Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. jan. 13, 2025 19:34



Hozzászólás a témához  [ 3052 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 62  Következő
T-MOBILE-GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1093
Hozzászólás 
toto42 írta:
Mobilio írta:
toto42 írta:
Mobilio: Ha egy elég nagy, véletlenszerűen kiválasztott mintán végeznek felmérést, akkor azt reprezentatívnak szoktuk tekinteni (muszáj, különben az társadalomtudományok bebuknák a kvantitatív kutatásaikat), tehát vizsla1nek akár megbízható(nak tekinthető) adatai is lehetnek.


ezt én is tudom. de nagy a különbség, hogy felhívsz embereket vagy a kutatást vezeted és kiértékeled. a szolgáltatók ügyfélszolgálatai is felveszk a telefont, de nem feltétlen ismerik a cégük kutatásait. erre céloztam.




OK, így értem


Kicsitt off, de:
szerintem nem attól reprezentatív a mintavétel, hogy véletlenszerű, hanem,hogy bizonyos lényeges paraméterekben reprezentálja az egész lakosságot. Példával megvilágítva úgy, hogy mondjuk tudjuk, hogy a teljes mintában 49% a férfi, és 51% a nő, akkor az 1000 fős mintánkban is figyelünk arra, hogy ugyanez legyen az eloszlás, stb.


hétf. okt. 18, 2004 20:01
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Punto83 írta:
Nem úgy volt,hogy szept 1-ig mindenki megkapja a T-Mobile H oplogot? Még mindig nem kaptam meg...

De bizony.
Aztán talán 3 hete volt itt egy T-mobile-os haverom, szóvátettem, másnap reggel már itt volt. Azóta a 7650-es is T-mobile H. :D


hétf. okt. 18, 2004 19:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
Eccer csak betelik az a bizonyos pohár...

Ma 4 embert tájékoztattam a felhasználóbarát 30/30-as számlázásról.
3-an mondták, hogy akkor a T-mobile a leggyengébb láncszem és viszlát. A 4. megnézi, jó-e neki a relax...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bagyu hétf. okt. 18, 2004 19:13-kor.



hétf. okt. 18, 2004 18:45
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
Na, most kicsit tele lett a hócipőm a trémobillal.
Hihetetlen, hogy lassan 5 napja nem képesek megoldani, hogy lehessen küldeni és fogadni mms-eket. Mindenki szerint minden rendben, minden beállítás végig lett próbálva, központilag náluk minden jó, készülék(ek) jó(k), már sim is lett cserélve, mégse megy. Unom ezt a balfaszkodást.
Meg az akadozó, el-elnémuló, brekegő beszédhívásokat is. Az elmúlt heteket "minőség kompromisszumok nélkül" helyett a "nagy rakás fos" jelzővel illetném. Azt hiszem kénytelen leszek a privát voda kártyámat használni a fontos céges ügyekhez is. Még jó, hogy épp mobil tender van :twisted:


hétf. okt. 18, 2004 18:29
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 18:30
Hozzászólások: 696
Hozzászólás 
Nem úgy volt,hogy szept 1-ig mindenki megkapja a T-Mobile H oplogot? Még mindig nem kaptam meg...


hétf. okt. 18, 2004 9:58
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: hétf. okt. 18, 2004 9:14
Hozzászólások: 6
Hozzászólás levél nekik
Csak a kíváncsiság kedvéért, írt valaki levelet a tmob üfsz-nek?
(hogy meséljenek erről a másodpercről percre átállásról. Milyen előnyökkel jár az ügyfeleknek ez az átállás, és hogyan javul ettől a szolgáltatás szinvonala?)

A választ tegyétek majd be :lol:


hétf. okt. 18, 2004 9:19
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 128
Hozzászólás 
Mobilio írta:
toto42 írta:
Mobilio: Ha egy elég nagy, véletlenszerűen kiválasztott mintán végeznek felmérést, akkor azt reprezentatívnak szoktuk tekinteni (muszáj, különben az társadalomtudományok bebuknák a kvantitatív kutatásaikat), tehát vizsla1nek akár megbízható(nak tekinthető) adatai is lehetnek.


ezt én is tudom. de nagy a különbség, hogy felhívsz embereket vagy a kutatást vezeted és kiértékeled. a szolgáltatók ügyfélszolgálatai is felveszk a telefont, de nem feltétlen ismerik a cégük kutatásait. erre céloztam.




OK, így értem


hétf. okt. 18, 2004 1:17
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 128
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
toto42: mi lenne, ha új készüléket vennél, éa nem a jelenlegi kikódolásával szórakoznál :-)?


Egy 6600-s a vodánál 44900Ft, és most is azt használok, alább meg nem adnám, szóval az sokkal rosszabb :)


hétf. okt. 18, 2004 1:16
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
skynet írta:
T68m:

hol is sántít ez a táblázat?



sztem nem sántít. 100 emberbõl 101 (eheheh) azt fogja mondani, hogy a 70%-os áremelés az több mint a duplája a 30%-osnak. És ez így is van! Az áremelés, tényleg több mint a duplája!

Az már más kérdés, hogy az árbeli különbség hogy alakul.


hadd idézzek klasszikusokat:

"Az olyan apróságra már ne is beszéljünk, hogy a 2x-es különbség (értsd 30s helyett 60s) számlázási egységben, több mint kétszeresével növelik az éremelés mértékét. (hogy miért? nos, matematika tanárod biztos szívesen elmagyarázza neked)" - by én.

ebbõl indult ki a vita. Amit remélem ezzel le is zárhatok.

(egyébként hihetetlen, hogy ma mennyi hibát ejtek. Bocsi.)


vas. okt. 17, 2004 23:32
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Idézet:
Itt nem értem, hogy mit akartál mondani, milyen áremelés?
Ha arra gondolsz, hogy ha pl. 30mp alapú számlázásnál 1,10 a szorzó, akkor 60mp alapú számlázásnál legalább 1,20 a szorzó, akkor ebben is tévedsz. Legyen a beszélgetés hossza:

...
Tehát a szorzó minimum értéke 1 és a maximum értéke 2.

(nem elõször tapasztalom, hogy pökhendi stílusban becsméreled a fórumozókat, ilyen volt a zárójeles megjegyzésed is, de nem akarok személyeskedni. Másfelöl 8 éve szigorlatoztam matematikából 4-es eredménnyel, nem találkozom matektanárokkal, fõleg nem a matematika professzorral, mert már sajnos nem él.)


Kedves Integrál!

Lásd, így szólok hozzád, nehogy pökhendiséggel vádolhasson valaki.

az elsõ kérdés nem érdekes, ahogy én is be tudok rakni egy számításaimat alátámasztó híváslistát (egyébként mind ilyen), gondolom te is be tudsz rakni, egy csupa tizperces beszélgetéseket tartalmazó kivonatot. Azonban az ÁTLAG a lényeg, nem a te vagy az én hívási szokásaim.

A másik kérdést valóban nem érthetted, mivel rosszul fogalmaztam meg. Nem azt írtam amire gondoltam, tehát még1x:

a szorzó valóban úgy alakul, ahogy írtad. Százalékos emelkedésre gondoltam, azaz azt állítom, hogy egy 2x nagyobb számlázási egység, több mint 2x-es százalékos emelést jelent. (természetesen nem a 0 másodperces meg hasonló esetekre, hanem a beszélgetések zömére értem) Nézzük:

1sec 30sec 60sec emelés30 emelés60 hánszoros emelés?
1 30 60 2900,00% 5900,00% 2,0345
2 30 60 1400,00% 2900,00% 2,0714
3 30 60 900,00% 1900,00% 2,1111
4 30 60 650,00% 1400,00% 2,1538
5 30 60 500,00% 1100,00% 2,2000
6 30 60 400,00% 900,00% 2,2500
7 30 60 328,57% 757,14% 2,3043
8 30 60 275,00% 650,00% 2,3636
9 30 60 233,33% 566,67% 2,4286
10 30 60 200,00% 500,00% 2,5000
11 30 60 172,73% 445,45% 2,5789
12 30 60 150,00% 400,00% 2,6667
13 30 60 130,77% 361,54% 2,7647
14 30 60 114,29% 328,57% 2,8750
15 30 60 100,00% 300,00% 3,0000
16 30 60 87,50% 275,00% 3,1429
17 30 60 76,47% 252,94% 3,3077
18 30 60 66,67% 233,33% 3,5000
19 30 60 57,89% 215,79% 3,7273
20 30 60 50,00% 200,00% 4,0000
21 30 60 42,86% 185,71% 4,3333
22 30 60 36,36% 172,73% 4,7500
23 30 60 30,43% 160,87% 5,2857
24 30 60 25,00% 150,00% 6,0000
25 30 60 20,00% 140,00% 7,0000
26 30 60 15,38% 130,77% 8,5000
27 30 60 11,11% 122,22% 11,0000
28 30 60 7,14% 114,29% 16,0000
29 30 60 3,45% 106,90% 31,0000
30 30 60 0,00% 100,00% #ZÉRÓOSZTÓ!
31 60 60 93,55% 93,55% 1,0000
...
59 60 60 1,69% 1,69% 1,0000
60 60 60 0,00% 0,00% #ZÉRÓOSZTÓ!
61 90 120 47,54% 96,72% 2,0345
...
89 90 120 1,12% 34,83% 31,0000
90 90 120 0,00% 33,33% #ZÉRÓOSZTÓ!
91 120 120 31,87% 31,87% 1,0000
...
119 120 120 0,84% 0,84% 1,0000
120 120 120 0,00% 0,00% #ZÉRÓOSZTÓ!
121 150 180 23,97% 48,76% 2,0345
...
149 150 180 0,67% 20,81% 31,0000
150 150 180 0,00% 20,00% #ZÉRÓOSZTÓ!
151 180 180 19,21% 19,21% 1,0000
...
179 180 180 0,56% 0,56% 1,0000
180 180 180 0,00% 0,00% #ZÉRÓOSZTÓ!
181 210 240 16,02% 32,60% 2,0345
...
209 210 240 0,48% 14,83% 31,0000
210 210 240 0,00% 14,29% #ZÉRÓOSZTÓ!
211 240 240 13,74% 13,74% 1,0000
...

végül, az hogy ki hol, mikor (és mennyiért) szerezte meg a nyóc' elemit, az magánügy.


vas. okt. 17, 2004 23:04
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 479
Hozzászólás 
Mobilio: Ha egy elég nagy, véletlenszerűen kiválasztott mintán végeznek felmérést, akkor azt reprezentatívnak szoktuk tekinteni (muszáj, különben az társadalomtudományok bebuknák a kvantitatív kutatásaikat), tehát vizsla1nek akár megbízható(nak tekinthető) adatai is lehetnek.

ezt én is tudom. de nagy a különbség, hogy felhívsz embereket vagy a kutatást vezeted és kiértékeled. a szolgáltatók ügyfélszolgálatai is felveszk a telefont, de nem feltétlen ismerik a cégük kutatásait. erre céloztam.


vizsla1 írta:
Tisztában vagyok azzal, hogy akik a fórumon vannak, biztos jó okuk van arra, hogy westelesek legyenek. Csak sajnos nem ez a tendencia, hogy az emberek tudatosan választanak. A másik, hogy én nem csak arra gondoltam, hogy csak és kizárólag vodás lehetne, ilyet meg én nem állítottam. Azt kértem, mondj olyan dolgot, ami sem a pannonnál, sem a vodánál nem helyettesíthető és nélkülözhetetlen, hogy valaki emaitt csak és kizárólag westeles tud lenni.

Nincs arra lehetőség, hogy minden egyes embernek el legyen mondva, mi is felelne meg a leginkább, ezért valóban csak bízni lehet abban, hogy az emberek egy idő után rádöbbennek majd némi furcsaságra.

Való igaz, az árra megyek, racionálisan próbálok dönteni. De nem skót vagyok, hogy lecsapjak egyből a legolcsóbbra. Kinézem valamiből a legolcsóbbat, és mérlegelem, mennyire felel az meg nekem. Ha sehogy, akkor nézem az eggyel drágábbat stb.

A közvéleménykutatás során nem tudom mi alapján szedi össze a megbízó cég a telefonszámokat, nekem az tükröződött le, hogy a 90%-uknak halvány gőze sincs az egészről. Egyesek tarifának nézik a 3000 Ft-os feltöltőt. Azt szeretnék, hogy 3000-es feltöltőt 2500-ért lehessen venni, mert drága, és hamar lemegy. De hogy miért nem képes bemenni egy szolgáltatói üzletbe, és tarifacsomagban tanácsot kérni az eladótól, majd váltani? Kénytelen voltam engedélyt kérni a főnöktől, hogy hagy tanácsoljak neki valamit. Az illető meg hálálkodott. Pedg nincs miért, ő is ugyanúgy megtehetné.

Moblio, nincs kedvem tovább vitázni, aki westeles, azokkal szemben mindig is lesznek fenntartásaim, hogy ugyanezt nem tudták volna olcsóbban megkapni a pannonnál, ne adj isten a vodánál? De sajnos a vásrálásoknál az számít, amit nem tudom milyen ismerős, és rokon mondott. Pl. tegnap hallottam egy leendő vásárlótól: "a 6230 csak annyival jobb a 6610i-nél, hogy tud videot felvenni. A Samsung és a Nokia a jó, a többi sz*r." S ezenkívül a westel parasztvakító reklámjai lesznek még a húzóerők. Szóval ilyenek az emberek. És a fentartásaim akkor sem változnának, ha hirtelen minde téren a voda alá menne a westel. Mert akik a 4 milliót kiteszik, azok nem a drasztikus árcsökkentés után szerzett új előfizetők.

És ami még visszatartó erő: nem tudják mi az a számhordozás! Nincsenek tisztában azzal, hogy a körzetszám is cipelhető. A munkatársak között is rengetegen vannak. Meséltem nekik a BYOP-ról, hogy hú, milyen jó, de nem akart volna átjönni, mert megváltozik a körzetszám. Más meg azért nem jönne át mondjuk a Jokerbe, vagy Joker Pluszba a Domino7-ből mert ő 1, csakis 1 telefnszámra küld SMS-t, s az neki 18 Ft. Arra nem gondol, mi lesz, majd ha 1-nél több ismerőse lesz :-)?

toto42: mi lenne, ha új készüléket vennél, éa nem a jelenlegi kikódolásával szórakoznál :-)?

Most nem olvasnék vissza, de ha emlékeim nem csalnak, senkit sem hülyéztem le, westeleseket sem. Tudatlanokról, tájékozatlanokról beszéltem.

Idézet:
"S amúgy tényleg, ki mondta, hogy azért kell a vodához menni, mert szeretetszolgálat?" ki írt ilyet? én azt írtam, hogy a vodafone sem azért olcsó, mert ő a megváltó, hanem mert piacot szerez és ezért árban alámegy a másik kettőnek. ennek köze nincs ahhoz, hogy melyiket kéne választani.

Pedig úgy vettem ki, mintha azért nem lehetne a voda mellett dönteni, mert olcsó. Ez a lényeg, hogy lejjebb megy a többi kettőnél. Ezért lenne értelme ezt választani. De ha valamiben nem felel, meg akkor kellene az eggyel drágábbat megvizsgálni. De vannak, akik azért mennek a westelhez, mert a legdrágább, és akkor hú, minden überf*sza lesz. Holott nem. Tele van rejtett átvágásokkal. De ez sokakat nem izgat, hisz akdálymentesen tudják igénybe venni a szolgátatást.

Ki tudja, talán ott lehetne megragadni a népet, ha olyan stílusban nyomatná a voda a reklámjait, mint a westel. (Mellesleg az nem tetszene, de ha ez kell a népnek...) Pannonnak a 29-cel sikerült. Eszméletlen nyálas. És érdekli az embereket? Igen. Sajnálnám ezek után a voda frappáns, lényegretörő, szurkálós reklámjait.


azt hiszem tényleg nincs értelme vitázni, nem személyes bajom van veled, csak az álíltásoddal van gondom. magad cáfoltad meg, hogy a tmobos ügyfelek lennének tájékzatlanok. most eljutottunk oda, hogy általában azok. ezt írtam én is.

nem értek egyet az egész írásoddal. semmi logikát nem látok benne. sosem tudnám megkérőjelezni, hogy valaki a maga módján jó döntést hozott. főleg akkor nem kérőjelezném meg, ha nem is ismerem az illetőt és az indítékait. ahogy ezt teszed több millió ember kapcsán. no és azt is látom, ami eléggé sántít, hogy csak az ár számít. hát nem. ha így lenne, nem lennének márkák. nem lennének imagek. csak ár. és aki olscóbb lenne azt vennék. azért nem akarok abba belemenni, hogy mi nem okés a vodánál pl mert nem ismerem és nem esem abba a hiába, hogy összehasonlítom azzal amit viszont ismerek. de azt sem hiszem, hogy nincs különbség a két cég között. átvágásokkal meg mindegyik tele van. persze ki hogy érti az átvágásokat. az, hogy elég elfogultan látod a cégeket még nem jlenti azt, hogy mindenki a te világképed szerint cselekszik. pl azért lesz tmobos mert akkor über...sza.


vas. okt. 17, 2004 22:56
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2004 13:03
Hozzászólások: 528
Hozzászólás 
Macika írta:
Érdekes azért, a jólinformáltak (akik hallottak a Westel "áremeléséről") közül az utóbbi pár napban talán két tucatnyian is mondták nekem, hogy úgysincs hűségűk már, nov. 15-tel hordozzák a számukat, nagyrészt a Vodához, maradék a Panonhoz.


Több oldalról közelíteném meg a dolgot.
Egyrészt nem szabad elfelejteni, hogy hardcore userek vagyunk, így mi sokkal intenzívebben reagálunk ezekre, mint mások. Előttem többen leírták már, hogy az emberek többsége azt sem tudja, melyik díjcsomagban van, sőt van olyan is, aki (prepaid-esként) még a feltöltéssel is csak komoly küzdés árán birkózik meg (hányszor mesélték, hogy az ember azt se tudja, melyik szolgáltatónál jár, csak feltölteni szeretne, örül, hogy talált egy boltot, aminek mobilok vannak a kirakatában).
Másrészt az előfizusok jó része hűségnyilatkozatos, hiszen két év alatt legatyásodik annyira a telefonja, hogy muszáj vennie másikat és persze, hogy ugyanott veszi, hiszen látszólag jobban jár, meg ugye a számát is megtarthatja.
Valahogy úgy van a Westel (bocs, T-mobile) a dologgal, mint Magyarország legnagyobb bankja: erőből cselekszik. Tudja jól, hogy ettől nem lesz számottevő elvándorlás, amit pedig elveszít, azt az "áremelés" visszahozza.
Gondoljuk csak végig: ki kell termelni a Matáv nyereségcsökkenését...


vas. okt. 17, 2004 21:15
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Érdekes azért, a jólinformáltak (akik hallottak a Westel "áremeléséről") közül az utóbbi pár napban talán két tucatnyian is mondták nekem, hogy úgysincs hűségűk már, nov. 15-tel hordozzák a számukat, nagyrészt a Vodához, maradék a Panonhoz.


vas. okt. 17, 2004 20:34
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
T68m írta:
biztos téves (az én igazam), tekintve hogy 7 azaz hét előfizetés adatait kapom elektronikusan, s másolhatom excel táblába pillanatok alatt, akár hónapról hónapra. Nyilván te ennél nagyobb mintára végezted el a saját felmérésed.... (egyszer egy SZOLGÁLTATÓ számításra is kíváncsi lennék, bár téged valószínűleg azok a tények se befolyásolnának)



Szívesen megnézném a te számításaidat, hogy mi alapján jönnek ki nálad a magasabb szorzók.

T68m írta:
Az olyan apróságra már ne is beszéljünk, hogy a 2x-es különbség (értsd 30s helyett 60s) számlázási egységben, több mint kétszeresével növelik az éremelés mértékét. (hogy miért? nos, matematika tanárod biztos szívesen elmagyarázza neked)


Itt nem értem, hogy mit akartál mondani, milyen áremelés?
Ha arra gondolsz, hogy ha pl. 30mp alapú számlázásnál 1,10 a szorzó, akkor 60mp alapú számlázásnál legalább 1,20 a szorzó, akkor ebben is tévedsz. Legyen a beszélgetés hossza:

________ 30mp ___________ 60mp (szorzó a 30-ról a 60mp-es számlázáshoz való áttéréshez)

__1mp: 30/1 = 30 _________ 60/1 = 60 (x2)
_15mp: 30/15 = 2 _________ 60/15 = 4 (x2)
_29mp: 30/29 = 1,0344 ____ 60/29 = 2,0689 (x2)
_30mp: 30/30 = 1 _________ 60/30 = 2 (x2)
_31mp: 60/31 = 1,9354 ____ 60/31 = 1,9354 (x1)
_61mp: 90/61 = 1,4754 ____ 120/61 = 1,9672 (x1,33)
_75mp: 90/75 = 1,2 _______ 120/75 = 1,6 (x1,33)
_89mp: 90/89 = 1,0112 ____ 120/89 = 1,3483 (x1,33)
_90mp: 90/90 = 1 _________ 120/90 = 1,3333 (x1,33)
_91mp: 120/91 = 1,3186 ___ 120/91 = 1,3186 (x1)
121mp: 150/121 = 1,2396 __ 180/121 = 1,4876 (x1,2)
149mp: 150/149 = 1,0067 __ 180/149 = 1,2080 (x1,2)
150mp: 150/150 = 1 _______ 180/150 = 1,2 (x1,2)
151mp: 180/151 = 1,1920 __ 180/151 = 1,1920 (x1)
...
...
569mp: 570/569 = 1,0017 __ 600/569 = 1,0544 (x1,0526)
570mp: 570/570 = 1 _______ 600/570 = 1,0526 (x1,0526)
571mp: 600/571 = 1,0507 __ 600/571 = 1,0507 (x1)

stb.

Tehát a szorzó minimum értéke 1 és a maximum értéke 2.

(nem először tapasztalom, hogy pökhendi stílusban becsméreled a fórumozókat, ilyen volt a zárójeles megjegyzésed is, de nem akarok személyeskedni. Másfelöl 8 éve szigorlatoztam matematikából 4-es eredménnyel, nem találkozom matektanárokkal, főleg nem a matematika professzorral, mert már sajnos nem él.)


vas. okt. 17, 2004 19:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
A különbség továbbá, hogy míg vörös van, orange (még) nincs a mobilszolgáltatóknál itthon. :D


vas. okt. 17, 2004 12:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
A bejoveteluk utani 1,5-2 ev finoman szolva siralmas volt, nagyon elszurtak ugymond az alapozast,maig rajta maradt pl.,hogy szr a lefedettsege, mikozben mar nincs ezen a teren szegyenkezni valoja. Persze vannak olyan reszek,ahol ez nem tokeletes,de ilyen teruletek ugyanugy elofordulnak a Pannonnal es a legjobb lefedettsegu T-Mobilenal is.


vas. okt. 17, 2004 12:04
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
T68m írta:
Landsmann írta:
....


hát igen, érthető!

És a pannon mennyi lapott játszott már el? :)))

(ezen a szinten majdnem egykutyák)


Igen, de azért olyat eddig egyik sem mert megtenni mint a tisztelt vezetékes szolgáltatónk (nem Matáv), hogy március 14-én mikor kiküldik a telefonszámlát, egy mellékelt levélben örömmel tájékoztatnak, hogy az impulzusalapú elszámolásról áttérnek a másodperc alapúra. Ez egy technikai átállás, ami nem jár a telefonszámla emelésével. Ekkor közlik, hogy már március 1-től, tehát már két hét óta így is számláznak. Akkor vált gyanússá a dolog, mikor a levél aljára odabiggyesztették a díjtáblázatot. No, mondom, ha nem változnak az árak, akkor minek a táblázat. Elő a számológép, osztás, szorzás. Az eredmény: megdöbbentő. Újabb számolás, hiszen ennyi nem lehet, biztos elszámoltam valamit. De nem. A végeredmény az lett, hogy a helyi hívás (és az internethívás, mert akkor az is helyi hívásnak minősült) 113 %-al lett drágább. Az akkori 4,65 Ft/perc helyett 9,95 Ft/perc.
Na, ez volt nagyon meredek. Ilyet azért egyik mobilcég sem csinált.
Utólag közlik hogy már 2 hete így számláztak, 113 %-al emelték a helyi hívást (a legkisebb emelés is több mint 20% volt) , tagadták a díjemelés tényét, (ügyfélszolga is tagadta, de mikor egy perc hívásdíj felépülését végigvezettem neki és kijött a majd 10 Ft-os ár, már se nyelni se köpni nem tudott. Csak azt hajtogatta, nem emeltek árat. Mondom neki, akkor ez mi? Arra már csak azt tudta mondani, reklamáljak írásban. Meg is tettem, még FVF is lett az ügyből, persze a tarifák maradtak.)
Az utolsó csepp a számla leszámlázása lett. Persze közben voltak még túlszámlázások és egyéb. Ezért írtam hogy nincs több esélyük nálam.


vas. okt. 17, 2004 11:59
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
Nálam éppenséggel most javította...
A pgsm sehogysem fogja korrigálni, a T-mobil pedig most tette tönkre.

