|
Szerző |
Üzenet |
.Nokia.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: Budapest
|
eXpesti írta: 9 év után a T-Mobile megszüntette a Találkozások c. rendkívül igényes, olvasmányos magazinját. Bár az utóbbi időben eléggé bulvár jelleget öltött még mindig egy elég magas szintet képviselt, főleg, hogy ingyen volt(be volt építve díjakba). A közleményük szerint a lap továbbra is olvasható a neten, de egyrészt ez messze nem az a szinvonal(megnéztem) és pont az olvasmányos, magazinos jellegét vesztette el a lap. Nem tudom megérteni, hogy egy ilyen csúcsnyereségü cég miért spórol pont egy ilyen dolgon, hisz valahol ez is a Westel eleganciájához és nyújtott pluszaihoz tartozott, bár ahogy az utóbbi idők történései mutatják az elegancia és a szinvonal a Westellel együtt eltünt a süllyesztőben.
Nem tudom, de mióta átszinzeődtek elegánsról buzisra az egész cég kezd lecsúszni a lejtőn minden szinten. Talán még a müszaki szinvonal a régi, de ki tudja meddig. Ez a lecsúszás és, hogy nemcsak én gondolom így a legújabb NHH statisztikákon nagyon jól meglátszik!
Nem hiszem el Minden hónapban jött a számla mellé, és ha arra gondoltam, hogy az Én pénzemből is van... Szerintem kár volt minden fáért amit emiatt vágtak ki. Ritka egy felesleges dolog volt. Öszintén örülök, hogy megszünt.
|
hétf. jan. 10, 2005 23:48 |
|
|
eXpesti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
9 év után a T-Mobile megszüntette a Találkozások c. rendkívül igényes, olvasmányos magazinját. Bár az utóbbi időben eléggé bulvár jelleget öltött még mindig egy elég magas szintet képviselt, főleg, hogy ingyen volt(be volt építve díjakba). A közleményük szerint a lap továbbra is olvasható a neten, de egyrészt ez messze nem az a szinvonal(megnéztem) és pont az olvasmányos, magazinos jellegét vesztette el a lap.
Nem tudom megérteni, hogy egy ilyen csúcsnyereségü cég miért spórol pont egy ilyen dolgon, hisz valahol ez is a Westel eleganciájához és nyújtott pluszaihoz tartozott, bár ahogy az utóbbi idők történései mutatják az elegancia és a szinvonal a Westellel együtt eltünt a süllyesztőben.
Nem tudom, de mióta átszinzeődtek elegánsról buzisra az egész cég kezd lecsúszni a lejtőn minden szinten. Talán még a müszaki szinvonal a régi, de ki tudja meddig. Ez a lecsúszás és, hogy nemcsak én gondolom így a legújabb NHH statisztikákon nagyon jól meglátszik!
|
hétf. jan. 10, 2005 22:31 |
|
|
nutellamoly
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 387 Tartózkodási hely: Sopron
|
club írta: Azóta elég gyakran szakadozik full térerőnél a vonal, és mivel sokat telefonálok, egyre jobban zavar. Ezt tapasztalom én is, Wireless Office, elég sokat beszélünk, szerintem kb. 5-7%-a lehet a hívásoknak, amikor 3-8 perc között "egyirányúsodik" a vonal. Szintén Voda, hely ugyanaz, több híváskezdeményezés, City, sok esetben második probálkozásra épül fel a hívás, de másodikra mindig. Főként délelőtt. club írta: Ismerek egy hazánkban is tevékenykedő (multi)bankot, aki szintén meglépte ezt az összes SIM-jével (számhordozás rulez). Ott is ez a legfőbb panasz.
K&H bank?
PS: Voda előtt Westel volt, azért azzal is megtörtént ez, bár ritkábban. 2003 karácsonya körül fejleszthettek itt a hálózatukon, mert akkor ugrásszerűen javult a helyzet. Valószínűleg a Vodánál is meg kell várni, amíg hálózat szinten is feldolgozzák a karácsonyt.
Lehet, hogy az üzleti előfizetők "kárára" lehet csak alacsony percdíjú "mindenknek" csomagot üzemeltetni? Mondjuk közgáz ismeri az "árak hatása a keresletre" fogalmat, mely szerint olyan árat kell megállapítani, amely esetén jelentkező keresletet ki tudjuk elégíteni, és nem kell a vevőnek azt mondani, hogy "nincs, talán a jövő héten". Ismerős, nem?
|
pén. jan. 07, 2005 21:36 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
rage. írta: Picit furcsállom ezt a hozzáállást a t-töl.Nekem nem olyan soka számlám hozzád képest (max 60-80ezer). Viszont van elég sok kártyám.Én is eljátszottam ezt.Ugyan ezt mondták az aranykártyaviszaadásról,de nekem vissza is adták. Az a baj a t-vel,hogy néha olyan emberek vannak a felvilágosito helyeken akik nem tudnak sok mindent. Szerintem érdemes felhivnod öket és elecsetelni a dolgot rendesen.Szerintem viszakapnád.
