK-s pecsét a logisztikai központban kerül rá a borítékra, amikor sorra kerül. Sajnos lehet, hogy akkor kapta meg a posta, de az is, hogy már ott állt egy kupacban 2 napig.
Üdv,
C.
|
csüt. aug. 12, 2004 5:05 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: Étrsd már meg (ha neked ez hivatalból nehezedre is esik), a számlázás a számla elkészítésétől annak az ELJUTTATÁSÁIG tart. (nem pedig az eljutatás megkezdéséig - azaz a postára adásáig) Igen, és itt van az ÁSZF-ben is némi ellentmondás, hogy a számla feladásától számított 5 nap múlva kézbesítettnek tekintik a számlát. Ha a 173-on megkérdezem, nem tudnak választ adni arra nézve, mikor lett feladva, csak szajkózzák, ami le van írva nekik. Akkor tulajdonképpen ki tudja megmondani, mikortól tekintik úgy, hogy megkaptam a számlát? Egyáltalán publikus info az, hogy mikor adják postára? Ha nem, akkor miért nem az? Crick írta: A számládon azt látom, hogy a számlazásárod 21-e (!). De Te is kiszámolhatod, hogy 21 + max 3 nap + 5 nap = 29 + 10 nap a befizetésre = augusztus 8. (A kép alapján nálad a max 3 nap számlakészítési idő 2 volt, ezért az egy nap eltérés). Tehát ugyanaz jön ki nagyjából.
Közben hazaértem nyaralásból.
Itthon feltúrtam a papírkosarat és meg is találtam a Pannon számla borítékját, ami aug. 6-án érkezett meg. És rosszul emlékeztem, bizony rajta van a feladás dátuma, a boríték alján ott díszeleg szépen UV-naranccsal: OLK 04. 07. 28.
Tehát a számla elkészítésének napján adták postára.
Ezek szerint onnantól ketyeg a 10 nap, mínusz annyi, amennyi idő alatt kézbesíti a Posta.
De a fene egye meg, miért az én időmből ketyeg az, ameddig a Postán van a számlalevél???
És ki hiszi el nekem ezek után, hogy 6-án került bele a postaládámba a boríték?
Mindenesetre azt leszögezhetjük, hogy Crick véleményével ellentétben nem 21. + 3 nap, hanem 21. + 7 nap a postára adási idő. És innentől + 5 nap az ugye augusztus 2.
Ha innentől ketyegne valóban a 10 nap (tehát nem 8., hanem 12. lenne a befizetési határidő), akkor egy k. szavam nem lett volna, hiszen 6 nap sokkal több, mint 2 nap.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Macika csüt. aug. 12, 2004 12:12-kor.
|
csüt. aug. 12, 2004 2:46 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Crick írta: Én sehol sem mondtam olyat, hogy a számlák elkészítéséért nem a mobilcég felel Üdv, C. t68m írta: Mobilio írta: hát nagyon nincs igazad. attól hogy külsõs cég végzi, a szolgáltató maximálisan felel a számlázásért. nem legyinthet, hogy ugyan, hát az már nem az én dolgom. fõként azért sem, mert a számlázás miatt a legkényesebb adatokat adja át, szigorúan kell felügyelnie, mi is történik a számlák elkészítésekor. elég gyenge érv, hogy ha átadta az adatokat, akkor onnantól nincs köze hozzá. igen, ezt már milliószor elmondtuk, de Tarby & Crick, csak legyint rá - mi vagyunk a kötözködõk felkiáltással.
tehát te olyat cáfolsz, amit én nem állítottam!!!!
Én mobilio-val értettem egyet, miszerint " attól hogy külsõs cég végzi, a szolgáltató maximálisan felel a számlázásért.", te pedig cáfoltad, hogy
"Én sehol sem mondtam olyat, hogy a számlák elkészítéséért nem a mobilcég felel" - ezt most tudjam be tévedésnek vagy szándékos csúsztatás???
De fogadjuk el egyszerû tévedésnek és tekintsük úgy, hogy az én mondatomat cáfolod, azaz azt állítod, hogy "sehol sem mondtam olyat, hogy a számlázásért nem a mobilcég felel".
Nos, akkor ki írta a következõket?
