|
Szerző |
Üzenet |
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Én átkapcsoltam a DirectX level szintet 9-esre (a default az FX sorozaton 8-as). Jelentős képminőségbeli javulást nem láttam sehol, viszont az FPS tartósan 10 FPS alatt maradt, magyarul játszhatatlanná vált. Úgyhogy visszakapcsoltam 8-asra.
Biztos van látványosabb javulás is, de én egy effekten se láttam nagy változást, mondjuk csak egy helyszínen próbáltam. Ott is volt pár effekt, de azok nem változtak sokat. Annyival nem lett szebb, amennyivel jobban szaggatott
|
csüt. dec. 16, 2004 20:31 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
Ennyire részletesen én sem értek a videokártyákhoz, és most nincs is kedvem elolvasni De arról van szó, hogy a mittoménmilyen fícsöre az Nvidiának csak 16 és 32 bites módot tud, az Atinak viszont van egy 24 bites módja is. És mivel ők tejeltek a Valve-nak, ezért a fejlesztők 24 bitesre optimalizálták a cuccot. Amikor meg jönnek az envidi kártyák, és szembetalálják magukat azzal, hogy na, ez így nem megy, vagy 16 vagy 32 bit, akkor a program forszolja őket, hogy a 32 bites módot használják. Ami persze jelentős teljesítményromlást okoz. A weboldalon levő infók felhasználásával el lehet érni, hogy a GeF-eknél át lehessen 16 bites üzemmódba kapcsolni, ami ugyan kicsi minőségromlással jár, viszont látványos teljesítménynövekedést hoz.
Na, mindezt fejből Szóval ha ehhez valaki jobban ért, csak nyugodtan írja meg ide. Kipróbálni még sajna-bajna nem volt időm, ha valaki már megtette, az is beszámolhatna róla, hasít-e így mondjuk egy GeF 5900-ason, pls 1280-ban a HL2.
|
csüt. dec. 16, 2004 12:55 |
|
|
VaFec
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1041
|
Persze, ahogy a szövegből kivettem, FX kártyától fölfelé!
|
csüt. dec. 16, 2004 10:13 |
|
|
Herr general
ezüst tag
Csatlakozott: kedd nov. 09, 2004 21:28 Hozzászólások: 77
|
Köszi! De ezt nem értem
|
csüt. dec. 16, 2004 7:18 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
Akinek Nvidia kártyája van és szeretnl közel duplázni a grafikus teljesítményt HL2 alatt:
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=18604
|
hétf. dec. 13, 2004 21:16 |
|
|
Kaksi
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7
|
Zolesz írta: Minek kell ide aksi? Én átlökdöstem az autót
Igen ez is egy megoldás, és ezt akkor alkalmaztam amikor megkaptam a buggyt és nem tudtam hogy van turbó gomb...
Szépen fellövöldöztem a gravpuskával a kocsit a domboldalon
|
hétf. dec. 13, 2004 18:14 |
|
|
Zolesz
ezüst tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 14:41 Hozzászólások: 81
|
Minek kell ide aksi?
Én átlökdöstem az autót
|
hétf. dec. 13, 2004 15:57 |
|
|
WhipsOfGod
platina tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 12, 2004 19:40 Hozzászólások: 935
|
|
vas. dec. 12, 2004 13:29 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Ööö szerintem én azt is kivettem, csak nem figyeltem oda. (E betűt nyomogattam, hátha be tudok kapcsolni valami kapcsolót...) Valószínűleg ezért nem jöttem rá a megoldásra.
|
szomb. dec. 11, 2004 11:07 |
|
|
Zsora
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 459 Tartózkodási hely: Tatabánya
|
Azért csak két akksit kell szerezni, mert a harmadik már a helyén van.
Érted?
|
szomb. dec. 11, 2004 6:42 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Én meg elhajigáltam őket... Amúgy jó poén volt: ha elhajítottam az egyik akkut a gravipuskával a szélkeréken túlra, az égből leesett egy Megnézem, köszi!
UPDATE
Köszi, sikerült! Akkor ezért nem engedte, hogy elpakoljam az aksikat... csak elég hülyén nézett ki, azt hittem programhiba
(Most sikerült az irányításom alá venni a homoklesőket, elég komoly )
|
pén. dec. 10, 2004 21:30 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
őőő, nem három aksi kell oda?