Én mindig a szép angol kifejezéssel szoktam élni: "Would you put that in writing?" (Ezt írásban is megkaphatom?)
Csak itthon még ennek sem alakult ki a kultúrája...
|
pén. jan. 07, 2005 8:51 |
|
|
rage.
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 167
|
toky11 írta: Pár gondolatot én is hozzáfüznék ehez a tropichoz! Már 8 éve elöfizetető vagyok egy cégen keresztül! A múlt évben történt hogy a cégnél bankváltás történt és nem lett beállítva az állandó átutalás a westelhez. Ekkor ugyen a wetel letiltotta a kimenő hivást de vittük a csekket és mindjárt működött minden! Itt szeretném megjegyezni hogy 5-600000huf számlát szoktunk fizetni 3db telóra mert kereskedelmi cég és peregnek a percek! Majd novemberben amikor ismét lett rendezve az átutalási számlák akkor szintugy nem lett befizetve de gépí hang szólása után elektronikusan elkuldtuk a pénzt! Nem érkezett meg állítolag a pénz, ismét letiltás! Számlaegyenleget lekértük és nem nem hiányzott az egyenlegröl a pénz. tényleg nem ment el! Viszont jött a büntetés hogy minden kedvezményt megvontak a cégtöl . De azt mondták hogy állítolag méltányosságí alapbol majd visszatesznek minket! Nem tettek de nem is fognak! Majd egy év múlva! Ha Én megbízok valakiben 8 éve és 2* hibázok nincs felszámolás ellenem milliokat fizetek be akkor nincs más megkülönböztetés? Elmegyünk a vodához! Lezárunk mi is egy kapcsolatot! Ennyi volt t-mobil.
Picit furcsállom ezt a hozzáállást a t-töl.Nekem nem olyan soka számlám hozzád képest (max 60-80ezer).
Viszont van elég sok kártyám.Én is eljátszottam ezt.Ugyan ezt mondták az aranykártyaviszaadásról,de nekem vissza is adták.
Az a baj a t-vel,hogy néha olyan emberek vannak a felvilágosito helyeken akik nem tudnak sok mindent.
Szerintem érdemes felhivnod öket és elecsetelni a dolgot rendesen.Szerintem viszakapnád.
|
pén. jan. 07, 2005 6:51 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
toky11 írta: Elmegyünk a vodához! Lezárunk mi is egy kapcsolatot! Ennyi volt t-mobil.
Én azért meggondolnám. Én is váltottam ebben az irányban, de én 9.5 év után a 30 ms-re való áttérésenfelbuzdulva. Azóta elég gyakran szakadozik full térerőnél a vonal, és mivel sokat telefonálok, egyre jobban zavar. Ez a jelenség a korábbi szolgáltatónál, és a most is használt légvonal (PGSM) SIM-nél nem jelentkezik. Ismerek egy hazánkban is tevékenykedő (multi)bankot, aki szintén meglépte ezt az összes SIM-jével (számhordozás rulez). Ott is ez a legfőbb panasz. Az üzleti partnereim hívogatásánál ezért tehát inkább alternatív szolgáltatót választok. (Tudom, ez most nem éppen T-Mobile gyalázás volt, de ez van...)
|
csüt. jan. 06, 2005 21:51 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Ajánlom, hogy a Vodánál fizessetek be egy nagyobb összeget előre mert jön majd a hóközi számla.... és ott is letiltás, ha nem fizettek! Kb. 13+áfa/telcsi után tiltanak, de ha megvan a befizetés, akkor többé nem zaklatnak. Tehát szerződés kötéskor v. 1-2 nappal utánna érdemes előre befizetni mondjuk 20.000ft-ot tel.számonként, így nem lesz hóközi zaklatás!
|
csüt. jan. 06, 2005 21:12 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
toky11 írta: Elmegyünk a vodához! Lezárunk mi is egy kapcsolatot! Ennyi volt t-mobil.
Egy kalappal! Bízom abban, hogy nem érnek csalódások! Javaslom felkeresni a MOM-parkot. Ott kedvesek, rendesek meg minden...
|
csüt. jan. 06, 2005 20:51 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
Pár gondolatot én is hozzáfüznék ehez a tropichoz!
Már 8 éve elöfizetető vagyok egy cégen keresztül! A múlt évben történt hogy a cégnél bankváltás történt és nem lett beállítva az állandó átutalás a westelhez. Ekkor ugyen a wetel letiltotta a kimenő hivást de vittük a csekket és mindjárt működött minden! Itt szeretném megjegyezni hogy 5-600000huf számlát szoktunk fizetni 3db telóra mert kereskedelmi cég és peregnek a percek!
Majd novemberben amikor ismét lett rendezve az átutalási számlák akkor szintugy nem lett befizetve de gépí hang szólása után elektronikusan elkuldtuk a pénzt! Nem érkezett meg állítolag a pénz, ismét letiltás!