"Pont azt magyarázom jó ideje Macika, hogy ha a Pannon adja fel késve a számlát, akkor jogos a panaszod. Ha viszont nem, akkor semmit nem lehet tenni. "??? ))))))))
Tehát megint az örök kérdés, a jó pannon mindent megtesz, de a csúnya posta elronccsa! Hát tehet errõl a pannon? Nos, igen, tehet, õ bizza ezt a postára (alvállalkozóra), neki kell elszámolnia vele. S ha a posta (mint alvállalkozó) nem teljesít, azért a fõvállalkozónak kell tartani a hátát!
Étrsd már meg (ha neked ez hivatalból nehezedre is esik), a számlázás a számla elkészítésétõl annak az ELJUTTATÁSÁIG tart. (nem pedig az eljutatás megkezdéséig - azaz a postára adásáig)
|
csüt. aug. 12, 2004 2:01 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
tarby írta: Megint kekeckedsz, és félremagyarázol. Tessék, de csak magadat égeted amikor - mint most - kiderül, hogy megint tévedtél.
azt hiszem, mobilio pontos választ adott neked! )))
köszönöm mobilio!
|
csüt. aug. 12, 2004 1:34 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
tarby írta: A kizárólagos felelõsség kérdésében alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Ilyen alapon pl. a Magyar Posta nem felelõs a késve kézbesített, esetleg elveszett ill. megsemmisült küldeményekért, hiszen minden felelõsség a megbízót, azaz a feladót terheli. Ugye te is látod, hogy ez abszurd?
Üdv,
tarby
Tarby, ne tetesd magad hülyébbnek, mint aminek gondolunk! (és ez most nem személyeskedés, hanem felszólítás!)
A PGSM felel egyedül az egész számlabalhéért az elõfizetõ, a posta pedig a feladó, azaz a pgsm felé.
Tudod, ezt itt mindenki tudja, belátja. Magadat égeted a fenti és hozzá hasonló mondataiddal.
(Ha akarod átfogalmazom: a fõvállalkozó felel egyedül - a megbízó felé - a teljesítésért, azaz - esetleges - alvállalkozói esetleges hibáiért is. De, az alvállalkozó természetesen felel a fõvállalkozónak a rábízott munkáért!)
|
csüt. aug. 12, 2004 1:29 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Mobilio írta: akkor most ki a fene felel érte tarby?????
én inkább azt kérdezném: "ki a fene ez a tarby?" pgsm prokátora? )))
|
csüt. aug. 12, 2004 1:22 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
tarby írta: Légyszíves vezesd már le a beidézett hozzászólásokból, hogy hol hazudtam...
Azt mondtam, hogy az operátor és a számlanyomtató cég felelnek a számlázásért. A számlázás alatt ezidáig ugye a számla előállítását, kinyomtatását, kézbesítését értettük.
Erre te közölted, hogy ez nem igaz, csakis az operátor felel az egészért, hiába állítom az ellenkezőjét.
Erre mondtam, hogy én ilyet nem állítottam.
Erre te hazugnak neveztél.
Ebből arra következtetek, hogy szerinted én azt találtam írni, hogy a számlanyomtató cég felelős a számlázásért. Mivel ilyet én nem tettem, és erre bizonyíték is van, itt a fórumon, ezért sajnálattal konstatálom, hogy megint félremagyarázod a dolgot.
Ha tudod, akkor kérlek cáfold tényekkel, idézetekkel, bármi olyasmivel amit leírtam itt.
A kizárólagos felelősség kérdésében alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Ilyen alapon pl. a Magyar Posta nem felelős a késve kézbesített, esetleg elveszett ill. megsemmisült küldeményekért, hiszen minden felelősség a megbízót, azaz a feladót terheli. Ugye te is látod, hogy ez abszurd?
Üdv,
tarby
pont most írtad le megint, hogy nem a szolgáltató felelős a számlázásért. az előbb meg azt kérdezted "Ki a fene mondta, hogy az operátor nem felel a számlázásért?"
akkor most ki a fene felel érte tarby????? a szolgáltató vagy a számlázó cég? úgy érzem, magad sem tudod eldönteni. ezért is írtam, hogy hazudtál, amikor úgy kérdeztél vissza, mintha soha nem próbáltad volna a felelősséget áthárítani a számlázó cégre és mintha nem is keltetted volna azt a látszatot, hogy a pgsm szegény átadta a dolgokat, nem tud mit tenni, ha a számlázó cég csúnyán elcseszi.
egyébként a magyar posta ügyével nagyon mellélőttél. a levél feladásánál gyakorlatilag nincs mit tennem, mert nincs 4 posta, akik közül választok, számlázással viszont nem egy cég foglalkozik. ez az egyik része. a másik, hogy egy levél feladása és egy éves szinten nagyon szép summa között van különbség. ha én megbízok egy céget, akinek a bevétele nagyrészt tőlem függ mondjuk, akkor igenis tudok nyomást gyakorolni. a postánál ezt nem tehetem, mert a 40 forintos levelemet nem tudom máshova vinni és ha nem adom fel, akkor sem rendíti meg a postát. a példád kb ennyire volt komoly. magad is jól tudod, hogy ha a számlázással foglalkozó cég féltené a több százmilliós megbízást, akkor kapkodna, tehát a pannon igenis követelhet ha akar vagy mehet máshoz, ha nem tetszik. a psgm, vodafone vagy t-mobile igenis maga FELELŐS mindazért, ami a számlázás során történik. minden hiba vagy hiányosság, rajta kérhető számon, függetlenül attól, hogy kinek adja ki a munkát. ha nem jó a térerőd, akkor majd arra hivatkozik a pgsm, hogy az antennát nem ő, hanem egy alvállkozó cég telepítette és ezért ő nem tud mit kezdeni vele? na ja.
|
szer. aug. 11, 2004 22:18 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Mobilio írta: tarby, utálom az ilyen vitákat, de sajnos azt kell mondanom, hogy most hazudtál. több hózzászólásodban is azt magyaráztad, hogy nem csak a pannon múlik, hanem a külsős cégen, többtényezős. erre írtam, hogy az egész a pannonon múlik, mert ő szerződik, ő ellenőriz, ő követel és ő tartatja be a szabályokat. ha nem teszi, azaz a külsős cég sz...l csinálja, akkor az is a megbízó, így a pannon hibája. nem érdekes, ki kinek mikor adja át a számlaképet. ez csak a porhintés. ha nem megy jól, követeljen többet és kérje számon. ennyi.
Légyszíves vezesd már le a beidézett hozzászólásokból, hogy hol hazudtam...
Azt mondtam, hogy az operátor és a számlanyomtató cég felelnek a számlázásért. A számlázás alatt ezidáig ugye a számla előállítását, kinyomtatását, kézbesítését értettük.
Erre te közölted, hogy ez nem igaz, csakis az operátor felel az egészért, hiába állítom az ellenkezőjét.
Erre mondtam, hogy én ilyet nem állítottam.
Erre te hazugnak neveztél.
Ebből arra következtetek, hogy szerinted én azt találtam írni, hogy a számlanyomtató cég felelős a számlázásért. Mivel ilyet én nem tettem, és erre bizonyíték is van, itt a fórumon, ezért sajnálattal konstatálom, hogy megint félremagyarázod a dolgot.
Ha tudod, akkor kérlek cáfold tényekkel, idézetekkel, bármi olyasmivel amit leírtam itt.
A kizárólagos felelősség kérdésében alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Ilyen alapon pl. a Magyar Posta nem felelős a késve kézbesített, esetleg elveszett ill. megsemmisült küldeményekért, hiszen minden felelősség a megbízót, azaz a feladót terheli. Ugye te is látod, hogy ez abszurd?
Üdv,
tarby
|
szer. aug. 11, 2004 20:16 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
tarby írta: Ki a fene mondta, hogy az operátor nem felel a számlázásért? He? Mondtam én ilyet? Nem. Akkor meg ne adj a számba ilyen szöveget, hogy belém köthess.
Az operátor előállítja a számlaképet, majd azt valamilyen formában eljuttatja a nyomtatást végző céghez. Ezek a cégek a számlát olyan zárt rendszerben nyomtatják ahol maguk nem férnek hozzá az előfizetők adataihoz (ezért nem Kis Pista végzi otthon a HP DeskJet-en).
Innentől több dolog is előfordulhat. Pl. a Pannon korábban küldte a számlaanyagot a nyomdába, vagy a nyomdában nyomták ki korábban, vagy nem időben adták postára (mondjuk számolva a Posta késéseivel pár nappal korábban) stb...
tarby, utálom az ilyen vitákat, de sajnos azt kell mondanom, hogy most hazudtál. több hózzászólásodban is azt magyaráztad, hogy nem csak a pannon múlik, hanem a külsős cégen, többtényezős. erre írtam, hogy az egész a pannonon múlik, mert ő szerződik, ő ellenőriz, ő követel és ő tartatja be a szabályokat. ha nem teszi, azaz a külsős cég sz...l csinálja, akkor az is a megbízó, így a pannon hibája. nem érdekes, ki kinek mikor adja át a számlaképet. ez csak a porhintés. ha nem megy jól, követeljen többet és kérje számon. ennyi.
|
szer. aug. 11, 2004 19:21 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
test írta: Az ÁSZF-ben bármit le lehet írni, és senki nem olvassa el vásárlás előtt, mert szinte nincs is rá mód. Azt is beleírhatom, hogy minden egyes hívás után ki kell nyitni az ablakot és szellőztetni. Na und?
Virágszálam, az hogy mások mit csinálnak, engem egyáltalán nem érdekel. Én sem olvastam el a szerződés aláírása előtt, csak utólag tájékozódásképpen. Egyébként meg mindenki aláírja, amikor szerződik, úgyhogy ha az előfizető késik a befizetéssel, és nem pár napot, majd arra hivatkozik, hogy nem kapta meg időben a számláját, akkor lehet hivatkozni erre a pontra. Ennyi. Én erre hívtam fel a figyelmedet, amire te már megint a hülyeségeiddel válaszoltál.
|
szer. aug. 11, 2004 18:40 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
tarby írta: Továbbá a bank kérésre előállít egy hivatalos igazolást arról, hogy XY zzzz számlájáról a Pannon GSM Rt. pppp számú számlájára ekkor és ekkor $$$$ összeget utaltak.
Sorry, ugyanazt írtam le mint Trabi TM. Gyorsabb a kezem mint a szemem.
|
szer. aug. 11, 2004 15:01 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Nem azért, de ez már nagyon égő, hogy megint helyesbítő közleményt dobtak ki. Amikor megláttam, egyből elkapott a röhögés, hogy már megint...
Ezt vagy direkt csinálja valaki vagy ennyire nem figyelnek oda, hogy mit írnak bele.
|
szer. aug. 11, 2004 15:00 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Trabi TM írta: VonBraun írta: Késtem a befizetéssel. Azaz, éppen aznap fizettem a számlát, amikor kaptam az sms-t, hogy igazoljam a befizetésem. Telebankon keresztül utaltam, úgyhogy csak egy sms-t tudok felmutatni, hogy igenis, megtörtént a fizetés, kivonat valamikor a hónap végén lesz. Szerintetek ilyenkor mit faxoljak el nekik 4 napon belül?
[Ugyanezt megkérdeztem természetesen az ügyfélszolgálati e-mail címen, de eddig még nem jött rá válasz.] Elvileg minden átutalásnak lehet nyomtatni egy papír igazolást is, ráadásul minden utalásnak van egy tranzakciószáma, amit ha bediktálsz nekik, könnyen lehet, hogy elfogadják papír nélkül is...
Továbbá a bank kérésre előállít egy hivatalos igazolást arról, hogy XY zzzz számlájáról a Pannon GSM Rt. pppp számú számlájára ekkor és ekkor $$$$ összeget utaltak.
|
szer. aug. 11, 2004 15:00 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
VonBraun írta: Késtem a befizetéssel. Azaz, éppen aznap fizettem a számlát, amikor kaptam az sms-t, hogy igazoljam a befizetésem. Telebankon keresztül utaltam, úgyhogy csak egy sms-t tudok felmutatni, hogy igenis, megtörtént a fizetés, kivonat valamikor a hónap végén lesz. Szerintetek ilyenkor mit faxoljak el nekik 4 napon belül?
[Ugyanezt megkérdeztem természetesen az ügyfélszolgálati e-mail címen, de eddig még nem jött rá válasz.]
Elvileg minden átutalásnak lehet nyomtatni egy papír igazolást is, ráadásul minden utalásnak van egy tranzakciószáma, amit ha bediktálsz nekik, könnyen lehet, hogy elfogadják papír nélkül is...
|
szer. aug. 11, 2004 13:09 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Késtem a befizetéssel. Azaz, éppen aznap fizettem a számlát, amikor kaptam az sms-t, hogy igazoljam a befizetésem. Telebankon keresztül utaltam, úgyhogy csak egy sms-t tudok felmutatni, hogy igenis, megtörtént a fizetés, kivonat valamikor a hónap végén lesz.
Szerintetek ilyenkor mit faxoljak el nekik 4 napon belül?
[Ugyanezt megkérdeztem természetesen az ügyfélszolgálati e-mail címen, de eddig még nem jött rá válasz.]
|
szer. aug. 11, 2004 13:05 |
|
|
test
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 80
|
KaRFiol írta: Vodafone ÁSZF:
4.1.5. Amennyiben az Előfizető a számlát a számlázási időszakot – amelyről a Szolgáltató írásban tájékoztatja az Előfizetőt - követő 8 napon belül nem kapja kézhez, úgy ezt 5 napon belül az ügyfélszolgálatnál köteles jelezni.
Az ÁSZF-ben bármit le lehet írni, és senki nem olvassa el vásárlás előtt, mert szinte nincs is rá mód. Azt is beleírhatom, hogy minden egyes hívás után ki kell nyitni az ablakot és szellőztetni. Na und?
|
szer. aug. 11, 2004 11:15 |
|
|
Placc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 263 Tartózkodási hely: a monitoron csüngve...
|
club írta: OK. Részedről korrekt a kiszolgálás (visszahívtatok 1-2 órán belül), nekem is megcsináltátok manuálisan. Én viszont azóta 2 külön magán és prepaid Djuice előfizetéssel is próbálkoztam, egyik se jött be. Ezek szerint rajtam kívül más is járt így, ami viszont már rendszerhiba. És azt ügye te is belátod, hogy erre max. csak tűzoltó megoldás lehet a manuális regisztráció? (Ha a kiemelt ügyfél én akartam lenni: Nos azon az előfizetésen tökéletesen működött/működik a Mobilposta összes funkciója.)
Jelentem újból megy a pre-paid MP regisztráció!
|
szer. aug. 11, 2004 10:59 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
test írta: Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Azért itt alapvető tévedések vannak felsorakoztatva, kezdve onnan, hogy azért nem mindenkinek van ideje a számlák beérkezési időpontjait figyelemmel kísérni egészen odáig, hogy nem kötelező utólag fizetendő szolgáltatást nyújtani ha nem vállalják, hogy azt be is kell hajtani az ügyféltől.
Vodafone ÁSZF:
4.1.5. Amennyiben az Előfizető a számlát a számlázási időszakot – amelyről a Szolgáltató írásban tájékoztatja az Előfizetőt - követő 8 napon belül nem kapja kézhez, úgy ezt 5 napon belül az ügyfélszolgálatnál köteles jelezni.
|
szer. aug. 11, 2004 10:53 |
|
|
thiby
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 418 Tartózkodási hely: Budapest
|
Közlemények, Pannon Gsm.
Volt már olyan közlemény, amit a Pannon helyesen tett közzé? Szerintem ez nem normális, hogy minden (vagy ha nem is minden, de nagyon sok) közleményt egy helyesbítő közlemény követ..
Valaki vagy nagyon bénán csinálja, amit csinál - vagy szándékosan teszik így.
|
szer. aug. 11, 2004 10:35 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
T68m írta: Mobilio írta: hát nagyon nincs igazad. attól hogy külsős cég végzi, a szolgáltató maximálisan felel a számlázásért. nem legyinthet, hogy ugyan, hát az már nem az én dolgom. főként azért sem, mert a számlázás miatt a legkényesebb adatokat adja át, szigorúan kell felügyelnie, mi is történik a számlák elkészítésekor. elég gyenge érv, hogy ha átadta az adatokat, akkor onnantól nincs köze hozzá. igen, ezt már milliószor elmondtuk, de Tarby & Crick, csak legyint rá - mi vagyunk a kötözködők felkiáltással.
Megint kekeckedsz, és félremagyarázol. Tessék, de csak magadat égeted amikor - mint most - kiderül, hogy megint tévedtél.
|
szer. aug. 11, 2004 5:25 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 25 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|