Én úgy emlékszem, hogy az egyik benne van a foglalatban, egy másik a házban valahol, a harmadik meg egy kocsi motorterében
De persze lehet, hogy tévedek.
Attee, jam, gyújtogatni én is gyújtogattam, de olyan kísérteties hangjuk van, amikor égnek...
|
pén. dec. 10, 2004 19:29 |
|
|
Kaksi
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7
|
Az egyik benn van a házban a másik pedig stílusosan az egyik autóban!
|
pén. dec. 10, 2004 18:07 |
|
|
Zsora
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 459 Tartózkodási hely: Tatabánya
|
Szerezz két akkumulátort! És csatlakoztasd a megfelelő helyre...
|
pén. dec. 10, 2004 18:05 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Elakadtam. Van egy kettétört tartályautó, egy piros épület, egy szélkerék és egy kapu, amin át kéne varázsolni a kisautót. Ezt a kaput sehogyse bírom kinyitni. Átkapcsoltam valami kapcsolót az épületben, de semmi. Valakinek van ötlete? Kimentettem egy képet, ha valaki esetleg nem tudná, hol vagyok. A képen az ominózus kapu látható. (Lekicsinyítettem 640x480-ra, hogy minél kisebb legyen.)
|
pén. dec. 10, 2004 17:57 |
|
|
Attee
arany tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 0:18 Hozzászólások: 427
|
Sy írta: Ja, ok Azt hittem, a 8-ai időpont miatt, hogy BMF-es vagy te is, de úgy látszik, ez ilyen globális dátum a felsőoktatási intézményekben Egyébként, hogy picit ON is legyen, én ezt ki sem próbáltam; mármint a fűrészlapolást. Volt egy olyan rész, ahonnan föntről téglával dobáltam a zombeszeket, meg hordókat robbantottam rájuk; de már úgyis tervbe van véve, hogy újrajátszom
Ez érdekes, mivel szinte kínálják magukat a fűrészlapok:)
Királyság, kettévágja a zombikat, ha hozzájuk vágod a gravigunnal:)
Azért a gázpalackok sem rosszak...attól nem haláloznak el rögtön, csak lángra lobbannak és égve, nyöszörögve mászkálnak
|
pén. dec. 10, 2004 0:48 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
Nah, én is kiakasztottam, mint kiderült, kb. 20 másodperc volt vissza a játékbol!
Az év FPS-e cím szerintem nem is kérdéses.
Valamikor majd én is végignyomom még1X, de most rá kell durrannom a vállgazd.-ra, meg a projekt-re!
Meg egy kis imádott op.kut........
|
pén. dec. 10, 2004 0:20 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
Ja, ok Azt hittem, a 8-ai időpont miatt, hogy BMF-es vagy te is, de úgy látszik, ez ilyen globális dátum a felsőoktatási intézményekben
Egyébként, hogy picit ON is legyen, én ezt ki sem próbáltam; mármint a fűrészlapolást. Volt egy olyan rész, ahonnan föntről téglával dobáltam a zombeszeket, meg hordókat robbantottam rájuk; de már úgyis tervbe van véve, hogy újrajátszom
|
csüt. dec. 09, 2004 15:26 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
OFF:
Sy írta: OFF: Thomas írta: ...mert gyorsan felugrottam ide a terminalra, meg nézem a Neptun-t. Melyik egyetem/főiskola?
SZIF.Gazdálkodási szak.
De pécsi távoktatáson vagyok,mert közben segítek a családi vállalkozásban. Így innen kapok pénzt is, cserébe viszont sokkal szivatósabb ez a **** közgáz. Minden szombaton vannak előadások, általában reggel 8-tól este 5-ig, vagy 8-ig. 3 vagy 4 előadás.
ON:
Játszogattam ma is a game-mel, a 14-es küldetésnél vagyok, a citadellában. Amikor csak a grav. puskám volt meg.Most szökött meg előlem az az őrült tudós, őt kergetem, nehogy elteleportálja magát valahova.
A híd valóban gigantikus volt! És nagyon jó kilátás volt onnan fentről.
Ravenholmban nem sok lőszert pazaroltam. Inkább a grav. puskával ügyeskedtem, rengeteg elszórt robbanó hordó, gázpalack, és egyéb dolog volt ott. És továbbra is a kedvencem a fűrészlap.
|
csüt. dec. 09, 2004 0:14 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
Dester írta: És hogy gebedjen meg... Fél órát küszködtem, kifogyott az összes lőszerem, mire rájöttem, hogy a zombik nem fogynak el... nameg mire megtaláltam, hogy hol lehet felugrálni De megszívatott...
Ja, a végén már én is pajszerrel vertem őket, mert nem fogynak el Meg amikor leszakad az a rohadt erkély az egyik helyen, ha nem jól ugrasz és lehet visszamenni a pálya közepére, grrrrr
|
szer. dec. 08, 2004 21:43 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Sy írta: Meg amikor elégnek a zombeszek, na annak a hangja nagyon emberi lett
Komolyan, majdnem sajnáltam őket De az a mutáns az durva, amelyik a mérgező fejrágókat küldi az emberre... És hogy gebedjen meg... Fél órát küszködtem, kifogyott az összes lőszerem, mire rájöttem, hogy a zombik nem fogynak el... nameg mire megtaláltam, hogy hol lehet felugrálni
De megszívatott...
|
szer. dec. 08, 2004 19:48 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Kivittem a Hl2-öt!
Egyértelműen az év FPS-e!!
Végét én sem értetem.
De gondolom azért lett így vége hogy jöjjön a hl3!!!
|
szer. dec. 08, 2004 18:57 |
|
|
Zsora
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 459 Tartózkodási hely: Tatabánya
|
Hát... A hídon a pajzsgenerátortól visszafelé nem sok ideje van az embernek a nézelődésre...
Párszor újra kellett kezdenem.
Gigantikus az a híd. Tériszonyom volt rajta.
|
szer. dec. 08, 2004 18:50 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
OFF:
Thomas írta: ...mert gyorsan felugrottam ide a terminalra, meg nézem a Neptun-t. Melyik egyetem/főiskola? ON: Dester írta: Remélem, hogy ennél jobb lesz a köv pálya, mert ez elég sokkoló. Sötét minden.
Sokkal Majd a kis homokfutóval kell menni (előre szólok, hogy a SHIFT a turbógáz;)), nagyon élvezetes! Egyébként a ravenholmi ugrálós, gyorsan rohanó nemtommi tényleg gáz, de egy-kettő lesz olyan még később is, amikor sokkal jobban beszarat, mert nem számítasz rá
Nekem az eleje volt a legfélelmetesebb, amikor be kell menni egy házba, amin csak egy szűk átjáró van, és egy félbevágott emberke lóg ki a falból. Ott még nem tudtam, hogy az ilyenek biztosan nem mozognak, ezért paráztam, amikor közel kellett hozzá menni Meg amikor elégnek a zombeszek, na annak a hangja nagyon emberi lett
Személy szerint nekem az is nagyon hangulatos volt, amikor egy hídon kellett átmenni, a tartószerkezeten. Persze odafelé, mert vissza már nem volt olyan kellemes séta
|
szer. dec. 08, 2004 16:54 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Ó a jó édes! Ravenholm! Ott vagyok most és annyira felbaxtam magam, hogy KILÉPÉS. Egyszerűen förtelem. Azoktól a falon rohanó izéktől majd' összecsináltam magam. Egyszercsak ott vannak és kifogy a lőszer... Nem baj, pájszervas rulez Meg a pókhátú fejrágók... "Ellenszer beadva"... pffffff.... Durva. Remélem, hogy ennél jobb lesz a köv pálya, mert ez elég sokkoló. Sötét minden.
Poén: festékesdobozzal nyakonvágom a zombit, erre kiborul a festék és összekeni Az egész zombi fehér lett
Nameg a Trabik... (A kedvencem az volt ezen a részen, amikor a Volgákat kellett a zombik nyakába ejteni ))
|
szer. dec. 08, 2004 0:35 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
A géppisztolyos rész nekem elsőre sikerült. Beálltam egy cellába, magamelé raktam a 3 ágyút, és hadd menjen!! Ami gránátot bedobtak, azt meg egyszerűen kidobtam, ütöttem, lőttem.
Nekem eddig talán a nyakiglábokkal volt a legnagyobb gondom.
Elszórva volt a pályán rakéta, meg egy doboz, eléggé megközelíthetetlen helyen, és mászkál 2-3 nyakigláb! Hát mit ne mondjak nem volt egyszerű.
Most éppen átjutottam azon a részen, egy alagútban vagyok, ahol rohan felém egy nyakigláb. Itt kikapcsoltam, mert gyorsan felugrottam ide a terminalra, meg nézem a Neptun-t.
De asszem holnap folytatom, és be is fejezem....
Ravenholm nekem sem jött be annyira, bár voltak benne jó dolgok.
Ami nagyon tetszett: a fűrészlapot kilőni a grav. puskából, és kaszálni a zombikat 3-asával!!!
És persze az a pap sem volt teljesen 100...
|
szer. dec. 08, 2004 0:09 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Nekem sem jött be a Zombis rész.
Bogaras nagyon jo volt.
Most már a lázadok harcolok.
Valaki írta hogy szinte át vihetetlen a Automata gépityus rész.
Az amikor 3 géppuskát kell elhelyezni és jönnek a komandosok.
Szerintem könyü volt.
A lényeg hogy mindig fel kell állítani a géppuskákat. Nekem ment.
Számomra eddig a legnehezebb rész, amikor a bogarakkal betörtünk az ellen bázisába és jön két helikopterszerű izé. Azokat leszedni nem könnyű.
Nagyon tetszik a HL2!
|
kedd dec. 07, 2004 21:46 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
Thomas írta: Nah, én is a bogaras résznél vagyok most, ahol nem szabad a homokra lépni.
A legjobb rész a játékban Én legalábbis azt élveztem a legjobban. Kárpótlás Ravenholmért
|
kedd dec. 07, 2004 20:57 |
|
|
TC
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1662 Tartózkodási hely: Newpole
|
Knights Of The Temple írta: Thomas írta: A fizikával teljes mértékben egyetértek, egyszerűen fantasztikus, amit produkáltak ezzel a Havok2-vel! A MohPA közel sem használja ki ennyire, bár az is nagyon jó. De az más témájú játék, a saját kategóriájában az is verhetetlen szvsz.
Jó hír. Kosza info hogy a Valve a Half-life2 Motorral ir egy 2 világháborús fpst! Minden fizaki törvénnyel! Véged van Moha!
Az nem a Day of Defeat: Source lesz??? (HL2 kieg.)
|
kedd dec. 07, 2004 13:20 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Thomas írta: A fizikával teljes mértékben egyetértek, egyszerűen fantasztikus, amit produkáltak ezzel a Havok2-vel! A MohPA közel sem használja ki ennyire, bár az is nagyon jó. De az más témájú játék, a saját kategóriájában az is verhetetlen szvsz.
Jó hír.
Kosza info hogy a Valve a Half-life2 Motorral ir egy 2 világháborús fpst!
Minden fizaki törvénnyel!
Véged van Moha!
|
kedd dec. 07, 2004 12:32 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
Nah, én is a bogaras résznél vagyok most, ahol nem szabad a homokra lépni.
Dester: nekem is tetszik nagyon a grav. puska, és majd meglátod milyen frankón lehet használni a zombi városban!
Körfűrészlap rulez!!!!
A fizikával teljes mértékben egyetértek, egyszerűen fantasztikus, amit produkáltak ezzel a Havok2-vel! A MohPA közel sem használja ki ennyire, bár az is nagyon jó. De az más témájú játék, a saját kategóriájában az is verhetetlen szvsz.
A verdák is korrektek a játékban, és ami még nagyon tetszik, az a rakétavető!! Istenien lehet irányítani!
A darus résszel én is elszórakozgattam egy darabig, nagyon tetszett. Rápakoltam a kommandósokra egy "kisebb" konténert.
Szerintem nagyjábol egy szinten van a HL1 és a HL2. Mindkettő hatalmas áttörés a maga idejében.
|
kedd dec. 07, 2004 2:13 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Attee írta: Dester írta: Igaz nem nekem válaszoltál, de nekem is lenne hozzáfűznivalóm: A MOH-ot nem ismerem, de a Painkillert igen. Lehet, hogy ott is ez a fizikai motor van, de hogy nem aknázták ki, az biztos. Sőt. Véleményem szerint a koporsók összetörésén túl egyáltalán semmi. Jó, hogy ez az eszembe jutott, mert a koporsók és ibrikek tényleg hasonlóan törnek, mint a HL2-ben, eddig fel se tűnt De ezenfelül nem vettem észre mást. Háááát... Azért a karóval falra szegezett testek lengedezése, a testrészek szétrepülése, a painkillerrel emelgetett, levegőbe dobált testek, a robbanáskor szétrepülő tárgyak, a külömböző tárgyak viselkedése a vízben, meg miegymás nem piskóta szerintem a Painkillerben sem...
Igazad van, de szerintem abban egyetértünk, hogy a Painkillerben ANNYIRA nem volt feltűnő ez a fizikai motor, mint a HL2-ben Valószínűleg azért, mert itt mindent fel lehet dönteni, meg lehet fogni. Egyébként igazad van, egy helyen különösen feltűnő volt, most, ahogy visszaemlékszek: a falból/földből kilógó nagy kezek. Emlékeztek rájuk? Még csodálkoztam is rajta, hogy amikor lendítek egyet rajtuk, milyen "valósághűen" mozognak
Nemrég megszereztem a gravipuskát is... nem semmi! A játék a kutyával hihetetlen volt
Aki még nem tette fel a magyarosítást, mindenképp javaslom, mivel mostmár bizton állíthatom, hogy jó munkát végeztek a fiúk
|
kedd dec. 07, 2004 0:24 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Hl2-öbe egyszerűen fantasztikus hogy minden úgy dől esik törik mint a valóságba! Járgányok vezetése is Ötös!
Darus rész nagyon durva volt!
DE minden az! Az a jó hogy mindent meglehet fogni!
De a legnagyobb öklét mégis csak a gravitációs puska! Huuu az nem semmi nekem is kénné egy olyan.
Karakterek jól kidolgozottak.
De a legjobban a Tudós lánya néz ki! Hihetetlen milyen élethű! És főleg az arc mimikája.
Víz is hihetetlenül szép.
Igazad van a történet eddig (ott vagyok amikor rovarok velem vannak)
nem olyan jó mint a hl1-be.
És sajnos a Komandosok sem valami taktikusak. (Itt a Far Cray gyöz)
Nagyon régen nem játszottam ilyen szuper játékkal.(persze fps kategóriába)
Mindenkinek igaza van.
|
kedd dec. 07, 2004 0:05 |
|
|
Attee
arany tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 0:18 Hozzászólások: 427
|
Dester írta: Igaz nem nekem válaszoltál, de nekem is lenne hozzáfűznivalóm: A MOH-ot nem ismerem, de a Painkillert igen. Lehet, hogy ott is ez a fizikai motor van, de hogy nem aknázták ki, az biztos. Sőt. Véleményem szerint a koporsók összetörésén túl egyáltalán semmi. Jó, hogy ez az eszembe jutott, mert a koporsók és ibrikek tényleg hasonlóan törnek, mint a HL2-ben, eddig fel se tűnt De ezenfelül nem vettem észre mást.
Háááát... Azért a karóval falra szegezett testek lengedezése, a testrészek szétrepülése, a painkillerrel emelgetett, levegőbe dobált testek, a robbanáskor szétrepülő tárgyak, a külömböző tárgyak viselkedése a vízben, meg miegymás nem piskóta szerintem a Painkillerben sem...
|
hétf. dec. 06, 2004 23:13 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Igaz nem nekem válaszoltál, de nekem is lenne hozzáfűznivalóm: A MOH-ot nem ismerem, de a Painkillert igen. Lehet, hogy ott is ez a fizikai motor van, de hogy nem aknázták ki, az biztos. Sőt. Véleményem szerint a koporsók összetörésén túl egyáltalán semmi. Jó, hogy ez az eszembe jutott, mert a koporsók és ibrikek tényleg hasonlóan törnek, mint a HL2-ben, eddig fel se tűnt De ezenfelül nem vettem észre mást.
|
hétf. dec. 06, 2004 22:42 |
|
|
Attee
arany tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 0:18 Hozzászólások: 427
|
Knights Of The Temple írta: Attee írta: Zolesz írta: Hali! Van amit nem értek a hl2-ben.Menekülök City17 belvárosában a hipermodern lépegetők elől és mit látok?Trabant,Zaporozsec meg más régi autók szanaszét a városban.Miért van ez? Nos, hogy tökéletesen értsd a sztorit, előbb játszanod kellett volna az 1. résszel. Ugyanis, mivel ez a Half-Life 2. rész, ennek vannak előzményei Egyébként is ajánlom azt a játékot, mert az 1. rész szerintem jobb, mint a 2. pedig már nem fiatal, 1998-ban volt az Év Játéka. Ha azt 100%-ra értékelném, a 2. rész "csak" 95%-os. Már megbocsáss de a hl2 sokkal jobb mint a hl1! Hl2 megteremette a valós fizikát. Hl egy ujj lépés a játék történelemben! Hl1 egybe volt jobb sokkal okosabbak voltak a komandosok.
Na azért ne ragadtassuk el magunkat ennyire Én mindent összevetve értékeltem, ebben hatalmas súllyal van jelen a sztori és a helyszínek. Ami ezeket illeti, nagyságrendekkel az első rész viszi el a pálmát. Ami a grafikát illeti, ne felejtsük el, hogy közben eltelt 7év!!!! Akkori szemmel gyönyörű volt a HL1.
Ami a fizikát illeti, természetesen minden tiszteletem az alkotóké, egész egyszerűen kiváló, CSAKHOGY NEM A HL2-ben debütált először a HAVOK2 fizika, hanem már a Painkillerben is ezzel valósították meg! Ezenkívül pl. a MOH: Pacific Assaultban is ez a HAVOK2 produkálja a fizikát...
Info: http://www.havok.com
|
hétf. dec. 06, 2004 22:02 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Én inkább úgy mondanám, hogy a HL2 egy újabb mérföldkő.
Egy közel sem teljes sorozat arról, hogy szerintem melyek voltak a legjelentősebb mérföldkövek:
Wolfenstein 3D (az első lényegében 3D FPS)
Doom (az első többszintes FPS, és először külső helyszínek)
Duke Nukem 3D (az első igazán jó játékmenet FPS-ben)
Half-Life 1 (ez első igazán szép 3D-s kártyát is használó FPS, kiváló sztorival)
Far Cry (először éreztem úgy, mintha "ott lennék", annyira szép)
Half-Life 2 (ua, mint Far Cry-nál, plusz a sokat emlegetett fizika)
Főleg a technikai oldalát néztem a dolognak, tehát hol voltak jelentős újítások. A HL1 és HL2 között is voltak nagyon jó FPS játékok, de technikailag sok újat nem hoztak azon túl, hogy egyre jobban és jobban néztek ki. Nem akartam nagyon bőrére ereszteni, ezért nem raktam bele pl. a Painkillert (kártya-rendszer + grafika), a Doom3-at (újfajta árnyékolás), stb. (A lista NEM a kedvenc FPS játékaimat tartalmazza.) Ezzel lehet vitatkozni biztosan, én így látom.
|
hétf. dec. 06, 2004 20:53 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Attee írta: Zolesz írta: Hali! Van amit nem értek a hl2-ben.Menekülök City17 belvárosában a hipermodern lépegetők elől és mit látok?Trabant,Zaporozsec meg más régi autók szanaszét a városban.Miért van ez? Nos, hogy tökéletesen értsd a sztorit, előbb játszanod kellett volna az 1. résszel. Ugyanis, mivel ez a Half-Life 2. rész, ennek vannak előzményei Egyébként is ajánlom azt a játékot, mert az 1. rész szerintem jobb, mint a 2. pedig már nem fiatal, 1998-ban volt az Év Játéka. Ha azt 100%-ra értékelném, a 2. rész "csak" 95%-os.
Már megbocsáss de a hl2 sokkal jobb mint a hl1!
Hl2 megteremette a valós fizikát.
Hl egy ujj lépés a játék történelemben!
Hl1 egybe volt jobb sokkal okosabbak voltak a komandosok.
|
hétf. dec. 06, 2004 19:02 |
|
|
Attee
arany tag
Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 0:18 Hozzászólások: 427
|
Zolesz írta: Hali! Van amit nem értek a hl2-ben.Menekülök City17 belvárosában a hipermodern lépegetők elől és mit látok?Trabant,Zaporozsec meg más régi autók szanaszét a városban.Miért van ez?
Nos, hogy tökéletesen értsd a sztorit, előbb játszanod kellett volna az 1. résszel. Ugyanis, mivel ez a Half-Life 2. rész, ennek vannak előzményei
Egyébként is ajánlom azt a játékot, mert az 1. rész szerintem jobb, mint a 2. pedig már nem fiatal, 1998-ban volt az Év Játéka. Ha azt 100%-ra értékelném, a 2. rész "csak" 95%-os.
|
hétf. dec. 06, 2004 18:16 |
|
|
Archon
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 14:10 Hozzászólások: 1689
|
Mert a hipermodern cuccok az ufók tulajdonában vannak, ha nem csalódom. Gondolj bele, mi lenne
ha pl Moszkvát szállná meg egy ufósereg! Ugyanez. ... khm... hmhm...
Vagy mégsem. Amint leszállnának az alienek, rögtön ellopnák alóluk az űrhajót, és leadnák a MÉH telepen vodkáért.
|
hétf. dec. 06, 2004 17:20 |
|
|
Zolesz
ezüst tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 14:41 Hozzászólások: 81
|
Hali!
Van amit nem értek a hl2-ben.Menekülök City17 belvárosában a hipermodern lépegetők elől és mit látok?Trabant,Zaporozsec meg más régi autók szanaszét a városban.Miért van ez?
|
hétf. dec. 06, 2004 16:39 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Na igen Ha szaggat, akkor nem a RAM miatt, az biztos. Sajnos megesett, hogy 7 FPS 10 mp-ig.
Én most tartok annál a résznél, amikor az a kedves kis egyszemű felhegesztette a helikopogó géppityut a siklócsónakra és épp átjutottam a zsilipen. Nem rossz
|
hétf. dec. 06, 2004 0:50 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
Dester írta: Thomas: ugye utálhatlak egy kicsit amiatt a grafikai beállítás miatt? Nálam 1024x768, full graf (kivéve a víz, mert ott simple reflection) és így nagy ritkán leugrik 25 körülre. Általában 30 fölött van, olyan 30-40 között. Néha több, néha kevesebb. De ahogy hallottam, hogy mennyire szereti a GeForce-okat, ez se rossz egy FX5600-tól
Csak egy kicsit. Egyre jobban meggyőződök róla, hogy nagyon jól jártam ezzel a 9500@9700-al!! És a hozzá vett zalman ZM80C+OP1-el!!
360/600-on használom, megy, mint az állat!
Nekem viszont a ram miatt ugrik/akad meg egy kicsit!
Lassan eljön az ideje, hogy beszerezzek még 512-t a mostani mellé!
Nálad persze nincs ilyen gond!
|
hétf. dec. 06, 2004 0:16 |
|
|
Wiki
Site Admin
Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31 Hozzászólások: 3429 Tartózkodási hely: IV.
|
Köszi a linket
|
vas. dec. 05, 2004 21:30 |
|
|
Lover
ezüst tag
Csatlakozott: kedd nov. 30, 2004 14:46 Hozzászólások: 19
|
Hello! Ha vki tudja küldje mĂ r el az e-mail cimemre:exolon@freemail.hu
|
vas. dec. 05, 2004 19:54 |
|
|
Dester
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 02, 2004 17:38 Hozzászólások: 5120 Tartózkodási hely: Budapest/Szeged
|
Bocs, nem voltam elég gyors.
Onnan szedtem le én is a magyarosítást. Nekem az egyik kedvencem a "fejrágó *halál*" és a "feszítővas sutty" DDDD
Thomas: ugye utálhatlak egy kicsit amiatt a grafikai beállítás miatt? Nálam 1024x768, full graf (kivéve a víz, mert ott simple reflection) és így nagy ritkán leugrik 25 körülre. Általában 30 fölött van, olyan 30-40 között. Néha több, néha kevesebb. De ahogy hallottam, hogy mennyire szereti a GeForce-okat, ez se rossz egy FX5600-tól
|
vas. dec. 05, 2004 18:36 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Valahol azt olvastam HL2 lesz Szinkronizálva!!!
Ez ám a nagy hír.
|
vas. dec. 05, 2004 18:33 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
Parancsoljatok. Már be is linkelték nektek.
Mondjuk nekem nem ez van, hanem egy másik, de biztos ez is jó.
Az enyém tökéletes, minden magyar benne. Még azt is írja, hogy ki "embernyeső motor", "embernyeső elhalálozott"......
|
vas. dec. 05, 2004 16:37 |
|
|
Sam Fisher
gyémánt tag
Csatlakozott: vas. okt. 24, 2004 18:17 Hozzászólások: 3571
|
Itt van a HL2 magyarosítás. (én még nem raktam fel de nekem nem is kell)
Tessék:
http://www.magyaritasok.hu/index.php?fu ... tes&betu=H
|
vas. dec. 05, 2004 16:24 |
|
|
Thomas
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4154 Tartózkodási hely: Baranya
|
A magyarítás tömörítve 100 kb. Ha valaki fel tudja rakni valahova, akkor annak küldöm mail-ben.
|
vas. dec. 05, 2004 16:21 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|