|
Szerző |
Üzenet |
M62
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. okt. 04, 2004 10:17 Hozzászólások: 1096 Tartózkodási hely: A bőrömben vagyok állandó jelleggel.
|
Egyre gyanúsabb nekem, hogy percalapú is lehet simán, éppen a Te érvelésed miatt Macika.
Hiszen a többi percalapú tarifát is úgy hirdetik, hogy xy Ft egy perc, pedig, ha beszélsz kétszer fél percet, akkor már 2*xy Ft-ot kell kifizetni...
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára M62 kedd nov. 30, 2004 19:03-kor.
|
kedd nov. 30, 2004 18:48 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
M62 írta: Ahol lennie kéne, ott nincs. (A csillagozott résznél a Relaxxal vonják párhuzamba, ebből akár a perces számlázás is kinéz...)
Na, ezért kérdeztem...
|
kedd nov. 30, 2004 18:43 |
|
|
M62
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. okt. 04, 2004 10:17 Hozzászólások: 1096 Tartózkodási hely: A bőrömben vagyok állandó jelleggel.
|
Macika írta: Folyamatosan, másodpercenként adogatják össze, és mindaddig, ameddig a teljes 3600/4800 mp-nyit le nem beszéltem, addig nem számlázzák máshogyan? Ez esetben (és CSAK ezen esetben) tényleg 20/15 Ft-os a percdíj. Ha más mobilhálózatot hívsz, semmiképpen sem ebből vonnak le, mert csak tré és vezetékes irányban használható fel. Macika írta: Avagy EGÉSZ percenként számlázzák? Vagy a máshol is (sajnos) megszokott fél perc alapú számlázás dívik ezen esetben is? Le van írva ez egyébként valahol, hogy milye nszámlázási egység vonatkozik a KAP-ra? Vagy tudni illene, hopgy erre is az általános az érvényes?
Ahol lennie kéne, ott nincs. (A csillagozott résznél a Relaxxal vonják párhuzamba, ebből akár a perces számlázás is kinéz...)
|
kedd nov. 30, 2004 18:17 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
BNM írta: K.A.P. = 30 másodperces számlázás. Hát beK.A.P.hatják! Tré Mobile. Jobb nélküled a világ!
Ellenben nem igazán világos nekem ez a KAP dolog.
Azt még értem, hogy meg kell vegyek brutto 1200 Ft-ért 60 (arany) ill. 80 (platina) percnyi egységet.
Na de hogyan lesz az számlázva?
Folyamatosan, másodpercenként adogatják össze, és mindaddig, ameddig a teljes 3600/4800 mp-nyit le nem beszéltem, addig nem számlázzák máshogyan? Ez esetben (és CSAK ezen esetben) tényleg 20/15 Ft-os a percdíj.
Avagy EGÉSZ percenként számlázzák? És minden megkezdett hívásra levonják az 1 percre járó összeget? Ilyenkor ha hangpostára fut a hívásunk, akkor 1 percnyi hagpostára futás miatt (mondjuk 3 mp-es részletekben) akár 20 percnyi pénzt is levonhatnak az egyenlegből.
Vagy a máshol is (sajnos) megszokott fél perc alapú számlázás dívik ezen esetben is? Akkor 7,50 ill. 10 Ft-os félpercdí-egységek vannak és minden megkezdett egység teljes díjköteles.
Ez esetben SEM igaz, hogy az 1200 Ft elegendő lenne 60/80 percre.
Illetve mégis, ha azt a 60/80 percet EGYBEN, szünet nélkül beszéljük le.
Le van írva ez egyébként valahol, hogy milye nszámlázási egység vonatkozik a KAP-ra? Vagy tudni illene, hopgy erre is az általános az érvényes?
|
kedd nov. 30, 2004 17:58 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
K.A.P. = 30 másodperces számlázás.
Hát beK.A.P.hatják!
Tré Mobile. Jobb nélküled a világ!
|
kedd nov. 30, 2004 17:40 |
|
|
M62
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. okt. 04, 2004 10:17 Hozzászólások: 1096 Tartózkodási hely: A bőrömben vagyok állandó jelleggel.
|
Ellenben nekem pl. szóltak, mikor egy szolgáltatást rendeltem meg hónap végén, hogy ne tegyem, mert csak arra a pár napra kifizetem az egész havidíjat.
Viszont eddig ahány ügyfélszolgával beszéltem, annyifélét mondtak arról, hogy az aranykártyához járó SMS-plusz kedvezmény úgy működik-e, mint a rendes SMS-csomagok (azaz akármikor rendeled meg a hónap folyamán, figyelembe veszik az eégsz hónapban forgalmazott SMS-eket), vagy úgy, mint pl. a WAP-szolgáltatás, ami csak a megrendelési időponttól a hónap végéig műkszik...
|
kedd nov. 30, 2004 17:20 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Én ezt nagyon jol tudom. A westel is. De egyszer sem hivta meg fel az ujdonsült platinakartyas ügyfelenek a figyelmet, hogy Tisztelt Ügyfelünk! Telefonalasi szokasai alapjan, a legkevesebbet Relax 250-nel kellene fizetnie. Leven, hogy Ön hüseges Ügyfelünk, 2005. januar 1-jetöl Elöfizeteset automatikusan Relax 250-re allitjuk at, amennyiben Ön 2004. december 31-ig maskepp nem rendelkezik. Érdekes modon a Matav meg tudja csinalni, hogy felhivatja az ügyfeleit egy par telemarketinges ceggel, hogy kedvezöbb csomagba terjen at a Bazisrol.
|
kedd nov. 30, 2004 12:49 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
vizsla1 írta: Eurofon I-gyel, havi 12500-as számlákkal. Múlt héten automatikusan kiküldték a Platinakártyát
Miért is van Eurofon I-ben még mindig??????
