|
Szerző |
Üzenet |
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Most neztem,hogy az ertesito sms-ek nem a normal uzikozponton keresztul (+36709996500) jonnek,hanem a +36709996508-on at.
|
szomb. okt. 09, 2004 18:16 |
|
|
P.ter
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 56
|
vizsla1 írta: Nekem nem megy. Par hettel ezelott mar aktivaltam, matol jonnie kene az sms-eknek. Ha vezetekesrol hivnak, akkor a vezetekes szam lesz benne? Egyeseket megtevesztheti, mert vodarol <-> vezetekesre nem lehet sms-t kuldeni. Miutan bekapcsoltad a telot mennyi ido mulva jott meg a hivasertesito uzenet?
A Voda honlapj amúgy azt írja, hogy minden ügyfélnek automatikusan aktiválják a szolgáltatást....
Egyébként nekem is működik, ha vezetékes számról hívnak, akkor az sms feladója természetesen a vezetékes szám lesz.
|
szomb. okt. 09, 2004 12:54 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/e ... esito.html
2 kártyával próbáltam: mindkettőre anno az az sms érkezett, hogy 9-én lesz aktív. Az egyik prepaides, nincs rajta hp. és az átirányításoknál csak nem elréhető eetén megy a +36709090998-ra. A másik postpaid, és van rajta vodamail, de a hangposta le van mondva, a profi viszont nem (részemről némi feledékenység miatt), a bejövő e-mailekről, faxokról kapok értesítést, és meg tudom hallgatni a 170-en. Az átirányítások státusza: nem elérhető, 25 mp.-es nincs válasz, ÉS FOGLALTSÁG ESETÉN IS a +36709090998 van beállítva.
|
szomb. okt. 09, 2004 8:00 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
vizsla1 írta: Nekem nem megy. ... Miutan bekapcsoltad a telot mennyi ido mulva jott meg a hivasertesito uzenet? Nekem megy, es bekapcsolas utan gyakorlatilag azonnal jott az sms...
|
szomb. okt. 09, 2004 7:49 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nekem nem megy. Par hettel ezelott mar aktivaltam, matol jonnie kene az sms-eknek. Ha vezetekesrol hivnak, akkor a vezetekes szam lesz benne? Egyeseket megtevesztheti, mert vodarol <-> vezetekesre nem lehet sms-t kuldeni. Miutan bekapcsoltad a telot mennyi ido mulva jott meg a hivasertesito uzenet?
|
szomb. okt. 09, 2004 7:15 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Működik!
Az SMS feladójaként azt a számot tünteti fel, amiről a hívás jött.
A szöveg így hangzik:
"1 db nem fogadott hívása volt 2004.10.09. 03:17-kor, az SMS feladójától. További információért erről a szolgáltatásról ingyenesen: 7002489. Vodafone"
|
szomb. okt. 09, 2004 2:21 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Na, ha minden igaz, akkor a HP-val rendelkező kariknál már mennie kellene...
0:24 perc van és még semmi. Felháborító!
|
pén. okt. 08, 2004 23:22 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Blake írta: nord írta: Blake: úgy látszik nem egészen pontosan fogalmaztam. Nem maga a bekopogás zavar. Ha látom, hogy X hív, miközben Y-nal beszélek, akkor önkéntelenül is azon kezdek agyalni, hogy milyen ügyben kereshet (99%-ban céges hívásaim vannak). Tehát nem a hanghatás a zavaró. És ha kapod az SMS-t (és ugyebár hallod, ha kapod), azon nem agyalsz? Tudod... Hogy vajon ki keresett teged, aki miatt kapod az SMS-t...?
Ahogyan írtam: hívásvárakoztatásnál látom, hogy ki hív.
Ha ez ki van kapcsolva, akkor nem foglalkozom semmilyen prüntyögéssel, mert éppen akár a "Westel-akciók" sms-t is kaphatom.
No de szerintem kezdtünk átmenni off-ba, így inkább zárjuk le, mielőtt kigyomlálnak minket.
|
csüt. okt. 07, 2004 8:43 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
nord írta: Blake: úgy látszik nem egészen pontosan fogalmaztam. Nem maga a bekopogás zavar. Ha látom, hogy X hív, miközben Y-nal beszélek, akkor önkéntelenül is azon kezdek agyalni, hogy milyen ügyben kereshet (99%-ban céges hívásaim vannak). Tehát nem a hanghatás a zavaró. És ha kapod az SMS-t (és ugyebár hallod, ha kapod), azon nem agyalsz? Tudod... Hogy vajon ki keresett teged, aki miatt kapod az SMS-t...? nord írta: Azt meg "kikérem" magamnak, hogy a magyarázatom életszerűtlen lenne. Nem vagyunk egyformák, nem ismerhetsz - így viszont eléggé életszerűtlen a kritikád... nord írta: Egyszerűen nem kell felvenni a bekopogtató hívást, ha nem akarod és később a híváslista alapján, ha akarod visszahívhatod az illetőt... Vagyis eljutottunk oda, ahol most vagyok: miszerint megelégedéssel használom a "hívásértesítés foglaltság esetén"-t a T-Mobile-tól. Valóban... Leszűrhetjük, hogy mivel ingyen és minden szolgáltatói oldalról történő beruházás nélkül - amit így később nem vernek ránk a szolgáltatók - tudják ezt a telcsik, ezért...
|
csüt. okt. 07, 2004 8:18 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Blake:
úgy látszik nem egészen pontosan fogalmaztam.
Nem maga a bekopogás zavar.
Ha látom, hogy X hív, miközben Y-nal beszélek, akkor önkéntelenül is azon kezdek agyalni, hogy milyen ügyben kereshet (99%-ban céges hívásaim vannak).
Tehát nem a hanghatás a zavaró.
Azt meg "kikérem" magamnak, hogy a magyarázatom életszerűtlen lenne. Nem vagyunk egyformák, nem ismerhetsz - így viszont eléggé életszerűtlen a kritikád...
Egyszerűen nem kell felvenni a bekopogtató hívást, ha nem akarod és később a híváslista alapján, ha akarod visszahívhatod az illetőt...
Vagyis eljutottunk oda, ahol most vagyok: miszerint megelégedéssel használom a "hívásértesítés foglaltság esetén"-t a T-Mobile-tól.
|
csüt. okt. 07, 2004 8:08 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
nord írta: Ha valakivel beszélek, szeretek a teljes figyelmemmel felé fordulni. Engem nyilvánvalóan zavarna egy bekopogás. Ez eddig OK, bár egy kicsit furcsálom, mert ilyet én még nem hallottam, valamint az SMS érkezése is hasonló zavaró hanghatással jár! nord írta: Az meg főleg zavarna, hogy kétfelé kéne elnézést kérnem, hogy nem tudok vele perpillanat beszélni, mert mással is beszélek... Inkább visszahívom az illetőt, ha az előző beszélgetést befejeztem. Ez sem teljesen világos. Egyszerűen nem kell felvenni a bekopogtató hívást, ha nem akarod és később a híváslista alapján, ha akarod visszahívhatod az illetőt... De persze nem akarlak rávenni a hívástartás használatára... Csak elég furcsa és életszerűtlen a magyarázatod, ha ennyi kritikát megengedsz...
|
csüt. okt. 07, 2004 7:32 |
|
|
kisgergo
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 245 Tartózkodási hely: nyh.
|
Trabi TM írta: Csak megjegyzésképpen, egyelőre úgy néz ki, hogy nem fog csúszni a hívásértesítő, ami az aktív hangpostával rendelkező ügyfeleknek 9-től áll majd rendelkezésre, hangpostával nem rendelkezőknek pedig 16-tól lesz majd. De ezért külön ne aktiváljátok a hangpostát, mert már megvan, hogy kinek mikor lesz
nekem nincs hangpostám, mégis olyan sömös jött, hogy "október 9-től előfizetésén elérhető..." !!! rés a pajzson ?
|
csüt. okt. 07, 2004 1:42 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Macika írta: Írtam, hogy kik dühítenek fel nagyon. Azok, akik nem fogják fel, hogy dolgozni kéne, odaadással. Ha Te nem dolgozol odaadással, akkor éhenhalsz. Ők meg nem. Pedig...
A márkaüzleti kiszolgálás sajnos majdnem mindenhol ilyen , bár szerencsére vannak már ellenpéldák is
|
vas. okt. 03, 2004 22:37 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
-guru- írta: Na persze, mert Nokiát használsz! Azon valóban nem megkülönböztethető a hang.
Ez igaz, a T610 pl egész más hangot ad hívásnál, mint pl SMS érkezésnél beszélgetés közben...
|
vas. okt. 03, 2004 22:36 |
|
|
-guru-
Moderátor
Csatlakozott: vas. márc. 28, 2004 13:03 Hozzászólások: 528
|
"Szabadjon megjegyeznem, hogy ha SM-t kapsz beszélgetés közben, akkor az is beleputtyog a beszélgetésbe. Tehát ha értesítő üzenetet kapsz, az is MAJDNEM ugyanazt idézi elő, mintha várakoztatnál. Bevallom, én néha nem is tudom, hogy most épp várakozik valaki, azért puttyog a fülembe, vagy pedig üzenetem jött."
Na persze, mert Nokiát használsz! Azon valóban nem megkülönböztethető a hang.
|
vas. okt. 03, 2004 19:18 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Trabi TM írta: Ezt most megpróbálom nem magamra venni
Írtam, hogy kik dühítenek fel nagyon. Azok, akik nem fogják fel, hogy dolgozni kéne, odaadással.
Ha Te nem dolgozol odaadással, akkor éhenhalsz. Ők meg nem. Pedig...
|
vas. okt. 03, 2004 19:02 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
nord írta: Ha valakivel beszélek, szeretek a teljes figyelmemmel felé fordulni. Engem nyilvánvalóan zavarna egy bekopogás. Az meg főleg zavarna, hogy kétfelé kéne elnézést kérnem, hogy nem tudok vele perpillanat beszélni, mert mással is beszélek... Inkább visszahívom az illetőt, ha az előző beszélgetést befejeztem.
Szabadjon megjegyeznem, hogy ha SM-t kapsz beszélgetés közben, akkor az is beleputtyog a beszélgetésbe. Tehát ha értesítő üzenetet kapsz, az is MAJDNEM ugyanazt idézi elő, mintha várakoztatnál. Bevallom, én néha nem is tudom, hogy most épp várakozik valaki, azért puttyog a fülembe, vagy pedig üzenetem jött. Így az álláspontodat nem nagyon tudom elfogadni.
A visszahívást pedig nem fogadott várakoztatott hívás esetén is megejtheted.
|
vas. okt. 03, 2004 18:56 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
|
vas. okt. 03, 2004 18:41 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Macika írta: Már csak a dolgozókat kéne lecserélni és/vagy felturbózni. ...
Ezt most megpróbálom nem magamra venni
|
vas. okt. 03, 2004 18:26 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Blake írta: nord írta: Blake, és azokkal mi van, akik nem használják a hívásvárakoztatást? (Ugyanis akkor nincs bekopogtatás ) Vöcsökkel értek egyet - nehogy már egy szolgáltató jobban tudja, hogy én mit és hogyan szeretnék használni... Ok.... nem szeretnéd használni a hívásvárakoztatást... De miért is?
Egyszerűen megszokás...
Ha valakivel beszélek, szeretek a teljes figyelmemmel felé fordulni.
Engem nyilvánvalóan zavarna egy bekopogás.
Az meg főleg zavarna, hogy kétfelé kéne elnézést kérnem, hogy nem tudok vele perpillanat beszélni, mert mással is beszélek...
Inkább visszahívom az illetőt, ha az előző beszélgetést befejeztem.
|
vas. okt. 03, 2004 16:25 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Macika írta: nord írta: Blake, és azokkal mi van, akik nem használják a hívásvárakoztatást? (Ugyanis akkor nincs bekopogtatás ) Vöcsökkel értek egyet - nehogy már egy szolgáltató jobban tudja, hogy én mit és hogyan szeretnék használni... Igen furcsán gondolkodsz. Mivel mi itt páran sem tudunk közös nevezőre jutni a megfelelő szolgáltatást illetően, azt (nagyon helyesen!!!) a szolgáltató sem kívánja eldönteni helyettünk. Ha foglaltság esetén is küldene üzenetet, akkor az azokat zavarhatná, akik NEM szeretnének foglaltság esetén üzenetet kapni.
A "foglaltság esetén" hívásértesítőt bármikor ki lehet kapcsolni...
|
vas. okt. 03, 2004 16:15 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Megyo írta: Én azt nem értem, hogy miért a Westelnek jut eszébe mindig először? A Vodafone például ugyanolyan nagy multi, mint a T-Mobile. Külföldi tapasztalatait is gyűjthetné, és előbb rukkolhatna elő a dolgokkal. (kivételt képez a részletre való telefonvásárlás, az szép húzás volt.)
CIB
A Relax díjcsomag(-hoz hasonló) Németországban pl. a D2-Vodafone-nál volt hamarabb. A mediterrán országokban a hívásértesítés szolgáltatás pl. csak a Vodafone-érdekeltségű hálózatokon megy (lehet, hogy már máshol is, de először náluk volt).
Itthon nehezen tudja behozni az 5 év hátrányt a Voda (5 év nagy idő), de példásan igyekszik.
Már csak a dolgozókat kéne lecserélni és/vagy felturbózni. Akárhányszor bent vagyok a Westendben a Vodánál, mindig felhúzom magam. Azon a lomhaságon, nyegleségen, hozzá nem értésen, ami lerí róluk 1 perc figyelés után. És mindez a No. 1-nek számító üzletben!
Ilyenkor a parkoló felé menet mindig megállok kicsit a T-mobile előtt, fél percig nézem, ahogy (pont a szükséges) alázattal DOLGOZNAK bent a T-mobile munkatársai.
|
vas. okt. 03, 2004 15:18 |
|
|
-guru-
Moderátor
Csatlakozott: vas. márc. 28, 2004 13:03 Hozzászólások: 528
|
Megyo írta: Én azt nem értem, hogy miért a Westelnek jut eszébe mindig először? A Vodafone például ugyanolyan nagy multi, mint a T-Mobile. Külföldi tapasztalatait is gyűjthetné, és előbb rukkolhatna elő a dolgokkal. (kivételt képez a részletre való telefonvásárlás, az szép húzás volt.)
CIB
Azért, mert a fejlesztések jó része itthon történik, nem pedig a külföldi tapasztalatok átvételével.
|
vas. okt. 03, 2004 15:18 |
|
|
Megyo
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 279 Tartózkodási hely: Odaát
|
Én azt nem értem, hogy miért a Westelnek jut eszébe mindig először? A Vodafone például ugyanolyan nagy multi, mint a T-Mobile. Külföldi tapasztalatait is gyűjthetné, és előbb rukkolhatna elő a dolgokkal. (kivételt képez a részletre való telefonvásárlás, az szép húzás volt.)
CIB
|
vas. okt. 03, 2004 14:54 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
partycsoka írta: Ez igaz. Ha hamarabb nem is vezetik be,de szerintem rovidesen naluk is lesz. Regen a GPRS eseten is igy volt,a Westel elinditotta (meg nem teljes lefedettseggel),majd egy szep napon a Pannon is eloallt vele,de a Westellel ellentetben mar orszagos szinten ki volt epitve,ha emlekeim nem csalnak.
Pontosan így volt.
Még előbb meg mindent a Pannon csinált először, és a Westel ment utána.
Azok voltak a régi szép idők. De sajnos elmúltak...
|
vas. okt. 03, 2004 13:45 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Ez igaz. Ha hamarabb nem is vezetik be,de szerintem rovidesen naluk is lesz. Regen a GPRS eseten is igy volt,a Westel elinditotta (meg nem teljes lefedettseggel),majd egy szep napon a Pannon is eloallt vele,de a Westellel ellentetben mar orszagos szinten ki volt epitve,ha emlekeim nem csalnak.
|
vas. okt. 03, 2004 10:27 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Blake írta: Most ennyiből a Pannon-t kellene fikázni, mert náluk egyáltalán nincsen ilyen szolgáltatás, ha jól tudom!
Nana!
Honnan tudod hogy a pannon nem vezeti be mondjuk már holnap ezt (meg még sok más) szolgáltatást?!
Mostanában sikerül a pannonnak semmit se kiszivárogtatva bevezetni dolgokat (lásd Pannon Praktikum tarifacsomag)
|
vas. okt. 03, 2004 9:58 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Azért köszönöm a hozzászólásokat, sokat tanultam belőle.
A hívásvárakoztatás eddig is be volt kapcsolva, de az esetek 90%-ban a bekopogást rosszul kezeltem le (rossz gombot nyomtam le...) és jobban esett volna, ha nincs. De amikor előadáson vagyok és rezeg a telefon nálam, akkor legtöbbször lenyomom a pirosat, hogy most ne zavarjanak. Ha ekkor ezért kapok hívásértesítő SMS-t, az is zavaró.
|
vas. okt. 03, 2004 7:14 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Blake írta: Meg aztán ez a szolgáltatás még nem is él. Egy olyan szolgáltatás felett pálcát törni (minőségügyileg), amely még nem is működik, több mint elfogultság. Szóval srácok először tapasztaljunk, aztán lehet pro és kontra fikázni!
|
vas. okt. 03, 2004 0:47 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
"Azért te sem vagy éppen elfogulatlan! " ))))))))
"Most ennyibõl a Pannon-t kellene fikázni, mert náluk egyáltalán nincsen ilyen szolgáltatás, ha jól tudom!" - igaz!
"Én annak örülök, hogy egyre több olyan szolgáltatást vezetnek be, ami a piacvezetõ szolgáltatónál is jelen van, így nem csak olcsón használhatom a telcsim, hanem hasonló szolgáltatásokért fizetek kevesebbet. " - igaz!
"Részemrõl tök mindegy, hogy a nem fogadott hívásokért küld-e SMS-t." - én se használnám, be van kapcsolva a várakoztatás, az ingyenduma miatt. Egyébként pont az ingyenduma miatt lehetne érdekes a szolgáltatás ezen része, ha valaki belemerül a beszélgetésbe és nem szereti a várakoztatást (esetleg nem is tudja kezelni, nagyon sok ilyen van!!!!), akkor is tudja, hogy keresték. (a kezelés alatt értem a váltást, visszaváltást, csak egyiket bontani, stb.)
"Van egy olyan érzésem, ha nem lenne a vodánál hívásvárakoztatás, de küldene SMS-t nem fogadott hívás esetén is, akkor abba kötnétek bele, hogy miért nincs hívásvárakoztatás!" - Egyértelmû! ) Van rajta sapka???? )))))
Azt nem értem, hogy ugyanannyi munkával megcsinálhatták volna ugyanolyan hangolhatóra mint a tré! Sõt, beletehették volna, hogy mindez sms-ekkel kapcsolgatható legyen! Ennek ellenére csináltak egy jó és hasznos szolgáltatást, ami korlátosabb mint a tré-é. Ezt nem értem. Bár sokan meg tudják indokolni.... ))) De akkor sem értem!
|
vas. okt. 03, 2004 0:38 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
T68m írta: érdekes hozzáállások hangzottak el a "hogyan indokoljuk meg, hogy a mi szolgáltatónk a legjobb" témakörben.
Azért te sem vagy éppen elfogulatlan!
Szerintem van 1 szolgáltatás, két féle módon kivitelezve. Szerintem mindegyik elgondolás jó és rossz is. A lényeg a lényeg... Maga a szolgáltatás... Most ennyiből a Pannon-t kellene fikázni, mert náluk egyáltalán nincsen ilyen szolgáltatás, ha jól tudom!
Szóval tök felesleges ezen vitatkozni. Én annak örülök, hogy egyre több olyan szolgáltatást vezetnek be, ami a piacvezető szolgáltatónál is jelen van, így nem csak olcsón használhatom a telcsim, hanem hasonló szolgáltatásokért fizetek kevesebbet. Részemről tök mindegy, hogy a nem fogadott hívásokért küld-e SMS-t. Ez csak szőrszálhasogatás, mint az is, ha valaki veri a mellét, hogy "de hát aki nem használja a hivásvárakoztatást"... De hát ki nem használja? Aki nem használja miért nem? Van egy olyan érzésem, ha nem lenne a vodánál hívásvárakoztatás, de küldene SMS-t nem fogadott hívás esetén is, akkor abba kötnétek bele, hogy miért nincs hívásvárakoztatás! Szóval ez a nyuszika meg a sapka esete. Meg aztán ez a szolgáltatás még nem is él. Egy olyan szolgáltatás felett pálcát törni (minőségügyileg), amely még nem is működik, több mint elfogultság.
Szóval srácok először tapasztaljunk, aztán lehet pro és kontra fikázni!
|
szomb. okt. 02, 2004 23:51 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
érdekes hozzáállások hangzottak el a "hogyan indokoljuk meg, hogy a mi szolgáltatónk a legjobb" témakörben.
Ennek ellnére a t-vesztel megoldása korrektebb.
(Ugyanúgy, ahogy pl. a pannon hangposta összevetésében is.)
ezek után lehet csodálkozni, hogy miért piacvezetõ - még mindig.
|
szomb. okt. 02, 2004 23:19 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
nord írta: Blake, és azokkal mi van, akik nem használják a hívásvárakoztatást? (Ugyanis akkor nincs bekopogtatás ) Vöcsökkel értek egyet - nehogy már egy szolgáltató jobban tudja, hogy én mit és hogyan szeretnék használni...
Igen furcsán gondolkodsz.
Mivel mi itt páran sem tudunk közös nevezőre jutni a megfelelő szolgáltatást illetően, azt (nagyon helyesen!!!) a szolgáltató sem kívánja eldönteni helyettünk.
Ha foglaltság esetén is küldene üzenetet, akkor az azokat zavarhatná, akik NEM szeretnének foglaltság esetén üzenetet kapni. De mivel Te csak a saját szemszögedből nézed a dolgot, azért írsz le ilyet, hogy: "nehogy már egy szolgáltató jobban tudja, hogy én mit és hogyan szeretnék használni".
Szerintem ez közönséges "nekemsemmisemjó" hozzáállás. A hívástartás-várakoztatás mindenki számára elérhető díjmentesen.
Tessék bekapcsolni!
Ugyanúgy értesít, ha keresett valaki, míg foglalt voltál. Csak nem az üzenetek között kell keresgélni, hanem a nem fogadott hívások között.
Visszahívni ÍGY IS, ÚGY IS Neked kell az illetőt (úgy illik), kivéve ha annyira sürgős neki, hogy nem tudja megvárni, ameddig eszedbe jut a visszahívás.
Mennyire önző lenne az (gondolkozz az ellenvéleményen lévők fejével!!!) hogy ti miattatok (akik Veled azonos véleményen vannak) kelljen mindenkinek foglaltság esetén is sms-sel szórakoznia.
A tartás-várakoztatás teljesen egyénre szabható dolog. Lehet vele élni!
|
szomb. okt. 02, 2004 20:42 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
nord írta: Blake, és azokkal mi van, akik nem használják a hívásvárakoztatást? (Ugyanis akkor nincs bekopogtatás ) Vöcsökkel értek egyet - nehogy már egy szolgáltató jobban tudja, hogy én mit és hogyan szeretnék használni... Ok.... nem szeretnéd használni a hívásvárakoztatást... De miért is?
|
szomb. okt. 02, 2004 20:34 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Csak megjegyzésképpen, egyelőre úgy néz ki, hogy nem fog csúszni a hívásértesítő, ami az aktív hangpostával rendelkező ügyfeleknek 9-től áll majd rendelkezésre, hangpostával nem rendelkezőknek pedig 16-tól lesz majd.
De ezért külön ne aktiváljátok a hangpostát, mert már megvan, hogy kinek mikor lesz
|
szomb. okt. 02, 2004 20:06 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Blake írta: vocsok írta: Kiváncsi vagyok , hogy miért jó az, hogy foglaltság esetén nem küld értesítést? A T-mobil ekkor is küldi. Sőt egyenként az átirányításokkal magad is beállíthatod, hogy melyik ne éljen. Foglaltságnál látod, hogy ki hív (bekopogtatás), így nincs értelme, sőt rögtön el is döntheted, hogy fogadod-e a hívást. Ha csörög a telcsid és nem fogadod a hívást akkor sincs értelme, mert a nem fogadott hívásokat a telcsi eltárolja. Így logikusan csak akkor van értelme, ha ki vagy kapcsolva, vagy nincs térerő és akkor jönne a hívás!
Blake, és azokkal mi van, akik nem használják a hívásvárakoztatást?
(Ugyanis akkor nincs bekopogtatás )
Vöcsökkel értek egyet - nehogy már egy szolgáltató jobban tudja, hogy én mit és hogyan szeretnék használni...
|
szomb. okt. 02, 2004 20:04 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
vocsok írta: Kiváncsi vagyok , hogy miért jó az, hogy foglaltság esetén nem küld értesítést? A T-mobil ekkor is küldi. Sőt egyenként az átirányításokkal magad is beállíthatod, hogy melyik ne éljen.
Foglaltságnál látod, hogy ki hív (bekopogtatás), így nincs értelme, sőt rögtön el is döntheted, hogy fogadod-e a hívást. Ha csörög a telcsid és nem fogadod a hívást akkor sincs értelme, mert a nem fogadott hívásokat a telcsi eltárolja. Így logikusan csak akkor van értelme, ha ki vagy kapcsolva, vagy nincs térerő és akkor jönne a hívás!
|
szomb. okt. 02, 2004 19:21 |
|
|
vocsok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 615 Tartózkodási hely: Budapest
|
Kiváncsi vagyok , hogy miért jó az, hogy foglaltság esetén nem küld értesítést?
A T-mobil ekkor is küldi. Sőt egyenként az átirányításokkal magad is beállíthatod, hogy melyik ne éljen.
|
szomb. okt. 02, 2004 19:16 |
|
|
w.miki
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:41 Hozzászólások: 105
|
poirot_ írta: Hello. Szerintem itt is már többen leírták a lényegét sőt, vizsla1 már azt a számot is ideírta (06707002489), ami az SMS-ben szerepel. A felhívásával ingyen megtudhatsz mindent, pontosan. Üdv.
aha
milyen hasznos dolog is egy ilyen fórum
|
szomb. okt. 02, 2004 18:34 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
partycsoka írta: Csuszik a hivasertesito??? Par perccel ezelott megneztem az egyik fiokban piheno Vitamax SIM-et es ma jott ra az ertesito sms a hivasertesitorol,am ebben mar nem oktober 9. szerepel,hanem oktober 16.
Én sem értem. Lehet, hogy a pre-paideseknek csúszik, az előfizetőknek nem?
|
szomb. okt. 02, 2004 18:10 |
|
|
poirot_
arany tag
Csatlakozott: pén. szept. 17, 2004 18:47 Hozzászólások: 182
|
Hello.
Szerintem itt is már többen leírták a lényegét sőt, vizsla1 már azt a számot is ideírta (06707002489), ami az SMS-ben szerepel. A felhívásával ingyen megtudhatsz mindent, pontosan.
Üdv.
|
szomb. okt. 02, 2004 18:03 |
|
|
w.miki
arany tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:41 Hozzászólások: 105
|
bocs, hogy kicsit ON leszek, de:
MI A FENE EZ???
mert én is kaptam SMSt, de abból (és ebből a topikból sem) derült ki, hogy mit akarnak
|
szomb. okt. 02, 2004 17:44 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Csuszik a hivasertesito??? Par perccel ezelott megneztem az egyik fiokban piheno Vitamax SIM-et es ma jott ra az ertesito sms a hivasertesitorol,am ebben mar nem oktober 9. szerepel,hanem oktober 16.
|
szomb. okt. 02, 2004 15:21 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
nord írta: Blake írta: Micuir írta: OFF: westeles telefonnál megoldható, hogy a hangposta ne kérjen kódszámot, ha saját telóról hívom? Nagyon idegesítő. Ha arról a számról hívod, amelyhez a hangposta tartozik, akkor nem szabadna kódot kérnie a belépéshez. Ha így áll a helyzet akkor el van szúrva valami, esetleg érdeklődj az ügyfélszolgálaton. Kell a kód saját telefonról történő hívás esetén is. Micuir! A megoldás nagyon egyszerű: +36309888444p kódszám#p1 ezt gépeld be a telefonodba, és már nem is kell minden hívásnál manuálisan kódot írni.
Nord! Köszönöm, de ez eddig is így működött. Én csak reménykedtem, hátha megúszhatom azt a pár mp-et, amíg a telefon elküldi a kódot. Engem nagyon idegesít. Meg a T-Mobile pár érdekes dolga is, de ez men az a topic.
|
szer. szept. 29, 2004 17:10 |
|
|
kisgergo
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 245 Tartózkodási hely: nyh.
|
csak a nem elérhető esetben lesz átirányitva (*#62#)
nincs válasz esetén gondolom be vagy kapcsolva és meg tudod nézni, ki keresett, nemde?
ez arra lesz jó, hogy ha nincs térerő, éjszakára kikapcs vagy lemerülés van, akkor a reboot után megtudod, kerestek-e.
felülirni lehet az átirányitást, de törölni csak a szolgáltatás deaktiválásával!
|
szer. szept. 29, 2004 1:30 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Az aktivált Hívásértesítő eredménye az, hogy a bejövő hívásaim nem elérhető, foglalt, és 25 másodperc után nincs válasz esetén át vannak irányítva a +36709090998-as számra? Kipróbáltam a nincs válasz esetét, és 25 sec után "A hívott szám jelenleg nem elérhető stb." szöveg hallható. És utóbbit nem tudom kikapcsolni a készüléken keresztül. Ismét lehet a telefon után rohangálni... Hangpostára (+36709090999) semmi sincs átirányítva.
|
kedd szept. 28, 2004 18:53 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Blake írta: Micuir írta: OFF: westeles telefonnál megoldható, hogy a hangposta ne kérjen kódszámot, ha saját telóról hívom? Nagyon idegesítő. Ha arról a számról hívod, amelyhez a hangposta tartozik, akkor nem szabadna kódot kérnie a belépéshez. Ha így áll a helyzet akkor el van szúrva valami, esetleg érdeklődj az ügyfélszolgálaton.
Kell a kód saját telefonról történő hívás esetén is.
Micuir!
A megoldás nagyon egyszerű:
+36309888444p kódszám#p1
ezt gépeld be a telefonodba, és már nem is kell minden hívásnál manuálisan kódot írni.
|
szomb. szept. 25, 2004 12:30 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
SmOg írta: Vodasoknal mindekinek ingyenes lesz, vagy csak elofizusok vehetik igenybe a csomagot?
Van 2 perc 50 másodperced? Akkor nagyon kérlek, hívd fel az ingyenes 06707002489-es számot! Minden kérdésedre - köztük erre is - kimerítő választ kapsz az automata tájékoztatóból
De ha a 1270-et hívod, már ott is bemondják, hogy a hívásértesítőről bővebb info a 76-os menüpont alatt.
Szándékosan nem írtam meg, hogy igen, vagy nem, pedig az sokkal egyszerűbb lett volna.
|
csüt. szept. 23, 2004 21:31 |
|
|
SmOg
arany tag
Csatlakozott: kedd ápr. 20, 2004 23:42 Hozzászólások: 216
|
Vodasoknal mindekinek ingyenes lesz, vagy csak elofizusok vehetik igenybe a csomagot?
|
csüt. szept. 23, 2004 20:34 |
|
|
Blake
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 305 Tartózkodási hely: Dunaújváros
|
Micuir írta: OFF: westeles telefonnál megoldható, hogy a hangposta ne kérjen kódszámot, ha saját telóról hívom? Nagyon idegesítő.
Ha arról a számról hívod, amelyhez a hangposta tartozik, akkor nem szabadna kódot kérnie a belépéshez. Ha így áll a helyzet akkor el van szúrva valami, esetleg érdeklődj az ügyfélszolgálaton.
|
csüt. szept. 23, 2004 13:20 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|