Számlaegyenleget lekértük és nem nem hiányzott az egyenlegröl a pénz.
tényleg nem ment el!
Viszont jött a büntetés hogy minden kedvezményt megvontak a cégtöl . De azt mondták hogy állítolag méltányosságí alapbol majd visszatesznek minket! Nem tettek de nem is fognak! Majd egy év múlva!
Ha Én megbízok valakiben 8 éve és 2* hibázok nincs felszámolás ellenem milliokat fizetek be akkor nincs más megkülönböztetés?
Elmegyünk a vodához! Lezárunk mi is egy kapcsolatot! Ennyi volt t-mobil.
|
csüt. jan. 06, 2005 20:46 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Sima reklámokat szoktam mondani! Akit érdekel, küldök privátban címet, ahonnan vannak letölthető szignálok. Többek közt a haverommal szignálkészítéssel foglalkozunk.
|
szer. jan. 05, 2005 6:13 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
vizsla1 írta: A Roxy-é nagyon gáz lett... És Te kinek a hangja vagy ?
Egyik ismerősöm a HA-JÓ (Szabolcs-Szatmár-Bereg) illetve FM95 (főleg Debrecen) hangja. + egy csomó reklám.
|
kedd jan. 04, 2005 22:45 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Megkergült a wapos része a Terminal-nak!
|
kedd jan. 04, 2005 20:52 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A Roxy-é nagyon gáz lett... És Te kinek a hangja vagy ?
|
kedd jan. 04, 2005 20:44 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
A múlt év vége, eleje úgylátszik a hangok lecserélése jegyében telik. A T-Mobile reklámhangját (Galambos Péter) elsejével eltávolították, most egy nő a T r.hangja. A Danubius-ból Welker-t, (de neki még ott van az AXN) aki a haverom is. Bár ott most vezetőségváltás van, mármint a Danu-nál. Na meg a Roxy-ét is lecserélték.
|
kedd jan. 04, 2005 19:55 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Komplett, nem komplett
Nagy küzdelmek árán próbáltam még szeptemberben kideríteni, hogy milyen egyéb kedvezményes csomagok vehetők igénybe az üzleti előfizetésemhez. Nos ez nem teljesen sikerült, mert senki nem tudta pontosan elmondani. Végül azt mondták bármelyik GPRS előfizetés és SMS csomag igénybe vehető, így kértem a 80-at. Egy hete szükségem lett volna ezt a másik kártyán is aktiválni, de hiába próbálkoztam több ügyintézővel, mindegyik azt mondta nem lehetséges, annak ellenére, hogy nekem már van egy.
Végül az ÜSZ azt írta, hogy tévedett anno az ügyintéző, aki altiválta.
Kiváncsi vagyok, most mi fog kisülni a dologból, mivel a 200-as csomaghoz nincs sok kedvem.
Kértem, hogy végre írják le pontokba szedve miket lehet aktiváltatni a Komplett díjcsomag esetében. Ezen dogoznak már egy ideje...
|
vas. jan. 02, 2005 19:19 |
|
|
Gabo600
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 53 Tartózkodási hely: a monitor előtt, amúgy Somogy megye
|
BM30, és van neki egy BM30 M es verziója is, az perces.
A Pannon meg már csak a testületi horizontot adja csak nekik, az is fél prces.
Macika írta: Gabo600 írta: De már az újabb nem publikus díjcsomagjaik is fél perc alapúak. Kérdés a régieket meddig hagyják? Bevallom, nem láttam még T-mobilos nem publikus tarifacsomagot, ami nem mp-alapú...
|
vas. jan. 02, 2005 19:12 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Gabo600 írta: De már az újabb nem publikus díjcsomagjaik is fél perc alapúak. Kérdés a régieket meddig hagyják?
Bevallom, nem láttam még T-mobilos nem publikus tarifacsomagot, ami nem mp-alapú...
|
pén. dec. 31, 2004 17:08 |
|
|
Gabo600
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 53 Tartózkodási hely: a monitor előtt, amúgy Somogy megye
|
Jól meg is nőtt a számlám a fél perc miatt.
Kb 10-15 százalékos növekedést saccolok.
A céges telefonjainkon is , nálam is annyi lett a növekedés.
De már az újabb nem publikus díjcsomagjaik is fél perc alapúak.
Kérdés a régieket meddig hagyják?
|
pén. dec. 31, 2004 15:33 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Jav. 10 KByte-ig 95 Ft.
Többi stimmel!
|
csüt. dec. 30, 2004 16:21 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Ami még érvényben van: 10 KByte-ig 100 Ft. 10 KByte felett 200 Ft. Bármelyik hálózatba! Hétvégén 48/100 Ft.
|
csüt. dec. 30, 2004 7:24 |
|
|
Tim_
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 579
|
Idezve az akciok topicbol:
más hálózatokba pedig 125 forintért küldhető MMS
LOL!
Es ez mar az akcios dij? Akkor mennyi volt elotte?
A hasamat fogom a rohogestol!
A hab a tortan, hogy a terminalon focimben hozzak ki, hogy 28 forintos MMS a T-Mobile-nál!
|
csüt. dec. 30, 2004 5:08 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Vagy Pannon 50-re!
|
vas. dec. 26, 2004 15:47 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
392MHz írta: Nem tudok másra csomagra váltani, mert ez egy tárkártyás előfizetés, és anyámat nem fogom a dominofeltöltőkkel szivatni, a havi beszélgetése pedig nem éri el még a relax 100-as diját sem
Nem akarásnak...bemész, és átváltod a társkártyás előfizetésed valamelyik Domino-ra, aztán kész, ennyi.
|
vas. dec. 26, 2004 14:21 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Nálunk is sorozatossá vált a vándorlás. Mostmár gyakorlatilag 10-ből 2 előfizetés parkol csak. A többi máshova ment.
|
vas. dec. 26, 2004 11:51 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
392MHz írta: Nem tudok másra csomagra váltani, mert ez egy tárkártyás előfizetés, és anyámat nem fogom a dominofeltöltőkkel szivatni, a havi beszélgetése pedig nem éri el még a relax 100-as diját sem
Ne hülyéskedjél.
Irány vmelyik prepaid és te távolról (benzinkút, internet) feltöltöd az egyenlegét.
Az én mamámé is ilyen.
|
vas. dec. 26, 2004 11:02 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Fel kell mondani az előfizetést!
|
vas. dec. 26, 2004 9:25 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
Zöldzóna = Piroszóna?
ELÕFIZETÉSES ZÖLDZÓNA dijai / DOMINO NAP dija
43,75 (westel).....................................33
50 (vezetékes) ...................................33
68,75 (más mobil) ..............................39
A westel a 8 éve folyamatos elõfizetést, a mindig idõre befizetett számlákat +11, +17, és +30 forintos percdijjal hálálja meg.
És ebbe még a PIROSzóna mindenhova 108 forintos percdiját nem is számoltam.
Nem tudok másra csomagra váltani, mert ez egy tárkártyás elõfizetés, és anyámat nem fogom a dominofeltöltõkkel szivatni, a havi beszélgetése pedig nem éri el még a relax 100-as diját sem
|
vas. dec. 26, 2004 8:54 |
|
|
K.Zolee
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1304 Tartózkodási hely: Buda-neha Gyorskocsis utca
|
hogy is van ez?
reklamhang írta: Mondjuk ez nem gyalázás, de lehet hogy volt már róla szó.. A t-zones-on be lehet állítani, hogy a beérkező MMS-eket át lehet irányítani, és másolni egy tetszőleges E-mail címre, vagy telefonszámra. Az elküldött MMS-eket pedig mail címre lehet másolni.
|
szomb. dec. 25, 2004 15:55 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Mondjuk ez nem gyalázás, de lehet hogy volt már róla szó.. A t-zones-on be lehet állítani, hogy a beérkező MMS-eket át lehet irányítani, és másolni egy tetszőleges E-mail címre, vagy telefonszámra. Az elküldött MMS-eket pedig mail címre lehet másolni.
|
szomb. dec. 25, 2004 12:48 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
vizsla1 írta: 1. Hogy ne menjünk olyan messze a Westeltől: mikor telemarketingeztem, a kollégák hívogatták a Matáv ügyfeleket, hogy jobb díjcsomagot ajánljanak a jelenleginél. Sokan éltek a lehetőséggel, s elfogadták, amit ajánlottak.
Az egy kicsit más volt azért...mert ott egy kiegészítő jellegű csomagot ajánlottak, ami ugyanazon a Bázis díjcsomagon alapul, csak van benne valamilyen szintű kedvezmény. vizsla1 írta: 2. A Raiffiesen Ügyfele vagyok. Ősszel megszűntették a régi A és B díjcsomagokat, helyette bevezettek 3 újat. Írtak egy levelet, hogy az Ön szokásainak ez és ez a csomag felelne meg (átnéztem, igazuk volt). Mi ezt december 3-án automatikusan beálíltjuk számláján, amennyiben ezzel nem kíván élni, kérjük jelezze Felénk.
Így van, nekem meg tökre nem jót ajánlottak. És ez sem ugyanez, mert ott az összes régi díjcsomag megszűnt, tehát muszáj volt valami mást adni helyette. vizsla1 írta: Szóval nem hiszem, hogy olyan megerőltető lenne a Platinakártya mellett egy ilyen pár soros levél kiküldése is. Csak hát akkor az Ügyfél kevesebb pontot gyűjtene, a szolgáltató meg kevesebb bevételhez jutna. Lényeg, hogy be van tömve a szája a K.A.P. marketingjével. Olyan jó dolog az, hogy 20 Ft-ért/15 Ft-ért beszélhetsz hálón belül 60/80 percig? Vagy 1/2 órával rövidítik a csúcsidőt? Utóbbi Társalgónál be is jön. Akkor inkább Domino Basic. Nem lenne jobb ennél 6 Ft-ért beszélni hálón belül korlátok nélkül, éjel nappal? S ehhez nem kell előtte kitömni a szolgáltató zsebét, hogy ehhez hozzájuss.
Ehhez kevésbé tudok hozzászólni, az előfizetésről van egy véleményem, ami nem túl kedvező vizsla1 írta: És ha figyelted volna, amit írok, nem kérés nélkül, hanem előre jelezve történt volna a váltás. S ha nem ért vele egyet, még a váltás előtt jelezze. Ez korrekt.
lehet...és ha nem kapta meg a levelet, külföldön volt, nem vette észre, stb...sok-sok számlareklamáció és jóváírás követelés az eredmény. (hidd el, tapasztalat).
|
vas. dec. 19, 2004 21:23 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Dannyboy írta: Még mielőtt leharapod szegény vizsla fejét, elmondom, hogy a Panni igenis csinált ehhez hasonlót. Felhívták apámat egy nap telefonon és udvariasan elmondták neki, hogy végignézték az elmúlt félév forgalmi adatait és az jött ki, hogy egy másik, alacsonyabb havidíjú csomaggal jobban járna és kérésére következő hónaptól így számláznak. Elfogadta az ajánlatot és nagyon jólesett neki. Tudod, ez egy gesztus. Aki akar él vele, aki nem, az nem.
Ilyen nálunk is volt.Most már nekünk is megvan a platina kártya,de az még aranykártyás korunkban volt,hogy faterom volt benn a westelnél,és ajánlották neki,hogy másik csomaggal jobban kijönne.Elmondták miért,és át is rakták.Meg nekem is inkább a 80-as sms csomag lenne a jobb,mint a 25-ös,ezért átpipáltak amoda (1 főkari,1 társkártya)
|
vas. dec. 19, 2004 11:29 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
tarby írta: club írta: Rosszul tudod, hogy a Vízifon nem indult a 3G tenderen. A legnagyobb sávszélességű sávokra pályázik... Ezt meg Te tudod rosszul.
Igazatok van. A sávszélessége a 3 szóban forgó blokknak azonos. A Tré-Mobilé a legszarabb terjedésű, a Vízifon pályázik a B-re (de még nem ajánlott eleget), és a Légvonal nyerte el a legjobbat...
|
vas. dec. 19, 2004 11:28 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
spf írta: na figyelj egy kicsit vizsla!
elképzelem, ahogy mondjuk a tescoban az eladók csoportosan rohangálnak utánad, hogy jajj ne azt a kenyeret tessék venni, mert a másikkal jobban tetszik járni....komolyan kérdezem, Te hol élsz? esetleg hívják meg a rokonodat vasárnap ebédre, meg küldjenek neki hetente milka csokit?
annyit azonban elárulok Neked, hogy valami hihetetlen nagy botrány lenne abból, ha bármelyik szolgáltató nekiállna ilyen leveleket küldözgetni az ügyfeleinek, meg kérés nélkül átváltogatni a díjcsomagokat....
1. Hogy ne menjünk olyan messze a Westeltől: mikor telemarketingeztem, a kollégák hívogatták a Matáv ügyfeleket, hogy jobb díjcsomagot ajánljanak a jelenleginél. Sokan éltek a lehetőséggel, s elfogadták, amit ajánlottak.
2. A Raiffiesen Ügyfele vagyok. Ősszel megszűntették a régi A és B díjcsomagokat, helyette bevezettek 3 újat. Írtak egy levelet, hogy az Ön szokásainak ez és ez a csomag felelne meg (átnéztem, igazuk volt). Mi ezt december 3-án automatikusan beálíltjuk számláján, amennyiben ezzel nem kíván élni, kérjük jelezze Felénk.
3. Amit Dannyboy írt.
stb.
Szóval nem hiszem, hogy olyan megerőltető lenne a Platinakártya mellett egy ilyen pár soros levél kiküldése is. Csak hát akkor az Ügyfél kevesebb pontot gyűjtene, a szolgáltató meg kevesebb bevételhez jutna. Lényeg, hogy be van tömve a szája a K.A.P. marketingjével. Olyan jó dolog az, hogy 20 Ft-ért/15 Ft-ért beszélhetsz hálón belül 60/80 percig? Vagy 1/2 órával rövidítik a csúcsidőt? Utóbbi Társalgónál be is jön. Akkor inkább Domino Basic. Nem lenne jobb ennél 6 Ft-ért beszélni hálón belül korlátok nélkül, éjel nappal? S ehhez nem kell előtte kitömni a szolgáltató zsebét, hogy ehhez hozzájuss.
Most kéne megint a hálón belüli 6 Ft-os percdíjat a Vodának reklámoznia (de nem a régi reklámmal ). És végre ráállnia, hogy nem a Pannont cseszegetni, hanem a Westelt.
És ha figyelted volna, amit írok, nem kérés nélkül, hanem előre jelezve történt volna a váltás. S ha nem ért vele egyet, még a váltás előtt jelezze. Ez korrekt.
|
vas. dec. 19, 2004 9:33 |
|
|
Vendég
|
No, akkor fussunk neki mégegyszer. A Vodafone indult a 3G tenderen, tehát aki ezt állította, annak igaza van. Ez eddig oké. Viszont a döntés részükre még nem volt meg. Tehát a döntés később születik meg arról hogy kapnak-e frekvenciát.
|
vas. dec. 19, 2004 9:27 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
club írta: Rosszul tudod, hogy a Vízifon nem indult a 3G tenderen. A legnagyobb sávszélességű sávokra pályázik...
Ez azért nem pontos így, mivel 3G szempontból műszakilag 4 teljesen azonos sávot pályáztattak meg.
|
vas. dec. 19, 2004 9:07 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
club írta: Rosszul tudod, hogy a Vízifon nem indult a 3G tenderen. A legnagyobb sávszélességű sávokra pályázik...
Ezt meg Te tudod rosszul.
|
vas. dec. 19, 2004 9:06 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
nutellamoly írta: Érdekes ez a dolog... Eddig panaszkodott a T. fórum, hogy nem becsülik meg a régi, előfizető ügyfeleket, most meg itt vannak a K.A.P. kedvezmények, és leghalványabb öröm sincs . Mivel egy ügyfél megszerzése többe kerül, mint a megartása, szerintem a Vodának nem igazán használ hosszú távon, ha sok előfizetőt gyűjt alacsony árbevétel mellett. Jól tudom, hogy nem indult a 3G tenderen?
Az én telefonhasználati szokásaim mellett a Westel kártyámon beKAPhatom a kedvezményeket. A "kedvezményes" percdíjaknál is olcsóbb ui. ha veszek egy Vízifon prepaid kártyát, mivel nem csak néhány körzetszámot hívogatok...
Rosszul tudod, hogy a Vízifon nem indult a 3G tenderen. A legnagyobb sávszélességű sávokra pályázik...
|
vas. dec. 19, 2004 8:40 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Dannyboy írta: Még mielőtt leharapod szegény vizsla fejét, elmondom, hogy a Panni igenis csinált ehhez hasonlót. Felhívták apámat egy nap telefonon és udvariasan elmondták neki, hogy végignézték az elmúlt félév forgalmi adatait és az jött ki, hogy egy másik, alacsonyabb havidíjú csomaggal jobban járna és kérésére következő hónaptól így számláznak. Elfogadta az ajánlatot és nagyon jólesett neki. Tudod, ez egy gesztus. Aki akar él vele, aki nem, az nem.
A PannOnline-on mindig is meg lehetett ezt csináltatni, ha jól emlékszem, a legutóbbi számlát átszámolta tetszés szerinti tarifacsomagba, és megmutatta a +/- különbözetet.
|
vas. dec. 19, 2004 3:17 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
spf írta: na figyelj egy kicsit vizsla!
elképzelem, ahogy mondjuk a tescoban az eladók csoportosan rohangálnak utánad, hogy jajj ne azt a kenyeret tessék venni, mert a másikkal jobban tetszik járni....komolyan kérdezem, Te hol élsz? esetleg hívják meg a rokonodat vasárnap ebédre, meg küldjenek neki hetente milka csokit?
annyit azonban elárulok Neked, hogy valami hihetetlen nagy botrány lenne abból, ha bármelyik szolgáltató nekiállna ilyen leveleket küldözgetni az ügyfeleinek, meg kérés nélkül átváltogatni a díjcsomagokat....
Még mielőtt leharapod szegény vizsla fejét, elmondom, hogy a Panni igenis csinált ehhez hasonlót. Felhívták apámat egy nap telefonon és udvariasan elmondták neki, hogy végignézték az elmúlt félév forgalmi adatait és az jött ki, hogy egy másik, alacsonyabb havidíjú csomaggal jobban járna és kérésére következő hónaptól így számláznak. Elfogadta az ajánlatot és nagyon jólesett neki. Tudod, ez egy gesztus. Aki akar él vele, aki nem, az nem.
|
vas. dec. 19, 2004 0:45 |
|
|
spf
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 17, 2004 10:16 Hozzászólások: 134
|
vizsla1 írta: Elmondtam, mit várok el: "Tisztelt Ügyfelünk! Telefonálási szokásai alapján a Relax 100 csomag felelne meg Önnek a legjobban. Ezért 2004. január 1-jétől hívásait automatikusan ennek megfelelően számlázzuk. Amennyiben ezzel mégsem kíván élni, jelezze Ügyfélszolgálatunk felé. Köszönjük, hogy továbbra is Ügyfeleink között tudhatjuk, s bízunk abban, örömét leli Platinakártyájában. Üdvözlettel: T-Mobile Ügyfélszolgálat." .
na figyelj egy kicsit vizsla!
elképzelem, ahogy mondjuk a tescoban az eladók csoportosan rohangálnak utánad, hogy jajj ne azt a kenyeret tessék venni, mert a másikkal jobban tetszik járni....komolyan kérdezem, Te hol élsz? esetleg hívják meg a rokonodat vasárnap ebédre, meg küldjenek neki hetente milka csokit?
annyit azonban elárulok Neked, hogy valami hihetetlen nagy botrány lenne abból, ha bármelyik szolgáltató nekiállna ilyen leveleket küldözgetni az ügyfeleinek, meg kérés nélkül átváltogatni a díjcsomagokat....
|
vas. dec. 19, 2004 0:26 |
|
|
nutellamoly
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 387 Tartózkodási hely: Sopron
|
Érdekes ez a dolog...
Eddig panaszkodott a T. fórum, hogy nem becsülik meg a régi, előfizető ügyfeleket, most meg itt vannak a K.A.P. kedvezmények, és leghalványabb öröm sincs .
Mivel egy ügyfél megszerzése többe kerül, mint a megartása, szerintem a Vodának nem igazán használ hosszú távon, ha sok előfizetőt gyűjt alacsony árbevétel mellett. Jól tudom, hogy nem indult a 3G tenderen?
|
szomb. dec. 18, 2004 22:39 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Ez majd segít kicsit a statisztika javításában! Bővebb link...
Egyik ismerősöm képes volt ezért 6 órát sorba állni!! Mondtam neki, hogy nem vagy nooormális.....
|
pén. dec. 17, 2004 13:30 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
A sikerert meg kell dolgozni! Ehhez en annyival jarultam hozza,hogy e-mailben elkuldtem par T-Mobile elofizus haveromnak a nov. 15-i szamlazasi egyseg valtozasrol szolo kozlemenyt, nehany Dominosnak meg a T-Mobile/Pannon/Voda dijszabas linkeket,hogy ugyan nezze mar meg egyszer az eletben. Az elofizusoknal hatott a dolog,paran azota mar megszuntettek,akiket meg kot a huseg,meg szivnak egy darabig. Dominosok kozul szinten valtottak nehanyan (aki szant idot a megtekintesre).
|
pén. dec. 17, 2004 5:55 |
|
|
Vendég
|
A T-Mobile elérte a 4 milliós ügyfélszámot. Szép teljesítmény! Másfél hónap alatt összeszedni 9617 előfizetőt, elég húzós volt.
|
csüt. dec. 16, 2004 23:57 |
|
|
Vendég
|
Azt viszont megtehetné bármely szolgáltató, amit az általam oly sokszor szidott Hungarotel megtesz. Nevezetesen azt, hogy negyedévente a telefonszámlán feltünteti, hogy éppen melyik tarifacsomagban van az előfizető és melyik csomag lenne előnyösebb neki a negyedéves forgalmat tekintve. Szerintem ez egyik szolgáltatónak sem lenne nagy megerőltetés. Bár a Pannon ezt félig megoldotta a Pannon 50-1000-es csomagoknál, ott opcionálisan kérhető, hogy ha a következő díjcsomaggal jobban jönne ki, akkor úgy számláznak.
|
csüt. dec. 16, 2004 22:34 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
vizsla1 írta: Csak tudod unom, hogy rengetegen istenítik a Westel Ügyfélszolgálatát, hogy az mennyire figyelmes. S hogy megint a marketingjüket vegyem elő: "Kapcsolat Aranykártya Programunkban minden Aranykártyás és Platinakártyás előfizetéses és dominos Ügyfelünknek személyreszabott kedvezményt kínálunk". Elmondtam, mit várok el: "Tisztelt Ügyfelünk! Telefonálási szokásai alapján a Relax 100 csomag felelne meg Önnek a legjobban. Ezért 2004. január 1-jétől hívásait automatikusan ennek megfelelően számlázzuk. Amennyiben ezzel mégsem kíván élni, jelezze Ügyfélszolgálatunk felé. Köszönjük, hogy továbbra is Ügyfeleink között tudhatjuk, s bízunk abban, örömét leli Platinakártyájában. Üdvözlettel: T-Mobile Ügyfélszolgálat." Ez ennyire nehéz lenne ettől a csili-vili Ügyfélszolgálattól? Megint a marketing győz. Lehet vakítani. Pannon megoldotta: Díjcsökkentő szolgáltatás. T-Mobile csak arról beszél, mindenkinek személyre szóló kedvezményt nyújtunk. A 3 db kedvezmény, melyből csak 1 vehető igénybe, azt nem hinném, hogy "személyre szóló". Megint a megfogalmazással van gond, mint a Relax 1000-esnél, hogy havidíj nélkül 22 Ft-ért beszélhetnek bármikor, bárhová.
legalább a relax témát tisztáztuk, maradt a másik. amit írsz szerintem nagyon fura. én sosem vártam el egyik szolgáltatótól sem, hogy leveleket írogasson, mi is lenne nekem a jó. mert szerintem ne ő akarja ezt eldönteni. na az meg főleg abszurd, ha magától küldözget levelet. én úgy érzem, akkor tök igazad lenne, ha az ismerősöd írt volna az ügyfélszolgálatuknak egy levelet és segítséget kér, majd erre nem válaszolnak. akkor jogos bármilyen reklamáció. de azt felhozni, hogy nem írtak levelet maguktól számomra nem értelmezhető. nem igazán tapasztaltam még hogy bármelyik cég ilyennel piszkált volna. kicsit úgy érzem túlzottak már az igények és az elvárások. már arra is lusta lesz valaki hogy saját érdekében ránézzen egy tarifatáblára vagy bemenjen egy üzletbe, írjon egy mailt vagy segítséget kérjen. netalán a neten egy díjcsomagkalkulátorral csak végez egy gyors kalkulációt. ha ennyit nem tesz meg valaki, akkor ne a szolgáltatót hibáztassa.
|
csüt. dec. 16, 2004 22:27 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Csak tudod unom, hogy rengetegen istenítik a Westel Ügyfélszolgálatát, hogy az mennyire figyelmes. S hogy megint a marketingjüket vegyem elő: "Kapcsolat Aranykártya Programunkban minden Aranykártyás és Platinakártyás előfizetéses és dominos Ügyfelünknek személyreszabott kedvezményt kínálunk".
Elmondtam, mit várok el:
"Tisztelt Ügyfelünk! Telefonálási szokásai alapján a Relax 100 csomag felelne meg Önnek a legjobban. Ezért 2004. január 1-jétől hívásait automatikusan ennek megfelelően számlázzuk. Amennyiben ezzel mégsem kíván élni, jelezze Ügyfélszolgálatunk felé. Köszönjük, hogy továbbra is Ügyfeleink között tudhatjuk, s bízunk abban, örömét leli Platinakártyájában. Üdvözlettel: T-Mobile Ügyfélszolgálat."
Ez ennyire nehéz lenne ettől a csili-vili Ügyfélszolgálattól? Megint a marketing győz. Lehet vakítani.
Pannon megoldotta: Díjcsökkentő szolgáltatás. T-Mobile csak arról beszél, mindenkinek személyre szóló kedvezményt nyújtunk. A 3 db kedvezmény, melyből csak 1 vehető igénybe, azt nem hinném, hogy "személyre szóló". Megint a megfogalmazással van gond, mint a Relax 1000-esnél, hogy havidíj nélkül 22 Ft-ért beszélhetnek bármikor, bárhová.
|
csüt. dec. 16, 2004 21:08 |
|
|
njack
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 107
|
Mobilio-nál a pont...
|
csüt. dec. 16, 2004 20:42 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
vizsla1 írta: Ez a Relax nem T-Mobile Hungary találmány. Más országban is van, és ott sem csak a T-nél. Csak az volt kérdéses, melyik lép előbb, és vezeti be itthon. S ahogy a westel marketingjét megszokhattuk, ismét úgy állították be. A nagy sikerre való tekitnettel még 40%-ot engedtünk. Vajon mennyire a siker volt az oka?
Platinakártyájuk is annyira sikeres, hogy rokonomnak még mindig semmit sem ajánlottak Eurofon I helyett. Tényleg milyen figyelmes az Ügyfélszolgálatuk.
Nem baj, remélhetőleg legkésőbb a jövő héten (vagy szabadidjétől függően) otthagyja őket. Meg azt a nyamavadt 2000 aran.. bocsánat platinapontot.
sosem értem miért van az, hogy ír valamit az ember és erre olyan érvekkel jön a másik, aminek köze nincs az egészhez.
"Ez a Relax nem T-Mobile Hungary találmány. Más országban is van, és ott sem csak a T-nél. Csak az volt kérdéses, melyik lép előbb, és vezeti be itthon."
állította valaki, hogy magyar találmány? de ki vezette be először? no, akkor most mi a gond azzal, hogy a relax miatt kezdődött az alákínálás?
"Platinakártyájuk is annyira sikeres, hogy rokonomnak még mindig semmit sem ajánlottak Eurofon I helyett. Tényleg milyen figyelmes az Ügyfélszolgálatuk."
jó a kérdés. miért is kellene ajánlani? szerintem az magára vessen aki sír a számlája miatt de nem néz utána, van-e jobb. bocs, de aki ül és várja a sültgalambot azt nem tudom sajnálni.
|
csüt. dec. 16, 2004 20:35 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ez a Relax nem T-Mobile Hungary találmány. Más országban is van, és ott sem csak a T-nél. Csak az volt kérdéses, melyik lép előbb, és vezeti be itthon. S ahogy a westel marketingjét megszokhattuk, ismét úgy állították be. A nagy sikerre való tekitnettel még 40%-ot engedtünk. Vajon mennyire a siker volt az oka?
Platinakártyájuk is annyira sikeres, hogy rokonomnak még mindig semmit sem ajánlottak Eurofon I helyett. Tényleg milyen figyelmes az Ügyfélszolgálatuk.
Nem baj, remélhetőleg legkésőbb a jövő héten (vagy szabadidjétől függően) otthagyja őket. Meg azt a nyamavadt 2000 aran.. bocsánat platinapontot.
|
csüt. dec. 16, 2004 20:17 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|