Talán egy Relax-el jobban kijönne...
|
kedd nov. 30, 2004 10:29 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Mióta megváltozott az Aranykártya Program, rokonom 3 hónap alatt Platinakártyássá nőtte ki magát, Eurofon I-gyel, havi 12500-as számlákkal. Múlt héten automatikusan kiküldték a Platinakártyát, és november 15-én meg megszűntették a mp. alapot. Kíváncsian várom, hogy mos plaitnakártyásként, felszökik-e az eddig 12ezres számla 16 ezerre (változatlan telefonálási szokások mellett).
|
kedd nov. 30, 2004 9:49 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Hűséged záloga, hogy a későbbi nagyobb kedvezmény helyett hamarabb kisebbet kapsz. T-mobile, jobb Veled a világ?????????????????
|
hétf. nov. 29, 2004 23:19 |
|
|
M62
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. okt. 04, 2004 10:17 Hozzászólások: 1096 Tartózkodási hely: A bőrömben vagyok állandó jelleggel.
|
Jót röhögtem ma a nagy (be) KAP(hatjuk)-kedvezményen.
Nemrég hirdették, hogy a 6610i dominó csomaggal aranykártyával 40-ért a tiéd.
Hát erre a webshop nem kihozta 35-ért mindenkinek?
Muhaha!
Ennyit a kedvezményes készülékváltásról...
|
hétf. nov. 29, 2004 20:15 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
En oktoberben rendeltem meg, de meg semmi. Sokra nem megyunk vele.. A kedvezmenyeket ugyis a Domino kozpontban lehet beallitani.
|
hétf. nov. 29, 2004 20:09 |
|
|
hmatyas
arany tag
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 8:30 Hozzászólások: 174
|
kap : ( de mit..
nah, elérkezett az az idő,hogy ide is irok negativ dolgot :(
dominos vagyok és még szeptemberben megrendeltem az aranykártyám, mert igy sose lesz platinám :( de még azota sem kaptam meg...
lehet nem szereti ha többször regisztrálom?
volt már olyan dominos aki megkapta?
udv
|
hétf. nov. 29, 2004 19:13 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
simico írta: Nem gyalázás, csak nem akartak új topikot nyitni.
Szóval az alaphelyzet: emberünk kimegy külföldre, feltételes (foglalt, nem válaszol, nem elérhető) hívásátirányításokkal a hangpostára. Ha valaki hívja emberünket és az foglalt, kiment a lefedett területről, stb, akkor mégse megy a hívás hangpostára, hanem a hívó egy "a hívott külföldön van és blablablabla" szöveget hall.
A vodánál már van ilyen, roaming hangposta néven, idén nyáron vezették be, ha jól tudom.
|
szomb. nov. 27, 2004 12:34 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
Ezen a 30 másodperces számlázáson én is meglepődtem...
Ilyen percdíjak mellett állati nagy lehúzás!
Ezek után ki marad t-s??
|
szomb. nov. 27, 2004 12:26 |
|
|
Bobace
ezüst tag
Csatlakozott: pén. okt. 08, 2004 10:46 Hozzászólások: 25 Tartózkodási hely: Debrecen
|
még jo hogy működik ha nem lenne akkor nem lennék t-s
|
szer. nov. 24, 2004 14:12 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Mi a baj az ingyensms-el? Mukodik!
|
kedd nov. 23, 2004 19:15 |
|
|
Bobace
ezüst tag
Csatlakozott: pén. okt. 08, 2004 10:46 Hozzászólások: 25 Tartózkodási hely: Debrecen
|
azt hiszem lassan elfogy az egyetlen érvem a tré mellett: az ingyensms és lassan át kell térnem vodára v pannonra inkább utobbi és használok két telefont. Ez ultragáz amit a t művel,bocs hogy nem tudok most egy fotot mutatni felháborodott arcomrol
|
kedd nov. 23, 2004 17:37 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Nem gyalázás, csak nem akartak új topikot nyitni.
Szóval az alaphelyzet: emberünk kimegy külföldre, feltételes (foglalt, nem válaszol, nem elérhető) hívásátirányításokkal a hangpostára. Ha valaki hívja emberünket és az foglalt, kiment a lefedett területről, stb, akkor mégse megy a hívás hangpostára, hanem a hívó egy "a hívott külföldön van és blablablabla" szöveget hall.
Namost a tré ügyifogyi szerint ez azért van, hogy ne dupla nemzetközi hívás díjáért hagyjon üzenetet a hívó fél. Ez OK. Viszont szerinte ezt nem lehet kikapcsolni, tehát nem mondhatom azt, hogy "pénz nem számít, feltételes átirányítás esetén is menjen hangpostára a hívás, oszt majd itthon jól kicsengetem az árát". Vagy ezt a hülye szöveget hallgatják a hívók, vagy törlöm az összes átirányítást, vagy azonnali átirányítást csinálok hangpostára (ekkor viszont értelemszerűen nem lehet hívásokat fogadni).
Én viszont úgy emlékszem régebbről, hogy mintha bizony ez nem lett volna kötelező, azaz csak kérni kellett (vagy beállítani az automata ügyifogyin) valamit és máris a blablabla helyett foglaltság esetén is tudtak üzenetet hagyni. Akkor most mi az igazság? Nekem kicsit furcsa, hogy nem választhatok, hanem a tré eldönti, hogy ez így jó nekem...
|
hétf. nov. 22, 2004 15:44 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
csendes írta: Idézet: A forgalmi díjak mérése 30 másodperces egységekben történik. Minden megkezdett egység díjköteles.. Megtörtént... Számlás kártyám sokéves 30-as hálózaton való működését sajnos befezi. Kár.
És eljutottunk oda, hogy megint csak igaz a reklám, a Pannonnál 8 mp az 8 mp. Már ami a régi előfizetőket illeti. A Pannon (még) nem mert hozzányúlni a régi előfizetők számlázási egységéhez.
|
hétf. nov. 15, 2004 1:11 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Idézet: A forgalmi díjak mérése 30 másodperces egységekben történik. Minden megkezdett egység díjköteles..
Megtörtént...
Számlás kártyám sokéves 30-as hálózaton való működését sajnos befezi.
Kár.
|
hétf. nov. 15, 2004 0:35 |
|
|
Vendég
|
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de pl. szívesebben venném a vasárnap esti "töltselealegújabbigénytelenjátékunkatcsakegyezresért" SMS helyett a "figyejjé' má' ****, valami változás lesz nálunk" üzenetet...
|
szomb. nov. 13, 2004 22:24 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
Egyszerűen értelmetlen "legjobb" honlapról beszélni amikor azon az oda tévedő előfizető nincs kellően tájékoztatva (igen, szembeszökően) az őt érő negatív változásokról (is).
Ugyanilyen sunyi dolog volt a 3mp ingyenességének előbb Dominósok, majd postpaidesek számára való megszűntetése.
"De hiszen megjelent a Népszabadságban!" - ki a túró olvas... na mindegy. Csak ezzel az előfizetők egy jó része eleve kizáratott a jó hírből.
A havi 5 ingyen MMS, ami persze jó dolog, óriási betűkkel, TV reklámban, a számla melletti külön T-Mobile kiadványban vastagon volt tárgyalva.
És bármi ilyesmi azonnal szembe ötlik a honlapon.
A honlap a tájékoztatás eszköze elsősorban és nem csak a reklám helye. Szó nincs "legjobb" honlapról, amíg arról csak a mézesmadzagot lehet első (és második) körben megtudni, a kellemetlenebb bejelentenivaló pedig valahol egy jelöletlen PDF-ben van.
Szerintem.
|
szomb. nov. 13, 2004 21:46 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mobilio írta: Macika, elolvasva ezt sajnos azt kell mondanom, te egyértelműen félre is akartad érteni amit írtam. az is vicces, hogy miből milyen következtetéseket vonsz le. egyszerűen hihetetlen!!! ami a honlapos fejtegetésedet illeti, az egyszerűen megint tök másról szól. én azt írtam és újra leírom, hátha egyszer érthető lesz, hogy a három közül szerintem a legtöbb infot a tmob honlapja nyújtja és ezért a három közül a legjobb. nem magával és a régivel vetettem össze. kettő. ugyan honnan a fenéből veszed hogy én azonosulok azzal, hogy elsunnyogták???? ha én sunnyogásnak tartom az eleve kritika szerintem, azt fejezi ki, hogy nem egyenes a dolog. én nehezen tudom ezt a megjegyzést kedvezőként értékelni. és a naná arra vonatkozott ha ez is értehetetlen lett volna, hogy az áremelést mindig mindegyik szereti elsunnyogni. sosem verik nagydobra és sosem csinálnak neki jó kis reklámot, ahogy azt teszik a tarifákkal néha. és ez nem csak a tmobra igaz, sajnos mindegyikre.
Akkor megnyugodtam, jól gondolod, csak nem a helyes szavakat használtad.
Ennek ellenére NEM NÉZHETŐ EL egy cégnek sem, hogy ne tájékoztassa MEGFELELŐEN az előfizetőit.
És ebben MINDKÉT konkurens cég SOKKAL korrektebben jár el, mint a T-mobile! Úgy tűnik, ők átverésre játszanak, szándékos eltitkolásra.
Ennyi.
|
szomb. nov. 13, 2004 21:43 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
Macika írta: Mobilio írta: azt hiszem továbbra sem akarsz megérteni és tök másról beszélsz. ha olvasod az előző hozászólásokat akkor kint van a doksi a változásról, elvben még csak igazad sem lenne, mert ott van. ezzel együtt ezt írtam neked: "a számlázást elsunnyogták naná. " ha elolvlastad volna láthatnád, hogy egy pillanatig sem írtam olyasmit, hogy ezt a tmob honlapján nyomatták volna ezerrel. én azt mondtam, hogy ne keverj össze dolgokat. a sunnyogás egy kényes témában nem azonos azzal, hogy a honlap egésze **** ahogy azt állítottad. továbbra is tartom, hogy a tmob honlapja a három közül a legjobb, a legtöbb infot közli általában. természetesen nem kötelező figyelni a másikra. Nekem meg pont Rólad van az a benyomásom, hogy nem olvasod végig odafigyelve, amit írunk Neked. A Westel honlapja igenis a legjobb volt mindhárom közül. Amióta T-mobile, azóta fel kellett adni azokat a saját dolgait, amik az évek alatt nagy megelégedésre voltak az oldalon. Nem mondom ezzel, hogy rossz lenne a honlap, hiszen attól még használható, de megszűnt olyan kimagasló lenni, mint a Westel volt korábban. A számlázásról. Ha egy szolgáltató SZÁNDÉKOSAN elhallgatja ( "a számlázást elsunnyogták naná.") az ügyfelei előtt, akkor az a szolgáltató onnantól kezdve nem korrekt. És lehet akárnennyire is okés a honlapja. A szomorú, hogy az idézett mondattal mintha Te is azonosulnál, helyesnek tartanád, hogy elsunnyogták. A naná szót akkor szoktuk használni, ha egy magától értetődő, helyesnek tartott dologban mondunk igenlő véleményt. És én ezzel vitatkoznék, mert nem vezet szosszútávon jóra, ha a T-mobil hülyének nézi az előfizetőit, akikből él. Na de ezt majd a közeljövő eldönti. Mivel még mindig van olyan Pannonos, aki közel 1 év után azt hiszi, hogy még mindig másodperc-alapon számláznak neki, így a T-mobile-nál is kell sok hónap, mire mindenki megtudja. Először csak a magasabb számla fog feltűnni, aztán meg megszokják. Persze jön közbe egy évforduló, ami automatikusan mindig áremeléseket jelent. Lehet, hogy sokan ennek fogják tulajdonítani és nem foglalkoznak tovább vele.
Macika, elolvasva ezt sajnos azt kell mondanom, te egyértelműen félre is akartad érteni amit írtam. az is vicces, hogy miből milyen következtetéseket vonsz le. egyszerűen hihetetlen!!!
ami a honlapos fejtegetésedet illeti, az egyszerűen megint tök másról szól. én azt írtam és újra leírom, hátha egyszer érthető lesz, hogy a három közül szerintem a legtöbb infot a tmob honlapja nyújtja és ezért a három közül a legjobb. nem magával és a régivel vetettem össze.
kettő. ugyan honnan a fenéből veszed hogy én azonosulok azzal, hogy elsunnyogták???? ha én sunnyogásnak tartom az eleve kritika szerintem, azt fejezi ki, hogy nem egyenes a dolog. én nehezen tudom ezt a megjegyzést kedvezőként értékelni. és a naná arra vonatkozott ha ez is értehetetlen lett volna, hogy az áremelést mindig mindegyik szereti elsunnyogni. sosem verik nagydobra és sosem csinálnak neki jó kis reklámot, ahogy azt teszik a tarifákkal néha. és ez nem csak a tmobra igaz, sajnos mindegyikre.
|
szomb. nov. 13, 2004 21:07 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mobilio írta: azt hiszem továbbra sem akarsz megérteni és tök másról beszélsz. ha olvasod az előző hozászólásokat akkor kint van a doksi a változásról, elvben még csak igazad sem lenne, mert ott van. ezzel együtt ezt írtam neked: "a számlázást elsunnyogták naná. " ha elolvlastad volna láthatnád, hogy egy pillanatig sem írtam olyasmit, hogy ezt a tmob honlapján nyomatták volna ezerrel. én azt mondtam, hogy ne keverj össze dolgokat. a sunnyogás egy kényes témában nem azonos azzal, hogy a honlap egésze **** ahogy azt állítottad. továbbra is tartom, hogy a tmob honlapja a három közül a legjobb, a legtöbb infot közli általában. természetesen nem kötelező figyelni a másikra.
Nekem meg pont Rólad van az a benyomásom, hogy nem olvasod végig odafigyelve, amit írunk Neked.
A Westel honlapja igenis a legjobb volt mindhárom közül. Amióta T-mobile, azóta fel kellett adni azokat a saját dolgait, amik az évek alatt nagy megelégedésre voltak az oldalon. Nem mondom ezzel, hogy rossz lenne a honlap, hiszen attól még használható, de megszűnt olyan kimagasló lenni, mint a Westel volt korábban.
A számlázásról. Ha egy szolgáltató SZÁNDÉKOSAN elhallgatja ( "a számlázást elsunnyogták naná.") az ügyfelei előtt, akkor az a szolgáltató onnantól kezdve nem korrekt. És lehet akárnennyire is okés a honlapja.
A szomorú, hogy az idézett mondattal mintha Te is azonosulnál, helyesnek tartanád, hogy elsunnyogták. A naná szót akkor szoktuk használni, ha egy magától értetődő, helyesnek tartott dologban mondunk igenlő véleményt.
És én ezzel vitatkoznék, mert nem vezet szosszútávon jóra, ha a T-mobil hülyének nézi az előfizetőit, akikből él.
Na de ezt majd a közeljövő eldönti.
Mivel még mindig van olyan Pannonos, aki közel 1 év után azt hiszi, hogy még mindig másodperc-alapon számláznak neki, így a T-mobile-nál is kell sok hónap, mire mindenki megtudja. Először csak a magasabb számla fog feltűnni, aztán meg megszokják. Persze jön közbe egy évforduló, ami automatikusan mindig áremeléseket jelent. Lehet, hogy sokan ennek fogják tulajdonítani és nem foglalkoznak tovább vele.
|
szomb. nov. 13, 2004 20:11 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
Mortymer írta: Mobilio írta: azt hiszem nehéz az ilyen megszólalással értelmesen vitába szállni. főleg ha nem is akarod érteni amit a másik ír. Nézd megmondom neked őszintén. Kétszer kérdeztem rá T-s ügyfélszolgálaton, hogy hogy is van ez a 30/30. Közölték, hogy én tudom rosszul mert csak az első perc van így utánna másodperc alapú. Mi ez ha nem hazugság ????? Jómagam 7 évig voltam T meg is voltam elégedve velük de ami sok az sok. Infot hol tudsz nekem mutatni a 30/30-ról. Öszintén !!! De hivatalos legyen a lap Ha tudsz akkor rendben van és meghajolok az igazad elött.
azt hiszem továbbra sem akarsz megérteni és tök másról beszélsz. ha olvasod az előző hozászólásokat akkor kint van a doksi a változásról, elvben még csak igazad sem lenne, mert ott van. ezzel együtt ezt írtam neked: "a számlázást elsunnyogták naná. " ha elolvlastad volna láthatnád, hogy egy pillanatig sem írtam olyasmit, hogy ezt a tmob honlapján nyomatták volna ezerrel. én azt mondtam, hogy ne keverj össze dolgokat. a sunnyogás egy kényes témában nem azonos azzal, hogy a honlap egésze **** ahogy azt állítottad. továbbra is tartom, hogy a tmob honlapja a három közül a legjobb, a legtöbb infot közli általában. természetesen nem kötelező figyelni a másikra.
|
szomb. nov. 13, 2004 18:39 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Egyetértek!
A Pannoné a legjobb megoldás. A T még a sajtóközlemények közzé sem tette be!! Alig lehet megtalálni így is,hogy tudod mit keresel!
A Voda oldalán is ott van az "Általános Szerződési Feltételek" link, ahonnan eljutsz oda ahol az ÁSZF és a sajtóközlemények is 1helyen ott vannak!
|
szomb. nov. 13, 2004 15:55 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Soma01 írta: Szerintem az üszisek mindig arra gondolnak ami MOST érvényes! Amúgy itt írnak róla a lap alján. "2004. november 15-tól hatályos dokumentumok" aztán 3. bekezdés vége! De az viszont tény, hogy nem közvetlenül a honlapon van html-ben!!
Igen, valóban ott van.
Azonban (valljuk be) ide csak akkor keveredik az ember, ha TUDJA, hogy mit keres. Theát ha HALLOTT róla, hogy változás van, és meg akarja nézni, hogy pontosan mik a változások.
Na de magától nem fogja kitalálni, hogy november 15-től változásoknak kellene lenni a T-mobile számlázásában.
A Pannonnál (amit mostanában jogosan divat szidni) ezt úgy szokták megoldani, hogy a FŐLAPRÓL van link az új sajtóközleményekhez.
Az sokkal tisztességesebb ennél a megoldásnál. Szerintem.
|
szomb. nov. 13, 2004 15:19 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Szerintem az üszisek mindig arra gondolnak ami MOST érvényes! Amúgy itt írnak róla a lap alján. "2004. november 15-tól hatályos dokumentumok" aztán 3. bekezdés vége!
De az viszont tény, hogy nem közvetlenül a honlapon van html-ben!!
|
szomb. nov. 13, 2004 14:04 |
|
|
Mortymer
ezüst tag
Csatlakozott: pén. okt. 29, 2004 9:27 Hozzászólások: 16 Tartózkodási hely: Sopron
|
Mobilio írta: azt hiszem nehéz az ilyen megszólalással értelmesen vitába szállni. főleg ha nem is akarod érteni amit a másik ír.
Nézd megmondom neked őszintén. Kétszer kérdeztem rá T-s ügyfélszolgálaton, hogy hogy is van ez a 30/30. Közölték, hogy én tudom rosszul mert csak az első perc van így utánna másodperc alapú. Mi ez ha nem hazugság ?????
Jómagam 7 évig voltam T meg is voltam elégedve velük de ami sok az sok. Infot hol tudsz nekem mutatni a 30/30-ról.
Öszintén !!! De hivatalos legyen a lap
Ha tudsz akkor rendben van és meghajolok az igazad elött.
|
szomb. nov. 13, 2004 13:24 |
|
|
Tim_
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 579
|
Mobilio trémobilos bennfentes fogadjunk!
|
szomb. nov. 13, 2004 4:09 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
Mortymer írta: Micsodát ?????? Azt hogy megcseszheted, hogy 7 éve ott vagy és fizeted a számlákat és a képedbe hazudnak ?? Köszönöm de a vihogó lányok egy kissé sokba kerülnek így már nekem. "MERT ÉRTÉKELJÜK A HŰSÉGET !" - Remélem ismerős a szlogen
azt hiszem nehéz az ilyen megszólalással értelmesen vitába szállni. főleg ha nem is akarod érteni amit a másik ír.
|
szomb. nov. 13, 2004 0:18 |
|
|
Vendég
|
Keresek 1 db véglegesen lejárt, de elektronikailag nem hibás Westeles SIM-et. Előre is köszönöm!
|
pén. nov. 12, 2004 22:35 |
|
|
Mortymer
ezüst tag
Csatlakozott: pén. okt. 29, 2004 9:27 Hozzászólások: 16 Tartózkodási hely: Sopron
|
Mobilio írta: Mortymer írta: Enyac írta: Tegnap kaptam meg az aktuális számlámat, alaposan áttanulmányoztam az egész "csomagot", de a szokásos PR-marhaságokon kívül EGY SZÓT nem írnak a 30/30-as számlázásról... Vagy csak az én figyelmemet kerülte el valamelyik apróbetűs részben? Ott aztán nem fogsz találni semmit sem. SŐT! A poén erre még az, hogy ha bemész a Tréé-hez közli veled, hogy már 1 hónapja mindenkit értesítettek a sajtóban. Természetesen a T honlapján a sajtószobában még mindig nem találod meg. Csesszék meg az egészet. Én most nagyon kibuktam rájuk. A honlapon a sok vihogót látni csak, de értelmes információt nem. CSAK LÉGY T-s mert mindenki HAPPY MINT LÁTHATÓ !!!!!! Bocsánat a kirohanásért ! bocs, de ne keverjük össze a dolgokat. a számlázást elsunnyogták naná. fene gondotla volna hogy nyomatják ezerrel mindenhol ezt. sajnos ez a piacgazdaság. a rosszról hallgatunk. kevés a kivétel. de a tmob honlapja szerintem a legtöbb infot közli általában. sokkal több dolgot tudsz elérni mint a másik kettő oldalán.
Micsodát ??????
Azt hogy megcseszheted, hogy 7 éve ott vagy és fizeted a számlákat és a képedbe hazudnak ??
Köszönöm de a vihogó lányok egy kissé sokba kerülnek így már nekem.
"MERT ÉRTÉKELJÜK A HŰSÉGET !" - Remélem ismerős a szlogen
|
csüt. nov. 11, 2004 22:45 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mobilio írta: bocs, de ne keverjük össze a dolgokat. a számlázást elsunnyogták naná. fene gondotla volna hogy nyomatják ezerrel mindenhol ezt. sajnos ez a piacgazdaság. a rosszról hallgatunk. kevés a kivétel. de a tmob honlapja szerintem a legtöbb infot közli általában. sokkal több dolgot tudsz elérni mint a másik kettő oldalán.
Na jó, de azért sokat nőnél a szemünkben, ha a köztudottan vészesen T-mobil irányába elfogugultságod mögül kicsit ki is látnál a világra.
Nincs joga elsunnyogni a számlázást! Csak a két másikra kötelező az, hogy 30 nappal előtte bejelentse és UTÁNA linkkel szerepeltesse a honlapján a változást?
Ugyan, ne légy már ennyire elvakult Westel-hívő!
Nézd végig akár a Pannon, akár a Voda oldalát, szépen ott vannak a sajtóközlemények között az ármelések bejelentésének linkjei (bár a Vodánál ilyet nem nagyon fogsz találni, mert nem jellemző a cégre az áremelés/szigorítás. Még.)
Szóval változtass a hozzáálláson, nincs joga a rosszról hallgatni egyik cégnek sem!
Nem kell többtízmilliós reklámot csinálni belőle, DE hozzá kell férni az infóhoz, ha valaki keresni akarja!
|
csüt. nov. 11, 2004 14:07 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
...
|
csüt. nov. 11, 2004 13:50 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
Mortymer írta: Enyac írta: Tegnap kaptam meg az aktuális számlámat, alaposan áttanulmányoztam az egész "csomagot", de a szokásos PR-marhaságokon kívül EGY SZÓT nem írnak a 30/30-as számlázásról... Vagy csak az én figyelmemet kerülte el valamelyik apróbetűs részben? Ott aztán nem fogsz találni semmit sem. SŐT! A poén erre még az, hogy ha bemész a Tréé-hez közli veled, hogy már 1 hónapja mindenkit értesítettek a sajtóban. Természetesen a T honlapján a sajtószobában még mindig nem találod meg. Csesszék meg az egészet. Én most nagyon kibuktam rájuk. A honlapon a sok vihogót látni csak, de értelmes információt nem. CSAK LÉGY T-s mert mindenki HAPPY MINT LÁTHATÓ !!!!!! Bocsánat a kirohanásért !
bocs, de ne keverjük össze a dolgokat. a számlázást elsunnyogták naná. fene gondotla volna hogy nyomatják ezerrel mindenhol ezt. sajnos ez a piacgazdaság. a rosszról hallgatunk. kevés a kivétel. de a tmob honlapja szerintem a legtöbb infot közli általában. sokkal több dolgot tudsz elérni mint a másik kettő oldalán.
|
csüt. nov. 11, 2004 10:00 |
|
|
Mortymer
ezüst tag
Csatlakozott: pén. okt. 29, 2004 9:27 Hozzászólások: 16 Tartózkodási hely: Sopron
|
Enyac írta: Tegnap kaptam meg az aktuális számlámat, alaposan áttanulmányoztam az egész "csomagot", de a szokásos PR-marhaságokon kívül EGY SZÓT nem írnak a 30/30-as számlázásról... Vagy csak az én figyelmemet kerülte el valamelyik apróbetűs részben?
Ott aztán nem fogsz találni semmit sem.
SŐT!
A poén erre még az, hogy ha bemész a Tréé-hez közli veled, hogy már 1 hónapja mindenkit értesítettek a sajtóban. Természetesen a T honlapján a sajtószobában még mindig nem találod meg. Csesszék meg az egészet. Én most nagyon kibuktam rájuk.
A honlapon a sok vihogót látni csak, de értelmes információt nem. CSAK LÉGY T-s mert mindenki HAPPY MINT LÁTHATÓ !!!!!!
Bocsánat a kirohanásért !
|
csüt. nov. 11, 2004 9:40 |
|
|
Enyac
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 54
|
Tegnap kaptam meg az aktuális számlámat, alaposan áttanulmányoztam az egész "csomagot", de a szokásos PR-marhaságokon kívül EGY SZÓT nem írnak a 30/30-as számlázásról... Vagy csak az én figyelmemet kerülte el valamelyik apróbetűs részben?
|
szer. nov. 10, 2004 10:14 |
|
|
Akoska
gyémánt tag
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07 Hozzászólások: 4267 Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
|
A Deutsche Telekom ~60 milliárd euros adósságállományának ledolgozásában (meg Ron Sommer végkielégítéséében ) részt kell vállalni a T-Mobilos, Matávos ügyfeleknek, ez kőkemény kísértés a leépítésekre (vannak is), a szolgáltatások színvonalának lejjebb vitelére és árának növelésére burkolt vagy direkt módon.
A 3mp (előfizetőknek) ingyenességének sunyi, gyakorlatilag bejelentetlen elvonása után most érzem magam ismét rosszul a bőrömben, mint ős-westeles.
Globalizáció rulz
|
hétf. nov. 08, 2004 1:46 |
|
|
Vendég
|
spf írta: szerintem nem ilyen típusú megszorításokra gondolot Obermann
De biztos olyanra sem mint ami volt a vám és pénzügyőrségnél tavaly, vagy tavasszal, hogy már a fénymásolópapírral is spóroltak. A papír mindkét oldalára kellett fénymásolni, vagy nyomtatni. Elmúlt az a jó világ hogy a papírnak csak az egyik oldalát használjuk!
|
vas. nov. 07, 2004 22:27 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
pampika:
"Jó helyen voltak,jó időben és nagyot szakítottak."
Na hát kb. ennyi a lényeg...
Macika:
szerintem nem ilyen típusú megszorításokra gondolot Obermann
|
vas. nov. 07, 2004 22:14 |
|
|
k_chris
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 941
|
Tim_ írta: Ez a takarekossag nem csak a tmobilt erinteni, hanem a matavot is, gondolom minden a nemet fejekben pattant ki... Olyan leepitesek vannak folyamatosan amikkel csak tovabb fog romlani a szolgaltatasainak minosege. Mert az 1 alkalmazottra juto vonalszam mindennel fontosabb lett. Addig kellett a megfelelo mennyisegu alkalmazott amig dolt a penz, most, hogy picit kevesebb jon mar rogton leepiteseket eszkozolnek, ezzel teve tonkre sokakat Kizsakmanyolo kapitalizmus
ráadásul ész nélküli... volt a spiegelben a mult szamban a fotema, idezek: sikk lett ész nélkül rombolni (leepitesek/stb) mert egy kicsit rosszabbul megy a cégnek.
tartalomban pedig: ezt az egészet azért a vásárlól is hajtják azzal hogy plus/aldi hiperakcióban vásárolnak (ill. mást az annak megfelelőjében) em pedig "normál" árakon..
|
vas. nov. 07, 2004 10:09 |
|
|
Tim_
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 579
|
Ez a takarekossag nem csak a tmobilt erinteni, hanem a matavot is, gondolom minden a nemet fejekben pattant ki...
Olyan leepitesek vannak folyamatosan amikkel csak tovabb fog romlani a szolgaltatasainak minosege. Mert az 1 alkalmazottra juto vonalszam mindennel fontosabb lett.
Addig kellett a megfelelo mennyisegu alkalmazott amig dolt a penz, most, hogy picit kevesebb jon mar rogton leepiteseket eszkozolnek, ezzel teve tonkre sokakat
Kizsakmanyolo kapitalizmus
|
vas. nov. 07, 2004 9:09 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Macika írta: spf írta: A megszorításokból Te nem fogsz érezni semmit, ne izgulj Annak ellenére, hogy tisztellek, de erre mondatodra azt mondom, hogy nem igaz. Első lépés, amit érzek (érezni fogok), az a 8 nap múlva életbe lépő 20-25 %-os áremelés a (korábban) másodperces számlázásúak körében. És sajnos ez még nem az utolsó.
Pontosan ezt akartam volna én is írni spf hozzászólásához.
Az elmúlt 9.5 év alatt én a Westelt korrektnek ismertem meg, a régi díjcsomagjaikhoz nem nyúltak. (Bár volt egy alkalom, amikor a tiszta másodperc alapról a Westel30 időalapra amikor áttértek, akkor is volt felzúdulás, de egyidejűleg némileg csökkentették a percdíjakat, ill. kedvezményeket vezettek be.) Most viszont egyértelmű az áremelésre való törekvés, mindenféle kompenzáció nélkül.
|
vas. nov. 07, 2004 8:50 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
spf írta: A megszorításokból Te nem fogsz érezni semmit, ne izgulj
Annak ellenére, hogy tisztellek, de erre mondatodra azt mondom, hogy nem igaz.
Első lépés, amit érzek (érezni fogok), az a 8 nap múlva életbe lépő 20-25 %-os áremelés a (korábban) másodperces számlázásúak körében.
És sajnos ez még nem az utolsó.
|
vas. nov. 07, 2004 1:24 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
spf írta: Hát azért ez nem egészen így van. Egyrészt túl sok "magyar" tőke már a legelején sem volt a cégben. Másrészt már bocsánat, de a robbanásszerűen fejlődő piac kvázi lerablása bárkinek sikerült volna. Az új ügyfél elfogyott, mostmár egymástól kell rabolni, és ez bizony keményebb dió. A financiális ügyek pedig nem az átmárkázástól függnek. A külföldi piacokon meg megint más a felállás. A megszorításokból Te nem fogsz érezni semmit, ne izgulj
Az,hogy mennyi magyar tőke volt benne,az egy dolog,de Sugár Bandi bácsiék vezényelték a céget és tényleg jól ment.
A pannon volt az első szolgáltató (mint egy régebbi vitában kiderült ),de mégis a westel lett az elején a meghatározóbb.Ezt azért nem tudta volna "bárki" egy bármilyen szedettvedett csapattal megcsinálni.Jó helyen voltak,jó időben és nagyot szakítottak.
Az ügyfélrablás egy dolog.De a másik oldala az ügyfélmegtartás.Mert ha az ügyfél elégedett,akkor a szomszéd a feje tetejére is állhat,ő akkor is marad.Eddig ez jobban ment a westelnek,most a t-mobilnak csak a parasztvakítás megy.Csillivilli reklámok,ahonnan árad a "mindenki szeret midnenkit,világbéke van,a félkarú frízbizik a mozgássérülttel a 200k-s öltönyében,de mindezt azért teheti meg,mert t-mobilos".És ez nem jó.Eddig is volt kapcsolat koncert ismert emberekkel,de érdekes módon nem járt együtt tarifaemeléssel,csak hogy a számlát ki tudják fizetni.Hálón kívül mindig is pofátlanul drága volt a westel,de ez van.Aki használja,vlaszeg tudja,miért pont azt használja.
Nézd meg a vodát.Ő kaparintja össze magának több helyről is a sok-sok ügyfelet( a fórumban is van rá sok példa ).Ugyanolyan multi,mint a t-mobile.Jópár év lemaradása van,de mégis teper és van is eredménye.Akciózik,próbálkozik,hogy mi kell az embereknek ahhoz,hogy őt válaszzák.A t-mob. pedig megmondja,hogy mi kell neked,de csak azért,hogy továbbra is trendi maradhass.
Hidd el,igenis hat az átmárkázás.A westel egy bejáratott,nemzetközileg is ismert név volt,és most beolvadt a t-mobilok sorába (egy a sokból).Ha pl. a Nike-ot átneveznék KÚL tísört-re,akkor megvennéd???Közelről sem biztos.
Az meg,hogy az anyacég pénzügyeihez nekünk semmi közünk...hát őő..amíg az anyacégtől függ pénzügyileg,addig igen is lesz rá hatással.És maga a t-mobile mondja,hogy kellenek a megszorítások és a tarifacsomagok ésszerűsítése,mert nem hoznak eleget a konyhára.Nem tudom,te ezen sorokat hogy érted,de én úgy,hogy a stáb azért áll fel,hogy minél több pénz vándoroljon a t-mobile zsebébe és nem azért,hogy az ügyfélnek csökkentsék a költségeit.Ha azt akarnák,akkor nem tették volna meg azt a szemét lépést,amit elkövettek (30/30),mert ez minden,csak nem ügyfélközpontúság.
Persze,könnyű arra fogni,hogy "azért lesz ez jó neked,mert a piac ezt diktálja".Ez egy nagy baromság.Ki az,aki tudatosan többet akar fizetni?Senki.Viszont ha nem rendelkezik elég infoval (ld. pannon számlázása),akkor nem tud objektíven dönteni.És a szolgáltatók élen járnak abban,hogy minél jobban elrejtsék a lényeget az átlag j(l)úzer szeme elől.EZ az undorító
|
vas. nov. 07, 2004 0:24 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
Macika írta: club írta: A T-Mobile vezetője, René Obermann a dolgozóknak címzett levelében ezt írta: "a további növekedés és a cég jövője érdekében 2006-ig jelenlegi működési költségeink több mint tíz százalékát kell megtakarítani".
A takarékossági program keretében a T-Mobile teljes portfolióját felülvizsgálják: az 1200-féle, különböző mobiltarifa-csomagot, amelyet a cég jelenleg kínál, és amelyek közül - mint Obermann elismerte - néhány csak igen csekély mértékben, vagy egyáltalán nem járul hozzá a cég sikeres működéséhez. Az idei év végéig egy húsz fős csoport dolgozza ki a takarékossági program konkrét részleteit, majd azt 2005 elejétől vezetik be. (MTI)
Visszasírlak Westel... Hát ezért a 30/30 szemétség... Valóban érdekes, Westelként az ország egyik legsikeresebb magyar cége volt, tele sikertörténettel. Az emberek büszkék voltak arra, hogy magyar vezetés (ha nem is 100%-osan magyar tőkéből) ilyen céget volt képes létrehozni, és fenntartani, sőt példaértékűen gyarapítani. Erre most megtudhattuk, hogy "Velem jobb a világ" (a T-mobilnak). Jönnek azok a financiális gondok, amik nem feltétlenül lettek volna, ha nem lett volna a nagy egyesülés. De így ugye a kétes értékű T-mobile házasságból a magyar előfizetőknek csak a megszorítások, a deficit átvállalása jut. Meg a Magenta Feeling...
Hát azért ez nem egészen így van. Egyrészt túl sok "magyar" tőke már a legelején sem volt a cégben. Másrészt már bocsánat, de a robbanásszerűen fejlődő piac kvázi lerablása bárkinek sikerült volna. Az új ügyfél elfogyott, mostmár egymástól kell rabolni, és ez bizony keményebb dió. A financiális ügyek pedig nem az átmárkázástól függnek. A külföldi piacokon meg megint más a felállás. A megszorításokból Te nem fogsz érezni semmit, ne izgulj
|
szomb. nov. 06, 2004 23:58 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
club írta: A T-Mobile vezetője, René Obermann a dolgozóknak címzett levelében ezt írta: "a további növekedés és a cég jövője érdekében 2006-ig jelenlegi működési költségeink több mint tíz százalékát kell megtakarítani".
A takarékossági program keretében a T-Mobile teljes portfolióját felülvizsgálják: az 1200-féle, különböző mobiltarifa-csomagot, amelyet a cég jelenleg kínál, és amelyek közül - mint Obermann elismerte - néhány csak igen csekély mértékben, vagy egyáltalán nem járul hozzá a cég sikeres működéséhez. Az idei év végéig egy húsz fős csoport dolgozza ki a takarékossági program konkrét részleteit, majd azt 2005 elejétől vezetik be. (MTI)
Visszasírlak Westel... Hát ezért a 30/30 szemétség...
Valóban érdekes, Westelként az ország egyik legsikeresebb magyar cége volt, tele sikertörténettel. Az emberek büszkék voltak arra, hogy magyar vezetés (ha nem is 100%-osan magyar tőkéből) ilyen céget volt képes létrehozni, és fenntartani, sőt példaértékűen gyarapítani.
Erre most megtudhattuk, hogy "Velem jobb a világ" (a T-mobilnak). Jönnek azok a financiális gondok, amik nem feltétlenül lettek volna, ha nem lett volna a nagy egyesülés. De így ugye a kétes értékű T-mobile házasságból a magyar előfizetőknek csak a megszorítások, a deficit átvállalása jut.
Meg a Magenta Feeling...
|
szomb. nov. 06, 2004 13:48 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|