Minden egyénfüggő, mások, más tapasztalatok, nincs egy kalap. Sztem max. 5%-os mozgásokat idéznek elő a komolyabb akciók.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bagyu vas. okt. 17, 2004 12:01-kor.



vas. okt. 17, 2004 11:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16
Hozzászólások: 134
Hozzászólás 
partycsoka írta:
Nem azt írtam, hogy egyik napról a másikra fog ez bekövetkezni, de nyakam rá, hogy megindul az elvándorlás azoknál, akik tisztában lesznek a változással.

Tudom, hogy rengetegen vannak még olyanok is, akik szerint még a Domino és a PGSM pre-paidek is másodperc alapon mennek (írtam már nem egyszer, hogy még ma is találkozom ilyenekkel), velük maximum annyit lehet csinálni, hogy felvilágosítod. Akik meg lesz*rják az egészet, azok szívjanak nyugodtan.

Igazából a vodának kellene egy elég erős reklámfilmet csinálnia, amiben rávilágítana arra, hogy a Pannon már rég nem másodperc alapon számláz és a T-Mobile-t is megleckéztethetné a novemberi (percdíjcsökkentés nélküli) átállás miatt.


Nem lesz nagyobb elvándorlás valószínűleg. A lakossági számhordozás igazából senkinek sem érdeke - ez jól látszik az eddigi "eredményekből". Különösebben a Vodának sem éri meg ilyen reklámot csinálni, már így is elég sokan nem mennek oda pont amiatt, amit Landsmann írt - ld. még nem minden az olcsóság. Sajnos akármennyire is versenyképes árai vannak a Vodafone-nak, az imagét jó időre elkefélte.


vas. okt. 17, 2004 11:50
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Landsmann írta:
....


hát igen, érthetõ!

És a pannon mennyi lapott játszott már el? :)))

(ezen a szinten majdnem egykutyák)


vas. okt. 17, 2004 11:32
Profil Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Nem azt írtam, hogy egyik napról a másikra fog ez bekövetkezni, de nyakam rá, hogy megindul az elvándorlás azoknál, akik tisztában lesznek a változással.

Tudom, hogy rengetegen vannak még olyanok is, akik szerint még a Domino és a PGSM pre-paidek is másodperc alapon mennek (írtam már nem egyszer, hogy még ma is találkozom ilyenekkel), velük maximum annyit lehet csinálni, hogy felvilágosítod. Akik meg lesz*rják az egészet, azok szívjanak nyugodtan.

Igazából a vodának kellene egy elég erős reklámfilmet csinálnia, amiben rávilágítana arra, hogy a Pannon már rég nem másodperc alapon számláz és a T-Mobile-t is megleckéztethetné a novemberi (percdíjcsökkentés nélküli) átállás miatt.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára partycsoka vas. okt. 17, 2004 11:34-kor.



vas. okt. 17, 2004 11:31
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Én is azon a véleményen vagyok, hogy nem minden az áron, pontosabban az olcsóságon múlik. Elsősorban én sem az ár alapján döntök. Annak idején a Vodafone reklámokat pofátlannak tartó topicban is próbáltam kifejteni, hogy nekem miért nem lesz sosem Vodafone előfizetésem se kártyás, se számlás, mégha olcsóbb is. Akkor is csak egy személy értette meg, hogy inkább nyomultam a Privát (akkor) 160 Ft-os csúcsidős díjával meg a hétvégi 20 Ft-jával, mint a Voda majd egyharmad percdíjaival. Azt hiszem elmondhatom magamról hogy a Pannon egyik elégedett ügyfele vagyok. Egyáltalán nincs szándékomban váltani. Stabil és jó a szolgáltatás. Annak idején csak egy indok volt hogy a Voda térereje egyenlő volt a 0-val nálunk, de a reklámjai miatt is haragudtam rájuk. Nem azt mondom, voltak ötletes reklámjaik, de jónéhány piszkoskodó is volt és van jelenleg is.
Ugyanígy vagyok a vezetékes szolgáltatóval is. Ők is elég sok borsot törtek az orrom alá. Ennek az lett a következménye, hogy csak hívásfogadásra használom, a legalacsonyabb havidíjjal. Pedig a helyi havást, pláne ha csak néhány másodperc, a 36 Ft töredékéből megtudnám úszni. De nem, én ezeknek egy fillért sem. Inkább fizetek másnak többet, de akire "haragszok" annek egy kanyit se. Sőt, már eljátszottak minden lapjukat, nincs több szemét húzásuk. Ha mégis, én is kihúzom a kábel a falból és búcsút veszünk egymástól.
Szóval egy céget nem csak az árai alapján lehet minősíteni, hanem ahogy cselekszik, működik, viselkedik.


vas. okt. 17, 2004 11:17
arany tag

Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16
Hozzászólások: 134
Hozzászólás 
partycsoka írta:
Nem lepodnek meg,ha a kovetkezo honapokban az elofizusok elkezdenenek (tomegesen) elvandorolni a T-Mobiletol. Ez a 30mp-es szamlazas valtozatlan tarifak mellett akkora gomboc lesz,amit bizony sokan nem fognak lenyelni.


Hello!

Az a helyzet, hogy nem fognak elmenni - illetve nem annyian, hogy az kritikus méretű legyen. Elhiheted, hogy elég rendesen és rendszeresen mindhárom cég megkutatja saját és a többiek ügyfélkörét, hogy kinek mi a véleménye, mi tetszik, mi nem tetszik.

Az ügyfelek egy része még azzal sincs tisztában, hogy milyen tarifacsomagban van, nemhogy milyenek léteznek még. Egyszerűen - vizsla1-nek mondom - sok más fontosabb dolguk van, nem ezzel foglalkoznak. Minimális azoknak a száma, akik leülnek, és Excelben kiszámolják a részletes híváslista alapján, hogy nekik mi a jó - és az sem szentírás, mert lehet hogy a következő hónapban meg más lesz a hívásirányának összetétele. Ráadásul olyan összetett ma már a tarifarendszer, annyi ajánlat van, hogy nagyon nehéz rajta kiigazodni. És sokszor bizony csak párszáz ft a megtakarítás két ajánlat között...ha az ügyfelek viselekdése felől nézed, olyan ez, hogy mondjuk Budaörsön egymással szemben van a Tesco meg az Auchan. Ha már bementem az egyikbe, egy 100 Ft-al olcsóbb termékért nem fogok átmenni a másikba, mert annyit nem ér az egész.

Az olcsóságról: bizony sok ember van, akinek nem kell az ami a legolcsóbb. Presztizs, sznobizmus, meg még sok egyéb dolog miatt. Gondolom Te sem a kínai piacon veszed a ruháidat, pedig kétségtelenül ott a legolcsóbb. Persze a mobilpiacon ez minőségileg nem ekkora különbség, de hidd el, hogy messze nem mindenkinek az ár a legfontosabb tényező. Sokan például márkahűek, elégedettek - nem fognak váltani, azért, mert máshol 3 Ft-al olcsóbb a percdíj. Ha megnézed mondjuk az ADSL árakat (kvázi ugyanazt árulja mindenki), hiába olcsóbbak a kis cégek, mégis a csőd szélén táncol majdnem mindegyik, mert nem mennek oda az ügyfelek. (Részben azért, mert az Axelero egy akkora brand, hogy sokan nem is nagyon tudják, hogy van más lehetőség).

Aztán azt sem szabad elfelejteni, hogy az egyes szolgáltatók viselkedését meghatározza pl. hogy milyen célok eléréséhez kötődnek a vezetők prémiumai. Az egyiknél adott növekedés elérése, a másiknál adott nyereség, a harmadiknál adott piacrészesedés (persze ez nem ilyen fekete és fehér, de vannak eltérések). Nem mellékes még az image sem. A Vodafone-ra pl. ráragadt, hogy "olcsó áron ****" - és ezt bizony máig nem tudta lemosni magáról. A T-mobile-ra ráragadt, hogy "drága, de jó" - néha ez sem feltétlenül előnyös. A Pannonra nem is tudom mi ragadt rá, de lassan lemoshatnák az ablakokat :o)

Valahogy úgy próbáld meg vizsla követni az ügyfelek viselkedését, hogy mondjuk itt van egy példa:

T-Mobile, SE T630. 2 éves szerződéssel: 17.900 Ft. Prepaidben: 39.900 Ft . Nagyon extrém eseteket leszámítva persze hogy nem éri meg megvenni, és aláírni rá 2 évet - hiszen 20.000 Ft-al többért (beszámítva a Domino lebeszélhetőséget, még kevesebbért) rabság nélkül elvihető, és mégis viszik. (Relaxban sem éri meg, mert ott belép a "kényszerített" beszélgetés elve). Mindez persze szigorú matematika.

Szóval elhiheted, hogy az ügyfelek nagy része leginkább saját és környezete tapasztalatai, hiedelmei alapján gondolja azt, hogy melyik csomagot vagy készüléket kellene megvenni. - az, hogy jól döntött-e, csak később derül ki (akkor sem biztos, hogy kiderül, mert a vásárló sokszor meg tudja magyarázni magának, miért járt jól, holott valójában nem).

Úgyhogy - kövezzetek meg nyugodtan - de úgy gondolom, hogy itt a fórumon sokszor tapasztalat egymás szolgáltatójának anyázásának/felkentként való védesének a világon semmi értelme nincs, felesleges energiapocsékolás, márcsak az olvasók száma miatt is.

(Azon viszont ritka jót nevettem, amikor a srác beírta, hogy át tudta magát váltani kormányzati csomagba, komolyan hogy lehetnek emberek ennyire naivak :o))


vas. okt. 17, 2004 10:55
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
integral írta:
T68m írta:
Macika írta:
KaRFiol írta:
Apropó jó, hogy a topicban említettétek, elkerültem volna a figyelmemet a 30/30-as számlázás bevezetése visszamenõleg az összes publikus csomagban. Na ez mi, ha nem fejõstehén effektus? És már immáron sokadszorra...

Mondjuk eddig mindegyik szolgátlató, ami ehhez folyamodott, az perdíjcsökkentéssel egyidõben tette a számlázási egység emelését. Nyugodtan felfoghatjuk tehát egy olyan 10-15%-os áremelésnek a 30/30 bevezetését.
Rövidesen oda fogyunk jutni (majd emlékezzetek!), hogy felárért fogják kínálni a 10 másodperces vagy a teljes másodperces számlázást.


10-15???? erõsen lekicsinyled! Mondjuk a legtöbb ember ezt teszi, ezért emelik azt ilyen pofátlan szolgáltatók!


T68m, neked meg ez a rögeszméd, hogy sokkal nagyobb a szorzó mp-re átszámítás esetén. Macika mondja jól, a 30 mp az 10-15%, a 60 mp meg 20-30%. Számításaim vannak rá konkrét példákból több hónapon keresztül. De ha az ismerõseid, családtagjaid közül elõveszed a részletes számlát és átszámolod, akkor is ezt az eredményt fogod kapni, bármennyire is kételkedsz benne és hajtogatod a magad téves igazát.


biztos téves (az én igazam), tekintve hogy 7 azaz hét elõfizetés adatait kapom elektronikusan, s másolhatom excel táblába pillanatok alatt, akár hónapról hónapra. Nyilván te ennél nagyobb mintára végezted el a saját felmérésed.... (egyszer egy SZOLGÁLTATÓ számításra is kíváncsi lennék, bár téged valószínûleg azok a tények se befolyásolnának)

Az olyan apróságra már ne is beszéljünk, hogy a 2x-es különbség (értsd 30s helyett 60s) számlázási egységben, több mint kétszeresével növelik az éremelés mértékét. (hogy miért? nos, matematika tanárod biztos szívesen elmagyarázza neked)


szomb. okt. 16, 2004 19:01
Profil Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 128
Hozzászólás 
KaRFiol írta:
Rájöttem, mi a gond. Néhány vodás itt a fórumon képtelen felfogni, hogy lehet racionálisan is a westelt választani; néhány westeles meg nem hiszi el, hogy a voda szolgáltatási színvonala sokat javult az elmúlt években, persze még mindig van mit javítaniuk. Ennyi! :D


Meg kell mondjam, hogy a voda legújabb szolgáltatásai közül annak örülök leginkább, hogy Kovács Lajost szerepeltetik a reklámjaikban, aki évek óta nagy kedvencem :)


szomb. okt. 16, 2004 14:38
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Hagymás toleranciát nem kérek, de egy kolbászost lehet.De csak ha paraszt. Szerintem. :)


szomb. okt. 16, 2004 12:47
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
KaRFiol írta:
Rájöttem, mi a gond. Néhány vodás itt a fórumon képtelen felfogni, hogy lehet racionálisan is a westelt választani; néhány westeles meg nem hiszi el, hogy a voda szolgáltatási színvonala sokat javult az elmúlt években, persze még mindig van mit javítaniuk. Ennyi! :D


T O L E R A N C I A ! ! !

Szép magyarosan, kolbásszal, hagymával.


szomb. okt. 16, 2004 11:53
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
Rájöttem, mi a gond. Néhány vodás itt a fórumon képtelen felfogni, hogy lehet racionálisan is a westelt választani; néhány westeles meg nem hiszi el, hogy a voda szolgáltatási színvonala sokat javult az elmúlt években, persze még mindig van mit javítaniuk. Ennyi! :D


szomb. okt. 16, 2004 11:13
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35
Hozzászólások: 1266
Hozzászólás 
Idézet:

Nem lepodnek meg,ha a kovetkezo honapokban az elofizusok elkezdenenek (tomegesen) elvandorolni a T-Mobiletol. Ez a 30mp-es szamlazas valtozatlan tarifak mellett akkora gomboc lesz,amit bizony sokan nem fognak lenyelni.

Sokan még ezt se figyelik, hidd el!
A legtöbb Pannis ismerősőm még abban a hitben él, hogy mp.alapú a tarifacsomagjának a számlázása! :shock:
Nagy nehezen lehet nekik megmagyarázni, hogy bizony NEM!


szomb. okt. 16, 2004 9:25
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1828
Hozzászólás 
Naívak vagytok és magatokból indultok ki. Nálunk a kollegák két díjcsomag között is félévenként váltanak, nemhogy két szolgáltató között. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


szomb. okt. 16, 2004 7:57
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Mindenesetre a Témobil T630-as készüléke 17900 Ft-ért igen fincsi. :wink:


szomb. okt. 16, 2004 7:23
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
T68m írta:
Macika írta:
KaRFiol írta:
Apropó jó, hogy a topicban említettétek, elkerültem volna a figyelmemet a 30/30-as számlázás bevezetése visszamenőleg az összes publikus csomagban. Na ez mi, ha nem fejőstehén effektus? És már immáron sokadszorra...

Mondjuk eddig mindegyik szolgátlató, ami ehhez folyamodott, az perdíjcsökkentéssel egyidőben tette a számlázási egység emelését. Nyugodtan felfoghatjuk tehát egy olyan 10-15%-os áremelésnek a 30/30 bevezetését.
Rövidesen oda fogyunk jutni (majd emlékezzetek!), hogy felárért fogják kínálni a 10 másodperces vagy a teljes másodperces számlázást.


10-15???? erősen lekicsinyled! Mondjuk a legtöbb ember ezt teszi, ezért emelik azt ilyen pofátlan szolgáltatók!


T68m, neked meg ez a rögeszméd, hogy sokkal nagyobb a szorzó mp-re átszámítás esetén. Macika mondja jól, a 30 mp az 10-15%, a 60 mp meg 20-30%. Számításaim vannak rá konkrét példákból több hónapon keresztül. De ha az ismerőseid, családtagjaid közül előveszed a részletes számlát és átszámolod, akkor is ezt az eredményt fogod kapni, bármennyire is kételkedsz benne és hajtogatod a magad téves igazát.


szomb. okt. 16, 2004 7:20
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Tisztában vagyok azzal, hogy akik a fórumon vannak, biztos jó okuk van arra, hogy westelesek legyenek. Csak sajnos nem ez a tendencia, hogy az emberek tudatosan választanak. A másik, hogy én nem csak arra gondoltam, hogy csak és kizárólag vodás lehetne, ilyet meg én nem állítottam. Azt kértem, mondj olyan dolgot, ami sem a pannonnál, sem a vodánál nem helyettesíthető és nélkülözhetetlen, hogy valaki emaitt csak és kizárólag westeles tud lenni.

Nincs arra lehetőség, hogy minden egyes embernek el legyen mondva, mi is felelne meg a leginkább, ezért valóban csak bízni lehet abban, hogy az emberek egy idő után rádöbbennek majd némi furcsaságra.

Való igaz, az árra megyek, racionálisan próbálok dönteni. De nem skót vagyok, hogy lecsapjak egyből a legolcsóbbra. Kinézem valamiből a legolcsóbbat, és mérlegelem, mennyire felel az meg nekem. Ha sehogy, akkor nézem az eggyel drágábbat stb.

A közvéleménykutatás során nem tudom mi alapján szedi össze a megbízó cég a telefonszámokat, nekem az tükröződött le, hogy a 90%-uknak halvány gőze sincs az egészről. Egyesek tarifának nézik a 3000 Ft-os feltöltőt. Azt szeretnék, hogy 3000-es feltöltőt 2500-ért lehessen venni, mert drága, és hamar lemegy. De hogy miért nem képes bemenni egy szolgáltatói üzletbe, és tarifacsomagban tanácsot kérni az eladótól, majd váltani? Kénytelen voltam engedélyt kérni a főnöktől, hogy hagy tanácsoljak neki valamit. Az illető meg hálálkodott. Pedg nincs miért, ő is ugyanúgy megtehetné.

Moblio, nincs kedvem tovább vitázni, aki westeles, azokkal szemben mindig is lesznek fenntartásaim, hogy ugyanezt nem tudták volna olcsóbban megkapni a pannonnál, ne adj isten a vodánál? De sajnos a vásrálásoknál az számít, amit nem tudom milyen ismerős, és rokon mondott. Pl. tegnap hallottam egy leendő vásárlótól: "a 6230 csak annyival jobb a 6610i-nél, hogy tud videot felvenni. A Samsung és a Nokia a jó, a többi sz*r." S ezenkívül a westel parasztvakító reklámjai lesznek még a húzóerők. Szóval ilyenek az emberek. És a fentartásaim akkor sem változnának, ha hirtelen minde téren a voda alá menne a westel. Mert akik a 4 milliót kiteszik, azok nem a drasztikus árcsökkentés után szerzett új előfizetők.

És ami még visszatartó erő: nem tudják mi az a számhordozás! Nincsenek tisztában azzal, hogy a körzetszám is cipelhető. A munkatársak között is rengetegen vannak. Meséltem nekik a BYOP-ról, hogy hú, milyen jó, de nem akart volna átjönni, mert megváltozik a körzetszám. Más meg azért nem jönne át mondjuk a Jokerbe, vagy Joker Pluszba a Domino7-ből mert ő 1, csakis 1 telefnszámra küld SMS-t, s az neki 18 Ft. Arra nem gondol, mi lesz, majd ha 1-nél több ismerőse lesz :-)?

toto42: mi lenne, ha új készüléket vennél, éa nem a jelenlegi kikódolásával szórakoznál :-)?

Most nem olvasnék vissza, de ha emlékeim nem csalnak, senkit sem hülyéztem le, westeleseket sem. Tudatlanokról, tájékozatlanokról beszéltem.

Idézet:
"S amúgy tényleg, ki mondta, hogy azért kell a vodához menni, mert szeretetszolgálat?" ki írt ilyet? én azt írtam, hogy a vodafone sem azért olcsó, mert ő a megváltó, hanem mert piacot szerez és ezért árban alámegy a másik kettőnek. ennek köze nincs ahhoz, hogy melyiket kéne választani.

Pedig úgy vettem ki, mintha azért nem lehetne a voda mellett dönteni, mert olcsó. Ez a lényeg, hogy lejjebb megy a többi kettőnél. Ezért lenne értelme ezt választani. De ha valamiben nem felel, meg akkor kellene az eggyel drágábbat megvizsgálni. De vannak, akik azért mennek a westelhez, mert a legdrágább, és akkor hú, minden überf*sza lesz. Holott nem. Tele van rejtett átvágásokkal. De ez sokakat nem izgat, hisz akdálymentesen tudják igénybe venni a szolgátatást.

Ki tudja, talán ott lehetne megragadni a népet, ha olyan stílusban nyomatná a voda a reklámjait, mint a westel. (Mellesleg az nem tetszene, de ha ez kell a népnek...) Pannonnak a 29-cel sikerült. Eszméletlen nyálas. És érdekli az embereket? Igen. Sajnálnám ezek után a voda frappáns, lényegretörő, szurkálós reklámjait.


szomb. okt. 16, 2004 6:35
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 128
Hozzászólás 
Mobilio: Ha egy elég nagy, véletlenszerűen kiválasztott mintán végeznek felmérést, akkor azt reprezentatívnak szoktuk tekinteni (muszáj, különben az társadalomtudományok bebuknák a kvantitatív kutatásaikat), tehát vizsla1nek akár megbízható(nak tekinthető) adatai is lehetnek.

Egyébként meg

Harcot hirdetek a témobilosok épelméjűségének elismeréséért! :)

Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy miért ne dönthetne valaki RACIONÁLISAN a T-Mobile mellett? Én nem hivatkoznék a tájékozatlan milliókra, csak a saját esetemet hozom fel példaként. Lássuk a kórképet: Előfizetésem van, a vodánál is az lenne, prepaid nem jöhet szóba. A mostani konstrukcióban kb. 1000-1200 forinttal tényleg olcsóbban jönnék ki a vodánál, csakhogy egyrészt a különbség kb. felét visszakapom aranykártya pontként, így a valós különbség 5-600 forint. Most tekintsünk el a hűségtől, ugorjunk előre a boldog szabadulás pillanatához, amikor lejárt a két év. Mivel törvénytisztelő állampolgár vagyok, és a garanciát is szeretem, hivatalosan kell kikódoltatnom a telefont 10000 forintért (ezt tudomásul veszem, nincs más választásom), tehát kb. másfél évvel később (10000 / (500 + 600) / 2 = 18,181818 )- már feltéve, hogy addig nem változik semmi - el is kezd nekem ketyegni az a bizonyos havi 600 forint. És akkor már csak olyan „apró” kellemetlenségeket kell elviselnem, hogy a saját otthonomban, a számítógépem előtt nem nagyon tudok vodás telefonról beszélni, mert a térerő a beszélgetés közben ki-kihagy (próbáltam), és kedvenc kávézómba is csak akkor ülhetek be, ha az első traktusba van szabad hely, ahova a voda még szórja az égi áldást, mert hátul sajnos csak Sugár András pokoli leheletét van szerencsém szenvedni (ezt is próbáltam).

Ja, és még valami. Ha jól sejtem itt az emberek többsége a saját zsebére játszik (kivéve, aki a szüleiére :), ezért sem értem, mire ez az inkvizítori hév, engem pl. egyáltalán nem zavar, hogy az emberek többsége itt Vodafone-os, mert, ugye, már miért zavarna :) Legalább egymást nem kéne lehülyéznünk, hiszen ha mást nem is, azt biztosan feltételezhetjük, hogy ezen a fórumon a mobilok és mobilszolgáltatók iránt az átlagosnál jobban érdeklődő emberek gyűltek össze. Nyilvánvalóan mindenkinek megvannak a maga érvei az általa hozott döntések mellett.
Sohasem tudhatod, hogy más milyen szempontokat mérlegel, abból sohasem sül ki semmi jó, ha a saját elvárásaidat vetíted ki másra, hogy a végén levonjam a tanulságot, mint Jerry Springer.


szomb. okt. 16, 2004 4:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 479
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
pampika + Steve_Hun: tökéletesen egyet értek.
partycsoka: ismét felhívnám a figyelmed, hogy az emberek finoman szólva tájékozatlanok, sz*rnak az egészbe, így nem fog csökkenni az ügyféllétszám.
Mobilio: találj nekem olyas valamit a westelnél, ami sehogy sem helyettesíthető a pannonnál és a vodánál, és nélkülözhetlen, amit csak a westel tud nyújtani! Írd le légyszíves, hogyan képzeled el, hogy egy ideális átlagember hogyan kezd el telefont vásárolni? Mert szerintem az "lenne a dolga", hogy mindhárom cégtől "árajánlatot kérjen", felmérje a terepet. De nem ezt teszi, megy az után, amit a kisfiam, Jancsi, Juliska a szomszédban mondott.

Én meg ekkor állnék elő az ötlettel, hogy adjon nekünk a voda lehetőséget egy olyan reklámötlet megvalósításra, amely végre leleplezi a westelt az ügyfelei előtt. Ugyanez fordítva: sok minden - szándékosat - nem lehet a voda ellen felhozni!

S amúgy tényleg, ki mondta, hogy azért kell a vodához menni, mert szeretetszolgálat? Senki. (Ennyi erővel ne menjen senki se TESCO-ba, meg CORÁ-ba se, mert az sem karitatív volta miatt olcsó, hanem mert multi.) Addig kell kihasználni, amíg olcsó. Utána lehet lépni. S kérlek, ez az olcsóság, már 5 éve tart. 2,5 éve van szerencsém élvezni. Voltak és vannak is néhol problémák, de eddig mindent sikerült megoldani. A westelnél egy óriási problémám lenne: az ár, amit fizetnék. Áruld el nekem: ha valakit nem érdekel, hogy mennyit fizet, akkor az miért zavarná, hogy egy másik szolgáltatónál kevesebbet kell költenie? Hisz úgysem figyeli a számla végösszegét.

Ja, s a másik: kettőnk közül szerintem én vagyok az, akinek volt szerencséje (szerencséje? ezt kétlem, sokszor szenvedés...) közvéleménykutatást végezni az emberek között a mobilszolgáltatójukkal kapcsolatban, úgyhogy van mire alapoznom, amit mondtam. És nem olyan névsorom volt, akik full síkak a dologhoz, hanem véletlenszerűen kiválasztott telefonszámok voltak.

cbf: egyet értek veled is. Az NHH annyira a fogyasztók érdekeit akarja szolgáni (pl. hívásrészletező), miért nem helyezi hatályba a mp. alapú számlázást? Akkor Nyugat-Európában M.o.-ot vennék példának, hogy ott sikerült törvényi erőkkel némi módon kordába tartani a szolgáltatókat.


azt hiszem nem igazán arra válaszoltál amit írtam. te magad írsz arról, hogy az emberek nem tudatosan döntenek. én is ezt írtam, bár szerintem ez is részben igaz, vannak akik alaposan körülnéznek. tehát pontosan arról szól, hogy a reklámokkal találkoznak és ezekből vonnak le ilyen-olyn következtetést, vagy hallanak valamit vagy egyéb ok miatt mennek a mobilcégekhez. én is erről beszéltem. ez mindháromra igaz, vagyis megdől, hogy a tmobilos alapból tájékozatlan. szerintem kb olyan tájékozatlan mint a másik kettő ügyfelei.
már bocs, de azt hiszem ez a közvéleménykutatás nekem nem tűnik túl erősnek. úgy jártál el mint egy gallup és megfelelő módszerekkel mértél? és már ismered a több millió tmobilost? szerintem maradjunk meg annál, hogy nem ismered őket, ahogy mi sem.
itt nem csak arról van szó, hogy ki mit tud nyújtani. arról is. meg arról, hogy ki mit milyen módon nyújt. és arról, hogy ha elégedett vagy a szolgáltatással, akkor nem feltétlen foglalozol a váltás gondolatával, tehát körül sem nézel. az elégedettség nem sak néhány szolgáltatás létéről vagy nemlétéről szól. azt hiszem gyerekes lenne ezen vitatkozni. én csak azt akarom értésedre adni, hogy te csak a tarifában gondolkozol és ezsedbe sem jut, hogy sok egyéb ok is mozgathatja az embereket és nem mindig csak az ár alapján maradnak vagy sem. ahogy olvastam most az írásod, azt érzem, nálad csak percdíjak léteznek szempontként. de ez nem mindnekire jellemző.
"S amúgy tényleg, ki mondta, hogy azért kell a vodához menni, mert szeretetszolgálat?" ki írt ilyet? én azt írtam, hogy a vodafone sem azért olcsó, mert ő a megváltó, hanem mert piacot szerez és ezért árban alámegy a másik kettőnek. ennek köze nincs ahhoz, hogy melyiket kéne választani. mindenki azt választja, ami neki bejön. eddig sem írtam mást. és szerintem nem fogsz olyan mondatot találni tőlem, ahol kétségbe vontam volna, hogy a vodafone olcsó. nincs is vele semmi bajom, sőt, elismerem ha valamiben jót lép. de nem vonz. ennyi. talán ezt is el lehet fogadni.


szomb. okt. 16, 2004 0:01
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Na,azert tavaly szeptemberben a Pannon produkcioja sem volt semmi. A nagy masodperc alapu kampany utan szepen,csendben atalltak 30mp-re. Parasztvakitaskent csokkentettek par Ft-ot halon belul,de a vezetekest felemeltek a mas mobilhalos szintjere,ami ugye szinten nem csokkent. Tehat,ez is szep nagy bujtatott aremeles volt.

Vizsla! Tudom,hogy az a szomoru valosag,amit irtal,de en azert remenykedem,hogy egyre tobb embernek jon majd meg az esze.


pén. okt. 15, 2004 23:47
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
T68m írta:
(azért ez nem egy olyan bonyolult dolog, hogy csak nekünk jutott eszünkbe!)

Valóban nem bonyolult. De ez nagy szám lenne, hogy törvényben elő lenne írva egy nem túl befolyásos országban. Nem erre van a fogyasztóvédelem, meg az IHM és az NHH? Nem lehetne az emberekre is gondolni a sok zsebtömés helyett?


pén. okt. 15, 2004 22:29
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
cbf: egyet értek veled is. Az NHH annyira a fogyasztók érdekeit akarja szolgáni (pl. hívásrészletezõ), miért nem helyezi hatályba a mp. alapú számlázást? Akkor Nyugat-Európában M.o.-ot vennék példának, hogy ott sikerült törvényi erõkkel némi módon kordába tartani a szolgáltatókat.


miért? miért?

mert akiben döntéshozó ember létére ilyesmi felmerül, az rögtön ki lesz rúgva és/vagy ellehetetlenítve.

(azért ez nem egy olyan bonyolult dolog, hogy csak nekünk jutott eszünkbe!)


pén. okt. 15, 2004 22:15
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
pampika + Steve_Hun: tökéletesen egyet értek.
partycsoka: ismét felhívnám a figyelmed, hogy az emberek finoman szólva tájékozatlanok, sz*rnak az egészbe, így nem fog csökkenni az ügyféllétszám.
Mobilio: találj nekem olyas valamit a westelnél, ami sehogy sem helyettesíthető a pannonnál és a vodánál, és nélkülözhetlen, amit csak a westel tud nyújtani! Írd le légyszíves, hogyan képzeled el, hogy egy ideális átlagember hogyan kezd el telefont vásárolni? Mert szerintem az "lenne a dolga", hogy mindhárom cégtől "árajánlatot kérjen", felmérje a terepet. De nem ezt teszi, megy az után, amit a kisfiam, Jancsi, Juliska a szomszédban mondott.

Én meg ekkor állnék elő az ötlettel, hogy adjon nekünk a voda lehetőséget egy olyan reklámötlet megvalósításra, amely végre leleplezi a westelt az ügyfelei előtt. Ugyanez fordítva: sok minden - szándékosat - nem lehet a voda ellen felhozni!

S amúgy tényleg, ki mondta, hogy azért kell a vodához menni, mert szeretetszolgálat? Senki. (Ennyi erővel ne menjen senki se TESCO-ba, meg CORÁ-ba se, mert az sem karitatív volta miatt olcsó, hanem mert multi.) Addig kell kihasználni, amíg olcsó. Utána lehet lépni. S kérlek, ez az olcsóság, már 5 éve tart. 2,5 éve van szerencsém élvezni. Voltak és vannak is néhol problémák, de eddig mindent sikerült megoldani. A westelnél egy óriási problémám lenne: az ár, amit fizetnék. Áruld el nekem: ha valakit nem érdekel, hogy mennyit fizet, akkor az miért zavarná, hogy egy másik szolgáltatónál kevesebbet kell költenie? Hisz úgysem figyeli a számla végösszegét.

Ja, s a másik: kettőnk közül szerintem én vagyok az, akinek volt szerencséje (szerencséje? ezt kétlem, sokszor szenvedés...) közvéleménykutatást végezni az emberek között a mobilszolgáltatójukkal kapcsolatban, úgyhogy van mire alapoznom, amit mondtam. És nem olyan névsorom volt, akik full síkak a dologhoz, hanem véletlenszerűen kiválasztott telefonszámok voltak.

cbf: egyet értek veled is. Az NHH annyira a fogyasztók érdekeit akarja szolgáni (pl. hívásrészletező), miért nem helyezi hatályba a mp. alapú számlázást? Akkor Nyugat-Európában M.o.-ot vennék példának, hogy ott sikerült törvényi erőkkel némi módon kordába tartani a szolgáltatókat.


pén. okt. 15, 2004 21:47
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
cbf írta:
Továbbra se értem a T-mobile eme lépését? Mi szükség volt ezekben a díjcsomagokban 30/30-as számlázás visszaállítására? Hisz ezek a tarifacsomagok igenmagas percdíjakkal rendelekeznek!


miért? miért? hogy jobban menjen sugár berciéknek!


pén. okt. 15, 2004 19:04
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Macika írta:
KaRFiol írta:
Apropó jó, hogy a topicban említettétek, elkerültem volna a figyelmemet a 30/30-as számlázás bevezetése visszamenõleg az összes publikus csomagban. Na ez mi, ha nem fejõstehén effektus? És már immáron sokadszorra...

Mondjuk eddig mindegyik szolgátlató, ami ehhez folyamodott, az perdíjcsökkentéssel egyidõben tette a számlázási egység emelését. Nyugodtan felfoghatjuk tehát egy olyan 10-15%-os áremelésnek a 30/30 bevezetését.
Rövidesen oda fogyunk jutni (majd emlékezzetek!), hogy felárért fogják kínálni a 10 másodperces vagy a teljes másodperces számlázást.


10-15???? erõsen lekicsinyled! Mondjuk a legtöbb ember ezt teszi, ezért emelik azt ilyen pofátlan szolgáltatók!


pén. okt. 15, 2004 19:02
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Bagyu írta:
A magyar Vodafone veszteséges, azonban ott az óriási .


ez nektek a rögeszmétek? Jólesik azt mondani, hogy "olcsó, olcsó de hát veszteséges."?

szeretném, ha ezt alá is támasztanátok valamivel!

(veszteséges, legfeljebb papíron, hogy ne kelljen adóznia)


pén. okt. 15, 2004 19:01
Profil Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Sopron
Hozzászólás 
Lehet, hogy a tarifa változatlan lesz, de lehet hogy :

- lesz opciós díj, vagy az M-hez hasonló, ám emelt tarifa, 0 mp-től mp. alapon
- teljes havidíj lebeszélhetőség
- bármi, ami a fix költséget látványosan csökkenti a nehezen kalkulálható változó költség emelésével

Lehet, hogy ők jól tudják, hogyan csökkentem én a költségeimet, és tesznek ellene :lol: vagy érte :shock:


pén. okt. 15, 2004 18:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
Továbbra se értem a T-mobile eme lépését? Mi szükség volt ezekben a díjcsomagokban 30/30-as számlázás visszaállítására? Hisz ezek a tarifacsomagok igenmagas percdíjakkal rendelekeznek!


pén. okt. 15, 2004 18:44
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Sopron
Hozzászólás 
Nem viszi túlzásba az adófizetést :-)

Az egy komoly az amortizáció - itt kéne visszajönni az eszközök árának. Mindenesetre mintha most emeltek volna tőkét, gondolom, hogy továbbra is dőljön a bankkölcsön - majd futhatnak ők az eszközök után :-)


pén. okt. 15, 2004 18:34
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
partycsoka írta:
Nem lepodnek meg,ha a kovetkezo honapokban az elofizusok elkezdenenek (tomegesen) elvandorolni a T-Mobiletol. Ez a 30mp-es szamlazas valtozatlan tarifak mellett akkora gomboc lesz,amit bizony sokan nem fognak lenyelni.


Szerintem pedig sokan le fogják nyelni, mert majd nem is fognak róla tudni. Ki fog szerinted szólni? Merthogy a T-Mobile nem fogja őket figyelmeztetni még 1 sms-ben sem abban szinte biztos vagyok. Esetleg lehet, hogy a Vodafone majd lép egy reklámmal :lol: és akkor majd tudni fogják, de nem biztos, hogy el is hiszik. Úgyhogy erről ennyit!

Steve


pén. okt. 15, 2004 18:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Nem lepodnek meg,ha a kovetkezo honapokban az elofizusok elkezdenenek (tomegesen) elvandorolni a T-Mobiletol. Ez a 30mp-es szamlazas valtozatlan tarifak mellett akkora gomboc lesz,amit bizony sokan nem fognak lenyelni.


pén. okt. 15, 2004 18:26
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
cbf írta:
Törvényileg kéne kötelezni a szolgáltatókat az mp. alapú számlázás bevezetésére!


Akkor meg visszatérnének a finom 60-80-100 forintos percdíjak. :?

kmf írta:
Vodafone Magyarország közel 1.5 milliós előfizetői táborral rendelkezik, a cég pozitív EBITDA eredménnyel zárja az előző évet."
EBITDA=Earnings Before Interest, Tax, Depreciation and Amortization


Tehát valószínűleg az ITDA kifizetése után veszteséges. :o


pén. okt. 15, 2004 17:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1056
Hozzászólás 
KaRFiol írta:
Bagyu írta:
A magyar Vodafone veszteséges


Van olyan, aki ezt egy pénzügyi jelentéssel alá is tudja támasztani? Mert lassan szállóige lesz ez a mondat, de konkrétumot senki sem mutatott. :roll:

Apropó jó, hogy a topicban említettétek, elkerültem volna a figyelmemet a 30/30-as számlázás bevezetése visszamenőleg az összes publikus csomagban. Na ez mi, ha nem fejőstehén effektus? És már immáron sokadszorra...


Voltak eredmények kb. 2-3 hónapja.

Pozitív EBIDTA alapján önmagában nem nevezhető éppen nyereséges működésnek.

Én nem beszéltem válságos helyzetről. Kényelmes veszteség ez, és a tendencia- főleg, hogyha a T-mobi is beszáll a PGSM mellé- erősen a nyereséges működés felé mutat.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bagyu pén. okt. 15, 2004 17:52-kor.



pén. okt. 15, 2004 17:45
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
KaRFiol írta:
Bagyu írta:
A magyar Vodafone veszteséges


Van olyan, aki ezt egy pénzügyi jelentéssel alá is tudja támasztani? Mert lassan szállóige lesz ez a mondat, de konkrétumot senki sem mutatott. :roll:


" Vodafone Magyarország közel 1.5 milliós előfizetői táborral rendelkezik, a cég pozitív EBITDA eredménnyel zárja az előző évet."

EBITDA=Earnings Before Interest, Tax, Depreciation and Amortiyation

Ez a kamatfizetés, adózás, értékvesztés és értékcsökkenés előtti eredmény. (Ennyire tudtam publikussá tenni) Közgazdászként nekem ez azt mondja, hogy a cég ha veszteséges is, nem ****.) Ennyit találtam a sajtóközlemények között...

KMF


pén. okt. 15, 2004 17:43
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 3052 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 62  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség