Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: kedd nov. 19, 2024 18:03



Hozzászólás a témához  [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 106  Következő
PANNON(Telenor)GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Soma01 írta:
Ezek is bruttók, ugye?

A csúcsidő? 6-20?
Amúgy nem a A Pannon nem publikus tarifáinak részletei??? c. topicba kellett volna ez? :wink:

Jogos a megjegyzés, bocsi. Megismételtem ott is.

Az árak mind bruttók, a netto árral való vakítást meghagyom a T-mobilnak.


csüt. okt. 28, 2004 14:10
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Macika! Egy munkatársam a "családtagod" szeretne lenni! Becsületes, dolgos gyerek.


csüt. okt. 28, 2004 13:21
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
A Vodafone üzleti csomagja is elég jó.


csüt. okt. 28, 2004 13:20
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
integral írta:
És milyen kiváltság kell hozzá, hogy ilyet lehessen kötni? ...


Nemrég írt particsoka egy nagyon hasonló céges csomagról (u.ez a konstrukció, picit alacsonyabb percdíjakkal), ill. az egyházi is ilyenszerű.
Épp a tegnapelőtt írtam a Pannonnak egy ultimátumszerű, de udvarias levelet, hogy vagy megkapjuk mi is ezt a (vagy egy hasonló) csomagot, vagy elmegyünk. Azt a - meglehetősen nyegle - választ kaptuk, hogy csak 30 kártya feletti cégek kaphatják meg, vagy lehet társulni ahhoz, akitől ez az info származik. Kedves. Nem írták le, de egyértelmű volt: ha nem tetszik, le is út, fel is út. Igaz, mi kb. 5 kártyára kértük volna.
Nem marad más, mint szétnézni a konkurrencia házatáján. Ismer vki a fenti csomaghoz hasonlót W/V-nál?
Írta vki korábban, h. a P. kinyalja az üzleti előfizetők hátsó felét. Az én tapasztalataim sajnos kissé másak.


csüt. okt. 28, 2004 11:38
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 527
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
Macika írta:
+ 1875 Ft-os 100% lebeszélhető havi díj
+ full mp alap,
+ 23,60/32,60/29,25 Ft br. csúcsidős percdíj
+ 18,00/25,80/20,20 Ft cskiv percdíj (HB/HK/Drótos)

Ezek is bruttók, ugye?

A csúcsidő? 6-20?
Amúgy nem a A Pannon nem publikus tarifáinak részletei??? c. topicba kellett volna ez? :wink:


csüt. okt. 28, 2004 11:25
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
Macika!

egy világ omlott össze bennem. :P
Hova küldjem a gyásztaviratot?

Remélem azért legalább ezt a csomagot nem módosítják egy éven belül...


csüt. okt. 28, 2004 10:24
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Macika írta:
Röstellem. :cry:

Eladom a lelkem 2 évre a Pannonnak. :(

A munkahelyem olyan Üzleti Szerződést kötött a Pannonnal, aminek nem tudok ellenállni.
+ 1875 Ft-os 100% lebeszélhető havi díj
+ full mp alap,...
Ez melyik csomag?


És milyen kiváltság kell hozzá, hogy ilyet lehessen kötni?

Ezt tényleg inkább a dícsérőbe kellett volna. :wink:


csüt. okt. 28, 2004 8:15
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Macika írta:
Röstellem. :cry:

Eladom a lelkem 2 évre a Pannonnak. :(

A munkahelyem olyan Üzleti Szerződést kötött a Pannonnal, aminek nem tudok ellenállni.
+ 1875 Ft-os 100% lebeszélhető havi díj
+ full mp alap,...
Ez melyik csomag?


csüt. okt. 28, 2004 7:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37
Hozzászólások: 481
Tartózkodási hely: Eger
Hozzászólás 
Eltévedtél! Itt a gyalázatok helye van. :D Igen baráti a nagy biznices csomag, de egy egyszerü halandó csak ámul-bámul ....


csüt. okt. 28, 2004 1:20
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Röstellem. :cry:

Eladom a lelkem 2 évre a Pannonnak. :(

A munkahelyem olyan Üzleti Szerződést kötött a Pannonnal, aminek nem tudok ellenállni.
+ 1875 Ft-os 100% lebeszélhető havi díj
+ full mp alap,
+ 23,60/32,60/29,25 Ft br. csúcsidős percdíj
+ 18,00/25,80/20,20 Ft cskiv percdíj (HB/HK/Drótos)
+ br. 500 Ft-ért csoporton belül 0-24 ingyen,
+ br. 500-ért szabadon választható partnerkörzet (bármelyik körzetszám a 30/70 és az emelt díjasok kivételével) 0-24 br. 11 Ft
+ havi 40 db üzenet ingyenes.
+ családon belül 4 előfizu köthető max.

- 24 hónap hűség akkor is kötelező, ha nem veszek készüléket.
- a hűség automatikusan újra kötődik a 24 hónap végén, ha nem kerül előtte felbontásra.
- a készülékválaszték kritikán aluli, bár az utcáról betérő előfizetőhöz képest kedvezőbb árú

Én ehhez gyenge vagyok, holnap megyek kötni. :D


csüt. okt. 28, 2004 1:07
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 479
Hozzászólás 
McLaca írta:
Nem értem, miért azok írnak a pannongyalázóba, akik a szolgáltatót pont Cerberusként védik... Amúgy pannonos lennék, de akkor is... A Vodafonnál már a 3100 is kifutó, pedig alig több, mint 1 éve van piacon. A pannonnál meg még mindig T300 (ami már 2002 nyarán sem volt igazán új), ráadásul netshopban, ahol midenféle finomságnak kellene lennie, nem a beragadt termékek "rásózási" próbálkozásának... El tudom képzelni, milyen kondiban lehet a 2,5 éve fel nem töltött akksija.
Vodához még nem megyek, mer tegyenlőre nem érné meg.

Üdv!


na itt a szokásos beszólás. ki védi a szolgáltatót? egy szóval nem írtam hogy jó az ajánlata. csak azt, hogy ha nem tetszik akkor nem kell megvenni, de teljesen felesleges háborogni, mert attól sem lesz jobb. azért azt megnézném magamnak, hogy ha egy cipőbolt kirakatában látsz cipőket, nem jönnek be és drágának találod, akkor bemész-e és felháborodottan elmondod-e? tuti nem. a szolgáltatók nem szorulnak rá, hogy elájuljunk tőlük, de sosem értem miért kell verni az asztalt. én sem kajálok olyan helyen ami nekem gázos. de nem is foglalkozom vele. akor adnék igazat, ha igénybe veszed valahol a szolgáltatást, fizetsz és becsapnak, nem azt adják amit ígértek. akkor jogos, ha ezt megírod és esetleg másokat sem vernek át. de a kettő nem azonos.


szer. okt. 27, 2004 22:21
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Nem értem, miért azok írnak a pannongyalázóba, akik a szolgáltatót pont Cerberusként védik... Amúgy pannonos lennék, de akkor is... A Vodafonnál már a 3100 is kifutó, pedig alig több, mint 1 éve van piacon. A pannonnál meg még mindig T300 (ami már 2002 nyarán sem volt igazán új), ráadásul netshopban, ahol midenféle finomságnak kellene lennie, nem a beragadt termékek "rásózási" próbálkozásának... El tudom képzelni, milyen kondiban lehet a 2,5 éve fel nem töltött akksija.
Vodához még nem megyek, mer tegyenlőre nem érné meg.

Üdv!


szer. okt. 27, 2004 21:50
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 479
Hozzászólás 
tarby írta:
McLaca írta:
Crick írta:
Ez nem a legfrissebb ajánlat, hanem 'Egyedi Netshop ajánlat', ahogy ki is van írva. Ezeket ugyanis csak a netshopon veheted meg.

Üdv,
C.
Akkor is gáz... mit ajánlgat nekem 100 éves telókat??Ajánljon N6230-at 60E-ért prepaidben, most úgyis arra hajtok (és ennyit tartok reálisnak érte prepaidben).

Üdv!


Nem lehet, hogy a kifutó modelleket akarják kiszórni? Amiket a boltokban már nem árulnak? Mit kell ezen hőzöngeni, nem kell megvenni... :-)


én sem értem miért kell felháborodni. hát ajánlgasson amit akar és max a nyakán marad ha sz..r az ajánlat. :lol: akkor majd a hajához kap, ha meg nem, hát akkor eladja a telcsiket nigériába. :wink:


szer. okt. 27, 2004 19:56
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
McLaca írta:
Crick írta:
Ez nem a legfrissebb ajánlat, hanem 'Egyedi Netshop ajánlat', ahogy ki is van írva. Ezeket ugyanis csak a netshopon veheted meg.

Üdv,
C.
Akkor is gáz... mit ajánlgat nekem 100 éves telókat??Ajánljon N6230-at 60E-ért prepaidben, most úgyis arra hajtok (és ennyit tartok reálisnak érte prepaidben).

Üdv!


Nem lehet, hogy a kifutó modelleket akarják kiszórni? Amiket a boltokban már nem árulnak? Mit kell ezen hőzöngeni, nem kell megvenni... :-)


szer. okt. 27, 2004 19:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Crick írta:
Ez nem a legfrissebb ajánlat, hanem 'Egyedi Netshop ajánlat', ahogy ki is van írva. Ezeket ugyanis csak a netshopon veheted meg.

Üdv,
C.
Akkor is gáz... mit ajánlgat nekem 100 éves telókat??Ajánljon N6230-at 60E-ért prepaidben, most úgyis arra hajtok (és ennyit tartok reálisnak érte prepaidben).

Üdv!


szer. okt. 27, 2004 18:55
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Wagner ur írta:
Ha hosszúnak találja valaki a 173 bevezetö gépi dumát, nyomja meg a *-gombot. Ennyi. :)

Amikor bevezették a fizetös 173-at, kicsit morcos lettem, gondoltam, ez már nekem is sok. Próbaképpen felhívtam, és láss/hallj csodát, ezzel kezdte a mondandóját: "Önnek, mint hüséges ügyfelünknek, az ügyintézövel folytatott beszélgetése díjmentes." Igy már nem is voltam olyan morcos ...


Kipróbáltam a * gombot, annyi történt, hogy gyorsabban mondta szöveget.


szer. okt. 27, 2004 8:36
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37
Hozzászólások: 481
Tartózkodási hely: Eger
Hozzászólás 
Ha hosszúnak találja valaki a 173 bevezetö gépi dumát, nyomja meg a *-gombot. Ennyi. :)

Amikor bevezették a fizetös 173-at, kicsit morcos lettem, gondoltam, ez már nekem is sok. Próbaképpen felhívtam, és láss/hallj csodát, ezzel kezdte a mondandóját: "Önnek, mint hüséges ügyfelünknek, az ügyintézövel folytatott beszélgetése díjmentes." Igy már nem is voltam olyan morcos ...


szer. okt. 27, 2004 8:17
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Ez nem a legfrissebb ajánlat, hanem 'Egyedi Netshop ajánlat', ahogy ki is van írva. Ezeket ugyanis csak a netshopon veheted meg.

Üdv,
C.


kedd okt. 26, 2004 22:37
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Jajjjj.... :roll:
Ez a legfrissebb kínálat :?:
:shock:
Főleg a T300 a nagyon GÁZ...

Üdv!


kedd okt. 26, 2004 21:19
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Nézd meg - ha lehetőséged van rá - WAP-on az egyenleged, az pontos - amikor éppen a te számod egyenlegét mutatja neked és nem valaki másét :lol:

Üdv!


hétf. okt. 25, 2004 18:31
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 411
Hozzászólás Re: pannonline..
hmatyas írta:
Szerintetek még szokott müködni az egyenleg információ a pannon online-n ? mert most léptem be mindkét kártyával, mind2n 0huf. (az egyik lehet), a másikról, utána kezdeményeztem egy hivást... és kiment.. (szerintem olyan 1e huf nak kell lenni rajta)

Ti is tapasztaltatok már ilyet?


udv


Előfordul, most pl. nekem is 0huf-ot ír a bőven 10k fölötti egyenlegű kártyámra... :)


hétf. okt. 25, 2004 13:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 8:30
Hozzászólások: 174
Hozzászólás pannonline..
Szerintetek még szokott müködni az egyenleg információ a pannon online-n ? mert most léptem be mindkét kártyával, mind2n 0huf. (az egyik lehet), a másikról, utána kezdeményeztem egy hivást... és kiment.. (szerintem olyan 1e huf nak kell lenni rajta)

Ti is tapasztaltatok már ilyet?


udv


hétf. okt. 25, 2004 12:25
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
A Pannon és a Logika... :lol: :wink:

Üdv!


vas. okt. 24, 2004 13:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
T68m írta:
UI. a 2000000 szám eddig is volt, ebben semmi újat nem mond.


Most is él a 200 0000, de az az üzleti info vonal. Amire te gondolsz az az 9200200.

Szerintem egyszerűen annyi fog történni, hogy összevonják a mostani 173-at és 1220-at, és ingyenes lesz. A 173 és a 9200200 egy ideig még meglesz, majd megszűnik (úgy mint pl. a 143, ami még él, de csak bemondja a 1220-at, 173-at, és a 9200200-at). A 200 0000 pedig azoknak lesz, akik egyből ügyintézővel akarnak beszélni, és nem akarják kivárni azt a minimum fél percet, amíg a másik számon ügyintézőt kapnak. Ennyi. Egyértelműen pozitív változás. Így megint könnyen áttekinthető: 1220-Pannon, 1230-T-mobile, 1270-Vodafone.

Remélem így lesz, szerintem legalábbis így logikus. Persze a Panonnál soha nem lehet tudni! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára csab2 vas. okt. 24, 2004 13:49-kor.



vas. okt. 24, 2004 11:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Értelme? Az nincs. Csak ettől úgy néz ki, mintha a Pannon megint adna valamit az ügyfeleinek, pedig nem...

Üdv!


vas. okt. 24, 2004 10:45
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
McLaca írta:
Mégis miért olyan nehéz ezt a közleményt értelmezni??? Semmi különleges nincs benne, felsorolja, hogy a 1220-on milyen lehetõségeket érhetsz el - díjmentesen, plusz ad egy számot, amin közvetlenül ügyintézõhöz jutsz, alapdíjas hívásként. A 1220 egyébként eddig is ingyenes volt, az ügyintézõ kapcsolása is. A percdíjas ügyintézõ csak a 173-on van, de az maradt is fizetõs. Ennyi. Ez olyan bonyolult?

Üdv!


igen bonyolult!

UI. a 2000000 szám eddig is volt, ebben semmi újat nem mond.
az valóban újdonság, hogy kibõvítik a 1220-at, de ezt eddig tudja/tudta a 173-om. Ekkor persze jogosan merül fel a kérdést, hogy akkor megszünik a 173???

vagy megmarad a 173, a maga módján és 20ft/min /vagy ingyenes/ ügyifogyival?


Ha marad, akkor mi értelme az egésznek?


szomb. okt. 23, 2004 22:32
Profil Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
integral írta:
Ahogy nézem, a pannon honlapja tele van hibával és hiányossággal. :?


Találtam megint egyet. November 23-tól érv. díjszabás.

Eleve ez a szöveg:
2004. november 23-tóől *

De ez még semmi. Sem a post, sem a pre-paid díjszabás nem tölthető le, mert még nincs felrakva.


Néztem a Voda honlapját is, végre mintha kezdenék gatyába rázni, kiszedték a tarifák közül a már megszüntetett csomagokat és eltűnt néhány Datanet hibaüzis link is.


szomb. okt. 23, 2004 11:28
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Mégis miért olyan nehéz ezt a közleményt értelmezni??? Semmi különleges nincs benne, felsorolja, hogy a 1220-on milyen lehetőségeket érhetsz el - díjmentesen, plusz ad egy számot, amin közvetlenül ügyintézőhöz jutsz, alapdíjas hívásként. A 1220 egyébként eddig is ingyenes volt, az ügyintéző kapcsolása is. A percdíjas ügyintéző csak a 173-on van, de az maradt is fizetős. Ennyi. Ez olyan bonyolult?

Üdv!


szomb. okt. 23, 2004 10:21
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
Ezt írtam kb. 3 hete, hogy a PGSM honlapja a legalkalmasabb arra, hogy az ember keresgéljen hibákat. Bizonyos dolgok fönt vannak, csak a kerső sem adja ki.


szomb. okt. 23, 2004 9:59
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
integral írta:
Ahogy nézem, a pannon honlapja tele van hibával és hiányossággal. :? Mi a f*szt csinálnak azok a emberek, akiknek az lenne a feladatuk, hogy ez rendben legyen? A fönöküket is ki kéne rúgni, talán azt az embert elsõként.


amit a fõnökeik: hozzá/nem/értenek!


szomb. okt. 23, 2004 9:44
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
reklamhang írta:
A T havidijmentes akciojarol? Ez mi akar lenni? Es milyen vizsgalat folyik? Mar latom elore, hogy a voda majd erre megy ra, a legujabb reklamjaban. :)


Relax don't do it
When you want to go to it
Relax don't do it
When you want to come
Relax don't do it
When you want to come
When you want to come

5-6 helyen volt szabálysértõ. Rengeteg bejelentés érkezett a versenyhivatalhoz.


szomb. okt. 23, 2004 9:40
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
integral írta:
Crick verzióját látom valósnak, hogy a 06-20-2000000-n egybõl ügyintézõhöz lehet jutni, szolgáltatótól függetlenül.


De az jelenleg is van!!!! és így müxik! Akkor mirõl szól a közlemény? Maradjunk annyiban, hogy nem tudni, hogy pozitív vagy negatív változás lesz-e.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T68m szomb. okt. 23, 2004 9:43-kor.



szomb. okt. 23, 2004 9:38
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Ahogy nézem, a pannon honlapja tele van hibával és hiányossággal. :? Mi a f*szt csinálnak azok a emberek, akiknek az lenne a feladatuk, hogy ez rendben legyen? A fönöküket is ki kéne rúgni, talán azt az embert elsőként.


szomb. okt. 23, 2004 7:46
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Szerintem, ha megszűnne a 173-on az ügyintézővel történő beszélgetés lehetősége, akkor azt beleírták volna ebbe a közleménybe.

Crick verzióját látom valósnak, hogy a 06-20-2000000-n egyből ügyintézőhöz lehet jutni, szolgáltatótól függetlenül.

De ha elolvassuk és értelmezzük a közleményt, szó nem esik a közleményben a 173-as számról se és annak változtatásáról és önmagában a telefonosügyintézővel folytatott beszélgetés díjáról sem. Úgyhogy fölösleges pánikot kelteni.


szomb. okt. 23, 2004 7:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35
Hozzászólások: 1266
Hozzászólás 
A T havidijmentes akciojarol? Ez mi akar lenni? Es milyen vizsgalat folyik? Mar latom elore, hogy a voda majd erre megy ra, a legujabb reklamjaban. :)


szomb. okt. 23, 2004 7:11
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Hagyd... A Pannon bármit csinálhat egyesek csak a rosszat fogják látni benne, mert csak azt keresik. Fanatikusokkal nincs értelme vitázni, mivel meggyőzni úgysem tudod őket, és csak felbosszantanak az ignoranciájukkal.


szomb. okt. 23, 2004 7:03
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Ezután a 1220on is elintézheted (ingyen) azokat a dolgokat, amiket eddig csak a 173on lehetett. A kétmillión pedig ugyan normál percdíjat fizetsz, de nincs IVR (amit rengetegen nem szeretnek), csak ügyintéző. Ennyi.

C.


szomb. okt. 23, 2004 1:07
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
az a helyzet, hogy számomra se világos, hogy mit is akar ezzel mondani a pannon.

Az eddigi helyzet

1220 automata/ingyenes ügyifogyi (korlátozott lehetõséggel, fõleg hibabejelentésre)
173 automata/20Ft-os ügyifogyi (kiemelteknek ingyenes) teljes mellszélességgel.
2000000 normál percdíjas ügyifogyi (mindenkinek)

Ehelyett most hogy is lesz?

Megszünik a 173????
mi lesz a "kiemelt" ügyfelekkel?
megszünik a 20Ft/perc elérhetõség bárki számára? (csak a normáldíjas, ami többnyire drágább marad?)

szal, egy szót sem értek.

"stb, melyben fõként T68m lehet az, aki a stb. helyére még írhatna egy jó pár dogot, mert SZVSZ õ az, aki ezt ennyire figyelte " - hát igen. A tré-vesztel "havidíjmentes" akciója miatt már folyik az eljárás, több bejelentõ miatt. Vajon kik lehettek? :) Eredményrõl majd írok.


pén. okt. 22, 2004 22:25
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
McLaca írta:
vizsla1 írta:
...amikor Te a 173-on emberkével beszéltél, az mostmár nem 20 Ft-odba, hanem az aktuális percdíjadba fog kerülni...
Ezt miből gondolod/honnan szedted? Erről szó sincs a közleményben...

Üdv!

Remélem nem lesz igazam:
úgy gondolom, hogy a közleményből kimaradt a 173-as vonal megszüntetése, különben mi értelme van fenntartani egy olyan élőhangos ügyfélszolgálatot, amit aktuális percdíjon hívhatsz, és egy olyat, amit "csak" 20 Ft-ért, s ott is ugyanazt meg tudod beszélni az ügyintézővel? Akkor senki sem fogja hívni a 0620200000-t, mindenki csak a 173-at, mert ott csak 20 Ft. Vagyis az az érzésem, hogy pár nap múlva megjelenik egy helyesbítő közlemény, hogy bocs, de a 173 már nem használható. Bár el tudom képzelni azt is pannonról, hogy mindkettőt fennhagjya, és feleslegesen lesz fenntarva a 06202000000.


pén. okt. 22, 2004 22:15
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
...amikor Te a 173-on emberkével beszéltél, az mostmár nem 20 Ft-odba, hanem az aktuális percdíjadba fog kerülni...
Ezt miből gondolod/honnan szedted? Erről szó sincs a közleményben...

Üdv!


pén. okt. 22, 2004 22:05
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A jelenlegi állapot:

Idézet:
Információs vonal – 173
Elérhetőség: Pannon GSM hálózatából 173.
Információs vonalunk automatikus menürendszerében az alábbiakkal kapcsolatban kaphat tájékoztatást:

akciók, értékesítési információk,
szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók,
számlainformáció és számlázási szolgáltatások,
készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók,
kártyás szolgáltatással kapcsolatos adatok,
automatikus szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás,
Pannon GSM Feltöltőkártya aktiválása,
akciók, értékesítési információk angolul,
közérdekű telefonszámok.

Telefonos Ügyfélszolgálat – 1220
Elérhetőség: a 1220-as rövid hívószámon. A Telefonos Ügyfélszolgálatunk az alábbi esetekben hívható:

ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása,
Pannon GSM előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás,
szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés
hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések,
számlázással kapcsolatos panaszok,
Pannon GSM Feltöltőkártya aktiválásával kapcsolatos panaszok,
javításra leadott készülék utáni érdeklődés,
kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés.

Tehát ami eddig ingyenes volt, az továbbra is az lesz, de amikor Te a 173-on emberkével beszéltél, az mostmár nem 20 Ft-odba, hanem az aktuális percdíjadba fog kerülni. Ami a 173-on ingyenes volt, az az automata tájékoztató rendszer. Az továbbra is ingyen lesz, csak átkerül a 1220-ra.


pén. okt. 22, 2004 21:57
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
club írta:
...

Abban egyetértek, hogy van, hogy előbb jutsz élő hanghoz, ha még egyszer hívod őket, mint megvárod, arra viszont rákérdeznék, mikor hívtad őket utoljára? Mert már elég rég pár mp.-en belül ügyintézőhöz jutsz, akinek elmondod a gondod, bajod, majd esetleg ha ő nem tud segíteni, kapcsol egy illetékeshez, akire az esetek többségbén max. 10-20 mp.-et kell várni, estleg 2-3 percet. De amúgy meg ő is szinte azonnal jelentkezik.

Megkérhetlek, hogy egy teszt erejéig hívd fel őket, s kérdezd meg nekem, hogy ha kék számot hívok, akkor annak az ára a voda 90-800 csomagok esetében havidíjon felül számlázódik, vagy a havidjíból vonódik-e le, s utóbbi esetben a 30 Ft-os áron, vagy az aktuális csomag percdíja szerint? Értelemszerűen valahol a tarifacsomagok ismertetése közelében nyomd meg a 0-s gombot, ne az akcióknál (remélem, hogy ez azért számít náluk). És kíváncsi vagyok a kapcsolási időkre.


pén. okt. 22, 2004 21:52
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Amíg élt a pannonos SIM-em, addig is ezek voltak fent a 1220-on, vagyis semmi változás: többnyire panaszbejelentés, ahol élő ember beszél ingyen, a többi automata tájékoztatás. S ezért mondom azt, hogy amiért eddig a 173-at hívtad, hogy beszélj valakivel, vagy azt mondták a 1220-on (miközben ingyen beszéltél az ügyfélszolgálval), hogy hívd a 173-at, most majd a 06202000000-t kell hívnod.


pén. okt. 22, 2004 21:42
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
shadowleap írta:
ezen kívül az infóvonal külföldről is normál percdíjjal hívható (tarifacsomagfüggő), nem pedig roaming díjjal. legalábbis ha jól vettem ki a közleményből
Nem jól értelmezed, a normál hívás itt azt jelenti, hogy nem emeltdíjas, nem közvetítős, nem hívókártyás, stb, csak sima hívás, azaz normál roaming percdíjért.
Egyébként ezzel az ingyenes 1220-szal (ez eddig is ingyen volt, csak nem volt ennyi szolgáltatása, nem?) most lehetővé válik újra a pannonnál a díjmentes ügyifogfyi :?:

Üdv!


pén. okt. 22, 2004 21:25
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
shadowleap írta:
ezen kívül az infóvonal külföldről is normál percdíjjal hívható (tarifacsomagfüggő), nem pedig roaming díjjal. legalábbis ha jól vettem ki a közleményből


Ezt felejtsd el. Nem fogja senki (a PGSM főleg nem) a nemzetközi szakasz használatának díját helyetted kifizetni.


pén. okt. 22, 2004 21:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
ezen kívül az infóvonal külföldről is normál percdíjjal hívható (tarifacsomagfüggő), nem pedig roaming díjjal. legalábbis ha jól vettem ki a közleményből


pén. okt. 22, 2004 21:12
Profil Privát üzenet küldése ICQ
Hozzászólás 
El is olvastad az egész közleményt, vagy csak azt ragadtad ki, hogy a 173 helyett másik szám lesz, ami tarifacsomag-függő áron hívható? Akkor itt a lényeg belőle:

A Telefonos Ügyfélszolgálatot az Elôfizetôk egyrészt a
következô témakörökkel kapcsolatban hívhatják:
- ellopott, elveszett SIM-kártya letiltása ;
- szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés;
- hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések;
- számlázással kapcsolatos panaszbejelentés;
- Pannon GSM Feltöltôkártya aktiválásával kapcsolatos
panaszok;
- érdeklôdés javításra leadott készülékek után;
- kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés;
- Pannon GSM elôfizetôk hívószámával kapcsolatos tudakozódás,
és titkosítás megrendelése;
másrészt részletes tájékoztatáshoz juthatnak az alábbi
témákban:
- szolgáltatások,
- értékesítési akciók,
- tarifacsomagok,
- külföldi szolgáltatók, roaming partnerek,
- Pannon Partnerprogram,
- értékesítéssel kapcsolatos tudnivalók,
- számlázással kapcsolatos információk.
Az Elôfizetôk a Telefonos Ügyfélszolgálatot a 1220-as
rövid hívószámon hívhatják a Pannon GSM rendszerébôl
díjmentesen, más szolgáltatók rendszerébôl az adott
szolgáltató mindenkori díjszabásában meghatározott díj
ellenében.
• Bevezetésre kerül a 06 20 200 0000-s Pannon Infovonal,
amelyen az automatikus menürendszer nélkül a
Szolgáltató közvetlenül ügyintézô kapcsolását biztosítja.
A Pannon Infovonal hívása az Elôfizetô tarifacsomagja
szerinti, a Pannon GSM hálózatába irányuló normál
hívásként kerül díjazásra.


Most őszintén, mi az, amit a 1220-on nem tudsz elintézni, ingyen? Én inkább bóklászok a menűk között és utána nyomon meg a 0-ás gombot hogy az ügyintézővel tudjak beszélni.
Hálózaton kívülről meg tökmindegy, az eddig is fizetős volt, ugyanúgy, tarifacsomagtól függően. Nem értem a felháborodásodat. :shock:
Ennek a témának inkább a Pannon dícsérő topicban lett volna a helye. Ja, ha a konkurenciánál vagy, akkor megértelek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vendég pén. okt. 22, 2004 21:13-kor.



pén. okt. 22, 2004 20:57
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
HAJRÁ VODAFONE! Már várom, hogy a mienk legyen M.o legjobb Üfsz.-a :-)! Mely egyre jobban közeledik...


Ahhoz pl. előbb át kellene a telefonos ÜFSZ várakoztató rendszerét alakítani, mert nagyon rendszeres, hogy ha már 2-3 perce várakozol, akkor nagy esélyed van, hogy 10-15 percig is fogsz, ugyanakkor, ha nincs kedved várakozni, csak natur újrahívod őket, akkor sokkal gyorsabban/azonnal kapcsolnak. Azaz a rendszerük nem tudja a várakozókat normálisan sorolni... Ha már ezt sem tudják rendesen lekezelni, legalább ne tukmálják az emberbe, hogy tartsa a hívást, mert annál jobban megszívja...


pén. okt. 22, 2004 20:54
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Noha az OFF TOPIC-ok közt volt szó róla, de ennek itt a helye:

Drága pannonunk ismét nem hazudtolta meg magát pofátlanság terén:

A 173-on lévő élőhangos ügyfélszolgálat teljes áron hívható november 23-ától a 06202000000-n!

http://www.pannongsm.hu/kozlemenyek/Nep ... 807fb0008c

Akinek van egy kis szabadideje, please töltse már le a GVH honlapjáról a panaszbejelentő lapot, aztán töltse ki a következők figyelembe vételével:

- Pannon Praktikum reklámozása, mely során a fogyasztókat arra késztetik, hogy a rosszabbat vegyék meg, holott ugyanilyen konstrukcióban olcsóbb csomag kapható a paicon, s úgy tüntetik fel, mintha mégis ez lenne a legjobb;
- "korlátlan ingyen sms" ami nem is korlátlan, de mégis így hangzik el a reklámban (a voda is kiírta apróbetűkkel annak idején a Duo reklámjában alulra, hogy először 2, majd 3 percekben mérik, mégis megbüntették, hogy a reklámban az hangzik el, mintha pecenként mérnének, mert a 29-ről és a 19,4 Ft-ról beszél, vagyis hiába írja ki a pannon a plakát alá apróbetűkkel, hogy hálón belül korlátlan, más hálóba meg 500 db);
- indokolatlanul az élőhangos ügyfélszolgálat még drágábbá tétele;
- számlás djuice számlázási egységeivel variálás;
- horizont perfekt 900 percnél lekorátozva
stb, melyben főként T68m lehet az, aki a stb. helyére még írhatna egy jó pár dogot, mert SZVSZ ő az, aki ezt ennyire figyelte :wink: .

HAJRÁ VODAFONE! Már várom, hogy a mienk legyen M.o legjobb Üfsz.-a :-)! Mely egyre jobban közeledik...


pén. okt. 22, 2004 20:45
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
skynet írta:
egész végig azt vártam, mikor rakja ki az ebédjét az asztalra

Ahova a gépem szoktam (sajnos) vinni a szervizbe,ott a pultos csaj,aki az ajtóval szemben ül,ált. teli szájjal szokott kajálni(mindegy,milyen időpontban megyek).Multkor du. 4kor bemegyek,a leveses tálka a klaviatúrán,tömi a fejét,a klaviatúra és az egész asztal full kenyérmorzsa.Bementem,de nem igazán zavartatta magát,lerakta a levest a kenyérmorzsába és elkezdett velem foglalkozni,mint ügyféllel.
Szal grat. a színvonalukhoz :? :?


csüt. okt. 21, 2004 21:31
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 106  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség