Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. okt. 02, 2024 11:25



Hozzászólás a témához  [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 106  Következő
PANNON(Telenor)GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A westel annak idejen eleg könnyen megoldotta a betüs jelszo numerikussa tetelet. Tovabba a rendszer lathatna, hogy mikor lett kötve a szerzödes, meg hogy numerikus a jelszavam, ez alapjan nem kene hangfelvetellel vacakolni. Ezek szerint minden postpaides, 1741-es modositas atmegy egy elő emberen, aki meghallgatja, hogy stimmel-e a jelszo? Atyaeg, micsoda munkaeröpazarlas.


csüt. ápr. 14, 2005 21:51
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
...Ennél értelmesebb volna, ha be kene ütni, hisz gondolom nem véletlenül numerikus a jelszó. Nem is kéne semmit mondanom, csak nyomni egy *-ot, aztán 1-essel továbblépni.

Nem mindenkinek numerikus, régebben szavak is lehettek. A többire már válaszolt Landsmann.

vizsla1 írta:
Vagyis ne is álmodjak arról, hogy mondjuk a 6250 Ft-os Mobile Data 500-at tört havi díjjal használom mondjuk 1-jétől 10-éig, 14-ei számlazárás mellett?

A Mobile Data Startot mondhatod le elôbb a többit csak számlazáráskor. Egyszer kétszer eljátszhatod, hogy rosszul aktiváltad:) Némelyik! szolgáltatást engedi a belsô rendszer törölni.

Idézet:
És prepaidnél?
Az egyedi elbírálás minek a függvénye?

Prepaidnél készülékkel évi 3. Készülék nélkül szerintem! bármennyi.

Az egyedi elbírálás a várható számládtól f?zetôképességedtôl, meg sok más baromságtól függ:)


csüt. ápr. 14, 2005 21:24
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
De Landsmann, ha már numerikus jelszót kértek, akkor nem egyszerűbb a DTMF kód?


Egyszerűbbnek egyszerűbb lenne, de a korábbi előfizetéseknél még lehetett betű is. Nekem is olyan az egyik.


csüt. ápr. 14, 2005 21:03
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
De Landsmann, ha már numerikus jelszót kértek, akkor nem egyszerűbb a DTMF kód?


csüt. ápr. 14, 2005 20:57
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
A jelszó bemondásának az a jelentősége, hogyha megrendelsz vagy lemondasz szolgáltatást, akkor azt csak akkor hajtják végre, ha a bemondott jelszó egyezik azzal amit megadtál szerződéskötéskor. Ha nem stimmel, felhívnak egyeztetés céljából mielőtt aktiválnak vagy törölnek szolgáltatást. Bemnondáskor nem figyelmeztet arra ha nem stimmel.


csüt. ápr. 14, 2005 20:50
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
rviktor írta:
A 1741 a biztonságod érdekében:) mindig el fogja kérni, még 2 év múlva is.

És mi értelme van? Hisz nem volt hangfelvétel szerződéskötéskor, hogy azzal egyeztesse a rendszer. És amikor elmondom, a saját magam megnyugtatására kérdezi meg az automata, ha biztos benne, hogy jó, nyomjon 1-est? Ergo bármit modhatok .Senki sem ellenőrzi. Ennél értelmesebb volna, ha be kene ütni, hisz gondolom nem véletlenül numerikus a jelszó. Nem is kéne semmit mondanom, csak nyomni egy *-ot, aztán 1-essel továbblépni.
rviktor írta:
A Pannonnál van egy jó pár szolgáltatás amit csak számlazáráskor lehet lemondani és újat rendelni helyette. Ilyenek a tarifacsomagok, általánydíjas szolgáltatások.

Vagyis ne is álmodjak arról, hogy mondjuk a 6250 Ft-os Mobile Data 500-at tört havi díjjal használom mondjuk 1-jétől 10-éig, 14-ei számlazárás mellett?
rviktor írta:
A TOP3, Team etc. az újgenerációs csomagokhoz nem éri meg nekik:)

Nekik nem, de az ügyfélnek igen. S mivel szándékozik ügyfeleket szerezni, ha már nincs mp. alap, és semmilyen költségcsökkentő dolog, s ugyanannyiba kerül hálón belülre telefonálni, mint máshova? Ez nem igazán költségalapú áralkalmazás.
rviktor írta:
Az átirányítás minden lakossági tarifa csomagban ingyenes. Az olyan üzleti el?fizetésekben, ahol csoporton belül ingyenes ott hálón belül csak az els? 50 perc ingyenes.

Igen, ezért hangsúlyoztam, hogy lakossági. Mert üzletinél cselesek.
rviktor írta:
A pannonnál annyi el?fizetésed lehet amennyit akarsz, készülék nélkül semmi limit nincs, de joguk van hitelképességi vizsgálatra és 37500 Ft egyszeri letét kérésére. Készülékkel 3 havonta vehetsz, de egy akcióban egyszer. Ha többet akarsz egyszerre, akkor Bemutató termekben egyedi elbírálással kaphatsz.

És prepaidnél?
Az egyedi elbírálás minek a függvénye?


csüt. ápr. 14, 2005 20:43
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
rviktor írta:
Bournie írta:
vizsla1 írta:
rviktor írta:
...
Miért lényeges, hogy 217-es számod van? Nekem tegnap 261-eset adtak.
...
...

Értem :-).
Már csak a fenti észrevétel várat magára :-).


Annak nincs lényege:) Max az, hogy januárban 21-el kezd?dtek a számok.

Bournie:
ez a tüszi meg ilyen baromságok még a MatávNetes id?kb?l maradt a mostani melósokra, amikor még nem volt ennyire multi meg angol minden. Például az OSS is nem rég lett OSZSZ:) Egyébként is az Axi inkább német, miért is angoloznánk:) Na de ez már tényleg off.


csüt. ápr. 14, 2005 20:33
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
A 1741 meddig kéri, hogy a sípszó után mondjam el érthetően az ügyfélbiztonsági kódom? Ma 2-szer hívtam, mindkét alkalommal el kellett mondani.
Miért híreszteli olyan nagyvonalúan az automata, hogy könnyedén és gyorsan válthatok tarifát, amit 72 órán belül rögzítenek és SMS-ben értesítenek róla, ha a számlázásnál úgyis csak a következő ciklusnál kezdik el figyelembe venni?
A közeljövőben mi a szándéka a Pannonak a Pannon TOP3-mal, Pannon Teammel és Pannon Plusszal? Mert elérhető csomagok közül csak a djuice-zal vehető igénybe.
A hívásátirányítás hálón belül Pannon 50-1000 csomagok esetében is ingyen van, nemcsak a többi posptaid lakossági csomagnál?
Magánszemély évente hány darab csak SIM-es post- és prepaid szerződést köthet?


A 1741 a biztonságod érdekében:) mindig el fogja kérni, még 2 év múlva is.

A Pannonnál van egy jó pár szolgáltatás amit csak számlazáráskor lehet lemondani és újat rendelni helyette. Ilyenek a tarifacsomagok, általánydíjas szolgáltatások.

A TOP3, Team etc. az újgenerációs csomagokhoz nem éri meg nekik:) Szerintem olyan lesz mint a többi jó szolgáltatás "nem rendelhetô".

Az átirányítás minden lakossági tarifa csomagban ingyenes. Az olyan üzleti el?fizetésekben, ahol csoporton belül ingyenes ott hálón belül csak az els? 50 perc ingyenes.

A pannonnál annyi el?fizetésed lehet amennyit akarsz, készülék nélkül semmi limit nincs, de joguk van hitelképességi vizsgálatra és 37500 Ft egyszeri letét kérésére. Készülékkel 3 havonta vehetsz, de egy akcióban egyszer. Ha többet akarsz egyszerre, akkor Bemutató termekben egyedi elbírálással kaphatsz.


csüt. ápr. 14, 2005 20:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 411
Hozzászólás 
rviktor írta:
Bournie írta:
vizsla1 írta:
rviktor írta:
...

Íme további láma kérdéseim :oops: :

efi, üfi, tüfi. Mik evek a pöfe favak :-)?

Miért lényeges, hogy 217-es számod van? Nekem tegnap 261-eset adtak.


efi üfi az előfizető és az ügyfél kissé multis beütésű rövidítése... :)
amennyit egy nap leírja az ember... :) szóval kell. :)


az efi üfi stimmel:) a TÜSZI Telefonos ügyfélszolgálat. A Személyes üfi pedig Személyes ügyfélszolgálati iroda.


No igen, bár mi a személyest angol rövidítés alapján használjuk inkább... :)

Na de elég az off-ból! Sorry. :)


csüt. ápr. 14, 2005 20:01
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
rviktor írta:
Bournie írta:
vizsla1 írta:
rviktor írta:
...
Miért lényeges, hogy 217-es számod van? Nekem tegnap 261-eset adtak.
...
...

Értem :-).
Már csak a fenti észrevétel várat magára :-).


csüt. ápr. 14, 2005 19:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Bournie írta:
vizsla1 írta:
rviktor írta:
...

Íme további láma kérdéseim :oops: :

efi, üfi, tüfi. Mik evek a pöfe favak :-)?

Miért lényeges, hogy 217-es számod van? Nekem tegnap 261-eset adtak.


efi üfi az előfizető és az ügyfél kissé multis beütésű rövidítése... :)
amennyit egy nap leírja az ember... :) szóval kell. :)


az efi üfi stimmel:) a TÜSZI Telefonos ügyfélszolgálat. A Személyes üfi pedig Személyes ügyfélszolgálati iroda.


csüt. ápr. 14, 2005 19:47
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 411
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
rviktor írta:
...

Íme további láma kérdéseim :oops: :

efi, üfi, tüfi. Mik evek a pöfe favak :-)?

Miért lényeges, hogy 217-es számod van? Nekem tegnap 261-eset adtak.


efi üfi az előfizető és az ügyfél kissé multis beütésű rövidítése... :)
amennyit egy nap leírja az ember... :) szóval kell. :)


csüt. ápr. 14, 2005 19:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
rviktor írta:
...

Íme további láma kérdéseim :oops: :

efi, üfi, tüfi. Mik evek a pöfe favak :-)?

Miért lényeges, hogy 217-es számod van? Nekem tegnap 261-eset adtak.


csüt. ápr. 14, 2005 18:56
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A 1741 meddig kéri, hogy a sípszó után mondjam el érthetően az ügyfélbiztonsági kódom? Ma 2-szer hívtam, mindkét alkalommal el kellett mondani.
Miért híreszteli olyan nagyvonalúan az automata, hogy könnyedén és gyorsan válthatok tarifát, amit 72 órán belül rögzítenek és SMS-ben értesítenek róla, ha a számlázásnál úgyis csak a következő ciklusnál kezdik el figyelembe venni?
A közeljövőben mi a szándéka a Pannonak a Pannon TOP3-mal, Pannon Teammel és Pannon Plusszal? Mert elérhető csomagok közül csak a djuice-zal vehető igénybe.
A hívásátirányítás hálón belül Pannon 50-1000 csomagok esetében is ingyen van, nemcsak a többi posptaid lakossági csomagnál?
Magánszemély évente hány darab csak SIM-es post- és prepaid szerződést köthet?


csüt. ápr. 14, 2005 18:48
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
kerelyfe írta:
vizsla1 írta:
rviktor írta:
2005. márciusa ota vagyok pannonos dolgozó...

Hol, s mint micsoda?


Előtte meg vodás, ugye? (Már, ha jól emlékszem.)


Vodás efi voltam(vagyok):)
Axis dolgozó is vagyok fizetés nélkülin.
Szolnokon született pesti lakos, aki mort vissza jött a szüleihez.
mivel nem vet a pénz ismi által bekerültem melózni.
Aztán vissza minden ahogy volt.

a pannonos tel számom 217el kezdôdik ami januári számmezô:)

Landsmann: én nem kétlem hogy így volt sôt. Olyan sokat variál a pannon, hogy ha valaki tudja követni le a kalappal elötte.


szer. ápr. 13, 2005 22:42
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
rviktor írta:
2005. márciusa ota vagyok pannonos dolgozó...

Hol, s mint micsoda?


Szolnokon vagyok személyes üfis még Júniusig. Aztán lépek vissza az Axeleróhoz TÜSZIre. A pannon kényszer út volt nekem mert júniusig szolnokon kell maradnom és itt jött állás. Ennyi szabim nem volt az axinál:)


szer. ápr. 13, 2005 22:30
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
rviktor írta:
Landsmann
én most ezt tanultam:) 2005. márciusa ota vagyok pannonos dolgozó és január óta elôfizetô. Nekem már így volt.


Oké, elhiszem, csak korábban nem írtad hogy március óta van így. Szeptemberben még amúgy volt. :?


szer. ápr. 13, 2005 22:27
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
rviktor írta:
2005. márciusa ota vagyok pannonos dolgozó...

Hol, s mint micsoda?


Előtte meg vodás, ugye? (Már, ha jól emlékszem.)


szer. ápr. 13, 2005 22:23
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
rviktor írta:
2005. márciusa ota vagyok pannonos dolgozó...

Hol, s mint micsoda?


szer. ápr. 13, 2005 22:17
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Nagyon pofás az online számlainfos rendszer :-). 3 perc eltéréssel kiírta, hány SMS-t küdltem el az "SMS80 FREE3" nevű szolgáltatásból. Továbbá ott van, hogy mennyi az egyenlegem március 15 és áprils 14 között.

A ki nem számlázott hívásokat tartalmazó tájékoztató nem jelenít megingyenes hívásokat (1220, 1741, 0680)?

És ez a számla tartalmazni fog egy április 13-május 14 közöttt időszakot, amire be kell fizetnem 2/31*1800-at, lévén hogy 1 hónap ára már az üzletben fizetve lett, s a fenti időszak 33 nap? És a feldolgozott forgalom alapja pedig az április 13-14 közötti időszak lesz?

Csak SIM-es vásárlás volt. Holnap visszamenjek a számláért?


Utólag nem adhatnak számlát:) de csak mem vágtak át.

Ha 13.án vetted és 15.én zárnak akkor a 13. és 14.-ei forgalmad és tört havidíjad egy számlán megkapod, amit be is kell fizetned teljesen. Ez ha max 3 percet beszéltél és max 5 smst küldtél 116Ft lesz:), ha több mint 3 percet beszéltél 36 Ft/perc, illetve a + sms 36 Ft/sms.
A következô hónapban nem fizetsz egy fillért sem, ha 50 percet és 80 SMSt küldesz.

Landsmann
én most ezt tanultam:) 2005. márciusa ota vagyok pannonos dolgozó és január óta elôfizetô. Nekem már így volt.


szer. ápr. 13, 2005 22:05
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Köszönöm az infokat.


szer. ápr. 13, 2005 21:48
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
rviktor írta:
A Pannonál egy ideje lassulások vannak, ezért a Szolnoki Bemutató terem nem bírt velem autós kártya szerzödést kötni. Egyébként akkortól bírsz megrendelni és lemondani szolgáltatást, ha a számlaegyenleged már lebírod kérdezni.

Nagyon pofás az online számlainfos rendszer :-). 3 perc eltéréssel kiírta, hány SMS-t küdltem el az "SMS80 FREE3" nevű szolgáltatásból. Továbbá ott van, hogy mennyi az egyenlegem március 15 és áprils 14 között.

A ki nem számlázott hívásokat tartalmazó tájékoztató nem jelenít megingyenes hívásokat (1220, 1741, 0680)?

rviktor írta:
Az elsô számlát az elsô számlazárás után 10 nappal kapod meg ami után 8 napod van befizetni.

És ez a számla tartalmazni fog egy április 13-május 14 közöttt időszakot, amire be kell fizetnem 2/31*1800-at, lévén hogy 1 hónap ára már az üzletben fizetve lett, s a fenti időszak 33 nap? És a feldolgozott forgalom alapja pedig az április 13-14 közötti időszak lesz?
rviktor írta:
Az elsô havidíjnak a készülékkel kiadott számlán kell lennie, ha nincs készülék akkor a számlát kérni kell, egyébként nyugtát kell adni (a bizonylat nem nyugta.)

Csak SIM-es vásárlás volt. Holnap visszamenjek a számláért?


Megjeleníti az 9ingyenes hívásokat is, de a 1220, 173 nem így jelenik meg, hanem 201220, 20173.
A számlázás úgy fog történni, ahogy az előbb leírtam. De Forintosítva a következőképpen fog kinézni. A 3 napra csak a forgalmidíjat fizeted, tehát az SMS-ek, MMS-ek, GPRS forgalmat. A következő hónapban 1800-174, tehát 1626 Ft+ a forgalmi díjak, harmadik hónaptól 1800+forgalmi díjak.
Azért van a 174 Ft levonás, mert 3 napra ennyi a havidíj.
Másnap már számlát szerintem nem fognak adni.


szer. ápr. 13, 2005 21:41
Hozzászólás 
rviktor írta:
Landsmann,

a befizetett elsô havidíjat, az elsô TELJES hónapból vonják le.


Nekem mindkét előfizetésnél úgy csinálták ahogy leírtam. Elővettem mindkét számlatömböt és direkt megnéztem. Pedig az egyik 2003 februárban, a másik 2004 szeptemberben lett kötve.


szer. ápr. 13, 2005 21:34
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
rviktor írta:
A Pannonál egy ideje lassulások vannak, ezért a Szolnoki Bemutató terem nem bírt velem autós kártya szerzödést kötni. Egyébként akkortól bírsz megrendelni és lemondani szolgáltatást, ha a számlaegyenleged már lebírod kérdezni.

Nagyon pofás az online számlainfos rendszer :-). 3 perc eltéréssel kiírta, hány SMS-t küdltem el az "SMS80 FREE3" nevű szolgáltatásból. Továbbá ott van, hogy mennyi az egyenlegem március 15 és áprils 14 között.

A ki nem számlázott hívásokat tartalmazó tájékoztató nem jelenít megingyenes hívásokat (1220, 1741, 0680)?

rviktor írta:
Az elsô számlát az elsô számlazárás után 10 nappal kapod meg ami után 8 napod van befizetni.

És ez a számla tartalmazni fog egy április 13-május 14 közöttt időszakot, amire be kell fizetnem 2/31*1800-at, lévén hogy 1 hónap ára már az üzletben fizetve lett, s a fenti időszak 33 nap? És a feldolgozott forgalom alapja pedig az április 13-14 közötti időszak lesz?
rviktor írta:
Az elsô havidíjnak a készülékkel kiadott számlán kell lennie, ha nincs készülék akkor a számlát kérni kell, egyébként nyugtát kell adni (a bizonylat nem nyugta.)

Csak SIM-es vásárlás volt. Holnap visszamenjek a számláért?


szer. ápr. 13, 2005 21:33
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Landsmann,

a befizetett elsô havidíjat, az elsô TELJES hónapból vonják le.


szer. ápr. 13, 2005 21:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
Landsmann írta:
A 3 nap ré****ányos havidíját a befizetett 1800-ból levonják.


****ányos :D :D :mrgreen:


szer. ápr. 13, 2005 21:28
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Landsmann írta:
...

Most beregeltem magam:
Idézet:
Számlazárási időpont: Minden hónap 14. napja

Ez azt jelenti, hogy a 240 db-ból az első 80 db-ot holnap éjfélig küldhetem el?
Idézet:
A fizetési határidő 10 nap. Tapasztalataim szerint a számlázási dátum napján, vagy előtte 1, esetleg 2 nappal szoktam megkapni a számlát.

Ezt nem értem. Ha 14-én van a zárásom, következő hónap 12-14-e körül kapom csak meg?
Le tudnád írni az Én esetemre (ma lett kötve, és 14-e a zárás), miből fog állni, és mennyi lesz az első számla (ha érintetlen marad a SIM), meg mikor jön meg, mikor kell befizetni, s meddig lesz befizetve a csekken a havidíj, figyelembe véve, hogy be lett fizetve május 12-ig a havidíj?
Valahogy a vodát ezerszer könnyebben megértettem.


Nos. A felhasználható MMS/SMS-eket részidőarányosan fogják számlázni. Tehát ha azalatt a 3 nap alatt elnyomod az összeset, akkor majdnem mindet ki kell fizetni. Persze abban a három hónapba az a 3 nap nem fog beleszámítani, tehát a 3 hónap nem 2 hónap és 3 nap lesz.
Ha 14-én van a számlazárásod, akkor a számlát a következőképpen fogod megkapni. 14-én lezárják a számládat, ezt neked kb 21-ei számlázási dátummal küldik ki és mivel április 30 napos, így 31-e helyett május 1 lesz a fizetési határidőt. Persze 1-2 napos csúszások lehetnek, mert most az enyémről vettem példát. Nekem 11-én van a számlazárás, 18-ai dátummal kapom meg és 28-ig kell fizetni. Ez áll a Pannonline-on.
A számla összege valószínűleg 0 Ft lesz, ha nem hívsz, nem küldesz üzenetet. Tehát semmit sem kell fizetned. A szerződés megkötésekor kifizettél 1 havi díjat. A 3 nap részarányos havidíját a befizetett 1800-ból levonják. A következő számlán a teljes havidíj és az előzőleg levont havidíj különbözetét kell fizetni, ami nagyon kevés lesz, + arra a hónapra a forgalmi díj, tehát ha meghaladod az 50 percet, + az üzenetet és a GPRS forgalmak díja. A tulajdonképpeni 3-ik számla lesz az, ami már teljesértékű, tehát teljes egészében tartalmazza a havidíjat és a forgalmi díjakat, ha lesz.

Érdekes moderálás: részarányos = r é s z a r á n y o s


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vendég szer. ápr. 13, 2005 21:28-kor.



szer. ápr. 13, 2005 21:24
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
(...)A SIM-et Én bontottam ki, otthon, s tettem be egy telóba. A 1741-et hívtam legelőször. 10-15 sec várakozás után a 1220-as menürendszer jött be, hogy "aki Pannon 50-1000-et vesz május 6-áig, havi 80 SMS-t kap" stb stb. Ezután hívtam, a 1220-at. Akkor értelemszerűen egyből az előbbi duma volt. Aztán megint a 1741-et, ott 3 percnyi "Szíves türelmét kérjük!" után úgy döntöttem, lerakom a telefont. Most ha akár a 1741-et, akár a 1748-at hívom, 10-15 sec után a 1220 köszönt. Miért? Várjam meg a 72 órát? Addigra 100%-ban aktív lesz a SIM?


A Pannonál egy ideje lassulások vannak, ezért a Szolnoki Bemutató terem nem bírt velem autós kártya szerzödést kötni. Egyébként akkortól bírsz megrendelni és lemondani szolgáltatást, ha a számlaegyenleged már lebírod kérdezni.

Idézet:
Legyen kikapcsolva a SIM?
Az eladó nem tudta megmondani, hogy mikor vannak számlazárások (mint pl. vodánál 6-a, 13-a, 19-e, 25-e), nem tudta megmondani, hogy Nekem mikor lesz, meg hogy mikor kapom az első számlát. Arról sem tájékoztatott, mennyi a fizetési határidő. Tényleg, mennyi? Azt megtudtam a mellékelt ÁSZF-ből, hogy a postára adástól számított 5. napon kézbesítettnek vélik a számlát.
A befizetett havidíjról semmi bizonylatom nincs a POS-terminál blokkján kívül.


Az elsô számlát az elsô számlazárás után 10 nappal kapod meg ami után 8 napod van befizetni.

A számlazárás a pannonnál 3.-ától 27.-ig bármilyen napon lehet.

Az elsô befizetett havidíjadat, az elsô Teljes havi számládnál írják jóvá. Az elsô havidíjnak a készülékkel kiadott számlán kell lennie, ha nincs készülék akkor a számlát kérni kell, egyébként nyugtát kell adni (a bizonylat nem nyugta.)


szer. ápr. 13, 2005 21:14
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Londelmor írta:
ez már félig off:

van az sokszor gyorsabb is mint fél órás frissítés, kb 2-3 perc is elég neki, legalábbis én úgy tapasztaltam. :)

amúgy meg az online hívásrészletezést mindenki ingyen rendelheti meg, vagy a régi ügyfeleknek ingyenes, vagy amikor éppen olyanja van a rendszernek, akkor engedi ingyen megrendelni? (nekem ingyenes, csak nem tudom hogy pontosan miért, mert volt már fizetős többször is...)


Így van, már pár perc után fent vannak a híváslisták, csak azért írtam többet, mert addigra szinte 100 %.
A híváslista elektronikusan, vagy papíralapúan mindenkinek ingyenes tavaly május 1-től. Ha mindkettő megvan rendelve, akkor fizetős. Ezzel kapcsolatban van egy sztorim. Az egyik kártyámra megrendeltem a papíralapút, 0 Ft-ot írtak mellé. Jött is szépen, nem kellett fizetni aztán egyszer nézem a megrendelhető szolgáltatásokat, látom az elektronikus mellé is az van írva hogy ingyenes. Azt is megrendeltem. Jópár hónapig ment mind a kettő ingyen. Aztán szeptemberben, mikor kártyásból számlásra váltottam egy másik kártyám, arra is meg akartam rendelni. Igen ám, de csak pénzért lehetett volna. Felhívom őket, mondom hogy kéne az elektronikus, de nem pénzért, mert az ingyen jár, de a Pannonlineon csak pénzért adják. Azt mondja a pofa, így van, pénzért adják. Erre én, de az ÁSZF-ben azt írják, az előfizető választása alapján papíralapú vagy elektronikus formában ingyenes az előfizetőnek. Fizetni akkor kell, ha mindkettőt megrendeli. Ezután nagyot hallgatott a pofa, azt mondja mindjárt utánanéz. 3 perc zenehallgatás után visszajön, azt mondja, valóban, "bozonyos" ügyfeleknek ez ingyen jár és én is ezen ügyfelek közé tartozok. Ezután megrendeltem, nyilatkoztam a teljes hívószám megjelenítéséről is és azóta is működik. Viszont rá egy hónapra rájöttek hogy a másikra mindkettő megvan rendelve és már fizetni kellett érte. A papíralapút le is mondtam.
Majdnem elröhögtem magam azon a "bizonyos ügyfélkörön". Az a bizonyos ügyfélkür a számlás előfizetők, ugyanis az mindenkinek jár ingyen. EU-s szabály.


szer. ápr. 13, 2005 21:13
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Landsmann írta:
...

Most beregeltem magam:
Idézet:
Számlazárási időpont: Minden hónap 14. napja

Ez azt jelenti, hogy a 240 db-ból az első 80 db-ot holnap éjfélig küldhetem el?
Idézet:
A fizetési határidő 10 nap. Tapasztalataim szerint a számlázási dátum napján, vagy előtte 1, esetleg 2 nappal szoktam megkapni a számlát.

Ezt nem értem. Ha 14-én van a zárásom, következő hónap 12-14-e körül kapom csak meg?
Le tudnád írni az Én esetemre (ma lett kötve, és 14-e a zárás), miből fog állni, és mennyi lesz az első számla (ha érintetlen marad a SIM), meg mikor jön meg, mikor kell befizetni, s meddig lesz befizetve a csekken a havidíj, figyelembe véve, hogy be lett fizetve május 12-ig a havidíj?
Valahogy a vodát ezerszer könnyebben megértettem.


szer. ápr. 13, 2005 21:12
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
ez már félig off:

van az sokszor gyorsabb is mint fél órás frissítés, kb 2-3 perc is elég neki, legalábbis én úgy tapasztaltam. :)

amúgy meg az online hívásrészletezést mindenki ingyen rendelheti meg, vagy a régi ügyfeleknek ingyenes, vagy amikor éppen olyanja van a rendszernek, akkor engedi ingyen megrendelni? (nekem ingyenes, csak nem tudom hogy pontosan miért, mert volt már fizetős többször is...)


szer. ápr. 13, 2005 21:03
Profil Privát üzenet küldése ICQ
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Ma délután kötöttem egy Pannon 50-et egy viszonteladónál.
A kedves eladó megnyugtatott, hogy partnerprogamon kívül ne is álmodjak arról, hogy készüléket vehessek úgy, hogy később, ha meggondolom Magam, aláírok bármikor 2 évet. Nem akartam mondani Neki, hogy nem tartja egy picit nevetségesnek, hogy egy 2500 alatti forgalmú emberke (merthogy ilyen is, van, hisz ki más számára tették volna elérhetővé a Pannon 50-et?) még 3 év után is csak alap akciós áron juthat készülékhez?! Finoman céloztam a voda lojalitására, hogy ott bármikor aláírható 2 év :-).
A SIM-et Én bontottam ki, otthon, s tettem be egy telóba. A 1741-et hívtam legelőször. 10-15 sec várakozás után a 1220-as menürendszer jött be, hogy "aki Pannon 50-1000-et vesz május 6-áig, havi 80 SMS-t kap" stb stb. Ezután hívtam, a 1220-at. Akkor értelemszerűen egyből az előbbi duma volt. Aztán megint a 1741-et, ott 3 percnyi "Szíves türelmét kérjük!" után úgy döntöttem, lerakom a telefont. Most ha akár a 1741-et, akár a 1748-at hívom, 10-15 sec után a 1220 köszönt. Miért? Várjam meg a 72 órát? Addigra 100%-ban aktív lesz a SIM? 0680-as, meg belföldi hívás megy. Fogadni is tudok. Legyen kikapcsolva a SIM?
Az eladó nem tudta megmondani, hogy mikor vannak számlazárások (mint pl. vodánál 6-a, 13-a, 19-e, 25-e), nem tudta megmondani, hogy Nekem mikor lesz, meg hogy mikor kapom az első számlát. Arról sem tájékoztatott, mennyi a fizetési határidő. Tényleg, mennyi? Azt megtudtam a mellékelt ÁSZF-ből, hogy a postára adástól számított 5. napon kézbesítettnek vélik a számlát.
A befizetett havidíjról semmi bizonylatom nincs a POS-terminál blokkján kívül.


A 1741 hívása a kártya aktiválása után pár napig (72 óra) nem érhető el. ez tapasztalat. Automatikusan átdob a 1220-ra.
Számlazárás. Az előfizetés megkötése után 2-3 nappal van egy számlazárás. Azután attól a naptól kezdve mindig ugyanazon a napján van a hónapnak a számlazárása. Tehát nem adott naphoz kötődik, hanem az előfizetés megkötéséhez.
A fizetési határidő 10 nap. Tapasztalataim szerint a számlázási dátum napján, vagy előtte 1, esetleg 2 nappal szoktam megkapni a számlát.
Mivel két Pannon 50-em van, (szeptembertől és egy másik, akkor még Minimum 2003 februártól) ezek a számlázások az évek alatt mindig így történtek.
A Pannonline-on naprakészen megtudod nézni a híváslistát ha megrendeled, GPRS forgalmat, stb. Ezek az adatok nem 24 órás frissítésűek, hanem a hívás, SMS, MMS, stb után fél, 1 órával már fent vannak.


szer. ápr. 13, 2005 20:55
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A PannOnline ilyesmit kijelez? Mert akkor beregelem Magam. Bár amúgy is, mert megrendeltem az Elektronikus hívásrészletezést :-).

A 1741 hívására már nem a 1220 jön be, de továbbra is "Szíves türelmemet kéri" :-).

5 évvel ezelőtt is voltak ilyen bugok, hogy 1741-re a 1220 jött be. De nem ilyen gyakran.
Mindegy, betudom a friss SIM-nek.


szer. ápr. 13, 2005 20:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Az eladó nem tudta megmondani, hogy mikor vannak számlazárások (mint pl. vodánál 6-a, 13-a, 19-e, 25-e), nem tudta megmondani, hogy Nekem mikor lesz, meg hogy mikor kapom az első számlát.

én úgy tudom (legalábbis nekem ilyen a számlázásom), hogy amikor megkötöd a szerződést, aznap számít a számlázás kezdetének, és midnen hónap annyiadika lesz a zárás. nincsenek olyan fix zárások, mint ahogy fent említetted a vodánál.


szer. ápr. 13, 2005 20:41
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nem igazán értem, hogy alapból miért kell ezt így túlbonyolítani. Miért nem lehet egyből kiadni? Ott az emberke, kattintanak egy frissítésre, majd befizeti minden tartozását. Onnantól már csak egy nyomtatás... Westel Dominonál meg tudja oldani. Többi esetben, meg vodánál mi a helyzet?


szer. ápr. 13, 2005 20:38
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 266
Hozzászólás 
Számot akartam hordozni a Pannon-tól a Vodához, a Pannon üsz-on a hölgy azt mondta hogy csak postai úton kézbesítik ki az ehhez szükséges igazolást, személyesen nem vehetem át, soha nem is volt náluk erre lehetőség. Ezt beírtam a vásárlók könyvébe, ma kaptam egy levelet hogy:

Idézet:
Az előfizetőnek az azonosítást követően, ha a 46/2004 (III.18.) Kormányrendelet 5. $-ban foglalt kizáró ok nem merül fel, az átadó szolgáltató a hordozást jóváhagyó nyilatkozatot a meghatározott esetben az előfizető vagy az átvevő szolgáltató részére 2 munkanapon belül köteles kiállítani.

Kollégáink az ügyintézés alkalmával tehát a fentieknek megfelelően tájékoztatták Önt, illetve felajánlották az Ön részére hogy - amennyiben a postai kézbesítés az Ön számára nem elfogadható - a nyilatkozatot személyesen is átveheti 2 munkanapon belül bemutatótermünkben.


Ez egy picit erős volt. Mivel az adott üzletközpontban dolgozom ezért a lassú postai út helyett a személyes átvétel lett volna nekem a legjobb. Holnap megint mehetek beírni a kiskönyvükbe.

Más is járt már így?


szer. ápr. 13, 2005 20:20
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Ma délután kötöttem egy Pannon 50-et egy viszonteladónál.
A kedves eladó megnyugtatott, hogy partnerprogamon kívül ne is álmodjak arról, hogy készüléket vehessek úgy, hogy később, ha meggondolom Magam, aláírok bármikor 2 évet. Nem akartam mondani Neki, hogy nem tartja egy picit nevetségesnek, hogy egy 2500 alatti forgalmú emberke (merthogy ilyen is, van, hisz ki más számára tették volna elérhetővé a Pannon 50-et?) még 3 év után is csak alap akciós áron juthat készülékhez?! Finoman céloztam a voda lojalitására, hogy ott bármikor aláírható 2 év :-).
A SIM-et Én bontottam ki, otthon, s tettem be egy telóba. A 1741-et hívtam legelőször. 10-15 sec várakozás után a 1220-as menürendszer jött be, hogy "aki Pannon 50-1000-et vesz május 6-áig, havi 80 SMS-t kap" stb stb. Ezután hívtam, a 1220-at. Akkor értelemszerűen egyből az előbbi duma volt. Aztán megint a 1741-et, ott 3 percnyi "Szíves türelmét kérjük!" után úgy döntöttem, lerakom a telefont. Most ha akár a 1741-et, akár a 1748-at hívom, 10-15 sec után a 1220 köszönt. Miért? Várjam meg a 72 órát? Addigra 100%-ban aktív lesz a SIM? 0680-as, meg belföldi hívás megy. Fogadni is tudok. Legyen kikapcsolva a SIM?
Az eladó nem tudta megmondani, hogy mikor vannak számlazárások (mint pl. vodánál 6-a, 13-a, 19-e, 25-e), nem tudta megmondani, hogy Nekem mikor lesz, meg hogy mikor kapom az első számlát. Arról sem tájékoztatott, mennyi a fizetési határidő. Tényleg, mennyi? Azt megtudtam a mellékelt ÁSZF-ből, hogy a postára adástól számított 5. napon kézbesítettnek vélik a számlát.
A befizetett havidíjról semmi bizonylatom nincs a POS-terminál blokkján kívül.


szer. ápr. 13, 2005 19:37
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
milyen érintkezőkre?


pén. márc. 25, 2005 10:56
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Salvatore Salvataggio írta:
sexuál megnyiffanni a szemét! 11V-os aksitõltõvel próbálkoztam, adott is szép szikrákat, de még adat sem tûnt el róla!:) Ez a nagyn régi sárga cucc.


akkor most ne egy érintkezőre kapcsold a két pólust! :)


pén. márc. 25, 2005 10:40
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35
Hozzászólások: 1266
Hozzászólás 
Elég szívos a kártyád hallod-e! :D :D :D


pén. márc. 25, 2005 10:29
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
attól kicsit parázok mert fém is van benne égés nyom is lehet...


pén. márc. 25, 2005 9:10
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Mikrozd meg :)! De ne sokaig!


pén. márc. 25, 2005 9:07
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
sexuál megnyiffanni a szemét! 11V-os aksitőltővel próbálkoztam, adott is szép szikrákat, de még adat sem tűnt el róla!:) Ez a nagyn régi sárga cucc.


pén. márc. 25, 2005 8:50
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35
Hozzászólások: 1266
Hozzászólás 
Persze! Én 9V-os adapterrel szoktam kinyírni a kicsikét! :) A vodánál a fazon megnézte, külső sérülés nem látszik, azt mondja, 1 Ft. lesz akkor a csere. Amiről még számlát is kaptam! :)


csüt. márc. 24, 2005 17:22
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
reklamhang írta:
A másik 2-nél 2.500+ÁFA a csere! Elég neki 9V. Én így cseréltettem két Westel SIM-et T-Mobile-osra. :) Meg a vodánál is sikerült így!


egy 9V-os elem megteszi kívánt hatást?:)


csüt. márc. 24, 2005 15:06
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35
Hozzászólások: 1266
Hozzászólás 
A másik 2-nél 2.500+ÁFA a csere! Elég neki 9V. Én így cseréltettem két Westel SIM-et T-Mobile-osra. :) Meg a vodánál is sikerült így!


csüt. márc. 24, 2005 14:54
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
mondjuk enyém se mai darab.


csüt. márc. 24, 2005 13:10
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
Én a piezóra gondoltam először!:)


csüt. márc. 24, 2005 13:08
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Salvatore Salvataggio írta:
Idézet:
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy amennyiben SIM kártyája programhibás, azt díjmenetes cseréljük. Amennyiben mechanikai sérülés miatt nem mûködõképes a SIM kártya, vagy csak modernebbre szeretné cserélni azt, úgy a kártyacsere díjköteles (3.000,- Ft + ÁFA).

A kártyacserét személyesen kérheti, Bemutatótermeink egyikében ( http://online.pannongsm.hu/EP/ ). - Kérjük, személyi igazolványát és SIM kártyáját is vigyen magával.

Az új SIM kártya 250 db telefonszám 16 karakterrel, 25 db SMS, 50 db rögzített szám tárolására alkalmas. Külön kérésre, kollégáink az adatokat a régi SIM kártyáról átmásolják az új kártyára.

A kártyacserét nem szükséges elõre megrendelni, és helyben meg is várható.

Köszönjük érdeklõdését.

Tisztelettel,

Pannon GSM Rt.
Internet Ügyfélszolgálat


Hogy lehet elérni hogy egyszer csak a sim program hibás legyen? :twisted:


mikró? :)

én egyébként úgy értem el a cserét a régi, még sárga kártyáimra, hogy közöltem velük: mentsék le az adatokat (mert bizonytalan a zsuga - ez volt a kamu duma). Az új olvasók (egy része), valamiért nem viszi a sárga sim-et és erre ők maguk mondták, hogy akkor biztos rossz. (semmi baja nem volt, a kis kapacitáson kívül)


csüt. márc. 24, 2005 12:48
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 8673
Tartózkodási hely: Ahol fikázni könnyű alkotni nehéz!
Hozzászólás 
Idézet:
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy amennyiben SIM kártyája programhibás, azt díjmenetes cseréljük. Amennyiben mechanikai sérülés miatt nem működőképes a SIM kártya, vagy csak modernebbre szeretné cserélni azt, úgy a kártyacsere díjköteles (3.000,- Ft + ÁFA).

A kártyacserét személyesen kérheti, Bemutatótermeink egyikében ( http://online.pannongsm.hu/EP/ ). - Kérjük, személyi igazolványát és SIM kártyáját is vigyen magával.

Az új SIM kártya 250 db telefonszám 16 karakterrel, 25 db SMS, 50 db rögzített szám tárolására alkalmas. Külön kérésre, kollégáink az adatokat a régi SIM kártyáról átmásolják az új kártyára.

A kártyacserét nem szükséges előre megrendelni, és helyben meg is várható.

Köszönjük érdeklődését.

Tisztelettel,

Pannon GSM Rt.
Internet Ügyfélszolgálat


Hogy lehet elérni hogy egyszer csak a sim program hibás legyen? :twisted:


csüt. márc. 24, 2005 12:36
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 106  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség