|
Szerző |
Üzenet |
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
ez nem is voda, hanem viszonteladó gyalázás lesz:
a 1270-el történt beszélgetés során hivatkoztak egy papírra. Én pontosan emlékeztem, hogy az ominozus papírt annakidején nem írtam alá, sõt ki sem töltöttem, a viszonteladó hibája miatt.
Nagyon kíváncsi lettem, kikértem saját adataimat a vodafontól. S láss csodát, e papír is köztük szerepelt, méghozzá aláírva! Simán aláhamisítottak! Még csak kicsit sem hasonlítva az enyémhez. Elég szembeötlõ, sõt feltünõ, hogy ez az aláírás egy csöppet sem hasonlít, más, szintén a vodánál lévõre!!!! )))
mivel a szóbeli szerzõdés is szerzõdés, továbbá ezt a papírt ki kellett volna tölteni annakidején, nem is akarok ügyet csinálni belõle. Csak megállapítom - ilyen is van.
kérdés Trabi-hoz: te mit tennél/teszel ha kiderül, hogy az ügyféllel nem írattál alá egy papírt? Megpróbálod utolérni vagy megoldod "sajátkezûleg"?
|
pén. okt. 08, 2004 23:54 |
|
|
LML
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 102
|
Ez már velem is előfordult, hogy felhívott egy osztálytársam, hogy miért kerestem. Ez két dolog kapcsán is furcsa:
1. Összesen 2x hívtam életemben ezt az egyént a mobilján
2. Amikor felhívott, én mondtam neki, hogy ne törölje ki a "nem fogadott hívás" listáját, mert én is látni akarom a két szememmel. Mint kiderült abban az időpontban éppen moziban voltam, ahol ki volt kapcsolva a telóm.
Ebben az esetben is pannonos kártyákról volt szó, nekem Nokia, neki pedig Ericsson-ja volt.
Üdv: LML
|
csüt. szept. 30, 2004 19:18 |
|
|
Brummogo
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 103
|
yozsee írta: annyit mondhatott, hogy 30-as szám. Biztos nem telefonáltam, mert azt mondta 0:15, 5:15-kor volt hívás én meg aludtam bőven, híváslistába nem volt semmi, más meg nem igen férhetett hozzá. Nem a csomagba van a hiba. Volt hogy egész nap nem telefonáltam, előző nap volt 2xx Ft, reggel jön az sms hogy 0 Ft. ??
Üdv. az "én is rájöttem, hogy átb....tt a mobilcégem" klubban.
Pannon '97. Ellopták a telcsimet, semmi gond kártya letilt új előfizu megköt ugyanaz a tarifacsomag, ugyanolyan telefonhasználat, dupla nagyságú számla. Először üvöltözés, másodszor asztalcsapkodás a központban harmadszorra szerződésbontás. Jó hogy akkor még nem volt hüség csak bérelt készülék. Westel ezek után. 1. számla kb. 20%-kal drágább mint az elhagyott telcsi számlája, a második dettó, pro hecc telefon az ÜSZ-nak, hogy ha nem hagyják abba a túlszámlázást néha leteszem közjegyzőnél a kártyát és ha azidő alatt hívást számláznak csalásért feljelentést teszek. A 3. számlától korrekten számláztak...
Mi ebből a tanulság? Abszolúte semmi.
|
csüt. szept. 30, 2004 17:19 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Az erix dolog nem kamu, amikor még Nekem is volt, (2628) tipikus hiba, hogy a grafit lekopik, és nem reagál a nyomásra. De ez főleg a YES, NO, C, és a nyíl gombokra volt jellemző. És bizony tényleg csinált ez is olyat, hogy gondolt egyet, és tárcsázta a kimenő hívás első számát, aztán hiába nyomkodtam a NO-t, a világért nem akarta megszakítani a hívást, de még ki se tudtam kapcsolni. Gyorsan hátlap le, akksi vezeték kihúz.
|
csüt. szept. 30, 2004 9:02 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
yozsee írta: annyit mondhatott, hogy 30-as szám. Biztos nem telefonáltam, mert azt mondta 0:15, 5:15-kor volt hívás én meg aludtam bőven, híváslistába nem volt semmi, más meg nem igen férhetett hozzá. Nem a csomagba van a hiba. Volt hogy egész nap nem telefonáltam, előző nap volt 2xx Ft, reggel jön az sms hogy 0 Ft. ??
Nem lehet,hogy a telcsid rakoncátlankodik?
2 haveromnak is volt elég érdekes baja:
- az egyik egy N3310 volt.Amikor bejövő hívás volt,akkor sokszor magától eldobta.Majd pár perc múlva a telcsi magától tárcsázott(ott állt az asztalon a telefon és a másik fél beszélt belőle,de a srác nem értette,hogyan,hisz kimenő hívás volt)
- a másik haver pedig teljesen friss élmény(kb. 1 hetes) egy Eri A2618(ha jól tom).Az meg olyant produkál,hogy látod,hogy bejövő hívás van,de hiába nyomsz bármilyen gombot,nem tudod felvenni.Aztán gondol magától egyet és egy kicsit később az is magától el kezd telefonálni.Szóval most van neki egy féltégla méretű órája
Nem lehet,hogy neked is vmi ilyesmi bajod lehet
|
csüt. szept. 30, 2004 8:42 |
|
|
yozsee
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 33
|
annyit mondhatott, hogy 30-as szám. Biztos nem telefonáltam, mert azt mondta 0:15, 5:15-kor volt hívás én meg aludtam bőven, híváslistába nem volt semmi, más meg nem igen férhetett hozzá. Nem a csomagba van a hiba. Volt hogy egész nap nem telefonáltam, előző nap volt 2xx Ft, reggel jön az sms hogy 0 Ft. ??
|
csüt. szept. 30, 2004 8:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Amikor elmondták Neked, hogy Te ekkor és ekkor telefonáltál, s szerinted akkor ez nem is törént, akkor megkérdezted, hogy milyen számokat "hívtál"? Akkor meg tudnád állapítani, hogy feledékeny voltál-e vagy tényleg galiba van. Amúgy nem lehet, hogy neked nem megfelelő csomagban vagy?
|
csüt. szept. 30, 2004 7:48 |
|
|
yozsee
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 33
|
Üdv!
Lehetséges az, hogy valaki a vitamaxos kártyám terhére telefonál? Mert egy ideje feltűnt, hogy nagyon fogy róla a pénz, felhívtam a vodát, azok meg mondták hogy ekkor meg akkor telefonáltam, pedig 100% hogy nem. Létezik valami feltöréses vagy nemtommi dolog?
Thx.
|
csüt. szept. 30, 2004 7:42 |
|
|
Grass
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 371 Tartózkodási hely: Budapest
|
pampika írta: Na ja,csak ha már vmiért fizet az ember,akkor azért szeretne kapni is vmit
Mint ahogy én is a Pannon POST-om után... de csak napi ott is. A Jokeremmel meg élvezkedhetek REAL-TIME.
|
szer. szept. 29, 2004 23:15 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Bocs mindenkitől, ezek szerint változott a dolog, tehát 24 órát értsetek a 48 helyett.
Azt azonban továbbra is fenntartom, hogy SEMMI szégyenkeznivalója nincsen a Vodafone-nak, amiért egyik nap 20:16 perc és másnap 07:00 között nem frissített.
A pre-paidek között más a dolog, ott azért annyira friss a dolog, hogy ne lehessen lemenni mínuszba.
Tehát még egyszer!!!
A történetünkben POST-PAID (havi előfizetéses) csomagról van szó!!!
Kéretik nem keverni a PRE-PAID (feltöltőkártyás) csomaggal!!!
|
szer. szept. 29, 2004 22:09 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Grass írta: A számlások meg majd tejelnek és meglepődnek...
Na ja,csak ha már vmiért fizet az ember,akkor azért szeretne kapni is vmit
|
szer. szept. 29, 2004 21:56 |
|
|
Grass
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 371 Tartózkodási hely: Budapest
|
partycsoka írta: Ezek szerint a Vitamax Online agyonver mindent? Hetvegen dumaltam a Party SIM-emrol,elotte megneztem mennyi love van rajta,majd a hosszu csevej utan ujra megneztem es akkor mar a cirka 25 perces duma le volt belole vonva.
Tapasztalatból mondom, igen korrekt. Már egy sms/mms-t tökéletesen lekövet.
Bár, ha belegondol az ember a prepaideknél érdeke a szolgáltatóknak az egyeleg real-time figyelése... A számlások meg majd tejelnek és meglepődnek...
|
szer. szept. 29, 2004 21:43 |
|
|
Grass
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 371 Tartózkodási hely: Budapest
|
Macika írta: Szerintem sima túlterheltség. Vagy pont összeesik 2 cella és nem tud dönteni, melyiknél maradjon, ezért állandóan ide-oda ugrál. Ez lehet a magyarázata, hogy ugyanazon a helyen hagyva, de egy Pannon kártyával (mivel azzal mások a cellahatárok) tökélesen működik. Lehet, hogy most 2 hétig nem jelentkezik semmi baj, majd utána pár napig megint. Szerintem terhelésfüggő (is) lehet a dolog. Azért érdekelne, hogy legközelebb, amikor megint csinálja, akkor mit csinál a MÁSIK készülék AZZAL Voda karival, ott, abban a helyzetben.
Szia,
Hasonlót már itthon a betonkalickában tapasztaltam a másik (régebbi) 68-assal és Pannonnal, de az első eldobás után másodszorra már sikerült hívást kezdeményeznem. A vodás para azért van, mert a sok próbálkozás sem járt eredménnyel.
Lehet, hogy ott Zuglóban valaki(k) írtóra neteznek? Bár próbáltam a 112-es hívást, de az sem ment olyankor. Ha jól gondolom, akkor annak legalább ki kellene... Mindenesetre tesztelem még a dolgot, nem az a fő számom.
A 1270-et hívva a csaj egyből a készülékre gyanakodott, a terhelés szóba sem került.
Megpróbálom különböző időszakokban, hátha kiderül mikor van csúcs. És mint említettem, és mint írtam is neked jóideje sms-t teljesen jól működött a telcsi. A kíméletes használat mellett nem értem ezt az utóbbi kb. egy hetet...
Gabesz
|
szer. szept. 29, 2004 21:41 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Ezek szerint a Vitamax Online agyonver mindent? Hetvegen dumaltam a Party SIM-emrol,elotte megneztem mennyi love van rajta,majd a hosszu csevej utan ujra megneztem es akkor mar a cirka 25 perces duma le volt belole vonva.
|
szer. szept. 29, 2004 21:24 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Macika írta: Hadd kérdezzem már meg, hogy hol kapsz post-paidre órára pontos infót, melyik magyar szolgáltatónál?
Én pont ma kértem le a t-mobile-os egyenlegem és azt írták bele,hogy a mai napi összesítés alapján ennyi meg ennyi a netto számlám.(meg persze,hogy ez csak tájékoztató jellegű információ)
|
szer. szept. 29, 2004 21:13 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
ha jól emlékszem akkor a Pannonline az 24 órás frissítést ad meg maximumként, tehát legkésöbb akkor frissül az egyenleginfód, de terheltségtől (és működőkéességtől) függően akár pár perc is lehet. nekem is volt már ilyen.
|
szer. szept. 29, 2004 20:53 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Landsmann írta: A Pannonnál Wapon elég gyors a frissítés, nem kell napokat várni az új infókra. Néhány óra múlva már a helyes infót kapod. Olyan is volt, hogy forgalmazás után pár perccel már elértem a legújabb számlaegyenleget.
Nekem üzleti légvonal előfizetésem van, a pillanatnyilag rendelkezésemre álló wapos számlainformációm így szól:
Időszak: 2004.09.13-2004.09.28
azaz napi frissítéssel kapom meg az egyenleget.
A pre-paid előfizetésem viszont időnként napközben is frissül, de semmiképpen nem olyan friss, mint a vízifoné.
|
szer. szept. 29, 2004 20:52 |
|
|
Vendég
|
Macika írta: Seri01 írta: A vodás SIMem nekem is csinált furcsaságokat... de most nem ezért írok be.
Kicsit **** ez az egyenleginfo vodás post-paid-eseknek. 20:16kor lekértem az egyenlegem: 2141 HUF (ez 17:23as állás) Aztán küldtem 22:23kor 1 SMSt és 22:43kor lekértem az egyenlegem megint: 21:57es állás: 2141 HUF. (nyoma sincs a 40Ft-os egyenleginfo-nak) Reggel 7kor még mindig ezt az üzit kaptam amikor lekértem...
Most akkor ennyire lassú, pontatlan, vagy megbízhatatlan? Ez az amiért elkérnek 40 Ft-ot??? És akkor az a 40 HUF miért nem látszik?? 120 Ft-ba került ez a kis móka, de nem nevetek közben.. ez nem jó.. Hogy tudhatom meg ingyen a PONTOS egyenlegem?? Kezd elegem lenni, hogy nem tudom mennyit beszélek, pedig nagyon nagyon fontos lenne. (nem pont az összeg miatt) Hadd kérdezzem már meg, hogy hol kapsz post-paidre órára pontos infót, melyik magyar szolgáltatónál? Ha jól tudom, a Pannonnál a PannOnline max. 48 órás pontossággal dolgozik (de ingyen), a T-mobile-nál pedig 56 bruttó Ft-ba kerül a netes lekérdezés IS (a pontosság ott is max 48 órás). A pre-paiddel ellentétben NEM végeznek hívásonkénti terhelést a post-paideseknél. Ez van.
A Pannonnál Wapon elég gyors a frissítés, nem kell napokat várni az új infókra. Néhány óra múlva már a helyes infót kapod. Olyan is volt, hogy forgalmazás után pár perccel már elértem a legújabb számlaegyenleget. (számlás előfizetés)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vendég szer. szept. 29, 2004 22:51-kor.
|
szer. szept. 29, 2004 20:43 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Grass írta: Sziasztok! Nem akartam új témát nyitni, bár belegondolva nem is lett volna rá nagyon nagy szükségem. A következőkben egy olyan talányt írok le, egy feketelyuk jelenséget, amire nem tudok választ találni. Adott két független T68i. Egyikben Voda (SE) másikban Pannon (E->SE) szív dobog. Ugyanaz a szoftver, függetlenek és pár nappal ezelőttig semmi probléma nem volt. Az eredeti SE 68-assal, amiben a Voda kari van, képtelen vagyok forgalmazni! Se ki-/bemenő hívás, se sms, mms. A kijelzőn full térerő és voda operátor kijelzés. A GPRS háló hol van, hol nincs, de a státuszban hibaüzenet nincs. Az operátor helyett egyszer olvasható volt a "nem elérhető" is. Egyszer-egyszer hívás is kiment rajta és sms is. Ez akár még készülékhiba is lehetne eddig... De! Átcseréltem a karikat és láss csodát ugyanazzal a telcsivel a Pannonosan elsőre minden ok volt, majd másodszorra is!!! A Voda kari a régebbi m/i-s készülékben hasonlóan stabilan üzemelt. Ok, ez egy megoldás lehetne, hogy véglegesen cseréljem fel a készülékeket. A csavar pedig most jön. Ez Zugló egyetlen kicsi pontján, beltérben tapasztalható (például tegnap este is). Ma reggelre a helyszíntől kb. 2-300 méterre a 7-es Róna utcai megállójától kezdve tökéletesen működik az eredeti, az este folyamán tökölö összeállítás. Mivel a másik telóban működött a vodás, így zavaróegység nem jöhet szóba. Telefonszám tárcsázásakor a "hívás" után a "kapcsolódás" már nem jelent meg, hanem eldobta a hívást. Valami olyasmi ugrott be, mintha a voda letiltotta volna a telcsit, de akkor attól a helytől távolabb miért működik tökéletesen? Szerintetek hol van a probléma? Valahogyan kerítek egy másik vodás karit, és azzal karöltve próbálom még kideríteni majd a talányt. Pannonos telcsik tökéletesen működnek. Adalék. A Róna utcai benzinkútnál egyik barátommal beszélgettem, szintén vodás. Mutattam neki, hogy nem tárcsáz, az övé erre igen, jah P900-assal. És mindez a reggeli 7-es buszmegállós jó működést eredményező teszttől 100 méterre sem! Segítsetek! Ötletek?! Gabesz
Szerintem sima túlterheltség. Vagy pont összeesik 2 cella és nem tud dönteni, melyiknél maradjon, ezért állandóan ide-oda ugrál. Ez lehet a magyarázata, hogy ugyanazon a helyen hagyva, de egy Pannon kártyával (mivel azzal mások a cellahatárok) tökélesen működik. Lehet, hogy most 2 hétig nem jelentkezik semmi baj, majd utána pár napig megint. Szerintem terhelésfüggő (is) lehet a dolog.
Azért érdekelne, hogy legközelebb, amikor megint csinálja, akkor mit csinál a MÁSIK készülék AZZAL Voda karival, ott, abban a helyzetben.
|
szer. szept. 29, 2004 18:39 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Seri01 írta: A vodás SIMem nekem is csinált furcsaságokat... de most nem ezért írok be.
Kicsit **** ez az egyenleginfo vodás post-paid-eseknek. 20:16kor lekértem az egyenlegem: 2141 HUF (ez 17:23as állás) Aztán küldtem 22:23kor 1 SMSt és 22:43kor lekértem az egyenlegem megint: 21:57es állás: 2141 HUF. (nyoma sincs a 40Ft-os egyenleginfo-nak) Reggel 7kor még mindig ezt az üzit kaptam amikor lekértem...
Most akkor ennyire lassú, pontatlan, vagy megbízhatatlan? Ez az amiért elkérnek 40 Ft-ot??? És akkor az a 40 HUF miért nem látszik?? 120 Ft-ba került ez a kis móka, de nem nevetek közben.. ez nem jó.. Hogy tudhatom meg ingyen a PONTOS egyenlegem?? Kezd elegem lenni, hogy nem tudom mennyit beszélek, pedig nagyon nagyon fontos lenne. (nem pont az összeg miatt)
Hadd kérdezzem már meg, hogy hol kapsz post-paidre órára pontos infót, melyik magyar szolgáltatónál?
Ha jól tudom, a Pannonnál a PannOnline max. 48 órás pontossággal dolgozik (de ingyen), a T-mobile-nál pedig 56 bruttó Ft-ba kerül a netes lekérdezés IS (a pontosság ott is max 48 órás).
A pre-paiddel ellentétben NEM végeznek hívásonkénti terhelést a post-paideseknél.
Ez van.
|
szer. szept. 29, 2004 18:35 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Seri01 írta: Kicsit **** ez az egyenleginfo vodás post-paid-eseknek. 20:16kor lekértem az egyenlegem: 2141 HUF (ez 17:23as állás) Aztán küldtem 22:23kor 1 SMSt és 22:43kor lekértem az egyenlegem megint: 21:57es állás: 2141 HUF. (nyoma sincs a 40Ft-os egyenleginfo-nak) Reggel 7kor még mindig ezt az üzit kaptam amikor lekértem...
Most akkor ennyire lassú, pontatlan, vagy megbízhatatlan? Ez az amiért elkérnek 40 Ft-ot??? És akkor az a 40 HUF miért nem látszik?? 120 Ft-ba került ez a kis móka, de nem nevetek közben.. ez nem jó.. Hogy tudhatom meg ingyen a PONTOS egyenlegem?? Kezd elegem lenni, hogy nem tudom mennyit beszélek, pedig nagyon nagyon fontos lenne. (nem pont az összeg miatt)
Az pedig külön érdekes, hogy a pre-paid-eseknek meg egészen pontosan tud működni az egyenleginfójuk (ingyen a vitagagyi onlájnon).
|
szer. szept. 29, 2004 17:41 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
De ez a 43 HUF azonnal hozzáíródik, vagy csak a hónap végén? Mert nem mind1.
Egyébként most már csak a frissességgel van bajom, nameg hogy fizetős. Meg mindenféle hókuszpókusz kell, hogy rájöjjek mit tartalmaz, meg mit nem az info. Szal szívás ahogy van...
|
szer. szept. 29, 2004 17:40 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hat igen. Par nappal-hettel ezelott lenyegeben ehhez tartozo dologrol irtam: egy tajekoztato, es megbizhatatlan szolgaltatasert fizetek, de a kert szolgaltatast nem kapom meg. Ezt lehetne FVF-nek panaszolni.
|
szer. szept. 29, 2004 16:35 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
A vodás SIMem nekem is csinált furcsaságokat... de most nem ezért írok be.
Kicsit **** ez az egyenleginfo vodás post-paid-eseknek.
20:16kor lekértem az egyenlegem: 2141 HUF (ez 17:23as állás)
Aztán küldtem 22:23kor 1 SMSt és 22:43kor lekértem az egyenlegem megint: 21:57es állás: 2141 HUF. (nyoma sincs a 40Ft-os egyenleginfo-nak) Reggel 7kor még mindig ezt az üzit kaptam amikor lekértem...
Most akkor ennyire lassú, pontatlan, vagy megbízhatatlan? Ez az amiért elkérnek 40 Ft-ot??? És akkor az a 40 HUF miért nem látszik??
120 Ft-ba került ez a kis móka, de nem nevetek közben.. ez nem jó..
Hogy tudhatom meg ingyen a PONTOS egyenlegem?? Kezd elegem lenni, hogy nem tudom mennyit beszélek, pedig nagyon nagyon fontos lenne. (nem pont az összeg miatt)
|
szer. szept. 29, 2004 16:20 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
a vodás karik szoktak furcsa dolgokat produkálni. Nem véletlen, hogy kérésre cserélik õket a jelképes 1Ft-ért, mégha nem is produkálják magukat az üzletben.
Nekem azt csinálta, hogy a telefon egyszer csak pittyent, kiirta, hogy érvénytelen tel., majd egy idõ után újra megtalálta a hálót. (Természetesen ezalatt nem lehetett rajta semmit se csinálni.)
|
szer. szept. 29, 2004 8:42 |
|
|
Grass
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 371 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok!
Nem akartam új témát nyitni, bár belegondolva nem is lett volna rá nagyon nagy szükségem. A következőkben egy olyan talányt írok le, egy feketelyuk jelenséget, amire nem tudok választ találni.
Adott két független T68i. Egyikben Voda (SE) másikban Pannon (E->SE) szív dobog. Ugyanaz a szoftver, függetlenek és pár nappal ezelőttig semmi probléma nem volt.
Az eredeti SE 68-assal, amiben a Voda kari van, képtelen vagyok forgalmazni! Se ki-/bemenő hívás, se sms, mms. A kijelzőn full térerő és voda operátor kijelzés. A GPRS háló hol van, hol nincs, de a státuszban hibaüzenet nincs. Az operátor helyett egyszer olvasható volt a "nem elérhető" is. Egyszer-egyszer hívás is kiment rajta és sms is. Ez akár még készülékhiba is lehetne eddig...
De! Átcseréltem a karikat és láss csodát ugyanazzal a telcsivel a Pannonosan elsőre minden ok volt, majd másodszorra is!!! A Voda kari a régebbi m/i-s készülékben hasonlóan stabilan üzemelt. Ok, ez egy megoldás lehetne, hogy véglegesen cseréljem fel a készülékeket.
A csavar pedig most jön. Ez Zugló egyetlen kicsi pontján, beltérben tapasztalható (például tegnap este is). Ma reggelre a helyszíntől kb. 2-300 méterre a 7-es Róna utcai megállójától kezdve tökéletesen működik az eredeti, az este folyamán tökölö összeállítás.
Mivel a másik telóban működött a vodás, így zavaróegység nem jöhet szóba. Telefonszám tárcsázásakor a "hívás" után a "kapcsolódás" már nem jelent meg, hanem eldobta a hívást. Valami olyasmi ugrott be, mintha a voda letiltotta volna a telcsit, de akkor attól a helytől távolabb miért működik tökéletesen?
Szerintetek hol van a probléma?
Valahogyan kerítek egy másik vodás karit, és azzal karöltve próbálom még kideríteni majd a talányt. Pannonos telcsik tökéletesen működnek.
Adalék. A Róna utcai benzinkútnál egyik barátommal beszélgettem, szintén vodás. Mutattam neki, hogy nem tárcsáz, az övé erre igen, jah P900-assal. És mindez a reggeli 7-es buszmegállós jó működést eredményező teszttől 100 méterre sem!
Segítsetek! Ötletek?!
Gabesz
|
szer. szept. 29, 2004 7:50 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
skynet írta: ooops akkor nem csoda (feltölteném már a kártyám, de az opt maestro kártyát (még) nem fogadja el a ppo.hu)
Akkor fogod magad, és leballagsz a legközelebbi automatához...
|
hétf. szept. 27, 2004 15:13 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
skynet írta: 115 kemény magyar forint van az egyenlegemen, mégse tudok SMS-t küldeni! eddig 100 forint alatt nem lehetett, ...
Én úgy tudom, hogy 128Ft-os egyenleg alatt nem lehet SMS-t küldeni, és ez már szerintem elég régen így van...
"A kimenő SMS üzeneteket (Short Message Service) 128 forintos számlaegyenleg alatt korlátozzuk..."
http://www.vodafone.hu/keszulekek_tarif ... max_2.html
|
hétf. szept. 27, 2004 12:49 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Khm. 128 Ft a buvos hatar.
|
hétf. szept. 27, 2004 12:47 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Szerintem késik.
|
hétf. szept. 27, 2004 12:38 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Vízifon netrendelőben egy csomó link ide mutat:
http://home.datanet.hu/404.html
Gratula...
|
csüt. szept. 23, 2004 19:44 |
|
|
Brummogo
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 103
|
|
szomb. szept. 18, 2004 17:46 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Azt csak hiszed!
|
pén. szept. 17, 2004 16:20 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
KaRFiol írta: Nos mifelénk egy darab vihar nem volt....
Majd lesz
|
pén. szept. 17, 2004 16:15 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Értem. Nos mifelénk egy darab vihar nem volt. Ami furcsa a dologban, hogy este nem tudnak elérni, napközben minden rendben van.
|
pén. szept. 17, 2004 15:57 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Mifelénk ilyen nagy viharban szokott előfordulni.
MAXI térerő, de se be, se ki, se sms.
|
pén. szept. 17, 2004 15:56 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Hölgyeim, Uraim elképzelhető, hogy visszatért a voda egyik korábbi rákfenéje? Nevezetesen az a probléma, hogy a telefon normál lefedettséget mutat, minden jónak látszik, de engem nem lehet elérni, a hívók csak annyit hallanak, hogy a hívott szám nem kapcsolható.
Eddig csak pár ember jelezte ezt a gondot, a héten azonban (szerintem) egymástól független személyek is megerősítették, hogy nem tudtak elérni.
Számomra azért furcsa a dolog, mert csak éjszakára kapcsolom ki a telefonomat. Inkább telefon vagy inkább hálózati hiba ez a kipottyanás?
|
pén. szept. 17, 2004 15:54 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Na este nem adtak már szolgát, de reggel beszÉltem 1el, ö megoldotta. Amúgy amit elöször adtak kód az betükböl állt, a 2. meg számokból. Az oldal is csak számokat fogadott el. VÉgre megy minden. Thx voda!
|
szer. szept. 15, 2004 7:27 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
|
kedd szept. 14, 2004 23:14 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Mégsem... agyam eldobom. Most jelentkeznék be vígan, mert ugye kaptam is rögtön mailt, erre nem enged be. Párszor próbálkoztam a jelszóval azért, erre letiltottak... Mit csináljak? 1270t már unom...
|
kedd szept. 14, 2004 22:26 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
A BYOPról többet a kedvezményes vodafone díjcsomagok topicban.
Nos megoldódott a keleti kérdés. Beszéltem a nénivel a 1270en és korrekten azt mondta, hogy a HP lemondásával ezt is töröltem, de ha kérem aktiválja nekem újra a mailt és törli a hangposta átirányítást. Köszöntem szépen és azóta megy! yeah!
Ezt a Vodadícsérőbe is bemásolom!
|
kedd szept. 14, 2004 22:20 |
|
|
Finec
ezüst tag
Csatlakozott: vas. szept. 12, 2004 22:02 Hozzászólások: 33
|
Seri01 írta: (BYOPos vagyok)
Ez mit tesz pontosan? Van még most is ilyen?
|
kedd szept. 14, 2004 22:15 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Hmm..visszakapcsoltattam. Erre írták SMSben is és neten is, hogy MÁR aktív... Bárcsak én is ezt tapasztalnám..
Na majd reggel visszatérünk rá..
|
kedd szept. 14, 2004 22:08 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Nekem megy , bár tegnap meg nekem nem ment, lehet, hogy most arra felé van karbantartás...
Szvsz várj délelőttig, ha nem javul meg, akkor kapcsoltasd vissza
|
kedd szept. 14, 2004 22:03 |
|
|
Seri01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 725 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Nektek se megy a VodaMAIL, vagy vmit én csesztem el nagyon? (BYOPos vagyok)
Történt ugyanis, hogy kell a francnak hangposta, pláne profi. Szépen előbb lemondtam a sima hangpostát, nos erről jött az SMS, hogy ez bizony nálam nem aktív. Ezután pedig meghalt a VodaMAILem. Gyorsan deaktiváltam a profi hangpostát és, és ezután lekérdeztem a VodaMail státuszom. Naná hogy aktív volt, de
"A szolgáltatás jelenleg nem elérheto. Kérjük próbálja meg késobb!" - hibaüzit kapom azóta.
Véletlen egybeesés, vagy összeesküvésről van szó??
HELP!
|
kedd szept. 14, 2004 22:01 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Macika írta: Kétségtelenül kínos, hogy 50 m-re a főhadiszállástól nincs beltéri fedettség, na de hanem arra van irányítva az adó, akkor nincs mit tenni.
Igen, erről van szó. Enyhén szólva égő, hogy a "főhadiszállás" szomszédságában alig van térerő. Főleg, hogy eddig nekem nem volt ilyen gondom a vodával, még a kis szabolcsi falucskákban is jobb a térerő tapasztalatom szerint, mint a saját központjuk mellett. Tessék felqrni még egy antennát vagy rendesen "célozni".
|
vas. szept. 12, 2004 18:48 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Azzal én tisztában vagyok, hogy nincs netem egy pár napig. De az nem világos, hogy ha ez egyik hónapban sikerült 8-án feltenniük, akkor a másikban miért nem, ha a számlazárás napja nem változott? Ennyi. Csak ez a probléma. A webshopot meg nem készülékvásárlás, hanem számlabefizetés miatt szeretném. Szintén csak kényelmi szempont, netes átutalás helyett.
A számlám miatt nem pattogtam. A végösszegét ezres nagyságrendben tudom. Az számított volna, hogy feltegyék a lezárt számla végösszegét. Tök mindegy, mennyi. Csak legyen fent a friss. De most már az sem érdekel, mert lutriban aktiváltam ma. Elegem lett, és kész.
|
vas. szept. 12, 2004 12:29 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
az az igazság, hogy vizsla problémáját én is elég pitiánernek nézem. Teljesen érthetõ, hogy nem akarja, hogy elõre számlázzanak neki gprs-t, de akkor vegye tudomásul, hogy néhány napig havonta nem lesz net-je.
(Én is voltam ilyen helyzetben, ilyenkor a pannon csd-t, illetve tré éjszakait használtam a problémás napokban.)
tehát, tudjuk hogy a voda nem vesztel, ennek megfelelõen használjuk a 1751-et is.
|
vas. szept. 12, 2004 12:21 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
Aham. Hát persze.
Mondd már, miért kell neked számlazárás előtt lemondanod a gprs netet, aztán meg megrendelned? Hm? Mert erre nem sok értelmes magyarázat van.
Kettőnk közül te nem vagy képes felfogni, hogy a 1751 tájékoztató jellegű, ha ezzel nem értesz egyet, akkor ne hivogasd. Ennyi! A számládat ÚGYIS meg fogod kapni, pattogni felesleges, nem felejtkeznek el rólad.
Érdekes, hogy zsolti pont most nem osztott ki téged, pedig ahogy mondaná már megint a bilibe lóg a kezed. Ismét leírom, hogy ha ezeket szeretnéd, akkor rossz szolgáltatónál vagy! Válts nyugodtan!
Azt azért még elmondhatnád, hogy miért annyira fontos neked a webshop. Nem hinném, hogy havonta csereberélnéd a telefonodat, amikor még a 3125ös gprs internet is ekkora fejfájást okoz.
Meg miből is gondoltad, hogy a te ígéreted és a vodáé azonos súlyú? Nem tudom, hogy te tartod-e az ígéreted, de már tudjuk, hogy a voda nem mindig. Ezt írtam, hozzá kell szokni.
A 2 napos szünet egyáltalán nem érdekel, a munkád meg végképp nem, ilyenekkel nem felém kel elszámolnod. Az FVF lehet hogy felveszi az igényedet, de amennyi más dolguk van, szerintem bekerül a szekrény mélyére a reklamációd.
KaRFiol pedig nem szeret kötekedni, de az ilyen ökörségek láttán szükségét érzi.
|
vas. szept. 12, 2004 12:07 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
KaRFiol írta: Drága kedves tündérvirágszál vizsla1!
Visszavehetnél magadból, igazán!
Felesleges Veled vitatkozni, mert úgyse érted meg, amit a másik fél elmond, nem is Te miattad írom le, hanem, hogy más megértse, aki most csak figyeli ezt a topicot .
Ha a 1751-en fent van a lezárt számla végösszege, akkor 100%, hogy a számla már le van zárva, ahhoz már nem nyúlnak. GPRS NET-ezem, s zárás előtt 1 nappal lemondom, majd következő hónapban megrendelem. De nem midegy, hogy mikor aktiválom. Ha akkor teszem, amikor még a számlát nem állították ki, két havi net ára lesz kiszámlázva. Ha akkor rendelem meg, amikor már le van zárva, csak annyit kell majd fizetnem, amennyit ténylegesen használtam, vagyis kb. 27 napot. Augusztusban 8-án reggel még nem, de este már fent volt a végösszeg. És ez munkaszüneti napon volt, bár ez nem hiszem, hogy számít valamit. Most 12-e van, és még sehol semmi. Ami pedig az általad írt pár napot illeti: előző hónapban 12-én a kezemben tartottam a számlát. Most 12-én még a 1751-en sincs fent a végösszeg.
Két ok lehet: vagy behalt a 1751, vagy értesítés nélkül megváltoztatták a számlazárásom napját. Egyiknek sem örülök, s mind a kettő panaszt von maga után. Ami pedig az időmet illeti: nincs időm ezekkel sz*rakodni, de ha én igénybe veszek egy szolgáltatást, és meg is fizetem az árát, akkor elvárom, hogy azt kapjam, amit kifizettem. Mármost a 1751 csak egy tájékoztató rendszer, tehát ezért még egy fityinget sem adnék. De mindegy, legyen, fizetm a 43-at SMS-enként. De akkor nekem legyen fent időben minden (a GPRS-szel már nincs gond, és az aktuális egyenleggel sem), ha már van ez a szolgáltatás, és igénybe is vehető, s fizetni is kell érte. Annyit is mondhatna az automata, hogy "Tisztelt Ügyfelünk! Ön a elmúlt hónapban díjköteles forgalmat bonyolított. A forgalomról hamarosan megküldjük számláját. Köszönjük hívását." Ez az információ azzal egyenlő, hogy egy hete az előző havi lezárt számlát mondják be: vagyis semmit se ér, de fizetek érte. Reggel is, és este is. És hogy miért kétszer hívom 1 nap? Azért mert nem képesek kinyögni, mikor frissítik a rendszert, hogy elég legyen csak 1-szer felhívni őket. Persze ez érdekük, hogy még több pénzt tudjanak beszedni. Akkor viszont ne csodálkozzanak azon, hogy én meg küldöm a panaszlevelet, hogy miért van az, hogy egyik hónapban sikerült megoldani, a másikban meg nem. Most szórakoznak, vagy mi? Más megoldás volna, ha egy átalánydíjért cserébe, amint megvan a lezárt számla végösszege, a keltezés napja, elküldenék SMS-ben, s beleírnák a fizetési határidőt is, s hogy a hivatalos információt majd a kiküldött számla fogja tartalmazni.
Nem szoktam ígérni olyasmit, amit nem tudok teljesíteni. Ha nem írták volna áprilisban, hogy lesz webshop, akkor nem problémáznánk ennyit, miatta, bár kétségtelen, hogy felmerülne a kérdés: ha a másik kettőnél van, itt miért nincs? De ekkor már jöhetne az ingyenes hálón belüli átirányítás, a vezetékes SMS, a metró lefedése, a hűségprogram, az 1 év elérhetőség prepaidben stb.
Annyira nem arra figyeltél, amit írok, hanem csak arra, hogy legyen valaki, akit b*szogatni lehet, hogy azt is elfelejtetted, miért hívtam a 1751-et: nem arra voltam kíváncsi, hogy mikor van a számlazárás, mert ha figyelmesebben olvastad volna, amit írok, látnád, beírtam, hogy 6-án van (s mellesleg a 1751-en nem is adják meg a zárásodat). Ismét egy példa arra, hogy megint kellett neked egy ember a fórumról, akit cseszegethetsz. Mert KaRFiol csak így érzi jól magát. Az neki mindegy, hogy hülyeséget ír, és nem gondol abba, hogy igazam is lehet.
S mielőtt belekötnél abba, hogy miért csak 2 nap múlva válaszolok, elárulom, nem azért, mert 2 nap kellett, hogy kitaláljam, "Vajon mit is fogok válaszolni ?", hanem mert nem volt rá időm munka mellett.
Az FVF-nek az a dolga, hogy védje a fogyasztók érdekeit. Ha egy fogyasztó azzal fordul hozzájuk, hogy 1 Ft-tal magasabb lett a számlája, akkor ki kell, hogy vizsgálja. Akik az FVF-nál dolgoznak, nem azért dogoznak, hogy az ilyen pitiáner problémkat le se sz*rják, hanem mert "erre éhesek", ez a hivatásuk.
|
vas. szept. 12, 2004 11:07 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 15 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|